
Κατά τόν αὐτόν τρόπον καί ἡ «κλωσσομηχανή», ὅπως τήν ὠνομάσαμε στό ἄρθρον τοῦτο, βγάζει (κλωσσάει) ὡραία «παγώνια», ἀρσενικά πρός τό παρόν· ἴσως ἀργότερα νά βγάλει καί θηλυκά (“ὁ νοῶν νοείτω”).

Με χειρότερη την ανοχή τους στη παιδεραστία.
Η απευαισθητοποίηση των παιδιών στις παρεκκλίνουσες σεξουαλικές πρακτικές, όπως πραγματοποιείται μέσα από τη σχολική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, δεν είναι άλλο από την προετοιμασία τους για να προχωρήσουν και στις παρεκκλίσεις, με μεγαλύτερο το κίνδυνο αποδοχής της παιδεραστίας.
Από τη Janet Levy,
Ιστοσελίδα American Thinker
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ
ΚΥΡΙΛΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
«῾Υπέστρεψαν δὲ οἱ ἑβδομήκοντα μετὰ χαρᾶς λέγοντες· Κύριε, καὶ τὰ δαιμόνια ὑποτάσσεται ἡμῖν ἐν τῷ ὀνόματί σου (:Επέστρεψαν από την περιοδεία τους οι εβδομήντα μαθητές με χαρά και έλεγαν: “Κύριε, ακόμη και τα δαιμόνια υποτάσσονται σε μας με την επίκληση του ονόματός Σου”)»[Λουκά 10,17].
Ἀπογοητευτικὴ ἡ κατάστασις τοῦ ἐπιπέδου τῶν Μητροπολιτῶν, ἂν ἰσχύουν ὅσα ἐγράφησαν εἰς τὴν ἐφημερίδα «Δημοκρατία» τῆς 30ῆς Σεπτεμβρίου 2023. Ὄχι μόνον ἀγνοοῦν καὶ ἀδιαφοροῦν διὰ τοὺς Ἱ. Κανόνας, οἱ ὁποῖοι ὁρίζουν ὅτι μεταθετὸν σημαίνει καθαίρεσιν, ἀλλὰ ἀνάγουν τὴν ἀντικανονικότητα εἰς παράδοσιν! Τί νὰ ἀναμένη κανείς, ὅταν ἀκόμη πιστεύουν ὅτι ὑπάρχουν «Νέες Χῶρες»; Ὅταν συνηγοροῦν εἰς τὰς βλασφημίας τοῦ Κων/λεως, ὑποκλινόμενοι ὡς εἰς ἀφέντην; Παραθέτομεν ἀπόσπασμα ἐκ τοῦ ἄρθρου:

Συνηθίζω, όταν αναζητώ βιογραφικά στοιχεία και πληροφορίες για κάποιον επιφανή του Γένους μας, να προσφεύγω στο παλιό και λαμπρό εγκυκλοπαιδικό λεξικό του «ΗΛΙΟΥ». Τώρα με τα κινητά διαδίκτυα, μοναδική σχεδόν πηγή πληροφοριών είναι ο ιστότοπος με το περίεργο όνομα «ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ» ο οποίος συνοδεύεται με αρκετά νεοταξικά καρυκεύματα.
Σε νηστεία και προσευχή καλεί τους Ορθόδοξους χριστιανούς απανταχού της γης το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων την Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023.
Η άμβλωση δεν είναι απλό θέμα. Αφαιρεί μια παιδική ζωή. Όσες δικαιολογίες και αν επικαλεσθεί η γυναίκα, όσο και αν την απωθήσει, η πράξη διαποτίζει όλη της τη ζωή και την ύπαρξη.
Τί γίνεται όταν φτάσει για αυτήν η ώρα του τέλους της; Όταν βρεθεί αντιμέτωπη με το δικό της θάνατο, με την προσωπική της συνάντηση με το Θεό, με τις ψυχές των παιδιών που αρνήθηκε; Με την τελική κρίση; Η ψυχή αναλογίζεται την αιωνιότητα και βασανίζεται αν δεν έχει τακτοποιηθεί πνευματικά, αν δεν μετανόησε και δεν ζήτησε συγχώρεση από τον Θεό. Όταν όμως υπάρξει μετάνοια τότε για αυτή τη ψυχή ανοίγει κυριολεκτικά ο Παράδεισος!
Η
ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
ΕΝΑ
«ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ» ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ
ΜΕΡΟΣ Β΄
«Ακυρώνεται
οποιαδήποτε εκλογή (επισκόπου) γίνεται
με ενέργειες που υποκρύπτουν δωροδοκίες
και άλλες αμοιβές ή
υπερβολική επιρροή» (Β΄ Κανόνας
Σαρδικής )
Α΄.
Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΣΕ ΧΗΡΕΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ!
Αγαπητοί αδελφοί και
Πατέρες,
Υπάρχει άμεση ανάγκη να
δούμε κάτω από ποιες προϋποθέσεις γίνεται δεκτό ή όχι το αίτημα παραίτησης ενός
Αρχιερέα και τι γράφει ο «Καταστατικός χάρτης» της Εκκλησίας της Ελλάδος. Αν
τόσο η κατάσταση της «υποβολής της παραίτησης», όσο και η αποδοχή προς κρίση
και έγκρισή της αποδειχθούν παράνομες, τότε τί ―εν δυνάμει― ισχύει για την
χειροτονία του εψηφισμένου π. Ειρηναίου Λαφτσή;
Σε διατριβή ασχολούμενη
με το Εκκλησιαστικό Δίκαιο διαβάζουμε:
«3. Η ΕΚΛΟΓΗ ΚΑΙ
ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
δ) Παραίτηση από το
επισκοπικό αξίωμα.
«Η υποβολή παραιτήσεως
αρχιερέα γίνεται κάτω από
ορισμένες προϋποθέσεις, καθώς
ισχύει η γενική
αρχή ότι “επίσκοπος νομίμως
εκλεγείς και κανονικώς
χειροτονηθείς δεν αποβάλλεται, ούτε απομακρύνεται της μητροπόλεώς του, ειμή
μόνον εάν τιμωρηθεί δια καθαιρέσεως,
ισοβίου αργίας ή εκπτώσεως από
του θρόνου”…» [1].
Στην ανοιχτή Επιστολή-ντοκουμέντο ενός αδελφού από Πτολεμαΐδα με κύριο τίτλο: «Υπάρχει σκοτεινό παρασκήνιο με την παραίτηση και την διαδοχή του π. Θεοκλήτου στη Μητρόπολη Φλωρίνης;», διαβάζουμε: «3. Η πικρή αλήθεια: ο μητροπολίτης Θεόκλητος δεν παραιτήθηκε, τον “παραίτησαν»,

Ένας από τους πιο αγαπητούς Ιεράρχες της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Μητροπολίτης Μπάντσεν, Λογγίνος, ανακοίνωσε ότι η κρατική έρευνα εναντίον του ολοκληρώθηκε και ότι η υπόθεση τώρα θα οδηγηθεί στα δικαστήρια [1].
Κατηγορείται για «υποκίνηση θρησκευτικής έχθρας», η ίδια ψεύτικη κατηγορία που ασκείται εναντίον διαφόρων Ιεραρχών της διωκόμενης και μαρτυρικής Ουκρανικής Εκκλησίας.
«καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω.» (Γαλάτ 1, 8)
«Ου βούλομαι σεμνότητι λόγων καλλωπίζεσθαι , αλλά σεμνούς ποιήσαι τους
ακούοντας» (Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος). Δηλαδή, δεν θέλω με την
σεμνότητα των λόγων μου να καλλωπίζομαι, αλλά θέλω να κάνω σεμνούς όσους
τα ακούνε.
ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ (445-386 π. Χ.):
«ΟΥΑΙ ΟΙ ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΙ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΙΝ» «Σφῆκες» (1070 στίχος)
ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ
ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΡΑΒΑ:
Τους 80 λεγόμενους δεσποτάδες, για την προβολή, «ευρύπρωκτων»=σοδομιτών, «ως γονείς»! μέσα σε ορθόδοξο ναό των Αθηνών! απο τον Αμερικής Ελπιδοφόρο.
Δέν θα ἥθελα νὰ ἀσχοληθῶ πάλι μὲ τὸν Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρο, τὸν ὁποῖον «κρίμασι οις οἶδεν ὁ Κύριος», ἐπεικάθισεν εἰς τὸν θρόνον τῆς Ἑλληνοορθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν ἐν Ἀμερικῆς ὁμογενῶν.
Οὔτε μὲ τὰ ὅσα λέγει, γράφει καί πράττει ὁ Ἐλπιδοφόρος. Οὔτε μὲ τὴν βάπτιση τῶν υιοθετημένων παιδιῶν των «ευρύπρωκτων», κατὰ τὸν Ἀριστοφάνη ἤ ὅσα ἐξέμεσε κατὰ τῆς ἀμμωμήτου Ἐκκλησίας μας, ἀφοῦ ὡς Τοῦρκος, προτιμᾶ τὸ Κοράνι ἀπὸ τὸ Εὐαγγέλιο, τὸ ὁποῖο κοράνιο ὁ γέροντάς του Βαρθολομαῖος τὸ ἀποκάλεσε «ΑΓΙΟΝ»!!! Προτιμᾶ καὶ τὸν Μωάμεθ, ἀπό τὸν Τριαδικό Θεό καὶ τὸν Ἐναθρωπήσαντα Υἱόν Αὐτοῦ, τόν Κύριον ἡμῶν Ἱησοῦ Χριστόν, διὰ τὴν σωτηρία τῶν ἀνθρώπων. Καὶ οὔτος ὑποκρίνεται τὸν ὀρθόδοξο ἀρχιερέα, ὡς φαίνεται, διὰ ἐπαγγελματικούς καὶ οἰκονομικούς λόγους. Ἐάν ὅμως αἰσθάνετο ὡς Ορθόδοξος κληρικός θὰ ἐδιάβαζε καὶ θὰ ἐδίδασκε τον Λόγον τοῦ Θεοῦ, ποὺ λέγει, γιὰ τόν Ἰησοῦ Χριστό (Πραξ. 4,12):
«Οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενί σωτηρία, οὐδέ γάρ ὄνομά ἐστιν ἕτερον ὑπὸ τὸν οὐρανόν τό δεδομένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡμᾶς». Οὔτε ἐπίσης μὲ τὸν Μητσοτάκη καὶ τοὺς παρατρεχάμενους αὐτόν, «ευρυπρώκτας», κατὰ τὸν Ἀριστοφάνη, ὁ ὁποῖος ἀναγράφει εἰς τὸ ἔργο του «Σφῆκες» (1070 στίχος) «Οὐαί οἱ εὐρύπρωκτοι τὰς πόλεις διοικοῦσιν».
Παραθέτουμε στή συνέχεια μερικούς μόνον ἱερούς κανόνες, οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται σέ ζητήματα σχέσιν ἔχοντα μέ τόν Ἐπίσκοπο, τόν ἱερέα, τόν μοναχό, τόν ψάλτη, τήν λατρεία τῆς Ἐκκλησίας, τήν ὅλη εὐταξία τῶν Ἀκολουθιῶν, τούς πιστούς χριστιανούς.
Αὐτούς τούς βασικούς κανόνες ὀφείλουμε νά τούς γνωρίζουμε ἀλλά καί νά τούς ἐφαρμόζουμε στήν πράξη.
Ἡ ἀναφορά τους γίνεται ἀπό τήν ἀπόδοση στή νεοελληνική τοῦ σχετικοῦ τόμου τοῦ καθηγητοῦ Προδρόμου Ἀκανθοπούλου.

Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Μάνης Χρυσοστόμου Γ'
Οἱ ἱεροί κανόνες εἶναι οἱ ἐντολές ἤ ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας πού θεσπίσθηκαν ἤ ἐπικυρώθηκαν ἀπό Οἰκουμενική Σύνοδο, γιά τήν πνευματική καθοδήγηση τῶν πιστῶν, πρός πραγμάτωση τῆς κατά Χριστόν ζωῆς καί τελειότητος.
Οἱ κανόνες αὐτοί εἶναι ἐπίσημα κείμενα τῆς Ἐκκλησίας μέ προέλευση τίς Οἰκουμενικές ἤ Τοπικές Συνόδους ἤ τή θεολογία συγκεκριμένων Πατέρων καί Διδασκάλων τῆς Ἐκκλησίας. Οἱ κανόνες δημιουργήθηκαν μετά τήν ὕπαρξη καί προβολή ἐρωτημάτων, ἀποριῶν ἤ προβλημάτων ἀπό τούς πιστούς καί ἔπειτα ἀπό τήν ἐμφάνιση διαφόρων ἀναγκῶν τῆς ζωῆς τῆς Ἐκκλησίας, πού ἔπρεπε νά τύχουν τῆς ἐπιλύσεως, τῆς ἀπαντήσεως, τῆς ρυθμίσεως καί ἀντιμετωπίσεως ἀπό τήν ἴδια τήν Ἐκκλησία. Καί αὐτό, διότι στό χῶρο τῆς Ἐκκλησίας πρέπει τά πάντα, κατά τόν Ἀπόστολο Παῦλο, νά γίνονται «εὐσχημόνως καί κατά τάξιν» (Α' Κορ. 14,40), ἀφοῦ «οὐ γάρ ἐστιν ἀκαταστασίας ὁ Θεός» (Α' Κορ. 14,33). Οἱ ἴδιοι δέ οἱ ἱεροί κανόνες κρύβουν στό περιεχόμενό τους τή βασική αὐτή ἔννοια τῆς ἐκκλησιαστικῆς τάξεως καί θαυμάσια βρίσκουμε σέ αὐτούς καί τίς χαρακτηριστικές ἐκφράσεις «ἐκκλησιαστική εὐταξία» (17ος καν. Πρωτοδ.), «κανονική εὐταξία» (1ος καν. Ἁγ. Κυρίλλου Ἀλεξ.).
Ἡ Ἐκκλησία λοιπόν, ἡ ὁποία κατέχει τό Ἅγιον Πνεῦμα «μένον καί ὁδηγοῦν αὐτήν εἰς πᾶσαν τήν ἀλήθειαν» (Ἰω. 16,18), ἔχει φέρει ὡς καρποφορία τοῦ ἱστορικοῦ της βίου τούς ἱερούς κανόνες, τούς ὁποίους διακρατεῖ καί διαφυλάσσει στούς κόλπους της.
Οἱ ἱεροί κανόνες ὡς θεολογία εἶναι ἑρμηνεία καί ἐφαρμογή τῶν εὐαγγελικῶν ἐντολῶν τοῦ Χριστοῦ. Ἀποτελοῦν «ἀπαύγασμα» τῆς πνευματικῆς πείρας τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή δέν εἶναι ἔξωθεν στοιχεῖα τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς πού εἰσῆλθαν ἐκ τῶν ὑστέρων σ' αὐτήν, ἀλλά εἶναι μέσα σ' αὐτήν, ἀπόλυτα συνδεδεμένοι μέ τό δόγμα καί τό ἦθος, μέ τήν ἐν Χριστῷ ζωή. Εἶναι ριζωμένοι στή θεολογία τῆς Ἐκκλησίας, καί αὐτή καί μόνο ἐκφράζουν σέ ἀμοιβαία συνάφεια μέ τή δογματική Της διδασκαλία.




Ὁ Κων/λεως, ὡς καὶ ὁ Ἀμερικῆς,
ἐτέλεσαν Θ. Λειτουργίαν
μὲ τὸ αἱρετικὸν Φιλιόκβε!
Αἱ ἐπιστολαὶ τοῦ
Τιράνων γελοιοποιοῦν τὸν Κων/λεως.
Ἄρχοντες καὶ κληρικοὶ τοῦ Φαναρίου «αὐθορμήτως»
ἐπιδίδονται εἰς
ἀσύμμετρον ἀντεπίθεσιν.
Ποῖος τελικῶς εἶναι ὁ διχάζων Οὐκρανούς, Ἕλληνας καὶ
Ὀρθοδοξίαν;
Ο ναρκισσιστής ηγέτης είναι ο αταπείνωτος, εγωκεντριστής άνθρωπος -και πολλές φορές μετριότητα-, ο οποίος λόγω της ανωριμότητος του υπερφίαλου χαρακτήρος του και των συμπλεγμάτων κατωτερότητος που τον κατατρύχουν, γίνεται επιθετικός[2] και ανάλγητος.
Του Αρχ. Κυρίλλου Κωστοπούλου, Ιεροκήρυκος Ι.Μ. Πατρών , Δρ. Κανονικού Δικαίου
Η ουσία της πνευματικής διδασκαλίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας είναι η «Θεία Κένωσις». Ο Λόγος «εαυτόν εκένωσε»[1], για την λύτρωση και την σωτηρία του πεπτωκότος ανθρώπου.
Έτσι, ο άνθρωπος καλείται να βαδίσει στα ίχνη Του Θεανθρώπου, για να μπορεί να δικαιώνεται ως πραγματικό μέλος της Αγίας Του Εκκλησίας.
Κι εάν ο απλός πολίτης λυτρώνεται με την «κένωση», την ταπείνωση, πόσο μάλλον ό ηγέτης, πολιτικός ή εκκλησιαστικός.
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου
Στη Σταύρωση του Κυρίου, ο επιβλέπων, ο εκατόνταρχος Λογγίνος, άκουσε από Εκείνον το “τετέλεσται”, ενώ η γη σείονταν κι ο ήλιος σκοτείνιαζε. Τότε ο εκατόνταρχος ψιθύρισε περιδεής: «Αληθινά ήταν γιός του Θεού». Στον ενταφιασμό του Κυρίου, ο Λογγίνος φρουρούσε με στρατιώτες τον Τάφο. Όταν Άγγελος Κυρίου σήκωσε την πέτρα, ο εκατόνταρχος και δυο στρατιώτες του πίστεψαν και έγιναν κήρυκες της Ανάστασης. Παρά τις προσπάθειες των Ιουδαίων να τους κάνουν να αναιρέσουν τα περί της Αναστάσεως, εκείνοι έμειναν στέρεοι. Ο Λογγίνος έλεγε: “Μάταιο κόπο κάνετε να σκοτεινιάσετε αυτό που λάμπει περισσότερο από τον ήλιο. Εγώ θα ομολογώ, την Ανάσταση του Χριστού.” Τότε αυτοί τον συκοφάντησαν στον Πιλάτο, μελετώντας εκδίκηση. Ο Λογγίνος νιώθοντας γύρω του μίσος, αποφάσισε να αποστρατευθεί και να φύγει μακριά.

Οι Αιγύπτιοι κατά χιλιάδες και παρά τις απειλές των Ισραηλινών να βομβαρδίσουν το συνοριοπέρασμα μεταφέρουν νερό και τροφή μέσω της ερήμου στον δεινοπαθούντα πληθυσμό της Γάζας! Φορτωμένοι σαν καμήλες στην έρημο..
Τελευταίος απολογισμός 2,215 Παλαιστίνιοι νεκροί στη Γάζα και 8,714 τραυματίες πάνω από 600 παιδιά σκοτωμένα. Ισραήλ, 1400 νεκροί.
Το Ισραήλ χτύπησε κομβόι εκτοπιζόμενων Παλαιστινίων. 70 νεκροί εκατοντάδες τραυματίες. πρόεδρος Ισραήλ Isaac Herzog δικαιολογεί τα εγκλήματα πολέμου υποστηρίζοντας ότι κανείς δεν είναι αθώος στη Λωρίδα της Γάζας …
το αποτέλεσμα αυτής της ανορθολογικής προσέγγισης σφαγείο παίδων με την ευγενική χορηγία ΕΕ,ΗΠΑ.
Ἐμβολιοποιμένες τοῦ ὀργουελικοῦ «ἀνάποδου κόσμου» σέ νέες περιπέτειες…
Ἄν ἔχουν ὅμως οἱ παπᾶδες μας τήν αἴσθηση ὅτι ἔγιναν λειτουργοί τοῦ Ὑψίστου γιά τά εὔκολα, προφανῶς κάτι κατάλαβαν πολύ λάθος.
( Καθηγητής Νεκτάριος Δαπέργολας)