Η κατρακύλα συνεχίζεται – από τα «παιχνιδίσματα» της νομικής αναγνώρισης αλλαγής φύλου των 15αχρονων φτάσαμε στα «πραγματικά σεξουαλικά παιχνίδια» των νηπίων.
ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΓΚΑΔΑ!
Πριν τρία περίπου χρόνια ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β’ δήλωνε για
τη νομική αναγνώριση αλλαγής φύλου από την ηλικία των 15: «Όλα αυτά είναι παχνιδίσματα. Παιχνιδίσματα είναι. Η Εκκλησία έχει τις δικές της θέσεις. Η πατρίδα μας έχει τις παραδόσεις, έχει την οικογένεια. Όλα τα άλλα είναι εφευρήματα για να σκορπάμε την ώρα μας και τον χρόνο μας»!
τη νομική αναγνώριση αλλαγής φύλου από την ηλικία των 15: «Όλα αυτά είναι παχνιδίσματα. Παιχνιδίσματα είναι. Η Εκκλησία έχει τις δικές της θέσεις. Η πατρίδα μας έχει τις παραδόσεις, έχει την οικογένεια. Όλα τα άλλα είναι εφευρήματα για να σκορπάμε την ώρα μας και τον χρόνο μας»!
Η νομική αναγνώριση αλλαγής φύλου ήτανε πλακίτσα, «παιχνίδισμα» και «εφεύρημα για να σκορπάμε την ώρα μας» (και τα χρήματα των φορολογουμένων), μας είπε ο Αρχιεπίσκοπος (!). Κάπως όμως έπρεπε να υποβαθμίσει το γεγονός αφού δεν ήταν διατεθειμένος να συγκρουσθεί με τους κοσμικούς άρχοντες και να είναι το άλας της γης, όπως οφείλει να είναι ένας αληθινός Ποιμένας.
Και επειδή οι δυνάμεις του σκότους (εν
αντιθέσει με τον Αρχιεπ. Ιερώνυμο Β’), δεν κάνουν πλάκα και γνωρίζουν
ότι ο δρόμος τους είναι ανοιχτός και διάπλατος, επανήλθαν σήμερα να
διαφθείρουν τα παιδιά από την ΝΗΠΙΑΚΗ ηλικία με την λεγόμενη «σεξουαλική αγωγή». Η ΔΙΣ,
όπως αναμενόταν, στο Δελτίο Τύπου του Μαΐου αφιέρωσε μία παράγραφο στο
θέμα για τα μάτια του κόσμου, στην οποία είναι εμφανής η προσπάθεια να
υποβαθμιστεί το γεγονός και εν τέλει να το περάσει στο ντούκου.
Παρατηρήστε την γλοιώδη διπλωματία όπου από την μία η λεγόμενη
«σεξουαλική αγωγή» σχεδόν ωραιοποιείται και από την άλλη οι Ιεράρχες
εκφράζουν επιφυλάξεις.
Λαβούσα υπ’ όψιν της τα σχετικά με την συζήτηση «περί
της εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία και την ένταξή της
στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα
της διδασκαλίας των μαθημάτων και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στην διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών», εκφράζει την επιφύλαξη, την αγωνία και τον προβληματισμό της για την καταλληλότητα και τις επιπτώσεις των εν λόγω πρωτοβουλιών ως προς την επωφελή και ισορροπημένη αγωγή των παιδιών μας.
Φρίκη να τα ζούμε εμείς αυτά τα πράγματα. Μα επιτέλους, τί καλύτερο έχει η Εκκλησία της Ρουμανίας που
κάπως αντιστάθηκε; Τι να περιμένει όμως κανείς από μία ΔΙΣ η οποία ούκ
ολίγες φορές ευχαρίστησε τους αφορισμένους που ποινικοποίησαν την Θεία
Ευχαριστία, έκλεισαν τους Ιερούς Ναούς και εδίωξαν τους Ορθοδόξους;
Σα να μην έφταναν όλα αυτά, τον προηγούμενο μήνα εμφανίσθηκε και ο Μητροπολίτης Λαγκαδά ο οποίος έκανε δηλώσεις στο «Εκκλησία Online για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και Θρησκευτικά».
Ο Μητροπολίτης Λαγκαδά φαίνεται ότι είναι αποφασισμένος να πιάσει
κάποιον «υψηλό στόχο» και δεν αφήνει καμία ευκαιρία να πάει χαμένη,
κατα-αηδιάζοντάς μας κάθε φορά. Τι να πρωτοθυμηθούμε; Τις δηλώσεις του για την Θεία Κοινωνία; Την στάση του στο Ουκρανικό;
Σήμερα
που βλέπουμε τα πάντα να σβήνουν και να καταστρέφονται μπροστά στα
μάτια μας, ο Μητροπολίτης Λαγκαδά αντί να συστήσει να γυρίσουμε πίσω,
συνιστά να διαφθείρουμε και τα παιδιά μας! Η λεγόμενη «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» είναι για αυτόν ένα «αρκετά υπεύθυνο και σημαντικό έργο, και οπωσδήποτε θα πρέπει να υπάρχει». Το πρόβλημα για τον Μητροπολίτη Λαγκαδά δεν είναι η λεγόμενη «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση», αλλά αν υπάρχουν οι «κατάλληλοι δάσκαλοι» που «θα έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση και την ανάλογη πείρα»!
Μελέτησε ο Λαγκαδά το πρόγραμμα αυτής
της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» ή κάνει πως διαφωνεί σε ένα σημείο για
να δείξει ότι είναι ψαγμένος; Και για να έχουμε καλό ρώτημα, τί είδους
«ανάλογη πείρα» και «κατάλληλη εκπαίδευση» «πρέπει να έχουν οι
«κατάλληλοι δάσκαλοι»; Ξεστομίζει αυτά τα κούφια, τα οποία ούτε ο ίδιος
δεν καταλαβαίνει παρ’ ότι κοστίζουν ψυχές και ζωές στην κοινωνία, απλά για να είναι αρεστός σε κάποιους.
Ποίος θα τον σταματήσει; Ποιός θα τους
σταματήσει; Αρπάζουν τα παιδιά μας να τα στείλουν κατευθείαν στον
διάβολο και ουδείς διαμαρτύρεται. Οι δηλώσεις αυτές έχουν γίνει εδώ και
ένα μήνα και ουδείς βγήκε να τις σχολιάσει. Βλέπω όμως από κάποιους
πολιούς και σεβαστούς κατά τα άλλα κληρικούς να ρίχνουν
αστραπές και βροντές εναντίον των γυναικών που κάνουν εκτρώσεις, αλλά
για τους ταγούς της Εκκλησίας που έχουν παρατήσει (ενίοτε και σπρώχνουν)
την κοινωνία μας στην κατρακύλα της ανηθικότητας ουδείς λόγος.
Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί. Μία
γυναίκα ευθύνεται για τον φόνο του παιδιού της. Οι δεσποτάδες όμως που
σιωπούν μπροστά στην ανηθικότητα της κοινωνίας (πόσο μάλλον και εκείνοι
που σπρώχνουν ευθέως την ανηθικότητα και το σαρκικό φρόνημα στην
κοινωνία) για πόσους φόνους παιδιών είναι υπεύθυνοι;
Κι εσείς που ελέγχετε μόνο τους λαϊκούς και τους ανωτέρους σας που έχουν επιρροή στην κοινωνία τους αφήνετε στο απυρόβλητο, πόσες ευθύνες έχετε οι ίδιοι;
Ρωτούσε ο Στρατηγός Μακρυγιάννης για την αρετή, την οποία σήμερα παραμέρισαν για τις λεγόμενες «σεξουαλικές αγωγές»: «έχουμε αρετή να ελευθερώσουμε Πατρίδα;». Και όταν έβλεπε αδικίες παρακαλούσε τον Θεό: «Θέ, δώσε μας γνώση κι αρετή να σωθούμε, να μην χαθούμε παράωρα.»
Ο Λαγκαδά ρωτά ποιοί θα υπηρετήσουν την λεγόμενη «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση», την οποία θεωρεί σημαντικό έργο!
Δεν μπορεί να λέγονται τέτοια πράγματα
από Ιεράρχες και να μην αντιδράει κανείς σα να είναι νορμάλ αυτά που
λέγονται. Θα πέσει φωτιά να μας κάψει.
O Μακρυγιάννης της αρετής ήθελε τον Χριστό, ο Λαγκαδά της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» ποιον θέλει; Είπε ο Χριστός: οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας.
Που οδεύουμε επιτέλους. Πόσο πιο χαμηλά θα πέσουμε; Θα παραδώσουμε και τα παιδιά μας στον Σατανά;
Από τα «παιχνιδίσματα» των δεκαπεντάχρονων φτάσαμε στα «σεξουαλικά παιχνίδια» των νηπίων. Βέβαια
όλοι μας το περιμέναμε, και πρώτος και καλύτερος ο Αρχιεπίσκοπος που
παρίστανε τον ανήξερο. Το κακό επελαύνει στον κόσμο ανεμπόδιστα. Η
αμαρτία γίνεται νόμος του κράτους και η διαστροφή δηλώνεται δημοσίως
ωσάν να είναι προτέρημα. διότι ουδείς θέλει να είναι το άλας της γης. Το Στώμεν Καλώς δεν είναι απλή υπόθεση, κοστίζει, και ουδείς είναι διατεθειμένος να πληρώσει. Κοστίζει
καρέκλες, φέρνει επιτίμια και αργίες. Γι’ αυτό σου λέει, εδώ «συμφέρει»
η «ασφαλής» οδός του υψηλού πνευματικού επιπέδου! Να κρατάς το στόμα
σου κλειστό, να μην ιεροκατακρίνεις, να κάνεις μόνο κομποσχοινάκι και
όλοι θα είναι ευχαριστημένοι.
Ο Θεός να μας ελεήσει όλους. Να ελεήσει
και να φωτίσει τους Ιεράρχες που καταχράζονται το επισκοπικό αξίωμα για
ιδιοτελείς σκοπούς, αφήνοντας την κοινωνία να βουλιάζει στην
ανηθικότητα. Να μας φωτίσει όλους ο Θεός να συνειδητοποιήσουμε τις δικές
μας ευθύνες για την σημερινή κατάντια και να μας οδηγήσει στην
λυτρωτική μετάνοια πριν εξαφανισθεί η Πατρίδα μας. Είναι τρομερά αυτά
που συμβαίνουν.
Φαίη
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE: Ανατρεπτική
συνέντευξη παραχώρησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Λαγκαδά Λητής και Ρεντίνης κ
Ιωάννης στον δημοσιογράφο Πάνο Γκόρη και το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE.
Για τη Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης:
Η Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα αρκετά υπευθυνο και σημαντικό
έργο, και οπωσδήποτε θα πρέπει να υπάρχει αλλά το πρόβλημα είναι ποιοι
θα το υπηρετήσουν και ποιοι θα προβούν δια της παιδαγωγικής μεθόδου
ανάπτυξη του όλου θέματος στις ευαίσθητες αυτές ηλικίες.
Πρόκειται για ευαίσθητα θέματα και χρειάζονται υπεύθυνο χειρισμό από
ανθρώπους που θα έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση και την ανάλογη πείρα.
Δεν αρκούν μόνο οι ρυθμίσεις των διαταγμάτων. Απαιτούνται εργασίες εις
βάθος , τη δημιουργία των προγραμμάτων αλλά κυρίως την εφαρμογή από τα
κατάλληλα πρόσωπα.
Είναι σαν να μιλούμε ότι πρέπει να διδάσκουμε την κβαντική θεωρία από το
δημοτικό και να το κρίνουμε αυτό επάναγκες και να το βάζουμε στο
πρόγραμμα αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι δάσκαλοι θα είναι μια αποτυχία.
Θεωρητικά μπορούμε να συζητούμε και να λέμε ότι πρέπει να γίνει. Απο κει
και πέρα δεν υπάρχουν οι ασφαλείς δικλείδες και προυποθέσεις που να
βεβαιώνουν πως κάτι τέτοιο θα έχει επιτυχή εφαρμογή.
Πρέπει βέβαια να λάβουμε υπόψιν μας ότι η εποχή μας όπως έχει εξελιχθεί
με το διαδίκτυο οπωσδήποτε δημιουργούν προβληματισμούς πολύ ισχυρούς και
θα πρέπει η κοινωνία μας , η οικογένεια, η πολιτεία, το Υπουργείο, τα
προγράμματα της Παιδείας να τα δουν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα
λαμβάνοντας υπόψιν τις ευαίσθητες ψυχολογικές παραμέτρους του ανθρώπου
και ειδικά του παιδιού.
Αναφορικά με το θέμα των θρησκευτικών σημείωσε:
Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια τάση υποτιμήσεως του
μαθήματος των θρησκευτικών, περιορισμού του και εμφανίζονται και άλλες
πρακτικές σε ότι αφορά την επιλογή της ύλης.
Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό από πλευράς Υπουργείου είναι ότι η
διδασκαλία των θρησκευτικών πρέπει να αποτελέσει όχι πάρεργον μάθημα
αλλά να είναι από τα κύρια μαθήματα διότι συντελεί στη διαμόρφωση της
προσωπικότητος των νέων ανθρώπων. Οι οποίοι μάλιστα ζουν πλεόν σε μια
πολυπολιτισμική διαθρησκειακή κοινωνία.
Πρέπει τα ελληνόπουλα να μάθουν την Ορθόδοξη Πίστη και Διδασκαλια και να
έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στον ευρύτερο θρησκειολογικό χώρο μάθησης
πληροφόρησης και κατανόησης θρησκευμάτων που αποτελούν πλέον
καθημερινότητα στην ελληνική κοινωνία.
Είναι απαράδεκτο όμως να υπάρχουν σχολεία στα οποία διδάσκεται το Ισλάμ,
σχολεία που διδάσκουν άλλες χριστιανικές ομολογίες και να αποφεύγεται ή
να περιορίζεται ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο το μάθημα των
θρησκευτικών.
Νομίζω ότι χρειάζεται να δούμε το θέμα με περισσότερη σοβαρότητα και
υπευθυνότητα. Το μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι η χαμένη ώρα, δεν
αξίζει να υποβιβάζεται και να έχουμε υπόψιν μας ότι είναι το μάθημα που
μπορεί να διαδραματίσει σημαντικότατο ρόλο εις ότι αφορά τη διαμόρφωση
προσωπικοτήτων στην πατρίδα μας.
Όλοι εμείς που διδαχθήκαμε τα θρησκευτικά την παράδοση της Πίστεως μας,
παράλληλα κάναμε και μαθήματα που μας ενημέρωναν για τις άλλες
θρησκείες, με περιεχόμενο θρησκειολογίας όπως τα λέγαμε, δεν μας
εζημίωσαν σε τιποτα. Ας έχουμε υπόψι αυτές τις βασικές αξιακές δομές και
ας παύσουμε μια συζήτηση η οποία δεν οδηγει πουθενα, μόνο στο να χάνουν
τα παιδιά μας ευκαιρίες μάθησης με τα ουσιαστικά πνευματικά αγαθά της
Πατρίδος και του Γένους μας.
Για την κακοκαιρία στο Λαγκαδά:
Καταστροφές σημαντικές δεν είχαμε. Οι ναοί μας, τα μοναστήρια, τα
προσκυνήματα, τα σπίτια των κατοίκων δεν υπέστησαν καταστροφές.
Το πρόβλημα στη γεωργία είναι ένα ευρύτερο πρόβλημα σε όλη την πατρίδα
μας που επηρεάζουν δυσμενώς την προσδοκία στις παραγωγές που αυτή τη
στιγμή ετοιμάζονται οι γεωργοί μας να αξιοποιήσουν στη διαδικασία τη
συγκομιδής.
Με τη βοήθεια του Θεού όλα θα αντιμετωπιστούν.