Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Απομονωμένος ο Λαρίσης από τον πιστό λαό της Λάρισας (όχι λόγω Κορωνοιού)….


Τα ανορθόδοξα καμώματά του έδιωξαν από κοντά του το κατηχημένο ποίμνιο…
 Αντλούμε τις φωτογραφίες από το επίσημο ιστολόγιο τηςΜητρόπολης.
Την Κυριακή της Ορθοδοξίας προγραμμάτισε  ο δεσπότης να λειτουργήσει στο μοναστήρι του Στομίου. Στη φωτογραφία φαίνονται να παρακολουθούν την Θεία Λειτουργία γύρω στους 28-30 άνδρες.(λιγότεροι από τους εκκλησιαζομένους τις άλλες Κυριακές, σύμφωνα με εκτίμηση παρισταμένων !!!).
Η πρώτη σειρά των καθισμάτων προς το δεσποτικό είναι εντελώς κενή, ενώ στη δεύτερη σειρά στέκονται μόνο τρείς, οι υπόλοιποι κάθονται πίσω (μακριά από το δεσποτικό)!!!


Το ίδιο συνέβη και με την ομιλία του στην Χριστιανική Εστία.

Τα ανορθόδοξα καμώματά του έδιωξαν από κοντά του το κατηχημένο ποίμνιο…
Παρεμπιπτόντως, έβγαλε και φωτογραφία με τα νότα μπροστά στον τάφο του
μακαριστού Θεολόγου. Να του θυμίσω τι εστί Θεολόγος:

Ανοιχτή επιστολή της ΠΕΘ προς τον Εξοχώτατον Πρωθυπουργόν της Ελλάδος κ. Κυριάκο Μητσοτάκη

Αθήνα, 7 Μαρτίου 2020
Αριθμ. Πρωτ. 21
Προς τον Εξοχώτατον Πρωθυπουργόν της Ελλάδος κ. Κυριάκο Μητσοτάκη
Κοινοποίηση:
1. Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμον και άπαντες τους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος
2. Σεβασμιώτατον Αρχιεπίσκοπον Κρήτης κ. Ειρηναίον και άπαντες τους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης
3. Υπουργόν Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως
4. Υφυπουργόν Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Σοφία Ζαχαράκη
5. Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας
Εξοχώτατε Κύριε Πρωθυπουργέ,
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, μαζί με τα Ορθόδοξα Σωματεία Αθηνών και με τη μεγάλη πλειονότητα του Ορθόδοξου Ελληνικού λαού, ανέμενε από τον Σεπτέμβριο του 2019 να συμμορφωθεί το Υπουργείο Παιδείας προς τις πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) που αφορούν στα Προγράμματα διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Διεθνές Δίκαιο και προστασία των συνόρων – Οι εκ του πονηρού μύθοι.

Κώστας Γρίβας

Πολύς λόγος γίνεται για θέματα Διεθνούς Δικαίου και διεθνών συμφωνιών της χώρας μας, που υποτίθεται ότι την εμποδίζουν να προστατεύσει αποτελεσματικά τα σύνορά της με οποιονδήποτε τρόπο κρίνει πρόσφορο. Γι’ αυτό θα πρέπει να θυμηθούμε τα βασικά του Διεθνούς Δικαίου, ώστε να μην υποκύπτουμε σε αυτές τις παραπλανητικές απόψεις, οι οποίες –κατά την άποψη του γράφοντος– είναι εκ του πονηρού και αποτελούν μέρος της ιδιόρρυθμης ολοκληρωτικής επίθεσης που δέχεται η Ελλάδα.

Τέλος λειτουργίες, γάμοι, κηδείες στις παπικές εκκλησίες στην Ιταλία μέχρι τις 3 Απριλίου

Τελικά σε ποιόν Θεό πιστεύουν; --Αυτούς ακολουθούν οι δικοί μας προοδευτικοί!

σχόλιο Γ.Θ : Σε απόλυτη συνεργασία οι Παπικοί με το νεοταξικό σύστημα. 
Άμεσα οι Παπικοί παραδέχονται ότι ούτε εμπιστεύονται τον Θεό και ούτε ότι έχον πνεύμα θυσίας
       Η Συνέλευση παπικών Επισκόπων Ιταλίας, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων κατά του κοροναϊού, αποφάσισε ότι οι λειτουργίες θα σταματήσουν σε όλες τις εκκλησίες της χώρας μέχρι τις 3 Απριλίου.
      Δεν θα τελούνται γάμοι ούτε κηδείες σε εκκλησιαστικούς χώρους.
       «Πρόκειται για μια οδυνηρή απόφαση, η οποία όμως ενδείκνυται ως συμβολή στην προστασία της δημόσιας υγείας», τονίζει η Συνέλευση παπικών Επισκόπων.
       Παράλληλα, αποσαφηνίζει ότι ασπάζεται και εφαρμόζει τα μέτρα της ιταλικής κυβέρνησης για τον περιορισμό του ιού, διότι η παπικής Εκκλησία ανησυχεί για την κατάσταση έκτακτης ανάγκης που έχει επιβληθεί στη χώρα. 

ΔΙΣ: Θα εξακολουθήσουμε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες μας να λειτουργούμε και να κοινωνούμε, έχοντας την βεβαιότητα ότι κοινωνούμε στη Ζωή και στην αθανασία.

Αποτέλεσμα εικόνας για Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της ΕλλάδοςΗ Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, με αίσθημα ευθύνης έναντι του Θεού, της εκκλησιαστικής κοινότητος, αλλά και όσων στέκονται με διάθεση κριτικής ή και αντίθεσης έναντι Αυτής,κατά την σημερινή συνεδρίαση Αυτής συζήτησε, μεταξύ άλλων, και το ζήτημα του νέου κορωνοϊού (Covid-19), για το οποίο έγκαιρα απεστάλη ήδη Εγκύκλιο Σημείωμα προς τις Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Κρατικές Αρχές, με σκοπό την συμβολή της Εκκλησίας στην προσπάθεια για την πρόληψη διασποράς της νόσου, την οποία προκαλεί ο νέος αυτός ιός.

Οι άγιοι Τεσσαράκοντα Μάρτυρες της Σεβαστείας

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΣΕΒΑΣΤΕΙΑΣ

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ, Θεολόγου – Καθηγητού
     Οι μάρτυρες της Εκκλησίας μας είναι το καύχημά Της, διότι ομολόγησαν την πίστη τους στο Χριστό και την επισφράγισαν με το αίμα τους. Αντάλλαξαν την πρόσκαιρη γήινη ζωή τους με την αιώνια αληθινή ζωή, που δίνει ο ζωοδότης Χριστός.
     Ανάμεσα σ’ αυτούς συγκαταλέγονται και οι Άγιοι Σαράντα Μάρτυρες, οι οποίοι μαρτύρησαν στη Σεβάστεια της Μ. Ασίας στις αρχές του 4ου αιώνα, όταν αυτοκράτορας της Ανατολής ήταν ο ρωμαίος ειδωλολάτρης Λικίνιος (307-324). Ήταν όλοι τους νεαροί έφηβοι στρατιώτες και ανήκαν στο πιο επίλεκτο στρατιωτικό τάγμα της περιοχής.

Λαγκαδά Ιωάννης για την Θεία Κοινωνία εν όψει Κορωναϊού: «Το κρασί έχει οινόπνευμα και μέσα στο οινόπνευμα οι ιοί δεν ζουν»!

Καταλαβαίνετε την σύγχυση που προκαλούν όλοι αυτοί στο ήδη ακατήχητο ποίμνιο;
Για τον κορωναϊό και την δήθεν μόλυνσή μας από την Θεία Κοινωνία, το Σώμα και Αίμα Χριστού, ο Μητροπολίτης Λαγκαδά εμφανίστηκε στο «open tv» και πρόσφερε τα «φώτα» του στην Ελληνική κοινωνία, λέγοντας: «Το κρασί όπως ξέρετε έχει οινόπνευμα και μέσα στο οινόπνευμα οι ιοί δεν ζουν»!

Ο Λαγκαδά Ιωάννης δεν πιστεύει ότι η Θεία Κοινωνία είναι Σώμα και Αίμα Χριστού αλλά ψωμάκι και κρασάκι με οινοπνευματάκι. 
Η δε «δημοσιογράφος» αμέσως πριν την δήλωση αυτή του Μητροπολίτη, είπε: «Μπορεί ο Κορωνοϊός να αγγίξει το Άγιο Δισκοπότηρο; Με τους ειδικούς να μην έχουν καταλήξει δημόσια σε σαφή θέση, οι Μητροπολίτες υπεραμύνονται του Μυστηρίου της Θείας Κοινωνίας». 
Και μετά ακολούθησε η δήλωση του Μητροπολίτη Λαγκαδά. Αφέθηκε δηλαδή να εννοηθεί ότι με την θέση του αυτή ο Λαγκαδά υπεραμυνόταν την Θεία Κοινωνία, ότι αυτή είναι η θέση της Εκκλησίας!

Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ : ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΘΥΜΟΥ, ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑΣ Η΄ ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ;


π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος : Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας (08-03-2020). Ἀναθέματα.


ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ : ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΘΥΜΟΥ, ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑΣ Η΄ ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ;

Πρωτοπρεσβύτερος Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος 08-03-2020

Τά ἀναθέματα ἐναντίον πάντων τῶν αἱρετικῶν καί πασῶν τῶν αἱρέσεων περιέχονται στό ἐξαίσιο ὁμολογιακό κείμενο, τό ὁποῖο ἐπιγράφεται «Συνοδικόν τῆς Ζ΄ Ἁγίας καί Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας» καί περιέχει ἀποφάσεις τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὑπέρ τῶν ἁγίων εἰκόνων. Οἱ ἅγιοι Πατέρες τῆς Τοπικῆς Συνόδου τῆς Κων/λεως τό 843, πού συνεκάλεσε ὁ ὁμολογητής Πατριάρχης Μεθόδιος, ὅρισαν νά διαβάζεται κάθε Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας. Τό ἐξαίρετο αὐτό κείμενο περιέχεται στό ἐκκλησιαστικό βιβλίο τοῦ κατανυκτικοῦ Τριωδίου[1]. Δόγμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας εἶναι τό θεόπνευστο καί τό ἀλάθητο τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Ἐπειδή, λοιπόν, ἡ Ζ΄ Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδος εἶναι καί αὐτή θεόπνευστη καί ἀλάθητη, ὅπως καί οἱ ἄλλες Οἰκουμενικές Σύνοδοι, ἄρα καί τό «Συνοδικόν ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας», πού γράφτηκε ἀπό τούς ἁγίους Πατέρες, μέ τήν ἐπίνοια, τήν ἐπίνευση καί τόν φωτισμό τοῦ Ἀγίου Πνεύματος, εἶναι θεόπνευστο καί ἀλάθητο. Ἑπομένως, καί τά πενῆντα ὀκτώ (58) ἀναθέματα, πού ἀποτελοῦν μέρος τοῦ «Συνοδικοῦ», εἶναι καί αὐτά θεόπνευστα καί ἀλάθητα. Στό ἀρχικό κείμενο τοῦ 9ου αἰῶ. (843) προστέθηκαν στή συνέχεια κι ἄλλα ἀναθέματα.

1. Ἀναθεμάτισε ποτέ ὁ Χριστός;

Ὄντως, μέσα στήν Ἁγία Γραφή δέν βρίσκουμε πουθενά ὅτι ὁ Χριστός να χρησιμοποίησε τή λέξη «ἀνάθεμα». Ὅμως, βρίσκουμε ἀρκετές ἐκφράσεις καί ἐνέργειες τοῦ Χριστοῦ μας, πού εἴτε ἰσοδυναμοῦν εἴτε καί ξεπερνοῦν σέ ἰσχύ τό ἀνάθεμα. Νά ὑπενθυμίσουμε τέσσερα περιστατικά :

Ἡ μέριμνα τοῦ Ἰ. Καποδιστρίου διὰ τὴν πνευματικὴν διακονίαν τοῦ Στρατεύματος

Νὰ πληροφορηθῆτε προσέτι ἂν συνηθίζωσι νὰ κάμνωσι καθ’ ἑκάστην τὴν προσ­ευχήν των



Ο π. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Ταμπάκης δημοσίευσε μία σπάνια ἐπιστολὴ τοῦ ἀειμνήστου ἐθνικοῦ κυβερνήτη Ἰ. Καποδίστρια πρὸς στρατιωτικὸ ἱερέα, γιὰ τὴν πνευματικὴ διακονία τοῦ στρατεύματος: «Ναύπλιο, 28 Φεβρουαρίου 1829. Διὰ τοῦ συναπτομένου διατάγματος ἡ κυβέρνησις σᾶς ἐμπιστεύει τὴν Ἱερατείαν τοῦ τακτικοῦ σώματος… ἀξιωματικοὶ καὶ ὑπαξιωματικοὶ καὶ στρατιῶται, οἱ νῦν ἐν Ναυπλίῳ ἐφεδρεύοντες, θέλουσιν ἐκπληρώσει κατὰ τὴν ἐνεστῶσαν Τεσσαρακοστὴν τὰ χρέη τῆς ἱερᾶς ἡμῶν πίστεως, τὰ τῆς ἐξομολογήσεως, λέγω, καὶ μεταλήψεως, ἐν οἷς καὶ θέλετε τοῖς δώσει πᾶσαν τὴν πνευματικὴν ὑμῶν βοήθειαν καὶ παράστασιν, συμπαραινοῦντες ὡς πατὴρ εἰς τὴν στρατιωτικὴν νεολαίαν τὴν πρὸς τὴν Πατρίδα πίστιν καὶ τὸ ἐπιεικὲς τῆς διαγωγῆς. Ὅσας ἡμέρας θέλουσι νηστεύσει, θέλετε τὸ ὁρίσει μετὰ τῆς γνώμης τοῦ Ἀρχιερέως.

Καί τό νέο μνημόνιο πού προωθεῖ τό ἱερατεῖο εἶναι ὁ συμβιβασμός στό Αἰγαῖο καί ἡ ἐγκατάστασις χιλιάδων μεταναστῶν στήν Ἑλλάδα

Τό νέο ἀντιμνημόνιο εἶναι ἡ πατρίδα!!

Καί τό νέο μνημόνιο πού προωθεῖ τό ἱερατεῖο εἶναι ὁ συμβιβασμός στό Αἰγαῖο καί ἡ ἐγκατάστασις χιλιάδων μεταναστῶν στήν Ἑλλάδα

ΑΥΤΟ πού συμβαίνει τίς τελευταῖες ἑβδομάδες στήν χώρα μας εἶναι πράγματι ἐκπληκτικό! Δυνάμεις πού κατοικοῦν στό ἐσωτερικό τῶν μεγάλων ἀλλά καί τῶν μικροτέρων κομμάτων, δυνάμεις πού ἐκκινοῦν ἀπό διαφορετικές ἰδεολογικές καί πολιτικές ἀφετηρίες, συμφωνοῦν εἴτε ἀνοικτά εἴτε κεκαλυμμένα ὅτι ἡ Ἑλλάς πρέπει νά γίνει χῶρος ἐγκαταστάσεως χιλιάδων μεταναστῶν μέ ἀντάλλαγμα τήν ἐπιείκεια γιά τά πλεονάσματα. Ὁ Γιάνης Βαρουφάκης τοῦ ΜέΡΑ 25 καί τό μέλος τοῦ πολιτικοῦ γραφείου τοῦ ΣΥΡΙΖΑ Ἀντώνης Λιάκος εἶναι οἱ σημαιοφόροι τῆς ἰδέας νά ἐγκατασταθοῦν στήν Ἑλλάδα 1 ἑκατομμύριο πρόσφυγες. Ἡ νεολαία ΣΥΡΙΖΑ πού ἐπιτίθεται στούς κατοίκους τῆς Λέσβου καί τῆς Χίου ἀποκαλῶντας τους «φασίστες» καί «ἐγκληματίες» ἀκολουθεῖ. Ἔχει ἄλλωστε παρελθόν στήν ταύτισή της μέ τούς συμμάχους. Τό 2008, ἐπί ἡγεσίας Τζανακόπουλου, ἦταν ἀναφανδόν ὑπέρ τῶν θέσεων τοῦ Προέδρου Μπούς γιά τήν ἀναγνώριση τῶν Σκοπίων μέ τό ὄνομα Μακεδονία.

Όταν ασπάζεστε τις εικόνες των μαρτύρων του Χριστού, ασπάζεστε τις πληγές και τα παθήματά τους για χάρη του Βασιλέως Χριστού.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο Όταν ασπάζεστε τις εικόνες...

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς.
 Όταν ασπάζεστε τις εικόνες των μαρτύρων του Χριστού, ασπάζεστε τις πληγές και τα παθήματά τους για χάρη του Βασιλέως Χριστού. Όταν αγγίζετε με το χέρι σας τις εικόνες των οσίων ασκητών και εγκρατευτών, δεν αγγίζεται το σανίδι αλλά τους κόπους και τις αρετές τους.   
 Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης. Όταν ασπάζεται ο άνθρωπος με ευλάβεια και θερμή αγάπη τις άγιες εικόνες, παίρνει τα χρώματα από αυτές και ζωγραφίζονται οι Άγιοι μέσα του. Οι Άγιοι χαίρονται, όταν ξεσηκώνωνται από τα χαρτιά ή από τα σανίδια και τυπώνωνται στις καρδιές των ανθρώπων. Όταν ασπάζεται ο Χριστιανός με ευλάβεια τις άγιες εικόνες και ζητάη βοήθεια από τον Χριστό, την Παναγία,

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Κυριακή της Ορθοδοξίας ομιλία π. Αθανασίου Μυτιληναίου 15-03-1981

Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου. Ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 15-03-81

Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο. Μέρος Τρίτο

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ [:Εβρ.11,24-26 και 32-40]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Μέρος τρίτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Εβρ.11,37-40]

«Περιῆλθον ἐν μηλωταῖς, ἐν αἰγείοις δέρμασιν, ὑστερούμενοι, θλιβόμενοι, κακουχούμενοι, ὧν οὐκ ἦν ἄξιος ὁ κόσμος, ἐν ἐρημίαις πλανώμενοι καὶ ὄρεσι καὶ σπηλαίοις καὶ ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς(:φορούσαν για ρούχα προβιές και γιδοδέρματα, ζώντας μέσα σε στερήσεις, θλίψεις και κακοπάθειες. Ολόκληρος ο κόσμος δεν άξιζε όσο οι άγιοι αυτοί άνδρες, και ούτε μπορούσε να συγκριθεί με αυτούς. Περιπλανιόνταν σε ερημιές και σε βουνά, σε σπηλιές και σε τρύπες της γης)»[Εβρ.11,37].

ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Α ΝΗΣΤΕΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΥΡΙΟ 8.3


 του Κωνσταντίνου Οικονόμου

Ευαγγέλιο Κυριακής: Ιωάν. α’ 44-52
44 Τ παύριον θέλησεν   ησος ξελθεν ες τν Γαλιλαίαν· κα ερίσκει Φίλιππον κα λέγει ατ· κολούθει μοι. 45 ν δ Φίλιππος π Βηθσαϊδά, κ τς πόλεως  νδρέου κα Πέτρου. 46 ερίσκει Φίλιππος τν Ναθαναλ κα λέγει ατ· ν γραψε Μωϋσς ν τ νόμ κα ο προφται, ερήκαμεν,  ησον τν υἱὸν το  ωσφ τν π Ναζαρέτ. 47 κα επεν ατ Ναθαναήλ· κ Ναζαρτ δύναταί τι γαθν εναι; λέγει ατ Φίλιππος· ρχου κα δε. 48 εδεν   ησος τν Ναθαναλ ρχόμενον πρς ατν κα λέγει περ ατο· δε ληθς  σραηλίτης ν δόλος οκ στι. 49 λέγει ατ Ναθαναήλ· πόθεν με γινώσκεις; πεκρίθη  ησος κα επεν ατ· πρ το σε Φίλιππον φωνσαι, ντα π τν συκν εδόν σε. 50 πεκρίθη Ναθαναλ κα λέγει ατ· ραββί, σ ε υἱὸς το Θεο, σ ε βασιλες το  σραήλ. 51 πεκρίθη  ησος κα επεν ατ· τι επόν σοι, εδόν σε ποκάτω τς συκς, πιστεύεις; μείζω τούτων ψει. 52 κα λέγει ατ· μν μν λέγω μν, π’ ρτι ψεσθε τν ορανν νεγότα, κα τος γγέλους το Θεο ναβαίνοντας κα καταβαίνοντας π τν υἱὸν το νθρώπου.

Γέροντας Γρηγόριος Δοχειαρήτης: Αὐτοὶ δὲν εἶναι πρόσφυγες, εἶναι κατακτητές, εἶναι οἱ ρώθωνες τοῦ διαβόλου.

«Βρέ, δὲν ἀκοῦτε ποὺ τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν προγόνων μας;»

Πρόσφυγες,  Ἑλλάδα και τα τέκνα του Μωάμεθ!

Μακαριστοῦ Καθηγουμένου τῆς Ι.Μ Δοχειαρίου Ἁγίου Ὅρους Γέροντα Γρηγορίου. https://agonasax.blogspot.com/2017/02/blog-post_27.html#more   27-2-7017




Ὁ Θεός, ὅταν δημιούργησε τὸν αἰσθητὸ παράδεισο, οὔτε στὴν Εὐρώπη τὸν ἔστησε, οὔτε στὴν Ἀμερική, ἀλλὰ στὴν Ἀνατολία. Πῶς σήμερα ἀπὸ τὴν πάμπλουτη αὐτὴν χώρα ἔχουμε πρόσφυγες στὴν Ἑλλαδίτσα; Καὶ αὐτὸ φαίνεται μὲ μιὰ ματιὰ ποὺ τοὺς ρίχνεις. Κινητὰ τῆς τελευταίας τεχνολογίας, ἡ χανούμισσα κολὰν παντελόνι, τσεμπέρι καὶ τσιγάρο. Δυστυχῶς στήν ἐποχὴ τοῦ Μωάμεθ δὲν ὑπῆρχε τὸ μακιγιάρισμα, γιὰ νὰ τὸ ἀπαγορεύση, καὶ σήμερα καλοφροντισμένες ἐμφανίζονται στὸν χῶρο μας. Περισσότερο ἀπὸ ἑξακόσια χρόνια οἱ πρόγονοί μας ἀγωνίστηκαν νὰ διώξουν τὸν μουσουλμανισμὸ καὶ νὰ διώξουν τὰ τζαμιά. Καὶ σήμερα πλησιάζει ὁ καιρὸς ποὺ θὰ εἶναι περισσότεροι οἱ μουσουλμάνοι στὴν χώρα μας ἀπὸ τοὺς ὀρθοδόξους χριστιανούς.

Ἀπὸ αἰῶνες ὁ Θεὸς μοίρασε τὰ ἔθνη καὶ στὸ καθένα ἔδωσε τὸ κομμάτι του. Δὲν πάω στὴν πατρίδα τους νὰ τοὺς πολεμήσω, ἀλλὰ δὲν τοὺς θέλω στὴν χώρα μου. Δὲν εἶναι σωβινισμὸς αὐτό.
 Οἱ καμπάνες κάνουν ἠχορρύπανση· ὁ χότζας ποὺ σὲ λίγο θὰ φωνάζη στὰ τζαμιὰ τρεῖς φορὲς τὴν ἡμέρα δέν θὰ ἐνοχλῆ; Μισοῦν τὴν πίστη μας, μισοῦν τὸν Σταυρό, τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Παναγία. Καὶ δυστυχῶς κινοῦνται ἐπίσκοποι καὶ ἀρχιεπίσκοποι πρὸς τὶς σκηνές τους, βγάζοντας τὸ ἐγκόλπιο καὶ τὸν Σταυρό, γιὰ νὰ μὴν ἐρεθίζουν τὰ τέκνα τοῦ Μωάμεθ! Καὶ σιγά-σιγά, οἱ σκηνὲς γίνονται πελώρια ξενοδοχεῖα καὶ οἰκοδομὲς ποὺ ἁρπάζουν οἱ τράπεζες ἀπὸ τοὺς δύστυχους Ἕλληνες.

Κύριε, βοήθα. Ξωμάντρι τοῦ διαβόλου κατήντησε ἡ Ἑλλάδα καὶ κάθε ἄθεος καὶ ἀντίχριστος καὶ διεφθαρμένος βρίσκει καταφύγιο στὴν χώρα αὐτὴ τῶν μαρτύρων καὶ τῶν Ἁγίων.

Θόλωσαν τα νερά και δεν βλέπουμε την ομορφιά του βυθού της

 θάλασσας.

https://agonasax.blogspot.com/2019/06/blog-post_64.html#more

Θόλωσαν τα νερά και δεν βλέπουμε την ομορφιά του βυθού της θάλασσας.

Κύριε, συγκράτησε τους μεγαλοδιανοούμενους.
Φρενάρισε το κακό που μας βρίσκει τα τελευταία χρόνια.
Και εμείς, λάτρεις σου αμετάθετοι και αμετακίνητοι.
«Θεέ μου, Θεέ μου, ἱνατί ἐγκατέλιπές μας;»

Ξωμάντρι τοῦ διαβόλου κατήντησε ἡ Ἑλλάδα καὶ κάθε ἄθεος καὶ ἀντίχριστος καὶ διεφθαρμένος βρίσκει καταφύγιο στὴν χώρα αὐτὴ τῶν μαρτύρων καὶ τῶν Ἁγίων.
Ὑπάρχει λύσσα καταστροφῆς αὐτοῦ τοῦ πανάρχαιου λαοῦ ποὺ λέγεται Ἑλληνισμὸς καί τῆς Ὀρθοδοξίας.
Ποιός θὰ ἀπαντήξη τὸ κακό;
Οἱ ἄθεοι κρατοῦντες ἢ ὁ πάπας ποὺ ἔχει γίνει -ἀλλοίμονο- τὸ μεγάλο προσκύνημα τῶν ὀρθοδόξων;
Δυστυχῶς ὅπως καταντήσαμε καὶ ὄστια θὰ φᾶμε καὶ κοράνι θὰ κρατᾶμε.
(†) Γρηγόριος ο Αρχιπελαγίτης


Απέναντι στα στίφη της Ασίας…




Καστανιές Έβρου
του Νεκτάριου Δαπέργολα
Νά ’ναι άραγε τα στίφη των Μήδων που κάνουν απόβαση στον Μαραθώνα ή που συνωθούνται μερικά χρόνια αργότερα στα στενά των Θερμοπυλών;
Νά ’ναι κάποια από τις αναρίθμητες ορδές βαρβάρων που σκάζουν σαν αφρισμένα κύματα πάνω στα τείχη της Βασιλεύουσας επί αιώνες;

Μήπως τα κραταιά φουσάτα των Αγαρηνών, που η μάνητα του «ιερού πολέμου» τους και τα όνειρά τους για παγκόσμια παντοκρατορία, τόσες και τόσες φορές μέχρι τον 10ο αιώνα θα πνιγούν μέσα στον Βόσπορο ή θα συντριβούν στα πεδία των μαχών από τους αμύντορες της Ανατολίας;
Μήπως είναι οι ορδές των Σελτζούκων που πλημμυρίζουν τη Μικρασία μετά το καταραμένο Ματζικέρτ, μέχρι και πάλι η Ρωμανία να κατορθώσει ν’ ανασυνταχθεί και να τους κρατήσει μακριά από τα ευρωπαϊκά εδάφη της για σχεδόν τρακόσια ακόμη χρόνια;
Μήπως τα αφιονισμένα στίφη των Οσμανλήδων, που τελικά θα διαβούν πάνω από το κουφάρι της υπερχιλιόχρονης Αυτοκρατορίας, βυθίζοντας τη φωτεινή κοιτίδα του παγκόσμιου πολιτισμού στον ζόφο και τη βαρβαρότητα;

Η ιστορία της οικογένειας Καμχή – Ένας παπάς που τίμησε τον Θεό κι ένα χωριό που τίμησε την Ελλάδα

Ἡ Ἀνθρώπινη Ἀλληλεγγύη καί ἡ Ἁγία Ἀπειλή τοῦ Παπᾶ: «Θά σάς κάψω τό σπίτι!»

Η ιστορία της οικογένειας Καμχή – Ένας παπάς που τίμησε τον Θεό κι ένα χωριό που τίμησε την Ελλάδα

Στις 27 Ιανουαρίου 2020, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Θυμάτων του Ολοκαυτώματος. Έξι εκατομμύρια άνθρωποι -Εβραίοι, Ρομά, Ομοφυλόφιλοι, Μάρτυρες του Ιεχωβά- χάθηκαν στα κρεματόρια του Άουσβιτς, του Νταχάου και του Μαουτχάουζεν.
Μία οικογένεια όμως Εβραίων, η οικογένεια Καμχή, κατάφερε να σωθεί χάρη στην ανθρωπιά και την αλληλεγγύη που έδειξαν οι κάτοικοι στο Κρυονέρι Κορινθίας.Πριν από έναν ακριβώς χρόνο, στο Κρυονέρι, έγινε μια πολύ συγκινητική εκδήλωση, στην οποία τιμήθηκαν οι απόγονοι δυο κατοίκων του χωριού κατά την περίοδο της Κατοχής: του ιερέα Νίκου Αθανασούλη και του Θανάση Δημόπουλου, οι οποίοι διέσωσαν στην Κατοχή μια εβραϊκή οικογένεια. Αυτή είναι η ιστορία τους.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΝ ΔΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1821;

Τὰ προεόρτια τοῦ ἀντιεκκλησιαστικοῦ ἑορτασμοῦ διεφάνησαν ἤδη
διὰ τῆς ἐπιλογῆς τοῦ ἐμβλήματος τῶν 200 ἐτῶν ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴν Ἐπανάστασιν τοῦ 1821.
«Ὁ Νικόλαος Σαρίπολος ἐφώναξεν εἰς τήν Β΄ Ἐθνοσυνέλευσιν τό 1864:
ΕΣΩΘΗΜΕΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!»
«Ἡ Ἐκκλησία μόνη διετήρησε καὶ διοίκησε τὸν λαό μας σὲ συνθῆκες Θείας Κιβωτοῦ,
διὰ τοῦτο εἶναι Ὁ Μοναδικός Δικαιοῦχος τοῦ ἑορτασμοῦ καί Ὁ Μοναδικός Κριτής
τῶν ἐπί 200 ἔτη πεπραγμένων τῶν Κυβερνητῶν τῆς Πατρίδος μας».
Γράφει ὁ π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης
Ἄρχισαν ἤδη οἱ ἑτοιμασίες γιά τόν ἑορτασμό τῶν 200 χρόνων ἀπό τῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1821, ὁ ὁποῖος προγραμματίζεται νά γίνη ἐντός τοῦ ἔτους 2021.
Ἡ εἴδηση αὐτή γιά τόν πανηγυρικό ἑορτασμό τῆς Ἐθνικῆς Παλιγγενεσίας ἔδωσε σέ ὅλους μας μεγάλη χαρά καί ἐλπίδα. Ἀναζωπυρώσαμε τίς ἐλπίδες μας ὅτι οἱ Κυβερνῆτες τῆς Πατρίδος μας ἀνένηψαν ἀπό τόν λήθαργο καί τήν ξενοδουλεία καί ἀποφάσισαν νά σταθοῦν ὡς Ἕλληνες μέ ἀνδρεῖο καί ἀδούλωτο πνεῦμα, ἐνισχυόμενοι ἀπό τά «λαμπρά παλληκάρια», πού ἔδωσαν μιά ἄνιση μάχη 4 αἰώνων ἐναντίον τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας καί ἐνίκησαν «μέ τοῦ Χριστοῦ τήν Πίστη τήν Ἁγία».

Ὁ κ. Πρωθυπουργὸς ἐπιθυμεῖ ἀκύρωσιν συμφωνίας Τουρκίας-Λιβύης, ἀλλὰ ὄχι τῶν Πρεσπῶν;

Γράφει ὁ Ἰωάννης Ἀμπατζόγλου*

Πολὺς λόγος γίνεται γιὰ τὸ ἂν ἀκυρώνεται ἡ Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν. Φυσικὰ ὅλοι ἐμεῖς ποὺ τὴν θεωροῦμε ὄχι μόνο ἐπαίσχυντη καὶ προδοτικὴ ἀλλὰ καὶ τελείως ἀνιστόρητη καὶ ἀντιεπιστημονικὴ ἰσχυριζόμαστε ὅτι ἀκυρώνεται.
Κάποιοι ἄλλοι θεωροῦν ὅτι ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ αὐτὴ ἡ συμφωνία ὑπογράφηκε δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἀκυρωθεῖ. Τὸ ἐπιχείρημα αὐτῆς τῆς πλευρᾶς εἶναι ὅτι οἱ συμφωνίες δὲν ἀκυρώνονται.
Ἂς δοῦμε δύο περιπτώσεις πρόσφατων συμφωνιῶν (συμφωνία Τουρκίας-Λιβύης καὶ Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν) καὶ τὶς ἀπόψεις, τοῦ πρωθυπουργοῦ καὶ τοῦ ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν τῆς Ἑλλάδας γιὰ τὴν πρώτη (συμφωνία Τουρκίας-Λιβύης) καὶ τοῦ πρώην πρωθυπουργοῦ (λόγω ὑπηρεσιακῆς κυβέρνησης ἐνόψει τῶν ἐκλογῶν), τοῦ ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν ἀλλὰ καὶ τοῦ ὑπηρεσιακοῦ πρωθυπουργοῦ τῶν Σκοπίων γιὰ τὴ δεύτερη (Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν).

Για ψευδή καταμήνυση ενάγεται το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι και ο κ. Παναγιώτης Δημητράς από τον Μητροπολίτη Πειραιώς

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΜ ΑΚΤΙΝΕΣ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΓΙΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΓΕΤΑΙ  ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ ΚΑΙ Ο κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 6 Μαρτίου 2020
Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ κατεμήνυσε τόν κ. Παναγιώτη Δημητρᾶ καί τήν κ. Andrea Gilbert, ἐκπροσώπους τῆς ΜΚΟ «Παρατηρητήριο τοῦ Ἐλσίνκι» γιά ψευδῆ καταμήνυση, ἀδίκημα αὐτεπαγγέλτως διωκόμενο, κατόπιν τῆς ἀπαλλαγῆς τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ μέ Ἀποφάσεις τῶν Εἰσαγγελέων Πρωτοδικῶν καί Ἐφετῶν ἀπό τήν μήνυση των εἰς βάρος του, γιά τά ἐγκλήματα τοῦ ἄρθρου 1 τοῦ Ν. 927/79 «Δημόσια ὑποκίνηση βίας ἤ μίσους» μέ τίς ἐπιβαρυντικές περιστάσεις τῆς παραγράφου 5 τοῦ ἄρθρου αὐτοῦ καί τοῦ ἄρθρου 196 ΠΚ «Κατάχρηση ἐκκλησιαστικοῦ ἀξιώματος».
ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΓΚΛΗΣΗ
Του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ .............................
ΚΑΤΑ
1.     Andrea Gilbert ............................
2.     Παναγιώτη Δημητρά του Ηλία, ............................................

ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΕΡΒΑΣΙΟΣ ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΣ. Ο ακάματος φίλος των φυλακισμένων

Ὁ Γέροντας Γερβάσιος δὲν γνώριζε ληστές, κακούργους, ἐγκληματίες, σφετεριστὲς ἀγαθῶν, ἁμαρτωλούς, ἀνθρώπους τοῦ σκότους.
Γι’ αὐτὸν ὅλοι ἦταν, ὅπως καὶ εἶναι, εἰκόνες Θεοῦ, ἄσχετα ἂν εἶναι κάποιες ἀπὸ αὐτὲς λερωμένες μὲ «στίγματα πταισμάτων». Καὶ γι’ αὐτοὺς ὁ Χριστός μας σταυρώθηκε καὶ αὐτῶν τὴ σωτηρία θέλει, ἀφοῦ ἔχει ἐπιθυμία «πάντας ἀνθρώπους σωθῆναι» (Α΄ Τιμ. β΄ 4).

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

Ο ΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ -- ΤΑΞΙΣ ΛΙΤΑΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ Τῌ ΚΥΡΙΑΚῌ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


α) Ο ΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΥ ΤΡΙΩΔΙΟΥ                                                        (ἐκδ. Φῶς ΧΕΕΝ, Ἀθῆναι 2010, σσ. 173-178, 618-635)

β) ΤΑΞΙΣ ΛΙΤΑΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ Τῌ ΚΥΡΙΑΚῌ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

                      π. Άγγελος Αγγελακόπουλος
Μετά τήν Ἀπόλυσιν τοῦ Ὄρθρου, καί πρό τῆς Λειτουργίας, λιτανεύομεν κοινῶς μετά τῶν ἁγίων τοῦ Σταυροῦ ξύλων, καί τῶν σεπτῶν Εἰκόνων, καί ἀπερχόμεθα ἐν τόπῳ ὡρισμένῳ, ὅπου δεῖ ἀναγινώσκειν τό Συνοδικόν. Πορευομένων δέ καί ἀναστρεφόντων ἡμῶν, ψάλλομεν τόν παρόντα Κανόνα, ποίημα τοῦ ἁγίου Πατρός ἡμῶν Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου.

Όταν ο Σύρου Δωρόθεος έριχνε νερό στον μύλο του Ερντογάν.


Στην Ελλαδική Εκκλησία υπάρχουν Ιεράρχες οι οποίοι με τις ενέργειές τους υπονομεύουν την εθνική υπόσταση της Ελλάδος. Το αν το κάνουν συνειδητά ή όχι δεν το γνωρίζουμε. Αυτό που γνωρίζουμε είναι τα αποτελέσματα των πράξεών τους και την επιτακτική ανάγκη να διεξαχθεί έρευνα γύρω από τις υποθέσεις τους. Η Εκκλησία δεν μπορεί να έχει στους κόλπους Της τέτοια πρόσωπα.

Το 2015, όταν η «πρώτη φορά Αριστερά» του Αλέξη Τσίπρα άνοιξε τα σύνορα και κατήργησε το Ελληνικό Κράτος, άρχισαν να εμφανίζονται κείμενα «ευαίσθητων» Ιεραρχών στα οποία αναπαράγονταν με «ιερό μανδύα» τα συνθήματα της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ και του Τζωρτζ Σόρος. Το 2016 στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης οι αιρέσεις έγιναν «εκκλησίες» και το 2017 στην έκτακτη ΙΣΙ για το Μάθημα των Θρησκευτικών «θριάμβευσαν» τα συγκρητιστικά θρησκευτικά της πανθρησκείας. Η ιδέα που επικράτησε τότε, μέσα από την εισήγηση του Ύδρας Εφραίμ (κολλητού του συριζαίου Γαβρόγλου) συνοψίζεται στην ακόλουθη φράση: «σέ μιά κοινωνία ἑτερότητας καλεῖται νά ζήσει ὁ μελλοντικός πολίτης καί σέ μιά κοινωνία ἑτερότητας καλεῖται νά καλλιεργήσει τή θρησκευτική του συνείδηση».
Σχολίασα τότε ότι η Ιεραρχία αποδομεί την Ορθόδοξη Παράδοση για να εξυπηρετήσει την εθνική προδοσία. Ο «μελλοντικός πολίτης» δεν ονομάζεται Ορθόδοξος Έλληνας από την Εκκλησία της Ελλάδος αλλά είναι ένας άχρωμος άνθρωπος ο οποίος «καλείται» (από ποιον; και εμάς γιατί δεν μας ρώτησε;) να ζήσει σε ένα «περιβάλλον ετερότητας». Αυτή η «ετερότητα» μας επιβαλλόταν ανθρωπολογικά εκείνη την στιγμή με τα ανοιχτά σύνορα. Οι Ιεράρχες το γνώριζαν. Οι περισσότεροι εξ αυτών σιώπησαν και ένας αριθμός συμμετείχε ενεργά στην πραγματοποίησή του.

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ & ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ



ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ  & ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Η Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή είναι διανθισμένη με ημέρες σταθμούς για την πίστη και την Ορθοδοξία.
Οι πατέρες της Εκκλησίας, εν Αγίω Πνεύματι , καθόρισαν τη διαδοχή των πέντε Κυριακών της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.


Α’ Κυριακή των Νηστειών
Η πρώτη Κυριακή της Σαρακοστής είναι η Κυριακή της Ορθοδοξίας. 
 Αυτή την ημέρα εορτάζουμε την αναστήλωση των Αγίων Εικόνων και το θρίαμβο της Ορθοδόξου πίστεως κατά της αιρέσεως των εικονομάχων . Περισσότερα από 100 χρόνια κράτησε η διαμάχη αυτή, που σταμάτησε η αυτοκράτειρα Θεοδώρα και ο γιος της Μιχαήλ, αναστηλώνοντας τις εικόνες εντός των Ναών.
Με το άδοξο τέλος μιας πολυετούς αιρέσεως, ξεκινά η Αγία Τεσσαρακοστή.Αναγιγνώσκονται τα αναθέματα ( δυστυχώς όχι σ’ όλες τις εκκλησιές και μητροπόλεις).
Επειδή υπάρχουν κάποιοι θερμοκέφαλοι που διαδίδουν ότι αναθεματίζονται οι Έλληνες , πρέπει να τονίσουμε ότι η λέξη Έλλην στους πρώτους χριστιανικούς χρόνους δήλωνε όχι γεωγραφική καταγωγή, αλλά ειδωλολάτρη και πολυθεϊστή.
Επίσης τι είναι ανάθεμα; Μισαλλοδοξία; Φανατισμός;
Aνάθεμα δεν σημαίνει στην περίπτωση αυτή κατάρα, αλλά αποκοπή από την Εκκλησία, αφού πρώτα προηγηθεί παρέκκλιση από το Ορθόδοξο δόγμα ή την εκκλησιαστική κανονικότητα. Αποτελεί δημόσια εκκλησιαστική έκφραση για το πένθος χαμένων και διωκομένων ανθρώπων και συναγερμός για αυτούς πού δεν πρέπει να πέσουν και να χαθούν.

Προφητικός λόγος του Καντιώτη για το Ισλάμ!


     Προφητικὸς λόγος τοῦ ὀρθόδοξου Ἕλληνος ἱεράρχου π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, ποὺ εἶδε πρὶν ἀπὸ 53 χρόνια, στὶς 26-2-1961, τὸν κίνδυνο ποὺ θὰ διέτρεχε ἡ Εὐρώπη ἀπὸ τὸ Ἰσλάμ.
    Ἡ Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα φρένο στὴν ἐπέκταση τοῦ Ἰσλάμ!
     «…Ἐὰν σπάσει ἡ Ὀρθοδοξία δὲν θὰ μείνει Χριστιανισμὸς στὴ Δύση.
    Ξέρεις πόσο αἷμα ἔχυσε ἡ Ἐκκλησία μας γιὰ ν᾽ ἀναχαιτίσῃ, ποιό; τὸ Ἰσλάμ.  Ἄχ! ζωντανεύει πάλι τὸ Ἰσλάμ, θηρίο ποὺ κοιμόταν –δὲν πήραμε χαμπάρι. Δὲν θέλω τώρα νὰ μπῶ στὴν πολιτική, εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸ στόχο μου.

Ἐθνικὴ καταστροφή: Κτίζουν πόλεις διὰ τοὺς λαθρομετανάστας!

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ τῆς «ἐθνοσωτηρίου» Νέας Δημοκρατίας, ἡ ὁποία ἐκλέχθηκε, γιὰ νὰ μᾶς «σώσει» ἀπὸ τὴν «ἀριστερὴ παρένθεση» (πού, ὅπως πάει τὸ πρᾶγμα, δὲν ἦταν καθόλου παρένθεση), εἶχε ἐξαγγείλει προεκλογικά, ὅτι θὰ ἀντιμετώπιζε ἀποτελεσματικὰ τὸ λαθρομεταναστευτικὸ πρόβλημα, μὲ τὴν ἀπέλαση τῶν παράνομων μεταναστῶν. Ἀλλὰ πέρασαν ἤδη ἕξι μῆνες καὶ οὔτε ἕνας δὲν ἀπελάθηκε!