Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Οι νέες γενιές των Ελλήνων θα αποτελούνται από «αφηνιασμένους ομοφυλόφιλους και εγκληματίες», αν δεν μετανοήσουμε. Την εσχάτη Παναίρεση του Οικουμενισμού και την ευθύνη των εκκλησιαστικών ταγών ποὺ νὰ εἶναι ὑπηρέτες αὐτοῦ τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας μπορούμε να την αγνοούμε;;;

Σχόλιο: Ὁ μολυσμὸς ἐκ τῆς παναιρέσεως εἶναι μηδαμινός;
Μὲ ὅλο τὸ σεβασμὸ στὸν Γέροντα (συγγραφέα τοῦ ἄρθρου ποὺ στὴ συνέχεια ἀναρτοῦμε ἐκ τῆς "Κατανύξεως") καὶ χωρὶς διάθεση κριτικῆς τῶν γραφομένων του, θέλαμε νὰ ἐρωτήσουμε κάποια πράγματα, ὄχι γι’ αὐτὰ ποὺ γράφει −καὶ παραθέτουμε στὴν συνέχεια− ἀλλὰ γι’ αὐτὰ ποὺ παραλείπει νὰ γράψει:
Μόνο  «το μυστήριο της ανομίας του σοδομισμού είναι η κύρια αιτία της πνευματικής έκπτωσης και της κατάντιας του ελληνισμού σήμερα»; Ἄλλα πνευματικὰ θέματα καὶ ΚΥΡΙΩΣ τὸ μυστήριο τῆς ἀνομίας τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, δὲν παίζουν κανένα ρόλο;
Δὲν ἔχει ἀκούσει ὁ Γέροντας, πὼς ἕνας πρωτοπρεσβύτερος καὶ καθηγητὴς Δογματικῆς (ὁ Ρωμανίδης) ἔχει γράψει πὼς ἡ Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν ἔχει ὑπογραφεῖ στὸ κρεβάτι τῆς ἀνωμαλίας τῶν ἱερωμένων ποὺ τοὺς διεξάγουν; Δὲν πῆρε εἴδηση αὐτὸ ποὺ συζητεῖται, πὼς ἕνα μεγάλο μέρος τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων εἶναι ἔκδοτοι σ’ αὐτὸ τὸ πάθος; Μόνο γιὰ τὶς ἀνωμαλίες τῶν ἁπλῶν πιστῶν γνωρίζει, ποὺ ὡς μὴ ἔχοντες ποιμένες (ἢ μᾶλλον, ἔχοντες ποιμένες ἀλλοιωμένους καὶ μολυσματικοὺς ἀπὸ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὴν ὁποία ἀνήκουν) καθοδηγοῦνται ἀνεμπόδιστα ἀπὸ τοὺς παγκοσμιοποιητές, μὲ τοὺς ὁποίους ἔχουν συμμαχήσει οἱ Οἰκουμενιστές;
Δὲν ἔμαθε πὼς κάποιος Οἰκουμενιστὴς Ἀρχιεπίσκοπος (τῆς Αὐστραλίας) ἔγραψε ἐπίσημα γιὰ ἄλλον Οἰκουμενιστὴ Ἀρχιεπίσκοπο ὅτι «λικνίζεται σαν μεθυσμένη οδαλίσκη»! Δὲν ἔμαθε πὼς ἕνας νησιώτης Μητροπολίτης εἶπε γιὰ ἄλλον Οἰκουμενιστὴ Μητροπολίτη τῆς Πελοποννήσου (ποὺ σήμερα μάλιστα κατακεραυνώνει τὴν ὁμοφυλοφιλία) ὅτι ἔκανε ἐξαγωγὴ κιναίδων ἱερέων στὴν Συγγροῦ; Δὲν ἄκουσε πὼς γιὰ νὰ ἔχουν στὸ χέρι τοὺς Μητροπολίτες οἱ Οἰκουμενιστές, φροντίζουν νὰ ἐπισκοποιοῦν ἱερωμένους ποὺ νὰ εἶναι ὑπηρέτες αὐτοῦ τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας;
Δὲν ἔχει διαβάσει στὴν Ἁγία Γραφή τὴ φωνὴ τοῦ Κυρίου: «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε»; Γιατί λοιπόν, παραμένει μέσα στὴν ἠθικὴ καὶ πνευματικὴ ἀκαθαρσία τῶν Οἰκουμενιστῶν; Γιατί κοινωνεῖ μαζί τους; Γιατί διδάσκει, μέσα ἀπὸ αὐτὴν τὴν κοινωνία μετὰ τῶν ἀκοινωνήτων;
Εἶναι εὔκολο νὰ διδάσκεις στὸν ἀνώνυμο πιστὸ περὶ καθαρότητος καὶ νὰ καταδικάζεις τὸν σοδομισμό. Ποιός θὰ σὲ ἀκούσει, ὅμως, ἐφ’ ὅσον κοινωνεῖς μὲ τοὺς ἀκάθαρτους ἱερωμένους σὲ θέματα ἠθικῆς καὶ Πίστεως, καὶ ἀφήνεις νὰ κοινωνοῦν οἱ πιστοὶ μ’ αὐτούς; Ποιά παρακαταθήκη θὰ πάρουν ἀπ’ αὐτούς;
Διαβάσαμε πρὸς τὸ τέλος τοῦ ἄρθρου: «Τονίζει ακόμα ο Γέροντας ότι οι ασπασμοί των μολυσμένων (ἠθικά) γονέων στα παιδιά τους, …μεταδίδουν αυτή την δαιμονική ενέργεια αυτής της διαστροφής στα παιδιά τους». Κάτι ἀντίστοιχο δὲν συμβαίνει στὸν πνευματικὸ μολυσμὸ ἐκ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;
Καὶ κάτι τελευταῖο· τὸ νὰ κατακεραυνώνει τοὺς πιστοὺς καὶ νὰ ἐπιρρίπτει σ’ αὐτοὺς ὅλη τὴν εὐθύνη τῶν κακῶν, εἶναι εὔκολο. Δὲν κοστίζει καὶ τίποτα· σκανδαλίζει κάποιους, βοηθεῖ ὅμως καὶ κάποιους καλοπροαίρετους ἐξ αὐτῶν. Τὸ νὰ ἀποκαλύπτει, ὅμως, τοὺς προϊσταμένους ἀπὸ τοὺς ὁποίους ἐξαρτᾶται, ὥστε νὰ διαφυλάξει τοὺς πιστούς, εἶναι λίγο δύσκολο. Εὐχόμαστε λόγοι διακρίσεως νὰ μὴν ἐπέτρεψαν στὸν Γέροντα Νεκτάριο τὸν ἁγιορείτη νὰ ἀναφερθεῖ στοὺς προϊσταμένους του. Ἐλπίζουμε νὰ κάνει τὸ καθῆκον του καὶ πρὸς αὐτοὺς ἐξ ἴσου, σὲ πρώτη εὐκαιρία.
Ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης και ο Άγιος Γέροντας Εφραίμ της Ι.Μ. Φιλοθεόυ ο Αριζονίτης μας αποκαλύπτουν
Οι δύο στύλοι της Ορθοδοξίας (άρα και της πατρίδας) στην εποχή μας, ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης και ο Άγιος Γέροντας Εφραίμ ο Αριζονίτης μας αποκαλύπτουν  ότι το μυστήριο της ανομίας του σοδομισμού είναι η κύρια αιτία της πνευματικής έκπτωσης και της κατάντιας του ελληνισμού σήμερα. Συμβουλεύουν μετάνοια, διαφορετικά οι νέες γενιές των Ελλήνων θα αποτελούνται από «αφηνιασμένους ομοφυλόφιλους και εγκληματίες».

Η ομοφυλοφιλία κάτω από το φως της Αγίας Γραφής

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
        ‘‘Ο  ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ’’
ΕΔΕΣΣΗΣ  43  Τ. Κ.  12137   ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ                            Περιστέρι  16-6-2015
ΑΡΙΘ. ΕΓΚΡ. ΠΡΩΤ. 613/1998                          ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 509                                                                                                
Προς τον Μακ. Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο, τους Σεβ. Μητρ. της  Εκκλησίας  της  Ελλάδος  και   τις Ιερές Μονές του Αγίου ΄Ορους.               
 
ΑΝΟΙΚΤΗ    ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Μέσω  των Ιστολογίων ‘‘ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ’’, ‘‘ΑΚΤΙΝΕΣ’’, ‘’Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση’’, ‘‘ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ΄΄,  ‘‘Ομολογία’’ και ‘‘Ο Παιδαγωγός’’.
 
Ιεζ. 16: 49-50 «Ιδού, αύτη ήτο η ανομία της αδελφής σου Σοδόμων, υπερηφανίακαι υψούντο, και έπραττον βδελυρά ενώπιόν μου’όθεν, καθώς είδονταύτα , ηφάνισα αυτάς».
Μακαριώτατε, Σεβασμιώτατοι  και σεβαστοί πατέρες ευλογείτε, Πληροφορηθήκαμε από τα Μ.Μ.Ε. ότι η Κυβέρνηση προωθεί στη Βουλή Νομοσχέδιο σύμφωνα με το οποίο  το σύμφωνο συμβίωσης επεκτείνεται και στους ομόφυλους! Όπως  έγραψε μεταξύ άλλων σε άρθρο του ο δημοσιογράφος Γ. Παπαθανασόπουλος με τον τίτλο ‘‘Η άλωση της οικογένειας και στην Ελλάδα’’…Στην επίθεση κατά του θεσμού της οικογένειας η αντίδραση του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου ήταν μαλακή και μάλλον τυπική…

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

EKΛΟΓΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

ΠΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΝΕΤΕΙΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Ο πατηρ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ! ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ π. ΑΡΣΕΝΙΟΣ

EKΛΟΓΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ

ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

 Του αρχιμανδρίτου π. Αρενίου Κομπούγια, πνευματικού του Ιερού Ησυχαστηρίου
Παναγίας Γοργοεπηκόου Ναυπάκτου
…῾Ο π. Αὐγουστῖνος εἶχε χιλιάδες χριστιανούς, ποὺ τρέχανε ὅπου πήγαινε, ἀλλὰ διὰ τοὺς ὑψηλὰ ἱσταμένους ἐθεωρεῖτο αὐστηρός, τρελλός, τῶν ἄκρων.

Kατασκην. π. Αυγουστ...

Τὸ πῶς ἔγινε Μητροπολίτης ἦτο ἄνωθεν θαῦμα. ῎Εγινε ἐπὶ ῾Ιερωνύμου. ᾿Επειδὴ ἤμουν 25 μέρες τότε κοντά του, ἐνθυμοῦμαι ὅλα τὰ περιστατικά.
῾Ως Μητροπολίτη τὸν πρότεινε ὁ Τρίκκης καὶ Σταγῶν Διονύσιος.
Εἰς μίαν συνεδρίασι μὲ τὸν Ἱερώνυμον, προχείρως ἔγιναν προτάσεις, ποιοί νὰ προαχθοῦν εἰς κενὰς θέσεις. Καθένας εἶπε κάποιον. Ὁ Διονύσιος δὲν ὑπέδειξε κανένα. Τοῦ λέγει ὁ ῾Ιερώνυμος· ―Σύ, ἀδελφέ, δὲν ἔχεις νὰ ὑποδείξῃς κάποιον; ῾Ο Διονύσιος εἶπε· ―Καλοὶ εἶναι οἱ ὑποδειχθέντες, ἀλλὰ ἀφήνετε ἔξω λευκανθέντας στὸν ἀμπελῶνα τοῦ Χριστοῦ. Ὅλοι ἐφώναξαν· ―Ποῖον, ποῖον; Ὁ Διονύσιος εἶπε· ―Τὸν π. Αὐγουστῖνον. Τὸ τί ἔγινε τότε ἐκεῖ μέσα δὲν λέγεται. Ὅλοι ἐφώναζαν· ―Τὸν τρελλόν; Ποτέ! Στὸ διάλυμα τοῦ εἶπε ὁ ῾Ιερώνυμος· ―Ἀδελφέ, ἔβαλες φωτιά. Τοῦ λέγει ὁ Διονύσιος· ―Ἐὰν δὲν κάμῃς τὸν Αὐγουστῖνον, ἀποτύχατε Μακαριώτατε. Πρέπει νὰ γίνῃ διὰ τοὺς ἑξῆς λόγους. Πρῶτον, διότι αὐτὸς μὲν σᾶς πολέμησε μὲ τὸ φυλλάδιον «Σπίθα», ἀλλ’ ἂν ἐσεῖς τὸν κάνετε θὰ φανῆτε ἀνώτερος. Δεύτερον, διότι θὰ τὸν ξεφορτωθῆτε ἀπὸ κοντά σας. Τρίτον, διότι ἔχει χιλάδες ὀπαδούς, τοὺς ὁποίους πλέον θὰ τοὺς ἔχετε στὸ πλευρό σας… Τὸ ἐπῆρε λοιπὸν ἀπόφασιν ὁ ῾Ιερώνυμος καὶ σὲ ἄλλην συνεδρίασιν τοὺς εἶπε· ―Ἐγὼ θὰ τὸν κάμω βοηθὸν ἐπίσκοπον καὶ πρωτοσύγκελλον ᾿Αθηνῶν. Τότε ἄρχισαν νὰ ὑποχωροῦν, καὶ τελικῶς ἐφήφισαν ὅλοι τὸν π. Αὐγουστῖνον. Εἴχαμε ὅμως ἄλλο ἐμπόδιο· τὴν ἐπίμονον ἄρνησιν τοῦ π. Αὐγουστίνου. Τὸν ἐπισκεφθήκαμε ἐγώ καὶ ὁ καθηγητὴς Πανεπιστημίου ᾿Αθηνῶν Βασίλειος Δεντάκης· κάναμε μεγάλην προσπάθειαν νὰ δεχθῆ, ὥστε νὰ σταματήσουν οἱ ἀγῶνες στοὺς δρόμους καὶ ν’ ἀκουσθῆ πλέον ἡ φωνή του στὴν ῾Ι. Σύνοδον. Τέλος ἐδέχθη.
Ἐφέτος γίνεται ἐκδήλωσις στὰ 100 ἔτη τοῦ μοναδικοῦ στὰ χρονικὰ ἱεροκήρυκος Μητροπολίτου Φλωρίνης κ.λ.. Εὐχόμεθα καὶ ἄλλοι νὰ βρεθοῦν σὰν καὶ αὐτόν. Καὶ ἐπειδὴ βρίσκεται στὴν δύσιν πλέον, ὅλοι εὐχόμεθα καλὴν ἀντάμωσιν μὲ τὸν ἅγιον, τὸν ἥρωα Μητροπολίτην Αὐγουστῖνον Φλωρίνης κ.λ. κοντὰ στὸν Κύριόν μας ᾿Ιησοῦν Χριστόν.
______________________
ΠΟΙΟΣ ΗΤΟ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΥΟΝΙΣΙΟΣ
  • ῾Ο Διονύσιος εἶχε κάμει αἰχμάλωτος στὸ Νταχάου τῆς Γερμανίας καὶ ἐκεῖ εἶχε πολλὴν δρᾶσιν· ἔγραφε δι’ αὐτὸν τὸ περιοδικὸ «Ζωή». Μὲ τὸν Διονύσιον κάναμε μαζὶ στὴν Ναύπακτο 1,5 χρόνο μὲ ἀρίστην συν­εργασίαν, ἦτο ἅγιος ἄνθρωπος. ῾Ο Διονύσιος ἤθελε νὰ πάει εἰς την Κύπρο και εἶχε ἐμπόδια. Πῆγε προσωπικὰ στὸν ᾿Αρχιεπίσκοπο ᾿Αθηνῶν Σπυρίδωνα Βλάχον, για να επέμβει. Ὅταν ἔμαθε ὁ Σπυρίδων ὅτι ἦτο αὐτός, τοῦ ἔδωσε ἄδεια διὰ νὰ φύγῃ. Πρὸ τῆς ἀρχιερατείας του ἦτο διευθυντὴς ᾿Εκκλησιαστικῆς Σχολῆς καὶ ῾Ιεροκῆρυξ. Μετὰ δύο ἔτη, τὸ 1951, τὸν ἐπρότειναν Μητροπολίτην Λήμνου καὶ μετὰ μετετέθη εἰς Τρίκκαλα.
    Τον πρότειναν να γίνει Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν τὸ 1967, καὶ αὐτὸς αρνήθηκε και ὑπέδειξε τὸν ῾Ιερώνυμον.

ΕΝΑΣ ΑΙΩΝΟΒΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

ΕΝΑΣ ΑΙΩΝΟΒΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Του αρχιμ. ᾿Αρσένιου Κομπούγια»

Π. Αυγουστινος

«῾Εκατὸν χρόνων συμπληρώνει ὁ τελευταῖος θαρραλέος Μητροπολίτης, ὁ ὁποῖος δὲν εἶναι ἄλλος, εἶναι ὁ ξακουστὸς πανελληνίως πρ. Φλωρίνης Αὐγουστῖνος, ὁ νέος Χρυσόστομος, ἐπὶ πολλὰ ἔτη ἱεροκῆρυξ εἰς πολλὰ μέρη τῆς ῾Ελλάδος, ἐν συνεχείᾳ ἱεροκῆρυξ ᾿Αθηνῶν, καὶ τέλος ὡς ἐκ θαύματος μητροπολίτης Φλωρίνης κ.λ..
῾Η γνωριμία μου μὲ αὐτὸν τὸν πρωτότυπον ἱεροκήρυκα ἔγινε ὅταν ἤμουν 21 ἐτῶν, τὸ ἔτος 1939-40, ποὺ ὑπηρετοῦσα στρατιώτης τσολιᾶς εἰς τὸ Εὐζωνικὸν Σύνταγμα Μεσολογγίου καὶ αὐτὸς ἦτο πρωτοσύγκελλος εἰς τὴν Μητρόπολιν εἰς Μεσολόγγιον. ῾Υπηρετοῦσα τότε μαζὶ μὲ τὸν ἐκ Ναυπάκτου ᾿Ηλίαν Νικολάου, μετέπειτα Μητροπολίτην ᾿Ελευθερουπόλεως ᾿Αμβρόσιον. Μὲ τὸν ᾿Ηλίαν παρακολουθούσαμε τὸν π. Αὐγουστῖνον τακτικῶς στὰ ἀπογευματινὰ πύρινα κηρύγματά του εἰς τὸν ῾Ι. Ναὸν τῆς ῾Αγ. Παρασκευῆς – Μεσολογγίου. Συχνὰ τὸν ἐπισκεπτόμεθα εἰς τὸ γραφεῖον του καὶ μᾶς ἐδέχετο μὲ πολλὴν χαράν. Τότε Μητροπολίτης Αἰτωλοακαρνανίας ἦτο ὁ πρ. Παροναξίας ῾Ιερόθεος.
Κάποτε, εἰς μίαν μας ἐπίσκεψιν εἰς τὸ γραφεῖον του, ὁ π. Αὐγουστῖνος μᾶς εἶπε·
—Καλῶς τοὺς τσολιᾶδες τοὺς λεβέντες. Τὸν ᾿Ηλίαν (=᾿Αμβρόσιον) σὰ νὰ τὸν βλέπω Μητροπολίτην· τὸν ᾿Αντώνιον (=ἐμέ) σὰ νὰ τὸν βλέπω ἀσκητήν, νὰ προσεύχεται καὶ διὰ ἐμένα, ἀφοῦ ἦτο καὶ δόκιμος στὴν ἰδιαιτέραν πατρίδα μου τὴν Πάρον, στὴν Μονὴν Λογγοβάρδας μὲ τὸν ἅγιον γέροντα π. Φιλόθεον Ζερβάκον.
῞Οπως αὐτὸς τὰ εἶπε, ἔτσι ἐξελίχθησαν. ᾿Εμένα, ποὺ ὑπηρετοῦσα ὡς διάκονος εἰς τὴν ᾿Αρχιεπισκοπὴν ᾿Αθηνῶν, στὴν Μεταμόρφωσιν τοῦ Σωτῆρος Πλάκας, τὸ ἔτος 1946 μὲ πῆρε μαζί του —κατόπιν σχετικῶν δυσκολιῶν ἀπὸ τὴν πλευρὰν τῆς Μητροπόλεως Παροναξίας καὶ ἰδίως τοῦ Γέροντός μου π. Φιλοθέου— ὁ τότε πρωτοσύγκελλος ᾿Αθηνῶν [Χριστοφόρος,] ποὺ ἐν συνεχείᾳ ἔγινε Μητροπολίτης Ναυπακτίας, καὶ ἦλθον εἰς Ναύπακτον. Διωρίσθην δεύτερος ῾Ιεροκῆρυξ καὶ ἐγύρισα δύο ἔτη τὴν Ναυπακτίαν καὶ τὴν Εὐρυτανίαν, συγχρόνως μὲ τὸν ἄλλον, τὸν πρῶτον ῾Ιεροκήρυκα, τὸν π. Χαράλαμπον Δέδεν, ποὺ ἦτο καὶ αὐτὸς 52 ἐτῶν. Μὲ ὑποχρέωσαν τότε νὰ ὑπάγω εἰς Καρπενήσιον. ᾿Εγὼ δὲν ἐδέχθην, καὶ ὑπέστρεψα εἰς τὴν ᾿Αρχιεπισκοπὴν ᾿Αθηνῶν. ᾿Εκεῖ ὑπηρέτησα τρία χρόνια. Μετὰ ἐγύρισα πάλιν εἰς Ναύπακτον.
Τόσον στὴν ᾿Αρχιεπισκοπὴν ᾿Αθηνῶν ὅσον καὶ στὴν Ναύπακτον εἶχον μεγάλην φιλίαν καὶ συνεργασίαν μὲ τὸν π. Αὐγουστῖνον. ῎Ημουν παρὼν εἰς τὰς φλογεράς του ὁμιλίας μὲ ἀκροατὰς κόσμον ποὺ ἐγέμιζε καὶ ἔξω ὁ δρόμος. Μαζὶ σὲ διαφόρους ἀγῶνας ποὺ ἔκαμε, ὡς εἰς τὰ καλλιστεῖα. Μαζί του καὶ ἐγὼ εἰς ἐπιδρομὴν τὴν νύκτα στὸ Φάληρο, σὲ κέντρον ἐξοχικόν· ἀλλὰ μᾶς ἔπιασε ἡ φρουρὰ ἀστυνομικῶν καὶ μᾶς ἔκλεισαν μέσα στὸ τμῆμα· ξημερώνοντας Κυριακή, μᾶς ἄφησαν ἐλευθέρους…..
Μὲ πολὺν σεβασμὸν εἰς τὸ ἅγιον καὶ τίμιον πρόσωπόν του.
᾿Αρχιμ. ᾿Αρσένιος Κομπούγιας»

Βεβήλωσαν τις Ιερές Εικόνες Ναού Εκκλησίας λαθροεισβολείς

 ΑΙΣΧΟΣ! Σόκ καί φρίκη στήν Λέσβο..Μουσουλμάνοι αφόδευσαν και μετά πασάλειψαν μέ τα κόπρανα τίς Εικόνες μας!!

 
Μουσουλμάνοι »κατατρεγμένοι»σάν αυτούς πού κάποιοι»ανθρωπιστές»ανθέλληνες,κουβαλούσαν χθές Κυριακή  μέ τά Ι.Χ τους από τόν Μόλυβο  καταπατώντας Νόμους καί Σύνταγμα ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ,…έκαναν τήν »ανάγκη» τους μέσα σέ εκλησσία τού Μολύβου καί αμέσως μετά ΠΑΣΑΛΕΙΨΑΝ ΜΕ ΚΟΠΡΑΝΑ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΛΗΣΣΙΑΣ!!
Αυτή η είδηση δόθηκε από γνωστό Λέσβιο δημοσιογράφο πού κάνει εκπομπή στόν ΣΚΑΙ Λέσβου,καί όπως ό ίδιος πληροφορεί στήν εκπομπή του ,ευτυχώς οι λαθροεισβολείς »πιάστηκαν στά πράσσα»  καί οδηγήθηκαν στό Αστυνομικό τμήμα Μυτιλήνης…

Πρωτοφανές γεγονός στην ιστορία της Εκκλησίας αυτό που συμβαίνει επί του ηγέτου μιας αιρέσεως. Συνωστίζονται στο Φανάρι για να τιμήσουν τον προεστώτα του Οικουμενισμού που, μάλιστα, έχει χαρατηριστεί ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ εδώ και πενήντα, τουλάχιστον, χρόνια!!



Παρακαλέσαμε πρὸ ἐτῶν διάφορους Μητροπολίτες, συμπορευόμενους τῶν Οικουμενιστῶν Ποιμένων ἢ «ἀντιστεκόμενους» (τοὺς γνωστοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές), νὰ δείξουν γιὰ μιὰ φορὰ ἐντιμότητα ἀνθρώπινη καὶ ἐπισκοπική, καὶ νὰ μᾶς κατονομάσουν (ἐφ’ ὅσον ὅλοι παραδέχονται ὅτι ὑπάρχει μιὰ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ στὴν ἐποχή μας) ποιοί εἶναι οἱ φορεῖς αὐτῆς τῆς παναιρέσεως. Οὐδεὶς ἐτόλμησε!
Οὔτε ὁ Αἰτωλίας, οὔτε ὁ Κονίτσης, οὔτε ὁ λόγιος Ναυπάκτου, ὁ περὶ πάντων θεολογήσας, οὔτε ὁ πολυπράγμων, καὶ τοὺς πάντας ἐλέγχων, Πειραιῶς Σεραφείμ. Κι ἂν αὐτοὶ δὲν ὁμιλοῦν καὶ σιωποῦν ἀπὸ ὑπολογισμό, δειλία καὶ φόβο, δὲν θὰ κρατήσουν ἀνάλογη ἢ χειρότερη στάση οἱ ἁπλοὶ πιστοί; Δὲν ἀφήνουν τοὺς πιστοὺς νὰ κολυμποῦν μέσα στὴν αἵρεση; Καὶ ἂν ἡ σιωπὴ σὲ θέματα Πίστεως καὶ ἡ ἔλλειψη Ὁμολογίας ἀποτελεῖ (κατὰ τὸν ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ) τρίτο εἶδος ἀθεϊας, ποιό Θεὸ «πιστεύουν»;
Καὶ δὲν ἀφήνουν, μὲ αὐτή τους τὴ συμπεριφορά, τοὺς πιστοὺς νὰ κολυμποῦν μέσα στὴν ἀθεΐα τῆς ἐποχῆς μας;
Νά, λοιπόν, τὸ ἀποτέλεσμα. Ὄχι μόνο δὲν καταπολεμεῖται ἡ αἵρεση, ἀλλὰ ἐπεκτείνεται καὶ θεριεύει. Ὄχι μόνο δὲν ἀπομονώνονται οἱ αἱρετικοί, ἀλλά, μὲ τὴν ἀνοχὴ καὶ τὴ σιωπὴ τῶν Ποιμένων, τιμῶνται καὶ μεγαλύνονται· συνωστίζονται δὲ στο Φανάρι γιὰ νὰ τιμήσουν τὸν προεστῶτα τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ διάφοροι Μητροπολῖτες, κουβαλώντας μαζί τους πιστούς, μικροὺς καὶ μεγάλους,  γιὰ νὰ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ και νὰ πάρουν τὶς ΕΥΛΟΓΙΕΣ(!) τοῦ αἱρεσιάρχη!!!

«Εμοί δε δακρύειν επέρχεται...»! (Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου)

«Ἐμοὶ δὲ δακρύειν ἐπέρχεται, ὅταν ἀκούσω ἀπὸ τῆς ἡμετέρας Ἐκκλησίας τινὰς λέγοντας, μὴ εἰρῆσθαι ταῦτα ἐν ταῖς θείαις Γραφαῖς...
Ἀκούσατε, πάντες οἱ τοῖς αἱρετικοῖς συνεσθίοντες, ὀδυνηρὰν ἀπόφασιν· ὅτι τοῦ Χριστοῦ ἐχθροί ἐστε... Μὴ παραδέχεσθε αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Καταπέλτης ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με αφορμή την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια. Αλλά ο μοιχεπιβάτης της Μητροπόλεως Λάρισας Ιγνάτιος Λάππας ο Χρυσότομος Σαββάτος, ο Δωρόθεος είναι αδελφοί και συλλειτουργοί σου!!!. Γιατί αλληθωρίζετε σεβασμιώτατε Σεραφείμ;;;




Για άλλους ορμητικός Ποταμός και γι' άλλους (παραδόξως Οικουμενιστές) ποτιστική βροχή!






Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων

-Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα!

Γιατί λέει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου

Πηγή:
Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων-Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα! Γιατί λέει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου




Καταπέλτης ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με αφορμή την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια. Ισχυρίζεται πως "οι πρακτικές της ομοφυλοφιλίας αναπόδραστα οδηγούν σε άπειρες λοιμώξεις του οργανισμού και καρκινογενέσεις", ενώ υποδεικύνει τον υπουργό πως παρόμοιες πρακτικές είχε δείξει ο "φρενοβλαβής Νέρωνας"! 
Η δημοσιοποίηση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Νομοσχεδίου για το Σύμφωνο Συμβίωσης που επεκτείνει την ισχύουσα ρύθμιση και στα λεγόμενα «ομόφυλα ζευγάρια» μας υποχρεώνει να αναφέρουμε:
1. Ότι ο ιερός θεσμός του Γάμου που κατά τον εκπληκτικό ορισμό του Ρωμαίου νομομαθούς Μοδεστίνου είναι «ανδρός και γυναικός συνάφεια και συγκλήρωσις του βίου παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία», αντιμετωπίζεται θεσμικά και πάλι σαν δικαιοπρακτική ενέργεια και αποιεροποιείται πλήρως.
2. Είναι εμφανέστατη η προσπάθεια του αρμοδίου Υπουργείου να υποκαταστήσει τον ιερό θεσμό του γάμου με νομικές προβλέψεις που αντιμετωπίζουν την κακοδαιμονία του ισχύοντος νομικού πλαισίου για το σύμφωνο συμβίωσης ετεροφύλων που έχει μεταβάλει το τιμιώτατο ανθρώπινο πρόσωπο σε χρηστικό αντικείμενο που μετά τη χρήση μπορείς εύκολα να πετάξεις στον κάλαθο των αχρήστων.
3. Δυστυχώς για τον αρμόδιο Υπουργό και Καθηγητή της Νομικής και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου την πρωτοτυπία του προτεινομένου Νομοσχεδίου την είχε εμπνευστεί όσον αφορά τα λεγόμενα «ομόφυλα ζευγάρια» ο φρενοβλαβής αυτοκράτορας της Ρώμης Νέρων, αυτός που έκαψε τη Ρώμη για να εμπνευσθεί τις άριές του που όπως καταγράφει ο εξαίρετος ιστορικός Κάσσιος Δίων στην Ρωμαική του Ιστορία συνήψε επίσημη ομοφυλοφιλική σχέση με δύο Έλληνες απελεύθερους τον «ανδρώδη» Πυθαγόρα και τον «γυνακώδη» Σπόρο, τον οποίο κατέστησε εκτομία και τον ονόμασε Σαββίνα!!!
4. Με το υπό διαβούλευση νομοθέτημα που αποτελεί συνέχεια του λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου της συγκυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας-Πασόκ με τον οποίο θεσμοθετήθηκε και «έτερος» γενετήσιος προσανατολισμός στην ανθρώπινη φύση, ολοκληρώνεται η θεσμοθέτηση από την Ελληνική έννομη τάξη της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας και απενοχοποιείται η παράχρηση των σωματικών οργάνων του ανθρωπίνου είδους με φαιδρότατο στρουθοκαμηλισμό γιατί φυσικά η φυσιολογία του ανθρωπίνου σώματος ευτυχώς δεν έξαρτάται από τις ιδεοληψίες των συντακτών του νομοσχεδίου, αλλά από την νομοτέλεια του Δημιουργού Θεού γι’ αυτό και οι επιπτώσεις από την παράχρηση είναι άμεσες και τραγικές κατά το Ευαγγελικό λόγιο «Ουκ οίδατε ότι ναός Θεού εστε και το Πνεύμα του Θεού οικεί εν υμίν; 17 ει τις τον ναόν του Θεού φθείρει, φθερεί τούτον ο Θεός· ο γαρ ναός του Θεού άγιός εστιν, οίτινές εστε υμείς». (Α΄Κορ. Γ16-17).
5. Ταπεινώς θα συνεβούλευα τον κ. Υπουργό και τον κ. Γεν. Γραμματέα επ’ ωφελεία της τραγικής οικονομίας της χώρας μας να συμβληθή το Υπουργείο τους με τις μεγάλες πολυεθνικές φαρμακοβιομηχανίες γιατί με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο απενοχοποιούνται οι πρακτικές της ομοφυλοφιλίας που αναπόδραστα οδηγούν σε άπειρες λοιμώξεις του οργανισμού και καρκινογενέσεις, οι οποίες με την σειρά τους θα αυξήσουν τον τζίρο των μεγάλων πολυεθνικών του φαρμάκου.
Καί μη χειρότερα!!!
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιως ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΣΧΟΛΙΟ: 

Κάθε χριστιανὸς ἀντιλαμβάνεται τὴν ἀγανάκτηση ποὺ ὁδήγησαν τὸν Μητροπολίτης Πειραιῶς νὰ γράψει τὰ παραπάνω «κατὰ τοῦ συμφώνου συμβίωσης ὁμοφύλων» καὶ ὅσων ἐπισήμων κρατικῶν φορέων εὐθυγραμμίζονται μὲ τὰ κελεύσματα τῆς Ν. Τάξης. Πρόκειται γιὰ καταφανῆ διαστροφὴ τῶν Ἁγιογραφικῶν Ἐντολῶν, γιὰ αἵρεση ἐπὶ ἠθικοῦ πεδίου καὶ ἐπίσημη κατάργηση Εὐαγγελικῆς ἠθικῆς.

Τὰ δημοσιεύουμε μὲ τὴν παρατήρηση ὅτι ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς δὲν δείχνει τὴν ἴδια ἀγανάκτηση μὲ ἐκείνους τοὺς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους ποὺ ἐφαρμόζουν τὶς ἴδιες  (σύμφωνα μὲ δικές του παραπάνω ἐκφράσεις) «πρακτικὲς τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ ὁδηγοῦν ἀναπόδραστα σὲ ἄπειρες λοιμώξεις τοῦ ὀργανισμοῦ καὶ καρκινογενέσεις, εἰσάγοντας “έτερο” γενετήσιο προσανατολισμό» σὲ ἐπίπεδο Πίστεως, βέβαια, καὶ «πνευματικῆς ὁμοφυλοφιλίας», ἀλλά ἀντίθετα συμπροσεύχεται, καὶ συνεορτάζει, καὶ συλλειτουργεῖ μαζί τους.


Σὲ ἄλλη σημερινή, ἐπίσης, παρέμβασή του ὁ κ. Σεραφείμ, πρὸς τὴν Ἱ. Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους γράφει:
''Να απαγορεύσετε στον Μπουτάρη διά βίου την είσοδο στο Αγ. Όρος''»!
Μεγαλύτερη ζημιά, Σεβασμιώτατε, κάνει ἡ εἴσοδος τοῦ Δημάρχου στὸ Ἅγιο Ὄρος, ἀπὸ τὴν εἴσοδο καὶ πνευματικὴ καθοδήγηση τῶν Ἁγιορειτῶν ὑπὸ τοῦ  Οἰκουμενιστοῦ Πατριάρχου;

 
=====
(*) Νὰ θυμίσουμε ὅτι ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς κατήγγειλε στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχία τὸν μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομο, ὡς εἰσάγοντα τὴν αἵρεση περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας»! Καὶ στὴ συνέχεια βγῆκε ὁ ἴδιος ὁ Πειραιῶς καὶ τὸν ἀπάλλαξε ἀπὸ τὴν κατηγορία αὐτή(!), γιὰ νὰ ἀθωωθεῖ ὁ Μεσσηνίας στὴ συνέχεια ἀπὸ τὸν …Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο ποὺ …«ἐπελήφθη» τοῦ θέματος(!), χωρὶς μέχρι σήμερα ὁ Μεσσηνίας νὰ ἀνακαλέσει τας θέσεις του! Μάλιστα ὑπάρχει καὶ κείμενο τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση (τὰ γραπτὰ μένουν καὶ τσιγαρίζουν τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές) ποὺ διαμαρτύρεται γι’ αὐτὴν τὴν …ἀθώωση, χωρὶς ὁ κ. Χρυσόστομος νὰ μετανοήσει καὶ νὰ ἀνακαλέσει τὶς κακοδοξίες του!!!

Κύριε, Σεραφείμ Πειραιώς, Δυστυχώς … αποτελείτε και εσείς ΑΠΟΓΟΉΤΕΥΣΙΝ


Δυστυχως … αποτελείτε και εσείς
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΙΝ, σεβασμιώτατε.
Καμμια, μα καμμια συστολη ουτε και με τους καταληψιες, κατα αναξιοπρεπεστατον τροπον, των θρονων αλλων και μαλιστα ενος ΑΓΙΟΥ πραγματικα Θεολογου;


Με τον Αιρεσιαρχη και Αρχιτρομοκρατη του Φαναριου, αλλα και Πεφιλημενο του Αυθεντη και Δεσποτη....


Πείτε μας κ. Σεραφειμ, ποτε ο Μεσσηνιας εκανε ανακλησι της  φοβερης ΚΑΚΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ περι της Διηρημενης Εκκλησιας; Εαν μας την παρουσιασετε, θα ζητησουμε συγγνωμη για την ...αστοχια μας!!!


Οι πιστοι και ευσεβεις χριστιανοι της Λαρισας συνεχιζουν απτοητοι τους Αγωνες τους κατα του καταλαβοντος τον θρονον και ενθρονισθεντος με τα ΜΑΤ και με τα ΡΟΠΑΛΑ.
Ουτε αυτος ο λογος συγκρατει τον μητροπολιτη Πειραιως στις διοργανωσεις πανηγυριων, ενω χυθηκε αιμα χριστιανικο στην Λαρισα και συρονται και σημερα στα δικαστηρια εκατονταδες χριστιανοι της Λαρισας και μαλιστα πολυτεκνοι.

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Τα ψέματα του κ. Ιγνατίου (Λάππα) Λαρίσης με τα οποία δίκασε τους Χριστιανούς


ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ αρ. φύλλου 211 /12ος/ 2014
http://www.agonas.org/

Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ «ΘΡΙΑΜΒΟΣ» ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ  λαππα δεσποτη λαρισασ

ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ   ΣΤA ΨΕΜATA- πληροφόρηση

Αγαπητέ αναγνώστη,

Θα θέλαμε να σου κάνουμε γνωστό, ότι αναγκαζόμαστε να δημοσιεύσουμε αυτά τα λίγα, ως αντιπροσωπευτικά ενός όγκου ιστορικών, μαρτυρικών πεπραγμένων, άγνωστων στον  κόσμο και δεν το κάναμε γιατί πιστεύουμε πως όσα κάναμε είναι αποτέλεσματα της χάριτος του Θεού, και ως εκ τούτου κάθε δημοσίευση θα εκλαμβάνονταν ως ματαιόδοξη προσπάθεια προβολής. Ούτε και τώρα θα το επιθυμούσαμε αν δεν είχαμε προκληθεί σε τέτοιο βαθμό χρονιάρες μέρες- Γέννηση του Χριστού μας - από τον δεσπότη Ιγνάτιο - τεχνίτη στα δαιμονικά τερτίπια - ο οποίος δημοσίευσε την δήθεν δικαστική μας κατατρόπωση - αγνοώντας ότι τον τελευταίο λόγο τον έχει ο Θεός - για να κλέψει την ειρήνη από τις καρδιές 34 οικογενειών και να του ασπαστούν την παπική «παντόφλα», ενώ γνωρίζει καλά ότι τα πάντα στήριξε στο ψέμα, στο χρήμα, και στην εξουσία, όπως θα διαπιστώσεις και εσύ διαβάζοντας. Γράψαμε τα παρακάτω και για το ότι τα τοπικά μέσα ενημέρωσης  - προπάντων ο Τύπος - για χρόνια αρνείται πεισματικά να γράψει έστω και μια λέξη για τις δεκάδες εκδηλώσεις που κάνουμε κάθε χρόνο. Ακόμα και την αιμοδοσία μας, που είναι κοινωνική προσφορά, απαξιώνει να δημοσιεύσει. Τελευταία μάλιστα αρνήθηκαν ακόμη τις απαντήσεις μας στον δεσπότη Ιγνάτιο. Αυτός είναι ο λόγος!
Θα επανέλθουμε αν χρειαστεί. Αυτά αποτελούν την αρχή.
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο  «ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ»
Ήταν 15 Μαΐου 2004 ημέρα γιορτής του πολιούχου μας Αγίου Αχιλλείου. Στο κάλεσμα του κόσμου να παρευρεθεί στην ειρηνική – όπως κάθε φορά – με πανώ διαμαρτυρία και προς τις αρχές του τόπου που για οκτώ (8) χρόνια μένουν απαθείς ως προς την παρανομία που έγινε στην τοπική μας Εκκλησία, η απάντηση υπήρξε άμεση και ολοπρόθυμη.
Η εφημερίδα μας είχε “ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ” προς όλους τους επίσημους φορείς της πολιτείας, και τους καλούσε να ενσκύψουν στο πρόβλημα πιέζοντας προς κάθε κατεύθυνση για την επίλυσή του προς το καλό της πόλης και της Εκκλησίας.
Πολυπληθής η παρουσία πιστών κάθε ηλικίας και φύλου διατράνωναν με πανώ και πλακάτ το πόθο τους για μια ελεύθερη και ζώσα εκκλησία.
Ενώ όλα κυλούσαν ομαλά, και η πομπή με τους Ιερείς, αγήματα, λάβαρα, δεσποτάδες περνούσαν μπροστά από τους συγκεντρωμένους-διαμαρτυρομένους, κάποιος μέσα από τους ακολουθώντας την πομπή άρχισε να ωρύεται – ήταν η μόνη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο – ότι γρήγορα όλους αυτούς θα τους τακτοποιήση!
Δεν άργησαν να έρθουν τα μαντάτα. Στις 23 Μαΐου 2004 (7 ημέρες αργότερα) ο Προϊστάμενος, – Πρόεδρος Εφετών Λάρισας – ήταν ο κύριος που ωρύονταν – με έγγραφο του προς την Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας και κοινοποίηση προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου (προς ενημέρωση) ζητούσε, ούτε λίγο ούτε πολύ, από την Αστυνομία «να ενεργήση τα δέοντα δια την τιμωρία των ενόχων και δια την εξάλειψη του απαράδεκτου αυτού φαινομένου εις το μέλλον». Το έγγραφο αυτό άμεσα κοινοποιείται σε: Υ.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ & Β΄ Α.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΑΤ. Π. ΛΑΡΙΣΑΣ – Α.Τ. ΥΠΑΙΘΡΟΥ, με την παρατήρηση, «Για πλήρη εφαρμογή των εντελλομένων και ειδικότερα της τελευταίας παραγράφου» (δηλαδή γρήγορα τακτοποιήστε τους).
Τέτοιο έγγραφο και μάλιστα από Πρόεδρο Εφετών δεν γνωρίζουμε εάν έχει σταλεί ποτέ σε μία από τις εκατοντάδες συγκεντρώσεις-διαμαρτυρίες που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο σε όλη την Ελλάδα και με γεγονότα σοβαρά που για μέρες ολόκληρες οι πληγείσες περιοχές προσπαθούν να συνέλθουν.
Ο κ. Πρόεδρος – αναρμοδίως – χαρακτήρισε τους αγωνιζόμενους, πριν πάσης διαδικασίας, ενόχους, εννοώντας «μαζέψτε τους ταραξίες ενόχους και φέρτε τους να τους περιποιηθώ».
Κύριε Πρόεδρε, δεν γνωρίζετε ότι, κανείς δεν δικαιούται να ενοχοποιήσει κάποιους, πολλώ μάλλον δικαστής ανώτατος, που είναι θεσμικά ταγμένος τελεσίδικα να κρίνει; Ο δικαστής δεν είναι κατήγορος. Είναι δίκαιος κριτής.
Με την απαράδεκτη και πρωτόγνωρη αυτή ενέργεια ο κ. Πρόεδρος προκάλεσε την αστυνομική παρέμβαση και την εις βάρος των αγωνιζόμενων άδικη δίωξη, παρακάμπτοντας τον κ. Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών και τον κ. Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας, βγάζοντας μάλιστα και τελεσίδικη κρίση!
Έτσι η Αστυνομία με το έγγραφο αυτό και με την πρώτη ευκαιρία που της δόθηκε στις 5 Αυγούστου σε συγκέντρωση εκατοντάδων ανθρώπων έξω από το επισκοπείο, παρούσης αστυνομικής δύναμης – όπως κάθε φορά – και χωρίς να έχει συμβεί τίποτα, παρά μόνο τα γνωστά συνθήματα, σχημάτισε δικογραφία με μάρτυρα έναν αστυνομικό – από 40-50 που ήταν η δύναμή τους – διότι, όπως φαίνεται οι άλλοι αρνήθηκαν να καταθέσουν όσα δεν έγιναν. Ο εν λόγω αστυνομικός κατέθεσε:
«Σήμερα (5-8-2004) διατάχθηκα από την Υπηρεσία μου να μεταβώ μαζί με άλλους συναδέλφους μου περί 18:45΄ στην οδό Ιωαννίνων στη Λάρισα, έξω από την Μητρόπολη Λάρισας για λήψη μέτρων τάξης γιατί εκεί είχαν συγκεντρωθεί τριάντα (30) περίπου άτομα με σκοπό να αποδοκιμάσουν τον Μητροπολίτη Λάρισας. Τα άτομα αυτά, όπως διαπίστωσα κατά την άφιξή μου στο σημείο, φώναζαν διάφορα υβριστικά συνθήματα σε βάρος του Μητροπολίτη, όπως: «ΑΝΑΞΙΟΣ» και «ΛΑΠΠΑ τα χέρια σου στάζουν αίμα». Τα άτομα αυτά επαναλάμβαναν όλα μαζί τις παραπάνω ύβρεις για αρκετή ώρα, τόσο κατά την παραμονή του Μητροπολίτη εντός της Μητρόπολης, όσο και κατά την αποχώρησή του. Μάλιστα κατά την έξοδό του κινήθηκαν απειλητικά εναντίον του Μητροπολίτη αλλά συγκρατήθηκαν από τους αστυνομικούς. Μεταξύ αυτών που αναγνώρισα είναι (αναφέρει 3 άτομα) – και καταλήγει –. Μετά την έξοδο του Μητροπολίτη και την απομάκρυνσή του από την Μητρόπολη, οι συγκεντρωμένοι αποχώρησαν» (φωτ. πίσω).
Παρακολουθώντας την εξέλιξη φθάσαμε στις 2 Σεπτεμβρίου 2004 όπου βρίσκουμε τον δεσπότη Ιγνάτιο με πέντε (5) ιερομονάχους να καταθέτουν στο Α΄ Αστυνομικό Τμήμα.
Η κατάθεση του δεσπότη Ιγνατίου έλεγε:

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Παραπέμπεται ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος Βλάχος. κ. Ιερόθεε: "ὁ ὀρύσσων βόθρον εἰς αὐτὸν ἐμπεσεῖται", . (Π.Δ.Εκκλ.10,8)

 Ο Εισαγγελέας στέλνει στο σκαμνί ολόκληρο το Μητροπολιτικό
Συμβούλιο της Ιεράς Μητροπόλεως Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου (ήτοι το Ανώτατο Συλλογικό Όργανο Διοίκησης των Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος)





Παραπέμπεται ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Από pentapostagma.gr

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ! Χθές τιμωρήθηκαν ο π. Κωνσταντίνος, ο π. Χαράλαμπος (από Μητροπ. Καλαβρύτων), ο π. Σταύρος (Μητρ.Φθιώτιδος), ο π. Ευθύμιος (Μητρ. Λαρίσης και από Ι. Σύνοδο), ο π. Χριστόφορος (Μητρ. Αιτωλίας), ο π. Γεώργιος (Μητρ. Πειραιώς)· σήμερα ο π. Ματθαίος (Μητρ. Βεροίας), ο π. Νικόλαος (Μητρ. Θεσσαλονίκης και απο Ι. Σύνοδο), ο π. Ιγνάτιος (Μητρ. Ναυπάκτου)... Αύριο...;

Το Εφετείο Πατρών με την 172/2015 απόφασή του υποχρεώνει το νομικό πρόσωπο «Ιερά Μητρόπολις Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου» να καταβάλει αποζημίωση, από το 2009, για την ηθική βλάβη που προκάλεσε στον Ιεροκήρυκα κ. Ιγνάτιο Σταυρόπουλο, για την παράνομη απόλυσή του το έτος 2002, την οποία ακύρωσε το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπου εκκρεμούν επίσης παρόμοιες υποθέσεις.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του nafsclick.blogspot.gr, πρόκειται για μεγίστης σημασίας ηθική δικαίωση, για κληρικό που υπηρετεί στην Μητρόπολη Ναυπάκτου από το έτος 1980.
Η υπόθεση έχει κυρίως ηθική αξία και είναι σχετική με την μακροχρόνια δικαστική αντιδικία με τον επιχώριο Μητροπολίτη,που αφορά σε ζητήματα εργατικού, διοικητικού και δημόσιου – εκκλησιαστικού Δικαίου.
Στην ελληνική δικαιοσύνη, εκκρεμούν επίσης, σοβαρά νομικά ζητήματα που αφορούν στο θεσμό για το αυτοδιοίκητο των κοινόβιον μοναστηριών.
Συνεχίζουν να απασχολούν την Δικαιοσύνη, λόγω των διεκδικήσεων του μητροπολίτη Ναυπάκτου, που όμως δεν ευρίσκουν σοβαρά ερείσματα στην ορθόδοξη μοναστική παράδοση και στην ισχύουσα νομοθεσία, και που οι μοναχοί της Ναυπάκτου τα υποστηρίζουν ενώπιον των Αρχών της ελληνικής και της ευρωπαϊκής δικαιοσύνης εκπροσωπώντας ουσιαστικά και τον υπόλοιπο ελλαδικό μοναχικό κόσμο.
Παρακάτω για το ίδιο θέμα δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ»
Την άσκηση ποινικής δίωξης και την παραπομπή στο Τριμελές Εφετείο Δυτικής Στερεάς Ελλάδας του Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεου αποφάσισε ο Εισαγγελέας Εφετών Αγρινίου κ. Γεώργιος Τσιρώνης, προκαλώντας σεισμό στην τοπική εκκλησιαστική κοινότητα της Ναυπάκτου, της ευρύτερης περιοχής της Αιτωλοακαρνανίας και της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Στην πολύ σημαντική αυτή υπόθεση, που χειρίστηκε ο ποινικολόγος Νίκος Αντωνιάδης, εκτός του κ. Ιερόθεου, ο Εισαγγελέας στέλνει στο σκαμνί ολόκληρο το Μητροπολιτικό
Συμβούλιο της Ιεράς Μητροπόλεως Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου (ήτοι το Ανώτατο Συλλογικό Όργανο Διοίκησης των Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος), που
αποτελείται από τους Θεμιστοκλή Τσιτσιρίκη, Παναγιώτη Χατζή, Βασίλειο Γκίζα, Βασίλειο Πολιτόπουλο και Αθανάσιο Λαουερδάκη, για την παράνομη σε βάρος του
Αρχιμανδρίτη Ιγνάτιου Σταυρόπουλου υπ” αριθμ. 1 απόφαση του Συμβουλίου της 26.1.2011, με την οποία, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, υποχρέωσε παρανόμως και εκ προθέσεως τον εν λόγω ιερομόναχο να καταβάλει χρηματικό ποσό ως δήθεν, πάντα σύμφωνα με το κατηγορητήριο, αχρεωστώτως από αυτόν εισπραχθέν χρηματικό ποσό.
Σημειώνεται ότι ο Αρχιμανδρίτης έχει ήδη δικαιωθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο για τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Ο αποχαιρετισμός του πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη στους ενορίτες του Ι. Βυζ. Ναού Προφ. Ηλιού Θεσσαλονίκης [ΒΙΝΤΕΟ 2015]

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015, εορτή των αγίων Πάντων. Ημέρα της 26ης επετείου της χειροτονίας του πρωτοπρεσβυτέρου π. Νικολάου Μανώλη, σε πρεσβύτερο.
Ο π. Νικόλαος Μανώλης, εφημέριος του ιερού βυζαντινού ναού Προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης επί 26 έτη, για λόγους Πίστεως (ως γνωστόν ο π. Νικόλαος δίνει μεγάλες μάχες εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού που έχει αλώσει τα υψηλά κλιμάκια της εκκλησιαστικής ηγεσίας),από τις 21 Μαου 2015, μετατέθηκε αναγκαστικά, με εντολή της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, κατόπιν αιτήματος του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου, στον ιερό ναό Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας.

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

«Εμίσησα, απεστράφην τας εορτάς σας, και δεν θέλω οσφρανθή εν ταις πανηγύρεσιν υμών» Αφιερώνεται στον Ιγνάτιο (Λάππα) της Λάρισας και τον Σεραφείμ Πειραιώς


Αφιερώνεται στον Ιγνάτιο (Λάππα) της Λάρισας και τον συμπανηγυριστή του Σεραφείμ Πειραιώς

Ο χρυσοποίκιλτος Ιγνάτιος (Λάππας) της Λάρισας με τις 200 πολυτελείς στολές,  εικόνα πραότητας




«Εμίσησα, απεστράφην τας εορτάς σας, και δεν θέλω οσφρανθή εν ταις πανηγύρεσιν υμών»
                                                                                                                         (  Άμ. 5:21 ) 



Προβολή έργου ή προσώπων;  (Του αρχιμανδριτου Δανιηλ Αερακη)



Ο προβαλλόμενη απώλεια της Ιερατικής αισθητικής
Ο θεοπρόβλητος Ιγνάτιος (Λάππας) Λάρισας!!!
Στην πόλη του Αγίου Αχιλλείου την Λάρισα μεριμνούντες για τον πιστό λαό. Ενώ οι διαμαρτυρόμενοι χριστιανοί περιφρορούμενοι υπό ασφυκτικό αστυνομικό κλοιό...
Συμπανηγυριστές Ιγνάτιος Λάππας Λάρισας- Σεραφείμ Πειραιώς

Είχα μια συζήτηση τις ημέρες αυτές με έναν
 φίλο μου.
Μου εκθείαζε τα εκκλησιαστικά ρεπορτάζ, που ελκύουν όχι για το κείμενο, αλλά για τις πολλές φωτογραφίες.
Είπα, πως μέσα από όλα αυτά τα χωρίς όρια “εκκλησιαστικάρεπορτάζ” προβάλλεται το πρόσωπο περισσότερο, παρά το έργο της Εκκλησίας.


     Και για να του αποδείξω του λόγου το αληθές, κουβάλησα περιοδικά Μητροπόλεων, όπου βλέπεις τον Σεβασμιώτατο να λειτουργεί εκεί, να ομιλεί αλλού, να επισκέπτεται το μέρος αυτό κ.ο.κ..
Του υπέδειξα 2-3, να καταλάβει τι εννοούσα…

Μάταια όμως! Εγώ του έδειχνα διαφορετικές αρχιερατικές στολές, που καμάρωνε ο Δεσπότης, μα εκείνος τα δικά του.
-Μα και ο Μ. Βασίλειος, όταν λειτουργούσε, φορούσε λαμπρά άμφια!!!
Αφήνω τα περιοδικά και φέρνω το ημερολόγιο της Εκκλησίας της Ελλάδος:
-Βρες μου έναν Βασίλειο, που να έχει δημιουργήσει μια Βασιλειάδα στην Μητρόπολή του…
Ακόμα ψάχνει!

Ωστόσο αυτό το φαινόμενο, δηλαδή της προβολής του προσώπου, ξεκινά από τα περιοδικά και καταλήγει στα λεγόμενα εκκλησιαστικά sites – χωρίς να εξαιρείται κάποτε και αυτό που βρισκόμαστε.
    Στα περιοδικά και στις ιστοσελίδες, λοιπόν, δημοσιεύονται δελτία, που συνοδεύονται από φωτογραφικό υλικό.
Άλλη φορά θα μιλήσουμε για το θέμα των αμφίων!

Αλλά, πες μου εσύ που με διαβάζεις, ποια είναι η είδηση σε ένα τέτοιο ρεπορτάζ;
Ποιο είναι το επιτελούμενο έργο;
Πώς προβάλλεται;

Με την εναλλαγή φωτογραφιών Αρχιερέων και Ιερέων ενδεδυμένων άπασαν την στολήν «την πρώτην», που μόνο την ενίσχυση της ανθρώπινης ματαιοδοξίας προάγουν;
Τελικά το σωτηριολογικό έργο της Εκκλησίας τελειώνει εδώ;
Στο πανηγύρι;
Βλέπεις να υπάρχει πολιούχος Άγιος ή Εορτή σε μια πόλη, και μαζεύονται καμμιά δεκαριά Αρχιερείς, πολλοί εκ των οποίων είναι μεταφερόμενοι για φωτογραφίες, και διερωτώμαι πότε βρίσκονται στη δική τους επαρχία…
Διερωτώμαι, αν τα ρεπορτάζ αυτά ωφελούν ή βλάπτουν, και σε ποιο βαθμό.
Μια σκέψη με βασανίζει: Υπάρχει κανείς, που τους συμβουλεύει να εκτίθενται με τον τρόπο αυτό, ή το κάνουν από μόνοι τους;
   Αν έχουν ειδικό σύμβουλο και τους δίνει τέτοιες επικοινωνιακές συμβουλές, να τον απομακρύνουν το συντομότερο.
Αν όμως σύμβουλος είναι ο εαυτός τους, τότε….
Η προβεβλημένη με τον τρόπο αυτό παρουσία δημιουργεί προϋποθέσεις ενός άτυπου εκκλησιαστικού διαγωνισμού για το καλύτερο άμφιο της χρονιάς!
Το γεγονός πάντως είναι, ότι κανείς δεν διαβάζει το συνοδευτικό κείμενο, μιας και τον απορροφά η προσεκτική μελέτη των φωτογραφιών!
Τελικά η έννοια της ειδήσεως -αν υπάρχει πραγματική είδηση!– χάνεται στην εναλλαγή των πολλών φωτογραφιών.
Εκμηδενίζεται και η ουσία της ενημέρωσης.
Στη μνήμη του αναγνώστη μένουν οι μίτρες και οι πατερίτσες, τα κεντητά, τα εγκόλπια, και όλα αυτά, που μετά από κάποιο σημείο θυμίζουν την λατέρνα, που κουβαλούσαν στην πλάτη τους, στο ομώνυμο έργο, ο μακαρίτης ο Φωτόπουλος μαζί με τον Αυλωνίτη!
Όπου υπάρχει πραγματικό έργο, δεν υπάρχουν φωτογραφίες.
Εκεί μιλούν τα γεγονότα.


Τα υπόλοιπα, το μόνο που καταφέρνουν, είναι να προβάλλουν την ανθρώπινη ματαιοδοξία, επιβεβαιώνοντας τονθυμόσοφο λαό, που χαρακτηριστικά λέει: “Τον πλούτον πολλοί εμίσησαν, την δόξαν ουδείς”.
Αντιθέτως, όπου το έργο είναι ανύπαρκτο, υπάρχει πληθώρα φωτογραφιών!
Το πραγματικό έργο δεν προβάλλεται.Απλά επιτελείται, και μάλιστα αθόρυβα, χωρίς καμμιά διάθεση προβολής εκείνου που το επιτελεί.

Περί συγχρόνων Επισκόπων, Διαλόγων και κληρικαλισμού-επισκοποκεντρισμού





Χριστιανικὴ Βιβλιογραφία” εἶναι ἕνα μικρὸ περιοδικὸ ποὺ δημιούργησε ὁ ἱδρυτὴς τῶν ἐκδόσεων «ΤΗΝΟΣ», Στυλιανὸς Λαγουρὀς. Μέσα ἀπ’ αὐτή, διατυπώνει εὐθαρσῶς ἀλήθειες ποὺ σπάζουν κόκκαλα. Ἀλήθειες ποὺ κρύβουν ἀπὸ δειλία ἢ σκοπιμότητες οἱ ἄλλοτε θαρραλέοι Ὀρθόδοξοι Ἔντυποι σχολιαστὲς τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐπικαιρότητας. Ὅλοι δηλαδὴ ἐκεῖνοι, ποὺ σήμερα ἔχουν τὸν τίτλο τῶν ἀγωνιστῶν τῆς Ὀρθοδοξίας, ποὺ στηλιτεύουν κάποια ἀπὸ τὰ κακῶς κείμενα, ἀλλὰ ταυτόχρονα, συμπλέουν μὲ τοὺς στηλιτευόμενους!

Μπαίνουμε ἢ ζοῦμε ἤδη στὴν ἐποχὴ ποὺ προφήτευσε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, κατὰ τὴν ὁποία οἱ ἱερωμένοι θὰ πέσουν πολὺ χαμηλά, θὰ προδώσουν τὸν ρόλο τους, δὲν θὰ ἀποτελοῦν τὸ καθοδηγητικὸ παράδειγμα γιὰ μᾶς τοὺς λαϊκούς.

«Θα ψάχνετε νὰ βρεῖτε κάποιον πνευματικὸ νὰ ἐξομολογηθεῖτε, καὶ δὲν θὰ τὸν βρίσκετε», μᾶς  εἶχε πεῖ πρὶν μερικὰ χρόνια Αἰγιώτης γέροντας.
Καὶ πράγματι, στὴν ἐποχὴ μας βρίσκει κανεὶς πνευματικοὺς ἐξ ἡμισείας  ὀρθοδόξους, οἱ ὁποῖοι:

α. Ἔχουν ἀπομνημονεύσει καὶ βιώσει μεγάλο μέρος τῆς ἀσκητικῆς καὶ νηπτικῆς πατερικῆς θεολογίας, τὴν ὁποία ὅμως ἐφαρμόζουν μέσα στὰ ἀδιαφανῆ πλαίσια μιᾶς οἰκουμενιστικῆς προοπτικῆς (ποὺ ἀδιάκριτα ἔχουν ἀποδεχθεῖ), καὶ διαμέσου αὐτῆς τῆς ποιμαντικῆς καθοδηγοῦν “ἐν ἀδιακρισία” τὰ πνευματικά τους τέκνα, προβάλλοντες ἢ ἀποδεχόμενοι τὸν χαρακτηρισμὸ τοῦ διακριτικοῦ γέροντα (ὡς ἕνα εἶδος γκουροῦ) καὶ ἀπαιτοῦντες ὑπακοή. Μέσα σ'  αὐτὰ τὰ πλαίσια ἐργάζονται κατευθύνοντας τοὺς ποιμαινόμενους, μὲ ἀποτέλεσμα τὰ τέκνα τους νὰ βιώνουν ψυχαναγκαστικὰ πλευρὲς τῆς πνευματικῆς ζωῆς, ζώντας μία φαντασιακὴ κατάσταση, ὡς κατὰ “φαντασίαν χριστιανοί”, σύμφωνα μὲ τὸν ἀείμνηστο καθηγητὴ Ἰωάννη Κορναράκη,

β. ἐφ' ὅσον, ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριά, καὶ πάλι μέσα στὰ πλαίσια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἔχουν προσχωρήσει αὐτοὶ οἱ πνευματικοὶ στὴν αἵρεση τοῦ κληρικαλισμοῦ καὶ τοῦ ἐπισκοποκεντρισμοῦ, ἐλαφρὰ τῇ καρδίᾳ· αἵρεση  ποὺ ἐκθηλύνει τὴν προοπτική του χριστιανικοῦ ἀγῶνα καὶ βαθμιαία, ἀνεπαίσθητα καὶ ὕπουλα  βάλλει κατὰ τοῦ Χριστοκεντρισμοῦ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας. Αὐτὴ ὅμως ἡ πρακτικὴ εὐνοεῖ κατ'  ἐξοχὴν τὴν ἔλευση καὶ ἐπικράτηση τοῦ Ἀντιχρίστου!

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Ο μοναχός Νικόδημος (Μπιλάλης, †4 Ιουνίου 2014) γράφει για τον Γέροντα Ευμένιο (Σαριδάκη)



Μοναχός Νικόδημος
Συμπληρώνεται σήμερα ένα έτος από την κοίμηση του μακαριστού Αγιορείτου Μοναχού Νικοδήμου (Μπιλάλη). Τιμώντας τη μνήμη του, αναδημοσιεύουμε ένα κείμενό του για μία άλλη μεγάλη σύγχρονη προσωπικότητα, τον ιερομόναχο Ευμένιο (Σαριδάκη, 1931-23.5.1999).
 Ιερομόναχος Ευμένιος (Σαριδάκης, 1931-23.5.1999),«ο κρυμμένος άγιος των ημερών μας» (ρήση οσίου Πορφυρίου).