Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Στο μέσον του ναού σαν συγγενείς του Μίδα

Ο δέσποτας δεν γιορτάζει, φαντάσου και να γιόρταζε επίσημα



«…εορτάζομεν τα ημέτερα ονομαστήρια, συμμετέχοντες εις την δοκιμασίαν του χειμαζομένου λαού δεν θα εορτάσωμεν επισήμως, δεν θα δεχθώμεν εορτίους ευχάς,…»




   Δείτε πώς μας δουλεύουν κι όλας και δεν ντρέπονται  όχι μόνο να τα κάνουν, αλλά και να φωτογραφίζονται αναίσχυντα. Δείτε πώς κάθονται σαν μεγάλοι πασάδες οι ποιμένες!

  Είδατε ποτέ τον τσομπάνη να κάθεται έτσι, ή στέκεται όρθιος  και επιτηρεί το κοπάδι του; Λέτε να ‘χουν στραμμένο το βλέμμα στον «χειμαζόμενο λαό»;

    Προσεύχονται άραγε; Είναι στάση προσευχής στο μέσο του ναού;

   Το Ευαγγέλιο μας έδειξε πρότυπα προσευχής, τον τελώνη και τον Ιησού στους  Εμμαούς!!!

    Να κτυπήσουν τα στήθη τους όπως ο τελώνης, δεν μπορούν, να μη ξεκολλήσουν τα διαμαντάκια και οι άλλες πολύτιμες πέτρες από τα εγκόλπιά τους… Να γονατίσουν, ούτε λόγος… θα τσακίσουν οι πολύτιμες στολές… Γι αυτό και κάθονται έτσι αραλίδικα … ναρκισσευόμενοι.

     Στο μέσο του ναού σαν συγγενείς του Μίδα, σαν δραπέτες των παραμυθιών με τους πασάδες… Μήπως θυμάστε πού στάθηκε ο Φαρισαίος της παραβολής;

    Αφαιρώντας τους  όσα έχουν πάνω τους, που κοστίζουν όσο η μισθοδοσία του προσωπικού νοσοκομείου μικρής πόλης,  αναρωτιέμαι, κάτω από αυτή την εξεζητημένη πολυτέλεια,  θα βρούμε άραγε μια καρδιά «έμπλεως ευσπλαχνίας  και πόνου… προς τον δοκιμαζόμενο λαό»;!!!

     Τι μου θύμισαν!… τη μητέρα που μας  εφιστούσε την προσοχή στα φρεσκοσιδερωμένα σεμεδάκια και τις κουρτίνες, που τις ακουμπούσε στις πολυθρόνες του σαλονιού να  μη κάνουν τσακίσματα,  έτσι όπως απλώθηκαν οι εις «τύπον και τόπον  Χριστού» δεσποτάδες!!!

     Ή το άλλο, πριν από χρόνια, αυλοκόλακες στην γιορτή του μοιχεπιβάτη δεσπότη της  Λαρίσης, έστελναν για δώρο  γλάστρες με λουλούδια και από τον φόβο του  τις ξερίζωναν ερευνώντας  μήπως πέραν της ευωδίας των ανθέων  υπήρχε τίποτα το  εκρηκτικό στην ρίζα των λουλουδιών. Τι σου κάνει ο φόβος!!!…

     Δεσπότης πράμα κυκλοφορούσε μέσα σε κλούβες αστυνομικών και περιπολικά και με το πολυτελές αυτοκίνητο  ενός γελαδοβοσκού με την υπόσχεση, που τελικά δεν τήρησε,  να τον κάνει οδηγό του.  Φοβούμενος την οργή των Χριστιανών κρυβόταν πότε στο άσυλο της βίλλας φίλου  μεγαλοβιομήχανου που απεβίωσε άδοξα… και πότε στο σπίτι ιερέων που μετά τους προήγαγε στην διαχείριση  μεγάλου προσκυνήματος και έγιναν διάσημοι στα τηλεοπτικά κανάλια…. Στην κεντρική πλατεία γιόρταζαν τον πολιούχο, πλήθος δεσποτάδων επίσημοι και άσημοι λόγοι πύρινοι, προσφωνήσεις και αντιφωνήσεις και μέσα από τις φυλλωσιές των  δένδρων να εκπέμπουν τηλεκατευθυνόμενα  μεγάφωνα  στεντορείος το ΑΝΑΞΙΟΣ και άλλες αποδοκιμασίες. Αυτοί  κάτωχροι χάνοντας την φωνή των υποκρινόμενοι τους απαθείς οπισθοβατούντες εκάλυπταν τα νότα τους έμπροθεν των σιδηρόφρακτων δυνάμεων ασφαλείας  ουκ αισχύνθησαν…  Θαμώνες και δένδρα ακόμα σπαρταρούν στα γέλια … με τους εκατοντάδες  αστυνομικούς που  αναρριχούταν στα δένδρα  ξεσκίζοντας την   στολή τους   εν σώματι να συλλάβουν τα διαταράσσοντα την τελετή δένδρα!!!… Πηλίκια αστυνομικών με χρυσές κλάρες να αιωρούνται σκαλωμένα  στα δένδρα στην προσπάθεια εξερευνήσεώς τους, ευτελισμός των παρασήμων… Δεν έφταναν οι φωνές από  τα δένδρα, Χριστιανοί, άρχισαν να φωνάζουν και από τις γύρο πολυκατοικίες … Οι αστυνομικοί τα έχασαν  κινούμενοι  δώθε –κείθε σε γενική  σύγχυση…  Μέσα στην γενική  αναταραχή για μια στιγμή γίνεται ανακωχή  παραπλανητική  και άμεσος  αρχίζουν φωνές σε τόνο υψίφωνο τα ΑΝΑΞΙΟΣ-ΑΝΑΞΙΟΣ   από ένα  βρεφικό καρότσι  που περιείχε μεταμορφωμένο  μεγάφωνο σε  χαριτωμένο φασκιωμένο ανήσυχο μπέμπη του οποίου με καθυστέρηση συνειδητοποίησαν το ασύλληπτο «ασυνόδευτο κλάμα» …  Αίφνης  ο αετός ο μεγαλοπτέρυγος εφορμά  ακάθεκτος από αέρος  αγγίζοντας τον σταυρό του τρούλου πλανάροντας ελεύθερος δηλώνοντας ότι οι Χριστιανοί είναι ταγμένοι να είναι αδούλωτες ψυχές απροσκύνητοι των ειδώλων   και στα στήθη τους κρεμάσανε τον σταυρό  του Εσταυρωμένου για να τον τιμούν επαξίως με γενναιότητα, ομολογιακά, και δεν είναι αλεκτρυόνες των κελευσμάτων των αναξίων δεσποτάδων, μοιχεπιβατών  και οικουμενιστών.  Η παρουσία του αετού έκανε συνειδητή την αναξιότητά τους την μικρότητά τους μπροστά στην ασύλληπτη  γενναιότητα του υψιπετή αετού.   Σκηνές απερίγραπτες ανεπανάληπτες, απείρου κάλλους… Ιστορικές!.  Από την άλλη  Κυριακή στην είσοδο του Ναού όπου λειτουργούσε ο εκλεκτός δεσπότης των ΜΑΤ και του Σεραφείμ του Τίκα  αστυνομικοί με δεσποτικούς Χαφιέδες καταδότες όποιος ύποπτος προσέρχονταν υποβαλλόταν σε σωματική έρευνα.    Μπέμπης σε καρότσι δεν έμπαινε στον  πολιούχο. Τα παιδιά μεγάλωσαν και διαμαρτύρονται από τις παιδικές χαρές και στα σχολεία όπου τον παρουσιάζουν για να τον επιβάλουν ακόμα σήμερα.  Πώς να τα ξεχάσεις αυτά;;; Πρέπει να αναπαραχθούν σε ταινία.  Ο δεσπότης για να ανορθώσει  το τρωθέν του κύρος περιβάλει και περιφέρει την κενότητά του με εκατοντάδες αρχιερατικές στολές  καμαρώνοντας σαν παγώνι.  Υποχρεώνει τον προσωπικό συνοδό φωτογράφο, του πρωτοσύγκέλου  συνεργούντος,  να αποθανατίζει  φωτογραφίζοντας επαναληπτικώς και κατά ριπάς την χωϊκότητά τους, και  κάθε νευροκλονική σύσπαση της απερίγραπτης προσωπικότητάς του.  Υποχρεώνει  να φωτογραφηθεί πλαισιούμενος   και από  άλλους παρισταμένους πιστούς της «λαμπαδούρας», για να δείξει στους αδαείς ότι είναι αποδεκτός,  και  να διαφημίσει την αντικανονικότητά του   και να  προσφέρει την εικόνα του  δια του  ατάλαντου περιοδικού προβολής στο ευπειθή και υπάκουω ποίμνιο.  

    Αντί να μοιάζετε με τον επαναστάτη Σωτήρα Χριστό, με την στάση σας εκθρονίσατε τον Χριστό, γίνατε  θεραπαινίδες του πολιτικού συστήματος, εκλιπαρείτε να βρίσκεστε δίπλα σε πολιτικά ανδρείκελα,  να σας κάνουν την τιμή,  να σας καλούν και στο υπουργικό συμβούλιο, με φούρια να βγαίνετε από τον ναό κρατώντας το Ευαγγέλιο να προϋπαντήσετε τους δημίους του «χειμαζόμενου λαού»!!!                

      Η ομολογία και η προάσπιση  της πίστεως και του λαού  εξέλιπε ενώπιον των ισχυρών. Φωνασκείτε από άμβωνος εκ του ασφαλούς πείθοντας αφελείς αυλητρίδες σας, ενώ είστε αφωνότεροι ιχθύων και απρακτότεροι βατράχων.  Ενώ θα έπρεπε να προμαχείτε εσείς οπισθοχωρείτε. Έχετε απολέσει  την διάκριση και με την εν γένει πολιτεία σας γίνεσθε  αντικείμενο εμπαιγμού και  χλευασμού  από τους πολιτικούς και εχθρούς της  πίστεώς μας,  ταπεινώνοντας έτσι την Εκκλησία.  

    Η οικονομική κρίση που μας επέβαλαν οι πολιτικοί της Νέας  Τάξεως κατάντησαν την Εκκλησία από Σωτήριο  Κιβωτό ταμειούχο της Αληθείας, σε ρόλο θεραπαινίδας να αναλώνεται και να αναγνωρίζεται κυρίως  ως υπηρεσία προνοίας παρέχοντας συσσίτια, έργο μεν καλόν, αλλά   δευτερογενούς προτεραιότητας.  Ξεγελώντας έτσι την πείνα και την  δυστυχία που δημιουργεί η ανικανότητα των πολιτικάντηδων, με τον οβολό των πιστών,  το οικειοποιήστε και το προβάλετε ως προσωπικό σας έργο.       

     Και το χειρότερο συναγελάζεστε με τους αιρετικούς εξακολουθητικώς και ανεπιφυλάκτως, παπικούς, Μασόνους, αθέους κ.ά. και με εναγκαλισμούς  οδηγείτε στον Οικουμενισμό, την εσχάτη αίρεση, προδίδοντας την πίστη μας και  νοθεύοντας την Ορθόδοξη  Ιερά Παράδοση.  Συγκαλύπτετε τα  φοβερά σκάνδαλά σας, εκλέγετε αναξίους και μοιχεπιβάτες, χειροτονείτε ακατάλληλους διαιωνίζοντας την αναξιότητά σας. 

    Αδίστακτα διώκετε τους αγωνιζόμενους Χριστιανούς και κληρικούς που ζητούν Ελευθέρα και Ζώσα Ορθόδοξη  Εκκλησία, και διεκδικούν αξίους επισκόπους αναδεικνύοντάς τους  ψήφω κλήρου και λαού.  

    Αντί να  διαμαρτυρηθήτε με σθένος για την πρωτοφανή  βιαία και αιματηρή ενθρόνιση  του μοιχεπιβάτη  της Λαρίσης, δεσπότη  Ιγνατίου (Λάππα) που ζητάει με αγωγές του από τους Θεολογικούς  750000 περίπου ευρώ για να υποστηρίξει την «άτρωτη» κανονικότητα και αξιοσύνη  του,  συγχρωτίζεστε και κοινωνείτε της αντικανονικότητας του.  Η ραδιουργική σας  μέριμνα  να αποκαταστήσετε τον Παντελή Μπεζενίτη διαβεβαιώνοντας στην αρχιεροσύνη σας,  καταθέσατε υπέρ του Παντελεήμονα Μπεζενίτη ότι είναι ακατηγόρητος και άσπιλος!!! Γιά τις φιλίες με τον Μεσσηνίας και Σύρου μάλλον κάνετε προσπάθειες να τους φέρετε στον ..."αντιοικουμενιστικό δρόμο"!!!

     Πώς θα  δεσποτοποιήσετε τον Θεόκλητο ή οσφυοκάμπτες    ακολούθους σας που το ιερατίον τους προσφωνεί  με γυναικεία ονόματα όπως «η Χίλαρη η Σαλαμινιά». Οι πολιτικοί εκλέγονται και ενίοτε αναλαμβάνοντας την ευθύνη για λόγους ευθιξίας παραιτούνται.  Δεσπότης όμως ουδείς παραιτείται, θεωρείτε τους εαυτούς σας θεόσταλτους σωτήρες και ότι και αυτός ο Θεός πρέπει να υπακούει στα κελεύσματά σας. Και κατά τον μακαρ. Διονύσιο Κοζάνης  «ούτε τον Θεό  φοβάσθε, ούτε τους ανθρώπους εντρέπεστε».   

    Σεβασμιότατοι  Δεσποτάδες μου, ως πνευματικοί ηγέτες, προσωπικώς και συνοδικός μετά του  κλήρου, είσαστε πρωτομάστορες αυτής της ιστορικής κρίσεως του 20-21ου αιώνος που περιήλθε η Ελλάς, η Πατρίδα μας. Δεν Ευαγγελίσατε  τον λαόν μας, μάλλον τον  κοιμίσατε, δεν μπορείτε να εθναρχήσετε στην πνευματική ένδυα και στο τέλμα που περιήλθαμε  γιατί υπηρετείτε τον ναρκισσευόμενο εγωισμό σας.

    Χίλιες φορές ξεσκέπασε ο Χριστός τους Φαρισαίους, τους ισχυρούς, τόσοι άγιοι στάθηκαν ολόρθοι με παρρησία ενώπιον   ισχυρών και τυράννων και τους ήλεγξαν και υπέστησαν τα μαρτύρια.

      Οι σημερινοί δεσποτάδες μας το μόνο που κράτησαν ήταν τον «Νιπτήρα». Πλένουν τα πόδια, κάνουν κυβιστήσεις  και γλύφουν τα χέρια των ισχυρών, όχι από ταπείνωση, αλλά για να διατηρήσουν τα προνόμια, την καλοπέραση… Πλουμιστοί, γλοιώδεις «εθνεγέρτες». Εννοείτε, διακρίνουμε και ευλαβούμαστε τις φωτεινές εξαιρέσεις που δεν θα εκλείψουν έως εσχάτων. 

  Τέλος πάντων, ας ρίχνουν και λίγο ακόμη ηρεμιστικό στο φαί που μοιράζουν στους «φτωχούς», να μην εξεγερθούν, να πηγαίνουν συντεταγμένοι στα συσσίτια, να παραμείνουν αφασικό ποίμνιο, κατά το «ευλαβείς βλαμμένοι».  Έτσι εξευμενίζετε και το ποίμνιο και τους κατακτητές… «ίνα ησύχιον διάγωμεν βίον».  

Π.Μ.

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Νοθεία καυσίμων ή….



Γράφει: ο Ασκληπιάδης

Νοθεία καυσίμων ή….


Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα… το σταυροειδές «ίχνος» παραμένει και απλώνεται.. Νάναι από αεροσκάφος με νοθευμένα καύσιμα ;;;
Κάποιοι φαντασιόπληκτοι μπορούν να μας πουν  πως μας ψεκάζουν!!! Άλλοι για να περάσουν κρίσιμα νομοσχέδια και άλλοι για να μην υπερθερμανθεί (;) ο  πλανήτης μας και λιώσουν τα χιόνια στο Κάϊρο και την Συρία… Να «παγώσουν» οι ταραχές λόγω κακοκαιρίας. Δύσκολο να κρατάς με παγωμένα χέρια όπλο για ώρες…!
Τρελά σενάρια πάνω σε αληθινές εικόνες από τον ουρανό.



Χθές(15/12) στην περιοχή της Λάρισας τράβηξα κάποιες φωτογραφίες  του ουράνιου θόλου.

Ωρα 16:38 Παρατηρήστε πόσο μικρή «ουρά»  αφήνει το αεροσκάφος με τα «καθαρά» καύσιμα…
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα...

Μετά από δέκα λεπτά περνά άλλο αεροσκάφος κι αυτό με κοντή  «ουρά».Το σταυροειδές ίχνος  ανοίγει…


ΗΠΑ: Δικαστήριο διατάζει να κατέβει σταυρός – μνημείο, ύστερα από αγωγή Εβραίων


Σχ. ΚΟ: Πριν λίγες ημέρες είδαμε «χριστιανούς» να κάνουν αγώνα και να δαπανώνται για να τοποθετηθεί μια menorah (επτάφωτη λυχνία), ένα σύμβολο του Ιουδαϊσμού, στην Ολλανδία. Τώρα, βλέπουμε Εβραίους να κάνουν αγώνα και να δαπανώνται για να γκρεμισθεί ο Σταυρός, που τοποθέτησαν χριστιανοί στις ΗΠΑ…
Ο μεγάλος σταυρός στην κορυφή του όρους Soledad στην Καλιφόρνια είναι «αντισυνταγματικός» και πρέπει να κατέβει, αποφάσισε ο ομοσπονδιακός δικαστής του Σαν Ντιέγκο την Πέμπτη.
Ο δικαστής Larry Burns διέταξε εντός 90 ημερών να αφαιρεθεί ο σταυρός, ο οποίος στήθηκε το 1956 ως φόρος τιμής για τους βετεράνους του πολέμου – μια απόφαση που θα μπορούσε να οδηγηθεί στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ.

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Ελάχιστο μνημόσυνο στους 1300 άντρες των Καλαβρύτων, που πότισαν με το αίμα τους το δέντρο της Ελευθερίας…Αιωνία η μνήμη τους!

70 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ
70 χρόνια μετά…δεν σας ξεχνούμε! Ελάχιστο μνημόσυνο στους 1300 άντρες των Καλαβρύτων,  που πότισαν με το αίμα τους το δέντρο της Ελευθερίας…Αιωνία η μνήμη τους!
Tιμούμε μαζί με εσάς και τις ηρωικές γυναίκες , αδελφές και μάνες σας, που με τον πόνο φυλακτό, όπως μόνο μια γνήσια Ελληνοπούλα ξέρει να αντέχει, αντέξανε…και γίνανε της ‘Λευτεριάς Μανάδες’!
Θυμόμαστε και τον Αυστριακό φρουρό, που πλήρωσε με την ζωή του την ανθρώπινη πράξη του να αφήσει τα κλεισμένα στο σχολείο γυναικόπαιδα να διαφύγουν…υπάρχουν Άνθρωποι, ακόμα και μέσα σε απάνθρωπες συνθήκες…και αν η Ιστορία δεν διέσωσε το όνομά σου, ο Κύριος της Ιστορίας  θα σου ανταποδώσει την τιμή που σου αξίζει…
(για το Ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων επιλέξαμε ένα κείμενο κατάλληλο και για τα μεγαλύτερα παιδιά…για να μαθαίνουμε εμείς  και να μεταδίδουμε και στα παιδιά μας τη γνώση της Ιστορίας του τόπου μας, που κάποιοι θέλουν να ξεχάσουμε…όμως η γη μας είναι ποτισμένη με ηρώων αίμα και οφείλουμε να θυμόμαστε τις θυσίες που κάνανε οι πρόγονοί μας, για να ζούμε εμείς ελεύθεροι)

Σεμνό κι ἐπιβλητικό τό Μνημεῖο.Βρίσκεται στά ἡρωικά Καλάβρυτα.
Στήθηκε στήν ἱερή μνήμη ὅσων σκότωσαν σʼ αὐτόν ἐδῶ τόν τόπο –στό χωράφι τοῦ Καπῆ– ἄδικα καί βάναυσα οἱ Γερμανοί στίς 13 Δεκεμβρίου 1943.
Πρόκειται γιά τήν πιό ἄγρια ἐκδίκηση τῶν Γερμανῶν πάνω σέ ἄμαχο πληθυσμό.
Ἦταν ἀκόμη ἡ Κατοχή στήν Ἑλλάδα.

Γερμανική Κατοχή, ἀφοῦ οἱ Ἰταλοί εἶ χαν πιά ἡττηθεῖ – Σεπτέμβριος 1943. Οἱ Γερμανοί λεηλατοῦσαν χωριά καί πολιτεῖες, ἔκαιγαν, σκότωναν μπροστά στη θέλησή τους νά κρατήσουν τήν κυριαρχία τους στή βασανισμένη χώρα.
Στήν περιοχή τῶν Καλαβρύτων, πού εἶχε μείνει ἐλεύθερη μετά τήν ἀποχώρηση τῶν Ἰταλῶν, ἀνέβαιναν συχνά, γιά να ἐλέγχουν τίς κινήσεις… καί κάθε φορά σκόρπιζαν τόν τρόμο, τή φρίκη, τό θάνατο.
Ἔτσι τό Δεκέμβριο τοῦ 1943 θεωρώντας τούς φιλήσυχους Καλαβρυτινούς ὑπαίτιους γιά τό φόνο Γερμανῶν στρατιωτῶν, ξεκινώντας ἀπό τό Αἴγιο, τήν Πάτρα, τήν Τρίπολη πέσανε πάνω στήν ἤρεμη πολιτειούλα μέ ὅλη τη γνωστή τους ἀγριότητα.

Κάλεσαν ὅλο τόν πληθυσμό στό Δημοτικό Σχολεῖο. Κι ἐκεῖ μάζεψαν χωριστά τούς ἄνδρες καί τά παιδιά ἀπό δεκατεσσάρων ἐτῶν καί πάνω. Τίς γυναῖκες καί τά μικρότερα παιδιά καί τούς πολύ ἡλικιωμένους ἄνδρες, μέσα σέ συγκλονιστικές σκηνές ἀποχωρισμοῦ, τίς ἔκλεισαν μέσα στό Σχολεῖο.

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Ο Αρχαιολατρικός Φανατισμός ένναντι του Χριστιανισμού



Ο Αρχαιολατρικός Φανατισμός ένναντι του Χριστιανισμού
Ο ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΙΚΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ
Του Πρωτ. Βασιλείου Α. Γεωργοπούλου, Λέκτωρος Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.
Μελετώντας κάποιος τα διάφορα αρχαιολατρικά έντυπα τόσο αυτά που ανήκουν στα πλαίσια της ιδεολογικής απόρριψης του χριστιανισμού, όσο και αυτά που εντάσσονται στα πλαίσια της προσπάθειας αναβίωσης της αρχαίας ελληνικής παγανιστικής θρησκείας, εκ προοιμίου διαπιστώνει μια καθολική απόρριψη του Χριστιανισμού.
Η μορφή και ο τρόπος απόρριψής του εκφράζεται με ένα ιδιαίτερο φανατισμό και πολλές φορές με επιχειρήματα, που ανήκουν στη σφαίρα μιας ανιστόρητης συνθηματολογίας και δε βασίζονται σε ιστορικά δεδομένα. Ο Χριστιανισμός χαρακτηρίζεται π.χ. ως “εβραιογενής θρησκεία”, ως “θρησκεία της ερήμου”, ως “μοχθηρή και ευτελιστική θρησκεία”, ως θρησκεία “που διέπραξε αναρίθμητα εγκλήματα εις βάρος της ΙΕΡΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ”.

Μείζον θέμα για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο





Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφεὶμ καὶ ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος Ἱερεμίας, ἀντάλλαξαν Ἐπιστολὲς μὲ τὸν Παπικὸ Ἀρχιεπίσκοπο Νάξου κ. Νικόλαο. Οἱ ἐπιστολὲς εἶχαν ἀφετηρία καὶ ἀφορμὴ τὴν Ἡμερίδα γιὰ τὴν Β΄ Βατικάνεια Σύνοδο (9/11/2013), διὰ τῆς ὁποίας οἱ Παπικοὶ ἔκαναν ἕνα ἀκόμα βῆμα ἐμπεδώσεως τῆς κακοδοξίας τῶν «ἀδελφῶν ἐκκλησιῶν» καὶ προώθησης τοῦ παπικοῦ Οἰκουμενισμοῦ («ἑνότητα ἐν τῆ ποικιλίᾳ»), τὴν ὁποία ἔχουν ἐνστερνισθεῖ καὶ προάγουν καὶ ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι.


Ἡ ἀνταλλαγὴ Ἐπιστολῶν ἐσυνεχίζοντο μέχρι τὶς 5 Δεκεμβρίου, ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία ξεκίνησε τὴν ἐπίσκεψή του ὁ Ἀρχιεπίσκοπος στὴν Σύρο καὶ Τῆνο.

Ἐνῶ λοιπόν, μὲ τὶς Ἐπιστολές τους αὐτὲς οἱ δύο Ἐπίσκοποι προσπαθοῦσαν νὰ ἀκυρώσουν, ὅσα ὀφέλη προσδοκοῦσαν νὰ ἔχουν οἱ Παπικοὶ ἀπὸ τὴν μνημονευθεῖσα Ἡμερίδα (καθόσον μάλιστα σύμμαχό τους στὴν Ἡμερίδα εἶχαν τὸν «ὀρθόδοξο» Μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο), ὁ κ. Ἱερώνυμος πῆγε στὴν Σύρο καὶ Τῆνο καὶ ἔκανε τὸ ἀναμενόμενο γιὰ ἕνα Οὐνιτίζοντα Ἀρχιεπίσκοπο:
Συνεόρτασε καὶ συμπροσευχήθηκε μὲ τὸν Παπικὸ Ἀρχιεπίσκοπο Νικόλαο, τοῦ ὁποίου τὴν ἐπέμβαση στὰ ἐκκλησιαστικά μας πράγματα καὶ τὸν ἐπηρεασμὸ τῶν ὀρθοδόξων συνειδήσεων, ἀγωνίζονταν νὰ ἀποτρέψουν οἱ δύο ἀναφερθέντες Μητροπολίτες!
Ὁποία συναδελφικὴ ὑποστήριξη! Ὁποία λεπτότητα, εὐγένεια καὶ ὀρθόδοξο ἦθος ἀπέδειξε πὼς διαθέτει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος κ. Ἱερώνυμος Λιάπης! Κατ’ αὐτὸν τὸν «φιλάδελφο» τρόπο «ἄδειασε» τοὺς δύο Ὀρθόδοξους Μητροπολίτες!

Καὶ ὁ Παπικὸς Ἀρχιεπίσκοπος ἀπάντησε στὸν κ. Ἱερεμία, χρησιμοποιώντας ὡς δεκανίκι τὶς πράξεις καὶ τὰ λόγια τοῦ Ἕλληνα Ἀρχιεπισκόπου!!!
Τοῦ ἔγραψε:
«Στις 7/12/2013 ο Μακαριώτατος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κατά την επίσκεψή του στο Ναό της Μεγαλόχαρης στην Τήνο, με την παρουσία Αρχιερέων, όλου του Κλήρου της Ορθοδόξου Εκκλησία της Τήνου, την παρουσία μου και αντιπροσωπείας ιερέων μου, και πλήθος κόσμου με προσφώνησε ως εξής: "Αγαπητέ Αδελφέ κ. Νικόλαε Μητροπολίτα των Καθολικών της Τήνου…..".
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι (ἐσεῖς οἱ ἀντιδρῶντες στὰ Οἰκουμενιστικὰ σχέδια!) είστε μία μειονότητα Αρχιερέων, ιερέων και λαϊκών μελών της Ορθοδόξου Εκκλησίας με αυτές τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις;
+Νικόλαος, Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Νάξου...».
         
Αὐτὰ εἶναι τὰ «ὀρθόδοξα» κατορθώματα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου.

λλὰ στὸ ἴδιο μῆκος οὐνιτικοῦ κύματος βρίσκεται καὶ ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος· ὅπως πρὶν λίγες ἡμέρες δημοσιεύσαμε, κι αὐτὸς «ἄδειασε», ὅσους παραδοσιακοὺς κι ἀντιπαπικοὺς Ἱεράρχες ἔχουν ἀπομείνει ἀνεπηρέαστοι ἀπὸ τὴν λαίλαπα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, λέγοντας ὅτι ἔχουν «ψυχολογικὰ προβλήματα» κι ὅτι ἀποτελοῦν «μειοψηφία μέσα στὴν Ἱεραρχία»!
Βλέπετε. Πλήρης ταυτισμὸς «ὀρθοδόξου» καὶ Παπικοῦ «Ἐπισκόπου»!

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ (στ)



Καταδίκη σέ ἀτίμωση καί ἀνέχεια
Συνοδοι του 1974 που συγκληθηκαν μονο και μονο για να εκβρασουν οι αρχιερεις το μενος και την λυσσα τους, εναντιον των 12 μητροπολιτων και ιδιαιτερα, εναντιον του Αττικης και Μεγαριδος ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, που κυνηγουσε τους ελεεινους ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ ρασοφορους, τι ηταν παρα ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ




     Ἀξίζει τόν κόπο, παρενθετικά, νά ποῦμε δυό λόγια καί γιά μιά κίνηση ἀπρέπειας πρός 10 ἐκ τῶν 12 ἐκθρονισθέντων μητροπολιτῶν ἐκ μέρους πρωτοστατῶν τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἀνωμαλίας. Μιά ἑβδομάδα μετά τή συνεδρία τῆς Συνόδου πού ἐκθρόνισε τούς 9 τελευταίους ἐκ τῶν 12, στίς 18-7-1974, ἡ κουτσουρεμένη Σύνοδος πῆρε ἀπόφαση τούς μέν Διδυμοτείχου Κωνσταντίνο καί Κιλκισίου Χαρίτωνα νά τούς ὀνομάσει πρώην, τούς δέ ὑπόλοιπους 10 νά τούς ὀνομάσει «τιτουλάριους μητροπολίτες πάλαι ποτέ διαλαμψασῶν ἐπισκοπῶν». Εἶναι γνωστοί οἱ μητροπολίτες πού ἀνέτρεξαν στούς καταλόγους παλαιῶν ἐπισκοπῶν γιά νά ἀνεύρουν τίτλους περιπαικτικούς, δεικτικούς, ἤ περιγραφικούς μιᾶς κακῆς εἰκόνας πού εἶχαν γιά καθένα ἀπό τούς 10 αὐτούς μητροπολίτες. Ἀπό τότε οἱ τίτλοι αὐτοί ἀποκλήθηκαν «παρατσούκλια», πού σκοπό εἶχαν τήν περαιτέρω ταπείνωση καί ἀτίμωση τῶν ἐκθρονισθέντων.
 




     Ὁ μητροπολίτης Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικόδημος ποτέ δέν ἀποδέχθηκε τίς ἐκπτωτικές πράξεις τῆς Συνόδου πού γίνανε σέ βάρος του οὔτε τήν προσαγόρευσή του ὡς τιτουλαρίου μητροπολίτη Ἕλους, πού ἡ ἀρρωστημένη ἐμπάθεια μιᾶς δράκας ἀνθρώπων τοῦ ἐπέβαλε. Ποτέ, ὅλα τά χρόνια, δέν δέχθηκε νά ἀποκαλεῖται, ἀκόμα καί στήν ἀλληλογραφία ἀπό τή Σύνοδο, εἴτε μέ τό παρατσούκλι εἴτε ὡς πρώην. Πλῆθος γράμματα τῆς Συνόδου, πού ἄλλες φορές εἶχαν προειδοποιητικό ἤ ἀπειλητικό χαρακτήρα, ἄλλες φορές τόν καλοῦσαν γιά νά ἀσκήσουν δίωξη ἐναντίον του, ἄλλες πάλι φορές τόν καλοῦσαν νά ἀποδεχθεῖ δῆθεν προτάσεις ἐπιλύσεως, δέν τά παραλάμβανε οὔτε ὡς συστημένα μέσῳ τοῦ ταχυδρομείου οὔτε μέ κλητήρα τῆς Συνόδου, γιατί δέν ἀναγνώριζε οὔτε τόν τίτλο τοῦ τιτουλαρίου πού τοῦ ἀποδόθηκε οὔτε τίς σέ βάρος του ἐκπτωτικές πράξεις. Ἡ μή ἀποδοχή τῶν τίτλων ἀπό τούς ἐκθρονισθέντες μητροπολίτες καί ἀπό τόν Ἀττικῆς Νικόδημο εἶχε καί βαρύτερες συνέπειες. Ἐπί χρόνια ἡ διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας ἀπαιτοῦσε νά ὑπογράφουν μέ τά «παρατσούκλια» γιά νά παίρνουν τόν κουτσουρεμένο μισθό τους (πού ἀνερχόταν στά δύο τρίτα τοῦ μισθοῦ τῶν ἄλλων μητροπολιτῶν). Μέ αὐτόν τόν τρόπο τούς καταδίκασε νά μήν ἔχουν οὔτε τά ἀπαραίτητα γιά τήν συντήρησή τους καί νά ζοῦν πραγματικά ἀπό «τίς ἐλεημοσύνες τῶν πιστῶν» (ἔκφραση τοῦ ἴδιου τοῦ Ἀττικῆς Νικοδήμου) πού τούς ἀγαποῦσαν καί βρίσκονταν στό πλευρό τους.
 





     Στίς 13 Ὀκτωβρίου τοῦ 1978 ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀποφασίζει νά ἄρει τά ἐμπαθῆ σέ βάρος τῶν 10 μητροπολιτῶν ἐπιτίμια καί νά τούς ἀποκαλεῖ πλέον πρώην μητροπολίτες στίς ἕδρες πού εἶχαν διακονήσει. Σέ λίγο καιρό ὅμως καί νέα ἔκπληξη τούς περίμενε γιά τή σκοπιμότητα τῆς ἀποφάσεως αὐτῆς. Γράφει ὁ μητροπολίτης Ἀττικῆς στό ἡμερολόγιό του: «01-02-1979. Ἄλλη περίπτωσι πλαστογραφίας. Ὁ Σεραφείμ ἔκανε «πράξι» (στίς 16-12-1978), ὑλοποιῶντας τήν ἀπόφασι τῆς Ἱεραρχίας (τῆς 13ης-10-1978) γιά τά παρατσούκλια, καί σ᾿ αὐτήν προσέθεσε στοιχεῖα γιά νά ἐπικυρώση τίς καταδικαστικές ἀποφάσεις τοῦ 1974. Κάθε πρότασι, πού θά διατυπώνουν οἱ ἄνθρωποι αὐτοί γιά μᾶς εἶναι σκέτο φαρμάκι καί πρόκλησι». Σαφής λοιπόν πρόθεση τοῦ Σεραφείμ ἡ ἐκ νέου ἐπικύρωση τῶν καταδικαστικῶν πράξεων τοῦ 1974. Δεῖτε ἀποσπάσματα τῆς πράξεως αὐτῆς τῆς Συνόδου γιά νά βεβαιωθεῖτε:
 



«ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ἀριθμ. Πρωτ. 5178
Διεκπ. 2432
Ἀθήνησι τῇ 16-12-1978
ΠΡΑΞΙΣ
Ἡ Ἱερά Σύνοδος
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος...
Ἀποφασίζει
     Ὅπως, κατ᾿ἄκραν οἰκονομίαν, συγκατάβασιν καί Ἐκκλησιαστικήν ἐπιείκειαν, ἐφ᾿ἑξῆς ἀντικατασταθεῖ ἡ προσαγόρευσις τῶν κατωτέρω Ἀρχιερέων ὡς κάτωθι: .....................................................................
     6) Σεβ. Μητροπολίτου Ἕλους κ. Νικοδήμου, ὡς πρώην Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος...
     Ἡ ὡς ἄνω ἀπόφασις μηδέ τό παράπαν ἐπηρεάζει τήν περί ἀντικανονικῆς ἐκλογῆς καί καταστάσεως ἑνός ἑκάστου ἐξ αὐτῶν ἐξενεχθεῖσαν οὐσιαστικήν Συνοδικήν κρίσιν καί ἀπόφασιν, (ἡ ὑπογράμμιση δική μας) ἀποτελοῦσα ἁπλῶς μέτρον ἐπιείκειας, ἀγάπης καί εἰρηνεύσεως...
 


     Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
     +Ὁ Ἀθηνῶν ΣΕΡΑΦΕΙΜ Πρόεδρος»
    
 




     Προσέφυγαν 3 ἐκ τῶν 10 μητροπολιτῶν στό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας γι᾿ αὐτή τήν «Πράξη» τῆς Συνόδου καί στή διαδικασία τῆς ἐκδίκασης τούς περίμενε μιά δυσάρεστη ἔκπληξη: τήν «Πράξη» αὐτή τῆς Συνόδου τήν ὑπέγραφαν καί γνωστοί στούς 12 μητροπολίτες. Γράφει ὁ Ἀττικῆς στό ἡμερολόγιο: «22-09-1979. Ὁ Δημήτρης Παπουτσιδάκης μοῦ ἀνακοίνωσε σήμερα ὅτι ὁ Λιλαῖος παρουσίασε στό Συμβούλιο Ἐπικρατείας Πρᾶξι τῆς Ἱεραρχίας... σχετικά μέ τήν ἄρσι τῶν παρατσουκλίων, πού περιέχει καί τήν ἐπίμαχη φρᾶσι... καί τήν ὁποία ὑπογράφουν καί γνωστοί μητροπολῖται. Ὅλα τά ἀπίθανα γίνονται πραγματικότης».
 




     Ἡ προσφυγή στό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας, κίνηση πού πάντα φόβιζε τήν διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας πού προέβαινε συνεχῶς σέ παράνομες καί ἀντικανονικές πράξεις, ἔκανε τόν Σεραφείμ νά σπεύσει νά ἀνακαλέσει τήν ἀπόφαση τῆς Ἱεραρχίας γιά ἄρση τῶν παρατσουκλιῶν. Γράφει ὁ Ἀττικῆς στό ἡμερολόγιο: «07-11-1979. Μέ πρότασι τοῦ Σεραφείμ καί μέ 40 ψήφους ἐπανέφεραν τά παρατσούκλια.
     Τόν Κύριό μου τόν ἐκάλεσαν «Ναζαρηνό». Γιατί ἐγώ νά στενοχωροῦμαι γιά τήν διάθεσι ἐμπαιγμοῦ, πού δείχνουν οἱ σύγχρονοι ἀρχιερεῖς ἔναντί μου καί ἔναντι τῶν συνεξορίστων μου ἀδελφῶν;»
 




     Νά κλείσουμε τό θλιβερό αὐτό κεφάλαιο σχετικά μέ τά «παρατσούκλια» μέ μιά ἀκόμα ἐπισήμανση. Ὅταν, μετά τίς ἀποφάσεις τοῦ Συμβουλίου Ἐπικρατείας τοῦ 1990 καί τῆς Ὁλομελείας τοῦ 1993, ἔπεσαν ὅλες οἱ ἐκπτωτικές πράξεις τῆς διοίκησης τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ ἐπιζῶντες 6 μητροπολίτες ἦταν πλέον οἱ νόμιμοι στίς ἕδρες τους καί ὅλες οἱ ἐπαίσχυντες πράξεις σέ βάρος τους (καί αὐτές μέ τά «παρατσούκλια») εἶχαν καταρρεύσει, ἐπέμεναν σκληροπυρηνικοί καί ἐμπαθεῖς μητροπολίτες νά βγαίνουν στά παράθυρα τῶν ΜΜΕ καί νά ἀποκαλοῦν τούς μητροπολίτες χαιρέκακα μέ τούς τίτλους τῶν «παρατσουκλιῶν» καί ἄλλοι ἐπίσης νά τούς στέλνουν ἀκόμα καί ἐπίσημα ἔγγραφα ἀπό τή Σύνοδο μέ τά ἐμπαικτικά «παρατσούκλια» (διαπράττοντας ποινικά κολάσιμη πράξη).
     





Ἡ μεγάλη ἔκπληξη ἦταν ὅταν, καί μετά τήν κοίμηση τοῦ μητροπολίτη Ἀττικῆς Νικοδήμου, διαπιστώσαμε ὅτι ἡ μερίδα του στήν Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνῶν ἦταν ὡς «Ἕλους Νικόδημος».
Ἀρχιμ. Εἰρηναῖος Μπουσδέκης           
===============
 ΣΧΟΛΙΟ

O αναισχυντως φερομενος αρχιεπισκοπος Ιερωνυμος και οι αναισχυντως φερομενοι αρχιερεις αφησαν τον ΗΡΩΪΚΟ και ΓΕΝΝΑΙΟ Επισκοπο Νικοδημο να φυγη αδικημενος. Με τι συνειδησι λειτουργουν στο αγιο θυσιαστηριο;Την φιμωμενη συνειδησι τους; Πως θα εμφανισθουν, προ του Φοβερου Βηματος του Χριστου;

Το μεγαλυτερο εκκλησιαστικο ΑΓΟΣ της εποχης μας. ΠΕΡΙ ΤΟΥ "ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ" ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΣ ΑΠ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ



του Αγωνιστου ιατρου κυριου Λυκουργου ΝΑΝΗ




Aποτειχισι: ΟΥΔΕΙΣ απο τους σημερινους αρχιερεις συγκινειται να θεσει ζητημα Νικολαου Σωτηροπουλου, ειτε εν Συνοδω, ειτε εκτος συνοδου, με δημοσια τοποθετησι του. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ μουγγοι και αλλαλοι αρνουνται να ασχοληθουν οχι μονο με αυτο το ζητημα, αλλα και με ολα σχεδον τα καυτα και ζεοντα προβληματα της Εκκλησιας, ενα εκ των οποιων ειναι και το μειζον αυτο προβλημα του κουρελοαφορισμου του οτρηρου εργατου του Ευαγγελιου και ακαματου ιεραποστολου Ομολογητου Αντιοικουμενιστου Θεολογου.
Υποτιμουν τον λαο του Θεου, ενω εις αυτον και μονο λενε και διακηρυττουν ψευδομενοι οτι στηριζονται. Ουδεμια αναφορα, ουδεμια μηνυσι, ουδεμια καταγγελια του ΛΑΟΥ εξετασαν ποτε, ή την ελαβαν καν υποψιν τους, αλλα τις ριπτουν ολες περιφρονητικα και απαξιωτικα εις τον καλαθον των αχρηστων. Η μονη μεριμνα και απασχολησι τους ειναι οι τελετες και τα πανηγυρια, τα ασταματητα πανηγυρια, οι πομπες και τα φαγοποτια. Συναγωνιζονται να μετρουν ποιος πηγαινει στα περισσοτερα πανηγυρια. Ουτε η κατηχησι, ουτε η διδασκαλια, ουτε η μαθητεια του εγκαταλελλειμενου λαου, ουτε κανενα μα κανενα αλλο ΜΕΙΖΩΝ εκκλησιαστικο



ζητημα τους ενδιαφερει και τους απασχολει, που να δικαιολογει την υπαρξι τους. Ω καιροι εσχατης καταντιας και εσχατου κατεξευτελισμου του επισκοπικου αξιωματος. ΟΥΑΙ τοις Φαρισαιοις αρχιερεις του 2013, ΟΥΑΙ αυτοις.


Πρόκειται περί άγους! 
Η αυτοαποκαλούμενη "μείζων και υπερτελής σύνοδος", άγνωστη στο ιεροκανονικό δίκαιο, απέκοψε απ την εκκλησιαστική κοινωνία έναν απ τους δεινότερους θεολόγους της εποχής μας,τον πρύτανη των αντιαιρετικών θεολόγων, τον ακτήμονα, ζηλωτή, ανιδιοτελή ιεραπόστολο, τον απαράμιλλο συγγραφέα, τον ακαταπόνητο κήρυκα του Ευαγγελίου, το Νικόλαο Σωτηρόπουλο, κατά παράβαση ουσιωδών δικονομικών τύπων, καθιστώντας την εν λόγω ενέργεια, ΑΚΥΡΗ ΕΞ ΥΠΑΡΧΗΣ.

Ο αείμνηστος γέρων π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος στο μνημειώδες έργο  του ΑΡΘΡΑ, ΜΕΛΕΤΑΙ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ γράφει σχετικά με τον αφορισμό τα εξής βαρυσήμαντα: 
"Ο στοιχειωδέστατος των δικονομικών κανόνων είναι η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ της αποφάσεως, ήτοι η συνάρτησις ωρισμένων πράξεων ή παραλείψεων προς συγκεκριμένας απαγορευτικάς ή επιτακτικάς διατάξεις.
'Ετερος δε στοιχειωδέστατος δικονομικός κανών είναι η ΕΙΣ  ΑΠΟΛΟΓΙΑΝ κλήσις των κατηγορουμένων".
 
Αλλά και η Δ' Οικουμενική Σύνοδος διακελεύει σχετικώς: 
"ΑΠΟΝΤΑ ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ", ενώ μία παγκόσμια αρχή του δικαίου επιτάσσει "ΜΗΔΕΝΙ ΔΙΚΗΝ ΔΙΚΑΣΗΣ ΠΡΙΝ ΑΜΦΟΙΝ ΜΥΘΟΝ ΑΚΟΥΣΗΣ".

Και όμως: η κοσμική δικαιοσύνη θα φερόταν πιο ανθρώπινα, όχι πιο χριστιανικά, πιο ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, στον Ομολογητή Θεολόγο.
Και, μετά απ αυτά, έχεις και κάποιους, εντός του εκκλησιαστικού χώρου, να πειρώνται να τεκμηριώσουν, ανεπιτυχώς βέβαια, θεολογικά και εκκλησιολογικά, την εγκυρότητα του εν θέματι ψευτο-αφορισμού, γελοιοποιούμενοι ανεπανορθώτως, απωλέσαντες κάθε ίχνος σοβαρότητας και καθιστάμενοι υπηρέτες και στυλοβάτες της επαράτου σκοπιμότητας!

Δυστυχώς, για κάποιους μεγαλοσχήμονες κληρικούς, η καταφρόνηση των σχετικών αρχών του δικαίου τείνει να γίνει "του συρμού" τα τελευταία χρόνια, όπως καταδεικνύουν οι περιπτώσεις των εκπαραθυρώσεων, των επισκοπών των,   του αειμνήστου Μεθοδίου Φούγια και του Σπυρίδωνα Παπαγεωργίου.
 
Και μετά πολλής της λύπης οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι την πρωτοκαθεδρία των πρωτοφανών αυτών αντικανονικοτήτων κατέχει το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως!
 
Την ίδια στιγμή καταλείπονται ασύδοτοι κάποιοι επίσκοποι του εν λόγω Πατριαρχείου προκειμένου να διατυπώνουν φρικαλέες κακοδοξίες και να πρωτοστατούν σε προδοτικές, συγκρητιστικού περιεχομένου και χροιάς, δηλώσεις και εκδηλώσεις!
 
Αντί οι αρχηγέτες των κατά τόπους Εκκλησιών να θέσουν σε ισχύ το πνευματικό όπλο του αφορισμού σε βάρος όσων  κατασκανδαλίζουν με τα καμώματά τους, επί θεμάτων Ορθοδόξου πίστεως και ηθικής, το ποίμνιο, αυτοί τοξεύουν τα βέλη τους εναντίον ομολογητών και ζηλωτών πιστών, ευφραίνοντας το Σατανά και τα εν τω κόσμω όργανά του, πυροδοτώντας διαιρέσεις και σχίσματα, ψύχοντας και μαραίνοντας τον ιερό ζήλο του ποιμνίου!
 
Ας ελπίσουμε ότι κάποτε θα πρυτανεύσει στις κεφαλές των εμπνευστών και αυτουργών του επαισχύντου "αφορισμού", η συναίσθηση της ευθύνης και το καλώς εννούμενο συμφέρον της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ούτως ώστε αυτός να αρθεί, αποκαθισταμένης της δικαιοσύνης, της κανονικής τάξεως, της γαλήνης της Εκκλησίας  και του προσωπικού κύρους των ποιμένων της!

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

«OYK HN ΦΩNH KAI OYK HN AKPΟΑΣIΣ»

του Ομολογητου Θεολογου Nικολαου Σωτηροπουλου
 
«OYK HN ΦΩNH KAI OYK HN AKPΟΑΣIΣ»
  Στὶς 14 Δεκεμβρίου 2013 συμπληρώνονται ἀκριβῶς 20 ἔτη ἀπὸ τὴν ἡμέρα τοῦ περιβοήτου ἀφορισμοῦ μου ἀπὸ τὴ λεγομένη Mείζονα καὶ Ὑπερτελῆ Σύνοδο, τὴν ὁποία συνεκάλεσε στὸ Φανάρι ὁ Oἰκουμενικὸς καὶ Αρχιοικουμενιστὴς Πατριάρχης κ. Bαρθολομαῖος. 
Aἰτία τοῦ ἀφορισμοῦ τὸ ὅτι ἤλεγξα τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Aὐστραλίας κ. Στυλιανό, ἐπειδὴ urbi et orbi κήρυξε τὸ Xριστὸ ἀτελῆ καὶ ἁμαρτωλό· διότι ἤλεγξα ἐπίσης ἀντικανονικὲς ἐπεμβάσεις καὶ πράξεις τοῦ κ. Bαρθολομαίου σὲ ἄλλο Πατριαρχεῖο, τῶν Ἱεροσολύμων· καὶ ἀκόμη διότι κηρύττω ἐναντίον τοῦ Oἰκουμενισμοῦ, πρᾶγμα ποὺ δὲν ἀρέσει στὸν κ. Bαρθολομαῖο καὶ στοὺς ὁμόφρονές του.


    Tιμὴ γιὰ μένα ὁ ἄδικος ἀφορισμός (Λουκ. στ΄ 22-23). 
Ἀλλὰ πολλοὶ μέμφονται τὴ Διοίκησι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, διότι δὲν ἔλαβε δημοσίως θέσι στὸ θέμα τοῦ ἀφορισμοῦ πνευματικοῦ της τέκνου. 
Kαὶ ἐπειδὴ ἐγὼ δὲν θέλω νὰ κατηγορῆται ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, διὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν κ. Ἱερωνύμου B΄ ἀπέστειλα στὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ποὺ συνῆλθε τὸν παρελθόντα Ὀκτώβριο στὴν Ἀθήνα, καὶ ζήτησα ἐπὶ τῇ βάσει τῶν Ἱερῶν Kανόνων νὰ κηρύξῃ τὸν ἀφορισμὸ ἄκυρο, ἐπειδὴ ἔγινε χωρὶς κλῆσι σὲ ἀπολογία. Παραθέτω τὴν ἐπιστολή:


«Πρὸς

τὴν προσεχῆ Ἱ. Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος

διὰ τοῦ Mακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου κ. Ἱερωνύμου B΄.


    Mακαριώτατε, εὐλογεῖτε.

    Ἡ ἀγάπη καὶ ἡ ἐκτίμησι, ποὺ δείξατε πρὸς τὸ ταπεινό μου πρόσωπο ἤδη ὡς Mητροπολίτης Θηβῶν καὶ Λεβαδείας, μοῦ δίνουν τὸ θάρρος νὰ ὑποβάλω σὲ σᾶς καὶ δι' ὑμῶν στὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τὸν προσεχῆ Ὀκτώβριο τὸ ἑξῆς αἴτημα.


    Πρὸ εἰκοσαετίας τὸ Oἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, ὡς γνωστόν, ἐπέβαλε σὲ μένα τὸ ἐπιτίμιο τοῦ ἀφορισμοῦ. Kαὶ μόνο δέ, ὅτι ὁ ἀφορισμὸς ἔγινε χωρὶς νὰ κληθῶ σὲ ἀπολογία, κατὰ τοὺς Ἱ. Kανόνες εἶνε ἄκυρος.  
Kαὶ ἐγὼ μὲν γιὰ τὸν ἀφορισμὸ ἐκεῖνο μακαρίζομαι ἀπὸ τὸν Kύριο (Λουκ. στ΄ 22-23) καὶ ἀπὸ τοὺς πιστούς.  Ἀλλ' ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, στὴν ὁποία ἀνήκω, κατηγορεῖται, διότι μέχρι τώρα δὲν προέβη σὲ καμμία δημοσία δήλωσι γιὰ τὴν ἀκυρότητα τοῦ ἀφορισμοῦ πνευματικοῦ της τέκνου. 
 Kαὶ ἐπειδὴ δὲν θέλω, Mακαριώτατε καὶ Σεβασμιώτατοι, νὰ κατηγορῆται ἡ Ἐκκλησία, εὐλαβῶς προάγομαι νὰ ζητήσω ἀπὸ τὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας νὰ δημοσιεύσῃ ἀπόφασι, ὅτι συμφώνως πρὸς τοὺς Ἱ. Kανόνες θεωρεῖ τὸν ἀφορισμὸ τοῦ θεολόγου Nικολάου Σωτηροπούλου ἄκυρο

Δὲν ζητῶ πρᾶγμα ὑπέρογκο, ἀλλ' ἁπλό, δίκαιο, Kανονικὸ καὶ ὑπὲρ τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. 

Ἂν δὲ τυχὸν ὑπάρξουν στὴ Σύνοδο Ἱεράρχες μὲ ἀντιρρήσεις, παρακαλῶ νὰ μοῦ γνωστοποιηθοῦν τὰ ὀνόματά τους, γιὰ νὰ ζητήσω ἐξηγήσεις καὶ ν' ἀντιμετωπίσω τὶς ἀντιρρήσεις.



Πάτρα 14 Σεπτεμβρίου 2013,

ἑορτὴ τῆς Ὑψώσεως τοῦ τιμίου Σταυροῦ.

Mὲ υἱικὸ σεβασμό

Nικόλαος Ἰω. Σωτηρόπουλος».


    Ὑπῆρξεν ἀνταπόκρισι στὴν ἐπιστολή; Ὄχι! 
Γιὰ νὰ ἐνθυμηθοῦμε Γραφικὲς ἐκφράσεις, «Oὐκ ἦν φωνή». Δὲν ἀκούσθηκε φωνὴ ἐκ μέρους τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας. Kαὶ γιατί δὲν ἀκούσθηκε φωνή; Διότι «οὐκ ἦν ἀκρόασις»
Διότι ἡ Σύνοδος δὲν ἀκροάσθηκε, δὲν ἄκουσε τὴν ἐπιστολή μου, ἐπειδὴ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος δὲν παρουσίασε τὴν ἐπιστολή μου στὴ Σύνοδο. 
Kαὶ γιατί δὲν τὴν παρουσίασε; 
Προφανῶς γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσῃ τὸν Πατριάρχη κ. Bαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος κοσμικῶς εἶνε πανίσχυρος, ἐνῷ ὁ Σωτηρόπουλος εἶνε ἀνίσχυρος. 
Ὑπολόγισε τὸν ἄδικο καὶ ὄχι τὸν ἀδικημένο. 
Ὑπολόγισε τὸν Bαρθολομαῖο καὶ ὄχι τὸ Xριστό, ὁ ὁποῖος εἶνε Θεός, διδάσκει τὸ δίκαιο καὶ θὰ κρίνῃ τὸν κόσμο.

     
Mακαριώτατε! 
Kαὶ σεῖς καὶ ὁ Πατριάρχης καὶ ἐγὼ εἴμεθα γέροι ἄνθρωποι, μὲ τὸ ἕνα πόδι στὸν τάφο, καὶ πρέπει, ἔστω καὶ τὴν τελευταία ὥρα, νὰ σκεπτώμεθα τὴ θέσι μας στὴν ἀπέραντη αἰωνιότητα. 
«Ἀπόκειται τοῖς ἀνθρώποις ἅπαξ ἀποθανεῖν, μετὰ δὲ τοῦτο κρίσις» (Ἑβρ. θ΄, 27). 
Ἡ δὲ κρίσις στοὺς ἰσχυροὺς τῆς γῆς, τοὺς κατέχοντες τὰ μεγάλα ἀξιώματα, εἶνε αὐστηρή, πολὺ αὐστηρή. 
Γιατί δὲν τὸ σκέπτεσθε; 
Γιατί δὲν ἀγωνιᾶτε; 
Mήπως ἐξέλιπεν ἡ πίστι στὴν αἰωνιότητα καὶ τὸν Aἰώνιο;