Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/



 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/

Για το χρημα…


Ήταν μία φαντασμαγορική χριστιανική εκδήλωση που τα είχε όλα. Ωραία παραδοσιακή μουσική, τσιμπούσι καταπληκτικό, παρόν το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ιεράς Μητρόπολης Λαρίσης και Τυρνάβου και η ομιλία του νέου προϊστάμενου της Αλληλεγγύης με ωραίο πνευματο-υλικό περιεχόμενο…
Σκοπός της εκδήλωσης αυτής δεν ήταν άλλος από τη συγκέντρωση χρημάτων για τον κορεσμό του μητροπολιτικού Κορβανά. Κι επειδή, δύσκολα βάζει κανείς το χέρι στην τσέπη, η Μητρόπολη πολύ έξυπνα και ψυχολογημένα, σκέφτηκε να συνδυάσει «το τερπνόν μετά του ωφελίμου».
Το… πνευματικό αυτό τέχνασμα έφερε στο νου μας μια «ατάκα» του μακαριστού δεσπότη Λάρισας Σεραφείμ Ορφανού.
Σε κάθε αρχιερατική λειτουργία, λίγο πριν το «κοινωνικό», ο ιερέας του ναού – μυημένος σε τούτο – ανακοίνωνε ότι θα περιαχθεί δίσκος για… κάποιο σκοπό.
Ο επίτροπος – κι αυτός στο κόλπο – με το πανεράκι στο χέρι περίμενε μπροστά στην Ωραία Πύλη. Κι ο δεσπότης βγάζοντας ένα διπλωμένο πεντακοσάρικο (500 δρχ.) από την τσέπη του, το ξεδίπλωνε με αργές κινήσεις και επιδεικτικά έλεγε στον επίτροπο «από το δεσπότη να ξεκινάτε» και έριχνε το πεντακοσάρικο στο πανέρι.
Κι ο κόσμος βλέποντας το δεσποτικό «φώλι» φιλοτιμημένος έριχνε κάτι παραπάνω απ’ όσο είχε πρόθεση να ρίξει.
Το ωραίο είναι ότι πριν μπει στη δεσποτική λιμουζίνα τον προλάβαινε ο επίτροπος και του επέστρεφε το πεντακοσάρικο προσαυξημένο ανάλογα με τα έσοδα – εκτός κι αν ήταν κομμένη ταρίφα – ευχαριστώντας τον για την ευλογία που έφερε στο ναό.
Δεν λέμε ότι υπάρχει ομοιότητα στα δύο περιστατικά. Απλώς εξ αιτίας της μιας περίπτωσης ήρθε στο νου μας η άλλη.
Η φαντασμαγορική αυτή εκδήλωση ήταν όντως «φιλανθρωπία και πρωτίστως πνευματική;».

Θωρακίζεται η μητρόπολη !
 
Οργασμός στα γραφεία της μητρόπολης. “Όλα ξηλώνονται – όλα αλλάζουν” είναι το σλόγκαν τελευταία.
Το άλλοτε ταπεινό, λειτουργικό και ευκολοεπισκεπτόμενο επισκοπείο σε λίγο θα μετατραπεί σε απόρθητο φρούριο, ίσως πιο σύγχρονο από το του ΕΦ-ΜΠΙ-ΑΙ με παράθυρα ασφαλείας (αλουμίνια) και εσωτερικές πόρτες θωρακισμένες που ν’ ανοίγουν μόνο από μέσα. Για να μπει κανείς θα πρέπει να φωνάξει… παρασύνθημα ή να γνωρίζει τον κωδικό πρόσβασης, αλλιώς…
Εμείς εδώ είμαστε πιο “προοδευτικοί” έναντι άλλων υψηλού κινδύνου Υπηρεσιών. Παράδειγμα, οι εσωτερικές πόρτες του κτιρίου του F.B.I. είναι μεν θωρακισμένες αλλά με τζαμαρία που σου δίνει τη δυνατότητα να ιδείς εσωτερικά, σ’ αντίθεση με την συμπαγή οχύρωση των θυρών του μητροπολιτικού μεγάρου.
Αλήθεια προς τί αυτή η θωράκιση; Τι πολύτιμο έχουν να διαφυλάξουν, πλην των πνευματικών θησαυρών – που έχουν χρέος να θησαυρίζουν – όπου «σης και βρώσις ουκ αφανίζει, και κλέπται ου διορύσσουσι και κλέπτουσι».
Ως προς το αν και η εσωτερική επίπλωση ακολουθήσει την τάση της αλλαγής και προσαρμοσθεί στα σχέδια της νέας τεχνολογίας δεν γνωρίζουμε… Ίδωμεν.
Πριν δύο εβδομάδες ο δεσπότης ετίμησε με αγρυπνία τον πρόσφατα αγιοποιηθέντα π. Παΐσιο. Αλήθεια πρόσεξε καθόλου το κονάκι του και την υπαίθρια επίπλωση του; (κορμοί δένδρων).
Θα ήταν εύλογη η απορία πώς θα πληρωθούν όλα αυτά; Αλλά δε ρωτάμε, γιατί πρόβλημα δεν υφίσταται αφού – όπως λένε – οι ναοί κέρδισαν στο ΤΖΟΚΕΡ…

ΠακτωλΟς εκατομμυρΙων…
 
Μ’ αυτόν τον τίτλο, εφημερίδα των Αθηνών προϊδέαζε τον αναγνώστη, ως προς το τι πρόκειται να διαβάσει.
«Προγράμματα του ΕΣΠΑ, αξίας 40 και πλέον εκατομμυρίων, έχουν εγκριθεί και ήδη υλοποιούνται για λογαριασμό της Αρχιεπισκοπής Αθηνών τα τελευταία δύο χρόνια. Προγράμματα τα οποία αποσκοπούν… και αφορούν όχι μόνο την Αρχιεπισκοπή αλλά και τις υπόλοιπες ιερές Μητροπόλεις…».
Στο δημοσίευμα υπάρχει πλάνο, ως προς το τί πρόκειται να φτιάξει η Αρχιεπισκοπή με σχέδια και προϋπολογισμούς των έργων.
Στη Μητρόπολη Λάρισας δεν είδαμε μέχρι στιγμής κάποιο αντίστοιχο δημοσίευμα… Γιατί άραγε; Μήπως φοβάται τη διαφάνεια; Είκοσι χρόνια ρωτάμε γιατί (η Μητρόπολη) δεν δημοσιεύει απολογισμούς, όπως κάνουν όλες οι Μητροπόλεις, κι αφήνει τους πιστούς να σκέφτονται διάφορα; Τα χρήματα που εισέπραξε από τα προηγούμενα του ΕΣΠΑ πόσα ήταν μέχρι τώρα και πού πήγαν; Μήπως, τουλάχιστον, πρέπει να φανερώσει στο λαρισαϊκό λαό – κύριο χρηματοδότη της – τα κονδύλια που της επιχορηγούν διάφοροι Κοινοτικοί, Κρατικοί, Δημόσιοι φορείς για τον “Επιούσιο”, το “Κρίκκειον” Ορφανοτροφείο, το Γηροκομείο, Λογία, Φιλαδελφία και αλληλεγγύη; Ας γνωρίζει ότι «ο καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται».
Για το ΕΣΠΑ θα επανέλθουμε.

ΕΠΑΘΑΝ ΤΑΡΑΚΟΛΟ
 
Στην Εκκλησία, από την εποχή Σεραφείμ Τίκα και μετά, άλλαξαν τα ήθη και έθιμα, γιατί κάθε φορά που είχαν εκλογή δεσποτάδων, ο Σεραφείμ ζητούσε να μάθει ποιοι είχαν, τους πιο χονδρούς φακέλους με “ωραίο” βιογραφικό και μετά τους προωθούσε για δεσποτοποίηση!
Η ίδια, σχεδόν, κατάσταση συνεχίζεται μέχρι σήμερα, ίσως με μικρές εξαιρέσεις, γι’ αυτό βλέπουμε δεσποτάδες ασεβείς – στην ουσία άπιστους – με μέγαρα και πολυκατοικίες, off-shore εταιρείες και καταθέσεις στο εξωτερικό, να κλείνουν Μοναστήρια, να κυνηγούν δικαστικά, με ψευδή στοιχεία, κληρικούς και λαϊκούς και να… ερωτοτροπούν με τον μαμμωνά και τον Οικουμενισμό. Αλλοίμο δε σ’ εκείνους που θα τους κοντράρουν…
Αυτό έπαθε και ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης. Όταν, μακαρίτης τώρα, δεσπότης πρότεινε στην Ιερά Σύνοδο να γράψουν στον κατάλογο προς Αρχιερατεία τον π. Νεκτάριο, για το μεγάλο του έργο που προσέφερε στην Εκκλησία (πνευματικό, συγγραφικό, κοινωνικό, κτιριακό), τότε υπήρξε σφοδρή αντίδραση, ιδιαίτερα από τον δεσπότη Ηλείας Γερμανό – γνωστό σε μας τους Λαρισαίους. Και ξέρετε γιατί; – “Φρίξον ήλιε και στέναξον”. – Διότι υπηρετούσε την Εκκλησία χωρίς μισθό και μ’ αυτό του χαλούσε την “πιάτσα”. Τι θα γίνει, σου λέει, εάν αυτός γίνει δεσπότης και δεν παίρνει χρήματα; ΧΑΘΗΚΑΜΕ. Άρα, δεν πρέπει να τον γράψουμε στον κατάλογο διότι εμείς θέλουμε δεσποτάδες «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν δική μας», να είναι «σάρξ εκ της σαρκός μας και οστούν εκ των οστέων μας. Κατάλαβες;». (Βιβλίο Μεγάλη Προδοσία). Η Σύνοδος δέχθηκε την ένσταση , αρνούμενη να τον εγγράψει.
Ο π. Νεκτάριος τότε πιέστηκε από πολλούς κύκλους να μην υποχωρήσει μπροστά στην άδικη και παράνομη ομόφωνη απόφαση της Ιεράς Συνόδου, και έτσι προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Η υπόθεση, παρ’ ότι κατατέθηκε το 2006, εξετάστηκε το 2013. Ο εισηγητής, με μια εμπεριστατωμένη εισήγησή του, έλεγε: «Η ελληνική νομοθεσία προβλέπει να μισθοδοτούνται μόνο οι έγγαμοι ιερείς, οι δε άγαμοι να υπηρετούν άμισθοι και να διορίζονται μόνο προσωρινά» (!!!).
Βλέπουμε ότι ο νόμος όχι μόνο δικαίωνε τον π. Νεκτάριο, αλλά ανέτρεπε και όλο το καθεστώς μισθοδοσίας των κληρικών της Ελλαδικής Εκκλησίας.
Η Σύνοδος έπαθε “ταράκολο” γιατί και αυτούς τους έπαιρνε η μπάλα. Ο Αρχιεπίσκοπος κινητοποιήθηκε άμεσα. Κάλεσε τον π. Νεκτάριο και του ζήτησε – για το “καλό” της Εκκλησίας – να αποσύρει την προσφυγή, ώστε να μην εκδοθεί απόφαση (!), διότι αλλιώς ο κίνδυνος ήταν ορατός και κινδύνευαν να χάσουν το μισθό τους όλοι οι άγαμοι κληρικοί! Του υποσχέθηκε δε (είναι μάνα σ’ αυτά), ότι το θέμα θα το τακτοποιούσε ο ίδιος.
Ο π. Νεκτάριος πείσθηκε, έκανε υπακοή και την απέσυρε. Ήρθε το θέμα στην επόμενη Διαρκή Ιερά Σύνοδο. Ο Αρχιεπίσκοπος ζήτησε να το εντάξουν, μιλώντας με «θετικά και επαινετικά» λόγια για τον π. Νεκτάριο, αλλά και πάλι ο Ηλείας έκανε νέα ένσταση, οπότε το θέμα ήρθε στην Ολομέλεια της Συνόδου της Εκκλησίας στις 18 Οκτωβρίου 2013. Εκεί η Ιεραρχία, εν ολομελεία πλέον, του γύρισε την πλάτη (ψήφοι 65 κατά, έναντι 13) αφού πρώτα έκανε τη “δουλειά” της με την απόσυρση της προσφυγής! Αυτή τη Διοίκηση – “Μίξις άμικτος, και τέρας αλλόκοτον” (βιβλ. μεγάλη προδοσία) – μας παρέδωσε το Σεραφειμικό κατεστημένο, να έχουμε δηλαδή δεσποτάδες καριερίστες, και να μην τηρούν ούτε μία στοιχειώδη υπόσχεση!! Δεν θ’ αργήσουν όμως να δεχθούν νέο ταράκολο μ’ αυτά που κάνουν γιατί έβαλαν «βούτυρο και μέλι» στη φρυγανιά του υπουργείου των Οικονομικών!


Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Λόγος ευθύς προς την εξουσιολαγνική και αντίχριστη Δεσποτοκρατία, Λαυρέντιου Ντετζιόρτζιο



Συχνάκις οἱ οἰκουμενιστὲς καὶ οἱ «ἀντὶ-οἰκουμενιστές» δεσποτοκράτες —στελέχη καὶ μέλη καὶ θιασῶτες τῆς ἀντιχρίστου καὶ ἑωσφορικῆς Δεσποτοκρατίας[1]— κατηγοροῦν τοὺς ἀποτειχισμένους ὅτι μὲ τὴν Ἀποτείχισή τους τίθενται «ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας» κι ἔτσι χάνουν τὴ δυνατότητα τῆς σωτηρίας τους!... Ἐλέγχουν τοὺς ἀποτειχισμένους μὲ ὑποκριτικὸ ἐνδιαφέρον, διότι πολλοὶ ἀπὸ αὐτούς, λόγῳ ἐλλείψεως ἱερέων καὶ πνευματικῶν, δὲν ἔχουν πλήρη καὶ τακτικὴ μυστηριακὴ ζωή.
    Καὶ ἡ ἀλήθεια εἶναι, ὅτι πράγματι πολλοὶ εὑρίσκονται λατρευτικῶς ἐμπερίστατοι: ἐν μυστηριακῇ λιμοκτονίᾳ καὶ ἐν λατρευτικῇ πενίᾳ τελοῦντες καὶ ἐν ποιμαντικῇ ὀρφανίᾳ χειμαζομένοι. Γιὰ νὰ λειτουργηθοῦν, γιὰ νὰ κοινωνήσουν, γιὰ νὰ ἐξομολογηθοῦν κ.λπ. πρέπει νὰ ταξιδέψουν ἀκόμη καὶ 800 χιλιόμετρα!... Αὐτὴ ἡ κατάσταση, ἄλλωστε, εἶναι ποὺ ἀποτρέπει πολὺ μεγάλον ἀριθμὸ Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν νὰ ἀποτειχισθοῦν, ἐνῶ γνωρίζουν τὴ δέουσα ἁγιοΓραφικῶς καὶ ἁγιοΠατερικῶς ὀρθὴ στάση καὶ ἐπιβαλλομένη πράξη ἐν καιρῷ αἱρέσεως, καὶ ἐπιθυμοῦν νὰ ἀποτειχισθοῦν. Ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι τὸ τίμημα ποὺ πρέπει νὰ καταβάλουμε, ἡ θυσία ποὺ καλούμεθα νὰ ὑποστοῦμε γιὰ τὴν Ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ καὶ τὴν Ἐκκλησία Του, ὅπως πολλὲς φορὲς ἔχει συμβεῖ στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία καὶ γιὰ μεγάλα χρονικὰ διαστήματα, γιὰ ὁλόκληρες γενεές, νὰ βιώσουν οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί: μυστηριακὴ πείνα καὶ λατρευτικὴ πενία καὶ ποιμαντικὴ ὀρφάνια!...

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Γιατί αγρίεψαν τα παιδιά μας;

Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός - Δάσκαλος, Κιλκίς


«Δεν βλέπετε ότι αγρίωσε το Γένος μας από την αμάθειαν

και εγίναμεν ωσάν θηρία;»

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
Παραφράζοντας κάπως την φράση του Πατροκοσμά θα λέγαμε σήμερα «δεν βλέπετε ότι αγρίωσαν τα παιδιά μας και εγίνανε ωσάν θηρία»;

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΠΙΚΟ ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΣΕ ....ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ!!!

Τολμητίες κληρικοί επιχειρούν την νόθευση της Ορθοδόξου Λατρείας και την  άμβλυνση των αισθητηρίων του πιστού λαού.  

Ο Παντοκράτορας του Ι. Ν. Αναλήψεως Βόλου θα δακρύζει από την προσβολή της Ιερότητας του Ναού και των συνειδήσεων των πιστών. 

Γράφει ο:
Νίκος Χονδρογιάννης – Μαέστρος
Πρώην Πρόεδρος του Μουσικού Συλλόγου PHILARMONIA Μονάχου Γερμανίας.

Αγαπητέ κύριε Διευθυντά…
Με οδυνηρή μου έκπληξη διάβασα το δημοσίευμαδιαφήμιση του Ι. Ν. Αναλήψεως Βόλου για το κοντσέρτο της STABAT MATER  στις 3 Απριλίου. Ήταν πραγματική χειμερινή ψυχρολουσία!
         Επειδή η αγανάκτησή μου δεν με αφήνει να ησυχάσω θέλω να πληροφορήσω το φιλοθεάμον χριστεπώνυμο πλήρωμα των Ορθοδόξων Βολιωτών τα εξής ολίγα από την υπέρ 20χρονη πείρα μου στο μουσικό χώρο της Γερμανίας.
         Το  STABAT MATER ΤΟΥ Pergolesi είναι ένα κλασσικό έργο της Καθολικής Εκκλησίας και ταιριάζει γάντι στους Μπαρόκ ναούς των Λατίνων.  Εκφράζει απόλυτα τον αρρωστημένο συναισθηματισμό των αιρετικών της Δύσης για της ημέρες του πάθους. Οι επιτηδευμένες, υπερήφανες–πομπώδεις φωνές των σοπράνων (γράφε καλλίτερα σπαρακτικά ουρλιαχτά) και η λατινική γλώσσα προκαλούν ειρωνικά μειδιάματα στους Ορθοδόξους. Οι εξεζητημένες συγχορδίες–παρηχήσεις του συγκεκριμένου έργου ηχούν τόσο περίεργα στα αυτιά μας που απάδουν εντελώς στο πνεύμα και στον ιερό χώρο της Ορθοδόξου Λατρείας, συντελούν μάλλον στο πνευματικό βιασμό–ξεπεσμό του Ορθοδόξου Ναού.
         Είναι σίγουρο ότι θα μαζευτούν όλοι οι Καθολικοί κλπ. Ετερόδοξοι–άθεοι του Βόλου για να εξετασθούν από τα γλοιώδη ακούσματα μιας ξένης μουσικής κουλτούρας, και θα το προβάλλουν και σαν επίτευγμα!  Γιατί όμως δεν το παρουσιάζουν στη Καθολική Εκκλησία του Βόλου;
         Το έργο απαιτεί «Μαντόνες»  και αγάλματα σε στυλ «Pieta». Η Ορθόδοξη εικονογραφία του Ι. Ν. Αναλήψεως θα φαντάξει περίεργη και αταίριαστη στο αριστούργημα (sic) αυτό. Ο υπέροχος Παντοκράτορος του Λιόνδα θα δακρύζει από θλίψη για την αλλαξοπιστία μας.
         Απορώ με την επιπόλαιη απόφαση του προϊσταμένου του Ναού και φυσικά για την «ευλογία» συγκατάθεση του Τοπικού Επισκόπου κ. Ιγνατίου.  Η καλλιτεχνική ασχετοσύνη δείχνει πολιτιστική αμάθεια και ρηχότητα ή πράγμα το οποίο δεν πιστεύουμε, είναι μελετημένο κτύπημα–τορπίλλη στο ορθόδοξο ήθος του λαού μας. Λέτε η Μεταπατερική Θεολογία να επεκταθεί  και στη μουσική μας παράδοση; Ίσως του χρόνου απολαύσουμε το ορατόριο JESUS CHRISTSUPERSTAR.  Αιδώς Αργείοι! Κρίμα για τη βυζαντινή μουσική παράδοση ενός Χατζημάρκου στο Βόλο!
Μετά τιμής
Νίκος Χονδρογιάννης – Μαέστρος
Πρώην Πρόεδρος του Μουσικού Συλλόγου PHILARMONIA  Μονάχου  Γερμανίας.

Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας: Η Εκκλησία είμαστε εμείς! Το απεχθὲς στρατοκρατικό πνεύμα των Οικουμενιστών!

Περγάμου Ιωάννης:

''Σταματήστε τις διαρροές στα ΜΜΕ''


0ziiz


Ἀντὶ νὰ δίνει, ὡς ὤφειλε, πλήρη ἀναφορὰ στὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ γιὰ τὶς συζητήσεις τῶν Διορθοδόξων Ἐπιτροπῶν, ὥστε νὰ μὴν δημιουργοῦνται παρερμηνεῖες, καὶ νὰ μὴ ἀγνοεῖ ὁ Λαὸς τοῦ Θεοῦ τὰ προ-αποφασιζόμενα «γι’ αὐτὸν ἀλλὰ χωρὶς αὐτόν», ὁ Μητροπολίτης Περγάμου θέλει νὰ ἐπεκτείνει τὸν «στρατιωτικὸ νόμο» ποὺ ἔχουν ἐπιβάλει στὴν Ἐκκλησία ἡ φατρία τῶν Οἰκουμενιστῶν ἡγετῶν.

Θέλει δηλαδή, νὰ μὴ μαθαίνει ὁ λίγος λαὸς ποὺ ἀκόμα ἐνδιαφέρεται γιὰ τὰ πράγματα τῆς Ἐκκλησίας τίποτα, ὥστε νὰ μὴ ἀντιδρᾶ καὶ χαλᾶ τὰ σχέδιά τους. 

Ἂς τὰ κατανοήσουν αὐτὰ οἱ χαρτοπολεμιστὲς ἀντι-Οἰκουμενιστές. Ἂς ἀναλογισθοῦν ἄλλη μιὰ φορά, πόσο μεγάλο κακὸ κάνουν στὴν Ὀρθοδοξία καὶ στὸν ἑαυτό τους, ἐπικοινωνοῦντες μὲ αὐτοῦ τοῦ ἐπιπέδου τοὺς Ἐπισκόπους, ποὺ νομίζουν πὼς εἶναι ἡ Ἐκκλησία καὶ δὲν ὑπολογίζουν τὸ Λαὸ τοῦ Θεοῦ. Μόνο τὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τους φοβοῦνται καὶ τρέμουν, γιατὶ τότε θὰ ἀποδειχθεῖ ὅτι ἡ ἰδέα πὼς αὐτοὶ εἶναιη Ἐκκλησία, πέφτει στὸ κενό. Ὅσο οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς "κοινωνοῦν" μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς, νὰ ξέρουν πὼς αὐτοὶ ἐλάχιστα τοὺς ὑπολογίζου. Ἀντίθετα τοὺς θεωροῦν συμμάχους τους, γιατὶ καταφέρνουν μὲ τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές, νὰ  κρατοῦν τὸν Λαὸ σὲ ἀδράνεια, παροπλισμένο.
                                       "Πατερικὴ Παράδοση"



Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης


Να σταματήσουν τις "διαρροές" σε δημοσιογράφους και να μην επιτρέπεται η λήψη φωτογραφιών ζήτησε ο προεδρεύων της ειδικής διορθόδοξης επιτροπής που έχει συσταθεί για την προπαρασκευή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο ήρωας Γρηγόρης Αυξεντίου Ο Σταυραετός του Μαχαιρά Βίντεο


Ένας συγκλονιστικός ήρωας ο Γρηγόρης Αυξεντίου που τον έκαψαν ζωντανό οι Άγγλοι

 Ο Γρηγόρης Αυξεντίου γεννήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου του 1928 στο χωριό Λύση που βρίσκεται ανάμεσα στη Λευκωσία και στην Αμμόχωστο. Γονείς του ήταν ο Πιερής και η Αντωνία Αυξεντίου, και είχε μία μικρότερη αδελφή, την Χρυστάλα. Πήγε δημοτικό στο χωριό του, και μετά στο γυμνάσιο της Αμμοχώστου, το πλησιέστερο προς τη Λύση. Μετά το γυμνάσιο πήγε στην Ελλάδα με σκοπό να σπουδάσει στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, όμως στις εξετάσεις δεν κατάφερε να εισαχθεί.
 Κατετάχθη στον Ελληνικό στρατό και πέρασε από τη Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού, ενώ παράλληλα μελετούσε φιλολογία για να μπει στην φιλοσοφική σχολή Αθηνών. Απολύθηκε από το Στρατό ως Έφεδρος Ανθυπολοχαγός Πεζικού, και στη συνέχεια υπηρέτησε στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα για λίγους μήνες, προτού και επιστρέψει στην Κύπρο το 1952,που εργάστηκε μαζί με τον πατέρα του και αρραβωνιάστηκε.

Πειραιώς Σεραφείμ: O επίσκοπος δεν βρίσκεται υπεράνω των Ιερών Κανόνων, αλλά υπόκειται σ’ αυτούς



peiraiwsΟ Πειραιώς Σεραφείμ αναφέρεται στους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας, τονίζοντας ότι κανείς δεν βρίσκεται υπεράνω αυτών και ούτε μπορεί να τους τροποποιεί κατά το δοκούν.
Και η ανακοίνωση συνεχίζει:
Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από πρόσφατη συνέντευξη Μητροπολίτου, σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, πριν λίγες ημέρες, η οποία δημοσιοποιήθηκε σε διάφορες ιστοσελίδες και ιστολόγια και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Ήταν πολλά τα θέματα που τέθηκαν στον Σεβασμιώτατο.
Ένα από αυτά ήταν το εξής: «Είστε ικανοποιημένος από το αν (οι πιστοί) ερχόμαστε να σας ακούσουμε κι αν είμαστε καλά εκπαιδευμένοι να ακούμε το λόγο της Εκκλησίας;».
Ο Σεβασμιώτατος απάντησε ως εξής: «Χρειάζεται ένα υγιές εκκλησιολογικό φρόνιμα, όπως λέμε στην Εκκλησία. Η Εκκλησία έχει την τάξη της, έχει τις αρχές της, κι έχει τους Κανόνες της, έχει την εμπειρία της […].Στην περίπτωση της Εκκλησίας σήμερα, δεν είναι ο λόγος του ανθρώπου, του Επισκόπου, είναι ο λόγος της Εκκλησίας. Αυτό που λέμε εμείς, δεν είναι τίποτε περισσότερο απ’ αυτό που είπε ο Χριστός.

"Ελληνισμός και Ορθοδοξία εν Διωγμώ", Ν. Χειλαδάκη

μιλία το κ. Νικόλαου Χειλαδάκη στν Λάρισα 15/03/2015
«Ἑλληνισμὸς καὶ Ὀρθοδοξία ἐν Διωγμ» - Part1
Προαναγγείλαμε ὅτι θὰ ἀναρτήσουμε τὸ Βίντεο μὲ τὴν ὁμιλία τοῦ κ. Χειλαδάκη στὴ Λάρισα, ὅταν τοῦτο ἑτοιμαστεῖ. Τό κάνουμε, παραπέμποντας στὴν ἀνάρτησή μας ἐκείνη, στὴν ὁποία εἴχαμε δημοσίευση ὅσα προλογικὰ εἶχε ἀπευθύνει ατὸ ἀκροατήριο ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς.


Προλόγησις

τῆς ὁμιλίας τοῦ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ

μὲ θέμα:
«Ἑλληνισμὸς καὶ Ὀρθοδοξία ἐν διωγμῷ»
ἀπὸ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ
Τὰ γεγονότα τῶν καιρῶν μας, πέρα ἀπὸ τὴν παγκόσμια ἐπίδρασί των καὶ ἀπὸ τὴν ἐπιρροὴ τὴν ὁποία ἀσκοῦν στοὺς ἀνθρώπους ὅλης τῆς γῆς, θεωροῦμε ὅτι ἔχουν ἰδιαιτέρα σημασία, καὶ αἰσθανόμαστε ὅτι ἀσκοῦν πλέον ἀσφυκτικὴ ἐπιρροὴ στὸν Ἑλληνισμὸ καὶ τὴν Ὀρθοδοξία. Κατανοοῦμε ἐκ τῶν πραγμάτων ὅτι ὅλο τ.... (συνέχεια ἐδῶ).    http://paterikiparadosi.blogspot.gr/

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Πετώντας πάνω από την Ελλάδα και τα μνημεία της Βίντεο





Μια μαγευτική περιήγηση -σε high definition- πετώντας πάνω από την Ελλάδα. Ξεκινώντας από την Αθήνα, θα μας ταξιδέψει σε μοναδικά μέρη εξερευνώντας διάσπαρτα Ελληνικά νησιά στο λαμπρό μπλε του Αιγαίου, αρχαία ερείπια, καταπράσινους λόφους, βραχώδεις ακτές και ιστορικούς τόπους γεμάτους παραδόσεις. Την δραματική άποψη ενισχύσαμε με την μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου! Θα πετάξουμε από την Κέρκυρα στην Κρήτη, από τα Μετέωρα στην Μύκονο, στην Πελοπόννησο, στη Ρόδο, στη Σαντορίνη, στη Θεσσαλονίκη και σε πολλούς άλλους λαμπρούς προορισμούς αυτού του υπέροχου τόπου!

A breathtakingly beautiful virtual tour shot in high definition from a helicopter-mounted camera. Lifting off from Athens, you embark on a modern odyssey as varied and dramatic as Greek history, exploring exotic islands scattered like stones in the brilliant blue Aegean, ancient ruins, verdant hills, rocky coastlines, and timeless traditions.

Αρχικός τίτλος «Visions of Greece»

Producer: Stavros Niarchos, 2003
Executive Producer: Roy Hammond
Producer, Writer, Editor: Sam Toperoff
Producer, Aerial Director: Duby Tall
Wescam Technician and Operator: Grant Bieman
Helicopter Pilot: Stelios Bounas (85 hours flight over the Greece)

Ενεργοποιήστε του υπότιτλους για να δείτε μερικές από τις τοποθεσίες

Παρασκήνιο ντροπῆς ! Ποιοί Ορθόδοξοι ( ;) Ιεράρχες ψήφισαν στο Σαμπεζύ υπέρ τών Σοδομιτών ;



Sampezy-1


Κάποιοι από αυτούς, μέσα από τα λεγόμενά τους, καί γιά να μή τούς φέρει κανείς αντίσταση, προσπάθησαν έντεχνα να εξομοιώσουν με τούς ρατσιστές καί τούς Ναζιστές όσους δέν συμφωνούνε μαζί τους...
Ξεχνώντας, όχι μόνο τά φοβερά λόγια τού Θεού γιά τό αφύσικο αυτό καί ολέθριο πάθος, αλλά ακόμη καί τον Απόστολο Παύλο,  τούς Αγίους τής Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, καί τίς προηγούμενες Οικουμενικές Συνόδους πού καταδικάζουν με βαριά επιτίμια τήν θανάσιμη αυτή αμαρτία...

Έτσι όμως όπως πάμε, φαίνεται ότι ποτήρι της οργής του Θεού πρέπει, το δίχως άλλο, να είναι έτοιμο να ξεχειλίσει…
Και μεγάλοι υπεύθυνοι για την καταστροφή πού θα επακολουθήσει δεν θάναι μόνο ο απλός πιστός καί ο κοσμάκης πού πολλές φορές δεν ξέρει τι ακριβώς πιστεύει, αλλά μεγάλοι υπεύθυνοι θα είναι όλοι εκείνοι οί Εκκλησιαστικοί, Ιεράρχες κυρίως, θρησκευτικοί λαϊκοί σύμβουλοι και Καθηγητές όλων αυτών πού παίρνουν τις μεγάλες αποφάσεις «εν κρυπτώ και παραβύστω», εν αγνοία του λαού.
Ενός λαού  πού βρίσκεται συνήθως πρό τετελεσμένων και υπογεγγραμμένων καταστάσεων...
Αυτό πού διέρρευσε στα ΜΜΕ και συνέβη τις μέρες αυτές στο Σαμπεζύ της Γενεύης, στις συζητήσεις για την 8η Οικουμενική Σύνοδο πού ετοιμάζεται, δείχνει το μέγεθος της σήψης πού έχει εισχωρήσει στο σώμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας…
Παρακάτω περιγράφεται τί ακριβώς συνέβη και ποιοί είναι όλοι εκείνοι πού δεν φέρθηκαν όχι μόνο σαν Ιεράρχες αντάξιοι τής Αποστολικής τους διαδοχής, αλλά δεν φέρθηκαν ούτε καί σαν έχοντες αίσθημα τιμής καί ανδρικού προσανατολισμού πού κάθε φυσιολογικός άνδρας πρέπει νά έχει...( καί όπως έλεγε ένας Θεολόγος "δέν ντράπηκαν ούτε τα παντελόνια τους...")
Προσπάθησαν μάλιστα ανεπιτυχώς, να νομιμοποιήσουν ένα πάθος ατιμίας καταχωρώντας το σαν μια συνηθισμένη κατάσταση τού κόσμου σήμερα !
Όπως το βήξιμο καί τό φτέρνισμα !
Αυτή ακριβώς η σύμπλευση Ιεραρχών με την «τοιούτου» είδους αμαρτία, καθώς και η προσπάθεια να χαρακτηρισθούν ως «ρατσιστές και ναζιστές» όσοι διαμαρτύρονται γι΄ αυτά τά θανάσιμα πάθη , αλλά και η προηγούμενη αποδοχή εκ της Ιεράς Συνόδου όχι μόνο του αντιρατσιστικού Νόμου αλλά και κάποιων άρθρων υπέρ τών ομοφυλοφίλων δείχνει ότι κάποιο βαρύ πάθος σέρνεται και μέσα στην Ιεραρχία πού τελικά τα υπογράφει όλα !
Τά υπογράφει, είτε εκβιαζομένη υπό της Πολιτείας ( λόγω υπαρχόντων «στοιχείων» εναντίον κάποιων…), είτε αδιαφορούσα σαν Ιεραρχία για τις μετά ταύτα συνέπειες…
Το επιμύθιο της Ιεραρχίας ότι «σ΄εμάς άλλο νομοσχέδιο παρουσίασε η Κυβέρνηση με το οποίο και συμφωνήσαμε, και ότι άλλο έφερε στην Βουλή, δεν πείθει πιά κανέναν !
Τά γεγονότα στο Σαμπεζύ από διορισμένους υπό της Ιεραρχίας γνωστούς «νεωτερίζοντας» ιεράρχες πού εσκεμμένα στάλθηκαν εκεί γνωρίζοντας τό "ποιόν" τους, δείχνουν καί το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα πού ήθελαν...
Αλλά και εάν πράγματι είχε συμβεί έτσι, ώστε «άλλο συμφώνησε η Σύνοδος και άλλο έφεραν στην Βουλή…» θα έπρεπε να ξεσπάσουν έντονες διαμαρτυρίες μετά, αποκαλύπτοντας στον λαό τά πονηρά συμβάντα.
Αντιθέτως, ουδεμία διαμαρτυρία έγινε από τήν ιερά Σύνοδο και τα πάντα κουκουλώθηκαν !
Και μαζί τους, κουκουλώθηκαν και τά Σόδομα και τά Γόμορα, μέχρι να πάρουν φωτιά καί να μάς κατακάψουν, όπως τότε, όλους μας...

Θέλουν να επιβάλλουν την ομοφυλοφυλία ως φυσιολογική


POLEMOS 3 

Καί όπως ή φλόγα εξ΄ ουρανού  "θείον καί πύρ καί ατμίς καπνού "   απολύμανε τήν γή Σοδόμων καί Γομόρων, έτσι καί ο Τρίτος Παγκόσμιος πόλεμος θα "απολυμάνει" από τήν αμαρτία τίς σημερινές ανθρώπινες κοινωνίες...
Καί όπως θα διαβάσουμε παρακάτω:
Ένδεκα 11 χρονῶν παιδάκι τώρα καὶ νὰ  σού λέει κάποια "τσιτάτα" πού τούς έμαθαν στό Σχολείο κάποιοι πονηροί πού τούς αρέσουν αυτά με το πρόσχημα τής νέας διδασκαλίας γιά τήν "διαφορετικότητα"...
Μιάς "διδασκαλίας" πού οὔτε λίγο οὔτε πολὺ «προτρέπει τὰ παιδιὰ νὰ ἀποδεχτοῦν τὴν ὁμοφυλοφιλία ὡς ἰσότιμη ἐκδοχὴ τῆς φυσιολογικής σεξουαλικότητας χαρακτηρίζοντας κάθε ἀντίθετη στάση «ὁμοφοβικὴ» καὶ «ρατσιστική»...
Καί μετά σού λένε κάποιοι τών Δημοσίων Αρχών ότι "κυνηγάνε τούς παιδεραστές, τήν πορνογραφία, καί τήν παιδοφιλία..." όταν από την άλλη μεριά ανοίγουν διάπλατες πόρτες στό άλλο παρακλάδι όλων αυτών πού είναι η ομοφυλοφιλία!
Από τήν παιδοφιλία ερχόμαστε στήν ομοφυλοφιλία καί η μία δεξαμενή κακίας έρχεται καί συμπληρώνει την άλλη...
 

Τι κρύβεται πίσω Από την ΚΑΡΤΑ του ΠΟΛΙΤΗ; Τυχαίες Ομοιότητες με την ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ της ΑΠΟΚΑΛΥΨHΣ; --Χωρίς Κάρτα δεν θα μπορείς να αγοράσεις, να πωλήσεις, να διοριστείς...!


98% αρνητική διαβούλευση για Κάρτα πολίτη….
Υπουργέ,  απόσυρέ την 

karta toy polith tsipras 01

2010 -- Ο  τότε Αλέξης Τσίπρας καί νύν πρωθυπουργός με ομάδα αντιφρονούντων γιά την τότε "κάρτα πολίτη". Σήμερα τί λέει ;

Ὁ νέος πρωθυπουργός Ἀλέξης Τσίπρας σέ ἐρώτησή του στή Βουλή τό 2010 κατήγγελλε τήν «κάρτα τοῦ πολίτη», πού τότε μᾶς ἔφερνε ὁ ἀλήστου μνήμης Γιῶργος Παπανδρέου (Βλ. τήν ἐρώτηση Τσίπρα στή σσ. 14-15 τῆς Παρακαταθήκης).
Τώρα, πού ἔγινε πρωθυπουργός, κάνει στροφή 180 μοιρῶν καί δηλώνει ἐπίσημα ὅτι ἡ «κάρτα τοῦ πολίτη» θά μᾶς λύσει ὅλα τά προβλήματα, ἀπό τή γραφειοκρατία μέχρι τήν πείνα, πού μαστίζει τόν φτωχοποιημένο ἑλληνικό λαό, λές καί δέν ὑπάρχουν ἄλλοι ἀποτελεσματικοί καί ἀκίνδυνοι τρόποι γιά τήν ἀντιμετώπιση καί τῶν δύο.
Ἐπειδή όμως τήν λογική, πού μᾶς χάρισε ὁ Θεός, πρέπει καί νά τήν χρησιμοποιοῦμε, ἐρωτοῦμε τά ἑξῆς ἁπλά:
1. Τί ἄλλαξε καί ἡ «κακή» κάρτα τοῦ 2010 ἔγινε τώρα «καλή»;
2. Γιατί ὅλη αὐτή ἡ βιασύνη γιά τήν ἐπιβολή τῆς κάρτας; Γιατί πᾶνε νά τήν περάσουν σέ ἄσχετο νομοσχέδιο;
Μάλιστα ἔβαλαν τόν ὑφυπουργό Kατρούγκαλο, πανεπιστημιακό καί συνταγματολόγο, νά φέρει τό νομοσχέδιο στή Βουλή. Αὐτόν πού μιλοῦσε στούς ἀγανακτισμένους Ἕλληνες στήν πλατεία Συντάγματος ὑπέρ τῆς ἐλευθερίας καί τῶν δικαιωμάτων τοῦ πολίτη, τά ὁποῖα ἡ πολιτεία ἐγγυᾶται διά τοῦ Συντάγματος...

Πηγή: "Κατάνυξις"

karta toy polith TIDEON
98% αρνητική διαβούλευση για Κάρτα πολίτη….
Υπουργέ απόσυρέ την !
Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση για την Κάρτα του Πολίτη: 1.661 δημοσιευμένα σχόλια (εκ των οποίων το 98% αρνητικά) και πόσα ακόμη αδημοσίευτα;
Διαβούλευση και κατάθεση γνώμης από τούς πολίτες ήθελαν; Ε, τήν απάντηση τήν πήραν! Το τι θα κάνουν τώρα θα αποδείξει και την όποια αξιοπιστία τους ...

Κοντσέρτο-Παπικός ύμνος σε Ορθόδ. Ι. Ναό του Βόλου! Μετα-πατερική θεολογία και Οικουμενισμός επεκτείνονται! ΣΧΟΛΙΟ του π. Ευθ. ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ

 Ὁ ἐξουνιτισμὸς καὶ ἡ Οἰκουμενιστικοποίηση τῆς Ἐκκλησίας συνεχίζεται τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν παιζόντων χαρτοπολεμικῶς. Σὲ διάφορες πόλεις τῆς Ἑλλάδος δίδονται συναυλίες στὶς Ἐκκλησίες (μὴ ξεχνᾶτε τὴν συναυλία Νταλάρα-Ἱερώνυμου στὸν ἅγιο Παντελεήμονα Ἀχαρνῶν) καὶ σιγά-σιγὰ μιμούμαστε τοὺς Παπικούς, βεβηλώνοντας τοὺς Ἱ. Ναούς μας μὲ αἱρετικὰ ἀκούσματα.
Καὶ οἱ παίζοντες χαρτοπολεμικῶς ἀντι-Οἰκουμενιστές, θὰ καυτηριάσουν μετ’ ἀγανακτήσεως τὸ γεγονός, καθόσον μέσα στὸν Ἱ. Ναὸ «το σεξτέτο εγχόρδων “CONCERTO PICCOLO”» θὰ ἑρμηνεύσουν δυὸ "ἐξαίσιες" γυναικεῖες φωνὲς «η Υψίφωνος Σύλβια Τσιμπανάκου και η Mezzo Soprano Τζένη Χατζηδήμου», καὶ καθόσον ἱερωμένα μέλη τῆς Συνάξεως τῆς Γατζέας ἀλλὰ καὶ ὁ Ἡγούμενος, κοινωνοῦν καὶ συλλειτουργοῦν καὶ μνημονεύουν τὸν μεταπατερικό, Οἰκουμενιστὴ Μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο!
Ἴσως σπεύσει νὰ καυτηριάσει τὸ γεγονὸς καὶ ἡ Ἀδελφότης "Ο ΣΩΤΗΡ", ξεχνώντας πὼς μέλη της καὶ ἀρχιμανδρίτης της εἶναι συνεργάτες καὶ συλλειτουργοὶ τοῦ Οἰκουμενιστὴς Μητροπολίτη.
Ἡ καθ’ ἡμᾶς, ὅμως,  ἱεροπρεπεπὴς Παράδοση μὲ ἄλλο τρόπο, σωτηριολογικὸ κι ὄχι ψευτο-καλλιτεχνικὸ καὶ συναισθηματικὸ ἀντιμετωπίζει τὴν χρήση τῶν Ἱ. Ναῶν καὶ τὸ ρόλο τῶν ἐντὸς αὐτῶν πιστῶν.
Καὶ ἡ Οἰκουμενιστικοποίηση θὰ συνεχιστεῖ ὐπὸ τοὺς ὑποχθόνιους καγχασμοὺς τῶν Οἰκουμενιστῶν Ταγῶν καὶ τοὺς ὑποπωγώνιους γέλωτες τοῦ κ. Ἰγνατίου Γεωργακόπουλου!

Η νέα Οικουμενιστική Εκκλησία: Και κακόδοξη και άδικη! Καλαβρύτων σε Ιεροσολύμων: ''Δεν φοράω βερμούδες για να κρύψω την ιδιότητά μου''

Jerusalem


τσι, πικαλούμενος γι τς σκοπιμότητές του λόγους γάπης κα δικαιοσύνης, ατς πο φόρισε δικα, ντικανονικ κα παράνομα θεολόγο τς Μητροπόλεώς του, (καταστρατηγώντας τος . Κανόνες κα τς σχετικς διαδικασίες πο ατο προβλέπουν) κα χωρς ν μετανοήσει γι τν πράξη του, ρχεται τώρα ν κατηγορήσει τν Πατριάρχη Βαρθολομαο κα τν Πατριάρχη εροσολύμων, γι παρόμοιες παράνομες νέργειες, δηλαδ τν καθαίρεση κα τν γκλεισμ το Πατριάρχη εροσολύμων Ερηναίου.
Παρ τατα, μως, κα πειδ Οκουμενιστικ κκλησία το Βαρθολομαίου κα τς φατρίας σων τν κολουθον κα κακοδοξε λλ κα δικε (λων τν κκλησιν σιωπώντων κα ποδεχομένων τς κακοδοξίες καί, ν προκειμέν, τν δικία), δημοσιεύουμε τν τελευταία «νοιχτ πιστολ» το Καλαβρύτων πρς τν Πατριάρχη εροσολύμων.

Ο π. Τύχων ο ληστής και ο αστυνομικός



Ο π. Τύχων κι ο ληστής



Κάποτε του είχε στείλει κάποιος από την Αμερική μια επιταγή. Την ώρα όμως πού την έπαιρνε ο Γέροντας από το Ταχυδρομείο, τον είδε ένας κοσμικός και νικήθηκε από τον πειρασμό της φιλαργυρίας.

Πήγε λοιπόν την νύχτα στο Κελλί του Γέροντα, για να τον ληστέψη, με τον λογισμό ότι θα εύρισκε και άλλα χρήματα, χωρίς να ξέρη ότι και εκείνα πού είχε πάρει ο Γέροντας τα είχε δώσει την ίδια ώρα στον κυρ - Θόδωρο, για να πάρη ψωμιά για τους φτωχούς. Αφού τον βασάνισε αρκετά τον Γέροντα - τον έσφιγγε με ένα σχοινί στον λαιμό του - διεπίστωσε ότι πράγματι δεν είχε χρήματα και ξεκίνησε να φυγή.
Ο Παπα - Τυχών του είπε:
- Θεός συγχωρέσοι, παιδί μου.
Ό κακοποιός αυτός άνθρωπος πήγε και σε άλλον Γέροντα με τον ίδιο σκοπό, αλλά εκεί τον έπιασε ή Αστυνομία, και ομολόγησε μόνος του ότι είχε πάει και στον Παπα - Τύχωνα. Ό Αστυνόμος έστειλε χωροφύλακα και ζήτησε τον Γέροντα για ανάκριση, επειδή θα γινόταν η δίκη του κλέφτη.

Ο Γέροντας στενοχωρέθηκε γι' αυτό και έλεγε στον χωροφύλακα:
- Παιδί μου, εγώ τον συγχώρεσα με όλη την καρδιά μου τον κλέφτη.

Εκείνος όμως δεν έδινε καθόλου σημασία στα λόγια του Γέροντα, γιατί εκτελούσε ανώτερη διαταγή, και τον τραβούσε και του έλεγε:
- Άντε, γρήγορα, Γέροντα! εδώ δεν έχει συγχώρεση και «ευλόγησαν».

Τελικά τον λυπήθηκε ο Διοικητής και τον άφησε από την Ιερισσό να γυρίση στο Κελλί του, επειδή έκλαιγε σαν μωρό παιδί, γιατί νόμιζε ότι θα γίνη και αυτός αιτία να τιμωρηθή ο κλέφτης.

Όταν το θυμόταν αυτό το περιστατικό, δεν μπορούσε να το χωρέση στο μυαλό του και μου έλεγε:
- Πά-πά-πά, παιδί μου! αυτοί οι κοσμικοί άλλο τυπικό έχουν" δεν έχουν το «εύλόγησον», «Θεός συγχωρέσοι».