Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Πως κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού λαού

"Δάσκαλε σαρδανάπαλε", που "νόμους δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις". 

ΝΤΡΟΠΗ  ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ"   

ΒΙΝΤΕΟ:http://trelogiannis.blogspot.com/2018/11/blog-post_50.htmlhttp://
trelogiannis.blogspot.com/2018/11/blog-post_50.htmlhttp://



Έχουμε  φίλους δάσκαλους και καθηγητές που ίσως θα τους λυπήσουμε . Όμως έχω την παρηγοριά, ότι αυτοί δεν ανήκουν στην κατηγορία εκείνων που θα περιγράψω και έτσι θα τύχω της κατανόησης τους.
Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και την παρέλαση για την εθνική εορτή μας, πληροφορηθήκαμε, όχι και τόσο έκπληκτοι είναι η αλήθεια, ότι σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, δυο σε ΓΕΛ του Γέρακα στην Αθήνα και μια σε Λύκειο της Θεσσαλονίκης, πως μαθητές τιμωρήθηκαν δια αποβολής σαν αλήτες, για τα πατριωτικά τους φρονήματα και την διάθεση τους να διακηρύξουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ψάλλοντας το "Μακεδονία ξακουστή", ως να επρόκειτο για κάποιο απαγορευμένο άσμα!



Πως κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού κοσμάκη. Ένα λειτούργημα και ένας λειτουργός σχεδόν θείος! Ο παπάς και έπειτα ο δάσκαλος στο ελληνικό χωριό. 


Θυμάμαι με δέος τον πρώτο μου Φιλόλογο καθηγητή που με μύησε στους Έλληνες κλασικούς συγγραφείς και συγκινούμαι. Αιωνία του η μνήμη! Έφτιαξε ανθρώπους. 

Γιατί αυτό είναι ο δάσκαλος, "κατασκευαστής" χαρακτήρων, ο δεύτερος πνευματικός πατέρας ή μητέρα. 

Τι έχει φταίξει λοιπόν, ώστε σήμερα πολλοί από τους καθηγητές της ΜΕ και της ΑΕ από λειτουργοί να έχουν εκπέσει σε επαγγελματίες, που αντί να διαπλάθουν ολοκληρωμένους χαρακτήρες προς όφελος της κοινωνίας, αυτοί αντίθετα τους ευνουχίζουν; Διότι περί ευνουχισμού και κατασκευής άβουλων και άκριτων όντων πρόκειται αυτό που συμβαίνει πλέον στην παιδεία.
Ξέρουμε τι φταίει. 


Η εισβολή στα πανεπιστήμια της φθοροποιού ψευτοαριστερής ανεύθυνης νοοτροπίας ενάντια στη γνώση, στον κόπο, στην αριστεία. Στρατιές ανεύθυνων, ημίτυφλων και ακατάλληλων καθηγητών με μπόλικη μαρξιστική ιδεοληψία, παρήχθησαν τις τελευταίες δεκαετίες από τα καλούπια του εθνομηδενισμού και της πατριωτικής καχεξίας. Όλοι αυτοί στελέχωσαν τις θέσεις των διδασκόντων, δηλητηριάζοντας εν είδει ανατροφοδοτούμενου φαύλου κύκλου το σώμα της παιδείας. Τυφλοί, τυφλών οδηγοί μαζί ες βόθρον εμπεσούνται.

Αυτά τα τυφλά και ασθενή ζημιογόνα όντα με την αριστερή αρτηριοσκλήρωση τους, αποφάσισαν να τιμωρήσουν την πατριωτική υγεία των νέων ανθρώπων. Κατώτεροι των περιστάσεων, αντί να διδαχθούν από την ηθική και ψυχική ανωτερότητα των μαθητών τους, προτίμησαν να τους τιμωρήσουν. Αυτοί οι ίδιοι ασκούν τρομοκρατία και πίεση στους συνάδελφους τους που τιμούν ακόμα το καθηγητικό λειτούργημα και αποτελούν την αισιόδοξη εξαίρεση στον εσμό των ευνουχιστών και των χασάπηδων των μαθητικών συνειδήσεων. Και αντί να αποβληθούν δια παντός από τα σχολεία αυτοί οι προδότες, οι εκτελεστές της εκπαιδευτικής μας τραγωδίας, αντίθετα καταδιώκουν τις ελεύθερες μαθητικές ψυχές, ανταμειβόμενοι με προαγωγές και θέσεις από ένα κράτος νταβατζή της μειοδοσίας. Απέβαλλαν τους γενναίους μαθητές οι δειλοί και ανάξιοι καθηγητές τους επειδή έψαλλαν το Μακεδονία ξακουστή. Κανείς όμως δε έκρινε σκόπιμο να απολύσει και τη στρατιωτική μπάντα που έπαιζε διαρκώς στην παρέλαση το ίδιο εμβατήριο. Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι με το γεγονός, ότι βρέθηκαν τόσοι πατριώτες μαθητές να πάνε κόντρα στο κύμα!
Γ.Γ.Γ