Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Διακήρυξη για τον Μοναστηριακό - Κοινοβιακό παραδοσιακό τρόπο ζωής - διοίκησης και τέλεσης Θ. Λατρείας.

 
Ενώπιον των ενδιαφερομένων πιστών και ενώπιον κάθε Αρχής.
 
 
1. Τα Κοινόβια μοναστήρια και οι μοναστικές Αδελφότητες στην ορθόδοξη Χριστιανική παράδοση, δεν λειτουργούν με οικονομικό σκοπό τον πλουτισμό κανενός μέλους των μοναστικών Αδελφοτήτων. Το ίδιο ισχύει επίσης και για τις μοναστικές κοινότητες των Ρωμαιοκαθολικών η των άλλων χριστιανικών δογμάτων, διεθνώς.

 
2. Τα ορθόδοξα μοναστήρια, που λειτουργούν με συγκεκριμένη παράδοση πολλών αιώνων, δεν έχουν κανένα δικαίωμα ούτε σχετική νομική ρύθμιση, που να τους 
επιβάλλει να καταβάλλουν για την ύπαρξη τους, κάποιο "φόρο υποτέλειας" σε κανένα τοπικό μητροπολίτη της επαρχίας όπου βρίσκονται, ούτε και σε κανένα άλλο κρατικό λειτουργό.

Η μοναδική νόμιμη φορολογική υποχρέωση των μοναστηριών, και των Μοναχών, είναι αυτή ακριβώς που έχουν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα της κάθε επικράτειας. Δηλαδή, οι τακτικοί φόροι, ο ΦΠΑ επί των αγοραπωλησιών, οι έκτακτοι φόροι κλπ.

3. Η μοναστική παράδοση των κοινοβιατών χριστιανό Μοναχών, ανδρών η γυναικών, επιβάλλει την ηθική προσωπική υποχρέωση, σε όσους τυχόν έχουν στο όνομα τους τακτικά έσοδα, να ενισχύουν με αυτά αποκλειστικά τη ζωή και τη λειτουργία του Κοινοβίου. Με κοινή απόφαση αποφασίζονται αναλόγως και οι δυνατότητες των δαπανών προς τρίτους, για φιλανθρωπίες η για κοινωνική μέριμνα και φροντίδα, πάντοτε άνευ διακρίσεων φυλετικών, πολιτικών η θρησκευτικών.

 
 
Η οικονομική δραστηριότητα, τα έσοδα, οι δαπάνες, οι δωρεές κλπ των μοναστικών Αδελφοτήτων, είναι αποκλειστική ευθύνη των μελών της κάθε Αδελφότητος, ως ένωσης προσώπων κοινού σκοπού. Δεν απαιτείται καμία προσχηματική, θρησκευτικού τύπου "ευλογία", ώστε να θεωρούνται νόμιμες "εκκλησιολογικά" οι όποιες οικονομικές δραστηριότητες. Απλά εφαρμόζονται οι ισχύοντες νόμοι της Πολιτείας.

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο 15ΧΡΟΝΟΣ ΗΡΩΑΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ Ὁ 15χρονος ποὺ θυσιάστηκε γιὰ τὰ ἀδέρφια του στὴν Καβάλα .

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο 15ΧΡΟΝΟΣ ΗΡΩΑΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ

15χρονος πο θυσιάστηκε γι τ δέρφια του στν Καβάλα

Ο φλόγες γγιζαν τ Παγγαο, ο καμπάνες χτυποσαν κα καλοσαν τν κόσμο ν σπεύσει γι βοήθεια στ σπίτι πο καιγόταν στν Καβάλα. Κι Τηλεμαχος μ τ παιδικ κόμη κορμάκι, φορώντας μόνο τς παντόφλες του, ρμησε μέσα στς φλόγες.

. 15χρονος κάηκε μπροστ στ μάτια τν γονιν του στν προσπάθειά του ν σώσει τ δερφάκια του π τν φωτιά. Κανες δν πρόλαβε ν τν συγκρατήσει, μόνο να ξύλινο δοκάρι πο πεσε π τν ροφ τς παλις διώροφης κατοικίας το κοψε τ φόρα κα τ νμα τς ζως.

. Ποιός ταν μως 15χρονος ρωας πο ψήφησε τν κίνδυνο κα ρίχτηκε στ μάχη μ τς φλόγες γι ν σώσει τ δύο μικρότερα δέρφια του;

Καμάρι γι τ σχολεο

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ


 Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους. 


 Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους. 
Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του
Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας..
 
Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, o Πρόεδρος της
οποίας Τζον Σκάλι είπε σχετικά: Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα
εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που
θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει
καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ' όσες ο
άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει.
 
Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του
παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων.
 
Άλλη συναφής εκδήλωση: Οι Άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα
στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή
σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων.
 
Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών
ότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές
ικανότητες.
 

Γι' αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή
τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργάνωσης και διοίκησης!
 

Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρμάιν της
Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του
προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι
καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι.
 
Στον Η/Υ Ίμυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας
μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300.000 τεχνικούς
όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας...

Μνήμη (αγίου) Χριστοφόρου του Παπουλάκου (18 Ιανουαρίου 1861)

Μνήμη (αγίου) Χριστοφόρου του Παπουλάκου
(18 Ιανουαρίου 1861)
Ήταν ένας απλός άνθρωπος, ερωτευμένος με το Χριστό, που παράτησε τα πάντα και ασκήτεψε.

Αυτή και όλες οι εικόνες του Παπουλάκου που δημοσιεύονται εδώ (εκτός από μία), είναι από αυτό το άρθρο, όπου αναφέρεται και πού βρίσκεται καθεμιά (δείτε τις λεζάντες)
Κάποια στιγμή άρχισε να γυρίζει τα χωριά και να μιλάει για το Χριστό και την αγάπη στους ανθρώπους, που είχαν μεσάνυχτα για την ίδια τη δική τους πνευματική κληρονομιά - για τη δική τους πνευματική κληρονομιά τους μιλούσε, μια κληρονομιά που οδήγησε και οδηγεί χιλιάδες ανθρώπους από πολλά έθνη στην αγιότητα. Τα λόγια του στάζανε μέλι (κατά τη διάρκεια ομιλιών του, ληστές έφεραν πίσω τα κλεμμένα, ορκισμένοι εχθροί έδωσαν τα χέρια κ.τ.λ.) και ο λαός τον σεβάστηκε και τον αγάπησε.

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΡΟΥΡΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ, ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΘΕΝΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΑΘΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΤΙΚΗ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΟΥ κ. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΒΛΑΧΟΥ


Βίντεο  από εκδήλωση της Μονής 

  Ο   ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ   ΚΑΙ ΦΡΟΥΡΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ   ΤΗΣ   ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ,
  ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΘΕΝΑΡΑ  ΣΤΗΝ  ΕΜΠΑΘΗ  ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΤΙΚΗ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΟΥ  κ. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΒΛΑΧΟΥ

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Η φιλία με Οικουμενιστές διασπά την ενότητα

Ἑρμηνεία τοῦ ἱεροῦ Χρυσοστόμου στὸ παρακάτω τμῆμα
τοῦ σημερινοῦ Ἀποστολικοῦ ἀναγνώσματος:
Ἓν σῶμα καὶ ἓν πνεῦμα, καθὼς καὶ ἐκλήθητε
ἐν μιᾷ ἐλπίδι τῆς κλήσεως ὑμῶν· εἷς Κύριος,
μία πίστις, ἓν βάπτισμα· εἷς Θεὸς Πατὴρ
πάντων, ὁ ἐπὶ πάντων, καὶ διὰ πάντων, καὶ
ἐν πᾶσιν. Ἑνὶ δὲ ἑκάστῳ ἡμῶν ἐδόθη ἡ χάρις
κατὰ τὸ μέτρον τῆς δωρεᾶς τοῦ Χριστοῦ.
(Χρυσοστόμου Ἰω., Ὑπόμνημα εἰς τὴν πρὸς Ἐφεσίους, Λόγος ΙΑ΄,
Πατερικαὶ Ἐκδόσεις ”Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς”, τόμ. 20, σελ. 686, ἑξ.).
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΣΧΟΛΙΑ
___________________________

«Εἴ τις αἱρετικῶν φίλος εἴη, οὐχ ἓν πνεῦμα»
ρμηνεύοντας ὁ Ἅγιος Ἰωάννης τοὺς στίχους τοῦ σημερινοῦ ἀποστολικοῦ ἀναγνώσματος τῆς Πρὸς Ἐφεσίους Ἐπιστολῆς τοῦ ἀπ. Παύλου, στρέφει τὸ λόγο πρὸς τὸ τρίπτυχο ἀλήθεια, ἀγάπη, ἑνότητα ποὺ πρέπει νὰ ὑπάρχει μεταξὺ τῶν Χριστιανῶν καὶ γράφει:
«Ἀγάπην ζητεῖ ἀπὸ ἐμᾶς ὁ Παῦλος, ὄχι οἱανδήποτε, ἀλλ’ αὐτὴν ἡ ὁποία μᾶς συνενώνει μεταξύ μας ἀδιασπάστως, καὶ μᾶς συνενώνει κατὰ τέτοιον τρόπον καὶ τόσον τέλεια, ὡσὰν νὰ εἴμεθα μέλη πρὸς μέλη. Αὐτὴ λοιπὸν εἶναι ἐκείνη ἡ ὁποία κατορθώνει τὰ μεγάλα καλά. Διὰ τοῦτο λέγει, “ἕνα σῶμα”, διὰ νὰ δείξῃ καὶ τὴν συμπάθειαν καὶ τὸ νὰ μὴ ἐπιδιώκομεν ν’ ἁρπάσωμεν τὰ ἀγαθὰ τῶν ἄλλων καὶ τὸ νὰ χαιρώμεθα μαζὶ μὲ αὐτούς, καὶ ὅλα γενικῶς νὰ εἶναι κοινά. Καὶ καλῶς εἶπε, “ἕνα πνεῦμα” διὰ νὰ δείξῃ ὅτι εἰς τὸ ἕνα σῶμα, ἕνα πνεῦμα θὰ ὑπάρχῃ, ἢ ὅτι εἶναι μὲν δυνατὸν νὰ ὑπάρχῃ ἕνα σῶμα, ὄχι ὅμως ἕνα πνεῦμα...»
Καὶ πότε εἶναι δυνατὸν νὰ ἀνήκει κανεὶς στὸ ἴδιο σῶμα, ἀλλὰ νὰ μὴ ἔχει τὸ ἴδιο πνεῦμα; Αὐτὸ εἶναι δυνατὸν νὰ συμβεῖ, λέγει ὁ ἱ. Χρυσόστομος, καὶ στὴν περίπτωση ποὺ «κάποιος γίνῃ  φίλος  αἱρετικῶν». Μὲ αὐτὴ τὴν διαπίστωση ὁ ἱ. Χρυσόστομος, θίγει τὸ κρισιμότατο πρόβλημα τῆς ἐποχῆς μας, τὴν ὅποια σχέση καὶ ἐπαφή μας μὲ τὴν αἵρεση, ἡ ὁποία κομματιάζει τὸ σῶμα τῶν πιστῶν. Ἐπισημαίνει δηλαδή, αὐτὸ ποὺ κατὰ κόρον συμβαίνει σήμερα στὸν Ὀρθόδοξο χῶρο: τὴν ἄμεση ἢ ἔμμεση –ἀλλὰ συνειδητὴ– φιλία τῶν ὀρθοδόξων μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ διαδίδουν στὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας τὴν ἐσχάτη αἵρεση τῆς ἱστορίας, τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καὶ οἱ φίλοι τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἐνῶ ἀνήκουν στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας τυπικά, ὅμως δὲν ἀποτελοῦν μὲ τοὺς Ὀρθοδόξους «ἓν σῶμα», ἀφοῦ διαφοροποιοῦνται ὡς πρὸς τὴν ποιμαντικὴ ἀντιμετώπιση τῶν αἱρετικῶν ἀπὸ τοὺς Πατέρες καὶ ἔτσι ἀποδέχονται στὴν πράξη τὴν δράση τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν.
Δηλαδή, ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ σθεναρῶς ἀντικρούουν τὶς κακόδοξες θέσεις τῶν “ὀρθοδόξων” Οἰκουμενιστῶν (αὐτὸ τὸ κάνουν οἱ λίγοι), ἐνῶ οἱ πολλοὶ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό· ἀμφότεροι δέ, ἀπὸ τὴν ἄλλη, μνημονεύουν τοὺς ἡγέτες τῶν Οἰκουμενιστῶν (π.χ. τοὺς Πατριάρχες Κων/πόλεως Βαρθολομαῖο, Ἀλεξανδρείας Θεόδωρο, Σερβίας Εἰρηναῖο κ.λπ), ἢ τοὺς ὑποδέχονται μετὰ βαΐων καὶ κλάδων στὶς διάφορες ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα ἐπισκέψεις τους, ἢ συλλειτουργοῦν μαζί τους, καὶ ἀρνοῦνται νὰ καταγγείλουν ὀνομαστικὰ τὶς κακόδοξες πράξεις καὶ λόγους τους.
Ἂς ἐπανέλθουμε στὴν ἑρμηνεία ἀπὸ τὸν Ἅγιο τοῦ ἀποστολικοῦ ἀναγνώσματος:
«Ὕστερον, ”Καθὼς καὶ μία εἶναι ”, λέγει, ”ἡ ἐλπὶς τῆς κλήσεώς σας”. Ὁ Θεός, λέγει, εἰς τὰ ἴδια σᾶς ἐκάλεσε· τίποτα περισσότερον δὲν ἐμοίρασεν εἰς τὸν ἕνα ἀπὸ τὸν ἄλλον· εἰς ὅλους ἐχάρισεν ἀθανάσίαν, εἰς ὅλους ζωὴν αἰώνιον, εἰς ὅλους δόξαν ἀθάνατον, εἰς ὅλους ἀδελφότητα, εἰς ὅλους κληρονομίαν· κοινὴ κεφαλὴ ἔγινεν εἰς ὅλους· ὅλους συνανέστησε καὶ ἐκάθισε μαζί του.
Σεῖς λοιπὸν οἱ ὁποῖοι εἰς τὰ πνευματικὰ ἔχετε τόσην ἰσοτιμίαν, ἀπὸ ποῦ ὁρμώμενοι μεγαλοφρονεῖτε; ἀπὸ τὸ ὅτι ὁ τάδε εἶναι πλούσιος καὶ ὁ τάδε ἰσχυρός; Καὶ πῶς δὲν θὰ ἦτο αὐτὸ ἀξιογέλαστον; Διότι εἰπέ μου· ἐὰν κάποτε ὁ βασιλεύς, ἀφοῦ ἐλάμβανε δέκα ἀνθρώπους καὶ ἐνέδυε ὅλους μὲ πορφύραν καὶ τοὺς ἐκάθιζεν εἰς τὸν βασιλικὸν θρόνον καὶ ἔδιδε εἰς ὅλους τὴν αὐτὴν τιμήν, ἆρά γε θὰ εἶχε τὴν τόλμην κάποιος ἐξ αὐτῶν νὰ κατηγορήσῃ τὸν ἄλλον ὅτι εἶναι πλουσιώτερος ἢ λαμπρότερος; Καθόλου. Καὶ ἀκόμη δὲν τὰ εἶπα ὅλα· διότι δὲν εἶναι τόση ἡ διαφορὰ εὶς τοὺς οὐρανούς, ὅσον κάτω εἰς τὴν γῆν» [Μὲ τὴν τελευταία πρόταση ἑρμηνεύεται ἡ φράση:  «οὐ γὰρ τοσοῦτον τὸ μέσον ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ὅσον καὶ κάτω διεστήκαμεν». Εἰς τὸ T.L.G. ὅμως, παραδίδεται ἡ ἑξῆς γραφὴ (ὁπότε ἀλλάζει καὶ τὸ νόημα): «Ἐν οὖν τοῖς οὐρανοῖς ἴσοι, καὶ κάτω διεστήκαμεν;»].
»”Ἕνας Κύριος, μία πίστις, ἕνα βάπτισμα... Ἕνας Θεὸς καὶ Πατὴρ ὅλων..., ἀλλ’ εἰς τὸν καθένα ἀπὸ ἐμᾶς ἐδόθη ἡ χάρις”. Τί λοιπόν; θὰ εἴπῃ κάποιος· ἀπὸ ποῦ εἶναι τότε διάφορα τὰ χαρίσματα; ...Καὶ πρόσεχε τί λέγει. Δὲν εἶπε, “Συμφώνως πρὸς τὴν πίστιν τοῦ καθενός”, διὰ νὰ μὴ ὁδηγήσῃ εἰς μικροψυχίαν ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι δὲν ἠξιώθησαν τὰ μεγάλα χαρίσματα. Ἀλλὰ τί λέγει; ”Συμφώνως πρὸς τὸ μέτρον τῆς δωρεᾶς τοῦ Χριστοῦ”.  Τὰ κυριώτερα ἀπὸ ὅλα, λέγει, εἶναι κοινὰ εἰς ὅλους, δηλαδὴ τὸ βάπτισμα, ἡ διὰ τῆς πίστεως σωτηρία, τὸ νὰ ἔχωμεν τὸν Θεὸν Πατέρα, τὸ νὰ μετέχωμεν ὅλοι εἰς τὸ αὐτὸ Πνεῦμα. Ἐὰν πάλι ὁ τάδε ἔχει κάποιο χάρισμα περισσότερον, μὴ στενοχωρῆσαι, διότι καὶ ὁ κόπος εἶναι εἰς αὐτὸν περισσότερος...
»Διὰ τοῦτο ἐδῶ ἀπὸ τὴν ἰδίαν αἰτίαν παρηγορεῖ τὸν ἀκροατήν. “Πρὸς τὸν σκοπὸν νὰ καταρτίσουν τοὺς ἁγίους”, λέγει, “διὰ τὸ ἔργον τῆς διακονίας, διὰ τὴν οἰκοδομὴν τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ”. Διὰ τοῦτο καὶ ὁ ἴδιος ὁ Παῦλος ἔλεγεν ἀλλοῦ· ”Ἀλλοίμονόν μου, ἐὰν δὲν κηρύττω τὸ Εὐαγγέλιον”. Δηλαδή, ἔλαβε τὸ χάρισμα ἀποστολῆς. Ἀλλὰ διὰ τοῦτο ἀκριβῶς, διὰ τὸ ὅτι ἔλαβε, ἀλλοίμονον· ἐνῷ ἐσὺ ἔχεις ἀπαλλαγῆ ἀπὸ τὸν κίνδυνον.
»”Συμφώνως πρὸς τὸ μέτρον”. Τί σημαίνει ”συμφώνως πρὸς τὸ μέτρον”; Δηλαδὴ ὄχι συμφώνως πρὸς τὴν ἰδικήν μας ἀξίαν· διότι δὲν θὰ ἐλάμβανε κανεὶς ἐκεῖνα τὰ ὁποῖα ἔλαβεν, ἀλλ’ ὅλοι ἀπὸ τὴν δωρεάν του ἐλάβομεν. Καὶ διατί ὁ μὲν ἔλαβεν περισσότερον, ὁ δὲ ὀλιγώτερον; Δὲν ἔχει καμμίαν σημασίαν αὐτό, λέγει, ἀλλ’ εἶναι ἀδιάφορον πρᾶγμα· διότι εἰς τὴν οἰκοδομὴν ὁ καθένας συντελεῖ. Καὶ μὲ αὐτὸ δεικνύει ὅτι δὲν ἔλαβεν ἀπὸ τὴν ἰδικὴν του ἀξίαν ὁ μὲν περισσότερον, ὁ δὲ ὀλιγώτερον, ἀλλὰ δι’ ἄλλους λόγους, ὅπως ἀκριβῶς ἔκρινεν ὁ Θεός...

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΚΩΣΤΑ ΝΟΥΣΗ ΕΙΣ ΛΑΡΙΣΑ

A N A Ρ M O Δ I O T H T A




του Θεολογου κ. Νικολαου Πανταζη 

απο τη Μελβουρνη της Αυστραλιας

Αγαπητέ Κωστα Νουση


Σε αγαπώ σαν άνθρωπο, μισώ όμως τις αιρετικές σου αντιλήψεις και τη διπλωματική σου διαβολή να μετατρέπεις κατά το δολιοτόκο σου δοκούν, την αδικία σε "θεολογούμενο" και διφορούμενο. 

Η θεολογική σου σύγχυση αποκαλύπτει άλλες παραμέτρους στις οποίες δεν θα τολμήσω να επεισέλθω, αυτό είναι ευθύνη του πνευματικού σου. Όσο γράφεις εναντίον του κ. Νικολάου Σωτηροπούλου,ξεσκεπάζεται η αυτοδοξάζουσα έπαρσή σου και εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα. 
Δεν εκφράζεις ταπεινή συναίσθηση της αμαρτωλότητος αλλ' ύπουλη ταπεινολογία η οποία πάλι επεξεργάζεται και εξυπηρετεί την ενδόμυχη τάση σου για αυτοεξύμνηση. 



Η τρομερή σου υπεροψία ξεπερνά τα όρια του παραλόγου και εγγίζει τη σφαίρα της δαιμονοπληξίας. 
Δεν είχα την αφέλεια να εθελοτυφλώ με το να σου ζητώ να γράψεις επιστολή προς τον Πατριάρχη, παρ' ότι η παράκληση έγινε "εν Χριστώ". 
Άχρηστη η επίκληση για σένα. 
Προγνώριζα χωρίς τη κατοχή ιδιαιτέρου χαρίσματος, πως ο πληγωμένος σου εγωισμός δεν θα σου επέτρεπε κάτι τέτοιο. 



Η επιπόλαιη και βεβιασμένη σου δικαιολογία συμμαρτυρεί αδιάψευστα το μέγεθος της πλάνης σου. "Δεν είναι αυτό αρμοδιότητα δική μου", αποφαίνεσαι πονηρότατα. 
Και είναι αρμοδιότητά σου, να επικυρώνεις ως έγκυρο έναν ευθύς εξ’ αρχής άκυρο, γελοίο, κωμικο-τραγικό ψευτο-αφορισμό που οι ίδιοι οι έγκριτοι Κανονολόγοι απορρίπτουν ως αυθύπαρκτα άκυρο; 
Και είναι στην αρμοδιότητά σου να ανακρίνεις, να λοιδορείς ως "δειλό λαγωό" και να κατακρίνεις εμπαθέστατα πρεσβύτερό σου Θεολόγο, εντιμότατο και πολυγραφότατο με παγκόσμια ιεραποστολική αναγνώριση και Διεθνή Αντιαιρετική δράση; 



Αλήθεια, εσύ πόσους αιρετικούς και πλανεμένους επέστρεψες με τις "αρθρογραφικές σου παρεμβάσεις", στη μία ποίμνη του Χριστού; 
Είναι αρμοδιότητα δική σου, αυτόκλητος και αυτοσύστατος να εκπροσωπείς πρεσβυγενή πατριαρχεία, να ελέγχεις και να διορθώνεις ως υψίστη αυθεντία Αγιασμένους και πεφωτισμένους Γέροντες Αρχιμανδρίτες, να ορθώνεις ιεροεξεταστικό ανάστημα σε διάφορες Μητροπόλεις, να επιτελείς λεπτομερή, νομοκανονικό έλεγχο σε δικαιοδοσίες και αρμοδιότητες Μητροπολιτών, να διεισδύεις σε θεολογικές θέσεις και σχέσεις Αρχιεπισκόπων, να καταδύεις σε ωκεάνια βάθη με μάσκες έπαρσης και υπερβολικά γεμάτες μποτίλιες εγωισμού, να εξαπολύεις βέλη καταδικασμού και ξίφη κατακρίσεως, και να αναδύεις τελικά σα διαδυκτιακός ψυχοσώστης και ψυχαναλυτής από παράλογες, παράτολμες αναρμοδιότητές σου; 



Τα υπεροπτικά σου "πάψε, πάψε..." που στην απάδουσα προστακτική αραδιάζεις, παραπέμπουν αλλού, σε χώρο που ταιριάζει τέλεια με τη δική σου φαυλότητα και φαρισαϊκότητα. 
Ναι, οι Γέροντες όπως λες, ήταν ευγενικοί με όλους, χωρίς ποτέ και πουθενά να αποδεχτούν την έστω και "ακούσια" βλάσφημη θεολογία του Αυστραλίας Στυλιανού, ενώ του κ. Νικολάου Σωτηροπούλου εκτίμησαν και θαύμασαν την θεολογία, τις ερμηνευτικές ικανότητες και τις αντιαιρετικές δεινότητες, το ήθος, την οξυδέρκεια και μεγαλοσύνη αυτού του ιερωτάτου Ανδρός.
 

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Η παιδική επιθετικότητα


 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ Α.Φ.186  http://www.agonas.org

Η επιθετικότητα είναι ορμέμφυτο φαινόμενο, παρατηρείται όχι μόνο σε αρκετά παιδιά, μικρά ή μεγάλα, αλλά και βρέφη ακόμη και προβληματίζει έντονα τους γονείς τους. Μερικές φορές δεν ξέρουν τι να κάνουν και πώς να αντιμετωπίσουν την επιθετική τους συμπεριφορά τόσο στους ίδιους όσο και στα λοιπά μέλη του οικογενειακού περιβάλλοντος.

Η δυσφορία και η αντίδραση μερικών παιδιών στους διάφορους ερεθισμούς εκδηλώνονται με γοερό κλάμα, λίγωμα, τσιριχτό, γκρίνιασμα, ξάπλωμα στο δάπεδο, κλωτσιές, σπάσιμο αντικειμένων και άρνηση συμμόρφωσης στις συμβουλές. Μπροστά σε τέτοιες ενδεχόμενες καταστάσεις αναρωτιούνται οι γονείς τι φταίει και αντιδρούν άλλοτε ψύχραιμα και άλλο καταφεύγουν στην τιμωρία, χωρίς ωστόσο να επιτύχουν θετικό αποτέλεσμα.

Νέα πρόταση για την ελληνική γλώσσα «Από την εποχή που μίλησε ο Όμηρος ως σήμερα, μιλούμε, ανασαίνουμε και τραγουδούμε την ίδια γλώσσα» (Γεωρ. Σεφέρης)



Εφημεριδα : ΑΓΩΝΑΣ Α.Φ.186  http://www.agonas.org
Νέα πρόταση για
την ελληνική γλώσσα
«Από την εποχή που μίλησε ο Όμηρος
ως σήμερα, μιλούμε, ανασαίνουμε
και τραγουδούμε την ίδια γλώσσα»
(Γεωρ. Σεφέρης)

Η ελληνική γλώσσα κατά την Τουρκοκρατία κινδύνευσε, αλλά χάριν της Εκκλησίας – που σήμερα είναι απούσα – παρέμεινε ζωντανή. Τι συμβαίνει όμως σήμερα στην “Ελεύθερη” Ελλάδα; Δυστυχώς είναι μια χώρα, ίσως η μόνη στο κόσμο, της οποίας το Σύνταγμα δεν προστατεύει τη γλώσσα της.
Το Σύνταγμα του 1952 και στο άρθρο 107 προέβλεπε το εξής: «Επίσημος γλώσσα του κράτους είναι εκείνη στην οποία συντάσσεται το πολίτευμα και της Ελληνικής Νομοθεσίας τα κείμενα. Πάσα προς παραφθορά αυτής επέμβασης απαγορεύεται». Εάν αυτή η διάταξη διετηρείτο και στο Σύνταγμα του 1975 θα είχαν αποφευχθεί τα σοβαρά πλήγματα που υπέστη η Γλώσσα μας και έτσι δεν θα φθάναμε στην σημερινή κακοποίηση και κατάντια της.

170 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ



               ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ  Α.Φ.186 http://www.agonas.org
Οι Έλληνες δεν πήραν ούτε ένα ευρώ!!! Απόλυτη κατανόηση για την οργή της ελληνικής κοινωνίας εξέφρασε ο Χάνες Άντρος, που διετέλεσε υπουργός Οικονομικών της Αυστρίας επί των κυβερνήσεων (1970-1983) του Καγκελάριου Μπρούνο Κράισκι και ο οποίος στη χώρα του θεωρείται … διαχρονική αυθεντία στα οικονομικά θέματα.
Μιλώντας στην εφημερίδα της χώρας του «Österreich» και εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους θεωρεί απολύτως δικαιολογημένο τον θυμό των ελλήνων πολιτών, ο κ. Άντρος σημείωσε μεταξύ άλλων τα εξής:

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ 23ον (συνέχεια)

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ Α.Φ. 186  http://www.agonas.org


ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ 23ον συνέχεια



Η θεωρία αυτή της Ιστορικής απόδειξης υπάρξεως του Θεού, η οποία στηρίζεται στις επιστημονικές αποδείξεις της Φυσικής, είναι απόδειξη καταπέλτης κατά της ιδεολογίας των υλιστικών θεωριών (Μαρξισμού, κλπ.).

Ενώ, λοιπόν, όλες αυτές οι αποδείξεις φαίνονται με λογική συνέπεια, εν τούτοις είναι αντιφατικές (αναιρούμενες) με άλματα ή με διακοπές στο λογικό συλλογισμό επί του οποίου στηρίζονται. Μπορούμε να πούμε, ότι οι αποδείξεις αυτές, γενικά, περιέχουν μιαν αντικειμενική βεβαιότητα περί της υπάρξεως του Θεού πράγμα μη ορθόν, γιατί η πίστη στην ύπαρξη του Θεού δεν είναι αντικειμενική, αλλά υποκειμενική υπόθεση του ατόμου. Ώστε οι αντικειμενικές αυτές αποδείξεις περί Θεού είναι τελείως άχρηστες, εάν το άτομο (= ο άνθρωπος) δεν συναντά το Θεό στη καθημερινή του ζωή.

Η χρησιμότητα των αποδείξεων έγκειται (= βρίσκεται) κυρίως στο ότι ο άνθρωπος δεν εγκαταλείπεται στο Γνωστικισμό, την απαισιοδοξία και τελικά στο Μηδενισμό (Nihilismus). Πρέπει, όμως, να έχουμε υπόψη μας ότι σε όλα τα Χριστιανικά δόγματα η ύπαρξη του Θεού δεν αποδεικνύεται λογικά, αλλά συνειδητοποιείται στη καθημερινή ζωή του πιστού.

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ Α.Φ. 186  http://www.agonas.org

Ο πρόσφατος εορτασμός της κοίμησής του (9/11/12) αλλά και της ανακομιδής των λειψάνων του (3/9/ ) έφερε στο προσκήνιο και πάλι τον διωγμό των αγίων επισκόπων από φθονερούς και κακοποιούς Αρχιεπισκόπους και Πατριάρχες. Όπως είναι γνωστό, ο άγιος του αιώνα μας, ο Μητροπολίτης Πενταπόλεως Νεκτάριος (1/10/1846 – 8/11/1920), διώχθηκε πριν από 119 χρόνια από τον ογδοντάχρονο Πατριάρχη Αλεξάνδρειας Σωφρόνιο – άνθρωπο ευκολόπιστο και ευμετάβλητο – ο οποίος, ενώ αρχικά περιέβαλε με στοργή και ενδιαφέρον τον αξιόλογο και ταλαντούχο Νεκτάριο, αναδεικνύοντάς τον Μητροπολίτη Πανταπόλεως, άλλαξε στάση, όταν πολλοί επίσκοποι-μνηστήρες του πατριαρχικού θρόνου – ενοχληθέντες από τη ραγδαία άνοδο του Αγίου τον συκοφάντησαν με ανόητες και αστήρικτες κατηγορίες. Και πέτυχαν μεν να τον κάνει ο Πατριάρχης «έκπτωτο» απομακρύνοντάς τον από την Αίγυπτο, δεν πέτυχαν όμως να φράξουν το στόμα του Αγίου που διαμαρτύρονταν συνεχώς για την αδικία, για την άνευ απολογίας και άνευ δίκης καταδίκη του.

Για να δούμε όλοι, ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και για να τιμήσουμε τον άγιο Νεκτάριο, τον προστάτη όλων των αδίκως διωκομένων κληρικών, παραθέτουμε μικρό απόσπασμα από την επιστολή του προς τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Σωφρόνιο.

«Παναγιώτατε! Οποίον εκκλησιαστικόν δικαστήριο με εδίκασε και με καταδίκασε και απεφάνθη περί της ανηθικότητός μου, ώστε οι Πατριαρχικοί να λέγωσιν, ότι εδιώχθην ως επαναστάτης και ανήθικος; Παναγιώτατε, πού ευρίσκονται τα Πρακτικά της καταδίκης μου; Πού οι μάρτυρες; Πού το σώμα του εγκλήματος; Πού το έδαφος, εφ’ ού εστηρίχθη η κατ’ εμού επίσημος κατηγορία, δι’ ής κατεδικαζόμην εις ηθικόν θάνατον; Οποίον μέγα κακόν ειργάσθην προς Υμάς, Παναγιώτατε ή και προς τινα των Πατριαρχικών, ίνα δολοφονηθώ; Διατί η τοσαύτη υμών κατ’ εμού μήνις;».

«Αγάντα, καημένο Μεσολόγγι, αγάντα…»



 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ Α.Φ. 186  http://www.agonas.org



«Αγάντα, καημένο Μεσολόγγι, αγάντα…»



Ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός ακούγοντας από τον λόφο του Στράνη της Ζακύνθου τον Μάη του 1825 τους σφοδρούς κανονιοβολισμούς του Κιουταχή και του Ομέρ Βρυώνη που επιδίωκαν την κατάληψη του Μεσολογγίου εκδιώκοντας τους «Ελεύθερους Πολιορκημένους», μονολογούσε κι έλεγε:

«Αγάντα, καημένο Μεσολόγγι, αγάντα…».

Μετά από εκατόν ογδόντα επτά χρόνια όλοι οι αληθινοί αγωνιζόμενοι χριστιανοί ανησυχούν για την τύχη του Αγώνα μας, διότι γνωρίζουν ότι η πάλη αυτή «δεν είναι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τας αρχάς, προς τας εξουσίας, προς τους κοσμοκράτορας του κόσμου του αιώνος τούτου…» (Εφ. 6, 12). Ας μη μας διαφεύγει όμως ότι πάνω απ’ όλους και απ’ όλα είναι ο Χριστός. Απ’ αυτή την πίστη διακατεχόμενος ο Δ. Σολωμός βροντοφωνάζει: Αγάντα, καημένε Μεσολόγγι (αγωνιζόμενε χριστιανέ), αγάντα…» (βάστα γερά – μην αποκάμνεις – έχε θάρρος…).

Και ο απ. Παύλος και ο άγιος Χρυσόστομος και οι μάρτυρες έρχονται να μας ενθαρρύνουν λέγοντάς μας: «Συννεφάκι είναι και θα περάσει» και μην ξεχνάς ότι «μπορεί ο χειμώνας να είναι τραχύς, είναι όμως ο παράδεισος γλυκός».

Κι αλήθεια, μπορεί ο δεσπότης Ιγνάτιος Λάππας να έχει μαζί του – κατά παραχώρηση Θεού – την πολιτική, στρατιωτική, αστυνομική και δικαστική εξουσία, δεν έχει όμως το δίκαιο και την αλήθεια. Γι’ αυτό δε θ’ αργήσουν να έρθουν τα ευχάριστα νέα από τη μεριά της Ευρώπης, αφού «οι φάσκοντες είναι σοφοί εμωράνθησαν», οι ισχυριζόμενοι ότι είναι σοφοί έχουν μωρανθεί και θεωρούν τα αξιώματά τους «ως μη λαβόντα» (Α΄ Κορ. 4, 7). Από εκεί, λοιπόν, που η ζυγαριά της δικαστικής συνείδησης και κρίσης βαραίνει το ίδιο για όλους, θα δώσει ο Θεός την απάντηση.

Και τότε το αόρατο χέρι του Θεού θα γράψει για τους σημερινούς βέβηλους «μετρηθήκατε, ζυγιστήκατε και βρεθήκατε λειψοί».


H Ελλάδα της παρακμής και της κλεπτοκρατίας

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ Α.Φ. 186  http://www.agonas.org

Του Στυλιανού Λαγουρού

ΤΟ ΟΛΕΘΡΙΟ και άλυτο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι εσχατολογικό. Πραγματικότητα που δεν υποπτεύεται καν, ούτε δύναται να το προσεγγίσει η παραφροσύνη των εμπλεκομένων ενόχων πολιτικών και συνενόχων πολιτών, ου μην αλλά και οι αδέσποτοι δεσποτάδες...

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, που βιώνει το Έθνος των Ελλήνων σήμερα, συμπυκνώνεται στο γραφικό «τα οψώνια της αμαρτίας θάνατος». Οι Έλληνες αμαρτήσαμε και αμαρτάνουμε χωρίς να μετανοούμε. Με αυτοκαταστροφική μανία τροχιοδρομούμε με ιλιγγιώδη ταχύτητα μπροστά στην γκρεμισμένη γέφυρα του βαράθρου, που είναι γκρεμός και ρέμα (πίσω και μπρός).

ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ εκπληκτική της επικαιρότητας από ευφυή δημοσιογράφο: «Το πολιτικό σύστημα ομοιάζει με γαβάθα γεμάτη από σάπιο κιμά, όπου κυκλοφορούν και σέρνονται σκουλήκια βδελυρά, πράσινα, κόκκινα, γαλάζια και πρασινοκίτρινα. Ένα αηδιαστικό θέαμα που βρωμίζει με την δυσωδία του το ανθρώπινο περιβάλλον...»!!

ΑΞΕΧΑΣΤΗ έχει μείνει, την δεκαετία του ’80, η «εξωσπιτωμένη» πρώην συμβία του Ανδρέα και πρόεδρος του αμερικάνικου «φεμινιστικού κινήματος Ελλάδος» με χιλιάδες ανόητες Ελληνίδες να παρελαύνουν στην Πανεπιστημίου ουρλιάζοντας ότι «τους ανήκουν οι... κοιλιές τους».

ΒΛΑΚΩΔΕΣ θέαμα τότε προοιμιακό, του τί θα επακολουθούσε στο κατόπιν με στόχο συντονισμένων νομοθετημάτων του ΠΑΣΟΚ, να εκπορνευθεί η Ελληνίδα και να διαλυθεί η παραδοσιακή οικογένεια της ελληνικής κοινωνίας. Και το κατόρθωσαν.

ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ κάτι παρόμοιο επιχειρήθηκε και στη Μόσχα. Κάποιες «προοδευτικές» κουκουλοφορούσες φεμινίστριες, εισέβαλαν στον καθεδρικό Ναό του Σωτήρος στη Μόσχα με το συγκρότημα Pussy Riot (στα ελληνικά μεταφράζεται «διαδήλωση γεννητικών οργάνων») (!!) καθύβρισαν τον Πούτιν και τη Ρωσική Εκκλησία προσβάλλοντας το θρησκευτικό αίσθημα των Ρώσων.

ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ότι στην ομόδοξη Ρωσία οι ασεβείς «φεμινίστριες» δικάσθηκαν για χουλιγκανισμό και τρεις εξ αυτών «έφαγαν» δυό χρόνια φυλακή, ενώ εδώ η «Μάργκαρετ» και οι συναγωνίστριες χειροκροτούμενες παραμένουν... και καθοδηγούν έκτοτε επιτυχώς, τον εξολοθρευτή των Ελλήνων υιόν της...

ΑΥΤΟ το παλαιόν λόγιον συμπυκνωμένης λαϊκής σοφίας «το πάθημα μάθημα», δεν έχει εφαρμογή στις χαλεπές και αμετανόητες ημέρες μας. Πολιτικοί, διανοούμενοι, παπάδες γονείς και όσες άλλες κοινωνικές ομάδες, συνεχίζουν απτόητοι να επαναλαμβάνουν λάθη και παθήματα χωρίς καμιά διάθεση να φρονηματισθούν ή εν πάση περιπτώσει να προβληματισθούν για όσα ολέθρια ταλανίζουν την κοινωνία μας.

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΥΠΟΚΛΙΘΗΚΕ


Τέτοια φαινόμενα υποδούλωσης αποτελούν ντροπή. Ο «Οικουμενικός» Πατριάρχης των Ορθόδοξων Χριστιανών να κάνει υπόκλιση στον Σαουδάραβα υπουργό εξωτερικών Σαούντ Aλ - Φαιζάλ!
Ο πιστός λαός ανησυχεί και αναρωτιέται: Που το πάει ο «Πατριάρχης» Βαρθολομαίος; Τι επιδιώκει με το να συμπροσεύχεται με τους  εκθεμελιωτές της πίστης μας στην Αλάσκα, μπροστά σε μια σφαίρα με ειδωλολάτρες, βραχμανιστάς, γκουρού, μουσουλμάνους... ή να συμμετέχει σε Οικουμενιστικές συναντήσεις και μυστικές συσκέψεις στην «μητρόπολη» του αντίχριστου «Αστάνα». Να τον ορίζουν κύριο ομιλητή με θέμα την «Παγκόσμια διακυβέρνηση». Να δωρίζει το «άγιο» Κοράνι αντί της Αγίας Γραφής και τόσα άλλα που δεν έχουν τελειωμό. Τελευταία μας προέκυψε και το μοντέλο Σαουδαραβικού διαλόγου.
Σαούδ-διάλογος!
Την Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου, εγκαινιάστηκε στην Βιέννη το Διεθνές Κέντρο του Βασιλιά Αμπντάλλα για τον Διαθρησκειακό και Διαπολιτισμικό Διάλογο. Το Κέντρο ιδρύθηκε με μια διεθνή συμφωνία που υπογράφηκε από την Σαουδική Αραβία, την Ισπανία και την Αυστρία.