Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΤΑΡΑΞΕ ΤΟΝ ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ!



π. Εὐθ. Χαραλαμπίδης
Ἑτοιμάζοντας τὴν “ἀπολογία  του ὁ μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος γιὰ τν ποιν τς καθαιρέσεως πο ξουσιαστικ ποφάσισε νὰπιβάλει (ς λλος λήστου μνήμης Λουδοβίκος ΙΔ΄) καὶ προανήγγειλε στν ερομόναχο Εθύμιο Χαραλαμπίδη, προσπαθεῖ ν νοχοποιήσει τθύμα κα ν πιρρίψει στρεψόδικα σ’ αὐτν τν δική του εὐθύνη, κααθαίρετη ποινή, ποδίδοντας στοὺς περασπιζόμενους τν λήθεια τς κκλησίας παραποιημένη τὴ φράση το Λουδοβίκου “l'église c'est moi”,  κκλησία εμαι γώ!
λήθεια, πς νὰ ταιριάξει, κ. Δωρόθεε,Πολυκανδριώτη, σὲ να διωκόμενο ερομόναχο φράση “l'église c'est moi”; Σὲ να ερομόναχο πού,πειδὴ ἀντέδρασε γιοπατερικ στς αθαιρεσίες σουκα διέκοψε τὴν Μνημόνευση το νόματός σου,φαρμόζοντας ερηνικ να κκλησιαστικ ερὸ κανόνα, τν πειλεῖς, ς λλος ατοκράτωρ, πς θὰτοῦ κόψεις τὸ μισθὸ καὶ θ τν καθαιρέσεις, ἂν μέχρι τ μέσα Σεπτεμβρίου δν μετανοήσει γγράφως καὶ δὲν ἐπαναλάβει τὴν μνημόνευση τοῦ "θείου" ὀνόματός σου;
Ξέχασε ὁ κ. Δωρόθεος ὅτι πληθώραερν Κανόνων παγορεύουν τν συμπροσευχ μ αρετικούς; Ξέχασε τιπληθώρα Ἱερν Κανόνων παγορεύουν τν παρουσία σ χειροτονία αἱρετικο; Ξέχασε τι ἡ γία γραφ κα ο εροΚανόνες ρίζουν, ς πρώτιστο καθκον τν πισκόπων, νὰ φροντίζουν τὸ ποίμνιό τους, ν τ προφυλάσσουν π τος αρετικούς, νημερώνοντας τοὺς πιστος γι τς βλάβες πο πιφέρουν ο αρετικοΠαπικοί;  Ξέχασε τὸ καθῆκον του ὡς Ἐπισκόπου εἶναι νὰ ἐκδιώκει ἀπ τν ποίμνη τοὺς αἱρετικούς, κι χι νδιευκολύνει τ ργο τους;
Καὶ τί κάνει  κ. Δωρόθεος; Τὰ κριβςντίθετα!  Συγχρωτίζεται, συμπροσεύχεται εὐκαίρως καίρως μ τος Παπικούς, κατὸ ξωφρενικόπρωτοφανὲς καὶπρωτάκουστο στὴν ρθόδοξη λληνικκκλησία, δώρισε παπική μίτρα (διπλανή φωτογραφία) στὸν νέο παπικ πίσκοπο Σύρου!!! 

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΣΠΟΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

(Η αντικανονικότητα του Ιγνατίου Λάππα της Λάρισας ως λοιμώδης μεταδοτική νόσος,  εμόλυνε και   εξέθεσε   ανεπανόρθωτα  όσους τον συναναστράφηκαν και εξακολουθούν να τον προσκυνούν.)


ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΣΠΟΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ



Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΕΚ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ 
ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ (μια ανύπαρκτη 20ετία)

Ήταν μια καλή ιδέα του Ιγνατίου να το γιορτάσει διπλά φέτος. Το σωστό όμως θα ήταν να κουβαλήσει καμιά 20 αριά δεσποτάδες για να γιορτάσουν όλοι μαζί για το ξύλο που 'ριξε στους χριστιανούς της Λάρισας

«Φέτος έχουμε διπλή γιορτή, του πολιούχου μας και τα 20 χρόνια διακονίας μου στη μητρόπολη αυτή 
του αγίου Αχιλλείου…»
(Ιγνάτιος Λάρισας στην ομιλία του την 15/5/14 του Αγ. Αχιλλείου)


ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ






ΣΕΡΑΦΕΙΜ  ΕΠΙΒΆΛΛΕΙ  ΙΓΝΑΤΙΟ  ΛΑΠΠΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ




ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ  ΛΑΡΙΣΑΣ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ 


Σημαδιακή ημερομηνία – 28 Μαΐου – ημέρα που θάπρεπε, εάν η Εκκλησία ήταν “Ζώσα και ελευθέρα”, να την καθιερώσει ως ημέρα βαρύτατου πένθους και μνήμης για τα όσα πρωτόγνωρα και πρωτοφανή διαδραματίστηκαν κατά την χειροτονία του δεσπότη Ιγνατίου στην μητρόπολη Αθηνών, τον δε Ιγνάτιο να τον είχε καθαιρέσει.

Οι δρόμοι, γύρω από μητροπολιτικό ναό (Μητροπόλεως, Ευαγγελιστρίας και Φωκίωνος), γέμισαν με αίματα από τα σπασμένα κεφάλια των αιμόφυρτων διαμαρτυρομένων πιστών που τα ασθενοφόρα μετέφεραν στα νοσοκομεία. 



ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ  ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ   ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.  ΕΔΩ   ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ  ΚΑΤΩ  ΕΙΝΑΙ   Ο  ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ κ. ΑΝΤΩΝΗΣ.
ΤΑ  ΕΜΦΑΝΗ  ΑΙΜΑΤΑ   ΔΕΝ ΕΒΑΨΑΝ ΜΟΝΟ  ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ  ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ  ΑΛΛΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΑΝ   ΑΝΕΞΊΤΗΛΑ  ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ
ΚΑΙ  ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ  ΑΚΥΡΗ  ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ   ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ 

Ο κ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ  ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ  ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ  ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ
ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ  ΕΔΩ ΤΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΕ  Ο κ. ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο Κ. ΜΑΝΩΛΗΣ
ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ  ΝΟΣΗΛΕΥΘΗΚΑΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ 


Ο  κ  ΠΑΥΛΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ  ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ


    Ο Τύπος έγραφε την επομένη: «Με πρωτοφανή αγριότητα οι δυνάμεις των ΜΑΤ αντιμετώπισαν τους χριστιανούς της Λάρισας. Έδειξαν τέτοια αγριότητα, που δεν την έχουν δείξει αντιμετωπίζοντας ομάδες αναρχικών. Ξυλοκόπησαν, μέχρι θανάτου, ηλικιωμένες γυναίκες, άνδρες και παιδιά και έστειλαν στα νοσοκομεία αρκετούς… Έξω από την μητρόπολη η σύγκρουση με τα ΜΑΤ θύμιζε βοσνιακό τοπίο…».


   Και ο Ιγνάτιος … χαρούμενος, εξερχόμενος του μητροπολιτικού ναού δήλωσε στους δημοσιογράφους που πλησίασαν και του ζήτησαν να σχολιάσει τα τεκταινόμενα: «Σήμερα είναι ημέρα χαράς. Ας χαρούμε…». Και τους δεκάδες τσακισμένους και αιμόφυρτους, τους ξαπλωμένους στα κράσπεδα του μητροπολιτικού ναού Σεβασμιότατε; Κοίταξε τους δημοσιογράφους αινιγματικά, χαμογέλασε και… απομακρύνθηκε.


ΤΟ  ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ  ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 


 Ο ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο  ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΟΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ. 
   ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ Ο  ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ο ΥΠΟΘΑΛΨΑΣ ΥΙΚΩΣ ΑΥΤΟΝ  ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΤΟΥ 

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ  ΚΑΙ Ο  ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ  (Ο  εκφραστικότερος εκπρόσωπος της διοικούσας  Εκκλησίας)
Η παραπάνω στάση και συμπεριφορά έφερε στη μνήμη μας το άρθρο της Τουρκάλας ιστορικού Αϊσέ Χούρ, της εφημερίδας “Cumburiet” (Τζουμ Χουριέτ) για τα γεγονότα της Σμύρνης.

Η ιστορικός περιγράφει με λεπτομέρειες τον εμπρησμό που κατέστρεψε, σχεδόν πλήρως, την πόλη (εκτός από τον τουρκικό και εβραϊκό τομέα) και έτσι επιτάχυνε τον ξεριζωμό των Ελλήνων. Την ώρα που καίγονταν η Σμύρνη, ο ηγέτης των Νεότουρκων Κεμάλ Ατατούρκ, βρίσκονταν στη πόλη και απολάμβανε τη θέα – ως άλλος Νέρων – από το μπαλκόνι της αρραβωνιαστικιάς του Λατιφέ…

«Ο Μουσταφά Κεμάλ – γράφει – και η Λατιφέ κάποια στιγμή έμειναν μόνοι στο μπαλκόνι. Η πυρκαγιά συνέχιζε με όλη της τη δύναμη… Ο Κεμάλ ρώτησε την αρραβωνιαστικιά του: Έχετε πολλά κτήματα στο σημείο της φωτιάς; Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας μου είναι εκεί, αλλά Πασά μου, ας καούν όλα, εσείς να είστε καλά… Όταν υπάρχουν τέτοιες ευτυχισμένες μέρες, τι σημασία έχει η περιουσία; Αφού σώθηκε (!) η πατρίδα ας καούν κι ας καταρρεύσουν τα πάντα. Όλα μπορούν να επουλωθούν…».

Την επέτειο της πυρπόλησης της Σμύρνης γιορτάζουν οι Τούρκοι τις μέρες αυτές με αλαλαγμούς και καύχηση πρωτόγονη, ικανοποιημένοι γιατί πατούν πάνω στις καμένες εστίες και στο χυμένο αίμα των προγόνων μας.



ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΕΡΝΣ
Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο περιπτώσεων περίπου ίδιες. Εκεί, φωτιά και καταστροφή· εδώ, γκλομπς, αίμα και πεζοδρόμια γεμάτα τραυματίες. Εκεί, από το μπαλκόνι απολάμβανε τη θέα ο Κεμάλ κι εδώ, από τα σκαλοπάτια του μητροπολιτικού ναού δήλωνε τα χαρμόσυνα ο εφέντ’ Ιγνάτιος. Εκεί, δεν δίδονταν λόγος σε κανέναν κι εδώ, ποδοπατούνταν το Σύνταγμα του Κράτους και οι αποφάσεις του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (ΣτΕ). Εκεί, ο Κεμάλ δήλωνε: “ας καούν και ας καταρρεύσουν…” κι εδώ, ας περιφρονηθούν οι θείοι και ιεροί Κανόνες (όσες φορές τους βολεύει) κι όταν χρειαστεί τους επικαλούμαστε.

Δύο επέτειοι: η μεν, ενός εκφραστή βάρβαρου λαού και απολίτιστου- μέχρι ενός σημείου αναμενόμενη, η δε, ενός αντιπροσώπου του μόνου αληθινού Θεού, αδιανόητη, ασυμβίβαστη και σκανδαλώδης.

Φέτος ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος ανακοίνωσε, μήνες πριν, τον εορτασμό του ως “επετειακό γεγονός” γράφοντας:

«Επί τη συμπληρώσει είκοσι χρόνων αρχιερατικής διακονίας σ’ αυτόν τον άγιο τόπο, που τον στεφανώνει η χάρις του πολιούχου και προστάτου μου Αγίου Αχιλλείου του μυροβλήτου και θαυματουργού και όλων των τοπικών μας Αγίων…».

Αναγκαστήκαμε να γράψουμε ότι ο άνθρωπος λέει ψέματα διότι «η διακονία του» στη Λάρισα είναι 18 χρόνων, αναγκάζοντάς τον να «γυρίσει την πλάκα» και να γράψει ότι θα γιορτάσει την (ματωβαμένη) χειροτονία του.
   Θα αναρωτιέται κανείς γιατί τόση αγωνιώδης προσπάθεια για προσωπική προβολή, που και για τον πιο απλό χριστιανό είναι εφάμαρτη; Για όποιον γνωρίζει τον άνθρωπο, γνωρίζει και την αιτία. 
  Το κάνει γιατί νιώθει ότι είναι μοιχεπιβάτης του θρόνου (ι. Χρυσόστομος) και προσπαθεί με το “πες, πες” και κάνοντας γιορτές, φιέστες και πανηγύρια να πείσει πρώτα τον εαυτό του και μετά τον κόσμο ώστε να πιστέψει πως είναι Κανονικός και όχι λάθρα εισπηδήσας σε ξένη μητρόπολη.

 ΑΓΙΟΣ ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ  ΛΑΡΙΣΑΣ, Η ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ  ΝΕΟΕΠΙΒΛΗΘΕΝΤΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗ
ΤΑ ΜΑΤ - ΕΚΑΜ Η ΚΥΠ... ΕΙΝΑΙ ΤΑ  ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ  ΙΕΡΟΣΥΝΟΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ  ΤΗΣ ΕΝΘΡΟΝΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ

Δέκα οκτώ χρόνια και δεν έχει καταλάβει ότι, η ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ενός μητροπολίτη δεν χαρίζεται, δεν εξαγοράζεται, ούτε παραχωρείται αλλά απονέμεται από το Θεό σ’ εκείνους που εκλέγονται δια του φωτισμού του Αγ. Πνεύματος κρινόμενοι άξιοι, γιατί πορεύονται κατά το θέλημά Του και τηρούν όσα συνέταξαν οι Πατέρες της εκκλησίας.

Ας μη νομίζει λοιπόν ότι έγινε Κανονικός, επειδή μερικοί ριψάσπιδες «έκαμψαν γόνυ» και οσφυοκαμπτούντες τον καλούν σε εγκαίνια, γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, μνημόσυνα κ.α. Πρέπει να γνωρίζει ακόμη ότι, και ένας να παραμείνει, όπως ο αγ. Ιωαν. ο Πρόδρομος, και να φωνάζει “Ουκ εξεστί σοι έχειν την γυναίκα του αδελφού σου” (μητρόπολη) θα τον βασανίζει, όπως βασανίζονταν και φώναζαν όλοι οι μοιχεπιβάτες πριν την… τελευτή τους.

 ΠΟΛΥΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 
(Η αντικανονικότητα του Ιγνατίου Λάππα ως λοιμώδης μεταδοτική νόσος,  εμόλυνε και   εξέθεσε   ανεπανόρθωτα  όσους τον συναναστράφηκαν και εξακολουθούν να τον προσκυνούν.)



Στο σημερινό άρθρο δεν θα ασχοληθούμε με το τί είπαν ή έγραψαν διάφοροι ειδικοί Θεολόγοι, νομικοί, ιερωμένοι, καθηγητές, δάσκαλοι… για την αντικανονικότητά του, ούτε με τις μυστικές συσκέψεις που απέβλεπαν στο να βρουν τρόπο να ξεγελάσουν τον πατέρα Θεολόγο και να τους ακολουθήσει στον κατήφορο που είχαν πάρει.

Θα παραβλέψουμε τα όσα προφητικά είπε ο μακαριστός για το ποιόν του Ιγνατίου, καθώς και για τις χιλιάδες τα ΜΑΤ που πλημμύρισαν τη Λάρισα το 1995 για να παρεμποδίσουν την μετοχή του στη γιορτή του αγ. Αχιλλείου.



«Φεύξονται μηδενός διώκοντος» θα σκορπίσουν χωρίς κανείς να τους κυνηγήσει, είπε ο άγιος. Πράγματι έγινε σεισμός και σε μισή ώρα όλοι εξαφανίστηκαν.

Όλα αυτά και πολλά άλλα ακόμη θα δημοσιεύσουμε σε ειδική έκδοση για να πληροφορηθεί ο κόσμος τί έγινε τότε και τί γίνεται μέχρι σήμερα.

Παρακάτω θα παρουσιάσουμε αποσπάσματα από απαντήσεις που έδωσε ο τοπικός θεολόγος, δόκτορας (σήμερα φίλος του Ιγνατίου) σε επιστολές ανωνύμων και επωνύμων όσον αφορά την αντικανονικότητα του Ιγνατίου, στηριγμένες στους ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας.

Ο Ιγνάτιος – έλεγε ο καθηγητής – είναι αντικανονικός και παράνομος. Γιατί; Διότι αυτά καθορίζουν οι Ι. Κανόνες.

«Μηδενί τρόπω, επίσκοποι καταστήναι εν τη Εκκλησία, ης έτι ο προεστώς ζη και εν τη ιδία συνίσταται τιμή, ει μη αυτός εικών την επισκοπήν παραιτήσεται. Χρη γαρ πρότερον την αιτίαν του μέλλοντος της επισκοπής εκδιώκεσθαι, κανονικώς, εξεταζομένην, εις πέρας άγεσθαι ειθ’ ούτω μετά την τούτον καθαίρεσιν, έτερον αντ’ αυτού εκ την επισκοπήν προβιβάζεσθαι» (ΙΣΤ΄ κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, σελ. 358).

Με απλά λόγια: Με κανένα τρόπο, δεν πρέπει να γίνεται άλλος επίσκοπος σε μια (τοπική) Εκκλησία, της οποίας ο επίσκοπος ακόμη ζει, απολαμβάνοντας κάθε τιμή, που απορρέει από την επισκοπή του ιδιότητα, εκτός αν ο ίδιος θελήσει (για κάποιο λόγο, πολύ σοβαρό λόγο) να παραιτηθεί. Πρέπει δηλ. πιο μπροστά να εξετάζονται οι κατηγορίες εναντίον οποιουδήποτε επισκόπου, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες και να ολοκληρώνεται η έρευνα αυτή. Εάν δηλ. μετά από την πιο πάνω διαδικασία ο επίσκοπος καταδικασθεί σε καθαίρεση οριστικά και αμετάκλητα για κάποιο σοβαρότατο λόγο, που προβλέπουν οι ιεροί κανόνες (αίρεση ή ανηθιότητα ή σιμωνία), τότε μονάχα πρέπει να προχειρίζεται άλλος για εκείνη την επισκοπή… ερωτά ο δόκτορας της Θεολογίας:

Και συνεχίζει να ερωτά ο δ/ρας της Θεολογίας:

- Πότε κατηγορήθηκε για κάτι συγκεκριμένο ο σεβ. Λαρίσης Θεολόγος;

- Πότε εξετάσθηκαν “κανονικώς” οι κατηγορίες;

- Πότε καταδικάσθηκε από αρμόδιο εκκλησιαστικό δικαστήριο οριστικά και αμετάκλητα σε καθαίρεση για αμαρτήματα σοβαρά; Ουδέποτε…

- «Επίσκοπον… τύπτοντα πιστούς αμαρτάνοντας… καθαιρείσθαι προτάσσομεν…». (ΚΖ Αποστολικός Κανόνας, σελ. 26).

Και σύντομα: Όχι μόνον καθαιρούνται οι Ιερωμένοι εκείνοι όταν χτυπήσουν οι ίδιοι με το χέρι τους, αλλά και εκείνοι όπου βάλλουν άλλους να χτυπήσουν.

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ  Ο "ΘΕΟΣΤΑΛΤΟΣ"  ΔΕΣΠΟΤΗΣ 
Προς χάριν όμως του σεβ. Ιγνατίου τα ΜΑΤ δεν κτύπησαν μονάχα, αλλά και καταμάτωσαν κυριολεκτικά τους δρόμους της Αθήνας “λιανίζοντας” στο ξύλο τους αγωνιζόμενους Χριστιανούς της Λάρισας, γιατί διαμαρτύρονταν για την αντικανονική εκλογή και χειροτονία του Ιγνατίου… Είναι ηθικός αυτουργός αυτών των βιαιοτήτων… Θα έπρεπε παρευθύς να καθαιρεθεί για το άδικο των χριστιανών αιματοκύλισμα.

Σύμφωνα με πολλούς ιερούς κανόνες, η χειροτονία των επισκόπων δεν γίνεται “κεκλεισμένων των θυρών” (στη χειροτονία του Ιγνατίου έμπαιναν στο ναό μόνο με ειδική πρόσκληση, φωτ.), αλλά συμπαρόντος του πιστού λαού, που, σαν θεματοφύλακας της πίστης και φρουρός της ορθοδοξίας επισφραγίζει τα τελούμενα, καταθέτοντας τη συμμαρτυρία του με το “άξιος” ή “ανάξιος”.

Η ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΕΓΙΝΕ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ.  ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΔΩΣΑΝ ΜΟΝΟ ΣΕ  ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ  ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΥΣ  ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ 


Για το λόγο αυτό, τις αποφάσεις της Αποστολικής συνόδου, για παράδειγμα, δεν τις πήραν μονάχα οι Απόστολοι, αλλά “οι Απόστολοι και οι πρεσβύτεροι και οι αδελφοί” (Πράξεις Αποστόλων 15, 23).
    Ερωτώ λοιπόν και πάλι· η χειροτονία του σεβ. Ιγνατίου έγινε σύμφωνα με τα πιο πάνω ή “κεκλεισμένων των θυρών”… προσπαθώντας να “βουλώσουν” κυριολεκτικά τα στόματα και περιφρονώντας κάθε θεϊκό και ανθρώπινο νόμο;




Στον Ελλαδικό χώρο επικρατεί το σύστημα της “συναλληλίας” στις σχέσεις Εκκλησίας και Κράτους. Σύμφωνα με αυτό οι κανονικές αποφάσεις της Εκκλησίας επικυρώνονται και από τον ανώτατο άρχοντα της χώρας, ώστε να αποτελούν και νόμους του κράτους. Όταν λοιπόν ο σεβ. Ιγνάτιος γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τις αποφάσεις του ΣτΕ καθώς και του Προέδρου της Δημοκρατίας, τότε δεν είναι “κανονική” και συνταγματική η ενθρόνισή του, αλλά εντελώς παράνομη, αντισυνταγματική και πραξικοπηματική…
 Ο  ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΝΗΣ  
(Ο πνευματικός του Ιγνατίου). 
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΤΙΝΕΣ ΤΟΥ  ΣΥΝΕΙΣΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ  ΣΤΗΝ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΣΙΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ  ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ  ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΟΙΝΩΝΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ....

Με τί “μούτρα” και συνείδηση έρχεται (Ιγνάτιος) στη Λάρισα; Μήπως για να βλέπει εκείνους, που ξυλοφορτώθηκαν άγρια εξ αιτίας του και για να καταφέρει το τελικό κτύπημα (όπως οι ταυρομάχοι στους ταύρους) στον κανονικό και άγιο επίσκοπό μας Θεολόγο; (Υ.Γ. Όπως και έγινε).

Όταν όμως έρχεται κάποιος κατά τον τρόπο αυτό να εγκατασταθεί σε ξένη μητρόπολη, τότε δεν είναι δυνατόν να είναι κανονικός μητροπολίτης και αληθινός ποιμένας, αλλά κλέπτης και μοιχεπιβάτης, που δεν εισέρχεται από την κανονική θύρα, αλλά “αλλαχόθεν”.

“Αμήν-αμήν λέγω ημίν – έλεγε για τις περιπτώσεις αυτές ο Κύριος – ο μη εισερχόμενος δια της θύρας εις την αυλήν των προβάτων, αλλά αναβαίνων αλλαχόθεν, εκείνος κλέπτης εστί και ληστής” (Ιωαν. 10, 1).

Αυτά έγραφε μεταξύ πολλών άλλων – τα οποία θα δημοσιεύσουμε ολόκληρα κατά χρονολογική σειρά με όλο το βρωμερό παρασκήνιο – ο Δόκτορας της Θεολογίας.

Το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ «ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ» είναι γεμάτο από Κανόνες (1) που χωρίς καμία αμφιβολία βεβαιώνουν ότι ο δεσπότης Ιγνάτιος είναι αντικανονικός και άρα καθαιρετέος.

Το ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ (ν. 590/1977 άρθρ. 34 παρ. 1 Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας) εντέλλεται: «Πας εν ενεργεία Μητροπολίτης Κανονικώς χειροτονηθείς (όπως ο Θεολόγος) και κατασταθείς δεν στερείται της Μητροπόλεως αυτού ει μη κατόπιν αμετακλήτου καταδίκης εις έκπτωσιν από το θρόνον ή εις ισόβιον αργίαν».



  ΜΕ ΤΟΝ π ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΠΡΏΗΝ ΔΙΑΚΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΠΙΧΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 
  Δεν τα διάβασε αυτά ο Ιγνάτιος;
Εάν δεν τα διάβασε και δεν τα γνωρίζει είναι διπλά καθαιρετέος, διότι αυτός που πρόκειται να χειροτονηθεί οφείλει να γνωρίζει ερμηνευτικά και όχι παροδευτικά τους Ιερούς Κανόνες, τα Ευαγγέλια, τις επιστολές των αγ. Αποστόλων, ολόκληρη την αγ. Γραφή και τον Ψαλτήρα.

Τον ρωτάμε: ΠΙΣΤΕΥΕΙ στον Χριστό και στην Αγία Γραφή; Εφαρμόζει τους Ιερούς Κανόνες που θέσπισαν οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας; Εάν ναι, πρέπει για όλα αυτά να κλειστεί σε κάποιο μοναστήρι να μετανοήσει και να κλάψει γιατί ποδοπάτησε ιερά και όσια. Εάν ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ, τότε ας κάνει κάθε χρόνο γιορτές και πανηγύρια, όπως κάνουν και οι Τούρκοι εις ανάμνηση των σφαγών και της καταστροφής που προξένησαν στον Ελληνισμό της Μ. Ασίας.

     (Μερικές από τις  υψηλές επισκέψεις  του            Ιγνατίου που διανθίσαμε από την  φωτοθήκη του)
Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΗΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"  ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΩΝ 
 ¨Οστις έχει τον εκδότη-τρια  έχει και την έξωθεν μαρτυρία 

ΕΝΑΓΚΑΛΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΕΚΔΟΤΡΙΑ ΤΗΣ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"   ΔΑΝΑΗ,  ΕΓΚΟΛΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΑ  ΔΙΑΦΑΙΝΟΝΤΑΙ
 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΕΝΤΡΩΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ  ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ    ΣΤΟ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟ  ΤΟΥ  ΙΓΝΑΤΙΟ ΛΑΠΠΑ,  ΕΝ ΣΥΝΑΛΛΗΛΙΑ,  ΕΚΧΩΡΩΝΤΑΣ  ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ  ΤΗΣ Γ.Ε.Χ.Α. (ΣΩΤΗΡΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ)

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΚΑΙ Ο ΧΑΡΙΕΣΤΑΤΟΣ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΚΩΝ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ  ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ  ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΣΑΣ "ΖΩΗΣ " ΛΑΡΙΣΑΣ

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΙ Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ  ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ,  κλπ 


Ο  ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΌ -ΣΙΑΚΟ  ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ 


ΠΡΟΒΟΛΗ  ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΚΕΛΑΔΩΝ  ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΣΤΩΝ  ΙΕΡΟΨΑΛΤΩΝ 
  Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΘ ΚΑΙ  ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ  ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ''ΚΑΙΡΟΣ''.  ΜΕ ΤΑ  ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ  Ο ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ  Ο ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ   ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ  ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟ ...ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΤΟΥΣ  ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ  ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ  ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΘ ΚΑΙ  ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ ΑΝΤΙΠΡ. ΣΥΛΛ. "ΚΑΙΡΟΣ" ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΦΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ. ΓΙΑΤΙ;

                                                Υποσημείωση .....     
    

(1)1ος Καν. Ζ΄ Δικ. Συνόδου – 16ος Καν. της Πρωτοδευτέρας Συνόδου – 1ος Καν. Κυρίλλου Αλεξανδρείας – 12ος Καν. της Δ΄ Οικονομ. Συνόδου – 16ος της Α΄ Οικονομ. Συνόδου – 14ος των αγ. Αποστόλων – 21ης Συνόδου Αντιοχείας – 1ος και 2ος της Σαρδικής Συνόδου – 2ος Ζ΄ Οικονομ. Συνόδου – 24ος Καρθαγένης Συνόδου – 17ος Καν. της Συνόδου Σαρδικής – 36ος αγ. Αποστόλων – 18ος Συνόδου Αντιοχείας – 18ος Συνόδου Αγκύρας – 89ος Καν. Μεγ. Βασιλείου – ΙΔ΄ Αποστολικού Κανόνα – 48ο της Συνόδου Καρθαγένης – 12ος Καν. της Δ΄ Οικονομ. Συνόδου και πολλοί ακόμα).

ΣΧΟΛΙΟ:  http://apotixisi.blogspot.gr

Aποτειχισι: Γιορτασε τα 20χρονα του ο ...ανθρωπος!!!Αντι να πενθηση για ολη την τραγωδια που δημιουργησε στη Λαρισαίκη Εκκλησια, γιορτασε τα 20χρονα του ο ....Μεγαλομαρτυρας για καποιους δεσποταδες και ιδιαιτερα για τον Δωροθεο Πολυκανδριωτη!!! Αμε, παντου εχει λερωμενη την φωλια του ο Πολυκανδριωτης... Οταν συναντησαμε τον κ. Ιγνατιο στον Αγιο Γρηγοριο τον Παλαμα Θεσσαλονικης και τον ειπαμε να δειξη εμπρακτη και δημοσια μετανοια και να ζητηση την συγγνωμη του λαου της Λαρισας για να επελθη ισως καποια συμφιλιωσι, μας απαντησε: Και εγω τι φταιω; Ειπατε τιποτα; Και οταν επραξαμε το ιδιο με δημοσιο κειμενο μας, ...απειληθηκαμε με ΑΓΩΓΗ....Ναι, ολα πρεπει να καταγραφονται για την ιστορια...

Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ για το Αντιρατσιστικό ...


Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ για το Αντιρατσιστικό .............
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +30 210 4514833 (19), Fax +30 210 4518476 e-mail: impireos@hotmail.com

Πειραιεύς, 5 Σεπτεμβρίου 2014


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Ἡ ψήφιση ἐπί τῆς ἀρχῆς καί κατ’ ἄρθρον τοῦ Σχεδίου Νόμου «Τροποποίηση του ν.927/1979 (Α΄139) και προσαρμογή του στην απόφαση πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ της 28ης Νοεμβρίου 2008, για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου» πού εὐρέως ἀποκαλεῖτο ἀντιρατσιστικό νομοσχέδιο καί πού ἤδη ἀποτελεῖ νόμο τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας μεταβάλλει τόν νομικό μας πολιτισμό καί ἀλλάζει τόν ἠθικό ἀξιακό κώδικα τῆς Πατρίδος μας. Γιά πρώτη φορά στό ἱστορικό γίγνεσθαι τοῦ νεωτέρου Ἑλληνισμοῦ ψηφίστηκε ἡ κατάλυση τῆς ἐλευθερίας τῆς ἐκφράσεως καί ἡ ποινικοποίηση τοῦ ἐλεγκτικοῦ λόγου, δομικοῦ στοιχείου τῆς ἐκκλησιαστικῆς ποιμαντικῆς καί παραλλήλως ἀνεκηρύχθη σάν θεσμός τοῦ «θετέου» δικαίου πού δεῖται ἐννόμου δικαστικῆς προστασίας ὁ ἕτερος γενετήσιος σεξουαλικός προσανατολισμός πού ἀποτελεῖ στρέβλωση τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας.

Πογκρόμ Κωνσταντινούπολης 6 Σεπτεμβρίου 1955: Το τέλος 2.700 ετών ελληνικής παρουσίας...




 Η μεγαλύτερη εθνική καταστροφή, που δυστυχώς έμεινε και αυτή αναπάντητη από την πλευρά του ελληνικού κράτους, μετά το 1922 και πριν το 1974, ξεκίνησε σαν σήμερα πριν από 59 χρόνια και ήταν το πογκρόμ κατά των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης που ουσιαστικά έθεσε τέλος στην ύπαρξη 2.800 ετών του Ελληνισμού στην πόλη (μην ξεχνάμε ότι κτίστηκε επάνω στην αποικία "Βυζάντιο" ή "Βυζαντίς" των Μεγαρέων αποίκων τον 7ο π.Χ. αιώνα). Στις 6 Σεπτεμβρίου 1955 ο τουρκικός όχλος, υπό την καθοδήγηση της κυβέρνησης Μεντερές, όρμησε στις εληνικές συνοικίες της πολυπληθούς και ευημερούσας ελληνικής κοινότητας της Κωνσταντινούπολης και μέσα σε δύο ημέρες είχε καταστρέψει ότι ελληνικό υπήρχε δολοφονώντας και ατιμώνοντας Ελληνες και Ελληνίδες.
Αποτέλεσμα, οι 100.000 Έλληνες που ζούσαν εκείνη την περίοδο στην Πόλη να συρρικνωθούν σταδιακά και σήμερα μόλις και μετά βίας να ξεπερνούν τις 2.000.
Το 1955 τη γειτονική μας χώρα κυβερνούσε ο Αντνάν Μεντερές -ένας «πρώιμος Ερντογάν»- και το Δημοκρατικό Κόμμα. 
   Ο Μεντερές έπαιζε αρκετά το μουσουλμανικό χαρτί, προκαλώντας εκνευρισμό στο κεμαλικό κατεστημένο της χώρας. Το αποδεικνύουν και τα χιλιάδες τζαμιά που κτίστηκαν επί πρωθυπουργίας του.
Η οικονομική κατάσταση στην Τουρκία δεν ήταν ανθηρή, ενώ ο εθνικιστικός πυρετός ανέβαινε, καθώς οι Ελληνοκύπριοι διεκδικούσαν την ένωση της Μεγαλονήσου με την Ελλάδα. Ήταν μια καλή αφορμή για τους τούρκους ηγέτες να αποσπάσουν την κοινή γνώμη από τα προβλήματά της, στρέφοντάς την κατά της ελληνικής μειονότητας που ευημερούσε.
Στις 28 Αυγούστου 1955 ο Μεντερές ισχυρίστηκε δημόσια ότι οι Ελληνοκύπριοι σχεδίαζαν σφαγές κατά των Τουρκοκυπρίων.
Η αφορμή για το Πογκρόμ κατά του Ελληνισμού της Πόλης δόθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου, με την έκρηξη ενός αυτοσχέδιου μηχανισμού στο Τουρκικό Προξενείο της Θεσσαλονίκης, που στεγαζόταν και στεγάζεται και σήμερα στο σπίτι, όπου γεννήθηκε ο Κεμάλ Ατατούρκ, ο ιδρυτής του σύγχρονου τουρκικού κράτους.
Ως δράστης συνελήφθη από τις ελληνικές αρχές ο Οκτάι Εγκίν, ένας μουσουλμάνος σπουδαστής από την Κομοτηνή, που αργότερα περιεβλήθη το φωτοστέφανο του ήρωα και αποδείχθηκε ότι ήταν πράκτορας των υστικών υπηρεσιών της Τουρκίς.
Τιμήθηκε στην Τουρκία και διορίστηκε κυβερνήτης σε επαρχία. Χρόνια αργότερα σε μία συνέντευξή του στην Ελευθεροτυπία αρνήθηκε οποιαδήποτε σχέση με το συμβάν και θεώρησε τον εαυτό του θύμα των ελληνικών αρχών.
Από την έκρηξη στο σπίτι του Ατατούρκ προκλήθηκαν μόνο μικρές υλικές ζημίες στις τζαμαρίες του κτιρίου, αλλά οι τουρκικές εφημερίδες εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός, μεγαλοποιώντας και διαστρεβλώνοντάς το, κατόπιν κυβερνητικών οδηγιών.
Πρωτοσέλιδοι τίτλοι, όπως «Έλληνες τρομοκράτες κατέστρεψαν το πατρικό σπίτι του Ατατούρκ» της «Ισταμπούλ Εξπρές» και δημοσίευση μιας σειράς από παραποιημένες φωτογραφίες του συμβάντος, προκάλεσαν «αυθόρμητες» διαδηλώσεις στην Πλατεία Ταξίμ το απόγευμα της ίδιας μέρας.
Στις 5 το απόγευμα, το μαινόμενο πλήθος των 50.000 ατόμων στράφηκε κατά των ελληνικών περιουσιών στη συνοικία Πέραν. Οι λεηλασίες κράτησαν μέχρι τις πρωινές ώρες της 7ης Σεπτεμβρίου, όταν επενέβη ο Στρατός, καθώς η κατάσταση κινδύνευε να τεθεί εκτός ελέγχου. Μέχρι τότε, οι αρχές παρέμειναν απαθείς, όταν δεν διευκόλυναν τους πλιατσικολόγους στο έργο. Ο μηχανισμός του Δημοκρατικού Κόμματος, που ήλεγχε τα συνδικάτα, έπαιξε καταλυτικό ρόλο στα έκτροπα.
Μεγάλος αριθμός διαδηλωτών μεταφέρθηκε από τη Δυτική Μικρά Ασία δωρεάν, αντί αμοιβής 6 δολαρίων, που ουδέποτε τους δόθηκε. 4.000 ταξί τους μετέφεραν στον χώρο των ταραχών, ενώ φορτηγά του Δήμου της Κωνσταντινούπολης είχαν αναπτυχθεί σε επίκαιρα σημεία της Πόλης, φορτωμένα με τσεκούρια, φτυάρια, ρόπαλα, αξίνες, σφυριά, σιδερένιους λοστούς και μπιτόνια βενζίνης, απαραίτητα σύνεργα για τον όχλο των επιδρομέων, που επέπεσε επί των ελληνικών καταστημάτων με τα συνθήματα «Θάνατος στους γκιαούρηδες», «Σπάστε, γκρεμίστε, είναι γκιαούρης», «Σφάξτε του Ελληνες προδότες», και «Εμπρός να βαδίσουμε κατά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης».
Άνδρες και γυναίκες βιάστηκαν και σύμφωνα με τη μαρτυρία του γνωστού τούρκου συγγραφέα Αζίζ Νεσίν, πολλοί ιερείς εξαναγκάστηκαν να υποστούν περιτομή, με θύμα ένα αρμένιο παπά. 16 Έλληνες έχασαν τη ζωή τους και 32 τραυματίστηκαν.
Έκτροπα κατά των Ελλήνων δεν έγιναν μόνο στην Κωνσταντινούπολη, αλλά και στη Σμύρνη. Το πρωί της 7ης Σεπτεμβρίου τούρκοι εθνικιστές έκαψαν το ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση της Σμύρνης.
Στη συνέχεια, κατέστρεψαν το νεόκτιστο εκκλησάκι της Αγίας Φωτεινής, ενώ λεηλάτησαν σπίτια ελλήνων στρατιωτικών, που υπηρετούσαν στο Στρατηγείο του ΝΑΤΟ και βίασαν γυναίκες Ελλήνων στρατιωτικών
Ο πρωθυπουργός Μεντερές σε δηλώσεις του ισχυρίστηκε ότι το πογκρόμ κατά των Ελλήνων ήταν έργο των κομμουνιστών. Ένας ισχυρισμός που κατέπεσε αυτοστιγμεί και από τις αναφορές των ξένων πρεσβειών στην Άγκυρα προς τις κυβερνήσεις τους, που επισήμαιναν τις μεγάλες ευθύνες των τουρκικών αρχών.
Η κυβέρνηση Παπάγου προσπάθησε να διεθνοποιήσει το θέμα, αλλά χωρίς σημαντικά αποτελέσματα. Αμερικανοί και Βρετανοί δεν ήταν διατεθειμένοι να ασκήσουν πιέσεις στην Τουρκία, πολύτιμο σύμμαχό τους κατά τη διάρκεια του «Ψυχρού Πολέμου».
Οι νατοϊκοί σύμμαχοί μας είπαν ξεκάθαρα να ξεχάσουμε το συμβάν.
Μόνο το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών από τους διεθνείς οργανισμούς απαίτησε από την Τουρκία εξηγήσεις για την καταστροφή του 90% των ορθόδοξων ναών στην Κωνσταντινούπολη. Πάντως, τον Αύγουστο του 1995 η αμερικανική Γερουσία με απόφασή της κάλεσε τον Πρόεδρο Κλίντον να ανακηρύξει την 6η Σεπτεμβρίου Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Πογκρόμ.
Το Πογκρόμ κατά του Ελληνισμού της Πόλης προκάλεσε:
    τον θάνατο 16 Ελλήνων και τον τραυματισμό 32
    τον θάνατο ενός Αρμένιου
    τον βιασμό 32 Ελληνίδων και 3 Ελληνίδων γυναικών Ελλήνων αξιωματικών στην Σμύρνη
    τον βιασμό αδιευκρίνιστου αριθμού ανδρών (εξαναγκάστηκαν να υποστούν περιτομή)
    την καταστροφή:
    4.348 εμπορικών καταστημάτων,
    110 ξενοδοχείων,
    27 φαρμακείων,
    23 σχολείων,
    21 εργοστασίων,
    73 εκκλησιών,
    περίπου 1000 κατοικιών, όλα ελληνικής ιδιοκτησίας.

Το οικονομικό κόστος των ζημιών ανήλθε σε 150 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς, ενώ η ελληνική κυβέρνηση τις υπολόγισε σε 500.000.000 δολάρια. Η οικονομική αιμορραγία και ο φόβος ανάγκασαν χιλιάδες έλληνες ομογενείς να μεταναστεύσουν στην Ελλάδα.
Αργότερα, το τουρκικό κράτος διά του προέδρου Τζελάλ Μπαγιάρ υποσχέθηκε αποζημίωση για την καταστροφή των ελληνικών περιουσιών (o τότε πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής έδωσε σε ένα μειονοτικό γυμνάσιο στην Κομοτηνή το όνομά του για την δήλωσή του αυτή. Στην Δ.Θράκη δεν πειράχθηκε ούτε "τρίχα" μουσουλμάνου).
Στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν ξεπέρασε το 20% των απαιτήσεών τους, με δεδομένο ότι τα περιουσιακά τους στοιχεία είχαν υποτιμηθεί δραματικά.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ταπεινά κι αγαπημένα: Συντροφιά με τον εαυτό μου (Φώτη Κόντογλου)



fotis_kontoglou_01
 Ταπεινὴ καὶ ἥσυχη ζωή, θὰ πεῖ ἀληθινὴ ζωή. Ὅποιος ζεῖ μακρυὰ ἀπὸ τὴν ταραχὴ τοῦ κόσμου κι ἀπὸ τὶς διάφορες ἔγνοιες ποὺ φορτώνουνται οἱ ἄνθρωποι γιὰ νὰ ζαλίζουνται, μὲ τὴν ἰδέα πὼς χαίρουνται τὴ ζωή, αὐτὸς λοιπὸν ποὺ ζεῖ ἀποτραβηγμένος μὲ μία μικρὴ κι ἀγαπημένη συντροφιά, αὐτὸς κατὰ τὴν ἰδέα μου, ζεῖ ἀληθινά. Εἶναι σὰν τὸν ἄνθρωπο ποὺ περπατᾶ σιγά – σιγὰ καὶ περιεργάζεται καὶ φχαριστιέται ἀπὸ ὅσα βλέπει στὸν δρόμο του, σταματᾶ ὅποτε θέλει, συλλογίζεται, δὲν βιάζεται, ἐνῷ οἱ ἄνθρωποι ποὺ ζοῦνε μὲ πολλὲς σκοτοῦρες καὶ φασαρίες, ἔχοντας τὴν ἰδέα πὼς αὐτὴ εἶναι ἡ πνευματικὴ ζωή, ποὺ τὴ λένε καὶ «ἔντονη, γεμάτη, δυναμικὴ» καὶ μ’ ἄλλα τέτοια τρανταχτερὰ ὀνόματα, αὐτοὶ λοιπὸν μοιάζουνε μὲ κεῖνον ποὺ τρέχει γρήγορα μ’ ἕνα αὐτοκίνητο, καὶ δὲν προφταίνει νὰ δεῖ τίποτα, κι ἔτσι δὲν νοιώθει τίποτα, δὲν αἰσθάνεται τίποτα, δὲν φέρνει στὸ νοῦ του τίποτα.

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι.Μ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΓΑΤΖΕΑΣ ΒΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ

Η επιστολή εστάλη την περασμένη εβδομάδα και την υπέγραψαν, εκτός από τους Πατέρες του μοναστηριού και δεκάδες πιστοί.


αντωνης-σαμαρας.jpgΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι.Μ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΓΑΤΖΕΑΣ ΒΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ

Εξοχώτατε κύριε Πρωθυπουργέ,
Ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί πολίτες αυτής της χώρας διαμαρτυρόμαστε εντόνως εξ αφορμής της αιφνιδιαστικής αντικατάστασης ή τροποποίησης του πρώτου αντιρατσιστικού νόμου (ν.927/1979) από νεότερο νόμο σχετικά με «την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου».
Η ψήφιση του κατ’ ευφημισμόν «αντιρατσιστικού νόμου» αποτελεί αναμφισβήτητα κορυφαία πρόκληση εις βάρος όλων των συνειδητών Ορθοδόξων Χριστιανών, κι αυτό διότι για πρώτη φορά ποινικοποιείται  το –συνταγματικά κατοχυρωμένο- δικαίωμα στην  ελεύθερη έκφραση και άποψη, δικαίωμα δομικό για το οποίο το Ορθόδοξο Γένος των Ελλήνων έχυσε ποταμούς αιμάτων για να το κατακτήσει.

Ποια ήταν η αμαρτία των Σοδόμων;




Φαντάζει ίσως εύτελές και άκαιρο τό έρώτημα πού διατυπώνεται στον τίτλο τού άρθρου τούτου. Όλοι γνω­ρίζουν ότι τό βδελυρό άνοσιούργημα τών κατοίκων τών Σοδόμων, της Γομόρρας και τών γύρω άπό αύτές πόλεων ήταν τό διαστροφικό πάθος της ομοφυλοφιλί­ας. Πάθος τόσο βδελυκτό στά μάτια τού Θεού, ώστε οί πόλεις αύτές νά παραμέ­νουν ύπόδειγμα αιώνιο της φρικτής άποδοκιμασίας τού Θεού μέ τή βαριά τιμωρία πού ύπέστησαν, άφανιζόμενες άπό προ­σώπου γης μέ θειάφι και φωτιά (βλ. Γεν. ιθ' 24-25).

Ωστόσο, μέσα στήν Αγία Γραφή έχου­με μία άναφορά στό άμάρτημα τών Σοδομιτών άπό τό στόμα τού ίδιου τοΰ Θεού, πού μας συγκλονίζει άκόμα περισσότε­ρο. Γύρω στό 600 π.Χ. ό Θεός μέσω τού προφήτη 'Ιεζεκιήλ προειδοποιεί τούς άμετανόητους 'Ιουδαίους γιά τήν τιμωρία πού πρόκειται νά έπέλθει κατά της Ιερου­σαλήμ λόγω τής τραγικής άποστασίας της άπό τό νόμο Του και τής γενικής δι­αφθοράς της. 'Ονομάζει ό παντοκράτωρ Κύριος τά Σόδομα άδελφή τής Ιερουσα­λήμ, έξαιτίας τής παρόμοιας διαφθοράς, και κατονομάζει τό άμάρτημα τής πόλε­ως τών Σοδόμων, έξηγώντας παράλληλα γιατί τήν κατέστρεψε ό Ίδιος και ταυ­τόχρονα άπειλώντας τήν Ιερουσαλήμ ότι τήν 'ίδια τύχη θά έχει κι αύτή.
Αύτό πού μάς έκπλήσσει στά λόγια τού Θεού είναι ότι τό άμάρτημα τών Σοδόμων δέν ονομάζεται άπό τόν καρδιογνώστη Κύριο όπως έμείς τό ξέρουμε, άλλά δια­φορετικά.
Διαβάζουμε: «Πλήν τούτο τό άνόμημα Σοδόμων τής άδελφής σου». πό ήταν τό άμάρτημα τών Σοδόμων, τής πόλε­ως αύτής πού άποδείχθηκε άδελφή σου. Ποιό;
«Ύπερηφανία» (Ιεζ. ις' 49)!

Απόλυτα βέβαιος ο Σ. Καργάκος: Ο τάφος στην Αμφίπολη είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου!



 Ο γνωστός ιστορικός και συγγραφέας Σαράντος Καργάκος, μιλώντας στον Alpha, εξέφρασε για ακόμα μια φορά τη βεβαιότητά του ότι πρόκειται για τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, παρά τις αντίθετες απόψεις άλλων αρχαιολόγων και ιστορικών.
 «Το μνημείο δείχνει ότι πρόκειται για τάφο επιφανέστατου ανδρός. Ποιος υπήρξε επιφανέστερος του Αλεξάνδρου;», αναρωτήθηκε ρητορικά ο κ. Καργάκος, ενώ όπως τόνισε χαρακτηριστικά: «η Ολυμπιάδα δε θα άφηνε το λείψανο του γιου της. Εδραιώνεται η πεποίθησή μου, ότι το προαίσθημά μου είναι αληθινό».

Επιπλέον, ο γνωστός ιστορικός επεσήμανε ότι: «το γεγονός ότι δεν πήγε στη Βαβυλώνα όπου το λείψανο του Αλεξάνδρου έμεινε δύο χρόνια εκεί, ούτε παρακολούθησε τη μεταφορά του από την Αλεξάνδρεια στη Βαβυλώνα, με κάνει να πιστεύω ότι με τρόπο μυστικό η γυναίκα αυτή που κυριάρχησε στη Μακεδονία μέχρι το 316 μπορεί να μετέφερε το λείψανο του γιου της στη Μακεδονία».

Στο τρίτομο έργο του «Μέγας Ἀλέξανδρος: Ὁ Ἄνθρωπος Φαινόμενο», τόμος γ΄σσ. 205-206, 214, το απόσπασμα του οποίου δημοσιεύει σήμερα το pentapostagma.gr, ο ιστορικός και συγγραφέας τεκμηριώνει την άποψη του. Γράφει εκεί:

…Τό σῶμα του ταριχεύθηκε καί τοποθετήθηκε σέ χρυσῆ λάρνακα.

Τό 321 π.Χ. ὁ Πτολεμαῖος ὁ Λάγου μετέφερε τή λάρνακα στήν Ἀλεξάνδρεια καί τήν τοποθέτησε σέ μεγαλοπρεπές τέμενος.

Ἔκτοτε ὁ τάφος τοῦ Ἀλεξάνδρου ἀναζητεῖται μέχρι τῶν ἡμερῶν μας.

Ἐνδέχεται ὅμως, ἀντί τῆς Αἰγύπτου, νά βρεθεῖ κάποτε στήν Μακεδονία.

Ἡ εἰκασία μου αὐτή ἑδράζεται στήν ἀκόλουθη σκέψη:

ἡ Ὀλυμπιάς θά ἔκανε τά ἀδύνατα δυνατά γιά νά φέρει τά λείψανα τοῦ γυιοῦ της στήν Μακεδονία καί νά τά κάνει ἱερό ἔμβλημα τῆς δικῆς της ἐξουσίας.