Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Β' ΝΗΣΤΕΙΩΝ : ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ (1296-14.11.1356)


 ΚΥΡΙΑΚΗ Β' ΝΗΣΤΕΙΩΝ : ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ (1296-14.11.1356)
Ποιος, αγαπητοί, ήταν ο μέγας και θείος Γρηγόριος το 
 πληροφορούμεθα με σαφήνεια και πληρότητα και μόνον από το απολυτίκιό του.       
"Ορθοδοξίας ο φωστήρ, Εκκλησίας το στήριγμα και διδάσκαλε, των μοναστών η καλλονή, των θεολόγων υπέρμαχος απροσμάχητος, Γρηγόριε θαυματουργέ, Θεσσαλονίκης το καύχημα, κήρυξ της χάριτος, ικέτευε δια παντός, σωθήναι τας ψυχάς ημών."
 Η καταγωγή του Αγίου Γρηγορίου ήταν η Κωνσταντινούπολις. Γεννήθηκε το 1296 από γονείς εναρέτους και ενδόξους, τον Κωνσταντίνον και την Καλλονήν. Ο πατέρας του ήταν συγκλητικός, και έγινε κατόπιν και μοναχός. Εμπιστεύθηκε τα παιδιά του
 στην δυνατή προστασία της Θεοτόκου την οποία και άφησε Επίτροπόν τους. Ήταν επτά ετών όταν εκοιμήθη ο ενάρετος πατέρας του.
 Εκτός από το θεϊκό χάρισμα της ευφυΐας έδειξε και σπάνια επιμέλεια, ώστε σε μικρό διάστημα να έχη συγκεντρώση στον εαυτό του κάθε λογής επιστήμη και γνώση. Σε ηλικία 20 ετών έγινε θαυμαστός και από μεγάλους και σοφούς της εποχής του.
 Για τη όλη του αξιοζήλευτη προκοπή ζητήθηκε και από τον αυτοκράτορα στα βασίλεια, αλλά ο ευλογημένος Γρηγόριος, σαν συνετός, τον νου του εγύρισε σε υψηλότερα και εζητούσε να ανέβη στον Θεό, και για αυτό τον λόγον αφιερώνει τον εαυτό του στον Θεό και ζη στο εξής βίον ασκητικόν και ισάγγελον.

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Ομιλίες στο βιβλίο της Αποκάλυψης του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου από το μακαριστό γέροντα π. Αθανάσιο Μυτιληναίο. «Ἐ­γὼ Ἰ­ω­άν­νης, ὁ ἀ­δελ­φὸς ὑ­μῶν καὶ συ­γκοι­νω­νὸς ἐν τῇ θλί­ψει καὶ βα­σι­λεί­ᾳ καὶ ὑ­πο­μο­νῇ»1.

Δημοσιεύματα εφημερίδος ΑΓΩΝΑΣ των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης α.φ.200  http://www.agonas.org/
Αποκαλυψη του Ιωαννου
Ομιλίες στο βιβλίο της Αποκάλυψης του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου από το μακαριστό γέροντα π. Αθανάσιο Μυτιληναίο.
«­γ ­ω­άν­νης, ­δελ­φς ­μν κα συ­γκοι­νω­νς ν τ θλί­ψει κα βα­σι­λεί­ κα ­πο­μο­ν»1.

­γώ, ­ω­άν­νης, ­πό­στο­λος, μα­θη­τής το Χρι­στο· ­γώ ­δελ­φός σας, πού ε­μαι ­δελ­φός σας καί συ­γκοι­νω­νός στήν θλί­ψη καί στήν βα­σι­λεί­α καί στήν ­πο­μο­νή.
Τρί­α χα­ρα­κτη­ρι­στι­κά, τά ­πο­α ­πό­στο­λος χρη­σι­μο­ποι­ε γι­ά νά δεί­ξει τήν ν πο­ρεί­ κ­κλη­σί­α.
­πως καί νά ’χει τό πργ­μα, καί στίς πι­ό ε­ρη­νι­κές ­πο­χές, πά­ντο­τε, ­γα­πη­τοί μου, α­τά τά τρί­α στοι­χε­α θά ­πάρ­χουν μέ­σα στήν κ­κλη­σί­α· θλί­ψη, ­πο­μο­νή καί βα­σι­λεί­α. ς προ­σέ­ξου­με μό­νο ­τι δέν ε­ναι ο κοι­νές κα­θη­με­ρι­νές θλί­ψε­ις ο­τε κοι­νή ­πο­μο­νή, τήν ­ποί­α μπο­ρο­με νά ­χουμε, ­πως ­χουν καί ο κο­σμι­κοί ν­θρω­ποι, ­πως θά δο­με στήν συ­νέ­χει­α.
Καί ς πρός τήν θλί­ψη ε­χα­με ­να­φερ­θε πε­ρα­σμέ­νη φο­ρά· ­μέ­νει ­πο­μο­νή καί βα­σι­λεί­α.
­πο­μο­νή ε­ναι τό δεύ­τε­ρο θέ­μα τς ­πο­κα­λύ­ψε­ως, πού ε­ναι ­θι­κς ­να­πό­σπα­στο ­πό τό πρ­το, δη­λα­δή ­πό τήν θλί­ψη.

ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΟΙ 15 ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ Α.Φ.200   http://www.agonas.org/
Ο κόσμος, τα τελευταία χρόνια, θυμίζει Αίγυπτο της εποχής των Φαραώ, όταν, αντιστρατευόμενοι το θέλημα του Θεού, έγιναν αίτιοι των γνωστών δέκα πληγών με τις τραγικές εκείνες συνέπειες.
Δυστυχώς και σήμερα η παγκόσμια κοινότητα «ουκ ηβουλήθη συνιέναι» και συνεχίζει να λατρεύει «τα κτίσματα και όχι τον Κτίστη» με αποτέλεσμα να βυθισθεί σε έναν άκρατο υλισμό θεοποιώντας την ηδονή, την καλοπέραση, το «εγώ» της, την απεξάρτηση από το Δημιουργό της, τις ηθικές, και αυτής ακόμη της κοινής λογικής, καταχρώμενη των δώρων του Θεού.
Φυσική λοιπόν συνέπεια η αθεράπευτη σημερινή αιμορραγία που κατέστησε τον αλαζόνα «σκεύος κεραμέως συντετριμμένον», αμήχανο και ανίσχυρο μπροστά στη συμφορά, που, σαν, συνεχώς αυξανόμενη, χιονοστιβάδα, παραμορφώνει τα πάντα ημέρα τη ημέρα.
Ας δούμε όμως τα σημεία εκείνα που απειλούν να γίνουν πληγές, ενώ θα μπορούσαν να αποφευχθούν αλλάζοντας τρόπο σκέψης και ζωής:

Τοση ματαιοδοξια ουτε στους κοσμικους !


 Δημοσιεύματα εφημερίδος ΑΓΩΝΑΣ των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης α.φ.200  http://www.agonas.org/

το πρωτ. Διονυσίου Τάτση
ραγδαία νάπτυξη τς τεχνολογίας στ μέσα πικοινωνίας κα πληροφόρησης εναι μεγάλος πειρασμς τν σύγχρονων χριστιανν. Σχεδν λοι σχολονται μ ατ κα πιδιώκουν τν προβολή. Θέλουν ν δείξουν ερύτερα ατ πο ο διοι κάνουν.
λες πι ο Μητροπόλεις χουν στοσελίδες κα προβάλλουν τ ργο τους καλύτερα προβάλλουν σήμαντες δραστηριότητες τν Μητροπολιτν, ο ποοι νομίζουν τι πιτελον σπουδαο ργο κα πρέπει ν προβληθε, γι ν παραδειγματίσει τ λαό, ν στν πραγματικότητα προβάλλεται «τ τίποτα».

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, ΘΕΜΕΛΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Α.Φ. 200  http://www.agonas.org/
“Η πλήρης αναβίωση της κλασσικής ελληνικής φιλολογίας κατά τον τέταρτο μ.Χ. αιώνα στη Χριστιανική Ανατολή ήταν ένας από τους δημιουργικότερους πολιτισμούς, τους οποίους είδε ποτέ η ιστορία”. (Ζέγκερ)
“Αστέρια τρία λαμπερά και ποταμοί σοφίας στης Γνώσης το στερέωμα τα μύρα τους σκορπούν. Και κάτω από τη λάμψη τους με ύμνους αγνής λατρείας να φωτιστούν ολόθερμα τα νιάτα λαχταρούν”. (Τούλα Τρυφωνοπούλου)

Είναι λυπηρό ο Πατριάρχης με τις δηλώσεις του να προκαλεί γενική θυμηδία !

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ  Α.Φ. 200  http://www.agonas.org/
Προφανώς ο κ.Βαρθολομαίος θεωρεί ότι όλοι, οι προς ους απευθύνεται, τρέφονται με...


κουτόχορτο ή κατάγονται απ το...κοροιδοχώρι! Δυστυχώς, για τον αρχιοικουμενιστή και καταπροδίδοντα με τα καμώματά του την Ορθοδοξία πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, υπάρχουν ντοκουμέντα, διάσπαρτα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, που πιστοποιούν τη μειοδοτική του πολιτική στο θέμα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων και τα οποία ουδόλως δύνανται να αμφισβητηθούν! Και ακριβώς η ύπαρξη και αναδίφηση των εν λόγω ντοκουμέντων, κρυστάλλινης οικουμενιστικής διαύγειας,καθιστούν τη σημερινή δήλωσή του τουλάχιστον φαιδρή! Συνάμα και προκλητική! Είναι οπωσδήποτε λυπηρό ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως με τις δηλώσεις του να προκαλεί γενική θυμηδία!

ΜΑΣΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΜΑΔΡΙΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ

Posted: March 13, 2014 at 8:19 pm
tektones

ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΜΑΔΡΙΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ

Και πρώην υπουργος μαζί τους!
Το πρωτοφανές περιστατικό ΄Τεκτονες να διαδηλώνουν στους δρόμους είχαμε το Σαββατοκύριακο στη Μαδρίτη. Οι διαμαρτυρόμενοι Τέκτονες απαίτησαν να δοθεί στις γυναίκες το «δικαίωμα» στην άμβλωση, σύμφωνα με την El País. Ουδέποτε έχει ξανασυμβεί κάτι ανάλογο…
Για πρώτη φορά στην ιστορία του ισπανικού ¨εθνους Τέκτονες με παραδοσιακά σύμβολα βγήκαν ανοιχτά στους δρόμους της ισπανικής πρωτεύουσας για να συμμετάσχουν στη συγκεκριμένη διαδήλωση. Το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Μαδρίτη, απαίτησαν να δώσει η κυβέρνηση στις γυναίκες το «δικαίωμα» στην άμβλωση.

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Αυτοί οι Επίσκοποι ...."φυλάνε Θερμοπύλες", κολακεύοντας Οικουμενιστές ψευδεπισκόπους Πατριάρχες!





Φθιώτιδος Νικόλαος "Ο Τήνιος":


''Η φωνή του Πατριάρχου του Γένους είναι προφητική''

 
Αὐτοὶ εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι ποὺ φυλᾶνε τὶς Θερμοπύλες τῆς Ὀρθοδοξίας.

Αὐτὲς τὶς ἡμέρες ἑορτασμοῦ τῆς Ὀρθοδοξίας βρῆκε ὁ Φθιώτιδος γιὰ νὰ ἐκθειάσει τὸν ἀρχηγέτη τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ψευδεπίσκοπο Πατριάρχη Βαρθολομαῖο!

Νὰ χαίρεσθε τὴν ποιμαντικὴ καὶ δογματικὴ σας εὐαισθησία κ. Νικόλαε!
Νὰ σᾶς χαίρονται κι ὅσοι Ἀρχιμανδρίτες καὶ Ἱερεῖς σᾶς μνημονεύουν, ἐκφωνώντας ταυτόχρονα «δεκάρικους» λόγους περὶ Ὀρθοδοξίας, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος!
  Πηγή: Romfea
Του Σεβ. Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Νικολάου

Οι πόθοι και τα οράματα της ψυχής μας εσωκλείουν μία ακατανίκητη δύναμη, η οποία με το πέρασμα των χρόνων και των αιώνων, αντί να αποδυναμώνεται και να αλλοιώνεται, τουναντίον ενισχύεται και γιγαντώνεται από γενιά σε γενιά ως λαχτάρα ψυχής και βεβαία προσδοκία.

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Ψαλτικά Λαμπαδαρίου Δημοσιεύματα εφημερίδος ΑΓΩΝΑΣ των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης α.φ.200



 Δημοσιεύματα εφημερίδος ΑΓΩΝΑΣ των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης α.φ.200  http://www.agonas.org/
"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;"

Παπάς – υποψήφιος για δεσποτοποίηση – τη στιγμή που μοίραζε αντίδωρο και θέλοντας να γίνει αρεστός στο δεσπότη (την ψήφο του αναμένων) ανακοίνωσε στο “χριστεπώνυμο πλήρωμα” ότι: Αυτά  (έντυπα) που μοιράζονται έξω από τον ναό “δεν είναι της εκκλησίας”. Ο κόσμος αντέδρασε διότι η εφημερίδα μοιράζεται στην αυλή του ναού επί δεκαπενταετία κι όταν ακόμη ο ίδιος σαλαγούσε σε άλλη μητρόπολη! Ρωτάμε λοιπόν τον “υποψήφιο δεσπότη”: Αν η εφημερίδα “Αγώνας” δεν είναι της Εκκλησίας, τότε πώς είναι συνδρομητές τα Πατριαρχεία, όλες οι μητροπόλεις της Ελλάδας (αρκετοί εκ των μητροπολιτών είναι συνεργάτες), όλα σχεδόν τα μοναστήρια και γίνεται ανάρπαστη από τους πιστούς, παρ’ όλη τη σφοδρή πολεμική της μητρόπολης; Έχει υπόψη ότι κυκλοφορεί νόμιμα με Κοινή Υπουργική Απόφαση, έχοντας κωδικό κυκλοφορίας του Υπουργείου Τύπου και Μ.Μ.Μ.;  Είναι δηλαδή, της εκκλησίας μόνο το περιοδικό ΤΑΛΑΝΤΟ που εκδίδει η μητρόπολη και αποτελεί το κύριο διαφημιστικό μέσο του δεσπότη; Γιατί είναι γεγονός (μπορεί κανείς εύκολα να ερευνήσει) ότι το τελευταίο περιοδικό περιέχει 76 φωτογραφίες του δεσπότη. Και να φαντασθεί κανείς ότι προπληρώνεται στη μητρόπολη από τους ναούς (λέγε απ’ το κεράκι του πιστού) είτε πουληθεί – συνήθως μένει στο παγκάρι αδιάθετο – είτε όχι. Κι αν λάβουμε υπόψη την πολυτελή έκδοσή του, που στοιχίζει αρκετά, με το αντίτιμό της θα μπορούσαν να συντηρηθούν πολλοί φτωχοί, εξασφαλίζοντας τουλάχιστον το φαγητό. Μήπως «της εκκλησίας» θεωρείται το φυλλαδιάκι (15x20) που κυκλοφορεί κατά χρονικά διαστήματα και προβάλλεται άμεσα ή έμμεσα ο εκδότης που είναι και προϊστάμενος του ναού; Κρίμα, πολύ κρίμα! Διότι μαθήτευσε τα μισά του χρόνια κοντά σ’ έναν άξιο γέροντα και “διακόνησε” έναν σύγχρονο άγιο επίσκοπο και δεν πήρε απ’ αυτούς τίποτε!

Εν καιρώ θα επανέλθουμε…
=================
  «Έχω κάτι χρήματα να  δώσω στον Δέσποτα …»  
  Πείραμα που ανοίγει την δεσποτική πόρτα...στη Μητρόπολη Λάρισας

  «Μόνο με χρήματα μπορεί κάποιος να σας δει Σεβασμιώτατε; Τι κρίμα!».

ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ



Συμπολίτης, με κάποιο προσωπικό του πρόβλημα, αισθάνθηκε την ανάγκη να επισκεφθεί τον μητροπολίτη, να του εκμυστηρευτεί το πρόβλημά του και μαζί με τις συμβουλές του να πάρει και την ευλογία του…

Κάποια μέρα επισκέφτηκε τη μητρόπολη και ζήτησε να τον ιδεί. Του απάντησαν ότι απουσίαζε και ξεκίνησε να φύγει. Πριν προλάβει να επιβιβαστεί στο αστικό αντιλήφθηκε να βγαίνει από το επισκοπείο το μητροπολιτικό αυτοκίνητο με τον ίδιο μέσα. Στενοχωρημένος για την απαξίωση που του έδειξαν, εκμυστηρεύτηκε το γεγονός σε γνωστούς, και αυτοί – που κάτι γνώριζαν – του υπέδειξαν τον τρόπο να τον συναντήσει. Του φάνηκε αδιανόητο αυτό που του είπαν, αλλά αποφάσισε να δοκιμάσει. Την επομένη επισκέπτεται ξανά τη μητρόπολη και ζητάει να δει τον μητροπολίτη. Πάλι το ίδιο πρόσωπο ευγενέστατα τον πληροφορεί ότι είναι πολύ απασχολημένος… Τότε μπαίνει σε εφαρμογή το σχέδιο που του υποδείχθηκε και ο επισκέπτης με αφέλεια λέει: «Έχω κάτι χρήματα να του δώσω…». Αλάνθαστη η υπόδειξη, και η επιτυχία της εκατό τοις εκατό. Τα πάντα άλλαξαν αυτόματα. Το πριν ευγενικό αλλά αρνητικό πρόσωπο, αμέσως του προσφέρει κάθισμα και του τρατάρει αναψυκτικό. Ακολουθεί κάποιο εσωτερικό τηλεφώνημα και ο πριν «απασχολημένος» δεσπότης κάνει την εμφάνισή του. Περιχαρής καλωσορίζει τον επισκέπτη και του προτείνει το χέρι για φίλημα.

Ο συμπολίτης τον κοιτάζει από πάνω έως κάτω και χωρίς να φιλήσει το χέρι, γυρίζει και του λέει: «Μόνο με χρήματα μπορεί κάποιος να σας δει Σεβασμιώτατε; Τι κρίμα!». Και έφυγε!



Και “καμαρiνι” στο Ιερo Βhμα;





Τελείωσε η λειτουργία των Θεοφανείων και ετοιμάζονταν να κατεβούν στο ποτάμι για το καθιερωμένο ρίξιμο του Σταυρού και τον αγιασμό των υδάτων, όταν οι εκκλησιαζόμενοι έμειναν άφωνοι μ’ αυτό που έβλεπαν.    Ο δεσπότης κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας φορούσε άλλη αρχιερατική στολή και ετοιμαζόμενος για την έξοδο προς το ποτάμι εμφανίσθηκε με άλλη. Το παρατήρησαν οι παρευρισκόμενοι αλλά αμφέβαλαν, φοβούμενοι μήπως τους γελούσαν τα μάτια τους. Δεν μπορούσαν να εξηγήσουν το πώς βρέθηκε η δεύτερη στολή με τα απαραίτητα αξεσουάρ ώστε ο δεσπότης να ξεντυθεί τη μία και να φορέσει την άλλη. Εκτός αν – αναλογίζονταν – υπάρχει στο ιερό, δεσποτικό “καμαρίνι”. Εξερχόμενος του ναού – εκείνη τη στιγμή – ο κ. Κ… (ασχολούμενος με τα του ναού…) του ζητήσαμε να λύσει τις απορίες μας, κι εκείνος πρόθυμα μας απάντησε:

Ναι, στη λειτουργία φορούσε την επίσημη – πατριαρχική στολή (και πολύ ακριβή, ίσως κοστίζει καμιά ογδοντάρα με τα διάφορα αξεσουάρ) και κατά την έξοδο φόρεσε την πιο φθηνή που υπήρχε στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου χωρίς να χρειαστεί ιδιαίτερο καμαρίνι στο ιερό. Γιατί καθυστερήσατε μισή ώρα να βγείτε στο ποτάμι;

Ε, δεν είναι και εύκολα το ξεφόρεμα και φόρεμα μιας αρχιερατικής στολής! Άλλωστε οι επίσημοι δεν διαμαρτυρήθηκαν ούτε κι ο κόσμος που περίμενε υπομονετικά με ανοιχτές τις ομπρέλες. Ας μην ξεχνούμε ότι και το Χριστό περίμενε ο κόσμος όταν αργούσε (!).




Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟ!



Ιερομόναχος – από το στενό περιβάλλον του μητροπολίτη – κυκλοφορεί με αυτοκίνητο, έχοντας… Τούρκο οδηγό (έχει μουσουλμανικό όνομα και επίθετο), μπαινοβγαίνοντας μάλιστα και σε ελληνικά στρατόπεδα. Οι μεταξύ τους φιλικές σχέσεις (μουσουλμάνου και ορθόδοξου ιερέα) δεν μας αφορούν, γιατί μπορεί να κάνουν βραδινές… κατηχήσεις. Ο δεσπότης όμως το γνωρίζει; Και αν ο ιερομόναχος μπαίνει στο στρατόπεδο με την ιδιότητα του ιερέα, ο αλλοδαπός οδηγός με ποια ιδιότητα κυκλοφορεί μέσα σε στρατιωτικό χώρο; Το γνωρίζει αυτό η ηγεσία του στρατεύματος; Αυτά για τώρα.





ΑΚΟΜΑ ΑΣΧΗΜΟΝΟΥΝ



Μετά την ανάληψιν των αρχιεπισκοπικών καθηκόντων, ο Ιερώνυμος Β΄ (2008) με τον φίλο του Χρυσόστομο Δωδώνης έκαναν βαρυσήμαντες δηλώσεις: «Πέρασαν 35 χρόνια μετά την απομάκρυνση του (Νικοδήμου) από τον θρόνο της Μητρόπολης Αττικής. Πρέπει να πραγματοποιηθεί η αποκατάστασή του. Η Εκκλησία δεν εκδικείται» (εφ. “το ΒΗΜΑ”). Για τις δηλώσεις αυτές ρωτήθηκε ο άγιος γέροντας (Νικ.) και είπε: «Δεν περιμένω τίποτα. Οι άνθρωποι παίζουν θέατρο. Περιμένετε λίγο και δεν θα πιστεύετε αυτά που θα κάνουν…».

Και τι έκαναν; Με ραδιουργίες και ψέματα (Ω Θεέ μου! Τι ψυχή θα παραδώσουν;) ροκάνιζαν το χρόνο μέχρι που ο Κύριος τον κάλεσε κοντά του για να μην βλέπει τις βρωμιές τους.

Η αναισχυντία τους έφθασε στο αποκορύφωμά της όταν και μετά θάνατον δεν επέτρεψαν να μπει το όνομά του ούτε στα δίπτυχα των κεκοιμημένων ιεραρχών!

Ταλαίπωροι δεσποτάδες! τον χρυσό, ό,τι κι αν τον κάνεις, χρυσός πολύτιμος θα παραμένει και θα λάμπει ακόμη περισσότερο όσο θα υποβάλλεται σε μεγαλύτερες δοκιμασίες, ενώ εσείς τενεκέδες ήσασταν και τενεκέδες θα παραμείνετε μέχρις ότου σας διαλύσει η σκουριά και η λήθη εξαλείψει από τον νου των ανθρώπων κάθε ανάμνησή σας, ως μηδέποτε υπάρξαντες.


ΜΑΥΡΗ ΝΕΡΑΪΔΑ



Έξω από τον Τύρναβο υπάρχει βρύση όπου οι τσοπάνηδες ποτίζουν τα πρόβατά τους. Κάποια βράδυα – περίπου τα μεσάνυχτα – και γύρω από τη βρύση, εμφανίζονταν μια μαύρη σκιά, καθώς και κάτι σαν πυγολαμπίδες ξεπρόβαλλαν κατά διαστήματα μέσα από τον μαύρο όγκο, προγκώντας τα ζώα και δεν πλησίαζαν να πιουν νερό. Οι τσοπάνηδες προβληματίστηκαν. Οι νύχτες περνούσαν και το κακό συνεχίζονταν. Τέλος αποφάσισαν να βγουν παγανιά. Μπροστά τα σκυλιά και πίσω αυτοί έφθασαν στο καθορισμένο μέρος, όταν διαπίστωσαν, ότι η μετακινούμενη μαύρη σκιά δεν ήταν μαύρη νεράιδα αλλά ο παπάς με το κινητό του τηλέφωνο στο αυτί! Έμειναν εμβρόντητοι!

- Παπά τι θέλεις τέτοια ώρα εδώ; του είπαν.

- Έρχομαι, γιατί εδώ στη βρύση πιάνει καλύτερα το κινητό μου!

- Και με ποιον επικοινωνείς τέτοια ώρα κάθε βράδυ…;

…. (σιωπή ο παπάς)

Κι ενώ η μητρόπολη γνωρίζει το περιστατικό – όπως μας είπαν – δε βλέπουμε να κάνει κάτι, γιατί το κακό συνεχίζεται και πολλά μπορεί να πει ο κόσμος.



ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ

Τελευταία μεγάλος οργασμός παρατηρείται στο εκκλησάκι του αγίου Αθανασίου (άγιος Θανασάκος) επί της οδού Ροΐδου.

Μηχανικοί, τοπογράφοι, αρχιτέκτονες πηγαινοέρχονται με φακέλους και μηχανήματα μέτρησης. Παπάδες και δικηγόροι ανεβοκατεβαίνουν σε συμβολαιογραφικά γραφεία και δικαστήρια.

Ο ναός αμπαροκλειδώθηκε μέσα-έξω κι η γειτονιά άρχισε να ανησυχεί για τα συμβαίνοντα.

Κυκλοφόρησαν τα πρώτα νέα που άλλοι λένε ότι θέλουν να γκρεμίσουν το ιστορικό αυτό εκκλησάκι που χρονολογείται πάνω από 250 χρόνια, και άλλοι, ότι ο δεσπότης θέλει να φτιάξει μια 6ώροφη πολυκατοικία για να στεγάσει τους… άπορους της πόλης, με δαπάνες ευρωπαϊκών κονδυλίων μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ.

Τέτοια κελεπούρια, βέβαια, οι δεσποτάδες δεν τα αφήνουν να πάνε στο βρόντο.

Σύναξη Προκαθημένων: Επιμένουν στον "οφιακό" Διάλογο!

  ΠΗΓΗ: http://paterikiparadosi.blogspot.gr/

Ακρίβεια και οικονομία εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν


ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ
Πολύς λόγος γίνεται τόν τελευταῖον καιρόν εἰς τόν ἐκκλησιαστικόν χῶρον περί τῆς «Οἰκονομίας». Τῆς ἐκκλησιαστικῆς βεβαίως «Οἰκονομίας», ἡ ὁποία «Οἰκονομία» θά πρέπῃ, ὅπως ἀρκετοί ἰσχυρίζονται, κατά κανόνα νά ἐφαρμόζεται ἀπό τούς ποιμένας εἰς τήν σημερινήν ἐποχήν. Προβάλλουν δέ αὐτήν τήν πρόφασιν, διότι εἰς τήν ἐποχήν μας, εἰς τήν ὁποίαν τό κακό παρουσιάζει τόσην ἔξαρσιν, λέγουν ὅτι εἶναι δῆθεν ἀδύνατον νά ἐφαρμοσθῇ ἡ ἐκκλησιαστική «Ἀκρίβεια». Προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις...
Ἐπειδή λοιπόν ἡ ἄποψις αὐτή τείνει νά κυριαρχήσῃ ὡς ἡ μόνη ποιμαντικῶς σωστή, καλόν εἶναι, εἰς τήν συνέχειαν, ἁπλᾶ καί σύντομα, νά σκιαγραφήσωμε τί εἶναι ἡ «Ἀκρίβεια» καί τί εἶναι ἡ «Οἰκονομία». Ἐννοεῖται, ὅτι τό θέμα αὐτό ἀνήκει εἰς τήν ἁρμοδιότητα τῶν εἰδημόνων τῆς εἰδικότητος τοῦ «Κανονικοῦ Δικαίου», ἀπό ἐπιστημονικῆς καί θεολογικῆς ἀπόψεως, ἀλλά αὐτό δέν σημαίνει πώς δέν ἠμποροῦν νά ἀσχοληθοῦν μέ αὐτό καί νά ἔχουν λόγον καί οἱ ἁπλοί πιστοί. Ὅταν μάλιστα, εἰς ὅ,τι ἀφορᾶ τήν ὀρθή πνευματική μας ζωή, γνωρίζωμε πώς μέσα εἰς τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ὀφείλουν τά πάντα νά ἐναρμονίζωνται μέ τούς Ἱερούς Κανόνας, ὅπως μᾶς τούς παρέδωσαν οἱ Πατέρες, καί ὄχι σύμφωνα μέ νεωτεριστικές-νικολαϊτικές διδασκαλίες καί ἑρμηνεῖες, πού θέλουν νά περάσουν κάποιοι, οἱ ὁποῖες εἶναι ἀποκεκομμένες ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Παράδοσι, τότε γίνεται ἀπολύτως κατανοητό πώς εἶναι ὄντως ἀνάγκη νά ἀσχοληθοῦμε μέ τίς δύο αὐτές ἐκφράσεις τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς, τόσον δηλαδή τῆς «Ἀκριβείας», ὅσον καί αὐτῆς τῆς «Οἰκονομίας». Ἄς περάσωμε λοιπόν νά δοῦμε τό περιεχόμενο τῶν δύο αὐτῶν ὅρων εἰς τήν ἐκκλησιαστική μας γλῶσσα καί ζωή.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (Α΄,Β',Γ') ἱερὰ παράδοσις & θεία εὐχαριστία - Εν Χριστῷ ἐλευθερία & ἁγιότης-μαρτύριο & εὐποιΐα

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (Α΄)

(ἱερὰ παράδοσις & θεία εὐχαριστία)

Επισκ. Αυγ.Σήμερα ἑορτή, ἀγαπητοί μου· εἶνε μία ἀπὸ τὶς λαμπρότερες ἑορτὲς τῆς Ἐκκλησίας μας, Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας.
Τί εἶνε ἡ Ὀρθοδοξία; Θὰ προσπαθήσω νὰ σᾶς δώσω μιὰ εἰκόνα της.

* * *

   1. ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ. Ἂν ὑπάρχῃ μιὰ λέξι ποὺ χαρακτηρίζει τὴν Ἐκκλησία μας, εἶνε ἡ λέξι παράδοσις. Ὀρθοδοξία ἴσον παράδοσις.
Τί θὰ πῇ παράδοσις; Ὑποθέστε, ὅτι ἕνας ἔ­χει ἕνα θησαυρό, ἀπὸ 100 πολύτιμα πε­­τράδια, καὶ τὰ ἐμπιστεύεται σὲ καθένα ἀ­πὸ μᾶς καὶ μᾶς λέει· Πάρτε αὐτὰ τὰ πετράδια καὶ νὰ προσέξτε νὰ τὰ φυλάξετε· θὰ ἔρ­θω πάλι νὰ τὰ παραλάβω· δὲν πρέπει νὰ λεί­πῃ οὔ­τε ἕνα· ἑκατὸ σᾶς ἔδωσα, ἑκατὸ θὰ μοῦ πα­ραδώσετε. Προσέ­­ξτε ἀκό­μη νὰ μὴ ἀντικαταστήσετε ἕνα πραγμα­τικὸ πε­τρά­δι μὲ κάποιο ψεύτικο… Παραβολι­κὸς ὁ λό­γος· θησαυρὸς ἀνεκτίμητος εἶνε ἡ Ὀρθο­δοξία. Πετράδια ποὺ ἀστράφτουν εἶ­νε ἡ διδα­σκαλία της. Καὶ φύλακας, στὸν ὁ­ποῖον ὁ Κύρι­ος ἔχει ἐμπιστευθῆ αὐτὸ τὸ θησαυρό, εἴμαστε ὅλη ἡ Ἐκκλησία, κλῆρος καὶ λαός, καὶ μάλιστα ὁ λαός· αὐτὸς εἶ­νε ὁ φύλακας τῆς Ὀρθοδοξίας. Πρέπει νὰ προσέ­ξουμε τὸ θησαυρό μας. Γι᾿ αὐ­τὸ ὁ ἀπόστολος Παῦλος φωνάζει· «Στήκετε, καὶ κρατεῖ­τε τὰς παραδόσεις τὰς ὁποίας ἐδιδάχθη­τε εἴ­τε διὰ λόγου εἴτε δι᾽ ἐπιστολῆς ἡμῶν» (Β΄ Θεσ. 2,15).
Νὰ φοβούμεθα κρατώντας τὸν πολύτιμο θησαυρό. Ὅπως ἕνα παιδάκι ποὺ ἡ μητέ­ρα τοῦ δίνει ἕνα χρυσὸ νόμισμα κι αὐτὸ τὸ κάνει κομ­πόδεμα, καὶ προσέχει μὴν τὸ χάσῃ, ἔτσι κ᾽ ἐμεῖς αὐτὸ ποὺ μᾶς παρέδωσαν γενεὲς γενεῶν νὰ τὸ κρατήσου­με πολὺ προσεκτικά. Νὰ ἀγρυπνοῦ­με, μήπως μία γενεὰ παραδώσῃ στὴν ἄλλη κάτι λιγώτερο ἀπ᾿ ὅ,τι παρέλαβε. Ἂν ἡ δική μας γενεὰ ἀ­πὸ τὰ 100 πετράδια παραδώσῃ στὴν ἄλ­λη 99, ἡ ἄλλη γενεὰ θὰ παραδώσῃ στὴν ἑπομένη 98, ἡ ἄλλη γενεὰ θὰ παραδώσῃ 97 κ.ο.κ.. Ξέρετε ποῦ θὰ φθάσουμε ἔτσι; Ἀφαιρώντας ἕνα – ἕ­να τὰ πετράδια ἀπ᾿ αὐτὸ τὸ στέμμα τῆς Ὀρ­θοδοξίας, θὰ φθάσουμε σὲ μία γενεὰ μακρι­­νὴ στὴν ὁ­ποία θὰ λεγώμαστε ὀρθόδοξοι ἀλλὰ δὲν θὰ εἴ­μαστε πλέον ὀρθόδοξοι. Νά ἔχουμε ἐπίσης φόβο μήπως κάποια γενεὰ παραδώσῃ στὴν ἄλλη κάτι διαφορετικὸ ἀπ᾽ ὅ,τι παρέλαβε, μήπως γίνῃ νοθεία τοῦ ἀληθινοῦ πνεύμα­τος τοῦ εὐαγγελίου τῆς Ἐκκλησίας μας.
Οἱ ὀρθόδοξοι πιστεύουμε σὲ ὅ,τι παρέλαβαν καὶ δίδαξαν οἱ ἅγιοι πατέρες· ἡ Ἐκκλησία μας εἶνε Ἐκκλησία τῶν πατέρων. Πιστεύουμε σ᾽ αὐτὰ ποὺ οἱ πατέρες παρέλαβαν ἀπὸ τοὺς ἀ­ποστόλους, σ᾿ αὐτὰ ποὺ οἱ ἀπόστολοι παρέλα­βαν ἀπὸ τὸ Χριστό, σ᾽ αὐτὰ ποὺ ὁ Χριστὸς παρέ­λαβε ἀπὸ τὸν οὐράνιο Πατέρα. Ἀ­πὸ ᾽κεῖ ἀρ­χίζει ἡ παράδοσις, ἐκεῖ εἶνε ὁ πρῶ­τος κρίκος. Ὅπως ὁ πολυέλεος –ποὺ ἔχει συμβολισμό– κρέ­μεται ἀ­πὸ μιὰ ἁλυσί­δα, τῆς ὁποί­ας ὁ πρῶτος κρί­κος εἶνε πιασμένος ἐπάνω στὸν τροῦλλο, ἔτσι καὶ ἡ παράδοσις εἶνε μία σειρὰ κρίκων, χρυσῆ ἁ­λυσίδα μὲ πολλοὺς κρίκους. Ὁ πρῶτος κρίκος εἶνε ἡ ἁγία Τριάς, ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, καὶ ἀπὸ ᾽κεῖ κατόπιν κατεβαίνουμε· ἀκολουθοῦν οἱ ἀπόστο­λοι, μετὰ οἱ πατέρες, καὶ προχωρώντας φθάνουμε ἕως ἐ­μᾶς, μέχρι τὴ γενεά μας. Χρειάζεται μεγάλη προσοχὴ νὰ μὴν ἀδυνατίση καὶ νὰ μὴ σπάσῃ κανένας κρίκος, νὰ μὴ γίνῃ ἀλ­λοίωσις τῆς διδασκαλίας ποὺ παραλάβαμε.

Κυριακή της Ορθοδοξίας Ομιλία Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου (βίντεο)


Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Γιατί ψάλλεται κατά την Μεγάλη Τεσσαρακοστή ο Ακάθιστος Ύμνος;

                               Ο ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ

 

Συγγραφέας: kantonopou στις Απριλίου 3, 2009
      Είναι η ακολουθία αυτή στη σημερινή λειτουργική μας πράξη εντεταγμένη στο λειτουργικό πλαίσιο της ακολουθίας του μικρού αποδείπνου, όπως ακριβώς τελείτε απόψε.

      Έτσι γίνεται κάθε Παρασκευή στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες των Νηστειών, ακόμα και την Παρασκευή της Ε” Εβδομάδος, που μετά την τμηματική στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες ψαλμωδία του, ανακεφαλαιώνεται ολόκληρος ο ύμνος.
      
Ένα ιστορικό γεγονός, με το οποίο συνεδέθη από την παράδοσι η ψαλμωδία του Ακάθιστου, θα μπορούσε να μας προσανατολίση κάπως στην αναζήτησί μας:
     Η επί του αυτοκράτορος Ηρακλείου πολιορκία και η θαυμαστή σωτηρία της Κωνσταντινουπόλεως την 8η Αυγούστου του έτους 626.
    Κατά το Συναξάριο μετά την λύσι της πολιορκίας εψάλη ο ύμνος αυτός στον ναό της Θεοτόκου των Βλαχερνών, ως δοξολογία και ευχαριστία για την σωτηρία, που απεδόθη στην θαυματουργική δύναμι της Θεοτόκου, της προστάτιδας της Πόλεως...

Κύριε Πρωθυπουργέ, αφού δεν μπορείτε να μας αφήσετε να ζήσουμε ήσυχα, αφήστε τουλάχιστον να πεθάνουμε ήσυχα!


Γράφει : Ο  κος Σαράντος  Καργάκος

Γνωρίζω ότι οι ασχολίες σας είναι πολλές και ασφαλώς θα σας είναι δυσχερές να εγκύψετε στα ληρήματα της ταπεινής μου γραφίδας. Αλλ’ επειδή όλα τα Συντάγματα από καταβολής Ελληνικού Κράτους (1-1-1822), μου αναγνωρίζουν το δικαίωμα του «ναφέρεσθαι ες τάς ρχάς», τολμώ –παρότι γνωρίζω ότι το σχετικό άρθρο του Συντάγματος εμπίπτει στις περιπτώσεις φαιδρότητας– να σας απευθύνω την ύστατη τούτη έκκληση:
Κύριε Πρωθυπουργέ, αφού δεν μπορείτε να μας αφήσετε να ζήσουμε ήσυχα, αφήστε τουλάχιστον να πεθάνουμε ήσυχα! Είναι απαράδεκτο άνθρωποι της δικής μου ηλικίας να ασχολούνται από νυκτός μέχρι πρωίας με το τι πρέπει σήμερα να μαζέψουν για την εφορία ή τι ποσό οφείλουν εντός των προσεχών ημερών να πληρώσουν στην εφορία. Οι σοφοί σας σύμβουλοι κάθε ημέρα ανακαλύπτουν και νέους τρόπους να μας αιματορρουφήξουν.
Οι μέθοδοι εισπράξεως χρημάτων, που εφευρέθηκαν εσχάτως, Κύριε Πρωθυπουργέ, παραπέμπουν στις μεθόδους του Αλή Πασά, που αντί να βάζει τον «τζελάτη» (δήμιο) με μια σπαθιά να κόβει το κεφάλι του ραγιά, τον έβαζε να τον κόβει φέτες, ξεκινώντας από τα δάκτυλα και προχωρώντας στα πόδια και στα χέρια, μέχρι να φθάσει στην αποκοπή του κεφαλιού. Ήθελε κι αυτός και τα «ρετζάλια» του (δεν γράφω ρετάλια· ρετζάλια ήσαν οι αξιωματικοί του) και οι «τζοχανταραίοι» του να απολαμβάνουν το θέαμα του μαρτυρίου.

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν...

Ὑπάρχουν καί Θεολογικές Ἀκαδημίες Ἱερῶν Μητροπόλεων; Ἄ, λέτε γιά κάτι Μ.Κ.Ο. (μή κυβερνητικές ὀργανώσεις) οἱ ὁποῖες ἔχουν μεταβληθῆ εἰς «θρησκευτικήν πασσαρέλαν» καί, ἀπό ὑψηλή ἐπιστήμη, τήν Θεολογία τήν κατήντησαν ἕνα μάτσο χάλια, μᾶλλον ἕναν «βῶλον» θρησκευτικοφιλοσοφικῆς λάσπης
Γραφει ο Χριστοϋφαντος
 

Καί σάν νά μήν ἔφθανε ἡ ἐπιχείρησις «στραγγαλίσεως» τῶν διδακτικῶν ὡρῶν τοῦ μαθήματος, σάν νά μήν ἔφθανε τό «ἄκρως δημοκρατικόν» τοῦ «προαιρετικοῦ» τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, τελευταίως ἐνεφανίσθη καί ὁ ἀποχαρακτηρισμός αὐτοῦ, ἀπό μαθήματος κατηχήσεως, εἰς θρησκειολογικόν τοιοῦτον. Τί νά κάνωμε, ὅμως, τά πάντα μεταβάλλονται «θεολογικῷ τῷ τρόπῳ». Κυρίως δέ, μακρυά ἀπό κάθε «καιροσκοπισμόν», ἄν καί πολλοί βιώνουν τό ἀμετάβλητο δόγμα «κατά τόν καιρό καί ἀρμένιζε».
Ἔπρεπε λοιπόν νά ὑποστῇ καί αὐτό τό ταλαίπωρο μάθημα τήν ἀλλαγή τοῦ «φύλου» του. Ὄχι λοιπόν κατηχητικό, ἀλλά θρησκειολογικό ἐφεξῆς τό προφίλ τοῦ μαθήματος. Ἔτσι, δέν θά μπορῇ κανείς νά μᾶς κατηγορήσῃ γιά φανατισμό καί μονολιθικότητα, ἤ, τό ἀκόμη χειρότερο, γιά ἄρνησι γνώσεων τῶν ἄλλων θρησκειῶν, οἱ ὁποῖες, ὅλες μαζί, ὅπως κηρύσσεται, ὁδηγοῦν εἰς τόν ἴδιο θεό, κι ἄν ὄχι εἰς τόν ἴδιο θεό σέ ἕναν τέλος πάντων κόσμο ἀπελευθερωτικά πλασμένο.
 

ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΛΑΙΝΕ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ

635294764753307500
Βρυξέλλες Πορφύρης Δ ./Σταφυλά Π για το pentapostagma.gr
Σε πολλές μονές των δύο ορθόδοξων χωρών παρατηρείται έντονα αυτό το διάστημα αυτό το δυσεξήγητο φαινόμενο.Πολλοί μιλούν για σημείο αλλά και για παγκόσμια επερχόμενα γεγονότα.
Μέσα και στις δυο χώρες το φαινόμενο παρατηρείται σε εικόνες μιας δωδεκάδας  μονών, λέει ο Tomasz Terlikowski σε πολωνικό ορθόδοξο site. Η τηλεόραση τόσο στην Πολωνία όσο και στη Ρωσία παρουσιάζει εκτενή ρεπορτάζ για το θέμα. Αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι παρατηρείται ένας συγχρονισμός στην εκδήλωση του φαινομένου.
“Μπορεί να προοιωνίζει άσχημες εξελίξεις;” αναρωτιέται ο συντάκτης του άρθρου αφού στην Ορθόδοξη Εκκλησία ανάλογα σημεία ερμηνεύονται ως θεοσημείες και υπερφυσικά γεγονότα που καλούν σε μετάνοια και προδικάζουν δύσκολους καιρούς. Οι δακρυροούσες εικόνες θεωρούνται θαυματουργές και αποτελούν μέρος της Ορθόδοξης παράδοσης ενώ τιμώνται ιδιαίτερα από τους πιστούς.
Δακρυροούσες εικόνες αυτή τη στιγμή υπάρχουν σε Rostov-sur -le-Don ,Οδησσό, Rivne , Novokuznetsk .
Ανάλογα φαινόμενα τέτοιας κλίμακας είχαν παρατηρηθεί μόνο τις παραμονές της εκδήλωσης της Οκτωβριανής Επανάστασης και πριν την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης. Πρόκειται για σημείο επερχόμενου πολέμου;

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Η Ήττα των Η.Π.Α στη Μεσόγειο, ξεκίνησε επί Μπούς και τελειώνει επί Ομπάμα!

    Ένα αξιόλογο  διεισδυτικό κείμενο 

             Γράφει ο Πελασγός ο Μιλήσιος

Ανάρτηση: Αγώνας Αγωνιζομένων  Ορθοδόξων  Χριστιανών http://agonasax.blogspot.gr
 20130626-162251.jpg
Εκείνο το ΟΧΙ στο Βουκουρέστι, ήταν μια σταγόνα.
Το ποτήρι δεν ξεχειλίζει μόνο με μια πρόσθετη σταγόνα, αλλά κι όταν φυσήξει ρεύμα από πάνω του, ή το παρασύρεις, ή κουνήσεις το τραπέζι, ή….
Δηλαδή με απενενοημένα διαβήματα! Της απληστίας απηχήματα, και μάλιστα Αυτοκρατόρων κι αυλικών συσκέψεων, χωρίς σκέψη!
Είπαν στο Administration οι Δεξαμενές σκέψης, ότι για να στριμώξεις την Αρκούδα στο χώρο της, πρέπει να της δημιουργήσεις μιαν “αντιπυραυλική ασπίδα” στις γειτνιάζουσες μ’αυτήν χώρες του ΝΑΤΟ, υπό το πρόσχημα αμυντικού σχεδιασμού.
    Γιατί, λέει, πως πολύ τακτικά έβγαινε από τη χειμαιρία νάρκη για θερμότερα κλίματα. Κι όσο δειγματοληπτούσαν τις αντιδράσεις του Θηρίου, δεν έπαιρναν τις απαντήσεις που τους βόλευαν. Νόμιζαν πως τα αντανακλαστικά ήταν ομότροπα των Γκορματσώφ, του Γέλτσιν και Τσουμπάις!
     Νόμιζαν οι Αμερικανοί, πως αυτοί που διαδέχθηκαν τους παραπάνω, ήταν του κλίματος που περιγράφει το ανέκδοτο. Αυτό είχε φτάσει μέχρι το κατώφλι της Πρεσβείας στη Μόσχα, περιγράφοντας τη δουλικότητα της μετασοβιετικής ηγεσίας με τα καμώματα του Τσουμπάις.
Ο οδηγός ενός ταξί τον ρωτά. «Που να σε πάω;»
- «Όπου θέλεις, εγώ παντού χρειάζομαι»…
Μέχρι που ένα πρωινό, έφτασε στη Ντάτσα του Γέλτσιν μια ομάδα, που επικεφαλής στέκονταν σε χαμηλό ύψος ένας τύπος, που πέρασε τη ζωή του μετά το Πανεπιστήμιο, στην διατεταγμένη διακονία των Μυστικών Υπηρεσιών της ανατέλλουσας Νέας Ρωσίας. Βλαντιμίρ Βλαντιμίροβιτς Πούτιν, από την Αγία Πετρούπολη. Δεν άντεχε άλλο να προδίδεται η πατρίδα του από έναν μεθύστακα, και του ενεχείρησε ένα χαρτί που παραιτούσε τον Γέλτσιν από την προσφορά του στις προδοσίες.

ΠΌΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΉ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ

Αφιερωμένη ομιλία στους Χριστιανούς της Λαρίσης  και  ας εννοήσουν  ότι ο  δια της βίας αναρριχηθείς  μοιχεπιβάτης Ιγνάτιος  Λάππας δεν μπορεί να έχει  θέση  στο θρόνο της Λαρίσης.

20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΙΚΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Δεν ξέρω τι μυαλό διαθέτουν στην Κεφαλονιά [ΒΙΝΤΕΟ 2014]


Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Δεν ξέρω τι μυαλό διαθέτουν στην Κεφαλονιά [ΒΙΝΤΕΟ 2014]
25ο ΜΑΘΗΜΑ 26-2-2014
Δείτε το βίντεο και στο κανάλι μας στο youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=-sx9GI6oBvk
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΙΕΡΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οικουμενισμός και εκκοσμίκευση κυριαρχούν στους Επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος


 
Του Αιμίλιου Πολυγένη
       Επίσημο γεύμα παρέσε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας ο νέος Μητροπολίτης Κίτρους κ. Γεώργιος, αμέσως μετά το πέρας της χειροτονίας του.
    Στο γεύμα παρεκάθησε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, ο Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιγνάτιος (ως Τοποτηρητής) ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων κ. Καλαντζής, Αρχιερείς, κληρικοί και πλήθος κόσμου.
    Ο Μητροπολίτης Κίτρους και Κατερινής κ. Γεώργιος θέλοντας να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του, προσέφερε στον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας ένα συμβολικό δώρο.
Πηγή: Ρομφέα

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΛΠΑΖΕΙ κι ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΕΥΔΟΥΜΕ! Έλληνες Μητροπολίτες παρουσιάζονται χωρίς να φορούν τα ράσα τους.


article_17040_54573

Έλληνες Μητροπολίτες παρουσιάζονται σε θρησκευτική εκδήλωση χωρίς να φορούν τα ράσα τους.
Η Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε απο το Οικουμενικό Πατριαρχείο στο Σισμανόγλειο Μέγαρο της Κωνσταντινούπολης, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου για την  επίσημη παρουσίαση του  δίτομου έργου για την ιστορική Μονή Εικοσιφοίνησσας στην Κωνσταντινούπολη
Στις Φωτογραφίες διακρίνονται χωρίς ράσα οι Μητροπολίτες Ρόδου, Κυδωνίας & Ἀποκορώνου (Χανίων) και Γερμανίας. 
Δείτε φωτογραφίες

Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ «Το γάρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνην» (1)



H μάστιγα της κατάθλιψης

Του Φώτη Μιχαήλ, ιατρού

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '70 η κατάθλιψη ήτανε νόσημα σπανιότατο στην πατρίδα μας. Από 'κει και πέρα, όμως, τα πράγματα άλλαξαν: Η ανασφάλεια, η απογοήτευση, η θλίψη και η απόγνωση άρχισαν να μας επισκέπτονται όλο και πιο συχνά. Οι ψυχίατροι πύκνωσαν και οι συνταγές με αντικαταθλιπτικά πήραν την ανιούσα.

Τι έφταιξε άραγε, που προσβληθήκαμε τόσο άσχημα από αυτήν την καταραμένη αρρώστια; Ο τραγικός μας ποιητής Ευριπίδης γράφει: ''Πάνω στην ελπίδα πρέπει οι σώφρονες να στηρίζουν την ζωή τους''. Με άλλα λόγια, όταν χάνεται η αρετή και το μέτρο,  θρονιάζεται στις ψυχές μας η θλίψη και η απελπισία.

Το ίδιο λένε και οι Πατέρες της Εκκλησίας μας: ''Όποιος νικιέται από τα πάθη, δεν θα αποφύγει τα δεσμά της θλίψης. Όποιος ενίκησε τα πάθη του, αυτός ενίκησε και την θλίψη''.(2)

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΤΟ ΤΡΥΚ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (ΓΑΠ) ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΚΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕ:



Είναι τόσο παράξενο, που μόλις βρεις τον Γεώργιο Παπανδρέου  (ΓΑΠ) θα σου φαίνεται οφθαλμοφανέστατο. Μόλις τον βρεις θα βρεθείς σε δύσκολη θέση και θα λες "Γιατί δεν τον είδα αμέσως ;;"

Οι Γιατροί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι εάν βρεις τον   (ΓΑΠ) ανάμεσα στους κόκκους του καφέ σε 3 δευτερόλεπτα, το δεξί ήμισυ του εγκεφάλου σου είναι καλύτερα ανεπτυγμένο απ' ότι στον περισσότερο κόσμο.

Η ωφέλεια της νηστείας στην κανονική παράδοση της Εκκλησίας



trap1






















     Μία από τις σημαίνουσες νηστείες της Εκκλησίας μας είναι και αυτή της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής. Συνιστά παλαιότατο θεσμό, καθώς διδάχθηκε από τους ίδιους τους Αποστόλους. Σύμφωνα με την αποστολική παράδοση, η νηστεία αυτή πρέπει να φυλάττεται, καθώς θεσπίστηκε σε ανάμνηση της σαρανταήμερης νηστείας του  Κυρίου στην έρημο, πριν από την έναρξη της δημόσιας, κοσμοσωτήριας επί γης δράσης Του (Μτθ. δ’, 2).