Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

«ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ»


 «Ούτος (ο Χριστός) εμοί πύργος, ούτος εμοί πέτρα ακίνητος, τούτο εμοί βακτηρία απερίτρεπτος»(Ι. Χρυσόστομος)

ΒΟΛΟΣ 12/10/2016


«ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ»




Σεβαστέ Γέροντα π. Παΐσιε, καθηγούμενε της Ι. Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, ο Χριστός να σε ευλογεί.

Χαίροντες είμαστε κοινωνοί του διωγμού σας.

Όπως και οι αγιορείτες Πατέρες προς «τον Θεόν αναβλέψαντες και την οικουμενιστικήν αίρεσιν αναθεμάτισαν», δείχνετε στην πράξη ότι ισχύει των Ορθοδόξων η πίστις.

Ο Ι. Χρυσόστομος λίγο πριν την εξορία του, ως Χριστοκίνητος και Χριστοφρούρητος, τόνισε με απόλυτη κατηγορηματικότητα: «Ούτος (ο Χριστός) εμοί πύργος, ούτος εμοί πέτρα ακίνητος, τούτο εμοί βακτηρία απερίτρεπτος»(1).

Η αφοβία του, μόνο ως συνέπεια της αναζητήσεως του εσταυρωμένου και εγηγερμένου Χριστού μπορεί να νοηθεί.

Άφοβη και κινδυνεύουσα ήταν και η ηρωικότητα του π. Αυγουστίνου Καντιώτη.

Για τον π. Αυγουστίνο ίσχυε του Χρυσοστόμου: «Εκκλησία γαρ ου τοίχος και όροφος, αλλά πίστις και βίος»(2).

Σεβαστέ π. Παΐσιε, η Εκκλησιαστική σθεναρή στάση σας έδωσε ελπίδα στους Ορθοδόξους του Βόλου, που αγαπούν την Ορθοδοξία και «τιμούν τον Θεόν πλέον της συνηθείας»(3).

Ζούμε αναμφίβολα, σε μεγάλη εσχατολογική Εκκλησιαστική περιπέτεια, με κατακλυσμικά ανεβοκατεβάσματα σε κύματα οικουμενιστικά.

Έτσι βλέπουμε επισκόπους να προδίδουν, Γέροντες και Γερόντισσες να σιωπούν, αδελφότητες χριστιανικές με χλιαρή στάση και λαϊκούς να είναι προβληματισμένοι – μπερδεμένοι.

Ας μην ξεχνάμε όμως, ότι «όπως η σκηνή του μαρτυρίου, έτσι και το θυσιαστήριο των Ορθοδόξων είχε περιπλάνηση για 40 χρόνια από την Κωνσταντινούπολη, από τότε που επικράτησαν οι Αρειανοί(4).

Δεχθείτε, σεβαστέ π. Παΐσιε, την μικρή αυτή επιστολή ως προσευχητικό οβολό στον αγώνα σας.

Σπουδαία ανάλυση, για την αποστασία την πνευματική, είχε ο π. Αυγουστίνος στην ερμηνεία του 40 ψαλμού, με τίτλο επικεφαλίδα: «Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ».

Βρίσκεται στο βιβλίο του : «ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ» (31-40).

Ταπεινά, απευθυνόμαστε και στον Σεβασμιώτατο π. Θεόκλητο, να θυμηθεί προσευχητικά τον π. Αυγουστίνο. Τι θα απαντούσε ο π. Αυγουστίνος;

Σίγουρα θα έλεγε: «Τεκνία, φυλάσσοιτέ μοι την παρακαταθήκην· μέμνησθέ μου των λιθασμών»(5).

Ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος σύγχρονος και συναγωνιστής του π. Αυγουστίνου, είχε δηλώσει με γενναιότητα λίγο πριν την διακοπή του μνημοσύνου του αιρετικού Πατριάρχη Αθηναγόρα (1970): «Ο κύβος ερρίφθη. Μεθ’ ημών ο Θεός!»

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ

Υπεύθυνος επικοινωνίας Ορθόδοξης Αντι-οικουμενιστικής κινήσεως Βόλου


1.     Ελληνική Πατρολογία Migne 52,430

2.     Ελληνική Πατρολογία Migne 52,390

3.     Ε.Π.Ε., τόμος 2, ομιλία ΜΒ΄ (Γρηγ. Θεολόγος)

4.     Ε.Π.Ε., τόμος 2, ομιλία ΜΒ΄ (Γρηγ. Θεολόγος)

5.     Ε.Π.Ε., τόμος 2, ομιλία ΜΒ΄ (Γρηγ. Θεολόγος)

Οι Ποιμένες της "νεάς εκκλησίας" συνεχώς ενδίδουν, ο λαός παθητικά ακολουθεί, έτσι, είτε με Ν.Δ., είτε με Πασόκ, είτε με Σύριζα, η Εκκλησία υποβαθμίζεται και η Πανθρησκεία συνεχώς κερδίζει έδαφος!



Τα θεμέλια μπήκαν, σε λίγο θα έχουμε 
«ουδετεροπολιτικό» κράτος με 
θρήσκευμα «ουδετεροθρησκευτικό»!

Πηγή

“Σύντροφοι, η Τουρκία πλέον δεν μπορεί να παραμείνει ως έχει. Το στάτους κβο με κάποιον τρόπο θα αλλάξει. Ή θα κινηθούμε με άλματα προς τα μπροστά και θα κερδίσουμε, ή θα καταδικαστούμε να χάσουμε εδάφη. Εγώ είμαι αποφασισμένος να κάνω άλματα προς τα εμπρός”».


Είμαι σίγουρος ότι και τον Ερντογάν να τον έφερνα εδώ στην Αθήνα χειροπόδαρα και να τον έβαζα να ομολογήσει τα επιθετικά του σχέδια, πάλι δεν θα πίστευαν οι περισσότεροι, γιατί είναι ψυχολογικά πολύ δύσκολο να πιστέψεις ότι τόσα χρόνια έκανες λάθος και είναι δύσκολο να δεχτείς να έλθεις αντιμέτωπος με μια τέτοια πραγματικότητα που θέτει σε κίνδυνο την ύπαρξη των νησιών του Αιγαίου, άρα την ύπαρξη ολόκληρης της χώρας.


 (Φωτ.: EPA / How Hwee Young)

Ερντογάν προς υπουργικό συμβούλιο: Ή θα χάσουμε εδάφη ή θα κερδίσουμε

Σάββας Καλεντερίδης 13-10-2016

Σ’ αυτήν τη χώρα πολλές φορές πρέπει να προσπαθείς να πείσεις για το αυτονόητο. 
Και επειδή –εκτός από τους αδαείς, που όταν δεν ξέρουν ή δεν μπορούν να διαχειριστούν την τουρκική επιθετικότητα μιλούν για εξαγωγή εσωτερικών προβλημάτων της Τουρκίας μέσω μιας ελληνοτουρκικής κρίσης– τη φορά αυτή έχει προστεθεί στο καραβάνι των αδαών δυστυχώς μεγάλο μέρος αξιόλογων αναλυτών της Ελλάδας, θα αναγκαστούμε να παραθέσουμε αυτούσια κείμενα δυο έγκριτων Τούρκων αρθρογράφων για το θέμα.
Αν και είμαι σίγουρος ότι και τον Ερντογάν να τον έφερνα εδώ στην Αθήνα χειροπόδαρα και να τον έβαζα να ομολογήσει τα επιθετικά του σχέδια, πάλι δεν θα πίστευαν οι περισσότεροι, γιατί είναι ψυχολογικά πολύ δύσκολο να πιστέψεις ότι τόσα χρόνια έκανες λάθος και είναι δύσκολο να δεχτείς να έλθεις αντιμέτωπος με μια τέτοια πραγματικότητα που θέτει σε κίνδυνο την ύπαρξη των νησιών του Αιγαίου, άρα την ύπαρξη ολόκληρης της χώρας.
Μεταφράζω λοιπόν κατά λέξη απόσπασμα από το άρθρο του Μεχμέτ Ατζέτ, που δημοσιεύθηκε στις 10 Οκτωβρίου στην εφημερίδα «Yeni Şafak», με τίτλο «Ο νέος στόχος που έδειξε ο Ερντογάν στην κυβέρνηση».
«Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Ερντογάν, κάνοντας τα εγκαίνια λειτουργίας της νέας περιόδου της κυβέρνησης, στο μέγαρο του Μπέστεπε, και μιλώντας στο υπουργικό συμβούλιο, απευθυνόμενος προς τα μέλη της κυβέρνησης που κάθονταν στις δυο πλευρές του τραπεζιού, είπε τα εξήςΣύντροφοι, η Τουρκία πλέον δεν μπορεί να παραμείνει ως έχει. Το στάτους κβο με κάποιον τρόπο θα αλλάξει. Ή θα κινηθούμε με άλματα προς τα μπροστά και θα κερδίσουμε, ή θα καταδικαστούμε να χάσουμε εδάφη. Εγώ είμαι αποφασισμένος να κάνω άλματα προς τα εμπρός”».

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑΧΟΥΣ Ή ΛΑΪΚΟΥΣ, ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ, ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟ Ή ΣΥΝΟΔΟ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ;




Του ΚΥΡΙΆΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ

καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Α.Π.Θ., Δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, Θεολόγου



Απάντηση αρνητική στο ανωτέρω ερώτημα. Για τους κατωτέρω λόγους:

Α΄ ΜΕΡΟΣ: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ 15ΟΥ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

1 - Η διακοπή μνημοσύνου κληρικών ή διακοπή κοινωνίας μοναχών ή λαϊκών, εξαιτίας διατυπώσεως κατηγορίας από τον εκκλησιαστικό υφιστάμενο εκκλησιαστικών ποινικών αδικημάτων, πλην εκείνου της αιρέσεως, κατά του εκκλησιαστικού προϊσταμένου, πριν την αμετάκλητη συνοδική καταδίκη του τελευταίου, στοιχειοθετεί το εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα του σχίσματος, δυνάμει των Κανόνων 13ου, 14ου και 15ου, εδάφια 1-3 ΑΒ Συν. Αντιθέτως, η ίδια διακοπή εξαιτίας δημόσιας και ανοικτής διακήρυξης αιρέσεως στην εκκλησία, καταδικασμένης από την Αγία Γραφή, τις Αγίες Συνόδους ή τους Αγίους Πατέρες, και πριν τη συνοδική καταδίκη του εκκλησιαστικού προϊστάμενου, δεν στοιχειοθετεί το εν λόγω αδίκημα του σχίσματος, δυνάμει του Καν. 15 εδάφιο (εφεξής εδ.) 3 ΑΒ Συν.  

1.Α. – Υποχρέωση διατηρήσεως εκκλησιαστικής κοινωνίας των κληρικών με τον φορέα της οικείας εκκλησιαστικής αρχής, πλην της περιπτώσεως της δημόσιας και ανοικτής διακήρυξης αιρέσεως στην εκκλησία από τον τελευταίο
Οι κληρικοί (επίσκοποι, πρεσβύτεροι και διάκονοι), όταν ιερουργούν σύμφωνα με τα λειτουργικά βιβλία, έχουν την υποχρέωση να αναφέρουν το όνομα της οικείας προϊσταμένης αρχής (οι πρεσβύτεροι και οι διάκονοι του επισκόπου τους, οι επίσκοποι του μητροπολίτη τους, αν λειτουργεί το μητροπολιτικό σύστημα διοίκησης, και οι μητροπολίτες ή επίσκοποι του προκαθημένου ή πρώτου τους, πατριάρχη ή αρχιεπισκόπου), υπό τις εξής προϋποθέσεις: εφόσον η οικεία προϊσταμένη αρχή 1) δεν είναι ασεβής (δηλ. ορθοτομεί τον Λόγο της Αληθείας) [31ος Αποστ. Καν. και 15ος Καν. ΑΒ Συν.], ή 2) δεν είναι άδικη (δηλ. δεν παραβιάζει την κανονική τάξη της Εκκλησίας) [31ος Αποστ. Καν.]. Με τη μνημόνευση της οικείας προϊσταμένης αρχής εκφράζεται η ιεραρχική ενότητα της Εκκλησίας, η οποία ορίζεται στο 9ο άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως («εις Μίαν… και Αποστολικήν Εκκλησίαν»). Η μνημόνευση, επειδή γίνεται στις ιερουργίες, είναι η σημαντικότερη εκδήλωση της εκκλησιαστικής κοινωνίας των κληρικών με την οικεία προϊσταμένη αρχή. Άλλες εκδηλώσεις της εν λόγω εκκλησιαστικής κοινωνίας τους είναι ενδεικτικά α) η εν Κυρίω υπακοή τους σε αυτήν την αρχή, αν αυτή ορθοτομεί τον Λόγο της Αληθείας, και β) τα συλλείτουργα και οι συμπροσευχές τους με τον φορέα της ίδιας αρχής.

κ. Ιερώνυμε γιατί μας εμπαίζετε και αφήνετε τον Φίλη και τον Τσίπρα να ταπεινώνει την Εκκλησία και την Παιδεία μας;;;

Ξυπνάτε Χριστιανοί!

Φταίνε μόνο αυτοί που "δουλεύουν" ή κι αυτοί που "δουλεύονται";

Ο Φίλης δούλεψε Τσίπρα, Καμμένο και Ιερώνυμο ή ΟΛΟΙ μαζί δούλεψαν έναν ολόκληρο λαό; Έγγραφα φωτιά!!!

Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

   Μετά την ιστορία που αναδείξαμε και εμείς από το πρωί με τους καθηγητές από την Πιερία που τα στύλωσαν, αλλά και διάφορες ακόμα συλλογικότητες εκπαιδευτικών (φυσικά όχι από τις αριστεροκρατούμενες ΕΛΜΕ που πλέον κανείς δεν τους δίνει σημασία) και με τη βοήθεια φίλων εκπαιδευτικών αναγνωστών, είπαμε να κάνουμε μια έρευνα.
  Στο ξεκίνημα της έρευνας μας πέσαμε πάνω σε λαυράκι.
 Πριν προχωρήσω στο θέμα να θυμίσω την επεισοδιακή συνάντηση όπου ο Καμμένος διέρρευσε ότι απείλησε να ρίξει την κυβέρνηση αν το ζητήσει ο Ιερώνυμος. Κάπου εκεί εμείς όλοι οι Γονείς Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι, επαναπαυθήκαμε στις αντιδράσεις του Αρχιεπικόπου και της διοίκησης της εκκλησίας. ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ!
   Σήμερα λοιπόν  ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΙΛΗ για το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία, αλλά με αυστηρές οδηγίες απειλούνται οι εκπαιδευτικοί – θεολόγοι και οι δάσκαλοι των δημοτικών ότι αν δεν τις εφαρμόσουν θα υποστούν διοικητικές κυρώσεις, δηλ θα τιμωρηθούν με πρόστιμα και ίσως και… απολύσεις (;)
 Υπενθυμίζω ότι η συνάντηση μεταξύ Τσίπρα, Καμμένου, Ιερώνυμου και Φίλη, όπου συναποφασίσθηκε να μην γίνουν (σ.σ.: ἔτσι ἄφησαν νὰ φανεῖ μὲ τὶς ἀντικρουόμενες δηλώσεις!) οι αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών, που ορίσθηκαν με την υπ΄ αριθμ. 159005/Δ2 από 27/9/16 απόφαση του Υπουργού, έγινε ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5/10/2016. 
  Μία μέρα μετά 6/10/2016 ο Υπουργός Παιδείας στέλνει την
εγκύκλιο 165600/Δ1, όπου συνεχίζει το ποίημα του (αντίθετα απ΄ ότι συμφωνήθηκε) (σ.σ.: ἔτσι ἄφησαν νὰ φανεῖ μὲ τὶς ἀντικρουόμενες δηλώσεις!) εφαρμόζοντας τις αποφάσεις της 27ης Σεπτεμβρίου (για τις οποίες ξεσηκώθηκε το Πανελλήνιο) και μάλιστα στέλνει δασκάλους και εκπαιδευτικούς σε «ειδικά σεμινάρια» για τον «νέο τρόπο εκμάθησης των θρησκευτικών»…
Και αυτός ήταν ο λόγος που αντέδρασαν σήμερα οι εκπαιδευτικοί.
   Υπόψη ότι η εν λόγω απόφαση αν και έχει υπογραφεί από 6/10/16 αναρτήθηκε 4 μέρες μετά τη Δευτέρα 10/10/16 λίγο πριν τα μεσάνυχτα!!!

  Και μετά απ΄ όλα αυτά ΡΩΤΑΩ: Ο Φίλης δούλεψε Τσίπρα, Καμμένο και Ιερώνυμο ή ΟΛΟΙ μαζί δούλεψαν έναν ολόκληρο λαό; 


Όλα αυτά όχι με λόγια του αέρα αλλά με αποδείξεις :

Αποτελεί η σιωπή και η απραξία των ποιμένων πνευματικό έγκλημα και γι’ αυτό αιτία διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας;


   Παράδειγμα πρῶτο (βλέπε καὶ ποινικὸ κώδικα, 232, παρ. 2): Παρασιώπηση ἐγκλήματος χαρακτηρίζεται ἡ παράλειψη ἔγκαιρης ἀναγγελίας στὴν ἁρμόδια Ἀρχή (ἢ πλησιέστερη Ἀρχή) σχεδιαζομένου ἢ πραγματοποιουμένου κακουργήματος. Στὴ νομικὴ ἐπιστήμη θεωρεῖται ὡς ἰδιώνυμο πλημμέλημα γνήσιας παράλειψης ποὺ τιμωρεῖται μὲ φυλάκιση μέχρι τριῶν ἐτῶν. Ἡ δὲ παρασιώπηση θεωρεῖται ἔγκλημα κατὰ τῆς ἀπονομῆς τῆς δικαιοσύνης.
Παράδειγμα δεύτερο: Φιλικό μας ἢ συγγενικό μας πρόσωπο σιωπᾶ ἢ ἀνέχεται βαριὲς ὕβρεις ἢ ἀπαράδεκτες ἀναφορὲς στὸ προσωπό μας εἴτε ἀπὸ φόβο εἴτε ἐπειδὴ δὲν τὸ νοιάζει. Θὰ συνεχίσουμε νὰ ἔχουμε ἐπαφὴ μὲ τέτοιους "φίλους" ἢ "συγγενεῖς" ἢ θὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ κοντά τους, μέχρι νὰ καταλάβουν τὸ λάθος τους;

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

ΕΠΕΙΓΟΝ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ προς τον διωκόμενο από τον επίσκοπο Φλωρίνης Αρχιμ/τη π. Παΐσιο Παπαδόπουλο.

Καλούμε όλους τους Ορθοδόξους, να δηλώσουν την συμπαράσταση τους προς τον π.Παΐσιο, ο οποίος είχε την γενναιότητα και το σθένος να εξηγήσει και να ανακοινώσει δημοσίως, την διακοπή μνημόνευσης του Μητρ.Φλωρίνης κ.Θεόκλητου λόγω της διατήρησης της Εκκλησιαστικής κοινωνίας του εν λόγω μητροπολίτου με τον παναιρετικό πατριάρχη κ.Βαρθολομαίο.


Ο κ.Θεόκλητος αν και όφειλε να επαινέσει και να τιμήσει επ΄εκκλησίας το φρόνημα του πνευματικού του παιδιού, που μένει σταθερό στην θεωρητική και βιωματική διδασκαλία των Αγίων Πατέρων και των Αγίων Συνόδων, το διώκει προτιμώντας να εξυπηρετήσει τις φιλίες του με τους ετερόδοξους ψευδοποιμένες του αιώνος τούτου, που παραχαράζουν και νοθεύουν την Ορθόδοξη Πίστη οδηγώντας στην απώλεια τον λαό.

Ομάδα πιστών της Ι.Μ.Φλωρίνης

(Παρακαλούμε στείλτε email μέχρι το Σάββατο 15/9/2016 με το ονοματεπώνυμο σας, πόλη και τηλέφωνο στο: kapsala@yahoo.com)


Σχόλιο:
Εννοείται ότι στηρίζουμε μία ακόμη αγωνιστική πρωτοβουλία πιστών.
Οι πιστοί αγωνιούν για όσα συμβαίνουν στην εκκλησία τους και ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ.
Συμμετέχουμε όλοι στέλνοντας εμαιλ στο kapsala@yahoo.com
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

 σχόλιο:

Πάντα τους εναντιούμενους στην αίρεση εδίωκον οι αιρετικοί.
Σήμερα τους διώκουν οι "Ορθόδοξοι"!!!
Πόσο λοιπόν Ορθόδοξοι είναι;

τίτλος της αναδημοσίευσης στο http://apotixisis.blogspot.gr/2016/10/blog-post_11.html

Περί της διακοπής του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων

του Αγωνιστού ιατρού Λυκούργου Νάνη


Η διακοπή του μνημοσύνου των διακηρυσσόντων, γυμνή τη κεφαλή, αιρετικές διδαχές επισκόπων εδράζεται στους Θείους και Ιερούς κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας καθώς και στην εκκλησιαστική Ιστορία και τη μακραίωνα εκκλησιαστική παράδοση και πράξη ως τυγχάνει παγκοίνως γνωστό. Κάτι τέτοιο, άλλωστε, έχει αποδεχθεί και η Ιερά Κοινότης του παλλαδίου της Ορθοδοξίας Αγίου Όρους αποφηναμένης σχετικώς ότι " “Επαφίεται εις την συνείδησιν εκάστης Μονής, η διαμνημόνευσις του ονόματος του Οικουμενικού Πατριάρχου”. (ΝΒʹ Συνεδρία εκτάκτου Διπλής Ιεράς Συνάξεως, 13 Νοεμβρίου 1971).

Μονάχα οι ποικίλης προελεύσεως κακοπροαίρετοι εκκλησιαστικοί παράγοντες και τινες συνοδοιπορούντες θεράποντες της ακαδημαικής "θεολογίας" καθώς και ένιοι δούλοι της σκοπιμότητος, φιλοπατριαρχικής, ως επί το πλείστον κοπής και προελεύσεως, πειρώνται,ανεπιτυχώς βεβαίως, να διισχυρισθούν το αντίθετο ελεγχόμενοι, τοιουτοτρόπως, ως στερούμενοι ΠΑΝΤΕΛΩΣ σοβαρότητος και στοιχειώδους ιστορικής γνώσεως.

Περισσότερο όμοιοι με τον Ιούδα είναι οι Οικουμενιστές!

Αν ζούσαν ο Αυγουστίνος Καντιώτης  και ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος θα τολμούσες κ. Θεόκλητε Φλωρίνης να προβείς σε τοιαύτες ενέργειες προδοσίας και ντροπής;;;

προδοσιαΜικρό απόσπασμα από «Το Ευαγγέλιο του Ιωάννου» τόμος Γ΄. Νικολάου Σωτηρόπουλου, για αυτούς που μοιάζουν περισσότερο με τον Ιούδα 

Στίχοι 11-12: 11 καὶ οὐκέτι εἰμὶ ἐν τῷ κόσμῳ, καὶ αὐτοὶ ἐν τῷ κόσμῳ εἰσί, καὶ ἐγὼ πρὸς σὲ ἔρχομαι. Πάτερ ἅγιε, τήρησον αὐτοὺς ἐν τῷ ὀνόματί σου οὓς δέδωκάς μοι, ἵνα ὦσιν ἓν καθὼς ἡμεῖς. 12 ὅτε ἤμην μετ’ αὐτῶν ἐν τῷ κόσμῳ, ἐγὼ ἐτήρουν αὐτοὺς ἐν τῷ ὀνόματί σου οὓς δέδωκάς μοι ἐφύλαξα, καὶ οὐδεὶς ἐξ αὐτῶν ἀπώλετο εἰ μὴ ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, ἵνα ἡ γραφὴ πληρωθῇ.
Μεταφράζουμε: «Και δεν είμαι πλέον στον κόσμο, ενώ αυτοί είνε στον κόσμο, εγώ δε έρχομαι σ’ εσένα. Πάτερ δυνατέ, φύλαξέ τους με τη δύναμί σου, την οποίαν έδωσες σ’ εμένα, για να είνε ένα, όπως εμείς. Όταν ήμουν μαζί τους στον κόσμο, εγώ τους φύλασσα με τη δύναμί σου. Όσους μου έδωσες φύλαξα, και κανείς απ’ αυτούς δεν απωλέσθηκε, παρά ο άνθρωπος της απωλείας, και έτσι εκπληρώθηκε η Γραφή».


   Με τον Ιούδα ομοιάζουν οι φιλάργυροι. Αλλά περισσότερο με τον Ιούδα ομοιάζουν οι προδότες της Πίστεως του Χριστού, οι Οικουμενισταί. Και δεν είναι υπερβολή να ειπούμε, ότι οι Οικουμενισταί, ισοπεδωταί όλων των δογμάτων και όλων των Θρησκειών, συμπορευόμενοι με τους Νεοεποχίτες, είναι και αυτοί «υιοί της απωλείας», και δουλεύουν για τον ερχόμενο Αντίχριστο, τον κατ’ εξοχήν «υιόν της απωλείας» (Β΄ Θεσ. β΄ 3). Ο δε Αντίχριστος είναι ο τέταρτος σταθμός της πτώσεως του ανθρώπου.


Πηγή: https://niksothropoulos.wordpress.com/2013/05/03/a-259/

Η ΛΕΞΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ-ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ !!! ΟΠΩΣ "ΠΑΣ ΜΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ"

'Ετσι γίνεται ο λαθροεπικοισμός της Ελλάδος

re-ellina-ratsisti

Α ρε Έλληνα… Ρατσιστή !
της Καίτης Σωτηρίου
Να τί σημαίνει ρατσισμός:
1)Ρατσισμός είναι να είσαι στη σειρά του ΟΑΕΔ και να περιμένεις 360 ευρώ την ώρα που ο μπροστινός σου Πακιστανός θα πάρει 580.
2)Ρατσισμός είναι να πληρώνεις στα νοσοκομεία για εισαγωγή και εξέτασεις, μιας και διελυσαν τη δημόσια υγεια ενώ ο λαθρεποικος νοσηλεύεται δωρεάν.
3)Ρατσισμός είναι να βάζει ο μεταναστης το παιδί του δωρεάν σε παιδικό σταθμό και το δικό σου να μην το δέχονται.
4)Ρατσισμός είναι να βγάζει ο άλλος 50 ή και παραπανω ευρώ ημερησίως κάνοντας λαθρεμπόριο κι εμένα να μου κρατάει το 43% από το 20άρικο.
5)Ρατσισμός είναι να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν οι Έλληνες στους δρόμους μετά τις 11:00 το βράδυ.
6)Ρατσισμός είναι να έχουν γεμίσει τα σπίτια τους οι Έλληνες με κάγκελα & σιδεριές λες κι είναι σε φυλακές υψιστης ασφαλείας.
7)Ρατσισμός είναι να σε βιαζουν ή να σε δολοφονούν οι λαθρομετανάστες για 10 ευρώ.
8)Ρατσισμός είναι σε μια μικρή χώρα να έχει 2.500.000 άνεργους, 600.000 παιδιά που φύγανε στην ξενιτια και 4.000.000 λαθροεποίκους.
9)Ρατσισμός είναι ο ελεύθερος επαγγελματίας να πληρώνει 12 μήνες ΤΕΒΕ για να έχει βιβλιάριο υγείας και ο λαθροέποικος με 2 μήνες ένσημα να έχει βιβλιάριο υγείας για όλη του την οικογένεια και τους υπόλοιπους 10 μήνες να δουλεύει μαύρα κλέβοντας την εφορία.
10)Ρατσισμός είναι να πληρώνει ο Έλληνας μαγαζάτορας ενοίκιο, φως, νερό, τηλέφωνο, κοινόχρηστα, ΦΠΑ, φόρους, ΤΕΒΕ και ο λαθρομετανάστης με την κουρελού έξω από το μαγαζί του, τίποτα!

11)Ρατσισμός είναι να κάνεις συγκέντρωση για τον πεθαμένο πακιστανό λόγω ιδεολογίας την ώρα που οι συμπολίτες σου αυτοκτονούν.

12)Ρατσισμός είναι να μην πρέπει να διαμαρτύρεσαι για την ανεξέλεγκτη εισβολή χιλιάδων λαθρομεταναστών καθημερινά στη χώρα σου, οι οποίοι νομιμοποιούνται, τους παρέχεται στέγη και τροφή, σου παίρνουν τις δουλειές την ώρα που εσύ είσαι πεινασμένος, άνεργος στο δρόμο χωρίς καμία βοήθεια από πουθενά.

13)Ρατσισμός είναι να αποκαλείς τον άλλο ρατσιστή και φασίστα επειδή δεν μπόρεσες ποτέ να βρεις μια λέξη που να περιγράφει την αγάπη για τη πατρίδα σου που ποτέ δεν ένιωσες εσύ…

14)Ρατσισμός είναι από τους 153.000 δικαιούχους επιδόματος ανεργίας του ΟΑΕΔ μόνο 20.000 είναι Έλληνες… ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;

15)Ρατσισμός είναι να σε συλλαμβάνουν γιατί δεν πλήρωσες εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς ενώ ο Πακιστανός είναι δωρεάν εδώ και χρόνια.

Και άλλα πολλά …

Α ρε Έλληνα … Ρατσιστη!! …

ellinikiperpatisia.gr

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Ρίγμα στη μητρόπολη Φλωρίνης. Ο Θεόκλητος Φλωρίνης χρησιμοποιείτε ως το καλύτερο εργαλείο του Οικουμενισμού. Οι πιστοί αποστασιοποιούνται πλέον απ' αυτόν.

  Ποίος ο ρόλος του π. Σεβαστιανού Τοπάλλη;

Και τώρα, τι; Θα φέρετε τα ΜΑΤ για να διώξουν τον π. Παΐσιο;


 Η ΘΥΡΟΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ
.
TOY ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ
.
ΓIA THN AΔIKH ΔΙΩΞΗ
.
ΤΟΥ π. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Η ΘΥΡΟΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΟΥ 

ΔΙΩΚΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ 

ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΑΪΣΙΟ

   π. Θεόκλητε, τί θα κάνετε τώρα; Θὰ φέρετε τα ΜΑΤ, για να ἐφαρμόσετε την ἀπόφασή σας; Οἱ πιστοί στο Μοναστήρι δεν θὰ ἀφήσουν τον κτήτορα της Μονης π. Παΐσιο, για να τον πετάξετε τόσο εὔκολα. Θὰ γίνη μεγάλος ντόρος και το δικό σας ὄνομα θα διασυρθῆ παγκόσμια.

   Ὁ π. Παϊσιος δεν ζητᾶ τον θρόνο σας, λόγω γήρατος, ἀλλὰ ἐφαρμόζει αὐτὰ που ἔμαθε ἀπό τὸν Γέροντα π. Αὐγουστῖνο και πρέπει νὰ το ἐκτιμήσετε. Δεν ἔχετε πολλους τέτοιους κληρικούς που νὰ θυσιάζονται για την πίστη τους.  Μην εἶστε τόσο σκληρός. Συμπεριφερθεῖτε ὅπως συμπεριφέρονταν ὁ π. Αὐγουστῖνος σε σᾶς.
    Μη θυμώνετε μαζί μου, Δεν εἶμαι ἐχθρός και πολέμιός σας, ὅπως νομίζετε. Ἁπλῶς, θέλω να σᾶς ἐπενθυμίσω κάποια πράγματα που τα ξεχάσατε.  Δεν μᾶς μένει πολύ καιρός για νὰ τὰ διορθώσουμε. Νὰ σᾶς πω κάτι; Ὁ Γέροντας που σας ἀγαποῦσε, ἄν και τὸν πικραίνατε, αὐτὸς με παρακινεῖ.
  Ἂν ξέρατε μέχρι ποιό σημεῖο ἔφτασαν οἱ σχέσεις τοῦ πατριάρχη με τὸν Πάπα, μὲ τοὺς Ἀγγλικανούς, μὲ τοὺς προτεστάντες με τους βουδιστάς και τοὺς μουσουλμάνους, με τους…, δεν θα τὸν δικαιολογούσατε. Ετοιμάζω ἕνα βιβλιαράκι μὲ πολύ φωτογραφικό ὑλικό, για να  δοῦν οἱ πιστοί, που δὲν ἀσχολοῦνται μὲ τὸ διαδικτυο, μεχρι ποιό σημεῖο ἔφτασε ὁ πατριάρχης. Θὰ φρίξουν ἀπό τις φωτογραφίες που θα δοῦν. 
   Ὁ π. Αὐγουστῖνος σ’ ἕνα κήρυγμά του ἔλεγε· Γεννηθήκαμε Ὀρθόδοξοι και δεν θα πεθάνουμε ὀρθόδοξοι! μπορεῖ νὰ το θυμᾶστε. Δεν φοβᾶστε ὅτι τα λόγια του αὐτά, ἐπαληθεύονται σήμερα, ὅταν μνημονεύεται ἕνας τέτοιος Πατριάρχης; Ἄν θέλετε, δεν ἔχω πρόβλημα, να ρθῶ να σας συνατήσω, και να σας δώσω ὅτι ὑλικό θέλετε ἀπὸ τον π. Αὐγουστίνο, για να ἀγωνιστῆτε και ὁ Θεός θὰ σᾶς δώση την νίκη.

2. Σκληρη απαντηση του Μητροπολιτη Φλωρινης π. Αυγουστινου Καντιωτου, στους κληρικους εκεινους, που ελεγαν μεν, το: «Εν πρωτοις μνησθητι Κυριε του αρχιεπισκοπου ημων Αυγουστινου…, αλλα πρωτοστατουσαν στην απομακρυνση του, για να γινη δεσποτης ο π. Θεοκλητος. ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ;

ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ

%ce%b5%ce%b3%ce%ba%cf%85%ce%ba%ce%bb-%ce%bc%ce%b7%cf%84%cf%81-%ce%b1%cf%85%ce%b3

(Η εγκύκλιος επιστολή τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, προς τον ἱερό κλῆρο και ὄχι στον λαό, που δεν γνώριζε μέχρι εκείνη τη στιγμή τίποτε, από τα σκληρά παρασκήνια για τὴν παραίτησιν του)
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ 53100 ΦΛΩΡΙΝΑ
Αριθμ. Πρωτ 1220

Εν Φλωρίνη τη 20η Αυγούστου 1999
Εγκύκλιος επισκοπικόν γράμμα προς τον ι. Κλήρον της καθ’ ημάς Ιερά Μητροπόλεως

%ce%b5%cf%86%ce%b7%ce%bc-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%81%cf%83%ce%b9%ce%b1-%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%89%ce%bd

Αιδεσιμώτατοι, Πληροφορούμεθα, ότι ωρισμένοι εκ των εφημερίων μας, ωσάν να είχον επιλύσει όλα τα προβλήματα της ενορίας των, ήρχισαν να επιδίδωνται μετά σπουδής εις αλλότρια. Έφθασαν δε μέχρι τοιούτου σημείου, ώστε να επικρίνουν και αυτόν τον επίσκοπόν των, επεμβαίνοντες εις την αρχιερατικήν του συνείδησιν και θέλοντες να γίνουν ρυθμισταί του τι θα πράξη. Πως είναι δυνατόν, αγαπητοί μου, πως είναι δυνατόν, από το ένα μέρος να δέωνται «Εν πρώτοις μνησθητι, Κύριε, του αρχιεπισκόπου ημών Αυγουστίνου, όν χάρισαι ταις αγίαις σου εκκλησίαις εν ειρήνη σώον, έντιμον, υγιά, μακροημερεύοντα…», και από το άλλο να διασύρουν το όνομά του επισκόπου και μάλιστα μετ’ ολίγα λεπτά επ’ εκκλησίας; Όσοι τουλάχιστον είναι μορφωμένοι, γνωρίζουν τας συνεπείας του διασυρμού τούτου. Παρακαλώ λοιπόν άπαντας τους αιδεσιμωτάτους εφημερίους, ειδικώτερον δε εκείνους οι οποίοι δεικνύουν την τάσιν αυτήν, να επιδοθούν εις τα ενοριακά των καθήκοντα αναλογιζόμενοι τας ευθύνας των. Να είναι συνεπεις με τας διαβεβαιώσεις που έδωκαν την ημέραν της χειροτονίας των. Οι δε εξ αυτών ιερομόναχοι και με τας μοναχικάς υποσχέσεις την ημέραν της κουράς των.

Μετ’ εγκαρδίων ευχών

Ο Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

ΔΙΩΚΕΙ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΪΣΙΟ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ, ΚΑΙ ΤΙΜΑ ΠΟΙΟΝ;

O ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΔΙΩΚΕΙ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΪΣΙΟ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΠΟΙΟΝ; ΤΟΝ ΑΡΧIEΡATIKO TOY AMYNTAIOY ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟ ΤΟΠΑΛΗ! ΠΟΥ ΤΟ 2002 ΕΣΤΕΙΛΕ ΦΑΞ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΦΑΞ KAI METΡΗΣΤΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ

Γραμμένο ἀπὸ τὴν Ἀνδρονίκη Π. Καπλάνογλου

 Ὁ ἀληθινός πατριώτης και ἐπίσκοπος Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος, Καντιώτης που τὴν κατοχή ἔσωσε την Κοζάνη μὲ τὰ φλογερά κηρύγματά του και μὲ τὰ συσσίτια τῶν 8150 πιάτων ἡμηρεσίως.
Δέστε το βίντεο:https://youtu.be/w0_RJUqSpjU
Διαβᾶστε και το βιβλιο: ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ Νο 1
ΕΔΩ http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?cat=62

Ὁ π. Αὐγουστῖνος εἶχε διωγμούς και περιπέτειες στην ζωή του, ἀλλὰ τὴν Κοζάνη δὲν τὴν ξέχασε.  Τῆς καρδιάς του ἡ πρωτεύουσα, ἔλεγε, ὅτι εἶναι ἡ Κοζάνη. Μετὰ τὴν Κατοχή ἔκτισε στὴν πόλη τὸ οἰκοτροφεῖο τῶν «40 Μαρτύρων», για τὰ φτωχὰ και ἄπορα παιδιά.
Μὲ τοὺς συνεργάτες τῆς ΕΣΤΙΑΣ ΣΥΣΣΙΤΙΩΝ και μὲ τὸν πιστό λαό που συμπαραστέκονταν στὸ ἔργο του, ἀγοράστηκε τὸ 1954 οικόπεδο στὸ κέντρο τῆς πόλεως. Κτίστηκε μεγάλη αἴθουσα κηρυγμάτων στο ισόγειο καὶ οἰκοτροφεῖο στοὺς ἐπάνω ὁρόφους. Ἐκατοντάδες πτωχά παιδιά μπόρεσαν νὰ σπουδάσουν, χάρη σ᾽᾽αὐτὸ τὸ οἰκοτροφεῖο. Τὸ 1976 κτίστηκε καὶ δεύτερο οἰκοτροφεῖο για τοὺς μαθητάς καὶ τὸ πρῶτο που βρίσκονταν στο κέντρο, ἀνακαινίσθηκε καὶ δώθηκε στις γυναῖκες, καὶ λειτουργοῦσε ὡς οἰκοτροφεῖο θηλέων. Ἤμουν ἐκει ἀπὸ τὴν ἀρχή (1977-2003), μὲ ἐντολὴ τοῦ Γέροντος Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου. Τὸ 2001 ὁ π. Σεβαστιανός Τοπάλης ἔφερε μια ὁμάδα ἀνθρώπων ἀγνώστων στο Σύλλογο και χωρίς νὰ εἶναι μέλη και χωρίς νὰ κάνουν ἐκλογές τοὺς ὁνόμασε Διοικητικό Συμβούλιο τοῦ Συλλόγου τῶν «40 Μαρτύρων»! Αὐτὴ εἶναι ἡ πρώτη ἀπάτη. Ὑπ᾽᾽όψιν ὅτι ὁ π. Σεβαστιανός δὲν ἦταν κάν μέλος τοῦ Συλλόγου. Δὲν  προσέφερε ποτὲ οὔτε μια καραμέλλα στα παιδιά. Καὶ ὅμως ζητοῦσε νὰ διώξει τῆς μαθήτριες. Νὰ παραδώσει τὸ ἴδρυμα στὰ Δῆμο, για ΚΑΠΗ και νὰ πάρουν λεφτά ἀπὸ τὴν Ε.Ε.
Μᾶς πίεζαν νὰ τοὺς δώσουμε τὰ κλειδιά τοῦ Οἰκοτροφείου, για νὰ μπαινοβγαίνουν και οἱ ἄνδρες στὸ οἱκοτροφεῖο, ὡσπου νὰ μᾶς διώξουν. Μὲ τὴν συμβουλή τοῦ Γέροντος ἀντιστάθηκα. Ἔχω ηχογραφημένες τὶς συνομιλίες που ἔκανα μαζί του. Δὲν τοὺς ἔδωσα κλειδιά, ἀπὸ τοὺς χώρους ποὺ ἔμενα, προστατεύοντας τἰς πτωχὲς μαθήτριες τοῦ οἰκοτροφείου. Τότε σκέφτηκαν νὰ με παρακάμψουν, στέλνωντας φάξ στὸν π. Αὐγουστῖνο, μὲ πολύ φοβερά ψέματα. Τὸ φάξ τὸ ἔστειλε ὁ π. Σεβαστιανός Τοπάλης ἀπὸ τὸν ναό τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου Ἀμυταίου. Εἶναι γραμμένο μὲ τὸ χέρι του και ἔχει την ὑπογραφή του

ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ π. ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ ΤΟΠΑΛΗ

Θὰ διαβάσουμε μόνο τὴν δεύτερη σελιδα του παραπάνω φαξ, για νὰ μετρήσουμε τὰ ψέματά του.
  • «…Ἡ Καπλάνογλου ἡ ὁποῖα ἐνέπλησε μεγάλη πικρία καὶ ἀπαγοήτευσιν, παρακαλῶ εὐσεβάστως νὰ μοῦ ἀνακοινώσετε τὴν θέλησίν σας καὶ τὴν ἁγία σκέψιν σας. Παρακαλῶ νὰ λάβετε ὑπ’ ὅψιν σας ὅτι ἄν τελικὰ παραχωρηθῆ ὁ χῶρος αὐτὸς ἐπὶ ἐνοικίῳ διὰ ἕνα χρονικό διάστημα εἰς τὸν Δῆμο Κοζάνης θὰ ἐπέλθη λύσις πολλῶν προβλημάτων, ποὺ ἤδη σοβοῦν, ὅπως ἡ διαγραφή τοῦ χρέους τῶν ἕξι ἐκατομμυρίων (δραχμ) εἰς τὴν τηλεθέρμανσιν (τὸ ὁποῖο μὲ τοὺς τόκους ἐγγίζει τὰ 14 ἐκατ.)(*) Θὰ συντηρηθῆ ἄριστα τὸ κτίριο μὲ ἔξοδα τοῦ Δήμου, θὰ ἀποτελέση μία μαρτυρία προσφορᾶς εἰς τὴν κοινωνία τῆς Κοζάνης καὶ τέλος θὰ δοθῆ μιὰ δυνατότητα δια νέα διακονία πρὸς δόξαν Θεοῦ.
    Πιστεύοντας στὴν ὀρθήν ἁγίαν σκέψιν σας διατελοῦμεν ἐν σεβασμῷ καὶ υικῶς ἀσπάζομαι τὴν δεξιάν σας
Ἀρχ. Σεβαστιανός Τοπάλης»
Ὁ π. Αὐγουστῖνος κατάλαβε την πονηριά τους καὶ πέταξε τὸ φάξ. Τὸ πῆρα, ὅταν ἐπισκέφτηκα τὸν Γέροντα. Τὸ σχέδιό τους ἀπέτυχε. Αὐτοὶ ὅμως προχώρησαν. Τὰ χρήματα ἀπὸ τὴν Ε. Ε. που θα ἔπαιρναν ἦταν πολλά. Ἐμπνευστης τῆς ἀπάτης ἦταν ὁ πρώην δήμαρχος και βουλευτής τοῦ ΠΑΣΟΚ Πάρης Κουκουλόπουλος, που τους κουκούλωνε. Ὁ εἰσαγγελέας Ἀγγελος Καμηλάρης λειτουργοῦσε ὡς παραδικαστικό κύκλωμα και ἔβαζε ὅλες τὶς πλαστογραφίες και τις ἀπάτες στο άρχεῖο. Ὁ Π. Κουκουλόπουλος εἶπε ψέματα τὸ παλαιό νόμιμο Συμβούλιο τοῦ Συλλόγου, νὰ μην πληρώνει τὴν τηλεθέρμαση, γιατὶ θὰ τὴν  ἔκανε δωρεά ὁ Δῆμος καὶ τὸ χρέος ἔφτασε στὸ ποσὸν τῶν 4.380.00ο δραχμῶν ἐν ἀγνοία μας, ἀφοῦ δὲν μᾶς ἐρχόταν εἰδοποιητήρια. Δὲν εἶχε καθόλου τόκους. Ὁ π. Σεβαστιανος φούσκωσε το ποσόν και το ἔκανε 6.000.000, και ἔβαλε μὲ τὸ μυαλό του 8.000.000 τόκους, που οὔτε οἱ τοκογλύφοι δεν θα τὸ σκεφτόταν και ἔφτασε τὸ ποσον στὰ 14.000.000!!!
Τὰ 4.500.000 τὰ παρουσίασε στὸν Γέροντα 14.000.000, για νὰ τον τρομάξη! Αὐτὸ πῶς ὀνομάζεται; Πονηριά και ἀπάτη στον ἅγιο Γέροντα.
Δεύτερο ψέμα: Γράφει ὅτι θὰ παραχωρήσουν για ἕνα μικρό διάστημα τὴν αἴθουσα στο Δῆμο Κοζάνης, ἀλλὰ παρεχώρησαν ὁλόκληρο τὸ οἰκοτροφεῖο για πάντα, διώχνοντας μὲ ἀσφαλιστικὰ τὶς φτωχὲς μαθήτριες τοῦ Οἰκοτροφείο! Ἀλλάζοντας ὅλα τὰ ἄρθρα τοῦ καταστατικοῦ γιὰ νὰ το δώσουν στο Δῆμο.
Τρίτο ψέμα: Λένε ὅτι θὰ συντηρηθη ἄριστα τὸ κτίριο. Ψέματα. Κάνανε τὰ άντίθετα. Πῆραν τὸ οἰκοτροφεῖο σὲ ἄριστη κατάσταση και σήμερα εἶναι σὲ ἄθλια κατάσταση, ἄβαφο μὲ φουσκωμένους τους τείχους.
Τέταρτο ψέμα. Γράφει ὅτι τὸν ἐνδιαφέρει ἡ ἁγία σκέψη τοῦ Γέροντα! Ψέματα. Τὰ χρήματα τῆς Ε.Ε. τοὺς ἐνδιέφεραν. Και ὅταν δεν κατάφεραν νὰ πάρουν τὴν ἄδεια ἀπὸ τὸν π. Αὐγουστῖνο, ἔγραψαν στα παλιά τους τὰ παπούτσα τὴν ἁγία σκέψη του.
Ντροπή σου μεγάλε ἀρχιερατικὲ τοῦ Ἀμυνταιου που τώρα σοῦ ἄνοιξε ἡ ὁρεξη, μὲ τὴν βοήθεια του δεσπότη σου, να βάλης πόδι και στο μοναστήρι που ἔκανε ἀπὸ το μηδέν ὁ π. Παϊσιος. Ἔχεις προϋπηρεσία νὰ ἀρπάζης ξένους χώρους που ἄλλοι ἐκοπίασαν. Θὰ τα καταφέρεις και τώρα. Πρόσεχε ὅμως, οἱ πιστοί στο Μοναστηρι του Παϊσίου, δὲν θὰ σε αφήσουν να το πάρης με εὐκολία. Ἴσως θα χρειαστῆ να φέρης και τα ΜΑΤ! Ὅμως γνώριζε ὅτι ὁ Θεὸς δεν εὐλογεῖ την ἀδικία. Θὰ τὰ πληρώσεις ὅλα κάποτε.
Ἔχουμε πολλά ἔγγραφα με φοβερὲς πλαστογραφίες και ἀπάτες, που ἔκαναν τὰ πρόσωπα τοῦ Σεβαστιανοῦ Τοπάλη μέχρι νὰ ἐμφανιστοῦν ὡς διοίκηση τοῦ Συλλόγου και νὰ ξεπουλήσουν τὸ Οἰκοτροφεῖο στον Δῆμο Κοζάνης.
Ἀν χρειασθῆ θὰ ἐπανέλθουμε μὲ νέα στοιχεῖα.
Αὐτὸν τὸν παπά τιμᾶ ὁ δεσπότης Θεόκλητος! Τέτοιους θέλει νὰ ἔχει γύρω του!!! Να τους χαίρετε.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Ο ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ

ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΠΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

————————
—————-

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Εκατέρωθεν τακτικισμοί και παραπομπή του προβλήματος των Θρησκευτικών εις τας Καλένδας!

Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΕΙΔΗΣΗ!

(Ἀνομολόγητος στόχος: Να μην απολογηθεί
ο Αρχιεπίσκοπος και οι Επίσκοποι για την
προδοσία στην Κολυμπάριο Σύνοδο!)

Στον απόηχο της Ιεραρχίας
Οκτώβριος 2016

  Η τακτική συνέλευση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος διεξήχθη από τις 4 έως και τις 7 Οκτωβρίου 2016. Ασχολήθηκε με δύο θέματα, το ένα ήταν το νέο πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών και το δεύτερο η εκλογή Μητροπολίτου Άρτης. Για το μάθημα των θρησκευτικών και τη διένεξη με την κυβέρνηση το συμπέρασμα, το λεχθέν στην Ιεραρχία από τον Μητρ. Μεσογαίας κ. Νικόλαο, παρόντα στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό, είναι ότι «δεν υπάρχει συμπέρασμα»... Ως προς
την εκλογή του Μητροπολίτου Άρτης η Ιεραρχία εξέλεξε τον καλύτερο για τη συγκεκριμένη Μητρόπολη.
   Στον απόηχο των εργασιών της Συνόδου αξιοσημείωτα είναι τα ακόλουθα γεγονότα:
Ο Αρχιεπίσκοπος προς τους Συνοδικούς Ιεράρχες εξέφρασε τη λύπη του, διότι, όπως είπε, τον παραπλάνησαν οι καταρτίσαντες το νέο πρόγραμμα  διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία. Αντίθετα οι κ.κ. Γιαγκάζογλου, Μπέγζος, Αλιβιζάτος, Κτιστάκης και άλλοι εξέφρασαν την απογοήτευση και την πικρία τους για τη στάση του Αρχιεπισκόπου. Όπως έγραψαν ήταν ενήμερος και σύμφωνος με το νέο πρόγραμμα του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς και με άλλα θέματα σχέσεων της Εκκλησίας με την Πολιτεία, προ της εκλογής του στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο. Είναι γεγονός ότι οι περί τον κ. Γιαγκάζογλου ομάδα θεολόγων, αυτή του περιοδικού «Σύναξις», καθώς και η Αριστερά  τον θεωρούσαν «δικό τους». Οι θεολόγοι του «Καιρού» ως απόδειξη σημειώνουν ότι μόλις εξελέγη Αρχιεπίσκοπος επέλεξε τους κ.κ. Γιαγκάζογλου και Μπέγζο σε καίριες εκκλησιαστικές θέσεις.
Η οργάνωση της συνάντησης  του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου και της συνοδείας του με τον Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα, τον κ. Φίλη και τον κ. Καμμένο,  κατά τη διάρκεια των εργασιών της Ιεραρχίας, φάνηκε ότι ήταν προγραμματισμένη και πως είχε ένα σκοπό. Να εκτονώσει την ένταση και να την μεταθέσει στο αόριστο μέλλον. Έτσι ο κ. Τσίπρας θα  εμφανιστεί στο προσεχές Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ με το επιχείρημα ότι ουδεμία υποχώρηση έκαμε στο πρόγραμμα του Κόμματός του, ως προς το μάθημα των Θρησκευτικών. Από την άλλη πλευρά ο Αρχιεπίσκοπος άφησε τα μέλη της Ιεραρχίας με την απορία της μελλοντικής εξέλιξης, λέγοντας τους κάτι αόριστα θετικό. Κατά την άποψή του το καταστάλαγμα της συνάντησης με τον Πρωθυπουργο ήταν πρώτον να αρχίσει άμεσος διάλογος για το τρέχον πρόγραμμα σπουδών, προκειμένου αυτό να εξετασθεί και να αξιολογηθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Δεύτερον στην παρούσα χρονιά να αξιοποιηθούν τα υπάρχοντα βιβλία Θρησκευτικών. Για την αξιολόγηση του νέου προγράμματος, με πρόταση του Αρχιεπισκόπου, η Ιεραρχία όρισε Επιτροπή εκ τριών Αρχιερέων, των Ύδρας, Μεσογαίας και Μεσσηνίας. Προηγουμένως είχαν αρνηθεί να συμμετάσχουν στην Επιτροπή οι Μητροπολίτες  Ναυπάκτου –ευλόγως αφού ουσιαστικά ακυρώθηκε η, προϊόν πολλού μόχθου, εισήγησή του στην Ιεραρχία του παρελθόντος Μαρτίου και η τότε απόφαση της–, Σισανίου και  άλλοι. Οι τρεις Αρχιερείς θα συγκροτήσουν υποεπιτροπή εξ εμπειρογνωμόνων που θα παρακολουθήσει την εφαρμογή του προγράμματος και θα τους εισηγηθεί σχετικά, για να συζητήσει με την αρμόδια κυβερνητική επιτροπή, που  θα αναφερθεί στο Υπουργείο Παιδείας, για να ενημερώσει το Μαξίμου... Πολύπλοκο και πολυχρόνιο φαίνεται το όλο ζήτημα και, επομένως, αμφίβολη η αποτελεσματικότητά του.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ π. ΠΑΪΣΙΟΥ . ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ι. ΜΟΝΗΣ ΑΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΔΗΜΟΥ ΦΙΛΩΤΑ





καὶ ἐνῶ ὁ Φλωρίνης Θεόκλητος
ἐπιμένει 
Οἰκουμενιστικὰ καὶ Δεσποτικά!
(Ἀπὸ e-mail ποὺ μᾶς ἐστάλη)
ΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

.
ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ π. ΠΑΪΣΙΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ",
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

   Ποιος ο λόγος λοιπόν της πρόσκλησης αυτής, και ποια η πρόσκληση; 

Αδελφοί, αύριο Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016, όπως έχουμε ακούσει, στην Ιερά Μονή Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Δήμου Φιλώτα, ο Αρχιερατικός του Αμυνταίου, και Τοποτηρητής πλέον επί της Ιεράς Μονής- μετά την ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΙΕΡΗ παύση, του π. Παϊσίου Παπαδόπουλου, από την ηγουμενία του μοναστηριού- λόγω ότι μάχεται φανερά  υπέρ της πίστεως ημών- θα επιχειρήσει να λειτουργήσει στο Ναΐδριο της  Ιεράς Μονής, των αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης.
    Η πράξη  του αυτή, την στιγμή που έχει επιτραπεί στον π. Παΐσιο να διαμένει επί του ησυχαστηρίου και μόλις τρία μέτρα σε απόσταση από του Αγίου Θυσιαστηρίου -του εν λόγο Ναού- είναι μια πράξη πονηρή, εγκληματική!  που μόνο κακό έχει να σκορπίσει μεταξύ ημών και ημών των πιστών Χριστιανών.   

  Ο αδόκιμος νους που σκέφτηκε την δεδομένη στιγμή, μόλις μία βδομάδα μετά την «Καταδίκη» του π. Παϊσίου (επειδή ομολογεί φανερά την Εκκλησία του Χριστού ως, «Μία, αγία, καθολική και αποστολική» και, αντίθετα στον κ. Βαρθολομαίο που ανάβει καντήλια, χεράκι-χεράκι και με Βουδιστές… και που συμπροσεύχεται με κάθε αδόκιμο «θεολογικό νου»!!!)……  να σταθεί σε τόπο άγιο και να προκαλέσει την αντίδραση ημών, δίχως να  λαμβάνει υπόψη τον μέγα κίνδυνο να παρεκτραπούν και οι δύο πλευρές του σώματος του Χριστού και να ματώσουν…  και δίχως να  λογαριάσει το ότι ένα τέτοιο συμβάν  θα απότελούσε αρχή κακών για την Μητροπολιτική μας περιφέρεια…   

    Αλλά και κάθε δόκιμος νους ας εξετάσει προσεκτικά και ας δράση ώστε να μην επιτελεστεί μια ακόμη «Ακριβής  Φανέρωση», που θα μας κοστίσει ΑΚΡΙΒΑ! Και εννοούμε την αποκάλυψη του ποια είναι τα «τέκνα του θεού» και ποια «τα τέκνα του διαβόλου», που άθελά τους γίνονται εργαλεία, δήθεν δικαιοσύνης! Και υπακούν τέλεια στα σχέδια του πονηρού παν-αιρετικού και αντίχριστου πνεύματος της εποχής μας.
   
    ΑΔΕΛΦΟΙ,
   «ΠΑΣ Ο ΜΗ ΠΟΙΩΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΗ ΑΓΑΠΩΝ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΑΥΤΟΥ» (Α΄ Ιωάν. γ΄ 10).
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΜΕ ΜΙΑ ΣΙΩΠΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ
ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗ,
 ΕΝΩΠΙΟΝ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,
 «ΙΝΑ Η ΧΑΡΑ ΗΜΩΝ Η ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΗ» (Α΄ Ιωάν. 4).

ΜΕ ΤΙΜΗ

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΗΦΟΡΕ ΜΑΝΑΔΗ ΚΑΙ ΣΙΑ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΗΦΟΡΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ, ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ! ΤΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ 2005 Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ; ΤΟΣΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΙΚΕΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΖΟΥΝ; ΔΕΙΞΤΕ ΜΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ Ή ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΚΤΟ ΓΑΜΟ. Ο ΠΑΤΗΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟΣΑ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΗΦΟΡΕ

ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ! ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κ. ΜΑΥΡΙΔΗ ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ  ΑΚΕΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΑΣ, Σ’ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!

π. Νικηφόρε και ΣΙΑ, μὴ κάνετε τὴν δουλειά του Προικοννήσου·

p-nikif-patr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ (ΕΔΩ):www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=36010

Ὁ π. Αὐγουστῖνος ἄφησε τόσα γραπτά καὶ τόσα κηρύγματα, που θα πρέπει νὰ εἶναι κανείς τρελλός, για νὰ τοῦ φορτώσει τὰ ἀντίθετα.
Δὲν θὰ γράψω γιὰ τὸν ἄνθρωπο ποὺ παρουσιάσατε σε βίντεο, για νὰ ἐπαινέσει τὸν ἐπιτυχημένο μικτό του γάμο, ποὺ παραμένει αὐτὸς ὀρθόδοξος και ἡ γυναίκα του καθολική.  Καμία ὅμως ἀναφορὰ δὲν ἔκανε στον Μητροπολίτη Αὐγουστῖνο, ὁ ὁποῖος δὲν ἐνημερώθηκε  ὅπως φαίνεται γι’ αὐτόν.
Ὁ γάμος ἔγινε στὴν Πτολεμαϊδα καὶ φέρει τὴν ὑπογραφή τοῦ παπα Βασίλη, ποὺ ξέρετε ὅτι παρὰ τὴν αὐστηρή προειδοποίηση τοῦ ἐπισκόπου νὰ μὴν παίρνουν τυχερά οἱ ἱερεῖς, ἐκεῖνος δεν ὑπήκουε· Ἀν θυμᾶστε ὁ Γέροντας τοῦ ἔκανε κάποτε δημόσια παρατήρηση.
  Τὸ ἔγγραφο δὲν ἔχει πουθενά τὴν ὑπογραφή του Μητροπολίτη.
Λέτε ὅτι ὁ π῎Αὐγουστῖνος ἐπέτρεπε τοὺς μικτούς γάμους, ἐνῶ δὲν ὑπάρχει καμία ἐγκύκλιος δική του, που να δίνει τέτοια ἐντολή στοὺς παπάδες. Στην Ἁγία Τριάδα Πτολεμαΐδος κάνατε και ἐσεῖς ἕναν τέτοιο γάμο, σ᾽᾽ἑνα γνωστό σας ζευγάρι και εἴπατε ὅτι κατ᾽οικονομία τον κάνατε. Ὁ κ. Βασιλειάδης ὅταν θα πάντρευε την κόρη του στην Πτολεμαΐδα μὲ ἕναν Ἰταλό, ὄχι μόνο βαπτίστηκε  ὁ ὑποψήφιος γαμπρός, ἀλλα και κατηχήθηκε ἀπὸ ἱερέα, που ὁρισε ὁ π. Αὐγουστῖνος.