Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ



ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ α.φ.212http://www.agonas.org/
ψαλτικά Λαμπαδαρίου  α. φ.212
ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ

Απ’ ό,τι έγραψε

και έδειξε το onlarissa



Με νέο πιο «καυστικό» πανό οι αγωνιζόμενοι Χριστιανοί

Δε λέει να κοπάσει αυτή η ιστορία παρά τα πολλά χρόνια που εκτυλίσσεται στη Λάρισα.

Οι «αγωνιζόμενοι χριστιανοί» που επιθυμούν την απομάκρυνση του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Ιγνάτιου, εμφανίστηκαν και πάλι – όπως κάθε χρόνο – στις λατρευτικές εκδηλώσεις για τα Θεοφάνια.

Αυτή τη φορά μάλιστα, με νέο, πιο «καυστικό» πανό.

Διαβάστε το.



Παρά το πολύ κρύο (κάτω του μηδενός) ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα για την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη ειρηνική διαμαρτυρία έξω από τον Μητροπολιτικό  Ναό του Αγίου Αχιλλείου. 



ΑυτΟ κι αν εΙναι απ’ τ’ Αγραφα

Ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων στους ναούς και στον τύπο για την μεγάλη «Βραδιά ποίησης με φιλανθρωπικό χαρακτήρα» που οργάνωνε η Μητρόπολη Λάρισας με συνδιοργανωτές την ΕΛΟΣΥΛ, τη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής «Ο Αγίος Αχίλλιος» και την Αντιδημαρχία Παιδείας και Αθλητισμού, και καλούσε το χριστεπώνυμο πλήρωμα της θεοσώστου μητροπόλεως και όχι μόνον να παραβρεθεί και να ενισχύσει την προσπάθεια που είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα, γιατί τα έσοδα – πώληση βιβλίων – θα διατίθεντο στο “Κρίκκειον” Ορφανοτροφείο της Μητρόπολης Λάρισας.

Το αποτέλεσμα!... Την επομένη ημέρα (13/12/14) η τοπική εφημερίδα, “ο άμβων της Εκκλησίας”, με δυό «ωραίες» αποκαλυπτικές φωτογραφίες και με πηχυαίους τίτλους που έγραφαν “ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΕΙΟ” – “Βραδιά ποίησης με φιλανθρωπικό χαρακτήρα”, φανέρωνε το μέγεθος της επιτυχίας. Δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε. Η φωτογραφία τα λέει όλα. Στην εκδήλωση ήταν 4 παπάδες και ο δεσπότης, 2 άνδρες και 5 γυναίκες.

Αυτή ήταν η επιτυχημένη εκδήλωση; Φανταστείτε και να μην ήταν επιτυχημένη.





«ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΟ»
(Γιατί αποσιωπούν τον κατασκευαστή του;)

Ενα δημοσιευμα τοπικής εφημερίδας και πρωτοσέλιδο, με έγχρωμη φωτογραφία για κάποιο εξαώροφο κτίριο στα Φάρσαλα, που κτίστηκε πριν 40 χρόνια από την Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων και παραμένει αναξιοποίητο υπήρξε η αιτία να γράψουμε.

Μας γέμισε θλίψη το γεγονός ότι σε ρεπορτάζ σαν κι αυτό έχουν αποσιωπήσει τον εμπνευστή και τον κτήτορα αυτού του έργου, που στέκει εκεί αγέρωχα στο πέρασμα των χρόνων, να θυμίζει το δεσποτικό-ιουδαϊκό κατεστημένο αφενός, που με την κακία του έκοψε το νήμα της δημιουργικότητας και στα Μέσα Παραπληροφόρησης αφετέρου, που τους έκοψε το μπακσίς συνήθεια ετών. 

Βλέπουμε όμως το κακό να συνεχίζεται και σήμερα, παρ’ ότι πέρασαν 41 χρόνια από την δολοφονική εκθρόνισή του, που έγινε, όχι για ρεμούλες, απάτες, σκάνδαλα ηθικά ή οικονομικά, αλλά γιατί χαλούσε την πιάτσα του βρώμικου δεσποτικού κατεστημένου, με την αγία ζωή του που μεταλαμπάδευε ρήματα ζωής αιωνίου στους πιστούς της μητρόπολής του, και όχι μόνο. Αλλά τους ήταν «Κάρφος εν οφθαλμώ» (Λουκ. 6, 41) για το τεράστιο οικοδομικό-ιδρυματικό έργο που δημιούργησε στη Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων που παρόμοιο δεν είχε γίνει από την ίδρυσή της.

Το έργο για τα 6 χρόνια αρχιερατείας, υπήρξε τεράστιο. Συνοπτικά αναφερόμενοι περιλαμβάνει: το Οικοτροφείο αγοριών “Αγία Αικατερίνη”, το Οικοτροφείο κοριτσιών “Ευαγγελίστρια”, το Οικοτροφείο Φαρσάλων “Αγία Παρασκευή”, το Οικοτροφείο Μουζακίου, το Οικοτροφείο Παλαμά, Ορφανοτροφείο κοριτσιών, Γηροκομείο στον Αγ. Μηνά, Στέγη κατάκοιτων γερόντων στην Ι. Μονή Κόκκινης Εκκλησίας, το οικοδομικό συγκρότημα στην Παναγία Δεμερλιώτισσα, Κατασκηνώσεις στο Νεοχώρι Καρδίτσης, Ενοριακά Κέντρα κ.α.

Από την αποφράδα ημέρα της καρατόμησής του, οι διάδοχοι του Μοιχεπιβάτη, όχι μόνον δεν φτιάξανε τίποτα, αλλά και αυτά που βρήκαν τα διέλυσαν. Δεν άφησαν πόρτες, παράθυρα, κρεβάτια, ακόμα και τα είδη υγιεινής ξήλωσαν.

Οι μηχανισμοί της παραπληροφόρησης δεν σταμάτησαν και ούτε με την κοίμηση του. Είναι στρατευμένοι να σβήσουν ό,τι θυμίζει το όνομα «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων» στο πέρασμά του.

ΟΜΩΣ… ΜΑΤΑΙΩΠΟΝΟΥΝ!!!



ΣΥΝΑΞΗ = ΧαρΑτσωμα



Άστραψε και βρόντησε ο δέσποτας Ιγνάτιος στη Σύναξη των ιερέων που έγινε στον Αγ. Γεώργιο Γιάννουλης (15-1-15).

Τελειώνοντας ο φιλοξενούμενος ομιλητής πήρε τον λόγο ο δεσπότης και με γλυκόλογα παρακάλεσε τους πατέρες «να σταθούν τα πόδια τους και με δύναμη πολύ να συνεχίσουν να εκπληρούν το σπουδαίο έργο τους…» όταν ξαφνικά άρχισε να αγριεύει. Οι παπάδες αποσβολωμένοι έβλεπαν έναν άλλον δεσπότη που «ως λέοντα ορυώμενον ζητή τίνα καταπίει»  (Α’ Πετ.ε.8), να φώναζει: Τι γίνεται με τις δημοπρασίες του ενοριακού κλήρου, γιατί δεν φέρνετε τα χρήματα, καθυστερείτε τις τριμηνίες…, δεν μπορώ να σας καλύψω. Ο ένας βρίσκεται στον Εισαγγελέα και θα ακολουθήσουν… άλλοι».

Οι ιερείς τα έχασαν και σαστισμένοι κοιτούσαν άλλοι προς τα πάνω- κάτω, άλλοι δεξιά-αριστερά και πολλοί μην πέσει ο πολυέλαιος.

Το κωμικό της υπόθεσης είναι ότι ο φιλοξενούμενος ομιλητής είπε στην ομιλία του: «Ο ιερέας οφείλει να προετοιμάζεται πάντοτε ψυχικά και πνευματικά, να είναι ήρεμος, ήπιος και γλυκύς, απηλλαγμένος ει δυνατόν από των βιωτικών μεριμνών, γιατί το έργο αυτό είναι θείο και αγγελικό…» (!)

Φεύγοντας οι παπάδες μονολογούσαν: Αυτοί μας εμπαίζουν, μ’ αυτά που λένε και κάνουν. Αντί για πνευματική Σύναξη δεν την αποκαλούν καλύτερα χαράτσωμα;


Τα μηνύματα που πήραμε και αφορούν τα μεγάλα ψέματα του Λαρίσης Ιγνατίου με τα οποία καταδίκασε 34 χριστιανούς, γιατί δεν τον αποδέχονται είναι πολλά

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ: ΑΓΩΝΑΣ α.φ. 212 http://www.agonas.org/



Τα μηνύματα που πήραμε και αφορούν τα μεγάλα ψέματα του
Λαρίσης Ιγνατίου με τα οποία καταδίκασε 34 χριστιανούς, γιατί δεν τον αποδέχονται είναι πολλά. Και όλα περιστρέφονται στο πως αισθάνεται ο ίδιος , αν δείχνει ίχνη μετανοίας ή κυκλοφορεί χωρίς ντροπή στη Λάρισα. Αλλά και ποια είναι η θέση και η αντίδραση του αρχιεπισκόπου και της Ι. Συνόδου. Η απάντηση είναι: Όχι μόνο κυκλοφορεί ανέμελα  - όπως τουλάχιστον δείχνει -  αλλά «παραδίδει» μαθήματα... ήθους. Όσο  για τον Αρχιεπίσκοπο και την Ι. Σύνοδο αυτοί «σφυρίζουν αδιάφορα».

Θα επανέλθουμε  αποκαλύπτοντας  τα ψέματα


Σχόλιο σε κείμενο του π. Γεωργίου Καψάνη πνευματικού του αντικανονικού δεσπότη Λαρίσης Ιγνατίου Λάππα



ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ: ΑΓΩΝΑΣ α.φ. 212 http://www.agonas.org/
Δεν ειναι αντιφατικά; 
(Σχόλιο σε κείμενο του π. Γεωργίου Καψάνη)


Θλίψη και απογοήτευση σε καταλαμβάνει όταν διαβάζεις τα γραφόμενα και τα συγκρίνεις με τις πράξεις και τα έργα ενός τόσου μεγάλου “διαμετρήματος” πνευματικού ανδρός, όπως του μακαριστού π. Γεωργίου Καψάνη.

Δεν μπορεί να συμπαραστάθηκε στον Νικόλαο Χαλκίδος – όπως έγραψε στο “ΟΣΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ” αρ. φ. 30/2005 – για τον άδικο διωγμό του, παρομοιάζοντάς τον μάλιστα με τον Κύριόν μας ανερχόμενον εις τον Γολγοθά, και από την άλλη να συναγελάζεται με τους διώκτες του.

Δεν μπορεί ο μεν μακαριστός Νικόλαος – όπως και οι υπόλοιποι ένδεκα (11) διωκόμενοι  - να είναι ενδεδυμένοι την κατά Χριστόν εκούσια πτωχεία (μία ή δύο φορεσιές) το δε πνευματικό παιδί του, ο Λαρίσης Ιγνάτιος Λάππας να περιάγει το ευτελές σαρκίον του ενδεδυμένο λαμπρώς (με πάνω από 200 στολές). Δεν μπορεί ο Νικόλαος και οι συν αυτώ διωχθέντες να θεωρούν τα δύο ράσα πλουτισμό – βάρος και να του δίδει το ένα –, μένοντας ικανοποιημένος με το άλλο και το μοναδικό χιλιομπαλωμένο ζωστικό (εσώρασο) σ’ αντίθεση με το πνευματικό παιδί του Ιγνάτιο, που έχει αμέτρητα.

Δε συμβιβάζεται από τη μία να είναι θαυμαστής της αγίας βιωτής του Σου Νικολάου  κι από την άλλη να δίνει ευλογία στο πνευματικοπαίδι του Ιγνάτιο να πάει στα δικαστήρια 34 Λαρισαίους χριστιανούς και με ψευδείς κατηγορίες να τους καταδικάζει διεκδικώντας τα σπίτια τους, γιατί δεν τον αποδέχονται. «Υποσχέθηκε στον Γ. Καψάνη – ο Μητροπολίτης Νικόλαος – ότι δε θα επεμβαίνει ποτέ στα εσωτερικά της Μονής», και το έκανε πράξη, ενώ το πνευματικό του παιδί (Ιγνάτιος) διέλυσε το μοναστήρι του Αγ. Δημητρίου. Να σας θυμίσουμε και τούτο, όταν περνούσε από την Λάρισα ο γέροντας Γεώργιος δεν επισκέφθηκε ποτέ τον διωκόμενο π. Θεολόγο και μόλις εκοιμήθη έγινε θαμώνας του μοιχεπιβάτη Ιγνατίου.

Δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα “πνευματικό ανάστημα” σαν το δικό του να ανέχεται πνευματικά του παιδιά να βρίζουν και να συκοφαντούν τον πνευματικό του πατέρα, Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Α΄, που τον χειροτόνησε σε διάκονο. Ο Σος Ευρίπου Βασίλειος – που τον χειροτόνησε σε πρεσβύτερο – διαπιστώσας τη βρωμιά, τη σκοπιμότητα και γενικά το συσχηματισμό προς τον αιώνα τούτον τα βρόντησε και φεύγοντας, ως από τόπον όζοντα, πήγε στο χωριό του να μονάσει και να σωθεί. Κι εσύ, μακαριστέ π. Γεώργιε, τον ευεργέτη σου Νικόλαο Χαλκίδος που σ’ έκανε πνευματικό και ηγούμενο και τόσο επαινούσες για την αγιότητά του, να ξεχάσεις και να συμπορευθείς με τους εχθρούς του; Μήπως οι Απόστολοι και οι μαθητές του Χριστού είχαν παρτίδες με τους σταυρωτές Εβραίους ή οι πιστοί συνέτρωγαν, συνέπιναν και συλλειτουργούσαν με τους διώκτες του Χρυσοστόμου, του Αθανασίου, του Γρηγορίου, του Νεκταρίου;

Όλα αυτά δεν είναι αντιφατικά;

Πραγματοποιήθηκε η ομιλία του κ. Ν. Χειλαδάκη στη Λάρισα μὲ θέμα: «Ἑλληνισμὸς καὶ Ὀρθοδοξία ἐν διωγμῷ»



Προλόγησις
τῆς ὁμιλίας τοῦ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
μὲ θέμα:
«Ἑλληνισμὸς καὶ Ὀρθοδοξία ἐν διωγμῷ»
ἀπὸ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ
Τὰ γεγονότα τῶν καιρῶν μας, πέρα ἀπὸ τὴν παγκόσμια ἐπίδρασί των καὶ ἀπὸ τὴν ἐπιρροὴ τὴν ὁποία ἀσκοῦν στοὺς ἀνθρώπους ὅλης τῆς γῆς, θεωροῦμε ὅτι ἔχουν ἰδιαιτέρα σημασία, καὶ αἰσθανόμαστε ὅτι ἀσκοῦν πλέον ἀσφυκτικὴ ἐπιρροὴ στὸν Ἑλληνισμὸ καὶ τὴν Ὀρθοδοξία. Κατανοοῦμε ἐκ τῶν πραγμάτων ὅτι ὅλο τὸ μῖσος καὶ ὁ πόλεμος τοῦ διαβόλου ἔχει σὰν κέντρο καὶ βασικὸ σκοπὸ τὴν ἐξαφάνισι τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας ἢ, καλύτερα, τῶν Ἑλλήνων σήμερα.
Εἶναι γνωστὸν ὅτι ὁ διάβολος ἔχει πάντα τοὺς ἀνθρώπους του, ἔχει τὸν τρόπο καὶ τὴν μέθοδο νὰ πολεμᾶ ὅ,τι καλὸ καὶ ὑγιές, καὶ νὰ νοθεύη ὅ,τι γνήσιο καὶ ἀληθινό. Στὸν πόλεμο αὐτό, πέρα ἀπὸ τὴν προπαγάνδα, τὶς σκοτεινὲς ἐπιβουλὲς καὶ τὰ καταχθόνια σχέδια τῶν ἐχθρῶν τῆς πίστεως καὶ τῆς πατρίδος μας, τὰ ὁποῖα σκηνοθετεῖ καὶ συρράπτει ὁ σατανᾶς, προστίθεται καὶ ἡ ἰδική μας ἀδιαφορία, ἡ ἄγνοια τῆς πίστεως καὶ τῆς ἱστορίας μας, ἡ προσήλωσίς μας στὸ προσωπικὸ ὄφελος καὶ συμφέρον, ἡ κατανομὴ τῆς εὐθύνης σὲ ὅλους τοὺς ἄλλους καὶ ἡ οὐσιαστικὴ ἀθώωσις τοῦ ἑαυτοῦ μας. Κυρίως, ὅμως, προστίθεται ἡ οὐσιαστικὴ ἔνταξή μας στοὺς ἐχθροὺς καὶ ὑπεναντίους τῆς πίστεως καὶ τῆς πατρίδος μας, ἠθελημένα ἢ ἀθέλητα, ἐπειδὴ ἐπηρεαζόμεθα βαθύτατα ἀπὸ τὶς προπαγάνδες τῶν ἐχθρῶν μας· ἐπειδὴ θεωροῦμε ὡς ἀλήθεια τὰ ψεύδη των· ἐπειδὴ νοιώθουμε ἀσφαλεῖς ὅταν συνταχθοῦμε μὲ τοὺς ἰσχυρούς, ἔστω καὶ ἂν αὐτοί, ἐνῶ εἶναι ἐχθροί, μᾶς κάνουν τοὺς φίλους· ἐπειδὴ ἀποδίδουμε τὰ ἐκκλησιαστικὰ καὶ πολιτικὰ ἀξιώματα σὲ ἀνθρώπους στρατευμένους πρὸς τὸν σκοπὸ ποὺ ἀποβλέπει ὁ πόλεμος αὐτὸς τοῦ διαβόλου καί, τέλος, ἐπειδὴ δὲν ἔχουμε καμιὰ διάθεση νὰ καταθέσουμε στὸ κοινὸ αὐτὸ ταμεῖο τὴν ἰδική μας θυσία, ἀλλὰ ἀντιθέτως ζητοῦμε θυσίες ἀπὸ ὅλους τοὺς ἄλλους.

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Καπανίδης Χαράλαμπος ένας εδραίος απροσκύνητος Λαρισαίος Αγωνιζόμενος Χριστιανός με την γαλήνια πραότητα ο οποίος προσέφερε στην εκκλησία της Λαρίσης

Ο Προφήτης Ηλίας στην εποχή του και στα έσχατα


Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος (†)

«Ως εδοξάσθης, Ηλία, εν τοις θαυμασίοις σου. και τις όμοιός σοι καυχάσθαι; ο εγείρας νεκρόν εκ θανάτου και εξ άδου εν λόγω Υψίστου. ο καταγαγών βασιλείς εις απώλειαν και δεδοξασμένους από κλίνης αυτών. ο ακούων εν Σινά ελεγμόν και εν Χωρήβ κρίματα εκδικήσεως. ο χρίων βασιλείς εις ανταπόδομα και προφήτας διαδόχους μετ’ αυτόν. ο αναληφθείς εν λαίλαπι πυρός εν άρματι ίππων πυρίνων. ο καταγραφείς εν ελεγμοίς εις καιρούς κοπάσαι οργήν προ θυμού, επιστρέψαι καρδίαν πατρός προς υιόν και καταστήσαι φυλάς Ιακώβ. Μακάριοι οι ιδόντες σε και οι εν αγαπήσει κεκοσμημένοι, και γαρ ημείς ζωή ζησόμεθα.»
(Σ. Σειρ.48,11)
Ο προφήτης Ηλίας, ο μέγιστος των Προφητών.
 Για τον προφήτη Ηλία έχουν γραφεί στην Παλαιά Διαθήκη πολλές σελίδες, που όλες είναι μεστές πολλής και βαθειάς θεολογίας. Το Καρμήλιον όρος, πάνω στο οποίο ο Προφήτης προσέφερε κατά θαυμαστό τρόπο τη θυσία του, όταν από τον ουρανό κατήλθε φωτιά και  κατέκαψε τα σφάγια1, το όρος Σινά, επί του οποίου είχε θεοπτεία ο μέγας Προφήτης2, και το όρος Θαβώρ, πάνω στο οποίο εμφανίσθηκε μαζί με τον Κύριό μας ο Προφήτης3, είναι οι τρεις μεγάλες κορυφές ορέων, που αναφέρονται στη δόξα τη δική του.
Ο προφήτης Ηλίας, αγαπητοί μου, είναι μία μεγάλη μορφή, μια πολύ μεγάλη μορφή της Παλαιάς Διαθήκης. Είναι ο μέγιστος των Προφητών είναι ανώτερος κι απ’ αυτόν τον προφήτη Ησαΐα τον μεγαλοφωνότατο. Και ενώ δεν έγραψε ο προφήτης Ηλίας ούτε μία λέξη, υπήρξε ο ίδιος μία μεγάλη προφητεία. Αυτό του το έργο, ο τρόπος με τον οποίο έζησε, ο τρόπος με τον οποίο έφυγε από την παρούσα ζωή αλλά και η εμφάνισή του στη Μεταμόρφωση του Χριστού δείχνουν ότι η μορφή αυτή είναι παμμέγιστη, είναι πελώρια!

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΤΗΣΙΜΟ.



ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Σ᾽ ἕνα πολὺ πρακτικὸ θέμα, τί εἶναι καὶ δὲν εἶναι νηστήσιμο ἀπὸ τὰ τυποποιημένα προϊόντα, ἔρχεται νὰ βοηθήσει ἡ κατωτέρω διαφωτιστικὴ συνεργασία ποὺ ἔστειλε ἀναγνώστρια τῆς «ΧΡΙΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ».

Νηστεία: Μία πρακτικ προσέγγιση 

.        Διανύουμε καὶ φέτος τὴν εὐλογημένη περίοδο τῆς Νηστείας τῶν Χριστουγέννων, γιὰ τὴν σημασία καὶ τὸ νόημα τῆς ὁποίας ἔχουν μιλήσει ἐκτενῶς οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας.
.       Ἀφορμὴ γι᾽ αὐτὸ τὸ μικρὸ σημείωμα, ὡστόσο, δὲν ἦταν κάποιος ἀπὸ τοὺς θεόπνευστους λόγους τους, ἀλλὰ κάτι πάρα πολὺ πεζὸ καὶ καθημερινό: ἕνα πακέτο μὲ «μπιφτέκια» σόγιας. Ἐπρόκειτο γιὰ ἕνα πακέτο ποὺ ξεκίνησε ἀπὸ τὴ μακρινὴ Νότιο Ἀφρική, γιὰ νὰ καταλήξει στὸ ράφι ἑνὸς Super Market τῆς Ἀθήνας. Περιεργάστηκα ἀρκετὰ τὸ κουτὶ – ἄγνωστη μάρκα γάρ!–, διέτρεξα τὸν κατάλογο τῶν συστατικῶν (ἐπαγγελματικὴ διαστροφὴ) καὶ μετὰ ἡ ματιά μου ἔπεσε στὰ «σηματάκια» ποὺ στόλιζαν μία ὁλόκληρη πλευρὰ τῆς συσκευασίας.
.       Ἔμαθα λοιπὸν ὅτι τὸ «μπιφτέκι» μου ἦταν ἐλεύθερο γενετικὰ τροποποιημένων συστατικῶν (σηματάκι), ἐλεύθερο λακτόζης (ἄλλο σηματάκι), κατάλληλο γιὰ χορτοφάγους (τρίτο σηματάκι), Halal (σηματάκι πιστοποίησης), Kosher (σηματάκι πιστοποίησης), κατάλληλο γιὰ Jain (ποὺ ἔψαξα κι ἔμαθα ὅτι εἶναι μία σέχτα τῶν Ἰνδουιστῶν – σηματάκι πιστοποίησης κι ἀπὸ αὐτούς), σὺν μερικὰ ἀκόμα σηματάκια, ποὺ ὁμολογῶ ὅτι δὲν κατάφερα νὰ ἀποκωδικοποιήσω σὲ ποιὰ διατροφικὴ ἢ θρησκευτικὴ ὁμάδα ἀπευθύνονταν.
.       Κοίταζα τὸ κουτάκι καὶ μελαγχόλησα. Ἂν οἱ ἑβραῖοι, οἱ μουσουλμάνοι καὶ οἱ ἰνδουιστὲς τῆς Νοτίου Ἀφρικῆς μποροῦν νὰ πιστοποιοῦν τὴν καταλληλότητα ἑνὸς προϊόντος ὡς πρὸς τὶς διατροφικὲς  ἀπαιτήσεις τῆς θρησκείας τους, γιατί νὰ μὴν μποροῦν νὰ τὸ κάνουν καὶ οἱ ὀρθόδοξοι τῆς Ἑλλάδας; Θὰ μοῦ ἀντιτείνετε πώς, σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς παραπάνω, ἐμεῖς δίνουμε βαρύτητα στὴν οὐσία καὶ ὄχι στὸν τύπο. Δὲν θὰ διαφωνήσω, ἀλλὰ μέχρι ποίου σημείου;

Η ΚΑΡΤΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ


Αντίθετοι με την self-destroyer / αυτοκαταστροφική κάρτα πολίτη βρισκόμαστε στους δρόμους από το 2010 που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μίλησε για αυτό, αλλά και μετέπειτα το συνέχισε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας,
ενώ τώρα πήρε την σκυτάλη ο ΣΥΡΙΖΑ να προωθήσει το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων και ας δηλώνει πολιτικά αντίθετος εκτός από αυτό, από τους προηγούμενους πρωθυπουργούς, ο αρχηγός του και σημερινός πρωθυπουργός κύριος Τσίπρας.
Το ΙΝΚΑ εξ αρχής έχει πάρει επίσημα αντίθετη θέση με την ιδιαίτερη ευαισθησία του σε θέματα που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, την προστασία της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ των πολιτών και κατά συνέπεια των καταναλωτών, αντιτίθεται χωρίς διαλλείματα ή αλλαγές στάσης στη κάρτα πολίτη που επιδιώκει να επιβάλει και η νέα κυβέρνηση του κόμματος ΣΥΡΙΖΑ.
Λέμε όχι στην κάρτα φακελώματος του πολίτη, όχι στο Ρουφιάνο του Καταναλωτή, όχι όλα ανοιχτά σε όλους.
Στην περίοδο οικονομικής ύφεσης, με τα νοικοκυριά να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, η κυβέρνηση αναγγέλλει την έκδοση της δήθεν «έξυπνης» κάρτας πολίτη, που θα έχει πολλαπλές χρήσεις. Το RFID τσιπάκι θέλουν να πρωτοστατεί στη κάρτα και να περιλαμβάνει προσωπικά στοιχεία, αλλά και βιομετρικά χαρακτηριστικά, δηλαδή ευαίσθητα άκρως προσωπικά δεδομένα, καθώς μάλιστα και στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών, και ότι άλλο δεν το λένε τώρα.
Με δήθεν πρόσχημα την βοήθεια των οικονομικά αδύναμων πολιτών, τι ειρωνεία !, αυτό το αντίμετρο ουσιαστικά, υποβάλλει σε αναγκαστική ταπείνωση – σφράγιση τον πολίτη με κάρτα φτωχού!!!, δεν επιλύνει έντιμα κανένα βιοποριστικό πρόβλημα, δεν αντιμετωπίζει την ανεργία ούτε καν με προσφορά εικονικής έστω εργασίας, και προσφέρει αρνητικά στην ανάπτυξη της χώρας.
Αντίθετα και παράλληλα το κόστος της κάρτας αυτής θα είναι ιδιαίτερα υψηλό προς το στόχο της και ας θυμίσουμε ότι, αυτός ήταν ο λόγος που αποσύρθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο. Φαίνεται οι Άγγλοι είναι «φτωχότεροι» από τους «πλούσιους» Έλληνες που σκέφτονται επίμονα να προωθήσουν την κάρτα πολίτη.