Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

Άνομη χειροθέτηση σχισματόφιλου μεταπατερικού θεολόγου σε «Άρχοντα Ιερομνήμονα».

εικόνα άρθρου: Άνομη χειροθέτηση σχισματόφιλου μεταπατερικού θεολόγου σε «Άρχοντα Ιερομνήμονα»

Το απόγευμα της 31ης Αυγούστου, ο σχισματόφιλος πατριάρχης ΚΠόλεως Βαρθολομαίος χειροθέτησε σε «Άρχοντα Ιερομνήμονα» τον ένθερμο υποστηρικτή των Ουκρανών σχισματικο-αιρετικών, Γεώργιο Βλαντή, στην Ι.Μ. Ζωοδόχου Πηγής Βαλουκλή, παρουσία του αχειροτόνητου και χωρίς ιερωσύνη, ψευδο-μητροπολίτη Κιέβου, Ντουμένκο Επιφανίου [1].

Εξύμνηση του Βαρθολομαίου και της μεταπατερικής Ακαδημίας Βόλου

Ο νέος Άρχων Ιερομνήμων κατά την ομιλία του [2]:

α) Έπλεξε το εγκώμιο του εμπνευστή της ψευδο-εκκλησίας της Ουκρανίας και δημιουργού του φρικτού σχίσματος που μαστίζει το σώμα της Εκκλησίας, κ. Βαρθολομαίο.

β) Δήλωσε ευγνώμων για τη συνεργασία του με την συγκρητιστική και μεταπατερική Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου [γνωστή ως εκκολαπτήριο και ορμητήριο των σχισματικών της Ουκρανίας], τον «γενναιόδωρο» Πρόεδρο της, Μητροπολίτη Δημητριάδος, Ιγνάτιο και τον «ακαταπόνητο» Διευθυντή της, Παντελή Καλαϊτζίδη.

γ) Επισήμανε τη συνεργασία που αναπτύχθηκε στο Βόλο με το εκκλησιαστικό ναζιστικό μόρφωμα της Ουκρανίας και τους σχισματικούς «ιερείς» και θεολόγους της.

Η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου εργαστήριο σχισματοαίρεσης

Ο ένθερμος υποστηρικτής των σχισματικών της Ουκρανίας κ. Βλαντής, χρησιμοποιώντας ως εφαλτήριο και βάση τη συγκρητιστική Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου, επιχειρεί να προσδώσει «κύρος» και μία επίφαση «κανονικότητας», στην αίρεση και το σχίσμα.

Υπενθυμίζεται ότι συμμετείχε ως «διδάσκων», στα ακόλουθα τέσσερα θερινά προγράμματα («Θερινό Πανεπιστήμιο») για τους σχισματικούς «κληρικούς» και λαϊκούς θεολόγους της «εκκλησίας» της Ουκρανίας που διοργάνωσε η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου:

α) 30 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου 2019, Βόλος  [3]

β) 18 έως 24 Ιουλίου 2021, Διαδικτυακή υλοποίηση [4]

γ) 25 έως 29 Ιουλίου 2022, Διαδικτυακή υλοποίηση [5]

δ) 2 έως 10 Ιουλίου 2023, Βόλος [6].

Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών: Χωρίς ιερωσύνη και αποστολική διαδοχή ο ψευδο-μητροπολίτης Κιέβου Επιφάνιος

Ο κ. Βλαντής παραβλέπει ότι ο ψευδο-μητροπολίτης Κιέβου Επιφάνιος στερείται ιερωσύνης και αποστολικής διαδοχής, καθώς και το αναμφισβήτητο γεγονός ότι οι σχισματικοί της Ουκρανίας είναι καθηρημένοι και αναθεματισμένοι, πολλοί δε από αυτούς, αχειροτόνητοι και αυτοχειροτόνητοι.

Η Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών υπογραμμίζει στην «Διακήρυξη αφύπνισης και αντίστασης: Από την αίρεση του Κολυμπαρίου στο Ουκρανικό σχίσμα και στην «Ένωση των Εκκλησιών»» (Δεκέμβριος 2019):

«Σχετικά μέ τό σχίσμα ἐπίσης οἱ Ἱεροί Κανόνες εἶναι κατηγορηματικοί καί ἁπλοί, καί ἀπορεῖ κανείς γιά τήν εὐκολία μέ τήν ὁποία κάποιοι κληρικοί καί θεολόγοι τούς παρερμηνεύουν ἤ τούς ἀπορρίπτουν παντελῶς. Οἱ σχισματικοί τῆς Οὐκρανίας, ὅπως εἶναι γνωστό καί ἀναμφισβήτητο, εἶναι καθηρημένοι καί ἀναθεματισμένοι, πολλοί δέ ἀπό αὐτούς ἀχειροτόνητοι καί αὐτοχειροτόνητοι. Ὁ πρωτεργάτης τοῦ σχίσματος Φιλάρετος Ντενισένκο εἶχε κανονική ἱερωσύνη καί ἀποστολική διαδοχή, ὅταν ἐπί πολλές δεκαετίες ἦταν κανονικός ἐπίσκοπος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσσίας. Ὅταν ὅμως καθαιρέθηκε καί ἀναθεματίσθηκε, ἔχασε τήν ἱερωσύνη καί τήν ἀποστολική διαδοχή, καί ἑπομένως ὅσοι χειροτονήθηκαν ἀπό αὐτόν, ὅπως ὁ σχισματικός νέος μητροπολίτης Κιέβου Ἐπιφάνιος, τό κατασκεύασμα τοῦ Βαρθολομαίου, δέν ἔχει ἱερωσύνη οὔτε ἀποστολική διαδοχή. Ὁ Μ. Βασίλειος τό ἐξηγεῖ ὡραιότατα στόν 1ο ἀπό τούς Κανόνες του, τούς ὁποίους ἐπικύρωσε ἡ Ἐκκλησία συνοδικά καί ἰσχύουν διαχρονικά. Λέγει λοιπόν ὅτι αὐτοί πού φεύγουν ἀπό τήν Ἐκκλησία μέ τό σχίσμα δέν ἔχουν πλέον τήν Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, καί δέν μποροῦν ἑπομένως νά μεταδώσουν κάτι πού δέν ἔχουν. Διακόπτεται ἡ παροχή τῆς Χάριτος μέ τήν διακοπή τῆς ἀποστολικῆς διαδοχῆς: «Οἱ δέ τῆς Ἐκκλησίας ἀποστάντες οὐκέτι ἔσχον τήν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἐφ᾽ ἑαυτούς· ἐπέλιπε γάρ ἡ μετάδοσις τῷ διακοπῆναι τήν ἀκολουθίαν… οἱ δέ ἀπορραγέντες, λαϊκοί γενόμενοι, οὔτε τοῦ βαπτίζειν, οὔτε τοῦ χειροτονεῖν εἶχον ἐξουσίαν, οὔτε ἠδύναντο χάριν Πνεύματος Ἁγίου ἑτέροις παρέχειν, ἧς αὐτοί ἐκπεπτώκασι». Πολύ περισσότερο αὐτά ἰσχύουν γιά ὅσους ἀπό τούς σχισματικούς τῆς Οὐκρανίας εἶναι ἀχειροτόνητοι καί αὐτοχειροτόνητοι, δέν εἶχαν δηλαδή ποτέ τήν Χάρη τῆς Ἱερωσύνης καί τήν ἀποστολική διαδοχή. Εἶναι φοβερό νά σκέπτεται κανείς ὅτι στήν Οὐκρανία ὑπάρχει ὁ κανονικός ἐπίσκοπος Κιέβου Ὀνούφριος, ὁ ὁποῖος ἔχει, μόνον αὐτός, τήν ἀποστολική διαδοχή στή σειρά τῶν ἐπισκόπων τοῦ Κιέβου, καί παρά ταῦτα ἔρχεται ἡ Κωνσταντινούπολη καί φυτεύει ἕνα δεύτερο ἐπίσκοπο Κιέβου, χωρίς Ἱερωσύνη καί χωρίς ἀποστολική διαδοχή».

Γέρων Γαβριήλ: Δεν θα σωθούν όσοι έχουνε ευχαριστιακή κοινωνία με τους ιερόσυλους σχισματικούς ψευδο-ιερείς της Ουκρανίας. 

Ο φωτισμένος Γέροντας Γαβριήλ του Ι. Κουτλουμουσιανού Κελλίου Οσίου Χριστοδούλου της Πάτμου, νουθετώντας τα πνευματικά του τέκνα με αγωνία και πόνο ψυχής, τόνιζε ότι οι ιερόσυλοι σχισματικοί ψευδο-ιερείς της Ουκρανίας, καθώς και όσοι έχουν ευχαριστιακή κοινωνία μαζί τους, δεν θα σωθούν:

«Οι σχισματικοί της Ουκρανίας είναι αφορισμένοι και καθηρημένοι. Είναι αχειροτόνητοι και αυτοχειροτόνητοι. Δεν είναι ιερείς, είναι ιερόσυλοι. Δεν θα σωθούνε. 

Όσοι έχουνε ευχαριστιακή κοινωνία μαζί τους, συμπροσεύχονται/συλλειτουργούν, ούτε αυτοί θα σωθούνε». 

Η χειροθεσία του μεταπατερικού θεολόγου, Γεωργίου Βλαντή, ως Άρχοντος Ιερομνήμονος, από τον αποδομητή της Ορθοδοξίας και καταφρονητή των Ιερών Κανόνων κ. Βαρθολομαίο, υπό το βλέμμα ενός σχισματικού ιερόσυλου Ουκρανού με την αμφίεση «Μητροπολίτη», αντί για τιμή και έπαινο, αποτελεί μέγα πνευματικό ολίσθημα και οδυνηρή, αφόρητη πλάνη.

Βιογραφικό μεταπατερικής θεολογίας

Ο Άρχων Ιερομνήμων Γεώργιος Βλαντής έχει να παρουσιάσει ένα πλούσιο έργο οικουμενιστικής μεταπατερικής θεολογίας. Ακολούθως παρατίθενται μερικά χαρακτηριστικά σημεία από το βιογραφικό του:

  • Αφού σπούδασε θεολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στη συστηματική θεολογία και τη φιλοσοφία της θρησκείας στα Πανεπιστήμια Αθηνών και Μονάχου (2001-2004, 2006-2009). 
  • Υπηρέτησε ως επιστημονικός συνεργάτης της Ορθόδοξης Ακαδημίας Κρήτης (2009-2011) και της Έδρας Ορθόδοξης Συστηματικής Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου (2011-2016), 
  • Από το 2012 μέχρι σήμερα είναι επιστημονικός συνεργάτης της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου. 
  • Από το Μάιο του 2016 είναι διευθυντής (Geschäftsführer) του Συμβουλίου των Χριστιανικών «Εκκλησιών» της Βαυαρίας (Arbeitsgemeinschaft Christlicher Kirchen in Bayern). 
  • Έχει μετάσχει σε διάφορους εκκλησιαστικούς και οικουμενικούς οργανισμούς, όπως π.χ. Επιτροπή Σχεδιασμού της Λατρευτικής Ζωής της Ολομέλειας του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Busan, Ν. Κορέα), Forum διαλόγου θεολόγων του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Ευαγγελικής Εκκλησίας της Γερμανίας (από το 2011), Επιτροπή της Ευαγγελικής Λουθηρανικής Εκκλησίας της Βαυαρίας για τον Οικουμενισμό (από το 2016), Επισκοπική Επιτροπή για τον Οικουμενισμό της ρωμαιοκαθολικής Αρχιεπισκοπής Μονάχου (από το 2017), Επιτροπή του Ιδρύματος Pro Oriente για τον διάλογο Ορθοδόξων-Καθολικών (από το 2018), Επισκοπική Επιτροπή για τον Οικουμενισμό της ρωμαιοκαθολικής Επισκοπής Augsburg (από το 2021), κ.ά. 
  • Υπηρέτησε ως μέλος της επίσημης Αντιπροσωπείας του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην 11η Συνέλευση της Ολομέλειας του Παγκοσμίου Συμβουλίου «Εκκλησιών» (Καρλσρούη Γερμανίας, 2022).