Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ” “ΦΡΑΝΚΕΣΤΑΪΝ”: DNA ΑΕΤΟΥ ΕΙΣ ΛΕΟΝΤΑ


Τό Σατανικό “Σόφισμα” τῆς “θεοποιήσεως”, κατέστησε θνητούς τούς βροτούς.   

Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου Θεολόγος


 Ἀποκλειστικῶς, τά Ἱ. Μυστήρια Δωρίζουν Νέα “Γέννησι”, τῆς Φύσεως ἡμῶν “Μεταστοιχείωσι”

{Εὐαγγελική Ἀλλληγορία: Διαστροφή τῆς Φύσεως}

[Πατέρας κατηγορῶν Ἀποστόλους]: «... Καὶ ἐδεήθην τῶν μαθητῶν σου ἵνα ἐκβάλωσιν αὐτό͵ καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν».

[Κύριος ἀποκαλύπτει διαστροφή]: «... Ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη͵ ἕως πότε ἔσομαι πρὸς ὑμᾶς καὶ ἀνέξομαι ὑμῶν;» (Λουκ. θ’ 40-41).

[Παράφρασις]: [... -Καί παρεκάλεσα τούς Μαθητές Σου (νά θεραπεύσουν τό σεληνιαζόμενο παιδί μου) καί νά ἐκβάλλουν τό Δαιμόνιο, ἀλλά δέν τό κατάφεραν.

-... Ὦ γενεά πού εἶσαι καί ἄπιστη στό Θεό, ἀλλά καί διέστρεψες τήν ἴδια σου τήν φύσι. Ἕως πότε θά εἶμαι κοντά σας; Καί ἕως πότε θά σᾶς ἀνέχωμαι; (Ἰδού σέ σαράντα ἡμέρες ὑψώνομαι ἐπάνω στόν Σταυρό.)].

 

Α. ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΕΚΖΗΤΗΣΙΣ “ΙΣΟΘΕΪΑΣ”

[Κινεζο-Αμερικανικός Βρικολακιασμός]


Σύμφωνα μέ ἱκανούς Εἰδικούς Ἐμπειρογνώμονες (π.χ. Πανεπιστήμιο Ἀμβούργου), εἰκάζεται βασίμως ὅτι, ὁ ἰδιότυπος Κορωνοϊός, ὁ “Covid 19”, Παρεσκευάσθη Ἐργαστηριακῶς καί διέφυγε. Συγκεκριμένα, ἀπό δύο Μυστικά, Σκοτεινά Πειραματικά “Κινεζο-Αμερικανικά” “Ἰνστιτοῦτα”, ἄριστα καλυμμένα, στήν Γιουχάν τῆς Κίνας καί στή Στρατιωτική Βάσι Ντέτρικ τῶν ΗΠΑ. Ἀναμφισβήτητα, ἀπεπειράθησαν νά “Ἀνα-Συνθέσουν” τρομακτικούς “Κορωνο-Ϊούς”, μέ Γενετικά Τροποποιημένο Βιολογικό Ὑλικό,

Οἱ ἐπιδιώξεις πρωτόγνωρες καί καταχθόνιες, ἐμφανῶς πολεμικές. Ἐπαΐων Πτέραρχος ἐπεξηγεῖ πώς, ἐν προκειμένω ἀνακύπτουν σαφῶς χαρακτηριστικά δεδομένα “Βιολογικοῦ Πολέμου”.

Καταχθόνιες ἀνασυνθέσεις ἑνός Παγκοσμίου Ληστρικοῦ “Καπιτ-Kομμουνισμοῦ”. Τά δύο ἀπόρρητα “Σατανώδη Ἰνστιτοῦτα”, ἤδη ἐσφραγίσθησαν καί οἱ “Πρωτοστάτες Σαταν-Επιστήμονες” “Ἐξηφανίσθησαν”. Τούς ἐπεβλήθη ἀπόλυτο “Φρᾶγμα Σιωπῆς”. Μήπως ἐφυλακίσθησαν; Μήπως ἐδολοφονήθησαν; Ἠνήχθη “Βόθρος Βαθύς”, “Τάφος Σκοτεινός”.

 

[Καταδίκη τῶν “Φρανκενστάϊνς”]

Ἐνήργησαν ὡς νέοι “Φρανκενστάϊνς καί συνέθεσαν ἕνα ἐπικίνδυνο “Ἰό-Τέρας”. Κατά συνέπειαν, ἀπαιτεῖται ἄμεσως μετάνοια τῶν δραστῶν καί τῶν ὑποκινητῶν τους. Δημοσία εἰλικρινής ὁμολογία καί φανέρωσις τῶν σχετικῶν ἐνεργειῶν, μέ τίς ὁποῖες ἐδημιούργησαν τό “Χτικιό-Ἰό”, ὥστε αὐτό νά καταπολεμηθῆ πιό εὔκολα καί πιό ἀποτελεσματικά.

Τό μέν Θεῖο Δίκαιο ἀναμένει Μετάνοια, ἀλλά τό Πανανθρώπινο Δίκαιο, ἐπιβάλλεται νά ἀποκαλύψη τούς ἐνόχους, νά τούς Δικάση δεόντως καί νά τούς παραδώση στήν παγκόσμιο χλεύη. Ἐννοῦμε, ἅπασα τήν καταχθονίως συγκροτηθεῖσα  ἡγετική ὁμάδα, Πολιτική καί Ψευδοεπιστημονική. Τούς Ἀμερικανούς καί τούς Κινέζους.

 

[Λεοντάρι μέ DNA Ἀετοῦ]

Λογικῶς, κατ’ ἀναλογίαν, διέπραξαν τό ἑξῆς ἐγχείρημα: “Εἰσήγαγαν” DNA ἀετοῦ “μέσα” στό DNA τοῦ λιονταριοῦ, ὥστε νά διαπιστώσουν ἐάν θά λειτουργήση ἀποτελεσματικά. Ἐάν θά ἐπιφέρη ἕνα ὑπερφυσικό “Διεστραμμένο ὄν”, μέ καταπληκτικές δυνατότητες.

Μέ ἄλλα λόγια, ἀνέμεναν τό “Νέο-Λιοντάρι” νά ἀποκτήση προδιαγραφές “Λεοντο-Αετοῦ”, ἤτοι, νά “Πετάη”, ἀκριβῶς ὅπως καί ὁ ἀετός.

Αὐτοδικαίως, κάθε ἀσύμμετρο “Τερατῶδες ὄν” θά “Κατασπαράξη” ἐκείνους οἱ ὁποῖοι ὑπερφίαλα ἐπιποθοῦν νά εἰσβάλλουν στό ἐπίπεδο τῆς ἀπολύτου Δικαιοδοσίας τού Θεοῦ. Ἐκείνους πού, ὡς “Φρανκενστάϊνς” προσπαθοῦν νά διασπάσουν ἄρρητα κιγκλιδώματα. Τά ἕως τώρα ἀπόρρητα μυστικά τῆς ζωῆς, τά ὁποῖα ὁ Θεός δέν ἐγχειρίζει στόν ἄνθρωπο, κατά τή Θεία Βουλή Του, οὔτε ἐπιτρέπει νά ἀποκρυπτογραφηθοῦν.

[Προσοχή]: Εὐνόητο πώς, ἀπορρίπτεται συλλήβδην ἡ Κανιβαλιστική διαχείρισις Ἐκτρωματικῶν Κυττάρων Ἐμβρύων κατά τήν Παρασκευή Ἐμβολίων. Μέ Ἐπίκλησι “Ἑωσφορικῶν” αἰτιολογιῶν καί “Ἰησουΐτικων” ὑπεκφυγῶν. Πανθομολογούμενα, «Βδέ­λυ­γμα (= Σιχαμερό) Κυρίῳ διεστραμμέναι ὁδοί» (Παροιμ. ια’ 20).

 

[Προκλητική “Κλίμαξ” DNA πρός Οὐρανό]

Ὁ πρῶτος Ἀδάμ, ἁμάρτησε πρῶτα στό Νοῦ. Ὁ “Στόχος” τοῦ Νοῦ βρίσκεται στό ἴδιο τόν Νοῦ. Ὁ ἄκρατος ἐγωϊσμός τοῦ πεπτωκῶτος ἀνθρώπου συνεχίζεται ἀδιάπτωτα. Μετά τήν Ἐδεμική ἐξορία του, προσεπάθησε νά ἀνοικοδομήση πανύψηλο “Πύργο” τῆς “Βαβέλ”, πού νά προσεγγίζη τόν οὐρανό. Ποτέ δέν κατάφερε νά τόν ἀποπερατώση. Ὅπως θά ἀποτύχη καί εἰς κάθε νέας ἐμπνεύσεως “Βαβέλ”. Ἐσχάτως, προέκυψε ἡ “Αὐτοθεοποίησις”, τῶν ἀνθρώπων, μέσω τῆς ἀνακαλύψεως τοῦ “Γενετικοῦ” κώδικος τοῦ DNA.

Τό DNA ἀνεκαλύφθη τό ἔτος 1953, καί ἐμφανίζεται ὡς τό «Μοντέλο τῆς Διπλῆς Ἔλικος». Στή συνέχεια, μέ πρωτοφανεῖς πανηγυρισμούς, κατά το ἔτος 2000, ἀνελύθη καί ἀπεκρυπτογραφήθη τό πρῶτο ἀνθρώπινο “Γονιδίωμα” στό DNA. Κάθε Ἐπιστήμη εἶναι ἐπιτρεπτή, ἀλλά ὄχι ὡς ἐγωϊστική ὑπερέξαρσις.

Μία εὔγλωττος Γελοιογραφία ἀποτυπώνει τήν ὑπερφίαλο ὑπερηφάνεια, τόν τότε Πρόεδρο τῆς Ἀμερικῆς, τόν Μπίλ Κλίντον, στή βάσι μιᾶς “Στριφτῆς Κλίμακος” DNA, νά προσφωνῆ ὑπεροπτικά, Βλάσφημα τόν Ἴδιο τόν Θεό στόν οὐρανό:

-«Ν’ ἀνέβω ἤ θά κατέβης;». (Δηλ. Νά ἀνέλθω ἐγώ στόν Οὐρανό μέ τίς ὑπερφυσικές ἀνακαλύψεις μου ἤ Ἐσύ θά κατέλθης νά γονατίσης στά περίκλυτα ἐπιτεύγματά μας;) (Σκίτσο Ἠλία Μακρῆ, «Καθημερινή» 2/7/2000).

Τί ἄλλο καταδεικνύει τοῦτο, παρά ὅτι, ὁ ἄνθρωπος ἔχει μέν τόν πόθο τῆς Ἰσοθεῒας, ἀλλά τῆς ἐγωϊστικῆς Ἰσοθεῒας, τῆς Αὐτοϊσοθεΐας μέ κάθε τρόπο, ὄχι ἐκ Θεοῦ, ἀλλά ἐκ τοῦ ἐγωϊσμοῦ καί ἐκ τοῦ Διαβόλου.

Εἶναι αὐτή ἡ ἴδια ἐγωϊστική Ἰσοθεῒα πού τόν ἐξέβαλε ἀπό τόν Ἐπίγειο Παράδεισο.

 

[Ἀσεβοῦμε στά Mυστικά τῆς Zωῆς]

Πολλά ἔχουν καταχωρηθῆ γιά τήν ὑπεροψία τοῦ ἀνθρώπου σέ σχέσι μέ τήν καταγραφή τοῦ ἀνθρωπίνου Γονιδιώματος τοῦ DNA.

Ἕτερη δυσσεβής σκιτσογραφία τοποθετεῖ στό στόμα βροτοῦ, στή βάσι τῆς Κλίμακος, ἀνάλογες Ὑπεράνθρωπες διακηρύξεις:

«Will climb up this strand of dna to see where life takes me». [= Θά ἀνεβῶ (στόν οὐρρανό) μέ αὐτό τό νῆμα (Κλίμακα) του DNA για να διαπιστώσω ποῦ με πηγαίνειζωή]. https://images.app.goo.gl/UueQnM4TvamQCb1FA

[Διάβολος]: «Θά τοποθετήσω τό θρόνο μου, ἐπάνω ἀπό τά ἀστέρια, θά καταστῶ ὅμοιος μέ τόν Ὕψιστο» (Ἡσ. ιδ’ 12-14).

[Προφήτης]: «(Ἑωσφόρε) ὑψώθη ἡ καρδιά σου ἐξ αἰτίας τῆς ὡραιότητός σου. Διεφθάρη ἡ Ἐπιστήμη σου μαζί μέ τά λαμπρά θέλγητρά σου» (Ἰεζεκ. κη’ 17).

 

Β. ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΜΕΤΑΡΣΙΟΣ ΑΝΟΔΟΣ

[Ἁγιογραφικές “Κλίμακες” πρός Οὐρανό]

Κατ’ ἀντιπαράθεσι πρός τίς ἀνωτέρω ὕβρεις, καταχωρεῖται στήν Ἁγ. Γραφή ἡ “Κλίμαξ τοῦ Ἰακώβ”, ἡ ὁποία προτυπώνει ἐναργέστατα τήν Θεοτόκο (Γεν. κη’ 12).

Προσέτι, ὑφίσταται ἡ “Κλίμαξ τῶν Ἀρετῶν”, τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Σιναΐτου, ὡς ἀναλυτικό κείμενο καί ὡς παραστατική ἁγιογραφία. Μία ἀχανής “Σχοινένια Σκάλα”, ἡ ὁποία ἀνέρχεται πρός τόν Οὐρανό. Στήν κορυφή της ἀναμένει ὁ Θεός τόν ἐνάρετο μέ ἀνοικτή ἀγκάλη. Κάτωθεν δέ χάσκει ἕνα ἀβυσσαλέο χάσμα, τά τάρταρα τοῦ Ἅδου καί τῆς Κολάσεως.

Ὅποιος ἐγκύψει στά πνευματικά, συνειδητοποιεῖ ὅτι, «Πίστις μόνον κρατεῖ τὸν Ἀκράτητο. // Πίστις μόνον κατανοεῖ τὸν Ἀθέατο» (Ἁγ. Γρηγορίου Νύσσης, 335-395 μ.Χ.).

 

[Δαιμονικό “Σόφισμα” τῆς θεοποιήσεως]

Μέ καταχθόνιο “Σόφισμα θεοποιήσεως”, ὁ Διάβολος ἐξετόπισε ἀπό τόν Παράδεισο τό Ἀδαμικό Γένος:

[Διάβολος]: -«Εἶναι ἀλήθεια πώς, ὁ Θεός σᾶς ἀπηγόρευσε, νά ἀπολαμβάνετε ὅλα τά φροῦτα τοῦ Παραδείσου»;

[Εὔα]: -«Ὄχι, ἀλλά μόνον τόν καρπό ἀπό τό δένδρο τῆς “Γνώσεως τοῦ Καλοῦ καί τοῦ Κακοῦ”».

[Διάβολος]: -« Προφανῶς, δέν ἀνακύπτει ἄλλη φυσιολογική ἐξήγησις. Σκεφθεῖτε το λογικά. Τί πιό ἁπλό καί ἐμφανές; Γιατί σᾶς ἐπέβαλε αὐτή τήν ἀνεξήγητο ἐντολή ὁ Θεός; Γευόμενοι τόν καρπό θά μεταποιηθῆτε καί ἐσεῖς εἰς θεούς!». (Γεν. γ’ 1-6).

Καί ὁ ἄνθρωπος ἐπαγιδεύθη ἀπό τό “Σόφισμα”, παρήκουσε τόν Δημιουργό του, κατέπεσε, διεφθάρη, ἀπώλεσε τόν Παράδεισο καί ἀπέθανε.

Ὡστόσο, ὁ ἐμβριθής Ἅγ. Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ἐμβαθύνει εὐστοχώτατα στή κατάληξι τοῦ πανσόφου “Β’ Θεϊκοῦ Σεναρίου Σωτηρίας”:

«Ἐπειδή ἐνόμιζε ὁ Διάβολος ὅτι εἶναι ἀήττητος, // μέ “Σόφισμα θεοποιήσεως”, //δελέασε, ἐξηπάτησε μέν τόν ἄνθρωπο, //λέγοντάς του ὅτι θά καταστῆ Θεός.

Ὡστόσο, ὁ Διάβολος, δελεάζεται, παγιδεύεται // ἀπό τό πρόβλημα τῆς Σαρκός τοῦ Κυρίου // καί Τόν ὁδηγεῖ στό Σταυρό. ...// Ὁπότε, ὁ Κύριος καταλύει τόν Θάνατο καί συντρίβει τόν Διάβολο» [Γρηγρόριος Θεόλογς (329-390 μ.Χ.), Λόγος ιζ’ εἰς τά Ἅγ. Θεοφάνεια].

 

[Θεϊκός “Καταιγισμός” μέ ἐπίσκεψι “Ἀκτίστου Φωτός”]

Μετά τήν Ἐξανάστασι τοῦ Κυρίου, ἐν τῆ Ἐκκλησία, διά τῶν Θείων Μυστηρίων, ὁ ἄνθρωπος θεοποιεῖται κατά Χάριν. Βιώνει τήν εὐφρωσύνη τῆς Πατρικῆς Παρουσίας. Εἰδικά ὅταν κατακλύζεται μέ τήν ἐπίσκεψι τοῦ Ἀκτίστου Φωτός, ἀπό τόν Βασιλέα Κύριο, τότε ἐκρήγνυται, ἀγαλλόμενος:

«Αὐτός πού δέχθηκε τὴν θεωρία τοῦ Θεοῦ, // ἀναρωτιέται, πῶς τὸν χωράει ὁ μικρὸς ἄνθρωπος // τὸν θεϊκὸ αὐτὸ καταιγισμό; // Πότε νιώθει νὰ “εἰσέρχεται” μέσα του ὁ Κύριος // καὶ καθίσταται ὁ μικρὸς ἀπέραντος καὶ μέγας // καὶ πότε φρονεῖ ὅτι, ὁ μικρὸς // “εἰσδύει” μέσα στὸν ἀπέραντο Θεὸ!» (Ἅγ. Γρηγόριος Θεολόγος, 329-390 μ.Χ.)

 

{Πατερική Ἀλληγορία: “Μεταστοιχείωσις” καί Ἐνθέωσις}

Ἐν κατακλείδι, ΟΧΙ στή “Διαστροφική” ἀλλοίωσι καί “Σκολιά  (Πρβλ. Φιλιππ. β’ 15), ἐπέμβασι ἐπάνω στό DNA, τῶν ἀνθρώπων, τῶν ζώων, καί τῶν μικροοργανισμῶν. Ἀντίθετα, ΝΑΙ στήν Ἐνθέωσι, ΝΑΙ στήν “Μεταστοιχείωσι” ἐν Χριστῶ, καθώς οἱ Θεοφόροι Πατέρες ὑπερβατικῶς μᾶς τό ἀποτυπώνουν:

«.. .Κατελύθη τοῦ θανάτου τό κράτος //καί γέγονεν ἄλλη γέννησις, // βίος ἕτερος, // ἄλλο ζωῆς εἶδος,// αὐτῆς τῆς φύσεως ἡμῶν Μεταστοιχείωσις...// τροφός (= ὁ τρέφων) τούτου ἡ Ἐκκλησία, //μαζός (=ἡ γαλακτοτροφία) τά διδάγματα, //τροφή ὁ ἄνωθεν Ἄρτος,//ἡλικίας τελείωσις ἡ ὑψηλή πολιτεία, //γάμος ἡ τῆς σοφίας συμβίωσις,//τέκνα αἱ ἐλπίδες, //οἶκος ἡ Βασιλεία, ... // τέλος δέ ἀντί θανάτουἀΐδιος ζωή ...» (T.L.G.: Ἁγ. Γρηγόριος Νύσσης (335-395 μ.Χ.), Περί τῆς Τριημέρου Ἀναστάσεως).

[Παράφρασις]: [... (Μέ τήν Ἀνάστασι τοῦ Κυρίου) Κατελύθη τό κράτος τοῦ θανάτου // καί ἀνέκυψε ἄλλη γέννησις,// διαφορετικός βίος, // ἄλλης μορφῆς ζωή// καί μάλιστα τῆς ἴδιας τῆς φθαρτῆς φύσεώς μας Μεταστοιχείωσις. ... // Τροφέας μας ἡ Ἐκκλησία, // γαλακτοτροφία τά διδάγματα, // τροφή ὁ Ἄνωθεν Ἄρτος (ἡ Θεία Κοινωνία), // τελειοποίησις ἡλικιακή, ἡ ὑψηλη Πνευματική διαβίωσις, // γάμος ἡ συμβίωσις μέ τή Σοφία, //τέκνα οἱ ἐλπίδες,// οἰκία ἡ Βασιλεία τοῦ Παραδείσου, ... // καταληξις δέ, ἀντί θανάτου ἀΐδιος Ζωή μακαριότητος. ...].

ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΙΣ

 

(Σκίτσο Ἠλία Μακρῆ, «Καθημερινή» 2/7/2000)

 

 

https://images.app.goo.gl/UueQnM4TvamQCb1FA

 

Πύργος Βαβέλ (Παλαιά Διαθήκη, Γεν. ια’ 1-7)

 

DNA, «Μοντέλο τῆς Διπλῆς Ἔλικος».

DNA, «Μοντέλο τῆς Διπλῆς Ἔλικος».

Ἡρακλῆς Φονεύει τό Λιοντάρι τῆς Νεμέας (Προϊστορία)

Ἀετός πετῶντας πρός τόν ἥλιο καί τίς ἀκτίνες του


[1] Ἐδημοσιεύθη εἰς τήν Ἐφημερίδα Ὀρθόδοξος Τύπος, Νο 2343, τῆς 26/2/21