Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Ο Δεσπότης Φθιώτιδος κ. Συμεών «πρωτοτυπώντας» ΠΡΟΚΑΛΕΙ: Αναθέτει αντικανονικά κηρυκτικό έργο σε «Οσιώτατες Μοναχές» και δυστυχώς, αυτές το αποδέχονται…

 

Ο Δεσπότης Φθιώτιδος κ. Συμεών «πρωτοτυπώντας»  ΠΡΟΚΑΛΕΙ:              

Αναθέτει αντικανονικά  κηρυκτικό έργο σε «Οσιώτατες Μοναχές» και δυστυχώς, αυτές το αποδέχονται…

 

 


Έκκληση

Απευθυνόμενη στις οσιώτατες Μοναχές-Γερόντισσες ορισθείσες ως ομιλήτριες στη Λαμία


Παρατηρούμε στην συνημμένη ανακοίνωση της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος να έχετε προγραμματιστεί ονομαστικά για να συμμετάσχετε σε μια «ιδιαίτερη πρωτοτυπία», όπως στομφωδώς ανακοινώνεται από την Ι. Μητρόπολη, για να είσαστε κεντρικές  ομιλήτριες κατά τους κατανυκτικούς εσπερινούς των Κυριακών των Νηστειών της Μεγάλης Τεσσαρακοστής στον ερό Μητροπολιτικό Ναό Εαγγελισμο τς Θεοτόκου Λαμίας.

 Σεβαστές αδερφές, σεβόμενες το σχήμα σας, αναγκάζομαι να προβώ στη δημόσια αυτή έκκληση μιας και έχει δημοσιευθεί και προβληθεί η συμμετοχή σας προκειμένου να σας παρακαλέσω να μην παρασυρθείτε από μια κακώς νοούμενη αδιάκριτη υπακοή να συμμετάσχετε σ΄ αυτήν την «πρωτότυπη» νεωτεριστική, ανεπίτρεπτη καινοτομία, απαγορευτική από την Ι. Παράδοση και τους Ιερούς Κανόνας να εκφωνήσετε ομιλίες στην προρρηθείσα  εκκλησιαστική σύναξη της Λαμίας δίκην ιερειών των Παπικών και προτεσταντών.    

 

Προαγόμεθα εις την έκκληση ταύτη για τους παρακάτω λόγους: 

 

α) Γιατί η διακονία της κατηχήσεως και των άλλων Ιερών τεχνών ψαλτικής, Αγιογραφίας κ.λ.π. μπορεί να αναπτυχθεί απερισπάστως από τις Μοναχές εις τις μονές σας.

β) Αδερφές, Δεν παρασυρόμαστε από δεσποτικά κελεύσματα που ερωτοτροπούν με τον Οικουμενισμό και την εκκοσμίκευση, εις το όνομα της υπακοής που υποθάλπει τον εγωισμό και εξεγείρει την γυναικεία αυταρέσκεια, που γελοιοποιεί τις Μοναχές ανεβάζοντας αυτές επί του περίοπτου πτερυγίου του άμβωνος.                   

γ) Υπομιμνήσκω ότι αφιερωθήκατε όχι για να διακονείτε Οικουμενιστικά θελήματα και για την παράθεση τραπεζών στους προσκεκλημένους των Δεσποτάδων,  αλλά για τον υψηλό  Σωτηριολογικό σκοπό που διαλαμβάνει ο μοναχισμός. Τοιαύτα σκάνδαλα έχουν διασύρει την εν λόγω μητρόπολη στο παρελθόν και έχουν αφήσει αλγεινή μνήμη.

δ) Αδερφές, Δεν πρέπει να επιτρέψετε να χρησιμοποιηθείτε ως φεμινιστικό καλογερικό κίνημα,  παράδειγμα που θα μιμηθούν και άλλες (και ήδη συμβαίνει) σε αρκετές Μητροπόλεις υποδυόμενες την «μητέρα Τερέζα».   Αρνούμενες να υπακούσετε σε αντιευαγγελικά κελεύσματα, θα προστατέψετε το επισκοπικό κύρος του Φθιώτιδος, το οποίο με ευθύνη του έχει τρωθεί.  Αντισταθείτε… 

 ε)  Αδερφές, Μετερχόμενες μερικές εξ ημών αυτού του  αλλοτρίου έργου, προσβάλλετε  ευθέως αυτόν τον γυναικείο μοναχισμό και καθιστάτε τις υπόλοιπες αγωνιζόμενες μοναχές απολογούμενες για λογαριασμό σας.  

 Στ)  Αγαπητές Γερόντισσες, «μαζευτείτε», κατά την λαϊκή ρήση, στην Μονήν σας και στο Εργαστήριον της ασκήσεώς σας, σε όσα επιτάσσουν οι Ιεροί Κανόνες. Μην τσαλακώνετε τα φτερά σας σερνόμενες εν μέσω της τύρβης και των παγίδων του κόσμου, γινόμενες βορά των αδηφάγων  ομμάτων.

«Μαζευτείτε», και κλείστε τα αυτιά σας στα κολακευτικά κελεύσματα  δεσποτικών «πρωτοτυπιών» και στις επιδοκιμασίες του κόσμου.  Μήπως   έξέλειπαν οι άγιοι και λόγιοι πνευματικοί ιεροκήρυκες και καλείστε εσείς να τους αναπληρώσετε;

ζ) Αδερφές, Ως  μοναχές μπορείτε  ιεραποστολικά να βοηθήσετε  τον κόσμο  από την Μονή της Μετανοίας σας. Και όχι συμφυρόμενες αναμέσον  του κόσμου. Άλλωστε στην Μονήν σας μπορείτε με την αγιότητά σας  να προσελκύσετε και περιθάλψετε πνευματικά τους ερχόμενους προς εσάς.

η) Αδερφές, Εφιστώ την προσοχή σας, διότι ο κόσμος έχει προϊδεαστεί αρνητικά με διάφορα τηλεοπτικά αισχρουργήματα  που προβάλλει ο μεγαλο-καναλάρχης Μαρινάκης, εφοπλιστής, αγαπημένος  φίλος  του Μητροπολίτου Πειραιώς,  χωρίς να διαμαρτυρηθεί η σύνοδος ή οι Μητροπόλεις  και οι μοναστικές κοινότητες. Και κινδυνεύετε να γίνετε αντικείμενο διασυρμού από τους καραδοκούντας για θέαμα….

θ) Αδερφές, Εάν δεν ακούσετε αυτή την ταπεινή φωνή  μοναχών – μοναζουσών, κληρικών και Λαϊκών τότε εναπόκειται στη συνείδηση των Πιστών…

                                                  Μοναχή Κασσιανή

Υ.Γ. Είναι παράδοση του μοναχισμού να αποφεύγουν να  εκθέτουν το κάλλος του μοναχικού αγγελικού σχήματος στον κόσμο και ευτυχώς αυτό τηρείτε, πλήν ενίων  

 ===================================

Με αφορμή την ενέργεια αυτή του δεσπότη κ. Συμεών, παραθέτω σχετικό δημοσίευμα – φυλλάδιο που κυκλοφόρησε εις ένδειξη διαμαρτυρίας  για την «πρωτότυπη» ενέργειά σας, αγιογραφικά τεκμηριωμένο.  

Επιτρέπεται οι γυναίκες να  διδάσκουν και να ψάλλουν  σε Λατρευτικές Συνάξεις των Πιστών;*

Ο ίδιος ο Κύριός μας έδωσε την αποστολή, το δικαίωμα και την ευθύνη του κηρύγματος και της διδασκαλίας των θείων λόγων του, μόνο στους μαθητές του, άνδρες, δηλαδή, παρόλο που είχε και μαθήτριες. (Ματθ.κη΄16-20).

1) «Aισχρόν γαρ εστίν γυναιξί λαλείν εν Εκκλησία» (Α΄Κορινθ.ιδ΄35)

2)  Ο Μέγας Απόστολος των εθνών Παύλος γράφει. «Σε όλες τις Εκκλησιαστικές συνάξεις οι γυναίκες σας να σιωπούν, γιατί είναι αίσχος στην γυναίκα να ομιλεί σ’αυτήν». πόσον μάλλον θα λέγαμε να συλλειτουργεί ψάλλοντας; Και στην (Α΄Τιμ.β΄11-12 ). «Η γυναίκα να μαθαίνει με κάθε υποταγή. Δεν επιτρέπω να διδάσκει».

Από τα παραπάνω φαίνεται ότι στην Κόρινθο οι γυναίκες αποπειράθηκαν να πετύχουν ισότητα στο κήρυγμα. Η δε ερμηνεία «Εκκλησιαστική σύναξη» είναι η λέξη Εκκλησία.

3)  Οι Αποστολικές Διαταγές ένα από αρχαιότερα και βασικά βιβλία της Ορθοδοξίας μας διδάσκουν. «Δεν επιτρέπουμε στην γυναίκα να διδάσκει σε Εκκλησιαστική σύναξη πιστών, αλλά μόνο να προσεύχεται…ο ίδιος ο διδάσκαλος μας …που έστειλε εμάς τους δώδεκα …δεν έστειλε πουθενά γυναίκες να κάνουν κήρυγμα, αν και είχε πολλές …μαζί μας και η Μητέρα του και η Μαγδαληνή και η Μαρία και η Σαλώμη κι άλλες. Διότι, αν υπήρχε ανάγκη, θα διέταζε να κατηχούν μαζί μας.(Γ΄6.1).

4)  Ο Σοφός ασκητής της Αιγύπτου (313-398 μ.χ )και Μέγας διδάσκαλος της Θεολογικής σχολής του Αγ. Αθανασίου και στενός συνεργάτης του Δίδυμος ο Αλεξανδρινός γράφει στο (Περί Τριάδος ΜIGNE 39.989 Α) τα ίδια ακριβώς.

5)  Ο Ιερός Χρυσόστομος επιβεβαιώνει τα του Αποστόλου Παύλου γι’ αυτό ως Ιεράρχης δεν έδωσε ποτέ το δικαίωμα σε καμιά γυναίκα να κηρύττει ούτε και σ’αυτήν την στενή συνεργάτιδά του Αγ. Ολυμπιάδα ικανότατη και ενάρετη γυναίκα. (Περί Ιεροσύνης Λόγοι ΜIGNE 387Α& ΕΠΕ 18Α ,589).

6)  Ο Αγ.Νείλος Αγκύρας(430μ.χ.) ηγούμενος και μαθητής του Χρυσοστόμου πολυγραφότατος και όσιος ασκητής γράφει. «Πάψε λοιπόν (γυναίκα) να διδάσκεις…σε Εκκλ.Σύναξη».(ΜIGNE 72,249D).

7)  O Άγ. Αναστάσιος ο Όσιος του Σινά και Στύλος της Ορθοδοξίας (7ος αιών.) γράφει: «Η Εύα μας κατέστρεψε όλους με την διδασκαλία της στον Αδάμ». (MIGNE 89625 C).

8)  Ο Άγ.Ιωάννης ο Δαμασκηνός μέγας Υμνογράφος γράφει: «Περί γυναικών ότι ου δει …λαλείν ή διδάσκειν εν Εκκλησία Θεού». ( MIGNE τομ.Α΄95 σελ.1314).

9)  Ο Άγ. Οικουμένιος (950-1000 μ.χ) μέγας ερμηνευτής του Παύλου λέει: «Να μην μιλά η γυναίκα ούτε για πνευματικά θέματα, αλλά μόνον να μαθαίνει στην Εκκλησία».

10)   Ο Άγ.Θεοφύλακτος (1031-1126μ.χ) «Εκείνες οι γυναίκες που ομιλούν, ίσως να θέλουν να προβάλλονται μέσω των πνευματικών και να εντυπωσιάζουν, γι’αυτό ο Παύλος τις απαγόρευσε να κηρύττουν». (Τρεμπέλα Υπόμν.1956 σελ 393).

Στις γυναίκες πουθενά δεν επιτρέπεται να καταλαμβάνουν θέση προκαθημένου(MIGNE 62,683) (πόσον μάλλον και Πρωτοψάλτισσας…). Μόνο κατ’ιδίαν επέτρεψαν οι πατέρες στο σπίτι τους και όχι σε συνάξεις πιστών.

11)  Η Εκκλησία ποτέ δεν χρησιμοποίησε γυναίκες σε θέσεις ομιλητών, Πρωτοψαλτών σε συνάξεις, παρόλη την λειψανδρία. Τα σημερινά φαινόμενα είναι «κατορθώματα» του φεμινιστικού κινήματος, του πνεύματος εκσυγχρονισμού (θαρρείς και η διδασκαλία της Εκκλησίας είναι ατελής), για να φανούν και αρέσουν στον κόσμο ως δημοκράτες και γιατί βολεύει οικονομικά με τις γυναίκες. Εκείνες κερδίζουν ματαιοδοξία και άλλοι φθηνότερα εργατικά χέρια και πιο υποταγμένα άτομα.

 

12)             ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.

«Υπάρχουν γυναίκες που κατάφεραν να κυβερνούν τους κληρικούς όλων των βαθμών ιεροσύνης και οδηγούν την Εκκλησία σε σκάνδαλα πάσης φύσεως.

Οι κληρικοί αυτοί πρώτα έγιναν αιχμάλωτοι σε διάφορα πάθη (τα οποία ονομάζει Θηρία) και έπειτα υποδουλώθηκαν σε γυναίκες.

Όλα αυτά ….υποδούλωσαν τόσο πολύ εκείνους τους κληρικούς που τους άρπαξαν στα νύχια τους, ώστε για να μη χαλάσουν το χατίρι τους κάνουν πολλές φορές εκείνα που δεν είναι καλό και να τα πώ.

13)    Διότι ο Θεϊκός νόμος δεν έδωσε στις γυναίκες Ιεροσύνη .

Εκείνες βιάζονται να την αρπάξουν. Και επειδή μόνες τους δεν μπορούν να κάνουν τίποτε, κάνουν ότι κάνουν δια μέσου άλλων (κληρικών).

Και τόσο μεγάλη δύναμη απόκτησαν, ώστε να εγκρίνουν ή και να απορρίπτουν υποψηφίους Ιερείς, ανάλογα με την αρέσκειά τους.

Και η Εκκλησία μας γίνεται άνω κάτω .

Και εφαρμόζεται αυτό που λέει η παροιμία «να άγουν και να φέρουν τους διοικητές οι υπήκοοι».

«Μερικοί κληρικοί τόσο θάρρος τις έχουν δώσει ώστε να επιπλήττουν Ιερείς ακόμα και Μητροπολίτες με βαριές φράσεις.» (MIGNE 386 Δ -387 Α).

Καλά τώρα που έγιναν συνδιοικητές μέσα στην Εκκλησιαστική Επιτροπή τον ψάλτη τον βλέπουν σαν υπαλληλίσκο τους και ήδη καταλαμβάνουν και την θέση του στο αναλόγιο μερικές.

Μην ισχυριστεί κανείς ότι είμαστε κατά της ισότητας, γιατί τότε δεν υπάρχει και διάκριση φύλου και ρόλων.

Οι άγιες γυναίκες και ισαπόστολοι που εργάστηκαν για την εξάπλωση του χριστιανισμού, δούλεψαν μεταξύ των ειδωλολατρών και αφού τους προσείλκυαν κατ’ ιδίαν, τους οδηγούσαν στον επίσκοπο.

Ο ίδιος ο θεός έκανε διάκριση στα δυο φύλα τοποθετώντας τον άνδρα ως κεφαλή της γυναικός, ανεξάρτητα από το ποιος είναι πιο ενάρετος ή αμαρτωλός.

Το πορευθέντες μαθητεύσατε την ειδική αυτή αποστολή μόνο σε άνδρες την έδωσε ούτε και σ’αυτήν την αγιοτέρα πάντων μητέρα του, αλλά ούτε και η Παναγία μας διεκδίκησε ποτέ τέτοιο ρόλο. Μη συγχέουμε ρόλους εν ονόματι της ισότητας των προσώπων.

Σε μερικούς δε που θα επικαλεσθούν το, αν ο επίσκοπος κατ'οικονομίαν έχει το δικαίωμα να δίνει τέτοιες ευλογίες σε μια γυναίκα ακόμα και να ψάλει, απαντούμε κατηγορηματικά ΟΧΙ.

Δεν έχουν τέτοια δικαιώματα από την Αγ. Γραφή και την Ιερά Παράδοση να δίνουν τέτοιες ευλογίες, αλλά και πολλές άλλες.

Δυστυχώς υπάρχουν γυναίκες που περιφρονώντας ή εν αγνοία τους τις απαγορεύσεις, είτε αυτόκλητες, είτε ετερόκλητες είναι παράνομες, κάνουν σχίσματα και βλάπτουν την Εκκλησία.

Είναι αγράμματες χριστιανικά και γίνονται εχθροί της Εκκλησίας.

Θα λογοδοτήσουν και αυτές και όσοι ενισχύουν ακόμα και σιωπώντας, αυτές τις συμπεριφορές, γιατί διαστρέφουν την αλήθεια και δεν ονομάζουν την αμαρτία, όπως ακριβώς έκαναν οι Κορίνθιοι ανεχόμενοι την αμαρτία και ελέγχθηκαν από τον Απ. Παύλο ως πεφυσιωμένοι. Δεν μπορούμε να συγκαλύπτουμε την περιφρόνηση των Ιερών Κανόνων.

Να σταματήσουν να διεκδικούν ανδρικές θέσεις στην Εκκλησία γιατί, και το αναλόγιο είναι διακονία του κατώτερου κληρικού, του Ιεροψάλτη.

Οι κληρικοί μας που διορίζουν ή τις αναγνωρίζουν τέτοιες αρμοδιότητες, είναι ανάγκη να διορθώσουν αυτό το εκκλησιολογικό και ποιμαντικό λάθος και να απαλλάξουν την Εκκλησία απ’ αυτά τα σκάνδαλα. Γνωρίζουμε πόσο σκληρός ήταν ο Κύριος για τους σκανδαλοποιούς και τι είπε γι’αυτούς και τους ηθικούς αυτουργούς που συγκαλύπτουν αυτά. Ας ανατεθεί στις γυναίκες παραδοσιακός ρόλος, αφού είναι αναγνωρισμένη η προσφορά τους σε τομείς και άλλες διακονίες. Ας μιμηθούμε τον Κύριο και τους Αγίους, γιατί αυτή είναι πραγματική τιμή και όχι η διαστροφή του κακού με ψευδολογισμούς της κενής απάτης.

Η λαίλαπα να τοποθετούν παντού γυναίκες δεν θα βγει σε καλό. Η γυναίκα σε ρόλους διαφορετικούς με αυτούς που τις πρέπουν, έχει σχέση με την φιληδονία την φιλοδοξία και την φιλαργυρία.

Και μην μπερδεύουμε αθεολόγητα την έννοια της κρίσης με την κατάκριση που ο Ευαγγελιστής Ιωάννης επικροτεί λέγοντας «Την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιωάν.7/ζ/1).

Η έννοια της κρίσης ως  δίκη και τιμωρία, ανήκει στον Κύριό μας. (Α΄Κορινθ.5,13).

Η αμαρτία πρέπει να λέγεται με τ’όνομά της, η αλήθεια δεν μπορεί να μείνει φυλακισμένη

Επιτέλους, μαζέψτε τις παντελονοφορούσες και κολάν φορούσες   στον Ιερό Ναό και το ιερό Αναλόγιο, πριν έρθει η οργή του Θεού που μπορεί να μας ανέχεται, αλλά δεν σημαίνει ότι επικροτεί τις πρακτικές μας.

Είναι ανίερο και προκλητικό, Μοναχές και Λαϊκές γυναίκες  να  φιλοδοξούν δόξα  παπαδίνων και δεσποτίνων όπως στους προτεστάντες, αμαυρώνοντας το μοναχικό  σχήμα τους.

* Εννοείται ότι εξαιρούνται οι γυναικείες Ιερές Μονές ως κατεξοχήν χώρος των μοναζουσών και των κύκλων συμμελέτης της Αγίας Γραφής γυναικών και τινών άλλων ορισμένων εξαιρέσεων .


 Το παρόν απεστάλη από την  Ι. Μ. Ι.  Αττικής

Σχόλια:

 π. Βησσαρίων :

Εφιστώ την προσοχή σας, διότι ο κόσμος έχει προϊδεαστεί αρνητικά με διάφορα τηλεοπτικά αισχρουργήματα  που προβάλλει ο μεγαλο-καναλάρχης Μαρινάκης, εφοπλιστής, αγαπημένος  φίλος  του Μητροπολίτου Πειραιώς,  χωρίς να διαμαρτυρηθεί η σύνοδος ή οι Μητροπόλεις  και οι μοναστικές κοινότητες. Και κινδυνεύετε να γίνετε αντικείμενο διασυρμού από τους καραδοκούντας για θέαμα….

 

 https://www.youtube.com/watch?v=ta6qS705MI0


                       

Ποιοι πρέπει να ψέλνουν ; - Επιτρέπεται στις γυναίκες ; - YouTube

              ΣΧΕΤΙΚΑ:

Παραθέτουμε αυτούσια την ανακοίνωση της Μητροπόλεως Φθιώτιδος: 

Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδας : Μοναχές θα ομιλούν φέτος στους Κατανυκτικούς Εσπερινούς στην Μητρόπολη

"Στούς ὑπόλοιπους Ἑσπερινούς, θά ὑπάρχει ἡ ἰδιαίτερη πρωτοτυπία νά μᾶς ὁμιλήσουν Ὁσιώτατες Μοναχές, γυναῖκες ἀφιερωμένες στήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ". 

Πρόγραμμα Κατανυκτικών Εσπερινών Μ. Τεσσαρακοστής



Ημερομηνία:
Παρασκευή, 24 Φεβρουάριος, 2023 - 22:15



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως ἀνακοινώνεται, ὅτι στό πλαίσιο τῆς πνευματικῆς μας προετοιμασίας τήν Μεγάλη Τεσσαρακοστή γιά τό Ἅγιο Πάσχα, ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία, μᾶς προσκαλεῖ στούς Κατανυκτικούς Ἑσπερινούς, κάθε Κυριακή στίς ἔξι (18:00) τό ἀπόγευμα, στόν Ἱερό Μητροπολιτικό Ναό Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου Λαμίας.

Σέ ὅλους τούς Ἑσπερινούς θά χοροστατεῖ ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ.κ. Συμεών, ὁ ὁποῖος μάλιστα στίς 26 Φεβρουαρίου, στόν Πρῶτο Ἑσπερινό, πρίν ἀπό τόν ἁσπασμό τῆς συγχωρήσεως, θά μᾶς ὁμιλήσει καταλλήλως.

Στούς ὑπόλοιπους Ἑσπερινούς, θά ὑπάρχει ἡ ἰδιαίτερη πρωτοτυπία νά μᾶς ὁμιλήσουν Ὁσιώτατες Μοναχές, γυναῖκες ἀφιερωμένες στήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ.  

Τό πρόγραμμα ἔχει ὡς ἑξῆς:

  • Τήν Α΄ Κυριακή Νηστειῶν, 5 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Ἰωάννα, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γενεσίου Θεοτόκου Δαμάστας τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας.
  • Τήν Β΄ Κυριακή Νηστειῶν, 12 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Πελαγία, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Θεομήτορος τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν.
  • Τήν Γ΄ Κυριακή Νηστειῶν, 19 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Εὐπραξία, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Ἰωάννου Θεολόγου Μαζαρακίου Βαγίων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θηβῶν, Λεβαδείας καί Αὐλίδος.
  • Τήν Δ΄ Κυριακή Νηστειῶν, 26 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Φιλοθέη, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Βρυούλων τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν.
  • Τήν Ε΄ Κυριακή Νηστειῶν, 2 Ἀπριλίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Θεολογία, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Μικροκάστρου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Σισανίου καί Σιατίστης.

Παρακαλοῦμε νά συμμετάσχετε στίς ἀνωτέρω λατρευτικές καί πνευματικές εὐκαιρίες, καθώς ἀποτελοῦν γιά ὅλους μας πηγή ἰδιαίτερης ὠφέλειας.

-===========================================

         ΣΧΕΤΙΚΑ:

Πρόγραμμα Κατανυκτικών Εσπερινών Μ. Τεσσαρακοστής | Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδος (imfth.gr)

Μητρόπολη Φθιώτιδας: Πρόγραμμα Κατανυκτικών Εσπερινών Μεγάλης Τεσσαρακοστής - Fonografos.net

Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδας : Μοναχές θα ομιλούν φέτος στους Κατανυκτικούς Εσπερινούς στην Μητρόπολη - ilamia

Μοναχές θα ομιλούν φέτος στους Κατανυκτικούς Εσπερινούς στην Μητρόπολη Φθιώτιδος - Ορθοδοξία News Agency (orthodoxianewsagency.gr)

Ο Α’ Κατανυκτικός Εσπερινός στην Ι.Μ. Φθιώτιδος με οδηγό τον Όσιο Βησσαρίωνα | Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδος (imfth.gr)

Μητροπολίτης Συμεών: Αυτοί που κάνουν τον έξυπνο, ας συμβουλευτούν την γερόντισσα Ιωάννα τη γιατρό. (video) – tvstar.gr

Μητροπολίτης Φθιώτιδας: Οι γιαγιάδες δεν ακούνε - Μου έλεγαν «ας πεθάνουμε» | Έθνος (ethnos.gr)

 Α΄ Κορ. 14, 34-35

 ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, «ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ»

Οσιολογιώτατες μοναχές, γιατί παραθεωρείτε τον Λόγο του Ευαγγελίου; Βλέπετε Α’ Τιμ. Β’ 8-15

 Α Τιμ. 2,8           Βούλομαι οὖν προσεύχεσθαι τοὺς ἄνδρας ἐν παντὶ τόπῳ, ἐπαίροντας ὁσίους χεῖρας χωρὶς ὀργῆς καὶ διαλογισμοῦ.

Α Τιμ. 2,8                 Θελω, λοιπόν, να προσεύχωνται οι άνδρες εις κάθε τόπον, να υψώνουν προς τον ουρανόν χέρια αμόλυντα από την αμαρτίαν και με πλουσίους τους καρπούς της αρετής, να προσεύχωνται χωρίς οργήν και χωρίς καμμίαν αμφιβολίαν και ολιγοπιστίαν.

Α Τιμ. 2,9           ὡσαύτως καὶ τὰς γυναῖκας ἐν καταστολῇ κοσμίῳ, μετὰ αἰδοῦς καὶ σωφροσύνης κοσμεῖν ἑαυτάς, μὴ ἐν πλέγμασιν ἢ χρυσῷ ἢ μαργαρίταις ἢ ἱματισμῷ πολυτελεῖ,

Α Τιμ. 2,9                 Επίσης αι γυναίκες πρέπει να προσεύχωνται με ενδυμασίαν σεμνήν, να στολίζουν δε τον εαυτόν των με συστολήν και σεμνότητα και σωφροσύνην και όχι με εξεζητημένα πλεξίματα των μαλλιών η με χρυσά κοσμήματα η με μαργαριτάρια η με πολυτελή ενδύματα,

Α Τιμ. 2,10         ἀλλ᾿ ὃ πρέπει γυναιξὶν ἐπαγγελλομέναις θεοσέβειαν, δι᾿ ἔργων ἀγαθῶν.

Α Τιμ. 2,10                αλλά με ο,τι ταιριάζει εις γυναίκας, αι οποίαι έχουν ως έργον των την ευσέβειαν· δηλαδή τους ταιριάζει να στολίζωνται με έργα αγαθά.

Α Τιμ. 2,11         Γυνὴ ἐν ἡσυχίᾳ μανθανέτω ἐν πάσῃ ὑποταγῇ·

Α Τιμ. 2,11                Η γυναίκα ας προσπαθή να μαθαίνη την αλήθειαν του Ευαγγελίου με ησυχίαν, χωρίς να εκτρέπεται εις πολυλογίας και θορύβους, αλλά με κάθε σεμνότητα και υπακοήν.

Α Τιμ. 2,12         γυναικὶ δὲ διδάσκειν οὐκ ἐπιτρέπω, οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ᾿ εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ.

Α Τιμ. 2,12                Δεν επιτρέπω δε εις την γυναίκα να διδάσκη εις τας λατρευτικάς συγκεντρώσεις των πιστών, ούτε να κυριαρχή και να εξουσιάζή επί του ανδρός, αλλά να παραμένη ήσυχος χωρίς αντιρρήσεις και θορύβους.

Α Τιμ. 2,13         Ἀδὰμ γὰρ πρῶτος ἐπλάσθη, εἶτα Εὔα·

Α Τιμ. 2,13                Ταιριάζει να υποτάσσεται η γυναίκα, διότι ο Αδάμ επλάσθη πρώτος και έπειτα από αυτόν επλάσθη η Εύα.

Α Τιμ. 2,14         καὶ Ἀδὰμ οὐκ ἠπατήθη, ἡ δὲ γυνὴ ἀπατηθεῖσα ἐν παραβάσει γέγονε·

Α Τιμ. 2,14                Και ο μεν Αδάμ δεν ηπατήθη από τον διάβολον, η δε γυναίκα εξηπατήθη από την υποβολήν του πονηρού και έπεσεν εις την παράβασιν.

Α Τιμ. 2,15         σωθήσεται δὲ διὰ τῆς τεκνογονίας, ἐὰν μείνωσιν ἐν πίστει καὶ ἀγάπῃ καὶ ἁγιασμῷ μετὰ σωφροσύνης.

Α Τιμ. 2,15                Θα σωθή δε κάθε γυναίκα δια της τεκνογονίας, με την απόκτησιν δηλαδή και καλήν ανατροφήν των τέκνων της, εάν βέβαια μείνουν μέχρι τέλους εις την πίστιν προς τους άνδρας των, εις την αγάπην προς αυτούς και στον αγιασμόν με την σωφροσύνην και την αγνότητά των.  

============================================================================================

 Ἕνας ακόμη πνευματικός απόγονος του Ιερωνύμου Λιάπη, κάνει τα πάντα για να είναι αρεστός.

       Με τον μακελάρι πρέσβη των ΗΠΑ Τζέφρι Παϊατ


κ. ΣΥΜΕΩΝ : Αὐτό μᾶς ἐμποδίζει στό ἑξῆς νά παρευρεθοῦμε σέ τόπο πού λειτουργεῖτε ἐσεῖς ἤ οἱ ὑπόλοιποι ἱερεῖς.... Ο  κ. Συμεών με τον σχισματικό Επιφάνιο 

Ὁ Πρόεδρος τοῦ ΚΙΣΕ κ. Δαβὶδ Σαλτιέλ, ὁ Σεβασμιώτατος, ὁ Πρέσβυς τοῦ Ἰσραὴλ κ. Γιόσι Ἀμράνι, ὁ Ὑπ. Ὑποδομῶν

κ. Κ. Καραμανλῆς καὶ ὁ Ραββῖνος κ. Νεγκρίν.


Ο Φθιώτιδος Συμεὼν μετὰ τὴν δωρεὰ κάδρου μὲ φωτογραφία τοῦ ἄθεου και διώκτου τῆς Ἐκκλησίας Ἄρη Βελουχιώτη στὸν ἄθεο Τσίπρα (ἐδῶ), τώρα δωρίζει κάδρο με φωτογραφία τοῦ ἐπίσης ἄθεου Κουτσούμπα. 
Στὸ ἑπόμενο κάδρο θὰ βάλει  τὸν Στάλιν! ή την Αθανασία  του Αιγάλεου;



Kαι ο Φθιώτιδος Συμεών στην προπαγάνδα υπέρ του κορονοϊού!



   

  1. Πω πω τί μεγάλη τιμή και υπέρτατη χαρά για εμάς τις γυναίκες να κάνουμε πίσω για την Μανούλα του Χριστού και όλου του κόσμου. Για τον τελειότερο άνθρωπο σε όλη την γη. Για την Πλατυτέρα των Ουρανών που σκεπάζει με την αγκαλιά της την Αγία Τράπεζα, πάνω στην οποία θυσιάζεται το βλαστάρι της, ο Υιός της για όλους εμάς. Τι μεγάλη τιμή να μιμηθούμε την Παναγία μας στις αρετές της, που ούτε στο νυχάκι δεν της μοιάζουμε οι άχρηστες.

  2. Σε κάποιο νησί της Ελλάδος μας, υπάρχει μια λίμνη που λέγεται Άβυθος. Πραγματικά ή τουλάχιστον έτσι λένε, πως ο μετρητής βυθού, δεν βρίσκει πάτο… Στενοχωριεμαι. Γιατί λέμε ε, πού θα πάει; θα πιάσουν πάτο και θα ανυψωθούν. Κι αν κατάγονται απ’αυτό το μέρος; Τι κάνουμε; Τη βάψαμε; … ( Μέγας Αντώνιος και στιγμή για χαλάρωση του τόξου)…

  3. Ο Φθιώτιδος κάνει την απαραίτητη προετοιμασία για να μας σερβιριστεί εν ευθέτω χρόνω η ιερωσύνη των γυναικών. Μαζί θα επέλθει και η άρση του άβατου για τις γυναίκες στο Άγιο Όρος. Πρόκειται δηλαδή για μασάζ των ορθόδοξων συνειδήσεων.

  4. Ἀπὸ Α΄ Κορινθίους ιδ΄:

    34Ὡς ἐν πάσαις ταῖς ἐκκλησίαις τῶν ἁγίων, αἱ γυναῖκες ὑμῶν ἐν ταῖς ἐκκλησίαις σιγάτωσαν· οὐ γὰρ ἐπιτέτραπται αὐταῖς λαλεῖν, ἀλλ’ ὑποτάσεσθαι, καθὼς καὶ ὁ νόμος λέγει.
    35 εἰ δέ τι μαθεῖν θέλουσιν, ἐν οἴκῳ τοὺς ἰδίους ἄνδρας ἐπερωτάτωσαν· αἰσχρὸν γάρ ἐστι γυναιξὶν ἐν ἐκκλησίᾳ λαλεῖν.
    36 ἢ ἀφ’ ὑμῶν ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ ἐξῆλθεν, ἢ εἰς ὑμᾶς μόνους κατήντησεν;
    37 Εἴ τις δοκεῖ προφήτης εἶναι ἢ πνευματικός, ἐπιγινωσκέτω ἃ γράφω ὑμῖν, ὅτι τοῦ Κυρίου εἰσὶν ἐντολαί·
    38 εἰ δέ τις ἀγνοεῖ, ἀγνοείτω.
    39 Ὥστε, ἀδελφοί, ζηλοῦτε τὸ προφητεύειν, καὶ τὸ λαλεῖν γλώσσαις μὴ κωλύετε·
    40 πάντα εὐσχημόνως καὶ κατὰ τάξιν γινέσθω.

    Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος τοῦ Εὐαγγελίου καὶ σὲ ὅποιον ἀρέσει. Σὲ ὅποιον δὲν ἀρέσει ἀς ἀποχωρήσει καὶ νὰ πήξει δική του «Ἐκκλησία» ἀλλὰ νὰ μὴν μπαίνει στὶς Ἐκκλησίες τῶν ἄλλων γιὰ νὰ καθορίσει πῶς θὰ πορεύονται…

  5. Επαίρεται ο ανόητος για την » πρωτοτυπία » ! Η μόνη πρωτοτυπία που γνωρίζει η εκκλησία είναι η αγιότητα . Ο άγιος άνθρωπος είναι ο πρωτότυπος άνθρωπος , γιατί επιστρέφει εις την ιδίαν αξίαν , εις το κατ’ εικόνα .

    Αυτά δεν τα γνωρίζουν οι ηγουμένισσες ? Τα γνωρίζουν όμως συναινούν . Κάρβουνα μαζεύουν στο κεφάλι τους . Στο Βόλο κάποιος ιερέας πήγε νά δημιουργήσει φυτώριο ιερατικής εξέλιξης απο μικρά κορίτσια και κατέληξε σε μία τραγωδία . Η κατρακύλα του ακόμα συνεχίζεται , είναι εν εξελίξει και δεν γνωρίζουμε πού θα φτάσει . Μάλλον στον όλεθρο . Μυκτηρίζεται βρέ παιδιά ο Θεός ? Δεν μυκτηρίζεται !

    Τα μοναστήρια δεν φημίζονται τόσο πολύ για τον ήρεμο και ασκανδάλιστο βίο . Είναι μιά εύκολη λεία για τους δαίμονες . Δεν θα δυσκολευτούν και πολύ νά χώσουν την ουρά τους , όταν οι ηγουμένισσες δίνουν τέτοια δικαιώματα .

    Άν το κάνουν απο αφέλεια , ας προβληματιστούν και άς ματαιώσουν τέτοιου είδους ανίερες παραστάσεις . Ειδ’ άλλως γέα πυρί μιγείτω !

  6. Αφού προηγουμένως οι γυναίκες καταλάβανε όλες τις θέσεις στην εκκλησία, επίτροποι,νεωκόροι, ψάλτριες….και δεν μιλάει κανείς και αυτές χαίρονται (!) ο σκοπός επιτεύχθη: ιέρειες στο τέλος!! Αυτός είναι ο τελικός στόχος. Όμως υπήρχαν προστάδια και σημάδια που αγνοήσαμε…

  7. «Η αθεωτάτη των πάντων μεταστοιχείωσις», για να θυμηθούμε και τον άγιο Θεόδωρο το Στουδίτη.
    Οι άθεσμες και ανίερες και ανατρεπτικές της ευταξίας ασχημοσύνες και καινοτομίες ονομάζονται «ευσχήμως» πρωτοτυπίες…
    Λες και ο κάθε επίσκοπος και ιερέας έχει το δικαίωμα να πρωτοτυπεί, να καινοτομεί και να αυτενεργεί.
    Λες και δεν δεσμεύεται από αγιογραφικές επιταγές, αγιοπατερικές υποθήκες και ιεροκανονικές διακελεύσεις.
    Μπορεί προ πολλών δεκαετιών η σύγχρονη εκκλησιαστική Ιστορία να είχε σημαδευθεί από κάποια αρχιερατικά και ιερατικά σκάνδαλα ηθικής ή/ και οικονομικής φύσεως.
    Δεν υπήρχε, όμως, αυτή η μανία των καινοτομιών και των νεωτερισμών.
    Τα τελευταία χρόνια, κάποιοι επίσκοποι νέας κοπής έχουν κυριολεκτικά ξεσαλώσει.
    Ζούμε σε καιρούς αποκαλυπτικούς, ζούμε στα έσχατα.
    Γι αυτό «στώμεν καλώς» και όση ημίν δύναμις ας ελέγχουμε αυτές τις φαυλότητες.