Ο ειδικευμένος στις άθεσμες συναντήσεις επίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος Β΄ Λιάπης, αποκαλύφθηκε ότι συνάντησε στο σκοτάδι του παρασκηνίου τον ένθερμο εισηγητή κοινωνικών πρακτικών χωρίς ηθικό και πολιτισμικό υπόβαθρο Κυριάκο Μητσοτάκη, υπονομευτή της λαϊκής σοφίας και ευαισθησίας των Ελλήνων στην πολιτιστική και θρησκευτική κληρονομιά τους.
Μετά το σκανδαλισμό που προκάλεσε η αποκάλυψη φατριασμού του Αθηνών Ιερώνυμου με τον Πρωθυπουργό της Ελληνικής Κυβερνήσεως, ο «πάσης Ελλάδος» ψέλλισε ένα «θα μπορούσε να γίνει δημοψήφισμα» για το «γάμο» των ομοφυλοφίλων, θεσμό άμεσης δημοκρατίας που απέρριπτε για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες επί κυρού Χριστοδούλου, για να του απαντήσει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ότι : «Τα ζητήματα δικαιωμάτων δεν λύνονται με δημοψηφίσματα»!
Αφού, λοιπόν, για ζητήματα «δικαιωμάτων» που έχουν οι λεσβίες και οι σοδομίτες δεν γίνεται δημοψήφισμα, γιατί οι βουλευτές ψηφίζουν «κατά συνείδηση» ή προτρέπονται σε αποχή, σε νομοσχέδιο που «υπεραμύνεται των τάχα μου δικαιωμάτων» που έχουν οι λοατκι+;
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο επίσκοπος του «Άστεως των Αθηνών», όπως τον αποκάλεσε ο Κωνσταντινουπόλεως π.Βαρθολομαίος αμφισβητώντας ευθέως το «και πάσης Ελλάδος» στη Φήμη του Ιερώνυμου, απαξιώνει τη Συνοδική λειτουργία της Εκκλησίας, με εξαιρετικά δυσάρεστα έως καταστροφικά αποτελέσματα.
Για να θυμούνται «οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι», ο Αθηνών Ιερώνυμος «πριν αλέκτορα φωνήσαι» απαρνήθηκε και υπονόμευσε το Συνοδικό Σύστημα της Ορθοδόξου Εκκλησίας τρεις (γνωστές) φορές.
Το φθινόπωρο του 2018 ανακοινώθηκε ότι, ο Αλέξης Τσίπρας και ο Ιερώνυμος Λιάπης μετά από παρασκηνιακές διαβουλεύσεις μηνών, συμφώνησαν χωρίς τη συγκατάθεση της Δ.Ι.Σ. και της Ιεραρχίας να διαγραφούν από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών οι Ιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος. Το γεγονός προκάλεσε μείζονα σκανδαλισμό διότι και, επί της ουσίας, οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στη συρρίκνωση των ενοριών της Εκκλησίας και, στη δραματική μείωση του Ιερού κλήρου στις μικρές Μητροπόλεις, αφήνοντας αλειτούργητους και αποίμαντους τους Ορθόδοξους Έλληνες.
Στις 22 Μαΐου του 2019 ερήμην της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου ο Αθηνών Ιερώνυμος συναντήθηκε με τον π.Βαρθολομαίο στην Αθήνα και συναποφάσισαν να δοθεί στη σχισματική «εκκλησία» των Σκοπίων, μετά την προαποφασισμένη από το Φανάρι απόδοση αυτοκεφαλίας! Το όνομα «Εκκλησία Αχρίδος»! Μαχαιρώνοντας πισώπλατα το Ορθόδοξο Σερβικό Πατριαρχείο και το χριστεπώνυμο πλήρωμά του! Εκθέτοντας, παράλληλα, και την Ελληνική Εκκλησία.
Τώρα και, αφού, ως Αρχιεπίσκοπος πολλές φορές διακήρυξε ότι η Εκκλησία θα τοποθετηθεί στο επίμαχο νομοσχέδιο για το «γάμο» των ομοφυλοφίλων μετά την κατάθεσή του, αποκαλύφθηκε ότι, για μια ακόμη φορά, φατρίασε «πουλώντας» τους «κακούς υπαλλήλους» που συγκροτούν την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος η οποία, παραδόξως, στην έκτακτη συνεδρίασή της στις 23 Ιανουαρίου του ενεστώτα χρόνου αποφάσισε και διακήρυξε ότι «τάσσεται κατά του πολιτικού γάμου «ομόφυλων ζευγαριών» και, εν πάση περιπτώσει, «με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης (;) και αγάπης, η Αγία Εκκλησία μας είναι κάθετα αντίθετη προς το προωθούμενο νομοσχέδιο» για το «γάμο» των αρσενικοθήλυκων- σοδομιτών.
Η απόφαση αυτή των εν Συνόδω ευρισκομένων «κακών υπαλλήλων», όπως ονομάζει ο Σιδηροκάστρου Μακάριος τους επισκόπους, θυμίζει το γνωμικό «Να σε κάψω Γιάννη, να σ’ αλείψω μέλι για να γιάνει», διότι, όλοι οι αγιογραφικοί λόγοι που προτάσσονται του τελικού συμπεράσματος της ανακοινώσεως ίσχυαν και κατά το χρόνο ανακοινώσεως της προθέσεως του Πρωθυπουργού να νομοθετήσει η Κυβέρνησή του τον άθεσμο «γάμο» λεσβιών και αρσενοκοιτών.
Όποτε, δεν υπήρχε κανένας λόγος χρονοτριβής στην τοποθέτηση της Ορθοδόξου Ελληνικής Εκκλησίας ή, σωστότερα, ο μόνος λόγος αναβολής μιας απερίφραστα καταδικαστικής αποφάσεως για το σχεδιαζόμενο έγκλημα ενάντια στην ταυτότητα και παράδοση της Ελληνικής οικογένειας και την ιερότητα του γάμου ήταν η πήξη τυρείας Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Πάντως, με αυτή τη χρονοτριβή στη λήψη τουλάχιστον μιας καταδικαστικής αποφάσεως για το «γάμο» λεσβιών- αρσενοκοιτών, το μόνο που κατάφεραν οι «κακοί υπάλληλοι» και ο προϊστάμενός τους, είναι να προκαλέσουν μείζονα ταραχή στο χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας και, η Εκκλησία να εκτεθεί με τις προκλητικές και βλάσφημες τοποθετήσεις ιεραρχών πως, και τάχα μου, «Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο»! και «αγαπάμε την ιδιαιτερότητα» των ομοφυλοφίλων!!!
Ο Κανονολόγος Βαλσαμών διακρίνει τρεις κατηγορίες αθέσμων γάμων : τον ονομαζόμενο «γάμο νεφάριο» ήτοι παράνομο, τον «δαμνάτο γάμο» ή αλλιώς κατάκριτο και τον «ίγκεστο» γάμο τον ονομαζόμενο και αθέμιτο.
Που να φανταστεί ο τιτουλάριος Ορθόδοξος Πατριάρχης Αντιοχείας Θεόδωρος Βαλσαμών ότι, επί των ημερών του Αθηνών Ιερώνυμου Β΄ Λιάπη θα υπάρξει και τέταρτη κατηγορία˙ ο «γάμος ή το στεφάνι» λεσβιών- αρσενοκοιτών.