Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020

Tό Μοναστήρι τῆς Παναγίας τῆς Σπηλιώτισσας καί τό ἅγιο δισκοπότηρο







Στό μοναστήρι τῆς Σπηλιᾶς τῶν Ἄγραφων ὑπάρχει μία θαυματουργή εἰκόνα τῆς Παναγίας, πού βρέθηκε τό 1904 μέ τρόπο θαυμαστό ἀπό τούς ἀδελφούς Ἀθανάσιο καί Παρθένιο.

Στά χρόνια τῆς τουρκικῆς σκλαβιᾶς, ὅλος ὁ θεσσαλικός κάμπος ἔχει προσκυνήσει τόν Τοῦρκο. Στό μοναστήρι τῆς Παναγίας τῆς Σπηλιώτισσας, πυργωμένο σάν ἀετοφωλιά σέ μίαν ἀπρόσιτη κορυφή τῶν Ἄγραφων, δέν ἔχει πατήσει ὁ κατακτητής.


Γιά νά φτάσεις ὥς ἐκεῖ, ἔπρεπε νά περάσεις ἕνα κατηφορικό μονοπάτι, ἀπότομο καί πλαγιαστό, πού ἴσα-ἴσα χωροῦσε ἕνας ἄνθρωπος. Κάτω ἔχασκε ἡ ἄβυσσος.

Οἱ καταδότες τῶν ναῶν


Κατὰ τὴ διάρκεια τῶν περιοριστικῶν μέτρων ἐξαιτίας τῆς πρόσφατης πανδημίας, ἐπιβλήθηκε καὶ ὁ ἀποκλεισμὸς τῶν πιστῶν ἀπὸ κάθε ἱερὴ Ἀκολουθία. Βέβαια στὴν περιοχὴ τῆς Θράκης οἱ μουσουλμάνοι γιόρτασαν κανονικὰ στὰ τζαμιά τους τὸ Ραμαζάνι, καὶ κανεὶς δὲν διαμαρτυρήθηκε γι’ αὐτό. Βρέθηκαν ὅμως πολλοὶ καλοθελητὲς ποὺ κάθε τόσο ἔκαναν καταγγελίες στὴν Ἀστυνομία, ἐπειδὴ μέσα σὲ κλειστοὺς ναοὺς κάποιοι ἱερεῖς μετέδιδαν τὰ Ἄχραντα Μυστήρια σὲ ἐλάχιστους πιστούς.

Γέροντας Μάξιμος Καραβάς : ΠΡΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟ «... ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΔΕΙΞΕΣ ΕΣΥ, ...» Δικαιοσύνη μάθετε, οι ενοικούντες ἐπί της γῆς (Ησαϊας. 26,9)

Γέροντας Μάξιμος Καραβάς : ΠΡΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟ «... ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΔΕΙΞΕΣ ΕΣΥ, ...»

ἀρχιμ. Μάξιμου Καραβα 6.8.2020 : Δικαιοσύνη μάθετε,

οι ενοικούντες ἐπί της γῆς (Ησαϊας. 26,9)


Επιστολή – ποιήμα του γέροντος ηγουμενου των 85 ετων, της Αγιας Παρασκευης Πτολεμαϊδος, Πρωην Γενικου αρχιερατικου επιτρόπου Εορδαίας, του π. Μαξίμου Καραβα. Χειροτονια του αγωνιστου Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιωτου & πρώτου ηγουμενου της Μονης.
  • Ο Γέροντας & η Ιερα Μονή που μάχονται εναντιον του Οικουμενισμου & της Πανθρησκειας του Αντιχριστου επαυσαν να μνημονευουν τον δεσπότη Θεόκλητο που συμπλέει με τους εχθρους της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. Και εκεινος ανοιξε πόλεμο εναντιον τους. Έκοψε τον μισθο απο του αρχιμανδρίτου Ιγνάτιο, που ειναι μοναχός & ιερευς της Μονης. Τον Γέροντας Μαξιμο δεν μπορεσε να κόψη το μισθο, γιατί ειχε βγει στην συνταξη και τους απειλει με δικη!!!

Δικαιοσύνη μάθετε, οἱ ἐνοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς (Ἡσαϊας. 26,9)

Ὅλοι τὸν ξέρουν στὰ βουνὰ τῆς βόρειας Ἑλλάδος,Κοζάνη καὶ τὰ Γρεβενὰ καὶ πόλη τῆς Παλλάδος.
Μὰ καὶ στὸ ἐξωτερικὸ πολλοί τὸν ἐνθυμοῦνται,
κι ἔβαλαν στὴ ζωή σκοπό σ᾽᾽ὅλα νὰ τὸν μιμοῦνται!

Μὰ ἕνας ποὺ ἔχει ὡφεληθεῖ περισσότερο ἀπ᾽ὅλους,
αὐτὸς τὸν ἀπαρνήθηκε κι ἀκολουθεῖ «διαβόλους:
Τὸν ἄθλιο οἰκουμενισμό, τὴ Νέα Ἐποχή,
Σιωνισμό, Μασωνισμό, τοῦ Πάπα τὴν εὐχή.

Κεμπέκ Καναδά: 100.000 άνθρωποι στους δρόμους, κατά της μάσκας και των περιοριστικών μέτρων ΒΙΝΤΕΟ





Κεμπέκ Καναδά: 100.000 άνθρωποι στους δρόμους, κατά της μάσκας και των περιοριστικών μέτρων, με το σύνθημα “COVID-19 – Πολιτικό ψέμα και παραπληροφόρηση των μέσων ενημέρωσης!”


Μετά τη διαδήλωση στην πόλη του Κεμπέκ μπροστά από το Κοινοβούλιο στις 26 Ιουλίου κατά της επικινδυνότητας της υποχρεωτικής μάσκας, χθες στο Μόντρεαλ εκατοντάδες άνθρωποι βάδισαν “για την ελευθερία” και “κατά των μέτρων υγείας που επιβάλλονται από την κυβέρνηση”.”


Κατήγγειλαν επίσης την “προπαγάνδα του φόβου” και τα “υπερβολικά μέτρα” που έλαβαν οι κυβερνητικές αρχές κατά τη διάρκεια της κρίσης covid-19.Οι κάτοικοι του Κεμπέκ φοβούνται ένα ολοκληρωτικό κράτος που θα μπορούσε να υπαγορεύσει τη συμπεριφορά όλων των πολιτών με το πρόσχημα μιας πανδημίας.

Βίντεο από τον Guy Choquette εκτίμηση του αριθμού των διαδηλωτών σε 100.000. Σύμφωνα με την Εφημερίδα του Μόντρεαλ, αρκετές “εκατοντάδες” άνθρωποι έλαβαν μέρος στη διαδήλωση. Το Radio-Καναδάς μιλάει για αρκετές χιλιάδες διαδηλωτές που συγκεντρώθηκαν μπροστά από το Νέο Σπίτι του Radio-Canada.

Σχέδιον καταλύσεως τῶν Ἱερῶν Κανόνων;





Τοῦ κ. Παύλου Τρακάδα

Ἡ «ἄγνωστος» μελέτη τοῦ Πατριάρχου Κων/λεως
Παρὰ τὴν δεσπόζουσαν ἄποψιν ὅτι πρωταίτιος τῆς ἀδιαπτώτου ἀναταραχῆς εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν εἶναι ὁ Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, ὑπάρχουν ἀκόμη ἐλάχιστοι, οἱ ὁποῖοι πιστώνουν εἰς αὐτὸν ἀγαθὰ κίνητρα. Δὲν ἐννοοῦμεν βεβαίως τοὺς φαναριωτοκόλακας, ἀλλὰ ἀν­θρώπους καλῆς προαιρέσεως, οἱ ὁποῖοι θεωροῦν ὅτι, διὰ νὰ ἐπέτρεψεν ὁ Θεὸς νὰ εὑρίσκεται εἰς αὐτὴν τὴν θέσιν, τότε σίγουρα ἄλλοι τὸν ἐπηρεάζουν. Διαδίδονται μάλιστα διάφορα περιστατικὰ ποὺ ἀφοροῦν τὸν Πατριάρχην κ. Βαρθολομαῖον καὶ συγχρόνους Ἁγίους (Ἅγ. Ἀμφιλόχιον Πάτμου, Ἅγ. Ἰάκωβον Εὐβοίας, Ἅγ. Παΐσιον Ἁγιορείτην κ.λπ.) ὡς ἐχέγγυα, ὅτι τουλάχιστον κατὰ τὴν ἀρχὴν τῆς πορείας του ἀπελάμβανε τῆς εὐνοίας αὐτῶν.

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

«Ξέφυγε ο Λαρίσης… Πάρτε του το ωμοφόριο… Αποσχηματίστε τον….»


Η ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΥΝΤΕΣ



Ο Ιερώνυμος Λαρίσης λέγει και ου ποιεί
Πιστεύει, όπως οι άθεοι πολέμιοι της Εκκλησίας, ότι με την Θεία Κοινωνία μπορεί να μεταδοθεί ο ιός; Άλλα λέει και άλλα κάνει; Γι’ αυτό αποφάσισε  να μη  μεταλάβει ο ίδιος το Πάσχα και  οι πιστοί της μητροπολιτικής του περιφέρειας; (μόνο στον Καναδά και σε πόλη της Αυστραλίας έγινε αυτό).!!! 
Απόφαση της Συνόδου  της Εκκλησίας που «τραβάει»  ειδικά το αφτί του Λαρίσης
Συμφύρεται με ροταριανούς και έδωσε εντολή σε ιερέα να παρευρεθεί και να τον εκπροσωπήσει   σε εκδήλωση  των Ροταριανών «Σεμινάριο εισερχομένων αξιωματούχων» στελεχών 2484 Ροταριανής Περιφέρειας του Διεθνούς Ρόταρυ 23-24/3-2019. Στην συνεστίαση αυτή διάβασε την  καθορισμένη από τους ρόταρυ προσευχή ή την Ορθόδοξη;…
Η Σύνοδος εξέδωσε πρόσφατη απόφαση για τη μη μετάδοση νόσων από το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, ενώ σε άλλη απόφασή της καταδικάζονται  οι οργανώσεις Ρόταρυ και οι Λάϊονς. Μια απόφαση που τραβούσε ειδικά το αφτί του Λαρίσης και μόνο το όνομά του δεν έγραφε.
 Αμετανόητος και αποκομμένος  από τον πιστό λαό της Λάρισας για τον σκανδαλισμό που προκάλεσε, δεν ζήτησε μία συγγνώμη,  ούτε από τον ιερέα που έστειλε στους Ρόταρυ να τον εκπροσωπήσει  και είναι δακτυλοδεικτούμενος ως «παπαρόταρυ»!!!
Το ιστολόγιο της Μητροπόλεως Λαρίσης εξωραϊστικό- προπαγανδιστικό εργαλείο του κ. Ιερωνύμου
  Κι ενώ στο ιστολόγιο της μητρόπολης προβάλλει προκλητικά όλα τα ΦΕΚ με τις αποφάσεις (ΚΥΑ) της Πολιτικής Προστασίας, την απόφαση της Συνόδου περί μη μεταδόσεως του ιού διά της Θείας Κοινωνίας δεν την δημοσίευσε.
 Κυρίως, όμως, απέκρυψε προκλητικά την απόφαση  της Συνόδου που καταδικάζει τις μασονικές οργανώσεις  Ρόταρυ και Λάϊονς ως μη συνάδουσες με τον Χριστιανισμό. Δεν έπρεπε να ενημερωθούν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας και το ποίμνιο της μητροπόλεως  για το μεγάλο λάθος του; Ή μήπως  δεν το ανακοίνωσε στους Ναούς και δεν το δημοσίευσε στο ιστολόγιο, για να μη στενοχωρήσει αυτές τις «φιλάνθρωπες» μυστικές οργανώσεις;;;   
Αντιθέτως προβάλλει, κατ’ εξαίρεση το προκλητικό προπαγανδιστικό αθεολόγητο άρθρο υπέρ της μασκοφορίας εντός του ναού, που  προφανώς τον εκφράζει κιόλας,  με τίτλο:  «Μπορεί Η Μάσκα Να Μου Στερήσει Τον Χριστό;» του  π. Σπυρίδωνος Σκουτή Ι. Μητρ. Λήμνου.

Η ΩΡΑ ΤΟΥ «ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ» ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΦΘΑΣΕ!


Το ενδομήτριο σπείραμα (το κοινώς «σπιράλ» ή «coil» ή δακτυλίδι).-- Φωτο-λεύκομα της μητέρας

Το αμάρτημα  του Αυνάν, στην ουσία συνιστούσε παρακοή στο θέλημα του Θεού και συγκεκριμένα αυθαίρετη αυτονόμηση της ηδονής από τον συνολικό ψυχοσωματικό κόσμο του ανθρώπου

Αρχιμανδρίτου Φωτίου Ιωακείμ, Πρωτοσυγκέλλου της Ιεράς Μητροπόλεως Μόρφου
Το ακρατές και φιλήδονο πνεύμα των εσχάτων χρόνων συναντά τη μεθοδευμένη προσπάθεια διείσδυσης της Νέας Τάξης Πραγμάτων σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής, ακόμη και τις πλέον ιερές.
Θέλουμε να δηλώσουμε εξαρχής ότι προβαίνουμε στην σύνταξη του παρόντος κειμένου με την ευλογία και παρότρυνση του πνευματικού μας πατρός, μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου. Ο άγιος Μόρφου έχει ήδη αναφερθεί προφορικά σε ορισμένες ομιλίες του για τα θέματα που ακολουθούν.
   Συζητώντας όμως μαζί του, αντιληφθήκαμε ότι τα θέματα που θα θίξουμε στη συνέχεια αποτελούν καίριο και κύριο ποιμαντικό και σωτηριολογικό πρόβλημα στις μέρες μας και έχουν λάβει σοβαρές διαστάσεις. Αυτό δεν αποτελεί μόνο δική μας διαπίστωση, αλλά, πολλώ μάλλον, σύγχρονων ανθρώπων του Θεού, που έχουν το χάρισμα να ‘‘βλέπουν’’, να διαβλέπουν και να προβλέπουν, δηλαδή να γνωρίζουν με αυθεντική εσωτερική πληροφορία το θέλημα του Θεού αλλά και τη λύπη του Θεού για όσα σοβαρά αμαρτήματα διαπράττονται στις μέρες μας, μάλιστα τα σαρκικά, τόσο εντός, όσο και εκτός Γάμου. 
  Και, όχι ασφαλώς μονάχα αυτοί οι σύγχρονοι άνθρωποι του Θεού, αλλά και οι παλαιότεροι άγιοι και Πατέρες της Εκκλησίας μας, σε μία θαυμαστή εκ Πνεύματος Αγίου διαχρονική συμφωνία και ομοφωνία (consensus patrum), δηλώνουν σαφέστατα ότι η οργή του Θεού που εκδηλώνεται ποικιλότροπα, και παλαιότερα και στις μέρες μας, έχει ξεκάθαρη αιτία τις βαθιές, μεγάλες και αμετανόητες αμαρτίες του ανθρώπινου γένους. Και, συγκεκριμένα, ξεχωρίζουν τις εκτρώσεις —με όποιο τρόπο και αν γίνονται—, τις πάρα φύσιν σαρκικές σχέσεις εντός και εκτός του Γάμου, καθώς και τη βλασφημία των θείων, είτε με λόγια, είτε με έργα, καθώς και την ενασχόληση με τις μαγικές και σατανιστικές τελετές.

   Ο παμπόνηρος διάβολος, όπως είναι γνωστό, επιδιώκει να παρενοχλεί τον άνθρωπο παντού και πάντοτε, μη φειδόμενος ούτε ακόμα και αυτών των πλέον ιερών στιγμών της ζωής του, ζητώντας να τον αποσπάσει από το θέλημα του Θεού και να τον ρίξει στην αμαρτία. Μάλιστα, αν του δοθεί η ευκαιρία και δυνατότητα, ένεκα αμετανοησίας του ανθρώπου, προσπαθεί και να τον δαιμονίσει. Και ασφαλώς ο διάβολος δεν έκανε και δεν κάνει με κανένα συμβόλαιο ότι δεν θα ενοχλεί οπουδήποτε, για παράδειγμα τους συζύγους στις μεταξύ τους ερωτικές σχέσεις. Πως είναι δυνατόν λοιπόν να προπαγανδίζει κανείς ανεύθυνα και χωρίς φόβο Θεού ιδέες και αντιλήψεις, που συνοψίζονται στο παγκόσμιο σύνθημα «στον Γάμο όλα επιτρέπονται», διαμηνύοντας ότι δεν υπάρχουν όρια και περιορισμοί όσον αφορά την ερωτική συμπεριφορά των συζύγων;

Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Οι απολίτιστοι βάρβαροι Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ


Οι απολίτιστοι βάρβαροι

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ

Το εύσημο του απολίτιστου βάρβαρου απένειμε στους Τούρκους ο μεγάλος Ρώσος συγγραφέας Φ. Ντοστογιέφσκι στο μυθιστόρημα του «Αδελφοί Καραμαζώφ», στην περίφημη συνομιλία του Ιβάν Καραμαζώφ με τον αδερφό του Αλιόσα. Λέγει ο πρώτος για τις αγριότητες των Τούρκων στη Βουλγαρία: «Καίνε, σφάζουνε, βιάζουν γυναίκες και παιδιά, καρφώνουν τ’ αυτιά των καταδίκων σε ξύλινους φράχτες και τους αφήνουν εκεί πέρα όλη νύχτα και το πρωί τους κρεμάνε. Αυτοί οι Τούρκοι βασανίζουνε με ηδονή και τα μικρά παιδιά. Σκίζανε με το σπαθί την κοιλιά της μάνας και τα βγάζουν από μέσα. Πετάγανε βυζασταρούδια στον αέρα και τα αφήναν να πέσουν και να καρφωθούν επάνω σε μια λόγχη… και όλα αυτά μπροστά στα μάτια των μανάδων. Η ηδονή ήταν ακριβώς που το βλέπανε και οι μανάδες.

ΑΦΗΣΤΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ!!




ΝΑ ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ... ΑΦΡΟ-ΑΣΙΑ -ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!! ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑ...ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ... ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ "ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ" ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ... ΜΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ "ΤΟΣΟ ΚΥΜΠΑΡΗΔΕΣ" ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ? 
Μια Ελληνίδα, κάτοικος Γερμανίας, επισκέφθηκε την πρεσβεία μας στη Φρανκφούρτη για να ανανεώσει την άδεια παραμονής της...

Το τι αντίκρισε μας το περιγράφει στην καταγγελία της.

“Σας στέλνω την παρακάτω “καταγγελία” προς δημοσίευση

Ελληνίδα κάτοικος Γερμανίας, λήγει το διαβατήριο μου και φτάνω στην πρεσβεία μας στην Φρανκφούρτη για ανανέωση. Στον κήπο του νεοκλασικού βλέπω με έκπληξη πρόχειρη κατασκήνωση δεκάδων μεταναστών μεσανατολικής και βαλκανικής προέλευσης. Δεν καταλαβαίνω. 

Μπαίνω στο κτίριο και περιμένω την σειρά μου για το προγραμματισμένο με τον υπάλληλο ραντεβού για την κατάθεση των εγγράφων μου. Και εκεί αντίστοιχοι μετανάστες κάθονται παντού στους χώρους αναμονής, στο πάτωμα, στις σκάλες. Πάλι δεν καταλαβαίνω.

Μια ιεραρχία που δρα ως πέμπτη φάλαγγα…

Ιερώνυμος: Ναι σε μάσκες στις εκκλησίες αν το συνιστούν οι ειδικοί ...

Μια ιεραρχία που δρα ως πέμπτη φάλαγγα…

του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ιστορίας

      Όπως ακριβώς αναμενόταν και πάρα πολλοί το γράφαμε και το λέγαμε ήδη από τον Μάιο (άλλωστε δεν χρειαζόταν δα και ιδιαίτερο…προορατικό χάρισμα), μετά τους κατ' οίκον εγκλεισμούς και τους κλειδαμπαρωμένους ναούς της περασμένης άνοιξης και μετά την (αναγκαία για τα πειραματόζωα του νεοταξικού πειράματος) δίμηνη χαλάρωση των μέτρων (που συνέχισε πάντως τη βεβήλωση της πίστης μας με την αποστειρωτική υστερία μέσα στους ναούς και τη συζήτηση περί της Θείας Κοινωνίας), ήταν θέμα χρόνου ώστε το αντίχριστο καθεστώς να περάσει και στο επόμενο χτύπημα.

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Διάλογος με την Παναγία».

      ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ


Αριστείδης Π. Δασκαλάκης:

 «Διάλογος με την Παναγία».

 

 «….ω Παναγία μου, κόρη πάναγνη, καλή.

Κι ίσως φθάση κι ως εμένα και ν’ απλώση

Γαλήνη στην ψυχή μου την αμαρτωλή».

(Α.Παπαδιαμάντης)

(Απαραίτητη διευκρίνηση: O διάλογος δεν αποτελεί αποτέλεσμα βιώματος προσωπικού, μιας και ο γράφων δεν διαθέτει τις χάρες, την παρρησία και τα χαρίσματα των αγίων, που είδαν και μίλησαν με τη Μητέρα μας ….. κι εδώ η Παναγία ακούει αλλά δεν απαντάει….μόνο κλαίει)

Παναγία. Απαύγασμα της Θείας Οικονομίας. Κόρη σεμνή. Προοίμιο σωτηρίας.

Καρπέ δακρύων του Αδάμ. Καταδίκη του αντιδίκου.

Είσαι το μόνο κτίσμα σε όλη τη δημιουργία, υλική και πνευματική που έφτασε στην πληρότητα του σκοπού, για τον οποίο υπάρχει η κτίση. Στην πληρέστερη δυνατή ενότητα με τον Θεό, στην πληρέστερη αξιοποίηση  των δυνατοτήτων της ζωής.

Αν αποστάξεις απ’ τον ανθρώπινο αμπελώνα, στο πατητήρι των αρετών όλες τις ψυχές, εκ γενέσεως του κόσμου ως τα σήμερα, ο χυμός που θα στάξει η ανθρώπινη ύπαρξη, θα είναι ξυνόπικρος μπροστά στη γλυκύτητα που εκπέμπεις και στο άρωμα που αναδύεις.

Περί υπακοής σε καιρό αποστασίας

                Γεώργιος Τζανάκης
Ἄν πρέπει νὰ ἀκολουθοῦμε τὶς διδασκαλίες καὶ νὰ ὑπακούομε στὶς ἐντολὲς τῶν ποιμένων ποὺ δὲν ὑπακούουν στὸν Χριστὸ καὶ δὲν διδάσκουν ὅσα Αὐτὸς, οἰ ἀπόστολοι καὶ οἱ ἅγιοι ἐδίδαξαν. Ἕνα ἀπο τὰ παράξενα τοῦ σημερινοῦ ἐκκλησιαστικοῦ μας βίου εἶναι τὸ θέμα τῆς ὑπακοῆς. Ὅλοι ζητοῦν ὑπακοὴ ἀπὸ τοὺς ἄλλους καὶ ὅλοι δηλώνουν ὅτι ὅτιδήποτε κάνουν ἀποτελεῖ καρπὸ ὑπακοῆς. Δὲν γνωρίζω ἄλλην ἐποχὴ μὲ τόσους νὰ παρουσιάζονται ἐραστὲς τῆς ὑπακοῆς.
Ὁ ἱερεῦς κλείνει τὸν ναό του καὶ δὲν ἀφήνει τοὺς ἀνθρώπους νὰ μποῦν μέσα νὰ λειτουργηθοῦν, λέγοντας ὅτι κάνει ὑπακοὴ στὸν Δεσπότη. Ὁ πνευματικὸς ἐπικρίνει τὸν ἐξομολογούμενο γιατὶ πῆγε καὶ κοινώνησε σὲ ἄλλη ἐκκλησία -ὅταν εἶχε κλείσει τὴν δική του- καὶ τοῦ βάζει καὶ κανόνα ἤ τοῦ ἀπαγορεύει νὰ ξαναπάει σὲ ἄλλον ναὸ λέγοντας του ὅτι δὲν κάνει ὑπακοὴ στὶς ἐντολὲς τῆς ἐκκλησίας. 

Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!

Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!

Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!

Ελευθέριος Ανδρώνης

Καὶ νὰ ποὺ οἱ Ἕλληνες ὁδηγοῦνται μέσα στὴ δίνη μίας νέας φρενίτιδας, ἡ ὁποία κατὰ ἕνα τεράστιο ποσοστὸ δημιουργήθηκε ἀπὸ εὐθύνες τῆς κυβέρνησης.

Ὁ κορονοϊός δειχνει νὰ θεριεύει ξανά, καὶ ἔτσι ἐμφανίζονται καὶ πάλι οἱ γνωστοὶ διχασμοὶ ποὺ μᾶς εἶχαν ἀπασχολήσει καὶ κατὰ τὴν περίοδο τοῦ καθολικοῦ lockdown, πρὸ μερικῶν μηνῶν.

Από τη διδασκαλία του Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης για τους ιερούς ναούς.

Ιωάννης Λίτινας

Για τους ορθοδόξους πιστούς η ιερότητα των ναών είναι δεδομένη. Ο ιερός ναός δεν είναι ένας κοινός χώρος, δεν έχει καμμία ομοιότητα με οποιοδήποτε άλλο κτίριο, και ο νεότερος εξ΄αυτών είναι ασυγκρίτως ανωτέρας αξίας και σπουδαιότητος ακόμα και από το σημαντικότερο προχριστιανικό αρχαιολογικό μνημείο του κόσμου.

Σύγχρονη αμφισβήτηση εγείρεται κατά των ιερών ναών, εξισώνοντάς τους με οποιοδήποτε άλλο χώρο, ή κτίριο. Ο σκοτισμένος άνθρωπος, εγκλωβισμένος στην ολιγοπιστία -ή μάλλον απιστία του- αδυνατεί να παραδεχθεί ότι «ὅπου Θεός βούλεται νικᾶται φύσεως τάξις», πράγμα που ιδιαιτέρως συμβαίνει μέσα στον κατ΄εξοχήν χώρο παρουσίας του Θεού, τους ιερούς ναούς.

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

Θαυματουργικές επεμβάσεις σε λοιμούς και πνευματικά εφόδια

 Τότε που στη Μεσαρά έκαναν λιτανείες για να βρέξει! Μια λιτανεία στην  Πόμπια… | e-mesara

Ευάγγελος Θ.

Θαυματουργικές επεμβάσεις σε λοιμούς και πνευματικά εφόδια

Το 1860 ο Πύργος Ηλείας μαστίζεται απο πανώλη (πανούκλα). Δεκάδες άνθρωποι πεθαίνουν και η νόσος φαίνεται ανίκητη. Οι κάτοικοι μετά από συνεχείς παρακλήσεις σώζονται από θαύμα του Αγίου Χαραλάμπους, όπου τον είδαν να διώχνει ένα λευκό σύννεφο και να το ρίχνει στην θάλασσα.

Το 1743 η Λευκάδα μετρά εκατοντάδες νεκρούς επίσης απο τον λοιμό της πανώλης. Το καλοκαίρι του ίδιου έτους μεταφέρεται από τα Τρίκαλα στο νησί η κάρα του Αγίου Βησσαρίωνος, Αρχιεπισκόπου Λαρίσης. Η Λευκάδα σώθηκε θαυματουργικά.

Για την Παρούσα Κρίση: Κανόνας για την Ασέβειά μας και οι Προϋποθέσεις της επιστροφής(Συνέντευξη του Καθηγητή Δημήτρη Τσελεγγίδη στον π. Πέτρο Χίρς)

Για την Παρούσα Κρίση: Κανόνας για την Ασέβειά μας, και οι Προϋποθέσεις της επιστροφής - YouTube Για την Παρούσα Κρίση: Κανόνας για την Ασέβειά μας και οι Προϋποθέσεις της επιστροφής. Συνέντευξη με τον κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη.

Κυριακή 9 Αυγούστου 2020

Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Ελευθέριος Ανδρώνης

Σοκ, δέος και φίμωση κάθε αντίθετης άποψης.

Αυτή είναι η «χρυσή» συνταγή της πολιτικής και επιστημονικής εξουσίας, που διαχειρίζεται την πανδημική κρίση της χώρας μας.

Σοκ και δέος από τους γνωστούς (πλέον) τηλε – λοιμωξιολόγους που κυριολεκτικά έχουν πιάσει μόνιμο στασίδι στα δελτία ειδήσεων και προπαγανδίζουν συστηματικά την ακραία κινδυνολογία.

Ενώ δείχνουν με το δάχτυλο τα επόμενα μέτρα που θα πρέπει να πάρει η κυβέρνηση (ή ίσως η κυβέρνηση να δείχνει με το δάχτυλο ποια μέτρα θα πρέπει να αναγγείλουν οι εν λόγω λοιμωξιολόγοι στους τηλεθεατές) χωρίς να λαμβάνουν υπόψη δεκάδες άλλους καταξιωμένους επιστήμονες οι οποίοι έχουν εντελώς αντίθετες απόψεις, αλλά το υπάρχον σύστημα συνεχίζει να τους αγνοεί επιδεικτικά.

Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΛΟΙΜΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...


Ἐνῷ ψάλλουμε στίς ἐκκλησιές μας τήν νίκη κατά τοῦ θανάτου (Χριστός Ἀνέστη...), ἐμεῖς περιφρονοῦμε τόν Νικητή τοῦ θανάτου καί ἀφηνόμαστε στά τάχα προστατευτικά χέρια τοῦ ἠττημένου!

 Καλό θα είναι οι της Ιεραρχίας να παίρνουν τηλέφωνο στο Άγιο Όρος κάθε μέρα μια και δυο και τρεις φορές, να ρωτούν εάν η εικόνα της Πορταΐτισσας είναι ακόμα εκεί ή αν εξαφανίστηκε...

Γράφει ὁ Πᾶνος

Μὲ λίγα λόγια ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος αὐτὸ μᾶς λέει.
Μὲ ὑπεύθυνη θέση, ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος τηρεῖ τὴν ἴδια γραμμὴ τῶν ἀπαγορεύσεων γιὰ τὸ «ὑπέρτατο ἀγαθό» ποὺ μᾶς ἐδόθη ἀπὸ τὸν Θεό, τὴν σωματικὴ Ὑγεία.
Γιὰ τὴν πνευματικὴ ὑγεία οὔτε λόγος βέβαια...
Οὔτε ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, οὔτε ἀπὸ κανέναν ἀπὸ τὴν Ἱερὰ σύνοδο.
Ὅσο γιὰ τοὺς ὑπόλοιπους Μητροπολῖτες, ἐκτὸς ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, μὲ κάτι ἀδύναμες καὶ ἐκ τοῦ ἀσφαλοὺς ἀντιδράσεις, «σιγὴ ἰχθύος», μὴν τυχὸν καὶ στεναχωρήσουμε κανέναν, μὴν μᾶς συμβεῖ καὶ κανὰ κακό...
Καὶ πῶς νὰ γίνει λόγος γιὰ πνευματικὴ ὑγεία;

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Οδοιπορικό στο μικρό Πάσχα του καλοκαιριού και οι κακοτοπιές του Οικουμενισμού»

Ἐξαιρετικό προωθῆστε το!

Την εορτή της «Κοιμήσεως της Θεοτόκου» το «Πάσχα του καλοκαιριού», μέσα στο «κατακαλόκαιρο», σε κάθε γωνιά της Ορθόδοξης Ελλάδος, τιμάται επἀξια, με τόση λαμπρότητα και λαϊκό παλμό, η Μητέρα του Κυρίου μας, που είναι και «Μάννα» όλου του κόσμου.

 Η ορθόδοξη ψυχή στρέφει τις αισθήσεις της με βαθειά κατάνυξη και παρακλητική διάθεση προς την Παναγία. Καθημερινά η βυθισμένη μέσα στο πένθος και την οδύνη, βα­ρυ­αλ­γού­σα ψυ­χή του πι­στού, ζη­τά πα­ρά­κλη­ση και πα­ρη­γο­ριά α­πό την Πα­να­γί­α. Σε αντίθεση με τον υμνολογικό τόνο της περιόδου των Χαιρετισμών, όπου κυριαρχεί η θρι­αμ­βι­κή δο­ξο­λό­γη­ση των α­πεί­ρων χα­ρί­των της «Μη­τρός του Θε­ού γε­νο­μέ­νης».

Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ.


Ὀφείλουμε ἐπιτέλους νά ἀποφασίσουμε: Τί εἶναι αὐτό, πού μᾶς ἐνδιαφέρει ὡς Ἱεραρχία, ἀλλά καί ὡς ποίμνιο; Ἡ ἐκκοσμίκευση τῆς Ἐκκλησίας ἤ ἡ ἐκκλησιοποίηση τοῦ κόσμου;
Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός

Σέ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας, οἱ ἐπίσκοποι εἶναι ὅλοι τους ὑποχρεωμένοι (ὀνομαστική ψηφοφορία) νά λάβουν ἀνοιχτά θέση ἀπέναντι στό ὑπό συζήτηση θέμα (ὑποχρεωτική φιμωτροφορία μέσα στούς ἱερούς ναούς). Καί νά τό κάνουν αὐτό ὄχι μονολεκτικῶς ἤ μέ ἐπιχειρήματα ἀντλούμενα ἀπό τόν χῶρο τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας, ἀλλά μέ ἀναφορές στό ἀνεξάντλητο χρυσορυχεῖο τῆς Ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως. 

Ἡ τελική τους συνοδική ἀπόφαση, ἐάν μέν εἶναι πειστικά καί ξεκάθαρα βασισμένη πάνω στόν Λόγο τοῦ Εὐαγγελίου καί στήν Ἁγιοπατερική μας Παράδοση, τότε τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας (πού καί μυαλό ἔχει καί πού ἀγρυπνεῖ) θά τήν ἐπικροτήσει καί θά τήν άποδεχθεῖ. Διαφορετικά, ἀκόμα καί μιά ἐνδεχομένως διφορούμενη ἤ σαφῶς οἰκουμενιστική ἀπόφασή τους, πάλι θά ὠφελήσει τό ποίμνιο, διότι θά ρίξει φῶς στό θολό μέχρι τοῦδε τοπίο τῆς
Ἰεραρχίας μας (πού κρατᾶ σιγή ἰχθύος…) καί θά ἀποκαλύψει γιά μιά φορά ἀκόμη τούς ἐλάχιστους ἔστω πραγματικούς καί γνησίους Ποιμένες μας.

Γέροντας Μάξιμος Καραβάς: Τοῦ δέσποτα τό θυμιατό


Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» θέλει πολύ «μπαρούτι»,

γιά νά κονιορτοποιηθοῦν μέγαρα, δόξες, πλούτη.


Τοῦ δέσποτα τό θυμιατό

Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» δέν θέλει πιά «λιβάνι»,

γιατί τόν «λιβανίζουνε», κι αὐτό κακό τοῦ κάνει.

 

Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» θέλει πολύ «μπαρούτι»,

γιά νά κονιορτοποιηθοῦν μέγαρα, δόξες, πλούτη.

 

Νά βγῆ τό σάπιο καθεστώς ἀπ’ τήν Ἱεραρχία,

καί νά τούς συμμαζέψουνε, νά πᾶνε ἐξορία.

Οι Τουρκοϊσλαμιστές κάλυψαν το πρόσωπο της Πλατυτέρας της Αγίας Σοφίας, γιατί δεν αντέχουν την Θέα της δόξας των εικόνων του Θεού και των προσώπων των Αγίων Του.

 Η Ν. Τάξη Πραγμάτων με την επιβολή της μάσκας στερεί την κοινωνία των προσώπων και μαζικοποιεί τις κοινωνίες για την υποταγή και εύκολη  χειραγώγησή τους.




"Οι κουρτίνες του Ερντογάν"
 
  Τι έκρυψε ο Ερντογάν πίσω από τις κουρτίνες που έβαλε στην Αγιά Σοφιά; Την ενοχή του κατακτητή και το μίσος του Ισλάμ στην αξία του ανθρώπου. Αλλά ας τα δούμε ένα ένα. Οι κουρτίνες του Ερντογάν κάλυψαν με το θράσος και την ασέβεια του κατακτητή το πρόσωπο της Παναγίας. Της Μητέρας του Χριστού. Δηλαδή εκείνης που έδωσε ύλη στον άυλο, εκείνης που έδωσε σάρκα στον άσαρκο Δημιουργό. Εδώ είναι και το πρόβλημα του Ισλάμ. Ότι είναι μια απόλυτα μονοφυσιτική αίρεση εικονοκλαστικής κακοδοξίας.
 Ο Ερτογάν και οι τούρκοι ισλαμιστές βάζουν κουρτίνα στο πρόσωπο της Παναγίας γιατί δε μπορούν να δεχθούν ότι ο Θεός γίνεται άνθρωπος με σκοπό ο άνθρωπος να γίνει Θεός.

Πόσες εκκλησίες εμείς οι νεοέλληνες μετατρέψαμε σε μουσεία και κατεβάσαμε το σταυρό από αυτές;

Eπί Μωάμεθ Πορθητού, ο Θεός παραχώρησε για κάποιους λόγους, ώστε η Κωνσταντινούπολη και η Αγία Σοφία να παραδοθούν από τους ορθοδόξους Έλληνες στους μουσουλμάνους Τούρκους. Γεννάται σήμερα το εύλογο και ουσιαστικό πνευματικό ερώτημα: Στις ημέρες μας, αυτοί οι λόγοι της παραχώρησης εξέλειπαν ή επί των ημερών μας χειροτέρεψαν, δικαιολογώντας μία νέα παραχώρηση Θεού και επί της Αγίας Σοφίας και επί της αιγιαλίτιδας ζώνης;
Μην ξεχνάμε ότι πέραν των γεωπολιτικών, πολιτικών, κομματικών, οικονομικών λόγων, υπάρχει και ο πνευματικός λόγος, που αφορά στο παραχωρητικό θέλημα του Κυρίου των κυρίων, του Βασιλέως των βασιλέων, του Θεού Παντοκράτορος. Καλό είναι να εστιάσουμε σ’ αυτόν το Λόγο.

Κυριακή Θ΄ Ματθαίου Η ολιγοπιστία

 
 Κωνσταντίνος Αθ. Οικονόμου Δασκάλου
 
ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἠνάγκασεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγειν αὐτὸν εἰς τὸ πέραν, ἕως οὗ ἀπολύσῃ τοὺς ὄχλους. Καὶ ἀπολύσας τοὺς ὄχλους ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος κατ᾿ ἰδίαν προσεύξασθαι. Ὀψίας δὲ γενομένης μόνος ἦν ἐκεῖ. Τὸ δὲ πλοῖον ἤδη μέσον τῆς θαλάσσης ἦν, βασανιζόμενον ὑπὸ τῶν κυμάτων· ἦν γὰρ ἐναντίος ὁ ἄνεμος.

Κυριακή Θ΄Ματθαίου - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ.14,22-34] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ  ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

  «Καὶ εὐθέως ἠνάγκασεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγειν αὐτὸν εἰς τὸ πέραν, ἕως οὗ ἀπολύσῃ τοὺς ὄχλουςκαὶ ἀπολύσας τοὺς ὄχλους ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος κατ᾿ ἰδίαν προσεύξασθαι. ὀψίας δὲ γενομένης μόνος ἦν ἐκεῖ. τὸ δὲ πλοῖον ἤδη μέσον τῆς θαλάσσης ἦν, βασανιζόμενον ὑπὸ τῶν κυμάτων· ἦν γὰρ ἐναντίος ὁ ἄνεμος