Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

«Ψηλαφητὸν σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.

                                   

Ἅγιον Ὄρος
11 Νοεμβρίου 2024.

Χρειάζεται ἰδιαίτερη προσοχὴ ὅσοι ἔχουν τὸν μέγιστο καὶ ἀξιοσέβαστο βαθμὸ τῆς ἀρχιερωσύνης, μήπως ἀντὶ νὰ εἶναι εἰς τύπον Χριστοῦ, φθάνουν νὰ ἐκφράζονται μὲ τὰ λεγόμενά τους αὐτά, κατὰ τοῦ Χριστοῦ. Γιὰ τὴν θεότητα τοῦ Χριστοῦ ἀναφερθήκαμε ἐνωρίτερα. Παρέμεινε Θεὸς καὶ μετὰ τὴ νέκρωση τοῦ Σώματός Του. Ὅσο γιὰ τὸν ἰσχυρισμὸ ὅτι δὲν ὑπάρχει οὔτε ἕνας ὕμνος, οὔτε ἕνα τροπάριο, ὁ ὁποῖος νὰ ἀναφέρεται σὲ λατρεία Ἐσταυρωμένου, λυπούμεθα γιὰ τὴν ἀνακρίβεια ἀλλὰ καὶ τὴν βλασφημία ὅτι λατρεία Ἐσταυρωμένου ἀπουσιάζει στὰ καθ’ ἡμᾶς γιατί ὑπάρχει μόνο στοὺς δυτικούς. Ἂς παρουσιάσουμε ἕνα ἀπὸ τὰ πολλά : «Ὅτε (ὅταν) παρέστης τῷ Καϊάφᾳ ὁ Θεός», «καὶ παρεδόθης τῷ Πιλάτῳ ὁ Κριτὴς»54. Ποιός παρουσιάστηκε ἔμπροσθεν τοῦ Καϊάφα καὶ παρεδόθη στὸν Πιλάτο; Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. Στὸν Σταυρὸ ὁ Ἐσταυρωμένος Χριστὸς ἔπαψε, ὅταν πέθανε νὰ εἶναι Θεός; Ὄχι
βέβαια. Εἶναι δυνατὸν ἐπισκοπικὰ χείλη νὰ πρεσβεύουν ὅ,τι καὶ οἱ Χιλιαστές; Ὅ,τι καὶ ὁ Ἄρειος; Ὅ,τι καὶ οἱ Θεοπασχίτες; ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ. Ὄχι γιατί εἶναι ἕνας θεὸς μὲ μικρὸ τὸ ἀρχικὸ γράμμα θήτα, ἀλλὰ ἐπειδή ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ!!! Ἐὰν ὅταν πέθανε ὁ Χριστὸς ἔπαψε νὰ εἶναι Θεός, τότε θὰ εἴχαμε μιὰ οἰκτρὴ Θεοεγκατάλειψη. Μακρυὰ ἀπὸ ἐμᾶς τέτοια βλασφημία!

Αὐτὴ εἶναι ἡ κορυφαία καὶ πλέον ἀποστομωτικὴ ἔκπληξη!!!
«Ὡς ἐνιαύσιος ἀμνός… ὑπὲρ πάντων τέθυται (: θυσιάστηκε, ἄρα Ἐσταυρώθη ἄρα Ἐσταυρωμένος)… ἐκ τοῦ τάφου ὡραῖος … δικαιοσύνης ἔλαμψεν ἥλιος» (Ἀνάσταση)63. «Σαρκὶ ὑπνώσας ὡς θνητὸς (ποῦ «ὕπνωσε» ; Στὸν Σταυρὸ ὅταν ἦταν Ἐσταυρωμένος) τριήμερος ἐξανέστης (Ἀνάσταση)64. Στοὺς Αἴνους ψάλλονται τέσσερα «Ἀναστάσιμα» τῆς Ὀκτωήχου (πάλι ἡ Παρακλητική!)· «Ὑμνοῦμεν… τὸ σωτήριον Πάθος –(Ἐσταυρωμένος)… δοξάζομέν σου τὴν Ἀνάστασιν». «Ὁ Σταυρὸν ὑπομείνας (Ἐσταυρωμένος) καὶ ἀναστὰς ἐκ τῶν νεκρῶν». «Τήν… Ἐτέχθης … ἔπαθες … ἑκουσίως ὑπέμεινας Σταυρόν. (Ἐσταυρωμένος) Ἀνέστης».

Αὐτῷ ἡ δόξα, ἡ τιμὴ καὶ ἡ προσκύνησις
σὺν τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι
νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Ἀμήν.