Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Τί δέν θά ψηφίσουμε στίς ἐπερχόμενες ἐκλογές


Γράφει Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος Κιλκίς
Ταλαντοχος της πένας, δεινός σαρκαστής καί «δέσποτός» της νεοελληνικς πνευματικς ζως, μμανουήλ Ροϊδης, μς φησε στά κείμενά του - «κλαυσιγελώτων» θά λεγαν ο ρχαοι – καί μία παραστατική ξεικόνιση το λληνικο κομματισμο. Γράφει: «Ο λληνες διαιρονται ες τρες κατηγορίας: α) ες συμπολιτευομένους, τοι χοντας κοχλιάριον νά βυθίζωσιν ες τήν χύτραν τόν προϋπολογισμο, β) ες ντιπολιτευομένους, τοι μή χοντας κοχλιάριον (= κουτάλι) καί ζητοντας παντί τρόπω νά λάβωσι τοιοτον, γ) ες ργαζομένους, τοι (= δηλαδή) οτε χοντας κοχλιάριον οτε ζητοντας, λλ’ πιφορτισμένους νά γεμίζωσι τήν χύτραν διά το δρτος ατν». («Τά νθελληνικά», κδ. «Ροές»). κλογές, λοιπόν. λλά τί κλογές; ν μέσω πολέμου. «Πόλεμο τς γενις του» δέν νόμασε τήν κρίση θλιβερός δημαγωγός το ΠΑΣΟΚ; Καί πειδή «πόλεμος πάντων μέν πατήρ, πάντων δέ βασιλεύς», πόλεμος, κατά τόν ράκλειτο, εναι δημιουργική πηγή ξιν, ο«πολεμικές κλογές» τς 6ης Μαΐου εναι μία λαμπρή εκαιρία νά ποδοπατηθε καί νά ξαφανιστε ρχουσα, διεφθαρμένη, ποκριτική καί νίκανη, τάξη πό μς, τούς σαεί κοχλιαροφόρους πολίτες. Τουλάχιστον σ’ ατές τίς κλογές γνωρίζουμε τί δέν θά ψηφίσουμε.
πειδή χρωστμε σ’ σους πέρασαν, θά ‘ρθονε, θά περάσουν, στούς γέννητους καί σ’ ατούς πού μς παρέδωσαν, μέ τό αμα καί τόν τίμιο δρώτα τους, τήν λλάδα, πού εχε καμάρι τς τά Εκονοστάσια τν γίων καί....
 τν ρώων της, πρέπει στίς περχόμενες κλογές νά διαπομπευτον ο ρδές τν λαφυραγωγν, ο πομυζητρες τν κόπων το λαο, ο πολύχρωμες κουρελοδες, τά κόμματα ξουσίας καί παραεξουσίας.

    Ποιοί κυβέρνησαν τόν τόπο πό τό 1981 κυρίως καί ντεθεν; Τό ΠΑΣΟΚ, ΝΔ (σχάτως μαζί μέ τόν καρατζαφέρειο τυχοδιωκτισμό) καί ο ριστεροί. Ο ριστεροί πού μετά τό ’90 καί τήν πτώση το παρκτο, περιστρέφονται γύρω πό τόν ταφο νεκρό, τόν σοσιαλισμό, πού κανείς δέν τολμάει νά θάψει, λπίζοντας σως στό θαμα τς νεκροφάνειας. ρκετοί ρνήθηκαν νά παραδεχτον πώς ατό πού εχαν κλάβει σάν νσάρκωση τς δέας καί το φιέρωσαν τήν μοναδική καί νεπανάληπτη ζωή τους, ποδείχτηκε χι πλς πελώριο φιάσκο – «πουκάμισο δεινό» – λλά σωστή τετρατογονία. Ατοί - καί εναι βαθύτατα νθρώπινο- γιά νά συνεχίσει νά χει νόημα ζωή τους, παρέμειναν καί πυκνώνουν τίς τάξεις το ΚΚΕ. Μέ τήν δια όριστη, ξύλινη καί μήχανη πολλές φορές γλώσσα, πιμένουν στήν δεοπενία τους, λπίζουν στά ποκαΐδια τν συνθημάτων τους. Εναι παρελθόν.
Ο περισσότεροι, σοι ατοπροσδιορίζονται, μέ τό ν εδει φωτοστεφάνου πίθετο, ριστεροί ( προοδευτικοί) νήκουν στούς λιμασμένους γιά χρμα, μεγάλη ζωή καί δόξα Γραικύλους τς σήμερον, πού ναρριχήθηκαν «σαλιγκαροειδς». Γνωστό τό νέκδοτο γιά τόν σαλίγκαρο πού βρέθηκε στή σκεπή το ψηλότερου μεγάρου τς πρωτεύουσας. Πς βρέθηκες σύ δ πάνω; Τόν ρωτον. Καί κενος ξομολογεται: ρποντας, γλείφοντας καί μέ τά κέρατά μου!...
Ατοί γιναν συνδικαλιστές, καθηγητές Πανεπιστημίου, πολιτευτές το ΠΑΣΟΚ, μεγαλοστελέχη τς δημόσιας διοίκησης, «διανοούμενοι», μαγαρίζοντας μέ τίς τιποτένιες δεοληψίες τούς τά πάντα. Κατέστρεψαν τήν Παιδεία, μετατρέποντας τά σχολεα σέ κκολαπτήρια κουκουλοφορίας, ποκόπτοντας ταυτόχρονα τίς ρίζες πού ρδευαν τό σχολεο μέ τά ζωηφόρα νάματα τς ξόχου παράδοσής μας, κατασπίλωσαν καί συκοφάντησαν τήν μάνα το λαο μας, τήν ρθόδοξη κκλησία, γιά νά χαθε σωτερικό λεγχος, νά καταντήσουν λοι εκόνα καί μοίωση δική τους. (Πρίν πό τόν κοινωνικό κφαυλισμό, τό θικό δίλημμα ταν «κλέβω δέν κλέβω». Τά τελευταία χρόνια, μετά τό «προοδευτικό» μπάζωμα τς συνείδησης, τό δίλημμα εναι «θά μέ πιάσουν δέν θά μέ πιάσουν». διαφορά εναι τεράστια). Μετέτρεψαν τήν πατρίδα μας σέ νθρώπινη χωματερή, μέ τήν λπίδα τι κάποτε πό τούς λαθρομετανάστες θά ξασφαλίζουν τήν εσοδό τους στήν Βουλή. Πράκτορες προδοτικν δεν καί εσπράκτορες τν γενναίων πιχορηγήσεων. ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ καί κενο τό οκολογικό πόστημα στοιβάζουν τήν κυρίαρχη τάξη τς πατρίδας. (Καί ναφέρομαι στήν κορυφή, στούς παΐοντες, στούς δανειοσυντήρητους θολοκουλτουριάρηδες το Κολωνακίου τύπου Ρεπούση καί Τατσόπουλου καί χι στούς πλούς ψηφοφόρους - κοχλιαροφόρους τους). Καί τό νοσηρό φαινόμενο, «Χρυσή Αγή», σ’ ατούς φείλεται, γιά νά δυσφημιστε χώρα μας. στυνομία εναι καθηλωμένη. Τρέμουν ο στυνομικοί μήν τούς βρε κανένα κακό καί τούς κατασπαράξουν ο παγγελματίες ριστεροί τν ΜΚΟ. (Πότε θά μάθουμε πόσα κατομμύρια καί ποιοί ο «περασπιστές τν νθρωπίνων δικαιωμάτων» πο τά ροκάνισαν;).

Πρίν καταπιαστ μέ τά δύο κομματικά «παχνιά» πού μετέτρεψαν τήν πολιτική πό σκηση θυσίας σέ σκηση ληστείας, παραθέτω τόν περίφημο ρισμό-μαστίγωμα τν κομμάτων πό τόν Παπαδιαμάντη: « γενεαλογία τς πολιτικς εναι συνεχής καί γνήσια κατά τούς προγόνους. ργία γέννησε τήν πενίαν. πενία τεκε τήν πείναν. πείνα παρήγαγε τήν ρεξιν. ρεξις γέννησε τήν αθαιρεσίαν. αθαιρεσία γέννησε τήν ληστείαν. ληστεία γέννησε τήν πολιτικήν. δού αθεντική καταγωγή το τέρατος τούτου. Τότε καί τώρα πάντοτε ατή. Τότε διά τς βίας, τώρα διά το δόλου καί διά της ...βίας. Πάντοτε μετάβλητοι ο σχοινοβται οτοι ο θίγγανοι, ο γελωτοποιοί οτοι πίθηκοι (καλ δέ οτω τούς λεγόμενους πολιτικούς).

 Μαροι χαλκες κατασκευάζοντες δεσμά διά τούς λαούς ν τή βαθυζόφω σκοτία το αωνίου ργαστηρίων τν...». (κδ. «Βαλέτας», Δ, 134). λο τό συνονθύλευμα τν μετρίων καί τν θλίων, πού μώρανε τήν ζύμη καί λλοίωσε τό φύραμα, πιζητ τήν συνενοχή μας στό διαρκές γκλημα. Νά νομιμοποιήσουμε μέ τίς κάλπες καί τήν ψφο μας τήν καταστροφή τς πατρίδας μας, το ξευτελισμο το λαο μας. Καί ν πρώτοις, ΝΔ το κ. Σαμαρά. (μολογ «ν συντριβή καί μετανοία» τι σπευσα νά τόν ψηφίσω στίς κομματικές κλογές γιά νά μήν κλεγε κυρία Ντόρα. Λάθος. Καλύτερα τό γνήσιο, προκάλυπτος νεοταξικός κανιβαλισμός, παρά τό κακέκτυπο, κρυμμένο κάτω πό τό κέλυφος τς δθεν ντίστασης στά Μνημόνια, καρυκευμένο μέ πατριωτικές κορνες). Γιατί νά ψηφίσουμε τήν ΝΔ τό ΠΑΣΟΚ; Γιά νά τό κλάβουν ο «ταροι» καί τό ΔΝΤ ς πιβράβευση τν ληστρικν μέτρων; Γιά ποιό μετεκλογικό χάος μιλον, ταν βιώνουμε δη τό χάος καί τά ρείπια;                κομε τι ο Ερωπαοι θά χαρον μέ τήν νάδειξη τν «δύο» σέ κυβερνητική συμμαχία. Μά ατό ρκε γιά νά μήν τούς ψηφίσουμε. Ο σοφοί μας πρόγονοι λεγαν: «παινούμενος γάρ πό τν ναντίων γωνι μή τί κακόν εργασμαι», ταν σέ παινον καί χαίρονται ο χθροί σου, πρέπει νά γωνις, νά σκέφτεσαι τί κακό πράττεις. Γιά ποιά νανέωση μιλον, ταν ο νέας σοδείας ποψήφιοι εναι πορφυρογέννητοι γόνοι κομματικν δεινοσαύρων βουλα κομματικά μειράκια; Ποιός πιστεύει τίς πομφολυγώδεις μεγαλοστομίες καί ερολογίες το ρχηγο το κόμματος πο πρξε πό τό ‘81, «νόσος τς πόλεως»; Το κόμματος πού ξέθρεψε λα τά κοινωνικά ποβράσματα, τούς καταχραστές καί τούς λωποδύτες;
      Γιατί νά ψηφίσουμε τά κόμματα πού μς φτύνουν κατάμουτρα, τιμώντας μέ τήν συμπερίληψή τους στά ψηφοδέλτια, νόματα πως Παπακωνσταντίνου, Μ. Βαρβιτσιώτης, Διαμαντοπούλου, Μπουμποκος, Πρωτόπαπας Σηφουνάκης καί πολλν λλων δημοπιθήκων; 
      Γι’ ατά τά δύο κόμματα, γιά τούς νθρώπους πού τά νσαρκώνουν, σχύει ατό πού γραφε Φώτης Κόντογλου, πρίν πό 50 περίπου χρόνια, καί περιέχονται στό θαυμάσιο βιβλίο το «Μυστικά νθη», σελίδα 338:
«Τίμια δέρφια μου, λληνες καθαρογεννημένοι, ξερριζστε ατά τά φαρμακερά βρωμοχόρταρα... Καθαρίστε πό τήν πνευματική πανούκλα τήν δυστυχισμένη τήν λλάδα, γιά νά μπορέσουμε νά δουλέψουνε ο ξιοι δουλευτάδες. Τά σκουλήκια, γιά νά σώσουνε τήν τιποτένια παρξή τους, δέν φήνουνε καμμία ξια ψυχή νά ρθοποδήσει, πό συμφέρον κι πό φθόνο.
       λοι τοτοι ο πνευματικοί σαλταδόροι χουνε πιάσει τά πόστα, λα τά πόστα, κι δύναμή τους εναι ερή συμμαχία πού χουνε κάνει μεταξύ τους, ν καθένας εναι σάν μία μυτζήθρα πού παριστάνει τό κάστρο. λλά εναι δεμένοι μεταξύ τους, πως εναι ο κάμπιες κολλημένες μία στόν πισινό της λλης. Μόλις τίς χωρίσει κανένας ψοφνε. τσι πρέπει νά γίνει μ’ ατούς τούς νεκροθάφτες κάθε ξίας, τίς νθρωποκάμπιες πού μαραζώνουνε τό πνευματικό λόδροσο δέντρο τς φυλς μας...».

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ; ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;


     
     Το μήνυμα που σας προωθώ λέει στο τέλος "προώθησε το αν συμφωνείς". Όχι μόνο συμφωνώ αλλά και υπερθεματίζω. Μόνο οι αθεράπευτα αφελείς και ηλίθιοι δεν το καταλαβαίνουν. Παλιότερα έλεγα σε συζητήσεις με φίλους ότι ο συμβατικός πόλεμος είναι ασύμφορος από κάθε άποψη. Οι θεωρητικοί του πολέμου έλεγαν ότι σκοπός του πολέμου είναι να επιβάλεις τη θέληση σου στον αντίπαλο. 
       Με τον συμβατικό πόλεμο αυτό σήμαινε αμέτρητες εκατόμβες θυμάτων και τρελά έξοδα. Άρα δε συμφέρει. Ο "μοντέρνος" στρατός δεν έρχεται πλέον στα σύνορα σου οπλισμένος σαν αστακός αλλά αποτελείται από ένα ρακένδυτο και αμέτρητο πειναλέο πλήθος κάθε ηλικίας.
       Ένας στρατός ακατανίκητος απέναντι στον οποίο είναι τελείως άχρηστα τα παντός είδους σύγχρονα οπλικά συστήματα. Στη συνέχεια έρχεται ο ΕΧΘΡΟΣ  και με λογιστικά τερτίπια κυριεύει σταδιακά την οικονομία σου ενώ εσύ δυσκολεύεσαι ακόμα να συνειδητοποιήσεις ότι έχεις κατακτηθεί με όλη τη σημασία της λέξεως. 
       Ξυπνάς μια ωραία πρωΐα και διαπιστώνεις ότι είσαι πλέον μειονότητα στη χώρα σου για την οποία έχυσες ποταμούς αίματος για να την απελευθερώσεις και να την κρατήσεις ελεύθερη. 
     Όλα αυτά γίνονται βέβαια με την τακτική του "σαλαμιού", με την εφαρμογή του πειράματος του βάτραχου στην κατσαρόλα. Να γιατί συμφωνώ με το μήνυμα που σας προωθώ.


ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;
ΝΑΙ.....
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ;
ΝΑΙ.....
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΕΡΟΣ;
ΝΑΙ, ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ...ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΞΗΡΑ;
ΝΑΙ, ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΑΝΕ  ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ  ΑΠΟΘΗΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ....ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΑ;
ΝΑΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΟΖ, ΤΑ ΝΗΣΙΑ, ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ....ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ;
ΝΑΙ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ......
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ;
ΝΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ...ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ;
ΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ, ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ...ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......
ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ;
ΝΑΙ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ / ΜΑΓΟΥΣ  ΤΗΣ ....ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ;
ΝΑΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙΣ  ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ 1-2 ΜΗΝΕΣ  ....ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ;
ΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ   ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  ΤΟΥ  ΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΖΗΜΙΟ. ....ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΗ;
ΟΧΙ....
ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΜΑΣ;
ΟΧΙ, ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΜΑΣ.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΡΟΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ....ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΗ;
ΟΧΙ, ΟΛΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΑΛΛΑ  Η  ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ Η ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ;
ΝΑΙ, Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ  ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ, ΣΤΑ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΙΔΕΩΔΗ, ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ,  ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,  ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ....ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.


ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ
ΦΙΛΙΑ
ΝΙΚΟΛΑΣ


Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Όνειρο γιου... 20ούς για ΕΚΤΡΩΣΗ «αδελφού» μετά από αυτόν... πριν 17 χρόνια!



«Μητέρα, απόψε είδα ένα όνειρο και δεν φεύγει από το μυαλό μου. Ήμουν στο σπίτι και μπήκε ένας νεαρός, 2-3 χρόνια μικρότερος μου, και μου είπε: Είμαστε αδέλφια. Αλλ' εμένα η μητέρα μας δεν με άφησε να είμαι μαζί σου σήμερα. Δεν με άφησε να παίξω ποτέ μαζί σας, να γελάσω και να κλάψω. Τότε εγώ του απάντησα ότι δεν έχω αδελφό. Μόνο μια αδελφή 2 χρόνια μεγαλύτερη. Αυτός όμως επέμενε και μου είπε να σε ρωτήσω τι έκανες κάποιο πρωινό του Μαρτίου και να σου πω ότι, όπως μεγαλώσαμε εμείς, θα μεγάλωνε κι αυτός».
Η μητέρα, όταν άκουσε αυτά, λιποθύμησε! Και, όταν συνήλθε, ομολόγησε στα παιδιά της τι είχε κάνει εκείνο το πρωινό...
Ότι δηλαδή, όταν έμεινε έγκυος στο 3ο «παιδί» τους, το συζήτησαν με τον άνδρα της, την αδελφή της και μια φίλη, όπως γίνεται συνήθως, και αποφάσισαν να μη γεννηθή αυτό το παιδί. Έτσι προχώρησαν στην έκτρωση του....
Συχνά, όταν το θυμόταν, μελαγχολούσε και έκλαιε για πολλά χρόνια, οπότε συνέβη το προηγούμενο όνειρο στο γιό της...
Είναι το μόνο θανάσιμο αμάρτημα, που και εξομολογούμενο με ταπείνωση και ειλικρίνεια, συγχωρείται ασφαλώς, αλλά ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙΤΑΙ. Παραμένουν και επανέρχονται οι τύψεις ισόβια! Και γίνεται αυτό, για να μην επαναλαμβάνεται, αλλά και διηγούμενο να προφυλάσσει και σωφρονίζει τους «αγνοούντας» και ολιγοπίστους.
(Τα ανωτέρω είναι από το περιοδικό ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (Π.Ε.ΦΙΠ.) Αθηνών).

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Βγάλε τό Σταυρό, ἀλλιῶς ἀπολύεσαι!


Μέ ἀφορμή πρόσφατη ἀνάρτησή μας, μία ἀναγνώστρια μᾶς ἀπέστειλε τή δική της προσωπική ἐμπειρία στήν Ἀγγλία, πού περιγράφει τήν ἐπιμονή τῆς ἐταιρίας ὅπου δούλευε νά ἀφαιρέσει τόν Σταυρό πού φοροῦσε. Ἐμεῖς τή συγχαίρουμε γιατί προτίμησε νά ἀπολυθεῖ, τήν πρώτη μάλιστα ἡμέρα ἐργασίας, παρά νά ἀφαιρέσει τό ἱερό σύβολο τοῦ Σταυροῦ. Τέτοιοι νέοι μας γεμίζουν ἐλπίδα!


Ἤμουν φοιτήτρια σέ ἐπαρχιακή πόλη τῆς Ἀγγλίας τό 2001, στό Λίνκολν συγκεκριμένα, πρίν μετατεθῶ στό Λονδίνο γιά σπουδές καί περισσότερες εὐκαιρίες ἐργασίας. Χρειάστηκε νά ἐνισχύσω λίγο τό εἰσόδημά μου κι ἔτσι ἐπίασα δουλειά σέ ἐργοστάσιο συσκευασίας λαχανικῶν μόνο γιά τό Σαββατοκύριακο. Ἦταν τό πρῶτο Σαββατοκύριακο πού ξεκινοῦσα τή δουλειά, θυμᾶμαι ὅτι θά ἐρχόταν τό πουλμανάκι τοῦ ἐργοστασίου νά μᾶς πάρει ἐμένα καί ἄλλους φοιτητές ἀπό τήν ἑστία στίς 5 τό πρωί. Φτάσαμε στό ἐργοστάσιο, μᾶς καλοδεχτήκανε, μᾶς ἔδωσαν εἰδικές φόρμες, μπότες καί γάντια καί μᾶς ἐξήγησαν τί θά κάναμε γιά 6 ὧρες. Ἐγώ ἤμουν στόν τομέα, ὅπου ἔπρεπε νά βγάζω τά πλυμένα μαρούλια  ἀπό τήν κορδέλα καί νά τά τοποθετῶ σέ ἄλλη γιά νά πᾶνε γιά συσκευασία.
Φοροῦσα τόν Σταυρό μου, ὅπως πάντα τόν φοράω, γιά φυλαχτό καί εὐλογία. Ἦταν ἀπό τό Ἅγιο Ὅρος,  ξύλινος μέ....

 τόν Ἐσταυρωμένο πάνω του. Θεώρησα ὅτι ἔπρεπε νά τόν βγάλω ἔξω ἀπό τό πουλόβερ πού φόραγα ἀλλά μέσα ἀπό τή φόρμα. Ἡ κορδέλα ἔτρεχε γρήγορα, τά γάντια ἐμπόδιζαν τά χέρια μου νά πιάσουν γρήγορα τά μαρούλια, τά χέρια μου πάγωναν ἀπό τό κρύο νερό καί ἔκανα προσευχή νά μέ βοηθήσει ὁ Θεός νά πάω καλά στή δουλειά μου.
Κάποια στιγμή ἦρθε ἡ ὑπεύθυνη, ἡ ὁποία μου ζήτησε πολύ εὐγενικά νά βγάλω τόν Σταυρό μου γιατί, ὅπως εἶπε, δέν ἐπιτρέπεται νά φορᾶμε κοσμήματα σέ ὥρα ἐργασίας. Τῆς ἀπάντησα τό ἴδιο εὐγενικά ὅτι τόν Σταυρό δέν τό φοράω γιά κόσμημα ἀλλά γιά προστασία καί εὐλογία. Αὐτή συνέχισε νά ἐπιμένει ὅτι δέν τήν ἐνδιαφέρει γιά ποιό λόγο φοράω τόν Σταυρό καί ὅτι ἔπρεπε νά τόν βγάλω ἄμεσα. Τῆς εἶπα ὅτι εἶναι σύμβολο τῆς πίστεώς μου, ἕνα ἱερό σύμβολο γιά μένα, καί ὅτι εἶναι ὁ Σταυρός πού σταυρώθηκε ὁ Θεός πού πιστεύω. Μοῦ ἀπάντησε ξανά ὅτι μέ καταλαβαίνει ἀλλά πρέπει νά τόν βγάλω γιά νά μή πέσει στά μαρούλια καί μπεῖ σέ συσκευασία. Μοῦ εἶπε ὅτι μόνο οἱ βέρες ἐπιτρέπονται. Ἐκείνη τήν ὥρα μου ἦρθε νά βάλω τά γέλια ἀλλά δέν τό ἔκανα.
Τήν ρώτησα γιά ποιό λόγο ἐπιτρέπουν τίς βέρες καί μοῦ ἀπάντησε ὅτι εἶναι ἱερό σύμβολο γάμου.  Τῆς ἐπανέλαβα ὅτι καί ὁ Σταυρός γιά ἐμένα εἶναι ἱερό σύμβολο πίστεως καί δέν τόν βγάζω, καί ὅτι ὁ Σταυρός δέν θά πέσει στά μαρούλια γιατί εἶναι μέσα ἀπό τή φόρμα πού φοράω καί τόν φοράω γιά προστασία. Μοῦ δήλωσε ὅτι ἄν δέν τόν βγάλω τόν Σταυρό θά πρέπει νά φύγω ἀπό τή δουλειά. Τῆς ἀπάντησα ὅτι τόν Σταυρό δέν πρόκειται νά τόν βγάλω καί προτιμῶ νά φύγω ἀπό τή δουλειά. Μέ ὁδήγησε στά ἀποδυτήρια, τούς παρέδωσα τή φόρμα καί τίς μπότες καί ἔφυγα.
Τό συμβάν τό ἀνέφερα στό γραφεῖο εὑρέσεως ἐργασίας ὡς ἀπαράδεκτο καί καταχρηστικό. Δέν γνώριζα ἄν καλύπτεται νομικά ἡ ἀπαγόρευση νά φοράει κάποιος τόν Σταυρό του. Καί βέβαια δέν ξανασυνεργάστηκα μέ τό συγκεκριμένο γραφεῖο.
Δύο ἡμέρες ἀργότερα μέ τή βοήθεια τοῦ Θεοῦ, βρῆκα ἐργασία σέ ἑλληνικό ἑστιατόριο ὅπου εἴχαμε μία πολύ καλή συνεργασία καί ἀκόμα καί τώρα μετά ἀπό τόσα χρόνια διατηροῦμε μία πολύ καλή φιλία.
Ποτέ ξανά ὅσα χρόνια καί ἄν ἔμεινα Ἀγγλία καί ὡς ἀπόφοιτη ἀπό τή σχολή μου, ἐργαζόμενη σέ ἑταιρεῖες καί γραφεῖα δέν ἀντιμετώπισα τέτοιο θέμα ξανά οὔτε ἄκουσα φίλους μου νά τό ἀντιμετωπίζουν.
Πάντως εἶναι ἰδιαίτερα θλιβερό τό γεγονός νά ζητεῖται ἀπό τή μία νά ἀφαιροῦν οἱ πιστοί τόν Σταυρό ἐν ὥρα ἐργασίας καί ἀπό τήν ἄλλη νά ἐπιτρέπουν τίς βέρες  πού ἀσφαλῶς κρύβουν μεγάλο κίνδυνο εἰδικά σέ μία χειρωνακτική ἐργασία μέ μηχανήματα.
Χρυσή.

"Έχουμε ευθύνη" - Γέροντας Παΐσιος


- Χρειάζεται διάκριση. Είναι φορές πού δεν πρέπει να μιλήσουμε καί άλλες φορές πού πρέπει να ομολογούμε με παρρησία το «πιστεύω» μας, γιατί φέρουμε ευθύνη, αν δεν μιλήσουμε.
Σ' αυτά τά δύσκολα χρόνια ό καθένας μας πρέπει να κάνη ότι γίνεται ανθρωπίνως καί ότι δεν γίνεται ανθρωπίνως να το αφήνει στον Θεό. Έτσι θα έχουμε ήσυχη την συνείδηση μας ότι κάναμε εκείνο πού μπορούσαμε. Αν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι προγονοί μας από τους τάφους.
Εκείνοι υπέφεραν τόσα για την πατρίδα και εμείς τι κάνουμε γι' αυτήν; Ή Ελλάδα, ή Ορθοδοξία, με την παράδοση της, τους Αγίους και τους ήρωες της, να πολεμήται από τους ίδιους τους Έλληνες και εμείς να μη μιλάμε! Είναι φοβερό!
Είπα σε κάποιον. «Γιατί δεν μιλάτε; Τι είναι αυτά πού κάνει ό τάδε;». «Τι να πεις, μού λέει, αυτός όλος βρωμάει». «Αν βρωμάει όλος, γιατί δεν μιλάτε; Χτυπήστε τον». Τίποτε, τον αφήνουν.
Έναν πολιτικό τον έφτυσα. «Πες, τού λέω, "δεν συμφωνώ μ' αυτό". Τίμια πράγματα. Θέλεις να εξυπηρετηθείς εσύ καί να ρημάξουν όλα;». Αν οι Χριστιανοί δεν ομολογήσουν, δεν αντιδράσουν, αυτοί θα κάνουν χειρότερα. Ενώ, αν αντιδράσουν, θα το σκεφθούν. 'Αλλά και οι σημερινοί Χριστιανοί δεν είναι για μάχες. Οι πρώτοι Χριστιανοί ήταν γερά καρύδια· άλλαξαν όλο τον κόσμο. Καί στην βυζαντινή εποχή μιά εικόνα έβγαζαν από την Εκκλησία καί αντιδρούσε ό κόσμος.
Εδώ ό Χριστός σταυρώθηκε, για να αναστηθούμε εμείς, καί εμείς να αδιαφορούμε! Αν ή Εκκλησία δεν μιλάει, για να μην έρθει σε ρήξη με το κράτος, αν οι μητροπολίτες δεν μιλούν, για να τά έχουν καλά με όλους, γιατί τους βοηθάνε στα ιδρύματα κ.λπ., οι Αγιορείτες πάλι αν δεν μιλούν, για να μην τους κόψουν τα επιδόματα
[3], τότε ποιος θα μιλήσει;

Σώσε μας από δαύτους Κύριε!



Χωρίς Εσένα δεν θέλω να σωθώ. 

Μου το υπόσχονται από την τηλεόραση, από το τηλέφωνο, από παντού. 
Ομως κάτι είναι μοναχικό μέσα μου, μετά από τα λόγια τους, κάτι περισσεύει ανικανοποίητο και είναι αυτό που αφαιρεί το χρώμα από τα νυχτερινά μου όνειρα.
Εγώ θέλω όνειρα με φως Κύριε και μέρες με λιακάδα. 
Κουράστηκα στους χειμώνες τους, βαρέθηκα να τους βλέπω γραβατωμένους και χαμογελαστούς -την ώρα που χάνονται τα πολύτιμά μας-. 
Κύριε θέλω ένα καντηλάκι, λίγο λιβάνι, μια σημαία περήφανη, ένα πρόσφορο στην πετσέτα της μάνας μου, θέλω Εσένα για λιμανάκι και την καμπάνα του εσπερινού -σαν υπόσχεση πως δεν θάρθει βράδυ δίχως Σου-.
Θέλω τους Φίλους μου στο εικονοστάσι, την Μάνα μας να ρίχνομαι στην ποδιά Της όταν κλαίω και τον Σταυρό Σου -για νάχει έρμα το καράβι του βίου μου και της πατρίδας μου το τρεχαντήρι-.
Ισως να ζητώ πολλά αλλά ξέρω πως Εσύ λίγα δεν δίνεις.
Δώσε Κύριε να μην σωθώ, αν ο τόπος της "σωτηρίας" είναι ξενητεμένος από την Χάρη Σου.
Δώσε μου Κύριε πατρίδα την ελπίδα Σου και ανάπαυση την σιγουριά της Ανάστασης Σου.
Είμαι κουρασμένη Χριστέ μου. Δεν μπορώ να τους ακούω. Και η πατρίδα μου το ίδιο.....
Σώσε μας από δαύτους Κύριε!