Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Κυριακή Μυροφόρων, Μητρ. Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου


O  AΓΑΠΩΝ  ΤΟΛΜΑ


«Ες τ μνμά σε πεζήτησεν λθοσα τ μι τν Σαββάτων Μαρία Μαγδαληνή· μ εροσα δ λοφύρετο κλαυθμ βοσα· Ομοι, Σωτήρ μου, πς κλάπης, πάντων Βασιλε;…» (Παρακλ. γ΄ χoς, Ανος)

Π. ΑυγουστινοςΝΟΕΡΩΣ, γαπητοί μου, ερισκόμεθα στ Γολγοθ. Ενε ρα 3 μετ μεσημβρίαν τς Μεγάλης Παρασκευς. σταυρωμένος, φο πιε ς τν τελευταία σταγόνα τ πικρ ποτήρι, πο πικρότερο δν πιε νθρωπος, γειρε τν κεφαλ κα παρέδωσε τ πνεμα στν οράνιο Πατέρα.

Σύρου Δωρόθεος ἐφ' ίππου: Έφιππες οικουμενιστικές ιλαρότητες! Λυμεών επι Φαεθών

Ο Μητροπολίτης Σύρου προεξήρχε σε λιτανεία έφιππος!

πηγή: romfea.gr
Σήμερα, Κυριακή των Μυροφόρων, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β' ιερούργησε στον Ιερό Ναό των Αγίων Αναργύρων, στο Μάννα, κατά την εορτή του Προστάτου των μελών και αναβατών του Ιππικού Ομίλου Αγίου Γεωργίου.

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Ένα λιοντάρι. Ο Αθανάσιος Διάκος (1788 – 1821)

Σαν σήμερα βασανίζεται ένα λιοντάρι. Αθανάσιος Διάκος (1788 – 1821)

Από τους πρωτεργάτες του εθνικού ξεσηκωμού στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα και ήρωας της μάχης της Αλαμάνας. O Αθανάσιος Διάκος γεννήθηκε...
Athanasios_Diakos
Από τους πρωτεργάτες του εθνικού ξεσηκωμού στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα και ήρωας της μάχης της Αλαμάνας.
O Αθανάσιος Διάκος γεννήθηκε το 1788 στην Άνω Μουσουνίτσα της Φωκίδας (σημερινός Αθανάσιος Διάκος) και κατ’ άλλους στη γειτονική Αρτοτίνα, απ’ όπου καταγόταν η μητέρα του. Το πραγματικό του όνομα ήταν Αθανάσιος Γραμματικός.
Ο πατέρας του, Νικόλαος Γραμματικός, γνωστός στην περιοχή με το παρατσούκλι «ψυχογιός», μη μπορώντας να αντέξει τα βάρη της πολυμελούς οικογένειάς του, τον έστειλε δόκιμο μοναχό στο κοντινό μοναστήρι του Αγίου Ιωάννου Προδρόμου, σε ηλικία 12 ετών. Πέντε χρόνια αργότερα χειροτονήθηκε διάκονος, αλλά γρήγορα εγκατέλειψε την καλογερική, όταν σκότωσε ένα Τούρκο αγά, επειδή, σύμφωνα με κάποια παράδοση, αυτός του έθιξε τον ανδρισμό του, θαμπωμένος από την ομορφιά του.
Ο νεαρός Αθανάσιος εντάχθηκε ως πρωτοπαλίκαρο στο σώμα του οπλαρχηγού Γούλα Σκαλτσά, συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση, καθώς ο παππούς και ο θείος του είχαν διατελέσει κλέφτες. Τότε έλαβε και το προσωνύμιο Διάκος, με το οποίο έγινε γνωστός και έμεινε στην ιστορία.
Το 1814 πήγε στα Ιωάννινα και εντάχθηκε στη σωματοφυλακή του Αλή Πασά, της οποίας επικεφαλής ήταν ο Οδυσσέας Ανδρούτσος. Όταν ο Ανδρούτσος διορίστηκε αρχηγός στο αρματολίκι της Λιβαδειάς, ο Διάκος τον ακολούθησε. Μετά την αποχώρηση του Ανδρούτσου, ο Διάκος ανακηρύχθηκε καπετάνιος του καζά (θρησκευτικού λειτουργού) της πόλης τον Οκτώβριο του 1820, ενώ την ίδια περίοδο μυήθηκε στη Φιλική Εταιρεία.

Οι αιρετικοί -πλέον- είναι παρόντες σε κάθε επίσημη Ιερή Ακολουθία των Οικουμενιστών!

Οι Ιγνάτιοι Λάππας Λαρίσης και Γιωργακόπουλος Βόλου έλειπαν.  Ο Παντελής πάντως  ο "Ιεραπόστολος"του Θεοδώρου του "κριτού του κόσμου" ήταν παρών

Λαμπρός Πανηγυρικός Εσπερινός στο Κάϊρο (ΦΩΤΟ
 
 ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΠΟΛΥΓΕΝΗΣ


Λαμπρός πανηγυρικός Εσπερινός τελέστηκε σήμερα, Πέμπτη 23 Απριλίου 2015 στον Άγιο Γεώργιο παλαιού Καΐρου.
Στον εσπερινό χοροστάτησε ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Κιτίου κ. Χρυσόστομος, παρουσία του Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεοδώρου Β, του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου και πλήθους Αρχιερέων (Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, Καλαβρύτων Αμβρόσιος, Μπραζαβίλ Παντελεήμων (Αράθυμος), Περιστερίου Χρυσόστομος..).
Να αναφερθεί ότι στον Εσπερινό έψαλλε χορός των Βατοπαιδινών Πατέρων, ενώ ο Ναός του Αγίου Γεωργίου ήταν ασφυκτά γεμάτος από πιστούς.


Μετά το πέρας του Πανηγυρικού Εσπερινού ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρος Β', τέλεσε στο μέσο του Ναού των Αγιασμό τον Θυρανοιξίων.
Ο Πατριάρχης μετά το πέρας του Εσπερινού ευχαρίστησε όλους όσους παρέστησαν στον Άγιο Γεώργιο, τονίζοντας ότι ''ο ναός δεν θα γινόταν ποτέ αν ο Άγιος δεν έσπρωχνε αυτό το Άγιο ζευγάρι του κ. Μαρτίνου''.
Τέλος ο Μητροπολίτης Κιτίου αφού εξήρε το έργο του Πατριάρχη Αλεξανδρείας, ζήτησε τις ευχές και τις προσευχές του για την Κύπρο.
''Να προσεύχεστε Μακαριώτατε, να πέσουν τα τείχη και να λειτουργήσουν ξανά στα Κατεχόμενα οι 500 βουβές πλέον εκκλησίες μας'', τόνισε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Κιτίου.


http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/262-lampros-panigurikos-esperinos-sto-kairo-foto%20binteo

Δωρόθεος Σύρου ο δεσπότης τούρτα...

Αυτό που άλλοτε κατεδίκαζαν, τώρα εφαρμόζουν οι ίδιοι!

ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ  ΚΑΙ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

ΤΩΝ  ΠΟΙΜΕΝΩΝ
   Ἄλλο ἕνα ξενόφερτο ἔθιμο, τῶν γενεθλίων, ποὺ τὶς προηγούμενες δεκαετίες ἡ Ἐκκλησία διὰ τῶν Ποιμένων καὶ διδασκάλων κατεδίκαζε, ἄρχισε πλέον νὰ γίνεται καθεστὼς καὶ στὰ ἀνώτατα κλιμάκια τῶν ἐκκοσμικευμένων Οἰκουμενιστῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν.  Ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν ἀφήνει τίποτε ὄρθιο!
Μητροπ. Σύρου Δωρόθεος
Ἔτσι μετὰ τὸ πρόσφατο παρόμοιο γεγονὸς (Τούρτα με φωτογραφία τοῦ Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο μὲ τὴν ἐπιγραφὴ "Ἄξιος"), τώρα καὶ ὁ μητροπολίτης Κένυας Μακάριος γιόρτασε τ 70 του γενέθλια στ Ναϊρόμπι τς Κένυας. Κατὰ τὴν θεμελίωση ρθοδόξου Ναο στ χωρι Κικόνι, δέχτηκε ἀπὸ τοὺς πιστοὺς μιὰ τούρτα γενεθλίων μ τν πιγραφ Happy birthday your Eminence! 

Τοῦτο, σημειώνει Κύπριος θεολόγος, «αποτελεί, δυστυχώς, θλιβερή πραγματικότητα», ἀφοῦ ἡ ἐκκοσμίκευση καὶ ἡ μίμηση προτεσταντικῶν ἠθῶν ἔχουν γίνει ἀποδεκτά, ὄχι μόνο ἀπὸ πιστούς, ἀλλὰ ἀκολουθεῖται ἀπὸ πολλοὺς «ὀρθόδοξους» Ἐπισκόπους καὶ πατριάρχες σὲ ὅλα τὰ πλάτη καὶ μήκη τῆς Οἰκουμένης, ὅπου εὑρίσκονται:

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ



ΓΕΡΟΝΤOΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
(1927-2006)

«Ὁ πνευματικός εἶναι εἰρηνοποιός, εἶναι συμφιλιωτής, εἶναι πάρα πολύ σημαντικό, καί σᾶς εἶπα, ἔχω βαθιά ἐπίγνωση τοῦ πράγματος».
(Μακαρισμοί, ὁμιλία 7η)
Συλλογή ἀναφορῶν
τοῦ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
γιά τό Μυστήριο τῆς Ἐξομολόγησης




Πρόλογος

Ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος μᾶς ἄφησε μία μεγάλη πνευματική κληρονομιά. Μᾶς παρέδωσε ἕναν τεράστιο ἀριθμό κατηχητικῶν ὁμιλιῶν, κατανεμημένων σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
Ἀκούσαμε και συλλέξαμε ἀπό μεγάλο ἀριθμό ὁμιλιῶν, κατά τήν κρίση μας, ἐνδεικτικές ἀναφορές τοῦ πατρός Ἀθανασίου, πού μᾶς ἔκαναν ἰδιαίτερη ἐντύπωση καί πού ἀφοροῦσαν τό μυστήριο τῆς Ἐξομολόγησης.
Τίς παρουσιάζουμε καί εὐελπιστοῦμε νά γίνουν ἀφετηρία προβληματισμοῦ.
Στό τέλος κάθε ἀναφορᾶς ὑπάρχει ἡ παραπομπή της, προκειμένου νά μπορεῖ ὁ ἀναγνώστης νά ἀνατρέξει στή συγκεκριμένη σειρά καί ὁμιλία γιά περαιτέρω ἐμβάθυνση.
Εἴθε ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός δι΄εὐχῶν τοῦ μακαριστοῦ Γέροντά μας π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου να εὐλογήσει τήν πνευματική καρποφορία στις ψυχές ὅλων μας.



Εἰσαγωγή

Λένε ὅτι γιά νά μιλήσει κάποιος μία ὥρα πάνω σέ ἕνα θέμα, χρειάζεται νά διαθέσει περίπου ὀκτώ μέ δέκα ὧρες προετοιμασίας τοῦ θέματος.
Φανταστεῖτε πόσες ὧρες μελέτης καί προετοιμασίας εἶχε στό ἐνεργητικό του ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος γιά τίς ἀναρίθμητες ὁμιλίες του.
Ἦταν ὅμως ὁ ἴδιος καί πνευματικός, εἶχε καί τό ἔργο τῆς ἐξομολόγησης, μέ χιλιάδες ἐξομολογούμενους, ὅπου καί ἐκεῖ διέθετε ἀτελείωτες καί μάλιστα συνεχόμενες ὧρες.
Μᾶς διηγεῖται ὁ ἴδιος παρακάτω μέχρι ποιοῦ σημείου ἔφτανε νά ἐξομολογεῖ!
«Μέ τήν εὐκαιρία σᾶς λέω, γιατί μοῦ ἔκαναν δῶρο αὐτές τίς ἡμέρες [ἡ ὁμιλία ἔγινε στίς 4-2-1990] ἀπό κάπου ἕνα πολύ μικρό ἐπιτραχήλιο, στενό καί μικρό. Λέω: «Αὐτό τό βάζω ἀπό μέσα, δέν τό βλέπει κανένας καί μπορεῖ νά κάνει δουλειά!». Ἐγώ τουλάχιστον τό ἔχω κάνει αὐτό πού σᾶς λέω, ἔχω ἐξομολογήσει ἀνθρώπους στό δρόμο. Τό φαντάζεστε; Ἤ μπαίνοντας στήν εἴσοδο μίας πολυκατοικίας, καί τό ἐπιτραχήλιο τό φορῶ ἀπό μέσα ἀπό τό ράσο»!
(Πράξεις, ὁμιλία 127η)

Παντελῆς Γκίνης

ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ


ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
(1927-2006)
Ὁ Ἅγιος Ἱερώνυμος εἶχε πεῖ τό ἑξῆς: «Ὅταν θά πολλύνει ἡ ὁμοφυλοφιλία στούς χριστιανικούς λαούς, τότε πλησιάζει τό τέλος τῆς Ἱστορίας».
(Σειράχ, ὁμιλία 253η)


Συλλογή ἀναφορῶν τοῦ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
γιά τά σαρκικά ἁμαρτήματα


Πρόλογος

Ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος μᾶς ἄφησε μία μεγάλη πνευματική κληρονομιά. Μᾶς παρέδωσε ἕναν τεράστιο ἀριθμό κατηχητικῶν ὁμιλιῶν, κατανεμημένων σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
Ἀκούσαμε καί συλλέξαμε ἀπό μεγάλο ἀριθμό ὁμιλιῶν, κατά τήν κρίση μας, ἐνδεικτικές ἀναφορές τοῦ πατρός Ἀθανασίου, πού μᾶς ἔκαναν ἰδιαίτερη ἐντύπωση καί πού ἀφοροῦσαν τά σαρκικά πάθη.
Τίς παρουσιάζουμε σ΄ αὐτό τό βιβλιαράκι καί εὐελπιστοῦμε νά γίνουν ἀφετηρία προβληματισμοῦ γιά κάθε νέο καί νέα, γιά κάθε γονιό, γιά κάθε ἄνθρωπο πού ἐνδιαφέρεται νά ξεκαθαρίσει κάποια θέματα πού ἀφοροῦν στά σαρκικά ἁμαρτήματα.
Στό τέλος κάθε ἀναφορᾶς ὑπάρχει ἡ παραπομπή της, προκειμένου νά μπορεῖ ὁ ἀναγνώστης νά ἀνατρέξει στή συγκεκριμένη σειρά καί ὁμιλία γιά περαιτέρω ἐμβάθυνση.
Εἴθε ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός δι΄εὐχῶν τοῦ μακαριστοῦ Γέροντά μας π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου να εὐλογήσει τήν πνευματική καρποφορία στις ψυχές ὅλων μας.
Παντελῆς Γκίνης
                                

«Ὅταν κανείς πέφτει στή μοιχεία, τά παιδιά θά δεχτοῦν τήν τιμωρία. Ἀκοῦστε τί λέγει ἡ «Σοφία Σολομῶντα», 3, 14. Τό λέω πολλές φορές αὐτό σέ ἀνθρώπους πού ἔχουν πέσει στή μοιχεία, καί λέγω: «Ἀδελφέ μου, δέ λυπᾶσαι τά παιδιά σου;». «Σάν τί μπορεῖ νά συμβεῖ μέ τά παιδιά μου;», λέει αὐτός ἔκπληκτος. Ἀκοῦστε τί μπορεῖ νά συμβεῖ: «Τέκνα μοιχῶν ἀτέλεστα («ἀτέλεστα» θά πεῖ ἀπρόκοφτα) καί ἐκ παρανόμου κοίτης σπέρμα ἀφανισθήσεται», καί ἀπό παράνομη κοίτη, δηλαδή μοιχεία, («σπέρμα» θά πεῖ ἀπόγονος), «ἀφανισθήσεται», θά πεθάνει. Συνεπῶς, ἔχουμε δύο περιπτώσεις: Τά παιδιά τῶν μοιχῶν ἤ θά πεθάνουν ἤ δέν θά προκόψουν. «Ἐάν τι γάρ μακρόβιοι γένωνται, εἰς οὐθέν λογισθήσονται (ἄν ζήσουν, δέν θά ἔχουν καμιά ὑπόληψη) καί ἄτιμον ἐπ’ ἐσχάτου τό γῆρας αὐτῶν (θά γεράσουν μέ κάποια ἀτιμία, δέν θά ἔχουν προκοπή δηλαδή)». Πόσοι ἄνθρωποι ὑποφέρουν στή ζωή, γιατί ὁ πατέρας τους, ἡ μάνα τους, ἐστάθησαν μοιχοί καί μοιχαλίδες … ».
(Δευτερονόμιο, ὁμιλία 17η)

Διαγράφουν Αγίους! Με αυτούς ποθούν οι Οικουμενιστές την ένωση! Αυτούς οι Αντι-Οικουμενιστές μνημονεύουν!


Πηγή: "orthodoxia-ellhnismos"

(...) Τό κράτος το Βατικανο (καί χι δυτική κκλησία, πως πιχειρεται νά μς πιβληθε) τό 1961  διέγραψε  πό τό Συναξαριστή τόν γιο Γεώργιο, μέ δικαιολογητικό     τήν ἔλλειψη αθεντικν μαρτυριν.         .
Φαίνεται πώς διέκρινε «λάθητος» ποντίφηξ συνωστισμό γίων καί θελε νά τακτοποιήσουν ο περχόμενοι πάπες κάποιους λλους στή θέση τν διαγραφέντων. τσι πρίν μερικά χρόνια γιοποιήθηκε καρδινάλιος Στέπινατς το Ζάγκρεμπ, θικός ατουργός τς σφαγς 800.000 ρθοδόξων Σέρβων (1941-1944)!
Α. Π.

Eγκώμιον εις τoν Άγιον Γεώργιον Τοῦ ἐν Ἁγίοις ἡμῶν πατρὸς ἡμῶν Ἀνδρέου Κρήτης τοῦ Ἱεροσολυμίτου







(μεταφρασθὲν εἰς κοινὴν διάλεκτον ὑπὸ Νικοδήμου Ἁγιορείτου)



Εὐλόγησον Πάτερ.

Πάντοτε μέν, καὶ πάντων τῶν ἄλλων ἁγίων μαρτύρων αἱ ἑορταὶ εἶναι λαμπραὶ καὶ ἐπίσημαι λαμπροτέρα ὅμως καὶ ἐπισημοτέρα εἶναι ἡ σήμερον ἑορταζομένη ἑορτή, Γεωργίου τοῦ ἐνδόξου μεγαλομάρτυρος, διότι ἡ τούτου παροῦσα πανήγυρις, ὄχι μόνον φέρει εἰς τὸν ἑαυτόν της τὴν μίμησιν τοῦ πάθους τοῦ Κυρίου, καὶ στολίζεται μὲ τοὺς ἀθλητικοὺς ἀγῶνας τοῦ μάρτυρος, καὶ λαμπρύνεται μὲ τῆς Ἀνοίξεως τὰ κάλλη καὶ χάριτας...

Ὅθεν ἐπειδὴ τὸ σκότος τῆς εἰδωλολατρίας τῷ τότε καιρῷ ἐχύθη, εἰς ὅλην τὴν οἰκουμένην, …τότε ἐφάνη ὡσὰν ἕνας ἡμεροφανὴς ἀστέρας, λαμπρύνων φαιδρῶς τὴν εὐσέβειαν, ὁ λαμπρὸς καὶ περιβόητος μάρτυς Γεώργιος, τὸ γλυκὺ καὶ πρᾶγμα καὶ ὄνομα. Γεώργιος, ὁ δείξας σύμφωνον τὸ ἔργον μὲ τὸ ὄνομα, καὶ
ἀντιστρόφως τὸ ὄνομα μὲ τὸ ἔργον… Γεώργιος, ὁ σπείρας μὲ δάκρυα, καὶ θερίσας μὲ ἀγαλλίασιν, ὡς ὁ Δαβὶδ ἀνεφώνησεν ὁ βαλῶν μὲ πένθος τὰ σπέρματα, καὶ μὲ χαρὰν συνάξας τὰ δράγματα. Ἡ εὐκολογεώργητος γή, ἡ πολλάκις πίνουσα τὴν εἰς αὐτὴν καταβαίνουσαν βροχὴν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὡς λέγει ὁ Παῦλος, καὶ βλαστάνουσαν βοτάνην γλυκεράν, εἰς ἐκείνους ὁποῦ μετὰ πίστεως τὴν θερίζουσι. Γεώργιος, τὸ εὐωδέστατον περιβόλι μέσα εἰς τὸ ὁποῖον τῆς εὐσεβείας τὰ ἄνθη πλουσίως ἐβλάστησαν, καὶ ἀπὸ τὸ ὁποῖον συνάζονται ὑπὸ τῶν νοητῶν μελισσίων τὰ γλυκέα κηρόμελα, τῶν ὁποίων ἡ γλυκύτης εἶναι ἴασις ψυχῆς, ὡς εἶπεν ὁ παροιμιαστής. Γεώργιος, τὸ εὔχρηστον δένδρον, τὸ πεφυτευμένον κοντὰ εἰς τοὺς ποταμοὺς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, καὶ πάντοτε χλοάζοντα ἔχον τὰ φύλλα, καὶ φέρον ὡρίμους τῆς ἀρετῆς τοὺς καρπούς, εἰς ψυχικὴν αὔξησιν ἐκείνων ὁποῦ τοὺς τρώγουσιν, ὡς λέγει ὁ ψαλμῳδός….

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

"Φραγκίσκος Α΄ Επίσκοπος Ρώμης-Βαρθολομαίος Α΄ Οικουμενικός Πατριάρχης. Πρότυπα θρησκευτικών ηγετών στον 21ο αιώνα"»

  Ο Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, καθηγητής  Μιλτιάδης Κωνσταντίνου   σε συναφιακή κοινωνία με τον αντικανονικό Ιγνάτιο Λαρίσης και τα φερέφωνα του αλλα και το Ρόταρι !!!

Απίστευτη οικουμενιστική ξετσιπωσιά:

«Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η Διεθνής Επιστημονική Ημερίδα με θέμα:

"Φραγκίσκος Α΄ Επίσκοπος Ρώμης-Βαρθολομαίος Α΄ Οικουμενικός Πατριάρχης. Πρότυπα θρησκευτικών ηγετών στον 21ο αιώνα"»



D90_02

Πηγή: "Κατάνυξις"

Θέμα της ανάρτησης: Οικουμενιστικές πρακτικές αποθέωσης του πατριάρχου Αθαναγόρα και φίμωσης των Αγίων Πατέρων της εκκλησίας. Ποιός ο ρόλος των Πανεπιστημιακών δασκάλων στη διάδοση της ιδέας του Οικουμενισμού και του θρησκευτικού συγκρητισμού; Πως μεθοδεύτηκε η αποκαθήλωση του ομολογιακού χαρακτήρα της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. και ποιόν εξυπηρετεί η μετατροπή της σε Θρησκειολογικό; Πως μεθοδεύεται η άμβλυνση του ορθόδοξου αισθητηρίου του πιστού λαού, μέσα από τη στρεβλή ανώτατη μόρφωση;  
Όσοι συντάσσονται με το αντιοικουμενιστικό μέτωπο, χλευάζονται, εξουθενώνονται και διώκονται. Έχουνε όμως την αλήθεια, έχουνε το Χριστό. Στο οικουμενιστικό στρατόπεδο από την άλλη, η κοσμική εξουσία, η λάμψη και ο βατικάνειος πλούτος, δεν κρύβονται. Δεν έχουν όμως την αλήθεια, δεν είναι με το Χριστό. Η στενή και τεθλιμένη οδός αξιοσέβαστοι καθηγητές που απωλέσατε, είναι εκείνη η μία, που οδηγεί στον ουρανό.

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Φοβερές καταγγελίες για Επίσκοπο. Ο Οικουμενιστής Πατριάρχης Αλεξανδρείας πρέπει να τις διαψεύσει, για να αναπαύσει τις συνειδήσεις των νεοφώτιστων, κυρίως, χριστιανῶν ή -αν αληθεύουν- να προβεί στην αποπομπή του!


Τον Χριστό δεν τον πρόδωσε  μόνο ο Ιούδας αλλά και ο ύπνος των μαθητών Του






Μιὰ πληροφορία ποὺ προκαλεῖ θλίψη δημοσιεύτηκε στὴν μεγαλύτερη λεκτρονική ἐφημερίδα τοῦ Κονγκό, ποὺ «ἀμαυρώνει τὴν εἰκόνα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας», ὅπως τονίζεται στὸ δημοσίευμα. Πρόκειται γιὰ καταγγελία γύρω ἀπὸ τὶς δραστηριότητες Ἐπισκόπου ποὺ κι ἄλλες φορὲς μᾶς ἀπασχόλησε καὶ ἀνήκει στὸ Πατριαρχεῖο τῆς Ἀλεξανδρείας. (Στὴ διπλανὴ φωτογραφία ὁ Ἐπίσκοπος μὲ τὴν σύζυγο τοῦ Προέδρου τοῦ Κονγκό). 
Οἱ Οἰκουμενιστικές ‒διαχριστιανικὲς καὶ διαθρησκειακές‒ ἐνέργειες τοῦ Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Θεόδωρου εἶναι γνωστές. Ὅμως, οἱ Οἰκουμενιστές, στὰ θέματα τῶν Διαλόγων καὶ τῶν συμπροσευχῶν, ἐπικαλοῦνται διάφορους λόγους, διαστρέφοντας τὰ πράγματα, καὶ παραπλανώντας τοὺς πιστοὺς ποὺ ἀγνοοῦν. Στὰ θέματα ὅμως τῆς ἠθικῆς, τὰ πράγματα εἶναι ξεκάθαρα. Ὁπότε ὁ Πατριάρχης δὲν ἔχει ἄλλο δρόμο: ἢ θὰ πρέπει μὲ στοιχεῖα νὰ ἀποδείξει τὴν ἀθωότητα τοῦ Ἐπισκόπου του (γιὰ νὰ ἀναπαύσει τὶς συνειδήσεις), ἢ νὰ ἀποπέμψει τὸν ἐν λόγῳ Ἐπίσκοπο. Διαφορετικὰ θὰ ἀποδείξει ἄλλη μιὰ φορὰ ἀληθινοὺς τοὺς λόγους τῶν Πατέρων ποὺ διδάσκουν ὅτι αἵρεση καὶ ἠθικὲς παρεκτροπὲς συμβαδίζουν καὶ συμπροεύονται.
Παραθέτουμε:
1) τὸ κείμενο καὶ δίπλα μιὰ πρόχειρη μετάφραση καὶ στὴ συνέχεια
2) Φωτογραφία ἀπὸ τὴν ἠλεκτρονικὴ ἐφημεριδα.



ΓΕΡΟΝΤOΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ


Συλλογή ἀναφορῶν
 τοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
 γιά τούς ἔσχατους χρόνους.
 Πρόλογος
  Ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος μᾶς ἄφησε μία μεγάλη πνευματική κληρονομιά. Μᾶς παρέδωσε ἕναν τεράστιο ἀριθμό κατηχητικῶν ὁμιλιῶν, κατανεμημένων σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
 Ἀκούσαμε και συλλέξαμε ἀπό μεγάλο ἀριθμό ὁμιλιῶν, κατά τήν κρίση μας, ἐνδεικτικές ἀναφορές τοῦ πατρός Ἀθανασίου, πού μᾶς ἔκαναν ἰδιαίτερη ἐντύπωση καί πού ἀφοροῦσαν τά σημεία τῶν ἔσχατων χρόνων.
Εἴθε ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός δι΄εὐχῶν τοῦ μακαριστοῦ Γέροντά μας π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου να εὐλογήσει μας πνευματική καρποφορία μας ψυχές ὅλων μας.  
Π.Γ.
                         
«Ἀπολύτως πιστεύω, ὅτι ἔχομε ἤδη μπεῖ στό προοίμιο, ἄν ὄχι στό κύριο θέμα τῆς ἐποχῆς τοῦ ἀντιχρίστου, στό προοίμιο τῶν ἐσχάτων».
(Σειράχ, ὁμιλία 279η, 1-5-2001)
«Ὑπάρχει μία αἴσθηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς συνείδησης, ὅτι ὁ ἀντίχριστος δέν θά ἀργήσει νά ἔρθει, ἐπειδή ζοῦμε ἐσχάτους καιρούς. Θά σᾶς θυμίσω, γιά νά δεῖτε τήν ἐκκλησιαστική συνείδηση, τό ἀπολυτίκο τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου, πού ἐκεῖ λέγει ὅτι: «Ἐφάνη εἰς τούς ἐσχάτους καιρούς», ἐνῶ δέν ἔχομε ἄλλα ἀπολυτίκια, ψάξτε ὅλα τά ἀπολυτίκια τῶν ἁγίων ὅλων τῶν αἰώνων, δέ θά δεῖτε πουθενά νά ὑπάρχει αὐτός ὁ χαρακτηρισμός, «ἔσχατοι καιροί».
(Πράξεις, ὁμιλία 120ή) 
«Ἐγώ πιστεύω, ἀπολύτως πιστεύω, ὅτι ἔχομε ἤδη μπεῖ στό προοίμιο, ἄν ὄχι στό κύριο θέμα τῆς ἐποχῆς τοῦ ἀντιχρίστου, στό προοίμιο τῶν ἐσχάτων, τό πιστεύω. Θά δοῦμε χειρότερα ἀπό ἐκεῖνα πού ζοῦμε, ἔχομε ὄχι μακρύ μέλλον, νά δοῦμε … τά χειρότερα … [ἡ ὁμιλία ἔγινε στίς 1-5-2001]».
(Σειράχ, ὁμιλία 279η)
«Ἄς ἀφυπνιστοῦμε. Μᾶς ἀποχριστιανίζουν λίγο-λίγο καί μᾶς εἰσάγουν σιγά-σιγά,  λίγο-λίγο στήν εἰδωλολατρία. Ὄχι κάποια πρόσωπα σημαίνοντα, ἀλλά καί αὐτόν τόν λαό. Γι’ αὐτό τό λόγο σᾶς τά εἶπα αὐτά, γι’ αὐτό καί τά θέματά μου περί εἰδωλολατρίας εἶναι ἐκτενῆ. Μή μοῦ πεῖτε ὅτι βρίσκομαι ἐκτός πραγματικότητας. Γνωρίζω πολύ καλά, ἀπό τή στιγμή πού κάποια χρόνια πίσω ἀντελήφθηκα τή δράση τῆς εἰδωλολατρίας, ἔμεινα ἔκπληκτος. Ἐσεῖς δέν ἐκπλήσσεστε; Ἐγώ ἔμεινα ἔκπληκτος καί δέν μπορῶ νά ἡσυχάσω ἀπό τότε. Τόν καιρό δέ πού κάναμε τό Βιβλίο τῆς Ἀποκαλύψεως, ἑρμηνεία, θυμᾶστε πού τοῦ δείχνει ὁ ἄγγελος τοῦ Ἰωάννη τό θηρίο: «Τό βλέπεις αὐτό τό θηρίο; Εἶναι τό θηρίο τῆς εἰδωλολατρίας, ἦταν, δέν εἶναι, θά εἶναι». Τί θά πεῖ αὐτό; Ἦταν στόν κόσμο ἡ εἰδωλολατρία διάχυτη. Ἦρθε ὁ Χριστός, τήν κατήργησε. Ὁ Χριστός εἶναι τό Φῶς πού ἔλαμψε στόν κόσμο. Σβήνει τό φῶς τοῦ Χριστοῦ. «Ἦταν, δέν εἶναι, ἀλλά θά ξαναεῖναι πάλι». Πού σημαίνει ὅτι οἱ χριστιανικοί λαοί θά ξαναγυρίσουν στήν εἰδωλολατρία! Αὐτό δέν σᾶς συγκλονίζει; Καί λέει τοῦτο: «Πηγαίνει στήν ἀπώλεια», γιατί λίγο θά μείνει, στήν τελευταία φάση, ὁ κόσμος στήν εἰδωλολατρία. Καί μετά πάει στήν ἀπώλεια. Αὐτό, ξέρετε τί σημαίνει; Ὅτι βρισκόμαστε στίς παραμονές τῆς Δευτέρας τοῦ Χριστοῦ Παρουσίας, δηλαδή στό τέλος τῆς Ἱστορίας!
(Ἰεζεκιήλ, ὁμιλία 13η)

Διωγμός του Ιερέα Ματθαίου Βουλκανέσκου από τη Μητρόπολη Βεροίας

πηγή:   http://apotixisi.blogspot.gr/

Σχόλιο Αποτείχισις:  Το ΑΛΛΟΚΟΤΟΝ ΤΕΡΑΣ του Βυθιου Δρακοντος η σημερινη ΦΡΙΚΑΛΕΑ Παναιρεσι του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ λυσσομανα κατα των αντιδροντων κληρικων και λαϊκων. Αντιδραστε χριστιανοι με ολες σας τις δυναμεις και με την βοηθεια του Θεου και των Αγιων Του θα ηττηθη, θα καταισχυνθη και θα καταβαραθρωθη μαζι με τους αχρειους θιασωτες του και υποστηρικτες του.

Ekklisia Voulkaneskou diogmosΓια τη συγγραφική και ομολογιακή του δράση, κατά του Οικουμενισμού και του θρησκευτικού συγκρητισμού της "Νέας Εποχής"


Την εκδίωξή του από την Ι. Μητρόπολη Βεροίας Ναούσης και Καμπανίας αποκάλυψε με επιστολή του στον Τύπο (13-3-15) ο Ρουμάνος Ιερέας Ματθαίος Βουλκανέσκου, εξαιτίας  της πλούσιας δραστηριοποίησής του, λόγω και έργω, κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού και του θρησκευτικού συγκρητισμού, που διενεργείται από τα όργανα της "Νέας Εποχής" (Νέα Τάξη Πραγμάτων) στο όνομα της παγκόσμιας αγάπης,  της άκριτης και αδιάκριτης ένωσης ορθόδοξων, ετερόδοξων και αλλοθρήσκων, αλλά όχι στο όνομα της μιας και απόλυτης Αλήθειας και χωρίς τις σωτηριολογικές προϋποθέσεις της ορθόδοξης πίστης και ζωής, δια των μυστηρίων της Εκκλησίας μας,  όπως αυτή έχει δογματικώς αποτυπωθεί από τη συνοδικότητα και τους Αγ. Πατέρες, ανα τους αιώνες.
Όπως έχουμε καταγράψει και στο παρελθόν, στο πλαίσιο του εκκλησιαστικού μας ρεπορτάζ, φωνές κατά του οικουμενισμού, όπως του π. Ματθαίου, του π. Σταυρου Βαϊου, του αρχιμανδριτου Ευθυμιου Τρικαμηνα, του π. Νικολαου Μανωλη κ.α. έδειξαν να ενοχλούν, ως "ακίδες", τις ειρηνικές σχέσεις αγάπης και αμοιβαίου σεβασμού πολλών Μητροπολιτών της Ελλαδικής Εκκλησίας, μεταξύ αυτών και του κ.κ. Παντελεήμονος, (τον οποίον  τιμούμε κατά πάντα και ως πρόσωπο και ως φορέα της Αρχιεροσύνης του Χριστού εις Τύπον και Τόπον), με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τον κ. Βαρθολομαίο.
Κάτι που εκδηλώθηκε φανερά σε σύναξη προ ετών στο πνευματικό κέντρο της Μητρόπολης  Βέροιας, όπου είχε κληθεί ως ομιλητής ο γνωστός και επίσης αντι-οικουμενιστής πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης, παρόντων του τότε πρωτοσυγκέλου της Μητρόπολης Βεροίας και νυν Επισκόπου Κίτρους και Κατερίνης κ. Γεωργίου,  κ.α., όπου η ομιλία του προσκεκλημένου είχε ανοίξει τους ... "ασκούς του Αιόλου", προκαλώντας την αμηχανία ή και τη δυσφορία πολλών εκ των παραβρισκομένων.
ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΗΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ
Όπως αναφέρει η επιστολή του έγγαμου Ιερέως και πατέρα 2 ανήλικων παιδιών, είχαν γίνει αφόρητες πιέσεις για να φύγει από την ενοριακή του θέση, επί απειλή καθαιρέσεως, γιατί, όπως υποστηρίζει, δεν δεχόταν να αρνηθεί τις αντιοικουμενιστικές θέσεις του.