Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025

Κυθήρων Σεραφείμ: «Αδίκως καταδικάσθηκε ο Μητροπολίτης Πάφου Τυχικός»


Επιστολή του Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ προς τον Μητροπολίτη Πάφου Τυχικού, με αιχμές για την κανονικότητα της διαδικασίας καταδίκης του. Με επιστολή του προς τον Μητροπολίτη Πάφου κ. Τυχικό, ο Μητροπολίτης Κυθήρων και Αντικυθήρων Σεραφείμ εκφράζει τη συμπαράστασή του, αμφισβητώντας τη νομιμότητα της καταδικαστικής απόφασης. Παράλληλα, καλεί σε τήρηση των ιερών κανόνων και σε «φιλάνθρωπο ψήφο» από την Εκκλησία της Κύπρου.

                                         

                                         

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ 

ΣΕΡΑΦΕΙΜ 

Πρός 

Τόν ἄνευ τῆς προβλεπομένης νομοκανονικῆς διαδικασίας καταδικασθέντα Πανιερώτατον Μητροπολίτην Πάφου κ. Τυχικόν 

«Ἕως θανάτου ἀγώνισαι ὑπέρ τῆς ἀληθείας καί Κύριος ὁ Θεός ἡμῶν πολεμήσει ὑπέρ σοῦ» (Σοφία Σειράχ) 

Πανιερώτατε καί προσφιλέστατε ἅγιε Αδελφέ, 

Εὐλογεῖτε,

Πρό ἡμερῶν «ἀναβαίνοντες εἰς Ἱεροσόλυμα» (γρ. Κωνσταντινούπολιν) μοῦ ἐστείλατε μήνυμα ζητοῦντες εὐχάς καί προσευχάς ἀπό τήν ταπεινότητά μου. Ὁλοκαρδίως ηὐχόμην, ηὐχήθην καί εὔχομαι διά τήν εμπερίστατον Πανιερότητά Σας. 

Την Παρασκευήν 17-10-2025, μάλιστα, ἡμέραν τῆς ἐμφανίσεώς Σας ἐνώπιον τῆς Πατριαρχικῆς Ι. Συνόδου διά τήν ἐκδίκασιν τῆς ἐκκλήτου, ἐλειτουργήσαμεν εἰς τήν Ἱεράν Μονήν Ἁγίων Αναργύρων Κυθήρων, συλλειτουργούντων μοι δύο Ηγουμένων Προσκυνητῶν (ἐξ ὧν ὁ ἕνας μετά τῆς τριμελούς συνοδείας του), διά τήν εὐόδωσιν τοῦ σκοποῦ Σας καί τήν λύσιν τοῦ δράματος Σας. Εἴχομεν τήν ἐλπίδα καί προσδοκίαν ὅτι ὁ Οἰκουμ. Πατριάρχης μετά τῆς περί Αὐτόν Πατριαρχικῆς Ι. Συνόδου, ἐξετάζοντες ἐπισταμένως τήν ὑπόθεσίν Σας καί «διαπιστοῦντες, κατά τό Συνοδικόν ἀνακοινωθέν, παραλείψεις κατά τήν ἐν τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ τῆς Ἐκκλησίας Κύπρου ἐκδίκασιν τῆς ὑποθέσεως τοῦ Μητροπολίτου Τυχικοῦ ὡς πρός τάς προβλέψεις τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου αὐτῆς» θά ἀνέπεμπον τόν οἰκεῖον φάκελλον εἰς τήν Αὐτοκέφαλον Ἐκκλησίαν τῆς Κύπρου διά τήν ἐπαναξέτασιν τοῦ θέματος αὐτοῦ μέ ἀκριβῆ τήρησιν τῶν νομοκανονικῶν διατάξεων καί τῶν δικονομικῶν ὅρων τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου της Κυπριακῆς Ἐκκλησίας. Διότι, κατ' ἐγκύρους πληροφορίας, δεν πρόκειται περί ἁπλῶν καί ἀσημάντων παραλείψεων, ἀλλά περί παραθεωρήσεως τῆς ὁριζομένης ὑπό τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου δικονομίας. 

Εξώδικη διαμαρτυρία της "ΕΞΟΔΟΥ" προς τον Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης για τις ύβρεις του κατά των χριστιανών



Η «ΕΞΟΔΟΣ» ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ.


 Εξώδικη διαμαρτυρία της "ΕΞΟΔΟΥ" προς τον Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης για τις ύβρεις του κατά των χριστιανών

Η «Πανελλήνια Κίνηση κατά του Ψηφιακού Ολοκληρωτισμού»  άκουσε με λύπη όσα αμετροεπώς δήλωσε ο Σεβ. Μητροπολίτης  Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλος κατά τη διάρκεια δεξίωσης στο αστυνομικό μέγαρο, η οποία διοργανώθηκε για τον εορτασμό του προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας, Αγίου Αρτεμίου.

Αποκάλεσε όσους αντιστέκονται στην ψηφιακή σκλαβιά της Νέας Τάξης Πραγμάτων «ψυχοπαθείς»! (δείτε εδώ το video με τίς δηλώσεις του https://www.youtube.com/watch?v=p3ziB7rRa7Q)

Έτσι, κατά τον Μητροπολίτη, «ψυχοπαθείς» είναι και όσοι  παγκοσμίως τοποθετούνται κατά της ψηφιακής ταυτότητας και της αριθμοποίησης που συνεπάγεται, όντας τεκμηριωμένα προβληματισμένοι για τους κινδύνους που αυτά τα ηλεκτρονικά μέσα γεννούν για τις ελευθερίες τους και την ιδιωτικότητα.

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης : 1940 Η Υπογραφή του Θεού.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ: «Ο ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ»

 

  ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ

«Ο ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ»

(Ένας Μάρτυρας της Ορθοδοξίας, ένας προφήτης του Γένους)

Αναμφίβολα, είναι τεράστιο το ιστορικό και πνευματικό στίγμα του Παπουλάκου, διότι ως λειτουργική σύνθεση Πατριωτικού-Εθνικού και Ορθοδόξου φρονήματος, ξεπέρασε την Ιστορική σχετικότητα και αποτελεί φράγμα στη σημερινή «σύγχρονη αναθεώρηση» των Ορθόδοξων αξιών. Ήταν ένας αληθινός και σεμνός μοναχός, που ομιλούσε (πάντα) με πάθος και ιερότητα για την ορθόδοξη πίστη και για την Ελλάδα.

Χρειάζεται, σήμερα, να προσδιορίσουμε όλες τις συνάψεις που επικοινωνούν με τις παραδόσεις της Ορθοδοξίας και του Έθνους, διότι οι σημερινοί πολιτικοί (γενικά) είναι αρνητές των πατροπαράδοτων δομών, προσπαθώντας να περάσουν στους ανθρώπους (ιδίως στους νέους) την αντίληψη ότι Ορθοδοξία και Έθνος είναι συστήματα και διαδικασίες «επιβεβλημένης άγνοιας».

O ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ

Επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί, θεολόγοι, κήρυκες του θείου λόγου, πάντες φρουροί της ιεράς ποίμνης του Ιησού. Ινα τί κοιμάσθε; Λύκοι εις τα πρόβατα. Ποιοι είναι οι λύκοι; Αιρετικοί όλων των χρωμάτων και αποχρώσεων, μπήκαν εις τας Μητροπόλεις, τας ενορίας και τα σχολεία. 

Δεποτάδες, δυνάστες και διώκτες των Χριστιανών  μοιχεπιβάτες  ούτε τον  Θεό φοβούνται  αλλά ούτε τον λαό εντρέπονται, άρπαγες και πλεονέκται τον Μαμμωνά λατρεύοντες και τον λαό κατά ποικίλους τρόπους ληστεύοντες.

                                               O ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ

(Tο άρθρο είναι του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου.
Εδημοσιεύθη στο περιοδικό Χριστιανική Σπίθα τον Δεκέμβριο του 1952, φυλ. 137).
Tο αφιερώνουμε στον επίσκοπο Ηλίας Γερμανό που πολεμά τον άγιο

Ζητήματα Άμβωνος  http://www.augoustinos-kantiotis.gr/

ΧΡ. ΣΠΙΘΑ «ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ» ιστ

ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ

Επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί, θεολόγοι, κήρυκες του θείου λόγου, πάντες φρουροί της ιεράς ποίμνης του Ιησού. Ινα τί κοιμάσθε; Λύκοι εις τα πρόβατα. Ποιοι είναι οι λύκοι; Αιρετικοί όλων των χρωμάτων και αποχρώσεων, μπήκαν εις τας Μητροπόλεις, τας ενορίας και τα σχολεία.

Ποιοι είναι οι λύκοι; Άνδρες άρπαγες και πλεονέκται τον Μαμμωνά λατρεύοντες και τον λαό κατά ποικίλους τρόπους ληστεύοντες. Λύκοι κοινωνικοί. Λύκοι εκκλησιαστικοί. Λύκοι αραβικοί. Λύκων επιδρομή. Οι χιλιασταί, π.χ. οι οποίοι το 1922 εμετρώντο στα δάκτυλα της μιάς χειρός, σήμερον έφτασαν στις 12.000 άτομα, είναι διασκορπισμένοι εις όλην την χώραν και αρπάζουν καθημερινώς τα πρόβατα, τας ψυχάς.

Ποιμένες του νέου Ισραήλ. Δεν τρέμετε τας ευθύνας σας; Το ποίμνιόν σας διαλύεται και σεις;… Ακούεται η Σάλπιγξ των εσχάτων ημερών! Ποιμένες!  Εκτινάξατε εκ των βλεφάρων σας τον νυσταγμόν, αφήσατε τας φλογέρας, αρπάσατε τας σφενδόνας, καταδιώξατε τους λύκους, σώσατε το ποίμνιο, το υπολειφθέν ελάχιστον ποίμνιον…

Aλλ’ ακούω αντίρρησιν, που προέρχεται από τους λεγομένους «αγραμμάτους».

Πολύ καλά, σου λέγει ο ιερεύς της υπαίθρου, να εξέλθωμε εις πόλεμο κατά της πλάνης και της αμαρτίας. Βλέπω και εγώ το κακό που εξαπλώνεται και έφθασε εως την τελευταία καλύβη. Αλλ’ εγώ δεν είμαι πτυχιούχος ιερατικών και θεολογικών σχολών. Δεν εσπούδασα επιστήμη. Δεν γνωρίζω γράμματα πολλά. Είς αυτόν τον αγώνα υπέρ της Ορθοδοξίας τι μπορώ εγώ να προσφέρω; Τι μπορώ να κάνω;

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης, Σε γνωρίζω από την κόψη - ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΤΑΤΟ !!!

σ.σ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΤΑΤΟ !!! γράφτηκε με την καρδιά του Έλληνα και με τα συναισθήματα που πρέπει να εμπνέουν κάθε Έλληνα και να  εμφορούνται οι νέοι μας.


Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Σέ γνωρίζω ἀπό τήν κόψη


Γράφει ὁ Ἀριστείδης Δασκαλάκης

Δὲν ξέρω ἂν ἦταν ὄνειρο, ἢ πραγματικότητα. Ὅραμα, ἢ ἀποκύημα φαντασίας παιδικῆς.

Μὰ τόσο πολὺ ἐπέδρασε στὴν ψυχή μου, ποὺ χάραξε πολλὲς σελίδες τῶν τρυφερῶν μου χρόνων.

Ἦταν παραμονὴ μεγάλης ἑορτῆς. 27η Ὀκτωβρίου. Νωρὶς ξάπλωσα, γιατὶ τὸ πρωί θὰ παρήλαυνα μὲ τὸ σχολεῖο.

Προσπάθησα, μὰ δὲν μποροῦσα νὰ κοιμηθῶ. Στριφογύριζα νευρικά, ἐν ὄψει τῶν ἑορταστικῶν ἡμερῶν, τῆς χαρᾶς καὶ ἀναμονῆς τῶν ἐντυπωσιακῶν ἐκδηλώσεων.

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΦΟΥ ΤΥΧΙΚΟΣ βίντεο

 Η "σπείρα" του Φαναρίου αποδείχθηκε  αδυσώπητη και τυραννική  στον ασθενούντα Μητροπολίτη Πάφου Τυχικό  

π. Ε. Παπανικολάου ο ιατρός του Τυχικού δοξάζων το Θεό ενημερώνει τους Χριστιανούς για την υγεία του

              

Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου: Η τραγωδία ενός εκπεσόντος Επισκόπου


 


Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου

Θεολόγου- Ιατρού- συγγραφέως

Ι. Μ. Κυθήρων και Αντικυθήρων

 

Εν Κυθήροις τη 24η Οκτωβρίου 2025

 

    Με πόνο και οδύνη ψυχής παρακολουθεί τους τελευταίους μήνες όλος ο Ορθόδοξος κόσμος το συνεχιζόμενο δράμα του Επισκόπου Τυχικού. Την άδικη και αντικακονική έκπτωσή του. Τις αγωνιώδεις προσπάθειές του να δικαιωθεί, καταφεύγοντας στο Συνοδικό Δικαστήριο του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Την πλήρη καρατόμησή του από το εν λόγω Δικαστήριο. Και τέλος την κατάπτυστη δήλωση, στην οποία προφανώς τον υποχρέωσαν οι πατριαρχικοί, προκειμένου να τον διασύρουν και εξευτελίσουν, διακηρύσσοντας παράλληλα, εμμέσως πλήν σαφώς, την παντοδυναμία τους και ότι στις αποφάσεις τους δεν δεσμεύονται ούτε από εκκλησιαστικούς νόμους, ούτε από Ιερούς Κανόνες, ούτε από καταστατικούς χάρτες.  

Δέν εἶναι τυχοδιῶκτες, εἶναι πράκτορες




    Ο Επίσκοπος Τυχικός και δεξιά οι 10 Κύπριοι Αρχιερείς που αποφάσισαν την έκπτωσή του

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ  Μοναχός π. Σεραφείμ (Ζήσης) 18 Οκτωβρίου, 2025 

(α) Οἱ Ἕλληνες – Ρωμηοί εἴμαστε ἀθεράπευτα ἁπλοϊκοί (καί ἐμοῦ ἕως τινός χρόνου συμπεριλαμβανομένου). Τό ἐπιβεβαιώνει καί ὁ μακαριστός Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος (στά Ἅπαντά του) καί τό ἀποδίδει στήν γενική ἀγαθωσύνη τοῦ Γένους μας. Καί ἔτσι δέν ἐννοοῦμε νά συνειδητοποιήσουμε ποιοί πράκτορες (τῆς «Ἐπιβουλῆς») ἔχουν καταλάβει τίς ἐκκλησιαστικές Ἀρχές, σχεδόν σέ παγκόσμια κλίμακα. Γιά ὅποιον, ὅμως, γνωρίζει ἀπό κοντά ἤ ἔνδοθεν (τοῦ π. Θεοδώρου καί ἐμοῦ συμπεριλαμβανομένου) τήν νοοτροπία καί τά φρονήματα τῆς ἐκκλησιαστικῆς διοικήσεως, δέν ὑπῆρχε περίπτωση νἀ ἀθωωθεῖ ὁ Πάφου κ. Τυχικός ἤ νά ἀνατραπεῖ ἔστω καί πρός ὀλίγον χρόνου ἡ προηγηθεῖσα ἀπόφαση τῆς Συνόδου τῆς Κύπρου.

Ἀπευθύνθη τό «πρόβατον» γιά δικαιοσύνη στούς «λύκους» τοῦ Φαναρίου, ἡ ἀναισθησία τῶν ὁποίων ἔναντι τῆς δικαιοσύνης δέν κάμπτεται οὔτε ἀπό τά αἵματα καί τίς δίκαιες κατάρες τῶν ἐν Οὐκρανίᾳ (καί ἐξ αἰτίας τους) διωκομένων Ὀρθοδόξων. Στόν κ. Τυχικό «θά κόλλαγαν;»

Σταλινικές διώξεις, οι αποσιωπημένες σελίδες της ελληνικής Ιστορίας


Το ημερολόγιο έγραφε 13 Ιουνίου 1949 όταν το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού πληθυσμού της Αμπχαζίας, της Αντζαρίας και της περιφέρειας Κρασνοντάρ (Κουμπάν) στην παρευξείνια περιοχή του Καυκάσου κυριολεκτικά φορτώθηκε σε βαγόνια που προορίζονταν για ζώα. Προορισμός οι αχανείς εκτάσεις του νότιου Καζακστάν.

Σε αυτές τις δύο προτάσεις είναι συμπυκνωμένο το τελευταίο κεφάλαιο αυτού που στην ιστοριογραφία περιγράφεται ως «Σταλινικές διώξεις» – το 1949 ήταν η πιο μαζική έξοδος.

Όλα ξεκίνησαν στις 11 Δεκεμβρίου 1937, όταν ο λαϊκός κομισάριος Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΣΣΔ Νικολάι Γιεζόφ υπέγραψε το υπ’ αριθμ. 50.215 διάταγμα που αφορούσε τους Έλληνες της χώρας. Τέσσερις μέρες αργότερα ξεκίνησε η εφαρμογή του, με δεκάδες χιλιάδες φυλακίσεις και εκτελέσεις.

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025

Καθηγητής Δρ Νεκτάριος Δαπέργολας: Ποιός ἄνθρωπος μέ στοιχειώδη εὐφυΐα καί στοιχειῶδες ὀρθόδοξο κριτήριο μπορεῖ νά τούς πάρει πλέον στά σοβαρά;

                                

ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ  https://www.youtube.com/watch?v=p3ziB7rRa7Q

                                    https://www.youtube.com/watch?v=KN1W3C9k8bA

Γράφει  ο  Νεκτάριος Δαπέργολας 
Ἀποθαυμάζοντας τό…συγκινητικά ἀγαπητικό ποιμαντικό ὕφος τοῦ ἐδῶ εἰκονιζομένου κυρίου (καί φερομένου ὡς Ὀρθοδόξου ἐπισκόπου) , νά ὑπενθυμίσουμε βεβαίως ὅτι δέν εἶναι ἡ πρώτη του φορά. Προχτές ἀποκάλεσε «ψυχασθενεῖς ζηλωτές» ὅλους ὅσους ἀντιδροῦμε στόν ψηφιακό ἐφιάλτη τῆς νέας ταυτότητας καί τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ (μέσα στούς ὁποίους ἐπίσης ὑπενθυμίζω ὅτι διαρρήδην συγκαταλέγονται δύο μητροπολῖτες, οἱ Κερκύρας καί Κυθήρων, πάνω ἀπό τό μισό Ἅγιο Ὅρος, πάμπολλα ἐπίσης μοναστήρια τοῦ ἑλλαδικοῦ χώρου καί ἀκόμη ἑκατομμύρια Ἑλλήνων πολιτῶν - πιστῶν ἀλλά καί...λιγότερο πιστῶν). εδω
 
Μέ παρόμοια λόγια λοιπόν  χαρακτήριζε πρίν ἀπό 4 χρόνια καί ὅλους ὅσους ἀντιδρούσαμε στήν κορωνο-ἀπάτη καί στά μπόλια τοῦ θανάτου καί διαλαλοῦσε μέ κάθε τρόπο τήν ἐμπιστοσύνη του στήν...ἐπιστήμη. Ἀλλά βεβαίως δέν εἶναι καί ὁ μοναδικός. 


Εμίρ Κουστουρίτσα: Πολλαπλά «εγκεφαλικά» μοίρασε ο μεγάλος Σέρβος σκηνοθέτης με όσα είπε για τη woke ατζέντα

 

Εμίρ Κουστουρίτσα: Πολλαπλά «εγκεφαλικά» μοίρασε ο μεγάλος Σέρβος σκηνοθέτης με όσα είπε για τη woke ατζέντα 


Πραγματικός χείμαρρος ήταν ο Εμίρ Κουστουρίτσα στη συνέντευξη που έδωσε στα Χανιά - Περιέγραψε το woke κίνημα ως πολιτικό όπλο μείωσης του πληθυσμού

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Πολλαπλά «εγκεφαλικά» προκάλεσε στα συστημικά ΜΜΕ της χώρας μας, η συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από τα Χανιά ο κορυφαίος Σέρβος σκηνοθέτης, Εμίρ Κουστουρίτσα.

Για όσους τυχαίνει να μη γνωρίζουν τον Κουστουρίτσα, πρόκειται για τον μεγαλύτερο σκηνοθέτη των Βαλκανίων (και έναν από τους κορυφαίους της Ευρώπης), ο οποίος στις ταινίες του «πάντρεψε» αριστουργηματικά τη λαογραφία με το σινεμά, δημιουργώντας τη δική του καλλιτεχνική επανάσταση πάνω στα πονεμένα συντρίμμια της Γιουγκοσλαβίας. Ταινίες που ακροβατούν ανάμεσα στο γέλιο και το δάκρυ, με μεγάλες δόσεις βαλκάνιας «τρέλας», με σάτιρα, αλλά και με το ωμό δράμα που μόνο ο ρεαλισμός προσφέρει. Με πρωταγωνιστές απλούς καθημερινούς ανθρώπους που «παγίδευαν» τον θεατή μόνο με την ακαταμάχητη δύναμη της ζωής.

Καθηγητού Δρ. Νεκτάριου Δαπέργολα: Μετά τόν Τυχικό, ποιοί θά εἶναι οἱ ἑπόμενοι;

Header Image


 τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
                                                                                                 

     Ἐνῷ συνεχίζεται ὁ θόρυβος γιά τήν ἀναίτια, ἀντικανονική καί προκλητική ἀπομάκρυνση τοῦ μητροπολίτη Τυχικοῦ ἀπό τήν ἐκκλησιαστική διοίκηση τῆς Πάφου, καθίσταται ξεκάθαρο ὅτι οἱ προγραφές καί οἱ διώξεις δέν πρόκειται νά λήξουν ἐδῶ

. Βρισκόμαστε σέ φάση τέτοιας κλιμάκωσης τῆς οἰκουμενιστικῆς δυσωδίας καί τέτοιας ἐπιτάχυνσης τοῦ δαιμονικοῦ κατήφορου στόν ὁποῖο κουτρουβαλάει ἡ πλειονότητα τῶν ἱεραρχῶν τόσο τοῦ ἑλλαδικοῦ ὅσο καί τοῦ κυπριακοῦ χώρου, πού πλέον ἔχουν πέσει ὅλα τά προσωπεῖα. 

Καθίσταται ξεκάθαρο ὅτι οἱ ἕως χτές προβατόσχημοι λύκοι δέν εἶναι πιά προβατόσχημοι, ἀλλά σκέτοι λύκοι, καθώς ἔχουν πετάξει τίς προβιές καί ἐπιτίθενται ὀρυόμενοι καί χωρίς νά νοιάζονται πλέον οὔτε γιά τά προσχήματα, σέ μία πλήρη εἰκόνα ἀδίστακτης ἀποθράσυνσης καί ἀσυδοσίας. Καί δέν τούς νοιάζει καί ἄν παραβιάζουν ἀναφανδόν ὄχι μόνο τόν νόμο τοῦ Θεοῦ, ἀλλά καί τῶν ἀνθρώπων (π.χ. καταστατικούς χάρτες, διατάξεις ἐκκλησιαστικοῦ δικαίου κλπ).

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 8, 26-39] «ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ» 24-10-1982] (Β78)

 

Ο Λαρίσης ΘΕΟΛΟΓΟΣ με τον Γέροντα Αθανάσιο Μυτιληναίο

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 8, 26-39]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:

«ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ»

             [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 24-10-1982] (Β78)                                                                                                                     

 

    «Ἠρώτησαν αὐτὸν ἅπαν τὸ πλῆθος ἀπελθεῖν ἀπ᾿ αὐτῶν· ὁ δὲ ἀνήρ ἐδέετο αὐτοῦ εἶναι σὺν αὐτῷ».

      Από τότε, αγαπητοί μου, που ήλθε ο Κύριος εις τον κόσμον και οι άνθρωποι άκουσαν για τ΄όνομά Του, ουσιαστικά χωρίστηκαν σε δύο στρατόπεδα. Σε εκείνους που απεδέχθησαν τον Χριστόν και εις εκείνους οι οποίοι απώθησαν τον Χριστόν.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 8,26-39] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΓΕΡΓΕΣΗΝΩΝ

    


 «Κα λθόντι ατ ες τ πέραν ες τν χώραν τν Γεργεσηνν πήντησαν ατ δύο δαιμονιζόμενοι κ τν μνημείων ξερχόμενοι, χαλεπο λίαν, στε μ σχύειν τιν παρελθεν δι τς δο κείνης. κα δο κραξαν λέγοντες· τί μν κα σοί, ησο υἱὲ το Θεο; λθες δε πρ καιρο βασανίσαι μς;(:και όταν ο Κύριος ήλθε στην απέναντι όχθη, στη χώρα των Γεργεσηνών, Τον συνάντησαν δύο δαιμονισμένοι που έβγαιναν από τα μνήματα που υπήρχαν εκεί, στα οποία ευχαριστιούνταν να κατοικούν. Ήταν και οι δύο επιθετικοί και πολύ επικίνδυνοι˙ τόσο, ώστε να μην μπορεί κανείς να περάσει απ’ τον δρόμο εκείνο. Και ξαφνικά απ’ τον φόβο τους κραύγασαν δυνατά και είπαν: “Ποια σχέση υπάρχει ανάμεσα σε μας και σε σένα, Ιησού, υιέ του Θεού; Ήλθες εδώ πρόωρα, πριν από τον καιρό της παγκόσμιας κρίσεως, για να μας βασανίσεις;”)»[Ματθ.8,28-29]. 

Κυριακή ΣΤ΄ Λουκά – Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Β΄Κορ. 9,6-11]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 Μέρος πρώτο: Υπομνηματισμός στα χωρία Β΄Κορ. 9, 6-9

    «Τοῦτο δέ, ὁ σπείρων φειδομένως φειδομένως καὶ θερίσει, καὶ ὁ σπείρων ἐπ᾿ εὐλογίαις ἐπ᾿ εὐλογίαις καὶ θερίσει (:Και πρέπει να γνωρίζετε και αυτό, ότι εκείνος που στο χωράφι του σπέρνει με τσιγκουνιά λιγοστό σπόρο, θα θερίσει και λίγο σιτάρι, ενώ εκείνος που σπέρνει άφθονο σπόρο, άφθονα και θα θερίσει)»[Β΄Κορ. 9,6].

Κυριακή ΣΤ΄ Λουκά - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο

 


ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 8,26-39]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ  ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΓΕΡΓΕΣΗΝΩΝ

     «Καὶ ἐλθόντι αὐτῷ εἰς τὸ πέραν εἰς τὴν χώραν τῶν Γεργεσηνῶν ὑπήντησαν αὐτῷ δύο δαιμονιζόμενοι ἐκ τῶν μνημείων ἐξερχόμενοι, χαλεποὶ λίαν, ὥστε μὴ ἰσχύειν τινὰ παρελθεῖν διὰ τῆς ὁδοῦ ἐκείνης. καὶ ἰδοὺ ἔκραξαν λέγοντες· τί ἡμῖν καὶ σοί, Ἰησοῦ υἱὲ τοῦ Θεοῦ; ἦλθες ὧδε πρὸ καιροῦ βασανίσαι ἡμᾶς;

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Κυριακή ΣΤ΄ Λουκά -«Η αρνητική στάσις μιας πόλεως» 22-10-2000 - Β424

 

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[: Λουκά 8,26-39]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

      σχετικά με την ευαγγελική περικοπή της Κυριακής ΣΤ΄ Λουκά με θέμα:

«Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΙΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ»

            [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 22-10-2000] Β424

    Ο Κύριος, αγαπητοί μου, μαζί με τους μαθητάς Του κατέπλευσε με πλοιάριο απέναντι από τη Γαλιλαία, ανατολικά, στην περιοχή των Γεργεσηνών. Τα Γέργεσα ή Γάδαρα, ήταν πόλις της Δεκαπόλεως της Παλαιστίνης και κατοικούσαν εκεί κυρίως Έλληνες. Μη σας κάνει εντύπωση. Λέγεται μάλιστα ότι αυτοί οι Έλληνες εκεί ήσαν επίγονοι εκ των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Είναι γνωστό πού πέθανε ο Μέγας Αλέξανδρος και το στράτευμά του έμεινε σκορπισμένο από δω και από εκεί, εγκατεστάθησαν οι άνθρωποι κ.λπ. Έτσι θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ζωή των κατοίκων ήταν απρόσεκτη· α φού μάλιστα έτρεφαν χοίρους, πράγμα που απαγορευόταν βεβαίως στους Εβραίους.Έτσι ακόμη μπορούμε να κατανοήσουμε και την παρουσία δαιμονιζομένων ανθρώπων.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Γαλ.1,11-19] «ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΖΕΙΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΩΣ ΟΡΘΑ;» 21-10-1990 [Β 241]

 


                                          ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Γαλ.1,11-19]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                           με θέμα:

    «ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ  ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΖΕΙΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΩΣ ΟΡΘΑ;»

            [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 21-10-1990]  [Β 241]

 

       Ο Απόστολος Παύλος, αγαπητοί μου, εις την προς Γαλάτας επιστολή του, που ανεγνώσθη προηγουμένως, μας δίδει την ευκαιρία να κάνομε μερικές σκέψεις οικοδομητικές. Η αιτία που έγραψε την επιστολή αυτή ήταν ότι μερικοί εξ Ιουδαίων Χριστιανοί, μετά από την αποχώρηση του Παύλου από τις εκκλησίες της Γαλατίας – η Γαλατία ήταν μία μεγάλη περιοχή, επαρχία ήτο της Μικράς Ασίας- άρχισαν αυτοί να καταρρακώνουν το κύρος του το αποστολικόν και να τονίζουν και να λέγουν ότι «για να γίνεις Χριστιανός, πρέπει προηγουμένως να περάσεις από τον Ιουδαϊσμόν· να τηρήσεις και να τηρείς τις νομικές διατάξεις της Παλαιάς Διαθήκης και ιδιαιτέρως μάλιστα την περιτομήν». Δηλαδή να μετέλθει κανείς την περιτομή. Να περιτμηθεί. Αυτό θα πει «να περάσει από τον Ιουδαϊσμόν», και κατόπιν να περάσει στον Χριστιανισμόν.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου : ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[: Λουκά 8,26-39] «ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΝ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΥ» 20-10-1996] (Β 346)



                              ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ
[: Λουκά 8,26-39]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                με θέμα:

                    «ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΝ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΥ»

 

          [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 20-10-1996] (Β 346)

 

      Μας καταλαμβάνει φόβος, αγαπητοί μου, κάθε φορά που έχομε ευαγγελική περικοπή, που αναφέρεται εις τους δαίμονες και τους δαιμονισμένους ανθρώπους, δηλαδή θύματα των δαιμόνων.

     Ο Κύριος είχε περάσει στην ανατολική όχθη της λίμνης Γενησαρέτ, ακριβώς για να συναντήσει αυτόν τον περιγραφόμενον δαιμονισμένον άνδρα, που ακούσαμε στην ευαγγελική περικοπή. Και τον ελευθέρωσε. Και όπως γράφει ο ευαγγελιστής Ιωάννης: «Εἰς τοῦτο ἐφανερώθη ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ἵνα λύσῃ τὰ ἔργα τοῦ διαβόλου». Γι'αυτό φανερώθηκε. Για να λύσει τα έργα του διαβόλου. Και έργο του διαβόλου είναι να κατέχει την κτίσιν και τον άνθρωπο. Και να εμποδίζει την επέμβαση του Θεού. Και η άλογος κτίσις δαιμονίζεται πάντοτε για καταστροφή. Και πρόχειρο παράδειγμα, ο δαιμονισμός των δύο χιλιάδων χοίρων που απεπνίγησαν εις την λίμνην.

Ὀκτώ εἰλικρινεῖς ἀπορίες ἁπλῶν πιστῶν πάνω στήν πρόσφατη ἀπόφαση τῆς Συνόδου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου γιά τόν μητροπολίτη Πάφου κ.Τυχικό.

 

 

1. Ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς Χριστός εἶναι ἡ ΑΛΗΘΕΙΑ. Ἡ πρόσφατη σύνοδος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου  συντάχθηκε μέ τήν Ἀλήθεια;

2. Ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς Χριστός εἶναι ἡ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Ἡ πρόσφατη σύνοδος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου  συντάχθηκε μέ τήν Δικαιοσύνη;

3. Τί χειρότερο ἔκανε ὁ  Πόντιος Πιλᾶτος πού  ἐνῶ γνώριζε τήν ἀθωότητα τοῦ Χριστοῦ, ἐπέλεξε νά "νίψει τάς χεῖρας του";

4. Γιατί τό Φανάρι δέν τόλμησε κἄν νά προτείνει τό ἐλάχιστο αὐτονόητο; Ἐφόσον ἡ διαδικασία τῆς δίκης ὑπῆρξε διάτρητη νομικά, γιατί δέν  ἐπέστρεψε τήν ὑπόθεση στήν ἐκκλησία τῆς Κύπρου για νά γίνει σωστά ἡ ὅλη  διαδικασία: Κατηγορητήριο, ἀπολογία, σωστή ἀνακριτική καί ἀκροαματική  διαδικασία, αἰτιολογημένη ἀπόφαση μέ βάση τούς ἱερούς κανόνες;