Πέμπτη 21 Απριλίου 2022

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑΝΑΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ [υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.27,1-10]


    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

         ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑΝΑΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

           ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ

         [υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.27,1-10]

     «Πρωΐας δ γενομνης συμβολιον λαβον πντες ο ρχιερες κα ο πρεσβτεροι το λαο κατ το ᾿Ιησο στε θανατσαι ατν· κα δσαντες ατν πγαγον κα παρδωκαν ατν Ποντίῳ Πιλτ τ γεμνι (:και όταν ξημέρωσε, συνεδρίασαν όλοι οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι του λαού εναντίον του Ιησού, για να επιτύχουν την εκτέλεση της θανατικής ποινής Του. Και αφού Τον έδεσαν, Τον πήραν από εκεί και Τον παρέδωσαν στον Πόντιο Πιλάτο, τον Ρωμαίο επίτροπο και διοικητή)»[Ματθ.27,1-2].

    Επειδή ήθελαν να Τον φονεύσουν και δεν μπορούσαν οι ίδιοι λόγω της εορτής του πάσχα, Τον οδηγούν στον ηγεμόνα. Εσύ όμως πρόσεξε πώς προχώρησε το ζήτημα, ώστε να συμπέσει με την εορτή· διότι έτσι είχε προκαθοριστεί από τον Θεό.

       «Ττε δν ᾿Ιοδας  παραδιδος ατν τι κατεκρθη, μεταμεληθες πστρεψε τ τρικοντα ργρια τος ρχιερεσι κα τος πρεσβυτροις (:Τότε ο Ιούδας, που Τον παρέδωσε με προδοσία στους Ιουδαίους, σαν είδε ότι ο Ιησούς καταδικάστηκε, μεταμελήθηκε και επέστρεψε τα τριάντα ασημένια νομίσματα στους αρχιερείς και στους πρεσβυτέρους)»[Ματθ.27,3].

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ [υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.26,69-75]



Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

            ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ

                [υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.26,69-75]

    «Ο δ Πτρος ξω κθητο ν τ αλ· κα προσλθεν ατ μα παιδσκη λγουσα· κα σ σθα μετ ᾿Ιησο το Γαλιλαου(:Ο Πέτρος στο μεταξύ καθόταν έξω στην αυλή. Κι εκεί τον πλησίασε μια μικρή υπηρέτρια και του είπε: ‘’Ήσουν κι εσύ μαζί με τον Ιησού τον Γαλιλαίο’’)· ὁ δ ρνσατο μπροσθεν ατν πντων λγων· οκ οδα τ λγεις(:Αυτός όμως αρνήθηκε μπροστά σε όλους αυτούς και είπε: Δεν ξέρω τι λες)·ξελθντα δ ατν ες τν πυλνα εδεν ατν λλη κα λγει ατος· κε κα οτος ν μετ ᾿Ιησο το Ναζωραου(: και όταν βγήκε στην εξώπορτα και το προαύλιο, τον είδε μια άλλη και είπε σε αυτούς που ήταν μαζεμένοι:’’ Ήταν κι αυτός εκεί, μαζί με τον Ιησού τον Ναζωραίο’’)·κα πλιν ρνσατο μεθ᾿ ρκου τι οκ οδα τν νθρωπον(:και πάλι ο Πέτρος αρνήθηκε με όρκο λέγοντας: ‘’Δεν τον γνωρίζω αυτόν τον άνθρωπο’’)·μετ μικρν δ προσελθντες ο σττες επον τ Πτρ· ληθς κα σ ξ ατν ε· κα γρ  λαλι σου δλν σε ποιεῖ 

ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΤΟΥ ΖΕΛΕΝΣΚΙ

 «Ἐκτὸς νόμου ἡ Οὐκρανικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία»

Τοῦ κ. Βασίλη Ξυδιᾶ, θεολόγου

Δύο σχεδὸν ταυτόσημα νομοσχέδια κατατέθηκαν τὶς τελευταῖ­ες μέρες στὴν οὐκρανικὴ βουλή, σύμφωνα μὲ τὰ ὁποῖα τίθεται ἐκτὸς νόμου ἡ «Οὐκρανικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία» καὶ δημεύεται ὅλη ἡ περιουσία της (ναοί, μοναστήρια, ἱδρύματα κ.ἄ.). Ἡ «Οὐκρανικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία» (UOC) εἶναι αὐτῆς τῆς ὁποίας ἡγεῖται ὁ Μητροπολίτης Ὀνούφριος καὶ πρόσκειται πνευματικὰ στὸ Πατριαρχεῖο Μόσχας.

Τὸ ἕνα νομοσχέδιο φέρει τὸν μακροσκελῆ τίτλο «Σχέδιο νόμου γιὰ τροποποίηση τοῦ νόμου “γιὰ τὴν ἐλευθερία τῆς συν­είδησης καὶ τὶς θρησκευτικὲς ὀργανώσεις” προκειμένου νὰ ἀπαγορευθοῦν οἱ δραστηριότητες θρησκευτικῶν ὀργανώσεων ποὺ ἀνήκουν σὲ δομὴ, τὸ Κέντρο Διοίκησης τῆς ὁποίας βρίσκεται ἐκτὸς Οὐκρανίας, σὲ κράτος ποὺ ἀναγνωρίζεται πὼς διεξήγαγε στρατιωτικὴ ἐπίθεση κατὰ τῆς Οὐκρανίας ἢ/καὶ κατέλαβε προσωρινὰ τμῆμα τοῦ ἐδάφους της» (7213 / 26.03.2022) καὶ ὑποβλήθηκε ἀπὸ βουλευτὲς τοῦ κυβερνητικοῦ κόμματος «Ὑπηρέτης τοῦ Λαοῦ» καὶ τοῦ κόμματος «Φωνὴ» ποὺ ἀνήκει στὴν ἀντιπολίτευση.

Γιάννης Φρύδας Ζωή ζαλικωμένη ζόρια ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ 84

 

Ζωή ζαλικωμένη ζόρια

                                       

Έως πότε πενθήσει η γη

και πας ο χόρτος του αγρού ξηρανθήσετε

από κακίας των κατοικούντων εν αυτή; (Ιερεμίας)
                                                                             

 

    Γράφει ο Γιάννης Φρύδας

                                              

                       ΣΤΟ  ΚΑΦΕΝΕΙΟ  ΤΟΥ  ΓΙΑΝΝΗ  84

 

Πόλεμος…

  Μετά την οικονομική κρίση και την πανδημία η ανθρωπότητα χρειαζόταν κι έναν πόλεμο, για να συμπληρωθούν τα τρία κακά της μοίρας της. Βέβαια, τα κακά είναι πολύ περισσότερα και πώς να τα περιγράψεις όλα; Είναι και διαφορετικά από τόπο σε τόπο, από εποχή σε εποχή κι οπωσδήποτε στις επιπτώσεις τους. Όμως, έχουν κι ένα κοινό στοιχείο: όλα ταλαιπωρούν τους ανθρώπους και βάζουν στη ζωή τους ζόρια…

  Ζωή ζαλικωμένη ζόρια… Κάθε άνθρωπος αλλά και κάθε λαός κουβαλά τα δικά του ζαλίκια στην πορεία του βίου του…

  Πόλεμος… Η ζωή δεν είναι πια στα ζόρια είναι… ζωή στα ζάρια…

π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης:«ΠΑΣΧΑ ΤΗΣ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ» ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΑΦΘΑΡΤΟΔΟΚΗΤΩΝ!


Μακαριώτατε, πῶς θὰ κάνουν Ἀνάστασιν οἱ «ἀπεργοὶ πείνας»;
Τέσσερις φορὰς εἶχεν ἐπισκεφθῆ ὁ μακαριστὸς π. Σ. Ζαφείρης,
εἰς συνεννόησιν μαζί Σας, τὸν τότε «ἀπεργὸν» κ. Δ. Κουφοντίναν. κ. Πλεύρη,
ὁ Πιλᾶτος ἐσταύρωσε τὸν Χριστόν!

 

«Ἔχουμε ἕνα Θεό, ποὺ ἔπαθε γιὰ μᾶς,
γιατὶ μᾶς θέλει Αἰωνίως κοντά Του!»

«ΠΑΣΧΑ ΤΗΣ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ»
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΑΦΘΑΡΤΟΔΟΚΗΤΩΝ!

«Οἱ Ἀκαδημαϊκοί θεολόγοι ὅλων τῶν ἐποχῶν προσεγγίζουν τήν Ἀνθρωπίνη Φύση
τοῦ Χριστοῦ καθοδηγούμενοι ἀπό τήν κατάσταση τοῦ μεταπτωτικοῦ ἀνθρώπου,
ἀντί νά ζητοῦν τήν Ἀλήθεια τῆς ἀνθρωπίνης φύσεώς μας στόν Χριστό».

Γράφει ὁ Πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης

Ἐπιθυμίᾳ ἐπιθυμήσαμε τοῦτο τό Πάσχα νά τό αἰσθανθοῦμε  ὅσο τό δυνατόν «ἐξ ὅλης τῆς καρδίας μας καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς μας καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας μας καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος μας». Μεγάλη ἡ ἀπαίτησή μας, ἀλλά καί μεγάλη ἡ βοήθεια τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας, ἡ Ὁποία φωτίζει τήν διάνοιά μας, γιά νά μάθουμε τόν Χριστόν μας καί μᾶς Τόν παριστᾶ Περιγραπτόν καί Ἀπερίγραπτον, ἐπαφίεται δέ στόν καθένα μας νά λάβῃ τό «Φῶς Χριστοῦ», τό «Φῶς τῆς Γνώσεώς Του», ἀναλόγως τῆς προαιρέσεως καί τῆς προθυμίας του.

Ὅλες οἱ μάχες τοῦ Σατανᾶ δόθηκαν καί ἐξακολουθοῦν νά δίδονται μέ ἕνα καί μοναδικό στόχο: Νά πλήξουν τό Πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ μας, τόν Θεάνθρωπο Χριστόν, νά τόν ἀλλοιώσουν στήν πνευματική ὀπτική τῶν ἀνθρώπων, γιατί μόνο ἔτσι χάνεται ἀπό τά μάτια μας ἡ Σωτηρία μας, ὁ Χριστός, ἐφ’ ὅσον «οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ σωτηρία· οὐδὲ γὰρ ὄνοµά ἐστιν ἕτερον ὑπὸ τὸν οὐρανὸν τὸ δεδοµένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡµᾶς.» (Πράξ. 4, 12)!

Η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός σε διωγμό ! Μουσουλμάνος εισέβαλε στην εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα και επιχείρησε να κάνει κήρυγμα για το… Ισλάμ!

Δεν έφταναν οι μασκοφόροι Δεσποτάδες που έδιωξαν τους πιστούς από τους Ναούς τώρα έχουμε και τους Τσιχαντιστές που έφεραν οι πολιτικοί μας και εποικίσανε την πατρίδα μας και προσβάλουν τα ιερά μας. 

Εισβολή αλλοδαπού στον Άγιο Παντελεήμονα!

Γενειοφόρος μπούκαρε στον ιερό ναό και επιχείρησε να κάνει κήρυγμα την ώρα που η χορωδία έψελνε.

Ακόμη ένα απίστευτο σκηνικό βίωσαν οι κάτοικοι του πολύπαθου Αγίου Παντελεήμονα, καθώς μουσουλμάνος εισέβαλε στον ιερό ναό και επιχείρησε να κάνει ισλαμικό κήρυγμα την ώρα που η χορωδία έψελνε.

Το περιστατικό, που «έκοψε τα πόδια» στους παρευρισκομένους, σημειώθηκε την προηγούμενη Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης συναυλίας του Συνδέσμου Ιεροψαλτών Αττικής, με τίτλο «Ιδού ο Νυμφίος Έρχεται», που γινόταν στον μεγαλοπρεπή -αλλά άτυχο- Ι.Ν. Αγ. Παντελεήμονος Αχαρνών, με την 30μελή χορωδία του Συνδέσμου Ιεροψαλτών Αττικής και τη Συμφωνική Ορχήστρα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, σε διεύθυνση της Νίνας Πατρικίδου.

Η άγνωστη διάσταση του φασιστικού τάγματος Αζόφ του Ζελένσκι και του ΝΑΤΟ

 Η εμφάνιση και ομιλία Αζοφιτών στην Ελληνική Βουλή, ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ, ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ!

Η άγνωστη διάσταση του φασιστικού τάγματος Αζόφ

Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα και κείμενο που λέει "VKCOM"Το Τάγμα Αζόφ έχει και άλλη διάσταση άγνωστη στους πολλούς, Πνευματική, η οποία επηρεάζει κατά πολύ και την στρατιωτική του διάσταση.
Σχεδόν η πλειοψηφία (πάνω από το 90%) των στρατιωτών του Αζόφ δεν είναι Χριστιανοί αλλά είναι οπαδοί ενός Ουκρανικού εθνικιστικού τύπου Rodnovery (Σλαβική ιθαγενής πίστη δαιμονικών πνευμάτων), από όπου αντλούν μέρος του συμβολισμού τους (όπως μια παραλλαγή του συμβόλου της σβάστικας).
Μπορεί να είναι εικόνα 8 άτομα, φωτιά και εξωτερικοί χώροι

Μισούν θανάσιμα τους Χριστιανούς και οτιδήποτε έχει σχέση με τον Χριστιανισμό, τον οποίον έχουν ορκιστεί να εξαλείψουν από τον τόπο τους. 
 
Εκτός την στρατιωτική βία, χρησιμοποιούν ακόμη και ''Πνευματιστικά Μέσα-Αποκρυφισμό'' για αυτό τον σκοπό τους.
(Θέλει μεγάλη ανάλυση αυτό το θέμα και δεν είναι της παρούσης).
 

«Θυσίασαν» τα παιδιά μας για να πλουτήσουν: Το lockdown δημιούργησε την οξεία ηπατίτιδα; – Τι λένε επιστήμονες

«Χρησιμοποιήσαμε τα lockdown για να πιέσουμε τους πολίτες να εμβολιαστούν», είπε χαρακτηριστικά ο Α.Φάουτσι.



Θάνος Νικηταράς

Α.Φάουτσι: Το lockdown επιβλήθηκε για να εμβολιαστείτε - Επιστήμονες: Πιθανότατα κατέστρεψε το ανοσοποιητικό
FacebookTwitterWhatsAppTelegramE-mail


Ατελείωτες είναι οι συνέπειες των lockdown που επιβλήθηκαν -υποτίθεται- για να μας «σώσουν» από τον κορωνοϊό, καθώς όπως είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα επιστήμονες οδήγησαν σε εξάρσεις νοσημάτων που παλαιότερα δεν μας απασχολούσαν!


Την ώρα που οι θάνατοι «χωρίς αιτία» έχουν χτυπήσει «κόκκινο» παγκοσμίως η ανθρωπότητα βιώνει έναν νέο «πονοκέφαλο», καθώς εντοπίστηκαν κρούσματα οξείας ηπατίτιδας σε παιδιά.

Αρκετές πλέον είναι οι φωνές που πιστεύουν ότι δεν αποκλείεται τα συγκεκριμένα κρούσματα να οφείλονται στα παρατεταμένα lockdown, κάτι που είχε αναφέρει από την πρώτη καραντίνα και ο καθηγητής του Στάνφορντ Γιάννης Ιωαννίδης, αλλά τότε λοιδορήθηκε από τα συστημικά ΜΜΕ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

Μεγάλη Πέμπτη - Ο Μυστικός Δείπνος
 

Εἰς τὸν Ἱερὸν Νιπτήρα
Νίπτει Μαθητῶν ἑσπέρας Θεὸς πόδας,
Οὗ ποῦς πατῶν ἦν εἰς Ἐδὲμ δείλης πάλαι.

Εἰς τὸν Μυστικον Δεῖπνον
Διπλοῦς ὁ Δεῖπνος· Πάσχα γὰρ νόμου φέρει,
Καὶ Πάσχα καινόν, Αἷμα. Σῶμα Δεσπότου.

Εἰς τὴν ὑπερφυᾶ Προσευχὴν
Προσεύχῃ· καὶ φόβητρα, θρόμβοι αἱμάτων,
Χριστέ, προσώπου, παραιτούμενος δῆθεν
Θάνατον, ἐχθρὸν ἐν τούτοις φενακίζων.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2022

Σοφία Μπεκρῆ: «Δεινὸν ἡ ῥαθυμία, μεγάλη ἡ μετάνοια»



Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

Τὴν Μεγάλη Τετάρτη ἡ ὑμνολογία τῆς Ἐκκλησίας μας ἀπεικονίζει μὲ γλαφυρὸ καὶ παραστατικὸ τρόπο τὴν «σχέση» ἁμαρτίας - μετανοίας. Στὰ περισσότερα τροπάρια παρουσιάζονται κατ’ ἀντιδιαστολὴ οἱ μορφὲς τῆς ἁμαρτωλοῦ γυναικός, «τῆς ἀλειψάσης τὸν Κύριον μύρῳ», καὶ τοῦ δολίου μαθητῆ τοῦ Χριστοῦ, τοῦ Ἰούδα, ποὺ τὴν ἴδια ὥρα σχεδίαζε τὴν προδοσία τοῦ Κυρίου.

Καλλιόπη Ταχτσόγλου: Ο ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΓΧΝΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

  Γιὰ ὅλους νοιἀζεται ὁ Ἀρχιεπίσκοπος

 Ἱερώνυμος, ὅλους τοὺς ἀγκαλιάζει,

 ὅλους ἀνεξαιρέτως, 

ΕΚΤΟΣ ἀπὸ τοὺς 

ΕΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ

 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥΣ!!!


Ἄμεση παρέμβαση ζήτησε ὁ Ἱερώνυμος (γιὰ τὴν προσβολὴ ποὺ ὑπέστει ὁ ἄνθρωπος μὲ τὸ ἀντρικὸ ὄνομα ταυτότητος ἀλλά, μὲ τὸ γυναικεῖο παρουσιαστικό, στὸν Ἱ.Ν. τοῦ ἅγ. Νικολάου)

Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος, ἔδωσε έντολὴ στὶς Ὑπηρεσίες τῆς Ἀρχιεπισκοπής Ἀθηνῶν νὰ διερευνήσουν ΑΜΕΣΑ τὸ περιστατικὸ καὶ σὲ δήλωσή του τόνισε τὰ ἐξῆς:

Το Μυστήριο του Ιερού Ευχελαίου

 Στούς Ιερούς Ναούς τελείται Ευχέλαιο τη Μεγάλη Τετάρτη απόγευμα για καλύτερη προετοιμασία των πιστών, πρίν από τη θεία Κοινωνία των ημερών του Πάσχα.

 
Μπορεί να είναι εικόνα φαγητό, ποτό και εσωτερικός χώρος
α. Το νόημα και ή σύσταση του Μυστηρίου
Ή σύσταση του ιερού αυτού Μυστηρίου στηρίζεται στην εξουσία πού έδωσε ό Χριστός στους Μαθητές Του, «…ώστε (μ’ αυτήν την εξουσία) θεραπεύειν πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν» (Ματθ. ι’, 1). και οι Απόστολοι πιστοί εκτελεστές των εντολών του Κυρίου επέστρεφαν από τις περιοδείες τους και με ενθουσιασμό ομολογούσαν: «Κύριε και τα δαιμόνια υποτάσσεται ημίν εν τω ονόματι σου» (Λουκ. ι’, 17). Γι’ αυτό και ό Ευαγγελιστής Μάρκος αναφέρει ότι οι Απόστολοι «…ήλειφον ελαίω πολλούς αρρώστους και εθεράπευον» (Μαρκ. στ’, 13).

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ [Ὑπομνηματισμός στά ἐδάφια Ματθ.26,17-25]


 
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ

[Ὑπομνηματισμὸς στὰ ἐδάφια Ματθ.26,17-25]

«Τῇ δὲ πρώτῃ τῶν ἀζύμων προσῆλθον οἱ μαθηταὶ τῷ ᾿Ιησοῦ λέγοντες αὐτῷ· ποῦ θέλεις ἑτοιμάσωμέν σοι φαγεῖν τὸ πάσχα; ὁ δὲ εἶπεν· ὑπάγετε εἰς τὴν πόλιν πρὸς τὸν δεῖνα καὶ εἴπατε αὐτῷ· ὁ διδάσκαλος λέγει, ὁ καιρός μου ἐγγύς ἐστι· πρὸς σὲ ποιῶ τὸ πάσχα μετὰ τῶν μαθητῶν μου(:τὴν πρώτη λοιπὸν ἀπὸ τίς ἑπτὰ ἡμέρες ποὺ διαρκοῦσε ἡ ἑορτὴ τῶν ἀζύμων, δηλαδὴ τοῦ Πάσχα, ἦλθαν οἱ μαθητὲς στὸν Ἰησοῦ καὶ τοῦ εἶπαν: "Ποῦ θέλεις νὰ σοῦ ἑτοιμάσουμε νὰ φᾷς τὸ Πάσχα;" Κι ὁ Ἰησοῦς τοὺς ἀπάντησε: "Πηγαίνετε στὴν πόλη στὸν τάδε καὶ νὰ τοῦ πεῖτε: "Ὁ διδάσκαλος λέει: Ὁ καιρὸς τοῦ Πάθους μου πλησιάζει. Σκέφτομαι νὰ κάνω μὲ τοὺς μαθητές μου στὸ σπίτι σου τὸ καινούργιο Πάσχα καὶ ὄχι ἐκεῖνο ποὺ ἀπὸ αὔριο τὸ βράδυ θὰ ἀρχίσουν νὰ ἑορτάζουν οἱ Ἰουδαῖοι")»  [Ματθ.26,17-18]
 

Η αλητεία της "πολιτικής ορθότητας" βάρεσε κατακέφαλα τον Αρχιεπίσκοπο ,για τους έρημους οικογενειάρχες υγειονομικούς δεν περισσεύει λίγη Αγάπη Ιερώνυμε;

Γιὰ ὅλους νοιἀζεται ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος, ὅλους τοὺς ἀγκαλιάζει, ὅλους ἀνεξαιρέτως, ΕΚΤΟΣ ἀπὸ τοὺς ΕΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥΣ !!!

Η είδηση :Ἄμεση παρέμβαση ζήτησε ὁ Ἱερώνυμος (γιὰ τὴν προσβολὴ ποὺ ὑπέστει ὁ ἄνθρωπος μὲ τὸ ἀντρικὸ ὄνομα ταυτότητος ἀλλά, μὲ τὸ γυναικεῖο παρουσιαστικό,στὸν Ἱ.Ν. τοῦ ἅγ.Νικολάου)

Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος, ἔδωσε έντολὴ στὶς Ὑπηρεσίες τῆς Ἀρχιεπισκοπής Ἀθηνῶν νὰ διερευνήσουν ΑΜΕΣΑ τὸ περιστατικὸ καὶ σὲ δήλωσή του τόνισε τὰ ἐξῆς:«Ἡ Ἐκκλησία μας, ὄχι μόνο αύτὲς τὶς Ἅγιες ἡμέρες ἀλλά κάθε μέρα, κάθε μήνα, κάθε χρόνο, κάθε στιγμή, ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ κάθε ἄνθρωπο ποὺ ἔχει ἀνάγκη, ἀνεξαρτήτως τῆς  ὅποιας διάκρισης, εἴτε ἀφορᾶ στὸ φύλο του, τὸ χρῶμα, τὴν  φυλή, τὸ θρήσκευμά του καὶ τὶς ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ του, χωρὶς νὰ τὸν ἐπικρίνει, χωρὶς νὰ τὸν στιγματίζει».

Ήπλωσεν η πόρνη τας τρίχας σοι τω Δεσπότη, ήπλωσεν Ιούδας τας χείρας τοις παρανόμοις. Η μεν λαβείν την άφεσιν, ο δε λαβείν α ρ γ ύ ρ ι α...

 

 Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

Δεν είναι μόνο η πορνεία η οποία μας κρατάει μακριά από τον Άγιο Θεό, αλλά και η φιλαργυρία . Τα υποκατάστατα της αληθινής λατρείας του Θεού είναι πολλά . Ό,τι κατακτά την ψυχή γίνεται θεός και είδωλο. Είτε αυτό είναι η παράδοση στον βόρβορο των σωματικών παθών, είτε παράδοση μας στο χρήμα,στη γνώση, στις ιδέες, στην πεποίθηση ότι είμαστε δίκαιοι, στο βίτσιο της εξουσίας και της καταδυνάστευσης, στον φθόνο, στον αυτοερωτισμό. Δεν υπάρχουν διαβαθμίσεις στην αμαρτία. Ο Θεός γνωρίζει μόνο μετανοημένους και αμετανόητους.

Κύριε Ιάσωνα Φωτήλα, Βουλευτή Αχαΐας ΝΔ.Ξεχνάτε ότι υπάρχουν 7.500 οικογένειες υγειονομικών που δεν θα μπορέσουν να γιορτάσουν ούτε το Πάσχα, όπως δεν γιόρτασαν ούτε τα Χριστούγεννα.

 

π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος: Καλό Πάσχα, Ιάσων Ασημ. Φωτήλας Βουλευτής ΝΔ Αχαΐας.

 


Κύριο 


Ιάσωνα Φωτήλα, Βουλευτή Αχαΐας ΝΔ Κοινοποίηση (κρυφή): λίστα επαφών [ελεύθερο προς αναδημοσίευση σε ιστοσελίδες και ιστολόγια].

 

Κύριε Βουλευτά,

Ευχαριστώ για τις αποσταλείσες πασχάλιες ευχές σας. Αντεύχομαι τα βέλτιστα.

Εσείς και εγώ θα κάνουμε καλό Πάσχα.

Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν 7.500 οικογένειες υγειονομικών που δεν θα μπορέσουν να γιορτάσουν ούτε το Πάσχα, όπως δεν γιόρτασαν ούτε τα Χριστούγεννα.

Και αυτό με την αποκλειστική ευθύνη της Κυβέρνησης την οποία στηρίζετε με την ψήφο σας.

Διερωτώμαι πώς μπορείτε και συμπράττετε με ελαφριά συνείδηση σε αυτό το έγκλημα; 

Λυπάμαι που δεν υπολογίζετε τους πνευματικούς νόμους, που είναι πολύ αυστηροί σε περιπτώσεις τέτοιας αδικίας.

Καλή μετάνοια!

Καλή  Ανάσταση!

 

π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
Εφημέριος Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών
Προς
Κύριο
Ἰάσωνα Φωτήλα, Βουλευτῆ Ἀχαΐας ΝΔ.
========================================
Σχόλιο 
Αν είχαμε τέτοιους αγωνιστές Ιερείς σαν τον π. Αναστάσιο, δεν θα είχαμε τους πολιτικούς και και εκκλησιαστικούς  δυνάστες.
 Οδυσσεύς

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Κ. ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ: Οριζόντιος άξονας και Ενιαίος Χώρος

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Κ. ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ

 

Οριζόντιος Άξονας και Ενιαίος Χώρος. 

1.     Εισαγωγή

Οριστικό τέλος στις 7 Απριλίου του 2022 στα σενάρια περί EastMed ή άλλων αγωγών στην Ανατολική Μεσόγειο με τη στήριξη της Ουάσιγκτον βάζει η υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Βικτόρια Νούλαν. Σημειώνει δε, ότι οι ΗΠΑ προκρίνουν τη μεταφορά φυσικού αερίου μέσω LNG, ενώ συμπεριλαμβάνει και την Τουρκία στις χώρες που θα συνεργαστούν με την Ελλάδα, το Ισραήλ, την Αίγυπτο και την Κυπριακή Δημοκρατία σε αυτό το ευρύτερο πλαίσιο. Μάλιστα εκτιμά ότι η περιοχή μπορεί να γίνει ενεργειακή μηχανή για τη Βόρεια Ευρώπη. Αυτά λέει το ένα ρεπορτάζ. Μία εβδομάδα αργότερα, σε μία σημαντική κίνηση που προοιωνίζεται θετικές εξελίξεις, η Ιταλική Βουλή ενέκρινε στα πλαίσια έκτακτης κοινοβουλευτικής διαδικασίας, ψήφισμα με το οποίο τάσσεται υπέρ της υλοποίησης του αγωγού EastMed. Ειδικότερα, το ψήφισμα «δεσμεύει την Ιταλική Κυβέρνηση να συνεχίσει τη στρατηγική διαφοροποίησης των προμηθειών φυσικού αερίου μέσω διπλωματικών επαφών, πρωτοβουλιών οικονομικής διπλωματίας και περαιτέρω σχεδιασμών διεθνών έργων υποδομής με εταίρους της περιοχής της Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένων των επαφών με τις χώρες που συμμετέχουν στο έργο EastMed προκειμένου να επιβεβαιωθούν οι προϋποθέσεις για την επαναπροώθησή του». Αυτά λέει το άλλο ρεπορτάζ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

Μεγάλη Τετάρτη - Της αλειψάσης τον Κύριον μύρω


Γυνή, βαλοῦσα σώματι Χριστοῦ μύρον,
Τὴν Νικοδήμου προὔλαβε σμυρναλόην.

Κατά τη Μ. Τετάρτη επιτελούμε ανάμνηση: (α) του γεγονότος της ελλείψεως του Κυρίου με μύρο από μια πόρνη γυναίκα. Επίσης φέρεται στη μνήμη μας, (β) η σύγκλιση του Συνεδρίου των Ιουδαίων, του ανωτάτου δηλαδή Δικαστηρίου τους, προς λήψη καταδικαστικής αποφάσεως του Κυρίου, καθώς και (γ) τα σχέδια του Ιούδα για προδοσία του Διδασκάλου του.

Τρίτη 19 Απριλίου 2022

Στο Σταυρό (ποίημα 18/4/22 - Αριστείδης Δασκαλάκης)

 

 




Στο Σταυρό  (ποίημα 18/4/22 - Αριστείδης Δασκαλάκης)

 

Απ’ ένα ψεύτικο φιλί η αιματηρή πορεία ,

εκκίνησε στου Γολγοθά το δύσβατ’ ανηφόρι,

πήραν  βουλή  αρχιερείς, ελήφθη απριόρι,

για Σἐνα που μας πρόσφερες δώρο, υιοθεσία.

 

Φραγκελωμένος, με βρισιές , σέρνεσαι  σαν τον σκλάβο,

ύβρεις και σχόλια καρφιά , σε συνοδεύουν στα ψηλά,

σβαρνίζεσαι με το Σταυρό , μόνος , ελπίδα πουθενά,

της τιμωρίας τ’ όργανο, βαρύ, στου Γολγοθά το μαύρο .

 

Γεώργιος Τζανάκης: Ὁ Νυμφίος καί τό ποτήριον τοῦ θανάτου.



Γράφει ὁ Γεώργιος Τζανάκης

Ὅτι καὶ νὰ συμβαίνει, ὅτι καὶ νὰ γίνεται γύρω μας καὶ μέσα μας, εἶναι ἀναμφισβήτητο ὅτι ὁ Νυμφίος ὑπάρχει καὶ ἔρχεται. Μέσα στὸ σκοτάδι τῆς νύχτας ποὺ μᾶς περιβάλει, ἔρχεται.  «Ἰδοὺ ὁ Νυμφίος ἔρχεται ἐν τῷ μέσῳ τῆς νυκτός».

Ὁ Νυμφίος εἶναι ὁ προσδοκώμενος. Αὐτὸν ζητοῦν οἱ ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων. Γι᾿ αὐτὸν πονοῦν καὶ γι᾿ αὐτὸν κλαῖνε πρὶν καταχωθοῦν ἀπὸ τὰ μπάζα τῶν παθῶν καὶ τῆς πλάνης. Αὐτὸς εἶναι τὸ πᾶν, ὅπως ἔλεγε ὁ ἅγιος Πορφύριος. Αὐτὸς εἶναι ὁ Πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος. Αὐτὸς εἶναι ἡ μόνη κεφαλή, ὁ μόνος ἀρχηγὸς, ὁ μόνος φιλάνθρωπος.

Ὁ ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ [ Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ. 22,15 - 22]



Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ

ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ. 22,15 - 22]

«Τότε πορευθέντες οἱ Φαρισαῖοι συμβούλιον ἔλαβον ὅπως αὐτὸν παγιδεύσωσιν ἐν λόγῳ(:τότε πῆγαν οἱ Φαρισαῖοι στὸν τόπο τῶν συσκέψεών τους καὶ συμφώνησαν νὰ Τὸν παγιδεύσουν μὲ ἐρωτήσεις)»[Ματθ.22,15].

«Τότε». Πότε δηλαδή; Ὅταν προπάντων ἔπρεπε νὰ δείξουν κατάνυξη, ὅταν ἔπρεπε νὰ ἐκπλαγοῦν ἀπὸ τὴν φιλανθρωπία Του, ὅταν ἔπρεπε νὰ φοβηθοῦν γιὰ τὰ μέλλοντα, ὅταν ἔπρεπε νὰ πιστέψουν καὶ γιὰ τὰ μέλλοντα, λαμβάνοντας ἀφορμὴ ἀπὸ τὰ παρόντα. Καθόσον τὰ ὅσα εἰπώθηκαν, βροντοφώναζαν καὶ γιὰ τὰ γεγονότα τοῦ μέλλοντος· διότι πράγματι τελῶνες καὶ πόρνες πίστεψαν, καὶ προφῆτες καὶ δίκαιοι φονεύθηκαν, καὶ ἔπρεπε ἀπὸ ὅλα αὐτὰ νὰ μὴν ἔχουν καμία ἀμφιβολία καὶ γιὰ τὴ δική τους ἀπώλεια, ἀλλὰ ἀντιθέτως ἔπρεπε καὶ νὰ πιστέψουν καὶ νὰ σωφρονίζονται. Ἀλλὰ ὅμως οὔτε καὶ ἐδῶ τερματίζουν τὰ ἔργα τῆς κακίας τους, ἀλλὰ αὐτὴ αὐξάνεται διαρκῶς καὶ προχωροῦν ἀκόμη παραπέρα. Καὶ ἐπειδὴ δὲν μποροῦσαν νὰ Τὸν συλλάβουν (διότι φοβόντουσαν τὰ πλήθη τοῦ λαοῦ) μεταχειρίστηκαν ἄλλη ὁδό, θέλησαν δηλαδὴ νὰ Τὸν παρουσιάσουν ὡς ἐπικίνδυνο καὶ ὡς ὑπεύθυνο δημόσιων ἀδικημάτων.

Πύρινος Λόγιος: "Σόδομα καί Γόμορρα"! Ἡ προφητική ταινία τοῦ Ρόμπερτ Όλντριχ πού «φωτογράφισε» τήν Ἀνθρωπότητα τοῦ 2020!


                                   

Ὁ κινηματογράφος, ἀνέκαθεν ἦταν ἕνα μέσο ἐπικοινωνίας μὲ τὸ κοινὸ μὲ ἀμφίδρομη διαδραστικότητα. Ἰδίως ὁ μεταπολεμικὸς κινηματογράφος, ὁ ὁποῖος ξέφυγε ἀπὸ τὸν κρατικὸ ἐναγκαλισμὸ καὶ ἐξελίχθηκε σὲ μιὰ προσωπικὴ ἀφήγηση τοῦ δημιουργοῦ (σκηνοθέτη) πρὸς τὸν θεατή. Βεβαίως, οἱ ἑταιρίες παραγωγῆς εἶχαν τὸν πρῶτο λόγο, τοὐλάχιστον στὸν κινηματογράφο τοῦ Χόλιγουντ. Αὐτὸ ὅμως δὲν ἐμπόδιζε πολλὲς φορὲς τοὺς ἴδιους τοὺς δημιουργοὺς νὰ παρεκκλίνουν μὲ τρόπο ἀξιοθαύμαστο, ἀπὸ τὰ "θέλω" καὶ τὰ "πρέπει" ποὺ ἀπαιτοῦσε ἡ ἐμπορικότητα.

Γράφει ὁ


Στὸν Ἀνάποδο Κόσμο ποὺ ζοῦμε, μὲ τὸν τρόμο σὲ διάφορες μορφές του (Πόλεμος Ρωσίας-Οὐκρανίας, πανδημία Covid-19, τρομοκρατία κλπ) νὰ κυριαρχεῖ στὸ πνεῦμα καὶ στὶς καρδιὲς ὅλων καθὼς καὶ τὸν ἀσφυκτικὸ ἔλεγχο τῆς ἴδιας τῆς καθημερινότητάς του, ὁ ἄνθρωπος τοῦ 21ου αἰῶνα ἀναζητεῖ ἀπεγνωσμένα ἀπαντήσεις. Πῶς ἐντελῶς ξαφνικὰ βρέθηκε νὰ χάνει τὴν ἐλευθερία του, τίς μέχρι τότε συνήθειές του, τὴν ἐξωστρέφειά του καὶ φυσικὰ τὴν ἴδια τὴ ζωή του, εἴτε ἀναγκαστικὰ κλειδαμπαρωμένος μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται γιὰ τὴν ὑγεία του, εἴτε πειθαναγκαστικὰ ἐμβολιασμένος μὲ κάτι ποὺ δὲν εἶχε καμμιὰ ἀπολύτως πληροφορία γιὰ τὸ τί ἀκριβῶς ἐπρόκειτο.