Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Οι πατέρες της Ρουμάνικης Σκήτης διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Ο Προδρομάκος της Λαύρας μένετε... όλοι τον έχουν για ολίγον, ικανόν όμως να κάνει μεγάλο κακό ως προσκυνημένος του Βαρθολομαίου. Ποιός τον κατευθύνει; Ποιός τον οδηγεί;


Έκτακτο:Οι πατέρες της Ρουμάνικης Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου στη  περιοχή Βίγλας στο Άγιον Όρος, διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Με πληροφορίες από τους ερημίτες πατέρες της βίγλας ενημερώνουμε τούς αγαπητούς μας αναγνώστες ,ότι κατόπιν ψηφοφορίας στην Σκήτη και σε σύνολο 50 πατέρων αποφάσισαν τη διακοπή του μνημόσυνου. 

Η Ιερά Σκήτη πληροφόρησε την κυρίαρχο Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας και οι πιέσεις είναι φοβερές και πλέων εντατικές ,η αγωνία των Λαυριωτών  δε, είναι, να μην ανακοινωθεί προς τα έξω, στον κόσμο δηλαδή αυτή η απόφαση της Σκήτης!
 Ήταν τέτοιο το μένος του Ηγουμένου Προδρόμου της Μεγίστης Λαύρας, ,που με φασιστικό το τρόπο καταπατώντας την χιλιόχρονη τυπική δημοκρατική διαδικασία είπε, ότι ,από σήμερα καταργώ την μορφή διοικήσεως της Σκήτης! 

 Άξιο λόγου είναι επίσης πως τις μέρες αυτές αποστάλθηκε από το Πατριαρχείο της Ρουμανίας 
ο επίσκοπος Ανδρέας μητροπολίτης Σκλούζ για να δει την κατάσταση από κοντά και να λειτουργήσει ,οι πατέρες του ανακοίνωσαν πως δεν γίνεται δεκτός εκτός εάν αποκηρύξει την Σύνοδο του Κολυμπαρίου .


Αποτέλεσμα εικόνας για ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗ ΛΑΥΡΑ
Σχόλιο ἀπὸ "Τρελογιάννης":
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Μπράβο ! Μπράβο ! Μπράβο ! Πολύ μας αναπαύει η απόφαση αντίστασης της Ρουμάνικης σκήτης Ένα παράδειγμα προς μίμηση για ό,τι έχει απομείνει από το Αγιο Όρος αδούλωτο μετά την ανακοίνωση της Ιεράς Κοινότητος επί της μελέτης των πορισμάτων για την Κολυμπάριο Αγάντα αδέλφια δέν θα τους περάσει τόσο εύκολα ! Η ορθοδοξία αντιστέκεται, η ορθοδοξία ξυπνά !

Δέν του φαίνεται του Προδρόμου τέτοια φασιστικότητα !

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ




Μωυσής μοναχός, ο εκ Πρεβέζης διωχθείς

Ο Θρησκευτικός Οικουμενισμός σήμερα είναι μία Κίνηση για την ένωση όλων των αιρετικών ομολογιών της Δύσεως με την Ορθοδοξία σε πρώτο στάδιο και σε δεύτερο στάδιο την ένωση όλων των θρησκειών σε ένα τερατώδες κατασκεύασμα που λέγετε Πανθρησκεία.

Ο κύριος σκοπός του Οικουμενισμού είναι η εξαφάνιση του Χριστιανισμού και πρωτίστως της Ορθοδοξίας που κατέχει την πλήρη αλήθεια.

Ο Οικουμενισμός είναι ένα σατανικό κατασκεύασμα των σκοτεινών δυνάμεων. Η ποιο φοβερή αίρεση που πέρασε ποτέ στην ιστορία ή μάλλον παναίρεσης. Είναι ένα συνονθύλευμα θρησκειών, φιλοσοφιών και παραδόσεων σε μια αταίριαστη ενότητα. Είναι ένα σατανικό καταστρωμένο σχέδιο που υποστηρίζει ότι πουθενά δεν υπάρχει η μοναδική, η απόλυτος, η ενιαία αλήθεια. Ούτε και στην Ορθοδοξία!

Δείτε τα αίσχη με μουφτήδες, ιέρειες και ...συνεχείστε να κοινωνάτε μαζί τους, ταυτιζόμενοι με τη νέα πανθρησκειακή εκκλησία!


Ο Πατριάρχης Αντιοχείας εν ώρα Θείας Λειτουργίας με ιεροκήρυκα έναν Μουσουλμάνο Μουφτή

[ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ 2016]



Ο Πατριάρχης Αντιοχείας εν ώρα Θείας Λειτουργίας με ιεροκήρυκα έναν Μουσουλμάνο Μουφτή [ΒΙΝΤΕΟ 2016]

Η καταπάτηση των ιερών Κανόνων των αγίων Οικουμενικών Συνόδων!!! Η παναίρεση του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας οδηγεί το ποίμνιο στην Κόλαση. Ας μην ακολουθήσουμε... Καταπατούνται και προδίδονται συνεχώς οι αρχές της Πίστης μας. Για μια ακόμα φορά και από τον Πατριάρχη Αντιοχείας. Ένας οικουμενιστικός συρφετός με αιρετικούς ιερείς και ιέρειες και αλλόθρησκους θρησκευτικούς ηγέτες (ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ). Μέσα στον οίκο Του Κυρίου μας εν ώρα Θείας Λειτουργίας!!! Η οργή Του Κυρίου δεν αργεί... Την προκαλούμε... 



Παρανόμως ο Κυδωνίας Δαμασκηνός διέκοψε την μισθοδοσίαν του ιερέως π.Παναγιώτου

  Κυδωνίας Δαμασκηνός: "Αποδέχομαι πλήρως την Σύνοδον. Ο Πατρ. Βαρθολομαίος είναι Ορθόδοξος"!!!! 


Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ (ΧΑΝΙΩΝ)
ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΧΑΝΙΩΝ
.
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗ
(= ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ  ΠΟΙΝΙΚΗ  ΔΙΩΞΗ  ΓΙΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ  ΤΟΥ)

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΛΑΙΚΩΝ Η ΚΛΗΡΙΚΩΝ.ΟΤΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΦΩΣ ΧΡΙΣΤΟΥ !!! (Παναγιωτης Μητριτσακης)


Διαβαστε τον διάλογο και τα συμπεράσματα δικά σας !




Παπα Παναγιωτης Μητριτσακης

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΦΩΣ ΧΡΙΣΤΟΥ !!!

Sotirios Zouridis
31 Δεκεμβρίου 2016 στις 8:51 μ.μ. ·

Διαβάζω https://paterikiparadosi.blogspot.gr/ " ...Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ, ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, ΚΑΙ ΩΡΑ 8 Μ.Μ., ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΧΑΝΙΩΝ...."
Ελάχιστα και από μακρόθεν τον ξέρω και δεν καταλαβαίνω τις αντικρουόμενες πληροφορίες που μαθαίνω Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τους τα βροντάει ? Γιατί πάει και απολογείται ? Τάχα περιμένει απο οικουμενιστές δικαίωση ? Αν και δεν καταλαβαίνω συμπαραστέκομαι στον υπέρ της ορθοδοξίας Αγώνα του . Μιά προσευχή για τον ΠΑΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗ που διώκεται για του Χριστού την πίστη την αγία να τον ενισχύει ο Θεός.


ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ


π.Θεόδ. Ζήσης, Διακοπή Μνημοσύνου Επισκόπων-ΙΕ΄ Κανών Α' & Β' Συνόδου (3η Ομιλία) [ΒΙΝΤΕΟ)...


Περὶ τῶν κακοδόξων δηλώσεων, ὅτι οἱ κατὰ τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία ἀποτειχισμένοι εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας



Ὅσο αὐξάνεται ἡ ἁγιοπατερικὴ ὕστατη καὶ μαρτυρικὴ ἀντίδραση τοῦ ποιμνίου τῆς Ἐκκλησίας, δηλ. ἡ διακοπὴ ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετίζοντες οἰκουμενιστές, τόσο αὐξάνεται καὶ ἡ ὀργὴ τους, μὴ ὄντες ἰκανοὶ νὰ ἀποδεχθοῦν, ὅτι ὑπάρχουν ἀκόμα – παρόλη τὴν προεργασία καὶ τὴν πλύση ἐγκεφάλου ποὺ ἔκαναν - ὀρθόδοξα ἀντανακλαστικὰ στὸ ποίμνιο. Τὸ τελευταῖο ἐπιχείρημα ποὺ ἔχουν ἀνακαλύψει, ἀφοῦ ἡ προσπάθεια τους νὰ ἀνακηρύξουν τὸν 15ο Κανόνα δυνητικό ἀπέτυχε, εἶναι, ὅτι τάχα οἱ ἀποτειχιζόμενοι βρίσκονται ἐκτὸς Ἐκκλησίας, διότι διακόπτουν ὄχι μόνο τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου τους ἀλλὰ καὶ ὅτι τάχα ἀνακηρύττουν ἔτσι τὸν ἑαυτό τους Ἐκκλησία. Αὐτὸ φυσικὰ ἀποτελεῖ ἐπαναλαμβανόμενη καὶ κατάφωρη κατάργηση τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν παρακαταθηκῶν τῶν Ἁγίων Πατέρων. Γιατὶ οἱ Κανόνες μᾶς προστάζουν, καὶ ὅτι ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος ἔστω, καὶ ὅτι δὲν ἐπιτρέπεται ἕνας πιστός, νὰ διακόψει τὸ μνημόσυνο τοῦ δικοῦ του Ἐπισκόπου καὶ νὰ πάει σὲ ἄλλον.

Ἀνοικτή Ἐπιστολή Γέροντος Σάββα Λαυριώτη Πρός τήν Γεροντικήν Σύναξιν τῆς Ἱ.Μ.Μ.Λαύρας

Οι διώξεις συνεχίζονται, αλλά οι αγωνιστές Αγιορείτες μοναχοί δεν υποκύπτουν στις πιέσεις των Ηγουμένων, "φίλων" πλέον του Βαρθολομαίου!


Γέροντας Σάββας Λαυριώτης προς Ἱ.Μ.Μ.Λαύρας:
«Σᾶς ἀπευθύνουμε ἔκκλησιν ὅπως συνταχθεῖτε μέ τούς Ἁγίους Πατέρες, καί καταδικάσητε ἔργοις καί λόγοις τόν ἐπάρατο Οἰκουμενισμό»!
Εἰς γνώσιν τοῦ Εὐσεβοῦς Χριστεπωνύμου Πληρώματος.

          ν πρώτοις, σᾶς ἀπευθύνω αὐτήν τήν ἐπιστολή ἀνοικτά, διότι ἐδώ καί καιρό ἔχετε σταματήσει νά διαβάζετε δικά μου γράμματα, καθώς καί τά γράμματα διαμαρτυρίας πού στέλνουν κάποιοι στό μοναστήρι διά τόν διωγμό μου, καί τόν διωγμό ἄλλων Ἁγιορειτῶν Μοναχῶν. Κοινῶς τά ἐναποθέτετε εἰς τόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων.
     Διά αὐτόν τόν λόγο, μέ ἀναγκάζετε νά δημοσιεύσω στό Χριστεπώνυμο Πλήρωμα τόν διωγμό πού ἔχετε ἐξαπολύσει ἐναντίον τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων καί ἐμοῦ προσωπικά, πού ὑπογράφουμε κείμενα διαμαρτυρίας γιά τά αἱρετικά καί ἀντίχριστα ἀνοίγματα τοῦ Πατριάρχου Κων/λεως κ. Βαρθολομαίου, διότι ἔχει ἀρχίσει νά παίρνει ἀνεξέλεγκτες διαστάσεις.
         Πρίν ἀπό λίγους μῆνες, ὁ π. Θεολόγος, μέλος τῆς ἀδελφότητος τῶν Θωμάδων Μικράς Ἁγίας Ἄννης, ζήτησε χαρτί ἀπό τήν Λαύρα γιά νά τό χρησιμοποιήσει διά νά προχωρήσει σέ ἐπέμβαση εἰς τούς ὀφθαλμούς του καί ἐσεῖς δέν τοῦ τό χορηγήσατε, διότι εἶχε ὑπογράψει τήν πρώτη σχετική συλλογική ἐπιστολή τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων. Τό αὐτό πράξατε καί μέ τόν Γέροντα Συμεών, ἀπό τήν Σκήτη τῶν Καυσοκαλυβίων, πού ἐνῶ σᾶς ζήτησε ἄδεια γιά ἰατρικούς λόγους, ἐσεῖς δέν τοῦ χορηγήσατε γιά τόν αὐτόν λόγο, καί ἐπειδή βγήκε ἀναγκαστικά ἐκτός Ἁγίου Ὄρους μετά ἀπό ἀναμονή ἀπαντήσεώς σας ἐπί δύο μῆνες, τόν καλεῖτε γιά νά ἀπολογηθεί. Φυσικά νά μήν ξεχάσουμε πώς ἔχετε πάρει ἀπόφασει ὅτι ὅποιος ὑπογράφει τά κείμενα διαμαρτυρίας διά τίς πράξεις τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, δέν θά τοῦ χορηγεῖται κανένα χαρτί καί καμμία ἐξυπηρέτηση! Πράγμα ἐντελῶς παράνομο καί σίγουρα ἀπάνθρωπο.

Το Περιβόλι της Παναγίας, ως "αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας" (κατά τον Ι. Κορναρακη) δήλωσε επίσημα "υποταγή" στον αιρεσιάρχη Πατριάρχη!




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:

Η επίσημη θέση του Αγίου Όρους για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο

 – Ολο το κείμενο




Με εγκύκλιο σημείωμα το οποίο διανεμήθηκε στις 20 κυρίαρχες Μονές της Αθωνικής Πολιτείας η Ιερά Κοινότητα καταθέτει τις ενστάσεις και τις παρατηρήσεις του Αγίου Όρους επικεντρώνοντας την κριτική της ιδιαίτερα σε θέματα που έχουν να κάνουν με τις σχέσεις της ορθόδοξης Εκκλησίας προς τον χριστιανικό κόσμο.
Οι Αγιορείτες ζητούν πιο σαφή στάση απέναντι στο θέμα της Ουνίας αλλά και σε αυτό των ατέρμονων διαλόγων ενώ θα ήθελαν μια πιο σαφή διατύπωση η οποία θα δήλωνε την μοναδικότητα της Εκκλησίας.
Στο οκτασέλιδο κείμενο το οποίο αποτελεί καρπό της εργασίας που πραγματοποίησε ειδική επιτροπή αποτελούμενη από πέντε εκπροσώπους Μονών τονίζεται πως από τα κείμενα λείπουν διατάξεις οι οποίες θα απέτρεπαν πράξεις και δηλώσεις που εμφανίζουν τους ετεροδόξους με αυθεντικό βάπτισμα και ιερωσύνη ενώ εκφράζεται η διαφωνία για το γεγονός ότι δόθηκε περιθώριο αποδοχής μεικτών γάμων σε τοπικό επίπεδο κατ΄ οικονομία.
Αξίζει να σημειωθεί πως παρά τις διαφωνίες που εκφράζει το κείμενο, είναι ιδιαίτερα νηφάλιο και προσεκτικά διατυπωμένο, σε αντίθεση με διάφορα άλλα κείμενα τα οποία έχουν κυκλοφορήσει το τελευταίο διάστημα από διάφορους αγιορείτες μοναχούς.
Μάλιστα η Ιερά Κοινότητα στην Εγκύκλιο της προς τις Μονές τονίζει την ανάγκη διατήρησης της ενότητας καταδικάζοντας τις σχισματικές τάσεις που αναπτύσουνται τονίζοντας πως η τάση για «διακοπή μνημοσύνου» δεν είναι δικαιολογημένη.

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή όπως την δημοσιεύει το orthodoxia.info. (PDF)

       

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

ΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΟΙ ΘΑ ΕΚΒΑΛΛΟΥΝ ΕΞΩ ΤΟΥΣ ΒΕΒΗΛΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟ;


   Μήπως ὑπάρχει κάποιο μυστικό πρωτόκολλο μιᾶς μερίδος τῆς Ἱεραρχίας τῆς ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά σταδιακή «ἀνακωχή» μέ τόν Ἐλευθεροτεκτονισμό, τήν ἴδια στιγμή πού ἐμεῖς τά λογικά πρόβατα (νομιζόμενα συνήθως καί ... ὡς χορτοφάγα) δεχόμεθα ἀνώδυνες διαβεβαιώσεις περί τῆς μή μασονικῆς ἰδιότητος τῶν Ἱεραρχῶν μας; Ἴδωμεν

Πνευματική τροφή από Επιφανή Μασόνο, προσφέρει ο μητροπ. Κορίνθου στο ποίμνιό του!
ἀθεολόγητος μητροπ. Κορίνθου, ἐπιθετικότατα καὶ μὲ κομπασμὸ πρὶν λίγες μέρες ἔλεγε: «ποιός σᾶς ἔδωσε

τὸ δικαίωμα νὰ μοῦ ἀμφισβητήσετε τὶς πνευματικὲς
ἐξουσίες ποὺ μοῦ χορηγεῖ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον καὶ ἡ Ἐκκλησία;»
!!!  κ. Διονύσιε, τὸ Ἅγιο Πνεῦμα σᾶς "φώτισε" καὶ γι' αὐτήν σας τὴν ἐπιλογή;
ieudiqtrjc562e2019ecb28.jpg

 Επιφανής Μασόνος διανοούμενος, ομιλητής στην Ι. Μητρόπολη Κορίνθου!


τοῦ Μοναχοῦ Σεραφείμ
Μέ ἔκπληξη διαπιστώσαμε, ἀνατρέχοντας τυχαίως στή λίστα τῶν προσεχῶν ὁμιλιῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κορίνθου, ὅτι μεταξύ τῶν ὁμιλητῶν περιλαμβάνεται ὁ Ὁμότιμος Καθηγητής τοῦ Ἐθνικοῦ Μετσοβίου Πολυτεχνείου κ. Θεοδόσιος Τάσιος!

 Ὁ Καθηγητής Τάσιος, γνωστός διεθνῶς γιά τίς μελέτες του σχετικῶς μέ
τίς μηχανικές κατασκευές (γεφυροποΐα, ἀντισεισμικό σχεδιασμό, συντήρηση μνημείων, σκυρόδεμα) [1] εἶναι, μεταξύ πολλῶν ἄλλων διακρίσεων, καί ἐπίτιμος Πρόεδρος τῆς Ἑλληνικῆς Φιλοσοφικῆς Ἑταιρείας, τιμήθηκε δέ ἰδιαιτέρως τό 2009 ἀπό τό Τεχνικό Ἐπιμελητήριο Ἑλλάδος [2] · ταυτοχρόνως ἀποτελεῖ καί ἕναν ἀπό τούς περισσότερο γνωστούς Τέκτονες διανοουμένους τοῦ ἑλλαδικοῦ χώρου ὑπό τήν δικαιοδοσία τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος.
Στούς εὐσεβεῖς Κορινθίους ὁ κ. Τάσιος ἔχει προγραμματισθεῖ νά ὁμιλήσει ὑπό τίς ἰδιότητές του ὡς «Ἀκαδημαϊκοῦ, Πολιτικοῦ Μηχανικοῦ, ἀρθρογράφου, συγγραφέως» τήν Δευτέρα, 9η Ἰανουαρίου τοῦ 2017, στήν παρά τό Ἐπισκοπεῖον Κορίνθου «Κροκίδειο Αἴθουσα» μέ θέμα «Ἡ αἰσθητική σημασία τῆς θρησκευτικῆς ποίησης (ὑμνολογίας)»· θά ἀναλύσει δηλαδή πτυχές τῆς ἐκκλησιαστικῆς μας ὑμνογραφίας μέσα ἀπό τό πρίσμα τῆς πάντοτε (ἔστω γνωστόν) προσφιλοῦς στούς Μασόνους φιλοσοφοποιήσεως τῆς θρησκείας. Ἰδού καί μία διάσταση εἰρωνείας τῆς τύχης: γιά τήν προηγηθεῖσα ὁμιλία (19 Δεκ 2016) ἔχει φιλοξενηθεῖ στόν ἴδιο χῶρο ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως κ. Ἱερεμίας, στήν δέ μεθεπομένη συνάντηση, μετά τόν ἐπιφανῆ Τέκτονα, θά ὁμιλήσει (16 Ἰαν 2017) ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ ! Ἀμφότεροι οἱ γνωστοί Ἱεράρχες καί Θεολόγοι ἔχουν καθηκόντως καταφερθεῖ στό παρελθόν κατά τῆς ἐκκλησιομάχου θρησκείας τῆς Μασονίας καί τῶν συναφῶν μέ αὐτήν θρησκευτικῶν ρευμάτων τῆς Νέας Ἐποχῆς [3].
1. Ποιός εἶναι ὁ Ὁμότιμος Καθηγητής ΕΜΠ καί Τέκτων κ. Θεοδόσιος Τάσιος
Σύμφωνα μέ τήν ἱστοσελίδα τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος, ὁ Μέγας Διδάσκαλος καί Πρόεδρος τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος κ. Νικόλαος Βουργίδης τόν Δεκέμβριο τοῦ 2008, στό πλαίσιο Ἑορτασμοῦ πρός τιμήν τῆς γυναικός (Ladies Night, Intercontinental, 19.12.2008) «απένειμε τιμητική διάκριση σε δύο προσωπικότητες του τεκτονικού χώρου, που συμπλήρωσαν πάνω από 50 έτη συνεχούς προσφοράς στην αδελφότητα και την κοινωνία: Τον αδ .·. Θεοδόσιο Τάσιο ομότιμο καθηγητή του ΕΜΠ, ο οποίος έχει βάλει την σφραγίδα του στην πορεία του ελληνικού τεκτονισμού με την πνευματική του κατάθεση και τον αδ.·. Κωστή Δημητριάδη ...» κ.λπ. [4]

Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό

Ό,τι θέλουν κάνουν! Ο εκκλησιαστικός ανακριτής π. Ευτύχιο Πετράκης …αρνήθηκε να παραλάβει τὴν Απολογία του κατηγορουμένου!!!


Καὶ ὁ Μητροπολίτης (παρότι ὑποσχέθηκε τὴν 21/12/2016 ὅτι θὰ ἄρει τὴν Διακοπὴ τῆς μισθοδοσίας τοῦ ἱερέως ποὺ παράνομα καὶ αὐθαίρετα διέταξε) συνεχίζει ἀκόμα νὰ τοῦ κατακρατεῖ τοὺς μισθοὺς Ὀκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2016!!

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ
Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

1) ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ και
2) ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
– ΕΓΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ 31-12-2016 ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ ΜΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ, ΣΤΙΣ 31-12-2016 ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΩΡΑ 8 Μ.Μ.
(ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ)
Του Ιερέα π. Παναγιώτη Μητριτσάκη,
Εφημερίου της Ενορίας Κάμπων Κυδωνίας κλπ., Κάμποι
........................................
     Σεβασμιώτατε (με την Ορθόδοξη εκκλησιολογική έννοια),
      Σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 2579/21-12-2016 κλήση μου σε προανακριτική απολογία από τον εκκλησιαστικό ανακριτή π. Ευτύχιο Πετράκη (τον οποίο εσείς διορίσατε με το με αριθ. πρωτ. 2578/21-12-2016 έγγραφό σας), προσήλθα, μαζί έναν συγγενή μου, την προβλεπόμενη ημερομηνία και ώρα και στον καθορισμένο χώρο, ήτοι στις 31-12-2012, ημέρα Σάββατο και ώρα 8 μ.μ. στο Γραφείο του Ιερού Καθεδρικού Ναού των Εισοδίων της Θεοτόκου Χανίων [μετά την 48ωρη προθεσμία την οποία μου χορήγησε στις 29-12-2016 ημέρα Πέμπτη και ώρα 7 μ.μ. στον ίδιο Ιερό Ναό (κατόπιν της αρχικής υπ’ αριθ. 2579/21-12-2016 κλήσεώς του), μαζί με αντίγραφα του φακέλου της δικογραφίας που αφορά την υπόθεσή μου, κατόπιν της από 29-12-2016 αιτήσεώς μου].
          Όμως, ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής, πριν την εγχείριση από εμένα τον κατηγορούμενο Ιερέα προς αυτόν του από 31-12-2016 Απολογητικού μου Υπομνήματος, απαίτησε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ να ορκιστώ στην ιερωσύνη μου. Και μου δήλωσε με επιμονή ότι, αν δεν ορκιζόμουν προηγουμένως, εκείνος δεν θα παραλάμβανε το εν λόγω Απολογητικό μου Υπόμνημα, πράγμα το οποίο και έπραξε.
          Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας αρνήθηκα ΝΟΜΙΜΩΣ να ορκιστώ, διότι, σε καμία προανακριτική διαδικασία και σε κανένα δικαστήριο, είτε εκκλησιαστικό είτε κρατικό, Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ. Μόνον οι μάρτυρες ορκίζονται. Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας, από την παραλαβή της με αριθ. πρωτ. 2479/13-12-2016 Αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) με την οποία ασκείται εκκλησιαστική ποινική δίωξη εναντίον μου με τις κατηγορίες που περιέχονται σε αυτήν, ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, και, ως εκ τούτου, ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΩ. Κατά συνέπεια, ο εκκλησιαστικός ανακριτής ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ ΕΥΘΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΩΣ, επειδή αρνήθηκε να παραλάβει, όπως κατά νόμον όφειλε, το ως άνω Απολογητικό μου Υπόμνημα, εξαιτίας της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ απαίτησής του να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την παραλαβή από αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος. Την εν λόγω ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή ήμουν υποχρεωμένος κατά νόμο να αποκρούσω και να απορρίψω, διότι δεν δέχομαι να χάσω κανένα από τα διεθνή, συνταγματικά και εκκλησιαστικά δικαιώματά μου ως κατηγορουμένου, όπως άλλωστε με συμβούλευσε ο συνήγορός μου κ. Κυριάκος Κυριαζόπουλος, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, Καθηγητής (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου και Θεολόγος.

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Ἀφαιροῦνται χριστιανικὲς εἰκόνες στὸ Πανεπιστημιακὸ Νοσοκομεῖο Πατρῶν λόγω ἀλλοδαπῶν

Πρὸς κ. Διοικητὴ ΠΠΝΠ ἀπὸ παιδίατρο Καραβασίλη Διαμαντούλα, 
περὶ ὁδηγιῶν σας γιὰ τοὺς μουσουλμάνους ἀσθενεῖς. 
17 Δεκεμβρίου 2016 
Ἀξιότιμε κ. Διοικητή,
Ἀρχικὰ νὰ σᾶς ἐνημερώσω ὅτι οὐδέποτε ἄνηκα οὔτε ἀνήκω σὲ κανένα ἀπολύτως πολιτικὸ κόμμα τῆς χώρας μας. Ὡς πολίτης, σκέπτομαι ἐλεύθερα καὶ ἔχω κάθε δικαίωμα νὰ λέω τὴν ἄποψή μου, καθὼς ἔχουμε Δημοκρατικὸ Πολίτευμα.
Σπούδασα στὴν Ἰατρικὴ Σχολὴ Πατρῶν καὶ ἔλαβα τίτλο Εἰδικότητας Παιδιατρικῆς ἀπὸ τὸ ΠΠΝΠ. Γνωρίζω τὸ ΠΠΝΠ ἀπὸ τὴν ἔναρξη λειτουργίας του. Ἐργάστηκα σὲ αὐτό. Νοσηλεύτηκα σὲ αὐτό. Σήμερα, διαβάζοντας τὴ τοπικὴ ἐφημερίδα "Πελοπόννησος" τυχαία, ἐνημερώθηκα γιὰ τὶς ὁδηγίες σας πρὸς τὸ προσωπικό τοῦ ΠΠΝΠ σχετικὰ μὲ τοὺς μουσουλμάνους ἀσθενεῖς. Ἀρχικὰ ξανακοίταξα τὸ ἡμερολόγιο μήπως εἶναι Πρωταπριλιά. Δὲν εἶναι. Ὀρθὰ λοιπὸν ἔχω...
στολίσει τὸ σπίτι μου χριστουγεννιάτικα, δέντρο, φωτάκια κλπ.

Ἀσχέτως τῆς ἀθεΐας ἢ θρησκεύματός σας, τὸ ὁποῖο σέβομαι ἀπόλυτα ὅπως καὶ σὲ κάθε ἄνθρωπο τοῦ πλανήτη μας, τὸ ἐπίσημο θρήσκευμα τῆς Ἑλλάδας εἶναι ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανισμός. Αὐτὸ δὲν σᾶς ἐπιτρέπει νὰ βάζετε ὅρους στὸ Δημόσιο Νοσοκομεῖο τὸ ὁποῖο δὲν εἶναι ἰδιοκτησία σας καὶ γιὰ τὸ ὁποῖο φορολογοῦμαι. Ὅπως καὶ κάθε πολίτης.
Στὸ σπίτι σας, ἔχετε κάθε δικαίωμα νὰ μὴν ἔχετε εἰκόνες, σταυρούς. Νὰ ἔχετε κοράνιο ἢ κάθε σύμβολο ποὺ σᾶς ἐκφράζει. Ὄχι ὅμως στὸ Δημόσιο Νοσοκομεῖο νὰ ἐπιβάλλετε κανόνες ὅπως "νὰ ἀφαιροῦνται χριστιανικὲς εἰκόνες, σταυροί, σὲ δωμάτια ποὺ νοσηλεύονται μουσουλμάνοι", δῆθεν σεβόμενος τὴ θρησκεία τους. Νά σας θυμήσω ὅτι ὅλοι οἱ ἀλλοδαποὶ ξέρουν ὅτι βρίσκονται στὴν Ἑλλάδα. Ἄρα ὀφείλουν νὰ δείχνουν σεβασμὸ πρὸς τὴ χώρα ποὺ ζοῦν. Ἄρα καὶ γιὰ τὸ θρήσκευμά μας.

Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ




παροῦσα ἀνάρτηση ἀποτελεῖ συνέχεια τῆς χθεσινῆς, τῆς μελέτης δηλ. τοῦ καθηγητῆ Παν. Χρήστου μὲ τίτλο «Ἡ προσπάθεια τοῦ Μ. Βασιλείου περὶ τῆς κοινωνίας τῶν Ἐκκλησιῶν» καὶ δικό μας ὑπότιτλο «Ἀποτειχίσεις τοῦ Μ. Βασιλείου».

* Πρόκειται γιὰ δύο Ἐπιστολὲς τοῦ Μ. Βασιλείου.
* Τὴν πρώτη τὴν ἀπευθύνει σὲ τρεῖς Αἰγύπτιους Ἐπισκόπους, ἐξόριστους στὴν Παλαιστίνη, οἱ ὁποῖοι, παρότι εἶχον ἐπικοινωνία μετὰ αἱρετικῶν, ὅμως, «εἶχον ὀρθόδοξα φρονήματα οἱ ἴδιοι καὶ ἐδιώχθησαν δι’ αὐτὰ καταφυγόντες εἰς Παλαιστίνην». Ἐκεῖ «ἐνημερώθησαν» γιὰ τὶς κακοδοξίες τῶν αἱρετικῶν καὶ τὰ κατέκριναν. «Ταῦτα μαθὼν ὁ Μ. Βασίλειος γράφει πρὸς αὐτοὺς τῆν παροῦσαν» ἐπιστολήν (Μπιλάλη Νικόδημου, Ἁγιορείτου μοναχοῦ).
* Τὴν δεύτερη Ἐπιστολὴ τὴν ἀπευθύνει πρὸς τὸν ἐκλεγέντα ὡς διάδοχον τοῦ Μ. Ἀθανασίου, τὸν Ἐπίσκοπον Ἀλεξανδρείας Πέτρον.
* Μὲ τὴν πρώτη ἐπιστολὴ ὁ Μ. Βασίλειος ἐπαινεῖ τοὺς τρεῖς Ἐπισκόπους α) ἀφ’ ἑνὸς μὲν διότι ἀντελήφθησαν ἐγκαίρως τὶς καινοτομίες τῶν αἱρετικῶν, ποὺ ἦσαν ἀντίθετες μὲ τὶς ἀποστολικὲς διδασκαλίες β) ἀφ’ ἑτέρου δέ, διότι δὲν ἀνέχτηκαν νὰ ἀντιμετωπίζεται μὲ σιωπὴβλάβη ποὺ προκαλοῦν οἱ αἱρετικοὶ στοὺς πιστούς, γι’ αὐτὸ καὶ τοὺς ἀντιμετώπιζαν φανερά, παρότι εὑρίσκοντο σὲ ἄλλη ἐκκλησιαστικὴ δικαιοδοσία!
[Σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς σύγχρονους Ἐπισκόπους καὶ Ποιμένες ποὺ ἀρνοῦνται νὰ ἐνεργήσουν ὡς Ποιμένες (καὶ ἄρα δὲν ὁμολογοῦν τῆν Πίστη εἰς Χριστόν), φοβούμενοι τὴν ὑποθετικὴ περίπτωση τῆς τυχὸν καθαιρέσεώς τους ἀπὸ τοὺς σύγχρονους αἱρετικοὺς Πατριάρχες. Τοῦτο ὡμολόγησε ἕνας ἀκριτικὸς Ἐπίσκοπος «παραδοσιακός», ὅπως ἀποκάλυψε πρωτοπρεσβύτερος καὶ πρόσφατα δημοσιεύσαμε. Αὐτὸς εἶναι ὁ κύριος λόγος ποὺ δὲν μιλοῦν οἱ μὴ οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι, ἐπιτρέποντας ἔτσι νὰ βλάπτονται οἱ πιστοί, τὰ πνευματικά τους δηλ. παιδιά, μολυνόμενα ἀπὸ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ ὁδηγεῖ (ὅσους ἐγκολπώνονται τὶς πολυπληθεῖς κακοδοξίες του) ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Καί, ὤ τῆς παραφροσύνης! Ὄχι μόνο δὲν ἀγωνίζονται ὑπὲρ τῆς διωκομένης σήμερα Πίστεως, ἀλλὰ ἀντίθετα καθησυχάζουν τοὺς πιστούς, πὼς σώζονται παραμένοντας στὴν Ἐκκλησία, ποὺ διοικεῖται ἀπὸ αἱρετικοὺς καὶ σιγά-σιγὰ ἁλώνεται ἀπὸ τὴν αἵρεση, καὶ ἐνῶ κοινωνοῦν μὲ αἱρετικούς!].
* Ἐπίσης, ὁ Μ. Βασίλειος καταθέτει τὸ αὐτονόητο καὶ ὁλοφάνερο συμπέρασμα ὅτι ὁ αἱρετικὸς γενικὰ στέκεται ἐμπόδιο στὴν σωτηρία τῶν πιστῶν· πολὺ δὲ μεγαλύτερο εἶναι  τὸ κακὸ ποὺ προκαλεῖ, ὅταν δὲν ἔχει ἀκόμα –ὡς αἱρετικός– καταδικασθεῖ καὶ ἀποκοπεῖ ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, γιατὶ προκαλεῖ σύγχυση στοὺς πιστούς, οἱ ὁποῖοι, ἐνῶ
περιμένουν ἀπὸ ἕναν Ὀρθόδοξο Ποιμένα (ὅπως τὸν θεωροῦν) νὰ ὑπερασπιστεῖ τὴν Πίστη, αὐτός, ἀντίθετα, κρύβει κάτω ἀπὸ τὴν προβειὰ ποὺ φορεῖ ἕναν λύκο, ποὺ κατασπαράσσει τὰ πρόβατα.

ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΜΑΝΑΔΗ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ

Θλίψη: ΟΒΙΔΙΑΚΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ Καντιωτικών τινών ιερέων με την ανοχή του άβουλου και ανύπαρκτου Μητροπολίτη τους! --(Υπαρκτού πλέον, μόνο προς επικράτηση του Οικουμενισμού!).

============

.

ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ  ΜΑΝΑΔΗ

ΓΡΑΦΕΙ Ο

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ

 Σεβαστέ μου π. Νικηφόρε, ευλογείτε και καλή χρονιά!
Α΄.  ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ: «ΤΙ ΦΛΥΑΡΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΠΑΣ;»

Διάβασα χθες ένα άρθρο σας στα «Νέα της Πτολεμαΐδας» με τίτλο: «Τι φλυαρεί ο μέγας παπάς;»1 και ομολογώ ότι σκανδαλίστηκα και στενοχωρήθηκα  πολύ. Δεν σκεφτήκατε, πάτερ, ότι διανύουμε περίοδο μεγάλων εορτών και μας αναγκάζετε τέτοιες χρονιάρες μέρες να γράφουμε και να απαντούμε; Γιατί μας προκαλείτε;
Το άρθρο σας είχε αποσπάσματα από ένα βιβλίο με λόγους του Αγίου Ευσταθίου Θεσσαλονίκης. Τα εν λόγῳ αποσπάσματα αναφέρονται σε κακούς και
αθεόφοβους κληρικούς που διέκοπταν αυθαίρετα το μνημόσυνο του Επισκόπου τους και ο Άγιος καταγράφει τους συνήθεις λόγους που τους οδηγούσαν σ’ αυτήν την αντικανονικότητα.
Ένας λόγος, λέγει, είναι το ότι οι κληρικοί αυτοί έχουν «σφοδρὴ ἐπιθυμία νὰ ζοῦν ἀνεξέλεγκτοι καὶ χωρὶς καμιὰ αὐστηρὴ ἐπιτήρησι κανόνων». Άλλος λόγος είναι «ὁ ἐγωϊσμὸς καὶ ἡ διαβολικὴ ἔπαρση ποὺ τοὺς διακρίνει». Ένας τρίτος λόγος είναι το «καλογερικό τους μίσος κατὰ τῶν ἐπισκόπων… Καὶ ἐπειδὴ μισοῦν τόσο πολὺ κάθε ἐπίσκοπο γενικά, μὲ μίσος ὁλοκληρωτικό, μὲ ἐμπάθεια τρομακτική, τόσο ποὺ τοὺς κάνει νὰ τρέμουν κυριολεκτικὰ καὶ νὰ ἀποφεύγουν ἀπὸ φόβο τοὺς δυστυχεῖς τοὺς ἐπισκόπους, γι’ αὐτὸ ἀκριβῶς θεωροῦν μνησίκακους τοὺς ἐπισκόπους, ἐνῶ οἱ ἴδιοι εἶναι ἡ ἐνσάρκωση τοῦ κακοῦ».
Αν, π. Νικηφόρε, γράψατε το άρθρο αυτό θέλοντας να «φωτογραφήσετε» τον π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, θα έλεγα, απερίφραστα, ότι αυτό που κάνατε είναι απαράδεκτο! Και είναι ντροπή όχι μόνο γιατί από θεολογική άποψη τα γραφόμενα του Αγίου Ευσταθίου είναι εντελώς άσχετα με την περίπτωση του π. Παϊσίου, αλλά και γιατί, από ηθικής απόψεως, αδικούν κατάφωρα και συκοφαντούν τον ευλαβή ιερομόναχο του Φιλώτα.

Β΄.  ΑΠΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ, ΑΤΥΧΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΑΘΙΟ (ΠΕΡΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ).

ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ . ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΜΟΝΑΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ . ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΑΡΧΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ . ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ

Νέα ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΜΟΝΑΧΟΥ

    Στην Ιερά διδασκαλία του Πανόσιου και Ομολογητού, Θεοδώρου Στουδίτη, όπως προσφωνείται ο Άγιος στο συνοδικό της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου αναφέρονται τα εξής:
  "Η κατάργησις των Ευαγγελικών Εντολών και η διαλυσις του Ευαγγελιου δεν γίνεται συνήθως δια της ακυρώσεως Συνοδικώς των Εντολών, αλλά δια της αχρηστεύσεως των στην πράξι, καθ' όσον θεσπίζομε ως γραμμή της Εκκλησίας κάτι αντίθετο στο Ευαγγέλιο". 
 Μία από τις αντίχριστες διδασκαλίες της Αιρέσεως του Οικουμενισμού,  που διακήρυξε επισήμως η Σύνοδος της Κρήτης, αντίθετη προς την Χριστιανική διδασκαλία, την οποία  ασπαστηκαν
είτε εν γνώση τους είτε εν άγνοια τους, η πλειοψηφία των Κληρικων και λιγότερο των λαϊκών, είναι το να μην Ομολογουμε την Πίστη μας φανερά αλλά κρυφά. 
   Δηλαδή δεν έχουνε Δογμα την Εντολη του Κυριου που λέγει:
 "Σας βεβαιώνω πως οποίος με ομολογησει έμπροσθεν των ανθρώπων ότι ανήκει σε εμένα, το ίδιο θα κάνει γι αυτόν και ο Υιός του Ανθρώπου έμπροσθεν των Αγγέλων Του Θεου", αλλά μάλλον έχουνε το:
  "Σας βεβαιώνω πως όποιος με ομολογήσει κρυφά στους ανθρώπους ότι ανήκει σε εμένα, το ίδιο θα κάνει γι αυτόν και ο Υιός του Ανθρώπου κρυφά στους Αγγέλους Του Θεού". 
  "Το να εφησυχάζη κανείς" μας παραγγέλλει ο Μέγας Βασίλειος, "όταν το κινδυνευόμενον είναι η Πίστης, τούτο είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχη είναι ομολογία ειλικρινής... της σιωπής το κρίμα φοβερόν εστι". 

Συγχωρέστε με 

Εύχεστε και για εμένα 


Μοναχος Μακαριος


Πηγή: http://apotixisis.blogspot.gr/

ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ κ. ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑ



Του Παναγιώτη Τσάλλου, Ιστορικού


Σημ. "Π.Π.": Ἀπὸ τὸν τίτλο διαγράψαμε τὴ λέξη "πλαστογράφος"
γιατὶ ὁ συγγραφέας μᾶς ἀπέστειλε διόρθωση τοῦ κειμένου του,
ἐκ τοῦ ὁποίου προέκυπτε ἡ πράξη τῆς πλαστογραφίας. Ζητᾶμε
γι' αὐτὸ συγγνώμη ἀπὸ τὸν μητρ. Γόρτυνος.

   Με μεγάλη μου λύπη ανέγνωσα την πρωτοχρονιάτικη εγκύκλιο του Γόρτυνος Ιερεμία, εγκύκλιο γεμάτη ανακρίβειες, παρερμηνείες, παραλογισμούς, ακόμα και πλαστογραφίες! Η θρησκευτική μου συνείδηση δεν επιτρέπει να βλέπω παθητικά το ψεύδος να πλασάρεται ως αλήθεια και μάλιστα από την πένα εις τόπον (μα όχι και τύπον) Χριστού Αρχιερέως, γι αυτό και προβαίνω στην αναίρεσή της. Με κόκκινα γράμματα θα παρατίθεται τα όποια αποσπάσματα της εν λόγω επιστολής, ενώ με μαύρα ο σχολιασμός μου.
    Μέ ἀφορμή τά φιλοπαπικά καί φιλοοικουμενιστικά κινήματα πού παρατηροῦνται στίς ἡμέρες μας, ὅπως συνέβαιναν καί παλαιότερα καί τά ὁποῖα ἀσφαλῶς καταδικάζουμε, γιατί ὁ παπισμός εἶναι αἵρεση, ὁ δέ οἰκουμενισμός παναίρεση, μερικοί, κληρικοί καί λαϊκοί, δείχνουν ἕναν ὑπέρμετρο ἄκριτο καί ἄτακτο ζῆλο καί ἐπιτίθενται ἐναντίον τῶν Ἀρχιερέων κυρίως, τούς ὁποίους ἀποκαλοῦν μέ προσβλητικές ἐκφράσεις καί τούς παρουσιάζουν ὡς προδότες τῆς πίστης μας καί ἀνάξιους, λοιπόν, γιά τήν διαποίμανση τῆς ποίμνης τους.

   Αφού ο παπισμός είναι αίρεση, γιατί δεν επικυρώσατε στην Κρήτη την αντιπαπική Σύνοδο επί Μεγάλου Φωτίου; Μήπως επειδή δεν συμφωνείτε μαζί της; Αφού παπισμός και οικουμενισμός είναι αίρεση και παναίρεση αντίστοιχα, πού είναι οι εντός της Εκκλησίας φορείς της; Διότι θα ήταν παράδοξο να μιλάμε για αίρεση, χωρίς θιασώτες… Αφού λοιπόν υπάρχουν φορείς της αιρέσεως οι οποίοι προωθούν τα σύγχρονα κινήματα που αναφέρατε, γιατί δεν τους καταδικάζετε; Ακόμα χειρότερα
γιατί τους αναγνωρίζετε ως "Ορθοδόξους" και τους έχετε κοινωνικούς; Μην ξεχνάτε όμως κ. Γόρτυνος Ιερεμία, ότι ο «τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον εἶναι» (Κανών Β’, Εν Αντιοχεία Σύνοδος, Πηδάλιον, σ. 407). Τέλος, αναφέρετε ότι κάποιοι (δηλαδή όσοι Ορθόδοξοι αγωνίζονται κατά της αιρέσεως του οικουμενισμού) κατηγορούν τους Αρχιερείς ως προδότες της πίστεως και αναξίους, ενώ χρησιμοποιούν προσβλητικές εκφράσεις. Στα πρώτα δύο κ. Γόρτυνος Ιερεμία συμφωνούμε απόλυτα, πράγματι αποκαλούμε τους Έλληνες Ιεράρχες αναξίους και προδότες της πίστεως γιατί πολύ απλά είναι. Όμως προσβλητικές εκφράσεις ουδείς εχέφρων αποτειχισμένος Ορθόδοξος εχρησιμοποίησε πώποτε.

Απροκάλυπτη προπαγάνδα υπέρ οικουμενιστικών θέσεων από τον Γόρτυνος Ιερεμία πρωτοχρονιάτικα!

 μητροπολίτης Γόρτυνος Ἱερεμίας, δυστυχῶς, ἐπέλεξε τὸν δρόμο τῆς κακοδοξίας! Συνεχῶς ἐκτίθεται καὶ ἐν βρασμῷ ψυχῆς καὶ ἐν θυμῷ διαγράφει καὶ καταλύει τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας περὶ ἀπομακρύνσεως τῶν πιστῶν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς (καταδικασμένους καὶ μὴ καταδικασμένους).
   Δυστυχῶς δὲν πείθεται ἀπὸ τὰ ἑκατοντάδες χωρία τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ ἔχουν δημοσιευθεῖ καὶ πείθουν καὶ ἕνα πρωτοετὴ φοιτητὴ θεολογίας γιὰ τὴν Ἁγιογραφικὴ Ἐντολὴ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές. Δυστυχῶς καὶ πάλι, ποὺ ἕνας θεωρούμενος ἀντι-Οἰκουμενιστὴς Ἐπίσκοπος διαστρέφει οἰκτρά (καὶ κουτοπόνηρα) συγκεκριμένους Ἱ. Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας, παραπλανῶν τοὺς πιστοὺς καὶ διδάσκων ψευδῶς καὶ μὲ δόλο ὅτι ὅποιος πραγματοποιήσει Διακοπὴ Μνημοσύνου (ἀποτείχιση) βγαίνει ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία!!! Τοῦτο δὲν λένε κι οἱ Οἰκουμενιστές; Γι' αὐτό, ὅσοι πιστοὶ πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ νὰ διαμαρτυρηθοῦν ἔντονα γιὰ τὶς κακοδοξίες του.
  Νομίζουμε ὅτι αὐτὸ ἀποτελεῖ κατάντημα καὶ ξεκάθαρη προπαγάνδα ὑπὲρ τῶν παρομοίων θέσεων τῶν Οἰκουμενιστῶν καί, ἂν τὰ ἔλεγε αὐτὰ πρὶν ἀπὸ λίγες δεκαετίες, θὰ τοῦ ἐγίνετο καταγγελία ἀπὸ πιστοὺς καὶ θὰ λογοδοτοῦσε στὴν Ἱ. Σύνοδο! Βέβαια σήμερα τοῦτο θὰ ἦταν μάταιο, ἀφοῦ οἱ Οἰκουμενιστὲς συνάδελφοί του κατέχουν τὶς ἡγετικὲς θέσεις τῆς Ἐκκλησίας.
  Παρουσιάζουμε τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Ἱερεμία καὶ μιὰ παλαιότερη ἀνάρτησή μας γιὰ τὶς θέσεις του. Σύντομα θὰ σχολιάσουμε τόσο τὴν στάση του στὴν Κόρινθο ὅσο καὶ ἄλλες κακόδοξες τοποθετήσεις του.

ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΙΕΡΕΩΣ π.ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗ από τον ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΥΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ!

Οι Οικουμενιστές δεν έχουν ούτε ιερό, ούτε όσιο!


ΠΟΙΝΙΚΗ  ΔΙΩΞΗ  ΚΑΤΑ  ΙΕΡΕΑ
από τον ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ
ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΥΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ!

Κλήθηκε  νὰ  ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ
ἀπόψε στὶς 8 μ.μ.
ΠΑΡΑΜΟΝΗ   ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ
σὲ  Ἱ. Ναὸ  στὰ  ΧΑΝΙΑ!!


ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ  ΠΟΙΝΙΚΗ  ΔΙΩΞΗ
κατὰ τοῦ  ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ  ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΧΑΝΙΩΝ
ΛΟΓΩ ΠΑΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ
ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΕΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Περί της Περιτομής του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού


Αγίου Ανδρέου, Αρχιεπισκόπου Κρήτης του ΙεροσολυμίτουΕκτύπωση


Άγιος Ανδρέας Κρήτης     «Και όταν συμπληρώθηκαν οι οκτώ μέρες για να γίνει η περιτομή του παιδιού, ονομάστηκε Ιησούς, όπως είχε ήδη ονομαστεί από τους αγγέλους πριν ακόμη συλληφθεί στην κοιλιά της μητέρας του» (Λουκάς 2:21).
   «Χριστού περιτμηθέντος, ετμήθη νόμος. Και του νόμου τμηθέντος, εισήχθη χάρις»
   1. Προοίμιο: Η 1η Ιανουαρίου είναι η Δεσποτική Γιορτή της Περιτομής του Χριστού πού γιορτάζει ένα γεγονός που έγινε οκτώ μέρες μετά την κατά σάρκα γέννησή του και κατά το οποίο πήρε το όνομά του Ιησούς (=Σωτήρας). Η Γιορτή αυτή συνδέει την Δεσποτική Γιορτή των Χριστουγέννων δηλ. των Γενεθλίων του Χριστού (25 Δεκεμβρίου) με την Δεσποτική Γιορτή των Θεοφανείων ή Φώτων δηλ. της Βαπτίσεως του Χριστού (6 Ιανουαρίου), και αποτελεί μαζί τους την λεγόμενη εορταστική περίοδο του Δωδεκαημέρου.
Αρχικά οι τρεις αυτές Δεσποτικές Γιορτές του Δωδεκαημέρου συμπεριλαμβάνονταν σε μία και αρχαία γιορτή, την Γιορτή των Θεοφανείων (6 Ιανουαρίου), της οποίας κεντρικό θέμα ήταν η αποκάλυψη του Τριαδικού Θεού στο πρόσωπο του Κυρίου Ιησού Χριστού. Η επιλογή της ημερομηνίας 6 Ιανουαρίου για την Γιορτή αυτή φαίνεται ότι οφειλόταν στο ότι ήταν ήδη ημέρα γιορτής στο παλαιό ρωμαϊκό ημερολόγιο ως ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου (ίσης ημέρας και νύχτας) από την οποία άρχιζε να μεγαλώνει η ημέρα και να μικραίνει η νύχτα.
Οι ρωμαίοι ειδωλολάτρες γιόρταζαν τα γενέθλια του αήττητου ορατού ήλιου ως του θεού του φωτός πού στηρίζει την φυσική ζωή στον κόσμο. Οι Χριστιανοί αντιμετώπισαν αυτήν την πρόσκληση γιορτάζοντας τον ερχομό του Χριστού στον κόσμο και προβάλλοντας τον Χριστό σαν τον ήλιο της δικαιοσύνης που μεταδίδει το άκτιστο θείο Φως του ενός Θεού «εν Τριάδι» και φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο. Αργότερα επικράτησε η 25η Δεκεμβρίου ως η ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου και της γιορτής των γενεθλίων του ορατού ήλιου.

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Ο ΑΓΓΕΛΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ «Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ καὶ ἐπὶ γῆς εἰρήνη, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία» (Λουκ. 2,14

a03

Ἡ Γέννησις τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ

Δύο ὁμιλίες τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου.

ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ἀγαπητοί μου, ἡ μεγάλη ἑορτή, τὰ Χριστούγεννα. Πρέπει νὰ προετοιμασθοῦμε γι᾿ αὐτήν. Πῶς θὰ προετοιμασθοῦμε;
Ἂς ἀκούσουμε αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία· «Πᾶσαν τὴν βιοτικὴν ἀποθώμεθα μέριμναν»· ἂς ἀποβάλουμε κάθε ματαία σκέψι. Ἂς ἐλαφρώσουμε τὴ σκέψι μας ἀπ᾿ ὅλα τὰ μάταια. Ἂς ἀπογειωθοῦμε. Ἂς ποῦμε κ᾿ ἐμεῖς ἐκεῖνο ποὺ εἶπαν οἱ βοσκοὶ τὴν ἀλησμόνητη νύχτα· «Διέλθωμεν ἕως Βηθλεέμ…» (Λουκ. 2,15). Ἂς πᾶμε μέχρι τὴ Βηθλεέμ. Νοερῶς ἐκεῖ θὰ δοῦμε τὸ θαῦμα. Θὰ δοῦμε τὸ σπήλαιο ὅπου ἐγεννήθη ὁ Κύριος. Θὰ δοῦμε τὴν Παρθένο Μαρία. Θὰ δοῦμε τὸ Θεϊκὸ βρέφος. Θὰ δοῦμε ἀκόμα τὰ ἀθῷα ζῷα, ποὺ μὲ τὴν ἀναπνοή τους προσπαθοῦσαν νὰ θερμάνουν τὴν ψυχρὴ ἀτμόσφαιρα τοῦ χειμῶνος. Θὰ δοῦμε τὸν ἀστέρα τὸ λαμπρὸ ὑπεράνω τοῦ σπηλαίου. Θὰ δοῦμε τοὺς βοσκοὺς νὰ τρέχουν, τοὺς πρώτους προσκυνητὰς τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ. Θὰ δοῦμε τοὺς μάγους νὰ ἔρχωνται ἀπὸ μακρινὲς ἀποστάσεις, γιὰ νὰ προσφέρουν ὡς ἐκπρόσωποι τῆς ἐπιστήμης τὰ πολύτιμά τους δῶρα. Ἀλλὰ θὰ δοῦμε καὶ τὸν Ἡρώδη, ν᾿ ἀκονίζῃ τὴν μάχαιρά του γιὰ νὰ σφάξῃ τὸ ἀθῷο Βρέφος.
Ἀπ᾿ ὅλα αὐτά, τὰ τόσο διδακτικά, σᾶς παρακαλῶ τὴν ὥρα αὐτὴ νὰ καθαρίσουμε τ᾿ αὐτιά μας, γιὰ ν᾿ ἀκούσουμε ἕνα τραγούδι. Εἶνε τὸ γλυκύτερο ἀπ᾿ ὅλα. Μόλις, λέει, ὁ ἀρχάγγελος εἶπε στοὺς ποιμένας «Ἰδοὺ εὐαγγελίζομαι ὑμῖν χαρὰν μεγάλην,… ὅτι ἐτέχθη ὑμῖν σήμερον σωτήρ» (Λουκ. 2,10-11), εὐθὺς ἀμέσως, ὄχι ἕνας, ὄχι δύο, ὄχι τρεῖς, ἀλλὰ σμῆνος, ἀναρίθμητος στρατιά, ἁγίων ἀγγέλων καὶ ἀρχαγγέλων σχημάτισαν κλίμακα οὐράνιον, τῆς ὁποίας τὸ ἕνα ἄκρον ἄγγιζε τὴ γῆ, τὸ δὲ ἄλλο ἄγγιζε τοὺς γαλαξίες τοῦ οὐρανοῦ. Καὶ πάνω στὰ σκαλοπάτια τῆς θείας αὐτῆς κλίμακος ἀνέβαιναν καὶ κατέβαιναν οἱ ἄγγελοι μὲ χρυσὲς κιθάρες καὶ ἔψαλλαν. Καὶ οἱ αἰθέρες ἐδονοῦντο, καὶ οὐρανὸς καὶ γῆ συνηγάλλοντο. Τότε ἀκούστηκε τὸ πλέον ὑπέροχο ᾆσμα· «Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ καὶ ἐπὶ γῆς εἰρήνη, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία» (ἔ.ἀ. 2,14).
Κατὰ τὸν ὕμνο αὐτὸν τὸ Θεῖο βρέφος εἶνε «δόξα» τοῦ Θεοῦ, τὸ Θεῖο βρέφος εἶνε «εἰρήνη» ἐπὶ τῆς γῆς, τὸ Θεῖο βρέφος εἶνε «εὐδοκία ἐν ἀνθρώποις».

Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΟ ΤΗΣ ΦΑΤΝΗΣ « Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ»(Φιλιπ. 4,13)

Από το βιβλίο «ΕΚ ΤΟΥ ΑΝΕΣΠΕΡΟΥ ΦΩΤΟΣ», έκδοση 1950, σελ. 41-46
του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

XRISTOYGENNAἩ ἀνθρωπότης ― ἄρα καὶ ἡ Ἑλλὰς ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τμῆμα ἀναπόσπαστον ὅλης τῆς ἀνθρωπότητος― ὑπέφερε δεινῶς.
Ὑπέφερεν ἡ ἀνθρωπότης. Ἐὰν ἦτο δυνατὸν νὰ ἔφθανον μέχρι τῶν ἰδικῶν μας ὤτων αἱ φωναὶ ποὺ ἐξήρχοντο ἀπὸ τὰ βάθη τῶν καρδιῶν μυριάδων ἀνθρώπων τοῦ προχριστιανικοῦ κόσμου, εὐκόλως θὰ διεκρίνομεν, ὅτι αἱ περισσότεραι φωναὶ ποὺ θὰ ἠκούοντο θὰ ἦσαν ἀναστεναγμοί, κραυγαὶ πόνου, ὡς τοῦ φρικτοῦ ἐκείνου πόνου ποὺ ἐδοκίμαζεν ὁ Λαοκόων περισφιγγόμενος ἀπὸ τὸν τεράστιον δράκοντα, ἀπὸ τὸν ὁποῖον ματαίως προσεπάθει ν’ ἀπαλλαγῇ.
Ἐπόνει ὁλόκληρος ἡ ἀνθρωπότης! Διότι ὁ δράκων, τὸ κακόν, παρ’ ὅλην τὴν τρομακτικὴν ἕλξιν τῆς γοητείας μὲ τὴν ὁποίαν ἐνεφανίσθη καὶ ἐξηπάτησε τὸ ζεῦγος τῶν πρωτοπλάστων, καὶ ἔκτοτε ὡς κραιπαλοῦντας παρασύρει τοὺς ἀνθρώπους εἰς τὰς ἀβύσσους τῆς καταστροφῆς, τὸ κακόν, λέγομεν, ἐγκρύπτει εἰς τὰ βάθη του δηλητήριον ἀφαντάστου δραστικότητος. Ὑπὸ τὴν ἐπήρειαν τοῦ δηλητηρίου δὲν ἔμεινε τίποτε ἀμόλυντον καὶ καθαρόν. Ὁ ἄνθρωπος ἐδηλητηριάσθη ἐκ ρίζης. Ψυχὴ καὶ σῶμα διεφθάρησαν. Τὸ δηλητήριον αὐτό, τὸ φοβερώτερον ἐξ ὅλων τῶν δηλητηρίων, τὸ ὁποῖον εἰς τὴν γλῶσσαν τῆς Ἁγ. Γραφῆς ὀνομάζεται ἁμαρτία εἰσέδυσε καὶ διεπότισε ὅλον τὸν ἀνθρώπινον ὀργανισμόν. Ὁ νοῦς ἐσκοτίσθη. Ἡ καρδία ἐψυχράνθη. Ἡ θέλησις ἠτόνησε. Ἡ ἀνθρωπότης ἐψυχορράγει ὅπως ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος ὅστις, κατὰ τὴν ὡραίαν παραβολὴν τοῦ καλοῦ Σαμαρείτου, εἶχε περιπέσει εἰς τοὺς ληστάς, οἱ ὁποῖοι «καὶ ἐκδύσαντες αὐτὸν καὶ πληγὰς ἐπιθέντες ἀπῆλθον ἀφέντες ἡμιθανῆ». Ὀλίγον ἔτι καὶ θ’ ἀπέθνησκεν. Ἀπὸ ὅλα τὰ σημεῖα τῆς ὑψηλίου ἠκούοντο κραυγαὶ πόνου ποὺ ἐδημιούργουν τὰ θανάσιμα τραύματα. Ἡ ἀνθρωπότης ἀπὸ κεφαλῆς μέχρι ποδῶν εἶχε γίνει ἕνα ἕλκος. Ὅπου καὶ ἐὰν τὴν ἤγγιζες ἐπόνει καὶ ἐκραύγαζε. Καὶ ποῖος δὲν ἐπόνει καὶ δὲν ἐκραύγαζεν; Ἐκραύγαζον τὰ παιδιὰ ποὺ ἐρρίπτοντο εἰς τὸν τρομερὸν Καιάδα. Ἐκραύγαζον αἱ παρθένοι ποὺ ἠτιμάζοντο μέσα εἰς τοὺς ναοὺς τῆς εἰδωλολατρείας προσφέρουσαι τὴν τιμήν των ὡς… λατρείαν τῆς θεᾶς Ἀφροδίτης καὶ Ἀστάρτης. Ἐκραύγαζον τὰ ἑκατομμύρια τῶν δούλων ποὺ ἔσυρον τὰς ἁλύσσεις τῆς δουλείας των καὶ ἐτεμαχίζοντο διὰ νὰ θρέψουν μὲ τὰς σάρκας των τὰ ἰχθυοτροφεῖα τῶν μεγιστάνων. Ἐκραύγαζον οἱ λαοὶ ποὺ εἶχαν χάσει τὴν ἐλευθερίαν καὶ ὑπέφερον κάτω ἀπὸ τὸν σιδηροῦν ζυγὸν τῆς αὐτοκρατορίας τῆς Ρώμης. Ἀλλὰ πρὸ παντὸς ἐκραύγαζον οἱ ἁμαρτωλοί, οἱ ἔνοχοι διὰ τὰς μυρίας παραβάσεις τοῦ Ἠθικοῦ Νόμου οἱ ὀποῖοι ἐξ ἰδίας ἐσωτερικῆς πείρας εἶχον πεισθῆ ὅτι ἡ ἀνατροπὴ τυραννικοῦ καθεστῶτος ἦτο βεβαίως δύσκολον ἐγχείρημα, ἀλλὰ κυριολεκτικῶς παίγνιον ἐν συγκρίσει μὲ τὴν δυσκολίαν τὴν ὁποίαν ἠσθάνετο πᾶς ἄνθρωπος διὰ νὰ ἀνατρέψῃ τὴν τυραννίαν τῶν παθῶν, ἡ ὀποία ἐγκαθιστᾶ τὸν αἰμοστάλακτον θρόνον της μέσα εἰς τὴν καρδίαν τοῦ ἐνόχου. Ἐκεῖ εἰς τὰ σκοτεινὰ ὑπο συνείδητα τῆς ψυχῆς ― τοῦ ἀνθρώπου ζοῦν οἱ ἀόρατοι τύραννοι ― τὰ πάθη ― καὶ διὰ τὴν ἀπολύτρωσιν ἐκ τῆς τυραννίας τούτων ἡ ψυχὴ ἐκραύγαζε τὴν φωνὴν τοῦ Παύλου: «Ταλαίπωρος ἐγὼ ἄνθρωπος! τὶς μὲ ρύσεται ἐκ τοῦ σώματος τοῦ θανάτου τούτου;» (Ρ ω μ. 7,24) .