Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΤΑΣΗ-ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Π.ΗΦΑΙΣΤΟ (upd) "Άμεση έξοδος από τα Μνημόνιο γιατί αλλιώς θα ωχριά το 1922 από αυτό που θα συμβεί"!


Μια τοποθέτηση που αξίζει να μελετηθεί καθώς υποδεικνύει την εθνική ανάγκη αποτίναξης του εθνικού ζυγού της τρόικα και παραθέτει ενας "οδικό χάρτη" για το πως μπορεί αυτό να συμβεί" ο καθηγητής  Διεθνών - Στρατηγικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς Παναγιώτης Ήφαιστος στην ιστοσελίδα του υποστηρίζοντας ότι "Τα όσα έρχονται για την Ελλάδα γράφει θα κάνουν τη καταστροφή του 1922 να μοιάζει με ασήμαντο ιστορικό γεγονός". 
Καίριο ρόλο στον "οδικό χάρτη" εξόδου από την κρίσηθα παίξουν οι Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας.
Η πρόταση συμποσούται στα εξής πέντε σημεία:
ΠΡΩΤΟΝ, η εντολέας κοινωνία επιβάλλει ένα ειρηνικό ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΌ να αποχωρήσουν οι φαύλοι, οι υπάλληλοι των ξένων και οι εγχώριοι μεταπράτες-τεχνοκράτες. Εάν χρειαστεί όλοι οι πολίτες κάθονται στις πλατείες μέχρι νεοτέρας μέχρι τα μέλη του φαυλοκρατικού παλαιοκομματισμού να πάνε σπίτια τους.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, οι ΈΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ πιστές στην Υψηλή αποστολή προάσπισης της συλλογικής ελευθερίας των ελλήνων βελτιστοποιούν και μεγιστοποιούν τους όποιους συντελεστές ισχύος διαθέτουμε και με ακλόνητη ετοιμότητα αφοσιώνονται στην προάσπιση της εθνικής επικράτειας κατά κάθε έξωθεν απειλής. Το κόστος κατά όποιου σκεφτεί να μας βλάψει πρέπει να είναι συντριπτικά και ανελέητα υψηλό. Γνωρίζουμε ότι ακόμη μπορούμε να επιβάλουμε ένα τέτοιο κόστος.
ΤΡΙΤΟΝ, οι ΔΥΝΆΜΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΉΣ ΤΆΞΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ: Είναι δικά μας παιδιά που υπηρετούν τις δυνάμεις εσωτερικής τάξης προστατεύουν αποτελεσματικά την κοινωνία κατά προβοκατόρων που πάντοτε εκμεταλλεύονται τέτοιες στιγμές. Αυτονόητα θεωρούμε δεδομένο ότι δεν θέλουν να αγγίξουν ούτε μια τρίχα ελλήνων πολιτών οι οποίοι συμπεριφέρονται ειρηνικά και με τους οποίους θα πρέπει να αγκαλιάζονται και όχι να συγκρούονται. Κάθε εξάλλου διαταγή να κτυπηθούν άοπλοι ειρηνικά συμπεριφερόμενοι πολίτες είναι αντί-Συνταγματική, παράνομη, ανήθικη και αντί-πατριωτική.
ΤΈΤΑΡΤΟΝ, ως πασίδηλο κοινωνικό αίτημα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναθέτει άμεσα την (ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΉ) ΔΙΑΚΥΒΈΡΝΗΣΗ της χώρας σε «δέκα» αδιάφθορους και ικανούς Έλληνες. Εάν δεν βρούμε δέκα ικανούς και αδιάφθορους έλληνες εκτός του φαύλου παλαιοκομματικού συστήματος θα πάθουμε ότι μας αξίζει. Η εντολή ρητή και ξεκάθαρη, σχεδόν μοναδικού σκοπού: Να επιχειρήσουν να σώσουν των χώρα, να αναθερμάνουν την οικονομία και να διεξάγουν σκληρές διαπραγματεύσεις με τους τρίτους.
ΠΕΜΠΤΟΝ, δημιουργείται μια ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΉ ΣΥΝΈΛΕΥΣΗ για Συνταγματική αναθεώρηση από την οποία θα απουσιάζουν οι γνωστοί επιστημονικά μεταμφιεσμένοι κομματάνθρωποι.
Ας δούμε ολόκληρη την τοποθέτηση:

1.     Βυθιζόμαστε μέσα σε μια δίνη θανάτου

Ακούοντας πρόσφατα μια ανερυθρίαστη-αδιάντροπη ομολογία βουλευτή ότι «η χώρα εκβιάστηκε από τους δανειστές της» και γι’ αυτό ενώ δεν το επιθυμούσε ψήφισε το μνημόνιο, σκέφτηκα να γράψω το παρόν. Στο μυαλό όλων των Ελλήνων, ακριβώς, εμπεδώνεται πλέον μια τραγική αλήθεια: Τους αρπάζουν τον μόχθο τους, τους πλουτοπαραγωγικούς τους πόρους, το νερό τους, τις επιχειρήσεις τους, τα σπίτια τους και το μέλλον των επόμενων γενεών διαγράφεται ζοφερό. Το δε δειλό ή εκβιαζόμενο πολιτικό προσωπικό μετατρέπεται σε πραιτοριανούς τρίτων.

Οι Έλληνες επί μακρό μόχθησαν για να είναι σήμερα η Ελλάδα μια πλούσια χώρα. Μετανάστες, ναυτικοί, ξενιτεμένοι επιστήμονες, γεωργοί, εργάτες, νοικοκυραίοι και επιχειρηματίες κάθε είδους επί δεκαετίες με μόχθο και κόπο έκτισαν σπίτια, υποδομές, επιχειρήσεις και Ένοπλες Δυνάμεις που προασπίζουν την ελευθερία τους. Τα κεκτημένα συρρικνώνονται ραγδαία και σύντομα θα εκμηδενιστούν. Η Ελλάδα βυθίζεται μέσα σε μια οικονομική, πολιτική, κοινωνική και διπλωματική δίνης θανάτου. Στην δε καλή «Βαλκανική γειτονιά μας» –διατύπωση του συρμού ασπόνδυλων οργανικών διανοουμένων της ξενοκρατίας την δεκαετία του 1990–, στα καρναβάλια ντυμένοι κανίβαλοι παρελαύνουν με σεντούκια πάνω στα οποία γράφεται «Ελλάδα: Επιτέλους πέθανε».     
Μπορεί οι Έλληνες πολίτες να έκαναν λάθος με το να εμπιστευτούν κάποιους λαοπλάνους κομματάρχες της ξενοκρατίας –κατά κανόνα λόγω αφέλειας και κατ’ εξαίρεση λόγω σύμπραξης με το φαύλο κομματικό πελατειακό σύστημα– αλλά η κλίμακα της καταστροφής που συντελείται είναι εκτός αναλογιών και γι’ αυτό η Ελληνική κοινωνία δεν φέρει ευθύνη. Εν τέλει, ποιο σύγχρονο κράτος δεν είναι ατελές; Δεν είμαστε ουτοπιστές: Η ιδεατή πολιτεία ακόμη δεν υπήρξε και μάλλον ποτέ δεν θα υπάρξει. Ο προσανατολισμός και η φορά κίνησης προς δημοκρατία και ελευθερία ενδιαφέρει και γι’ αυτό μιλάμε. Είναι κατεπείγον λοιπόν το κράτος να τεθεί υπό τον έλεγχο των εντολέων Ελλήνων πολιτών.

Τα τρία ΟΧΙ του Αρχιεπίσκοπου Χρύσανθου

ta-tria-ohi-tou-archiepiskopou-hrusanthou

Το ΟΧΙ του Ιωάννου Μεταξά και του ελληνικού λαού κατά του αυθάδους Μουσσολίνι ήταν μόνον η αρχή.
Ακολούθησαν πολλά ΟΧΙ από επώνυμα πρόσωπα και από απλούς Έλληνες αγωνιστές.
Μία μορφή που δεν προβάλλεται όσο θα έπρεπε από τα σχολικά βιβλία και τις τηλεοράσεις υπήρξε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρύσανθος, ο οποίος κράτησε στάση εθνικώς αξιοπρεπή, όπως αρμόζει σε Ορθόδοξο Έλληνα Ιεράρχη.
Ας θυμηθούμε τα τρία ΟΧΙ που εξεστόμισε κατά την είσοδο των Γερμανών στην Αθήνα.
Ο Χρύσανθος Φιλιππίδης γεννήθηκε στην Κομοτηνή και σε ηλικία 32 ετών εξελέγη Μητροπολίτης Τραπεζούντος του Πόντου. Μετά τη σφαγή του Ποντιακού Ελληνισμού από τους Τούρκους ήλθε στην Αθήνα και ορίσθηκε εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Με σπουδές στη Χάλκη και σε ξένα πανεπιστήμια εκλέγεται το 1938 Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος. Τον αγώνα των στρατιωτών μας στα βουνά της Βορείου Ηπείρου στήριξε και ο ίδιος και η Εκκλησία της Ελλάδος με κάθε τρόπο, ηθικό και υλικό.
Στις 27 Απριλίου 1941 οι Γερμανοί εισήλθαν στην Αθήνα ως κατακτητές. Ο Χρύσανθος εκλήθη να μετάσχει της επιτροπής, η οποία θα παρέδιδε επισήμως την πόλη στον Γερμανό Διοικητή. Ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε και απήντησε: «Οι Έλληνες Ιεράρχες δεν παραδίδουν τας πόλεις εις τον εχθρόν, αλλά καθήκον των είναι να εργασθούν δια την απελευθέρωσιν αυτών». Ήταν το πρώτο ΟΧΙ του Χρυσάνθου.
Ο Δήμος Αθηναίων τον ειδοποίησε ότι θα τελεσθεί Δοξολογία στον Μητροπολιτικό Ναό κα τον καλούσαν να προσέλθει. Ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε και πάλι λέγοντας: «Δοξολογία δεν έχει θέσιν επί τη υποδουλώσει της Πατρίδος μας. Η ώρα της Δοξολογίας θα είναι άλλη». Ήταν το δεύτερο ΟΧΙ του Χρυσάνθου.
Υπήρξε στη συνέχεια άλλη απαίτηση: Να ορκίσει τη γερμανοπρόβλητη κυβέρνηση Τσολάκογλου. Και ο Αρχιεπίσκοπος απήντησε: «Δεν μπορώ να ορκίσω κυβέρνησιν προβληθείσαν υπό του εχθρού. Ημείς γνωρίζομεν ότι τας Κυβερνήσεις ορίζει ο Λαός και ο Βασιλεύς. Εδώ τώρα ούτε ο Λαός εψήφισεν την Κυβέρνησιν ούτε ο Βασιλεύς την ώρισεν». Ήταν το τρίτο ΟΧΙ του Χρυσάνθου.
Αντικαταστάθηκε από τον Αρχιεπίσκοπο Δαμασκηνό, ο οποίος διεφύλαξε τα εθνικά συμφέροντα κατά την Κατοχή. Ο Χρύσανθος εκοιμήθη στις 28.9.1949. Το 1991 τα οστά του μεταφέρθηκαν από το Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών στη Μονή Παναγίας Σουμελά στο Βέρμιο.
Τα ΟΧΙ του εμψύχωσαν την αγωνιστικότητα των Ελλήνων.
Κ.Χ. 22.10.2013

Τι είπαν εχθροί και φίλοι για τους Έλληνες στο Β΄ ΠΠ




Η ηρωική στάση και η τεράστια συμβολή των Ελλήνων στη νίκη κατά των δυνάμεων του άξονα, όπως αποτυπώνεται από τις δηλώσεις εχθρών και φίλων.


Πηγή: "Τρελογιάννης


Χάριν της ιστορικής αλήθειας πρέπει να επιβεβαιώσω ότι μόνο οι Έλληνες, απ’ όλους τους αντιπάλους που μας αντιμετώπισαν, πολέμησαν με το μεγαλύτερο θάρρος και περισσότερο αψήφισαν το θάνατο.
Αδόλφος Χίτλερ

Η λέξη ηρωισμός φοβάμαι ότι δεν αποδίδει στο ελάχιστο τις πράξεις αυτοθυσίας των Ελλήνων, οι οποίες ήταν ο καθοριστικός παράγοντας για τη νικηφόρα έκβαση της κοινής προσπάθειας των εθνών, κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, για την ανθρώπινη ελευθερία και την αξιοπρέπεια. Εάν δεν ήταν η ανδρεία των Ελλήνων και το θάρρος τους, η έκβαση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου θα ήταν ακοθόριστη.
Γουίνστον Τσώρτιλ

Μέχρι τώρα συνηθίζαμε να λέμε ότι οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες. Τώρα θα λέμε ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες.
Γουίνστον Τσώρτιλ

Όταν νικήσουμε, θα μπούμε στη Βουλγαρία ως τιμωροί, στη Γιουγκοσλαβια ως ελευθερωτές και στην Ελλάδα ως προσκυνητές ..

Ιωσήφ Στάλιν
Εάν οι Ρώσοι κατόρθωσαν να προβάλλουν αντίσταση στην είσοδο της Μόσχας για να σταματήσουν και να αποτρέψουν το γερμανικό χείμαρρο, το οφείλουν στους Έλληνες, οι οποίοι καθυστέρησαν τις γερμανικές μεραρχίες, την ώρα που θα μπορούσαν να μας κάνουν να γονατίσουμε.
 Στρατηγός Ζούκοφ (Σοβιετική Ένωση)

Η Μάχη της Πίνδου άλλαξε τον ρου της Ιστορίας
 Στρατηγός Σματς (Πρόεδρος Νοτιοαφρικανικής Ένωσης)

Πολεμήσατε άοπλοι εναντίον πανόπλων και νικήσατε. Μικροί εναντίον μεγάλων και επικρατήσατε. Δεν ήταν δυνατόν να γίνει αλλιώς διότι είστε Έλληνες. Κερδίσαμε χρόνο για να αμυνθούμε. Ως Ρώσοι και ως άνθρωποι θα σας ευγνωμονούμε
Ραδιοφωνικός Σταθμός Μόσχας

Είμαι ανίκανος να δώσω το κατάλληλο εύρος της ευγνωμοσύνης που αισθάνομαι για την ηρωική αντίσταση του λαού και των ηγετών της Ελλάδας.
Σαρλ Ντε Γκωλ

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Ο κ. Βαρθολομαίος δεν κατάλαβε ότι ο λαός, δηλαδή το εκκλησίασμα, ήταν αποκλεισμένο εκτός εκκλησίας, ήταν απών και μόνο οι φανταχτερές στολές και τα φανταχτερά ράσα βρίσκονταν μέσα στον 'Αγιο Δημήτριο ;;; .

Γιορτή χωρίς Λαό, δεν είναι γιορτή, Χειλαδάκη Νίκου

 Όλο και περισσότερο πλησιάζουμε σε ημέρες Χούντας


Για άλλη μια φορά ζήσαμε το φαινόμενο η μεγάλη γιορτή του πολιούχου της Θεσσαλονίκης, του μεγαλομάρτυρα  αγίου Δημητρίου, να γίνεται με αυστηρά αστυνομικά μέτρα, με τον κόσμο να μην τολμά να πλησιάσει τον ιερό ναό και με τους επισήμους να καμαρώνουν την μοναξιά τους εκφωνώντας λόγους εκτός τόπου και χρόνου. Άραγε ο μεγάλος αυτός άγιος έτσι θα ήθελε να τιμάται η μνήμη του, με τρεις χιλιάδες αστυνομικούς να φυλάγουν τους επισήμους και τον κόσμο να συνωστίζεται μακριά από τον ναό μη μπορώντας ούτε ένα κερί να ανάψει στην μνήμη του αγίου του; Τα σιδερένια κάγκελα και τα ένστολα τείχη δεν ταιριάζουν στον άγιο Δημήτριο, δεν ταιριάζουν στην Θεσσαλονίκη, δεν ταιριάζουν σε τέτοιες γιορτές που σε τίποτα δεν θυμίζουν τις αυθόρμητες λαϊκές γιορτές άλλων εποχών, όταν σύσσωμος ο κόσμος μετείχε χωρίς αστυνομικούς αποκλεισμούς. 
Σήμερα μοναχά μια ψυχρή πρόσκληση ήταν στην γιορτή, μια αυστηρά επιλεγμένη και ελεγχόμενη πρόσκληση. Υπήρξαν προσκυνητές που είχαν έρθει από μακριά για να μετάσχουν της θειας λειτουργίας. Κρίμα. Η θεια λειτουργία στην επέτειο του αγίου Δημητρίου ήταν λειτουργία… prive. Η μεγάλη γιορτή του αγίου Δημητρίου, του πολιούχου της Θεσσαλονίκης μας, ήταν γιορτή prive. Όσο και αν δεν με αρέσει αυτός ο ξενικός όρος  τον χαρίζω στους επισήμους, αυστηρά επιλεγμένους που βρίσκονταν αποκλεισμένοι, μόνοι τους, μέσα στον ναό.
     Φέτος όμως η γιορτή αυτή είχε ξεχωριστή σημασία γιατί παρευρέθηκε και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης. Τι κρίμα που ο Παναγιώτατος δεν κατάλαβε ότι ο λαός, δηλαδή το εκκλησίασμα, ήταν εκτός εκκλησίας, ήταν απών και μονά οι φανταχτερές στολές και τα φανταχτερά ράσα βρίσκονταν μέσα στον χώρο του ναού.
    Είχε προηγηθεί η επίσκεψι του Παναγιώτατου στο τουρκικό προξενείο και η απονομή των ευσήμων του στον Κεμάλ Ατατούρκ. Κάποιοι την κίνηση αυτή την θεώρησαν πολύ σωστή γιατί υποστήριξαν ότι ο Χριστός δίδασκε να αγαπάμε τους εχθρούς ημών. Μήπως παρερμηνεύουν την ευαγγελική ρήση, «αγάπα τον εχθρό σου»; Το «αγάπα τον εχθρό σου» δεν  σημαίνει, «αγάπα και αποδέξου τα έργα του εχθρού σου», αλλά «προσευχήσου να μετανοήσει και να συγχωρηθεί ο εχθρός σου». Μήπως επιδοκιμάζοντας την ευχή του Πατριάρχη προς τον σφαγέα του ελληνισμού της Μικράς Ασίας, έτσι οδηγήθηκαν σε εωσφορική πλάνη;
    
Τέτοια γιορτή του αγ. Δημητρίου δεν είχαμε ονειρευτεί, τέτοια Θεσσαλονίκη δεν την είχαμε ονειρευτεί, δεν την είχαμε καν φανταστεί. Η μεγάλη γιορτή  του πολιούχου της Θεσσαλονίκης χωρίς κόσμο παρά μόνο με τις φανφάρες, τα ακριβά κουστούμια και τα ΜΑΤ να φυλάγουν τους επισήμους, τον Πατριάρχη και τους δεσποτάδες.
     Αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι που σαν επίσημοι κατέκλυσαν τον άγιο Δημήτριο, στις 26/10, είχαν κάποια επίγνωση του ρεζιλέματος που ήταν τόσο έντονος στις εορταστικές εκδηλώσεις αυτής της χιλιόβασανισμένης πόλης ;
   Μεγαλώνοντας μέσα από πολλά Θεσαλονικιώτικα σοκάκια, (απόφοιτος του 53ου δημοτικού, περιοχή Κασσάνδρου, του 4ου και 2ου εξατάξιου γυμνασίου Θεσσαλονίκης)  και γνωρίζοντας χιλιάδες συμπολίτες μου, ειλικρινά θέλω να τους εκφράσω την μεγάλη μου ντροπή για όλο αυτό το ρεσιτάλ υποκρισίας. Η πόλη αυτή δεν γιόρτασε τον πολιούχο της, αλλά την υποκρισία όλων αυτών των επισήμων προσκεκλημένων.
 
 

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Α΄ Οχληρές και δυσοίωνες εκκλησιαστικές καταγραφές

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196
http://www.agonas.org/
«Από την στιγμή που το βασικό μοτίβο του Κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία»
(ΣΚΟΤ ΠΕΚ, «Άνθρωποι του Ψεύδους»,  Έκδ. «Κέδρος» δ΄ εκδ., σελ. 87, υποσ. 1)

ΠΟΙΟΣ θα το περίμενε ότι, ο σαρκασμός του Σκοτ Πεκ, θα επαληθευόταν τόσο εκκωφαντικά και σ’ εμάς εδώ στην Ελλάδα; Ποιός θα το περίμενε ότι η «Εκκλησία» και «διάδοχοι» των Αποστόλων, είναι αυτοί που συντηρούν την «κακότητα» σε όλο της το μεγαλείο και την λαμπερή «μεταμφίεσή» της σε ύψιστο αγαθό υποκρισίας αμετανόητης;
ΝΑΙ, ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, με πόνο βαθύ και συνοχή ψυχής αναγκαζόμαστε να επαληθεύσουμε τον σαρκασμό του Σκοτ Πεκ ότι, «το πιθανότερο» μέρος για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην «Εκκλησία». Μάλιστα, εκεί που κανένας δεν θα το περίμενε. Εκεί που η Εκκλησία έχει για στολίδια της «ως πορφύραν και βύσσον τα αίματα» των αγίων της, που έδωσαν τη ζωή τους για να λάμψει η αγάπη, η αλήθεια και η Δικαιοσύνη του Θεού. Σ’ αυτή την Εκκλησία του Χριστού, οι «αντιπρόσωποί» Του, ακυρώνουν με την κακότητά τους όλο το οικοδόμημα του Ευαγγελικού Νόμου, σκανδαλίζοντας δικαίους και αδίκους.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ όμως οι αναγνώστες μας μια εικόνα του ζόφου της «κακότητας» μέσα στην Εκκλησία μας, (ευτυχώς μόνον από κάποιους «δεσποτάδες»), αναδημοσιεύουμε από το περιοδικό «Ιωάννης ο Βαπτιστής» (τ. 578/Μάιος 2013) λίγα από τα εύστοχα σχόλιά του.
«ΕΚΑΡΑΤΟΜΗΘΗ ο Αττικής Νικόδήμος (Γκατζιρούλης), που ποτέ δεν εκλήθη σε απολογία. Και όμως απομακρύνθηκε από το ποίμνιό του αναπολόγητος!
ΑΚΟΜΑ και το Ιουδαϊκό συνέδριο λειτούργησε νομιμότερα από την ομάδα χριστιανών Επισκόπων, που ως τυφλά όργανα συμφωνούσαν με τον τότε (Ιούλιο 1974) αρχιεπίσκοπο.
ΕΚΕΙ, στο Ιουδαϊκό συνέδριο, βρέθηκε ένας Νικόδημος, ο γνωστός ευσεβής και ενάρετος φαρισαίος, που «φρενάρισε» την κακότητα των αρχιερέων και των φαρισαίων, λέγοντας: “Μη ο νόμος ημών κρίνει τον άνθρωπον, εάν μη ακούση παρ’ αυτού πρότερον και γνώ τί ποιεί;” (Ιωάν. ζ’ 51).

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ 32ον (συνέχεια) π. Ευσταθίου Κολλά

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196
http://www.agonas.org/

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΛΑΙΑΣ & ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ: 
  Η Παλαιά Διαθήκη είχε πάντοτε προσωρινό χαρακτήρα σε σχέση με τον ερχόμενο Μεσσία. Η Π. Διαθήκη είναι μια πορεία, πορεύεται προς το τέλος, το έσχατον, το οποίον είναι ο ερχομός του Μεσσία, το πρόσωπο του Μεσσία, το οποίον έχει πολλές όψεις και είναι αναμεμιγμένο με κοσμικά στοιχεία και παρουσιάζεται ως βασιλιάς δυνατός, βασιλιάς πράος, βασιλιάς της ειρήνης, ως καλός ποιμήν, ως Δούλος, κλπ. Ως καλός ποιμήν που προστατεύει τους αδυνάτους, ως Δούλος του Θεού που βαστάζει τις αμαρτίες του ανθρώπου. Ο Μεσσίας παρίσταται ερχόμενος άνωθεν, που όμως έχει μορφήν ανθρώπου, και καλούμενος ούτω (= έτσι) Υιός του Θεού.
Βασικό χαρακτηριστικό στοιχείο της Π. Διαθήκης είναι η ΜΟΝΟΘΕΪΑ. Ο ΓΙΑΧΒΕ είναι ο μόνος Θεός του Ισραήλ. Κανέναν άλλο θεό δεν ανέχεται ο ΓΙΑΧΒΕ πλησίον του. Όλοι οι λοιποί λατρευόμενοι ως θεοί είναι κτίσματα. «Άκουε Ισραήλ, Κύριος ο Θεός ημών Κύριος είς εστι» [Δευτ. 6,4]. Άλλο χαρακτηριστικό στην αποκάλυψη του Θεού στον Ισραήλ, είναι ότι ο θεός έχει την έννοια όχι του επέκεινα (= μετά και μακριά από τον κόσμο), και εντεύθεν, όπως ο θεός της Ελληνικής Φιλοσοφίας, αλλά ως «εν τω κόσμω ζών Θεός» χωρίς να ταυτίζεται μετά του κόσμου ως ο θεός του ΧΘΕΣ - ΣΗΜΕΡΑ - ΑΥΡΙΟΝ. Δηλαδή η Αιωνιότητα του Θεού παρουσιάζεται ως ενδοκοσμική, ήτοι ιστορικώς «εν τόπω και χρόνω» και συγχρόνως είναι τελείως διάφορος του κόσμου. Δεν παρέρχεται (= φεύγει), αλλά είναι Δημιουργός και φίλος του κόσμου. Τούτο, όμως, δεν ίσταται ως μεμονωμένο γεγονός, αλλά μαρτυρεί το είδη γενόμενο.
Ενώ στην αρχαία Φιλοσοφία τα πάντα ανακαλούνται κατ’ αναλογία προς τον φυσικό κόσμο, το φυσικό φαινόμενο, ζωή - θάνατος - ζωή, στο Χριστιανισμό η ιστορία είναι μια πορεία προς το έσχατον (= το τέλος), το οποίον είναι η ανακαίνιση των πάντων. Υπάρχει μεν το παρόν, αλλά το νέον είναι πάντοτε μια πορεία προς το τέλος (= την Ανάσταση - την ανακαίνιση του κόσμου). Τα πάντα στην Π. Διαθήκη τείνουν (= αποσκοπούν) προς ένα έσχατον, αλλά συγχρόνως έχουν και μιαν αδιάκοπη συνέχεια, μια διαδοχή των γεγονότων της αυτής αλήθειας, (Ιστορία της Αποκαλύψεως μεταξύ Αρχαίας Φιλοσοφίας και ιστορικού Χριστιανισμού).
Για το Χριστιανισμό, επίσης το τέλος αυτό είναι η Βασιλεία του Θεού στο έσχατον, στο τέλος της ιστορίας, ενώ για το Μαρξισμό η ιστορία είναι χωρίς τέλος, το μέλλον, όπως λέγει, θα είναι παράδεισος, βαδίζουμε προς παράδεισον αναποδράστως, και το παρόν είναι ένα μεταβατικό φαινόμενο προς τον μέλλοντα παράδεισον «εν τη ιστορία».
Με άλλα λόγια ο Μαρξισμός είναι εκκοσμικευμένη Χριστιανική Εσχατολογία. Πιστεύει σε παράδεισο επί της γης, εντός της ιστορίας, πράγμα το οποίον πιστεύει και ο Χριστιανισμός, αλλά με τη βασική διαφορά, όχι επί της γης και στο τέλος (= τέρμα) και εκτός της ιστορίας, αλλά στην καινή κτίση «εν Χριστώ».
Ο Χριστιανισμός είναι η μόνιμη κληρονομιά του Ιουδαϊσμού. Είναι το πλήρωμα και το τέλος του Ιουδαϊσμού, το τέρμα του. Ο Ιουδαϊσμός χωρίς τον Χριστιανισμό είναι μια προσδοκία ανεκπλήρωτη και ματαία.
[ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ]

Ομιλίες στο βιβλίο της Αποκάλυψης του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου από το μακαριστό γέροντα π. Αθανάσιο Μυτιληναίο. Ερμηνεία εις την Αποκάλυψη, 5η συνέχεια από τη 5η Ομιλία που έγινε στις 16-11-1980


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196 http://www.agonas.org/
«Ἐγώ εἰμι τὸ Α καὶ τὸ Ω, λέγει Κύριος ὁ Θεός, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, ὁ παντοκράτωρ»
Ἀποκ. 1, 78.
 
Καί λέει Κύριος: «οἱ δίκαιοι ἐκλάμψουσιν ὡς ὁ ἥλιος ἐν τῇ βασιλείᾳ τοῦ πατρὸς αὐτῶν»33 , θά λάμψουν σάν τόν ἥλιο στήν Βασιλεία τοῦ Πατέρα τους
Τί σημαίνει ὅμως ἐδῶ στήν γῆ ὅτι ἔχουμε τό βασιλικό ἀξίωμα; Θά μοῦ πεῖτε: «Ναί, στόν Οὐρανό, ἐστεμμένοι. Μάλιστα. Ἐδῶ στή γῆ τί σημασία ἔχει αὐτό; τί ἔννοια ἔχει;». Νά βασιλεύω ἐπί τῶν παθῶν μου, νά εἶμαι κύριος πάσης τῆς κτίσεως, ὁλόκληρης τῆς δημιουργίας.
Ὅταν ὁ Θεός εἶπε στούς πρωτοπλάστους νά εἶναι κύριοι, νά κατακυριεύσουν τήν κτίση34, δέν ἐννοοῦσε ἐδῶ ὁ Θεός, ὅταν ἔλεγε στόν Ἀδάμ, νά γίνει κύριος τῆς κτίσεως μέ τήν ἔννοια νά κατακτήσει τήν κτίση ὅπως σήμερα τήν κατακτοῦμε. Προσέξτε αὐτό τό σημεῖο· γιατί σήμερα ἡ κατάκτηση τῆς κτίσεως εἶναι τό ἄνοιγμα τοῦ τάφου μας. Ὅταν κατακτῶ τήν ἀτομική ἐνέργεια, ἀνοίγω τόν τάφο μου, νά πάθω καρκίνο, γιατί ἡ ραδιενέργεια μέ σκοτώνει. Ὅταν κατακτῶ τά μυστικά τῆς κτίσεως καί τά ἀποδεσμεύω γιά νά τά χρησιμοποιήσω, αὐτά μέ σκοτώνουν! Ἤ ἔχετε ἀντίρρηση; Αὐτό πού τρῶμε· μᾶς σκοτώνει! Αὐτό πού πίνουμε· μᾶς σκοτώνει! Αὐτό πού ἀναπνέουμε· μᾶς σκοτώνει! Πρῶτα δέν μᾶς σκότωναν αὐτά· τώρα πού κατακτοῦμε τά μυστικά τῆς κτίσεως, αὐτά μᾶς σκοτώνουν. Δέν εἶναι λοιπόν αὐτό. Θά ’τανε παράξενο ὁ Θεός νά πεῖ νά γίνουμε κύριοι τῆς κτίσεως, καί αὐτή ἡ κυριότητά μας νά μᾶς σκοτώσει στό τέλος! Δέν εἶναι αὐτό. Θά πεῖ: Ἐγώ εἶμαι στήν κορυφή τῆς δημιουργίας. Δέν ὑπάρχει κανένα κτίσμα πού νά εἶναι πιό πάνω ἀπό μένα. Ὅλα αὐτά εἶναι κάτω ἀπό μένα. Εἶμαι κύριος τῆς κτίσεως.
Μπορεῖτε νά δεῖτε νεότερο ἤ παλαιότερο ἀσκητή· δέν ἔχει κανένα περιουσιακό στοιχεῖο· εἶναι κύριος τῆς κτίσεως. Γιατί εἶναι κύριος τῆς κτίσεως; Καί τά θηρία ἀκόμη ὑποτάσσονται σ’ αὐτόν· ὁλόκληρη ἡ κτίση!
Λέει, ἐπί παραδείγματι, ὁ ἀββᾶς Μωϋσῆς ὀ Αἰθίωψ. Κάποτε πῆγαν ἐπισκέπτες νά τούς περιποιηθεῖ, καί δέν εἶχε νερό στήν ἔρημο· πῶς νά βράσει λίγα ὄσπρια; Βγαίνει ἔξω, βάζει ἕνα τσουκαλάκι, καί λέει: «Κύριε, στεῖλε μου λίγο νερό.». Ἀμέσως λοιπόν ἦρθε ἕνα σύννεφο καί γέμισε μόνο τό τσουκαλάκι μέ νερό. Τό πῆρε, ἔβρασε τά ὄσπρια καί τά ἔδωσε στούς ἐπισκέπτες!
Αὐτό θά πεῖ εἶμαι βασιλιάς τῆς κτίσεως! Αὐτό θά πεῖ. Καί μάλιστα ὄχι κατ’ αὐτόνομον τρόπο, πού ἀποδεσμεύω τά μυστικά τῆς κτίσεως, γιά νά μέ σκοτώσουν. Τί θά πεῖ κατ’ αὐτόνομον τρόπο; Ὅτι δέν ὑπάρχει ὁ Θεός. Εἶμαι κύριος τῆς κτίσεως, ἀλλά νά γνωρίζω ὅτι πάνω ἀπό μένα εἶναι ὁ ἀπόλυτος Κύριος, ὁ Θεός.
Ἀλλά ἀκόμη εἶμαι κύριος καί ἐπί τῶν παθῶν μου. Τί κυβερνᾶ τά πάθη μου; Ὁ ἡγεμών νοῦς! «Καὶ πνεύματι ἡγεμονικῷ στήριξόν με.»35  «ἡγεμονικῷ»! Ἡγεμών θά πεῖ βασιλιάς. Μέ βασιλικό νοῦ στήριξέ με. Νά εἶναι ὁ νοῦς βασιλιάς• αὐτός νά κυβερνᾶ τήν ὕπαρξή μου. Νά μήν γίνομαι δοῦλος τῶν ἀνθρώπων· νά μήν γίνομαι δοῦλος τῶν ἰδεῶν· νά μήν γίνομαι δοῦλος τῆς ὕλης. Αὐτό θά πεῖ ἀπό τήν παροῦσα ζωή νά εἶμαι μέ τό ἀξίωμα τοῦ βασιλέως.
Ἀλλά, ἀγαπητοί μου, ὁ Χριστός, ὁ Ὁποῖος μᾶς κάνει «βασιλεῖς» καί «ἱερεῖς», ἔρχεται. «Ἰδοὺ ἔρχεται...»! Πῶς ἀκοῦτε αὐτή τήν λέξη, «ἔρχεται»; Γιά τούς πιστούς εἶναι ἕνα ἄνοιγμα... «ἔρχεται»! «Ἰδοὺ ἔρχεται μετὰ τῶν νεφελῶν, καὶ ὄψεται αὐτὸν πᾶς ὀφθαλμὸς καὶ οἵτινες αὐτὸν ἐξεκέντησαν, καὶ κόψονται ἐπ’ αὐτὸν πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς. ναί, ἀμήν. [Ἐγώ εἰμι τὸ Α καὶ τὸ Ω, λέγει Κύριος ὁ Θεός, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, ὁ παντοκράτωρ.]»36  Νά, ἔρχεται μέ τά σύννεφα τοῦ οὐρανοῦ, μέ τίς νεφέλες τοῦ οὐρανοῦ, καί θά Τόν δεῖ κάθε μάτι· καί αὐτοί πού Τόν ἐλόγχισαν. Καί τότε θά κλάψουν καί θά χτυπήσουν τά στήθη τους ὅλες οἱ φυλές τῆς γῆς. Ναί, ἀλήθεια. [Ἐγώ εἶμαι τό Α καί τό Ω, λέει ὁ Κύριος ὁ Θεός, ὁ Ὁποῖος ὑπάρχει, ὁ Ὁποῖος ὑπῆρχε καί ὁ Ὁποῖος θά ἔλθει, ὁ Παντοκράτωρ.]

Μνήμη θανάτου και αδιαφορία για τα φθαρτά

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196 http://www.agonas.org/
“Ξένος και παρεπίδημος ει επί της γης” (Εβρ. 11.13). Δε θα αργήσεις να αποδημήσεις από τον μάταιο τούτο κόσμο. Να θυμάσαι, λοιπόν, πάντοτε το θάνατο, και τότε ούτε με τα παρόντα και πρόσκαιρα θα δεθείς, ούτε θα αμαρτήσεις: “μιμνήσκου τα έσχατά σου, και εις τον αιώνα ουχ αμαρτήσεις” (Σοφία Σειράχ 7.36).
Φέρνε συχνά στο νου σου με φόβο και τρόμο την ώρα της εμφανίσεώς σου στο αδέκαστο κριτήριο του Θεού. Εκεί θα κριθούν όλοι δίκαια και απροσωπόληπτα, “βασιλεύς ή στρατιώτης ή πλούσιος ή πένης”. Εκεί θα βρίσκονται όλοι εξισωμένοι, γυμνωμένοι από τη δόξα, τον πλούτο, την εξουσία. “Επελθών γαρ ο θάνατος, ταύτα πάντα εξηφάνισται”. Η Βασιλεία των Ουρανών θα είναι ανοιχτή για όλους. Όμως, “ου μη εισέλθη εις αυτήν παν κοινόν και ο ποιών βδέλυγμα” (Αποκ. 21.27).

Ποιος ευθυνεται για την γλωσσική μας φτώχεια…



 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196
Διαβάζουμε συχνά στον Τύπο, ημερήσιο και περιοδικό, διαπιστώσεις και σχόλια γύρω από το θλιβερό φαινόμενο της γλωσσικής φτώχειας των νέων μας, μαθητών και φοιτητών, αλλά και των Ελλήνων πολιτών της εποχής μας. Δεν βλέπουμε όμως να γράφεται κάτι για τα αίτια αυτού του φαινομένου.
Ο Ευάγγελος Παπανούτσος δίνει την απάντηση σ’ αυτό το θέμα: «Δεν μπορεί κανείς να μιλήσει και να γράψει σωστά την δημοτική, αν δεν πατάει στέρεα στη γνώση της αρχαίας κλασικής γλώσσας». Και αναφέρω τον Παπανούτσο, γιατί δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς ως συντηρητικό. Αντίθετα, μάλιστα, θεωρείται ως ένας από τους πιο προοδευτικούς στα θέματα της Γλώσσας και της Παιδείας.
Τη στενή σχέση της Αρχαίας με την νέα Ελληνική είχε διατυπώσει πριν από διακόσια χρόνια ο μεγάλος Διδάσκαλος του Γένους Αδαμάντιος Κοραής: «Όποιος χωρίς την γνώσιν της Αρχαίας, επιχειρεί να μελετήση και ερμηνεύση την νέαν, ή απατάται ή απατά».
Τα αίτια, λοιπόν, της σημερινής γλωσσικής πενίας των Νεοελλήνων είναι:
1) Η υποβάθμιση της διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών στα σχολεία μας.
2) Η επιβολή του Μονοτονικού Συστήματος Γραφής πραξικοπηματικά.
3) Η λάθος διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας.
Ο Στέλιος Γιατρουδάκης διαπιστώνει: Λάθη που «σαρκάζουν» την καθιερωμένη γραμματική του Τζαρτζάνου και του Τριανταφυλλίδη, εμποδίζουν την σχολική επίδοση και την πνευματική ανάπτυξη των μαθητών και υπονομεύουν το μέλλον τους και το μέλλον του τόπου μας.
Ο Μάριος Πλωρίτης, ένας διαπρεπής προοδευτικός λόγιος διακήρυξε: «Οι Αρχαίοι Έλληνες έπλασαν μια γλώσσα με άπειρους θησαυρούς, που τα όριά της έφθασαν στα πέρατα του κόσμου. Οι ξένοι την μελετούν, την μιμούνται, την χρησιμοποιούν για να πλουτίσουν τις δικές τους γλώσσες. Πανάξιος ο μισθός τους. Κι εμείς όχι μόνον δεν την «επισκεπτόμαστε», αλλά την αγνοούμε, την περιφρονούμε, την κακοποιούμε χωρίς όρια. Άξιος κι εμάς ο μισθός μας, όπως όλων των απαιδεύτων και ασόφων»…

Ποσο μας κοστιζουν οι …μπαστακες, οι επιτροποι, οι τροϊκανοι και ολος ο… στρατος που εχει εγκατασταθει εδω;


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.196
http://www.agonas.org/
H αποκάλυψη ότι οι μπάστακες που ουσιαστικά ανέλαβαν ρόλο διοικητή στις τέσσερις τράπεζες (Εθνική, Πειραιώς, Eurobank και Alpha Bank) παίρνουν από 800.000 ευρώ τον χρόνο ο καθένας, πέραν της έκπληξης και της οργής που προκάλεσε φέρνει στην επιφάνεια ένα μεγάλο θέμα. Του τι μας στοιχίζει όλος αυτός ο στρατός των τροικανών, των επιτηρητών, των εποπτών, του Ράιχενμπαχ, του Φούχτελ και των γραφιάδων τους που μας τους έχουν επιβάλλει οι δανειστές μας- Ε.Ε., Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και ΔΝΤ. Γιατί, θα έχετε καταλάβει ότι εμείς πληρώνουμε όλο αυτό το …σκυλολόι των νταβατζήδων μας. Και βέβαια δεν πρόκειται για τίποτε …φραγκοδίφραγκα. Οι 800.000 ευρώ που παίρνει ο κάθε μπάστακας με την παρέα του είναι μόνο μια μικρή γεύση, πέραν βέβαια του ότι είναι όλα τα έξοδά τους πληρωμένα, διαμονή στο “Χίλτον” και στη “Μεγάλη Βρετανία”, αυτοκίνητα και ότι ποθεί η …ψυχούλα τους. Και από πάνω να μας κουνάνε και το δάκτυλο, με τις εκθέσεις που υποβάλλουν, ότι δεν έχουμε γίνει ακόμα καλά και υπάκουα παιδιά… Και όλα αυτά από μια χώρα καθημαγμένη οικονομικά, που υποτίθεται ότι οι… συνέταιροι μας ήρθαν να μας σώσουν , ενώ αποδεικνύεται ότι έχουν πέσει πάνω στην Ελλάδα μας σαν όρνια, να την κατασπαράξουν.
Η κυβέρνηση – και προσωπικά οι τρεις αρχηγοί που την απαρτίζουν, Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης- έχει υποχρέωση να δώσει λογαριασμό, πλήρη και αναλυτικό, για το τι χρήματα παίρνει ο καθένας ως δύναμη κατοχής, για να ξέρει ο ελληνικός λαός τι του στοιχίζουν όλοι αυτοί οι Σάιλοκ…
(Το Παρόν)


Νέον έγκλημα συντελείται
Μετά την λήξιν του εμφυλίου πολέμου (1949 – έως σήμερον),  ύστερα από πενήντα τέσσερα έτη, ένα νέον έγκλημα συντελείται εις τον Γράμμον. Αυτή τη φοράν, έχομεν εισήλασιν – «επίθεσιν» εις τον Γράμμον εκ μέρους των γειτόνων μας Αλβανών κατά του εθνικού δρυμού του Γράμμου. Δια να συντάξω το παρόν αφορμήν μου έδωσαν αι ειδήσεις του SKAI της 21.00 της 16-9-2013, αι οποίαι ανεφέροντο εις την πλημμελή φύλαξιν υπό των συνοριοφυλάκων, καθ’ ας Αλβανοί λαθροξυλεύονται ανενόχλητα τον εθνικόν δρυμόν του Γράμμου εκτάσεως (25) χιλιομέτρων περίπου, αφού αι αρχαί της Ελλάδος – δασαρχείον και συνοριοφύλακες – εντεταλμένοι δια την φύλαξιν του δάσους του Γράμμου λόγω μη συναισθήσεως της αποστολής των, ολιγωρούν, μη ποιούμενοι τα δέοντα και νόμιμα.

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Δεν απαγορεύονται οι διαδηλώσεις, ούτε για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, απαγορεύονται όμως για τον αιρετίζοντα πατριάρχη Βαρθολομαίο!


«Υπό δρακόντεια μέτρα
η άφιξη του Πατριάρχη στον Αγ. Δημήτριο

 Ἡ ἀπόκρυψη τῆς ἀλήθειας: Οὐδεμία ἀναφορὰ στὶς συλλήψεις!



Φοβᾶται ἀκόμα καὶ τὸν ἴσκιο του!
Ἔτσι γινόταν μὲ τὸν Χριστὸ καὶ τοὺς Ἁγίους Του. Πήγαιναν ὑπὸ τὴν προστασία τῆς ἀστυνομίας!


Πληροφορίες πήραμε ἀπὸ τὰ ἱστολόγια:
thestival,
apotixisi
 και romfea
  ἀλήθεια:

Συνελήφθησαν γύρω ἀπὸ δέκα  ἄτομα τὰ ὁποῖα «συγκεντωθηκαν προ του ναου του Αγιου Δημητριου με πανω για να αποδοκιμασουν τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο...

Φοβισμενος ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος εμεινε εγκλειστος στο ξενοδοχειο του γιατι ειχε πληροφοριες η ασφαλεια οτι θα αποδοκιμαζονταν απο τους ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

Ετσι, αφου συνεληφθησαν οι πρωτοι συγκεντρωμενοι και οδηγηθηκαν στην ασφαλεια εμφανισθηκε ο Πανθρησκειαστης Βαρθολομαιος με εκατονταδες ασφαλιτες να τον προστατευουν για να συμμετασχη στον εσπερινο».

  
 Ἡ ἀπόκρυψη τῆς ἀλήθειας: Οὐδεμία ἀναφορὰ στὶς συλλήψεις!

«Υπό δρακόντεια μέτρα
η άφιξη του Πατριάρχη στον Αγ. Δημήτριο
(ΦΩΤΟ)

Έφτασε πριν από λίγο στον ναό του Αγίου Δημητρίου ο Οικουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαίος, κάτω από ιδιαίτερα αυστηρά μέτρα ασφαλείας.
Ο λόγος ήταν ότι είχε ανακοινωθεί από αντιοικουμενιστές συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Κάτι τέτοιο δεν έγινε και η άφιξη του Πατριάρχη έγινε χωρίς κάποιο απρόοπτο.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα παραστεί στον καθιερωμένο πανηγυρικό εσπερινό στο ναό του Αγ. Δημητρίου και θα ακολουθήσει κήρυγμα-ομιλία προς τους δεκάδες πιστούς που προσήλθαν σήμερα στην εκκλησία. http://paterikiparadosi.blogspot.gr/

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Επιστολή προς τους Μητροπολίτες της Μακεδονίας για τον δήμαρχο Μπουτάρη [ΒΙΝΤΕΟ-2013]

Σημεῖο τῶν καιρῶν:  “Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἐστώς ἐν τόπῳ Ἁγίῳ”, ἐν τῷ Ναῷ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, ἐν ἔτει 2013!

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

"Εφόσον εγώ ελέγχω την κίνηση του χρήματος ενός έθνους δεν με νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους του.."-Meyer Rothchild-

ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ;

 
 
"Εφόσον εγώ ελέγχω την κίνηση του χρήματος ενός έθνους δεν με νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους του.."-Meyer Rothchild-


Το Ευρωπαϊκό Νομισματοκοπείο είναι χτισμένο στο μέρος που ήταν κτισμένο το νομισματοκοπείο των Ρόθτσιλντ στην Φρανκφούρτη.

Οσοι έχουν δεί το ντοκυμαντέρ «Money Masters» γνωρίζουν οτι η Κεντρική Τράπεζα της Αγγλίας ανήκει εδω και 200 χρόνια στην εβραϊκή οικογένεια Ρόθτσιλντ.

Η ίδια οικογένεια μαζί με μερικές άλλες κατέχουν και το πλειοψηφικό πακέτο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ(FED), της οποίας πρόεδρος είναι ο επίσης Εβραίος Benjamin Bernanke.

Πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας της Ελβετίας είναι ο Jean-Pierre Roth, που είναι επίσης Εβραίος.

Οι μεγαλύτερες εμπορικές τράπεζες του πλανήτη είναι εβραϊκών συμφερόντων.
Η μεγαλύτερη ιδιωτική τράπεζα στον πλανήτη είναι η J.P Morgan. Οταν πέθανε ο ιδρυτής της και ανοίχτηκε η διαθήκη του φανερώθηκε οτι στην πραγματικότητα του ανήκε μόνο το 10% απο όλη την περιουσία.
Το ίδιο ισχύει και για την Goldman Sachs.

Το αφεντικό της Deutsche Bundesbank(Γερμανική Ομοσπονδιακή Τράπεζα), είναι ο Axel Weber, εβραϊκής καταγωγής.

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Καταγγελία για την χρήση μεταφράσεως Ευχών Θ. Λειτουργίας στην Δημοτική στην Μητρόπολη Δημητριάδος


Κοι­νο­ποί­η­σις:
1.  Ἱ­ε­ρὰν Μη­τρό­πο­λιν Δη­μη­τρι­ά­δος καὶ Ἁλ­μυ­ροῦ.
2.  Ἱ­ε­ράς Μη­τρο­πό­λεις Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος.
3.  Ἱ­ε­ράν Κοι­νό­τη­τα Ἁ­γί­ου Ὄ­ρους.
4.  Κα­θη­γου­μέ­νους τῶν 20 Ἱ­ε­ρῶν Μο­νῶν Ἁγ. Ὄ­ρους
5.  Σκῆ­τες καὶ κε­λί­α Ἁ­γί­ου Ὄ­ρους.
6.   Ἱεράς Μονάς.
7.  Σύ­να­ξιν Κλη­ρι­κῶν καὶ Μο­να­χῶν Ἀν­τι­οι­κου­με­νι­στῶν Πα­τέ­ρων εἰς τήν Ἱ­ε­ρὰν Μο­νὴν Ἁ­γί­ας Τρι­ά­δος Ἄ­νω Γατ­ζέ­ας.
8.  Θρη­σκευ­τι­κὰ ἔν­τυ­πα καὶ ἐ­φη­με­ρί­δας.
Μα­κα­ρι­ώ­τα­τε καὶ Σε­βα­σμι­ώ­τα­τοι Ἀρ­χι­ε­ρεῖς,
χαί­ρε­τε ἐν Κυ­ρί­ῳ καὶ εὐ­λο­γεῖ­τε.
Δι­ά τῆς πα­ρού­σης ἀ­να­φο­ρᾶς–κα­ταγ­γε­λί­ας–δι­α­μαρ­τυ­ρί­ας μας προ­α­γό­με­θα ἵ­να γνω­στο­ποι­ή­σω­μεν εἰς τὴν Ἱ­ε­ρὰν Σύ­νο­δον τῆς Ἱ­ε­ραρ­χί­ας τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος τὴν αὐ­θαί­ρε­τον καὶ πα­ρά­νο­μον καὶ ἀν­τι­συ­νο­δι­κὴν και­νο­το­μί­αν, ἡ ὁ­ποί­α ἐ­πε­βλή­θη ἐ­πὶ τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Μη­τρο­πό­λε­ως Δη­μη­τρι­ά­δος ὑ­πὸ τοῦ οἰ­κεί­ου αὐ­τῆς Μη­τρο­πο­λί­του κ. Ἰ­γνα­τί­ου Γε­ωρ­γα­κο­πού­λου, καὶ ἡ ὁ­ποί­α συ­νί­στα­ται εἰς τὴν χρῆ­σιν κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν με­τα­φρά­σε­ως εἰς τὴν δη­μο­τι­κὴν γλῶσ­σαν, ἀρ­χι­κῶς ―ἀ­πὸ δι­ε­τί­ας πε­ρί­που― τῶν ἀ­να­γνω­σμά­των καὶ εὐ­χῶν τῶν ἱ­ε­ρῶν Ἀ­κο­λου­θι­ῶν καὶ Μυ­στη­ρί­ων, ἐ­νῶ τε­λευ­ταί­ως ἐ­προ­χώ­ρη­σεν εἰς τὴν χρῆ­σιν με­τα­φρά­σε­ως εἰς τὴν δη­μο­τι­κὴν γλῶσ­σαν κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν καὶ τῶν τε­λε­στι­κῶν εὐ­χῶν τῆς Θεί­ας Λει­τουρ­γί­ας. Καὶ μά­λι­στα προ­έ­βη ὁ Δη­μη­τρι­ά­δος κ. Ἰ­γνά­τι­ος εἰς τὴν ἀ­νω­τέ­ρω και­νο­το­μί­αν, πα­ρὰ τὴν ἀ­πὸ 14 Ἀπριλίου 2010 ρη­τὴν ἀ­πό­φα­σιν τῆς Δ. Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος, ὅ­τι οὐ­δε­μί­α χρῆ­σις με­τα­φρά­σε­ως κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν εἶ­ναι ἐ­πι­τρε­πτὴ ἄ­νευ προ­η­γου­μέ­νης ἐγ­κρί­σε­ως τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου!­.­..
Γνω­ρί­ζο­μεν κα­λῶς ὅ­τι ἡ χρῆ­σις με­τα­φρά­σε­ως εἰς τὴν δη­μο­τι­κὴν γλῶσ­σαν κα­τὰ τὴν Θεί­αν Λα­τρεί­αν εἰς τὴν Ἱ­ε­ρὰν Μη­τρό­πο­λιν Δη­μη­τρι­ά­δος ἐ­γέ­νε­το ἐ­ρή­μην καὶ ἐν οὐ­δε­μί­ᾳ ἐγ­κρί­σει ἢ συγ­κα­τα­θέ­σει τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος. Ἀ­πο­ροῦ­με δὲ δι­ὰ τὸ γε­γο­νὸς ὅ­τι δύ­να­ται ἕ­νας Μη­τρο­πο­λί­της νὰ και­νο­το­μῆ εἰς τὰ ἱ­ε­ρὰ Μυ­στή­ρι­α καὶ τὴν λει­τουρ­γι­κὴν Τά­ξιν τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας καὶ νὰ μὴν ἀ­να­κα­λῆ­ται πά­ραυ­τα εἰς τὴν ἐκ­κλη­σι­α­στι­κὴν Τά­ξιν ―οἵ­αν κα­τα­φώ­ρως πα­ρε­βί­α­σεν― ὑ­πὸ τῶν ὑ­πο­λοί­πων ἱ­ε­ραρ­χῶν, συ­να­δέλ­φων καί συλ­λει­τουρ­γῶν αὐ­τοῦ καὶ ὑ­πὸ τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου τῆς Ἱ­ε­ραρ­χί­ας ἐν σώ­μα­τι, ὡς ὑ­πευ­θύ­νου οὔ­σης δι­ὰ τὰ θέ­μα­τα τῆς Πί­στε­ως καὶ τῆς ἐκ­κλη­σι­α­στι­κῆς Τά­ξε­ως. Ἔ­τι δὲ πε­ρισ­σό­τε­ρον ἀ­πο­ροῦ­με δι­ό­τι δὲν ἐ­λέγ­χε­ται ὑ­πὸ τῆς Ἱ­ε­ρᾶς Συ­νό­δου ἐ­ὰν τη­ρῆ­ται ἀ­πα­ρα­σα­λεύ­τως καὶ ἀ­νο­θεύ­τως ἡ δογ­μα­τι­κὴ ἀ­κρί­βει­α καὶ ἐγ­κυ­ρό­της εἰς τὴν ἐν χρή­σει με­τά­φρα­σιν καὶ τὸ δό­κι­μον κα­τὰ τὸν γλωσ­σι­κὸν πλοῦ­τον καὶ τὴν ποι­η­τι­κὴν ἀ­ξί­αν καὶ τὴν κα­τα­νυ­κτι­κὴν ὑ­πο­βο­λὴν αὐ­τῆς τῆς με­τα­φρά­σε­ως ἀ­να­λό­γως τοῦ πρω­το­τύ­που τῶν λει­τουρ­γι­κῶν κει­μέ­νων.

Συμμαχόντας με την άδικη εξουσία, εδραιώνουν τη θέση τους στο Νεοταξική-Οικουμενιστική Ιεραρχία.

Οι κορυφές της Εκκλησιαστικής γραφειοκρατίας:

 «Σφάξε με αγάμ ν’ αγιάσω»! 

 

Δεν κομίζουμε τίποτα το καινούργιο να πούμε: Πάντα η εκκλησιαστική ιεραρχία και ιδιαίτερα οι κορυφές της, κόντρα στο Ορθόδοξο σώμα, ήταν με το μέρος των ισχυρών του χρήματος και των καθεστώτων…
 
Ούτε άγνωστο είναι επίσης τούτο:
Ότι πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι το θρησκευτικό ιερατείο του πλανητικού φασισμού, ένα ιερατείο το οποίο «αγωνίζεται» με κάθε μέσον να αλώσει την ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία (έχουμε γράψει πολλά κείμενα επ’ αυτού).

Βραχίονας του Βαρθολομαίου είναι και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Πάντα στο πλευρό των δωσίλογων ανδρεικέλων και ιδιαίτερα της πασοκικής αχρειότητας…