Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

«Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ» του αντικανονικού δεσπότη Ιγνατίου Λάππα Λάρισας



«Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ» του αντικανονικού δεσπότη  Ιγνατίου Λάππα Λάρισας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
  2015-http://www.agonas.org/

Άνεργος κύριος που τον έζωσε η πείνα, θεώρησε καλό να κατευθύνει τα βήματά του στην μητρόπολη - «Επιούσιο» - να ζητήσει ένα πιάτο φαγητό.  Μπήκε μέσα και αφού τους καλημέρισε, τους εξήγησε ότι είναι χωρίς μεροκάματο για αρκετές ημέρες. Τους παρακάλεσε εάν μπορούσε να έχει ένα πιάτο φαγητό, μόνο για κείνη την ημέρα. Κάποια καλοκάγαθη κυρία - διότι είναι καλής προαίρεσης και ψυχής αυτές που εργάζονται εθελοντές σε συσσίτια - του ετοίμασε ένα πλαστικό κεσεδάκι με φαγητό και τα συμπληρωματικά του και του τα έδωσε με την προτροπή να περάσει και την επόμενη μέρα εάν δεν είχε τακτοποιηθεί το πρόβλημα.
Ο «υπεύθυνος» (κατ’ εντολή του δεσπότη) στα συσσίτια, βλέποντας και ακούγοντας αυτά δεν του άρεσαν, και άρχισε να κατσαδιάζει την κυρία. «Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να δίνεις φαγητό, και να τον ξανακαλείς…;». Η κυρία του απάντησε: «Δεν λέμε στις ανακοινώσεις ότι, όλοι όσοι έρχονται θα βρίσκουν ένα πιάτο φαγητό;…». 
Κι ο παπάς: «Μην το ξανακάνεις… Άλλο τι λέμε…»!
Ο άνεργος-νηστικός κύριος, που δεν είχε προλάβει να απομακρυνθεί άκουσε όλη την στιχομυθία και μένοντας άναυδος, γύρισε πίσω, ευχαρίστησε την κυρία για την ευγενική προσφορά της, άφησε το κεσεδάκι και με τα συμπληρωματικά του φαγητού και έφυγε!!! Βγαίνοντας μονολογούσε: «Ψεύτες… πού είναι αυτά που λέτε ότι «Αρχή σας είναι να μην φεύγει κανείς νηστικός από δώ μέσα;;;;»».
ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΣ
Αχ, πατρiδα μου, πoσο με πικραiνεις!

Στις 10 Αυγούστου πρώτο θέμα των ΜΜΕ ήταν το χαστούκι του αστυνομικού που έδωσε σε λαθρομετανάστη στο νησί ΚΩΣ και η άμεση διαθεσιμότητά του.
Το περιστατικό μου θύμισε την περίπτωση Ζαντινιέρα στην Θεσσαλονίκη που κι εκεί τρεις αξιωματικοί της αστυνομίας τέθηκαν αμέσως σε διαθεσιμότητα.
Δάκρυσα όταν αναλογίσθηκα ότι σε χειρότερη περίπτωση πάρθηκαν άλλα μέτρα - αντίθετα. Εδώ οι αστυνομικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ενώ στην άλλη πήραν εύσημα και προαγωγές. Και θα αναφερθώ σε ένα από τα πολλά τραγικά περιστατικά που συνέβησαν πριν 19 χρόνια, σαν τούτες τις ημέρες, όταν ο παράνομος και αντικανονικός «δεσπότης» Ιγνάτιος έρχονταν στη Λάρισα σαν «πειρατής», λειτουργούσε, «χτυπούσε» και έφευγε για Σαλαμίνα.
Την ημέρα της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού (1996) ήρθε στη Λάρισα συνοδευόμενος από 9 κλούβες ΜΑΤ, ΕΚΑΜ και Αστυνομικούς προκειμένου να τον… προστατεύσουν από την ιερή αγανάκτηση του διαμαρτυρόμενου πλήθους, το οποίο περιορίσθηκε στην πλατεία «Πατέρα» - 200 μ. από το ναό.
Οι συλλήψεις άρχισαν από το πρωί (7:30) επιλεκτικά για όσους ακουμπούσαν το πόδι και μόνο, στο οδόστρωμα θεωρούμενοι παραβάτες του άρθρου 227 (;) του Π.Κ., περί παρακώλυσης της κυκλοφορίας - γνωστή μέθοδος για τρομοκράτηση.
Συνέλαβαν πέντε (5) άτομα και αφού βάναυσα μας πέταξαν μέσα στην κλούβα, μας μετέφεραν στα κρατητήρια της Ασφάλειας, απομονωμένους και στερημένους επικοινωνίας, φαγητού, νερού μέχρι τις 10 το βράδυ όπου μας οδήγησαν στον Εισαγγελέα υπηρεσίας για την αυτόφωρη διαδικασία.
Κατεβαίνοντας από την αστυνομική κλούβα προηγήθηκαν οι τρεις «συγκατηγορούμενοι» πορευόμενοι μέσω του σκοτεινού υπογείου προς το ασανσέρ που οδηγούσε προς τον εισαγγελέα.
Ακολουθήσαμε οι άλλοι δύο, όταν στο σκοτεινό χώρο του υπογείου άρχισε να πέφτει το «ξύλο της αρκούδας».
Μωλοπισμένος άσχημα και φοβούμενος για τη ζωή μου άρχισα να φωνάζω διαμαρτυρόμενος. Οι φωνές μου ακούστηκαν μέχρι το γραφείο του εισαγγελέα. Ο δικηγόρος μας κατέβηκε τρέχοντας και τότε μόνο οι συνοδοί αστυνομικοί σταμάτησαν.
Ο Εισαγγελέας βλέποντας τις εκχυμώσεις από τα κτυπήματα που είχαν προηγηθεί μας άφησε ελεύθερους ορίζοντας τακτική δικάσιμο και δίδοντας εντολή να μεταφερθώ στο νοσοκομείο, να αναμένω τον ιατροδικαστή - παρ’ ότι είχαν περάσει τα μεσάνυχτα - και με την έκθεσή του να υποβάλλω μήνυση.
Η μήνυση υποβλήθηκε. Η εισαγγελία άσκησε ποινική δίωξη για «πράξη απλής σωματικής βλάβης με πρόθεση» (άρθ. 308 παρ. 1 Π.Κ.) στον αξιωματικό της συνοδείας και δύο αστυνομικούς.
Το αποτέλεσμα;
Ο αξιότιμος κ. Εισαγγελέας Εφετών με μια εισήγηση 32 σελίδων πρότεινε προς το Συμβούλιο ότι: «Οι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί» και ο εγκαλών εύκολα οδηγούνται σε εξάρσεις φανατισμού εχθρότητας και μισαλλοδοξίας κατά παντός πραγματικού ή υποθετικού αντιπάλου ή αντιφρονούντος… Τεχνηέντως σκηνοθέτησε ο εγκαλών διαμαρτυρόμενος δήθεν και χειρονομώντας ώστε να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι κακοποιείται από συνοδούς αστυνομικούς… Και εσφαλμένα το εκκαλούμενο βούλευμα - Πρωτοδικών - έκρινε αντιθέτως και διέταξε τη παραπομπή των κατηγορουμένων - αστυνομικών - στο ακροατήριο (sic). Και το Συμβούλιο αποφάσισε: «ΠΑΥΕΙ οριστικώς την ποινικήν δίωξιν κατά… εκ προθέσεως επροξένησεν εις άλλον ασήμαντον σωματικήν βλάβην και δη εντός του δικαστικού μεγάρου επιτέθη εναντίον του εγκαλούντος… ο οποίος επρόκειτο να προσαχθή ενώπιον του Εισαγγελέως Πλημ/κών και ώθησε βιαίως δια των χειρών του, με αποτέλεσμα να προξενήση εις αυτόν…» (αυτά είναι χτυπήματα με το χέρι στην φωτογραφία; «Θου Κύριε»).
Με αποτέλεσμα:
Οι αστυνομικοί να αθωωθούν κι εγώ να κατηγορηθώ για «ψευδή καταμήνυση, ψευδορκία μάρτυρος…» (του Π.Κ. Άρθ. 26 παρ. 1, 27 παρ. 1, 94 παρ. 1…) και να παραπεμφθώ σε δίκη (εδώ έχει πλήρη εφαρμογή γνωστή λαϊκή ρήση…).
Στη συνέχεια στη δίκη που ακολούθησε ο Πρόεδρος του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου, αντικρίζοντας τις προσκομισθείσες φωτογραφίες, τις γύρισε ανάποδα και κάτι είπε τους άλλους δικαστές. Ρώτησαν μερικά τυπικά πράγματα (πώς, πότε, γιατί) - μάρτυρες που προτάθηκαν ήταν 9 κατηγορίας και 5 υπεράσπισης - το δικαστήριο συνοπτικά με απάλλαξε από κάθε «κατηγορία» (sic).
Το τραγελαφικό:
Για το χαστούκι του παράνομου λαθρομετανάστη ο αστυνομικός τέθηκε σε διαθεσιμότητα, ενώ για τους ξυλοδαρμούς των Χριστιανών, που ζητούσαν να εφαρμοστούν οι Νόμοι και το Σύναγμα, σχεδόν όλοι τους, πήραν γαλόνια και φθάσαν στα υψηλότερα κλιμάκια της ιεραρχίας. Γι’ αυτό - όπως είπα στην αρχή - δάκρυσα!
Αχ, πατρίδα μου, πόσο με πικραίνεις!


Τι θέλει η «αλπου» στο παζαρι

& ο Ιγνάτιος στο Μοναστήρι
(14/8/2015);

Έπρεπε να περάσουν τρία (3) χρόνια για να «ξεχάσει» ο καψερός τα διαδραματισθέντα στην προηγούμενη επίσκεψή του και να ξαναπατήσει στο μοναστήρι όπου βρίσκονται τα αγιασμένα σκηνώματα των οσίων Θεολόγου και Αθανασίου.
Το προ τριετίας ΣΟΚ δεν μπορεί να ξεχάσει, η δε μόνιμη συνοδεία του είναι προβληματισμένη ως προς το «τρισάγιο» και το προσκύνημα στους τάφους των δύο επιφανών ανδρών - ενώ σχεδόν όλοι περνούν να προσκυνήσουν ευλαβικά. Κι αυτό το επιβεβλημένο βλέμμα και υποκριτικό ενδιαφέρον απέφυγε φοβούμενος μην επαναληφθεί η απώθησή του από την αόρατη δύναμη που δεν τον επέτρεπε να πλησιάσει τον τάφο του Θεολόγου και ακούσει άλλη μια φορά τη φωνή του εκείνη που τον ήλεγξε κατά την ημέρα της παράνομης και αιματοβαμμένης ενθρόνισής του - λέγοντας: «Αδελφέ Ιγνάτιε πίε το αίμα μου».
Οι ενοχές τον βασανίζουν και θα τον βασανίζουν γιατί υπήρξε εκούσια συνεργός του Αρχ/που. Αυτός έδωσε το χατζάρι στον δήμιο αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα να κόψει το κεφάλι του Θεολόγου για να πάρει αυτός τη Μητρόπολη Λάρισας και Τυρνάβου, απαιτώντας μάλιστα, με έγγραφο στον ίδιο και την Ιερά Σύνοδο, να τιμωρηθούν και όσοι έλαβαν μέρος στην εξόδιο ακολουθία του.
Ο ίδιος επίσης «δολοφόνησε» τον μακαριστό γέροντα Αθανάσιο (Μυτιληναίο) απαγορεύοντας το κήρυγμά του, το οποίο άκουγαν (και ακούν και σήμερα με τα CD) εκατομμύρια άνθρωποι στην υφήλιο.
Λίγη αυτογνωσία και ταπείνωση αν τον διέκρινε θα έπρεπε, πηγαίνοντας στο μοναστήρι, να απέθετε στον τάφο του Θεολόγου το ωμοφόριό του, να ζητούσε συγνώμη τόσο από τον ίδιο, όσο και από το λαρισαϊκό λαό, που τόσα χρόνια ταλαιπώρησε (-εί), και να οδεύσει στην μονή της μετανοίας του.
Η εν γένει, όμως, και εξακολουθούμενη ίδια συμπεριφορά του, αποδεικνύει ότι καμία σχέση δεν μπορεί να έχει με το μοναστήρι όπως και η κουτσονούρου «αλπου» με το παζάρι.


Τα μιλφέιγ τους στάθηκαν στο λαιμό

Το “τσουτσουράκι” τρέχει και δεν φθάνει για να καπαρώσει την μητρόπολη και ας μην πέθανε ο καψερός ο “γέροντας” δεσπότης.
Τρέχει, ο δυστυχής – μια και δεν έχει το “κατ’ ευδοκία” θέλημα του Θεού – μήπως αποσπάσει το “κατά παραχώρησιν” μετερχόμενος παντός είδους γλειψίματα σε ευτελείς ανθρώπους και έχοντας ως αξίωμα «ο θάνατός σου η δεσποτική μου ζωή».
Την προηγούμενη φορά τους πήγε γλυκά μιλφέιγ αλλά τους στάθηκαν στο λαιμό – ίσως γι’ αυτό να πήρε μόνο δύο ψήφους. Τώρα, σκέφθηκε: «ας πάω κανένα ακριβό εγκόλπιο να το κρεμάσω ο ίδιος στο λαιμό του “Γαβριηλάκου”, αφού όλοι πλέον γνωρίζουν ότι αυτός είναι πιο “ψηλός” και από τον Ιερώνυμο (κάνει κουμάντο) – τον είδατε εξ’ άλλου στο πανηγύρι του Αγ. Αχιλλείου – και κανονίζει πόσα “παγκάρια” θα του αδειάσουν για να τους υποσχεθεί τη ράβδο την ποθητή.
Ας προσέξουν οι “τίμιοι” δεσποτάδες γιατί γίομισε η Εκκλησία... 




“ΚΡΙΚΚΕΙΟ”«SOS» «SOS» «SOS»
Από την ημέρα που άρχισε να κτίζεται το “ίδρυμα” δεν ακούμε τίποτα άλλο από το «SOS». Το τελευταίο δημοσίευμα με φωτογραφία της φιλομητροπολιτικής εφημερίδας 25/7/2015 – δεν γνωρίζουμε εάν είναι από την μητρόπολη ή ρεπορτάζ της εφημερίδας – αναφέρει: “Απευθύνει «SOS» το Κρίκκειο”. Και συνεχίζει: «”Λαβωμένο” σοβαρά από την οικονομική κρίση και το capital control το Κρίκκειο Ορφανοτροφείο θηλέων της Ι.Μ. Λαρίσης & Τυρνάβου στη Λάρισα. Πλέον είναι αδύνατον να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του…».
Ο δεσπότης ψάχνοντας και ψάχνοντας – όπως οι χρυσοθήρες – έπεσε πάνω στην παραγωγική φλέβα της ευαισθησίας των πιστών για τα ορφανά ελπίζοντας πως αυτή θα είναι ανεξάντλητη, γιατί αλλιώς δεν εξηγούνται οι συνεχείς και αγωνιώδεις επικλήσεις. Και αναφερόμαστε σε δικά του δημοσιεύματα και ανακοινώσεις που αναρτήθηκαν στην φίλη του εφημερίδα για να φανεί ότι είναι αξιόπιστος διαχειριστής αφού καθημερινά έχει κάμποσες δραστηριότητες.
Και να οι δωρεές συμπολιτών προς το “αξιολύπητο” Κρίκκειο το Α΄ 6 του 2015.
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 14/1/2015, σύνολο 12.505 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 13/3/2015, σύνολο 4.275 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 15/4/2015, σύνολο 5.841 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 25/5/2015, σύνολο 4.497 ευρώ
Δημοσίευμα “Ελευθερίας” 1/7/2015, σύνολο 3.140 ευρώ
Αυτές οι δωρεές, (σύνολο 30.258 ευρώ) αναφέρονται μόνο στο πρώτο εξάμηνο. Εκτός αυτών. Οι εθελοντές προσφέρουν κάθε εβδομάδα μεγάλη ποσότητα τροφίμων, φρούτων και λαχανικών (“Ελευθερία”, 15/4/2015).
Εκτός αυτών. Η τράπεζα ALPHA BANK προσέφερε στο ίδρυμα – μεταφέροντας με φορτηγό – «Δωρεά μεγάλη ποσότητας τροφίμων, χαρτικών, ειδών προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας, τα οποία διέθεσε για τις ανάγκες των παιδιών…» (“Ελευθερία”, 8/4/2015).
Εκτός αυτών. Εισπράττει από τους προϋπολογισμούς των ναών (κεφ. Δ/14) περίπου 50.000 ευρώ το χρόνο.
Εκτός αυτών. Από τα παρεκκλήσια…
Εκτός αυτών. Από τους τόκους των χρημάτων των ενοικίων πολυκατοικίας, εξοχικού Κρίκκη περίπου 60.000 ευρώ.
Εκτός αυτών. Από δισκοφορίες δύο φορές το χρόνο.
Εκτός αυτών. Από ευρωπαϊκά και εθνικά κονδύλια για το Ίδρυμα.
Εκτός αυτών. Από διάφορες δραστηριότητες που κάνει το ίδρυμα, από επισκέψεις συλλόγων, σωματείων, οργανισμών, από επώνυμους και ανώνυμους που ενισχύουν το ίδρυμα και δεν θέλουν να γραφτεί το όνομά τους.
Είναι ένα σύνολο χρημάτων που ξεπερνάει τις 180-230.000 ευρώ το χρόνο για 10-12 κοριτσάκια! Με τόσα χρήματα και είδη πρώτης ανάγκης και διατροφής που συγκεντρώνει, μπορούσαν να ζήσουν μέχρι 50 οικογένειες, και δεν μπορούν δέκα μικρά κοριτσάκια να σιτιστούν; ΕΛΕΟΣ κύριοι!!!
Αρκετά κοροϊδεύετε το Λαρισαϊκό Λαό!

Παραπέμπεται ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος Βλάχος (εφ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ)



«Ποιο κοινό συνδέει τους δύο δεσποτάδες (Ναυπάκτου Ιερόθεο  Βλάχο και τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο Λάππα  Λαρίσης) που συχνά συναντιούνται και αλληλολιβανίζονται ενώ ουσιαστικά τους χωρίζει μεγάλο χάσμα;».

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
Πριν δύο μήνες (φ. 214-5) είχαμε γράψει: «Ποιο κοινό συνδέει τους δύο δεσποτάδες (Ναυπάκτου και Λαρίσης) που συχνά συναντιούνται και αλληλολιβανίζονται ενώ ουσιαστικά τους χωρίζει μεγάλο χάσμα;».
Και αφού αναφερθήκαμε στα καλά και άσχημα του καθενός καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι, για να πετύχουν τα καπρίτσια τους χρησιμοποιούν την ίδια συνταγή (αναλγησία, πυγμή, φιλαργυρία, ψέμα).
Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος, προκειμένου να βάλει στο χέρι επιδοτήσεις που ελάμβανε το μοναστήρι «Μεταμόρφωσης του Σωτήρος» - αρνούμενου να του τις παραχωρήσει - μετήλθε το ψέμα και τη συκοφαντία πετυχαίνοντας, μέσω της Συνόδου, την «ακοινωνησία» τους (Τί μας θυμίζει;) και έτσι με ευκολία χάλασε το μοναστήρι 25 μοναχών, πράγμα που δεν έκαναν οι Τούρκοι στην σκλαβιά και οι Βαυαροί αργότερα.
Ο Λαρίσης Ιγνάτιος, προκειμένου να απαλλαγεί από τους Αγωνιζόμενους και να μπορεί να αλωνίζει ελεύθερα, εφάρμοσε την ίδια τακτική (ψέμα και δυσφήμιση). Έτσι οδήγησε χριστιανούς στα δικαστήρια, δίχασε οικογένειες, χώρισε φίλους και σκανδάλισε συνειδήσεις διεκδικώντας μεγάλα χρηματικά ποσά προς αποκατάσταση της τρωθείσης «ηθικής του βλάβης».
«Τα ψέμματα των δεσποτάδων δεν έχουν τελειωμό».
Τον Ναυπάκτου - τον λόγιο, πολυγραφότατο και χαρισματούχο ιεράρχη - βρέθηκε έντιμος δικαστής να τον παραπέμψει μαζί με όλο το μητροπολιτικό Συμβούλιο στο νόμο για πληθώρα παραβάσεων, που τελειωμό δεν έχουν, γιατί εκκρεμούν και άλλες παρόμοιες υποθέσεις.
Αυτά έπαθαν οι 15 παπάδες - μαζί και ο αδελφός του δεσπότη στη μητρόπολη Αιτωλοακαρνανίας -, που καταδικάστηκαν πρωτόδικα από 5 μήνες φυλακή γιατί ψευδόμενοι συκοφάντησαν συνάδελφό τους ιερέα για να κάνουν το χατίρι του δεσπότη, γιατί ο παπάς και οι ενορίτες δεν υπέκυψαν στις παράλογες απαιτήσεις του δεσπότη Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά. Έτσι το δικαστήριο «μετέτρεψε την συκοφαντική δυσφήμιση κατά συναυτουργία, σε απλή δυσφήμιση κατά συναυτουργία… διότι διέδωσαν και ισχυρίστηκαν ενώπιον τρίτων για κάποιον άλλον ψευδή γεγονότα…».
Το ίδιο έπαθε και άλλος φίλος του δεσπότη Λάρισας, ο παράνομος και αντικανονικός Μπεζενίτης, που με ψεύδη προσπάθησε να πάρει την μητρόπολη Αττικής και Μεγαρίδος από τον κανονικό Νικόδημο.
«Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος» ο ταλαίπωρος, γιατί το δικαστήριο κατάλαβε τα ψέματα που επικαλούνταν και τον καταδίκασε.
Μήπως κι εδώ δεν είχαμε το ίδιο φαινόμενο; Ψευδομάρτυρες, που για να ικανοποιήσουν τον αφέντη δεσπότη, παραπέμφθηκαν να δικαστούν, αλλά με βουλεύματα έγιναν «αθώοι» και οι αθώοι πήγαν κατηγορούμενοι;
«Θαρσείτε… οι ημέρες εγγύς». Γρήγορα θα ακουστεί το τρομερό «παραπέμπεται» και ο κρότος τότε θα είναι τόσο μεγάλος, που θα χρειαστούν ωτασπίδες.

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Οι ληστές της θείας διδασκαλίας (συνέχεια απο προηγ. φύλλο 217) (17) Σφαγές Σέρβων απο Παπικούς


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούλιος   Αύγουστος  α.φ.218-219
Σφαγές  ορθοδόξων Σέρβων από Παπικούς

Απόσπασμα απο το βιβλίο  του Ερευνητή Ιωάννου Ρίζου "Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας
οι ληστεσ τησ θειασ διδασκαλιασ
(συνέχεια  απο προηγ. φύλλο (17)
Ένα από τα πράγματα που ήθελε πολύ ο Πάπας Πίος IB’ (1939-1958) ήταν η μεθοδική εξολόθρευση των άπιστων (μη Καθολικών) μειονοτήτων της Ευρώπης. Ο ίδιος παρέδωσε οδηγίες και λεπτομερείς αναφορές στον Χίτλερ για το πώς θα μπορούσε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Οδηγίες ακόμα και για την κατασκευή στρατοπέδων συγκέντρωσης που θα υπηρετούσαν τον σκοπό του μαζικού αφανισμού λαών.
Σύμφωνα με τον Πίο IB’, δεν έφτανε απλώς οι Εβραίοι και οι άλλοι «αιρετικοί» της Ευρώπης να εξαφανιστούν από προσώπου γης, έπρεπε να καούν ζωντανοί, ώστε να ακολουθηθεί κατά γράμμα η τελετουργική τιμωρία της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας για τους αιρετικού. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (1946), έδωσε άσυλο σε πολλούς εγκληματίες πολέμου, περιλαμβανομένου του διαβόητου Άντε Πάβελιτς, που ήταν γνωστός στην Κροατία για το σατανικό καθεστώς που είχε εγκαθιδρύσει στη χώρα με τις ευλογίες του Βατικανού.
Ο Πάβελιτς, σε στενή συνεργασία με τον Ποντίφικα, εξολόθρευσε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, κυρίως Ορθόδοξους Σέρβους, σε όλη τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ο Πάπας Πίος IB’ λογίζεται ως μία από τις επιτομές του κακού στον 20ό αιώνα.

Απίστευτη συγκίνηση!Η τέλεση δέησης στα ερείπια του Αγ.Αθανασίου στις Δρυμάδες.

Όχι δεν είναι φωτογραφία από την Συρία ή από κάποια εμπόλεμη ζώνη όπου η Ορθοδοξία μας διώκεται.
Είναι φωτογραφία από το χωριό Δρυμάδες της Χειμάρας της Βορείου Ηπείρου.
Είναι μια φωτογραφία που απεικονίζει το αλύγιστο σθένος των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου μας.
Τι και αν οι αλβανικές αρχές κατέστρεψαν τον Άγιο Αθανάσιο,ο ελληνισμός είναι εδώ,η Ορθοδοξία μας είναι εδώ και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όσο και αν δεν μπορεί το αλβανικό κράτος να αποδεχτεί ότι η Βόρειος Ήπειρος σημαίνει Ελλάδα.
Δείτε στο facebook στην σελίδα Δρυμάδες news  το συγκινητικό βίντεο από την σημερινή δέηση από το γκρεμισμένο εκκλησάκι:
https://www.facebook.com/163174023699768/videos/vb.163174023699768/1166420736708420/?type=2&theater

Ακολουθούν φωτογραφίες από τις Δρυμάδες.Για περισσότερες φωτογραφίες επισκεφτείτε την σελίδα στο facebook Drymades News
https://www.facebook.com/Drymades-News-163174023699768/timeline/



Αφιέρωση στον Άγιο Αθανάσιο γραμμένο στους δρόμους του χωριού.