Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2022

Ο Γέροντας Εφραίμ εκπέμπει «Αγιορείτικα Μηνύματα» μέσα από εκδήλωση της οργάνωσης AHEPA Ιλίου (ΦΩΤΟ)




Μας διδάσκετε με τον λόγο σας να έχουμε διάκριση, αλλά με το παράδειγμά σας στην πράξη τον γκρεμίζετε και αυτοαναιρείστε.


Νομίζουμε ότι δεν χρειάζεται να είσαι επίσκοπος ή ηγούμενος Α.Ο. για να έχεις την διάκριση να αποφεύγεις τις επιλήψιμες και σκοτεινές μασονικές - σιωνιστικές οργανώσεις, οι οποίες μάλιστα έχουν καταδικαστεί από την Εκκλησία.

Ή μήπως  ο ομιλητής απηύθυνε ομολογιακό ιεραποστολικό κήρυγμα μετανοίας και ενώπιόν τους τόλμησε να καταδικάσει τον μασονισμό στον οποίο είναι μυημένοι  τινές εξ αυτών στην οργάνωση  AHEPA;

Οι πιστοί τι αποκομίζουν από το παραδειγμά τους; Εφόσον ο ηγούμενος Εφραίμ  και ο δεσπότης Ιερώνυμος επικοινωνεί με τους AHEPA, άρα και αυτοί μπορούν να γίνουν μέλη τέτοιων οργανώσεων;

Μέμφονται  τον κ. Ιερώνυμο Λαρίσης ότι συναναστρέφεται  με την Σναγωγή, με τους Ρόταρυ και τους μασόνους AXEPA, αλλά 

και άλλοι μεγαλόσχημοι εκκλησιαστικοί 

ερωτοτροπούν και συνωθούνται μετά των τοιούτων.

                           Σχόλιο  π. Ιωάννης

=================================

Ο Γέροντας Εφραίμ ομιλητής στην AHEPA Ιλίου με θέμα «Αγιορείτικα Μηνύματα» (ΦΩΤΟ)

Στην ταπείνωση, τη συγχώρεση και την ευλάβεια αναφέρθηκε χθες το βράδυ, στην ομιλία του, ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου Γέροντας Εφραίμ, στο Ίλιον Αττικής.

Ρεπορτάζ: Ιωάννα Βουτσή

Ο Γέροντας πραγματοποίησε ομιλία στο Πολυδύναμο Κέντρο Πολιτιστικών, Αθλητικών και Κοινωνικών Δραστηριοτήτων “Μίκης Θεοδωράκης” με θέμα “Αγιορείτικα Μηνύματα” την οποία διοργάνωσε το Τμήμα AHEPA Ιλίου.

π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος - ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ: α) Ἡ ἀπόδοση τιμῆς πρὸς τὸν Χρυσορρήμονα Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας μας β)Ἑρμηνεία τῆς προτάσεως τῆς Θείας Λειτουργίας τοῦ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου «Μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης προσέλθετε» [13-11-2000] (Γ 201Α)


Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:

ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:

α) Ἡ ἀπόδοση τιμῆς πρὸς τὸν Χρυσορρήμονα Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας μας

                β)Ἑρμηνεία τῆς προτάσεως τῆς Θείας Λειτουργίας τοῦ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου: 

«Μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης προσέλθετε»

[ἐκφωνήθηκε στὶς   13-11-2000] (Γ 201Α)

Σήμερα, ἀγαπητοί μου, ἡ Ἐκκλησία μας τιμᾷ καὶ γιορτάζει τὴ μνήμη τοῦ μεγάλου διδασκάλου της, τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου. Ὅ,τι νὰ πεῖ κανεὶς ἢ νὰ ἐγκωμιάσει, πάντα θὰ ἔμενε φτωχὸ μπροστὰ σὲ μία τόσο μεγάλη μορφὴ τοῦ λόγου τῆς ἐκκλησιαστικῆς διακονίας καὶ τῆς ἁγιότητος ποὺ ἦτο ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος. Ἀλλ᾿ ἔστω καὶ ἐλλιπῶς, κάτι θὰ μπορούσαμε νὰ ποῦμε.

Ἡ Ἐκκλησία μας τὸν χαρακτηρίζει μὲ πολλὰ ἐπίθετα, τὰ ὁποῖα καὶ σᾶς ἀπαριθμῶ:  «χρυσήλατον σάλπιγγα» -δηλαδὴ μία σάλπιγγα χρυσή-, «θεόπνευστον ὄργανον»,  «δογμάτων πέλαγος ἀνεξάντλητον», «Ἐκκλησίας  στήριγμα», «νοῦν οὐράνιον», «σοφίας βυθόν», «κρατῆρα πάγχρυσον», «ἀστέρα ἄδυτον», «μετανοίας κήρυκα», «πιστῶν ὑπογραμμόν», «μαρτύρων ἐφάμιλλον», «ἀγγέλων ἰσοστάσιον», «ἐνδιαίτημα Γραφῶν», καί, τέλος, «Χρυσόστομον». Ἔτσι βλέπομε ὅτι ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ἀγαπητοί μου, στάθηκε μιὰ πάρα πολὺ μεγάλη μορφή.

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΛΟΥΚΑ ΜΝΗΜΗ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ [:Ἑβρ. 7,26-28 καί 8,1-2] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ΛΟΥΚΑ

ΜΝΗΜΗ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ [:Ἑβρ. 7,26-28 καὶ 8,1-2]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Τοιοῦτος γὰρ ἡμῖν ἔπρεπεν ἀρχιερεύς, ὅσιος, ἄκακος, ἀμίαντος, κεχωρισμένος ἀπὸ τῶν ἁμαρτωλῶν καὶ ὑψηλότερος τῶν οὐρανῶν γενόμενος (:Aντικαταστάθηκε λοιπὸν ἡ λευιτικὴ ἰεροσύνη. Διότι τέτοιος καὶ μὲ τέτοιες ἰδιότητες Ἀρχιερέας μᾶς χρειαζόταν· εὐσεβὴς καὶ ἅγιος, ἀπαλλαγμένος ἀπὸ κακία καὶ πονηρία, ἀμόλυντος, χωρισμένος ἀπὸ τοὺς ἁμαρτωλοὺς καὶ ἀνέγγιχτος ἀπὸ τὴν ἁμαρτία. Καὶ ὅσο ζοῦσε στὴ γῆ, ἦταν τελείως χωρισμένος καὶ ἀνέγγιχτος ἀπὸ τίς ἁμαρτίες τῶν ἀνθρώπων, ἐπειδὴ ἦταν ἀπόλυτα ἀναμάρτητος· ἐπιπλέον ὅμως τώρα καὶ ἐπειδὴ ἀνυψώθηκε πάνω ἀπὸ τοὺς οὐρανοὺς καὶ κάθεται στὰ δεξιὰ τοῦ Θεοῦ)» [Ἑβρ. 7,26].

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος Ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως

 
Μύσας ὁ χρυσοῦς Ἰωάννης τὸ στόμα,
Ἀφῆκεν ἡμῖν ἄλλο τὰς βίβλους στόμα.
Ἀμφὶ τρίτην δεκάτην σίγησεν χρύσεα χείλη.


Ο μεγάλος αυτός πατέρας και διδάσκαλος της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας γεννήθηκε στην Αντιόχεια το 347 μ.Χ.(κατά άλλους το 354 μ.Χ.). Πατέρας του ήταν ο στρατηγός Σεκούνδος και μητέρα του η Ανθούσα. Γρήγορα έμεινε ορφανός από πατέρα, και η μητέρα του - χήρα τότε 20 ετών - τον ανέθρεψε και τον μόρφωσε κατά τον καλύτερο χριστιανικό τρόπο. 

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 10,25-37] ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ «Ὁμιλία εἰς τὴν παραβολὴν τοῦ ἐμπεσόντος εἰς τοὺς λῃστάς»

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 10,25-37]

ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

«Ὁμιλία εἰς τὴν παραβολὴν τοῦ ἐμπεσόντος εἰς τοὺς λῃστάς»

Ἀκούσαμε, ἀδελφοί μου, στὸ Εὐαγγέλιο, τὸν Κύριό μας Ἰησοῦ Χριστὸ νὰ λέει: «Κατέβαινε κάποιος ἄνθρωπος ἀπὸ τὴν Ἱερουσαλὴμ στὴν Ἰεριχὼ κι ἔπεσε στὰ χέρια λῃστῶν· αὐτοὶ ἀφοῦ τὸν ἔγδυσαν ἀπὸ τὰ ροῦχα του, τὸν χτύπησαν γεμίζοντάς τον μὲ πληγὲς καὶ τὸν παράτησαν μισοπεθαμένο. Ἕνας ἱερέας κι ἕνας Λευίτης, περνῶντας ἀπὸ ἐκεῖνο τὸν δρόμο, ἂν καὶ τὸν εἶδαν, τὸν προσπέρασαν καὶ  συνέχισαν τὸν δρόμο τους. Ἕνας Σαμαρείτης ὅμως ποὺ ἦρθε στὸν τόπο αὐτό, ὅταν τὸν εἶδε τὸν σπλαχνίστηκε, καὶ ἀφοῦ ἔβαλε λάδι καὶ κρασὶ καὶ τὰ ἀνακάτεψε, τὰ ἔβαλε στὶς πληγές του, ἔδεσε προσεκτικὰ τὰ τραύματά του, κι ἀφοῦ τὸν ἔβαλε πάνω στὸ δικό του ζῶο, τὸν ὁδήγησε σὲ ἕνα πανδοχεῖο καὶ ἔδωσε στὸν πανδοχέα δύο δηνάρια καὶ τοῦ εἶπε: ''Φρόντισε τὸν ἄνθρωπο αὐτὸν καὶ ἂν ξοδέψεις περισσότερα, ἐγὼ ὅταν θὰ ἐπανέλθω, θά σοῦ τὰ ἀποδώσω''». Ἄς δοῦμε λοιπὸν τὸ νόημα τῆς παραβολῆς καὶ μὲ συνετὴ καρδιὰ κατανοῶντας το σὲ βάθος, ἂς γνωρίσουμε τὰ μυστήρια τοῦ Θεοῦ.

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 10, 25-37] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΟΥ: Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟΝ, ΙΑΤΡΕΙΟΝ, ΚΙΒΩΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ» [15-11-1981] [Β 60]


ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 10, 25-37]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΟΥ:

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟΝ, ΙΑΤΡΕΙΟΝ, ΚΙΒΩΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 15-11-1981]

[Β 60]

Καὶ μόνη, ἀγαπητοί μου, ἡ παραβολὴ τοῦ καλοῦ Σαμαρείτου, ποὺ ἠκούσαμε σήμερα στὴν εὐαγγελικὴν περικοπήν, ἂν ἐγράφετο, μαζὶ μὲ τὴν ἄλλη παραβολὴ τοῦ ἀσώτου υἱοῦ, θὰ ἦτο ἀρκετὸ νὰ μᾶς δώσει ἕνα θαυμάσιο διάγραμμα τῆς πτώσεως τοῦ ἀνθρώπου, τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ καὶ τῆς σωτηρίας τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτὸ τὸ βλέπομε ἰδίως σήμερα, ὅπου, ὅπως ἀναφέρεται, κάποιος ἄνθρωπος κατήρχετο ἀπὸ τὰ Ἱεροσόλυμα στὴν Ἰεριχώ, ποὺ γεωγραφικὰ ἡ Ἱερουσαλὴμ εἶναι ὑψηλοτέρα τῆς Ἰεριχοῦς. Ἡ Ἱερουσαλὴμ εἶναι ὁ τύπος τοῦ ἀρχεγόνου Παραδείσου· καὶ ἡ Ἰεριχὼ εἶναι ἡ γῆ τῆς ἀπαθλιώσεως καὶ τῆς ἀποστασίας. Ἡ πτῶσις εἰς τοὺς λῃστὰς δὲν εἶναι παρὰ ἡ πτῶσις τοῦ ἀνθρώπου στὰ χέρια τῶν δαιμόνων καὶ τῶν παθῶν. Ἀκόμα, ὁ ἱερεὺς καὶ ὁ Λευίτης ποὺ προσέρχονται, περνοῦν, παρέρχονται, ἀλλὰ δὲν δύνανται νὰ βοηθήσουν, εἶναι ὁ τελετουργικὸς νόμος, ὁ ἠθικὸς νόμος, ἂν θέλετε, ἀκόμη καὶ ἡ φιλοσοφία.

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 10,25-37] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ


ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 10,25-37]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ

«Καὶ ἰδοὺ νομικὸς τΙς ἀνέστη ἐκπειράζων αὐτὸν καὶ λέγων· διδάσκαλε, τί ποιήσας ζωὴν αἰώνιον κληρονομήσω; (:Ἐκεῖ ποὺ κάθονταν, ἰδοὺ σηκώθηκε κάποιος νομοδιδάσκαλος γιὰ νὰ δοκιμάσει τὸν Χριστὸ καὶ νὰ ἀποδείξει ὅτι δὲν γνώριζε ὁ Ἰησοῦς τὸν νόμο καὶ Τοῦ εἶπε: ''Διδάσκαλε, ποιό ἔργο ἀρετῆς ἢ ποιά θυσία πρέπει νὰ κάνω γιὰ νὰ κληρονομήσω τὴ μακάρια καὶ αἰώνια ζωή;''). Ὁ δὲ εἶπεν πρὸς αὐτόν, Ἐν τῷ νόμῳ τί γέγραπται; πῶς ἀναγινώσκεις; ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν, Ἀγαπήσεις κύριον τὸν θεόν σου ἐξ ὅλης [τῆς] καρδίας σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ ψυχῇ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ ἰσχύϊ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ διανοίᾳ σου, καὶ τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν (: Καὶ ὁ Κύριος τοῦ εἶπε: ''Στὸν νόμο τί ἔχει γραφεῖ; Ἐσὺ ποὺ σπουδάζεις καὶ ἐρευνᾷς τὸν νόμο, τί διαβάζεις ἐκεῖ γιὰ τὸ ζήτημα αὐτό; Καὶ πῶς τὸ ἀντιλαμβάνεσαι;''. Ὁ νομικὸς τότε τοῦ ἀποκρίθηκε: ''Στὸν νόμο εἶναι γραμμένο τὸ ἑξῆς: ''Νὰ ἀγαπᾷς τὸν Κύριο καὶ Θεό σου μὲ ὅλη σου τὴν καρδιά, ὥστε σὲ Αὐτὸν νὰ εἶσαι ὁλοκληρωτικὰ παραδομένος, μὲ ὅλα τὰ βάθη τῆς ἐσωτερικῆς καὶ πνευματικῆς ὑπάρξεώς σου· καὶ μὲ ὅλη σου τὴν ψυχή, ὥστε Αὐτὸν νὰ ποθεῖς, μὲ ὅλο τὸ συναίσθημά σου· καὶ μὲ ὅλη τὴ θέληση καὶ τὴ δύναμή σου, ὥστε καθετὶ ποὺ θὰ κάνεις νὰ εἶναι σύμφωνο μὲ τὸ θέλημά Του. Καὶ μὲ ὅλη σου τὴ δύναμη καὶ μὲ δραστηριότητα ἀκούραστη νὰ ἐργάζεσαι γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ θελήματός Του. Νὰ Τὸν ἀγαπᾷς καὶ μὲ τὸν νοῦ σου ὁλόκληρο, ὥστε Αὐτὸν πάντοτε νὰ σκέφτεσαι. Νὰ ἀγαπᾷς ἐπίσης καὶ τὸν πλησίον σου, τὸν συνάνθρωπό σου, ὅσο καὶ ὅπως ἀγαπᾷς τὸν ἑαυτό σου)» [Λουκᾶ, 10,25-27].

Νεομάρτυρες δείχνουν σημάδια: εμφάνιση κηλίδων αίματος......στον τόπο της σφαγής μοναχών από τους Τουρκους, μετά τη μάχη με το Γεωργάκη Ολύμπιο (Μονή Σέκου, 1821)

 


Η Μονή Σέκου βρίσκεται στην Β.Α.Ρουμανία. Εκεί κατέφυγε μετά την αποτυχία του κινήματος των παραδουνάβιων χωρών ο Γεωργάκης Ολύμπιος και ο Ιωάννης Φαρμάκης με 380 αγωνιστές. Η Μονή Σέκου η οποία είναι χτισμένη σαν ένα μεσαιωνικό κάστρο πρόσφερε ασφάλεια. Οι Τούρκοι προσπάθησαν με διάφορους τρόπους να μπουν στο μοναστήρι αλλά δεν τα κατάφεραν. Έκαψαν το ξύλινο εκκλησάκι του Αϊ Νικολάου για να καταλάβουν τα τείχη, αλλά τίποτα.
Στις 8-9 Σεπτεμβρίου 1821 οι Τούρκοι κάνουν νέα επίθεση και τους ζητούν να παραδοθούν. Ο Γεωργάκης Ολύμπιος με 11 συντρόφους αποσύρθηκε στο κωδωνοστάσιο, έβαλαν φωτιά στην μπαρουταποθήκη και ανατινάχηκαν. Μετά από πολλές μέρες μεγάλης αντίστασης οι Τούρκοι υποσχέθηκαν ότι αν ανοίξουν τις πόρτες δεν θα πειράξουν κανένα από τους διαβιούντες εκεί.

Η ΚΗΔΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ


«Καὶ εἱστήκει ὁ λαὸς θεωρῶν. Ἐξεμυκτηρίζων δὲ καὶ οἱ ἄρχοντες σὺν αὐτοῖς λέγοντες…». (Λουκ. 23, 35)

«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ» Νοέμβριος 1957 αριθ. φύλλου 199
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

«Παιδία, ἔσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς
ἠκούσατε, ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ
νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν˙ ὅθεν
γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστίν»
(Α΄ Ἰωάν. 2, 18)


Δὲν ὑπάρχει ἀγαπητοί μας ἀναγνῶσται, δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία, ὅτι ἡ ἀνθρωπότης εἰσήλθεν εἰς μίαν ἀπὸ τὶς σκοτεινοτέρας περιόδους τῆς Ἱστορίας. Σημεῖα, ποὺ ὑπερβαίνουν ἐσχάτως εἰς τὸν φυσικόν, ἠθικὸν καὶ πνευματικὸν κόσμον, καὶ προκαλοῦν φόβον, σύγχυσιν, ταραχήν, ἀγωνίαν, προειδοποιοῦν τοὺς πάντας. Ἡ γῆ σείεται. Τὰ στοιχεῖα τῆς φύσεως μαίνονται. Αἱ συνειδήσεις κλονίζονται. Αἱ κοινωνίαι ταράσσονται ἐκ βαθέων. Τὰ ἔθνη τὰ μικρὰ τρέμουν, τὰ μεγάλα καὶ ἰσχυρὰ βρυχῶνται ὡς θηρία ἐν κλωβοῖς. Αἰ δὲ ἁπανταχοῦ τῆς γῆς Ἐκκλησίαι κλυδωνίζονται. Βαθεῖς ἐρμηνευταὶ τῆς Βίβλου βλέποντες τὰ ὁλονὲν πυκνούμενα σημεῖα λέγουν καὶ γράφουν, ὅτι ἡ σκιὰ τοῦ Ἀντιχρίστου ἐνεφανίσθη ἐπὶ τῆς γῆς. Οἱ πρόδρομοί του ἔφθασαν, καὶ ὡς οἱ μάγοι τῆς Αἰγύπτου ἐπὶ τῆς ἐποχῆς τοῦ Μωϋσέως ἐνεργοῦν κατὰ παραχώρησιν Θεοῦ σημεῖα καὶ τέρατα, ἐντυπωσιάζουν, τρομοκρατοῦν τοὺς ἀμαθεῖς, κλονίζουν ἱερὰς πεποιθήσεις, κάμνουν θραύσιν. Ὀλίγον ἀκόμη καὶ ἔφθασεν ὁ Ἀντίχριστος. Τὶς οὗτος; Ὕψιστε Θεέ, ἐλέησον τὸν κόσμον! Ἡ φοβερὰ προφητεία τοῦ Ἰησοῦ περὶ συντελείας τῶν αἰώνων ἀρχίζει νὰ ἐκπληρώνεται (Ματθ. 24, 3-31). Οὐαὶ τῆ οἰκουμένη ἐκ τῶν ἐπερχομένων αὐτῆ δεινῶν…

Η απάτη της « Κλιματικής κρίσης»: Μιά «ἐλίτ» πού σκοτώνει τόν πλανήτη, ζητάει τόν λογαριασμό ἀπό τόν ἁπλό λαό

 

Οι δραστηριότητες ενός ψυχοπαθούς βλαμμένου δισεκατομμυριούχου εκπέμπουν 1 εκατ. φορές περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από τον μέσο άνθρωπο - Κι όμως για την «κλιματική κρίση», την πληρώνει ο απλός λαός...

 
Μετά τήν «πρόβα - τζενεράλε» τῆς διετίας τῆς πανδημίας, εἶναι πασιφανές πλέον πώς ὁ αὐταρχισμός στήν «δημοκρατική» Δύση διογκώνεται μέ πρόσχημα τήν κλιματική καί τήν ἐνεργειακή κρίση. Μέ ἀφορμή τήν COP27 καί τήν διάσκεψη τοῦ ΟΗΕ γιά τό κλίμα, διαπιστώνουμε πώς ὁ οἰκοφασισμός παραμένει στήν κορυφή... τῶν ἰδεολογημάτων τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Ἐλεήμονας Ἀρχιεπίσκοπος Ἀλεξανδρείας

 
Ἰωάννης πένησι δοὺς καὶ σκορπίσας,
Ὢ ποῖα Χριστῷ νῦν παρεστὼς λαμβάνει!
ᾬχετο ἀκτεάνων δυοκαιδεκάτῃ Ἐλεητής.


«Μακάριοι οἱ ἐλεήμονες, ὅτι αὐτοὶ ἐλεηθήσονται» λέει ὁ Κύριος στὴν ἐπὶ τοῦ Ὄρους ὁμιλία.

Καὶ τὰ λόγια του αὐτὰ βρίσκουν πλήρη τὴν ἐφαρμογή τους στὸ ὑπεράξιο τέκνο τῆς Κύπρου μας, τὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸν Ἐλεήμονα, τὸν Ἀρχιεπίσκοπο τῆς μεγάλης πόλεως Ἀλεξανδρείας.

Γυναίκα, φόρεσε μαῦρο μαντήλι, κι ἂν σὲ ρωτήσουνε, πὲς ὅτι πενθεῖς τὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ Ἔθνος. Μαυροπένθησε ἡ Ἐκκλησία

                                                                                                         



           «….οί παλαιοί άνθρωποι, παρατηρώντας τα σημεῖα τῶν καιρῶν από χρόνο σε χρόνο, γίνονταν οι πιο καλοί και οι πιό σωστοί μετεωρολόγοι.

Ἂς είχε ο τόπος τους Ἡλιοφάνεια και καλοκαιρία. παρακολουθώντας γύρω-γύρω τα άκρα της γης, που τα ονόμαζαν κόρφους, Ἔλεγαν «Ὅπου είναι Ἔρχεται βροχή, Ἔρχεται κακοκαιρία και στον δικό μας τόπο μαζέψτε τα γενήματά σας, που κινδυνεύουν από την κακοκαιρία». 

         

Ἡ μάννα ἔλεγε «δὲν θὰ ἁπλώσουμε ἀπόψε μπουγάδα, γιατὶ ἔρχεται βροχή». Καὶ ὁ βοσκὸς μάζευε τὰ ζῶα του στὸν στάβλο.

– Πατέρα, καλὸς εἶναι ὁ καιρός.

– Παιδί μου, δὲν ἀκοῦς τὸ ποδοβολητὸ τῆς βροχῆς;

Ἴσως ἐκεῖ στὸ μοναστήρι ποὺ σύχναζε να ἄκουσε καί τὸν Ἠλία ( τόν προφήτη )  νὰ λέγη «Δὲν ἀκοῦτε τὰ πόδια τῆς βροχῆς;».

Ὁ γερο-ψαρᾶς ἔλεγε στὰ παιδιά του:

– Τραβᾶτε τὴν βάρκα ἔξω· ἔρχεται κακοκαιρία.

Ὅλοι τὰ ἤξεραν τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν. Ὄχι μόνον οἱ ἄνθρωποι, ἀλλὰ καὶ τὰ ζῶα. Προτοῦ χαράξη, ὁ μύρμηγκας ἀγωνιζόταν νὰ συνάξη καὶ νὰ προστατεύση τὰ γενήματά του. Αὐτὸ τὸ μικρὸ ζωάκι ἔχει φοβερὲς αἰσθήσεις καὶ ἀμύνεται γιὰ τὰ ἐπερχόμενα δεινά.

Ὁ σημερινὸς όμως πεπαιδευμένος ἄνθρωπος δὲν τὰ βλέπει; Τί ἔρχεται λοιπόν καὶ ρωτᾶ τὸν καλόγερο στὸ Ἅγιον Ὄρος:


– Πῶς πᾶν τὰ πράγματα; Πῶς βλέπεις τὴν κατάσταση; Τί ἀκοῦτε ἐσεῖς ποὺ ζῆτε σ᾽ αὐτὸν τὸν ἅγιο τόπο;


– Ὅ,τι ἀκοῦτε καὶ ὅ,τι βλέπετε κι΄εσείς ἔξω...


Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022

Μαγαρίζουν τους Χριστιανούς! Οι Έλληνες καταναλώνουν εν αγνοία τους κρέατα όχι μόνο τελετουργικά σφαγμένα, αλλά και ευλογημένα από μουφτή με ισλαμική σφραγίδα πιστοποίησης «Halal» (χαλάλ) και Κόσερ από Εβραίο Ραβίνο

Χαλάλ:  Η φρίκη στο πιάτο μας από ελληνικές εταιρείες

Χαλάλ:  Η φρίκη στο πιάτο μας από ελληνικές εταιρείες

Μαγαρίζουν τους Χριστιανούς! Οι Έλληνες να καταναλώνουν εν αγνοία τους κρέατα όχι μόνο τελετουργικά σφαγμένα, αλλά και ευλογημένα από μουφτή με ισλαμική σφραγίδα πιστοποίησης «Halal» (χαλάλ)


Τα προϊόντα «Halal» «χαλάλ» για μουσουλμάνους, προς αποφυγήν συγχύσεως με τα άλλα προϊόντα, οφείλουν να πωλούνται σε ξεχωριστούς καθορισμένους χώρους ή καταστήματα με εμφανή και ευδιάκριτη την ένδειξη προϊόντα «Halal» και να μην παρατίθενται μαζί με άλλα όμοια προϊόντα που αγοράζονται εν αγνοία τους από ανυποψίαστους Χριστιανούς. (Άλλωστε η προστατευτική διαδικασία αυτή προβλέπεται για τις ζωοτροφές, οινοπνευματώδη, απορρυπαντικά, κ.λ.π.)

Δυστυχώς, παρατηρήθηκε σε στρατόπεδο να χρησιμοποιούν εν αγνοία τους τέτοια προϊόντα.

Είναι ευθύνη πλέον και της Ιεράς Συνόδου αλλά και των κατά τόπους επισκόπων να πάρουν θέση αποτρεπτική και να προστατέψουν τους πιστούς όπως ο Άγιος Θεόδωρος ο Τήρων από τα ειδωλόθυτα διά του θαύματος των κολλύβων

Ανάλογη πρέπει να είναι η στάση μας απέναντι στις εταιρίες -καταστήματα που προωθούν τα εν λόγω προϊόντα και στο βωμό του κέρδους δεν έχουν ιερό και όσιο. Επιτέλους πρέπει να πολιτευόμεθα ενσυνείδητα ως Χριστιανοί και Έλληνες.

===================

Τέτοιου είδους κρέας θεωρούνταν τελετουργικά ακάθαρτο και κατά συνέπεια απαγορευμένο[1]. Για τους Χριστιανούς, η αναγκαιότητα να απέχουν από τα ειδωλόθυτα επιβεβαιώθηκε με απόφαση των αποστόλων και πρεσβυτέρων της Ιερουσαλήμ τον 1ο αιώνα Κ.Χ., ως εξής: «Να απέχετε από τα κρέατα που έχουν προσφερθή εις τα είδωλα, από το αίμα, από ό,τι έχει στραγγαλισθή και από την πορνείαν».[2] Ένα μεταγενέστερο χριστιανικό σύγγραμμα, η Διδαχή των Αποστόλων, αναφέρει: «Ἀπὸ δὲ τοῦ εἰδωλοθύτου λίαν πρόσεχε· λατρεία γάρ ἐστιν θεῶν νεκρῶν».[3] Επίσης, ο Β' κανόνας της Εν Γάγγρα Τοπικής Συνόδου επαναλαμβάνει την ανάγκη το κρέας προς βρώση να είναι «χωρὶς αἵματος, καὶ εἰδωλοθύτου, καὶ πνικτού».

Μεταξύ των δοκιμασιών που υφίσταντο οι Χριστιανοί των πρώτων αιώνων με σκοπό την αποκήρυξη της πίστης τους ήταν η βρώση ειδωλοθύτων. Η άρνησή τους να συμβιβασθούν σήμαινε μαρτυρικό θάνατο.

"Σε δυτικά media, όπως ο «Guardian» πάντως, έχει δημοσιευτεί επανειλημμένα ότι μέρος των εσόδων από τα τρόφιμα «χαλάλ» για τους απανταχού πιστούς μουσουλμάνους καταλήγει σε ισλαμικά φιλανθρωπικά ιδρύματα και από εκεί στο ταμείο τζιχαντιστικών οργανώσεων."

                                                              Σχόλιο π. Νικοδήμου 

===============================================

================================================

Χαλάλ: Το «ιερό» κρέας των μουσουλμάνων παίρνει σφραγίδα και στην Ελλάδα

Η σφαγή των ζώων γίνεται με μαχαίρι, ευλογείται από τον μουφτή στο όνομα του Αλλάχ και τότε μπαίνει η ένδειξη «Halal». Αυτή την ένδειξη υιοθετούν τώρα όλο και περισσότερες εταιρείες τροφίμων στη χώρα μας


Ο όρος «χαλάλ» είναι άγνωστη λέξη για τη συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων. Είναι αραβικός και σημαίνει κάτι το αποδεκτό σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο, είτε πρόκειται για αντικείμενο, είτε για προϊόν, είτε για πράξη. Παρ’ όλα αυτά, είναι κάτι που ενδέχεται να αφορά τη διατροφή μας.


Η εντυπωσιακή αύξηση του αριθμού των μουσουλμάνων στην Ελλάδα λόγω μετανάστευσης συνοδεύτηκε και από την εξάπλωση τροφίμων στην εγχώρια αγορά με ισλαμική σφραγίδα. Το αποτέλεσμα είναι Ελληνες να καταναλώνουν ερήμην τους κρέατα όχι μόνο τελετουργικά σφαγμένα, αλλά και ευλογημένα από μουφτή! Την ώρα που το ζώο ξεψυχάει με έναν ιδιαίτερα βάρβαρο τρόπο, όπως επιβάλλει η θρησκεία του, ο μουφτής κάνει επίκληση στον Αλλάχ με τα λόγια «Μπισμιλάχ Εραχμάν, Εραχήμ, Αλλάχου Εκμπάρ».


Οι μουσουλμάνοι απαγορεύεται διά ροπάλου να καταναλώσουν κρέας που δεν έχει πιστοποίηση «χαλάλ». Με τον όρο αυτό περιγράφονται τα προϊόντα που έχουν παραχθεί και προετοιμαστεί με βάση τις παραδόσεις και τους κανόνες του Ισλάμ. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για κρέατα, εκτός του χοιρινού, που έχουν θανατωθεί σύμφωνα με ένα πολύ συγκεκριμένο τελετουργικό. Αρχικά, πριν από το σφάξιμο, το ζώο έχει τραφεί μόνο με φυτική τροφή που δεν περιέχει ζωικά υποπροϊόντα.

Ο μουσουλμάνος σφαγέας -μόνο μουσουλμάνος επιτρέπεται να σφάξει το ζώο- διαβάζει μια προσευχή. Για την ακρίβεια, κατά τη διάρκεια της σφαγής του ζώου πρέπει να προφέρεται το όνομα του Αλλάχ. Το ζώο που θα οδηγηθεί στον τόπο της σφαγής δεν πρέπει να έχει χάσει τις αισθήσεις του. Στη συνέχεια, ενώ το ζώο είναι ζωντανό, σφάζεται αργά με ένα πολύ κοφτερό μαχαίρι στον λαιμό μέχρι να χάσει όλο του το αίμα, ενώ κρεμιέται ανάποδα. Αυτό σημαίνει ότι τα ζώα βιώνουν έναν αργό και οδυνηρό θάνατο.


 Ο ευρωπαϊκός νόμος απαιτεί τα ζώα να αναισθητοποιούνται πριν από τη θανάτωσή τους και για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιείται πιστόλι αναισθητοποίησης. Αυτό, όμως, εμποδίζει την ακατάπαυστη εκροή του αίματος, κάτι που θεωρείται πολύ σημαντικό για τους μουσουλμάνους. Λίγα χρόνια νωρίτερα, στην περιοχή της Ξάνθης είχε ξεσπάσει σάλος όταν αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία Πίνδος, μία εκ των μεγαλύτερων πτηνοτροφικών εταιρειών με παραγωγή μέχρι και μισό εκατομμύριο κοτόπουλα την εβδομάδα, είχε από το 2003, με σχετική σύμβαση, υιοθετήσει τη μουσουλμανική πρακτική για τμήμα των προϊόντων της.

Είναι αξιοσημείωτο μάλιστα ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι από τους βασικούς προμηθευτές σε κοτόπουλα των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Συγκεκριμένα, στην ιστοσελίδα της έγραφε: «Η “Πίνδος” εφαρμόζει όλα τα σύγχρονα διεθνή πρότυπα για την ασφάλεια και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της. Τα κοτόπουλα “Πίνδος” έχουν την πιστοποίηση “χαλάλ” από τον μουφτή Ξάνθης για την τήρηση της διαδικασίας που προβλέπεται από τη Μουσουλμανική Θρησκεία». 

Η λέξη που μπορεί να ανοίξει τον Παράδεισο






Χαίρεται

Η έννοια κλειδί .

Μετάνοια είναι η έμπρακτή ,αστραπιαία στροφή της καρδίας ,του νοός ,του οφθαλμού της ταπεινωμένης ψυχής πρός τον Θεό και η πνευματική ένωση μαζί του .
Σπάει τον άνθρωπο ,τον ενώνει με την παροχή Χάριτος , ζωοποιεί τον άνθρωπο ,σώμα και ψυχή .
Μπορεί να διακόπτεται με τις μέριμνες ,τα σκάνδαλα κ.α και να επανέρχεται δια της προσευχής .
Αυτό είναι το Θέλημα του Θεού ,αυτή είναι η σωτηρία του ανθρώπου ,αυτό το κλειδί του παραδείσου η
ΜΕΤΑΝΟΙΑ ,
Σκάνδαλο είναι οτιδήποτε ρίχνει τον άνθρωπο στην αμαρτία ,τον εμποδίζει σε αυτή την στροφή και κόβει αυτή την ένωση ,είτε προσωρινά ,είτε μόνιμα ,αυτή η διακοπή της παροχής χάριτος είναι η καταστροφή .

Η «Επέμβαση» : Συγκλονιστική ταινία μικρού μήκους. (βίντεο) Η φρίκη μιας εκτρώσεως και η καταγραφή της. Γιατί ο γιατρός παραιτήθηκε μετά από όσα είδε;



Γιατί ο γιατρός παραιτήθηκε μετά από όσα είδε; 
 

Dr. Peter McCullough: «Τα εμβόλια κατά της Covid-19 είναι υπεύθυνα για τους αιφνίδιους θανάτους παιδιών & νεαρών ατόμων» «Πρέπει να αποσυρθούν άμεσα από την αγορά»

 


Dr. Peter McCullough: «Τα εμβόλια κατά της Covid-19 είναι υπεύθυνα για τους αιφνίδιους θανάτους παιδιών & νεαρών ατόμων»

«Πρέπει να αποσυρθούν άμεσα από την αγορά»

Επικαλούμενος τα διαθέσιμα επιστημονικά στοιχεία, ο διάσημος καρδιολόγος Dr. Peter McCullough εξηγεί πως υπεύθυνα για τα «αιφνίδια και απροσδόκητα» καρδιακά συμβάντα και τους θανάτους σε παιδιά σε κατά τα άλλα υγιή άτομα είναι τα εμβόλια για τον Covid-19.

Σε μια συνέντευξη στο WND, ο McCullough επεσήμανε ότι στο παρελθόν, πολύ πριν από τα εμβόλια για τον Covid, οι αθλητές που πέθαιναν ξαφνικά συνήθως είχαν διαγνωστεί με υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια. μη φυσιολογική πάχυνση της καρδιάς ή πρόωρη απόφραξη της καρδιάς.

«Ακούμε πολλές ιστορίες νεαρών ανθρώπων που πεθαίνουν ξαφνικά, δεν θα έπρεπε να το εξετάσουμε;  Εννοώ μιλάμε για μυοκαρδίτιδα ως παρενέργεια» ρώτησε ο δημοσιογράφος τον Peter McCullough.

Όπως απάντησε:

 «Έχετε δίκιο. Το 80 με 90% των παιδιών που νοσηλεύονται με αυτό, είναι σε πολύ σοβαρή κατάσταση. Η νοσηλεία εξ ορισμού, είναι μια σοβαρή ανεπιθύμητη ενέργεια και γνωρίζουμε ότι, μπορεί να προκαλέσει θανατηφόρες περιπτώσεις μυοκαρδίτιδας.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Μηνᾶς ὁ Μεγαλομάρτυρας «ὁ ἐν τῷ Κοτυαείῳ»

 
Αἴγυπτος ὄντως, εἰ τέκοι, τίκτει μέγα.
Τμηθεὶς ἀληθὲς τοῦτο Μηνᾶς δεικνύει.
Μηνᾶς ἑνδεκάτῃ ἔτλη ξίφος γηθόσυνος κῆρ.

Ο Άγιος Μηνάς γεννήθηκε στην Αίγυπτο στα μέσα περίπου του 3ου αιώνα μ.Χ. από γονείς ειδωλολάτρες. Ωστόσο, το ειδωλολατρικό περιβάλλον στο οποίο μεγάλωνε, δεν κατάφερε να σκληρύνει την καρδιά του η οποία, όταν ήλθε η στιγμή, σκίρτησε ακούγοντας την φωνή του «ἐτάζοντος καρδίας καὶ νεφρούς» (Ψαλμοί 7,10) Θεού και έτσι ο, έφηβος ακόμη, Μηνάς έγινε χριστιανός.

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Βλάσφημον θράσος ἀπὸ τὸν Ἐρντογάν διὰ τὴν Ἁγίαν Σοφίαν

Θὰ πρέπει Πανορθοδόξως νὰ ὑπάρξουν ἀντιδράσεις γιὰ τὴ βεβήλωση τῆς Ἁγίας Σοφίας.

Τοῦ κ. Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Σὲ ἄρθρο ποὺ δημοσιεύτηκε στὸ “Βῆμα Ὀρθοδοξίας” στὶς 29/10/2022, τὸ ὁποῖο τιτλοφορεῖτο “Νέα πρόκληση Ἐρντογάν γιὰ τὴν Ἁγιὰ Σοφιά”, ἀνεφέρετο μεταξὺ ἄλλων τὸ ἑξῆς: “Ὁ Τοῦρκος πρόεδρος εἶπε ὅτι «ἡ μετατροπὴ τῆς Ἁγίας Σοφίας σὲ τζαμὶ ἦταν ἕνα ὄνειρο γενεῶν, ὅπως ἁρμόζει στὸν πορθητὴ Μωάμεθ”. Ἡ θρασύτητα τῆς βεβήλωσης τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τῆς Ἁγίας Σοφίας ἀπὸ τὸν Τοῦρκο πρόεδρο Ἐρντογάν δὲν ἔχει ὅρια. Τὸ παρατηρεῖς ἐξάλλου καὶ ἀπὸ τὸ ἀνάλογο ὕφος του, ὅταν φωτογραφίζεται στὴν Ἁγιὰ Σοφιά. Ἡ ταραχὴ καὶ ἡ ἔλλειψη κάθε ἴχνους χαρᾶς στὸ πρόσωπό του εἶναι εὐδιάκριτη.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ: «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ»


«Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ἀπένειμε στὸν Πατριάρχη Κύριλλο τὴν ὕψιστη τιμητικὴ διάκριση
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τὸν Μεγαλόσταυρο τοῦ Ἀποστόλου Παύλου…
Στὴ συνέχεια πραγματοποιήθηκε πανηγυρικὴ Συνεδρία
τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
μὲ τὴ συμμετοχὴ τοῦ Πατριάρχη Μόσχας» (Ἀνακοινωθὲν 3.6.2013)

Τὸ 2012 ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος
ἔπλεκεν ἐγκώμια διὰ τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Ρωσίας…

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ:
«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ»

Θύελλαν ἀντιδράσεων εἰς τὴν ὁμόδοξον χώραν
ἔχει προκαλέσει ἡ συνέντευξις τοῦ Ἀρχιεπισκόπου.
Δημοσιεύομεν ἐπιστολὴν διαμαρτυρίας παλαιοῦ συνεργάτου,
ἡ ὁποία ἀπεστάλη καὶ εἰς τὴν ἐφημερίδα «Καθημερινή».

Γράφει ὁ κ. Nickolai Selishchev, Ρῶσος ἱστορικὸς καὶ δημοσιογράφος

Πρὸς τὸν ἀξιότιμο διευθυντὴ συντάξεως
τῆς ἐφημερίδας «Καθημερινὴ»
κ. Ἀλέξιο Παπαχελά

Καλημέρα Σας!

Ἡ τρέχουσα δημοσίευσή σας («Καθημερινή», 23.10.2022) προκάλεσε σκάνδαλο στὰ ρωσικὰ μέσα μαζικῆς ἐνημέρωσης. Ἡ φράση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερώνυμου, ποὺ προσβάλλει τὸ ρωσικὸ ἔθνος, μεταφράζεται καὶ ἀναμεταδίδεται ὡς ἠχώ:

«Κατ’ ἀρχὰς νὰ πῶ μία δική μου διαπίστωση. Ἡ Ρωσία, ὁ ρωσικὸς λαὸς δὲν ἔζησε σὲ δημοκρατία. Εἶναι ἕνας προβληματικὸς λαὸς καὶ αὐτὸ ἴσως τὸ ἐκμεταλλεύεται καὶ ὁ Κύριλλος καὶ ἡ κυβέρνηση» (βλ. ἱστοσελίδες: «azbyka.ru» 27.10.2022 καὶ «riafan.ru» 27.10.2022)

Le Monde: «Πρέπει να μειωθεί η γονιμότητα και ο πληθυσμός για το καλό μας»! – Πώς σχετίζεται με τα εμβόλια

Le Monde: «Πρέπει να μειωθεί η γονιμότητα και ο πληθυσμός για το καλό μας»! 

– Πώς σχετίζεται με τα εμβόλια

Πόσο τυχαία και «βολική» ήταν η πανδημία;

Άρθρο της γαλλικής εφημερίδας Le Monde αναφέρεται στην ανάγκη «μείωσης του πληθυσμού» λόγω της… «κλιματικής αλλαγής».

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «Η μείωση του πληθυσμού θα συμβάλει στον μετριασμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη».

Όπως σημειώνεται μεταξύ άλλων: «Ενώ ο παγκόσμιος πληθυσμός θα ξεπεράσει τα 8 δισεκατομμύρια πριν από το τέλος του έτους, είναι καιρός να φανταστούμε νέες λύσεις για την μείωση της ανθρώπινης γονιμότητας, διαβεβαιώνει, σε φόρουμ στον «Κόσμο», η ένωση ‘Υπεύθυνη Δημογραφία’».

Φυσικά σε μία εποχή όπου ζήσαμε μία παγκόσμια πανδημία με αναγκαστικά περιοριστικά μέτρα και απαγόρευση στις μετακινήσεις όπως και αναγκαστικούς και εκβιαστικούς μαζικούς εμβολιασμούς αναδύονται υποψίες μήπως τελικά υπάρχουν κάποια οργανωμένα σχέδια που έχουν συγκεκριμένους σκοπούς εν άγνοια των πολιτών σε όλο τον κόσμο.

Το άρθρο της Le Monde αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρέπει να βρεθούν νέες λύσεις «για την μείωση της ανθρώπινης γονιμότητας».

Δηλαδή να σταματήσουν οι άνθρωποι να γεννάνε οι να έχουν τη δυνατότητα να γεννάνε. Αυτό μπορεί να γίνει είτε ιατρικά είτε με οικονομική εξαθλίωση γιατί απλούστατα οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να συντηρήσουν παιδιά.

«Επανάσταση» στην ιατρική σχολή ΑΠΘ: Φοιτητές κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού με Άγιο Παΐσιο και Ντοστογιέφσκι

 


«Επανάσταση» στην ιατρική σχολή ΑΠΘ: Φοιτητές κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού με Άγιο Παΐσιο και Ντοστογιέφσκι

Αμφισβητούν το κυβερνητικό εμβολιαστικό αφήγημα αποκαλώντας «μύθο» το περίφημο τείχος ανοσίας.

Την δική τους επανάσταση ξεκίνησαν οι φοιτητές Ιατρικής και Οδοντιατρικής του ΑΠΘ συντάσσοντας και αποστέλλοντας επιστολή προς τον πρόεδρο της σχολής Κυριάκο Αναστασιάδη και τους λοιπούς καθηγητές.

Η επιστολή συντάχθηκε με αφορμή την επέκταση του νόμου περί υποχρεωτικού εμβολιασμού και στους φοιτητές των σχολών υγείας, των οποίων η εκπαίδευση περιλαμβάνει φυσική παρουσία σε δομές υγείας,

Οι φοιτητές εκθέτουν με επιστημονικά επιχειρήματα τους προβληματισμούς τους για την αμφιλεγόμενη αποτελεσματικότητα, αναγκαιότητα και ασφάλεια του εμβολίου και απευθύνουν έκκληση στους αρμοδίους για ανάληψη ευθυνών. Επιπλέουν αμφισβητούν το κυβερνητικό εμβολιαστικό αφήγημα αποκαλώντας «μύθο» το περίφημο τείχος ανοσίας.

Γράφουν:

«Εμείς οι φοιτητές που αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε αποκλεισμένοι από τα κλινικά μας μαθήματα, επειδή δεν έχουμε εμβολιαστεί, κινδυνεύουμε να χάσουμε το εξάμηνό μας.

Κλιματική «κρίση»: Μια «ελίτ» που σκοτώνει τον πλανήτη, ζητάει τον λογαριασμό από τον απλό λαό


Ελευθέριος Ανδρώνης

Οι δραστηριότητες ενός δισεκατομμυριούχου εκπέμπουν 1 εκατ. φορές περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από τον μέσο άνθρωπο – Κι όμως για την κλιματική «κρίση», την πληρώνει ο απλός λαός

Μετά την «πρόβα – τζενεράλε» της διετίας της πανδημίας, είναι πασιφανές πλέον πως ο αυταρχισμός στην «δημοκρατική» Δύση διογκώνεται με πρόσχημα την κλιματική και την ενεργειακή κρίση. Με αφορμή την COP27 και την διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα, διαπιστώνουμε πως ο οικοφασισμός παραμένει στην κορυφή των ιδεολογημάτων της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Γεώργιος Τζανάκης: Μυστήριον μέλαν.



Ἡ εἰκόνα: Ὁ ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης Εὐγένιος γονατιστὸς μπροστὰ στὸν τάφο τοῦ Ν. Καζαντζάκη. Πίσω ἄλλοι τρεῖς ἱερωμένοι , καὶ πιὸ πίσω μιὰ δεκαριὰ μέλη τοῦ Ἑλληνικοῦ Τμήματος τῆς Διεθνοῦς Ἐταιρείας Φίλων Νίκου Καζαντζάκη.

Ὅπως γράφεται στὶς ἐφημερῖδες καὶ στοὺς  διαδικτυακοὺς ἐνημερωτικοὺς τόπους τὸ γεγονὸς ἔλαβε χώρα «κατὰ τὴν διάρκεια τοῦ τρισαγίου στὴ μνήμη τοῦ μεγάλου συγγραφέα καὶ στοχαστή» [1].

Τί ἀκριβῶς μπορεῖ νὰ θέλῃ νὰ κάνῃ ἕνας ὀρθόδοξος ἀρχιερέας γονατίζοντας μπροστά στὸν τάφο τοῦ Καζαντζάκη;

Τί μήνυμα θέλει νὰ στείλῃ καὶ σὲ ποιούς;

Ἕνας πιστὸς στὸν Θεὸ ἄνθρωπος, δεδομένης  τῆς θέσεώς του καὶ τοῦ σχήματός του -ἐπίσκοπος γάρ, γονατίζει μπροστὰ στὸν τάφο ἑνὸς ἀνθρώπου ὅπου καὶ ἀπὸ τὴν φωτογραφία φαίνεται ὅ,τι οὔτε πιστεύει οὔτε ἐνδιαφέρεται γιὰ ὁτιδήποτε σχετικό.