ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΤΖΙΑΡΗΣ. -
Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
«Οι πιο σκοτεινές (πυρακτωμένες, στο αγγλικό κείμενο) γωνιές στην Κόλαση είναι φυλαγμένες για εκείνους που διατηρούν την ουδετερότητά τους σε εποχές ηθικής κρίσης». Αυτό το ρητό θα διαβάσει πρώτα κάποιος ανοίγοντας το βιβλίο του «προφήτου» Dan Brown με τίτλο “Inferno”. Inferno, σημαίνει κόλαση. Το ρητό αυτό αντικατοπτρίζει απόλυτα την σημερινή κοινωνική κατάσταση, ειδικά στην Ελλάδα. Οι αδιάφοροι είναι αυτοί που παρασέρνουν όλους προς την κόλαση που μας ετοιμάζουν, ενώ οι ίδιοι νομίζουν ότι η αδιαφορία τους τούς κάνει καλό επειδή, κουτοπόνηρα σκεπτόμενοι, φαντάζονται ότι κάποιοι άλλοι θα τους σώσουν, χωρίς ν’ αντιλαμβάνονται ότι οι ίδιοι είναι πρόξενοι πολλών κακών που βιώνουν. (Λέτε να χωρέσουν οι ουδέτεροι στις πιο σκοτεινές γωνιές της κόλασης; Πολλούς τους βλέπω).
Το βιβλίο για το οποίο γίνεται λόγος σ’ αυτό το άρθρο, το “Inferno”, κυκλοφόρησε το 2013 με πολύ ιδιαίτερο, τελετουργικό, τρόπο στις ΗΠΑ. Αφού εκτυπώθηκε, φυλασσόταν με ιδιαίτερα αυστηρά μέτρα σε στρατιωτική Βάση στις ΗΠΑ μέχρι να έλθει η συγκεκριμένη ημέρα κυκλοφορίας του. Αν και σύμφωνα με το βιβλίο, η πανδημία έγινε με τέτοιο τρόπο που φάνταζε στα μάτια του ήρωος «σαν να συμμετείχε σε κάποια αποκρυφιστική τελετή» (Σελ. 583). Δηλαδή, μέσα στο ίδιο το βιβλίο αναφέρεται ότι κάποια γεγονότα στην Γη γίνονται τελετουργικά.
Τα γραφόμενα από τον «προφήτη» Dan Brown (“Brown” θα τα έγραφε, ποιος άλλος;) τα ζούμε σήμερα. Τα ζούμε, αλλά είμαστε ακόμη στο μέσον όλων αυτών των καταστάσεων που περιγράφονται στο βιβλίο, διότι έπονται και χειρότερα.
Με αντικείμενο αρχής της περιπέτειας την Μάσκα του Δάντη, ολόκληρος ο πλανήτης μολύνεται με ιό, οπότε έχουμε πανδημία, την οποία ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δεν θέλει να σταματήσει! Η μάσκα του Δάντη είναι το συμβολικό αντικείμενο στο μυθιστόρημα, ενώ σήμερα η μάσκα του Γιάννη, η μάσκα της Ελένης, η μάσκα του Κώστα, κλπ, είναι πραγματικές και όχι συμβολικές! Έχουμε δηλαδή κατά σειρά, μάσκα, πανδημία, κόλαση. Μια «κόλαση για να αποτελέσει κατά κάποιον τρόπο τον σύγχρονο καταλύτη μιας παγκόσμιας αναγέννησης (Σελ. 630).
Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα τελευταία κεφάλαια του βιβλίου καθόσον, πέραν όλων των άλλων, δίνονται διάφορα στοιχεία για τον ιό που «συμπτωματικά» ταιριάζουν απόλυτα με τον σημερινό κορωνοϊό. Κατ’ αρχήν, ο ιός ο οποίος περιγράφεται στο βιβλίο, είναι ένας ιός δημιουργήθηκε στα εργαστήρια,
είναι αερόβιος, μεταδίδεται στο υγρό και μολυσμένο περιβάλλον με την αναπνοή (παραλληλίζοντας αυτό με το σήμερα, παρατηρούμε ότι με τις μάσκες ο εισπνεόμενος αέρας είναι πολύ υγρός και μολυσμένος από τον ίδιο τον χρήστη), εξαπλώνεται στους πληθυσμούς με ασύλληπτη ταχύτητα, και μεταξύ των συμπτωμάτων των νοσούντων είναι το φτέρνισμα και ο βήχας. (Σελ. 622)
Επίσης, ο ιός αυτός, πάντα σύμφωνα με το βιβλίο, δημιουργήθηκε με σκοπό την μείωση του πληθυσμού της Γης και γι αυτόν τον λόγο ο Π.Ο.Υ. καθυστέρησε και αδράνησε στην αντιμετώπισή του (βρε, βρε κάτι συμπτώσεις). Η πανδημία ξεκίνησε από την κλειστή υπόγεια δεξαμενή ύδατος (περιβάλλον υγρό και μολυσμένο) που ευρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη, την Βασιλική Κινστέρνα, και μεταδόθηκε σε όλον τον κόσμο με ασύλληπτη ταχύτητα επειδή δεν πρόλαβαν να κλείσουν μια πύλη (Σελ. 599) και βγήκαν οι μολυσμένοι άνθρωποι έξω.
Δηλαδή η μόλυνση της ανθρωπότητος ξεκίνησε από ένα μολυσμένο πλήθος που μολύνθηκε στην υπόγειο δεξαμενή και το οποίο διερχόμενο μέσα από πολλές πύλες που υπάρχουν στην Κινστέρνα διήλθε από την τελευταία πύλη που δεν πρόλαβαν οι υπεύθυνοι να κλείσουν. Το μολυσμένο πλήθος διήλθε μέσα από πολλές πύλες στην υπόγεια δεξαμενή, καθόσον υπάρχουν δεκάδες κίονες με καμάρες. Στα αγγλικά οι «πύλες» είναι “gates”. Σκέτο “gates”, χωρίς το “Bill”.
Πάρα πολλά γεγονότα που περιγράφονται στο βιβλίο του Brown βλέπουμε ότι έχουν απίστευτη ομοιότητα με αυτά που ζούμε σήμερα. Πλην όμως, στο βιβλίο, αναφέρονται και κάποια άλλα τα οποία δεν συνέβησαν ακόμη και τα οποία έχουν τρομερό ενδιαφέρον. Αναφέρει ότι η ύπαρξη του ιού στα σώματα των ανθρώπων θα έχει την ιδιότητα να καθιστά τους ανθρώπους στείρους. Οπότε έτσι θα σταματήσουν τις γεννήσεις με συνέπεια την μείωση του παγκοσμίου πληθυσμού.
Θα χρησιμοποιήσουν τον ιό ως μέσον στειρότητος για ν’ αρχίσει να μειώνεται ο πληθυσμός της Γης. Το ίδιο έκαναν και οι Ναζί. Αλλά, ενώ οι Ναζί σύμφωνα με την προπαγάνδα τους είναι ρατσιστές, οι δημοκράτες που κάνουν τα ίδια είναι φιλάνθρωποι και εργάζονται για το καλό μας.
Και το τραγικότερο, είναι αυτό το οποίο επισημάνθηκε και στην διεθνή ειδησεογραφία. Με τις ιδιότητες που θα έχει το επικείμενο εμβόλιο, διότι με τον εμβολιασμό θα βάζουν τον εργαστηριακό ιό στον άνθρωπο, το τραγικότερο λοιπόν θα είναι ότι μέσω του ιού θα μπορούν να κάνουν εθνοκαθάρσεις. Επιλεκτικές εθνοκαθάρσεις! Ο ρατσισμός στα καλύτερά του.
Αναφέρεται στο βιβλίο ότι θα μπορούν ν’ αφανίσουν ολόκληρες φυλές οι οποίες έχουν «λιγότερο επιθυμητά» φυλετικά χαρακτηριστικά. Για ξαναδιαβάστε την έκφραση που χρησιμοποιεί ο συγγραφεύς. Λιγότερο επιθυμητά φυλετικά χαρακτηριστικά. Δεν αναφέρει ούτε ποιοι κρύβονται πίσω από αυτές τις εθνοκαθάρσεις αλλά δεν αναφέρει επίσης και σε ποιους δεν αρέσουν κάποιες φυλές. Δεν αναφέρει ποιοι είναι αυτοί που κρίνουν ποια φυλή θα ζήσει και ποια όχι. Φυσικά δεν είναι δύσκολο να καταλάβει ο αναγνώστης ποιοι κρύβονται πίσω από τα καταχθόνια σχέδια των καταχθονίων ηγετών του πλανήτου μας. Είναι οι γνωστοί άγνωστοι παγκοσμιοποιητές.
Εδώ να επισημανθεί ότι μέσα στην πλοκή του βιβλίου δεν αναφέρεται αν ο ιός μπει στο σώμα των ανθρώπων από μόλυνση ή από εμβόλιο διότι και τα εμβόλια εμπεριέχουν τον ιό. Αναφέρεται ότι θα μολυνθούν όλοι. Οπότε, με βάση αυτά τα μυθιστορηματικά δεδομένα του Brown, για μας τους Έλληνες δεν έχει καμία απολύτως σημασία αν κάνουμε το εμβόλιο ή όχι. Εφόσον θέλουν τον αφανισμό μας, ή θα μας πεθάνουν με τον ιό ή με το εμβόλιο. Έτσι νομίζουν.
Μπορεί κάποιος όλ’ αυτά να τα θεωρήσει φανταστικά. Ότι είναι ένα μυθιστόρημα. Μια φανταστική ιστορία. Θα ίσχυε αυτό, πλην όμως γράφει ο Brown στην αρχή του βιβλίου του, στην σελίδα 11, κάτι αξιοπρόσεκτο όσο και εντυπωσιακό. Γράφει στην πρώτη σημείωση ότι «Όλα τα έργα τέχνης, τα λογοτεχνικά κείμενα, οι επιστημονικές και ιστορικές αναφορές σε αυτό το μυθιστόρημα είναι πραγματικές». Επομένως, σύμφωνα με τον συγγραφέα, οι «επιστημονικές αναφορές» στον ιό «είναι πραγματικές». Άρα, το συγκεκριμένο βιβλίο μπορεί να είναι μια τέλεια πηγή πληροφόρησης περί των χαρακτηριστικών του ιού που ενδεχομένως να ενδιέφεραν τους ειδικούς που ασχολούνται με την υγεία, όπως ιατρούς, νοσηλευτές, εργαζομένους σε ιατρικά εργαστήρια, κλπ.
Όλα μάς τα λένε με τον δικό τους τρόπο ώστε να εξασφαλίσουν τόσο την ενημέρωσή μας όσο και την αδράνειά μας που γι’ αυτούς, η αδράνειά μας σημαίνει ότι αποδεχόμαστε τις αποφάσεις τους άνευ διαμαρτυριών. Τους ενδιαφέρει να μπορούν να λογοδοτήσουν, σ’ αυτόν που λογοδοτούν, ισχυριζόμενοι ότι ενημέρωσαν τα πλήθη και δεν αντέδρασαν, κάτι που σημαίνει ότι δεν παραβίασαν το αυτεξούσιο του ανθρώπου που του εδόθη από τον Θεό. Τι θλιβερό οι εχθροί του Θεού να είναι περισσότερο πιστοί, με τον τρόπο τους, διότι λαμβάνουν υπόψη τις αρχές που θεσπίσθηκαν από τον Θεό, από κάποιους υψηλόβαθμους χριστιανούς θρησκευτικούς ηγέτες!
Το τέλος του 97ου Κεφαλαίου αρμόζει για επίλογο. Ο κατασκευαστής του ιού «δεν δημιούργησε μια πανώλη. Δημιούργησε κάτι πολύ πιο επικίνδυνο».
Χρήστος Μαντζιάρης