Σάββατο 4 Μαΐου 2019

Απάντηση στα αίολα επιχειρήματα του κ. Ιερωνύμου δεσπότη Λαρίσης για τους Ρόταρυ. Το χάσμα μεγαλώνει. Μερικά σωματεία σε περίεργο και αντιφατικό ρόλο...


  του Χρίστου Παναγιώτου


Σεβασμιώτατε, Χριστός ανέστη!
Θα ήθελα να Σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, επειδή βρήκατε έστω και λίγο χρόνο, μέσα στο τόσο πιεστικό πρόγραμμα ενός Επισκόπου, κυρίως όταν πλησιάζει η Μεγάλη Εβδομάδα, για να απαντήσετε [1] στην επιστολή, που Σας έστειλα [2]. 
Σίγουρα ο Επίσκοπος υπάρχει, για να κρατά την πόρτα της Εκκλησίας ανοικτή, δείχνοντας την αγάπη Της σε όλους, αλλά αυτό πρέπει γίνεται πάντα υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, που η ίδια η Εκκλησία έθεσε. Υπήρξαν άγιοι Επίσκοποι της Εκκλησίας μας (π.χ. άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων), που έκλεισαν τις πόρτες, ακόμα και σε Αυτοκράτορες, αλλά και σε αμετανόητους αιρετικούς Πατριάρχες. Υπάρχει, επίσης, το παράγγελμα της Θείας Λειτουργίας «Τάς θύρας, τάς θύρας ἐν σοφίᾳ πρόσχωμεν», στο άκουσμα του οποίου οι διάκονοι στα πρωτοχριστιανικά χρόνια έβγαζαν έξω από το Ναό τους κατηχουμένους και γενικώς τους αμυήτους, και έκλειναν τις πόρτες του Ναού, πράξη η οποία κακώς ατόνισε στη συνέχεια μέχρι και σήμερα.
Παραλλήλως, ισχύει η εντολή του Κυρίου μας στο κατά Ματθαίον άγιο Ευαγγέλιο «μή δώτε τό ἅγιον τοῖς κυσί, μηδέ βάλητε τούς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτούς ἐν τοῖς ποσίν αὐτῶν καί στραφέντες ρήξωσιν ὑμᾶς» [3], δηλαδή «ό,τι είναι άγιο, μή τό δώσετε στά σκυλιά, καί τά μαργαριτάρια σας μή ρίξετε στούς χοίρους, γιά νά μή τά καταπατήσουν μέ τά πόδια τους, καί γυρίσουν καί σας ξεσχίσουν». Ποιοι είναι οι σκύλοι και ποιοι οι χοίροι; Σκυλιά  ονομάζει αυτούς, που ζουν με αθεράπευτη ασέβεια, όπως οι αιρετικοί και αλλόθρησκοι. Ενώ χοίρους αυτούς, που ζουν αμαρτωλή ζωή μέσα στον βόρβορο των παθών. Και γιατί δεν πρέπει όλοι αυτοί να μάθουν; Διότι, θα γίνουν περισσότεροι θρασείς, δεν μπορούν εκ φύσεως να τα κατανοήσουν όλα αυτά και γι’ αυτό θα τα χλευάσουν. Είναι προτιμότερο αυτοί να μη μάθουν. Το γουρούνι δεν ξέρει τι είναι το μαργαριτάρι, ούτε τι αξία έχει. Έτσι, σίγουρα θα το καταπατήσει. Με τον ίδιο τρόπο και τα άγια εμπαίζονται από εκείνους, που έχουν αυτή την ψυχική διάθεση. Κατ’ αυτόν τον τρόπο και τα μυστήρια τα τελούμε κεκλεισμένων των θυρών για τους αμυήτους. Με τη συνάφεια αυτή, σχετίζεται, όπως πολύ καλά θα γνωρίζετε, μιας και το μαθαίνουμε από τα σχολικά μας βιβλία [4], και η Μασονία, η οποία αντιμετωπίζεται από την Εκκλησία ως θρησκεία, ασυμβίβαστη με την Ορθοδοξία. Ακολουθεί το Ρόταρυ, το οποίο σχετίζεται με την Μασονία.
Σίγουρα, Σεβασμιώτατε, δεν μπορείτε να τα γνωρίζετε όλα. Ουδείς παντογνώστης, παρά μόνο εις, ο Θεός. Συγχωρήστε μου, όμως, την αδυναμία, διότι δεν καταλαβαίνω τη φράση Σας «μονοφωνικά και μονοδιάστατα», όπως χαρακτηρίζετε την παράθεση των πηγών μου για το Ρόταρυ. Η βασική απόφαση του κειμένου μου προέρχεται από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος. Υπάρχουν εγκύκλιοι και από μεμονωμένες Μητροπόλεις. Επίσης, ο καλύτερος ερμηνευτής της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων και μέγιστος αντιαιρετικός θεολόγος, πολέμιος των ποικίλων αιρέσεων και της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, άγιος Γέρων κυρός Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο οποίος εκόσμησε και ελάμπρυνε όχι μόνο την Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου, αλλά και ολόκληρη την Εκκλησία, αναφέρει κι άλλες αρνητικές αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου για το Ρόταρυ [5]. Απλώς πίστευα ότι, έστω και μόνο μία, θα ήταν αρκετή για Σας. Το απόσπασμα της πηγής μου, το οποίο Σας παρέθεσα, είναι δημοσιευμένο στο βιβλίο του κ. Ψαλτάκη, «Απειλή για την Ορθοδοξία μας (αντιαιρετικός οδηγός)», καθώς και αναρτημένο στην ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας. Μήπως δεν είναι έγκυρο; Είναι κείμενο αμφισβητήσιμο; Αν όντως είναι έγκυρο και όχι πλαστό, και η απόφαση της Ιεράς Συνόδου πράγματι είναι αυτή, που αναγράφεται στο κείμενο, τότε ποιο είναι το πρόβλημα; Να την θεωρήσουμε ως ουδέποτε γενομένη, επειδή είναι μόνο μία ή επειδή δεν συμπεριλήφθηκε στους καταλόγους;

Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

Αγανάκτηση στους πιστούς προκαλεί το εμμονικό πείσμα του Δεσπότη της Λαρίσης κ. Ιερωνύμου να προχειρίσει σε πνευματικό τον ιερέα, που έστειλε στους Ρόταρυ, . Τί άλλο θα δουν οι Λαρισαίοι;;


Ο π. Βησσαρίων Αγορίτσας ιερέας της Μητροπόλεως Λαρίσης ευλογεί εκδήλωση Ροταριανών στη Λάρισα και  ο κ. Ιερώνυμος  τον προχείρισε πνευματικό!..... 





Η παραπτωματικότητα  επιβραβεύεται από τον κ. Ιερώνυμο;
 

Προκλητικά, δαιμονικά συνεχίζει τον σκανδαλισμό, σχετικά με τους Ρόταρυ, ο Λαρίσης.
 Αναρωτιέται κανείς μήπως ο ταλαίπωρος ιερέας που ανέπεμψε την προσευχή στους Ρόταρυ στη συνεστίαση με τους νεοεισερχόμενους στην οργάνωση, ήταν και αυτός νεοεισερχόμενος στους Ρόταρυ;…
Να θυμίσουμε πως οι Ρόταρυ ήταν από τους πρώτους που επισκέφθηκαν τον Δεσπότη  μετά την ενθρόνιση, (είχαν προηγηθεί οι Εβραίοι)!!!!
Στα πλαίσια  της αρχής της «αλληλοβοήθειας» των μασόνων και των Ρόταρυ δεν μας παραξενεύει η ταχύτατη ανέλιξη του συγκεκριμένου ιερωμένου.
Μετάθεση από χωριό σε ενορία της Λάρισας, (την οποία διέλυσε με την συμπεριφορά του), την τοποθέτησή του στα γραφεία της μητροπόλεως, αλλά και κλειδοκράτορας των γραφείων κατά την διάρκεια του Πάσχα, όταν ήταν κλειστά τα γραφεία…
Τσακώθηκε με τους επί δεκαετίες ψάλτες του ναού και θέλει να φέρει την ομάδα που συνοδεύει, ως τιμητικό άγημα στον δεσπότη με ειδικότητα το «Πολυχρόνιο», (οι παλιότεροι το ξέρουν, όταν λέγονταν για τον βασιλιά)…
 Η ανέλιξη του σκανδαλίσαντος ιερέα συνεχίζεται.
Την Λαμπροτρίτη στο παρεκκλήσιο του Επισκοπείου με τον χορό του «πολυχρονισμού», ο δεσπότης τον τίμησε  και τον έκανε εξομολόγο!!! Εκτιμώντας το ορθόδοξο φρόνημα,
την ευθυκρισία αλλά και τις υπηρεσίες του!!!!; Λες να αναλάβει και την πνευματική καθοδήγηση της οργάνωσης (;)!!!
     Λαρισαίος

Ο π. Βησσαρίων Αγορίτσας ιερέας της Μητροπόλεως Λαρίσης ευλογεί εκδήλωση Ροταριανών στη Λάρισα και  ο κ. Ιερώνυμος  τον προχείρισε πνευματικό!..... 















Από το Ιστολόγιο Της Μητροπόλεως Λαρίσης:



























Σεμινάριο του Ρόταρυ στη Λάρισα (eleftheria.gr)





===============


Η Πανήγυρις του Ιερού Παρεκκλησίου του Επισκοπείου 


πηγή (30/04/2019)


Περί Ρόταρυ Αφιερωμένο στον κ. Ιερώνυμο δεσπότη Λαρίσης και τον παπά του Βησσαρίωνα Αγορίτσα ( του Γεωργίου Ψαλτάκη, Θεολόγου του συλλόγου"Σωτήρ")


Περί Ρόταρυ Αφιερωμένο στον κ. Ιερώνυμο  δεσπότη Λαρίσης και τον παπά του Βησσαρίωνα Αγορίτσα

(Γεώργιος Ψαλτάκης, Θεολόγος του συλλόγου"Σωτήρ")

Δημοσιεύθηκε στις Μαρτίου 4th, 2008  

theologia
Η διεθνής αυτή οργάνωση ιδρύθη στο Σικάγο στις 23.2.1905 από τον Αμερικανό δικηγόρο Paul P. Harris. Κάτω από το πρόσχημα φιλανθρωπικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων καλύπτει μυστικούς σκοπούς. Δια τούτο θεωρείται ως «το νηπιαγωγείον της Μασονίας»[1].
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και μεμονωμένοι Μητροπολίται με Εγκυκλίους συνιστούν αποχήν από συγκεντρώσεις Ροταριανών και δεν επιτρέπουν σε Ροταριανούς να είναι Ανάδοχοι σε Βαπτίσεις. Παραθέτομεν ωρισμένα επίσημα κείμενα και σχόλια Ορθοδόξων Περιοδικών, που ομιλούν για το τι είναι και πού αποβλέπει το Ρόταρυ:
Στο «Μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος προς τον ευσεβήν Ελληνικόν λαόν» της 29.11.1958 μεταξύ άλλων θεμάτων αναφέρονται και τα εξής για τους Ροταριανούς:
«….Η Οργάνωσις αυτή έχει χαρακτήρα διεθνή, στηριζόμενη επί αφηρημένων ηθικών φιλοσοφικών αρχών. Δεν δέχεται την ηθικήν ζωήν και την φιλανθρωπίαν ως καρπούς της Ορθοδόξου Χριστιανικής Πίστεως, τουτέστι της Ελληνοχριστιανικής παραδόσεως…. Πάσα ηθική και κοινωνική κίνησις και ζωή εκτός του Χριστού καθιστά την Εκκλησίαν εφεκτικήν (=επιφυλακτικήν) και την εφεκτικότητα αυτήν έκρινεν η Ιεραρχία να τηρήση και απέναντι της Ροταριανής Οργανώσεως και να συστήση εις τους Κληρικούς να απέχουν των συνεστιάσεων αυτής….»
[2].
Ο δε Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Θεόκλητος, εξ αφορμής της συγκλήσεως στο Αγρίνιον του 13ου Πανελληνίου Συνεδρίου του Ρόταρυ, εξέδωσε την υπ’ αριθ. 1.227/4.4.1973 Εγκύκλιον, στην οποίαν μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται και τα εξής:
«Θεωρούμεν υποχρέωσιν επιβαλλόμενην εκ της αποστολής ημών, ίνα διαφωτίσωμεν τους τυχόν απληροφόρητους και καλοπροαίρετους Χριστιανούς ημών.

Εκθέτομεν τα ακόλουθα χωρίς καμμίαν απολύτως διάθεσιν εχθρότητος κατ’ ουδενός, αλλά και χωρίς δισταγμόν ή φόβον δια την δυσφορίαν την οποίαν πιθανώς να προκαλέση:


1. – Η Οργάνωσις του Ρόταρυ έχει στενή σχέσιν και συγγένειαν προς τον Τεκτονισμόν (Μασωνίαν), χαρακτηρισθείσα υπό των ειδότων ως “εξάδελφος” και “πρώτος σταθμός” και “προθάλαμος” της Μασωνίας και “προεισαγωγή” εις αυτήν.

Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Αποστομωτική απάντηση στον δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο για το ΡΟΤΑΡΥ από κ. Αριστείδη Π. Δασκαλάκη



Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: Ανοιχτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμο

του Αριστείδη Δασκαλάκη
αρθρογραφεί για katanixi.gr
Σεβασμιώτατε, ευλογείτε!
Με λύπη και απογοήτευση ανάγνωσα την απαντητική σας επιστολή, ελλιπή θεολογικών επιχειρημάτων – κατά τη γνώμη μου – , στα εύλογα ερωτήματα και ανησυχίες του κυρίου Χρήστου Παναγιώτου.
Δεν θα ήθελα να σας κουράσω στο ιδιαίτερα, φαντάζομαι, φορτισμένο πρόγραμμα της Αγίας και Μεγάλης εβδομάδος.
Θα σας εκθέσω δύο αράδες σκέψεις που νομίζω ότι εκφράζουν κι άλλους αδελφούς.
Και θα ξεκινήσω με μικρές αναφορές πάνω στην απάντησή σας, με τη σειρά των θεμάτων που αναφέρετε.
Εάν θέλετε να αποφεύγετε την καλλιέργεια σκανδαλιστικών λογισμών, καλό είναι να αποφεύγετε να ανάβετε σπίρτα σε ξερά χόρτα (με τέτοιου είδους πράξεις) και όχι να τρέχετε να κατασβήσετε τη φωτιά (με απαντήσεις σε επιστολές).
Η πράξη είναι που καλλιεργεί λογισμούς και θέτει σε κίνδυνο την ενότητα. Αναφέρεστε στο δικαίωμα άγνοιας της ιεραρχίας σε ειδικά θέματα, τα οποία είναι λελυμένα από «ειδικούς» και «επιτροπές» της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ο κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) Δεσπότης Λαρίσης απαντά στην ανοικτή επιστολή του κ. Χρίστου Παναγιώτου σχετικά με τους ΡΟΤΑΡΥ και δημιουγεί περισσότερες απορίες αντί να επιλύει. Οι πιστοί πλέον επιφυλάσσονται μαζί του

Ο Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ΠΟΤΕ δὲν Συλλειτούργησε οὔτε συνιερούργησε μὲ ὁποιοδήποτε «Μοιχεπιβάτη». Κατὰ μείζονα λόγο, προφανῶς, ποτὲ δὲν θὰ συλλειτουργοῦσε μὲ Καθῃρημένους καὶ Αὐτοχειροτονήτους


Λεζάντα: Ὁ Γέρων Ἐπιφάνιος περιστοιχιζόμενος ἀπὸ τὸν νῦν Ἀλβανίας κ. Ἀναστάσιον, τὸν Σπάρτης κ. Εὐστάθιον καὶ ἀπὸ ὀκτὼ πατέρας, μεταξὺ τῶν ὁποίων ὁ νῦν Ν. Σμύρνης κ. Συμεὼν καὶ ὁ νῦν Παροναξίας κ. Καλλίνικος.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΕΣ

Ο π. Επιφάνιος, ΠΟΤΕ δέν Συλλειτούργησε μέ «Μοιχεπιβάτες», δέν θά Συλλειτουργούσε μέ Καθηρημένους, Αυτοχειροτονήτους
Εξαπατούν, εκβιάζουν Ιερομονάχους, επικαλούμενοι τον Γέροντα Επιφάνιο

Γράφει ὁ π. Ἱερόθεος Ἀργύρης, Ἱεροκήρυξ

«Οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ πονηρὸν καλὸν καὶ τὸ καλὸν πονηρόν; οἱ τιθέντες τὸ σκότος φῶς καὶ τὸ φῶς σκότος; οἱ τιθέντες τὸ πικρὸν γλυκὺ καὶ τὸ γλυκὺ πικρὸν» (Ἡσ. ε΄ 20).


(Ἤτοι, ἀλλοίμονον εἰς ἐκείνους ποὺ λέγουν καὶ παριστάνουν τὸ κακὸν ὡς καλὸν καὶ τὸ καλὸν ὡς κακὸν καὶ οἱ ὁποῖοι διὰ τῶν πράξεών τους παρουσιάζουν τὸ σκότος ὡς φῶς καὶ τὸ φῶς ὡς σκότος, οἱ ὁποῖοι πείθουν μὲ τὸ παράδειγμά τους καὶ τοὺς ἄλλους, ὅτι τὸ πικρὸν εἶναι γλυκὺ καὶ τὸ γλυκὺ εἶναι πικρόν).

Νὰ συλλειτουργήσουν μὲ καθῃρημένους καὶ αὐτοχειροτονήτους;

Δεχθήκαμε ἐπίμονα τηλεφωνήματα ἀγωνίας ἀπὸ Πατέρες τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Μᾶς ἀπεκάλυψαν τὸ βαθὺ συνειδησιακὸ πρόβλημα ποὺ ἀνέκυψε ἐσχάτως γιὰ ἐκείνους. Ἀναγκαστικὰ κάναμε μία ἔρευνα γιὰ τὰ τεθέντα ἐρωτήματα καὶ διλήμματα. Αὐτὸ συμβαίνει, διότι, μερικοὶ κληρικοί, δῆθεν ἔχοντες πνευματικὴ σχέσι μὲ τὸν Μέγα Κανονολόγο Γέροντα Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο τοὺς προτρέπουν νὰ συλλειτουργήσουν μὲ τοὺς σχισματικούς, καθῃρημένους καὶ αὐτοχειροτονήτους ἐκ τῆς Οὐκρανίας (τῆς ὀνομαζομένης «Μικρῆς Ρωσίας»). Μὲ τοὺς «Ἐπισκόπους» τῆς μὴ σοβαρῆς «Ψευτο-Συνόδου» τῶν τοῦ Κιέβου.

«Εἶναι ἀληθές, ρωτοῦν οἱ Πατέρες, ὅτι ὁ ἐν λόγῳ σοφὸς Γέροντας, ὁ ἔγκριτος καὶ παραδοσιακὸς Κανονολόγος, διετείνετο ὅτι πρέπει νὰ ὑπακούωμε σὲ πᾶν ὅ,τι προστάζει ἡ Διοίκησις τῆς Ἐκκλησίας, διότι αὐτὸ εἶναι τὸ ὀρθό;»

Η Ζωοδόχος Πηγή και οι ομώνυμοι ναοί της Κωνσταντινούπολης και της Λάρισας του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

ΣΥΝΑΞΑΡΙ: Ένα από τα πολλά ονόματα της Θεοτόκου είναι και το “Ζωοδόχος Πηγή”, αφού γέννησε την Ζωή, που είναι ο Χριστός. Το όνομα αυτό αποδόθηκε στην Παναγία από τον Ιωσήφ τον Υμνογράφο (9ος αι.). Η γιορτή αναφέρεται στα εγκαίνια του Ναού της Παναγίας, γνωστού ως «Ζωοδόχος Πηγή στο Μπαλουκλί», έξω από τα θεοδοσιανά τείχη της Κωνσταντινούπολης, όπου και τα λεγόμενα "παλάτια των πηγών", θέρετρα Βυζαντινών Αυτοκρατόρων. Εκεί υπήρχε αγίασμα που επιτελούσε και επιτελεί πολλά θαύματα.
Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ: Ο Ιερός Ναός Ζωοδόχου Πηγής στην Πόλη ανεγέρθηκε από τον αυτοκράτορα Λέοντα τον Θράκα, που, πριν γίνει αυτοκράτορας, ως απλός στρατιώτης, συνάντησε έναν τυφλό έξω από την Χρυσή Πύλη της Βασιλεύουσας. Ο τυφλός του ζήτησε νερό να πιει και ο Λέων αναζήτησε την πηγή του νερού στην κατάφυτη περιοχή, αλλά δεν μπόρεσε να την ανακαλύψει. Η διήγηση προσθέτει πως ο Λέων λυπήθηκε που δεν βρήκε νερό να δώσει στον τυφλό. Άκουσε τότε φωνή να του λέει: «Βασιλιά Λέοντα», ενώ ακόμη ήταν στρατιώτης, “είσελθε βαθύτερα στο δάσος, και αφού λάβεις με τις χούφτες σου το θολερό αυτό νερό, να ξεδιψάσεις τον τυφλό και να του πλύνεις τα μάτια. Τότε θα γνωρίσεις ποια είμαι εγώ που κατοικώ στο μέρος αυτό”. Ο Λέων έκανε αμέσως όπως τον διέταξε η φωνή και ο τυφλός είδε το φως του.

Οικουμενισμός και συμπροσευχές με αιρετικούς


Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Μια σπάνια για τις μέρες μας χειροτονία Επισκόπου, που έγινε με Ορθόδοξο τρόπο

– Η χειροτονία του Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτη
Για να γίνεις δεσπότης σήμερα ή πρέπει να κάνεις τούμπα μέσα στην στοά των μασόνων και να προσκυνήσεις τον διάβολο· Τι διαβολο-δεσπότης θα γίνεις; Ή θα επιτρέψει η μασονία να γίνεις εάν δεν την πολεμάς και έχεις ευγένεια απέναντί της. Γι’ αυτό βλέπεις όλοι αυτοί που είναι υποψήφιοι δεσποτάδες σιωπούν, κανείς τους δεν μιλά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Ξέρουν πολύ καλά ότι θα τους φάει το φίδι.
Μωρέ χίλιες φορές διάκονος, χίλιες φορές καλόγερος και να φωνάζω μέρα νύκτα ότι είστε σατανάδες, παρά να με δώστε μήτρες και μπαστούνες. Και αν με κάνετε δεσπότη, τί θα γίνει; Σας τα χαρίζω όλα βρε διαβόλοι.
=============================
ΚΑΙ Η ΦΛΟΓΕΡΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ
Πάρτε μια γεὐσι ἀπὸ Ὀρθόδοξη χειροτονία ἐπισκόπου, ποὺ δεν παρακάλεσε κανέναν για νὰ γίνη ἐπίσκοπος. Ποὺ ἐδιώχθη ἀπὸ τοὺς ἐπισκόπους, γιατί τους ἤλεγχε για το μεταθετό και για ἄλλες εκτροπές ἀπὸ τὴν πίστη. Δύο χρόνια πρὶν ἀπὸ τὴν χειροτονία του ἀπαγορεύθηκε ἀπὸ τὴν Σύνοδο το κήρυγμά του καθ᾽ ἄπασαν την Ἑλλάδα καὶ ἦταν ἕτοιμοι νὰ τὸν καθαιρέσουν. Ἦταν τόσο ἀπίθανο νὰ γίνη ἐπίσκοπος, ὅσο ἀπίθανο εἶναι να ἀνατείλη ὁ ἤλιος ἀπὸ την δύση. Αὐτοὶ ποὺ τὸν κατεδίωκαν ψήφισαν για την προαγωγή του!
Στην χειροτονία του ἦταν φανερή ἡ παρουσία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος και συμμετείχαν 15.000 πιστοὶ ἀπὸ ὅλη την Ἑλλάδα.
Παρακολουθήστε μερικά μικρά ἀποσπάσματα ἀπό την χειροτονία και τον παλμό τοῦ πιστοῦ λαοῦ. Ἀκοῦστε και την φλογερή ὁμιλία τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου.

Οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν σημερινῶν ἐπισκόπων ἐκλέγονται με ἀντορθόδοξες μεθόδους γι᾽αὐτὸ δὲν μιλοῦν ὅταν Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ προδίδεται ἀπὸ μικροὺς καὶ μεγάλους ρασοφόρους.
Ο Γέροντας αγωνιστής ιεράρχης π. Αυγουστίνος Καντιώτης λέει σε ομιλία του, στις 3.5.1964, γι” αυτούς·
«Δυστυχώς και μέσα στην Εκκλησία μπήκε η μασονία. Διαβάστε παλαιότερες «ΣΠΙΘΕΣ» και θα το δείτε. Εγώ κατήγγειλα επίσημα με στοιχεία ότι και επίσκοποι και μητροπολίται και πατριάρχαι είναι μασόνοι… Για να γίνεις δεσπότης ή πρέπει να περάσεις από τα σκαλοπάτια της μασονίας ή άμα δεν περάσεις, -γιατί δεν είναι όλοι οι δεσποτάδες μασόνοι-, όμως είναι γεγονός ότι υπάρχουν τέτοιοι ύποπτοι στην Εκκλησία. Δεν ανακοινώνουν τα ονόματά τους όσο ζουν, άμα πεθάνουν τότε τους φανερώνουν. Εμείς όμως τους ξέρουμε και τους παρακολουθούμε.

Ο Άγιος Ραφαήλ,το «ενωτικό» συλλείτουργο στην Αγία Σοφία και τα συλλείτουργα των ημερών μας

Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός  

Θά βγοῦν ἐπιτέλους μπροστά μερικοί Ἐπίσκοποι, μέ ἔψιλον κεφαλαῖο, γιά νά πιάσουν ὄντως σκοπιά, νά φυλάξουν τό ποίμνιο καί νά κρατήσουν ἀνόθευτη τήν πολυτίμητη Ὀρθοδοξία μας;

Δεκατρία χρόνια μετά τήν προδοτική ψευτοσύνοδο τῆς Φερράρας, ὁ συνυπογραφείς ἑνωτικός ὅρος ἐφαρμόζεται πλέον καί στήν πράξη: Ἀπεσταλμένοι τοῦ πάπα ἔρχονται στήν Κωνσταντινούπολη καί στίς 12 Δεκεμβρίου 1452 (πέντε μῆνες πρίν ἀπό τήν Ἅλωση) συλλειτουργοῦν μέ τούς δικούς μας μέσα στήν Ἁγιά Σοφιά.
Ἡ ὑβριστική αὐτή ἑνωτική λειτουργία σήμανε καί τό τέλος τῆς χιλιόχρονης Ἀνατολικῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας. Ἡ προδοσία τῆς Πίστεως, ὅπως μαθαίνουμε ἀπό τά Βιβλία μας τά Ἱερά, ποτέ δέν μένει ἀτιμώρητη. Ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ σηκώθηκε ἀπό τήν Πόλη καί ἀντ’ αὐτῆς ἐγκαταστάθηκε ἡ χατζάρα τοῦ Τούρκου.
Στήν συγκεκριμμένη, ὅμως, ἀποστασία (συλλείτουργο μέ αἱρετικούς), κάποια παλληκάρια τῆς Πίστεώς μας διαμαρτυρήθηκαν καί ἀντέδρασαν σθεναρά. Ἀνάμεσά τους καί ὁ γνωστός σέ ὅλους μας θαυματουργός Ἁγιος τῆς νήσου Λέσβου, ὁ Ἅγιος Ραφαήλ.
Ὁ Ἅγιος Ραφαήλ ἦταν διορισμένος ἀπό τόν ἵδιο τόν Κωνσταντῖνο Παλαιολόγο ὡς σύμβουλός του καί πρωτόπαπας.

Απάντηση σε αντιΤριαδίτη για την Ανάσταση και την Θεότητα του Χριστού.

Του Βασιλείου Π. Κερμενιώτη
1. ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΙΤΡΙΑΔΙΤΗ. ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.

Χριστός Ανέστη!
Ψάχνοντας,πρόσφατα, τα συρτάρια μου βρήκα τη φωτοτυπία ενός κειμένου που είχα γράψει πριν από 16 χρόνια.Ήταν η προσωπική απάντηση που είχα δώσει τότε σε κάποιον ηλικιωμένο συνάδελφό μου εκπαιδευτικό που ανήκε σε μία θρησκευτική ομάδα που δεν αποδέχεται ότι ο Χριστός είναι Θεός. Γενικά, όσοι απιστούν στο δόγμα της Αγίας Τριάδος λέγονται «αντιτριαδίτες».  Οι πρώτες δύο Οικουμενικές Σύνοδοι συνήλθαν ακριβώς για να καταδικάσουν αντιτριαδικές αιρέσεις. Η 1η Οικουμενική Σύνοδος (325 μ.Χ.) καταδίκασε τον Αρειανισμό, που κήρυττε ότι ο Χριστός είναι κτίσμα του Θεού και όχι αληθινός Θεός, και η 2η Οικουμενική (381 μ.Χ.) καταδίκασε τους Πνευματομάχους που αμφισβητούσαν την Θεότητα του Αγίου Πνεύματος.

Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

ΒΡΑΖΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Οι γελοίοι θέλουν με δόλο να προσβάλλουν το ορθόδοξο αίσθημα των ΕΛλήνων. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

http://police-voice.blogspot.com/Ευθύνες δεν έχει μόνο ο Τσίπρας και η παρέα του. Από αυτούς το αναμέναμε. Ευθύνη και μάλιστα την

μεγαλύτερη έχει ο Ιερώνυμος, ο Αρχιεπίσκοπός μας που τα έχει κάνει πλακάκια με την αριστερή Κυβέρνηση. Ούτε μία ανακοίνωση διαμαρτυρίας. Έστω. Κάτι!…


Ακόμα και την κορυφαία στιγμή της Ορθοδοξίας αποφάσισαν να πολεμήσουν οι πανάθλιοι εθνομηδενιστές που έχουν καταλάβει την εξουσία και εφαρμόζουν σταλινικές μεθόδους. 
Εδώ και λίγη ώρα, η Ορθοδοξία στα πέρατα της γης βράζει καθώς με «εντολή άνωθεν» υποβαθμίζεται φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία του Ελληνικού Έθνους, η Τελετή Υποδοχής του Αγίου Φωτός, για το οποίο τη τελευταία στιγμή αποφασίστηκε ότι δεν θα φτάσει στο Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, αλλά στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Ελευσίνας.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος, ο οποίος παραλαμβάνει παραδοσιακά το Άγιο Φως ενημερώθηκε για την αλλαγή αργά χθες το βράδυ, ενώ ο Μητροπολίτης Μεγάρων κ. Κωνσταντίνος στη περιφέρεια του οποίου τελικά θα αφιχθεί το Άγιο Φως ενημερώθηκε για τη εξέλιξη αυτή από το Πρακτορείο Ορθοδοξία.
Μπάχαλο επιεικώς. Ευθύνες δεν έχει μόνο ο Τσίπρας και η παρέα του. Από αυτούς το αναμέναμε. Ευθύνη και μάλιστα την μεγαλύτερη έχει ο Ιερώνυμος, ο Αρχιεπίσκοπός μας που τα έχει κάνει πλακάκια με την αριστερή Κυβέρνηση. Ούτε μία ανακοίνωση διαμαρτυρίας. Έστω. Κάτι!…

Οι νεοφανείς Άγιοι Ραφαήλ, Νικόλαος και Ειρήνη οι μαρτυρήσαντες εν Θερμή της Λέσβου το 1462 και την Τρίτη του Πάσχα [Λαμπροτρίτη]



από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο.
Οι Άγιοι Ραφαήλ, Νικόλαος και Ειρήνη συγκαταλέγονται στη χορεία των Νεοφανών Αγίων και μάλιστα εκείνων που μαρτύρησαν το 1463, δέκα χρόνια μετά την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως. Σχετικά με το βίο τους γνωρίζουμε λίγα πράγματα. Οι πρώτες πληροφορίες για την ύπαρξη των Αγίων ιστορούνται με θαυματουργικό και αποκαλυπτικό τρόπο από το έτος 1959.

ΤΑ ΕΝΎΠΝΙΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ: Στις 23 Ιουνίου 1959, κατά την διάρκεια εργασιών αποκατάστασης ενός ναϋδρίου σ’ έναν λόφο κοντά στο χωριό Θερμή της Λέσβου, ο εργάτης Δούκας Τσολάκης ανακάλυψε έναν τάφο με οστά αγνώστων. Άνθρωπος άπιστος τότε και ανευλαβής παράτησε τα τίμια λείψανα στην ρίζα ενός δένδρου, περιγελώντας τα. Γρήγορα όμως τιμωρήθηκε και μπόρεσε να κινήσει ξανά τα χέρια του μόνον αφού έκανε το σημείο του Σταυρού, για πρώτη φορά μετά είκοσι επτά χρόνια.

π. Επιφάνιος Θεοδωροπουλος: Πώς κατέρριψε τα επιχειρήματα των εχθρών της Ανάστασης

«Ή απατήθηκαν, ή μας εξαπάτησαν, ή μας είπαν την αλήθεια»!



Ο γέροντας, σε συζήτησή του όπως αναφέρεται με έναν άθεο, συνέτριψε τα επιχειρήματά του σχετικά με τα όσα αφορούν στην Ανάσταση του Κυρίου.

    Ενα πρωινό συζητά ο γέροντας με δυο-τρεις επισκέπτες στο σπίτι του. Ο ένας είναι ιδεολογος κομμουνιστής……
Όλο το οικοδόμημα του Χριστιανισμού στηρίζεται στο γεγονός της Αναστάσεως. Αυτό δεν το λέω εγώ. Το λέει ο Απόστολος Παύλος: «Ει Χριστός ουκ εγήγερται, ματαία η πίστις ημών» (Α΄ Κορ. ιε΄ 17). Αν ό Χριστός δεν ανέστη, τότε όλα καταρρέουν. Ό Χριστός όμως ανέστη, πράγμα το όποιο σημαίνει ότι είναι Κύριος της ζωής καί του θανάτου, άρα Θεός.
– Εσείς τα είδατε όλα αυτά; Πώς τα πιστεύετε;

Κυριακή 28 Απριλίου 2019

Λόγος στην Αγία Ανάσταση του Χριστού


ΑΓΙΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ


Ο Ήλιος της δικαιοσύνης ο τριήμερος ανέτειλε σήμερα κι᾽ ολόκληρη εφώτισε την πλάση. Ο τριήμερος και προαιώνιος Χριστός, η Αμπελος η αληθινή, καρποφόρησε και τον κόσμο πλημμύρισε από χαρά. Την αβασίλευτη αυγή ας δούμε. Πριν έρθη η αυγή, ας τη δούμε σήμερα και απ᾽ τη φωτοπλημμύρα ας γεμίσουμε από χαρά.
Τις πόρτες του Άδη ανοίγει ο Χριστός και οι νεκροί σηκώθηκαν από τον ύπνο. Αναστήθηκε ο Χριστός που ανασταίνει τους πεσμένους και ανάστησε μαζί Του τον Αδάμ. Αναστήθηκε ο Χριστός, Αυτός που ανασταίνει όλους και ελευθέρωσε την Εύα απ᾽ την κατάρα. Αναστήθηκε ο Χριστός που Αυτός μόνος ανασταίνει και χαροποίησε τον ακατάστατο πρώτα κόσμο, σε όλα το ρυθμό και την τάξη εγκαθιστώντας. Αναστήθηκε ο Κύριος, όπως αυτός που κοιμάται, και τους εχθρούς Του όλους τους χτύπησε και τους ντρόπιασε. Αναστήθηκε και δώρησε χαρά σ᾽ όλη την κτίση. Αναστήθηκε και άδειασε η φυλακή του Άδη. Αναστήθηκε και τη φθορά της φύσης σε αφθαρσία τη μετάλλαξε. Αναστήθηκε ο Χριστός, κι᾽ αποκατάστησε τον Αδάμ στην παλιά δόξα της αθανασίας.

Σάββατο 27 Απριλίου 2019

«Ἀργύρια ἱκανά ἔδωκαν...»


«...Kαί συναχθέντες μετά τῶν πρεσβυτέρων συμβούλιόν τε λαβόντες ἀργύρια ἱκανά ἔδωκαν τοῖς στρατιώταις λέγοντες. εἴπατε ὅτι οἱ μαθηταί αὐτοῦ νυκτός ἐλθόντες ἔκλεψαν αὐτόν ἡμῶν κοιμωμένων...» (Mατθ. κη΄ 12-13).
Ἡ ἀλήθεια καί τό δίκαιο δέν ὑποστηλώνονται μέ βρώμικο χρῆμα. Ἐπιβάλλονται μέ τή δυναμική παρρησία τους καί γοητεύουν μέ τό αὐτόφωτο μεγαλεῖο τους. Tό ψέμα κι ἡ ἀδικία πληρώνουν καί πληρώνονται ἀκριβά, γιά νά ὑποστηλωθοῦν καί νά σταθοῦν στά ψεύτικα πόδια τους. Γίνονται ἀντικείμενα ρυπαρῆς συναλλαγῆς. Δίνουν καί παίρνουν ἀργύρια. Πουλιῶνται κι ἀγοράζονται στά σκοτεινά παρασκήνια.
Δέν εἶναι ἀνεκτό, οὔτε παραδεκτό, ἡ βρώμικη συναλλαγή νά ἀποτολμᾶται ἀκόμα καί στόν ἱερό χῶρο, πού τόν σκιάζει ἡ παρουσία τοῦ Θεοῦ κι ἀπ᾽ τούς ἀνθρώπους, πού ἔχουν τάξει τήν ὕπαρξί τους στή διακονία τῶν θεϊκῶν προσταγμάτων. Ὅμως, ἡ ἱστορία εἶναι σκληρός κι ἀδυσώπητος μάρτυρας. Ἔχει καταχωρήσει περιστατικά συναλλαγῆς τραγικά. Ἔχει ἀποτυπώσει ἐξαγορές συνειδήσεων. Ἔχει ἀποθηκέψει γεγονότα, πού ξεπερνοῦν τά ὅρια τῆς ἀνθρώπινης φαντασίας. Προδοσίες μέ ἀνταλλάγματα. Ἀπάτες σχεδιασμένες καί πληρωμένες. Παραπληροφόρησι, ἀγορασμένη μέ βαρύ τίμημα. Ὅλα αὐτά τά χρονικά τά συντηρεῖ καί τά ἀναμεταδίδει. Tά προβάλλει ὑπομνηματισμένα μέ τήν καθολική ἀπαρέσκεια καί τήν ἀνυποχώρητη ἀποδοκιμασία.

Μελέτη Εἰς τήν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου

Αγίου Νικοδήμου: Μελέτη, εἰς τήν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου,

εἰς τήν ὁποίαν χρεωστοῦμεν νά συγχαρῶμεν.
Α. Μέ τόν ἀναστάντα Χριστόν
Β’ Μέ τήν ἁγιωτάτην Μητέρα Του
Γ’ Μέ τό σῶμα μας.



Συλλογίσου ἀγαπητέ, ὅτι παρακινούμενοι ἡμεῖς ἀπό τόν προφήτην Δαυίδ ὅπου λέγει νά ἀγαλλώμεθα εἰς τήν ἡμέραν τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου. «Αὕτη ἡ ἡμέρα, ἥν ἐποίησεν ὁ Κύριος, ἀγαλλιασώμεθα καί εὐφρανθῶμεν ἐν αὐτῇ» (Ψαλμ. ριζ’ 23) ἔχομεν χρέος ἐν πρώτοις νά συγχαρῶμεν τόν Ἰησοῦν Χριστόν, ὁ Ὁποῖος εἰς τήν χαρμόσυνόν Του Ἀνάστασιν ἀπέκτησε πάλιν μέ κέρδος ἄπειρον ὅλα ἐκεῖνα ὅπου εἶχε χάσει εἰς τό πάθος Του. Τέσσαρα πράγματα εἶχε χάσει τότε: τήν χαράν, τήν ὡραιότητα, τήν τιμήν καί τήν ζωήν. Τώρα δέ ὅπου ἀνέστη ἀνέλαβε τήν ζωήν, ἀλλά τί λογῆς ζωήν; Μίαν ζωήν ὅπου ἐθανάτωσε τελείως τόν θάνατον καί διά τοῦτο θέλει εἶναι διά πάντα ζωή μοναχή, χωρίς νά φοβῆται νά λάβῃ ἄλλην μίαν φοράν θάνατον. «Χριστός ἐγερθείς ἐκ νεκρῶν οὐκ ἔτι ἀποθνήσκει. Θάνατος αὐτοῦ οὐκ ἔτι κυριεύει» (Ρωμ. στ’ 9). Ἀνέλαβε τήν τιμήν καί ἐξουσίαν, ἐπειδή Ἐκεῖνος ὁ ἴδιος ὅπου πρό ὀλίγου ἐλογίζετο ὀλιγώτερον παρά ἄνθρωπος καί ἐκαταφρονεῖτο χειρότερον παρά ἕνας σκώληξ, τώρα ἀνασταίνεται καί ἀρχίζει νά βασιλεύῃ ἐν τῷ οὐρανῷ καί ἐν τῇ γῇ.

Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;

Εικόνες του Θείου Πάθους

Ο τυφλός προ του Σταυρού (Ιωάννης Πολέμης)

Σχετική εικόνα
 
Τὶ εἶν' ἡ βοὴ στὸ Γολγοθᾶ ποὺ κόσμος τρέχει ἀπάνω;
-Πηγαίνουν νὰ σταυρώσουν δυὸ μαζί μὲ κάποιον πλᾶνο.
-Ποιοὶ νἆν οἱ δυὸ, ποὺ ἐκδικητής ὁ χάρος τοὺς προσμένει;
-Κλέφτες, φονιάδες, ἄρπαγες, κακούργοι ξακουσμένοι.
-Καὶ ποιὸς ὁ πλᾶνος ποὺ κὶ αὐτὸς θὰ σταυρωθῇ μαζὶ τους;
             -Τοὺς Φαρισαίους ρώτησε, εἰναι δουλειὰ δικὴ τους!              
                 -Θὰ πάω νὰ δῶ…

Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΗΝ Ἁγίου Ἐπιφανίου Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντίας Κύπρου

1.-. Ἐκεῖνος πού χθές, μέσα στήν ἄπειρη συγκατάβασί Του, δέν ἐκαλοῦσε νά τόν βοηθήσουν οἱ λεγεῶνες τῶν Ἀγγέλων, λέγοντας στόν Πέτρο, ὅτι εἶναι στό χέρι μου νά παρατάξω τώρα ἀμέσως, περισσότερες ἀπό δώδεκα λεγεῶνες Ἀγγέλων (Ματθ. κστ´ 53), σήμερα κατέρχεται μέ τόν θάνατό Του κατά τοῦ ἅδου καί τοῦ θανάτου, τοῦ τυράννου, ὅπως ταιριάζει σέ Θεό καί Κυρίαρχο, ἐπί κεφαλῆς τῶν ἀθανάτων καί ἀσωμάτων στρατευμάτων καί τῶν ἀοράτων ταγμάτων, ὄχι μέ δώδεκα μόνο λεγεῶνες, ἀλλά μέ μύριες μυριάδες καί χίλιες χιλιάδες Ἀγγέλων, Ἀρχαγγέλων, Ἐξουσιῶν, Θρόνων, Ἐξαπτερύγων, Πολυομμάτων, οὐρανίων ταγμάτων, τά ὁποῖα, ὡς Βασιλέα καί Κύριό τους, προπέμπουν, δορυφοροῦν καί τιμοῦν τόν Χριστό.
    Ὄχι, ὅτι συμμαχοῦν καί συμπολεμοῦν μαζί Του. Ὄχι, ποτέ! Γιατί ἀπό ποιά συμμαχία ἔχει ἀνάγκη ὁ παντοδύναμος Χριστός; Τόν συνοδεύουν γιατί χρωστοῦν πάντοτε καί ποθοῦν νά εἶναι κοντά στόν Θεό τους.

Η Εις Άδου Κάθοδος του Κυρίου

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου
Ο ΑΔΗΣ: Με την υποταγή του κόσμου στην εξουσία του Διαβόλου, αμέσως μετά την Πτώση των Πρωτοπλάστων, ο άνθρωπος αποκόπηκε από το Θεό και φυλακίσθηκε στον Άδη. Στον Άδη ο άνθρωπος “ζούσε” δυστυχισμένα επειδή ήταν αποκομμένος από το Θεό που είναι η πηγή της πραγματικής ζωής. Σ’ αυτόν τον τραγικό χώρο της δυστυχίας και απελπισίας κατέβηκε ο Χριστός για να ελευθερώσει τους αιωνίους αιχμαλώτους, που βρίσκονταν εκεί χωρίς τη θέλησή τους. Ο Άδης δεν ταυτίζεται με την κόλαση.  
 Οι θύρες του Άδη, όπου κατέβηκε ο Κύριος άνοιξαν για να μπορέσουν να διαφύγουν οι αιχμάλωτοί του, ενώ όταν ο κολασμένος κατεβαίνει στην κόλαση η πόρτα της κλείνει πίσω του και δε θα ανοίξει ποτέ.

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΑΦΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ 2019 - HOLY LIGHT 2019 JERUSALEM-4E


Θα επικρατήση η δικαιοσύνη

«Ἀνάστα, ὁ Θεός, κρῖνον τὴν γῆν, ὅτι σὺ κατακληρονομήσεις ἐν πᾶσι τοῖς ἔθνεσιν» (Ψαλμ. 81,8)

Anastash K.

ΑΥΤΟΣ ὁ στίχος, ἀγαπητοί μου, ποὺ ἀκούσατε πρὸ ὀλίγου νὰ ψάλλῃ ὁ ἱερεύς, ἐνῷ κρατοῦσε κάνιστρο καὶ σκορποῦσε σ᾿ ὅλο τὸ ναὸ φύλλα δάφνης, ὡς σύμβολα νίκης καί θριάμβου τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, εἶνε παρμένος ἀπὸ τὸ Ψαλτήρι. Ψάλλεται εἰδικῶς κατὰ τὴ λειτουργία τοῦ Μεγάλου Σαββάτου. Δὲν ψάλλεται ἄλλοτε, μόνο σήμερα, μιὰ φορὰ τὸ χρόνο, καὶ ἔχει κάποιο σκοπό. Ποιός λοιπὸν ὁ σκοπός; Ἔχει μεγάλη σημασία.
Ὁ στίχος αὐτὸς εἶνε τὸ προανάκρουσμα τῆς μεγάλης ἑορτῆς, ποὺ θά ἑορτάσουμε σὲ λίγο, τῆς ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Θὰ μιλήσω ἁπλᾶ πάνω σ᾿ αὐτόν.

* * *

«Ἀνάστα, ὁ Θεός, κρῖνον τὴν γῆν…». Ποιητὴς τοῦ ψαλμοῦ αὐτοῦ εἶνε ὁ Δαυΐδ· αὐτὸς ἔφτειαξε τὸ στίχο αὐτό. Λυπᾶται ὁ Δαυΐδ. Γιατί; Διότι βασιλεύει ἡ ἀδικία.
Λυπᾶται ὁ Δαυΐδ, γιατὶ διαβάζοντας τὴν ἱστορία βλέπει, ὅτι στὸν κόσμο αὐτὸν βασιλεύει ὄχι ἡ δικαιοσύνη ἀλλὰ ἡ ἀδικία, ὄχι ἡ ἀλήθεια ἀλλὰ τὸ ψεῦδος, ὄχι ἡ ἀγάπη ἀλλὰ τὸ μῖσος, ὄχι τὸ φῶς ἀλλὰ τὸ σκότος· δὲ᾿ βασιλεύει ὁ Χριστός, ἀλλὰ βασιλεύει ὁ σατανᾶς. Τὸν Ἄβελ, ποὺ ἦταν σὰν τὸ ἀρνί, τὸν σκότωσε ὁ ἀδελφός του ὁ Καΐν. Ὁ Ἰωσήφ, ποὺ ἦταν τὸ πιὸ διαλεχτὸ παιδὶ τῆς οἰκογενείας, πουλήθηκε καὶ κλείστηκε μέσ᾿ στὴ φυλακή, ἐνῷ οἱ μὲν ἀδελφοί του ζοῦσαν ἀμέριμνοι, ἐκείνη δὲ ἡ αἰσχρὰ γυναίκα τοῦ Πετεφρῆ, ποὺ μὲ τὰ ψέματά της ἔγινε ἡ αἰτία νὰ φυλακισθῇ, γλεντοκοποῦσε μὲ τοὺς ἐρωμένους της.
Λυπᾶται ἀκόμα ὁ Δαυΐδ, γιατὶ καὶ στὴ ζωή, στὸ σύγχρονο κόσμο, βλέπει τὴν ἀδικία. Βλέπει νὰ τυραννιοῦνται οἱ φτωχοὶ ἀπὸ τοὺς πλουσίους, οἱ ἀδύνατοι ἀπὸ τοὺς ἰσχυρούς, οἱ ἀμόρφωτοι ἀπὸ τοὺς μορφωμένους, οἱ χῆρες καὶ τὰ ὀρφανὰ ἀπὸ τοὺς πλεονέκτας καὶ ἅρπαγας, ποὺ παίρνουν τὸ ψωμὶ ἀπ᾿ τὸ στόμα.

Η προδοσία τώρα

«Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτῷ· Ἰούδα, φιλήματι τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου παραδίδως;» (Λουκ. 22,48)

xotzias-bartholomaiosΑΠΟ ὅλα τὰ πρόσωπα τοῦ θείου δράματος, ἀ­γαπητοί μου, ἐκεῖνο ποὺ ἀφήνει τὴν πιὸ ἀλγεινὴ ἐντύπωσι εἶνε ὁ Ἰούδας. Δυστυχῶς ὅμως, ἐνῷ ἐ­κεῖνος τελείωσε τότε κατὰ τρόπο οἰκτρό, οἱ Ἰοῦδες δὲν λείπουν μέχρι σήμερα. Ὁ Ἰούδας τρόπον τινὰ ἵδρυσε «σχολὴ» καὶ πολλοὶ μαθαίνουν νὰ παίζουν τὸ ῥόλο του σὲ ὅλα τὰ ἐπί­πεδα τῆς ἀνθρωπίνης ζωῆς. Σᾶς παρουσιάζω μερικὲς εἰκόνες.
* * *
%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%ce%b7%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%b1%cf%83 ⃝Ἕνας σύγχρονος Ἰούδας εἶνε αὐτὸς ποὺ ἐμ­φανίζεται πρῶτα – πρῶτα στὸν κύκλο τῆς φι­λίας. Γνώρισες κάποιον καὶ λές· Σπουδαῖος ἄνθρωπος! πόσο γλυκὰ μιλάει, τί ἀγάπη δείχνει, τί δῶρα δίνει! Τὸν ἀγαπᾷς παραπάνω κι ἀπὸ τὸν πατέρα καὶ τὸν ἀδερφό σου. Τὸν ἐμ­πι­στεύεσαι, τοῦ ἀνοίγεις τὴν καρδιά σου, τοῦ λὲς τὰ μυστικά σου. Καὶ ξαφνικὰ αὐτὸς ὁ φίλος γί­νε­ται ἐχθρός. Γνωρίζω κάποιον ποὺ ἔπαθε συγ­­κοπὴ καρδίας, ὅταν στὸ δικαστήριο εἶδε ὡς μάρτυρα κατηγορίας ἐναντίον του – ποιόν; τὸν φίλο του. Ἰούδας λυμαίνεται τὸν ἱερὸ δεσμὸ τῆς φιλίας κι ὁ ἄνθρωπος ἀπογοητεύεται.
⃝ Ὁ ἄλλος ἱερὸς κύκλος, τὸν ὁποῖο ἁγίασε ὁ Χριστὸς κάνοντας τὸ πρῶτο θαῦμα στὴν Κα­νὰ τῆς Γαλιλαίας, εἶνε ἡ οἰκογένεια. Βλέπεις, ἐσὺ ὁ νέος μιὰ νέα, σὲ μαγεύει μὲ τὴν ὅλη ἐμ­φάνισί της, καὶ τὴ βάζεις στὴν καρδιά σου. Τῆς παραδίδεσαι. Τὴν ἀγαπᾷς παραπάνω ἀπὸ τὴ μάνα σου. Καὶ τέλος τὴ στεφανώνεσαι, καὶ νιώθεις ὅτι πλέεις σὲ πελάγη εὐτυχίας. Ἀλλὰ κάποια στιγμὴ ἀνακαλύπτεις ὅτι ἡ γυναίκα αὐ­τή, ποὺ νόμισες ὅτι θὰ μείνῃ κοντά σου ἄγ­γελος συμπαραστάτης, ἐνῷ σὲ ἀγκαλιάζει καὶ σὲ γεμίζει φιλιά, τὴν ἴδια ὥρα σὲ προδίδει. Νά κ᾽ ἐδῶ ὁ Ἰούδας στὸν κύκλο τῆς οἰκογενείας. Κι ὅ,τι εἶπα γιὰ τὴ γυναῖκα τὸ λέω καὶ γιὰ τὸν ἄντρα, ποὺ κι αὐτὸς ὑποκρίνεται πὼς ἀγαπᾷ τὴ γυναῖκα του ἀλλὰ κατ᾿ οὐσίαν τὴν ἀπατᾷ, χειρότερα μάλιστα ἀπὸ ὅ,τι ἐκείνη τὸν ἄντρα.

Δεν θέλεις, λαέ, ΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ; Θα σε κυβερνούν οι αντίχριστοι.

ΦΟΒΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΗΜΕΡΑ

ΒΑΡΑΒΑ
Δεν θέλεις, λαέ, Ιησούν τον Ναζωραίο;

Θα σε κυβερνούν οι αντίχριστοι

Ἀπὸ τὸ βιβλίο: ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ; σελ. 129-139
ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
Καὶ πάλι ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα, ἂν παρουσιαστῇ ἕνας πραγματικὰ πιστὸς Χριστιανός ―τώρα δὲν ὑπάρχει, σᾶς τὸ λέω καθαρά, γιατὶ εἴμαστε ἄξιοι τιμωρίας―, ἂν βρισκόταν ἕνας, καὶ ἔλεγε· «Ἕλληνες, δὲν θὰ κυβερνήσουμε τὴν Ἑλλάδα μὲ τὸ ἄλφα ἢ βῆτα ἢ γάμμα κόμμα, ἀλλὰ μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, (μὲ τοῦτο ποὺ κρατῶ, ποὺ εἶνε σοφία. Δὲν ὑπάρχει ἄλλο. Ὅλα τ᾿ ἄλλα εἶνε βλακεῖες, ἀνοησίες καὶ κουταμάρες)· τὸ Εὐαγγέλιο εἶνε ἡ σοφία καὶ μ᾿ αὐτὸ θὰ κυβερνήσουμε τὴν Ἑλλάδα», πέστε μου, θὰ τὸν ψήφιζαν οἱ Χριστιανοί; Ἐμένα, λοιπόν, νὰ μοῦ τρυπήσετε τὴ μύτη, ἂν ἡ παράταξί του θὰ ἔπαιρνε ἕνα βουλευτὴ στὴν Ἑλλάδα. Τὸ Βαραββᾶ θὰ ἐκλέξουν, διότι εἶνε κουμπάρος τους, διότι τοὺς εὐνοεῖ…, πολλὰ ἄλλα διότι.
Δὲν θέλεις, λαέ, Ἰησοῦν τὸν Ναζωραῖον; Ἔ, ἄφησε τότε νὰ ἐκλέγωνται οἱ Βαραββᾶδες σου καὶ νὰ σὲ κυβερνοῦν οἱ ἀντίχριστοι.

Χίου Μάρκος, «Ανταλλάξαμε το διαμαντένιο στέμμα της Μακεδονίας με το ακάνθινο στεφάνι της αλλοίωσης της ιστορίας»

Μηνύματα με πολλούς αποδέκτες αλλά και νοήματα έστειλε από την κατάμεστη κεντρική πλατεία της Χίου, ο Μητροπολίτης Μάρκος. Απευθυνόμενος στο πλήθος των πιστών που συμμετείχαν στη συνάντηση των επιταφίων της πόλης, ο Μητροπολίτης ξεκίνησε από τον προκάτοχό του Μητροπολίτη Πλάτωνα που σφαγιάστηκε από τους Οθωμανούς το 1822 και συνέχισε αναφερόμενος την επιστολή του Μέγα Αλέξανδρου προς τους Χίους το 332 π.Χ. λέγοντας ότι από μέσα από αυτή αποκαθιστούσε τη Δημοκρατία στη «μόνη μακεδονική γλώσσα, στην Ελληνική».

Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Ανοιχτή επιστολή προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπλίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμο

«Τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα δημοσίως να ελέγχονται»
(Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, ΕΠΕ 23, 393)

Σεβασμιώτατε,  ευλογείτε!
Την χαρά μας για την προ πέντε περίπου μηνών ενθρόνισή Σας στην Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου επεσκίασαν δυο γεγονότα, που έλαβαν χώρα στην Μητρόπολή μας εσχάτως, την περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής. Το πρώτο είναι η προσευχητική παρουσία του εκπροσώπου κληρικοῦ της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου σε τελετή αξιωματούχων των Ρόταρυ, στις 23 Μαρτίου τ.έ., κατά την οποία ο εν λόγω κληρικός εκπρόσωπός Σας «ανέπεμψε την προσευχή»[1]. Όμως, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 10.1.1974 και μεμονωμένοι Μητροπολίτες με Εγκυκλίους συνιστούν αποχή από συγκεντρώσεις Ροταριανών και δεν επιτρέπουν σε Ροταριανούς να είναι Ανάδοχοι σε Βαπτίσεις [2].

Ένας μεγάλος και τίμιος αγωνιστής, ο Χαράλαμπος Καπανίδης, έφυγε από κοντά μας σήμερα 19/4/2019


Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί αύριο Σάββατο 20/4/2019 στον Ι. Ν. Ζωοδόχου Πηγής Αμπελοκήπων Λαρίσης στις 13:00 το μεσημέρι.


Ο μακαριστός Χαράλαμπος ήταν άριστος, πολύτεκνος οικογενειάρχης, ευλαβέστατος χριστιανός, σταθερός αγωνιστής, προσέφερε στην Εκκλησία του με ωραία έργα. Άνθρωπος αγάπης, μειλίχιος, αξιαγάπητος από τον κόσμο και περιζήτητος επαγγελματίας ένεκεν της υπευθυνότητος και αξιοσύνης του.
Αιωνία του η Μνήμη

Αμετανόητος ο Λαρίσης, δικαιολογήθηκε ψευδόμενος



Στην  τελευταία ιερατική σύναξη  αντί να ζητήσει συγνώμη για την αποδοχή της πρόσκλησης για την συνεστίαση των Ρόταρυ επιδόθηκε σε ένα πλήθος δικαιολογιών γελοίων θα έλεγα, προς τους ιερείς, που κουνούσαν το κεφάλι. Είπε πως «οι Ρόταρυ δεν περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 300 αιρέσεων!! Και..τηλεφώνησε στην Αθήνα (;)  και ότι έλαβε πρόσκληση!!!)
Ποιόν ρώτησε άραγε: υπάρχει κάποιος  ανώτερός του; Ο πολύξερος, έγινε δεσπότης και δεν γνώριζε ότι γνώριζαν ιερείς που αρνήθηκαν να πάνε΄; Αυτό πού γνώριζαν οι «επαρχιώτες» που ακόμα αντηχούν στα Αυτιά τους τα κηρύγματα του γερ. Αθανασίου; Αν θέλει να ενημερωθεί και ο ίδιος αλλά και οι χριστιανοί, ας μεταδώσει ο ραδ.σταθμός της μητροπόλεως τις σχετικές ομιλίες του μακ. Αθανασίου (αν του επιτρέψουν οι σκοτεινές δυνάμεις)!!!
Το άλλο ότι τον προσκάλεσαν και έπρεπε να πάει…Το ίδιο μπορεί να πεί στον έφηβο ή την έφηβη ο πατέρας;!!, να πηγαίνει οπουδήποτε τους προσκαλέσουν; Παραπλάνησε και τους ιερείς για να κάνει το παράπτωμά του ελαφρύτερο…
Απέκρυψε ότι με τις Συνοδικές εγκυκλίους 580 της 6-3-1951 αλλά και την 742 της ίδιας ημερομηνίας  να μη συμμετέχουν στις συνεστιάσεις των ρόταρυ.
 Με παρόμοιες εγκυκλίους το1958 και 1974 οι ροταριανοί θεωρούνται ακατάλληλα πρόσωπα να γίνουν νονοί….

Ο Όσιος Συμεών ο Μονοχίτων και Ανυπόδητος 19/4/1594

Ο Όσιος Συμεών ο Μονοχίτων και Ανυπόδητος 19/4/1594
Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου 
 Ο Όσιος γεννήθηκε μεταξύ των ετών 1566-1574, σε άγνωστο τόπο. Κατά τους συναξαριστές της Εκκλησίας, πατέρας του ήταν ο ιερέας Ανδρέας. Αυτός έστειλε τον γιο του από μικρό να μάθει τα «ιερά γράμματα».
Ο «ΓΑΜΟΣ» ΤΟΥ: Όταν ο Συμεών ενηλικιώθηκε, ο φιλότουρκος κοτσαμπάσης του χωριού που γεννήθηκε, εκτιμώντας τον νεαρό Συμεών, θέλησε να τον παντρέψει με την κόρη του Τριανταφυλλιά, απειλώντας τον πατέρα του πως, αν δε συναινέσει ο γιος του, θα επέτρεπε τους Οθωμανούς να τον πάρουν στο παιδομάζωμα. Έτσι με τη βία, μια βραδιά στο σπίτι του, πάντρεψε τον Συμεών με την κόρη του, με άλλο ιερέα. Στον χρόνο επάνω γέννησε η γυναίκα του ένα αγοράκι, το οποίο ονόμασαν Δημήτρη. Όμως ο Συμεών ήταν βαθιά λυπημένος και συλλογισμένος. Στον πεθερό του, που τον ρωτούσε, ομολόγησε πως δεν ήταν πατέρας του παιδιού και πως δεν γνώρισε την Τριανταφυλλιά ως γυναίκα. Αφού κανείς δε τον πίστεψε αποφασίστηκε ο διά πυρός θάνατός του.

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

ΟΙ ΚΟΣΜΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΧΑΡΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


Κάθε φορά πού γίνοντα εκλογές Επισκόπων, ή ενθρονίσεις το μυαλό μας πάει στα σοφά λόγια τού Αγίου Ισιδώρου Πηλουσιώτου.

Οι κοσμικοί άρχοντες περίμεναν διαφορετικούς τούς Κληρικούς.
»Τὸ ἀποτέλεσμα; Οἱ Ἄρχοντες αὐτοῦ του κόσμου, πού στὴν ἀρχή ταράχτηκαν καὶ τρόμαξαν ἀπὸ τὸ λόγο τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τὸν τρόπο ζωῆς πού ὁρίζει καὶ ἐπαγγέλλεται, δὲν ἄργησαν νὰ καταλάβουν, ὅτι αὐτοὶ πού τὰ κηρύττουν σὲ Ἀνατολὴ καὶ Δύση, δὲν εἶναι τὸ κάτι ἄλλο καὶ ἔτσι ὡς ἀνάξιοι, δὲν πρόκειται νὰ ἀλλάξουν τὴν ζωὴν τῶν ἀνθρώπων σὲ ὅλη τὴν οἰκουμένη, ὅπως θέλει ὁ Θεός.
»Σημάδια τρανταχτὰ ὁ τύφος, ἡ τρυφὴ καὶ ἡ ἀπληστία μας, πού σὰν ξινισμένος ἀφρὸς γρήγορα φούσκωσε καὶ ξεχύθηκε σὰν κίτρινος ἐμετός. Οἱ Ἄρχοντες αὐτοῦ του κόσμου ἀγαλλόμενοι, μᾶς πέταξαν τὰ ἀποφάγια τους μὲ σημαιοστολισμούς, δοξάσματα καὶ τυμπανοκρουσίες ὅμοιες μὲ τὶς εἰδωλολατρικές.
»Καὶ εἶπαν οἱ Ἄρχοντες αὐτού του κόσμου. “Καμμιά ταραχὴ καὶ καμμιὰ ἀνησυχία. Αὐτοὶ εἶναι σὰν ἐμᾶς. Λένε, πῶς ἄλλου γένους θείου εἶναι, πῶς ἄλλον κόσμο ἀρετῆς καὶ ἀγάπης εὐαγγελίζονται. Ἀλλὰ αὐτοὶ εἶναι σὰν ἐμᾶς. Χειρότεροι ἀπὸ ἐμᾶς. Ἐμεῖς χορτάτοι καὶ ἀπὸ καταγωγὴ εὐφραινόμενοι καὶ κυλιόμενοι πορευόμαστε. Αὐτοὶ τσόφλια κι ἀπὸ κατώγια, μὲ χυδαῖα κλωτσιὰ σπρωγμένοι στὴν Ἱεροσύνη τὰ χάνουν οἱ καψεροὶ ἀπ' τὰ πλούτη καὶ τὰ δοξάσματα.