Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

Απίστευτη εγκύκλιος του Μητρ. Θεσσαλιώτιδος Τιμοθέου για τον κορωνοϊό


Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος προς Ιερείς: Ἐντός πέντε (5) ἡμερῶν ἀναμένω ἔγγραφη ἀναφορά περί τῶν ἀποτελεσμάτων γιά τυχόν ὕπαρξη κορωναϊοῦ.


Δείγμα υποταγής οικουμενιστή
Δεσπότη: "Βασιλικότερος του βασιλέως"!!!

Απίστευτη εγκύκλιος του Μητρ. Θεσσαλιώτιδος Τιμοθέου για τον κορωνοϊό

Εκεί στην Κυβέρνηση θα τρίβουν τα μάτια τους συνειδητοποιώντας ότι τόσα χρόνια εφοβούντο την αντίδραση δουλοπρεπών και υποταγμένων Δεσποτάδων!

σ.σ. Διαβάστε και ΦΡΙΞΤΕ.


Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος προς Ιερείς: Ἐντός πέντε (5) ἡμερῶν ἀναμένω ἔγγραφη ἀναφορά περί τῶν ἀποτελεσμάτων γιά τυχόν ὕπαρξη κορωναϊοῦ.


ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Πρὸς
Τοὺς Πανοσιολογιωτάτους καὶ Πανοσιωτάτους, Αἰδεσιμολογιωτάτους καὶ Αἰδεσιμωτάτους Ἐφημερίους τῶν Ἐνοριῶν τῶν Ἱερῶν Ναῶν Τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἕδρας των
Θέμα: «Περί τῆς ἀνησυχητικῆς ἐξαπλώσεως τῆς λοιμικῆς ἀσθενείας covid-19 εἰς τήν πόλιν μας καί τόν νομόν μας».

Κυριακή 23 Αυγούστου 2020

Χρήστος Μαντζιάρης : Μάσκα, πανδημία, κόλαση, στειρότητα, εθνοκάθαρση. Αυτά προφήτευσε ο Dan Brown στο βιβλίο του “Inferno”


ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΤΖΙΑΡΗΣ. -


Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης

«Οι πιο σκοτεινές (πυρακτωμένες, στο αγγλικό κείμενο) γωνιές στην Κόλαση είναι φυλαγμένες για εκείνους που διατηρούν την ουδετερότητά τους σε εποχές ηθικής κρίσης». Αυτό το ρητό θα διαβάσει πρώτα κάποιος ανοίγοντας το βιβλίο του «προφήτου» Dan Brown με τίτλο “Inferno”. Inferno, σημαίνει κόλαση. Το ρητό αυτό αντικατοπτρίζει απόλυτα την σημερινή κοινωνική κατάσταση, ειδικά στην Ελλάδα. Οι αδιάφοροι είναι αυτοί που παρασέρνουν όλους προς την κόλαση που μας ετοιμάζουν, ενώ οι ίδιοι νομίζουν ότι η αδιαφορία τους τούς κάνει καλό επειδή, κουτοπόνηρα σκεπτόμενοι, φαντάζονται ότι κάποιοι άλλοι θα τους σώσουν, χωρίς ν’ αντιλαμβάνονται ότι οι ίδιοι είναι πρόξενοι πολλών κακών που βιώνουν. (Λέτε να χωρέσουν οι ουδέτεροι στις πιο σκοτεινές γωνιές της κόλασης; Πολλούς τους βλέπω).

Απόδοση της Κοιμήσεως της Θεοτόκου –«Εν τη Κοιμήσει τον κόσμον ου κατέλιπες Θεοτόκε»


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ: Φιλιπ. β΄5- 11
 ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ: Λουκ. ι΄ 38-42 και ια΄ 27-28
Με πνευματική χαρά και ευφροσύνη γιορτάζει και σήμερα, ημέρα απόδοσης της εορτής, ο ευσεβής ορθόδοξος λαός το μεγάλο γεγονός της ενδόξου Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Όπου υπάρχει ενορία ή μοναστήρι ή προσκύνημα αφιερωμένο στη μνήμη της κατακλείστηκε, πριν από οκτώ ημέρες, από χιλιάδες πιστών που αυθόρμητα έσπευσαν να εκδηλώσουν την υιική αφοσίωση και αγάπη τους προς Εκείνην, που δεν παύει στον ουρανό και στη γη να πρεσβεύει γι’ αυτούς. 

Αγιορείτης μοναχός MD Μοριακής Βιολογίας και Βιοϊατρικής για τη μάσκα στους Ναούς


Υποχρεωτική χρήση μάσκας: μέτρο που προστατεύει ή υπονομεύει την δημόσια υγεία;
Παύλος μοναχός αγιορείτης




Δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα, στην εγωλατρική κοινωνία μας, ένας απρόσμενος επισκέπτης, σαν το ιό SARS-CoV-2, να δαιμονοποιηθεί και να προσδιοριστεί ως αόρατος φονικός εχθρός. Ο πολιτισμός μας βέβαια, αποφεύγει να παραδεχτεί πόσο εχθρικός για την υγεία του ανθρώπου είναι ο σύγχρονος "παχύσαρκος", αλλά ατροφικός πνευματικά, τρόπος ζωής. Κάτι, που επιβεβαιώνεται από την έξαρση των εκφυλιστικών νοσημάτων (καρκίνος, αυτοάνοσα, καρδιοπάθειες, διαβήτης κτλ), που διαμορφώνουν το υπόβαθρο (συνοσηρότητες) για να δώσει η ίωση COVID-19 σοβαρά κλινικά συμπτώματα.

Οι μάσκες οι δικές σας πέσανε, μην πάτε να τις φορέσετε στους άλλους

«Θα πέφτουμε σαν τα κοτόπουλα»: Η απίστευτη ανάρτηση του Λεωνίδα Μπαλάφα για τις μάσκες και τον Μπιλ Γκέιτς (Pic)Dailymedia Newsroom

Μια ανάρτηση σχετικά με τον κορωνοϊό και τις μάσκες προστασίας που προκάλεσε πολλά σχόλια και μεγάλες αντιδράσεις έκανε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης ο Λεωνίδας Μπαλάφας.
Ο καλλιτέχνης κατάφερε να συζητηθεί πολύ για όσα έγραψε, με τους διαδικτυακούς του φίλους να διχάζονται και σχόλια του στυλ «Τι ήπιες ρε μεγάλε;» να είναι ενδεικτικά όσων ακολούθησαν από κάτω.
Τι έγραψε και γιατί οι ακόλουθοι της σελίδας του αντέδρασαν; 
«Αν όλος ο κόσμος φοράει μια μάσκα φοβούμενος το πρόστιμο των 150 ευρώ και τρομακρατημένος βεβαίως βεβαίως από την προπαγάνδα των κυβερνητικών ΜΜΕ που έχουν πάψει να δέχονται τον αντίλογο και την αντίθετη γνώμη ρίχνοντας προφίλ και σελίδες(μας λέγανε οι μεγαλύτεροι “εσείς δεν έχετε ζήσει χούντα να καταλάβετε τι σημαίνει,” νομίζω τελικά τη ζούμε εις το τετράγωνο) σκεφτείτε λοιπόν τι θα γίνει όταν τα 150 ευρώ γίνουν 1000 ή και δύο χρόνια φυλάκιση.

Κυριακή ΙΑ΄ Ματθαίου - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ.18,23-35]
     Όπως στην περίπτωση της κιθάρας δεν αρκεί μόνον μια χορδή για να προκληθεί μελωδία, αλλά πρέπει όλες να τις κρούουμε με τον κατάλληλο τρόπο και ρυθμό, έτσι και στην περίπτωση της ψυχικής αρετής δεν αρκεί για τη σωτηρία μας η τήρηση μόνο μίας εντολής του Κυρίου, αλλά πρέπει να τις τηρούμε όλες με ακρίβεια και αυστηρότητα, εάν βέβαια έχουμε διάθεση να επιτύχουμε πραγματική μελωδία.

Κυριακή ΙΑ΄ Ματθαίου - Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄Κορ.9,1-12]
    «Οὐκ εἰμὶ ἀπόστολος; οὐκ εἰμὶ ἐλεύθερος; οὐχὶ Ἰησοῦν Χριστὸν τὸν Κύριον ἡμῶν ἑώρακα; οὐ τὸ ἔργον μου ὑμεῖς ἐστε ἐν Κυρίῳ; (: δεν είμαι απόστολος με ίσα δικαιώματα με τους άλλους αποστόλους; Δεν είμαι ελεύθερος όπως οι άλλοι χριστιανοί; Δεν είδα τον Ιησού Χριστό τον Κύριό μας; Και δεν είστε εσείς το έργο που με τη βοήθεια του Θεού επιτέλεσα;)»[Α΄Κορ.9,1].

   Επειδή προηγουμένως είχε πει ότι «εἰ βρῶμα σκανδαλίζει τὸν ἀδελφόν μου, οὐ μὴ φάγω κρέα εἰς τὸν αἰῶνα, ἵνα μὴ τὸν ἀδελφόν μου σκανδαλίσω(:εάν αυτό που τρώω γίνεται αιτία σκανδάλου και αμαρτίας για τον αδελφό μου, δεν θα φάω ποτέ οποιοδήποτε είδος κρέατος, για να μην σκανδαλίσω τον αδερφό μου)»[Α΄Κορ.8,13], πράγμα το οποίο δεν είχε μεν κάνει, υποσχόταν όμως ότι θα το έκανε, εάν παρίστατο ανάγκη, για να μη λέγει κανείς ότι «κομπάζεις άσκοπα και φιλοσοφείς με λόγια και υπόσχεσαι με το στόμα μόνο, που είναι εύκολο και σε μένα και στον καθένα· εάν αυτά τα λέγεις από την ψυχή σου, δείξε με τα έργα τι καταφρόνησες, για να μη σκανδαλίσεις τον αδελφό σου», για τον λόγο αυτόν αναγκάζεται στη συνέχεια να προχωρήσει στην απόδειξη αυτών και να δείξει ότι απείχε ακόμη και από όσα επιτρέπονταν προκειμένου να μην προκαλέσει σκανδαλισμό, εάν και κανείς νόμος δεν τον εξανάγκαζε σε αυτό. Και δεν είναι βέβαια αυτό θαυμαστό, αν και είναι θαυμαστό, ότι απείχε από όσα επιτρέπονταν, για να μη σκανδαλίσει, αλλά ότι το έκανε με πολύ κόπο και κίνδυνο.

Οι Γερμανοί μας βάζουν τα γυαλιά. Εμείς; "ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΟΎΣ ΓΙΑΤΡΟΎΣ!"

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΟΎΣ ΓΙΑΤΡΟΎΣ!

Η ΦΙΛΑΥΤΙΑ [ΠΑΘΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ 3.] από τον Κωνσταντίνο Αθ Οικονόμου


Σάββατο 22 Αυγούστου 2020

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΡΑΝΙΣΜΑΤΑ

 "Το κακό, οὔτε φυσικὴ ὕπαρξη ἔχει, ἀλλὰ οὔτε καὶ κανένας εἶναι ἐκ φύσεως κακός. Γιατὶ ὁ Θεὸς δὲν ἔπλασε τίποτε κακό. Ὅταν κανεὶς ἐπιθυμήσει τὸ κακό, τότε τὸ ἀνύπαρκτο ἀρχίζει καὶ γίνεται ὑπαρκτό, ὅπως τὸ θέλει ἐκεῖνος πού τὸ κάνει.

Παρασκευή 21 Αυγούστου 2020

ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ

Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου
 Ενώ ακόμη δεν έχει κοπάσει ο εν πολλοίς ψευδής θόρυβος εκ της μετατροπής και πάλι του ναού της του Θεού Σοφίας σε τέμενος, δημοσίευμα ισραηλινής εφημερίδας φαίνεται πως δίνει σε κάποιους προκαταβολικά ικανοποίηση με μια σκέψη και μόνο κάποιων ισραηλινών κύκλων. 
Αφορμή λαβόντες αυτοί από την πρόσφατη ενέργεια της Άγκυρας, ισχυρίζονται ότι αυτή τους δίνει το δικαίωμα όχι απλά να μετατρέψουν το τέμενος του Ομάρ, πού δεσπόζει στην Ιερουσαλήμ, σε ιουδαϊκό ναό, αλλά ακόμη και να το κατεδαφίσουν, προκειμένου να ανεγείρουν στη θέση του νέο ναό κατ’ απομίμηση του κατεστραμμένου από αιώνες ναού του Σολομώντος. 
Το τέμενος του Ομάρ στην παλιά Ιερουσαλήμ ολοκληρώθηκε το 692 μ.Χ. και είναι από τα παλαιότερα δείγματα ισλαμικής αρχιτεκτονικής.

Ἡ τουρκοποίηση τῆς ἑλληνικῆς κυριαρχίας! Ἀποκαλυπτικὸς χάρτης

τς Κύρας Ἀδὰμ 

Κ. Μητσοτάκης καὶ Τ. Ἐρντογᾶν, ὁ καθεὶς μὲ τὸν τρόπο τοῦ καλοῦν σὲ διμερῆ διάλογο γιὰ τὴν ἐπίλυση τῆς κρίσης. Τὴν ἴδια ἐκκωφαντικὴ προτροπὴ σὲ διμερῆ διάλογο ἀπευθύνει καὶ ὁ διεθνὴς παράγων, ( ΗΠΑ,Μέρκελ, ΕΕ κά).

Ὁ διμερὴς διάλογος Ἑλλάδας /Τουρκίας, ποὺ εἶναι πρὸ τῶν πυλῶν, εἶναι μὲ τὰ σημερινὰ δεδομένα σὲ βάρος τῆς χώρας καὶ ὁδηγεῖ σὲ τουρκοποίηση ἑλληνικῆς κυριαρχίας. 

Η ώρα του «Όχι» αλλιώς οδηγούμαστε σε απώλεια εθνικής κυριαρχίας

mhtsotakhs erdogan 01
mhtsotakhs erdogan 01
Σύμμαχοι και εχθροί μας σέρνουν σε στημένο διάλογο με προκαθορισμένο αποτέλεσμα. Ως «πρόβατο επί σφαγή» η Ελλάς οδηγείται σε απώλεια εθνικής κυριαρχίας μέσω απαράδεκτης διαδικασίας, την οποία Μέρκελ και Ερντογάν συμφώνησαν να ξεκινήσει μετά τις 23 Αυγούστου.
Σήμερα κλείνει μία εβδομάδα που το «Οruc Reis» διεξάγει έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα, με τη συνοδεία τουρκικών πολεμικών πλοίων και παράγει νέα δεδομένα στην Ανατολική Μεσόγειο.
Από την περασμένη Δευτέρα το μεσημέρι, το «Οruc Reis» γκριζάρισε ντε φάκτο τη θαλάσσια περιοχή μεταξύ του 28ου μεσημβρινού και του 32ου μεσημβρινού. Η ελληνική πλευρά έθεσε ως προτεραιότητα το να αντιμετωπίσει το ζήτημα με διπλωματικές κινήσεις, προσπαθώντας να κινητοποιήσει τους συμμάχους μας, μέχρι που για μια ακόμη φορά έμεινε μόνη. Και το αποκορύφωμα αυτής της εβδομάδας ήταν ότι χάθηκαν όποιες «κόκκινες γραμμές» είχαμε ως χώρα με το να επιμένουμε ότι το «Οruc Reis» δεν παραβιάζει την υφαλοκρηπίδα μας, γιατί, παρά το γεγονός ότι έχει απλώσει καλώδια, δεν μπορεί να κάνει έρευνες λόγω… θορύβου.

Εἶναι βλαβερὸ το νὰ μὴν διαμαρτύρεσαι γιὰ τὰ δημόσια ἁμαρτήματα...


Πρωτόκολλο για τη διανομή αντιδώρου στη Μητρόπολη Σικάγου

Πρωτόκολλο για τη διανομή αντιδώρου στη Μητρόπολη Σικάγο



Ενημέρωση (Update) στην οδηγία της 3ης Ιουνίου 2020 σχετικά με τη διανομή αντιδώρου και άρτων στην εποχή του κορωνοϊού εξέδωσε η Ιερά Μητρόπολη του Σικάγο.
Τώρα που οι άνθρωποι είναι πιο εξοικειωμένοι με την τήρηση κοινωνικών αποστάσεων και τη χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας (PPE), το ακόλουθο πρωτόκολλο προσφέρεται στις ενορίες για να βοηθήσουν στην επανεισαγωγή της διανομής αντιδώρων και αρτοκλασίας. Για ενορίες που προσφέρουν τη Θεία Κοινωνία στο τέλος της Θείας Λειτουργίας και μόνο εάν δεν υπάρχει άλλος κληρικός διαθέσιμος για τη διανομή του αντιδώρου, ένας ενορίτης που ορίζεται από τον ιερέα μπορεί να διανείμει το αντίδωρο. Το άτομο αυτό, λοιπόν, πρέπει να ακολουθήσει το καθορισμένο πρωτόκολλο.

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Ο κορωνοϊός «πάτημα» για διώξεις κατά των Χριστιανών


 Ρουμανία: «Ημέρα κατά της βίας εναντίον χριστιανών»
Οι διώξεις και οι διακρίσεις εναντίον των Χριστιανών αυξήθηκαν ανά τον κόσμο κατά τη διάρκεια της επιδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με το basilica.ro.

Όπως αναφέρει η ρουμάνικη ιστοσελίδα, που βασίζεται σε στοιχεία του «Release International», για τις απολυταρχικές κυβερνήσεις, που ήδη περιόριζαν τις θρησκευτικές ελευθερίες, η πανδημία αποτέλεσε την καλύτερη δικαιολογία/ήταν το πάτημα για το επόμενο βήμα διώξεων στους Χριστιανούς.

Υποχρεωτικό εμβολιασμό για τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός της Αυστραλίας


Το εμβόλιο κατά του κορονοϊού θα είναι υποχρεωτικό, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας 
Το εμβόλιο κατά του κορονοϊού θα είναι υποχρεωτικό, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας
Οι αρχές της Αυστραλίας αναμένεται να καταστήσουν υποχρεωτικό τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού, επιτρέποντας εξαιρέσεις μόνο για ιατρικούς λόγους, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Σκοτ Μόρισον.

Ο Μόρισον είχε ανακοινώσει χθες Τρίτη ότι η χώρα του διασφάλισε την προμήθεια ενός «υποσχόμενου» εμβολίου της βρετανοσουηδικής φαρμακευτικής εταιρείας AstraZeneca, το οποίο παράγεται σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ενώ εξήγησε ότι αυτό θα παρασκευάζεται στην Αυστραλία και θα διανέμεται δωρεάν.

Η Παναγία Προυσιώτισσα σώζει το Αγρίνιο και το Μεσολόγγι από την γρίπη


Οκτώβριος 1918

Το Αγρίνιο δεν απαριθμεί περισσοτέρους από 15.000 κατοίκους. Μία επάρατος νόσος, η γρίπη, έχει ενσκήψει και θερίζει, κυριολεκτικώς, την πόλη και την γύρω περιοχή της. Δεν υπάρχει οικογένεια που να μη θρηνή τα θύματά της. Φόβος συνέχει τους κατοίκους όλης της περιοχής, γιατί η κατάσταση δεν είναι καλύτερη στο Μεσολόγγι και στο Αιτωλικό.

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2020

Μετά τη μάσκα έρχεται και το κουταλάκι…

Η Αγία Λαβίδα μεταδίδει φωτιά… Την ίδια την Θεότητα… Και εμείς, που είμαστε χώμα, να θέλουμε να την χρησιμοποιούμε ως τα πλαστικά μιας χρήσης!
 Με διαφορετικές λαβίδες η Θεία Κοινωνία στην Αμερική
Όταν αποδέχεσαι τον λογισμό ότι εντός του Ναού του Υψίστου «κινδυνεύεις» από μικρόβια, σύντομα θα βρεις την λογικοφανή επίφαση για το κουταλάκι μιας χρήσης. Και τότε δίχως να το καταλάβεις η πίστη σου λογικοποιείται, ισοπεδώνεται, εξαλείφεται. Παύει να είναι Πίστη και γίνεται ορθολογισμός. Παύει να είναι Μυστήριο και γίνεται τυπική ανούσια διαδικασία. Και να’ταν μόνο αυτό…

Ω της βλασφημίας! Το πλάσμα να απολυμαίνει τον Πλάστη! Η Αγία Λαβίδα μεταδίδει φωτιά… Την ίδια την Θεότητα… Και εμείς, που είμαστε χώμα, να θέλουμε να την χρησιμοποιούμε ως τα πλαστικά μιας χρήσης!
Πριν λίγες μέρες είδαμε κόσμο να πηγαίνει στο Άγιο Ποτήριο με φίμωτρα, και ακόμα και την τελευταία στιγμή να τα αφήνουν κρεμάμενα από τα αυτιά.
Μας έβαλαν φίμωτρα στη Πίστη και εμείς εθελόδουλα υπακούσαμε. Η μάσκα υποβιβάζει την Πίστη και την μετατρέπει σε λογική. Και η Πίστη ουδεμία σχέση έχει με την λογική!

Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

Τελικά, μπορεῖ ἡ μάσκα νά μοῦ στερήσει τόν Χριστό;

Σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό για τον κορωνοϊό – παρεμβάσεις τοπικού χαρακτήρα και μάσκες στην Εκκλησία

Τελικά, μπορεῖ ἡ μάσκα νά μοῦ στερήσει τόν Χριστό;
Πατέρα Σπυρίδωνα, τήν εὐχή σας.
Ὁ λόγος, γιά τό τελευταῖο σας κείμενο: «Μπορεῖ ἡ μάσκα νά μοῦ στερήσει τόν Χριστό;...» (euxh.gr  ), πού μοῦ προκάλεσε ἐρωτηματικά, καί θά ἤθελα νά καταθέσω στήν ἀγάπη σας, καλόπιστα θεωρῶ, καί τίς δικές μου ἐντυπώσεις. Γενικότερα, μοῦ ἀρέσουν τά κείμενά σας, ἀλλά κατά τή γνώμη μου, τό ἐν λόγῳ κείμενο «πάσχει» ἀπό ὀρθοδόξου ἀπόψεως. Ἐπιτρέψατέ μου νά προσπαθήσω νά τεκμηριώσω τήν παραπάνω ἄποψή μου, δηλώνοντας ἐξ ἀρχῆς, ὅτι δέν σᾶς θεωρῶ, σέ καμιά περίπτωση, «ἄπιστο, ἀντίχριστο καί ὅτι δέν πιστεύετε στόν Χριστό», ὅπως λέτε ὅτι ἄλλοι σᾶς καταλογίζουν· παρά ταῦτα, οὐδείς ἄνθρωπος ἀλάνθαστος.

Γράφετε: «Ἀπό τή στιγμή πού εἶναι ἀπόφαση τοῦ κράτους καί τῆς ἐπιστημονικῆς κοινότητας, θά φορέσω τήν ἰατρική μάσκα ὅπου ὁρίζει  ὁ νόμος». Θεωρεῖτε λοιπόν, ὅτι οἱ νόμοι τοῦ κράτους, πρέπει νά ἐφαρμόζονται (ἀδιακρίτως;) καί στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Σύμφωνα μέ τό σκεπτικό σας, θά συμφωνήσατε καί μέ τό κλείσιμο τῶν ἐκκλησιῶν, ἀφοῦ ἦταν ἀπόφαση τοῦ κράτους καί τῆς ἐπιστημονικῆς κοινότητας, καί φυσικά θά δεχτεῖτε, παρά τήν ἴσως διαφωνία σας, ἐάν, τό κράτος καί οἱ ἐπιστήμονες ἀποφασίσουν νά ἀλλάξουν τόν τρόπο μετάδοσης τῆς Θείας Κοινωνίας, καί γιατί ὄχι, νά τήν ἀπαγορεύσουν, ἄν πρόκειται «γιά λόγους δημόσιας ὑγείας». Αὐτό ἄλλωστε δέν εἶναι ὑποθετικό σενάριο, ἔγινε στό ἐξωτερικό ἀλλά καί στήν πατρίδα μας, τό χρονικό διάστημα πού ἦταν κλειστές οἱ ἐκκλησίες· διώχθηκαν ἱερεῖς ἐπειδή μετέλαβαν πιστούς!

Ποιόν κοροϊδεύουν;;;



Ο Άγιος Κωνσταντίνος εκ Καπούας (Καππάς Καρδίτσας 18/8/1610)




Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου
Πρόκειται για τον τελευταίο, χρονολογικά1, επίσημα αναγνωρισμένο Άγιο της Θεσσαλίας. Ο Άγιος γεννήθηκε Μουσουλμάνος και ονομαζόταν Σαϊμ. Ήταν μάλιστα γιος του μπέη της περιοχής του Καππά Καρδίτσας. Η μύησή του στις αλήθειες της Ορθοδοξίας έγινε από έναν λόγιο μοναχό της Ι. Μ. Αγίου Νικολάου Καππά. Ο ίδιος μοναχός τον βάπτισε στο μοναστήρι αυτό, δίνοντάς του το όνομα Κωνσταντίνος. Όπως ήταν φυσικό, η αντίδραση του πατέρα του Αγίου ήταν σφοδρή. Θέλησε να σκοτώσει τους μοναχούς της Μονής, αλλά αυτοί είχαν προλάβει να διαφύγουν. Έτσι ξέσπασε το μένος του πάνω στο κτίριο της Μονής καίγοντάς το. Μετά στράφηκε στο γιο του και με παρακλήσεις και απειλές προσπαθούσε να τον κάνει να αρνηθεί το Χριστό. Βλέποντας το αμετάπειστο του Κωνσταντίνου, διέταξε τους φρουρούς του να τον φυλακίσουν μέχρι να επιστρέψει στην προγονική του πίστη.

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

«ΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΕΣΤΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΝ Τῌ ΕΚΚΛΗΣΙΑ»

π.Βασίλειος Βολουδάκης «ΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΕΣΤΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΝ Τῌ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

H ανθρωπότητα πληρώνει τα «αστρονομικά σφάλματα» των ειδικών



Ο Ιωαννίδης δεν χαρίστηκε ούτε στους δημιουργούς μαθηματικών μοντέλων, που προέβλεπαν ότι θα πέθαιναν έως και 40 εκατομμύρια άνθρωποι.
Του Jon Miltimore
Απόδοση στα Ελληνικά: Νίκος Μαρής
Ο Δρ. Γιάννης Ιωαννίδης έγινε ένας παγκoσμίως κορυφαίος επιστήμονας εκθέτοντας στη δημοσιότητα περιπτώσεις κακής άσκησης της επιστήμης . Αλλά η πανδημία του COVID-19 θα μπορούσε να αποδειχθεί ως η μεγαλύτερη πρόκληση για εκείνον μέχρι σήμερα.
Ο Ιωαννίδης, κάτοχος της έδρας C.F. Rehnborg στην Πρόληψη Νοσημάτων στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, δέχτηκε πυρά κατά τους τελευταίους μήνες εξαιτίας της αντίθεσής του στις κρατικά επιβεβλημένες καραντίνες, για τις οποίες λέει ότι θα μπορούσαν να προκαλέσουν κοινωνικές βλάβες πολύ πέρα ​​από τα υποτιθέμενα οφέλη τους. Και δεν φαίνεται καθόλου να υποχωρεί από αυτή του τη θέση.

Γεώργιος Τζανάκης : Περί υπακοής σε καιρό αποστασίας Α΄ Β’


Περί υπακοής σε καιρό αποστασίας Α’


Γεώργιος Τζανάκης
Ἄν πρέπει νὰ ἀκολουθοῦμε τὶς διδασκαλίες καὶ νὰ ὑπακούομε στὶς ἐντολὲς τῶν ποιμένων ποὺ δὲν ὑπακούουν στὸν Χριστὸ καὶ δὲν διδάσκουν ὅσα Αὐτὸς, οἰ ἀπόστολοι καὶ οἱ ἅγιοι ἐδίδαξαν.
Ἕνα ἀπο τὰ παράξενα τοῦ σημερινοῦ ἐκκλησιαστικοῦ μας βίου εἶναι τὸ θέμα τῆς ὑπακοῆς. Ὅλοι ζητοῦν ὑπακοὴ ἀπὸ τοὺς ἄλλους καὶ ὅλοι δηλώνουν ὅτι ὅτιδήποτε κάνουν ἀποτελεῖ καρπὸ ὑπακοῆς. Δὲν γνωρίζω ἄλλην ἐποχὴ μὲ τόσους νὰ παρουσιάζονται ἐραστὲς τῆς ὑπακοῆς.

Ὁ ἱερεῦς κλείνει τὸν ναό του καὶ δὲν ἀφήνει τοὺς ἀνθρώπους νὰ μποῦν μέσα νὰ λειτουργηθοῦν, λέγοντας ὅτι κάνει ὑπακοὴ στὸν Δεσπότη. Ὁ πνευματικὸς ἐπικρίνει τὸν ἐξομολογούμενο γιατὶ πῆγε καὶ κοινώνησε σὲ ἄλλη ἐκκλησία -ὅταν εἶχε κλείσει τὴν δική του- καὶ τοῦ βάζει καὶ κανόνα ἤ τοῦ ἀπαγορεύει νὰ ξαναπάει σὲ ἄλλον ναὸ λέγοντας του ὅτι δὲν κάνει ὑπακοὴ στὶς ἐντολὲς τῆς ἐκκλησίας. Ὁ Δεσπότης ἀπειλὴ τοὺς ἱερεῖς του ὅτι ἄν μάθῃ ὅτι λειτούργησαν θὰ τοὺς στείλει ὁ ἵδιος στὸν εἰσαγγελέα καὶ ζητᾶ ἀπόλυτη ὑπακοή-ὑποταγὴ στὶς ἐντολές του. Ἄλλος ἐπικρίνει ὅποιον ἱερέα δὲν ἔκλεισε τὸν ναὸ ἤ ἐκοινώνησε πιστούς δείχνοντας ἀνυπακοή.

Σάββατο 15 Αυγούστου 2020

Ο τορπιλισμός της «Έλλης» στην Τήνο [15 Αυγούστου 1940]

Την εποχή που ξεκίνησε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος, η ναυτική σημασία του γεωγραφικού χώρου και του στόλου της Ελλάδας δεν είχε την αντίστοιχη βαρύτητα που είχε εμφανίσει το καλοκαίρι του 1914. 

Το γεγονός αυτό που οφειλόταν: α) στο ότι η Μεγάλη Βρετανία αφ’ ενός ενδιαφερόταν να προασπίσει τα συμφέροντά της στον Ινδικό και τον Ειρηνικό Ωκεανό β) τη μεγάλη ναυτική δύναμη των Γάλλων στη Μεσόγειο και γ) την αρχική ουδετερότητα της Ιταλίας.

Αυτός ο συνδυασμός ήταν που γέννησε ίσως σε κάποιους την ελπίδα ότι η χώρα μας δεν θα χρειαζόταν να αναμειχθεί στον νέο αυτόν καταστροφικό πόλεμο. Τα πράγματα όμως άλλαξαν με την πτώση της Γαλλίας και την έξοδο της Ιταλίας στον πόλεμο στο πλευρό της Γερμανίας τον Μάιο του 1940.

Η ΚΥΡΙΑΚΗ Ι ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΙΑΖΟΜΕΝΟΥ]


ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ:  Ματθ. ιζ 14-23: 
Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἄνθρωπός τις προσῆλθε τῷ Ἰησοῦ, γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων· Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ. καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι. ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν· ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη! ἕως πότε ἔσομαι μεθ’ ὑμῶν; ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν; φέρετέ μοι αὐτὸν ὧδε. καὶ ἐπετίμησεν αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς, καὶ ἐξῆλθεν ἀπ’ αὐτοῦ τὸ δαιμόνιον καὶ ἐθεραπεύθη ὁ παῖς ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης. 
Τότε προσελθόντες οἱ μαθηταὶ τῷ Ἰησοῦ κατ’ ἰδίαν εἶπον· διατί ἡμεῖς οὐκ ἠδυνήθημεν ἐκβαλεῖν αὐτό; ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· διὰ τὴν ἀπιστίαν ὑμῶν. ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν. τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ. Ἀναστρεφομένων δὲ αὐτῶν εἰς τὴν Γαλιλαίαν εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· μέλλει ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδίδοσθαι εἰς χεῖρας ἀνθρώπων καὶ ἀποκτενοῦσιν αὐτόν, καὶ τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ ἐγερθήσεται.  

Κυριακή Ι΄ Ματθαίου - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο

ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ.17, 14-23]


   «Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων· Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ. καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι

Κυριακή Ι΄ Ματθαίου - Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄ Κορ. 4,9-16]


     Είδες πώς φανερώνει συγχρόνως και τη σοβαρότητα και την πατρική φροντίδα του και τον φιλόσοφο νου του; Είδες πώς αφαιρεί την αλαζονεία; «Δοκῶ γάρ ὅτι ὁ Θεὸς ἡμᾶς τοὺς ἀποστόλους ἐσχάτους ἀπέδειξεν, ὡς ἐπιθανατίους, ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις 

Διδάγματα από την Kοίμησι της Θεοτόκου

Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου

Ποιά διδάγματα, ἀγαπητοί μου, ἀποκομίζου­με ἀπὸ τὴν ἑορτὴ τῆς Κοιμήσεως; Ὅσα θὰ σᾶς πῶ, τὰ ἀντλοῦμε ὄχι ἀπὸ τὴν Καινὴ Δι­αθήκη, ἀλλ᾿ ἀπὸ τὴν ἄλλη πηγὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, τὴν ἱερὰ παράδοσι. Τί λέει λοι­πὸν ἡ ἱερὰ παράδοσις γιὰ τὴν Κοίμησι τῆς Θεοτόκου;

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου:«Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 44ο ΨΑΛΜΟ» Α΄ΣΕΙΡΆ 32 [εκφωνήθηκε στην Αγρυπνία της Ιεράς Μονής Κομνηνείου Λαρίσης στις 13-8-1988]



«ξηρεύξατο καρδία μου λόγον γαθόν, λέγω γ τ ργα μου τ βασιλε, γλσσά μου κάλαμος γραμματέως ξυγράφου». Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα:

               «Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 44ο ΨΑΛΜΟ» Α΄ΣΕΙΡΑ 32  13-8-1988
  [εκφωνήθηκε στην Ιερά Αγρυπνία της Μονής Κομνηνείου Λαρίσης στις 13-8-1988]                                              

     Η εορτή μνήμης της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, αγαπητοί μου, μας δίδει την αφορμή να δούμε εγκατάσπαρτη μέσα στην Αγία Γραφή την παναγία μορφή της και το ουρανόμηκες μεγαλείο της.

      Ο 44ος Ψαλμός θα λέγαμε ότι είναι το θαυμάσιο εκείνο ποίημα, που αναφέρεται στον Μεσσία και την Κυρία Θεοτόκο. Στο πρώτο ήμισυ του ποιήματος εξυμνείται ο Υιός του Θεού, με όλα τα θεανθρώπινα γνωρίσματά Του και στο δεύτερο ήμισυ του ίδιου ποιήματος εξυμνείται η Εκκλησία, που η επιτομή της Εκκλησίας είναι η Παναγία Θεοτόκος. Με όλα εκείνα τα θαυμάσια γνωρίσματά της, σαν άμεσος κτίσις του Θεού.

Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ


Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος 14-08-2020


Ὁ μακαριστός Προηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγίου Ὄρους Ἀρχιμ. Γεώργιος Γρηγοριάτης – Καψάνης, σέ ὁμιλία του στήν Κοίμηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου τό 1981[1], ἐπεσήμανε :

«Ὅπως ὅλα τά τῆς Θεοτόκου μυστήρια ἦταν μυστήρια ἀγάπης τελείας, προσφορᾶς τελείας, ὑπακοῆς τελείας, ἐλευθερίας τελείας, προσφορᾶς τῆς ἐλευθερίας της πρός τόν Θεό, ἔτσι καί ἡ μακαρία καί σεπτή της Κοίμηση, «τελευταῖον οὖσα ἐπ' Αὐτή μυστήριον», ὅπως λέγει καί τό πρῶτο τροπάριο τῆς Λιτῆς τοῦ Ἑσπερινοῦ. Ἦταν καί αὐτή τό τελευταῖο μέν ἐπίγειο μυστήριο τῆς Παναγίας, ὅμως καί αὐτό ἦταν μυστήριο ἀγάπης, ἐλευθερίας καί ὑπακοῆς.

Η Κοίμηση της Θεοτόκου


του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

Η εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου που εορτάζουμε στις 15 Αυγούστου είναι η μεγαλύτερη από τις Θεομητερικές εορτές, τις εορτές, δηλαδή, που καθιέρωσε η Εκκλησία προς τιμήν της Μητέρας του Κυρίου μας, και πιθανότατα η παλαιότερη από όλες. Οι πρώτες ιστορικές αναφορές στη μεγάλη αυτή εορτή εμφανίζονται στα μέσα του 5ου αιώνα, κατά την εποχή που συγκλήθηκε η Γ΄Οικουμενική Σύνοδος.

Tό Μοναστήρι τῆς Παναγίας τῆς Σπηλιώτισσας καί τό ἅγιο δισκοπότηρο







Στό μοναστήρι τῆς Σπηλιᾶς τῶν Ἄγραφων ὑπάρχει μία θαυματουργή εἰκόνα τῆς Παναγίας, πού βρέθηκε τό 1904 μέ τρόπο θαυμαστό ἀπό τούς ἀδελφούς Ἀθανάσιο καί Παρθένιο.

Στά χρόνια τῆς τουρκικῆς σκλαβιᾶς, ὅλος ὁ θεσσαλικός κάμπος ἔχει προσκυνήσει τόν Τοῦρκο. Στό μοναστήρι τῆς Παναγίας τῆς Σπηλιώτισσας, πυργωμένο σάν ἀετοφωλιά σέ μίαν ἀπρόσιτη κορυφή τῶν Ἄγραφων, δέν ἔχει πατήσει ὁ κατακτητής.


Γιά νά φτάσεις ὥς ἐκεῖ, ἔπρεπε νά περάσεις ἕνα κατηφορικό μονοπάτι, ἀπότομο καί πλαγιαστό, πού ἴσα-ἴσα χωροῦσε ἕνας ἄνθρωπος. Κάτω ἔχασκε ἡ ἄβυσσος.

Οἱ καταδότες τῶν ναῶν


Κατὰ τὴ διάρκεια τῶν περιοριστικῶν μέτρων ἐξαιτίας τῆς πρόσφατης πανδημίας, ἐπιβλήθηκε καὶ ὁ ἀποκλεισμὸς τῶν πιστῶν ἀπὸ κάθε ἱερὴ Ἀκολουθία. Βέβαια στὴν περιοχὴ τῆς Θράκης οἱ μουσουλμάνοι γιόρτασαν κανονικὰ στὰ τζαμιά τους τὸ Ραμαζάνι, καὶ κανεὶς δὲν διαμαρτυρήθηκε γι’ αὐτό. Βρέθηκαν ὅμως πολλοὶ καλοθελητὲς ποὺ κάθε τόσο ἔκαναν καταγγελίες στὴν Ἀστυνομία, ἐπειδὴ μέσα σὲ κλειστοὺς ναοὺς κάποιοι ἱερεῖς μετέδιδαν τὰ Ἄχραντα Μυστήρια σὲ ἐλάχιστους πιστούς.