Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΠEPI THΣ ΔEINHΣ OIKONOMIKHΣ KPIΣEΩΣ

Στο οικονομικό πρόβλημα θα έχουμε επέμβαση του Θεού

του Παλαιμαχου Αγωνιστου και ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου

Ἐπαλήθευσι λόγων περὶ τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως
    
 Ὁ ἀείμνηστος Mητροπολίτης Φλωρίνης Aὐγουστῖνος εἶχε γράψει, ὅτι ἡ ἔνταξι τῆς Ἑλλάδος στὴν Eὐρωπαϊκὴ Oἰκονομικὴ Ἕνωσι (E.O.K.) δὲν θὰ εἶνε εὐλογία, ἀλλὰ συμφορὰ γιὰ τὴν Ἑλλάδα. 
Aὐτὴ τὴν Ἕνωσι χαρακτήρισε λεόντειο ἑταιρεία. 
Ἐπίσης εἶχε πεῖ, ὅτι ἔρχεται μεγάλη πεῖνα ἐν καιρῷ εἰρήνης. Tὰ λόγια τοῦ φωτισμένου ἐκείνου Ἐπισκόπου ἐπαληθεύθηκαν. 
Ἀνάξιοι τοῦ χριστιανικοῦ καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ ὀνόματος πολιτικοὶ καὶ ἄνθρωποί τους, ὀντάρια χωρὶς κανένα ἰδανικό, κατέκλεψαν τὸ δημόσιο ταμεῖο, καταχρέωσαν τὸ Kράτος σὲ ἀδιστάκτους ξένους δανειστὲς καὶ τοκογλύφους, καθυπέταξαν τὴν Πατρίδα μας σ' ἐκείνους, καὶ μὲ ἀλλεπάλληλα φορομπηχτικὰ μέτρα καταδυναστεύουν τὸν Ἑλληνικὸ λαό. 
Tὸ χρέος ἀνῆλθε στὰ 320 δισεκατομύρια Eὐρώ, καὶ τὸ ἕνα τρίτο τοῦ λαοῦ κατῆλθε κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας. 
Πολλοὶ στεροῦνται καὶ στοιχειωδῶν πραγμάτων τῆς ζωῆς, πεινοῦν, ἀπελπίζονται, παθαίνουν κατάθλιψι, καὶ χιλιάδες αὐτοκτονοῦν.
    Oἱ δὲ «κυβερνῶντες» καὶ στὴν πραγματικότητα κυβερνώμενοι ἀπὸ τοὺς ξένους, μέχρι λεπτομερειῶν, ἰσχυρίζονται, ὅτι σῴζουν τὴν Ἑλλάδα, ἐνῷ τὴν καταστρέφουν πρὸς χαρὰν τῶν ἐχθρῶν της καὶ τῶν δῆθεν φίλων καὶ συμμάχων της. 
Tὴν καταστροφὴ ὀνομάζουν σωτηρία. 
Ὅταν διαφθείρωνται οἱ ἄνθρωποι, λέγει ὁ Θουκυδίδης, διαφθείρεται καὶ τὸ λεξιλόγιο.

Ἡ λύσι τοῦ οἰκονομικοῦ προβλήματος
     

«Η ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ»

Φοβερή ομιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, ο οποίος ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς ποιμένας. Έγινε στην Αθήνα το 1966. Μιλά σκληρά για τους κακούς επισκόπους, που δεν είναι ούτε θεόκλητοι ούτε δημόκλητοι, αλλά αυτόκλητοι. Καυτηριάζει την πολυτελή ζωή και την φυλαργυρία των, που δεν αρμόζει σε αντιπροσώπους του Χριστού και είναι σκάνδαλο στον λαό. Επαινεί τους καλούς επισκόπους και συμβουλεύει τους πιστούς·

  • «…Τιμώμεν τον επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν Ποιμένα τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ο οποίος είναι ο Αρχιποίμην του λογικού Ποιμνίου· τιμώμεν, λέγω, τον Εσταυρωμένο Λυτρωτή, ο οποίος είναι το πρότυπο παντώς καλού ποιμένος. Τιμώμεν τους επισκόπους, -τους αληθινούς επισκόπους-, υποκλινόμεθα, γονατίζουμε και φιλούμε τα κράσπεδά τους, δεν είμεθα άξιοι να φιλήσουμε ούτε τον ιμάντα των υποδημάτων τους… Αλλά ενώ αγαπητοί μου, υποκλινόμεθα ενώπιον παλαιών και νέων ιερών μορφών της σεπτής ιεραρχίας μας, δεν υποκλινόμεθα, δεν υποχρεούμεθα ούτε από το Ευαγγέλιο ούτε από τους Ιερούς Κανόνας, ούτε από την Ιστορία της Εκκλησίας να υποκλινόμεθα ενώπιον κακών επισκόπων· ενώπιον επισκόπων οι οποίοι αποτελούν την ανατροπήν του Ευαγγελικού κηρύγματος. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον σκανδαλοποιών ιεραρχών. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον ιεραρχών οι οποίοι εισήλθαν ανωμάλως εις την Εκκλησία του Χριστού μας. Η αγία μας Ορθοδοξία γνωρίζει μίαν μόνον θύραν, και πας ο εισερχόμενος δια αυτής είναι ποιμήν των προβάτων κανονικός….»
(Ολόκληρη την ομιλία ακούστέ την κατ” ευθείαν από τον αείμνηστο Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνο)
 http://www.augoustinos-kantiotis.gr/
_

ΧΕΡΟΥΒΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ


Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Πολυτεχνείο με την γερμένη κεφαλή



Γράφει  ο Ασκληπιάδης
Πολυτεχνείο  με την γερμένη κεφαλή 
     Τιμούμε τον αγώνα και τον ζήλο που έδειξαν οι νεαροί φοιτητές που εξεγέρθηκαν για τις ιδέες τους, ασχέτως αν αργότερα οι περισσότεροι έτρεξαν να το εξαργυρώσουν με κρατικές θέσεις άκρως προσοδοφόρες….

    Εντύπωση μου έκανε ότι στην γιορτή του πολυτεχνείου δεν τελείται ποτέ επιμνημόσυνη δέηση για τους νεκρούς, να μνημονευτούν τα ονόματά τους.
    Στο πιο μικρό χωριουδάκι για «άσημους» αγώνες, υπάρχει πλάκα με τα ονόματα των πεσόντων και συνήθως με την ηλικία και το επάγγελμά τους.
   Εδώ στην γερμένη κεφαλή  δεν είδα κάποιο όνομα γραμμένο ή…είναι από την πλευρά που ακουμπά στο γρασίδι για λόγους…ταπεινοφροσύνης…
Δεν ενδιαφέρθηκε κανείς για την μνήμη αυτών ονομαστικά;
Μοναχικά άτομα. πρώην τρόφιμους των ορφανοτροφείων σκότωναν, ώστε να μην τους αναζητά κανείς…
    Αλλά ,για μας τους παλιότερους, ένας  έκανε την αναζήτηση  και καταδικάστηκε με οκτώ μήνες φυλακή!!!

     Ηταν η «υπόθεση της Ηλένιας»  που διαφήμιζε σαμπουάν την εταιρείας  «Μπρεκ» και την αναζητούσε ο (κατά την  φαντασία του) φίλος της…


       «Είναι το κορίτσι μου. Χάθηκε το βράδυ της σφαγής. Κανένας δεν την ξανάδε. Πήγα σπίτι της αλλά έχουν χαθεί και οι γονείς της.      Όποιος ξέρει για το μαρτυρικό τέλος της ας με πληροφορήσει».
    Το “δράμα” το πήραν οι εφημερίδες, μία από αυτές δε – η “Αυγή”- έγραψε κατά λέξη, τα εξής κάτω από το σπαραξικάρδιο τίτλο:

 
ΤΙ ΑΠΟΓΙΝΕ Η ΗΛΕΝΙΑ ΜΟΥ; Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ
και τον υπότιτλο: “Ηλένια Ασημακοπούλου. Χτυπήθηκε στις 17 Νοέμβρη στη Στουρνάρη οπό σφαίρα. Τι απόγινε ;;;”.



ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΖΑΜΙ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ


Ενώ στην Αθήνα δόθηκε πλέον και επίσημα το σήμα να αρχίσουν τα έργα για την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους, αν και η αλήθεια είναι ότι ήδη υπάρχουν περί τα εξήντα τζαμιά σε διάφορες περιοχές της πρωτεύουσας, στην Κωνσταντινούπολη δόθηκε σαφές μήνυμα από τον ίδιο τον αντιπρόεδρο της τουρκικής κυβέρνησης, ότι σύντομα η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης το μεγάλο αυτό σύμβολο του χριστιανισμού θα ακολουθήσει τον «δρόμο» της αγίας Σοφίας Τραπεζούντας και της αγίας Σοφίας της Νίκαιας που ήδη λειτουργούν σαν μουσουλμανικά τεμένη.
Ο Bülent Arınç, ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης οποίος βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη για να εορτάσει την μουσουλμανική εορτή του Muharrem, (μια «γεύση» της οποίας πήραμε πρόσφατα στον Πειραιά όταν δεκάδες μουσουλμάνοι αυτόμαστιγώθηκαν με ένα πραγματικά σοκαριστικό τρόπο τελείως ξένο προς τα ελληνικά ήθη), σε δηλώσεις που έκανε τοποθετήθηκε φανερά ότι πολύ σύντομα η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης, το μεγάλο αυτό αρχιτεκτονικό αριστούργημα και σύμβολο του χριστιανισμού και της ελληνορθόδοξης βυζαντινής αυτοκρατορίας θα ξανά λειτουργήσει όπως τόνισε σαν μουσουλμανικό τέμενος ικανοποιώντας τις επιθυμίες εκατοντάδων χιλιάδων Τούρκων μουσουλμάνων. Μάλιστα ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης, (γνωστός γενίτσαρος), υπερηφανεύτηκε με ενδεικτικό τρόπο για την προκλητική μετατροπή σε τζαμί της αγίας Σοφίας της Νίκαιας, μια ιστορική εκκλησία στην οποία όπως αναφέρετε πρέπει να έγινε η ιστορική πρώτη οικουμενική σύνοδος της Νίκαιας και την μετατροπή της γνωστής αγίας Σοφίας Τραπεζούντας επίσης σε τζαμί, ένα γεγονός που ξεσήκωσε ακόμα και τις αντιδράσεις των σημερινών κατοίκων της περιοχής. Τώρα σύμφωνα με τα λεγόμενα του Bülent Arınç, και η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης πρόκειται σύντομα να λειτουργήσει ξανά σαν «οίκος προσευχής» για τους μουσουλμάνους όπως ήταν μέχρι το 1934 όταν ο Μουσταφά Κεμάλ σκεφτόμενος καθαρά συμφεροντολογικά την έκανε μουσείο για να γίνει έκτοτε το μεγαλύτερο τουριστικό έσοδο της Τουρκίας.

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Οι Έλληνες πληρώνουν για την ανέγερση Τζαμιού και Μουφτίδων



Αθάνατη Ελλάδα με τα …χουβαρνταλίκια σου.
 Γράφει ο Ασκληπιάδης

     Βρέθηκαν χρήματα από τον κρατικό κορβανά για την ανέγερση τεμένους στην Αθήνα, ενώ οι Έλληνες ορθόδοξοι πιστοί κτίζουν τους ναούς τους με το υστέρημα τους,  κερδίζοντας το κράτος (ΦΠΑ, εργοδοτικές εισφορές, κ.α).
      Γιατί δεν τους παραχωρεί ένα οικόπεδο και με εισφορές των ιδίων να κτίσουν το τέμενος τους; Σε ποια χώρα (και ιδίως μουσουλμανική) κτίζουν ναούς με κρατικό χρήμα;
      Που να βρεθούν χρήματα για το «τάμα του Έθνους»;
Τι έγινε το ποσό από έρανο που είχε γίνει για αυτό το σκοπό προ ετών;
Γιατί η περιουσία του Ισραηλιτικού συμβουλίου στην Ελλάδα είναι στο απυρόβλητο της φορολογίας;

      Αθάνατη Ορθόδοξη πτωχευμένη  Ελλάδα με τα χουβαρνταλίκια…

     Είσαι μοναδική στην Υφήλιο. Δείχνεις ένα άκρατο ρατσισμό προς τα.. παιδιά σου!!!


Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Ο Πειραιώς Σεραφείμ: «Με το τζαμί στο βοτανικό παύει η Ελλάδα να είναι κράτος Ελλήνων Ορθοδόξων»


Ομολογία Πίστεως υπέρ των Παπικών κάνει ο Δημητριάδος: ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλ΄ Εκκλησία!

  "Στις αναγνωρισμένες από την Εκκλησία αιρέσεις  δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι Καθολικοί αδελφοί μας, ούτε η Καθολική Εκκλησία". (Ιγνάτιος Δημητριάδος)

Ομολογία Πίστεως υπέρ των Παπικών κάνει ο Δημητριάδος: ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλ΄ Εκκλησία!

ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ κ. ΙΓΝΑΤΙΕ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ!

     Σὲ Ἡμερίδα γιὰ τὰ 50 χρόνια τῆς Β΄ Βατικανῆς Συνόδου, συμμετεῖχε, ὡς μὴ ὄφειλε, καὶ ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος.
     Κατὰ τὴ συζήτηση, καθολικὸς πιστὸς διαμαρτύρετε στὸν κ. Ἰγνάτιο, ἐπειδὴ τὶς «ἱστορικὲς Ἐκκλησίες» (Παπισμό) ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα τὶς συγκαταλέγουμε στὶς αἱρέσεις. Καὶ ρωτᾶ:
      «Ὑπάρχει ἐλπίδα, (Σεβασμιώτατε) νὰ ἀλλάξει κάτι στὴν Ἑλληνικὴ Ἐκκλησία στὴ θεώρηση τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ περισσότερο καθολικῆς καὶ λιγότερο παραταξιακῆς;». 
    Σαφὲς τὸ ὑπονοούμενο–ζητούμενο: νὰ πάψουμε νὰ βλέπουμε «παραταξιακά» (ἐννοεῖ Ὀρθόδοξα) τὴν Ἐκκλησία, καὶ νὰ τὴν βλέπουμε  ὡς «διηρημένη» (ὅπως τὴ βλέπει ὁ Βαρθολομαῖος, ὁ Ζηζιούλας, ὁ Μεσσηνίας, ὁ Δημητριάδος καὶ ὅποιοι ἄλλοι!!!
     Τί περιλαμβάνει ἡ ἀπάντηση τοῦ κ. Ἰγνατίου; Μιὰ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Πίστεως ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία καὶ ΟΧΙ αἵρεση, ἀνακρίβειες καὶ ψεῦδος!
      Ἐμεῖς θεωροῦμε, λέγει, ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία. Ὡς αἱρέσεις καὶ σέκτες ἀντίθετες μὲ τὸν Χριστιανισμὸ θεωροῦμε μόνο τὶς ἀναγνωρισμένες ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ὡς αἱρέσεις!
   Γιατί ψεύδεστε κ. Ἰγνάτιε; Γιατί ἀντιστρέφετε τὰ πράγματα; Αὐτὸ εἶναι θέλημα τοῦ Θεοῦ ἢ τοῦ Διαβόλου;
   Ἀλήθεια, δὲν γνωρίζετε ὅτι ἡ Ὀγδόη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος (ὅπως καὶ ὁ συνάδελφός σας Μητροπολίτης Ναυπάκτου παραδέχεται) ἀλλὰ καὶ δεκάδες Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας, δεκάδες Ἅγιοι (ἅγ. Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ἅγ. Νικόδημος ὁ ἁγιορείτης κ.ἄ.) ἔχουν καταδικάσει καὶ χαρακτηρίσει) τὸν Παπισμὸ ὡς αἵρεση; (Δές τό βιβλίο: Εἶναι αἵρεση ὁ Παπισμός;).
     Ἐπίσης, δὲν γνωρίζετε ὅτι πολλὲς ἀπὸ τὶς σέκτες καὶ τὶς σύγχρονες αἱρέσεις τὶς ἐντάσσουν στὸν κατάλογο τῶν αἱρέσεων κάποιες ἐπιτροπές κι ὄχι κάποια Οἰκουμενικὴ ἢ Πανορθόδοξος Σύνοδος;
Π.Σ.
 

Πηγή: "Αναστάσιος"

Ημερίδα για τα 50 ΧΡΟΝΙΑ

της Β΄ ΒΑΤΙΚΑΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Παρεμβάσεις του Μητροπολίτου Δημητριάδος Ιγνατίου (α΄)




(Λεόντειος Σχολή  Σάββατο  9.11.13) 
Παρεμβάσεις του Μητροπολίτου Δημητριάδος Ιγνατίου  (α΄)
κα Μαρία Σικ (συντονίστρια στρογγυλής τραπέζης) : Να περάσουμε τώρα στην ερώτηση που έχουμε ετοιμάσει για τον Σεβασμιώτατο Ιγνάτιο : «Σεβασμιώτατε, αποτελεί πλέον κεκτημένο για μας τους Καθολικούς ο οικουμενικός προσανατολισμός της Εκκλησίας μας στο σύνολό της και καθενός μας ξεχωριστά. Και χρειάζεται αγώνα για να φτάσει ο κάθε πιστός να έχει μία οικουμενική συνείδηση και στάση,  ιδιαίτερα εδώ στην Ελλάδα και ιδιαίτερα με την Ορθοδοξία. Παίρνω αφορμή από ένα συνέδριο που έγινε στην Ι. Μητρόπολη της οποίας προΐστασθε ως Επίσκοπος, αναφορικά με τις αιρέσεις. Η λέξη αυτή, έστω και αν ανταποκρίνεται σε μια ιστορική πραγματικότητα ηχεί πλέον παράφωνα στα αυτιά μας, ιδιαίτερα για αυτές που ονομάζουμε ιστορικές Εκκλησίες. Εδώ στην Ελλάδα, ίσως είναι η λέξη η πλέον χρησιμοποιούμενη στο εκκλησιαστικό λεξιλόγιο : αιρέσεις, αιρετικοί, αιρεσιάρχης, παναίρεση του Οικουμενισμού κλπ και μεταξύ αυτών συγκαταλεγόμαστε και όλοι εμείς. Χωρίς να είναι σκοπός μου να σας φέρω σε δύσκολη θέση, υπάρχει ελπίδα, να αλλάξει κάτι στην Ελληνική Εκκλησία στη θεώρηση της Εκκλησίας του Χριστού περισσότερο καθολικής και λιγότερο παραταξιακής, που θα μας κάνει να αισθανόμαστε περισσότερο άνετα μαζί σας, εννοώ τους Ορθοδόξους συμπατριώτες μας ;  Και, τέλος, υπήρξε δεύτερη σκέψη σε σας, μετά την έκταση που πήρε στον Τύπο, τώρα τελευταία, η συμμετοχή σας στη σημερινή ημερίδα ; σκεφτήκατε να μην έρθετε ;  (γέλια από το κοινό).


Μητροπολίτης Δημητριάδος  κ. Ιγνάτιος :  Σας δικαιολογώ γιατί δε με ξέρετε καλά ! (γέλια από το κοινό) αλλά θέσατε πολλά θέματα !  Και βέβαια πρέπει να ξεχωρίσουμε μερικά πράγματα ! Όντως φιλοξενήσαμε ένα συνέδριο της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων στην πόλη του Βόλου και στο συνεδριακό μας Κέντρο, φιλοξενούμενοι της Μητροπόλεώς μας. Όμως! αυτή η Επιτροπή ασχολείται με τις αναγνωρισμένες από την Εκκλησία αιρέσεις και δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι Καθολικοί αδελφοί μας, ούτε η Καθολική Εκκλησία. Μιλήσαμε για σέκτες, μιλήσαμε για όλα αυτά που και η Καθολική Εκκλησία, νομίζω, αντιμετωπίζει πολλές φορές, που έχουν εισβάλλει από την Ανατολή, μιλήσαμε για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με τους Χριστιανούς αδελφούς μας.
Όταν μιλάμε για την Εκκλησία, και για την Εκκλησία στην Ορθόδοξη Ελλάδα, θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας τις Συνοδικές Αποφάσεις και όχι την προσωπική άποψη. Ναι ! υπάρχουν προσωπικές απόψεις. Όντως υπάρχει μία έντονη κίνηση που θέλει να προβάλει το αντιοικουμενιστικό της πρόσωπο. Πιστέψτε με όμως !  πολλές φορές συμβαίνει στη ζωή μας οι λίγοι να κάνουν πολύ θόρυβο.  Και αυτή είναι μία πραγματικότητα. Δεν εκπροσωπούν τη Σύνοδο, δεν υπάρχουν συνοδικές αποφάσεις, δεν διχάζουν τη Σύνοδο, το κυριότερο απ’  όλα! Απλώς χρησιμοποιούν και αξιοποιούν σύγχρονα μέσα προκειμένου να κάνουν αισθητή την παρουσία τους μέσα, νομίζω,  από μία παραμορφωμένη εικόνα.
Ξέρετε, προσπαθώ και εγώ να εμβαθύνω στα αίτια που οδηγούν έναν άνθρωπο να πάρει τόσο ακραίες θέσεις. Δεν είναι εύκολο γιατί θα πρέπει κανείς να είναι καρδιογνώστης. Γενικά όμως, και αυτό αποτελεί προσωπική μου άποψη, δεν μπορώ να κάνω επιστημονική μελέτη, διαπιστώνω ότι πίσω από τέτοιες συμπεριφορές υπάρχουν ψυχικά τραύματα, που ίσως τα ξέρει μόνο αυτός που φτάνει σε ακραίες εκδηλώσεις και ο Θεός. Και γι’ αυτό προσωπικά προσπαθώ, πάντοτε να δικαιολογώ, αλλά σας παρακαλώ, μη γενικεύσουμε και μη παγιδευτούμε, γιατί, τελικά, τότε θα πέσουμε στην παγίδα αυτού που προκαλεί όλα αυτά: είναι αυτός που δε θέλει την ενότητα, είναι αυτός που δε θέλει τη Χάρη του Θεού, είναι αυτός που δε θέλει να είμαστε αρμονικά Χριστιανοί ! Μη παγιδευτούμε σ’  αυτό ! (θερμό χειροκρότημα από το κοινό). Εγώ μπορώ να σας διαβεβαιώσω, επειδή είμαι μέλος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε ότι αφορά στο Σώμα της Ιεραρχίας είναι μεμονωμένες οι περιπτώσεις και βεβαίως εμείς ακούμε, γιατί πρέπει να ακούμε, σεβόμαστε γιατί πρέπει να σεβόμαστε,  και πολλές φορές χαμογελάμε σαν τον καινούργιο  πάπα ! Έτσι!


(για την απομαγνητοφώνηση : π. ΑΚΓ)   

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Δολοφονία ελληνορθοδόξων μαθητών από ισλαμιστές αντάρτες, του ελληνορθοδόξου δημοτικού σχολείο ο « άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός » στη Δαμασκό όσο και σε αντίστοιχο περιστατικό με το σχολικό λεωφορείο.

ΦΕΡΕΤΡΑ ΛΕΥΚΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΚΙΜΩΛΙΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

                                                                                          
H κηδεία του πατέρα και των 4 παιδιών σ_ελληνορθόδοξη εκκλησία στην Κοιλάδα των χριστιανών
H κηδεία του πατέρα και των 4 παιδιών σ_ελληνορθόδοξη εκκλησία στην Κοιλάδα των χριστιανών
                                                                                              
Βρυξέλλες Πορφύρης Δ/Σταφυλά Π.

Οι κηδείες των ελληνορθόδοξων παιδιών δεν έχουν τέλος.Το Wadi al Nasara Νews(Nasara εκ του Ναζαρέτ) μεταδίδει φωτογραφίες και ρεπορτάζ από την νεκρώσιμη ακολουθία ενός αδικοχαμένου πατέρα και των 4 παιδιών του.Η οικογένεια ξεκληρίστηκε όταν το αυτοκίνητο που επέβαιναν χτυπήθηκε από οβίδα που εξαπέλυσαν ισλαμιστές αντάρτες στην Jaramana στα περίχωρα της Δαμασκού στις 10/11/13.Η νεκρώσιμη ακολουθία πραγματοποιήθηκε στο Βlat το κεφαλοχώρι της Κοιλάδας των χριστιανών.Τα παιδικά φέρετρα ήταν και πάλι ανοιχτά για να προκαλούν τις συνειδήσεις όλων.Τα ονόματα των θυμάτων είναι:
Georgos Elias     πατέρας
Nirvana Elias      παιδί
Tala Elias            παιδί
Biter Elias          παιδί
Eile Elias            παιδί


   Ο συνολικός απολογισμός των θυμάτων παιδιών το τραγικό διήμερο 10 με 11 Νοέμβρη είναι:13 παιδιά διαφόρων χριστιανικών ομολογιών κατά πλειοψηφία ελληνορθόδοξα άφησαν την τελεταία τους πνοή μόνο στη Δαμασκό σ΄αυτό το αιματηρό διήμερο.
5 στο σχολείο, 4 στο σχολικό,4 στο αυτοκίνητο.
Αυτά τα παιδιά έχουν ονοματεπώνυμο. Έχουν γονείς.Έγιναν οι κηδείες....
αφίσα διαδικτυακή με τα θύματα των πρόσφατων επιθέσεων
αφίσα διαδικτυακή με τα θύματα των πρόσφατων επιθέσεων
    To Πολυτεχνείο της Δαμασκού ήταν ένα Δημοτικό.Ο δικός της Νοέμβρης γράφτηκε στις 11.Οι λιλιπούτειοι ήρωες θυσιάστηκαν στο σχολείο αμπρί με τους αμμόσακκους ως πρόχειρη οχύρωση.
   Τα ανοιχτά παιδικά φέρετρα κράτησαν ανοιχτά τα σχολεία. Οι νεοσκοταδιστές για μια ακόμη φορά ηττήθηκαν.Με τα μικρά τους κορμιά προστάτευσαν τα βιβλία,τα θρανία,την παιδαγωγική πράξη την μόνη ικανή να θέσει φρένο στον ανεξέλεγκτο παροξυστικό φανατισμό και τους προπαγανδιστές του.
     Το BBC (13/11/13) σ’εκτενές του ρεπορτάζ αναφέρεται στο τραγικό συμβάν της δολοφονίας μαθητών από ισλαμιστές αντάρτες.Ασχολείται τόσο με το ελληνορθόδοξο δημοτικό σχολείο ο « άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός » στη Δαμασκό όσο και με το αντίστοιχο περιστατικό με το σχολικό λεωφορείο.
«Δεν τον αναγνωρίζω. » , κραύγαζε η  Samira Zakhi με ανείπωτο πόνο σε νεκροθάλαμο της Δαμασκού.
   « Ήταν ξανθός και είχε πράσινα μάτια,αλλά τα μάτια του τώρα χάθηκαν », μονολογούσε.
Αυτές ήταν οι τελευταίες αν και επώδυνες στιγμές που η Samira μοιράστηκε με τον 35χρονο γιο της  Rafid, ο οποίος υπέστη σοβαρά τραύματα στο πρόσωπο από την θανατηφόρα οβίδα που τον σκότωσε.
   Ο Rafid ήταν ο οδηγός στο σχολικό πουλμανάκι που τα μετέφερε στο σχολείο και το οποίο χτυπήθηκε στην παλιά πόλη της  Δαμασκού την Δευτέρα.Αυτός και 4 τέσσερα παιδιά σκοτώθηκαν σ’αυτήν την επίθεση.
« Ο γιος μου δεν έκανε τίποτα κακό», δήλωσε η Samira.
«Θέλουμε ο πρόεδρρος Bachar al-Assad να τους καθαρίσει όλους αυτούς".
    Ο ανταποκριτής του ΒΒC περιγράφει την μακάβρια επίσκεψή του στο νεκροτομείο του Νοσοκομείου Mujtahed, όπου προετοίμαζαν για την ταφή τα άψυχα σώματα των 4 μαθητών και του οδηγού του σχολικού λεωφορείου.  
    Ο Antoun Mikho κρατούσε απελπισμένος το κεφάλι του και με τα δυο του χέρια σε στάση απόγνωσης μπροστά στο άψυχο κορμάκι της 8χρονης ανιψιάς του Vanessa.Αυτή κείτονταν στο μεταλλικό κρεβάτι.
  « Η ανιψιά μου ήταν ένας πραγματικός άγγελος, » είπε. « Πήγαινε στην Τετάρτη Δημοτικού και της άρεσε πολύ το σχολείο.Έκλαιγε όταν δεν μπορούσε να πάει. »
   Στην τελευταία της κατοικία οδηγήθηκε μαζί με τον 6χρονο συμμαθητή της Khovanis Atokanian.Η νεκρώσμη ακολουθία πραγματοποιήθηκε στην αρμενική εκκλησία.
Η αναγνώριση μαθητή
Η αναγνώριση μαθητή
Μια γυναίκα η Rima Haddad με κατακκόκινα μάτια από το κλάμμα πλησιάζει τον δημοσιογράφο και ουρλιάζει:
« Πείτε στη Δύση να μας αφήσει ήσυχους» .
« Τι έκαναν αυτά τα παιδιά για να πεθάνουν κατ’αυτόν τον τρόπo ;Σας παρακαλώ πείτε αυτό ότι Αμερική,Αγγλία,Τουρκία,Κατάρ, κάνουν κακό.»
Μερικούς δρόμους πιο πέρα το Δημοτικό Σχολείο του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού μετά την δολοφονική επίθεση που δέχθηκε ξαναβρήκε τους κανονικούς του ρυθμούς.
« Γιατί θα έπρεπε να κλείσουμε το σχολείο σήμερα ; » αναρωτιέται μια δασκάλα ."Αν κλείναμε αυτήν την εβδομάδα τότε θα έπρεπε και την επόμενη και μετά ;»
« O Θεός είναι στο πλευρό μας».
    Σύμφωνα με κάποιες αναφορές,ισλαμιστικές ένοπλες οργανώσεις όπως το Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ και του Sham (ισλαμικής Συρίας) από την περιφέρεια της Δαμασκού έβαλαν κατά αυτών τον στόχων στο κέντρο της πρωτεύουσας , αναφέρει το ίδιο άρθρο.
   Την είδηση για το ελληνορθόδοξο σχολείο μεταδίδουν μεταξύ άλλων και το Τhe Orthodox Church αλλά και το το ΝΝΑ.leb.gov.ib προσθέτοντας ότι στις 11/11/13 οβίδα έπληξε την εκκλησία του ελληνορθόδοξου ναού του Τιμίου Σταυρού στην Κάασσα στο κέντρο της Δαμασκού ενώ μια άλλη χτύπησε την μελκίτικη καθολική εκκλησία του Αγίου Κυρίλλου.
   Η τοπική διευθύντρια της Unicef για την Μ.Ανατολή και την Β.Αφρική, Maria Calivis δήλωσε στο ΒΒC « όλοι αυτοί που ασκούν μια επιρροή στο συριακό θα πρέπει να σεβαστούν τον ιερό χαρακτήρα της ζωής των παιδιών και να διασφαλίσουν το εκπαιδευτικό άσυλο ».Ως και ο Οργανισμός του ΟΗΕ για την προστασία των παιδιών ,η Unicef  καταδίκασε «  μια σειρά επιθέσεων εναντίον σχολείων της Δαμασκού τις 3 τελευταίες εβδομάδες».Αποφάσισε να σπάσει την ερμητική σιωπή της.
    Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 12/11/13 αναφέρεται στον θάνατο 5 μαθητών στο σχολείο του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού στην Κάασα της Δαμασκού και στον τραυματισμό 11 συμμαθητών τους καθώς και στο θάνατο των 4 μαθητών στο σχολικό στην Bab Touma (η πύλη του Θωμά).Υπενθυμίζει  και άλλα περιστατικά με στόχους σχολεία το φετινό φθινόπωρο.« Αυτές οι πράξεις βαρβαρότητας πρέπει να σταματήσουν... » αναφέρει χαρακτηριστικά.
Αυτό που δεν συμπεριλαμβάνεται στην δήλωση, για ευνόητους λόγους,είναι οι πασιφανείς ένοχοι!




ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/11/feretra-paidiwn-xristianwn-syria.html#ixzz2koNGncjA