Και τώρα, τι; Θα φέρετε τα ΜΑΤ για να διώξουν τον π. Παΐσιο;
Η ΘΥΡΟΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ
.
TOY ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ
.
ΓIA THN AΔIKH ΔΙΩΞΗ
.
ΤΟΥ π. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Η ΘΥΡΟΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΟΥ
ΔΙΩΚΤΟΥΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ
ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΑΪΣΙΟ
π.
Θεόκλητε, τί θα κάνετε τώρα; Θὰ φέρετε τα ΜΑΤ, για να ἐφαρμόσετε την
ἀπόφασή σας; Οἱ πιστοί στο Μοναστήρι δεν θὰ ἀφήσουν τον κτήτορα της
Μονης π. Παΐσιο, για να τον πετάξετε τόσο εὔκολα. Θὰ γίνη μεγάλος ντόρος
και το δικό σας ὄνομα θα διασυρθῆ παγκόσμια.
Ὁ π. Παϊσιος δεν ζητᾶ τον θρόνο
σας, λόγω γήρατος, ἀλλὰ ἐφαρμόζει αὐτὰ που ἔμαθε ἀπό τὸν Γέροντα π.
Αὐγουστῖνο και πρέπει νὰ το ἐκτιμήσετε. Δεν ἔχετε πολλους τέτοιους
κληρικούς που νὰ θυσιάζονται για την πίστη τους. Μην εἶστε τόσο σκληρός. Συμπεριφερθεῖτε ὅπως συμπεριφέρονταν ὁ π. Αὐγουστῖνος σε σᾶς. Μη θυμώνετε μαζί μου, Δεν εἶμαι ἐχθρός και πολέμιός σας, ὅπως
νομίζετε. Ἁπλῶς, θέλω να σᾶς ἐπενθυμίσω κάποια πράγματα που τα
ξεχάσατε. Δεν μᾶς μένει πολύ καιρός για νὰ τὰ διορθώσουμε. Νὰ σᾶς πω
κάτι; Ὁ Γέροντας που σας ἀγαποῦσε, ἄν και τὸν πικραίνατε, αὐτὸς με
παρακινεῖ.
Ἂν ξέρατε μέχρι ποιό σημεῖο
ἔφτασαν οἱ σχέσεις τοῦ πατριάρχη με τὸν Πάπα, μὲ τοὺς Ἀγγλικανούς, μὲ
τοὺς προτεστάντες με τους βουδιστάς και τοὺς μουσουλμάνους, με τους…,
δεν θα τὸν δικαιολογούσατε. Ετοιμάζω ἕνα βιβλιαράκι μὲ πολύ φωτογραφικό
ὑλικό, για να δοῦν οἱ πιστοί, που δὲν ἀσχολοῦνται μὲ τὸ διαδικτυο,
μεχρι ποιό σημεῖο ἔφτασε ὁ πατριάρχης. Θὰ φρίξουν ἀπό τις φωτογραφίες
που θα δοῦν.
Ὁ π. Αὐγουστῖνος σ’ ἕνα κήρυγμά
του ἔλεγε· Γεννηθήκαμε Ὀρθόδοξοι και δεν θα πεθάνουμε ὀρθόδοξοι! μπορεῖ νὰ
το θυμᾶστε. Δεν φοβᾶστε ὅτι τα λόγια του αὐτά, ἐπαληθεύονται σήμερα,
ὅταν μνημονεύεται ἕνας τέτοιος Πατριάρχης; Ἄν θέλετε, δεν ἔχω πρόβλημα,
να ρθῶ να σας συνατήσω, και να σας δώσω ὅτι ὑλικό θέλετε ἀπὸ τον π.
Αὐγουστίνο, για να ἀγωνιστῆτε και ὁ Θεός θὰ σᾶς δώση την νίκη.
ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ
(Η εγκύκλιος επιστολή τοῦ Μητροπολίτου
Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, προς τον ἱερό κλῆρο και ὄχι στον λαό,
που δεν γνώριζε μέχρι εκείνη τη στιγμή τίποτε, από τα σκληρά παρασκήνια
για τὴν παραίτησιν του)
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ 53100 ΦΛΩΡΙΝΑ Αριθμ. Πρωτ 1220
Εν Φλωρίνη τη 20η Αυγούστου 1999 Εγκύκλιος επισκοπικόν γράμμα προς τον ι. Κλήρον της καθ’ ημάς Ιερά Μητροπόλεως
Αιδεσιμώτατοι, Πληροφορούμεθα, ότι
ωρισμένοι εκ των εφημερίων μας, ωσάν να είχον επιλύσει όλα τα προβλήματα
της ενορίας των, ήρχισαν να επιδίδωνται μετά σπουδής εις αλλότρια. Έφθασαν
δε μέχρι τοιούτου σημείου, ώστε να επικρίνουν και αυτόν τον επίσκοπόν
των, επεμβαίνοντες εις την αρχιερατικήν του συνείδησιν και θέλοντες να
γίνουν ρυθμισταί του τι θα πράξη.Πως
είναι δυνατόν, αγαπητοί μου, πως είναι δυνατόν, από το ένα μέρος να
δέωνται «Εν πρώτοις μνησθητι, Κύριε, του αρχιεπισκόπου ημών Αυγουστίνου,
όν χάρισαι ταις αγίαις σου εκκλησίαις εν ειρήνη σώον, έντιμον, υγιά,
μακροημερεύοντα…», και από το άλλο να διασύρουν το όνομά του επισκόπου
και μάλιστα μετ’ ολίγα λεπτά επ’ εκκλησίας; Όσοι τουλάχιστον
είναι μορφωμένοι, γνωρίζουν τας συνεπείας του διασυρμού τούτου. Παρακαλώ
λοιπόν άπαντας τους αιδεσιμωτάτους εφημερίους, ειδικώτερον δε εκείνους
οι οποίοι δεικνύουν την τάσιν αυτήν, να επιδοθούν εις τα ενοριακά των
καθήκοντα αναλογιζόμενοι τας ευθύνας των. Να είναι συνεπεις με τας
διαβεβαιώσεις που έδωκαν την ημέραν της χειροτονίας των. Οι δε εξ αυτών
ιερομόναχοι και με τας μοναχικάς υποσχέσεις την ημέραν της κουράς των.
Ὁ ἀληθινός πατριώτης και ἐπίσκοπος
Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος, Καντιώτης που τὴν κατοχή ἔσωσε την Κοζάνη μὲ τὰ
φλογερά κηρύγματά του και μὲ τὰ συσσίτια τῶν 8150 πιάτων ἡμηρεσίως.
Δέστε το βίντεο:https://youtu.be/w0_RJUqSpjU
Διαβᾶστε και το βιβλιο: ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ Νο 1
ΕΔΩ http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?cat=62
Ὁ π. Αὐγουστῖνος εἶχε διωγμούς
και περιπέτειες στην ζωή του, ἀλλὰ τὴν Κοζάνη δὲν τὴν ξέχασε. Τῆς
καρδιάς του ἡ πρωτεύουσα, ἔλεγε, ὅτι εἶναι ἡ Κοζάνη. Μετὰ τὴν Κατοχή
ἔκτισε στὴν πόλη τὸ οἰκοτροφεῖο τῶν «40 Μαρτύρων», για τὰ φτωχὰ και
ἄπορα παιδιά. Μὲ τοὺς συνεργάτες τῆς ΕΣΤΙΑΣ ΣΥΣΣΙΤΙΩΝ και μὲ τὸν πιστό λαό
που συμπαραστέκονταν στὸ ἔργο του, ἀγοράστηκε τὸ 1954 οικόπεδο στὸ
κέντρο τῆς πόλεως. Κτίστηκε μεγάλη αἴθουσα κηρυγμάτων στο ισόγειο καὶ
οἰκοτροφεῖο στοὺς ἐπάνω ὁρόφους. Ἐκατοντάδες πτωχά παιδιά μπόρεσαν νὰ
σπουδάσουν, χάρη σ᾽᾽αὐτὸ τὸ οἰκοτροφεῖο. Τὸ 1976 κτίστηκε καὶ δεύτερο
οἰκοτροφεῖο για τοὺς μαθητάς καὶ τὸ πρῶτο που βρίσκονταν στο κέντρο,
ἀνακαινίσθηκε καὶ δώθηκε στις γυναῖκες, καὶ λειτουργοῦσε ὡς οἰκοτροφεῖο
θηλέων. Ἤμουν ἐκει ἀπὸ τὴν ἀρχή (1977-2003), μὲ ἐντολὴ τοῦ Γέροντος
Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου. Τὸ 2001 ὁ π. Σεβαστιανός Τοπάλης
ἔφερε μια ὁμάδα ἀνθρώπων ἀγνώστων στο Σύλλογο και χωρίς νὰ εἶναι μέλη
και χωρίς νὰ κάνουν ἐκλογές τοὺς ὁνόμασε Διοικητικό Συμβούλιο τοῦ
Συλλόγου τῶν «40 Μαρτύρων»! Αὐτὴ εἶναι ἡ πρώτη ἀπάτη. Ὑπ᾽᾽όψιν ὅτι ὁ π.
Σεβαστιανός δὲν ἦταν κάν μέλος τοῦ Συλλόγου. Δὲν προσέφερε ποτὲ οὔτε
μια καραμέλλα στα παιδιά. Καὶ ὅμως ζητοῦσε νὰ διώξει τῆς μαθήτριες. Νὰ
παραδώσει τὸ ἴδρυμα στὰ Δῆμο, για ΚΑΠΗ και νὰ πάρουν λεφτά ἀπὸ τὴν Ε.Ε.
Μᾶς πίεζαν νὰ τοὺς δώσουμε τὰ
κλειδιά τοῦ Οἰκοτροφείου, για νὰ μπαινοβγαίνουν και οἱ ἄνδρες στὸ
οἱκοτροφεῖο, ὡσπου νὰ μᾶς διώξουν. Μὲ τὴν συμβουλή τοῦ Γέροντος
ἀντιστάθηκα. Ἔχω ηχογραφημένες τὶς συνομιλίες που ἔκανα μαζί του. Δὲν
τοὺς ἔδωσα κλειδιά, ἀπὸ τοὺς χώρους ποὺ ἔμενα, προστατεύοντας τἰς πτωχὲς
μαθήτριες τοῦ οἰκοτροφείου. Τότε
σκέφτηκαν νὰ με παρακάμψουν, στέλνωντας φάξ στὸν π. Αὐγουστῖνο, μὲ πολύ
φοβερά ψέματα. Τὸ φάξ τὸ ἔστειλε ὁ π. Σεβαστιανός Τοπάλης ἀπὸ τὸν ναό
τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου Ἀμυταίου. Εἶναι γραμμένο μὲ τὸ χέρι του και ἔχει
την ὑπογραφή του
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ π. ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ ΤΟΠΑΛΗ
Θὰ διαβάσουμε μόνο τὴν δεύτερη σελιδα του παραπάνω φαξ, για νὰ μετρήσουμε τὰ ψέματά του.
Ὁ π. Αὐγουστῖνος κατάλαβε την
πονηριά τους καὶ πέταξε τὸ φάξ. Τὸ πῆρα, ὅταν ἐπισκέφτηκα τὸν Γέροντα.
Τὸ σχέδιό τους ἀπέτυχε. Αὐτοὶ ὅμως προχώρησαν. Τὰ χρήματα ἀπὸ τὴν Ε. Ε.
που θα ἔπαιρναν ἦταν πολλά. Ἐμπνευστης τῆς ἀπάτης ἦταν ὁ πρώην δήμαρχος
και βουλευτής τοῦ ΠΑΣΟΚ Πάρης Κουκουλόπουλος, που τους κουκούλωνε. Ὁ
εἰσαγγελέας Ἀγγελος Καμηλάρης λειτουργοῦσε ὡς παραδικαστικό κύκλωμα και
ἔβαζε ὅλες τὶς πλαστογραφίες και τις ἀπάτες στο άρχεῖο. Ὁ Π.
Κουκουλόπουλος εἶπε ψέματα τὸ παλαιό νόμιμο Συμβούλιο τοῦ Συλλόγου, νὰ
μην πληρώνει τὴν τηλεθέρμαση, γιατὶ θὰ τὴν ἔκανε δωρεά ὁ Δῆμος καὶ τὸ
χρέος ἔφτασε στὸ ποσὸν τῶν 4.380.00ο δραχμῶν ἐν ἀγνοία μας, ἀφοῦ δὲν μᾶς ἐρχόταν εἰδοποιητήρια.
Δὲν εἶχε καθόλου τόκους. Ὁ π. Σεβαστιανος φούσκωσε το ποσόν και το
ἔκανε 6.000.000, και ἔβαλε μὲ τὸ μυαλό του 8.000.000 τόκους, που οὔτε οἱ
τοκογλύφοι δεν θα τὸ σκεφτόταν και ἔφτασε τὸ ποσον στὰ 14.000.000!!!
Τὰ 4.500.000 τὰ παρουσίασε στὸν
Γέροντα 14.000.000, για νὰ τον τρομάξη! Αὐτὸ πῶς ὀνομάζεται; Πονηριά και
ἀπάτη στον ἅγιο Γέροντα. Δεύτερο ψέμα: Γράφει ὅτι θὰ
παραχωρήσουν για ἕνα μικρό διάστημα τὴν αἴθουσα στο Δῆμο Κοζάνης, ἀλλὰ
παρεχώρησαν ὁλόκληρο τὸ οἰκοτροφεῖο για πάντα, διώχνοντας μὲ ἀσφαλιστικὰ
τὶς φτωχὲς μαθήτριες τοῦ Οἰκοτροφείο! Ἀλλάζοντας ὅλα τὰ ἄρθρα τοῦ
καταστατικοῦ γιὰ νὰ το δώσουν στο Δῆμο. Τρίτο ψέμα: Λένε ὅτι θὰ συντηρηθη
ἄριστα τὸ κτίριο. Ψέματα. Κάνανε τὰ άντίθετα. Πῆραν τὸ οἰκοτροφεῖο σὲ
ἄριστη κατάσταση και σήμερα εἶναι σὲ ἄθλια κατάσταση, ἄβαφο μὲ
φουσκωμένους τους τείχους. Τέταρτο ψέμα. Γράφει ὅτι τὸν
ἐνδιαφέρει ἡ ἁγία σκέψη τοῦ Γέροντα! Ψέματα. Τὰ χρήματα τῆς Ε.Ε. τοὺς
ἐνδιέφεραν. Και ὅταν δεν κατάφεραν νὰ πάρουν τὴν ἄδεια ἀπὸ τὸν π.
Αὐγουστῖνο, ἔγραψαν στα παλιά τους τὰ παπούτσα τὴν ἁγία σκέψη του. Ντροπή σου μεγάλε ἀρχιερατικὲ τοῦ
Ἀμυνταιου που τώρα σοῦ ἄνοιξε ἡ ὁρεξη, μὲ τὴν βοήθεια του δεσπότη σου,
να βάλης πόδι και στο μοναστήρι που ἔκανε ἀπὸ το μηδέν ὁ π. Παϊσιος.
Ἔχεις προϋπηρεσία νὰ ἀρπάζης ξένους χώρους που ἄλλοι ἐκοπίασαν. Θὰ τα
καταφέρεις και τώρα. Πρόσεχε ὅμως, οἱ πιστοί στο Μοναστηρι του Παϊσίου,
δὲν θὰ σε αφήσουν να το πάρης με εὐκολία. Ἴσως θα χρειαστῆ να φέρης και
τα ΜΑΤ! Ὅμως γνώριζε ὅτι ὁ Θεὸς δεν εὐλογεῖ την ἀδικία. Θὰ τὰ πληρώσεις
ὅλα κάποτε.
Ἔχουμε πολλά ἔγγραφα με φοβερὲς πλαστογραφίες και ἀπάτες, που ἔκαναν τὰ
πρόσωπα τοῦ Σεβαστιανοῦ Τοπάλη μέχρι νὰ ἐμφανιστοῦν ὡς διοίκηση τοῦ
Συλλόγου και νὰ ξεπουλήσουν τὸ Οἰκοτροφεῖο στον Δῆμο Κοζάνης.
Ἀν χρειασθῆ θὰ ἐπανέλθουμε μὲ νέα στοιχεῖα.
Αὐτὸν τὸν παπά τιμᾶ ὁ δεσπότης Θεόκλητος! Τέτοιους θέλει νὰ ἔχει γύρω του!!! Να τους χαίρετε.
Η τακτική συνέλευση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος διεξήχθη από τις 4
έως και τις 7 Οκτωβρίου 2016. Ασχολήθηκε με δύο θέματα, το ένα ήταν το νέο
πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών και το δεύτερο η εκλογή
Μητροπολίτου Άρτης. Για το μάθημα των θρησκευτικών και τη διένεξη με την
κυβέρνηση το συμπέρασμα, το λεχθέν στην Ιεραρχία από τον Μητρ. Μεσογαίας κ.
Νικόλαο, παρόντα στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό, είναι ότι «δεν υπάρχει συμπέρασμα»... Ως προς
την εκλογή
του Μητροπολίτου Άρτης η Ιεραρχία εξέλεξε τον καλύτερο για τη συγκεκριμένη Μητρόπολη.
Στον απόηχο των εργασιών της Συνόδου αξιοσημείωτα είναι τα ακόλουθα γεγονότα:
Ο
Αρχιεπίσκοπος προς τους Συνοδικούς Ιεράρχες εξέφρασε τη λύπη του, διότι, όπως
είπε, τον παραπλάνησαν οι καταρτίσαντες το νέο πρόγραμμα διδασκαλίας των
Θρησκευτικών στα σχολεία. Αντίθετα οι κ.κ. Γιαγκάζογλου,
Μπέγζος, Αλιβιζάτος, Κτιστάκης και άλλοι εξέφρασαν την απογοήτευση και την
πικρία τους για τη στάση του Αρχιεπισκόπου. Όπως έγραψαν ήταν ενήμερος και
σύμφωνος με το νέο πρόγραμμα του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς και με άλλα
θέματα σχέσεων της Εκκλησίας με την Πολιτεία, προ της εκλογής του στον
Αρχιεπισκοπικό Θρόνο. Είναι γεγονός ότι οι περί τον κ. Γιαγκάζογλου ομάδα
θεολόγων, αυτή του περιοδικού «Σύναξις», καθώς και η Αριστερά τον
θεωρούσαν «δικό τους». Οι θεολόγοι του «Καιρού» ως απόδειξη σημειώνουν ότι
μόλις εξελέγη Αρχιεπίσκοπος επέλεξε τους κ.κ. Γιαγκάζογλου και Μπέγζο σε
καίριες εκκλησιαστικές θέσεις.
Η
οργάνωση της συνάντησης του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου και της συνοδείας
του με τον Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα, τον κ. Φίλη και τον κ. Καμμένο, κατά τη
διάρκεια των εργασιών της Ιεραρχίας, φάνηκε ότι ήταν προγραμματισμένη και
πως είχε ένα σκοπό. Να εκτονώσει την ένταση και να την μεταθέσει στο αόριστο μέλλον.Έτσι ο κ. Τσίπρας θα εμφανιστεί στο προσεχές Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ με
το επιχείρημα ότι ουδεμία υποχώρηση έκαμε στο πρόγραμμα του Κόμματός του, ως
προς το μάθημα των Θρησκευτικών. Από την άλλη πλευρά ο Αρχιεπίσκοπος άφησε τα
μέλη της Ιεραρχίας με την απορία της μελλοντικής εξέλιξης, λέγοντας τους κάτι
αόριστα θετικό. Κατά την άποψή του το καταστάλαγμα της συνάντησης με τον
Πρωθυπουργο ήταν πρώτον να αρχίσει άμεσος διάλογος για το τρέχον πρόγραμμα
σπουδών, προκειμένου αυτό να εξετασθεί και να αξιολογηθεί στο τέλος της
σχολικής χρονιάς. Δεύτερον στην παρούσα χρονιά να αξιοποιηθούν τα υπάρχοντα
βιβλία Θρησκευτικών. Για την αξιολόγηση του νέου προγράμματος, με πρόταση του
Αρχιεπισκόπου, η Ιεραρχία όρισε Επιτροπή εκ τριών Αρχιερέων, των Ύδρας,
Μεσογαίας και Μεσσηνίας. Προηγουμένως είχαν αρνηθεί να συμμετάσχουν στην
Επιτροπή οι Μητροπολίτες Ναυπάκτου –ευλόγως αφού ουσιαστικά ακυρώθηκε η,
προϊόν πολλού μόχθου, εισήγησή του στην Ιεραρχία του παρελθόντος Μαρτίου και η
τότε απόφαση της–, Σισανίου και άλλοι. Οι τρεις Αρχιερείς θα συγκροτήσουν
υποεπιτροπή εξ εμπειρογνωμόνων που θα παρακολουθήσει την εφαρμογή του
προγράμματος και θα τους εισηγηθεί σχετικά, για να συζητήσει με την αρμόδια
κυβερνητική επιτροπή, που θα αναφερθεί στο Υπουργείο Παιδείας, για να
ενημερώσει το Μαξίμου... Πολύπλοκο και πολυχρόνιο φαίνεται το όλο ζήτημα και,
επομένως, αμφίβολη η αποτελεσματικότητά του.
Ποιος ο λόγος λοιπόν της πρόσκλησης αυτής, και ποια η
πρόσκληση;
Αδελφοί, αύριο Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016, όπως έχουμε
ακούσει, στην Ιερά Μονή Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Δήμου Φιλώτα, ο Αρχιερατικός του
Αμυνταίου, και Τοποτηρητής πλέον επί της Ιεράς Μονής- μετά την ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΙΕΡΗ
παύση, του π. Παϊσίου Παπαδόπουλου, από την ηγουμενία του μοναστηριού- λόγω ότι
μάχεται φανερά υπέρ της πίστεως ημών- θα επιχειρήσει να λειτουργήσει στο Ναΐδριο της Ιεράς Μονής, των αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και
Ειρήνης.
Η πράξη του αυτή, την
στιγμή που έχει επιτραπεί στον π. Παΐσιο να διαμένει επί του ησυχαστηρίου και
μόλις τρία μέτρα σε απόσταση από του Αγίου Θυσιαστηρίου -του εν λόγο Ναού-
είναι μια πράξη πονηρή, εγκληματική! που
μόνο κακό έχει να σκορπίσει μεταξύ ημών και ημών των πιστών Χριστιανών.
Ο
αδόκιμος νους που σκέφτηκε την δεδομένη στιγμή, μόλις μία βδομάδα μετά την «Καταδίκη» του π. Παϊσίου (επειδή
ομολογεί φανερά την Εκκλησία του Χριστού
ως, «Μία, αγία, καθολική και αποστολική» και, αντίθετα στον κ. Βαρθολομαίο που
ανάβει καντήλια, χεράκι-χεράκι και με Βουδιστές… και που συμπροσεύχεται με κάθε
αδόκιμο «θεολογικό νου»!!!)…… να
σταθεί σε τόπο άγιο και να προκαλέσει την αντίδραση ημών, δίχως να λαμβάνει υπόψη τονμέγα κίνδυνο να
παρεκτραπούν και οι δύο πλευρές του σώματος του Χριστού και να ματώσουν… και δίχως να
λογαριάσει το ότι ένα τέτοιο συμβάν
θα απότελούσε αρχή κακών για την
Μητροπολιτική μας περιφέρεια…
Αλλά και κάθε δόκιμος νους ας εξετάσει προσεκτικά και ας δράση ώστε να μην
επιτελεστεί μια ακόμη «Ακριβής Φανέρωση»,
που θα μας κοστίσει ΑΚΡΙΒΑ! Και εννοούμε την αποκάλυψη του ποια είναι τα «τέκνα
του θεού» και ποια «τα τέκνα του διαβόλου», που άθελά τους γίνονται εργαλεία,
δήθεν δικαιοσύνης! Και υπακούν τέλεια στα σχέδια του πονηρού παν-αιρετικού και
αντίχριστου πνεύματος της εποχής μας.
ΑΔΕΛΦΟΙ,
«ΠΑΣ Ο ΜΗ ΠΟΙΩΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΗ
ΑΓΑΠΩΝ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΑΥΤΟΥ» (Α΄ Ιωάν. γ΄ 10).
ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ
ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ,
ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ! ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ
κ. ΜΑΥΡΙΔΗ ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΤΕ
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ
ΑΚΕΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΑΣ, Σ’ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!
π. Νικηφόρε και ΣΙΑ, μὴ κάνετε τὴν δουλειά του Προικοννήσου·
Διαφημίζεται ἀπὸ κάποιες γυναῖκες, ὡς πολύ καλός πνευματικός, που «βλέπει πράγματα»
καὶ τρέχουν πολλοί για νὰ τὸν γνωρίσουν, νὰ πάρουν τὴν εὐχή του και νὰ
λύσουν τὰ προβλήματά τους! Προσέξτε! Ζοῦμε σὲ ἄσχημους καιρούς καὶ
πρέπει νὰ προσέχουμε, γιὰ νὰ μὴ πλανηθοῦμε.
Ὑπάρχουν ἀκόμα πνευματικοί πατέρες ἅγιοι, ποὺ ἀγαποῦν τὸν Θεό καὶ
ἐνδιαφέρονται για την σωτηρία τῆς ψυχῆς τῶν πνευματικῶν τους τέκνων.
Νιώθουν βαριά την εὐθύνη για τις ψυχές που τους παραδίδει ὁ Θεός. Δίνουν
συμβουλές ἅγιες, μετὰ ἀπὸ προσευχή και προστατεύουν τὰ πνευματικά τους
τέκνα ἀπὸ ὁρατοὺς και ἀοράτους κινδύνους. Πῶς θὰ καταλάβουμε ἐὰν ἕνας πνευματικός εἶναι καλός; Ἀκούστε τί συμβουλεύει ὁ σεβάσμιος Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης· (ΕΔΩ)://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=28256
Στοὺς ἐσχάτους καιροὺς που ζοῦμε, ὑπάρχουν και οἱ ἐπαγγελματίες παπάδες
και δεσποτάδες, που χρειάζονται ὁπαδούς. Αὐτοὶ καὶ τὸν διάβολο
προσκυνᾶνε ἀρκεῖ νὰ ἐπιτύχουν πρόσκαιρα προσωπικά ὁφέλη. Την Ὀρθόδοξη
πίστη, την ἔχουν μόνο γιὰ νὰ περνοῦν καλά σ’ αὐτή την ζωή. Γιὰ τὴν ἄλλη;
Δεν τους ἐνδιαφέρει! Θέλουν νὰ μαζεύουν κόσμο. καὶ νὰ τοὺς θεωροῦν
ἁγίους καὶ μεγάλους γεροντάδες, για νὰ αὐτοικανοποιοῦν τὸν ἐγωϊσμό τους.
«ΠΛΑΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ»
Εἶναι ἕνας ἀρχιμανδρίτης στην Δυτική Μακεδονία, που «βλέπει πράγματα»!
Δεν λέμε τὴν πόλη, γιατί ἕνας εἶναι, δὲν ὑπαρχει ἄλλος! Μπορεῖ εὐκολα
νὰ τὸν βρεῖ κανείς καὶ νὰ ἀκούσει για τὴν φήμη του! Τὸν γνωρίζουμε πολύ
καλά καὶ ἐχουμε εὐθύνη ἀν τὸν ἀφήσουμε νὰ παραπλανᾶ τους ἀδελφούς μας,
μὲ τὴν δῆθεν ἁγιότητά του και τὸ δῆθεν σπάνιο προορατικό του χάρισμα.
Ἔχει κάποια πνευματικά τέκνα. Κάποτε τοῦ ἔδιναν το 1/10 ἀπὸ τον μισθό
τους για φιλανθρωπία και ἔκανε τα χρήματα ὅτι αὐτὸς ἤθελε.
Τώρα λόγω τῆς κρίσης, παρ’ ὅλο που αὐξήθηκαν τὰ τέκνα του, δεν μπορεῖ νὰ
μαζέψει ἐκείνα τὰ ποσά, γι’ αὐτό σὲ ὁμιλία του στον ναό, παραπονέθηκε
ποὺ δὲν τὸν βοηθοῦν οἰκονομικά για το ἔργο του, οὔτε τὰ πνευματικά του
τέκνα!
Θὰ ἀναφέρουμε δύο παλαιότερες φιλανθρωπίες του·
Κάποια κοπέλλα ἀγόρασε αὐτοκίνητο καὶ τὰ γραμμάτια ἐρχόταν στον ναό και
στο δικό του ὄνομα. Αὐτή παντρεύτηκε, ἀλλὰ ἔκανε κάτι φρικιαστικό. Αὐτός
καὶ τότε, ἔκανε το πᾶν για να την ἀποκαταστήση!!
Σ’ ἕνα πνευματικό του τέκνο ἔκανε δώρο για την γιορτή του ἕνα κινητό τῶν 400 εὐρω!
Καὶ κάτι ἄλλο πιό ἐπικίνδυνο. Μια νεαρή μητέρα, εἶπε· Ἄν ὁ πνευματικός
μου μοῦ πεῖ, νὰ πέσω ἀπὸ τὸ μπαλκόνι, θὰ το κάνω. Ἄν ἡ κυρία, ἐννοοῦσε
αὐτὰ ποὺ ἔλεγε, τότε φαίνεται, ὅτι καλλιεργεῖ ἀρρωστημένες και
ἐπικίνδυνες καταστάσεις. Ὁ ἀείμνηστος Μητροπολίτης Φλωρίνης π.
Αὐγουστῖνος, συχνᾶ ἔλεγε· «Ἄν κάποια φορά σᾶς ζητήσω κάτι ποὺ δὲν εἶναι
σύμφωνο μὲ τὸ Εὐαγγέλιο ν᾽ ἀμολήσετε τὶς καρέκλες καὶ νὰ μὲ κυνηγήσετε
μέχρι τὸν Ἀλιάκμονα».
Καλά περνάει αὐτός ὁ πνευματικός. Κάνει παραθαλάσιες διακοπές δωρεάν, σὲ
σπίτια πνευματικῶν του τέκνων. Τώρα τελευταῖα βρῆκε ἕναν τρόπο που
πουλάει και τραβάει κόσμο και αὐξάνει τὰ πνευματικά του τέκνα. Ἀκοῦστέ
τον·
Ρωτᾶ και μαθαίνει πριν τὴν ἐπίσκεψη του
προσώπου, κάποια πράγματα ἀπὸ την οικογενειακή του ζωή. Τὰ πνευματικά
του τέκνα, που κλείνουν ραντεβοῦ γιὰ τὸ νέο πρόσωπα, τοῦ δίνουν πρόθυμα
κάποια στοιχεῖα ἀπὸ τὴν ζωή του. Αὐτὸς τὰ ἐκμεταλλεύεται και μετὰ ἀπο
την ἐξαγόρευση τῶν προβλημάτων τους ή μετὰ ἀπὸ ἐξομολόγηση, πετᾶ κάτι
ἀπ’ αὐτά ποὺ ἔμαθε. Και ἐκείνα, που δὲν ξέρουν τὴν προεργασία του,
μένουν κόκκαλο και θαυμάζουν! Καὶ τὸν θεωροῦν μεγάλο ἅγιο γι’ αὐτὰ ποὺ
ξέρει ἀπὸ τη ζωή τους. Θὰ ἀναφέρουμε 2-3 παραδείγματα και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
Κάποια κοπέλλα εἶχε ἕνα πρόβλημα και την λέει ἡ φίλη της· ᾽Ἐχω ἐγω ἕναν
πνευματικό καλό, «που βλέπει πράγματα» και θὰ σε βοηθήση. Θέλεις νὰ τον
δῆς; Και ἐκεῖνοι δέχθηκε τον συναντήσει. Ἀφοῦ εἶπε το πρόβλημά της και
ἐτοιμαζόταν νὰ φύγει της λέει· Να προσέχεις, γιατί εἶσαι πολύ δεμένη μὲ
τὸν πατέρα σου και αὐτό δεν θα σε κάνει καλό. Ἡ κοπέλλα ἀκούγοντας αὐτὰ
τὰ λόγια παραξενεύτηκε. Δεν εἶχε πει τίποτε για τον πατέρα της, γιατί
της το εἶπε αὐτό; Συζητῶντας μαζί μας, το ἐξηγησε. Ἡ φίλη μου, που μὲ
κάλεσε νὰ τὸν δῶ, εἶπε, δεν χωνεύει τον πατέρα μου. Αὐτή του μίλησε γι’
αὐτόν.
2. Πάει κάποια ἄλλη νὰ ἐξομολογηθῆ σ’ αὐτόν, μετὰ ἀπὸ διαφήμιση
γυναικείου συγγενικοῦ της προσώπου. Στο τέλος ἔπιασε συζήτηση μαζί της
και της εἶπε· Εἶχες παππου παπᾶ. Αὐτή ἔμεινε με ἀνοικτό το στόμα. Δεν
εἶπε τίποτε για τον παπποῦ της που πέθανε πριν ἀπό πάρα πολλά χρόνια.
Θαύμασε για την ἀποκάλυψη καὶ πίστεψε ὅτι τὸν φώτισε ὁ Θεός και το
βρῆκε. Δέν της πηγε καθόλου στο μυαλό ὅτι το συγγενικό της πρόσωπο εἶχε
μιλήσει για τον παπποῦ.
3. Κάποια κοπελλίτσα λέει στην φίλη
της. Ἔλα νὰ γνωρίσης τον πνευματικό μου. Ὅταν την εἶδε για πρώτη φορά
την ἀγκάλιασε, την φίληση και της εἶπε «πράγματα», που θὰ την
ἐντυπωσίαζαν ἀν οἱ γονεῖς της δὲν εἶχαν ἐνημερωθη γι’ αὐτόν
προηγουμένως.
ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ
ΠΡΟΣΤΑΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΑΠ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΠΟΥ «ΒΛΕΠΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ».
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. ὙΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ
ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ ΘΑ
ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΝ.
Ὅταν ἕνας δια τοῦ κουτσομπολίου
μαθαίνει πράγματα, ἀπὀ την ζωή των ἄλλων και πετᾶ κάτι για νὰ ἐμφανιστεῖ
ὡς προορατικός, εἶναι ἀπατεῶνας και ὄχι πνευματικός.
Αγιώτατοι
Ηγούμενοι· τιμιότατοι πατέρες και αδελφοί Αγιορείτες, ευλογείτε! Σας
ευχαριστούμε, άγιοι Πατέρες, για τις προσευχές σας, σας ευχαριστούμε για τα
δάκρυά σας, τον πόνο σας και την άφταστη αγάπη σας, σας ευχαριστούμε που
υπάρχετε, ώστε να έχει ο Κύριος και Θεός μας αιτία να διατηρεί τον μάταιο τούτο
κόσμο, έτσι ώστε να έχουμε και εμείς, οι ανάξιοι, ελπίδα σωτηρίας.
Συγχωρέστε
με, άγιοι Πατέρες, για την παρέμβασή μου, νιώθω όμως το χρέος, ως μέλος της
Μίας και Μοναδικής Αληθινής Εκκλησίας του Χριστού, να εκφράσω εμπόνως την άποψή
μου· και θα τολμήσω να την εκφράσω, όπως το έχουν κάνει και άλλοι τίμιοι και
αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί μου. Όχι από εγωισμό και υπερηφάνεια όπως μας
καταλογίζουν κάποιοι· άλλωστε και μόνο με το λογισμό πως απευθυνόμαστε στην
αγιοσύνη σας, ντρεπόμαστε για την αναξιότητα και ρυπαρότητά μας· και όχι μόνον
αυτό, αλλά ντρεπόμαστε και να σηκώσουμε απλώς την κεφαλή μας για να ατενίσουμε
όχι το πρόσωπό σας, αλλά έστω αυτό το ράσο σας. Θα εκφράσουμε, ωστόσο, με πόνο
τη άποψή μας, έστω και αν φανεί ότι αυτή λαμβάνει μορφή ελέγχου, διότι έχουμε
χρέος και εντολή σε καιρό που υπάρχει κίνδυνος να επικρατήσει αίρεση, να
ενεργούμε έτσι. Δεν μας αρέσει αυτό άγιοι Πατέρες, δεν μας ικανοποιεί·
αντιθέτως, μας είναι πολύ δύσκολο και δυσάρεστο. Μακάρι να είχαμε εντολή να
σιωπούμε, θα ήταν πολύ ευκολότερο. Αυτό που με λυπεί περισσότερο όμως είναι
ότι, θα περιφρονήσετε τις απόψεις μου, που με πόνο θα σας καταθέσω· πώς,
άλλωστε, σεβαστοί μου Πατέρες, θα ήταν δυνατόν να μην περιφρονήσετε
εμένα, τον άσημο και ασήμαντο, όταν περιφρονείτε τους ίδιους τους αδελφούς σας,
οι οποίοι πονούν την Ορθοδοξία και αγωνίζονται με ειλικρίνεια και σθένος·
βοήθεια όμως και υποστήριξη δεν έχουν από κανέναν! Και αναφέρομαι εδώ στους
άγιους και σεβαστούς Ηγούμενους και Πατέρες και όχι στους διώκτες τους, τους
οποίους ούτε άγιους ούτε σεβαστούς ούτε Πατέρες τους θεωρώ. Πως λοιπόν άγιοι
Πατέρες μου να μην περιφρονήσετε εμένα, όταν περιφρονείτε το ίδιο το «αίμα» σας
(τους ομόσχημους αδελφούς σας); Ίσως όμως θα μου πείτε· πονάμε, και πολύ μάλιστα·
κλαίμε και προσευχόμαστε!
Αγιώτατοι,
ποτέ στην Ιστορία σε καιρό που υπήρξε κίνδυνος να επικρατήσει αίρεση, δεν
δικαιολογήθηκαν -και πολλώ μάλλον δεν επαινέθηκαν- από τους άγιους Πατέρες
εκείνοι, οι οποίοι ΔΕΝ ομολόγησαν και δεν στήριξαν είτε την Πίστη είτε τους
ομολογητές ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ τους (Ρωμ. 10,10).
Το Παράρτημα Τρικάλων της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων (ΠΕΘ) μετά την
αποχώρηση των εκπαιδευτικών σήμερα 6-10-2016 σε ένδειξη διαμαρτυρίας από
την επιχειρούμενη ενημέρωση για την επιβολή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών
για το μάθημα των Θρησκευτικών εκφράζει την πλήρη στήριξή του στον αγώνα
ενάντια στην εφαρμογή αυτών των αντισυνταγματικών και πνευματοκτόνων
Προγραμμάτων και δηλώνει ότι οι Θεολόγοι του Νομού Τρικάλων:
1) Συμφωνούμε απόλυτα με τις δηλώσεις
(20/9/2016) του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, ότι τα νέα
Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών (ΦΕΚ υπ. αριθ. 143575/Δ2 ΥΑ
13.09.2016), που βεβιασμένα επιβάλλει στα σχολεία ο Υπουργός Παιδείας κ. Ν. Φίλης
«είναι απαράδεκτα, είναι επικίνδυνα, είναι πράγματα που δεν θα αποδώσουν
καρπούς, αλλά μεγάλη ζημιά στην παιδεία, γενικότερα στην κοινωνία μας, και ρήξη
μέσα στην Εκκλησία στις σχέσεις με την πολιτεία».
2) Οι Θεολόγοι καθηγητές, ως υπάλληλοι του κράτους, σύμφωνα με έγκυρες
γνωμοδοτήσεις, έγκριτων νομικών,έχουν καθήκον άμα δε και δικαίωμα να τηρούν το Σύνταγμα και να μην
εφαρμόζουν ολοφάνερα αντισυνταγματικές και παράνομες αποφάσεις της διοίκησης(ν. 3528/2007, αρθρ. 24 και 25 παρ. 3 εδάφιο 1ον και
Ποινικός Κώδικας, άρθρ. 21).
Άνετα δύναται να διερωτηθεί κανείς εάν το συγκεκριμένο κείμενο αποτελεί προιόν της γραφίδας Ορθοδόξου επισκόπου! Και
τούτο γιατί αν δεν αποτελεί ο συγκρητιστικός οικουμενισμός πρώτης και
αμέσου προτεραιότητας, ΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΙ ΦΛΕΓΟΝ ΚΑΙ ΖΕΟΝ ΚΑΙ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΟΝ τις
ορθόδοξες χριστιανικές συνειδήσεις ποιμαντικό ζήτημα, ειδικά στη
σημερινή εποχή τότε, προφανώς, οι λέξεις έχουν απωλέσει το πραγματικό
τους νόημα. Λησμονεί
ο μητροπολίτης Νεκτάριος το consensus των νεωτέρων αγίων και
καταξιωμένων στη συνείδηση του πιστού λαού γερόντων και πνευματικών
πατέρων σχετικά με την καταδίκη, από Ορθοδόξου χριστιανικής σκοπιάς, του
Οικουμενισμού και την επικινδυνότητά του για το εκκλησιαστικό σώμα και
τον εκκλησιαστικό βίο εν γένει;
κ. ΙΕΡΩΝΥΜΕ ΚΑΙ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΕ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΡΕΠΕΙΑ;;; ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ ΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ....
Γιατί π. Δωρόθεε Πάπαρη αμαυρώνετε την αξιόλογη αρχιτεκτονικά προσπάθειά σας με αλλότρια και διφορούμενα σύμβολα και δεν διορθώνετε τα επίμαχα και επιμένετε να σκανδαλίζετε ;;;
Τελικά ποιος θα ρθη από τους δυο ....αστέρες μας για να εγκαινιάσει τον ΓΑΝΥΜΙΔΗ και τις γελοιότητες του ναού της Αξιουπόλεως;
Ο Βαρθολομαίος ή ο Ιερώνυμος;
Στην Ελληνική Μυθολογία, ο Γανυμήδης ήταν θεοποιημένος μυθικός νέος, περίφημος για την ομορφιά του, από την Τρωάδα. Ήταν πρίγκηπας της Τροίας, γιος του βασιλιά της Τρώα από τη Δαρδανία και της Καλλιρρόης, κόρης του θεού - ποταμού Σκάμανδρου.[1]
O Δίας μεταμορφώθηκε σε αετό και αρπάζοντάς τον, τον μετέφερε στον
Όλυμπο, όπου του έδωσε αθανασία και έζησε αιώνια εκεί ως οινοχόος των
θεών. Ως αποζημίωση, ο Δίας έστειλε τον Ερμή να προσφέρει για λογαριασμό
του στον Τρώα, πατέρα του Γανυμήδη, ένα ζευγάρι άλογα γοργοπόδαρα σαν
τον άνεμο κι ένα χρυσό κλήμα, έργο του Ηφαίστου.
Τις
παραπανω ασεβειες και καρικατουρες που επεχουν θεσι "αγιογραφιων" θα
ρθη να εγκαινιαση ο ενας ή και οι δυο μαζι απο τους πολυφωτους αστερες
του ...ορατου στερεωματος!!!!της Παναιρετικης Οικουμενιστικης
Εκκλησιας;;;
ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΣΟΛΑΚΙΝΑΣ ΚΑΜΑΡΙ
Ο
γνωστος εν Λαριση και σε ολο τον πλανητη γη, ....αξιοθαυμαστος
Μπεκιαρης επι των ημερων του οποιου
"αγιογραφηθηκε" ο ναος Αξιον Εστιν με Γανυμιδηδες, ασεβειες και ...καρικατουρες.
Τον
ερχόμενο Οκτώβριο (16-17) θα γίνουν τα θυρανοίξεια του ανακαινισμένου Ι.
Ναού Αγίου Γεωργίου της Γουμένισσας. Ενα τιτάνιο έργο που ανέδειξε ένα
λαμπρό επίτευγμα της κοινωνίας της Γουμένισσας του 1864!
Το λαμπρό
επίτευγμα θα έχει την παρουσία που του αρμόζει. Τα θηρανοίξεια, σύμφωνα
με πληροφορίες, θα κάνει ο ίδιος ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Οσο γερνώ τόσο τα χάνω
Για βοήθησε με Οδυσσέα μου να καταλάβω
Οπως
σε ένα ναό ορθόδοξο φυσικό είναι να είναι και ορθόδοξες οι αγιογραφίες
... δεν είναι φυσικό σε ένα ναό αιρετικό να είναι αιρετικές οι εικόνες
?
Ε όπως στην Καπέλα Σιξτίνα ο θεός τους ζωγραφίζεται καλλίπυγος
έτσι και στους ναούς του Βαρθολομαίου λογικό δεν είναι οι
απεικονιζόμενοι διάβολοι να έχουν τα αρχαία σύμβολα του σατανά σαν
σύμβολα ? Και βέβαια Θα ξεπεράσουνε και τους παπικούς σε βλασφημία ...
αναμενόμενο Ετσι δεν είναι ?