Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Ας διαβαστεί απ' όλους: Η σιωπή μερικές φορές είναι χειρότερη από τη βλασφημία...

Αντιφάσεις λόγων και έργων των αγιορειτών λογάδων

ΣΧΟΛΙΟ:   Ο συντάκτης αντιφάσκον  σιωπούσε και προσκυνούσε τον μοιχεπιβάτη της Λαρίσης Ιγνάτιο Λάππα και τους αναξίους δεσποτάδες




"Όσοι δεν μιλούν δίνουν τη θέση τους σε αυτούς που δεν πρέπει να μιλούν..." 
Ο μοιχεπιβάτης  της Λαρίσης Ιγνάτιος λάππας και ο π. Μωυσής
Ο Ιγνάτιος Λάππας Λαρίσης
Επιτρέψτε μου παρακαλώ σήμερα μία δημόσια εξομολόγηση - αν και θα μπορούσα να πω πως όλα τα κείμενα που υπογράφω είναι άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερα εξομολογητικά.

Σε κάποιο προηγούμενο άρθρο μου είχα γράψει για μία ανεπίτρεπτη σιωπή των ιθυνόντων. Είναι γεγονός ότι υπάρχει μία ισχυρή πλειοψηφία που σιωπά και παρακολουθεί από μακριά. Η ηχηρή ουδετερότητα κάποιωνολλών- καλοβολεμένων είναι αρκετά ενοχλητική. Πρόκειται για καλούς ανθρώπους που λένεναισε όλα, για να τα πηγαίνουν καλά με όλους και να περνάνε καλά.

Δεν γνωρίζω, αλήθεια, πόσο καλοί μπορεί να είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι, όταν μάλιστα έχουν και υπεύθυνες θέσεις και δε θέλουν να τα χαλάσουν με κανέναν. Να μην έχεις άποψη για τίποτε, να σιωπάς συνεχώς, να συμφωνείς και όταν δεν συμφωνείς, μόνο και μόνο για να περνάς καλά, είναι άνανδρο και ανέντιμο. Ακόμη και όταν προσκαλούνται για να μιλήσουν και κοιτούν πώς να περάσει η ώρα για να μη μιλήσουν είναι τραγικό. Άνθρωποι υπεύθυνοι για να παρουσιάζονται καλοντυμένοι σε πανηγύρια, εορτές και τελετές, χρόνια τώρα, δίχως καμία αναφορά στην κατηφόρα του τόπου.

Ο κόσμος να περιμένει εναγώνια να υψωθεί μια φωνή σοβαρή, συνετή, σεμνή, διακριτική, γνήσια, αληθινή, όταν όλα γύρω καταστρέφονται, και να ακούς λόγους περί ωραίας και ιερής σιωπής. Ο φόβος να κατατεθεί νηφάλια γνώμη, που δεν θα χαϊδεύει αυτιά, δεν θα πρέπει να υπάρχει σε κρίσιμες στιγμές. Δεν είναι ώρα για κρυφτό και απομόνωση. Δεν μπορεί να ψηφίζεις δίχως γνώση, μελέτη και προσοχή. Να συμφωνείς συνεχώς με τους προλαλήσαντες σε ένα διαβουλευμένο σώμα δεν νομίζω ότι είναι σοβαρό. Να απέχεις από τους αγώνες των επαγγελματικών κλάδων, να δίνεις χώρο σαυτούς που δεν θέλεις να ακούς και να σε εκπροσωπούν.

Όσοι δεν μιλούν δίνουν τη θέση τους σε αυτούς που δεν πρέπει να μιλούν. Από καιρό έχουν γεμίσει τα τηλεοπτικά παράθυρα απόμαϊντανούςκαι “παπαγαλάκια” που μιλούν ακατάσχετα, κρίνοντας εύκολα τους πάντες και τα πάντα. Είναι ανάγκη να λύσουν τη σιωπή τους ορισμένοι ιθύνοντες, για να πληροφορήσουν υπεύθυνα τους σε μεγάλη απορία ευρισκόμενους. Υπάρχει σιωπή κακή, νοσηρή, φοβισμένη, ένοχη, αδικαιολόγητη. Ο κόσμος δεν είναι κουτός. Δεν ξεγελιέται εύκολα πάντοτε. Να τη χαρακτηρίζεις τη σιωπή ως προερχόμενη από σεμνότητα και ταπεινότητα δεν πείθεις, όταν όλα καίγονται γύρω σου τόσο γρήγορα.

Η φλυαρία, η κενολογία, η αερολογία, η περιττολογία και η κουτοπονηρία κάποιων αφελών δεν δικαιολογεί την επικίνδυνη σιωπή άλλων. Η σιωπή δεν είναι πάντοτε η καλύτερη στάση, λύση, άμυνα και επιλογή. Η απεραντολογία δεν είναι έξυπνη τοποθέτηση, αλλά κουράζει, φθείρει και εκθέτει. Οι τοιουτοτρόπως σιωπούντες και φλυαρούντες λαθεύουν σίγουρα και αφήνουν το χώρο για άλλους επιτήδειους πονηρούς. Είναι καιρός να ψάξουμε και να βρούμε το μέτρο, τη μέση οδό, την ισορροπία. Τη λογική, τη σοβαρότητα, τη σύνεση, την αρμονία και τη συνεννόηση.
Ο δολοφονημένος στην Αμερική, για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, νέγρος πάστορας Μάρτιν Λούθερ Κιγκ είχε πει μια σοφή κουβέντα: “Η γενιά μας θα πρέπει να απολογηθεί, όχι τόσο για τις κακές πράξεις των μοχθηρών ανθρώπων, όσο για την αποτρόπαιη σιωπή των καλών ανθρώπων…”. Δεν πρέπει να απολογηθούμε; Υπερβάλλει; Δεν έχει δίκιο; Για τις κακίες των συνανθρώπων μας έχουμε ένα ποσοστό ευθύνης, γιατί δεν τους συνδράμαμε στο αγαθό καθόλου.

Εμείς, οι υποτιθέμενοι καλοί, γιατί δεν αφήσαμε την ανεμελιά, τη νωθρότητα, το χουζούρι, το βόλεμα, την ησυχία μας απέναντι στα μεγάλα προβλήματα των γύρω δυστυχισμένων, αναγκεμένων, πονεμένων και ταλαιπωρημένων αδελφών μας; Εμείς, οι τόσο καλοί, συχνά ακολουθήσαμε μία καλά επιλεγμένη σιωπή, η οποία τελικά ήταν αποτρόπαιη, αφού βασάνισε παραμελημένους πλησίον.

Η σιωπή μερικές φορές σε υψηλά επίπεδα ανθρώπων είναι χειρότερη από τη βλασφημία. Να με συγχωρείτε για την αυθόρμητη αυτή εξομολόγηση. Από καιρό τα σκεφτόμουν και ήθελα να τα πω. Έχει δίκιο ο Μάρτιν Λούθερ Κιγκ. Βέβαια ως μοναχός θα έπρεπε να σιωπώ. Να που σιωπούν άλλοι, που δεν είναι μοναχοί. Μετανιώνεις πάλι που μίλησαν, γιατί τα έκαναν θάλασσα. Ας κινείται κανείς κατά συνείδηση και όχι φοβούμενος, ντρεπόμενος και δειλιάζοντας συνεχώς, καταθέτοντας λόγο ανυπόκριτο, εγκάρδιο, αληθινό, δίχως εκπτώσεις, χαϊδολογήματα γλυκανάλατα και αναμασήματα κουραστικά.

του γ. Μωυσή του Αγιορείτη (Εφημερίδα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» agioritikesmnimes.blogspot.gr)

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΕΣ ΕΠΙ ΒΕΚΚΟΥ ΤΗΣ Ι. Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΜΟΡΦΗ ΔΑΙΜΟΝΩΝ.... ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ..... ΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ...



 ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ της Ι. Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ . 
 
Ό,τι ακριβώς συμβαίνει και σήμερα από το έτος 1924!

Είναι γνωστή η ιστορία του Λατινόφρονος Αυτοκράτορος Μιχαήλ Η’ Παλαιολόγου και του Πατριάρχου Ιωάννου Βέκκου (1260-1282).
Αυτοί για να αποκτήσουν υλικά αγαθά και για να συνάψουν «συμμαχίες» με τα Λατινικά Κράτη της Δύσεως «παρέδωσαν» την Ορθοδοξία, «αντί πινακίου φακής», στον αντίχριστο Πάπα της Ρώμης, κατά τον Άγιον Κοσμά τον Αιτωλόν!
Αποτέλεσμα εικόνας για Οι ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ της Ι. Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ .
Είναι επίσης γνωστοί οι τότε σκληροί διωγμοί κατά των πιστών τηρητών της Ορθοδοξίας, ιδιαιτέρως εναντίον των τότε Αγιορειτών Πατέρων, εκ των οποίων πολλοί εξ΄αυτών ανεδείχθηκαν Οσιομάρτυρες και Ομολογητές. Επίσης, όσοι τόλμησαν να συλλειτουργήσουν στο Άγιον Όρος μετά του Λατινόφρονος Βέκκου, η θεία δίκη δεν τους άφησε ατιμώρητους. Μοναχός αγιορείτης στο έντυπο «Ανθενωτικά-ημερολογιακά-Αγιορείτικα-Αθήναι 1974» γράφει τα εξής: «Ας δούμε τι συνέβη, εις την Μεγίστη Λαύρα όπου τους υποδέχθηκαν (τους λατινόφρονες) με κωδωνοκρουσίες. Εκεί βλέπουμε ότι ακολούθησε φοβερή Θεία οργή που προκάλεσε φρίκη και τρόμο καθώς η αψευδής παράδοση διέσωσε έως τις ημέρες μας.

Ο μεν ιεροδιάκονος Λαυριώτης, που συλλειτούργησε με τους Λατινόφρονες, καταλήφθηκε από θεήλατο οργή και έλιωσε σαν το κερί, αφού άρπαξε φωτιά. Οι δε 7 ιερομόναχοι, σύμφωνα με άλλους 11, που έλαβαν μέρος στο συλλείτουργο (με τον Βέκκο) βρέθηκαν άλιωτοι, τυμπανιαίοι, αφορισμένοι, των οποίων τα πτώματα μέχρι τέλους του 19ου αιώνος , τα είχαν στον νάρθηκα του κοιμητηρίου οι Άγιοι Απόστολοι, σε κοινή θέα, αφ’ ενός μεν προς διδασκαλία και σωφρονισμόν των επομένων γενεών, αφ’ ετέρου, όσοι τους έβλεπαν και τους σπλαχνίζονταν, να εύχονται ο Κύριος να διαλύσει, τα τυμπανιαία τους σώματα, στη γη απ΄όπου και ελήφθησαν.

Παρέλειψα να πω ότι και οι τοιχογραφίες της εκκλησίας, μόλις έγινε το ανίερο συλλείτουργο, ω του θαύματος, μαύρισαν, ανακαινίσθηκαν ύστερα, κατά το έτος 1544, από τον διάσημο ζωγράφο Θεοφάνη.
Η παράδοση διασώζει ότι κάποιος ευαίσθητος στην υγεία του προσκυνητής, μόλις πλησίασε και είδε τα κατάμαυρα και τυμπανιαία σώματα, με τα μαλλιά, με τα μεγάλα γαμψά νύχια, με τα ανοιχτά στόματα, όπου ελεύθερα οι ποντικοί εισέρχονταν και εξέρχονταν, τόσο πολύ φοβήθηκε, ώστε αμέσως πέθανε από συγκοπή καρδιάς.

Αυτό το περιστατικό έγινε αιτία να τους απομακρύνουν από την Μονή και να τους μεταφέρουν στα παράλια της Ρουμανικής Σκήτης, όπου τους έκλεισαν σε ένα απόκρημνο και δύσβατο σπήλαιο.

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ και ΜΗΝΥΣΗ κατά του μητροπολίτη ΚΥΔΩΝΙΑΣ για το ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ εκ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ

 
Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου
κ. Δαμασκηνό
Ιερά Μητρόπολη Κυδωνίας και Αποκορώνου, Πλατεία Πατριάρχου Αθηναγόρου, Χανιά
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΕΓΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ 20-1-2017 ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΜΗΝΥΣΕΩΣ ΜΟΥ
Του Ιερέα π. Παναγιώτη Μητριτσάκη, Εφημερίου της Ενορίας Κάμπων Κυδωνίας κλπ., Κάμποι
 ........................................
 Σεβασμιώτατε (με την Ορθόδοξη εκκλησιολογική έννοια),
            Σας εγχειρίζω, μέσω τυπικής ιεραρχικής διαδικασίας, με την παρούσα Εξώδικη Δήλωσή μου, η οποία επιδίδεται νόμιμα με δικαστικό επιμελητή, την από 20-1-2017 Κανονική Μήνυσή μου, προκειμένου να τη διαβιβάσετε στην Ιερά Επαρχιακή Σύνοδο της Ημι-αυτόνομης Εκκλησίας της Κρήτης και εκείνη, εν συνεχεία, να την αποστείλει αρμοδίως στην Πατριαρχική Σύνοδο Κωνσταντινουπόλεως.  
     Παρακαλώ να μου επιδώσετε το έγγραφό σας, μαζί με τον αριθμό πρωτοκόλλου του, με το οποίο έγγραφό σας διαβιβάζετε την εν λόγω Κανονική μου Μήνυση στην Ιερά Επαρχιακή Σύνοδο Κρήτης μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από της επιδόσεως της παρούσας Εξώδικης Δήλωσής μου. Άλλως, και εφόσον δεν μου επιδώσετε το ως άνω έγγραφό  σας μέσα στη συγκεκριμένη προθεσμία, θα υποβάλλω την εν λόγω Κανονική μου Μήνυση απευθείας στην Ιερά Επαρχιακή Σύνοδο Κρήτης.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό, Ιερά Μητρόπολη Κυδωνίας και Αποκορώνου, Πλατεία Πατριάρχου Αθηναγόρου, Χανιά, προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες.
Χανιά, 23-1-2017
Ο εξωδίκως δηλών και μηνυτής Ιερέας

Οι υπογραφές των Αγιορειτών Πατέρων διά την διακοπή του μνημοσύνου.


Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει. 11.1.2017
Μνήμη Ὁσίου Θεοδοσίου
τοῦ Κοινοβιάρχου.


Οἱ ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων
διὰ τὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου.

   Ἀπεστείλαμε πρὸς τὴν Ἱεράν Κοινότητα καὶ τοὺς Ἁγίους Καθηγουμένους τῶν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους τὸ ἡμέτερον κείμενον ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. (8 Νοεμβρίου 2016).

   Βάσει τῶν ἀνωτέρω ἀποδεικνύεται ὅτι τόσο ὁ Πατριάρχης, ὅσο καὶ οἱ ἀποφάσεις τῆς λεγομένης «Ἁγίας καὶ Μεγάλης» τῆς ἐν Κρήτη Συνόδου, ἔχουν ἐκπέσει εἰς τὴν παναίρεσιν τοῦ Συγκρητιστικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
   Ὡς Ἁγιορεῖτες Πατέρες αἰσθανόμενοι τὴν τεραστίαν πνευματικὴν εὐθύνην τὴν ὁποίαν ἔχομεν καὶ στοιχοῦντες εἰς τὴν διαχρονικὴν παράδοσιν τοῦ Ἱεροῦ ἡμῶν Τόπου, προβαίνουμε ἐπισήμως, καὶ νομίμως κατὰ τὸν Καταστατικὸν Χάρτην τοῦ Ἁγίου Ὄρους καὶ συμφώνως πρὸς τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας στὴν ἐπιβεβλημμένην διακοπὴν τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου.
   Δηλώνουμε καὶ πάλιν ὅτι ἡ διακοπὴ μνημοσύνου, εἶναι ὑποχρεωτική,  ἀπολύτως δικαιολογημένη βάσει τῆς Ἐκτάκτου Διπλῆς Ἱερᾶς Συνάξεως τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος ( ΝΒ´ Συνεδρία, 13 Νοεμβρίου 1971 ) καὶ ἐγκεκριμένη ἀπὸ τοὺς Ἱερούς Κανόνας τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καὶ μάλιστα ἀπὸ τοὺς Ἁγιορεῖτες Ὁσιομάρτυρες, τοὺς μαρτυρήσαντας ἐπὶ τοῦ λατινόφρονος πατριάρχου Βέκκου.
Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης ἔδωσε συνοδικὴ ἔγκρισιν εἰς κατεγνωσμένες αἱρέσεις.
Ἡ «ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν» ἤδη διενεργεῖται διὰ τῶν ἀτελευτήτων συμπροσευχῶν, κοινῶν δηλώσεων κ.α. μετὰ πάντων τῶν αἱρετικῶν καὶ ἀλλοθρήσκων.
Ἡ διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου, λοιπὸν δὲν εἶναι μία ἄκριτος σπουδή, ἀλλὰ εἶναι ἡ διαχρονικὴ ἁγιοπατερική-ἁγιορειτικὴ ἀντιμετώπιση τῆς  Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐναντίον τῶν αἱρέσεων καὶ αὐτῶν ποὺ τὶς πρεσβεύουν.

  Δημοσιεύουμε τὶς πρῶτες ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων:

Γαβριὴλ Μοναχός. Ἱερὸν Κουτλουμουσιανὸν Κελλίον Ὁσίου Χριστοδούλου Καρυαί.
Γέρων Ἰλαρίων Μοναχός. Κάθισμα Ὁσίου Μαξίμου.
Δοσίθεος Μοναχός. Κάθισμα Ὁσίου Μαξίμου.
Γέρων Σάββας Λαυριώτης.
Γέρων Χαρίτων Ἱερομόναχος. Ἱ. Κελλίον Ἀναλήψεως (Βατοπεδίου) Καρυαί.
Μοναχὸς Χερουβείμ. Ἱ. Κ. Ἀρχαγγέλων-Κουκουζέλη.
Δαμασκηνός (Raus) Ἱερομόναχος. Ἱ.Σ. Τιμίου Προδρόμου.
Γέρων Ἐφραὶμ Μοναχός. Ἱ.Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.
Βαρσανούφιος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.
Νικόδημος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.
Μᾶρκος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.
Γεώργιος Μοναχός. Καλύβη Ὁσ. Βαρλαὰμ Βίγλα.
Γέρων Κύριλλος Καλύβη Εὐαγγελισμοῦ Κατουνάκια.
Γέρων Ἀθανάσιος Βουλευτήρια Ἁγ. Ἄννας
Μοναχὸς Παΐσιος. Ἱ.Κ. Ἁγ. Χαραλάμπους (Βατοπεδινό) Καρυαί.
Λουκᾶς Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.
Ὀνούφριος Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.
Δαμιανὸς Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.
Παΐσιος Μοναχός. Κελλί Ἁγ. Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων».
Ἀγάθων Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων».
Ἰλαρίων Μοναχός. Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου.
Νεκτάριος Μοναχός. Ἱ.Κ. Ζωοδόχου Πηγῆς Ἱ.Σ. Κουτλουμουσίου.
Σπυρίδων Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Νικολάου Ἱ.Σ. Κουτλουμουσίου.
Μοναχὸς Μακάριος Κουτλουμουσιανός. Κάθισμα Ἁγίου Νικολάου.
Μοναχὸς Παΐσιος. Ἡσυχαστήριον Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου.
Γέρων Ἀλύπιος. Καλύβη Ἁγ. Νικολάου Καψάλα (Παντοκρατορινό).
Ἐπιφάνιος Μοναχός. Καψάλα  Ἅγιον Ὄρος. (Παντοκρατορινό).
Ἀββακοὺμ Μοναχός. Καλύβη Ἁγ. Νικολάου Καψάλα (Παντοκρατορινό).
Γέρων Νεκτάριος Μοναχός. Ἱ.Μ. Ζωγράφου.
Σεραφεὶμ Ἱερομόναχος. Ἱ.Μ. Φιλοθέου.
Γέρων Ταξιάρχης. Ἱ.Μ. Φιλοθέου.
Νικόδημος Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Νεκταρίου Καψάλα.
Συμεὼν Μοναχός. Ἱ.Καλύβη Παναγίας Καζάν.


Ἡ συλλογὴ τῶν ὑπογραφῶν συνεχίζεται.

Ἁγιορεῖται Πατέρες.

Αν ζούσε σήμερα ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος! --Αλλά ζεί!



ν ζοῦσε σήμερα  ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ ἔβγαζε ἀντιαιρετικοὺς λόγους καὶ ἄφηνε τὴν Ναζιανζὸ γιὰ νὰ κηρύξει σὲ ἄλλες πόλεις τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ, χωρὶς τὴν ἄδεια τοῦ τοπικοῦ Ἐπισκόπου, θὰ τὸν ὀνόμαζαν λαοπλάνο, ψευδοποιμένα καὶ ἀπατεῶνα.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ ἔβγαζε ἐπαινετικὸ λόγο γιὰ τοὺς Μακκαβαίους, θὰ τὸν ὀνόμαζαν οὐ κατ’ ἐπίγνωση ζηλωτὴ καὶ ὀπαδὸ τοῦ φανατισμοῦ.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ ἐξέφραζε τὴν περίφημη ρήση του «αὐτοὶ ἔχουν τοὺς οἴκους καὶ ἐμεῖς τὸν ἔνοικο», θὰ τὸν ὀνόμαζαν σχισματικὸ καὶ πλανεμένο.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ μεταμόρφωνε μία μικρὴ οἰκία σὲ Ἐκκλησία ἀφιερωμένη στὴν Ἁγία Ἀναστασία καὶ προέτρεπε τὸν λαό νὰ μὴν πηγαίνει στοὺς ναοὺς τῶν αἱρετικῶν, θὰ τὸν ἀνεδείκνυαν σὲ παρασυναγωγὴ καὶ ἐκτὸς Ἐκκλησίας
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ βροντοφώναζε «ἐμεῖς κηρύσσουμε αὐτὸ ποὺ ἔχουμε λάβει. Καὶ ἂν ἀπὸ κάτω δὲν ἀκουγόμαστε, θὰ ἀνέβουμε σὲ ὑψηλὸ βουνὸ καὶ θὰ φωνάξουμε», θὰ τὸν ὀνόμαζαν ἐπαρμένο, φανατικὸ καὶ μισαλλόδοξο.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ ἔλεγε «εἶναι ὅμως ἀνάγκη νὰ ἀντιταχθοῦμε στοὺς φλύαρους καὶ νὰ μὴ νικηθοῦμε λόγω τὴς ἀπουσίας μας», θὰ τὸν ὀνόμαζαν ἀνυπάκουο καὶ ἀψηφῶντα τὴν Σύνοδο.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ ἔλεγε «κρείσσων ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ», θὰ τὸν ἀνακήρυτταν σὲ μουτζαχεντὶν καὶ ἐχθρὸ τῆς εἰρήνης, μισάνθρωπο.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ ἔλεγε «θὰ μᾶς ζητηθεῖ νὰ λογοδοτήσουμε ὄχι γιὰ κάθε λόγο καὶ πράξη μας, ἀλλὰ γιὰ κάθε χρόνο, ἀκόμη καὶ γιὰ κάθε στιγμὴ καὶ λεπτὸ τῆς ὥρας», θὰ τὸν κατηγοροῦσαν, ὅτι ἀσκεῖ μὴ ἀδελφικὴ καὶ ἐωσφορικὴ πίεση.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ δίδασκε «Τὸ ἅγιο Πνεῦμα ἀποκαλύπτεται, φωτίζει, ζωοποιεῖ, μᾶλλον εἶναι τὸ ἴδιο φῶς καὶ ζωή», θὰ τοῦ ἔλεγαν, μὴν ξεχνᾶς τὸ Κοράνι καὶ τὴν Τορά· ὑπάρχουν πολλοὶ ὁδοὶ σωτηρίας.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ δίδασκε «ἡ μὲν ἀλήθεια εἶναι μία, τὸ δὲ ψέμα ἔχει πολλὰ πρόσωπα» θὰ τὸν κατηγοροῦσαν, ὅτι δὲν ἔχει ἀγάπη, ὅτι ἀνακηρύττει τὸν ἑαυτό του σὲ αὐθεντία, ὅτι δὲν καταλαβαίνει τί σημαίνει σεβασμὸς στὴν ἑτερότητα.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος καὶ θεολογοῦσε λέγοντας «ὁ Χριστὸς ἀποτελεῖ τὴν κεφαλὴ ἡμῶν... καὶ τὰ δογματικὰ θέματα δὲν εἶναι θέμα πλειοψηφίας» θὰ τὸν κατηγοροῦσαν, ὅτι καταφέρεται ἐναντίον τῶν Ἐπισκόπων.
Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, οἱ οἰκουμενιστὲς θὰ τὸν καθαιροῦσαν, ὕβριζαν, λοιδωροῦσαν, ὑποβίβαζαν, ἀναιροῦσαν, θὰ τὸν ἀνακήρυτταν σχισματικό, θὰ ἔστελναν ἐπιστολὴ στὴν Ἱ. Σύνοδο νὰ τοῦ κλείσει τὸ στόμα ἀλλιῶς..., θὰ τοῦ ἀφαιροῦσαν τὸν τίτλο Θεολόγος, ἀφοῦ δὲν τὸν κέρδισε στὴν Ἑσπερία, καὶ θὰ τοῦ ἀφαιροῦσαν τὸ δικαίωμα τοῦ θεολογεῖν. Αὐτὴ ἡ διαπίστωση ὅμως εἶναι ποὺ ἀναδεικνύει τὴν ἁγιότητά του.

Ταῖς πρεσβείαις τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Κλασσικὸς φιλόλογος, Ἱστορικός

KOIΜΗΘΗΚΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΖΕΤΗΣ



Ο σεμνος και αγιος μακαριστος Γενναιος Μαρτυρας μητροπολιτης Λαρισης ΘΕΟΛΟΓΟΣ που εξεβληθη απο τον θρονο του, απο φθονερους και αναισχυντους  δεσποταδες της διεστραμμενης εποχης μας και για την επιστροφη του οποιου ο αδελφος Αγωνιστης Γεωργιος Πααπαζέτης γενναιως αγωνισθηκε και βαναυσως μωλωπισθηκε απο τους κομπιδουκτορας και τους μπραβους της εκκλησιαστικης αθλιοτητας.




 Ακουστε τον Δυνατο Κοιμηθεντα Θεολογο Γεωργιο Παπαζέτη  κατα τον επικηδειο λογο του στον μακαριστο μητροπολιτη Λαρισης κ. ΘΕΟΛΟΓΟ, απο το 16,21 λεπτο και μετα.

Αλλοι πεταξαν τα οπλα τους και εγιναν ριψασπιδες. 
Ομως ο Γεωργιος Παπαζετης εμεινε μεχρι σημερα και μεχρι της τελευταιας του αναπνοης, γενναιος και  ορθιος και με εφ' οπλου την λογχην.
Αυτος ηταν ο Αγωνιστης Θεολογος της Λαρισας που αγωνιζονταν οσον ολιγοι και μαλλον σαν πρωτος εθελοντης στα χαρακωματα του Ιερου Αγωνα των Θρυλικων Αγωνιζομενων Λαρισαιων χριστιανων που εμειναν και θα μεινουν στην νεωτερα ιστορια της Εκκλησιας της Ελλαδος, ως οι Νεοϊωαννιται της εποχης μας, τους οποιους ο Μεγαλομαρτυρας Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος θαυμαζε και εξυμνουσε και τους αποκαλουσε ΑΓΙΟΥΣ και ΜΑΡΤΥΡΕΣ των οποιων τα κατορθωματα, θαυμαζει ολη η Οικουμενη.
Τους εγραφε δε τα εξης, τα οποια νομιζουμε οτι απευθυνονται και στους Αγωνιζομενους Χριστιανους της Λαρισας, που οι αγωνες τους ηταν ιδιοι και παραπλησιοι με τους Αγωνες και τις διωξεις των Ιωαννιτων της εποχης του Ιερου Χρυσοστομου:
«Μακάριοι και τρισμακάριοι υμείς…ότι τοσαύταις παλαίειν οδύναις, φόβοις, απειλαίς, δεσμωτηρίοις, απαγωγαίς, δικαστηρίοις, δημίων χερσί, συκοφαντών αναισχύντοις γλώτταις, ονείδεσι, λοιδωρίαις, σκώμμασι.
Εγγέγραπται υμών τα ονόματα εν βίβλω ζωής, μετά των αγίων κατηριθμήθητε μαρτύρων» (ΕΠΕ, 38,48)


Ναι, ενας Μαρτυρας Μεγαλος στην προαιρεσι αλλα και στην καθημερινη του αεναη δραστηριοτητα ηταν  και ο αγαπητος και πεφιλημενος αδελφος μας Θεολογος Γεωργιος Παπαζετης,  με τον οποιο ο ιστολογος μας ειχε μαζι του συχνοτατη επικοινωνια και κατα Χριστον αγαπη και φιλια. 
Μολις προχθες ειχε μαζι του την τελευταια επικοινωνια και φανηκε σ' αυτη την τελευταια του συνομιλια η φαεινοτητα της σκεψης του, αλλα και η μεγαλη του αγωνια και η  λαχταρα, να μαθη νεα για τον αγωνα και τις μαχες της σημερινης Αγωνιζομενης Εκκλησιας. 
Ο Θεος να αναπαυση τον Αγωνιστη αδελφο μας Γεωργιο και να τον παρη κοντα Του στην Βασιλεια των Ουρανων, μαζι πλεον με τον πεφιλημενο πατερα του Μαρτυρικο μητροπολιτη Λαρισης ΘΕΟΛΟΓΟ, ο οποιος λειτουργει κυκλω της Τραπεζης του Θυσιαστηριου της εν Ουρανω Βασιλειας, μαζι και με ολους τους αδικουμενους και ολους τους διωκομενους Πατερες, Αγωνιστες και Μαρτυρες της αρχαιας Εκκλησιας, αλλα και της σημερινης ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ εποχης μας.
Αναρτουμε την επικηδεια ομιλια του (πιο πανω) στον αγιο Αχιλλειο της Λαρισας που εκφωνησε κατα την κηδεια του μακαριστου μητροπολιτου Λαρισης ΘΕΟΛΟΓΟΥ απο το 16,21 λεπτο και μετα.
Ετοιμασαμε ηδη απο αρκετες μερες και σκαναραμε κειμενα του αδελφου Γεωργιου τα οποια σκοπευαμε να αναρτησουμε αλλα η καθημερινοτητα μας εκανε να αναβαλουμε την αναρτησι τους.
Εις μνημην του δημοσιευουμε ενα απο αυτα που απεστειλε στον μητροπολιτη Γορτυνος Ιερεμια, ο οποιος παραμενει στο προσκηνιο απο τις απαραδεκτες  .....κολοτουμπες του που εξευτελιζουν την Εκκλησια και τους σημερινους επισκοπους.
Και θα αναρτησουμε στη συνεχεια και αλλα.
ΣΧΟΛΙΑ: 


Αιωνία του η μνήμη. Ο Κύριος ας τον αναπαύση μετά των αγίων Του.

Φεύγουν και οι τελευταίοι της παλιάς φρουράς, οι πιστοί του Κυρίου και του Ευαγγελίου Του.

Οι σκοτεινότερες των σκοτεινών σκοτεινές δυνάμεις, που δεν είναι οι εξωτερικές νεοεποχιτικές δυνάμεις, όπως τρέμουν οι κουκουσκιάχτες, εκείνες άλλωστε θα ήταν ανίκανες να βλάψουν μια ζωντανή Εκκλησία και μια ζέουσα Πίστι, αλλά είναι οι πολυπληθείς εσωτερικές δυνάμεις της πεπτωκυϊας εκκλησίας, οι οποίες άθελά τους πραγματοποιούν και όλη την δουλειά των υλικών και πνευματικών εξωτερικών εχθρών της Εκκλησίας, οι ενδοεκκλησιαστικές σκοτεινές δυνάμεις επαναλαμβάνω, περιμένουν να κοιμηθούν και οι τελευταίοι ελάχιστοι απομείναντες υποστηρικτές του Ευαγγελίου, που ανετράφησαν και αναπνέουν με την κατήχηση "είπεν ο Κύριος" και "γράφει το Ευαγγέλιο" ώστε σταδιακά να μεταλλάξουν την άπαξ παραδοθείσα Πίστι σε εντάλματα ανθρώπων απαράδεκτων ... δεν συνεχίζω, διότι προφήτης δεν είμαι αλλά διαπιστώνοντας τί συμβαίνει στην σημερινή πραγματικότητα υπολογίζω με μαθηματική ακρίβεια τί θα επακολουθήσει: Μια άλλη θρησκεία, όπου δεν θα υπάρχουν Καντιώτηδες, Θεολόγοι, Σωτηρόπουλοι, Παπαζέτηδες που θα υπενθυμίζουν την πραγματική εκκλησία... και θα γίνει το έλα να ΜΗ δείς, ήδη το επιχειρούν αλλά αντέχουμε ακόμα... 



Τους βλεπετε και τους τρεις; 
Δεν ειχαν καμμια συστολη να επιβουν και να εφορμησουν, επανω απο το πτωμα του ΖΩΝΤΟΣ επισκοπου και μητροπολιτου Λαρισης Θεολογου και να καταλαβουν το θρονο του. 
Ετσι ...."τηρησαν" και οι τρεις το Ευαγγελιο και τους Ιερους Κανονες, που απαγορευουν ρητα και επι τη ποινη της καθαιρεσεως την ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΣΙΑ.
Και ομως απο τοτε μεχρι και σημερα τους ανεβαζουν και τους κατεβαζουν καποιοι θλιβεροι και γελοιοι τυποι, ρασοφοροι και μη, ως ...μαρτυρες και ως ταχα .....κακοπαθημενους απο τον αντιδρωντα λαο της Λαρισας που αντιδρουσε στις παρανομες και στις αντικανονικες αυτες ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ καταληψεις του θρονου της Λαρισας.
Μαλιστα τους συμπαριστατο αμεριστα και με ολα τα μεσα και η Σατανοκρατουμενη Σιδηροφραχτη Αθεη, δεξια, κεντρωα ή αριστερα κυβερνησι της καθε εποχης.

Ο πρωτος γυριζε τις νυχτες στους εθνικους δρομους και εψαχνε.....
Τι εψαχνε;

Ρωτηστε να μαθετε...
Ταυτοχρονα θησαυρισε σαν καταληψιας του θρονου της Λαρισας με χρηματα, με κτηματα και με χωραφια.
Που πηγαν ολα αυτα;
Πητε μας εσεις....

Ο δευτερος κατελαβε τον προσωποπαγη θρονο της Γουμενισσας Κιλκις και απο τοτε ποιει πολλα θαυματα και πολλα αξιοθαυμαστα πραγματα.....

Ο τριτος δε, με την ανευλογη ....ευλογια των θλιβερων Γεωργιου Καψανη και Ιερεμια Φουντα  και με τα ΜΑΤ Παπαθεμελη (που τελευταια ...πληρωσε ...πολυ ακριβα!!!!!), κατελαβε τον θρονο της Λαρισας, ΖΩΝΤΟΣ του Θεολογου και 
τη βια και τη τρομοκρατια και ....κεκλεισμενων των θυρων!!!!
...."Ενθρονισις" περιγραφομενη και προβλεπομενη και χαρακτηριζομενη ως ΚΑΤΑΛΗΨΙ και ως αθλια ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΣΙΑ,  απο τους Ιερους Κανονες και απο την ιστορια της Εκκλησιας.


 "Ω ΑΙΣΧΥΝΗ,  ΟΥΚ ΑΙΣΧΥΝΕΙ, ΟΜΙΛΩΝ ΠΕΡΙ ΑΙΣΧΥΝΗΣ;;;;;".


Οχι ενας, αλλα Τρεις επικαθημενοι εσταλησαν απο τους Αναισχυντους Σεραφειμικους αρχιερεις της ασεβειας και της ...λαμπαδουρας, στον πολυπαθο θρονο της Λαρισας και κατελαβαν τον θρονο του Γλυκυτατου Θεολογου.
Και εδω συνεπραξαν πολλοι παραγοντες και ολη η πολιτικη ....σαββουρα και η σαπιλα της πατριδας μας και του ΠΑΣΟΚ και της Νεας δημοκρατιας και σημερα του ΣΥΡΙΖΑ και του ΑΝΕΛ. 
Χατηρι και θελημα δεν χαλασαν σε κανενα απο τους τρεις εμπαθεστατους τελευταιους αρχιεπισκοπους.
ΤΡΕΙΣ στη σειρα εστειλαν, με τα ΜΑΤ και με τα ΡΟΠΑΛΑ και με τα ΜΑΧΑΙΡΙΑ "αρπαγας και λυκους" του θρονου της Λαρισας, οπως τους χαρακτηριζει ο Μεγαλομαρτυρας Χρυσοστομος τους παρομοιους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ της εποχης του, που εσπευσαν αναξιοπρεπεστα και αδιαντροπα και κατελαβαν τον θρονον του μητροπολιτου Θεολογου.
Και αυτος που σημερα επικαθηται του θρονου...γλυκο ψωμι ουτε εφαγε, ουτε και τρωει.... 
Με τετοιους μοιχεπιβατες κοινωνουν και συνεργαζονται αγαστοτατα και πολλοι σημερινοι Σιγονταροοικουμενιστες, που πρωτοστατουν στον λεγομενο, κατ΄αυτους - Ο Θεος να τον καμη!!! - "αντιοικουμενιστικο" αγωνα, που αρχισε και προχωρησε και ολο παει και ολο παει και δεν τελειωνει.....και ...αχρι καιρου και αχρι  ...καιρων!!!
Λενε και τολμουν και διαστρεβλωνουν και τον αγωνα των Αγιων Πατερων, τον Γνωστοτατο καθ΄ολη την διαδρομη της Ιστοριας της Εκκλησιας, για να δικαιολογησουν την δειλια τους, τις ηττοπαθειες και τις σκοπιμοτητες τους. 
Μεμονωμενα ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΝ ο καθενας και χωρις "στρατηγους και ...συντεταγμενα", οπως  ισχυριζονται καποιοι σημερινοι. 
Μην ψαχνετε, λοιπον, να βρητε τις αιτιες της σημερινης αφανταστης κακοδαιμονιας της Εκκλησιας.
Υπαρχουν ολα τα ιστορικα στοιχεια και ολοι οι ενοχοι του εκκλησιαστικου μας ΔΡΑΜΑΤΟΣ και με τα ονοματα τους, που θα συνεχιση, ισως και για πολλα ακομα χρονια.  
Και να ευχωμεθα - αν και αυτο μεχρι σημερα το βλεπουμε επιδεινουμενο - ο Θεος να δωση καποια μερα καποιο τερμα, γιατι αλλοιως, αν χρησιμοποιηση την Αποτομια Του, τοτε, ω τοτε,  ....αμαρτωλοι που φυγωμεν!!!! 
Ειναι δυνατον και δεν αποκλειεται, να εμφανισθη και εδω στην Ελλαδα, η εικονα των Εκκλησιων της ....Μικρας Ασιας!!!
Και ολα αυτα για την ιστορια και για γνωσι των επιγενομενων γενεων
 http://apotixisi.blogspot.gr/  ΟΔΥΣΣΕΥΣ