Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

“ΟΣΙΟΠΟΙΗΣΙΣ” ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (= Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ)

                                   

                                                                                                              Μοσχοβία 9/4/24 

  Ἆρον , Ἄρειον-Μηστοτάκην ἀφ’ ἡμῶν 

ΟΣΙΟΠΟΙΗΣΙΣ” ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (= Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ) 

 Ἀστραποβόλα” ἀτενίζει τό ἄγαλμα τῆς Σφιγγός

Γράφει ο θεολόγος Παναγιώτης 

 Κοσμίδης 

 

{Προσκυνοῦν μόνο τόν Βασιλέα Χριστό}

 [Τρόμος στόν Ἡρώδη]: «Ἰδοὺ // μάγοι ἀπὸ ἀνατολῶν // παρεγένοντο εἰς Ἱεροσόλυμα λέγοντες͵ // Ποῦ ἐστιν τεχθεὶς βασιλεὺς τῶν Ἰουδαίων; // εἴδομεν γὰρ αὐτοῦ τὸν ἀστέρα ἐν τῇ ἀνατολῇ // καὶ ἤλθομεν προσκυνῆσαι αὐτῷ» (Ματθ. β’ 1-2).

[Σφαγιασμός ἄνευ αἰδοῦς]: [Καί ξαφνικά, // σοφοί μάγοι ἀπό τήν ἀνατολή, // ἔφθασαν στά Ἱεροσόλυμα, // (στά παλάτια τοῦ σφαγέα Ἡρώδη), // καί διεκήρυττον πώς ἀναζητοῦν τόν τόπο //  τοῦ Νεογεννήτου Βασιλέως τοῦ κόσμου. // Διότι ἀνακαλύψαμε τόν Βασιλικό του ἀστέρα στήν ἀνατολή // καί προσήλθαμε νά τόν προσκυνήσουμε].

 

Α. Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Μ. ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

 

i.       [Σφίγγα θωρεῖ Κυρ. Μητσοτάκη, ὡς Ἀλέξανδρο ἤ Ναπολέοντα]

Τρεῖς μέγιστοι ἡγέτες, πού ἄλλαξαν τήν ροή τοῦ κόσμου, στάθηκαν μέ ὕφος ἀγέρωγο ἀντίκρυ στό μνημεῖο τῆς περιφήμου Σφίγγας τῆς Αἰγύπτου.

-Τό ἀστραφτερό βλέμμα τοῦ μεγίστου κατακτητοῦ Ἀλεξάνδρου, συνήντησε τό πέτρινο βλέμμα τοῦ τερατώδους ἀγάλματος. Τί διελογίζετο ἆραγε, ἐκεῖνος ὁ θυελώδης Ἕλληνας;

-Τό ἀτσαλένιο βλέμμα, τοῦ ἐκ Μάνης Μεγάλου Ναπολέοντος, μετά ἀπό 2.100 ἔτη, τό 1798 μ.Χ., διεσταυρώθη μέ τόν ὀφθαλμό τοῦ Αἰγυπτικοῦ μνημείου. Τί ἆραγε ὁραματισμούς πλέκει ὁ ἡφαιστειώδης ἐκεῖνος Βοναπάρτης;

Οἱ ἐμπνευσμένοι ἱστορικοί, καί οἱ ζωγράφοι, μέ ἐνάργεια καταγράφουν μέσα στά μάτια τῶν δύο ἐκείνων μορφῶν, ὅλες τίς μάχες, τούς θριάμβους καί τίς πρωτόφαντες κατακτήσεις τους.

Ἀγνοοῦμε ἐάν, ὁ μέγιστος σέ ἀξία καί κατακτήσεις, συγκρινόμενος μέ τόν “μικρό Ἀλέξανδρο καί τόν “ἄσημο Ναπολέοντα, διεσταύρωσε τό βλέμμα του μέ ἐκεῖνο τῆς Σφιγγός. Σ’ ἐνατίνισι, ὁραματιζόμεθα τήν ἀπολαυστική συνάντησι.

-Ἰδού, “Ἀστραποβόλος”, ἀνοικτομάτης, ὁ “πρωθυπουργεύων”, Κυρ. Μητσοτάκης. Εἰσβάλλει κυριαρχικά καί ἐπιβλητικά, μέσα στούς λίθινους ὀφθαλμούς τοῦ ἀρχαϊκοῦ αἰωνοβίου κομψοτεχνήματος.

-Ποιός εἶμαι ἐγώ; Ἀσφαλῶς θά μέ γνωρίζης, γιά τά ἐσθλά κατορθώματά μου διεκήρυξε. Ἀκόμη καί τήν ἀνθρωπίνη φύσι, μετέβαλα, μεταστοιχείωσα, μετήλλαξα,  διά πρωτοπορειακοῦ νεωτεριστικοῦ καί ἐμπνευσμένου ψηφίσματος.

-Καί πάραυτα, πάγωσε, θόλωσε, τόμαξε τό πέτρινο βλέμμα τοῦ θηρίου ἀπό φόβο καί σκιάξιμο, γιά τό μεγαλεῖο τοῦ ἡγέταρου.  

Στή συνέχεια, ὁ Ἄναξ, ἀνεχώρησε, ἀλαζονικά, γιά τήν ἔρημο καί γιά τό Μαντεῖο τοῦ Σίβα. Καβαλικεύοντας τόν Βουκεφάλα, συγνώμην, τό πρωθυπουργικό ἀεροσκάφος. Ἐνδεδυμένος τόν αὐτοκρατορικό μανδύα τοῦ Ναπολέοντος καί τήν κορώνα του. Μέ τήν πανοπλία τοῦ μεγίστου Κατακτητοῦ Ἀλεξάνδρου.

[Ἀποκάλυψις 1]: Φαίνεται πώς, στό συγκεκριμένο ταξίδι (16/3/24), ὁ “πρωθυπουργεύων”, δέν ἐπεσκεύθη τό παλαίφατο  σεβάσμιο Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας. Οὔτε ἔσκυψε νά λάβη εὐχή ἀπό τόν φίλο του Κρητικό Πατριάρχη, τόν Θεόδωρο Β’ (κατά κόσμον Νικόλαο Χορευτάκη).

Αὐτόν, ὁ ὁποῖος προέβη σέ ἀμφίσημες δηλώσεις, γιά τό “Σοδομονομοθέτημα” τῶν Λοατκι+ τοῦ Κυρ. Μητσοτάκη. Ὑπενθυμίζουμε πώς, ὁ ἐν λόγω Προκαθήμενος, προωθήθηκε στό Θρόνο (2004), ἐπί Κων. Καραμανλῆ (ἀνεψιοῦ), μά πρωτίστως προεβλήθη ἀπό τό τζάκι τῶν “Μητσοτάκηδων”.

 

ii.    [Ἐκπληκτική θερμόψυχρη πηγή στήν ὄασι]

Ἀλέξανδρος ξεκίνησε τήν πορεία του πρός τό ἱερό τοῦ Ἄμμωνος Διός (331 π.Χ.). Τοῦ ἐπέστησαν τήν προσοχή γιά τόν κίνδυνο, ἀπό τούς ἀνέμους καί τή λειψυδρία. Ἐκεῖνος τό ἀπετόλμησε. Οἱ ἄνεμοι τούς ἀπείλησαν, ἀλλά εὐτυχῶς, ξέσπασε καταιγίδα καί ἀπηλάγησαν ἀπό τήν θανατηφόρο ἀνυδρία.

Στή συνέχεια, δύο κοράκια, τούς ὡδηγοῦσαν πρός τό ἱερό. Ἐκεῖ ὁ περίφημος Ἑλληνιστής φιλόσοφος καί ἱερέας Ψάμμων,  ἐξεφώνησε τό περίφημο σύνθημα “Πα-Διός.

-Τέλος, εἶμαι παιδί τοῦ Δία, ἀπεφάνθη ἀμέσως ὁ μεγαλοφυής Στρατηλάτης, εἶμαι ἀνίκητος, θά κατακτήσω τόν κόσμο.

Στό ἐν λόγω ἱερό, ὑπῆρχε μία θαυμαστή πηγή. Τό μεσημέρι ἀνέβλυζε ψυχρό νερό καί μετά τή δύσι, θερμό, ἕως τά μεσάνυκτα. Στήν συνέχεια, ἄρχιζε νά ἐπαναλαμβάνεται ὁ ἴδιος ἡμερήσιος κύκλος. Καί πάλι ἄρχιζε νά ψύχεται.

Ἆραγε ὁ πρωθυπουργεύων, μετέβη στήν Σίβα, γιά νά διαπιστώση τά τοῦ ὕδατος θαυμάσια ἤ νά παραλάβη ἀνάλογο “τεκνοθεσία”, “ὁσιοποίησι”, μέ ἐκείνη τοῦ Ἐκπληκτικοῦ Ἀνδρός;

 

iii.  [Ἐξαίσια, Ἁγιάσματα Προσκυνημάτων]

Παρεπιπτόντως, μελετῶντας συναξάρια καί ἡμερολόγια, λίαν ἀξιόπιστα, ἀνακαλύψαμε πώς, ἀνάλογο περιστατικό καταγράφεται, σέ προσκύνημα, στήν Κεντρική Ἑλλάδα. Ἐκεῖ, στίς 29 Αὐγούστου, ἑορτή τῆς ἀποτομῆς τοῦ Τιμίου Προδρόμου, οἱ νεαρές κοπέλλες ἀπό ὁλόκληρο τό ἐκτεταμένο χωριό, λίαν πρωΐ, τελοῦσαν προσκυνηματική πορεία, μυροφόρων. Πορευόταν, ἀμίλητες καί μέ ἐσωτερική προσευχή. Σέ τοποθεσία, λίγο πιό πάνω ἀπό τόν Ἅγ. Ἰωάννη, “μιλοῦσαν” τά λίθινα ἐρείπια, ἄλλου παλαιοῦ Ἱ. Ναοῦ, πρός τιμήν τοῦ Δεσπότου Χριστοῦ. Οἱ κοπέλλες, ἀφοῦ ἀντλοῦσαν ἁγιασμένο κρυστάλλινο νερό, ὡς ἡ Σαμαρίτισσα καί ἐπέστρεφαν. Στή συνέχεια, ἕως τό μεσημέρι, ἡ εὐλογημένή πηγή εἶχε ἐντελῶς ἀποστερέψει καί δέν ἀπέδιδε οὔτε σταγόνα νερό.

Κάποιος φιλομαθής “ἄθεος”, κάτοικος τοῦ χωριοῦ, πού ἐρευνοῦσε τό θαῦμα νά συντελεῖται ἐπαναλαμβανόμεον ἐπί ἔτη πολλά, ἀποροῦσε καί συγκλονιζόταν.

-Μά πῶς εἶναι δυνατόν, νά συνταλεῖται αὐτό τό παράξενο φαινόμενο; Τά νερά πού ἐκχέονται ἀπό τά χιονισμένα ψηλά βουνά μας, δέν διαθέτουν οὔτε βάνες, οὔτε καί χρονοδιακόπτες. Προφανῶς, κάτι ὑπερβατικό καί θεϊκό συμβαίνει. Οἱ ἀποδείξεις εἶναι ἀτράντακτες. Ὁ Χριστός μᾶς δίδει σημάδια πίστεως καί εὐλαβείας.

 

iv.   [Ἀλέξανδρε, χρίεσαι Παῖ(δί)-Διός]

Λοιπόν, ἐπανερχόμεθα. Ὁ “μικρός” Ἀλέξανδρος μεταβαίνει εἰς τό ἱερό τοῦ Ἄμμωνος Διός, στήν Αἴγυπτο (331 π.Χ.). Τόν ὑποδέχεται μέ βασιλικές τιμές ὁ ἱερεύς Ψάμμων ὁ καί ἑλληνιστής Φιλόσοφος:

-Καλῶς τό παιδίο, τόν προσεφώνησε, καθότι ἐκεῖνος ἦτο τότε νεαρός, μόλις 26 ἐτῶν!

-Ναί πατέρα, γυιός σου θέλω νἄμαι, ἀπεκρίθη μέ μεγάλο σεβασμό ὁ βασιλεύς!

-Δός μου, παρακαλῶ, τήν ἀρχή τοῦ κόσμου!

Ἄλλη ἐκδοχή ἤ μᾶλλον συνδυασμένη ἐκδοχή:

Ὁ μή γνωρίζων ἄριστα Ἑλληνικά ἱερεύς, προσθέτοντας ἕνα τελικό “ς”, τόν ἀπεκάλεσε ἀντί “παιδίο”, “παιδίος”. Τότε ὁ μαθητής τοῦ Ἀριστοτέλους, μέ τήν εὐστροφία του, ἅπραξε τήν εὐκαιρία καί ἀπεφάνθη. Ναί, μέ προσεφώνησε ὡς “Παῖ-Διός”! Εἶμαι λοιπόν παιδί τοῦ Δία, θά κατακτήσω τόν κόσμο.

-Καλῶς τό παι-δίος!

-Ναί εἶμαι παιδί τοῦ Διός.

-Ναί πατέρα, γυιός σου θέλω νἄμαι!

-Δός μου τήν ἀρχή τοῦ κόσμου!

[Ἀποκάλυψις 2]: Ὁ νέος Ἀλέξανδρος, ὁ Ροζέ, ἐπεσκέφθη, πρότριτα (2/4/24), τήν Ἱ. Μονή τοῦ Μεγάλου Σπηλαίου, ὅπου φυλάσσεται τό Λάβαρο τῆς Ἐπαναστάσεως.

Ὁ Καθηγούμενος καί ἡ ὅλη ἀδελφότης ἀπέπεμψαν σκαιότατα τόν ἀφορισμένο Σοδομονομοθέτη Κυρ. Μητσοτάκη. Οὔτε σήμαναν τιμητικά τίς καμπάνες καί τά σήμαντρα, οὔτε κἄν τόν ἐδέχθησαν φιλοφρόνως. Οὔτε κἄν τοῦ μίλησαν. Τόν ἐξευτέλισαν καθώς τού ἄξιζε.

              

v.     [Καί ὁ “Ροζέ” στό ἱερό τοῦ Ἄμμωνος Δία]

Καί ὁ μέγας ἡγέτης, ὁ Ροζέ “πρωθυπουργεύων”, πραγματοποίησε ἀνάλογο, μέ τόν Ἀλέξανδρο περιδόξαστο ταξίδι στήν ἔρημο Σίβα.

Ἡ ἔρημος τῆς Σίβα (Σίουα) βρίσκεται στά ὅρια τῆς Αἰγύπτου μέ τή Λιβύη. Ἀπέχει 1.000 χλμ. ἀπό τό Κάϊρο καί 300 χλμ. ἀπό τίς ἀκτές τῆς Μεσογείου. Στή ὅασι τοῦ Σίβα διασώζοντα τά ἐρείπια ἀπό τό ἀρχαῖο Ἱερό τοῦ Ἄμμωνος Διός ἤ Ρά, τοῦ πατέρα τῶν “θεῶν” τῆς Αἰγύπτου.

Ἀναφέραμε ἤδη, ὅτι τό ἐπισκέφθη ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος τό 331 π.Χ., πού ἀπέσπασε τεχνιέντως τήν υἱοθεσία ἀπό τόν Δία. Λένε πώς, προετίθετο, μετά τόν θάνατό του, νά ἐνταφιασθῆ ἐκεῖ. Τήν ἐπιθυμία του αὐτή τήν κατεῖχαν ὅλοι οἱ Στρατηγοί του καί μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Πτολεμαῖος, πού βασίλευε, στήν Αἴγυπτο.

Ἐπικαίρως, ἀπολαύσαμε ἕνα ἀκόμη ἐθνικό μεγαλεῖο. Συγκεκριμένα ὁ Κυρ. Μητσοτάκης, εἶχε προγραμματισμένη συνάντησι μέ τόν πρόεδρο τῆς Αἰγύπτου Ἄλ Σίσι. Μετέβη στήν Αἴγυπτο (16/3/24), καθιππεύοντας τόν Βουκεφάλα καί ὄχι τό πρωθυπουργικό ἀεροσκάφος, προσγειώθηκε στό ἀεροδρόμιο τῆς Ὀάσεως τοῦ Σίβα (HESW/HE24). Λαμπρά μεγαλεῖα καί δόξες!

Ἐκεῖ, o “πρωθυπουργεύων”, μαζί μέ τή σύζυγό του καί ἕνα φιλικό ζευγάρι, πραγματοποίησαν, ταπεινοφρόνως, διήμερες μυστηριακές τελετουργίες, ὄχι διακοπές, σέ ὑπερπολυτελές ξενοδοχεῖο. Γιά τό λόγο ὅτι, σ’ αὐτό  ἡ διαμονή ἐγγίζει ἀκόμη καί τά 1.500 εὐρώ ἀνά διανυκτέρευσι.

Χωρίς ἀμφιβολία, θά παρέλαβε χρησμούς, γιά τό ταχύτατο γκρέμισμά του.

[Ἀποκάλυψις 3]: “Ἐνημερωθήκαμε” βασίμως, πώς, καί ὁ Ροζέ πολιτικός ἐζήτησε νά κατασκευασθῆ, ἐκεῖ στή Σίβα, ἐπειγόντως, ὁ Μεγαπρεπέστατος “πολιτικός τους “Τύμβος””.

 

Β. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΜΥΘΙΚΩΝ ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΩΝ

 

vi.   [Πλάτων: Ἐξιδανίκευσις ΛΟΑΤΚΙ+, μέ “Γανυμήδη”]

Πόσα παιδιά ἆραγε ἀπέκτησε ὁ Δίας; Μαζί μέ τά ὑπόλοιπα στό τέλος καί τόν Ἀλέξανδρο; Καί χωρίς καμιά ἀμφιβολία, καί τόν “Πρωθυπουργεύοντα” Κυρ. Μητσοτάκη, σέ μυστηριακή μυστικιστική τελετουργία (16/3/24); Ἀστειευόμεθα.

Ὁ Δίας, τῆς ἀρχαίας μυθολογίας, κρατοῦσε, κεραυνό καί μοιχεία. Μέ βάσι τήν Ἑλληνική γραμματεία, αὐτός ὁ σαρκολάτρης θεός, ἀπέκτησε μέ θεές καί θνητές, ἑξήντα ἕνα (61) περίπου ἐξώγαμα τέκνα καί θυγατέρες καί μερικά ἄλλα, τά ὁποῖα πρόφτασε καί τά θανάτωσε ἡ σύζυγός τους, ἡ Ἥρα. Ὅλα τά ἀπέκτησε, κρυπτόμενος καί δώδεκα (12) φορές μετασχηματιζόμενος, σέ ζῶο, π.χ. κύκνο, ἀετό ἤ σέ πῦρ, χρυσή βροχή κ.τ.λ..

Στόν σημερινό παγκόσμιο χῶρο τῶν ἀθέων τῶν διεφθαρμένων καί τῶν διεστραμμένων οἱ ψευδάρχοντες δικαιώνουν, ἐξυψώνουν τόν νεφεληγερέτη μοιψό Δία. Ἀποποινικοποιοῦν τίς μοιχεῖες, ἀλλά καί τίς μιαρές ὁμοφυλοφιλίες, σύμφωνα μέ τόν μῦθο τοῦ “Γανυμήδη”.

Ὁ Γανυμήδης, ὑπῆρξε γιός τοῦ Τρωός, βασιλιᾶ τῆς Τροίας, ἀπό τόν ὁποῖο ἔλαβε τό ὄνομά της ἡ Τροία. Κατά τόν Ὅμηρο, «Ὁ Γανυμήδης ἦτο ὁ ὡραιότερος ἀπό τούς θνητούς, γιά αὐτό τό λόγο, ἀπήχθη ἀπό τούς θεούς, ὥστε νά κατασταθῆ ὡς οἰνοφόρος τοῦ Διός, καταλαμβάνοντας τήν θέσι πού κατεῖχε ἡ Ἤβη. Γιά τήν ἀπίστευτη ὀμορφιά του κατετάχθη ἀνάμεσα στούς ἀθάνατους» (Ὅμηρος, Ἰλιάδα, Ραψωδία Υ, στ. 233-235).

Πλάτων στούς Νόμους του (630-c-d), κατακεραυνώνει τούς Κρητικούς, ὅτι προφανῶς, ἐπινόησαν τόν μῦθο, γιά νά δικαιολογήσουν ἄθλιες "ἀνήθικες σεξουαλικές συμπεριφορές".  Ἐστόχευαν στό νά “ξιδανικεύσουν, τίς χυδαῖες αἰσχρότητες. Κατά ἕνα τρόπο, τήν ὁμοφυλοφιλια, ἀλλά, ἀκόμη καί αὐτή τήν  ἀποκρουστική μιαρότητα τῆς παιδεραστίας.

Ὅλως παραδόξως, στίς 15/2/24, 175 ροζέ δουλόφρονες, σκιώδεις βολευταί ἐπανέφεραν στό προσκήνιο τόν Γανυμήδη, μέ τόν Σοδομονόμο. Μέ ἀρχηγούς τρεῖς φαιδρούς “Ἀντι-Κρητικούς”: Τόν Κυρ. Μητσοτάκη, τόν πρωτοστάτη “πρωθυπουργεύοντα”. Καί τόν προκλητικό Στέφ. Κασσελάκη, πού παντρεύτηκε χυδαιότατα μέ ἄνδρα καί τόν ἕτερο. Καί τόν Νικ. Ἀνδρουλάκη. Ἐπεκρότησε δέ καί προσυπέγραψε τό δρᾶμα, μέ ἐκδηλώσεις ἐνθουσιασμοῦ, καί γυναίκα, πού μετοικεῖ ἀπό τά Ἀνάκτορα.

 

vii.  [Δέν προσκυνῶ, μένω κατά ἕνα φιλί πτωχότερος]

Μετά τήν κατάκτησι τῆς Ἀσίας ἀπό τόν Ἀλέξανδρο, οἱ μέν Βάρβαροι λαοί τόν προσκυνοῦσαν, ὡς θεό, ἀλλά ὄχι καί οἱ Ἕλληνες.

Διωργανώθη λοιπόν μία τελετουργία, ὥστε νά ἐπιβληθῆ ἡ ἀνάλογος προσκύνησις καί ἀπό τούς Ἕλληνες. Σέ ἐπίσημο τράπεζα ὁ Ἀλέξανδρος, ὕψωνε πρόποσι, γιά τόν κάθε ἕνα ἀπό τούς φίλους του, στρατηγούς, φιλοσόφους καί ἐπιλέκτους συνδαιτημόνες.

Ὁ τιμώμενος, ἀφοῦ ἄδειαζε τό ποτήρι του, προσκυνοῦσε τόν Ἀλέξανδρο καί αὐτός, ὡς ἀνταπόδομα, τόν ἀσπαζόταν.

Ὁ Φιλόσοφος Καλλισθένης, ἀνεψιός τοῦ Ἀριστοτέλους, ἄδειασε τό ποτήρι, ἀλλά δέν προσεκύνησε, καθότι, δῆθεν τοῦ διέφυγε.

Ὁ Ἀλέξανδρος, προσεποιήθη πώς, δέν τό ἀντελήφθη καί ἐκινήθη νά τόν ἀγκαλιάση.

Τότε ἀκριβῶς, πετάχτηκε ἕνας κόλαξ ἑταῖρος, μέ δηλητήριο:

-Μήν τόν φιλᾶς βασιλιᾶ, δέν προσεκύνησε. Ὁ Ἀλέξανδρος πλέον ἀναγκαστικά, ἔκλεισε τήν ἀγκαλιά του. Ὁ Καλλισθένης, ἀνεχώρησε μονολογῶντας.

-Φεύγω κατά ἕνα φιλί πτωχότερος.

 

viii. [Μπρούμητα προσκύνησαν τόν Πατρ. Βαρθολομαῖο]

Ἀνάλογες φαιδρότητες διωργανώνουν καί στό Φανάρι. Σέ ἐπίσημες ἐπισκέψεις, ὅλοι, κληρικοί καί λαϊκοί, πλήν τῶν Ἐπισκόπων, πέφτουν μπρούμητα καί “προσκυνοῦν” τόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Γιατί τἄχα, αὐτό ἀποτελεῖ παραδοσιακή τάξι!

Αὐτόν τόν ἐξευτελισμό, ὑπέστη καί ὁ Χριστόδουλος κατά τήν ἐπίσκεψί του στό Φανάρι (τό 1998). Ἅπαντες οἱ συνεργάτες του, εὐτελίσθησαν καί προσεκύνησαν τόν ἀλαζοντικό “νεό-παπα” τοῦ Βοσπόρου. Μερικοί βέβαια συνεργοί, προεῖδαν τήν λοιδορία. Δέν ἀκολούθησαν τήν πένθιμη ἐκείνη συνοδεία τῆς χλεύης.

Καί δεύτερο ἐξευτελισμό, σέ πρωτόφαντο παγκόσμιο τηλεοπτική μετάδοσι (τό 2004), μέ θυμιατά, πετραχήλια καί μόφορα, ὑπέστη ὁ Προκαθήμενος Ἑλλάδος, ἀπό τόν ἐν λόγω Ρασοφοροῦντα. Τοῦ  Χριστοδούλου, τοῦ ἐπεβλήθη ἡ ποινή τῆς ἀντικανονικῆς φαιδρᾶς “ἀκοινωνησίας”, μέ γελοῖο καί προσβλητικό τρόπο.

Πλεῖστοι, προβατόσχημοι λύκοι, λυκοποιμένες, νόθοι ρασοφόροι καί τυραννῖσκοι, δέν πιθηκίζουν τά ἀνάλογα αἰσχρά καί ἄθλια τοῦ αἰῶνος τούτου τοῦ ἀπατεῶνος;

 

ix.   [Τοῦ ἐπιτρέπουμε νά ἀποκαλεῖται “θεός”]

Ὅπως ἤδη καταχωρήσαμε, ὁ Ἀλέξανδρος ἀπεδέχθη, ἑκών-ἄκων, νά τοῦ ἀποδίδουν τιμές θεοῦ, τόσο οἱ βάρβαροι, ὅσο καί οἱ Ἕλληνες.

Ἀπέστειλε λοιπόν διάταγμα καί στήν μητροπολιτική Ἑλλάδα, ὥστε νά ἐγκρίνουν “ψήφισμα καί νά τόν “ἀνακηρύξουν” ὡς θεό.

Τότε, Στήν Ἀθήνα, ὁ ρήτωρ Δημάδης, ἐλοιδώρησε καυστικά τήν ἀσεβῆ ἀπαίτησι:

Ἐπιτρέπουμε στόν Ἀλέξανδρο, ἐάν τό ἐπιθυμῆ, νά ἀποκαλεῖται θεός» (Πλουτάρχου “Ἀποφθέγματα Λακωνικά”).

Προφανῶς, τό θανατηφόρο ἀτόπημα τοῦ Ἀλεξάνδρου, πέραν τῆς γεωπολιτικῆς σκοπιμότητος, κινεῖται καί σέ ἄλλα ἐπίπεδα πιό ὑπερβατικά. Καί αὐτό, τοῦ ἐπέφερε τήν ταχίστη θανή του. Ἀξιοσημείωτο καί παραδειγματικό, πώς, ὅταν ἀνεκοινώθη στήν Ἑλλάδα ἡ ἐντολή τῆς θεοποιήσεως, τότε ἀκριβῶς ἐκεῖνος ἀπεβίωσε, σέ ἡλικία μόλις τριάντα τριῶν (33) ἐτῶν.

Θά προβάλλετε κάτι πρωτοφανέστερο. Ὁ “Ροζέ” ἀφέντης καί 175 σκιώδεις βολευταί, ψήφισαν νά μεταλλάξουν τόν ἄνδρα σέ γυναίκα καί ἀντιστρόφως. Νά δημιουργήσουν τρίτο φύλο. Ἐκτρώματα, “Γυναικάνδρες”, “Ἀνδρόγυνους”, “Ἄγυνους”. Ἐπαναφορά καί τοῦ μυθικοῦ “Ἀντέρωτος”, τοῦ ἔρωτος μεταξύ ὁμοφύλων. Ἐνεργοποίησις, ὅπως προείπαμε, τοῦ μύθου τοῦ Γανυμήδη. Φοβερός νόμος, ἐμπνευσμένος κατ’ εὐθεῖαν ἀπό τά καταχθόνια τοῦ Διαβόλου.

Ὁ κορυφαῖος Πλάτων κατακευρανώνει τήν τρομερή ἐκτροπή. «Ἀνδρόγυνον γὰρ ἓν τότε μὲν ἦν // καὶ εἶδος καὶ ὄνομα ἐξ ἀμφοτέρων κοινὸν // τοῦ τε ἄρρενος καὶ θήλεος͵  // νῦν δὲ οὐκ ἔστιν // ἀλλ΄ ἢ ἐν ὀνείδει ὄνομα κείμενον» (Πλατων, Συμπόσιο Symp 189.e.2) (Ἤτοι, στή μυθολογία, λοιπόν ὑπῆρχε καί φῦλο μέ ξεχωριστή μορφή καί ὄνομα, τό “ρσενικοθήλυκο”, πού τό συναποτελοῦσαν καί τά δυό φῦλα, καί τό ἀρσενικό καί τό θηλυκό· τώρα ἀπόμεινε μόνο τό ὄνομα, πού τό τυλίγει ἡ ντροπή).

 

x.     [158 βολευταί προσεκύνησαν  τόν “Ροζέ” ἀφέντη]

Ὁ Θεός εἶναι “Πανταχοῦ Παρών”, καί ὁ “Ροζέ” σατράπης, ὁ τά “Πάντα” Παρακολουθῶν μέ τό λογισμικό πρόγραμμα  Predator, κινεῖται ἀπαιτητικά. Ἀπό μέν τόν Μητροπολίτη π. Αἰγιαλίας ἀφορισμένος. Μά δέν ὑπολογίζει τίποτε τώρα τώρα μεταποιεῖται σέ “ὁσιοποιημένο” καί “ἁγιοποιημένο” ἀπό τή “Βολή”.

Αὐτός, ὁ “Ροζέ” ἀρχηγός, ὁ τιτλοῦχος τῆς “Σίβα”, ἐπέβαλε, ἐσχάτως δύο φορές, νά τόν προσκυνήσουν οἱ βολευτές του. Αὐτός ὡς “θεοποιημένος”, ἀποφασίζει νά καταργῆ τούς νόμους τῆς φύσεως καί τοῦ Θεοῦ. Νά καταργῆ τά πανανθρώπινα ἱερά θέσμια τοῦ γάμου.

·     Ἰδού, 106 ροζέ βολευταί, τόν προσκυνοῦν καί ψηφίζουν τυφλά τόν “βοθρονόμο” τοῦ “ἀντιγάμου” (15/2/24).

·     Οἱ 31, φτηνόψυχοι, ἐφρόντισαν νά ἀπουσιάσουν ἀπό τήν προσκύνησι τοῦ Λεβιάθαν.

·     Καί 21, ψευτοπαληκαράδες, παρέστησαν καί δέν προσεκύνησαν τόν ἀφέντη. Κατεψήφισαν τόν Σοδομονόμο.

Τό φρικτό ἐπακολούθησε, λίγες ἡμέρες ἀργότερα, στίς 28/3/24, κατετέθη πρότασις δυσπιστίας κατά τοῦ “Ροζέ” νεωτεριστή.  Τώρα, ἅπαντες (106+31+31=158) οἱ προηγούμενοι βολευταί, κάτισχνοι, ἐστεφάνωσαν καί προσκύνησαν τυφλά τόν τύπο. Τοῦ ἔδωσαν ἐπιταγή, λευκῆς ἐμπιστοσύνης καί ἀλαθήτου. Ὑπέκυψαν, προσέπεσαν δουλικά καί γονάτισαν, ὅπως οἱ ἄλλοι στόν πατρ. Βαρθολομαῖο. Οὔτε ἕνας (1) ἄνδρας μέ φρόνημα οὔτε μία ἀνδρόβουλη (Αἰσχύλος, Ἀγαμέμνων), μία ἀνδρεία γυναίκα, ἐναντίον τοῦ τοῦ μετέπειτα μεγαλωνύμου τῆς “Σίβα”.

Δέν βρέθηκε οὔτε ἕνας Καλλισθένης, οὔτε ἕνας εὐσεβένης, οὔτε ἕνας  πατριωσθένης. Οὔτε ἕνας ἀπό τούς ψευτοευσεβίζοντες καί προστρέχοντες σέ Ἱ. Ναούς καί τίς Ἱ. Μονές. Οὔτε ἕνας, πού νά μή σύρεται στό ἔδαφος σάν μαδημένο κοτόπουλο. Οὔτε ἕνα ἀετόπουλο, οὔτε ἕνα λιονταρόπουλο. Οἱ ἀληθινοί ἄνδρες καί ἥρωες κεῖνται μόνο στά πεδία τῆς τιμῆς.

 

Γ. ΞΕΓΥΜΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΟΔΟΝΟΜΟΘΕΤΕΣ

 

xi.   [Κάθε Παππᾶς, Ἡγέτης καί ὄχι Ἱκέτης]

Ἰδού τί ξεστόμισε ὁ ἐπισκέπτης τοῦ ἱεροῦ τοῦ Διός στή “Βολή”, στίς 28/3/24, κατά τήν νύκτα τῆς μιαρᾶς προσκυνήσεως τῶν 158 βολευτάκων:

«... Ἤ παππᾶς παππᾶς, ἤ ζευγᾶς ζευγᾶς ...». Ἐγώ ἀποφασίζω. Ἐσεῖς οἱ ρασοφόροι μόνο ἕνα ἔχετε νά κάνετε. Νά λιβανίζετε τήν μεγαλειότητα μου, τήν κάθε ἐξουσία, ἀκόμη καί τά δουλάκια μου καί κάπου κάπου, γιά ξεκάρφωμα καί τόν Θεό.

Τό ἀνωτέρω, προσετέθη στό πρότριτα  ἐκτοξευθέν μίασμα:

(Κυρ. Μητσοτάκης, Βλάσφημος συνομιλία εἰς Facebook). … Πρόεδρος (Κυρ. Μητσοτάκης).

·     «Άντε, να τελειώνουμε με δαύτους (τούς Ἐπισκόπους) και να μπει το τελικό σχέδιο σε εφαρμογή.

·     Έχω κουραστεί, ρε συ … Μου έχουν πρήξει τα παπ@@ια με τον Χριστό τους.

·     Πάλι καλά που οι περισσότεροι (Ἐπίσκοποι) είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους». (Ἐπιστολή πρ. Μητροπολίτου Αἰγιαλίας κ. Ἀμβροσίου, 20 Ἰουλ. 2020).

Αὐτός ὁ “πρωθυπουργεύων”, προκαλεῖ: «... μέ τόν Χριστό τους ...», γνωμοδοτεῖ. Χωρίς αἰδώ,  προκλητικότατα, ἀσεβεῖ, ἐναντίον τοῦ Ἰδίου τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἀποφαίνεται, ὑπερφίαλα, γιά τήν ἀνυπαρξία τοῦ Χριστοῦ. Μήπως κατέστη ἄθεος, ὑλιστής, μυστικιστής, ἑτερόθρησκος ἤ καί ἀλόπιστος; Τί ὑπονοεῖται ἐν προκειμένω;

Καί χίλιες καρναβαλικές μάσκες νά περιβληθῆ, ἀδύνατον νά ἀποκρύψη τό ἀληθινό ἀποκρουστικό πρόσωπο, μιᾶς χυδαίας φαυλοκρατίας.

Ἐξεπόρθησε ξενοκινήτως, Συντηρητικό Πατριωτικό Κόμμα καί παναθλίως, τό μετέστρεψε σέ “Ροζέ Μαντρί”, ἀνικάνων καί δουλοφρόνων διατρήτων βολευτῶν. Προωθεῖ, “Ροζέ Βουλή” (175 Λοατκιστῶν+). Ἐπινοεῖ “Ροζέ Δημοκρατία”. Ἐπιχειρεῖ, νά μεταλλάξη τόν Ἱερό μας τόπο, σέ “Ροζέ Χῶρο”. Ἀσφαλῶς, μόνον ὁ ἴδιος θά “ροζιάση”, μέ τά συνοδοιποροῦντα γλοιώδη κομματόσκυλά του.

 

xii.             [Ξεγυμνώνουν τήν Μάννα μας Ἑλλάδα]

Αὐτοί οἱ παρακμιακοί “ροζέ” ἄρχοντες, ξεγυμνώνουν τήν μάννα μας τήν Ἑλλάδα. Ταπεινώνουν τήν μάννα μας τήν Ὀρθοδοξία.

Στήν Παλαιά Διαθήκη, ὁ Θεός προειδοποιεῖ τούς εἰδωλολατρίζοντες Ἰσραηλῖτες, τόν ἐκλεκτό του Λαό πώς, ὑπενθυμίζοντας: Οἱ διεφθαρμένοι πολίτες σας, ἀντίκρυσαν ἄνδρες τῆς Βαβυλῶνος, σέ ζωγραφικό πίνακα καί ἐπεθύμησαν νά διαφθαροῦν μαζί τους. Κατέληξαν αἰχμάλωτοι στήν Ἀσσυρία. Ξεγύμνωσαν τήν ἴδια τήν μάννα σους, μπροστά στούς ἐραστές της. Ὡστόσο ἡ πιστότητα τοῦ Θεοῦ κατανικᾶ τήν ἀπιστία σους καί σᾶς ἀπαναφέρει στήν Πατρίδα.

-«Καί ἔτρεχε πίσω ἀπό τούς ἐραστές της (ὁ λαός), κι’ ἐμένα μέ ξεχνοῦσε. Ἐγώ ὁ Κύριος τό λέγω» (Ὠσηέ β’ 15, Βιβλ. Ἑταιρ.).

-«... Ναί θά τήν ξεγυμνώσουν τήν μάννα σας (τόν ἄπιστο Ἰσραήλ) μπροστά στούς ἐραστές της, κι’ οὔτε ἕνας ἱκανός δέν θά βρεθῆ νά τή γλυτώση ἀπό τά χέρια μου» (Ὠσηέ, β’ 12, Βιβλ. Ἑταιρ.).

Προφανής καί ἀκριβής ὁ παραλληλισμός ἐξευτελισμοῦ τῆς Ἑλλάδος, ἀπό τήν  ΕΕ/(Γοτθιακῆς). Εἰδικά στόν νέο Τροϊκό (τῶν τροϊκανῶν) πόλεμο τῶν αἰσχίστων μνημονίων.

-«Βαδίστε μέσα στούς δρόμους τῆς Ἱερουσαλήμ. Καλά ἐρευνῆστε καί ψάξτε στίς πλατεῖες καί στούς δρόμους. Ἐάν βρῆτε ἔστω καί ἕναν ἄνθρωπο νά κάνη τό σωστό καί νά ἀναζητᾶ τήν ἀλήθεια, τότε ἐγώ θά συγχωρήσω τήν ἁμαρτία τῆς πόλεως (καί δέν θά ὑποστεῖτε τήν Βαβυλωνιακή αἰχμαλωσία)» (Ἱερεμ. ε’ 1, Βιβλ. Ἑταιρ.)

-«Ἔρχεσθε στόν Ναό, ἐνῶ κάνετε ἀνομίες. Λατρεύετε τά εἴδωλα. Τί θαρρεῖτε πώς εἶναι ὁ Ναός αὐτός, πού φέρει τό ὄνομά μου; Σπήλαιον ληστῶν; Ἐντάξει! Τότε καί ἐγώ θά τό θεωρήσω ἔτσι»» (Ἱερεμ. ζ’ 11, Βιβλ. Ἑταιρ.).

Κατά παραλληλισμό, δέν κρίνεται ὡς Σπήλαιον ληστῶν καί ἡ Ροζέ “Βολή” τους;

[Ἀποκάλυψις 4]: Δικαίως θά ἀντιλογήσετε. Τί φταίει ὁ πτωχοποιημένος καί τρισάθλιος λαός; Αὐτός πένεται. Ἀνιχνεύει, ὄχι πλουτώνιο, ἀλλά πτωχόνιο. Ὡστόσο δέν μυαλώνει. Τρέφετει ὄχι μέ λογικόνιο, ἀλλά μέ βλακόνιο.

Δέν ψήφισε πάλι ἀθέους, διεστραμμένους καί ἀπατεῶνες-σκανδαλοποιούς; Μέ τήν ἀποχή τους μερικοί δέν συνέπραξαν στίς ἀντεθνικές προδοσίες;

Ἀδιαμφισβήτητα, ὁ “παίκτης” πού ἀρνεῖται νά εἰσέλθη στόν ἀθλητικό ἀγῶνα, ἔστω καί ἐάν εἶναι ἄριστος, κανένα θετικό ἀποτέλεσμα δέν ἐπιφέρει. Ἡ θλιβερή ἀποχή ἀπό τίς ἐκλογές, ἡ ναυτία, πού νιώθει ὁ λαός γιά τούς καταληψίες τοῦ Ἔθνους, κρίνεται Ὀλέθρια.

Βασίμως εὐελπιστοῦμε πώς, στίς ἑπόμενες, νοθευμένες βέβαια διαδικασίες, ὁ λαός θά βουληθῆ καί θά σαρώση κάθε συνοδοιπόρο τῆς ἀθεΐας καί τῆς σοδομικότητος. Διαβλέπουμε πώς, τό μαρτύριο τῆς σταγόνας, ἄρχισε γιά ὅλους τούς χυδαίους “Ροζέ” καί τίς κολακευτικές καμαρίλες.

 

xiii.          [Βουβοί ρασοφόροι, παρανομίας τέκνα]

Ὁ Κύριος συνεγείρει διαρκῶς τούς Προφῆτες.

-«Μή προσεύχεσαι γιά τό λαό αὐτό, νά τελειώση ἡ δυστυχία του» (Ἱερεμ. ιδ’ 11-12 μτφ. Βιβλ. Ἑταιρ.).

-«Εἶστε τῆς παρανομίας παιδιά καί τῆς ἀπάτης γέννα» (Ἡσ. νζ’ 4, Βιβλ. Ἑταιρ.).

-«Ἐσεῖς οἱ Ἱερεῖς, σκοντάφτετε μέρα μεσημέρι, μαζί σας σκοντάφτουν καί οἱ προφῆτες τήν νύκτα. Ἐγώ θά καταστρέψω ὅλο σας τό συγγενολόϊ» (Ὠσηέ δ’ 5, Βιβλικ.).

-«Ἐσᾶς θά τιμωρήσω τούς Ἱερεῖς, πού πηγαίνετε παράμερα ... καί τρῶτε τά εἰδωλόθυτα» (Ὠσηέ δ’ 14, Βιβλ. Ἑταιρ.).

Ὡστόσο, εὐτυχῶς καί πάλιν ὁ Κύριος “μετανοεῖ” καί ὑπόσχεται παρηγορητικό ἔλεος καί ἐπιείκεια.

-«Θά ἐλεήσω τήν “Μή Ἠλεημένη” καί θά πῶ στό “Μή Λαό μου”: “Λαός μου εἶσαι ἐσύ” καί αὐτός θά εἴπη “Ἐσύ εἶσαι Θεός μου”» (Ὠσηέ β’ 25, Βιβλ. Ἑταιρ.).

 

xiv.            [Ἆρον τούς “Ροζέ” δυνάστες, ἀπό τήν Ρωμιοσύνη]

Ὁ Ἅγ. Ἀλέξανδρος, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (240-337 μ.Χ.), βοοῦσε προσευχητικά πρός τόν Θεό, νά μή ἐπιτρέψη νά συλλειτουργήση μέ τόν ἀρχιαιρεσιάρχη Ἄρειο:

«Ἆρον Ἄρειον (Κυρ. Μητσοτάκη) // ἵνα μὴ εἰσελθόντος αὐτοῦ εἰς τὴν ἐκκλησίαν // δόξῃ καὶ ἡ αἵρεσις συνεισέρχεσθαι αὐτῷ // καὶ λοιπὸν ἡ ἀσέβεια ὡς εὐσέβεια νομισθῇ» (Μ. Ἀθανάσιος, Epistula ad Serapionem de morte Arii 3.2.4). (Ἤγουν, ἀπομάκρυνε τόν Ἄρειο ἀπό τόν Ναό, // γιά νά μή νομισθῆ πώς // ἡ αἵρεσις εἰσέρχεται μαζί του // καί ἡ ἀσέβεια νομισθεῖ ὡς εὐσέβεια). Καί φυσικά ὁ Θεός τόν ἄκουσε καί ὁ ἀσεβής ξεψύχησε, μέ σημαδιακό καί ἀποκρουστικό τρόπο.

-Τοῦ Ἐσταυρωμένου ἡ πληγή, αἱμορραγεῖ ἀκόμη. Οἱ σταυρωτές ξαναβιώνουν, μόνο τά βδελυρά ὀνόματά τους ἀλλάζουν.

-Κύριε, “Ἆρον” ὅλους τούς ἀντεθνικούς “Ροζέ”, “Ἀρείους”, τούς ἀνικάνους καί ἀσεβεῖς ἄρχοντες, ἐκκλησιαστικούς, πολιτικούς καί οἰκονομικούς, ἀφ’ ἡμῶν. Καθόσον, αὐτοί ἀπρόκλητα καί προκλητικά, Σέ καταδικάζουν καί πάλιν, κραυγάζοντας μέ μένος, «Ἆρον ἆρον͵ // σταύρωσον αὐτόν» (Ἰωάνν. ιθ’ 15).

-Λαέ μου, Πατέρες μου, Ἀδελφοί μου, καταγράψατέ τους, σημειώσατέ τους κατ’ ὄνομα καί ἀποπτύσατέ τους παντοιοτρόπως.

 

xv.              [Ὅπου Μητσοτάκης καί Μητροπολιτης Ἀμβρόσιος]

Ἡ Ἐκκλησία καί ἡ Πολιτεία παρομοιάζονται μέ πλοῖο. Ὅταν τό διευθύνει ἀνάξιος Κυβερνήτης καί οἱ ἐπιβάτες κοιμοῦνται ἄβουλοι καί συμβιβασμένοι, τότε ὅλοι ἀναμένουν τόν βέβαιο πνιγμό τους.

«Δειλοί, μοιραῖοι κι ἄβουλοι ἀντάμα! / προσμένουμε, ἴσως, κάποιο θάμα!.» (Κ. Βάρναλης).

Τέλος, ὑπάρχει βιβλίο μέσα στό κάθε βιβλίο. Οἱ ἀντίθεοι, ἐπιχειροῦν νά εἰσάγουν “Ἀντι-Βίβλο”, μέσα στήν Ἁγία Βίβλο τῆς πίστεως. Καί “Ἀντι-Ιστορία”, μέσα στήν περίλαμπρο Ἱστορία τῆς Ρωμιοσύνης.  Θά ναυαγήσου, ὅπως οἱ μυριάδες καταχθόνιοι, ἄψυχοι καί ἀνθέλληνες καθότι:

·        Ὅπου Ἄρειος καί Μ. Ἀθανάσιος.

·        Ὅπου Φαραώ καί Μωϋςῆς.

·        Ὅπου Μητσοτάκης καί Ἀμβρόσιος, (π. Αἰγιαλείας), ὁ Νέος Καντιώτης.

·        Ὅπου Ἐφιάλτης καί Λεωνίδας.

·        Ὅπου Σαμουήλ καί Πήλιος Γούσης.

·        Ὅπου “Ἀντι-Εκκλησία” καί Ἐκκλησία.

·        Ὅπου “Ἀντι-Ελλάς” καί Ἑλλάς, καί.

·        Ὅπου Ἑλλάς καί “Ὑπερ-Ελλάς” καί “Ὑπερ-Ρωμιοσύνη καί “Ὑπερ-Ορθοδοξία”.

 {Προσκυνοῦν Σατανικές Ἰδεολογίες}

 [Ἀληθής προσκύνησις τοῦ Θεοῦ]: «ὑμεῖς ( Σαμαρίτισσα) προσκυνεῖτε ὃ οὐκ οἴδατε· // ἡμεῖς προσκυνοῦμεν ὃ οἴδαμεν͵ // ὅτι ἡ σωτηρία ἐκ τῶν Ἰουδαίων ἐστίν» (Ἰωάνν. δ’ 22).

[Καταδίκη ἀνθελληνικότητος]: [ Ἐσεῖς (Ἁγ. Φωτεινή καί οἱ Σαμαρεῖτες), // προσκυνεῖτε, // ὡς νόθοι φυλετικῶς καί αἱρετικοί θρησκευτικῶς, // ἐκεῖνο, πού δέν ὑφίσταται. // Ἐνῶ ἐμεῖς προσκυνοῦμε τόν Ἀληθινό Θεό, // καθότι Σωτήρ ἐγεννήθη στήν Ἰουδαία]._


ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΙΣ