Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΔΟΜΕΝΙΚΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΦΑΓΗ (16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1943) ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ



Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης  Α. Φ. 177


Το Δομένικο Ελασσόνας είναι ένα από τα χωριά της πατρίδας μας, που μαρτύρησε την εποχή της γερμανικής και ιταλικής κατοχής, και το οποίο, ενώ ξεχωρίζει για την μακραίωνα ιστορία του (6800 π.Χ. ως σήμερα), εν τούτοις παραμένει άγνωστο στους πολλούς Έλληνες – τους μακράν και τους εγγύς. Και θα παρέμεινε έτσι, αν δεν το έβγαζε στην επιφάνεια η εθνική υπερηφάνεια και ο ηρωισμός των κατοίκων του, προβάλλοντας σθεναρή αντίσταση στην επέλαση του Άξονα (1943) και υποκείμενο σε αιματηρές θυσίες.
Ανέκαθεν υπήρξε, γεωργοκτηνοτροφικό χωριό στο ενδιάμεσο της απόστασης Λάρισας – Ελασσόνας, κατάσπαρτο με αρχαιολογικούς θησαυρούς, που μαρτυρούν την ελληνικότητά του αλλά και τη σπουδαία γεωγραφική, θρησκευτική και στρατηγική θέση. Βρίσκεται κτισμένο πάνω στην αρχαία πόλη Χυρετείες, σε υψόμετρο 280 μ., στην κοιλάδα του Μ. Τιταρήσιου, μαζί με τις υπόλοιπες Περραιβικές πόλεις: Ερινίκιο, Μανδέα, Μάλλοια και Μύλαι.
Γνώρισε μεγάλη ακμή, ιδιαίτερα κατά τους ρωμαϊκούς και βυζαντινούς χρόνους. Αποτέλεσε την πρώτη έδρα Επισκοπής-Δομένικου και Ελασσόνας. Πρώτη δε αναφορά σ’ αυτή γίνεται τον 11ο αιώνα από την Άννα την Κομνηνή.
Ο επισκέπτης, φθάνοντας στο κέντρο του χωριού, αντικρύζει το Βυζαντινό – Αρχαιολογικό Μουσείο σε ένα παραδοσιακό κτίσμα, καθώς και πολλές σημαντικές εκκλησίες όπως τον άγιο Γεώργιο (τρίκλητη βασιλική του 1611) – κοντά του σώζεται πέτρινο τοξωτό γεφύρι με μεγάλη παραδοσιακή βρύση –, τον άγιο Βησσαρίωνα (17ος αι.), τον άγιο Δημήτριο (17ος αι.), τον άγιο Νικόλαο (1719), τον άγιο Αθανάσιο (18ος αι.) και την Παναγία Βρυζόστι (1607).
Εκεί, στη θέση Βρυζόστι, η περιήγηση αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού μέσα σε έκταση 10 στρεμμάτων υπάρχουν διασκορπισμένα υπολείμματα δεκατριών (13) νερόμυλων, καθώς και αρχαίων τειχών. Ο ναός της Παναγίας, είναι χτισμένος με αρχαία υλικά, πιθανότητα πάνω στο ιερό αρχαίου ναού.

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ

Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης α.φ. 177
Εισήγηση στην ημερίδα «Πατερική
θεολογία και μεταπατερική αίρεση»
Ιεράς Μητροπολεως Πειραιώς,
ΣΕΦ 15-2-2012

Σεβασμιώτατοι, σεβαστοίΠατέρες,
ελλογιμότατοι κ. Καθηγητές,  αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, 
Οφείλουμε εξαρχής να σημειώσουμε ότι η εισήγησή μας θα περιοριστεί σχεδόν αποκλειστικά στη δράση της «Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών» της Ι.Μ. Δημητριάδος, και σε μια ενδεικτική δραστηριότητα ορισμένων προσώπων που συμμετέχουν στα προγράμματά της, και τούτο διότι, κατά την ταπεινή μας εκτίμηση,το συγκεκριμένο θεολογικό ίδρυμα υπήρξε το πρώτο που,επισήμωςστον ελλαδικό χώρο, καθιέρωσε και θεμελίωσε τον όρο της «μεταπατερικότητας» με το γνωστό τετραήμερο συνέδριο που έλαβε χώρα μεταξύ 3-6 Ιουνίου 2010... 
Εκτιμούμε όμως πως αξίζει τον κόπο να ερευνηθεί, στα πλαίσια μιας σύντομης εισηγήσεως, ειδικότερα η περίπτωση της «Ακαδημίας», εις τρόπον ώστε να προσεγγιστούν «τα έργα και οι ημέρες» των μεταπατερικών συντελεστών της, που τόσο θόρυβο έχουν προκαλέσει σε ολόκληρο τον Ορθόδοξο θεολογικό κόσμο.(…)  
Η «Ακαδημία του Βόλου» είναι καρπός και κατάκτηση του εκσυγχρονιστικού πνεύματος που έχει μεταλαμπαδευτεί από τη Δύση στην καθ’ ημάς Ανατολή. Η τακτική που ακολουθήθηκε και ακολουθείται είναι απλή και καλά σχεδιασμένη: καθηγητές-ινστρούχτορες της «Νέας Εποχής» επιδίδονται στην «εκπαίδευση» των κατάλληλων προσώπων, με σκοπό να γίνουν οι επόμενοι «κήρυκες» και «ιεραπόστολοι» της «νεοεποχίτικης θεολογίας» του διαχριστιανικού και διαθρησκειακού συγκρητισμού, σε ένα ορθόδοξο πλήρωμα εντελώς ακατήχητο και απληροφόρητο, σχετικά με τις πραγματικές τους προθέσεις.

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΒΟΛΟΥ


ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ  ΣΠΟΥΔΩΝ ΒΟΛΟΥ
     Έξω από το Βόλο – δύο χιλ. από το κέντρο – σε μια ωραία τοποθεσία, στη περιοχή                  Μελισσιάτικα βρίσκεται ένα μεγάλο κτηριακό συγκρότημα πολλών εκατομμυρίων (!) η γνωστή «ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» (Συνεδριακόν Κέντρον). Διαθέτει 2 αίθουσες 700 θέσεων, σύγχρονο μεταφραστικό κέντρο, 6 αίθουσες εργασίας, 3 εστιατόρια, βιβλιοθήκη, αναψυκτήριο, εκθεσιακό κέντρο, αίθουσα αρχείου, παρεκκλήσιο, μεγάλο πάρκινγκ κ.α. Εκεί, από το έτος 2000, άρχισαν να πραγματοποιούνται πολυήμερες, πολυπρόσωπες και πολυέξοδες πανθρησκειακές συνάξεις, διεθνή συμπόσια, κ.α. με ταχείς ρυθμούς (10-15 το χρόνο).
        Στην αρχή τα θέματα ήταν γενικού ενδιαφέροντος. Αργότερα νεοφανής θεολογική κίνηση παρουσίασε ποικίλα οικουμενιστικά – αιρετικά ανοίγματα, συμπροσευχές με πάστορες και ιέρειες (παπαδίνες), θεία λειτουργία στη δημοτική γλώσσα («λειτουργική αναγέννηση»), «ομάδα επιμόρφωσης» για το μάθημα των θρησκευτικών κ.ά.
Κάπου – κάπου ακούγονταν κάποιες διαμαρτυρίες ως προς το ρόλο και το σκοπό στον οποίο απέβλεπαν τα καινοφανή ενεργούμενα στη «θεολογική ακαδημία» δεδομένου ότι οι πιο πολλοί ομιλητές ήταν άπιστοι, αιρετικοί, άλλων θρησκειών, οικουμενιστές, γνωστοί πολέμιοι της Ορθοδοξίας του μοναχισμού, του άβατου του Αγίου Όρους, …
Μια λάθος κίνηση … δεν άργησε να αποκαλύψει τους λόγους σκοπιμότητας της ύπαρξης της περιβόητης «Ακαδημίας».
       Στις 3-6 Ιουνίου 2010 η Ακαδημία (σημ. ο Δημητριάδος Ιγνάτιος), διοργάνωσε τετραήμερο «Θεολογικό συνέδριο» με θέματα: «ΝΕΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ Ή ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ. ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ», του οποίου η συμμετοχή ομιλητών ήταν μεγάλη, οι δε ομιλίες μεταδίδοντας από το διαδικτυακό τηλεοπτικό σταθμό www.intv.gr με παράλληλη μετάφραση στα αγγλικά και ελληνικά.
Άκουσαν, ίσως για πρώτη φορά, οι ακροατές μια διαστρεβλωμένη «νεοθεολογική γλώσσα», η οποία σε βαθμό ώστε ν’ αρχίσει να σχηματίζεται μια αντίρροπη κίνηση, άνθρωποι του πνεύματος, κληρικοί και λαϊκοί συσπειρώθηκαν και με άρθρα τους καταγγέλλουν το μεν «θεολογικό συνέδριο» ως «θεολογικό ναυάγιο» την δε «μεταπατερική θεολογία» ως ΑΙΡΕΣΗ.
       Ο κ. Ιωαν. Κορναράκης (ομ. Καθ. Πανεπιστημίου Αθηνών) είχε δηλώσει σχετικά με την Ακαδημία: «… Η ιδέα να δημιουργήσει ο Μητροπολίτης Δημητριάδος “Ακαδημία Ορθοδόξων (Θεολογικών) Σπουδών” με διεθνή μάλιστα εμβέλεια, του εξασφαλίζει το χώρο των θεωρητικών Οικουμενιστικών ανοιγμάτων, με τους κατάλληλους συνεργάτες.
Η Ακαδημία αυτή με κάλυμμα την ετικέτα της Ορθοδοξίας, αποτελεί επίσης μέσο παραπλανήσεως των πιστών, δεδομένου ότι τα ιδεολογικά της θεμέλια είναι νεοεποχίτικης λογικής».
      Αυτός, που δεν “διάβασε” ούτε “άκουσε” τίποτα, ήταν ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος, ο οποίος στις 2/12/2011 επισκέφτηκε το Δ.Σ. της Ακαδημίας, με επικεφαλής τον Πρόεδρό της κ. Ιγνάτιο, και ενημερώθηκε για τις διάφορες δραστηριότητες της Ακαδημίας και τους μελλοντικούς της σχεδιασμούς που αφορούν τη γλώσσα στη λατρεία, την περί θεώσεως διδασκαλία στην Πατερική Θεολογία, την υποδοχή του Παλαμισμού στη Δύση σήμερα, την οικονομική κρίση, την ενότητα του ορθόδοξου κόσμου “Εκκλησιολογία και Εθνικισμός” κ.ά.
     Μετά την επίσκεψη εκδόθηκε ανακοίνωση που έλεγε: «Ο Μακαριώτατος εξέφρασε την ευαρέσκεια και ικανοποίησή του για την πλούσια και καρποφόρα δράση της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών. Δεν παρέλειψε δε να επαναλάβει τη στήριξη και εκτίμησή του για το πρωτοποριακό έργο που επιτελείται στο Βόλο. Σημείωσε δε, ότι στη μεταβατική και απρόβλεπτη αυτή περίοδο που διανύουμε, η Εκκλησία μας έχει ανάγκη από φωνές σαν της Ακαδημίας του Βόλου, γι’ αυτό και ενθάρρυνε τους υπευθύνους της να συνεχίσουν τον ίδιο δρόμο, αψηφώντας τις ανοίκιες και άδικες επιθέσεις».
Ενθουσιασμένοι προσκάλεσαν τον Αρχ/πο να παραβρεθεί σε μια από τις επόμενες εκδηλώσεις (!!!) και να απευθύνει χαιρετισμό προς τους συνέδρους.
      Η κατασκευή ενός τόσο μεγάλου και υπερσύγχρονου οικοδομήματος, καθώς και η έντονη διεθνής λειτουργία του εντός του νομού αλλά και ανά την Ελλάδα απαίτησε και απαιτεί τεράστια ποσά. Οι δυνατότητες, ως γνωστόν, της Μητρόπολης την καθιστούν ανίσχυρη για τέτοια ανοίγματα πολύ περισσότερο δε να διοργανώνει διεθνή συνέδρια εντός και εκτός της Ελλάδας και μάλιστα σε πανάκριβα κέντρα ή ξενοδοχεία με πληθώρα διεθνών συνέδρων.
Εύλογα λοιπόν να αναρωτιέται κανείς: Ποιοι είναι οι χρηματοδότες αυτής της Ακαδημίας και τι κρύβεται πίσω από την ύπαρξή της και τη λειτουργία της;
Πάντως «κάποιο λάκο έχει η φάβα».
      Από δημοσίευμα (10/9/10) της εφημερίδας Βόλου «ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ» με τίτλο: «πολλά λεφτά στις Μ.Κ.Ο. Μαγνησίας» μάθαμε ότι η Ακαδημία αποτελεί «ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ» (Μ.Κ.Ο.) και συμμετέχει σε ανοιχτά χρηματοδοτικά προγράμματα διαφόρων υπουργείων – μόνο το Υπ. Εξωτερικών έδωσε σε 431 Μ.Κ.Ο. 115.388.814 ευρώ («ΠΑΡΟΝ» 18/12/11).
Προσεχώς θα δημοσιεύσουμε πόσες Μ.Κ.Ο. έχει η Μητρόπολη Βόλου.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
      Οι ανησυχίες για τις εισαγόμενες καινοτομίες της Ακαδημίας Βόλου συσπείρωσαν τις υγιείς ορθόδοξες δυνάμεις, με προεξάρχοντα τον Μητροπολίτη Πειραιώς και διοργάνωσαι Ημερίδα, στις 15 Φεβρουαρίου ε.ε., στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, με θέμα: «Την Μεταπατερική Θεολογία ως αίρεση». Πήραν μέρος αρκετοί ομιλητές1 αλλ’ εμείς θα γράψουμε μερικά αποσπάσματα από την ομιλία του Ερευνητή Θεολόγου Ιωάννη Μαρκά, που αναφέρθηκε στις… δραστηριότητες, το… ρόλο, και τις χρηματοδοτήσεις της εν λόγω Ακαδημίας.
    (1. Όλη την εκδήλωση και τις ομιλίεςμπορείτε να τις ακούσετε στο
     www.agonasax.blogspot.com)

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ο <ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ> ....Κ. ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ!


Επιστολή Αγανάκτησης από πολύτεκνη μητέρα...



    Παρακαλώ πολύ, θα ήθελα να μάθω αν μπορούμε μέσω των Συλλόγων μας Πολύτεκνοι αλλά και τρίτεκνοι,  να συσπειρωθούμε όλοι μαζί σε μια Αγωγή κατά των ατόμων που έχουν υπογράψει από την είσοδο του  πρώτου μνημονίου  και μέχρι και σήμερα, ως Άκυρα και Αντισυνταγματικά όλα τα μέτρα καθολικά, που  έχουν πάρει απέναντι στους πολύτεκνους, τρίτεκνους, εργαζόμενους, πολίτες, για τα επιβαλλόμενα με βία χαράτσια, και όλα τα μέτρα τα οποία έρχονται σε αντίθεση με το Σύνταγμα αλλά και τον Λαό, με   σκοπό την κατάργηση όλου του Μνημονίου καθώς ο Λαός δεν το  επέλεξε και ούτε ρωτήθηκε ποτέ, αλλά και την παραδειγματική τιμωρία αυτών, ως έσχατοι προδότες που τόλμησαν να συμπεριλάβουν στις συμφωνίες   τους την κυριαρχία της Ελλάδος μας!!! Της Πατρίδας μας!!!!
    Πρέπει επιτέλους, ο καθένας που κοντοστέκεται για προσωπικά του οφέλη και ατομικά του  συμφέροντα, να πάψει να κοιτά τον εαυτό του, και δυναμικά να ξεκινήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, με ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ
ΟΧΙ ΜΕ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΡΙΔΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ
ΤΟΜΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ή ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ Κ.Λ.Π,  ΝΑ ΠΑΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ, ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΤΗΝ
ΑΣΥΔΟΣΙΑ, ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ
ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΦΕΛΟΣ, ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ
 ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ!!!

Επιτέλους, ας το παραδεχτούμε
 καθαρά:

Είναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!!!
Είναι ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ!!!
ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ, ΤΩΡΑ!!!!!!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!
Οι γέροντες μας κλαίνε!!!!
Τα παιδιά μας, αρρωσταίνουν!!!!!
Οι άστεγοι αυξάνονται ραγδαία με γεωμετρική πρόοδο, όπως έχουν υπολογίσει οι Παλιοτέκνονες να καταφέρουν!!
Οι άνεργοι υποφέρουν και πονούν καθημερινά!!!
Η πείνα καθιερώνεται!!
Ο εξευτελισμός δέρνει!!!
Η ψυχή  ρημάζεται!!!
Ο κόσμος μας, γκρεμίζεται και λεηλατείται από δαίμονες!!!!
ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΌΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΥΑΛΟ, ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΣΥΜΒΟΥΝ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ!!!!
Με τιμή αλλά και μεγάλη αγανάκτηση προς τα γεγονότα που συμβαίνουν στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ,
                  Θεοπίστη
                Πολύτεκνη μητέρα

Προς τον κ. Παπούλια: Είστε πρόεδρος της Δημοκρατίας;


Προς τον κ. Παπούλια: Είστε πρόεδρος της Δημοκρατίας;
Αν είχα τη δύναμη θα προτιμούσα ως πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας όχι εσάς αλλά τον Ισλανδό πρόεδρο, τον Όλαφουρ Ράγκναρ Γκρίμσον. Μπορεί να καυχιόμαστε ότι εμείς γεννήσαμε τη δημοκρατία, αλλά πάει καιρός πια που δεν έχουμε συγγένεια μαζί της.
Όταν το ισλανδικό Κοινοβούλιο ενέκρινε κάποιο νόμο παρόμοιο με το Μνημόνιο 1 και στάλθηκε για επικύρωση στον πρόεδρο της δημοκρατίας, αυτός ενεργοποίησε το μόνο...
δικαίωμα που είχε, όπως κι εσείς: δεν το υπέγραψε και κάλεσε το λαό σε δημοψήφισμα. Ήταν η πρώτη φορά που έγινε δημοψήφισμα στη χώρα αυτή. Η εξήγηση ήταν σαφής: «Δε μπορώ εγώ ή οι λίγοι βουλευτές που ψήφισαν αυτό το νόμο να αναλάβω την ευθύνη να επικυρώσω ένα νόμο που θα επηρεάσει τη ζωή κάθε πολίτη της χώρας μου. Σε ένα τόσο σοβαρό θέμα μόνο ο λαός μπορεί να αποφασίσει».
Το δημοψήφισμα έγινε και ο λαός απέρριψε το νόμο. Δεν είχε άδικο: τρεις τράπεζες είχαν δανειστεί 80 δις ευρώ, ήτοι το δεκαπλάσιο από το Ακαθάριστο Εθνικό Εισόδημα της χώρας, είχαν χρεοκοπήσει και τώρα ζητούσαν από το λαό να πληρώσει τους δανειστές σε διάφορες χώρες.
Οι πολιτικοί άρχισαν νέες συνομιλίες με τους δανειστές και έφεραν τροποποιημένο σχέδιο στη Βουλή, κάτι σαν Μνημόνιο 2, το οποίο ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία και στάλθηκε στον πρόεδρο της Δημοκρατίας για επικύρωση. Και πάλι εκείνος είπε όχι και ζήτησε νέο δημοψήφισμα. Το επιχείρημά του ήταν σαφέστατο: «Στα μεγάλα θέματα δεν αποφασίζουν προσωρινοί ηγέτες, ηγέτης είναι ο λαός και αυτός θα αποφασίσει». Χρειάστηκε να κατεβεί στους δρόμους για να υπερασπιστεί τη θέση του ενάντια στη λυσσαλέα επίθεση των πολιτικών. Υπάρχουν βίντεο που δείχνουν τη σύζυγό του να αγκαλιάζει διαδηλωτές που η αστυνομία τους έχει πνίξει στα καπνογόνα. Ήταν ανένδοτος στις αρχές του: «Υπάρχουν χώρες πιο ισχυρές οικονομικά από μας, εμείς όμως δεν πρόκειται να βάλουμε το κέρδος πάνω από τη Δημοκρατία».
Στο νέο δημοψήφισμα ο λαός απέρριψε και το Μνημόνιο 2.
Ο πρόεδρος το πήγε ακόμα πιο πέρα και ζήτησε αναθεώρηση του συντάγματος, μόνο που αυτή τη φορά η αναθεώρηση δε θα γινόταν από πολιτικούς αλλά από τον ίδιο το λαό. Το επιχείρημά του ήταν και πάλι ατράνταχτο: «Ο λαός είναι η υπέρτατη εξουσία, αυτός πρέπει να συντάξει το σύνταγμα». Έγιναν χιλιάδες συναντήσεις, στάλθηκαν άπειρα ηλεκτρονικά μηνύματα και η λαϊκή επιτροπή κατέληξε σε μια μορφή του συντάγματος που φυσικά δεν είχε ούτε παραγραφές, ούτε ασυλίες και ούτε φοροαπαλλαγές για τους πολιτικούς. Δεν έχει γίνει ακόμα δημοψήφισμα για το σύνταγμα, καθώς οι πολιτικοί παλεύουν με κάθε μέσο να το καθυστερήσουν, αλλά δε θα το πετύχουν για πολύ.
Σε κάποια στιγμή χρειάστηκε να καλέσουν το ΔΝΤ για βοήθεια, αλλά υπό ένα όρο: «Θα σας πληρώσουμε ό,τι δανειστούμε, αλλά υπό ένα όρο: δε θα πειραχθούν οι μισθοί, οι συντάξεις και τα κοινωνικά προγράμματα, γιατί είμαστε μια σκανδιναβική σοσιαλιστική κοινωνία και σκοπός μας είναι η ευημερία του πολίτη και όχι τα κέρδη των τραπεζών». Ούτε κεραμίδα να έπεφτε στα κεφάλια των αρμόδιων του ΔΝΤ, αλλά τελικά το δέχτηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία του ταμείου, γιατί κατάλαβαν ότι δεν έχουν να κάνουν με άτομα όπως ---- (δε χρειάζεται να αναφέρω ονόματα).
Αλλά ο πρόεδρος μιας δημοκρατίας δε σταμάτησε εκεί: ζήτησε να γίνει έλεγχος στα οικονομικά όλων των πολιτικών και πολλοί από αυτούς αντιμετωπίζουν τον πέλεκυ της δικαιοσύνης, συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου του πρωθυπουργού. Η έκθεση της αδέσμευτης επιτροπής έφτασε τις 2,500 σελίδες και χρειάστηκαν 45 συνεχείς ώρες για να διαβαστεί από καλλιτέχνες, συγγραφείς, απλούς πολίτες σε κεντρικό σημείο της πρωτεύουσας.
Και το συμπέρασμα ήταν σαφές: δεν ευθύνεται ο λαός για όσα έκαναν οι πολιτικοί οι οποίο εκλέχτηκαν λέγοντας τα αντίθετα από όσα υποσχέθηκαν.
Τρία χρόνια μετά η Ισλανδία αρχίζει να βγαίνει από την κρίση, στην Ελλάδα μας λένε ότι θα χρειαστούν δεκαετίες και αν....
Και κάτι ακόμα: ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Ισλανδίας δεν το έκανε αυτό για να κρατηθεί στην καρέκλα. Πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι δε θα είναι υποψήφιος για επόμενη θητεία. «Εκπλήρωσα το χρέος μου στο λαό μου» ήταν η λακωνική δήλωσή του (όχι δεν είπε αν ήταν και στην Εθνική Αντίσταση).
Μήπως κ. Παπούλια θάπρεπε να επισκεφθείτε τους Βίκινγκς της Ισλανδίας για να πάρετε κάποια μαθήματα δημοκρατίας; Μήπως αυτοί που έτρωγαν βελανίδια όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες τώρα ξέρουν καλύτερα τι σημαίνει δημοκρατία ενώ εσείς την ευτελίζετε - ουσιαστικά μια πράξη αιμομιξίας -- στη χώρα που γεννήθηκε;
Και μια ακόμα δήλωσή του Όλαφουρ Ράγκναρ Γκρίμσον: «Έχω την σταθερή εντύπωση ότι τα κόμματα στη Βουλή δεν εκφράζουν αυτή την εποχή αντίστοιχη αναλογία στο λαό». Εσείς θα κάνατε ποτέ αυτή τη δήλωση, που είναι πασιφανής σε κάθε έλληνα πολίτη;
Θα ήθελα να σας δω δίπλα στον Όλαφουρ Ράγκναρ Γκρίμσον. Έτσι για να καταλάβω τι σημαίνει γίγαντας και τι νάνος Πρόεδρος της Δημοκρατίας....
Χρήστος Μαγγούτας


 

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ



ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΗΛΙΝΑΙΟΥ 
    
       Στο προηγούμενο δημοσίευμά μας ο π. Αθανάσιος αναφέρθηκε εισαγωγικά στο είδος του βιβλίου (προφητικό), στη γλωσσική του μορφή, στο περιεχόμενο, στην ιδιαίτερη αξία του αλλά και στη δυσκολία που παρουσιάζει στην κατανόησή του λόγω της ιδιόμορφης έκθεσης του κειμένου όπου οι περιγραφές αναφέρονται σε προφητείες που κινούνται στο μέλλον, στο παρόν αλλά και στο παρελθόν.
Και αφού διευκρίνισε τα σχετικά με τις προφητείες τις αναφερόμενες στο μέλλον, συνέχισε με όσες αφορούν το παρόν, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα τον Ιωάννη τον Πρόδρομο που η προφητεία του δεν ήταν άλλη παρά να δείξει στους ανθρώπους το Χριστό, να τους πει ότι είναι ο Μεσσίας που περίμεναν και ότι ο ίδιος δεν ήταν άξιος να λύσει ούτε τους ιμάντες των υποδημάτων του.

Β’ συνέχεια
Αλλά όταν προφητεύη δια τον Χριστόν, ο Χριστός είναι παρών. Και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής είναι μέγας Προφήτης! Και όμως, αγαπητοί μου, προφητεύει μόνο το παρόν. Είναι δε δυσκολώτερο να προφητεύσης το παρόν απ’ ότι να προφητεύσης το μέλλον.
 Τέλος η προφητεία κινείται και εις το παρελθόν. προφητεύει εκείνα τα οποία ανθρώπινο μάτι δεν έχει δη. Όταν, επί παραδείγματι, ο Μωϋσής, ο μέγας Προφήτης, καταγράφη στο βιβλίον της Γενέσεως την δημιουργία του κόσμου και του ανθρώπου, από πού τα ήξερε; Προφητικώς γράφει. Συνεπώς είναι Προφήτης που κινείται εις το παρελθόν.
 Ακόμη ο χαρακτήρ της προφητείας είναι ευρύτερος, απ’ ό,τι σας είπα, επειδή έχει και το στοιχείον της διδασκαλίας. Δηλαδή η προφητεία περιέχει προτροπάς, ηθικάς προτροπάς, παρακινεί σε μετάνοια, παραμυθεί τους πιστούς στον σκληρό αγώνα της πνευματικής ζωής και λοιπά. Πολλές φορές οι Προφήται έρχονται να ενισχύσουν και να βοηθήσουν, να παρακινήσουν εις μετάνοιαν και να ανορθώσουν τον λαόν που τους ακούει. δηλαδή δεν έρχεται η προφητεία μόνο να πη τι θα γίνη ή τι έγινε, αλλά και πως πρέπει να σταθούν οι άνθρωποι ενώπιον του Θεού.

O Γέροντας Παΐσιος για την Ε.Ο.Κ.

και μετέπειτα Ευρωπαϊκή Ένωση




Του Ησαΐα Κωνσταντινίδη,

διδάκτορα Φιλοσοφίας


Πολλά και διάφορα έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για το υπερκράτος της δήθεν "Ενωμένης" Ευρώπης, την προσπάθεια δηλ. να σχηματιστεί μία ένωση των εθνών-κρατών της "Γηραιάς Ηπείρου", που να είναι πρωτίστως οικονομική και δευτερευόντως πολιτική και στρατιωτική. Δεν ....

είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι θεωρούν ότι πίσω από τις απόπειρες ενοποίησης της Ευρώπης βρίσκονται ύπουλα σχέδια διεθνιστικών κύκλων, που - στο όνομα της παγκοσμιοποίησης - θέλουν να επιβάλουν υπερεθνικά σχήματα και να ισοπεδώσουν έτσι τις κατά τόπους εθνικές παραδόσεις των λαών (θρησκεία, πολιτισμό, γλώσσα κτλ). Μάλιστα, οι παραπάνω επεκτείνουν τη σκέψη τους και αναφέρουν ότι όλα αυτά περί ελέγχου και παρακολούθησης, που εφαρμόζονται πια στην καθημερινή μας ζωή (και επιβάλλονται και από την Ευρωπαϊκή Ένωση), τάχα "για το καλό μας", δεν είναι στην πραγματικότητα παρά το πρόπλασμα μιας μελλοντικής στυγνής παγκόσμιας δικτατορίας, της οποίας θα ηγείται ο Μεγάλος Αδελφός - Αντίχριστος.

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΓIATI ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ

  • Γ΄ Κυρ. Νηστειῶν – Σταυροπροσκυνήσεως

ΓIATI ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ

«Tὸν σταυρόν σου προσκυνοῦμεν, Δέσποτα, καὶ τὴν ἁγίαν σου ἀνάστασιν δοξάζομεν»

Στὸν αἰῶνα ποὺ ζοῦμε, ἀγαπητοί μου, οἱ ἄν­θρωποι ἔχουν θεοποιήσει τὸ χρῆμα. Παρα­πάνω ὅμως ἀπὸ τὸ χρῆμα ἔχει ἀξία ὁ χρόνος. Ἀκόμα καὶ ἕνα λεπτό, ἀπὸ πνευματικῆς πλευρᾶς, ἔχει ἀνυπολόγιστη ἀξία. Διότι μέσα σ᾽ αὐτὸ ὁ ἄνθρωπος, ἐὰν θελήσῃ νὰ μετανοή­σῃ, μπορεῖ νὰ πῇ τὸ «Ἥμαρτον», «Ὁ Θεός, ἱλάσθη­τί μοι τῷ ἁμαρτωλῷ» καὶ «Μνήσθητί μου, Κύ­ριε, ὅταν ἔλθῃς ἐν τῇ βασιλείᾳ σου» (Λουκ. 15,18· 18,13· 23,42).
Ἀλλ᾽ ἐὰν κάθε χρόνος ἔχῃ ἀξία, πολὺ περισ­σότερο οἱ σα­ράντα αὐτὲς ἡμέρες, ἡ ἁγία καὶ Με­γάλη Τεσσα­ρακοστή. Εἶνε ἡ­μέρες νηστείας, προσευχῆς, ἐ­λεημοσύ­νης, κατανύξεως, δακρύ­ων, ἀσκήσεως σὲ κάθε ἀρετή. Στὰ παλιὰ τὰ εὐ­λογημένα χρόνια τέτοιες μέρες βιολιὰ δὲν ἄ­κουγες, χοροὶ δὲν γίνονταν, οἱ διασκεδάσεις σταματοῦ­σαν. Ἦ­ταν ἡμέρες ἅγιες. Ὦ Πόντε καὶ Μικρὰ Ἀσία καὶ Μακεδονία, ποῦ εἶστε;… Τώρα γέμισε ὁ τόπος κέντρα διασκεδάσεως.
Οἱ πιστοὶ λοιπὸν σήμερα, τρίτη (Γ´) Κυριακὴ τῶν Νη­στειῶν, βρισκόμαστε στὴ μέση τῆς Τεσ­σαρα­κοστῆς, ποὺ ὑψώνεται ὁ τίμιος σταυ­ρός. Γιατί ὑψώνεται ὁ σταυρός; Ὑπάρχει λόγος. Ἡ ζωή μας εἶνε μία ὁδοιπορία, εἴμαστε ὁ­δοιπόροι. Καὶ ὁ δρόμος τοῦ πιστοῦ Χριστιανοῦ δὲν εἶνε εὔ­κολος· εἶνε «τεθλιμμένη ὁ­δός» (Ματθ. 7,14), Γολγοθᾶς. Ὅπως λοιπὸν ὁ ὁ­δοιπόρος ἔχει ἀ­νάγκη ν᾽ ἀναπαυ­θῇ κι ὅταν δῇ ἕνα δέν­τρο κάθεται στὴ σκιά του καὶ παίρνει δυνάμεις γιὰ νὰ συ­νεχίσῃ, ἔτσι κ᾽ ἐ­μεῖς, στὴ μέση τῆς Σαρακοστῆς, ἔχουμε ἀνάγ­κη ἐνισχύσεως καὶ τρέχουμε κάτω ἀ­πὸ τὴ σκιὰ τοῦ σταυροῦ. Δέν­τρο εἶνε ὁ σταυρός, ἀντίθετο πρὸς τὸ δέντρο τῆς Ἐδέμ, ἀπ᾽ τὸ ὁποῖο ἔφαγαν οἱ προπάτορές μας καὶ ἔ­πεσαν, δέν­τρο εὐσκιόφυλλο καὶ ἀγλαόκαρπο.
Ὁ σταυρὸς τοῦ Κυρίου! Τί ὕμνους, τί ἐγ­κώ­μια νὰ τοῦ ψάλουμε; Ὁ σταυρὸς εἶνε «τὸ σημεῖον τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀν­θρώπου» (Ματθ. 24,30), ἡ ῥομφαία τῆς μάχης, ἡ μάχαιρα τοῦ Πνεύματος, τὸ ἀκατανίκητο ὅπλο, τὸ σάλπισμα τοῦ Χριστοῦ, ἡ σημαία τοῦ Ἐσταυρω­μένου· εἶνε ἡ δροσερὴ ὄασι, εἶνε ἡ ἕδρα ἀ­πὸ τὴν ὁποία ἀκούγονται τὰ ὑψηλότερα μαθή­μα­τα, εἶνε τὸ στολίδι, ἡ κορώνα, «ἡ ὡραιό­της τῆς Ἐκκλησίας» (ἐξαπ.). Πτωχὴ ἡ γλῶσσα μας γιὰ νὰ ἐκφράσῃ τὸ μεγαλεῖο του.
Ὁ μεγαλύτερος ὑμνητὴς τοῦ σταυροῦ εἶνε ὁ ἀπόστολος Παῦλος. Τί εἶπε; Διαβάστε τὴν πρὸς Γαλάτας ἐπιστολή. Ἂς καυχῶνται, λέει, ἄλλοι γιὰ ἄλλα πράγματα· ὁ ἕνας γιὰ τὰ πλούτη του, ὁ ἄλλος γιὰ τὴν ὀμορφιά του, ἄλλος γιὰ τὴ γυναῖκα του, ἄλλος γιὰ τὰ παιδιά του, ἄλ­λος γιὰ τὰ λεφτά του, ἄλλος γιὰ τὴ σοφία καὶ ἐπιστήμη του. Ἐγὼ γιὰ ἕνα καυχῶμαι· γιὰ τὸ σταυρὸ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, διὰ τοῦ ὁποίου «ἐμοὶ κόσμος ἐσταύρωται κἀ­γὼ τῷ κόσμῳ» (Γαλ. 6,14). Ὁ σταυρὸς εἶνε τὸ καύχημά μας. Γιατί ἆραγε τόση τιμὴ στὸ σταυρό;

«να σας θεωρούμε ως αγωνιστή της Πίστεως, η ως ενα «εκ των υπεναντίων»;;



Ανάμεικτα συναισθήματα μας δημιουργεί ο Πειραιώς Σεραφείμ. Θα τα ονομάζαμε ''συναισθήματα χαρμολύπης''!!
Απο την μια χαιρόμαστε που καυτηριάζει τις παπικές και οικουμενιστικές κακοδοξίες, και απο την άλλη λυπούμαστε διότι συνεχίζει να μας προβληματίζει δια το αν πιστεύει αυτά που λέγει και γράφει.
Σήμερα εις την επιστολή του κατά του παπικού «Αρχιεπισκόπου» έγραψε ότι

«Η Ιεραρχία της Αγιωτάτης Εκκλησίας της Ελλάδος δεν αποδέχεται τους εκβιασμούς των Σιωνιστικών διεθνών Κέντρων, όπως απεδέχθη δυστυχώς η Ιεραρχία της αδελφής ομοδόξου Σερβικής Εκκλησίας για την Ισλαμοποίηση του Κοσσόβου, καρατομώντας αδίκως και αντικανονικώς τον Κανονικό Επίσκοπο Ράτσκας και Πριζρένης κ.κ. Αρτέμιο, όπως απεδείχθη πασιδήλως πλέον από την γνωστή Απόφαση 1410/2010 του Στ Ποινικο Τμήματος του Αρείου Πάγου της χώρας μας, που κονιορτοποίησε τα ψεύδη της Σερβικής Ι. Συνόδου και της Σερβικής Πολιτείας κατά του δήθεν «καταχραστού» και όντως αγίου Επισκόπου Ράτσκας και Πριζρένης κ.κ. Αρτεμίου».

Αυτό που αναφέρει δεν ισχύει όμως, διότι η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος αποδέχθη τα της Σερβικής Εκκλησίας περί αποσχηματισμού κ.λπ του Επισκόπου Αρτεμίου, και μάλιστα με την υπογραφή του Πειραιώς Σεραφείμ!!!
Ορίστε τι είχε αναφέρει η Σύνοδος στις 8 Απριλίου 2011

Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ

ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ



Αριθμ. Πρωτ. 2087
Αθήνησι, 8. Απριλίου 2011.

Διεκπ. 1114
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2913

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Η ΜΕΝ ΧΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΗΣΑΥ Η ΔΕ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ


ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ                                    Αρ. Πρωτ. 261
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ   ΣΥΛΛΟΓΟΣ
«AΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΛΟΥ: ΓΑΛΛΙΑΣ 4
ΤΗΛ. – FAX: 2421032675
ΤΚ. 38221

                                                ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
                                                ΠΕΙΡΑΙΩΣ  κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Ακτή Θεμιστοκλέους 190
ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ



                                                ΒΟΛΟΣ  15 Μαρτίου 2012

          Σεβασμιώτατε, εὐλογεῖτε

Μετά βαθυτάτης λύπης σᾶς  ἀπευθύνουμε τήν παροῦσα κι ἐλπίζουμε νά κατανοήσετε  τόν σκοπό καί τόν λόγο πού σᾶς τήν ἀποστέλλουμε.
          Πρίν ἕνα μῆνα πραγματοποιήθηκε, ὑπό τήν αἰγίδα τῆς σεπτῆς Μητροπόλεώς σας, Ἡμερίδα μέ θέμα «Πατερική Θεολογία καί μεταπατερική αἵρεση», στήν ὁποία κυριολεκτικά «ξεσκεπάσθηκε» ἡ αἵρεση τῶν πατρομάχων τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Δημητριάδος.
          Ὅλοι οἱ ὁμιλητές τῆς ἐν λόγῳ Ἡμερίδος μέ ἀπαράμιλλο τρόπο καί συγκλονιστικές ἀποκαλύψεις ἀπέδειξαν ὅτι ἡ μεταπατερική θεολογία, τήν ὁποία προωθεῖ ἡ Ἀκαδημία τῆς Μητροπόλεως Δημητριάδος, ἔχει τίς ρίζες της στήν Προτεσταντική θεολογία, ἀπορρίπτει τούς Πατέρες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, λειτουργεῖ ἀποδομητικά τόσο γιά τήν Ἐκκλησία ὅσο καί γιά τό ἔθνος, ὑπηρετεῖ τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ἄλλα πολλά.
Ὅπως βεβαίως γνωρίζετε πρόεδρος τῆς προειρημένης Ἀκαδημίας εἶναι ὁ  οἰκεῖος μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος. Αὐτό κατέστη γνωστό μέ ἰδιαίτερες ἀναφορές καί λεπτομέρειες ἀπό τόν εὔστοχο ὁμιλητή κ. Ἰωάννη Μαρκᾶ, ὁ ὁποῖος μάλιστα διεκόπη πάμπολλες φορές ἀπό τό σύνολο τῶν παρευρισκομένων (σχεδόν 2.000) πιστῶν μέ ἔντονες ἐπευφημίες καί χειροκροτήματα.
Συνεπῶς στήν Ἡμερίδα αὐτή πού διοργανώσατε καί εἶναι πρός τιμήν σας αὐτό, κατηγγέλθη ὁ συγκεκριμένος ἱεράρχης καί ἡ αἱρετική Ἀκαδημία τήν ὁποία ἵδρυσε (καί ὄχι μόνον αὐτός ἀλλά καί ἄλλοι οἰκουμενιστές ἀρχιερεῖς καί Πατριάρχες), μέ ἀποτέλεσμα, μετά τήν δημοσιότητα καί ἔκταση πού πῆρε ἡ καταγγελία αὐτή ἀπό ἐπίσημα καί  πλέον ἁρμόδια χείλη, νά καταστεῖ γνωστή ἡ Μεταπατερική αὐτή αἵρεση (ἀποκύημα μιᾶς ἄλλης παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) καί στόν πιό ἁπλό πιστό καί μή ἔχοντα ἰδιαίτερες γνώσεις ἐπ’ αὐτῶν.
          Στή συνέχεια, πάλιν πρός τιμήν σας, κατά τήν Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας διαβάσατε κατά τό Συνοδικό τῆς Ὀρθοδοξίας (τό ὁποῖο παρεπιπτόντως ἔχει δυστυχῶς καταργηθεῖ ἐδῶ καί χρόνια στίς κατά τόπους ἐκκλησίες, ἐκτός ἀπό ἐλάχιστες Ἱ. Μονές) τά ἀναθέματα πού περιέχονται σ’ αὐτό καί ἐπιπροσθέτως, πρός ἔκπληξη ὅλων, εἴχατε τήν τόλμη καί τήν παρρησία νά ἀπευθύνετε καί ἀναθέματα κατά τῶν συγχρόνων αἱρετικῶν ὅπως τοῦ Πάπα Βενεδίκτου ΙΣΤ΄, τῶν Μαρτύρων τοῦ  Ἰεχωβᾶ, τῶν Προτεσταντῶν, τῶν... καί τέλος τῶν  Οἰκουμενιστῶν, (παρόλο ποὺ αὐτὸ δημιουργεῖ κακό προηγούμενο ὁ καθένας νά προσθέτει κατά τήν γνώμη του ἀναθέματα, καθ’ ὅν χρόνον μάλιστα ἔχει ἐπικοινωνία ...μετ’ ἐκείνων ποὺ ἀναθεμάτισε!).

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΣ ... ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ !!!

ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΣ ... ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ 
   Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ  ΠΕΙΡΑΙΩΣ  !!!
Αξιοθρήνητες πράξεις Ιεραρχών

Παρακολουθώντας όσον δύναμαι τα τεκταινόμενα στην Ἑλλαδική Εκκλησία, θρηνώ και οδύρομαι για το κατάντημά μας. Έρχομαι στο γεγονός.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς διοργάνωσε Ημερίδα, στην οποίαν με έντονο τρόπο κατεδικάσθη από ομιλητάς η αιρετική (οικουμενιστική) μεταπατερική θεολογία που εκκολάπτεται στην Μητρόπολη Δημητριάδος από την (υπό την προεδρίαν του Μητροπολίτου Δημητριάδος) «Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών».
Δεν έφθανεν αυτό. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς διένειμε στα Μ.Μ.Ε. Εγκύκλιον, δια της οποίας κατεφέρετο κατά του Οικουμενισμού. Αλλά προχώρησε ακόμα περισσότερον. Εβράβευσεν τους θεωρούμενους ως αρχηγούς του αγώνος, εναντίον της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, π. Γεώργιον Μεταλληνό και π. Θεόδωρον Ζήση, οι οποίοι, ως να μη εγνώριζαν την τακτικήν του Πειραιώς, προσήλθαν δια να βραβευθούν, αναγνωρίζοντας έτσι έμμεσα και σημειολογικά, ότι αποτελεί τον αρχηγό του αγώνος.
Μάλιστα, ουδεμία αντίδρασις έπεσε εις την αντίληψίν μας, κατά της καινοτομίας του Σεβ. Πειραιώς να προσθέσει κατά την ανάγνωσιν του Συνοδικού της Ορθοδοξίας, αυθαιρέτως, και δικά του αναθέματα κατά των κοινωνούντων μετά των παπικών και των οικουμενιστών, καθ΄ ην στιγμήν μάλιστα, και αυτός ανήκει στον χώρον των επικοινωνούντων μετά των Οικουμενιστών Αρχιερέων.
Και χθες (14.3.2012) ο Μητροπολίτης Πειραιώς έριξε τις μάσκες. Κάλεσε εις την Μητρόπολίν του τον αίτιον αναστατώσεων στην Εκκλησία του Χριστού (με τις μεταφράσεις λειτουργικών κειμένων, την μεταπατερική θεολογίαν κ.ά.π.), τον Μητροπολίτην Δημητριάδος κ. Ιγνάτιον, δια να «συμφιλιωθεί» μαζί του και να μετριάσει τις εναντίον του Δημητριάδος εντυπώσεις, χρησιμοποιώντας ως μέσον την εικόνα της Παναγίας Ξενιάς Βόλου.
Τα συμπεράσματα ιδικά σας. Με ελπίδα θα περιμένουμε από τον πολλάκις επαινέσαντα τον Μητροπολίτην Πειραιώς, π. Θεόδωρον Ζήσην, αλλά και τον π. Γεώργιον Μεταλληνόν, να τοποθετηθούν: πώς εμπιστεύονται κάποιον, που αντί για Λέων (όπως τον ονόμασαν), εις το συγκεκριμένον ζήτημα αποδεικνύεται λαγωός;
Διαφορετικά, τα περί αγώνος εναντίον της αιρέσεως του Οικουμενισμού, θα αποτελούν απλώς φληναφήματα.

Λεόντιος Διονυσίου