Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Ο Ιησούς Χριστός ονομάστηκε...



     Άγιος

    Ιωάννης

    ο Χρυσόστομος

 Ο Ιησούς Χριστός «ονομάστηκε άνθρωπος, ονομάστηκε υιός του ανθρώπου, ονομάστηκε οδός, ονομάστηκε θύρα, ονομάστηκε πέτρα
Γιατί ονομάστηκε οδός;
Για να μάθεις ότι με Αυτόν ανεβαίνουμε στον Πατέρα.
Γιατί ονομάστηκε πέτρα;
Για να μάθεις τη χρησιμότητα και τη σταθερότητα της πίστης!
Γιατί ονομάστηκε θεμέλιο;
Για να μάθεις ότι όλα τα βαστάζει!
Γιατί ονομάστηκε ρίζα;
Για να μάθεις ότι ανθίζουμε μέσα σε Αυτόν.
Γιατί ονομάστηκε βοσκός;
Επειδή μας ποιμαίνει.

Ὁ Γέρων Γαβριὴλ τοῦ Ἁγ. Ὄρους «ξεσκεπάζει» ὅλας τὰς αἱρέσεις τοῦ παπισμοῦ καὶ ἐξηγεῖ διατὶ ὁ Πάπας εἶναι πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου


ΕΚ ΤΟΥ Ι. ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΑΝΟΥ ΚΕΛΛΙΟΥ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Πηγή

Ὁ Γέρων Γαβριὴλ τοῦ Ἁγ. Ὄρους «ξεσκεπάζει» ὅλας τὰς αἱρέσεις τοῦ παπισμοῦ καὶ ἐξηγεῖ διατὶ ὁ Πάπας εἶναι πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου

Γέρων Γαβριήλ
Μία ἀποκαλυπτικὴ συνομιλία, εἰς τὴν ὁποίαν τονίζει ὅτι ὁ Παπισμὸς δὲν ἔχει μυστήρια, διότι δὲν εἶναι Ἐκκλησία. Χαρακτηρίζει τὸν Πάπαν Πρύτανιν ὅλων τῶν αἱρετικῶν διδασκαλιῶν, νοθευτὴν τῶν ὀρθῶν δογμάτων τῆς Πίστεως, καινοτόμον καὶ μεταρρυθμιστὴν τῶν Ἀποστολικῶν καὶ Πατερικῶν παραδόσεων. Διατὶ Πατριάρχαι, Ἀρχιεπίσκοποι καὶ κληρικοὶ παραβιάζουν τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας, τὰς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν καὶ Τοπικῶν Συνόδων. Αἱ λειτουργικαὶ φιέσται τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου μετὰ τῶν Παπικῶν ὑπενθυμίζουν τὸ Ἰουδαϊκὸν συνέδριον τοῦ Καϊάφα. Δὲν ὀφείλομεν ὑπακοὴν εἰς τοὺς πνευματικούς μας, ὅταν οὗτοι δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας.
Ἡ συνομιλία
Παραθέτομεν κατωτέρω ὁλόκληρον τὴν συνομιλίαν, ἡ ὁποία ἐπραγματοποιήθη τὴν 18ην Νοεμβρίου εἰς τὴν Πυλαίαν Θεσσαλονίκης. Αὕτη ἔχει ὡς ἀκολούθως:
«- Γέροντα Γαβριὴλ εὐλογεῖτε.
Ὁ Θεὸς νὰ εὐλογεῖ ἐσᾶς καὶ ὅλους τοὺς δικούς σας σὲ ὅλη σας τὴν
ζωὴ καὶ σὲ ὅλη τὴν αἰωνιότητα. Εὔχομαι νὰ χαρίσει ὁ Θεὸς σὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους εἰρήνη καὶ μετάνοια. Ὅταν ἀναστήθηκε ὁ Κύριός μας ἐμφανίστηκε στοὺς μαθητές Του καὶ τοὺς εἶπε «Εἰρήνη ὑμῖν». Τὰ ὑπέροχα αὐτὰ λόγια, τὴν εἰρήνη αὐτὴν εὔχομαι κι ἐγὼ σὲ ὅλους. Εὔχομαι ἐπίσης ὁ Κύριος νὰ ἀναστήσει τὴν Ἑλλαδίτσα μας καὶ νὰ τὴν βγάλει ἀπὸ αὐτὰ τὰ ἀδιέξοδα τὰ πνευματικὰ καὶ τὰ οἰκονομικά. Νὰ ἔχουν ὅλοι οἱ Ἕλληνες δουλειὰ καὶ νὰ ζοῦνε μὲ ἀξιοπρέπεια.
Ἀρχηγὸς τῶν αἱρέσεων –Πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου
– Γέροντα ὁ Πάπας τί εἶναι τελικά; Τί ἰσχύει γι᾽ αὐτὸν σύμφωνα μὲ τοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας;
Ὁ Πάπας εἶναι ἀρχηγέτης τῶν αἱρέσεων καὶ Πρύτανις τῶν αἱρετικῶν διδασκαλιῶν. Πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου κατὰ τοὺς Ἁγίους Πατέρες. Ὁ μεγαλύτερος ἀρχιαιρεσιάρχης καὶ παναιρεσιάρχης ὅλων τῶν αἰώνων καὶ τῶν ἐποχῶν. Ἐπινοητὴς τῶν μὴ ὀρθοδόξων δογμάτων ἐπιδεξιότατος. Ἐφευρέτης τῆς διαστροφῆς τῆς ἀλήθειας ἱκανότατος. Μέγιστος καινοτόμος καὶ μεταρρυθμιστὴς τῶν Ἀποστολικῶν καὶ Πατερικῶν παραδόσεων. Ἀρχηγὸς καὶ θεμελιωτὴς τῶν παντοίων κακοδοξιῶν. Νοθευτὴς τῆς ὀρθοδόξου διδασκαλίας τὸ παντάπαν ἀσυναγώνιστος. Νοθευτὴς τῶν ὀρθῶν δογμάτων πάντῃ ἀμίμητος. Διαστροφεὺς τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας ἁπαντάπασι ἀπαράβλητος. Ὁ Πάπας εἶναι ἡ τελεία προσωποποίησις τῆς πλάνης καὶ ἡ ἀπόλυτος ἐνσάρκωσις τῆς αἱρέσεως. Ἄριστος ἰθυντὴρ τῆς διαβρώσεως καὶ ἀλλοτριώσεως τῆς ἀληθείας. Εἰσηγητὴς καὶ πρωταγωνιστὴς τῶν ἀντικανονικῶν καὶ ἀντιπαραδοσιακῶν πρωτοβουλιῶν ὁλωσδιόλου ἀσύμβλητος.

«Δεν πρέπει να υπακούμε αδιάκριτα και απροϋπόθετα σε ο,τι …αποφασιζουν οι επισκοποι» !!!


Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση

Υπακοή εις τους ποιμένας

Υπακοή εις τους ποιμένας Προβάλλεται επίσης το επιχείρημα της οφειλομένης υπακοής εις τους ποιμένας, ότι πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στον Αρχιεπίσκοπο και στη Σύνοδο, που γνωρίζουν τις πτυχές του Θέματος και το αντιμετωπίζουν σωστά.
Κανένας δεν αμφισβητεί την αυθεντία και το κύρος του επισκοπικού αξιώματος. Είναι όντως σύσταση και διδασκαλία της Αγίας Γραφής και των ιερών κανόνων το «πείθεσθαι τοις ηγουμένοις υμών και υπείκετε». Αλοίμονο αν επικρατήσει στην Εκκλησία η αναρχία και η αταξία. Πρέπει όμως στο σημείο αυτό να λεχθεί ότι η υπακοή στους επισκόπους δεν είναι αδιάκριτη και απροϋπόθετη. Δεν πρέπει να υπακούμε αδιάκριτα σε ό,τι λέγουν και ό,τι αποφασίζουν οι επίσκοποι. Αν αυτό ίσχυε, θα είχε καταλυθεί η Ορθόδοξος πίστις, δε θα είχαμε αγωνιστάς και ομολογητάς Αγίους.
Πόσοι επίσκοποι και Πατριάρχες υιοθέτησαν και δίδαξαν αιρέσεις και πόσες σύνοδοι στην ιστορία της Εκκλησίας δεν συνήλθαν για να υποστηρίξουν πλάνες και παρεκκλίσεις από την υγιαίνουσα διδασκαλία; Έπρεπε το πλήρωμα της Εκκλησίας να κάνει υπακοή και να ακολουθήσει την πλάνη; Δεν θα υπήρχαν τότε τα υγιή δόγματα, όλα θα τα κατέλυαν οι αιρετικοί. Δεν θα υπήρχαν Αθανάσιοι και Βασίλειοι και Γρηγόριοι και Μάξιμοι και Δαμασκηνοί, Φώτιοι και Παλαμάδες και Μάρκοι Ευγενικοί.

Παγκόσμιο Συνέδριον Εκκλησιών (αιρετικών)· απάτη και παγίδα!

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

π. Αυγουστ

Ὁποία τραγικὴ εἰρωνεία! Ἀντὶ περιφραγμάτων ἡ Ἑλλὰς ἀνοίγει τὰς θύρας της διὰ νὰ ὑποδεχθῆ ποίους; Τοὺς ἐχθροὺς τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, ἐκείνους οἱ ὁποῖοι μᾶς στέλλουν ἐδῶ τοὺς πράκτορές των διὰ νὰ προσηλυτίσουν Ἕλληνας εἰς τὰς αἱρέσεις των.
«Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν – Οικουμενισμος παναιρεσην»! Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν, καὶ ἄς ἀπουσιάζουν ἀπʼ αὐτὸ ἡ Δυτικὴ Ἐκκλησία καὶ αἱ περισσότεραι αὐτοκέφαλαι Ἐκκλησίαι τῆς Ἀνατολῆς. Ὁποία ἀπάτη! Ὁποία παγίς! Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν. Τὸ ὀρθόν: θὰ ἔπρεπε νὰ λέγεται καὶ νὰ γράφεται Παγκόσμιον Συνέδριον αἱρετικῶν…..
Ἐὰν ἔζων σήμερον οἱ μεγάλοι τῆς Ἐκκλησίας Πατέρες θὰ ἐλάμβανον μέρος εἰς τοιαῦτα συνέδρια, εἰς τὰ ὁποῖα παρίστανται ὄχι ἀντιπρόσωποι μιᾶς αἱρέσεως, ἀλλὰ ὅλων τῶν αἱρέσεων, τοὺς ὁποίους κατεδίκασαν ἐκεῖνοι μὲ ἀφορισμούς;
Νὰ εἶσθε βέβαιοι ὅτι οὐδεὶς ἐκ τῶν ἀοιδίμων ἐκείνων ἀνδρῶν καὶ προμάχων τῆς πίστεως θὰ ἐλάμβανε μέρος. Καὶ σεῖς, οἱ ὁποῖοι σήμερον εἰς τὰς θέσεις αὐτῶν εὑρίσκεσθε καὶ βαρύνεσθε μὲ φρικτοὺς ὄρκους ἔναντι τοῦ θυσιαστηρίου διὰ τὴν φύλαξιν τῆς ἱερᾶς παρακαταθήκης τὸ αὐτὸ θὰ ἔπρεπε νὰ πράξητε….

Η Συνοδος της Κρητης και το Παγκοσμιο Συμβουλιο τῶν Ἐκκλησιων (ΠΣΕ)

Πρωτοπρεσβύτερος, Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος, Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
Τὸ κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο» τῆς Συνόδου τῆς Κρήτης (2016) κάνει ἐκτεταμένη ἀναφορὰ στὸ ΠΣΕ (§§ 16-21) καὶ στὴ συμβολή του στὴν Οἰκουμενικὴ Κίνηση μὲ ἔκδηλο ἐνθουσιασμό.
1. Ἰδιαιτέρως ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης ἐκφράζει θετικὴ ἐκτίμηση γιὰ τὴν «θεολογικὴ προσφορὰ» τῆς Ἐπιτροπῆς «Πίστις καὶ Τάξις» τοῦ ΠΣΕ καί σημειώνει: «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία … ἐκτιμᾶ θετικῶς τὰ ὑπ’ αὐτῆς ἐκδοθέντα θεολογικὰ κείμενα … τὰ ὁποῖα ἀποτελοῦν ἀξιόλογον βῆμα εἰς τὴν Οἰκουμενικὴν Κίνησιν διὰ τὴν προσέγγισιν τῶν Ἐκκλησιῶν» (κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο» § 21). Ἀσφαλῶς δὲν εἶναι τῆς παρούσης ἀναλυτικὴ ἀναφορὰ στὰ κείμενα τῆς Ἐπιτροπῆς. Εἶναι ὅμως ἐπιτρεπτὴ μία τόσο γενικόλογη προσέγγιση ἐκ μέρους τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου; Ἐπιτρέπεται ἡ «Ἁγία καί Μεγάλη» Σύνοδος χωρὶς εἰδικὴ καὶ λεπτομερή μελέτη νὰ «ἐκτιμᾶ θετικῶς τά θεολογικὰ κείμενα» τῆς Ἐπιτροπῆς «Πίστις καὶ Τάξις» καί τήν ἐν γένει «θεολογικὴ προσφορὰ» τοῦ ΠΣΕ, ὅταν αὐτὰ ἀκριβῶς τὰ κείμενα εἶναι γεμάτα ἀπὸ προτεσταντικὲς κακοδοξίες καὶ γι’ αὐτὰ τὰ κείμενα πολλὲς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες ἔχουν διατυπώσει κατ’ ἐπανάληψιν σοβαρὲς ἐπιφυλάξεις, οἱ ὁποῖες ἔχουν καταγραφεῖ ἀκόμα καὶ στὰ πρακτικὰ τῆς Γ΄ Πανορθοδόξου Προσυνοδικῆς Διασκέψεως (1986) (Γ΄ΠΠΔ)[1]; Γιατί τέτοια προχειρότητα ἀπὸ μία Σύνοδο ποὺ διεκδικεῖ νὰ κατα-ταγεῖ στὴν ἐκκλησιαστικὴ συνείδηση ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη»;

http://aktines.blogspot.gr/2016/09/blog-post_612.html

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

ΗΠΑ: Το υψηλότερο «ανθρωπιστικό» βραβείο του Οικουμενικού Πατριαρχείου δόθηκε στον φανατικό υποστηρικτή των αμβλώσεων και του τρανσεξουαλισμού, κυβερνήτη της Ν. Υόρκης Andrew Cuomo!


Του π. Mark Hodges (LifeSiteNews) / ΚΟ

Με το Αθηναγόρειο Βραβείο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, βράβευσε το Τάγμα των «Αρχόντων» του Αποστόλου Ανδρέα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, έναν από τους πιο διαβόητους υποστηρικτές της έκτρωσης, του "γάμου" των ομοφυλόφιλων ​​και των "τρανσέξουαλ τουαλετών" στα σχολεία, τον κυβερνήτη της Νέας Υόρκης Andrew Cuomo (Αντριου Κουόμο).
 
Η βράβευση έγινε από τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο στις 15 Οκτωβρίου στο New York Hilton, παρουσία του προέδρου της ΝΔ, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Για άλλη μια φορά, οι επικεφαλής της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας αποδεικνύουν, με ένα «ανθρωπιστικό» βραβείο, ότι στην επιτακτική προσπάθειά τους να εγκριθούν από τον «Καίσαρα» δεν νοιάζονται για τους πιο ευάλωτους στην ανθρωπότητα.

Το βραβείο αποτελεί αναγνώριση του Cuomo στην υποστήριξη και την καταλυτική συμβολή του στην προσπάθεια ανοικοδόμησης του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου στο νότιο Μανχάτταν, του μοναδικού τόπου λατρείας  που καταστράφηκε από τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου 2001. Η ιστοσελίδα των Αρχόντων εξηγεί ότι υπήρξε "ο άνθρωπος κλειδί" στη διαδικασία εξασφάλισης μιας συμφωνίας με την Λιμενική Αρχή της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ για την ανοικοδόμηση και την ανάσταση της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Αγίου Νικολάου και του Εθνικού Παρεκκλησίου στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου.

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟ (ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟ

"Με τα ΝΠΣ ο ορθόδοξος μαθητής αντιμετωπίζεται ως ουδετερόθρησκος και όχι ως μέλος της Εκκλησίας". ______Οι εκπ/κοί "δικαιούνται και υποχρεούνται να αρνηθούν την εφαρμογή των παραπάνω υπουργικών αποφάσεων".



Ενώπιον Παντός Αρμοδίου Δικαστηρίου και Πάσης Αρχής

Ανοικτή Επιστολή Διαμαρτυρίας - Εξώδικη Δήλωση - Πρόσκληση     Πολιτών της Καβάλας  Γονέων και Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών 


Προς
Τους κ. βουλευτές της  Καβάλας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο    
Τον κ. Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤον κ. Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤους Διευθυντές  όλων των   Δημοτικών Σχολείων της  ΚαβάλαςΤους κ. Γυμνασιάρχες του Νομού ΚαβάλαςΤους κ. Λυκειάρχες του Νομού  ΚαβάλαςΤον κ. Πρόεδρο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας   παράρτημα ΚαβάλαςΤον κ. Πρόεδρο της Ο.Λ.Μ.Ε Καβάλας Τους  κ. Δασκάλους και Θεολόγους της Καβάλας 

        Αξιότιμοι κύριοι,
  Τον τελευταίο καιρό   διαπιστώνουμε  ότι γίνεται μία συστηματική προσπάθεια αλλοιώσεως του μαθήματος των θρησκευτικών καθώς  το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών:
   1. Μετατρέπει τα Θρησκευτικά σε ένα πολυθρησκειακό μάθημα, το οποίο αναμειγνύει και πολτοποιεί, με εντελώς αντιεπιστημονικό, αντιπαιδαγωγικό και εξωθεολογικό τρόπο, τον ορθόδοξο Χριστιανισμό με τις χριστιανικές ομολογίες και τις θρησκείες.

Πετώντας πάνω από την Ελλάδα μας και τα μνημεία της βίντεο μοναδικό

Μια μαγευτική περιήγηση -σε high definition- πετώντας πάνω από την Ελλάδα.

 Ξεκινώντας από την Αθήνα, θα μας ταξιδέψει σε μοναδικά μέρη εξερευνώντας διάσπαρτα Ελληνικά νησιά στο λαμπρό μπλε του Αιγαίου, αρχαία ερείπια, καταπράσινους λόφους, βραχώδεις ακτές και ιστορικούς τόπους γεμάτους παραδόσεις. 

Θα πετάξουμε από την Κέρκυρα στην Κρήτη, από τα Μετέωρα στην Μύκονο, στην Πελοπόννησο, στη Ρόδο, στη Σαντορίνη, στη Θεσσαλονίκη και σε πολλούς άλλους λαμπρούς προορισμούς αυτού του υπέροχου τόπου!


  Αρχικός τίτλος «Visions of Greece»
Ενεργοποιήστε του υπότιτλους για να δείτε μερικές από τις τοποθεσίες.

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Πείθεσθε τοις ...ηγουμένοις υμων!


γίου Νικοδήμου:  Ἑρμηνεία εἰς τὸ
.
«Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν»


«δῶ ὁ Ἀπόστολος Παῦλος κάμνει τὸν λόγον περὶ Ἐπισκόπων καὶ Ἀρχιερέων· ἀφοῦ δὲ πρότερον ἐπαίνεσεν αὐτοὺς μὲ τὸν λόγον, ὁποῦ εἶπεν ἀνωτέρω, ὅτι αὐτοὶ εἶναι πιστοὶ καὶ ἄξιοι νὰ ζηλεύωνται ἀπὸ ἐκείνους ὁποῦ τοὺς θεωροῦσι· «μνημονεύετε τῶν ἡγουμένων ὑμῶν... ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς, μιμεῖσθε τὴν πίστιν» (Ἑβρ. ιγ' 7)· ἀφοῦ λέγω, ἐπαίνεσεν αὐτοὺς πρότερον, διὰ τοῦτο τώρα λέγει ἐδῶ, ὅτι πείθεσθε εἰς τοὺς τοιούτους Ἐπισκόπους καὶ Ἀρχιερεῖς σας, ἀδελφοί μου Χριστιανοί.
Ἀλλ' ἤθελεν εἰπῇ τίνας· τί λοιπόν; Πρέπει νὰ πειθώμεθα εἰς κάθε ἡγούμενον καὶ ἀρχιερέα καὶ ἄρχοντα, κὰν εἶναι κακός; Ἐγὼ δέ σοι ἀποκρίνομαι· κατὰ τί λέγεις, Χριστιανέ, πὼς εἶναι ὁ ἀρχιερεὺς καὶ ἡγούμενός σου κακός; Εἰ μὲν καὶ εἶναι κατὰ τὴν πίστιν κακός, ἤγουν εἰ μὲν ἔχει αἱρετικὰ δόγματα καὶ βλάσφημα, φεῦγε ἀπὸ αὐτόν, κὰν καὶ εἶναι Ἄγγελος ἀπὸ τὸν οὐρανόν· εἰ δὲ καὶ εἶναι κατὰ τὴν ζωὴν καὶ πολιτείαν κακός, πείθου εἰς αὐτόν· λέγει γὰρ ὁ Κύριος περὶ τῶν τοιούτων “ὅτι ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ Γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι· πάντα οὖν ὅσα ἂν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γὰρ καὶ οὐ ποιοῦσι” (Μάτθ. κγ' 3)(*).

Γιατί, στίς Πανορθόδοξες συνδιασκέψεις δὲν συζήτησαν ποτὲ γιὰ τὶς μεγάλες αἱρέσεις ὅπως ὁ Παπισμός, ὁ Ἀγγλικανισμὸς καὶ βεβαίως ὁ Οἰκουμενισμός;;;


    «Άρχισαν εχθές, 31 Οκτωβρίου ε.έ., στο Παπαστράτειο Μέγαρο , οι εργασίες της «ΚΗ΄ Πανορθοδόξου Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων διά θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας», με θέμα: "Αιρετικές και αποκρυφιστικές θεωρήσεις περί ανθρώπου και ανθρώπινα δικαιώματα"».  (Ἐδῶ)

 λλη μιὰ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη γιὰ τὶς αἱρέσεις, ἡ 28η πραγματοποιεῖται στὸ Ἀγρίνιο. Οἱ συνδιασκέψεις αὐτές, ποὺ συνέρχονται ἐδῶ καὶ 28 περίπου χρόνια, ἐπεσήμαναν ἕως τώρα πάνω ἀπὸ 400 αἱρέσεις καὶ παραθρησκευτικὲς ὁμάδες, τὶς ὁποῖες καὶ περιέλαβαν σὲ Κατάλογο ποὺ ἐξέδωσαν. Οἱ περισσότερες ἀπὸ αὐτές, εἴτε δὲν δραστηριοποιοῦνται στὴν Ἑλλάδα, εἴτε ἀριθμοῦν μερικὲς δεκάδες, ἢ ἑκατοντάδες ἢ ἔστω καὶ κάποιες χιλιάδες ὀπαδούς. Ὅμως, ἀπὸ τὸν κατάλογο ἀπουσιάζουν σκανδαλωδῶς οἱ κυριότερες ἀπὸ τὶς αἱρέσεις, ὅπως ὁ Παπισμός, ὁ Ἀγγλικανισμὸς  καὶ βεβαίως  ὁ  Οἰκουμενισμός!!!
Γιατί, οἱ Πανορθόδοξες αὐτὲς συνδιασκέψεις δὲν συζήτησαν  ποτὲ γιὰ τὶς παραπάνω μεγάλες αἱρέσεις; Ποιοῦ ἢ ποιῶν Ἐντολὲς ἐφαρμόζουν; Ἀπὸ ποιόν παίρνουν κατευθύνσεις;
Οἱ συμμετέχοντες ἀντι-Οἰκουμενιστὲς κληρικοί, δὲν «πῆραν χαμπάρι» γι’ αὐτὴν τὴν σκόπιμη ἀπουσία συζητήσεως τῶν μεγάλων αἱρέσεων; Ἂν ναί, γιατί δὲν διαμαρτύρονται ἢ γιατί δὲν παραιτοῦνται ἀπὸ μιὰ στημένη Συνδιάσκεψη, ποὺ προσφέρει ἄλλοθι γιὰ νὰ καλύψουν, πίσω ἀπὸ ἀντιαιρετικὲς Συνδιασκέψεις, τὴν ἅλωση τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό καὶ τὸν Παπισμό; Ἰδιαίτερα ὁ μητροπολίτης Αἰτωλίας Κοσμᾶς ποὺ εὐλόγησε τὴν τελευταία Συνδιάσκεψη (ἀλλὰ καὶ ἄλλοι κληρικοί) πῶς δικαιολογοῦν αὐτὸ τὸ γεγονός; Θὰ ὁμιλήσουν ὑποκριτικότατα γιὰ τὴν «εν Χριστώ ενότητα», γιὰ κάποιους ἄλλους «προβατοσχήμους λύκους», γιὰ κάποιες "ἀποκρυφιστικὲς ὀργανώσεις", ἀλλὰ γιὰ τὸν Παπισμὸ καὶ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Δυστυχῶς γι' αὐτὸν ...τσιμουδιά! Αὐτοὶ εἶναι οἱ σύγχρονοι "θεοπρόβλητοι" ἐκκλησιαστικοὶ ἡγέτες!
Στὴ συνέχεια παραθέτουμε τὸν τόπο καὶ τὰ θέματα, μὲ τὰ ὁποῖα ἀσχολήθηκαν οἱ περισσότερες Συνδιασκέψεις τὶς τελευταῖες δεκαετίες (ἐκτὸς ἀπὸ τὶς πρῶτες  ποὺ δὲν βρήκαμε στὸ διαδίκτυο). Θὰ διαπιστώσετε ὅτι ἀπουσιάζουν θέματα γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό καὶ τὶς ἄλλες μεγάλες «ἀδελφὲς ἐκκλησίες», ὅπως ἀπουσιάζουν οἱ μεγάλες αἱρέσεις καὶ ἀπὸ τὸν κατάλογο τῶν αἱρέσεων! 

Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΤΩΝ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΕΩΝ
ΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΑΣ»
Ε' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας (1993) ενέταξε την Σαηεντόλοτζυ και την UMan Hellas στις ομάδες που είναι ασυμβίβαστες με την Ορθοδοξία
Ζ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και
παραθρησκείας (Αλίαρτος 20-26.9.1995) ασχολήθηκε με τις ποικίλες πνευματικές και κοσμοθεωριακές ομάδες και τάσεις καθώς και με τις νεοφανείς αιρέσεις και παραθρησκευτικές ομάδες,... ο κίνδυνος τού Ισλάμ, ιδιαίτερα ιδέες τού μυστικισμού των Σούφι,... Βουδιστές και Ινδουιστές ποικίλων αποχρώσεων...

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ - ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ



ΣΥΛΛΟΓΟΣ  «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»:

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ -   ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ



ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΚΑΙ ΩΡΑ 6.00 μ.μ. ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Ὁ ρόλος τῶν λαϊκῶν μέσα στὴν Ἐκκλησία μετὰ τὴν “Πανορθόδοξη Συνοδο”».

Κύριος ὁμιλητῆς: Ἀπόστολος Σαραντίδης, θεολόγος - δάσκαλος.

Διοργάνωση: σύλλογος «Στρατηγὸς Μακρυγιάννης»

 Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,



  Εἶναι γνωστὸ ὅτι κάποιες φορὲς οἱ ἄνθρωποι τοῦ κόσμου σκέφτονται καλύτερα ἀπὸ ἐμᾶς τοῦ Ὀρθοδόξους Χριστιανούς! Αὐτὸ ἀποδεικνύει καὶ τὸ παρακάτω  ἄρθρο τῆς Οἰκουμενικῆς Διακήρυξης γιὰ τὰ Ἀνθρώπινα Δικαιώματα τοῦ ΟΗΕ:

  « Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι γεννιοῦνται ἐλεύθεροι καὶ ἴσοι στὴν ἀξιοπρέπεια καὶ τὰ δικαιώματα. Εἶναι προικισμένοι μὲ λογικὴ καὶ συνείδηση, καὶ ὀφείλουν νὰ συμπεριφέρονται μεταξύ τους μὲ πνεῦμα ἀδελφοσύνης» (Ἄρθρο 1).

 Ὅπως γνωρίζουμε  ἀδελφοί, ἡ κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας μας εἶναι ὁ Χριστὸς καὶ Σώμα της εἶναι οἱ κληρικοί, οἱ μοναχοὶ καὶ οἱ λαϊκοί. Δὲν εἶναι τώρα ὑπερβολὴ νὰ ποῦμε ὅτι, δὲν δυνάμεθα νὰ σιωποῦμε ὅταν ὁ Πατριάρχης παρεκτρέπεται ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη καὶ οἱ ἐπίσκοποί μας -πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων- σιωποῦν καὶ δὲν ἐνεργοῦν!


Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς:Μνημονεύουν τὸν μεγαλύτερο βλάσφημο καὶ μεγαλύτερον αἱρεσιάρχην ὅλων τῶν αἰώνων τοῦ Χριστιανισμοῦ ὡς «ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας»! Αὐτὸν ποὺ δὲν ἄφησε τίποτα ὄρθιο μέσα στὴν Ὀρθοδοξία!

Μὰ ἔφυγε τελείως ἀπὸ τὶς καρδιὲς τῶν ἐπισκόπων αὐτῶν ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ; Δὲν καταλαβαίνουν ὅτι λέγοντας αὐτὰ κοροϊδεύουν τὸ Θεὸ καὶ ὅτι «φοβερὸν τὸ ἐμπεσεῖν εἰς χεῖρας Θεοῦ ζῶντος, ἐξ ὧν οὔκ ἐστιν ὁ ἐξελέσθαι δυνάμενος»; (Χρυσόστομος)

 Ἀπορῶ, πῶς ὁ Θεὸς ἀνέχεται νὰ ἀποκαλεῖται, ὁ μέγιστος αὐτὸς βλάσφημος καὶ αἱρεσιάρχης, ὡς «ὀρθοτομῶν τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας» καὶ δὲν ρίχνει φωτιὰ νὰ μᾶς κάψη· καὶ αὐτοὺς ποὺ τὸν μνημονεύουν καὶ ἐμᾶς  ποὺ τοὺς ἀκοῦμε καὶ δὲν διαμαρτυρόμεθα!




Μία πνευματικὴ ἀποτίμησις τῆς 25ετίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου
φορμὴ γιὰ τὸ ἄρθρο αὐτό μοῦ ἔδωσε ἡ θλίψη ποὺ αἰσθανόμουν ὅταν ἄκουγα νὰ μνημονεύουν, κατὰ τὴν ἱερότερη στιγμὴ τῆς Θείας Λειτουργίας, οἱ ἐπίσκοποι τῶν λεγομένων «Νέων Χωρῶν» τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, τὸν Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖον, καὶ μάλιστα ὡς «ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς Σῆς Ἀληθείας», ἀποτεινόμενοι εἰς τὸν Θεόν, χωρὶς φόβον καὶ χωρὶς ντροπή! Μὰ ἔφυγε τελείως ἀπὸ τὶς καρδιὲς τῶν ἐπισκόπων αὐτῶν ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ; Δὲν καταλαβαίνουν ὅτι λέγοντας αὐτὰ κοροϊδεύουν τὸ Θεὸ καὶ ὅτι «φοβερὸν τὸ ἐμπεσεῖν εἰς χεῖρας Θεοῦ ζῶντος, ἐξ ὧν οὔκ ἐστιν ὁ ἐξελέσθαι δυνάμενος»; (Χρυσόστομος) Μνημονεύουν τὸν μεγαλύτερο βλάσφημο καὶ μεγαλύτερον αἱρεσιάρχην ὅλων τῶν αἰώνων τοῦ Χριστιανισμοῦ ὡς  «ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας»! Αὐτὸν ποὺ δὲν ἄφησε τίποτα ὄρθιο μέσα στὴν Ὀρθοδοξία!
Ἀλλὰ ἂς ἔλθουμε εἰς ὁρισμένα ἐκ τῶν «ἀρρήτων ρημάτων» τοῦ «ὀρθοτομοῦντος τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας», γιὰ νὰ μὴν λέγουν ὅτι τὸν ἀδικοῦμε:  Εἰς τὸ μήνυμά του πρὸς μία Παγκόσμια Διάσκεψη πού ἔγινε τὸ 2001 στὸ Durban τῆς Νότιας Ἀφρικῆς, ἔγραφε τὰ ἑξῆς φρικτά:  «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δέν ἐπιδιώκει νά πείσῃ τούς ἄλλους περί συγκεκριμένης τινός ἀντιλήψεως τῆς ἀληθείας ἤ τῆς ἀποκαλύψεως, οὔτε ἐπιδιώκει νά τούς μεταστρέψῃ εἰς συγκεκριμένον τινά τρόπον σκέψεως»!  Δηλαδή, «Παναγιώτατε», ὁ Χριστὸς ὅταν διέταξε τοὺς μαθητᾶς Του, κατὰ τὴν ὥρα τῆς εἰς Οὐρανοὺς Ἀναλήψεώς Του, «Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη… διδάσκοντες αὐτοὺς τηρεῖν πάντα ὅσα ἐνετειλάμην ὑμίν», δὲν ἐπεδίωκε «νὰ τοὺς μεταστρέψη εἰς συγκεκριμένον τρόπον σκέψεως» ἀποκηρύσσοντας τὰς ψευδοθρησκείας των, δεχόμενοι τὸ κήρυγμα τῶν Ἀποστόλων;    Πῶς, λοιπόν, ὁ «ὀρθοτομῶν τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας» διδάσκει ἀντίθετα ἀπὸ τὸν Χριστόν;  Ἤ, μήπως, τὰ λόγια του Χριστοῦ «ἐγὼ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωὴ» δὲν εἶναι ἀληθινὰ καὶ εἶναι ἀληθῆ τὰ ψεύδη τοῦ κ. Βαρθολομαίου;  Μᾶλλον θὰ πρέπει νὰ ἔχει δίκιο ὁ «ὀρθοτομῶν τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας», καθότι ἀποκαλεῖται
«Παναγιώτατος», ἐνῶ ὁ Χριστὸς καλεῖται, ἁπλῶς, «Ἅγιος», μολονότι εἶναι Θεός!   «Ἡ Αὐτοῦ Θειοτάτη Παναγιότης»(sic), βλέπετε, τὰ ἔχει ὅλα εἰς ὑπερθετικὸν βαθμόν! Τὸ μὲν «Παναγιώτατος» τὸ ἀπέκτησε χωρὶς κόπο, λόγῳ θέσεως (Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως) τὰ δὲ ἄλλα μετὰ κόπου καὶ μόχθου μεγάλου (βλάσφημος καὶ αἱρεσιάρχης) ταξιδεύοντας, μετὰ πάσης πολυτελείας, ἀνὰ τὴν ὑφήλιον!
Καὶ ἐπανερχόμεθα εἰς τὰ «ἄρρητα ρήματα» τοῦ «ὀρθοτομοῦντος τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας». Εἰς τὸ μήνυμά του πρὸς τοὺς Μουσουλμάνους  ὄλου τοῦ κόσμου ἐπί τῇ εὐκαιρίᾳ τῆς θρησκευτικῆς ἑορτῆς τοῦ Ραμαζανίου, το 2001, ἔγραφε: «Ὁ Θεός εὐαρεστεῖται εἰς τήν εἰρηνικήν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καί, μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τόν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποῖαι ὑπάρχουν εἰς τήν πίστιν μεταξύ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν»!  Ποιός, λοιπὸν λέει, τώρα, τὴν ἀλήθεια; Ὁ Χριστὸς ποὺ λέγει ὅτι «οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν Πατέρα εἰ μὴ δὶ' ἐμοῦ» ἢ ὁ «ὀρθοτομῶν τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας» ποὺ λέει ὅτι ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὰς προσευχᾶς τῶν Μουσουλμάνων (καὶ τῶν Ἑβραίων);  Ἀπορῶ, πῶς ὁ Θεὸς ἀνέχεται νὰ ἀποκαλεῖται, ὁ μέγιστος αὐτὸς βλάσφημος καὶ αἱρεσιάρχης, ὡς «ὀρθοτομῶν τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας» καὶ δὲν ρίχνει φωτιὰ νὰ μᾶς κάψη· καὶ αὐτοὺς ποὺ τὸν μνημονεύουν καὶ ἐμᾶς  ποὺ τοὺς ἀκοῦμε καὶ δὲν διαμαρτυρόμεθα!

Οι πολύτεκνοι για μια ακόμη φορά κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου!


Υπάρχει μέλλον για την Ελλάδα;                                                   30-10-2016


κ.Βουλευτά,

Ζούμε σε μια εποχή που έχει χαθεί κάθε ίχνος δημογραφικής πολιτικής από την πλευρά της επίσημης Πολιτείας. Κανένας από τους κυβερνώντες (από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μέχρι και τον τελευταίο που έχει λόγο στα πολιτικά δρώμενα… να ασχολείται με το Δημογραφικό, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Δεν είναι που οι πολύτεκνοι έχασαν πολλά από τα επιδόματα, αλλά το μένος των κυβερνώντων ή συγκυβερνώντων που έχει να κάνει και με το χάσιμο των περισσοτέρων από τα θεσμικά – δημογραφικά κίνητρα, που ο νομοθέτης είχε θεσπίσει για να ενθαρρυνθούν τα νέα ζευγάρια να προχωρήσουν σε γάμο για τη δημιουργία οικογένειας και με τη βοήθεια του Θεού να αποκτήσουν παιδιά.


Η ειδική φροντίδα που επιτάσσει το Σύνταγμα μας (άρθρο 21) για την πολύτεκνη οικογένεια έχει προ πολλού εκλείψει.. Επίσης η παρ. 5 του ίδιου άρθρου του Συντάγματος ορίζει, ότι ο: «Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους»

Επίσης το Σ.τ.Ε. και τα Διοικητικά Δικαστήρια της χώρας με  σειρά αποφάσεών τους έχουν αποφανθεί πως: «Η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων, αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικοτέρου δημοσίου συμφέροντος, προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στο νόμο υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας».


1.      Σε μια εποχή που οι θάνατοι υπερτερούν κατά πολύ των γεννήσεων (Από 1/1/2016 έως 3/10/2016, οι θάνατοι ανήλθαν σε 88.989, ενώ οι γεννήσεις είναι μόλις 69.488, δηλαδή οι θάνατοι υπερέχουν κατά 19.501!!!   Στην πραγματικότητα η χώρα μας βρίσκεται στα πρόθυρα της δημογραφικής κατάρρευσης!

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Συγκλονίζει ο τάφος του Ιησού. Είναι ζωντανός τάφος. Εκπέμπει το μήνυμα της Ανάστασης και της ελπίδας








«Το έργο βρίσκεται στην καρδιά της εξέλιξης του, στην πιο κρίσιμη φάση του. Η εμπειρία είναι συγκλονιστική», δήλωσε η καθηγήτρια του ΕΜΠ

Παγκόσμιο ενδιαφέρον προκαλεί η είδηση ότι επιστήμονες άνοιξαν μετά από αιώνες για πρώτη φορά τον Πανάγιο Τάφο. Και ιδιαίτερη συγκίνηση το γεγονός ότι τη μαρμάρινη πλάκα που σκέπαζε τον τάφο του Ιησού στον Ναό της Αναστάσεως στην Ιερουσαλήμ μετακίνησαν οι Έλληνες αναστηλωτές και συντηρητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που έχουν αναλάβει την αναστήλωση και αποκατάσταση του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου.

«Το έργο βρίσκεται στην καρδιά της εξέλιξης του, στην πιο κρίσιμη φάση του. Η εμπειρία είναι συγκλονιστική» δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η καθηγήτρια του ΕΜΠ Αντωνία Μοροπούλου, επικεφαλής της διεπιστημονικής ομάδας του ΕΜΠ.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία του ΑΠΕ-ΜΠΕ με την κ. Μοροπούλου στην Ιερουσαλήμ όπου βρίσκεται, καθώς οι εργασίες στον Πανάγιο Τάφο συνεχίζονται, η ίδια αφηγείται:

«Στις 26/10 μετακυλήσαμε την πλάκα του Παναγίου Τάφου δεδομένου ότι ολοκληρώναμε τη φάση των ενεμάτων κι έπρεπε να προστατεύσουμε τον Ιερό Βράχο. Κάτω από την μαρμάρινη πλάκα του κάλφα Κομνηνού του φημισμένου αρχιτέκτονα που είχε κάνει την αποκατάσταση του τάφου το 1810 (μετά την πυρκαγιά του 1808) βρήκαμε μια πλάκα μάλλον σταυροφοριακή -αυτό τεκμαίρεται από τον χαρακτηριστικό σταυρό των Σταυροφοριών που φέρει επάνω της. Και από κάτω βρήκαμε την κοίτη του βράχου που θεωρείται ότι τοποθετήθηκε το σώμα του Ιησού.

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Η συνέντευξη του Καρδινάλιου που αποκαλύπτει τους Οικουμενιστές!


 
   Στην παρακάτω συνέντευξη (ακολουθούν αποσπάσματα σε μετάφραση) που έδωσε ο καρδινάλιος Κουρτ Κοχ (υπεύθυνος της παπικής έδρας για τον διάλογο με τους Ορθοδόξους), στις 26.10.16, στην γερμανική εφημερίδα "Tagespost" αποκαλύπτεται, τι επιθυμούν οι παπικοί μέσω του “οικουμενικού“ διαλόγου, πόσο προσκολλημένοι είναι στις αιρετικές κακοδοξίες τους, ποιός είναι ο υπόγειος ρόλος των οικουμενιστών "Ορθοδόξων" και προπάντων πόσο τους ενοχλεί (Καρδινάλιους και δημοσιογράφους) το γεγονός, ότι υπάρχουν ακόμα Ορθόδοξοι, που αντιδρούν και χαλούν τα σχέδια τους. Αποκαλύπτονται άμεσα και έμμεσα τα σχέδια των Οικουμενιστών και αναδεικνύεται η σπουδαιότητα των αγωνιστών ομολογητών Χριστιανών. Ο κάθε πιστός Χριστιανός καλείται να βγάλει από την συνέντευξη τα συμπεράσματά του και να αποφασίσει, ποιόν δρόμο, θέλει να ακολουθήσει. Των Πατέρων ή των Μεταπατέρων; Ο καρδινάλιος είναι ξεκάθαρος, τα σχόλια περιττεύουν.

 

Καρδινάλιος Κουρτ Κοχ:

«Οι Εντάσεις στην Ορθοδοξία είναι ένα πρόβλημα για τον οικουμενικό διάλογο»
  Δημοσιογρ.:  Σεβασμιώτατε, για πρώτη φορά λαμβάνει ένας ορθόδοξος θεολόγος το αναγνωρισμένο βραβείο Ratzinger (ονομασμένο προς τιμή του προηγούμενου πάπα Joseph Ratzinger). Πόσο αναγνωρισμένη είναι η θεολογία του Joseph Ratzinger στον ορθόδοξο κόσμο; 

 Κοχ: Ο Joseph Ratzinger είχε ήδη μεγάλη αναγνώριση στον ορθόδοξο κόσμο από την εποχή που ήταν θεολόγος. Γι’ αυτό όταν εκλέχθηκε το 2005 Πάπας Ρώμης, ήταν η χαρά στην Ορθοδοξία μεγάλη. Ήξεραν ότι ο Ratzinger γνωρίζει την Ορθοδοξία πολύ καλά και ότι ήταν ικανός για έναν καλό διάλογο. Από εκεί πηγάζει και η επιθυμία να τιμήσουμε με το βραβείο έναν ορθόδοξο θεολόγο. Ο καθηγητής Ιωάννης Κουρμπέλης ασχολήθηκε με την θεολογία του Ratzinger και πραγματοποίησε μία ωραία ομιλία στον νέο κύκλο «Ratzinger - μαθητές» στην ημερίδα, που είχαμε στην Κωνσταντινούπολη...
 Δημοσιογρ.: Φαίνεται, ότι στον διάλογο Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών επέστρεψε νηφαλιότητα.
   Κοχ: Θα έλεγα, ότι μέσα στην Ορθοδοξία υπάρχουν διαφορετικές κινήσεις. Από την μία έχουμε αυτούς που θέλουν μία μεγαλύτερη συμμετοχή στον οικουμενικό διάλογο και πραγματικά την ενότητα με μας (σημ. τους Παπικούς). Ο μεγάλος πρόδρομος σε αυτήν την προσπάθεια είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Από την άλλη μεριά υπάρχει μία αυξανόμενη κίνηση που βλέπει με σκεπτικισμό την οικουμενική κίνηση και τον διάλογο με τους Ρωμαιοκαθολικούς. Εδώ βλέπω την ύπαρξη μεγάλων εντάσεων μέσα στην Ορθοδοξία.....

ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ 5ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ


Η παραβολή του πλουσίου και του φτωχού Λαζάρου

Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

   Κυριακή Ε΄ Λουκά (Λουκ. ιστ’ 19-31)



Οι άνθρωποι αγωνίζονται για τα υπάρχοντά τους εδώ στη γη. Οι εξαντλητικοί και ανώφελοι διαπληκτισμοί τους δεν έχουν τέλος. Αχ, άνθρωποι! Πού ανήκετε; Είστε κοπάδι που μάχεστε για ένα βοσκοτόπι. Ο ιδιοκτήτης τόσο του κοπαδιού όσο και του λιβαδιού στέκεται και κοιτάζει με έκπληξη το κοπάδι του να διαπληκτίζεται για τη βοσκή του, όταν τόσο το κοπάδι όσο και η βοσκή ανήκουν σ’ εκείνον. Οι άνθρωποι θυμούνται πολλά πράγματα. Ένα μόνο πράγμα δε θυμούνται ποτέ, όσο συχνά και να τ’ ακούνε: πως έρχονται γυμνοί σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να κουβαλάνε τίποτα μαζί τους, και γυμνοί ξαναφεύγουν. Οι άνθρωποι μοιράζουν τη γη αυτή, αν και ποτέ σχεδόν δεν καταφέρνουν να το κάνουν σωστά. Προστατεύουν τα όρια της γης τους με τη ζωή τους. Και παρ’ όλα αυτά, τα σύνορα μετακινούνται. Το πιο φτηνό πράγμα συνήθως καταλήγει πολύ ακριβότερο. Οι άνθρωποι δε διαφωνούν σ’ αυτό, αλλά δίνουν στο τρομερό κόστος τα επίθετα «δικαιοσύνη» ή «πατριωτισμός» ή κάποιο άλλο βολικό όνομα. Το μόνο που δε λένε ποτέ, είναι πως συνιστά παραφροσύνη να πεθαίνουν πρόβατα για μια αγκαλιά χόρτα, όταν τα χόρτα είναι εκεί για να στηρίξουν τη ζωή, όχι για άλλο λόγο.

Διδασκαλία γιά τήν ταπεινοφροσύνη (Ἀββᾶς Δωρόθεος)


Είπε κάποιος από τους Γέροντες: «Πάνω απ’ όλα έχουμε ανάγκη από την ταπεινοφροσύνη και να είμαστε έτοιμοι, σε κάθε λόγο που ακούμε, να λέμε «Συγχώρεσέ με». Γιατί με την ταπεινοφροσύνη καταστρέφονται όλες οι παγίδες του εχθρού και αντιπάλου».
Ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ποιο είναι το βαθύτερο νόημα του λόγου του Γέροντα.
Για ποιο λόγο λέει: «Πάνω απ’ όλα έχουμε ανάγκη από την ταπεινοφροσύνη» και δεν λέει: «Πάνω απ’ όλα έχουμε ανάγκη από την εγκράτεια»; Γιατί ο Απόστολος λέει: «Εκείνος που αγωνίζεται είναι εγκρατής σε όλα» (Α’ Κορ. 9:25).
Ή, γιατί δεν λέει: «Πάνω απ’ όλα έχουμε ανάγκη από τον φόβο του Θεού»; Γιατί η αγία Γραφή λέει: «Αρχή της σοφίας είναι ο φόβος του Κυρίου» (Ψαλμ. 110:10) και ακόμα: «Με τον φόβο του Κυρίου καθένας φεύγει από το κακό» (Παροιμ. 15:27α).
Γιατί δεν λέει: «Πάνω απ’ όλα έχουμε ανάγκη από την ελεημοσύνη ή την πίστη»; Γιατί λέει η αγία Γραφή: «Με την ελεημοσύνη και την πίστη καθαρίζονται οι αμαρτίες» (Παροιμ. 15:27α). Και ο Απόστολος λέει: «Χωρίς πίστη είναι αδύνατο να ευαρεστήσει κανείς στον Θεό» (Εβρ. 11:6).
Αν, λοιπόν, είναι αδύνατο να ευαρεστήσει κανείς στον Θεό χωρίς πίστη, και με τις ελεημοσύνες και την πίστη καθαρίζονται οι αμαρτίες, και με τον φόβο του Κυρίου καθένας φεύγει από το κακό, και αρχή σοφίας είναι ο φόβος του Κυρίου, και αυτοί που αγωνίζονται είναι εγκρατείς σε όλα, πώς λοιπόν ο Γέροντας λέει ότι πάνω απ’ όλα έχουμε ανάγκη από την ταπεινοφροσύνη και άφησε όλα αυτά που είναι τόσο αναγκαία;

Η ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ




   ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ τὴν θεομητορικὴ ἑορτὴ τῆς ἁγίας Σκέπης, ποὺ συνδέεται μὲ τὰ ἄμφια τῆς Παναγίας.
   Τί θὰ πῇ ἄμφιο; Περιβολή, ἐνδυμασία, ῥοῦχο. Ἄμφια λέμε αὐτὰ ποὺ φοροῦν οἱ κληρικοὶ ὅταν λειτουργοῦν. Ἔτσι ἄμφια λέγονται καὶ τὰ ῥοῦχα ποὺ φοροῦσε ἡ Παναγία.
    - Ἄ, θὰ μᾶς ποῦν οἱ ἰεχωβῖτες καὶ ἄλλοι αἱρετικοί, ἐσεῖς τὰ ῥοῦχα τῆς Παναγίας λατρεύετε; Αὐτὰ θεοποιεῖτε;…
Ὄχι, ἀγαπητοί μου. Ἐμεῖς ἕνα Θεὸ λατρεύουμε καὶ προσκυνοῦμε, τὸν ἐν Τριάδι Θεό. Ἀλλὰ τὸ ν᾿ ἀποδίδουμε μιὰ ἰδιαιτέρα τιμὴ στὴν ἱερὰ περιβολὴ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου, αὐτὸ δὲν εἶνε ἔξω ἀπὸ τὴν ἁγία Γραφὴ καὶ τὴν ἱερὰ παράδοσι.

Ποινικό αδίκημα διαπράττουν οι Θεολόγοι καθηγητές!!! Θα ακολουθήσουν την ...συνταγή του Πάπα;

Νέα Γνωμοδότηση ΦΩΤΙΑ:

 Ποινικό αδίκημα διαπράττουν οι Θεολόγοι καθηγητές
.
που εφαρμόζουν στο σχολείο τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών


Krippas.JPG

Και δεύτερη Γνωμοδότηση για τα Θρησκευτικά, μετά από αυτή του κ. Απόστολου Βλάχου, αυτή τη φορά του κ. Γ. Κρίππα ο οποίος, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την επιχειρηματολογία του κ. Απ. Βλάχου, υποστηρίζει εμφαντικά ότι οι Θεολόγοι καθηγητές που εφαρμόζουν στο σχολείο τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών, διαπράττουν ποινικό αδίκημα (αξιόποινη πράξη).
Γνωμοδοτήσεις που μπορούν να επικαλούνται οι Θεολόγοι καθηγητές σε όσους τους αντιτείνουν ή τους εκφοβίζουν ότι είναι παράνομοι αν δεν εφαρμόζουν τα νέα Προγράμματα Σπουδών του κ. Φίλη και του ΚΑΙΡΟΥ.
***
Ποια επιχειρήματα μπορούν να προβληθούν δικαιολογούντα
την άρνηση των Θεολόγων Καθηγητών να εφαρμόσουν
το καινούργιο Πρόγραμμα Σπουδών
του μαθήματος των Θρησκευτικών
Αθήνα 12 Οκτωβρίου 2016
ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ
Μου ετέθησαν από την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων(ΠΕΘ), τα κάτωθι ερωτήματα και εζητήθη η επ' αυτών επιστημονική μου άποψη:
1) Η νέα ύλη του μαθήματος των Θρησκευτικών η εισαγομένη εις τα σχολεία δια της υπ' αριθ. 143575/Δ2/2016 αποφάσεως του Υπουργού Παιδείας είναι σύμφωνη προς τον νομό και προς το Σύνταγμα;
2) Εν αρνητική δε περιπτώσει (εάν δηλ, είναι αντίθετη προς τον νόμο και προς το Σύνταγμα) οι καθηγηταί Θεολόγοι που καλούνται, να την διδάξουν, δικαιούνται (ή υποχρεούνται) να αρνηθούν την εφαρμογή της και αν ναι, εις ποίες διατάξεις θα στηριχθούν;