Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Ο Καραϊσκάκης και οι αρνητές στράτευσης







Γράφει η Δημήτρης Νατσιός

σχόλιο Γ.Θ : Τέτοια κείμενα κάνουν τα θεμέλια του ψευτορωμαίικου να τρίζου
Έλα, της θάλασσας θεριό
και του πελάγου μπόρα,
το φοβερό σκουπιδαριό,
να διώξεις απ’ τη Χώρα!Ν. Γκάτσος


Ο κ. υπουργός της πάλαι ποτέ Εθνικής και νυν νεοταξικής Παιδείας, δεν υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία. Σύμφωνα με το “Πρώτο Θέμα”, όταν ο Κώστας Γαβρόγλου έφτασε σε ηλικία 24 ετών, το 1971, και κλήθηκε να υπηρετήσει στον Ελληνικό Στρατό για μια θητεία μόλις οκτώ μηνών, προτίμησε να την εξαγοράσει ώστε να συνεχίσει τις σπουδές του στα καλύτερα πανεπιστήμια της Βρετανίας και των ΗΠΑ. (Λόγω της εκ της Πόλης καταγωγής του). Τώρα υπεραμύνεται της θητείας…. Ο Καραϊσκάκης, ο Αχιλλέας της Ρούμελης, και όλοι οι νέοι και αρχαίοι καπεταναίοι του Γένους, στους αρνητές στράτευσης, εφάρμοζαν κάτι περίεργες και “σκοταδιστκές πρακτικές”, ως θα έλεγε μια προοδευτική συνιστώσα…Ας τις δούμε:

Στην αρχαία Αθήνα όσους αρνούνταν να στρατευτούν, τους ριψάσπιδες (= ρίπτω την ασπίδα) τους φορούσαν γυναικεία ρούχα, τους περιέφεραν στην πόλη και τους διαπόμπευαν μέχρι εσχάτης ξεφτίλας. Οι λιποτάκτες χαρακτηρίζονταν «άτιμοι» – και τα τέκνα τους κληρονομούσαν το στίγμα- δεν είχαν κανένα πολιτικό, δικαίωμα, ήταν ηθικά εκμηδενισμένοι, αξιοκαταφρόνητοι. Είναι γνωστός ο όρκος των Αθηναίων εφήβων: «Ου καταισχύνω τα όπλα…. αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων, και μόνος και μετά πολλών, και την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω…».
Για την Σπάρτη ήταν αδιανόητη η αποφυγή στράτευσης. Οι δειλοί ανασκολπίζονταν. Στα «αποφθέγματα Λακαινών» του Πλούταρχου διασώζεται το εξής:
«Η Δαμάτρια, ακούγοντας πως ο γιος της ήταν δειλός και ανάξιός της στην μάχη, όταν αυτός έφτασε στο σπίτι, τον σκότωσε. Το επίγραμμα στον τάφο της είναι το εξής: “τον παραβάντα νόμους Δαμάτριον έκτανε (=σκότωσε) μήτηρ, η Λακεδαιμονία τον Λακεδαιμόνιον”. (εκδ. «Κάκτος», σελ. 227).
Αυτά στην αρχαία εποχή όπου η φιλοπατρία και η ανδρεία ήταν αρετές, τρανές και σπουδαίες. Για τους αρχαίους η αξία ενός άνδρα συμπυκνώνεται στην περίφημη ομηρική φράση: «εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης». Ενώ «της δειλίας αισχρά γίγνεται τέκνα», η δειλία, η λιποταξία, γεννοβολά αισχρά τέκνα.
Στην νεότερη εποχή εξόχως αποκαλυπτική και ξεκαρδιστική είναι η τακτική του στρατάρχη της Ρούμελης, του Καραϊσκάκη. Αυτός, όπως γράφει ο Δημήτρης Φωτιάδης στην βιογραφία του, «έσερνε ένα γυναικείο παλιόβρακο, γνωστό σ’ όλο το ασκέρι του με τ’ όνομα το βρακί της Κατερίνας, που το φόραγε στους φοβιτσιάρηδες». Όταν η πατρίδα κινδύνευε και ήθελε ο στρατηγός να στρατολογήσει πολεμιστές πήγαινε στα χωριά και τους μάζευε. Όσους κρύβονταν, τους κιοτήδες, «τις σαπιοκοιλιές», όπως τους ονόμαζε ο Καραϊσκάκης, τους ξετρύπωνε και τους ανάγκαζε να φορέσουν «το βρακί της Κατερίνας». (Η Κατερίνα ήταν περιβόητο για την ελευθεριότητά του γύναιο της περιοχής). Όσοι λαγόκαρδοι και κιοτήδες φορούσαν «το βρακί» ντροπιάζονταν διά βίου και συνήθως εξαφανίζονταν, για να γλιτώσουν τον περίγελω του κόσμου και κυρίως των οικείων τους, μανάδων, αδελφών και γυναικών τους. Εκείνα τα χρόνια «μιλούσαν οι καρδιές, τώρα μιλούν τα χρήματα» (Κανάρης). Οι λιποτάκτες ατιμάζονταν ως ανάξιοι της πατρίδας. Αναστήθηκε το Γένος από ανθρώπους «τρελούς» σαν τον Καραϊσκάκη, που με τις ηρωϊκές «αποκοτιές τους» έδιναν θάρρος. Χαρακτηριστικό το παρακάτω επεισόδιο, το οποίο αναφέρει ο Φωτιάδης (σελ. 111). Συνήθιζε στις μάχες ο στρατηγός να προκαλεί τους Τούρκους με βρισιές και χοντρά πειράγματα. «Μέσα στο ξάναμμα της μάχης», (στο Κομπότι, στις 8 Ιουνίου του 1821), τους φωνάζει.
– Ουχά, κιοτήδες, σταθείτε ωρέ να πολεμήσετε!
– Ποιος είσαι εσύ ωρέ, που θα μας πεις κιοτήδες;
– Είμαι ο γιος της καλογριάς και σας χέζω!
– Εμάς, γκιαούρη, χέζεις;
– Εσάς μεμέτηδες!
– Περίμενε, μπάσταρδε, να σε πιάσουμε, να σε σουβλίσουμε και τότες βλέπεις τι θα κρένει ο πισινός σου!
– Εμένα, ωρέ, θα σουβλίσετε;
– Εσένα, ωρέ, Καραϊσκάκη!
– Αμ τότες σταθήτε ν’ ακούσετε από τώρα τι κρένει (=λέει) ο πισινός μου!
Πηδάει πάνω σ’ ένα βράχο, ξεβρακώνεται, τεντώνει γυμνό τον κώλο του στους οχτρούς και τους φωνάζει:
– να ωρέ Τούρκοι…!
Ήταν όμως κρυμμένος κοντά ένας Τούρκος, τον πυροβόλησε και είδε και τρόμαξε να γιατροπορευτεί από το βόλι που τον βρήκε «στα μεριά». Όταν όμως έγινε το βαυαροκρατούμενο κρατίδιο οι αγωνιστές παραμερίστηκαν και τα αξιώματα πήγαιναν στους απειροπόλεμους πολιτικάντηδες, στο ζυμάρι των Τούρκων. Και επιδαψίλευαν τους εαυτούς τους με γελοιωδέστατους τίτλους. «Έλεγε ο Κολοκοτρώνης καταγελών: και ευγενέστατον και πανευγενέστατον και ενδοξότατον και εκλαμπρότατον και εξοχότατον και μεγαλειότατον με ονόμασαν, μόνο τον τίτλο του παναγιότατου δε μ’ έδωκαν». (Σπηλιάδης, «Απομνημονεύματα», τομ. Γ΄, σελ. 38).
Από την αυγή του νεοελληνικού βίου διαφαίνεται ποιοι θα κυβερνούν: «οι εκλαμπρότατοι», οι οποίοι στους εθνικούς αγώνες προτιμούσαν «το βρακί» παρά το πεδίο της τιμής. Τώρα βέβαια επεκτάθηκε η τακτική του …«βρακοφορέματος» και εν καιρώ ειρήνης. Το 1940 κάτι παρόμοιο συμβαίνει. Οι γιοι των «εκλαμπρότατων» αναπαύονται «βοηθητικοί» στα μετόπισθεν, ενώ ο απλός λαός κατασκοτώνεται για την τιμή του έθνους στα βορειοηπειρώτικα βουνά, στις αετοράχες της Πίνδου. Στο βιβλίο του «Οπλίτης στο αλβανικό μέτωπο», ο σπουδαίος λαογράφος Δημ. Λουκάτος, γράφει: «Σήμερα, 25 Νοεμβρίου 1940, έκαμα μια βόλτα στα γραφεία των Εμπέδων. Ένα σωρό φαντάροι έχουν βολευτεί εκεί μέσα. Μ’ ένα μπιλιετάκι, μ’ έναν γνωστό, από δω και από κει, τα κατάφεραν. Τώρα είναι ήσυχοι. Είναι όλοι τους από αριστοκρατικές αθηναϊκές οικογένειες, και πολλοί έρχονται στο γραφείο τους με ιδιόκτητη κούρσα. Τους ξεχωρίζεις από τα καλοχτενισμένα μαλλιά, τα μεταξωτά πουκάμισα, τα καλοβαλμένα φανταρίστικα, και το ρολόι του χεριού. Τους ξεχωρίζεις ακόμα, από το ακατάδεχτο ύφος τους και την απροθυμία τους να σ’ εξυπηρετήσουν. Τα τσακίσματα και τις ευγένειες τα σπαταλάνε στους αξιωματικούς…». (εκδ. «Ποταμός», σελ. 25). Αυτοί οι κιοτήδες, οι γόνοι των «καλών» οικογενειών, διακρίθηκαν την περίοδο της Κατοχής, ως δοσίλογοι ή μαυραγορίτες. Όταν απελευθερωθήκαμε γλίτωσαν την κρεμάλα, γιατί εκμεταλλεύτηκαν τον εμφυλιοπολεμικό κυκεώνα, έγιναν φανατικοί του καθεστώτος, έκαναν τις βρωμοδουλειές του, και έλαβαν άφεσιν αμαρτιών. Οι έκγονοί τους, μαζί με τις αιματοβαμμένες περιουσίες τους, κληρονόμησαν και την αφιλοπατρία, την αποφυγή της στράτευσης, τον παρασιτισμό.
Ποιοι, τα τελευταία χρόνια του σαλταδορισμού, είναι φυγόστρατοι, απαλλάσσοντα από το χρέος της υπηρετήσεως της πατρίδας; Κάποιοι γόνοι πολιτικών, επώνυμοι αθλητές, καλλιτέχνες και λοιποί τζιτζιφιόγκοι και μοσχοαναθρεμμένοι γιοι και ανηψιοί των ισχυρών οικονομικά παραγόντων, αφιλόπατροι καριερίστες και οι… Ιεχωβάδες. Όλο το “φοβερό σκουπιδαριό” που λυμαίνεται, δηλαδή, τον τόπο. Αν ήταν δυνατόν να αποκαλυφθούν, θα διαπιστώναμε πως είναι αυτοί που λεηλάτησαν την πατρίδα, που κατέχουν περίοπτες και χρυσοπλήρωτες θέσεις του Δημοσίου, που ροκανίζουν επιδοτήσεις, είναι όλοι τους «εκλαμπρότατοι» και «πανευγενέστατοι”. ( Και ένιοι σεβασμιότατοι). Και αντί να μάθουμε ποιοι είναι «οι σαπιοκοιλιές», να τους φορέσει ο λαός το περιβόητο…εσώρουχο, μήπως και ξεκουμπιστούν από την ντροπή και γλιτώσει ο τόπος, επιβραβεύονται με αξιώματα και τιμές.
Και όμως η θητεία ενός νέου αποτελεί ύψιστο καθήκον. Παρ’ όλη την κατασυκοφάντηση του στρατού μας τις τελευταίες μεταπολιτευτικές δεκαετίες, η εμπιστοσύνη του λαού παραμένει ακλόνητη σ’ αυτόν. Ο στρατός για έναν νέο συνιστά σχολείο πατριδογνωσίας, πειθαρχίας, συναλληλίας, αλληλεγγύης.. πηγαίνεις παιδί, γυρίζεις άντρας, έλεγαν οι παλιοί. Όποιος για αστείο λόγο δεν υπηρετούσε, του έμενε κουσούρι μια ζωή, κορίτσι καλό για παντρειά κανείς δεν του εμπιστευόταν, εύκολα δουλειά δεν έβρισκε.
Όταν ήμασταν ακόμη Ρωμιοί, πριν γίνουμε Ευρωπαίοι, οι άντρες μιλούσαν με καμάρι για την στρατιωτική τους θητεία, αν και οι τότε κακουχίες και οι στερήσεις, είναι αδιανόητες για την σημερινή γενιά του κινητού, της κατάληψης και του χαβαλέ. Τώρα το εκσυχγρονιστικό – νεοεποχίτικο σαράκι της αρνησιπατρίας και της απέχθειας για την στράτευση, φωλιάζει στις καρδιές των νέων, με αποτέλεσμα η θητεία να θεωρείται χάσιμο χρόνου, κοροϊδία. Οι παρελάσεις, που τονώνουν το αίσθημα ασφάλειας του λαού μας και λειτουργούν ως αναλαμπές εθνικής υπερηφάνειας – τόσο απαραίτητες για την κρισιμότατη περιοχή και εποχή μας – μπήκαν στο στόχαστρο των χασομέρηδων της ειρηνοφιλίας. Και είναι σίγουρο ότι θα καταργηθούν, μόνο μια παρέλαση θα γίνεται: της παρδαλής υπερηφάνειας.
( Έφτασε, θυμάμαι, κάποτε και ένας πρόεδρος της ΟΛΜΕ να ζητήσει την κατάργησή των εθνικών παρελάσεων, διότι αποτελούν φασιστικό κατάλοιπο. Τέτοια παραδείγματα από τους «εκλαμπρότατους» και τους νεόπλουτους του χρήματος και πνεύματος παίρνει η λαϊκή ψυχή, οι νέοι, και αποβάλλουν κάθε ευγενική πνοή, κάθε εδραία αξία).
Την περίοδο της Τουρκοκρατίας, όταν γεννιόταν αγόρι εύχονταν στην μάνα: να σου ζήσει, να γίνει καπετάνιος, να του γράψουν και τραγούδι. Τώρα γεμίσαμε «λιανοπαίδια», που, αντί για παντελόνια, φορούν του Καραϊσκάκη το ατιμωτικό -λέξη του Μακρυγιάννη αυτή -κωλόπανο…
(Ζητώ συγγνώμη για τις ορολογίες, αλλά είναι της γενιάς του ’21, η οποία, ευτυχώς, δεν γνώριζε από την όλο κουδουνίσματα και κορδακισμούς γλώσσα της σήμερον).
Νατσιός Δημήτρης
δάσκαλος-Κιλκίςhttp://www.antibaro.gr/article/17396

Η κατάντια των Οικουμενιστών! Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου


Παρακολουθώντας κανεὶς τὰ τελευταῖα γεγονότα, τοὺς διωγμούς, τὰ σχόλια καὶ τὶς ἀντιδράσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν δὲν μπορεῖ πιὰ παρὰ νὰ νιώθει λύπηση γιὰ τὴν κατάντια αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων.

Βλέποντας τὰ ἀπὸ τὴν ὀργὴ παραμορφωμένα πρόσωπά τους, τὶς γεμάτες δοκησισοφία καὶ εἰρωνεία ἐκφράσεις τους, τὸ πόσο ἐπιθυμοῦν νὰ βγάλουν τὸ ράσο μιμούμενοι τοὺς ἑτερόδοξους καταλαβαίνουμε, γιατί ὁ Ἅγ. Παΐσιος εἶπε: «Ὄχι μόνο θέλουν νὰ μᾶς ὑποτάξουν, ἀλλὰ καὶ δὲν πιστεύουν ὅτι ἔχουμε τὴν ἀλήθεια... Μετὰ λύπης μου, ἀπὸ ὅσους φιλενωτικοὺς ἔχω γνωρίσει, δὲν εἶδα νὰ ἔχουν οὔτε ψίχα πνευματικὴ οὔτε φλοιό...».

Σίγουρα δὲν θὰ μποροῦν τὴν νύχτα νὰ κοιμηθοῦν καὶ θὰ στριφογυρίζουν ὀργισμένοι στὸ δεσποτικό τους κρεβάτι, σκεπτόμενοι, ὅτι ἕνας 82χρονος ἡγούμενος (βλέπε Μηλοχώρι) τόλμησε νὰ διακόψει τὴν μνημόνευσή τους!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ «ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΑΧΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ»... ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ «ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΑΧΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ»
«Η αλήθεια δεν είναι ύβρις» (π. Αυγουστίνος)
«Όταν αγαπάμε κάποιον και του λέμε την αλήθεια, τον αγαπάμε» (π. Μάξιμος)
Αγαπητοί,
Ο Κύριος θα πει μία ημέρα και ώρα σε κάποιους από εμάς, «ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ»! Αν και η ημέρα του Κυρίου δεν έφτασε, ο λόγος αυτός του Θεού από πριν μας έγινε γνωστός διά του Λόγου, διά του Υιού Του. Τίποτα, λέγει ο Κύριος, δεν σας έκρυψα!
Αδελφοί εν Χριστώ.
Στη γνωστή «Δήλωση» οι τέσσερεις κληρικοί της Μητροπόλεώς μας μεταξύ πολλών άλλων έγραψαν για τους τρεις πατέρες της ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής:«Τελευταίος γκρεμός τους ήταν το ότι υπέβαλαν  πολυσέλιδη ΜΗΝΥΣΗ εναντίον του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη μας»[1].Οι τέσσερεις υπέρμαχοι του Δεσπότη έχουν δίκιο! Έχουν δίκιο ως προς τον γκρεμό που μας οδηγούν οι εκκλησιαστικοί μας άρχοντες, ιερείς και επίσκοπος. Ο άγιος Ειρηναίος επίσκοπος Λουγδούνου λέγει κάπου πως όταν ένας παρασύρει πολλούς στον γκρεμό της αίρεσης και φτάσει πολύ κοντά στο ακραίο σημείο αυτού προσπαθεί να γυρίσει προς τα πίσω αλλά οι άλλοι που έρχονται από πίσω του, με την ορμή που έχουν, σπρώχνουν πρώτον αυτόν στον γκρεμό κι έπειτα πέφτουν και αυτοί (οι οπαδοί του)!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ: Θα γινει σοβαρη συζητηση στην μητροπολη μας για τη λεγομενη συνοδο της Κρητης; ΤΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ο κ. Θεοκλητος, εσεις κι ολοι οι ιερεις μας ή την ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ;


 2. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΠΕΡΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ» ΤΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΜΑΝΑΔΗ (ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΟΤΟΥΧΙΔΗΣ) 

  3. “ΠΕΡΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ” ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΜΑΝΑΔΗ, ΕΠΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ

Ψευδοσυνοδος Κρητης ιντ


Σεβαστέ Πατέρα Νικηφόρε,

ποτέ δε φανταζόμουν, όταν σας γνώριζα πριν 20 χρόνια, ότι θα νιώσω την ανάγκη να απευθυνθώ σε σας δημόσια και να τοποθετηθώ με σεβασμό μεν, ΔΥΣΤΥΧΩΣ απέναντι δε, στη λογική της δημοσίευσης της συγκεκριμένης επιστολής σας. Μνημειώδης πράγματι, η εισήγησή σας στο Ιερατικό Συνέδριο της Μητρόπολης Φλωρίνης, Πρεσπών κι Εορδαίας, το 1992 βέβαια. Εντούτοις, η επικαιροποίησή της το 2017 από μέρους σας, μόνο χαρά μπορεί να προκαλέσει.
Όμως σήμερα το ζήτημά μας είναι μόνο ο παπισμός, έτσι αφηρημένα; Η δίωξη των ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΞΙΜΟΥ,ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΪΣΙΟΥ γίνεται,επειδή δεν καταλάβαμε ότι είστε αντιπαπικός; ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ π.Νικηφόρε,κατανοήστε επιτέλους το πρόβλημα. Το αναφέρω ξανά με λίγες λέξεις. ΕΠΙΣΗΜΗ (ΔΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2016 ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ)ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ(ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ) ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. Αυτός δεν είναι ο λόγος που διέκοψαν (σύμφωνα με τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ) οι 3 ΠΑΤΕΡΕΣ, τη μνημόνευση του μητροπολίτη κ.Θεοκλήτου; Θα γίνει σοβαρή συζήτηση στην μητρόπολή μας για τη λεγόμενη σύνοδο της Κρήτης;ΤΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ο κ.Θεόκλητος,εσείς κι όλοι οι ιερείς μας ή την ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ π.Νικηφόρε, όσο αντιπαπικός δείχνετε στην επιστολή σας, τόσο φιλοοικουμενιστής (συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να μην το πω) δείχνετε στις ενέργειές σας (ΔΙΩΞΗ των 3 ΠΑΤΕΡΩΝ από τις μονές τους, ΑΠΟΔΟΧΗ της ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΑΠΟΔΟΧΗ της θέσης του ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ).

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Η Αγία Παρασκευή Μηλοχωρίου έχει άριστο οιακοστρόφο (τιμονιέρη- Καπετάνιο) στο Μοναστήρι της και την Αδελφότητα, τον Γέροντα ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΡΑΒΑ. Αποβάλλει τους ασύνετους και προκλητικούς μοναχούς. κ. Θεόκλητε στις εσχατιές του βίου σας ενσπείρετε διχόνοια και θερίζετε θύελλες. Δεν υπάρχει κάποιος να σας αγαπά και να προστατεύσει την υστεροφημία σας;;;




Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ Ο ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΠΟΤΕ ΟΔΗΓΩΝ, ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΑΝΤΟΣ   ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ  ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ,
ΟΙ  ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΜΙΜΕΙΤΑΙ Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ   ΚΑΙ  ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ !!!


 





ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ
 ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ, ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ
 ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 2-8-2017, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ

Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου

Πράξη της Γενικής Συνελεύσεως της Αδελφότητας υπ’ αριθμόν 3

Η Γενική Συνέλευση της Αδελφότητας της Ιεράς μας Μονής συνήλθε,σήμερα 7-8- 2017, σε Έκτακτη Συνεδρίαση, κατόπιν σχετικής από 2-8-2017 προσκλήσεως του Ηγουμένου προς τους έχοντες δικαίωμα ψήφου αδελφούς

Η Γενική Συνέλευση της Αδελφότητας έχει απαρτία, επειδή παρευρίσκονται όλοι

οι έχοντες δικαίωμα ψήφου αδελφοί, οι οποίοι εκ του Κανονισμού (αφού αυτός είναι Κανονισμός Ορθόδοξης και Όχι Οικουμενιστικής - Γνωστικιστικής Μονής) νοείται ότι πρέπει να είναι Ορθόδοξοι και να μην ακολουθούν την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις (παπισμού των προκαθημένων, δεσποτοκρατείας, εκκοσμίκευσης κλπ), οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης του 2016

Θέμα Μόνον: Διαγραφή από το Μοναχολόγιο της Ιεράς Μονής και οριστική αποβολή από την Ιερά Μονή των εγγεγραμμένων στο Μοναχολόγιό της αρχιμανδριτών 1) Πρόδρομου Μωϋσίδη, 2) Κυρίλλου Τακίδη, 3) Χαράλαμπου Ζιώγα, 4) Τιμόθεου Τσισμαλίδη, εξαιτίας της απαρνήσεως από αυτούς της Ορθοδοξίας και προσχωρήσεως στην Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικά με την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης το 2016, επειδή με την από 2-8- 2017 δημοσιευμένη, σε διάφορες ιστοσελίδες του διαδικτύου, κοινή δήλωσή τους, υποστηρίζουν τον Μητροπολίτη Φλωρίνης με τον οποίο κοινωνούν και τον οποίο μνημονεύουν και κατά του οποίου η Ιερά μας Μονή άσκησε την από 24-7- 2017 κανονική μήνυσή της επί αιρέσει (η οποία επιδόθηκε σε τούτον, με δικαστικό επιμελητή, στις 31-7- 2017).

Κατόπιν σχετικής εισηγήσεως του Ηγουμένου – Προέδρου της, η Γενική Συνέλευση της Αδελφότητας, ομόφωνα αποφασίζει:

Έχοντας υπόψη:

Α. Το παλαίφατο μοναστικό καθεστώς, το οποίο προβλέπει την ποινή της αποβολής μοναχού από την Ιερά Μονή για οποιαδήποτε κανονική αιτία και μάλιστα για δημόσια διακήρυξη αιρέσεως, η οποία ποινή επιβάλλεται κατά οποιουδήποτε μοναχού που αποδεικνύεται ότι δεν ανταποκρίνεται επαξίως στην αποστολή του και ο οποίος παραβιάζει τις μοναχικές του επαγγελίες (ακτημοσύνης, παρθενίας και υπακοής) και μάλιστα την μοναχική του επαγγελία της υπακοής στην Εκκλησία του Χριστού και όχι σε επίσκοπο μη ορθοτομούντα τον Λόγον της Αληθείας (Κανόνες 31ος Αγίων Αποστόλων και 15ος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου) και ο οποίος μεταβάλλεται σε μέλος της Μοναχικής Αδελφότητας που διαβρώνει αιρετικά την Αδελφότητα [Μεγάλου Αθανασίου, Προς Κάστορα (Migne, Ελληνική Πατρολογία (εφεξής Ελλ. Πατρ., τόμος 28, στήλη 853), Μεγάλου Βασιλείου, Όροι κατά πλάτος,14, 28, 47 (Ελλ. Πατρ., τ. 31, στ. 949, 988, 1036), του ιδίου, Όροι κατ’επιτομήν, 39, 41, 44, 84 (Ελλ. Πατρ., τ. 31, στ. 1109, 1111επ., 1145, του ιδίου, Ασκητικαί Διατάξεις ΚΘ΄ Β, ΛΔ΄ IC (Ελλ. Πατρ., τ. 31, στ. 629επ.),Αγίου Θεοδώρου Στουδίτη, Επιστολή ΡΞΔ΄ (Ελλ. Πατρ., τ. 99, στ. 1251)],και

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΓΟΤΟΥΧΙΔΗ ΣΤΟΝ ΚΟΤΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΣΤΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ... ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ


http://www.augoustinos-kantiotis.gr/wp-content/uploads/2014/06/%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%91-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%A7%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A5-2.jpg

Εκεί ένα ετερόκλητο συνονθύλευμα, έπαιξε τον ρόλο του πορτιέρη, απαγορεύοντας «εις τους οικουμενιστάς την είσοδον εις το άγιον άβατον του αντι-οικουμενισμού»: από γνωστές και μη εξαιρετέες νικηφόρες καντιωτικές «αφιερωμένες δεσποινίδες», κάτι άλλες όψιμες που ντεμέκ ορθοτομούν συμπεριφερόμενες ανάγωγα προς το πρωτοσύγκελο και τον αρχιερατικό επίτροπο της Μητροπόλεως (σαν πενθερές όλο υφάκι προς τον άνεργο σώγαμπρο τους), κάτι άλλα ριζώματα ζιζανιοφόρα, τα οποία την είδαν «κάλαμοι οξυγράφοι» και «μάρτυρες του μεγίστου αγώνος της πίστεως». Αντιληφθήκαμε και κάτι αλληλέγγυους ρασοφόρους εκτός τόπου και χρόνου. Είδα και ένα τύπο να εμποδίζει τον π. Νικηφόρο, προτάσσοντας την χείρα του, δίκην ρομφαίας Αγγέλου, ως άλλο  πεπτωκότα Αδάμ, αποκλείοντας το εισόδιον αυτού εν τω μοναστικώ παραδείσω.

Απάντηση Γοτουχίδη Χαράλαμπου 


Αυτα εγραφε την ημερα της γιορτης της αγιας Παρασκευης που πηγε να προσκυνησει και μετα εκανε εκτενεστατο ρεπορταζ μια ωρα μετα την αποχωρηση του απο το μοναστηρι. Ποσο υποκριτης μπορει να ειναι!!!! Ακολουθει η απαντηση που του

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΑΞΕΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΑΟΣ (Βίντεο)

εκρηκτικό τοπίο που μυρίζει αίμα και μπαρούτι και μπορεί να τινάξει όλο τον πλανήτη στον αέρα. 


Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη

Οι τελευταίες εξελίξεις στην Ιερουσαλήμ και η μεγάλη ένταση μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστίνιων  έχει ως αφετηρία τον πάγιο στόχο των απανταχού Εβραίων να ρίξουν το τέμενος του  Ομάρ για να βάλουν τα θεμέλια του νέου ναού του Σολομώντος.

Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

ΟI OYΡΑΝΙΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ



                        
              Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
Κόποι κα μόχθοι, γαπητοί μου, συκοφαν­­τίες κα διωγμοί, κα τέλος μαρτυρικς θάνατος, νά πς διήνυσε τ στάδιο τς πιγείου ζως του Κύριός μας ησος Χριστός. λλ κα ο πόστολοι δν θ διέφεραν· θ βάδιζαν κι ατο τν «τεθλιμμένην ­δόν» (Ματθ. 7,14), τ ματωμένο δρόμο, πο πρ­τος βάδισε κα πότισε μ τ αμα του θεος Διδάσκαλός τους.

Η Μεταμόρφωση του Κυρίου του Κων. Α. Οικονόμου, δασκάλου



Η Μεταμόρφωση του Κυρίου

ΓΕΝΙΚΑ: Στις 6 Αυγούστου η Αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει την ανάμνηση της Θείας Μεταμορφώσεως του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού. Η Μεταμόρφωση έλαβε χώρα σε όρος υψηλόν σύμφωνα και με τους τρεις λεγόμενους Συνοπτικούς Ευαγγελιστές, Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά, μάλιστα δε κατά την Ιερά Παράδοση στο όρος Θαβώρ, που στα εβραϊκά σημαίνει “έλευση φωτός”.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Σε έναν επικείμενον πειρασμόν, θα προχωρήσουμε σε ένα μαρτύριο ή σε έναν κρυπτοχριστιανισμόν;

Μακαριστός Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927 – 2006)
Αποσπάσματα ομιλίας που εκφωνήθηκε στις 23/03 του 1986.

σ.σ. Βρισκόμαστε στις Πράξεις των Αποστόλων κεφ. 4. Οι Απόστολοι Πέτρος και Ιωάννης επιστρέφουν από ένα Συνέδριο στο οποίο κλήθηκαν να απολογηθούν επειδή θεράπευσαν έναν χωλό. Μήπως μας θυμίζει κάτι αυτό;


Ας πιάσουμε όλοι μαζί το νήμα από την αρχή να δούμε τι έκαναν τότε οι Απόστολοι σ’ εκείνο το Συνέδριο και πως συμπεριφέρθηκαν στους πιστούς αμέσως μετά. Συγκλονίζει το πόσο έχουμε απομακρυνθεί από το ‘ήθος’ και τον ‘τρόπο’ της παλαιάς Εκκλησίας. Ποιο όμως πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς μας; Η σταυρική πορεία της Εκκλησίας μέσα εις τους αιώνες ή οι κοσμικές ‘προτεραιότητες’, ‘ανάγκες’ και ‘αντιλήψεις’ της δικής μας εποχής; Το ερώτημα, προφητικό θα έλεγε κανείς, που θέτει στο τέλος ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος πραγματικά προκαλεί ρίγος για την ακρίβειά του.
***
Μακαριστός Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927 – 2006)
Αποσπάσματα ομιλίας που εκφωνήθηκε στις 23/03 του 1986.
Θα ενθυμείστε αγαπητοί ότι οι δύο Απόστολοι Πέτρος και Ιωάννης μετά από την θεραπείαν εκείνου του χωλού στις αυλές του ναού του Σολομώντος συνελήφθησαν και οδηγήθησαν εις το Συνέδριον. Είδαμε εκεί τι διημείφθη και πώς οι δύο αυτοί Απόστολοι ομολόγησαν τον Χριστόν και κατέστησαν τους κατηγόρους κατηγορουμένους. Εκείνοι μη έχοντες τι άλλο να κάνουν τους ηπείλησαν και τους απέλυσαν. Δηλαδή τους είπαν να μην ομιλούν δια το όνομα αυτό του Ιησού κι εκείνοι είπαν ότι αν πρέπει να μιλάμε ή να μη μιλάμε και αν πρέπει να πειθαρχούμε μάλλον στον Θεό παρά στους ανθρώπους, κρίνατε εσείς μόνοι σας.
Ευρισκόμενοι λοιπόν στο τέταρτον κεφάλαιον στίχος 23 σημειώνει ο Ιερός Ευαγγελιστής:
᾿Απολυθέντες δὲ ἦλθον πρὸς τοὺς ἰδίους καὶ ἀπήγγειλαν ὅσα πρὸς αὐτοὺς οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι εἶπον.

Απάντηση Ι.Μ.Μηλοχωρίου στις διώξεις ενός βέρου Οικουμενιστή Μητροπολίτη, που μετέρχεται (τί άλλο;) τις μεθόδους των αιρετικών!

Ανακοίνωση της Ορθόδοξης Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Πτολεμαϊδας


ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΩΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΣΗ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ

ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΕΙΣΗΧΘΗ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ :
ΑΠΕΙΛΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ π. ΙΓΝΑΤΙΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΑΝ ΤΟΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙ ΕΦΕΞΗΣ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΑΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1998, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΩΣ ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ 2002
        Με το υπ’ αριθ. 937/2-8-2017 έγγραφό του (το οποίο επιδόθηκε στον π. Ιγνάτιο από δικαστική επιμελήτρια στις 4-8-2017), ο Μητροπολίτης Φλωρίνης - ο οποίος απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης - καλεί σε έγγραφη απολογία τον Ορθόδοξο Αρχιμανδρίτη π.  Ιγνάτιο Καλαϊτζόπουλο, Μέλος του Ηγουμενοσυμβουλίου της Ορθόδοξης Ιεράς Μονής μας, μέσα σε τρεις (3) ημέρες από τη λήψη της παρούσας (δηλαδή από τις 4-8-2017 και μέχρι τις 7-8-2017), για τον λόγο ή τους

Θεόκλητε Φλωρίνης ένα είναι βέβαιον ότι θα μνημονεύεσαι ως διώκτης των αγωνιστών και υποτεταγμένος στον αρχιοικουμενιστή Βαρθολομαίο

Θεόκλητος (Πασσαλής) Φλωρίνης :ή με μνημονεύεις πάλι, ή σου κόβω τον μισθό…
Πάτερ Ιγνάτιος: Κακό κάνεις στο Μοναστήρι, όχι σε μας….
Δεν υποκύπτουμε..!!!!!
Γράφει ο Βαφειάδης Αναστάσιος
   Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης χρησιμοποιεί ότι εργαλεία, για να ξεκινήσουν πάλι οι Πατέρες της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής την μνημόνευση του.
   Μάλιστα ενοχλήθηκε τόσο πολύ, όχι μόνο από την παύση της μνημόνευσης του, αλλά και από τη μήνυση που έτσουξε ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ  αρκετούς στο πέρα στρατόπεδο, και έστειλε απειλητικό έγγραφο, ενημερώνοντας τον Πάτερ Ιγνάτιο, ότι ή ξεκινάς πάλι την μνημόνευση, ή σου κόβω τον μισθό……
   Δεν σκέφθηκε όμως ο Μητροπολίτης ότι το Μοναστήρι έχει περάσει από τα χεράκια του Πάτερ Ιγνάτιου και του Πάτερ Μάξιμου Καραβά… και κόβοντας τους τον μισθό, δεν κάνει κακό στους ίδιους, αλλά στο Μοναστήρι…
   ΒΕΒΑΙΑ Η ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΙΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ, ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΕΠ’ ΟΥΡΑΝΙΟ ΠΑΤΕΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΚΟ-ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ,, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΙ ΑΝ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ….

κ. ΘΕΟΚΛΗΤΕ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κατορθώσατε να σας αποστρέφεται ο λαός και να σας αποκαλεί κοπέλι του αιρεσιάρχη Βαρθολομαίου!!! Δεν φοβάσαι τον Θεό;;; Θα αναστηθεί ο Αυγουστίνος Καντιώτης και θα σε καταδιώκει για τα αίσχη που κάνεις. Τώρα αναδεικνύεται παγκοσμίως το τεράστιο μέγεθος του Αυγοστίνου, αλλά ζεί και μας οδηγεί.



Είναι φοβερό! Ο ιός της Οικουμενιστικής αιρέσεως έχει σκοτίσει τον νουν των ιερωμένων

... καὶ ἔτσι, «βλέποντες οὔ βλέπουσι καὶ ἀκούοντες οὐ συνιῶσι»!


Είναι «συκοφαντίες» όσα γράφονται για τον Πατριάρχη, Σεβασμιώτατε;

του Βασιλείου Π. Κερμενιώτη
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΤΕ ΤΟ KOINO ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ.
       Σεβασμιώτατε, χαίρετε!
       Φαίνεται, δυστυχώς, ότι το έχετε κάνει συνήθεια κάθε φορά που ομιλείτε στην πανήγυρη του Ναού της Αγίας Παρασκευής Φλωρίνης να προκαλείτε το κοινό αίσθημα του πιστού λαού και να τον σκανδαλίζετε. Πέρυσι, για να δικαιολογήσετε, μάλλον, τις βλάσφημες συμπροσευχές των Οικουμενιστών του Πατριαρχείου με βουδιστές, μουσουλμάνους, ραββίνους, μάγους και άλλους, φτάσατε στο σημείο να πείτε ότι χάρη στις διαθρησκειακές συναντήσεις έχει να γίνει 80 χρόνια παγκόσμιος πόλεμος!

ΟΣΟΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!...  

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ


1. ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ

ΤΟ KOINO ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ.

Φαίνεται, δυστυχώς, ότι το έχει κάνει συνήθεια, ο μητροπολίτης μας, κάθε φορά που ομιλεί στην πανήγυρη του Ναού της Αγίας Παρασκευής Φλωρίνης να προκαλεί το κοινό αίσθημα του πιστού λαού και να τον σκανδαλίζει. Πριν αναφερθούμε σ’ αυτά που είπε πριν λίγες μέρες, στον φετινό εορτασμό, θα αναφέρουμε εκείνα που είπε πέρυσι, κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς. Για να δικαιολογήσει, μάλλον, τις βλάσφημες συμπροσευχές των Οικουμενιστών του Πατριαρχείου με βουδιστές, μουσουλμάνους, ραββίνους, μάγους και άλλους, έφτασε στο σημείο να πει ότι χάρη στις διαθρησκειακές συναντήσεις …έχει να γίνει 80 χρόνια παγκόσμιος πόλεμος! Αν είναι δυνατόν! Δεν είναι ο Θεός ο Κύριος της Ιστορίας; Δεν είναι Αυτός που αποτρέπει τους πολέμους ή άλλοτε τους επιτρέπει λόγω των αμαρτιών μας;  Το ότι έχει να γίνει τόσα χρόνια Παγκόσμιος Πόλεμος οφείλεται στις πρωτοβουλίες και τις βλάσφημες προσευχές του Πάπα, των μάγων και των ειδωλολατρών; Αυτές οι μιαρές δεήσεις, όχι μόνο δεν είναι σε θέση να φέρουν την ειρήνη, αλλά προκαλούν την οργή του Θεού! Θα γίνουμε άπιστοι; Δεν τα εννοούμε τα λόγια όταν ψάλλουμε: «Άρχων της Ειρήνης, της συνέσεως χορηγέ, κατάπαυσον πολέμους και δώρισε Ειρήνη, μόνε φιλάνθρωπε»; Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ο αγιορείτης, αποκαλούσε τις διαθρησκειακές συναντήσεις «κουρελούδες του Διαβόλου»!1  Καλό θα είναι, ο Πρωτοσύγκελος, ο π. Νικηφόρος, να δώσει στον π. Θεόκλητο να μελετήσει το άρθρο «διαθρησκειακές συναντήσεις: άρνηση του Ευαγγελίου και προσβολή των Αγίων Μαρτύρων»2 που έγραψε ένας Καθηγητής Πανεπιστημίου θεολογίας.  Υπ’ όψιν, ότι σ’ αυτές τις δαιμονικές συναθροίσεις συμμετέχει πάντοτε και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος!

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΣ

Επιβεβαιώνει την προσήλωσή του στις διαταγές του πατρ. Βαρθολομαίου ο μητρ.  Θεόκλητος Φλωρίνης! --Συνεχίζει τις διαδικασίες διώξεων!


Γράφει: ο Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Παπαδόπουλος

 Μολονότι είναι καιρός νηστείας και προσευχής για την Εκκλησία και οι πιστοί άνθρωποι το διάστημα αυτό τον νου τους τον έχουν στραμμένο στην Κυρία Θεοτόκο να την παρακαλέσουν θερμά για τα αιτήματά τους, μάλιστα σε μια φάση που η πατρίδα μας οδυνάται, εν τούτοις ορισμένοι στην διοίκηση της Εκκλησίας μας στέλνουν στα μοναστήρια δικαστικούς επιμελητές για να μας ταράξουν και να χάσουμε την λίγη προσευχή που προσπαθούμε να βρούμε μέσα στην όλη σύγχυση που δημιούργησε η αίρεση του οικουμενισμού.

Χθές έλαβα έγγραφο δια του οποίου με καλεί η Μητρόπολις Φλωρίνης να απολογηθώ εντός τριών ημερών. Δεν θα απαντήσω όμως τώρα μολονότι μου γράφουν ότι αν δεν απολογηθώ εντός τριών ημερών θα διακοπεί η μισθοδοσία μου τον επόμενο μήνα.

Επιστολή προς τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Φλωρίνης κκ. Θεόκλητο

"Με τα στάχυα ή τα αγριόχορτα"; --Για τη δίωξη των μοναχών. 

Σπυρίδων Ζορμπαλάς,  Πάτρα

       Σεβασμιότατε,
     Σας γράφω για να σας εκφράσω την έντονη διαμαρτυρία μου για τις διώξεις των πατέρων των Ι.Μ. Αγ. Παρασκευής και Αγ. Γρηγορίου Παλαμά της μητροπόλεώς σας. Προσωπικά δεν γνωρίζω ούτε εσάς αλλά ούτε και κάποιον από τους πατέρες των εν λόγω μονών. Το συγκεκριμένο θέμα το έχω παρακολουθήσει από τα μέσα ενημερώσεως. Παρακαλώ λοιπόν θεωρήστε την άποψή μου ως μία ενός απλού ορθόδοξου πιστού.
      Από την εξέλιξη των γεγονότων είναι εμφανές ότι δεν έχετε αντιληφθεί τις συνέπειες των επιλογών σας. Επιλέξατε την δίωξη των πατέρων κατόπιν της διακοπής από αυτών του μνημόσυνου σας για λόγους πίστεως. Άλλες επιλογές σας θα μπορούσαν να είναι η διακοπή του μνημόσυνου του πατριάρχη Βαρθολομαίου ή η ανοχή σας προς τους  πατέρες κατά την τακτική άλλων συναδέλφων σας σε παρόμοια θέματα.

Εάν ετέραν ομολογήσομεν πίστιν, νοσούμεν απιστίαν της πίστεως!


Η απολογία του αγίου Ιωσήφ, Πατριάρχου Κων/πόλεως, περί της ενώσεως των Εκκλησιών - Ιούνιος 1273

Μοναχός Παΐσιος Καρεώτης
 ➥ κεῖνος πού διώκεται ἀπό αὐτούς πού φαίνεται ὅτι εἶναι ὁμόπιστοι, λόγω τῆς ὑγιοῦς πίστεως, θά ἔχη μεγαλύτερον στέφανον ἀπό αὐτόν πού μαρτυρεῖ ἀπό εἰδωλολάτρη.
 ➥ άν λοιπόν αὐτούς πού ὀρθοδοξοῦν, ἀλλά κοινωνοῦν μέ ἑτερόδοξους πρέπει νά τούς ἀποβάλλουμε, πόσο μᾶλλον πρέπει νά ἀποφεύγουμε τούς Ἰταλούς… Πῶς θά ἀγκαλιάσουμε τούς μισητούς στό Θεό καί θά ἔλθουμε σέ κοινωνία μαζί τους; Οὐδαμῶς.
 Καί πῶς ἑτέραν ὁμολογήσομεν πίστιν,  εἰ μή προφανῶς νοσοῦμεν ἀπιστίαν τῆς πίστεως; 
 Πρέπει ἀκόμα νά προσέξουμε αὐτούς πού προσποιῶνται ὅτι ὁμολογοῦν τήν ὑγιῆ πίστι, ἀλλά κοινωνοῦν με τούς ἑτερόφρονας, αὐτούς πρῶτα τούς κάνουμε ἐπίπληξι καί ἄν συνεχίζουν νά κοινωνοῦν ὄχι μόνον νά τούς ἔχουμε ἀκοινώνητους, ἀλλά οὔτε καί ἀδελφούς νά τούς ἀποκαλοῦμε.

   Η εἰρήνη  εἶναι καλή καί οὐδείς τήν ἀμφισβητεῖ, ἀλλά τότε “κρατύνεσθαι τό τῆς εἰρήνης ὄνομα καί πρᾶγμα, ὅταν μή ταῖς τῶν ἁγίων γνώμαις ἀντιταττώμεθα, μηδέ τοῖς ἐκείνων ἀντιπράττωμεν ὅροις”.

    Στὴν δική μας ἐποχή, ἡ ἀπολογία τοῦ Ἁγίου Πατριάρχου Ἰωσήφ ἔχει πολλὰ νὰ μᾶς διδάξη καθὼς τά προβλήματα πού ἔκαναν ἀναγκαῖα τήν σύνταξίν της εἶναι παρόμοια πρὸς τά δικά μας. Οἱ ἐνδοεκκλησιαστικές ἀντιπαλότητες, ἡ ὀξύτητα τῶν ἀντιπαραθέσεων, ἡ ἀφόρητη πίεσι ἐξωεκκλησιαστικῶν παραγόντων, τά ἐπιχειρήματα περί λόγων οἰκονομίας διά μίαν κοινὴν ἑνότητα, εἶναι λίγα ἀπό τά κοινά σημεῖα τῶν δύο ἐποχῶν.

Απάντηση στο ανακοινωθέν της Ι.Κ. Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου.


    «Αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον, καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς· ἦν γὰρ πονηρὰ αὐτῶν τὰ ἔργα» (Κατά Ἰωάννην 3:19)
Σε «επίσημο» ανακοινωθέν της Ι.Κ.Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου, το οποίο υπογράφτηκε από τον Γέροντα Αθανάσιο Αρχιμανδρίτη, τον Δικαίο της Σκήτης, και από τους συν αυτώ αδελφούς εν Χριστώ, δηλώνουν τα εξής:
1. Στην Ρουμανική Σκήτη του Τιμίου Προδρόμου ποτέ δεν έχει γίνει διακοπή μνημόσυνου του Οικουμενικού Πατριάρχη, πράγμα το οποίο, δυστυχώς, δεν ισχύει, διότι εγώ, προσωπικά, μαζί με άλλους δύο πατέρες κληρικούς διέκοψα το μνημόσυνο από τον Σεπτέμβριο του 2016, με την ευλογία του Πνευματικού Πατέρα Ιουλιανού και του ιδίου του Δικαίου μας, του Γέροντα Αθανασίου, πράγμα που καταγράφτηκε στα πρακτικά της Γεροντικής Σύναξης της Σκήτης, και από τις 4/17-12-2016 διακόπηκε επίσημα στη Σκήτη το μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου από τη Γεροντική Σύναξη της Σκήτης, με επικεφαλή τον Γέροντα Αθανάσιο, τον Δικαίο της σκήτης, γεγονός το οποίο καταγράφεται στα πρακτικά της Σύναξης με αρ. πρωτ. 71. Ο ίδιος ο Δικαίος υποτάχθηκε στην πλειοψηφία που δηλώθηκε δια ψήφου και είπε: «από σήμερα και πέρα δεν μνημονεύουμε πια».