Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

“Ἀδελφότης”: “Κανονικοί”, οἱ ἀχειροτόνητοι “ψευδεπίσκοποι” τῆς Οὐκρανίας



                             Λος    Ἄντζελες, 21/11/23

“Ἀδελφότης”: “Κανονικοί”, οἱ ἀχειροτόνητοι “ψευδεπίσκοποι” τῆς Οὐκρανίας

 

: “ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΣΩΤΗΡ”: ΑΤΕΚΜΑΡΤΟ “ΑΛΑΘΗΤΟ”-“ΠΡΩΤΕΙΟ”

 

 Χαλαλίζουν εἰς τό “Φανάρι” Παπικό “ἀλάθητο”-“πρωτεῖο

Γράφει ο θεολόγος  Παναγιώτης

 Κοσμίδης 


(Περιοδικόν ἀδελφότητος “Σωτήρ”, 5/12/18)

 

Α. ΕΓΚΕΚΡΙΜEΝΑ “ΑΛΑΘΗΤΑ” “ΠΡΩΤΕΙΑ” “ΨΕΥΔΟΑΥΤΟΚΕΦΑΛΑ”

[Οὐδεμία ἀνασκευή βαρυτάτων ὀλισθημάτων]

Βαρυαλγοῦμε μέ τήν ἀπαντητική ἐπιστολή τῆς ἀδελφότητος “Σωτήρ” τῆς 14/11/23, σχετικῶς μέ δύο δημοσιεύματα, στήν Χριστιανική Ἐφημερίδα “Ὀρθόδοξος Τύπος”. (Τεῦχος 2468, 27/10/23, ἄρθρα, «Πάσχει θεολογικῶς» καί «Προσφέρουν πρωτεῖο καί “ἀλάθητο” εἰς “Φανάρι”». Ὑπερπλήρης, ἡ ἐπιστολή τῆς ἐν λόγω ἀδελφότητος, ἀπό ἀπειλές, προτάγματα καί εἰρωνεῖες.

Παρ’ ὅλα αὐτά, «Ἁπλοῦς ὁ μῦθος τῆς ἀληθείας ἔφυ», ἤγουν. «Ἁπλᾶ εἶναι τά λόγια τῆς ἀληθείας» (Εὐριπίδης, Φοίνισσαι, στ. 469).

Ἐν πρώτοις, οὐδόλως ἀνασκευάζεται ἀναιρεῖται ἀναγνώρισις τῆς λεγομένης “αὐτοκεφαλίας” τῶν ἀχειροτονήτων Οὐκρανοναζί, τοῦ Ντουμένκο.

Παραπέμπουμε στό εὔγλωττο γεγονός τῆς Π.Δ.: «... οὗτοι͵ ἐζήτησαν γραφὴν αὐτῶν οἱ μεθωεσιμ͵ // καὶ οὐχ εὑρέθησαν· // καὶ ἠγχιστεύθησαν ἀπὸ τῆς ἱερατείας͵ // 2.63 καὶ εἶπεν Αθερσαθα αὐτοῖς // τοῦ μὴ φαγεῖν ἀπὸ τοῦ ἁγίου τῶν ἁγίων͵ // ἕως ἀναστῇ ἱερεὺς // τοῖς φωτίζουσιν καὶ τοῖς τελείοις» (ΒἜσδρας β’ 62).

Ἤγουν, «(μετά τήν ἐπιστροφή τῶν Ἰσραηλιτῶν ἀπό τήν Βαβυλωνιακή αἰχμαλωσία, μερικοί ἐζήτησαν νά καταχωρηθοῦν στούς καταλόγους τῶν κληρονομικῶν ἱερέων). Τότε ἔγινε ἀναζήτησις τῶν στοιχείων καί οὐδέν σχετικόν στοιχεῖον καί τεκμήριον ἀνευρέθη. Καί, τούς ἀπηγορεύθη νά μετέχουν τῶν θυσιῶν. Ἕως ὅτου κάποιος Ἀρχιερεύς νά ἀναλάβη, μέ τούς εἰδικούς κλήρους τήνΔήλωσινκαί τήνἈλήθειαν”, νά διακρίνη τό θέλημα τοῦ Θεοῦ».

Ἐπί πλέον, Ζοροβάβελ, Ἔσδρας καί Νεεμίας, δέν ἐπέτρεψαν, παρά τήν προσφορά, στούς Σαμαρεῖτες καί γενικῶς τούς μιγάδες θρησκευτικῶς καί ἐθνικῶς, στήν ἀπανέγερσι τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος,

Μετάνοια

[Ἀναμέναμε, ματαίως, μεταμέλεια, ἐπί πέντε ἔτη]

Κατά δεύτερον, τό παλαιό δημοσίευμά τους, τῆς 5/12/18, ἀποδίδει, κατ’ οὐσίαν, λάθητο” καί “Πρωτεῖο” πρός τόν Πατρ. κ. Βαρθολομαῖο. Πράγματι ἀπέχει ἀπό τό σήμερα μία πενταετία. Ἀλλά, τί σημασία ἔχει; Κύριοι, σᾶς ἀναμέναμε ἐπί ΠΕΝΤΕ ὁλόκληρα ΕΤΗ.

“Ἀντι-Γάμος”: Μόνον τά ζῶα δέν γελοῦν καί δέν διαθέτουν αἰδώ (ντροπή)

Οὐασιγκτών 18/1/24

 

 Ἀντι-Γάμος”: Μόνον τά ζῶα δέν γελοῦν καί δέν διαθέτουν αἰδώ (ντροπή)

ΑΡΟΝ-ΑΡΟΝ “ΣΤΑΥΡΩΣΟΝ” ΤΟΝ ΓΑΜΟΝ

 

: Κυβέρνησις ΛΟΑΤΚΙ+, ἀποκαθηλώνεται, Προκαθήμενος παροπλίζεται

 Γράφει ο θεολόγος Παναγιώτης Κοσμίδης

{Ἀπ. Παῦλος, διαπρύσιος}

 [Ἀκαθαρσίες, ἀσχημοσύνες]: «... Διὸ παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς // ἐν ταῖς ἐπιθυμίαις τῶν καρδιῶν αὐτῶν // εἰς ἀκαθαρσίαν τοῦ ἀτιμάζεσθαι τὰ σώματα αὐτῶν // ἐν αὑτοῖς͵ // ... διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ θεὸς // εἰς πάθη ἀτιμίας· // ... αἵ τε γὰρ θήλειαι ... // ... καὶ οἱ ἄρσενες ... // ... ἐξεκαύθησαν... // τήν ἀσχημοσύνην ... // ... παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ θεὸς // εἰς ἀδόκιμον νοῦν͵ // ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα͵ ....» (Ρωμ. α’ 24-28).

[Παράφρασις]: [Γιαὐτό τό λόγο, // (αὐτούς πού διαστρέφουν τήν ἀλήθεια), // τούς παρέδωσε στίς ἐπιθυμίες τῆς σαρκός, // εἰς ἀκαθαρσίες // νά ἀτιμάζουν τά σώματα αὐτῶν, // ... καί οἱ γυναῖκες ... // καί οἱ ἄνδρες ... // πυρπολήθησαν ἀπό τήν ἀσχημοσύνη // και τούς παρέδωσε Θεός // νά ἀποκτήσουν  ἄπρεπο νοῦ // καί νά ποιοῦν τήν αἰσχρότητα].

 

Α. ΚΑΤΑΠΤΩΣΙΣ ΨΕΥΤΟΕΥΡΩΠΗΣ

 

[Συγκεντρώνουμε τά “Ἠθικά Στατιστικά Στοιχεῖα”]

Ὁ ἐκ Μάνης αὐτοκράτωρ, ὁ Μέγας Ναπολέων, ἐζήτησε ἀπό τούς κατασκόπους τῆς ἀστυνομίας, νά καταμετρήσουν τίς διαθέσεις καί τόν ἐνθουσιασμό τοῦ λαοῦ, γιά τό πρόσωπό του καί γιά τό μεγαλεῖο τῆς Γαλλίας. Συγκεκριμένα νά συγκεντρώσουν τά “Ἠθικά Στατιστικά Στοιχεῖα”, μέσα στήν κοινωνία.

Ὡστόσο, ποιός ἐνδιαφέρεται γιά τήν ἠθική, ὅταν ἡ κοινωνία διαφθείρεται καί οἱ ἄρχοντες κατέπεσαν στό βάραθρο τῆς ἀνυποληψίας; Ἀξιοσημείωτο πώς, ἐκεῖνο πού εἶναι ἠθικά λανθασμένο, δέν δύναται νά εἶναι πολιτικά ὀρθό. Προφανῶς, ἡ πολιτική καί δημοσία ζωή, προσοφείλει νά ἀποτελῆ, συνέχεια τῆς ἠθικῆς.

«Ἡ γρανιτένια πρώτη ὕλη τῶν μεγάλων ἠθικῶν ἐννοιῶν, πλαστικοποιήθηκε ἤ ἐλαχιστοποιήθηκε, μέ τήν πρόοδο τῆς βιομηχανίας. Ἡ ἀνθρωπότητα σήμερα, κυριαρχεῖται ἀπό κάθε εἴδους ρύπανσι, τοῦ περιβάλλοντος τῶν ἤχων, τοῦ ἤθους καί τῆς ψυχῆς» (Μεν. Παλάντιος, Ἀκαδημαϊκός).

Συγχρόνως, προβάλλονται δῆθεν πολιτισμένες ὑπερβόρειες χῶρες, πού κατακλύζονται ἀπό τήν διαστροφική ἀνηθικότητα. Παράδειγμα, μία χώρα, πού προεβάλετο ὡς πολιτιστικό πρότυπο, ἡ Σουηδία, μᾶς παρουσίασε τό φαινόμενο: Ἐπέβαλαν στείρωσι σέ πολίτες, τούς ὁποίους ἐθεώρησαν διανοητικῶς καθυστερημένους. Τό δέ Σύνταγμα τῶν ΗΠΑ, ἐπιτρέπει τόν θάνατο τῶν διανοητικῶς καθυστερημένων.

Βαρβαρισμός καί ἀπανθρωπιά, σέ ὅλο της τό μεγαλεῖο. Μισανθρωπισμός, ἀπό δῆθεν πνευματικά ἀνεπτυγμένους, μά ἠθικά καταβαραθρωμένα ἄτομα.

Παλαιά, ὅταν τό Ρωμαϊκό κράτος ἦτο εἰρηνικό (δέν ἐπιτελοῦσε διωγμούς) (δ’ αἰῶνα καί ἑξῆς) καί οἱ ἐκ βορρᾶ βάρβαροι τό ἐτσάκιζαν, τότε τό πνεῦμα τοῦ . Αὐγουστίνου συλλαμβάνει, ἐμπνέεται, τήν Μεγάλη Ἰδέατοῦ Κράτους τοῦ Θεοῦ, τοῦ Civitas Dei”.  Ἐπί χιλιετίες εἴχαμε τήν “Ἁγία Ρωμαϊκή Αὐτοκρατορία”, σέ ποικίλες δομές. Σήμερα, θαυμάσατε(!) οἰκτρότητα, στά ἀναφερόμενα ψευδεπίγραφα, ὡς Χριστιανικά Ἔθνη.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ: α) Η απόδοση τιμής προς τον Χρυσορρήμονα Πατέρα της Εκκλησίας μας 13-11-2000 (Γ 201Α)

 

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία του μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου   με θέμα:

                       ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:

  α) Η απόδοση τιμής προς τον Χρυσορρήμονα Πατέρα της Εκκλησίας μας

 β)Ερμηνεία της προτάσεως της Θείας Λειτουργίας του Ιερού Χρυσοστόμου:   «Μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης προσέλθετε»

                                                 [εκφωνήθηκε στις 13-11-2000  (Γ 201Α)]       

     Σήμερα, αγαπητοί μου, η Εκκλησία μας τιμά και γιορτάζει τη μνήμη του μεγάλου διδασκάλου της, του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου. Ό,τι να πει κανείς ή να εγκωμιάσει, πάντα θα έμενε φτωχό μπροστά σε μία τόσο μεγάλη μορφή του λόγου της εκκλησιαστικής διακονίας και της αγιότητος που ήτο ο Ιερός Χρυσόστομος. Αλλ΄έστω και ελλιπώς, κάτι θα μπορούσαμε να πούμε.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024


Ὁ Ὅσιος Ξενοφῶν μετὰ τῆς συμβίου του Μαρίας καὶ τῶν τέκνων Ἀρκαδίου καὶ Ἰωάννου



Ὁ Ὅσιος Ξενοφῶν κατοικοῦσε στὴν Κωνσταντινούπολη κατὰ τοὺς χρόνους τῶν αὐτοκρατόρων Ἰουστίνου Α’ (518 – 527 μ.Χ.) καὶ Ἰουστινιανοῦ (527 – 565 μ.Χ.). Ἦταν πλούσιος συγκλητικὸς καὶ διακρινόταν γιὰ τὴν βαθιὰ εὐσέβειά του πρὸς τὸν Θεό. 
Εἶχε δύο παιδιά, τὸν Ἀρκάδιο καὶ τὸν Ἰωάννη. Μόλις αὐτὰ τελείωσαν τὰ ἐγκύκλια γράμματα, τὰ ἔστειλε στὴ Βηρυττὸ τῆς Φοινίκης, γιὰ νὰ μελετήσουν καὶ νὰ σπουδάσουν τὴ νομικὴ ἐπιστήμη. Καθ’ ὁδὸν τὸ πλοῖο μὲ τὸ ὁποῖο ταξίδευαν ναυάγησε. Διασώθηκαν ὅμως καὶ μετέβησαν στὰ Ἱεροσόλυμα ὅπου ἔγιναν μοναχοί. 

Τ Ι - Ε Σ Τ Ι Ν - Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Σ ;

 



Τ Ι    Ε Σ Τ Ι Ν    Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Σ ;
----  .  ----

«ἀγαθά καί φαῦλα» (Ἰωάν.5,29)  

«ἀρετή καί κακία» (Β΄Πέτ.1,5: Α΄Κορ.14,20)

                                                        * * *

Θά ἦτο καλό καί ὠφέλιμο νομίζω, τό νά γνωρίζῃ κάθε ἄνθρωπος ρεαλιστικά, ὅτι ἡ πραγματική του ἀρχή, ἤ διαφορετικά ἡ ἔναρξις τῆς ὑπάρξεώς του δέν τελεσιουργεῖται, ὡς διαπιστοῦται ἐπιστημονικῶς σήμερον μόνον κατά τήν ἱερωτάτην, μεγαλειωδεστάτην καί θαυμαστήν ἐκείνη  στιγμήν τῆς ἑνώσεως τοῦ σπέρματος τοῦ Πατρός του μετά τοῦ ὠαρίου τῆς Μητρός του ἐν τῇ μήτρᾳ αὐτῆς· ἀλλά προϋπῆρχεν βαθύτατα καί ἀϊδίως ἐν τῷ νοΐ τῆς Ἁγίας Τριάδος, «προγιγνωσκούσης Ταύτης ἕνα ἕκαστον, προορισμόν αὐτοῦ προκαθορισάσης, γεννώσης ἐν χρόνῳ περί τό ἐννεάμηνον, καλούσης, δικαιούσης τέλος ποτέ τοῦτον» (Ρωμ.8,29-30).

Ὁ Υἱός καί λόγος τοῦ Θεοῦ Πατρός, θέτων Θεῖον ἄημα, ψυχήν ζῶσαν, κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν Αὐτοῦ δημιουργῶν τόν ἄνθρωπον, ἀρχέτυπον  παραμένων, δι’ οὗ τά πάντα ἐγένετο καί χωρίς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδέ ἕν ὅ γέγονεν» (Ἰωάν.1,2: Γέν.1,26 & 2,7), τοποθετεῖ καί «φύλακα ἄγγελον» ἀπό τήν πρώτην αὐτήν στιγμήν τῆς συλλήψεως, ὡς ἀναφέρει ὁ Ἁγιος Ἰσίδωρος ὁ Πηλουσιώτης· μέχρι γεννήσεως-τοκετοῦ, καθ’ ὅλην τήν πορείαν τοῦ βίου καί ἕως τῆς ἐξόδου ἑκάστου ἀνθρώπου ἐκ τοῦ κόσμου τούτου.


Καί ἐρωτᾶ ὁ Προφητάναξ Δαϋίδ, «τί ἐστιν ἄνθρωπος, ὅτι μιμνήσκῃ αὐτοῦ;  υἱός ἀνθρώπου, ὅτι ἐπισκέπτῃ αὐτόν;» (Ψαλ.8,5)     

   

Καί ἀπαντᾶ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ὁ ἴδιος τί εἶναι ὁ ἄνθρωπος, συνεχίζων·  «ἠλάττωσας αὐτόν βραχύ τι παρ’ ἀγγέλους, δόξῃ καί τιμῇ ἐστεφάνωσας αὐτόν, καί κατέστησας αὐτόν ἐπί τά ἔργα τῶν χειρῶν σου» (Ψαλ.8,6-7). 

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024

ΤΟ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΙ



ΤΟ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΟΙ

 ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΙ

Φώτιος Γ. Πάλλας, Φιλόλογος

Όλες οι μέχρι τώρα δημόσιες τοποθετήσεις και ενέργειες του Πρωθυπουργού σχετικά με το εν λόγω νομοσχέδιο, δηλαδή στις

17-03-2021 συγκρότηση επιτροπής για τη μελέτη του θέματος,

29-06-2021 παράδοση εισήγησης-έκθεσης αυτής της επιτροπής με τίτλο «Εθνική Στρατηγική για την ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+»,

11-09-2022 δηλώσεις στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ότι για πρώτη φορά η χώρα μας έχει εθνική στρατηγική για την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+,

05-07-2023 δηλώσεις στο πρακτορείο Bloomberg ότι η στρατηγική αυτή θα ολοκληρωθεί,

Ο συνωμότης Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και το τέταρτο «στεφάνι».


Γράφει ο Μέτοικος

"ΔΩΡΟ ΓΑΜΟΥ" ἀπό τόν ἅγιο Γρηγόριο τόν Θεολόγο




Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ἔστειλε σέ μία πνευματική του θυγατέρα, τήν Ὀλυμπιάδα ,τήν κατωτέρω ἐπιστολή σάν « δῶρο » γιά τόν γάμο της, πού μόλις τέλεσε. Ἡ κατωτέρω ἐπιστολή ἔχει βάθος Θεολογίας καί ψυχολογίας. Καί πάνω ἀπ’ ὅλα δίνει στή σύζυγο πολύτιμες συμβουλές γιά ἕναν πετυχημένο γάμο. Γράφει λοιπόν ὁ Ἅγιος:

«Κόρη μου, στούς γάμους σου, ἐγώ ὁ Πνευματικός σου πατέρας, ὁ Γρηγόριος, σοῦ κάνω δῶρο τοῦτο τό ποίημα. Καί εἶναι ὅ,τι καλλίτερο ἡ συμβουλή τοῦ πατέρα: Ἄκου λοιπόν Ὀλυμπιάδα μου. Ξέρω ὅτι θέλεις νά εἶσαι πραγματική χριστιανή . Καί μία πραγματική χριστιανή πρέπει ὄχι μόνο νά εἶναι, ἀλλά καί νά φαίνεται. Γι' αὐτό ,σέ παρακαλῶ ,νά προσέξης τήν ἐξωτερική σου ἐμφάνιση. Νά εἶσαι ἁπλή. Τό χρυσάφι, δεμένο σέ πολύτιμες πέτρες, δέν στολίζει γυναῖκες σάν καί σένα. Πολύ περισσότερο τό βάψιμο. Δέν ταιριάζει στό πρόσωπό σου, τήν εἰκόνα τοῦ Θεοῦ, νά τήν παραποιῆς καί νά τήν ἀλλάζης, μόνο καί μόνο γιά νά ἀρέσης. Ξέρε το ὅτι αὐτό εἶναι φιλαρέσκεια καί νά μένης ἁπλή στήν ἐμφάνιση. Τά βαρύτιμα καί πολυτελῆ φορέματα ,ἄς τά φοροῦν ἐκεῖνες, πού δέν ἐπιθυμοῦν ἀνώτερη ζωή, πού δέν ξέρουν τί θά πῆ πνευματική ἀκτινοβολία . 

Γεώργιος Κ. Τζανάκης, Συνοδική ἀπόφασις: Μισόλογα καὶ ἀπραξία. Ἡ εὐθύνη κληρικῶν καὶ λαοῦ.

 


Συνοδική ἀπόφασις: Μισόλογα καὶ ἀπραξία.

Ἡ εὐθύνη κληρικῶν καὶ λαοῦ.

Γεώργιος   Κ. ΤζανάκηςἈκρωτήρι Χανίων.

Τελικῶς τί θέλει νὰ πῇ ἡ Ἱερᾶ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἐλλάδος μὲ τὴν ἀπόφασί της; Σὲ ποιούς ἀπευθύνεται καὶ τί λέει στὸν κάθε ἕνα; Ποιός ὁ πραγματικὸς στόχος καὶ σκοπός μιᾶς τέτοιας ἀνακοινώσεως;

Μία πρόχειρογραμμένη ἀνακοίνωσι μὲ 9 ἀριθμημένες παραγράφους στὶς ὁποῖες βρίσκονται διάσπαρτες διαπιστώσεις, θέσεις, ἀπόψεις, ἐρωτήσεις σὲ μιὰ στιγμὴ ποὺ ἀπαιτεῖται λόγος ἀπλός, σαφὴς καὶ οὐσιαστικὸς ποὺ νὰ παρεμβαίνει, ὅμως, στὰ γεγονότα καὶ νὰ δημιουργεῖ ἀποτελέσματα.

Εἰδικῶς στὴν κακοδιατυπωμένη 2η παράγραφο, ὁ συντάκτης της προσπάθησε νὰ δικαιολογήσῃ τὴν «ὑποχρέωσι» τῆς Ἐκκλησίας νὰ ἐνημερώσῃ τὸν πιστὸ λαό:

 «Προφανώς η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά αυτή η παράμετρος ούτε στερεί την ελευθερία του λόγου από την Εκκλησία ούτε απαλλάσσει την Εκκλησία από το καθήκον ενημέρωσης του πιστού λαού ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι συνίσταται η αμαρτία». Ἀνακοίνωσις Ἰερᾶς Συνόδου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος 23/1/2024 §2 [1]

Αὐτὰ εἶναι προφανὴ καὶ αὐταπόδεικτα καὶ δὲν χρειάζεται νὰ ἀναφέρονται, διότι μπορεῖ  νὰ σκεφτεῖ κανεὶς ὅτι ὑπῆρχε ὑπόσχεσις πρὸς τὴν Πολιτεία ὅτι ἡ Ἐκκλησία δὲν θὰ μιλοῦσε, οὔτε θὰ ἐνημέρωνε τὸν λαό, καθότι τὸ νομοθετικὸ ἔργο ἀφορᾶ ἀποκλειστικὰ τοὺς πολιτικούς, ὅπως, ἰσχυρίζονται καὶ δὲν ἔχει καμμιὰ δουλειὰ ἡ Ἐκκλησία. Οἱ δηλώσεις τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν Ἰερωνύμου καὶ τοῦ Κρήτης Εὐγενίου κάτι τέτοιο ἔδειχναν. «Ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι συνίσταται η αμαρτία». Ἡ πολιτεία θὰ μποροῦσε νὰ ὑποδείξῃ σὲ τί συνίσταται ἡ ἁμαρτία; Βέβαια τόσοι καὶ τόσοι πολιτικοὶ (ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς τηλεμαϊντανοὺς, τοὺς δημοσιογράφους καὶ κάποιους διάσημους) δηλώνουν μὲ ἀπόλυτη σιγουριὰ ὅτι ὁ κιναιδισμὸς, ἡ ἀρσενοκοιτία καὶ ὁ λεσβιασμὸς δὲν εἶναι ἁμαρτία [2]καὶ κάποιοι ἱεράρχες συμφωνοῦν. Ὅμως καὶ σ᾿ αὐτὴ τὴν ἀνακοίνωσι τῆς Συνόδου πουθενὰ δὲν ἀναφέρεται ὅτι οἱ παρεκλίσεις αὐτὲς εἶναι ἁμαρτία.

Λυκούργος Νάνης, ιατρός: Σχόλιο για την τοποθέτηση Μητσοτάκη στο υπουργικό συμβούλιο αναφορικά με τον ψευτογάμο των ομοφυλόφιλων

To κατάπτυστο αυτό κείμενο εξήλθε του έρκους των οδόντων του εθνικού ολετήρα που ακούει στο όνομα Κυριάκος Μητσοτάκης

Κάποιον λόγο (ή μήπως λόγους;;) έχει προφανώς ο πρωθυπουργός της αισχύνης για  να προεξοφλεί τη μη διατάραξη των σχέσεων της "πολιτικά ορθής" κυβέρνησής του και της εκκλησιαστικής ηγεσίας.



Λυκούργος Νάνης, ιατρός 

"Σε αυτόν τον διάλογο ακούστηκαν όλες οι απόψεις και σέβομαι όλες τις απόψεις. Ακούστηκαν οι απόψεις της παράδοσης, της εξέλιξης, αλλά και της δικής μας πλευράς που πιστεύω ότι εντάσσει την παράδοση στην εξέλιξη.

Ακούστηκαν όμως και φωνές που δεν είχαν ακουστεί μέχρι σήμερα, κυρίως των ομόφυλων γονέων που θα μπορούν επιτέλους να κοιμούνται ήσυχοι το βράδυ, απαλλαγμένοι από το φόβο ότι αν τους συμβεί κάτι, το παιδί τους δεν θα καταλήξει στον άλλο γονέα αλλά θα βρεθεί σε κάποιο ίδρυμα.

Και είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι στα πλαίσια αυτού του δημόσιου διαλόγου εξηγήθηκε, πιστεύω λεπτομερώς, τι δεν κάνει το νομοσχέδιο: δεν μεταβάλλει το ισχύον πλαίσιο της παρένθετης κύησης, δεν το επεκτείνει ουσιαστικά στα ομόφυλα ζευγάρια και αποκλείει τους χαρακτηρισμούς «Γονέας 1» και «Γονέας 2». Γιατί -θέλω να το τονίσω- η Ελλάδα δεν θα γίνει ένα εργαστήρι πολιτικών που δεν εφαρμόζονται παρά μόνο σε ελάχιστες χώρες του κόσμου.

Με λίγα λόγια, η νέα ρύθμιση προσθέτει δικαιώματα σε μερικούς, χωρίς, όμως, να αφαιρεί κανένα δικαίωμα από τους πολλούς. Είναι κάτι που απαιτεί, άλλωστε, και η ευαισθησία της Δημοκρατίας μας, στην οποία δεν επιτρέπεται να υπάρχουν πολίτες δύο κατηγοριών και σίγουρα δεν επιτρέπεται να υπάρχουν «παιδιά ενός κατώτερου θεού».

Ένα θέμα, λοιπόν, ισότητας δεν προσφέρεται, θα το ξαναπώ, για διχαστικές προκλήσεις και σίγουρα δεν προσφέρεται και για υπερβολικές μεγεθύνσεις. Κι έτσι υποδέχομαι και τις θέσεις της Εκκλησίας, τις οποίες σέβομαι απόλυτα. Άλλωστε, αυτή η κυβέρνηση έχει δώσει πολλές πρακτικές λύσεις σε ανάγκες του κλήρου που εκκρεμούσαν εδώ και δεκαετίες.

Ωστόσο, εδώ θέλω να είμαι σαφής: αναφερόμαστε σε επιλογές της Πολιτείας. Όχι σε θεολογικές πεποιθήσεις. Και παλαιότερα, άλλωστε, με την Εκκλησία είχαμε διαφορετικές οπτικές για τον πολιτικό γάμο, για την καύση των νεκρών, για το θέμα των ταυτοτήτων.

Η ζωή, ωστόσο, απέδειξε ότι οι αλλαγές αυτές ήταν ώριμες. Δεν έβλαψαν ούτε την κοινωνία, δεν έβλαψαν ούτε τελικά τη συνεργασία Πολιτείας και Εκκλησίας και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει και τώρα". (https://www.primeminister.gr/2024/01/24/33446).

To κατάπτυστο αυτό κείμενο εξήλθε του έρκους των οδόντων του εθνικού ολετήρα που ακούει στο όνομα Κυριάκος Μητσοτάκης και που, δυστυχώς, για τις πολλές και φρικτές αμαρτίες κλήρου και λαού, "κυβερνά" το δύσμοιρο τούτον τόπο, υλοποιώντας άνευ αιδούς και συστολής τους σχεδιασμούς της δυσώνυμης Νέας Τάξης και  προάγοντας, κατ αυτόν τον τρόπο, το διαστροφικό μεταχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας και  κυρίως της νεολαίας και , κατά κύριο λόγο των αθώων και ανεύθυνων παιδιών.