Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Tο θραύσμα κεραμίδας με την επαναλαμβανόμενη χάραξη του ονόματος «Παρμενίων Αδύμου».


 Σπάνιο εύρημα με χαραγμένο το όνομα «Παρμενίων». Διότι μερικοί ανιστόρητοι ανθελληνομακεδόνες ισχυρίζονται πως ελληνικά ονόματα χρησιμοποιούσε δήθεν μόνο η ανώτερη τάξη των Μακεδόνων κατ’ απομίμησιν των νοτιοελληνικών…

         Tο θραύσμα κεραμίδας με την επαναλαμβανόμενη χάραξη του ονόματος «Παρμενίων Αδύμου».
           Σπάνιο εύρημα ιδιωτικής επιγραφής του 2ου αι. π.Χ. στη Βεργίνα αποδεικνύει την ελληνική καταγωγή αλλά και τη χρήση της ελληνικής γλώσσας, όχι μόνο από τη μακεδονική  αριστοκρατία  αλλά και από τα  λαϊκά στρώματα.
           Η ιδιωτική αυτή επιγραφή είναι χαραγμένη σε κομμάτι κεραμίδας που βρέθηκε στην ανασκαφή των οχυρώσεων της Βεργίνας. Ευτελές υλικό, ανεσύρθη στο φως σε περιοχή όπου οι αρχαιολόγοι συνάγουν από τα οικιστικά τους ευρήματα ότι έμεναν απλοί τεχνίτες.

Πρόβες σφραγίσματος στην Σουηδία! Για να μη ξεχνιόμαστε!


Σαφῶς μᾶς ἐξοικειώνουν μέ διαφόρων τύπων "σφραγίσματος" στό σῶμα μας, ὥστε νά μήν ἀντιδράσουμε στό τελικό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου, στήν παγκόσμια δικτατορία του καί στήν δική μας ἀπόλυτη χειραγώγηση καί ὑποταγή πού μᾶς "μαγειρεύουν" γιά τό μέλλον!

  Mά πάνω ἀπ' ὅλα, γιά νά μήν ἀντιδροῦμε στά θέματα σωτηρίας, γιατί ὁ κοσμοκράτωρ τοῦ κόσμου τούτου διάβολος, εἶναι ἀνθρωποκτόνος καί δέν θέλει νά σωθεῖ κανείς!





Μια νέα μέθοδος πληρωμών δοκιμάζεται σε 15 καταστήματα στο Λουντ της Σουηδίας, δίνοντας τη δυνατότητα σε 1.600 εθελοντές να πραγματοποιούν συναλλαγές χρησιμοποιώντας την παλάμη τους σαν ηλεκτρονικό πορτοφόλι.

  Αναπτυγμένη από ερευνητές του πανεπιστημίου της πόλης, η τεχνολογία μπορεί να ταυτοποιεί κάθε εθελοντή από το μοναδικό σχήμα που δημιουργούν οι φλέβες στο χέρι του. Έτσι, σε κάθε συναλλαγή, ο χρήστης τοποθετεί το χέρι του πάνω από το ειδικό τερματικό στο κατάστημα, για να αναγνωρισθεί η ταυτότητά του. Στη συνέχεια, το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να πληκτρολογήσει το PIN, ώστε να επικυρώσει την πληρωμή. 

Τουρκική μυστική YπηρεσΙα προωθεI τους λαθρομετανάστες στην Eλλάδα

 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ: ΑΓΩΝΑΣ Α. Φ. 201  http://www.agonas.org/


Τὴν καταπληκτικὴ ἀποκάλυψη ὅτι οἱ ἑκατοντάδας χιλιάδες λαθρομετανάστες προωθοῦνται ἀπὸ ὀργανωμένο κρατικὸ τουρκικὸ κύκλωμα στὴν Ἑλλάδα, ἀποκαλύπτει ἕνα φοβερὸ δημοσίευμα τῆς ἑβδομαδιαίας τουρκικῆς ἐπιθεώρησης, Aksyon, (τεῦχος Νo 1000, στὶς 3-9 Φεβρουαρίου 2014). Στὸ δημοσίευμα αὐτὸ ἀποκαλύπτεται ὅτι μία ἀπὸ τὶς μεγαλύτερες τουρκικὲς μυστικὲς ὑπηρεσίες, ἡ Jitem, τῆς τουρκικῆς στρατοχωροφυλακῆς, εἶναι αὐτὴ ποὺ μεταφέρει ἐπὶ καθορισμένων διαδρομῶν τοὺς λαθρομετανάστες πρὸς τὴν χώρα μας. Μάλιστα, ὅπως ἀποκαλύπτεται στὸ ἴδιο ἄρθρο, ἀκόμα καὶ ἡ τουρκικὴ ἀκτοφυλακὴ δὲν ἔχει κανένα δικαίωμα νὰ ἐπέμβει σὲ αὐτὲς τὶς ἐπιχειρήσεις μεταφορᾶς λαθρομεταναστῶν τῆς Jitem.
Σύμφωνα μὲ τὰ στοιχεῖα ποὺ παραθέτει ἡ ἀποκαλυπτικὴ αὐτὴ ἔρευνα τῆς τουρκικῆς ἐπιθεώρησης, κάθε χρόνο περίπου 150.000 λαθρομετανάστες ἀπὸ πολλὲς μουσουλμανικὲς χῶρες τῆς Ἀσίας καὶ τῆς βορείου Ἀφρικῆς, συγκεντρώνονται στὴν Τουρκία καὶ ἐκεῖ ἀφοῦ τοὺς ἀναλαμβάνει ἡ Jitem προωθοῦνται βάσει συγκεκριμένων καὶ ἐλεγχόμενων ὁδικῶν διαδρόμων πρὸς τὶς τουρκικὲς ἀκτὲς τοῦ Αἰγαίου καὶ πρὸς τὸν Ἔβρο, μὲ τελικὸ προορισμὸ τὴν Ἑλλάδα φυσικὰ μὲ τὸ... ἀζημίωτο γιὰ τοὺς Τούρκους. Τὸ ὀργανωμένο αὐτὸ κύκλωμα  ἄρχισε νὰ λειτουργεῖ ἤδη ἀπὸ τὸ 1993, ὅταν τὰ πρῶτα κύματα τῶν λαθρομεταναστῶν ἄρχισαν νὰ φτάνουν κατὰ κύματα στὴν Τουρκία. Μετὰ τὸ 2001 τὰ κύματα αὐτὰ ἔγιναν κυριολεκτικὰ «χείμαρρος», ποὺ ἀφοῦ διοχετεύονταν στὸ «κανάλι» τῆς τουρκικῆς μυστικῆς ὑπηρεσίας ὁδηγοῦνται μὲ ὀργανωμένα γκροὺπ στὰ δυτικὰ γιὰ νὰ περάσουν στὰ ἑλληνικὰ νησιὰ καὶ στὴν Θράκη μὲ κάθε μέσο.

3.5 ΕΚΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ

 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ: ΑΓΩΝΑΣ Α. Φ. 201  http://www.agonas.org/
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ οργή για την «αφωνία» Βενιζέλου και Τραγάκη στις σκοπιανές προκλήσεις». «Επιστολή - καταπέλτη, για την στάση τους απέστειλαν οι εκπρόσωπο 3.500.000 Μακεδόνων» Αιτία:
Όταν μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο ο Αλβανός των Σκοπίων Hajzuba Misini χρησιμοποίησε το όνομα δημοκρατία της Μακεδονίας χωρίς να αντιδράσουν οι γνωστοί «Ελληνες» αντιπρόεδροι, Βενιζέλος και Τραγάκης, καταγράφοντας έτσι στα επίσημα πρακτικά της Βουλής των Ελλήνων, προσφέροντας έμμεση αναγνώριση στα Σκόπια.
Αναλυτικά η επιστολή:
«Ως εκπρόσωποι 3,5 εκατομμυρίων απανταχού Μακεδόνων θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε απογοη­τευμένοι με την ατυχή, σιωπή και αδράνειά σας όταν ο Αλβα­νός βουλευτής των Σκοπίων Hajrula Misini, λαμβάνοντας το λόγο κατά την επίσημη Διάσκεψη Προέδρων Επιτροπών Ευρωπαϊκών Υποθέσεων στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας χρησιμοποίησε δυο φορές το όνομα “Δημοκρατία της Μακεδο­νίας” για τη χώρα του... και, μάλιστα, αυτή η ιεροσυλία έλαβε χώρα μέσα στο κτίριο της Βουλής των Ελλήνων...
- Κύριοι, όχι μόνον οι απανταχού Μακεδόνες, αλλά ο απα­νταχού ελληνισμός περίμενε πως εσείς ως προεδρεύων της διάσκεψης και ως υπουργός Εξωτερικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης θα αντιδρούσατε, διακόπτοντας τον Σκοπιανό βου­λευτή, ιδιαίτερα δε όταν όλα αυτά ειπώθηκαν ενώπιον περίπου 120 ξένων προσκεκλημένων από τα ευρωπαϊκά Κοινοβούλια. Δυστυχώς, επικράτησε η σιωπή. Είναι φανερό πως ο Αλβανο-Σκοπιανός πολιτικός σας προκάλεσε μέσα στο ίδιο σας το σπίτι και εσείς δεν υπερασπιστήκατε το δίκιο των Ελλήνων.
- Επιπλέον η φράση “Δημοκρατία της Μακεδονίας” θα συ­μπεριληφθεί επίσημα στα πρακτικά της Βουλής για πάντα που σημαίνει πως έμμεσα την αναγνωρίσατε. Τότε τι ακριβώς διαπραγματευόσαστε;
- Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εξωτερικών της Ελληνικής Δημοκρατίας (http://www.mfa.gr/to-zitima-tou-onomatos-tis-pgdm/) τονίζεται: «Ιστορικά ο όρος “Μακεδονία”, ο οποίος, σημειωτέον, είναι ελληνική λέξη, αναφέρεται στο Βασίλειο και τον πολιτισμό των αρχαίων Μακεδόνων που ανήκουν στο ελληνικό έθνος και αποτελούν αδιαμφισβήτητο κομμάτι των αρχαίων Μακεδόνων, που ανήκουν στο ελληνικό έθνος και αποτελούν αδιαμφισβήτητο κομμάτι της ελληνικής ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς». Η στάση σας κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης δεν συνάδει με αυτά που πρεσβεύει η ιστοσε­λίδα του υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας.
- Πώς είναι δυνατόν η Ελληνική Κυβέρνηση να παραβιάζει διεθνείς συμφωνίες που η ίδια έχει υπογράφει και παντελώς να νομιμοποιεί εδαφικές και μειονοτικές διεκδικήσεις και προ­σπάθειες ενοποίησης ενός υποτιθέμενου ενιαίου γεωγραφικού χώρου; Μόνοι μας υπογράφουμε την παράδοση της Μακεδο­νίας σε μια πολυεθνική οντότητα με σλαβική και αλβανική πλειοψηφία;
- Ελλαδίτες και ομογένεια δεν συμφωνούν με την επικίνδυνη γραμμή που χαράξατε και σας υπενθυμίζουμε πως υπηρετείτε τον ελληνικό λαό.
Με λύπη».
Υπογράφουν: Οι Παμακεδονικές ενώσεις όλης της υφηλίου.
150 μακεδονικές οργανώσεις και 73 σύλλογοι και φορείς απ’ όλη την Ελλάδα



Το ψευτομακεδονικo
Μακεδονικό πρόβλημα δεν υπήρξε, δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει ποτέ. Η Μακεδονία από αρχαιοτάτων χρόνων 2200-2100 π.Χ. υπήρξε Ελληνική. Οι πρώτοι της κάτοικοι ήταν Έλληνες και ουδέποτε υπήρξε ξεχωριστή «μακεδονική εθνότητα». Η Μακεδονία είναι ένα μεγάλο τμήμα της Ελληνικής γης, όπως η Ήπειρος, η Θεσσαλία, η Στερεά Ελλάδα, η Πελοπόννησος. Δεν υπήρξε εποχή κατά την οποία ο χώρος αυτός δεν ήταν Ελληνικός και οι κάτοικοί του δεν ήταν γνήσιοι Έλληνες. Αυτό το φωνάζει η ιστορία με τα αδιάψευστα ιστορικά της στοιχεία, τα οποία, ακόμη, και σήμερα έρχονται στο φως της δημοσιότητας και το επιβεβαιώνουν. Οι πολυπληθείς βάρβαροι, οι οποίοι κατά καιρούς και διαστήματα κατέκτησαν την Ελληνική Μακεδονία, δεν μπόρεσαν να αλλοιώσουν το Ελληνικό φρόνημα των κατοίκων της και να διαφθείρουν την Ελληνική των συνείδηση, παρά τα σατανικά των σχέδια και τις πονηρές μεθοδεύσεις, που εφάρμοσαν για τον αφελληνισμό της Μακεδονίας μας.
Ο ισχυρισμός των σκοπιανών, ότι ο Μακεδόνες υπήρξαν μία ξεχωριστή εθνότητα, είναι αποκύημα της νοσηρής των φαντασίας και δημιούργημα των ιμπεριαλιστικών διαθέσεων των ερυθρών δικτατόρων προς εξάπλωση του πανσλαβισμού. Το παραμύθι της «μακεδονικής εθνότητας» το δημιούργησε ο  ερυθρός δικτάτορας, Ιωσήφ Μπρος-Τίτο, ο οποίος στις 2 Αυγούστου του 1944 συνέστησε την λεγόμενη «ομόσπονδη λαϊκή Δημοκρατία της Μακεδονίας» του Βαρδαρίου, με πρωτεύουσα τα Σκόπια, πόλη ευρισκόμενη μακράν της Μακεδονίας και ανήκουσα στην περιοχή της Δαρδανίας. Σε αυτό, βεβαίως, βοήθησαν και οι Έλληνες κομμουνιστές της εποχής εκείνης διότι υπήρχε στενή συνεργασία με τον μισέλληνα δικτάτορα Τίτο. Έκτοτε, οι Σκοπιανοί ιμπεριαλιστές άρχισαν να είναι προκλητικοί και να διακηρύττουν πως αυτοί είναι οι γνήσιοι Μακεδόνες και πως τα όριά τους πολύ σύντομα θα επεκταθούν στην Μακεδονία του Αιγαίου και του Πιρίν για να ολοκληρωθεί το λεγόμενο Μακεδονικό κράτος. Το ότι αυτοί δεν είναι Μακεδόνες το φωνάζουν τα ονόματά τους, τα οποία έχουν πολωνική προέλευση. Το φωνάζει το μιξόγλωσσο σλαβόφωνο ιδίωμα. Το φωνάζει η ιστορία, διότι αυτοί κάνουν την εμφάνισή των στον χώρο αυτό τον 7ο μ.Χ. αιώνα. Ισχυρίζονται, ακόμα, οι Σκοπιανοί ότι όλοι εμείς που κατοικούμε στην Μακεδονία είμαστε Σλάβοι σκλαβωμένοι στους Έλληνες και ότι αυτοί που είναι ελεύθεροι θα αγωνισθούν να μας απελευθερώσουν. Και, μ’ αυτό το κακοηθέστατο ψεύδος, το τερατώδες αποκύημα της διεστραμμένης φαντασίας των σλάβων ιμπεριαλιστών, πέτυχαν οι κράχτες του πανσλαβισμού να περάσουν στον Διεθνή χώρο ότι η Ελληνική Μακεδονία είναι σλαβική και, επομένως, τους ανήκει. Και πέτυχαν οι αδίστακτοι πλαστογράφοι και παραχαράκτες της Ελληνικής Ιστορίας να δημιουργήσουν στο εξωτερικό, τον Καναδά και την Αυστραλία, κέντρα ανθελληνικής προπαγάνδας, με αποτέλεσμα να προωθούν τα αυτονομιστικά των σχέδια και να ζητούν κυριαρχικά δικαιώματα στην Ελληνική Μακεδονία.
Και εμείς τι κάνουμε; Εμείς αδιαφορούμε. Εμείς διασκεδάζουμε με τις ανοησίες των. Εμείς αγανακτούμε με την θρασύτητά των. Εμείς διαμαρτυρόμαστε. Και εμείς δεν ανησυχούμε για τίποτε. Διότι στον χώρο που κατοικούμε γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν υπάρχει ούτε ένας, ναι, ούτε ένας κάτοικος της Ελληνικής Μακεδονίας που να αισθάνεται σλάβος και σκλάβος στους Έλληνες. Αν αμφιβάλλουν το πείραμα στα χέρια τους.
Kantonopou



ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ

 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ: ΑΓΩΝΑΣ Α. Φ. 201  http://www.agonas.org/
ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ
Δημοσιεύουμε ένα μικρό μέρος επιστολής του πρώην Αρχιγραμματέα (1977-78, 1982-1992) της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους Ιερομονάχου Γέροντος Δαμασκηνού, προς τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο και την Αγία και Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία στάλθηκε 20.10.2013.
Τονίζει με έμφαση την ευθύνη της Επισήμου Εκκλησίας και επικαλούμενος την ιερατική του συνείδηση και την ιστορική αποδεδειγμένη συν- ευθύνη όλων των μελών της Εκκλησίας (και των λαϊκών ) για την πορεία της Εκκλησίας.
Αναφέρει όραμα - αποκάλυψη του Γέροντος Παϊσίου για την ευθύνη - και την ενδεχόμενη κόλαση όσων Αρχιερέων δεν ανταποκρίνονται στις ποιμαντικές τους ευθύνες.
Περαίνων τὴν ἐπιστολήν μου, ἐπειδὴ Σέβομαι καὶ τιμῶ βαθύτατα τὸν θεσμὸν τῆς Ἀρχιερωσύνης, καὶ προπάντων τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, κατ΄ ἐπιταγὴν τῆς συνειδήσεώς μου ἀναγκάζομαι νὰ Σᾶς ἐξομολογηθῶ εἰς τὰ τίμια ὠμοφόρια, μὲ τὰ ὁποῖα διαπορθμεύετε τὴν χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος εἰς τὸ πλήρωμα τῆς ἐν Ἑλλάδι Ἁγίας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, τὰ κάτωθι: 
Κατὰ τὴν δεκαετίαν τοῦ 1970 εἶχον τὸ προνόμιον καὶ τὴν εὐλογίαν νὰ μονάζω ὑπὸ τὴν σεπτὴν Ἡγουμενίαν τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Βασιλείου καὶ νῦν προηγουμένου τῆς Ἱ. Μ. Ἰβήρων εἰς τὴν Ἱ.Μ. Σταυρονικήτα.
 
Ὁ ἀείμνηστος πατὴρ Παΐσιος, ἀσκητεύων τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, εἰς τὴν Καλύβην τοῦ Τιμίου Σταυροῦ τῆς εἰρημένης Ἱ. Μονῆς, μὲ προσεκάλει πολλάκις, διὰ νὰ τελέσω τὴν Θείαν Λειτουργίαν εἰς τὸ ναΰδριον τῆς Καλύβης του. 
Μετὰ τὴν Θείαν Λειτουργίαν ἐσυνήθιζε κατὰ τὸ κέρασμα, ποὺ ἐπηκολούθει νὰ προσφέρῃ ἕνα καφέ, ἕνα λουκοῦμι καὶ ἕνα ποτῆρι νερό. Ἐκεῖ ἐδράττετο τῆς εὐκαιρίας νὰ μοῦ ἐμπιστεύηται πολλὰ θαυμαστὰ γεγονότα, ἅτινα ὁ Θεὸς τοῦ ἐφανέρωνε, ἐπαναπαυόμενος εἰς τὴν θεοφιλῆ ἄσκησίν του καὶ διὰ νὰ στηρίζῃ τοὺς ἀγῶνας του. Ὁμολογῶ ἐνώπιον τοῦ Κυρίου, ὅτι οὐ ψεύδομαι, μοῦ ἔλεγε τόσα σπουδαῖα, τὰ ὁποῖα μόνον εἰς τὴν ζωὴν μεγάλων ἁγίων ἔχω διαβάσει εἰς Συναξάρια. 
Κάποτε λοιπὸν μοῦ εἶπε καὶ τὸ ἀκόλουθον, τὸ ὁποῖον μὲ συνετάραξε. 
«Κατ΄ αὐτὰς τὰς ἡμέρας, Πάτερ, ἡ Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μοῦ ἔδειξε τὸν Ἅδην ἐκεῖ ποὺ εἶναι αἱ ψυχαὶ τῶν κολασμένων ἀνθρώπων, τὸν τόπον ποὺ βασιλεύει ὁ διάβολος. Ἐκεῖ ἀπὸ ὅλα τὰ φρικτὰ ποὺ εἶδα κατ΄ ἐξοχὴν μὲ ἐντυπωσίασε ὅτι εἶδα πολλοὺς Ἀρχιερεῖς, μαύρους, ἀπολιθωμένους, ὀρθίους μὲ προτεταμένην τὴν ποιμαντορικὴν ῥάβδον». 
Ὁ γράφων ἔσπευσε νὰ τὸν ἐρωτήσῃ: 
«Γέροντα, πόσους ἱερομονάχους εἶδες;» Ἐκεῖνος ἀντιπαρῆλθε τὴν ἐρώτησίν μου χωρὶς νὰ μοῦ ἀπαντήσῃ καὶ συνέχισε νὰ ὁμιλῇ αἰτιολογῶν, διατί εἶδε πολλοὺς Ἀρχιερεῖς: 
«Εὐθῦνες, πάτερ, πολλὲς ἔχουν οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ ὅσοι δὲν ἀνταποκρίνονται εἰς τὰς εὐθύνας των, διὰ νὰ ἀρέσουν εἰς τὸν Χριστόν, ὁδηγοῦνται ἐκεῖ εἰς τὸν τόπον τῆς βασάνου, μακρὰν τοῦ Χριστοῦ». 

Αὐτὸ τὸ ὅραμα ἔλαβε χώραν καθ΄ ὕπαρ (ἐν ἐγρηγόρσει). Εὔχομαι νὰ μὴν ἐπιτρέψῃ ὁ Θεὸς νὰ ὁδηγηθῇ ἐκεῖ οὐδεὶς πλέον Ἀρχιερεὺς ἀλλὰ οὐδὲ ἱερομόναχος. Αὐτὸ ὅμως θὰ ἐξαρτηθῇ ἀπὸ τὴν ἐκπλήρωσιν τῶν εὐθυνῶν μας εὐαρέστως εἰς τὸν Χριστὸν καὶ οὐχὶ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τῶν λεγομένων ἰσχυρῶν καὶ μεγάλων τῆς Γῆς.

Διαβαστε τι εγραφε ενας αμερικανός για την Ελλαδα 66 χρονια πριν

 Δημοσιευμα εφημεριδοσ αγωνασ α.φ.201  http://www.agonas.org/

Το 1947, ο Πωλ Πόρτερ, επικεφαλής της Επιτροπής για την Αμερικανική βοήθεια στην Ελλάδα, επισκέφθηκε τη χώρα προκειμένου να υποβάλει τα συμπεράσματά του. Συνέταξε τη γνωστή έκθεση ή Μνημόνιο Πόρτερ. Σε αυτή την έκθεση, περιγράφεται η Ελλάδα πριν από 66 χρόνια: οι πολιτικοί, οι επιχειρηματίες, οι εφοπλιστές και βέβαια ο απλός κόσμος. Διαβάστε τα συμπεράσματα του Πόρτερ και βρείτε τις διαφορές με σήμερα. Η Ελλάδα είναι 66 χρόνια πίσω. 
Γράφει ο Πόρτερ. 
«Απ’ ό,τι μπόρεσα να διαπιστώσω, η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει καμιάν άλλη πολι­τική πρακτική από το να εκλιπαρεί για ξένη βοήθεια ώστε να διατηρηθεί στην εξουσία απαριθμώντας θορυβωδώς τις θυσίες της Ελλάδος(...) Η κλίκα αυτή είναι αποφασισμένη να
υπερασπίσει με κάθε μέσο τα οι­κονομικά της συμφέροντα και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το τι μπορεί να στοιχίσει αυτό στην οικονομία της χώρας. Τα μέλη αυτής της κλίκας επιθυμούν να διατηρήσουν άθικτο ένα φορολογικό σύστημα που τους ευνοεί, με αληθινά σκανδαλώδη τρόπο. Αντιτίθενται στον έλεγχο συναλλάγματος, γιατί αυτό θα τους εμποδίσει να εξάγουν τα κέρδη τους στις τράπεζες του Καΐρου και της Αργεντινής. Δεν διανοήθηκαν ποτέ να επενδύσουν τα κέρδη τους στη δική τους χώρα για να βοηθήσουν στην αναστήλωση της εθνικής οικονομίας. 
Τα συμφέροντα των εφοπλιστών προστατεύονται επίσης με σκανδαλώδη τρόπο. Η ελληνική εμπορική ναυτιλία ανθεί στην εποχή μας και οι εφοπλιστές κερδίζουν τεράστια ποσά, αλλά το χρεοκοπημένο ελληνικό κράτος δεν απο­κομίζει κανένα όφελος απ” αυτό. Οι μισθοί των ναυτικών γυρίζουν στην Ελ­λάδα, αλλά οι εφοπλιστές ασφαλίζουν το μεγαλύτερο μέρος των κερδών τους στις ξένες χώρες(...) 

Η Δύση ως Πόντιος Πιλάτος υποτάσεται τις οργασμικές οιμωγές του Αλλαχ Ακμπάρ και ανέχεται τις αλλεπάλληλες σταυρώσεις νέων ανθρώπων στη Συρία.

ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΣΤΟ ΧΑΛΕΠΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ


η σταύρωση από το τζιχαντιστικό siteΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ ΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ/ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΟΝ ΑΥΤΟΝ 

Δ.Πορφύρης/Π.Σταφυλά
Η Δύση ως Πόντιος Πιλάτος υποτάσεται τις οργασμικές οιμωγές του Αλλαχ Ακμπάρ και ανέχεται τις αλλεπάλληλες σταυρώσεις νέων ανθρώπων στη Συρία.
Μετά την αναποτελεσματικότητα των μαζικών αποκεφαλισμών, των ακρωτηριασμών και των δημοσίων διαπομπεύσεων των σύριων αντιστεκόμενων πολιτών, οι ισλαμιστές επιστρατεύουν την επώδυνη τιμωρία της σταύρωσης.
Το ISIS (Iσλαμικό Κράτος του Ιράκ και της Ανατολής) εκτέλεσε δημόσια τρεις άνδρες στο Maskanah στην περιοχή του Χαλεπίου, ένας εκ των οποίων τεκμηριωμένα σταυρώθηκε. Το θύμα είναι έφηβος. Τον άφησαν επί ώρες στο ικρίωμα προς παραδειγματισμό.Μικρά παιδιά περιεργάζονται το αποτρόπαιο θέαμα.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η οργάνωση σε τζιχαντιστικό site και που τη συνοδεύει με κείμενο και φωτογραφικό υλικό, αναφέρει :
« Το ισλαμικό δικαστήριο της εφαρμογής των ποινών στην περιοχή του Χαλεπίου επέβαλε αυτά που προστάζει ο Αλλάχ για τους αποστάτες.Τιμωρήθηκαν με θάνατο ενώπιον όλων των μουσουλμάνων 3 άπιστοι « σαμπίχα » (shabiha δηλ συνεργάτες του Άσσαντ) διότι κατασκεύαζαν φυλάκια ελέγχου γεγονός που αποδεικνύει ότι ήταν πιστοί στην κυβέρνηση .Δόξα και τιμή στον Αλλάχ που δολοφονήθηκαν και οι 3 αποστάτες. »
o Εσταυρωμένος του Χαλεπίου
Στις αρχές της εβδομάδας η ίδια οργάνωση ανέλαβε την ευθύνη για τη δημόσια εκτέλεση εφτά προσώπων στη Ράκκα , ενώ δημοσιοποίησε φωτογραφίες από τη σταύρωση των δυο εξ αυτών. Στις 16 Απριλίου αναρτήθηκε βίντεο με την πρώτη σταύρωση νεαρού άνδρα που συγκλόνισε τη διεθνή κοινή γνώμη. Η επίσημη κατηγορία ήταν η κλοπή τροφίμων. Στις 18 του ίδιου μήνα η μοναχή Rakhida κατήγγειλε στο radio vatican ότι « οι τζιχαντιστές σταυρώνουν χριστιανούς που αρνούνται να προφέρουν την ισλαμική ομολογία πίστης sahada » (rtl).

Πού είναι κρυμμένοι σήμερα άνθρωποι σὰν τον Ίωσηφ, τον Νικόδημο, τις Μυροφόρες;


Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΔΡΕΙΑ

 

      ΤΟ εὐαγγέλιο σήμερα, ἀγαπητοί μου, εἶνε σχετικὸ μὲ τὴν ἑ­ορτὴ τῶν μυροφόρων. Νοερῶς μᾶς μεταφέρει στὰ μεγάλα ἐκεῖνα γεγονότα ποὺ ἔγιναν τὴ Μεγάλη Παρασκευή.


* * *


Ὅπως ὅλοι γνωρίζουμε, ὁ Κύριος συνελήφθη τὴ νύχτα τῆς Μεγάλης Πέμπτης, ὡδηγήθηκε ἐνώπιον τοῦ Ἄννα καὶ τοῦ Καϊάφα, καὶ τὶς πρωινὲς ὧρες, ὅταν ἄνοιξε τὸ πραιτώριο, ἔγινε ἡ δίκη του ἐνώπιον τοῦ Ρωμαίου πραίτω­ρος. Ὁ Πιλᾶτος κατέβαλε μεγάλη προσπά­θεια νὰ ἀθῳώσῃ τὸν Ἰησοῦν, ἀλλὰ στὸ τέλος δὲν μπόρεσε ν᾽ ἀντισταθῇ στὴν κακία τῶν ἐ­χθρῶν του. Ἐκεῖνο ποὺ τὸν ἔκανε νὰ ὑποκύ­ψῃ εἶνε ὁ φόβος μήπως γίνῃ δυσάρεστος στὸν καίσαρα. Ἔτσι ὑπέγραψε τὴν καταδίκη. Ἡ ὥ­ρα ποὺ ὑπέγραψε ἦταν 9 τὸ πρωὶ τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς, καὶ στὶς 12 τὸ μεσημέρι ὁ Ἰησοῦς ἐσταυρώθη στὸ Γολγοθᾶ.Ἐπάνω στὸ σταυρὸ δὲν ἔμεινε πολύ. Στὶς 3 τὸ ἀπόγευμα ὁ Ἐσταυρωμένος ἐξέπνευ­σε. Οἱ ὧρες ποὺ ἀκοῦμε στὸ Εὐαγγέλιο εἶνε τοῦ ἑ­βραϊκοῦ ὡρολογίου· ὅταν λέῃ «ὥρα ἕκτη» εἶνε ἡ 12η μεσημβρινή, κι ὅταν λέῃ «ὥρα ἐνάτη» εἶνε ἡ 3η ἀπογευματινή. Ὁ Κύριός μας δηλαδὴ δὲν ἔμεινε στὸ σταυρὸ περισσότερο ἀ­πὸ τρεῖς ὧρες καὶ ἡ συντομία αὐτὴ προκά­λεσε στὸν Πιλᾶ­το ἀ­πο­ρία· «ἐθαύμασεν εἰ ἤ­δη τέθνη­κε» (Μᾶρκ. 15,44). Οἱ κατάδικοι συνήθως ἄν­τεχαν πολλὲς ὧ­ρες ἢ καὶ ἡμέρες· ἐν τῷ μετα­ξὺ ἡ ὀσμὴ τοῦ αἵ­ματος τραβοῦσε τὰ σκυλιά, ποὺ ὡρμοῦ­σαν κ᾽ ἔκοβαν ἀπὸ τὶς σάρκες τους, καὶ τὰ ὄρ­νεα τοῦ οὐρανοῦ, ποὺ κατέβαιναν καὶ τοὺς ἔ­βγαζαν τὰ μάτια· στὸ τέλος στοὺς σταυροὺς ἔμεναν μόνο τὰ κόκκαλα, θέαμα ἀποτρόπαιο. Νεκρὸς πλέον ὁ Κύριος πάνω στὸ σταυρό. Ποιός τώρα θὰ φροντίσῃ, ποιός θὰ πάῃ νὰ τὸν ἀποκαθηλώσῃ, νὰ τὸν ξεκρεμάσῃ, καὶ νὰ τοῦ ἀποδώσῃ τὶς τελευταῖες τιμές; Θὰ περίμενε κανεὶς αὐτὸ νὰ τὸ κάνῃ κάποιος ἀπὸ τοὺς μαθητάς του, κάποιος ἀπὸ τὸν στενὸ κύκλο τῶν γνωρίμων καὶ φίλων, κάποιος ἀπὸ τοὺς τόσους ποὺ εὐεργέτησε. Κανείς ὅμως δὲν φαίνεται. Ὅ­λοι φοβήθηκαν. Ἕνας μόνο παρουσιάζεται· «Ἰωσὴφ ὁ ἀπὸ Ἀριμαθαίας, εὐσχήμων βουλευ­τής» (ἔ.ἀ. 15,43). Αὐτὸς τολμᾷ, ἐμφανίζεται ἐνώπι­ον τοῦ Πιλάτου, ζητάει τὸ σῶμα τοῦ Χριστοῦ, τὸ παίρνει καὶ κάνει τὴν ταφὴ μὲ κάθε τιμή. Ὁ Ἰωσὴφ ζήτησε τὸ σῶμα ἑνὸς καταδίκου. Μὲ τὸ διάβημα αὐτὸ κινδύνευε νὰ πέσῃ στὴ δυσμένεια τῶν Ἰουδαίων, νὰ γίνῃ μιση­τός. Κιν­δύνευε νὰ χάσῃ τὴ θέσι του – καὶ εἶχε μεγά­λη θέσι ὡς μέλος τοῦ ἰουδαϊκοῦ συνεδρίου. Οὔ­τε τὰ σχόλια ὅμως οὔτε τὶς εἰρωνεῖ­ες οὔτε τὸ διωγμὸ οὔτε τὴ θέσι οὔτε τὴν περι­ου­σία ὑ­πολό­γισε. Θεώρησε ἱε­ρὸ καθῆκον νὰ κηδεύσῃ τὸ ἄ­χραντο σῶμα τοῦ Χρι­στοῦ. Εὐλογημένη ἡ πρω­τοβουλία του, εὐλογημένα τὰ πόδια καὶ τὰ χέ­ρια του. Αὐ­τὸς καὶ ὁ Νικόδημος πρωτοστάτησαν στὸ ἱερὸ τοῦτο καθῆκον ἀπέ­ναντι στὸ μεγάλο Νεκρό. «Τολμήσας εἰσῆλθε πρὸς Πιλᾶ­τον καὶ ᾐτήσατο τὸ σῶμα τοῦ Ἰησοῦ» (ἔ.ἀ.).
Μεγάλη ἡ τόλμη τῶν ἀνδρῶν αὐτῶν. Ἀλλὰ μεγαλύτερη τόλμη ἔδειξαν σήμερα οἱ μυροφό­ρες γυναῖκες. Ἐνῷ οἱ μαθηταὶ φοβισμένοι εἶ­νε κλεισμένοι μέσα καὶ δὲν τολμοῦν νὰ βγοῦν, αὐτὲς βγαίνουν στὸ δρόμο καὶ ἔξω ἀπὸ τὴν πόλι νύχτα, «σκοτίας ἔτι οὔσης» (Ἰω. 20,1), γιὰ νὰ ἐκ­τελέσουν καὶ αὐτὲς τὸ ἱερὸ χρέος ἀπέναν­τι στὸν Κύριό μας. Τί ἦταν ἐκεῖνο ποὺ τὶς ἔκανε νὰ δείξουν τέτοιον ἡρωισμὸ καὶ αὐταπάρνησι; Ἡ ἀγάπη στὸ Χριστό. Ὅταν αὐτὴ ἀνάψῃ στὴν καρδιά, ὁ ἄνθρωπος τολμᾷ.
                                                  * * *
Ἐμεῖς ἔχουμε ἀγάπη στὸ Χριστό; Ἀγάπη στὸ παιδί, στὴ σύζυγο, στὰ χρήματα, σὲ ὑλικὰ καὶ ἐγκόσμια πράγματα ἔχουμε· ἀγάπη στὸ Χριστὸ δὲν ἔ­χουμε. Ὅποιος ἔχει μέσα του τὴ φωτιὰ τῆς ἀγά­πης στὸ Χριστό, ὅλα τὰ ποτάμια καὶ οἱ ὠκεανοὶ δὲν μποροῦν νὰ τὴ σβήσουν. Ὤ καὶ νὰ μποροῦσα νὰ σᾶς παρουσιάσω τὴν τόλμη τοῦ Ἰωσήφ, τοῦ Νικο­δήμου καὶ τῶν μυροφόρων γυναικῶν! Αὐτοὶ εἶνε γιὰ μᾶς παράδειγμα ἀνδρείας. Κι ὅταν λέω ἀνδρεία δὲν ἐννοῶ τὴ σωματική. Αὐτὴ εἶνε κάτι φυσικό. Ἡ ἀξία δὲν εἶνε στὰ κορμιὰ τὰ εὔρωστα ποὺ τρέχουν στὸ στίβο καὶ δίνουν κλωτσιὲς στὰ γή­πεδα. Χωρὶς νὰ περιφρονοῦμε τὸ σῶμα, ἡ ἀξία ἡ μεγάλη δὲν εἶνε ἐκεῖ, στοὺς μυῶνες καὶ τὰ νεῦρα. Κι ὁ Γολιὰθ ἦταν σωματώδης, ἕνα πελώριο ὄν, ἕνα βουνὸ ἀπὸ σάρκες· ἀλλὰ μέσα ἐκεῖ κατοικοῦσε μιὰ μικρὰ ψυχή. Ὅταν λέμε ἀνδρεία ἐννοοῦμε τὴν ψυχικὴ ἀνδρεία, τὴν χριστιανικὴ ἀνδρεία, ἐκείνη ποὺ νικάει κάθε ἐμπόδιο στὴ ζωή. Μπορεῖ ἕνας νὰ εἶνε ἀ­σθενικός, νὰ μὴ μπορῇ νὰ κρατήσῃ οὔτε τὸ πιρού­νι, κι ὅμως μέσα σ᾽ αὐτόν, ποὺ βρίσκεται στὸ κρεβά­­τι τοῦ πόνου, νὰ κατοικῇ μία ψυχὴ οὐρα­­νομή­κης. Τί ἦταν ὁ φτωχὸς Λάζαρος τοῦ Εὐ­αγγελίου (βλ. Λουκ. 16,19-31); Ἕνα ἕλκος, μιὰ πληγή. Καὶ ὅμως μέσα του κατοικοῦσε μία ψυχὴ ἡρω­ική. Τί ἦταν ὁ Ἰώβ; Ἀσθενὴς ἀπὸ τὸ κεφάλι μέχρι τὰ πόδια· ἀλλὰ μέσα του κατοικοῦσε ψυχὴ γενναία. Ψυχὴν «ἀνδρείαν τίς εὑρήσει» (Παρ. 31,10), ποὺ δὲν ὑπολογίζει κινδύνους; Τέτοια ἀνδρεία ἔχουμε ἀνάγκη. Ὁ διάβολος ἐνσπείρει μέσα μας δειλία. Κι ὅπως ὁ δει­λὸς στρατιώτης γίνεται προδότης τῆς πα­τρίδος, πετάει τὸ ὅπλο καὶ φεύγει, ἔτσι ὁ δειλὸς χριστιανὸς γίνεται προδότης τοῦ Χριστοῦ. Σκορπάει φόβο ὁ διάβολος. Κάθε φορὰ ποὺ πρόκειται νὰ ἐκτελέσουμε κάποιο καθῆκον ἱ­ερὸ ἀπέναντι ἢ τῆς οἰκογενείας ἢ τῆς πατρίδος ἢ τῆς θρησκείας μας, ἔρχεται ὁ φόβος καὶ μᾶς παραλύει. Θέλετε παραδείγματα; Κοσμικοὶ ἄνθρωποι σὲ καλοῦν σὲ τραπέζι καὶ δὲν τολμᾷς νὰ κάνῃς τὸ σταυρό σου, γιατὶ φο­βᾶ­σαι τὰ σχόλια καὶ τὶς εἰρωνεῖες. Ὁ φόβος μήπως μᾶς ποῦν καθυστερημένους, ἔξω τόπου καὶ χρόνου, ἀνθρώπους τοῦ μεσαίωνος, σείει τὶς χριστιανικὲς συνειδήσεις. Ὁ ἕνας δὲν νηστεύει, γιατὶ φοβᾶται μήπως ἀρρωστήσῃ. Ὁ ἄλλος δὲν ἐλεεῖ, γιατὶ φοβᾶται μήπως φτωχύ­νει. Ὁ ἄλλος δὲν συγχωρεῖ, γιατὶ φοβᾶται πὼς θὰ τὸν θεωρήσουν ἀδύναμο. Ὁ ἄλλος ἀρνεῖται τὴν ἀλήθεια καὶ ὁρκίζεται ψέματα ἐπάνω στὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο γιατὶ φοβᾶται τὶς συνέπειες…

* * *


Ἀδελφοί μου, ἡ ἀνδρεία ποὺ ἔδειξαν ὁ Ἰω­σὴφ καὶ ὁ Νικόδημος καὶ οἱ μυροφόρες γυναῖκες εἶνε ὑπόδειγμα γιὰ μᾶς. Ὁ καθένας μας εἶνε ἕνας «στρατιώτης Ἰησοῦ Χριστοῦ» (Β΄ Τιμ. 2,3). Νὰ εἴμαστε λοιπὸν ἀνδρεῖοι. Στρατιώτης καὶ φόβος δὲν συμβιβάζονται, Χρι­στιανὸς καὶ φόβος δὲν ταιριάζουν. Ἡ λέξι φόβος ἀπουσιάζει ἀπὸ τὸ λεξικὸ τοῦ Χριστιανοῦ. Δὲν γνωρίζω ἄλλον πιὸ ἀτρόμητον ἀπὸ τὸν ἀ­ληθινὸ Χριστιανό. Ἐὰν φοβᾶσαι, δὲν εἶσαι πραγματικὸς Χριστιανός.Μὴ φοβᾶσαι κανένα. Ποιόν φοβᾶσαι ἀλήθεια, μήπως κάποιον ἄνθρωπο ποὺ σὲ ἀπειλεῖ; Ὁ Χριστὸς εἶπε· «Μὴ φοβηθῆτε ἀ­­πὸ τῶν ἀποκτεννόντων τὸ σῶμα, τὴν δὲ ψυ­χὴν μὴ δυναμέ­­νων ἀποκτεῖ­ναι»·

ΠΡΟΚΛΗΣΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΑΤΕΤΕΘΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑ ΣΕ ΤΖΑΜΙ


ΚΑΤΕΤΕΘΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑ ΣΕ ΤΖΑΜΙ, Νίκος Χειλαδάκης

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Ὁμιλία για τα "Θρησκευτικά", ποὺ ἀξίζει νὰ παρακολουθήσετε.

Ὁμιλία για τα "Θρησκευτικά", ποὺ ἀξίζει νὰ παρακολουθήσετε.

Πληροφορηθήκαμε ἀπὸ φίλους θεολόγους, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ ἀναρτήσεις στὸ Internet ὅτι τὸ Παράρτημα νομοῦ Μαγνησίας τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων διοργανώνει Ἡμερίδα, μὲ θέμα:
«Ἡ θρησκευτικὴ ἀγωγὴ καὶ τὸ νέο πιλοτικὸ Πρόγραμμα Σπουδῶν τὴν ἐποχὴ τῆς Παγκοσμιοποίησης:
Προβληματισμοὶ καὶ διλήμματα».
Ἡ ἐκδήλωση θὰ πραγματοποιηθεῖ τὸ Σάββατο 3 Μαΐου στὶς 6.30 μ.μ. στὸ Δημαρχεῖο Βόλου.
Πρῶτος ὁμιλητὴς θὰ εἶναι ὁ Καθηγητὴς Ἡρακλῆς Ρεράκης, τοῦ Τμήματος Ποιμαντικῆς καὶ Κοινωνικῆς Θεολογίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ., ἀνυποχώρητος μαχητὴς ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστῶν «Καιροσκόπων» θεολόγων μὲ θέμα:
«Ἡ μεθόδευση τῆς «νέας» πολυθρησκειακῆς ἀγωγῆς στὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν ὑπὸ τὸ φῶς τῆς Ἐκκλησιαστικῆς παραδόσεως».
Θὰ ἀκολουθήσει ἡ Λέκτορας τοῦ Τμήματος Θεολογίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. κ. Μαρία Ράντζου,  μὲ θέμα:
«Ἡ πολυθρησκειακὴ δομὴ τοῦ Μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν ὡς «παιδαγωγικὸ» μέσο ἐπίτευξης τοῦ θρησκευτικοῦ σχετικισμοῦ».
Μετὰ τὸ πέρας τῶν εἰσηγήσεων θὰ ἀκολουθήσει συζήτηση.

"Διωγμοὺς ἐκαρτέρησας, καὶ κινδύνους ὑπέμεινας θεορρῆμον Ἀθανάσιε"!









Σὲ κάθε μεγάλη ἑορτὴ τῶν Ἁγίων ἐκείνων ποὺ ἔζησαν σὲ καιροὺς αἱρέσεων, διαπιστώνουμε τὴν τεράστια ἀπόσταση ποὺ μᾶς χωρίζει ἀπὸ αὐτούς. Τὰ Συναξάριά τους καὶ τὰ τροπάριά τους μᾶς πληροφοροῦν καὶ μᾶς διδάσκουν, μὲ ποιόν τρόπο ἀντιμετώπισαν νικηφόρα τὶς αἱρέσεις.
Στὴ συνέχεια, παραθέτουμε λίγα τροπάρια ἀπὸ τὸν Ἑσπερινὸ καὶ τὸν Ὄρθρο τοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου, τοῦ ὁποίου σήμερα ἑορτάζουμε τὴνἀνακομιδῆ τοῦ ἱεροῦ Λειψάνου, στὰ ὁποῖα φαίνεται καθαρά ὅτι ὁ Ἅγιος δὲν ἀδιαφόρησε (ὡς οἱ πλεῖστοι τῶν συγχρόνων Ποιμένων), ἀλλὰ ἀγωνίστηκε σκληρὰ ἐναντίον τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς του.
Πρὸς τοῦτο ὑπέστη «διωγμούς, ὑπέμεινε κινδύνους» προκειμένου νὰ ἐκδιώξει τὴν ἀρειανικὴ «πλάνη» καὶ νὰ «διασώσει» τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὴν «ἀσέβεια» τῆς αἱρέσεως.
Δυστυχῶς οἱ σύγχρονοι Ποιμένες γι’ αὐτὸ θὰ κριθοῦνε, διότι τίποτα ἀπὸ αὐτὰ δὲν κάνουν. Ἔχουν ἀφήσει τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας στὰ χέρια τῶν αἱρετικῶν, γιατὶ εἶναι «μισθωτοὶ ποιμένες» καὶ δὲν ἐνδιαφέρονται γιὰ τὰ πρόβατα τῆς ποίμνης τοῦ Χριστοῦ, δὲν θέλουν νὰ διωχθοῦν γιὰ τὸ Χριστὸ καὶ τὸ Εὐαγγέλιό του, ἀλλὰ ἐνδιαφέρονται μόνο γιὰ τὸ δεσποτικό τους θρόνο.


Διωγμοὺς ἐκαρτέρησας, καὶ κινδύνους ὑπέμεινας, θεορρῆμον Ὅσιε Ἀθανάσιε, ἕως τὴν πλάνην ἐξώρισας, Ἀρείου τὴν ἄθεον, καὶ τὴν ποίμνην τῆς αὐτοῦ, ἀσεβείας διέσωσας, ὁμοούσιον, τῷ  Πατρὶ δογματίσας τὸν Υἱόν τε, καὶ τὸ Πνεῦμα ὀρθοδόξως, ἱερουργὲ ἱερώτατε.

στραπαῖς τοῦ κηρύγματος, τοὺς ἐν σκότει ἐφώτισας, καὶ τὴν πλάνην ἅπασαν ἀπεδίωξας,προκινδυνεύων τῆς πίστεως, στερρὲ Ἀθανάσιε, ὡς ποιμὴν ἀληθινός, ὡς ἑδραίωμα ἄσειστον, παναοίδιμε, τῆς Χριστοῦ Ἐκκλησίας· διὰ τοῦτο, συνελθόντες σε τιμῶμεν, μελῳδικῶς ἀγαλλόμενοι.

σπερ ἄστρον ἄδυτον, καὶ μετὰ πότμον, σῶν δογμάτων λάμψεσι,φωταγωγεῖς διὰ παντός, τῶν Ὀρθοδόξων τὸ πλήρωμα, ἱερομύστα σοφὲ Ἀθανάσιε.

Ταῖς ἀστραπαῖς τῶν λόγων σου Ἱεράρχα, τὴν τυφλὴν ἠμαύρωσας τοῦ Ἀρείου διδασκαλίαν, γενόμενος ὀφθαλμὸς τῶν πιστῶν.

Πύργος φανεὶς Μακάριε ἀκατάβλητος, τῆς Ἐκκλησίας Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ ἡμῶν, πάσας τοῦ Ἀρείου, μηχανουργίας διεσάθρωσας

Τῆς Χριστοῦ ἀπεδίωξας, νοητοὺς λύκους Πάνσοφε, Ἐκκλησίας σκίμπωνι τῶν δογμάτων σου, καὶ ταύτην κύκλῳ ἐτείχισας, λόγων ὀχυρώμασι, παραστήσας τῷ  Χριστῷ, ἀσινῆ καὶ ἀλώβητον· ὃν ἱκέτευε, ἐκ φθορᾶς καὶ κινδύνων λυτρωθῆναι, τοὺς ἐν πίστει ἐκτελοῦντας, τὴν ἀεισέβαστον μνήμην σου.


Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΝΕΥΜΟΝΩΝ ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ!



Δὲν παύει τὸ ἱστολόγιο «Ἀκτίνες», ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς καὶ οἱ Πατέρες ποὺ ἀγωνίζονται ἐναντίον τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ μᾶς πληροφοροῦν γιὰ τὶς αἱρετικὲς ἐνέργειες τῶν «Ὀρθοδόξων» ἱερωμένων. Κατοχυρώνουν μάλιστα τὶς παρεκτροπές τους ὄχι μόνο μὲ φωτογραφίες, ἀλλὰ καὶ μὲ τὸν ἔγκυρο λόγο Ἁγίων καὶ εὐσεβῶν θεολόγων, ὅπως ἐδῶ μὲ ἀπόσπασμα ἀπὸ κείμενο τοῦ καθηγητὴ Δημ. Τσελεγγίδη.
Γιὰ τὸ «διὰ ταῦτα» ὅμως, σιωποῦν «ἔργοις καὶ λόγοις»! Συνεχίζουν δηλαδὴ νὰ ἐπικοινωνοῦν οἱ λαϊκοὶ καὶ νὰ μνημονεύουν οἱ ἀγωνιστὲς Ἐπίσκοποι καὶ κληρικοὶ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, δίνοντάς τους τὴ δυνατότητα νὰ ἐπεκτείνουν τὴν αἵρεση, ἀφοῦ οἱ Οἰκουμενιστὲς διακρίνονται ἀπὸ ἀπύθμενο θράσος καὶ ὁμολογιακὴ ἀναισθησία καὶ τὴν οἰκονομία «ἄχρι καιροῦ» τὴν ἑρνηνεύουν κυριολεκτικά: ἄχρι τοῦ καιροῦ τῆς ἐπικρατήσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
Ὑπάρχει ἐλπίδα οἱ Ὀρθόδοξοι νὰ ἀντιληφθοῦν τὸ στρατηγικὸ τους λάθος;

Πηγή: "Ἀκτίνες"
Βιέννη – 21/04/2014. 
       Τη δεύτερη μέρα του Πάσχα ο  Καρδινάλιος Αυστρίας Κρίστοφ Σένμπορν προσφέροντας στον Ορθόδοξο Ρουμάνο Μητροπολίτη Κεντρικής Ευρώπης, Σεραφείμ (Joanta)  ένα δισκοπότηρο είπε:  ο  Χριστιανισμός στη Βιέννη αναπνέει με δύο πνεύμονες - το δυτικό και τον ανατολικόΟ Μητροπολίτης Σεραφείμ (Joanta) χάρισε  στον  Καρδινάλιο μια εικόνα της Αναστάσεως του Κυρίου. Στην τελετή παραβρέθηκε η πρέσβειρα της Ρουμανίας στη Βιέννη Silvia Davidoiu.

……………………………………………………………
     Νέα προσπάθεια εξουνιτισμού από τον εξοχότατο Καρδινάλιο. 
       Η αναπνευστική λειτουργία όμως είναι μία και ενιαία και όχι δύο. Το “Σώμα του Χριστού” η Εκκλησία είναι ΜΙΑ και ο Χριστός είναι αρτιμελής! Δεν υπάρχει στο Σώμα Του σπίλος ή ρυτίδα. Ως εκ τούτου το Σώμα Του (δηλαδή η Ορθόδοξη Εκκλησία) είχε πάντοτε δύο πνεύμονες και ανέπνεε κανονικότατα. 
    Όπως αναφέρει ο Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ Δημήτριος Τσελεγγίδης«Σήμερα, δυστυχώς, η θεωρία αυτή υιοθετήθηκε και από πολλούς ορθόδοξους ιεράρχες και λαϊκούς ακαδημαϊκούς θεολόγους, μάλλον αβασάνιστα. …Είναι όμως και βλάσφημη η παραπάνω Ρωμαιοκαθολικής προέλευσης θεωρία περί των «δύο πνευμόνων» του Χριστού, όταν αυτή συμβαίνει να υιοθετείται από Ορθοδόξους. Και είναι κυριολεκτικά βλάσφημη, επειδή εντάσσει στο άμωμο Σώμα του Χριστού τον Ρωμαιοκαθολικισμό ως οργανικό μέλος Του (ως ένα «πνεύμονά» Του), τη στιγμή που ο Ρωμαιοκαθολικισμός θεσμικά πάσχει οντολογικώς, ως πραγματικότητα εκτός του Θεανθρωπίνου σώματος της Εκκλησίας».

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Τελικά Θυσιάζονται άγιοι γιατί είμαστε προσκυνημένοι στους κρατούντας.


 Γιατί δεν υπάρχει σθεναρή υπεράσπιση   στο Άξιο Αγωνιστή Ιεραπόστολο στο Κογκό ιερομόναχο  π. Θεολόγο Χρυσανθακόπουλο, τον οποίο διώκει άδικα  ο Κογκό Μπραζαβίλ Παντελεήμων  Αράθυμος και ο  Πατριαρ. Αλεξανδρείας Θεόδωρος;;; 



Τελικά  Θυσιάζονται  άγιοι γιατί είμαστε προσκυνημένοι   στους κρατούντας.
 Έως πού θα φθάσει  η υποκρισία;;;
Ο προσκαλέσας τον π. Θεολόγο στην Εξωτ.Ιεραποστολή  πρ. Κεντρώας Αφρικής Σεβασ. Ιγνάτιος Μανδελίδης γιατί δεν προβαίνει σε δυναμικά διαβήματα υπερασπίσεως του ιερομονάχου  π. Θεολόγου;;; 
Ελπίζουμε να μην τηρήσει την ίδια στάση  της διπλωματίας και της λησμονιάς όπως στο κυρό ΘΕΟΛΟΓΟ ΛΑΡΙΣΗΣ  και της συντάξεώς του με τον  συνονόματό του, μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο Λάππα της Λαρίσης... απαρνούμενος σε τηλεοπτική εκπομπή, τους πιστούς Αγωνιζόμενους Χριστιανούς της Λαρίσης (Θεολογικούς) που διακονούσε ....
ΣΕΒΑΣΜ. Κ. ΑΦΡΙΚΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ -  ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ


νας-ἕνας (πρόσωπα καὶ χριστιανικοὶ σύλλογοι) ὑποκλίνονται στὴ Νέα Θρησκεία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὑπὸ τὸν νέο Πάπα τῆς Ἀνατολῆς Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ τὸν δεξιό του βραχίονα Μητροπ. Περγάμου, Ἰωάννη Ζηζιούλα, μὲ πρώτους τοὺς Ἐπισκόπους (φανεροὺς Οἰκουμενιστὲς ἢ ἀδιαφοροῦντες σιγονταρο-Οἰκουμενιστές).

Προχθὲς ὁ Κ. Χολέβας ὡς περιοδεύων ὑποψήφιος Εὐρωβουλευτής, δέχθηκε τὶς εὐλογίες τοῦ Οἰκουμενιστὴ Μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιου, καὶ λίγες μέρες πρὶν ἀπὸ τὸν καταλαβόντα τὴν θέση τοῦ ἀείμνηστου Θεολόγου Μητροπολίτη Λαρίσης Ἰγνάτιου.


Συνέδριο Ανοικτού Πανεπιστημίου για τις Θεολογικές Σπουδές

Δημοσιεύθηκε: 28 Απριλίου 2014
 

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία» της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου διοργανώνει το Α΄ Επιστημονικό Συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην πόλη των Πατρών, στις 3 και 4 Μαΐου 2014, και στην αίθουσα διαλέξεων του Συλλόγου Ορθόδοξης Ιεραποστολής «Ο Πρωτόκλητος» (Πάτρα, Μιαούλη 68, τηλ: 2610.329737).
Χειροφίλημα τοῦ πασιχαρῆ Πάπα ἀπὸ Ζηζιούλα!
Το Συνέδριο, παράλληλα, αφιερώνεται στον εξέχοντα εκπρόσωπο της Ορθόδοξης Θεολογίας, Σεβ. Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη (Ζηζιούλα). Όπως φαίνεται και από το Πρόγραμμα του Συνεδρίου, το οποίο παρατίθεται κατωτέρω, πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα επιστημονική συνάντηση, με επιφανείς προσωπικότητες της σύγχρονης ελλαδικής Θεολογίας, και με μια άκρως επίκαιρη θεματική, που περιλαμβάνει όλο το φάσμα των κοινωνικών προκλήσεων που απευθύνει η τρέχουσα πραγματικότητα στη θεολογική σκέψη.