Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

ο κ. Ιερώνυμος, διαβεβαιώνει πώς είναι ξένος γι’ αυτόν ο Θεολόγος


 Εκαντοτάδες μνημόσυνα θά τελεσθούν παντού γιά τόν άγιο Θεολόγο Λαρίσης 
ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΘΑ ΤΕΛΕΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ 



Νιώθει ασφαλής νά αφήση ελευθέρους τούς κληρικούς του νά πράξουν κατά συνείδησιν;

Προβληματικό ανακοινωθέν γιά αναγκαστικό μνημόσυνο αγίου Θεολόγου

Η Ι. Μητρόπολις Λαρίσης καί Τυρνάβου εξέδωσε τό κάτωθι προβληματικό ανακοινωθέν. Επισημαίνουμε τά λίαν προσβλητικά καί απαράδεκτα στοιχεία αυτού. Τό κείμενο, επιεικώς, είναι προκλητικό από τήν αρχή μέχρι τό τέλος.
Μνημόσυνο Του Μακαριστού Μητροπολίτου Λαρίσης Και Τυρνάβου Κυρού Θεολόγου
Την Κυριακή 28 Ιουλίου, το πρωί, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος θα λειτουργήσει στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Αχιλλίου Λαρίσης, όπου και θα τελέσει το μνημόσυνο του μακαριστού Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κυρού Θεολόγου. Παρακαλούνται οι ευσεβείς χριστιανοί να προσέλθουν ώστε να τιμήσουν τη μνήμη του και να συμπροσευχηθούν για την ανάπαυση της ψυχής του διατελέσαντος Ποιμενάρχου τους. (https://imlarisis.gr/, Επίσημος Ιστοσελίς της Ι. Μητροπόλεως Λαρίσης)

Προσβλητικά στοιχεία, σάν μνημόσυνο αμαρτωλού

«...τού Ποιμενάρχου τους»: Ήδη ο αρθογράφος «Λαρισαίος», έγραψε λίαν εύστοχα ικανά γιά τήν προσβλητική αυτή έκφρασι καί τήν αποκρουστική αντωνυμία «τους». Δικός τους ποιμενάρχης, τών λίγων, τών περιθωριακών, όχι όλων των Λαρισαίων. Δέν θά προσθέσουμε άλλες σκέψεις εν προκειμένω.
«...του διατελέσαντος Ποιμενάρχου τους»: Η έκφρασις «διατελέσας» είναι λίαν κοσμική και υποτιμητική. Διότι συνήθως γράφουμε ότι, ο τάδε διετέλεσε, Υπουργός, Νομάρχης, Δήμαρχος κ.τ.λ., αλλά γιά τόν Επίσκοπο σημειώνουμε εντελώς διαφορετικά. Π.χ., ο Επίσκοπος δείνα, μάλιστα ο άγιος Θεολόγος, υπήρξε πραγματικός Ποιμενάρχης και Πνευματικός ΜΑΣ πατέρας.
Ο «...κ. Ιερώνυμος θα λειτουργήσει...»: Πολύ εγωϊστικό καί υπερφίαλο. Δέν θά συλλειτουργήση μέ τούς άλλους συμπρεσβυτέρους καί  συλλειτουργούς του; Ναί φαίνεται πώς μένει μόνος του.
«...όπου και θα τελέσει το μνημόσυνο.....»: Πάλι μόνος του. Οι άλλοι πατέρες πού θά παραστούν, είναι μήπως κομπάρσοι του; Ή θά απουσιάζουν παντελώς; Ψυχικά βεβαίως μάλλον θά απουσιάζουν παντελώς.
«...ώστε να τιμήσουν τη μνήμη του ..»: Δέν λεγει «θά τιμήσουμε», αλλά αυτοί οι χριστιανοί «θά τιμήσουν». Αυτός απέχει καί δέν θέλει «νά τιμήση» τόν άγιο Θεολόγο, γιά νά μή τού ρίξουν τήν αποκρουστική ρετσινιά τού «ευσεβούς».
 «..και να συμπροσευχηθούν...»: Αυτός δηλαδή «δέν θά προσευχηθή»; Τί θά κάνει  εκεί; Τυπικά καί εθιμοτυπικά θά παρίσταται. Κάνει μία αγγαρεία; Όμως, στά λεγόμενα «μνημόσυνα» τού Ολοκαυτώματος, τήν Εθνικοθρησκευτική» εκδήλωσι τών Ισραηλιτών, παρέστη ολοθύμως. Μετέβη στό δημόσιο χώρο, στήν πλατεία. Αλλά, καί στήν  Συναγωγή, όπου ωμίλησε λίαν εκτενώς, επί 15 λεπτά.
«... για την ανάπαυση της ψυχής του ...»: Η έκφρασις προσιδιάζει μέ μνημόσυνο κάποιου λαϊκού καί μάλιστα αμαρτωλού. Όχι ενός αγίου Επισκόπου διωχθέντος αδίκως καί απηνώς, όπως καί ο Άγιος Νεκτάριος. Μιάς συγχρόνου μορφής όχι τής Λαρίσης, αλλά τής Ορθοδοξίας.
Αυτή τη κοσμοσυρροή στο μνημόσυνο του Θεολόγου φθόνησε ο Πονηρός

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Ένα διχαστικό μνημόσυνο, μια ακόμη πληγή στον Θεολόγο… και την τοπική εκκλησία της Λαρίσης.


Ο δικός μας Θεολόγος!!!
Αντιγράφω την Ανακοίνωση του δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερωνύμου εδώ: https://imlarisis.gr/
Μνημόσυνο Του Μακαριστού Μητροπολίτου Λαρίσης Και Τυρνάβου Κυρού Θεολόγου
Την Κυριακή 28 Ιουλίου, το πρωί, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος θα λειτουργήσει στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Αχιλλίου Λαρίσης, όπου και θα τελέσει το μνημόσυνο του μακαριστού Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κυρού Θεολόγου. Παρακαλούνται οι ευσεβείς χριστιανοί να προσέλθουν ώστε να τιμήσουν τη μνήμη του και να συμπροσευχηθούν για την ανάπαυση της ψυχής του διατελέσαντος Ποιμενάρχου τους.
=============================
    Στην ανακοίνωση για την τέλεση μνημοσύνου στον Αγ. Αχίλλιο Λαρίσης, ο ίδιος ο δεσπότης καλεί τους πιστούς να προσέλθουν για  τον ποιμενάρχη «τους»!!!
    Μικρή γραμματική ανάλυση της  ανωτέρω ανακοινώσεως του δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερωνύμου. Γράφει την πρόσκληση και καταλήγει: «…ποιμενάρχου τους.» Η κτητική αντωνυμία «τους» είναι γ΄ προσώπου και δείχνει ότι ανήκει σ΄ αυτούς τους Χριστιανούς που τον  αναγνώρισαν και τον τιμούν, και όχι στον προσκαλούντα φορέα, στην Μητρόπολη και την Εκκλησία. Είναι σαν να λέγει, σας κάνουμε χάρη (για το θεαθήναι)  και τελούμε μνημόσυνο και για τον δικό σας Θεολόγο, ενώ  για μας είναι ξένος.   
   Το αρμόζον θα ήταν να χρησιμοποιήσει το α΄ πρόσωπο «…ποιμενάρχου μας.» για να εκφράζει το πλήρωμα της Εκκλησίας και τον δεσπότη, τον  συντάκτη της πρόσκλησης. Αυτό θα αποτελούσε ένδειξη θερμών συναισθημάτων, σεβασμού και αναγνώρισης προς τον κεκοιμημένο προκάτοχό του,  μητροπολίτη Λαρίσης κυρό Θεολόγο και κατά συνέπεια στο πλήρωμα της Εκκλησίας.
    Ένα διχαστικό μνημόσυνο, μια ακόμη πληγή στον Θεολόγο… και την τοπική εκκλησία της Λαρίσης.
Αποστασιοποιείται, στέκεται εκ του μακρόθεν, στον τιμωρημένο με «ακοινωνησία» δεσπότη, «ίνα μη μιανθεί»!!. Τον τιμά, υβρίζοντάς τον ότι ήταν ποιμενάρχης κάποιων, μιάς  ομάδας-φράξιας. Δεν ενώνει, αλλά διχάζει.
   Αισθάνθηκα κολακευμένος που μας τον δωρίζει, θα έλεγα. Ο δικός μας Θεολόγος!!! Εκατοντάδες, χιλιάδες Χριστιανοί ανά την Ελλάδα και τον κόσμο, παρά τα χρόνια που πέρασαν, (42 από την ενθρόνισή του και 23 χρόνια από την κοίμησή του. Ξεπέρασαν και τους Ιωαννίτες* οι Θεολογικοί της Λαρίσης), τον αγαπούν, τον έχουν στην προσευχή τους. Εσένα, πόσοι σε αγαπούν και σε θεωρούν «ποιμενάρχη» τους;!!!
  Και αφού διαχώρισες την θέση σου απέναντι «σ’ αυτούς», αφού είναι δικός τους, ποιος σου είπε να κάνεις το μνημόσυνο «ξένου» ανθρώπου χωρίς να τους ρωτήσεις;
    Ζηλεύεις την αγάπη τους, θέλεις να δείξεις δεσποτική κατεξουσίαση στον καταθλιπτικό εαυτό σου ότι ο κόσμος ήρθε στην επιστράτευσή σου, κλείνοντας τα μοναστήρια και υποχρεώνοντας τους μοναχούς να κατέβουν στη Λάρισα.
Φαντάζομαι πως αυτή τη φορά θα κάνεις το μνημόσυνο με δικά σου «κόλλυβα» κι όχι όπως του μακ. Αθανασίου, πρό μηνός, που το ‘κανες με «ξένα κόλλυβα», αν, βέβαια, σου περίσσεψαν χρήματα από το πρόσφατο ταξίδι σε Χίο-Μύκονο-Τήνο…..
    Μην αγνοείς ότι δεν απευθύνεσαι σε Μουζίκους.
Κατά τα άλλα ο καθείς τίθεται ενώπιον των πράξεών του και του βλέμματος του Θεολόγου που έλεγε «μείνατε εδραίοι...» Όλοι κρινόμαστε και για τα «ναι»  και κυρίως για τα «ΟΧΙ» μας.
  Πάντως οι τιμώντες την μνήμην σου, ΘΕΟΛΟΓΕ ΜΑΣ, δεν θα συναινέσουμε στη σκοπιμότητα να κλείσει την μονή που θησαυρίζεται το σκήνωμά σου  (23 χρόνια μετά) να  θέσουμε στην μνήμην σου  έναν ακόμη στέφανον εξ ακανθών… Θα τελέσουμε το μνημόσυνό σου με μεγαλείο, όπως μας το ζήτησες, όπως τόσα χρόνια ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος παρέδωσε και το τελούσε χωρίς μίτρες και δεσποτικές ράβδους…χωρίς τους συναγελαζόμενους των σκοτεινών δυνάμεων, με τους διώκτες σου.
ὡς ξένον ξενωθέντα ἐν κόσμῳ·
 ώς ξένον, ὅστις οἶδεν ξενίζειν τοὺς πτωχούς τε καὶ ξένους·
ώς τον ξένον, ὃν Ἑβραῖοι (Μασόνοι) τῷ φθόνῳ ἀπεξένωσαν κόσμῳ·
ώς συμμέτοχο  του Ξενίζοντος του σύμπαντος κόσμου.
         Λαρισαίος 
  * Ιωαννίτες χαρακτηρίζαν τους συμπαραστάτες πιστούς στον αγώνα του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

        Σχόλια

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Μη τους νεκρούς μας τάραττε... κ. Ιερώνυμε!!!

Στά «Κοιμητήρια τής τιμής» βρίσκονται οι συνήγοροί μας

Ο Λαρίσης Θεολόγος
 
        






















"Δέν έχω μάρτυρες νά           παρουσιάσω,

 διότι αὐτοί οἱ συνήγοροί μου
βρίσκονται στά νεκροταφεῖα τῆς τιμῆς,
στή Σικελία καί στήν Ἀθήνα,
θύματα τῆς προσηλώσεως
στήν Πατρίδα καί τήν Δημοκρατία” (Λυσίας).
Αυτά τά εμπνευσμένα λόγια προβάλλει “Πολίτης”, διωκόμενος στά δικαστήρια κατά τήν αρχαιότητα.
Αυτά τά λόγια αποκαλύπτουν τί πραγματικά σημαίνει “Πολίτης” μιάς «χρυσής εποχής». Τού “Xρυσού Aιώνος” τού Περικλέους καί τού ανεπαναλήπτου Eπιταφίου του.


Καί αυτά τά λόγια πρό τής σωτηριώδους θυσίας καί λαμπρότητος τού Κυρίου μας καί τών μιμητών του Μαρτύρων καί Αγίων, τής παλαιάς καί τής συγχρόνου εποχής.

Τυπικός λόγος κ. Ιερωνύμου στό μνημόσυνο για τόν π. Αθανάσιο



Ο νέος  δεσπότης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος, πήρε πρωτοβουλία να τελέσει το μνημόσυνο του π. Αθανασίου στον Ι. Ναό του Αγίου Χαραλάμπους Λαρίσης μετά από 13 χρόνια από την κοίμησή του και την παράδοση να τελείται στον τόπο του τάφου του.  Η  σκοπιμότητα της πράξεως δεν έγινε αρκούντως κατανοητή από τους πιστούς, αλλά αποδόθηκε στην  σκοπιμότητα  να  ενώσει, να αναγνωριστεί, κατ’ άλλους   να επιβληθεί επί των Θεολογικών, πάντως γεγονός είναι ότι η πράξη κρίθηκε αδόκιμος και κατόρθωσε να δυσαρεστήσει πλήθος νουνεχών  πιστών.  

Ο λόγος του δεσπότου, τυπικός.  Δεν κατέδειξε το έργο του Γέροντος δείγμα, βέβαια, ότι δεν μπορεί να προσεγγίσει το μεγαλείο του προσώπου και δικαιολογημένα, γιατί δεν του ήταν γνωστό. 


Θέλει νά δευτερώση τά τυπικά μνημόσυνα καί γιά τόν άγιο Θεολόγο μας


Πληροφορούμαστε τώρα, πως προτίθεται  να τελέσει  μνημόσυνο στον μακαριστό μητροπολίτη Λαρίσης Θεολόγο στον  ναό του Αγίου Αχιλλείου στις 28-7-2019.

Αυτό θα ήταν εφικτό για εθιμοτυπικούς λόγους από πλευράς προθέσεως ή διπλωματίας του νέου δεσπότου, για πρώτη φορά μετά από 23 χρόνια από την κοίμησή του.

Όμως η ουσιαστική γνώμη πλήθους πιστών που αγωνίσθηκαν για τον Θεολόγο, μετά και από τα γεγονότα που έλαβαν χώρα με επίκεντρο τον νέον δεσπότη, για να τελεσθεί το μνημόσυνο του Θεολόγου στον  Άγιο Αχίλλειο Λαρίσης, πρέπει να πληρούνται περιληπτικώς οι κάτωθι  αναγκαίες και δικαιολογημένες προϋποθέσεις:

 α) Αν αναγνώριζε τον Θεολόγο κανονικό μητροπολίτη και ότι ο ίδιος  είναι  διάδοχός του.  
 β) Εφόσον  ενεργούσε, ώστε να καταγραφούν στα  δίπτυχα της Εκκλησίας τόσο ο άγιος Θεολόγος, όσο και οι υπόλοιποι 11 άγιοι, οι αδίκως εκδιωχθέντες μητροπολίτες, από τον Σεραφείμ Τίκα και την Μασονία. 
 γ)  Να δηλώσει γραπτώς και  δημοσίως ότι καταδικάζει την Μασονία, Ρόταρυ, Σιωνισμό, τον Οικουμενισμό, την σύναξη του Κολυμπαρίου και την Ουκρανική αυτοκεφαλία και τα συνακόλουθα.  Να επιστραφεί το ποσό των 500; Ευρώ δωρεά που πήρε από τους Ροταριανούς.

Αγιομάχος οικουμενιστής προσβάλλει την μνήμη του Προφήτη Ηλία

Τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση


ΑΓΙΟΜΑΧΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ
ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ
Ποιοί εὐθύνονται γιά τό ἁγιομαχικό κλῖμα

1. Ἀντιοικουμενιστής ὁ προφήτης Ἠλίας.
Γιά δύο βασικῶς λόγους ὅσοι ἀκολουθοῦν τόν Οἰκουμενισμό – Συγκρητι­σμό τῆς Νέας Ἐποχῆς τοῦ Ἀντιχρίστου δέν τά πᾶνε καλά μέ τόν ἔνδοξο καί πυρφόρο προφήτη Ἠλία. Ἐν πρώτοις, διότι καταπολέμησε ἀποφασιστικά καί ἔμπρακτα, περισσότερο ἀπό τούς ἄλλους προφῆτες, τόν θρησκευτικό Συγκρητισμό – Οἰκουμενισμό τῆς ἐποχῆς του, ὑποστάς γι᾽ αὐτό διωγμούς καί ταλαιπωρίες, «ἐν ὄρεσι καί σπηλαίοις καί ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς»1 ἀπό τόν βασιλιᾶ τοῦ Ἰσραήλ Ἀχαάβ καί τήν εἰδωλολάτρισσα σύζυγό του Ἰεζάβελ, ἡ ὁποία ἐπέβαλε στούς Ἰσραηλίτες τήν προσκύνηση τοῦ εἰδωλολατρικοῦ θεοῦ Βάαλ, ἀντίστοιχου πρός τόν ἑλληνικό θεό Δία. Ὁ δεύτερος λόγος τῆς ἐχθρότητος τῶν Οἰκουμενιστῶν πρός τόν ἀντιοικουμενιστή προφήτη εἶναι ὁ πύρινος ζῆλος του γιά τήν Πίστη πρός τόν ἀληθινό Θεό, ὁ ὁποῖος ζῆλος τοῦ ἐχάρισε τόν ἐπίζηλο τίτλο τοῦ ζηλωτῆ, ὅπως φαίνεται καί ἀπό τό ἀπολυτίκιο τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου, τόν ὁποῖο ἐπαινεῖ ὁ ὑμνογράφος γιά τό ὅτι μιμήθηκε τόν ζηλωτή Ἠλία· «Τόν ζηλωτήν Ἠλίαν τοῖς τρόποις μιμού­μενος».

Ο Άγιος Ιερομάρτυρας Ερμόλαος [26.7]


από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο, συγγραφέα
Ἕρμιππος, Ἑρμόλαος ἠδ' Ἑρμοκράτης
Ἑρμῆν σέβοντας ᾔσχυναν παρρησίᾳ.
Ἑρμόλεως ἕκτῃ τε καὶ εἰκάδι δειροτομήθη”.
Ο ΙΕΡΕΑ ΕΡΜΟΛΑΟΣ: Τριακόσια χρόνια μετά την εποχή του επίγειου βίου του Κυρίου πολλοί ήταν οι μαθητές του Θεού της αγάπης σ' όλη την επικράτεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, έτσι και στη Νικομήδεια, όπου ζούσε ο ιερέας Ερμόλαος. Ο Ερμόλαος γνώριζε από μικρό παιδί τον γιο του ειδωλολάτρη Ευστόργιου και της χριστιανής Ευβούλης, τον Άγιο, αργότερα, Παντελεήμονα. Κι ήταν χαρά του μεγάλη καθώς έβλεπε τον Παντολέοντα, έτσι τον είχαν ονομάσει οι γονείς του, να μεγαλώνει και να λάμπει στο πρόσωπό του η ευγένεια και η αγάπη του Χριστού, πού η ευλαβική μητέρα του έβαλε στην ψυχή του, και τούτος, ο ιερέας Ερμόλαος σαν πνευματικός πατέρας του, πότισε και καλλιέργησε.

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: Εξηγείστε μας Σεβασμιότατε


Με μεγάλη απογοήτευση αλλά όχι κι έκπληξη, ακούσαμε προσφάτως τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως, να προβαίνει σε ανήκουστες δηλώσεις που προσβάλλουν το ορθόδοξο φρόνημα του λαού. Δηλώσεις με τεράστιες προεκτάσεις. Ίσως είναι τυχαίες, ίσως είναι δηλώσεις  «λαγός», προπομπός γι’ αυτά που έρχονται.
Οι δηλώσεις αυτές αφορούν το Λόγο του Θεού. Το Ιερό Ευαγγέλιο.
Ζήσαμε στα πλαίσια του οικουμενιστικού κινήματος μεγάλη προσβολή της πίστεως. Αναγνωρίζοντας μυστήρια στους αιρετικούς και στους σχισματικούς. Οι «ορθόδοξοι» οικουμενιστές δέχονται την ύπαρξη Αληθείας στα αντίχριστα δόγματα των αιρετικών.
Το κύριο όπλο είναι η «αγάπη» (αγαπολογία) που αποτελεί τον Δούρειο Ίππο της αίρεσης στην ορθόδοξη εκκλησία. Κι αυτή η κίβδηλη αγάπη, είναι αγάπη όχι στον άρρωστο αλλά στην αρρώστια. Τόσο μεγάλη είναι αυτή η αγάπη που μας σπρώχνει να «κολλήσουμε» την ασθένεια αντί να θεραπεύσουμε τον ασθενή. Να χαθούμε κι εμείς μαζί του. Κι όσοι αντέδρασαν σε αυτή την κάλπικη αγάπη που μισεί τον Θεό, διώχθηκαν, απειλήθηκαν, λοιδορήθηκαν.
Τώρα βιώνουμε ένα πιο ύπουλο όπλο. Τώρα η αγάπη εξελίχθηκε. Αναβαθμίστηκε. Τώρα που αγαπηθήκαμε τόσο πολύ με τους αιρετικούς και τις αιρέσεις, περισσεύει αγάπη και για το ορθόδοξο πλήρωμα. Τον λαό της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Πλέον ο λαός γίνεται κυρίαρχος, αναγνωρίζεται ως υπέρτερος της ιεραρχίας και εμπνευστής της Καινής Διαθήκης.
Ας εξετάσουμε λίγο τη δήλωση του Σεβασμιότατου.

Στό νιόφερτο δεσπότη τον πολυπροσκυνημένο από αββάδες και λαό άκρως υποτεταγμένο!!!

ΜΙΑ   ΑΠΟ   ΤΑ   ΙΔΙΑ

ΠΑΝΤΟΥ   ΑΠΟΚΑΪΔΙΑ   του Κ.Θ.
 
Κι’  ό  νιόφερτος  ό  Δέσποτας,  σάν  έπιασε  τη  θέση
ευθύς  στρογκυλοκάθισε  και  κάνει  ό,τι  τ’  αρέσει.

Σάν  τούς  Μουζίκους  πάντοτε,  χωρίς  καθόλου  κρίση
τούς  καλαποδεχόμαστε  με  το  σκυφτό  κεφάλι
και  καταντάμε  -αλίμονο-  στο  γνώριμο  το  χάλι!

Ποτέ  μυαλό  δε  βάζουμε.  Κι’  έν  επιγνώσει  κάνουμε
το  ίδιο  πάντα  λάθος.
Είς  το  Χριστό  δε  βλέπουμε  με  πίστη  και  με  πάθος.
Άπάνθρωποι,  αντικαθιστούν  το  Θείο  Πρόσωπό  Του,
πού  ό  καθένας  απ΄ αυτούς  εγκρύπτει  το  σκοπό  του.

Και  ώς  σκοπό  τί  έχουνε;
Καπηλευόμενοι  Χριστό,  κάνοντας  -τυπικά-  σταυρό,
κόσμο  να  υποδουλώσουν,
και  με  περίσσεια  πονηριά,  δήθεν  πώς  θα  τον  σώσουν,
Κάθε  όσιο  και  ιερό  -κι’  είναι  φρικτό  και  τρομερό-
ευθύς  ν’  απεμπολήσουν,
κι’  όσα  προβλήματα  έχουνε,  αυτά  μόνο  να  λύσουν.

Κρατικὴ ἐπιχορήγηση 100.000 € στὴν Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν τοῦ Βόλου - Δούρειος ἵππος γιὰ τὴν Ἐκκλησία ἡ Μητροπόλη Δημητριάδος;

Σχόλιο: Τὸ ἴδιο Ὑπουργεῖο ποὺ λυσσαλέα πολεμᾶ τὸν ὀρθόδοξο χαρακτήρα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν στὰ σχολεῖα μας χρηματοδοτεῖ τὴν μεταπατερικὴ θεολογία! Τί χρείαν ἔχομεν μαρτύρων;
Σχόλιο: Τὸ ἴδιο Ὑπουργεῖο ποὺ λυσσαλέα πολεμᾶ τὸν ὀρθόδοξο χαρακτήρα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν στὰ σχολεῖα μας χρηματοδοτεῖ τὴν μεταπατερικὴ θεολογία! Τί χρείαν ἔχομεν μαρτύρων;

Μὲ ἀπόφασή του (18-06-2019)  ὁ Ὑπουργὸς Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου προχώρησε σὲ ἀνακαθορισμὸ τοῦ ὕψους τῆς κρατικῆς ἐπιχορήγησης τῆς Ἀκαδημίας Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου γιὰ τὸ οἴκ. ἔτος 2019. Μὲ τὴν ἀπόφασή του ἐπιχορηγεῖ τὴν Ἀκαδημία μὲ 30.000 € ἐπιπλέον τῶν 70.000 € ποὺ εἶχαν δοθεῖ ὡς 1η ἐπιχορήγηση μὲ ἀπόφαση στὶς 8-5-2019. Ἔτσι ἡ συνολικὴ ἐπιχορήγηση ἀνέρχεται στὶς 100.000 €.
Ἡ ἐπιχορήγηση γίνεται σὲ βάρος τοῦ ΑΛΕ 2310802894 ὁ ὁποῖος σύμφωνα μὲ τὸν γενικὸ προϋπολογισμὸ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας ἀφορᾶ σὲ «Ἐπιχορήγηση σὲ λοιποὺς ἐκκλησιαστικοὺς ὀργανισμοὺς γιὰ λειτουργικὲς δαπάνες γενικὰ» καὶ γιὰ τὸν ὁποῖο συνολικὰ προϋπολογίστηκαν 500.000 €. Δηλαδὴ τὸ 1/5 ἀπὸ τὴν προβλεπόμενη ἐπιχορήγηση σὲ λοιποὺς ἐκκλησιαστικοὺς ὀργανισμοὺς γιὰ λειτουργικὲς δαπάνες δίνεται στὴν Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν τοῦ Βόλου. Σημειωτέον, γιὰ νὰ κάνουμε μία σύγκριση, ὅτι ἡ προϋπολογισθεῖσα γιὰ τὸ ἔτος 2019 ἐπιχορήγηση γιὰ τὶς λειτουργικὲς δαπάνες καὶ τῶν τριῶν Ἀνωτάτων Ἐκκλησιαστικῶν Ἀκαδημιῶν τῆς χώρας (Ἀθήνας, Θεσσαλονίκης καὶ Βελλᾶς) εἶναι 362.000 €.

Τό Συμβούλιο τῆς ΕΕ ἐξέδωσε τόν Κανονισμό γιά τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη!

Ἐγκρίθηκε ἀπό τό Συμβούλιο τῆς ΕΕ ὁ Κανονισμός γιά τίς Νέες, μέ RFID τσιπάκι, Ἠλεκτρονικές Ταυτότητες. Ἡ ἐφαρμογή τοῦ Κανονισμοῦ γίνεται χωρίς νά ἐνσωματωθεῖ στήν Ἐθνική Νομοθεσία καί εἶναι ὑποχρεωτική, δέν ἐναπόκειται στήν διακριτική εὐχέρεια τῶν Κρατῶν τῆς ΕΕ νά τόν ἐφαρμόσουν ἤ ὄχι. 

Δεῖτε κατωτέρω τό σχετικό Δέλτιο Τύπου.

Περισσότερη ἀσφάλεια γιά τά ἔγγραφα ταυτότητας: Τό Συμβούλιο ἐγκρίνει νέους κανόνες.

Η ΕΕ προβλέπει ἐνίσχυση τῆς ἀσφάλειας τῶν δελτίων ταυτότητας γιά τή μείωση τῆς ἀπάτης σχετικά μέ τήν πλαστοπροσωπία. Τό Συμβούλιο ἐξέδωσε σήμερα κανονισμό μέ τόν ὁποῖο θά διασφαλίζεται ὅτι τά δελτία ταυτότητας τῶν πολιτῶν τῆς ΕΕ καί τά ἔγγραφα διαμονῆς πού ἐκδίδονται γιά τούς πολίτες τῆς ΕΕ καί τά μέλη τῆς οἰκογένειάς τους...
πού δέν εἶναι ὑπήκοοι τῆς ΕΕ εἶναι πιό ἀσφαλῆ. 
Οἱ νέοι κανόνες θά βελτιώσουν τήν ἀσφάλεια τῶν ἐγγράφων αὐτῶν εἰσάγοντας ἐλάχιστες προδιαγραφές τόσο ὅσον ἀφορᾶ τίς πληροφορίες πού θά περιλαμβάνουν ὅσο καί τά χαρακτηριστικά ἀσφάλειας πού θά εἶναι κοινά γιά ὅλα τά κράτη μέλη πού τά ἐκδίδουν. 
Οἱ κανόνες αὐτοί δέν ὑποχρεώνουν τά κράτη μέλη νά προβλέπουν τήν ἔκδοση ἐγγράφων ταυτότητας ἐφόσον αὐτό δέν προβλέπεται ἀπό τήν ἐθνική τους νομοθεσία. 

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

O ἕνας μετὰ τὸν ἄλλον οι Ὑπουργοί τῆς ΝΔ τοποτεθούνται ὑπὲρ τῆς Συμφωνίας τῶν Πρεσπῶν! Ντροπὴ σας ἀπατεῶνες!

Ἐκμεταλλεύτηκαν τὸν ἁγνὸ πατριωτισμὸ τῶν Ἑλλήνων πρὸς ἄγραν ψήφων καὶ τώρα λίγες μέρες μετὰ τὶς ἐκλογὲς ἐκδηλώνουν τὰ πραγματικά τους φρονήματα ΥΠΟΤΑΓΗΣ καὶ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ!

Στὴν φωτογραφία βλέπουμε τὸν νῦν Ὑπουργὸ Ἄμυνας νὰ διαδηλώνει στὸ μεγαλειῶδες συλλαλητήριο κατὰ τῆς Συμφωνίας τῶν Πρεσπῶν στὴ Θεσσαλονίκη! Τώρα πού ὑπουργοποιήθηκε ἐκφράζει τὴν ἀμέριστη προσήλωσή του στὴν τήρηση τῆς Συμφωνίας ἐνώπιον μάλιστα τοῦ Ἀμερικανοῦ Πρέσβη. 
Ἂν δὲν αὐτὴ δὲν εἶναι συμπεριφορὰ κοινοῦ ἀπατεώνα, τότε τί εἶναι; Ἐκμεταλλεύτηκαν τὸν ἁγνὸ πατριωτισμὸ τῶν Ἑλλήνων πρὸς ἄγραν ψήφων καὶ τώρα λίγες μέρες μετὰ τὶς ἐκλογὲς ἐκδηλώνουν τὰ πραγματικά τους φρονήματα ΥΠΟΤΑΓΗΣ καὶ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ! Ὅλοι μας γνωρίζουμε ὅτι ἡ ὀργὴ τῶν Μακεδόνων θὰ τοὺς θάψει στὰ ἀζήτητά της Ἱστορίας!

Μισθωτοί και Ά-Χριστοι Ποιμένες! Ν. Ιωνίας Γαβριήλ: «ΟΗΕ και Εκκλησία έχουν κατ’ ουσίαν κοινήν "ατζέντα"»!

Ο Νέας Ιωνίας

της «Νέας Εποχής»

    Διὰ νὰ γίνης Ἀρχιεπίσκοπος π.χ. Ἀμερικῆς πρέπει νὰ ἔχης τὴν ἔγκρισιν τῆς ἑκάστοτε πολιτικῆς ἐξουσίας, ἡ ὁποία μασονοκρατεῖται. Ἡ «νέα ἐποχὴ» θέλει ἀνθρώπους ἐκκοσμικευμένους. Μία τοιαύτη εἰκὼν εἶναι πολὺ συμβατὴ μὲ αὐτὴν ποὺ δίδει ὁ Σεβ. Ν. Ἰωνίας: ἀκούει ρὸκ συγκροτήματα, ἀρέσκεται εἰς τὰ οἰνοπνευματώδη, χρησιμοποιεῖ διὰ γνωριμίας τὰ κοινωνικὰ δίκτυα, ὁμιλεῖ ἀφηρημένα περὶ φύλων κ.λπ. 
   Εἰς πρόσ­φατον ἄρθρον του μάλιστα ἐπισημαίνει ὅτι ΟΗΕ καὶ Ἐκκλησία ἔχουν κατ’ οὐσίαν κοινὴν «ἀτζέντα»(!), ἀποκαλύπτων τελικῶς ποῖος ἦτο καὶ ὁ πραγματικὸς σκοπὸς τοῦ «Κολυμβαρίου». Παραθέτομεν τμῆμα ἀπὸ τὸ ἄρθρον ὡς ἐδημοσιεύθη εἰς τὴν ἐφημερίδα «Καθημερινή» τῆς 14ης Ἰουλίου 2019:

π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου H «ΠΟΡΝΗ ΒΑΒΥΛΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου, ὁμιλία στὴν «Ἀποκάλυψη» Ἰωάννου (Μάρτιος 1983)




Ἀπομαγνητοφώνηση: «Φιλορθόδοξος Ἕνωσι “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”»
3 Μαΐου 2011

     Ἡ ἐκκοσμίκευση ποὺ ἐπεκτείνεται στὴν ζωὴ τῆς συγχρόνου Ἐκκλησίας, ἐξομοιώνει προοδευτικὰ τὴν «Ἐκκλησία» μὲ τὴν «πόρνη Βαβυλώνα» τῆς Ἀποκαλύψεως, σύμφωνα μὲ τὴν ἑρμηνεία τῶν Πατέρων.
     Γιατί, κατὰ τὸν προφητικὸν λόγον τοῦ π. Ἀθανάσιου, δὲν εἶναι μόνο ἡ αἵρεση ποὺ ἀκυρώνει τὸ σωτηριολογικὸ ἔργο τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ καὶ ἡ ἐκκοσμίκευση.
    Ἂς τὰ δοῦν αὐτὰ οἱ σύγχρονοι ἐπίσκοποι καὶ ὅλοι ἐμεῖς οἱ πιστοί, καθόσον ἀποδεχόμαστε τὴν ἐκκοσμίκευση στὴν ἐκκλησιαστική μας ζωή, παράλληλα μὲ τὴν ἐπικράτηση τῆς παναρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
   …Πολλὲς φορὲς καὶ ἡ Νέα Ρώμη [Κωνσταντινούπολις] ἐρωτοτρόπησε μὲ τὴν κοσμικὴν ἐξουσίαν καὶ πολλὲς φορὲς, χάριν αὐτῆς τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας, ἐπρόδωσε τὴν ἀποστολή της…Ἔτσι, ἀπεγυμνώθη ἀπὸ τὸ ποίμνιό της σιγά-σιγά, καὶ στὴν ἐποχή μας, πλέον δὲν ἔχει ἔδαφος νὰ ποιμάνει Ἐκκλησίες… Ἔτσι, ἡ Νέα Ρώμη, ἡ Κωνσταντινούπολη, χάνει τὸ ἔδαφός της, χάνει δηλ. τὸ ποίμνιό της, καὶ ὅ,τι τῆς ἔχει ἐναπομείνει· καὶ σήμερα πιά, γίνεται χειραγωγὸς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, αὐτῆς τῆς παναιρέσεως, καὶ τοῦ ἐκκοσμικευμένου χριστιανισμοῦ, γίνεται χειραγωγὸς παρασύρουσα καὶ τὶς ἄλλες Ἐκκλησίες τὶς ὁμόδοξες χριστιανικές. Ὅλα αὐτὰ γίνονται στὶς ἡμέρες μας…

ΦΩΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ: Σεμνόν τό τῆς ἱερωσύνης ἀξίωμα. (Ἄγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος)


 Προφήτευε ὁ ἍγιοςΚοσμᾶς ὁ Αἰτωλός: Ἔρχονται καιροί, πού θά ψάχνετε γιά νά βρῆτε παπᾶ.

ΠΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:

  Ἔχομε τόν λογισμό, ὅτι ὅσο πιό βαθειά ἡ παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ δηλητηριάζει τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, τόσο καί πιό πολύ καθίσταται ἀναγκαία ἡ ἀνάδειξη ἀξίων ἱερωμένων (διακόνων, ἱερέων, ἐπισκόπων).
  Δυστυχῶς, ἡ ἐκκοσμίκευση στόν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας μᾶς ἔφερε τά τελευταῖα χρόνια ἀντιμέτωπους μέ τό θλιβερό φαινόμενο ἀνάδειξης ὅλο καί περισσότερων ρασοφόρων,ἀναξίων κατά τούς Πατέρες τοῦ σεμνοῦ ἀξιώματος τῆς ἱερωσύνης.
  Καί τό πιό θλιβερο εἶναι, ὅτι οἱ ἁπλοί πιστοί, ἀλλά ἀκόμα καί ἀρκετοί ἱερωμένοι (παπάδες καί ἐπίσκοποι) ἀγνοοῦν τά θεοπνεύστως ὡρισθέντα παρά τῶν Ἁγίων μας Πατέρων ''κωλύματα ἱερωσύνης'' ἤ τά παραθεωροῦν ὑποτιμῶντας τα περιφρονητικά.
   Ἐάν διαβάσει κανείς τό τί γράφει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος γιά τήν ἱερωσύνη, θά τρομάξει κυριολακτικά ἀπό τό βάρος τῆς εὐθύνης, πού ἀναλαμβάνουν οἱ καλοί μας ἱερεῖς καίἐπίσκοποι. Γι' αὐτό καί ὀφείλουμε ἀπεριόριστη τιμή σέ κάθε ἄξιο ἱερέα ἤ ἐπίσκοπο.
   Τό παρακάτω βραχύ κείμενο τοῦ ἰατροῦ Φώτη Μιχαήλ ἀναφέρεται ἀκροθιγῶς στό παραπάνω ἐξόχως σημαντικό καί εὐαίσθητο θέμα.
=================
Στήν Ἐκκλησία μας ποτέ δέν μετροῦσαν τά κοσμικῆς τάξεως προσόντα τῶν ὑποψηφίων ἱερέων. Οἱ περισσότεροι Ἅγιοι ἱερεῖς τῶν ἡμερῶν μας ἦταν παπάδες ὀλιγογράμματοι ἤ τέλος πάντων χωρίς τίτλους ἀκαδημαϊκῶν σπουδῶν.

Συνεπῶς, γιά τίς σημερινές ἀνάγκες τῆς Ἐκκλησίας μας, ἄς μή μιλᾶμε γιά παπάδες ‘’προσοντούχους’’ καί ‘’μή προσοντούχους’’. Γιά παπάδες πτυχιούχους ἀνωτάτων σχολῶν καί γιά παπάδες τοῦ δημοτικοῦ. Καλύτερα νά μιλᾶμε ἁπλά καί μόνον γιά ἱερεῖς ἀξίους τῆς ἱερωσύνης. Μέ λιγοστά γράμματα ἐνδεχομένως, ἀλλά ἀξίους. Νά πληροῦν, δηλαδή, ὅλες τίς ἱεροκανονικές προϋποθέσεις ἱερωσύνης καί νά ἀγωνίζονται φιλότιμα στον στῖβο τῆς πνευματικῆς ζωῆς μιμούμενοι ἁγίους προκατόχους τους. Ὅπως ἔλεγε καί ὁ μακαριστός π. Ἰωάννης Ρωμανίδης, νά εἶναι οἱ ἴδιοι θεραπευμένοι, ὥστε νά μποροῦν νά θεραπεύσουν καί τούς ἄλλους.

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: Κρήτη του τότε και του τώρα

...Ντρέπονται για τον Έλληνα,
τον Κρητικό του τώρα,
το αίμα δε λογάριασε
που ‘χυσαν για τη χώρα.


Τώρα που κατακάθισε ο κουρνιαχτός των εκλογών και ο λαός ηρέμησε προσωρινά, τώρα που ανασκουμπώνεται ο κάθε νους και συλλογάται τα πεπραγμένα, είναι ώρα για αυτοκριτική.
Μεγάλη θλίψη νιώσαμε με τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών. Ειδικά εμείς οι Κρήτες της διασποράς.
Όχι για το κύριο αποτέλεσμα.
Χαρά μεν, που οι άθεοι και πατριδοκτόνοι πήραν το δρόμο τους για την αντιπολίτευση.
Η σύνθεση της βουλής από το πρώτο κόμμα όμως έως το τελευταίο, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για ικανοποίηση. Πίστη πολλών, ότι το κάθε κόμμα αποτελεί διαφορετική έκφραση της νέας τάξης πραγμάτων,  μια παραλλαγή της προηγούμενης κατάστασης.
Συγκοινωνούντα δοχεία. Κάθε κόμμα και μια δεξαμενή εκτόνωσης της οργής και της λαϊκής απογοήτευσης.
Η θλίψη προκαλείται απ’ τις ψήφους των Κρητικών. Γέννημα θρέμμα Κρητικός, δεν μπορώ παρά να θλίβομαι και να απογοητεύομαι γι’ αυτή την εικόνα.
Έμαθα απ’ τα μικράτα μου κιόλας, μεγαλωμένος στη μεγαλόνησο,  να σέβομαι και να τιμώ τους αγώνες υπέρ πατρίδος, τους πεσόντες, τις αξίες του Έθνους και της πίστης.
Διδάχτηκα την ένδοξη προϊστορία και ιστορία του τόπου μου. Την κουβάλησα μέσα στη συνείδησή μου, στις μνήμες, το DNA μου.
Δεν θα μπορούσα διαφορετικά, ως
απόγονος ενός οπλαρχηγού της Κρητικής επανάστασης.
Του ονομαστού καπετάν Τζαγκαραντώνη απ’ το Βενεράτο.
Μια Κρήτη που αποτέλεσε ένα θρησκευτικό, αγωνιστικό και πολιτισμικό φάρο της παγκόσμιας ιστορίας.

Απ’ την εποχή του Μινωικού πολιτισμού του πρώτου πολιτισμού της Ευρώπης, με παγκόσμια επιρροή και ισχύ στην εποχή του. Ενός πολιτισμού έντονα θρησκευόμενου, με τη γυναίκα σε εξέχουσα κοινωνική θέση. Με θαύματα της μηχανικής, όπως το αποχετευτικό δίκτυο της Κνωσσού, όταν 4500 χρόνια μετά, τα κάστρα της Ευρώπης του Μεσαίωνα δεν διέθεταν κανένα δίκτυο αποχέτευσης.
Η νήσος που διέθεσε στον Μέγα Αλέξανδρο για τις εκστρατείες του, τους περίφημους τοξότες της Κρήτης.
Οι επίλεκτοι Κρήτες Τοξότες των προχριστιανικών αιώνων, εμφανίζονται συχνά να συνοδεύουν μονάδες Λακεδαιμονίων και αργότερα του Φιλίππου Β΄ και του Αλεξάνδρου. Μία πρώτη περιγραφή τους δίδεται από τον Ξενοφώντα (Κύρου Ανάβασις v,2.28–2.32) που περιγράφει τις μικρές ορειχάλκινες κυκλικές τους ασπίδες και τα ισχυρά παλίντοντα τόξα των επίλεκτων μαχητών.
Διέθεσε και τον σπουδαίο ναύαρχο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, το Νέαρχο, που κατάγονταν από την Κρήτη και μάλιστα από την αρχαία πόλη Λατώ, κοντά στη σημερινή Κριτσά.
Το πλήρες όνομά του ήταν, Νέαρχος Ανδροτίμου ο Κρης. 
Σημαντικό σταυροδρόμι, καταλήφθηκε απ’ τους Ενετούς. Υπήρξε η σημαντικότερη κτήση της αυτοκρατορίας της Γαληνοτάτης. Η σθεναρή αντίσταση των Κρητών, είχε ως αποτέλεσμα να χυθεί πολύ Κρητικό αίμα στις χαράδρες και στα βουνά του νησιού.
Η Κρήτη με το φιλελεύθερο πνεύμα της μετείχε σε όλους τους αγώνες του έθνους υπέρ πίστεως και πατρίδος. Πρωταγωνίστησε μάλιστα, γράφοντας με χρυσά γράμματα το όνομά της στη παγκόσμια ιστορία.