O Μητροπολίτης Τυχικός, μέσω των νομικών του εκπροσώπων, δηλώνει ότι θα παραμείνει στην Πάφο μέχρι την τελεσίδικη κρίση της κυπριακής –και αν χρειαστεί της ευρωπαϊκής– Δικαιοσύνης, επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων του απέναντι σε όσους δημοσιεύουν δυσφημιστικά στοιχεία χωρίς διασταύρωση, και διευκρινίζει ότι το σπίτι που του αγόρασε η οικογένειά του ενοικιάζεται, ενώ ο ίδιος φιλοξενείται από γνωστή του οικογένεια.
Στην ανακοίνωση των νομικών εκπροσώπων του Μητροπολίτη Τυχικού αναφέρεται ότι «επιφυλάσσεται όλων των δικαιωμάτων του για κάθε δυσφημιστικό γεγονός που δημοσιεύεται σε βάρος του χωρίς διασταύρωση έναντι οιουδήποτε.
Η οικία αυτή 65-70 τ.μ. την οποία του αγόρασε η οικογένειά του όταν ο τότε Μητροπολίτης Πάφου και νυν Αρχιεπίσκοπος ήθελε να τον εκδιώξει από τον χώρο της Μητρόπολης ως Πρωτοσύγκελο τότε, επειδή δεν είχε εμβολιαστεί, ενοικιάζεται και διαχειρίζεται από την οικογένειά του.
Ο Μητροπολίτης κ. Τυχικός διαμένει στην Πάφο σε γνωστή του οικογένεια που τον φιλοξενεί.
Παραμένει στην Πάφο μέχρι αμετακλήτου αποφάσεως των Δικαστηρίων της Κύπρου, εν αναγκει δε και του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Έχει εμπιστοσύνη στον Θεό και την Δικαιοσύνη.
Εκ του Γραφείου νομικής εκπροσώπησης του Πανιερωτάτου Μητροπολίτου (πρ.) Πάφου κ. Τυχικού, κατ’ Εντολήν Του».
=================================
=======================
Μία ταπεινή προσλαλιά στον Σεβασμιώτατο Τυχικό.

ένας αδελφός από την Αθήνα…
Σεβασμιώτατε Τυχικέ τα σέβη μου.
Δεν σας γνωρίζω προσωπικά, αλλά παρακολουθώ τον ομολογιακό και μαρτυρικό σας αγώνα.
Πόσο αξιοπρεπής αλλά και πονεμένη αυτή η στάση σας στην φωτογραφία. Σηκώνετε τον σταυρό σας δεχόμενος μια πρωτοφανή επίθεση εδώ και δύο χρόνια περίπου.
Ποιος Ορθόδοξος Χριστιανός δεν συγκινείται μπροστά σ’ αυτήν την εικόνα; Ένας επίσκοπος εξουθενωμένος από τον απηνή διωγμό που υφίσταται απόκαμε και κάθησε στο σκαλί έξω από το ταπεινό κελλί του λίγο πριν αποχωρήσει από την Μητρόπολή του.
Πόσο πόνο αλλά και πόση λεβεντιά δείχνετε Σεβασμιώτατε Τυχικέ; Η φωτογραφία αυτή θα διδάσκεται στους πραγματικούς θεολόγους των επόμενων δεκαετιών ως η άκρα ταπείνωση ενός Ορθόδοξου επισκόπου.
Δεν ασχολούμαι με τους διώκτες σας γιατί θα αδικήσω τον ωραίο και τίμιο αγώνα σας.
Καλή Ανάσταση Σεβασμιώτατε, την ευχή σας…
Ένας ελάχιστος εν Χριστώ αδελφός σας από την Αθήνα.

