Σάββατο 4 Απριλίου 2015
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟΝ -- "Ἐπὶ θύραις ὁ Χριστός, λοιπὸν ἡ Βηθανία μὴ σκυθρώπαζε...".
Ετικέτες
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΑ
Παρασκευή 3 Απριλίου 2015
Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ 12 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ (1974-2015) – 7ο μέρος ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/
1)
(Συνεχίζουμε την καταγραφή άγνωστων ιστορικών γεγονότων, τα οποία ο
σατανικός μηχανισμός της παραπληροφόρησης αλλοιώνοντάς τα κατόρθωσε
κυριολεκτικά να αποπροσανατολίσει, παραπλανήσει και εξαπατήσει το λαό
παρουσιάζοντας το μαύρο, άσπρο.
Τον αιμοχαρή, αίφνης, αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα, με τον αβυσσαλέο
ταραγμένο ψυχικό κόσμο, τον γεμάτο εμπάθεια και κακότητα, τον παρουσίασε πράο,
συνετό, φιλειρηνικό, ενωτικό και μέγα αντιστασιακό!!!, αποσιωπώντας το ότι
επεδίωξε την εξόντωση όλων εκείνων που τους θεωρούσε εμπόδιο στην
πραγματοποίηση των ανίερων, βέβηλων και βλάσφημων επιδιώξεών του).
2) (Από το βιβλίο «δηλώνω δημοσιογράφος» σας μεταφέρουμε το δεύτερο
περιστατικό –ημέρες δόξης αρχιεπισκόπου Σεραφείμ – που δείχνει πώς εξανεμίστηκε
μέρος της Εκκλησιαστικής περιουσίας στο διάβα των τελευταίων χρόνων στη σελ. 8)
Ο
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ένας άνθρωπος της προσευχής και της αγάπης, σχοινοβάτησε,
επί έξι ολόκληρα χρόνια, ανάμεσα στο κοσμικό σχήμα της βίας και το
εκκλησιαστικό διοικητικό κατεστημένο της ασυδοσίας επιτυγχάνοντας να κάνει το
καθήκον του, να αναβαθμίσει τον κλήρο, να βάλει τάξη στα οικονομικά, να
συγκρουστεί με την κοσμική εξουσία, να προφυλάξει την Εκκλησία από την
υποδούλωσή της στους σχεδιασμούς της δικτατορίας…
Βρέθηκε στον
Αρχιεπισκοπικό θρόνο με μια μυστική παρώθηση του Αγίου Πνεύματος, που
«διασκέδασε βουλάς εθνών» (Ψαλμός λβ΄ 10). Το γεγονός έμεινε εν σιωπή όχι μόνο
την περίοδο της επταετίας αλλά και μέχρι τις ημέρες μας, γιατί οι διαπλεκόμενοι
κράχτες της ενημέρωσης αρνήθηκαν να το δεχθούν και να το μεταφέρουν στο λαό.
Έτσι, πολύ λίγοι γνωρίζουν μέχρι σήμερα ότι ο Ιερώνυμος Κοτσώνης δεν ήταν ο
εκλεκτός της δικτατορίας.
Οι δικτάτορες
της 21ης Απριλίου 1967 είχαν υποσχεθεί το θρόνο των Αθηνών στον τότε
δεσπότη Καστοριάς Δωρόθεο Γιανναρόπουλο, που, παρ’ ότι υπηρετούσε στην ποιο
ακριτική περιοχή της Ελλάδας, είχε την ευχέρεια να επικοινωνεί και να επηρεάζει
τα ανώτατα ηγετικά στελέχη του στρατεύματος.
Έτσι, την
ημέρα της αρχιεπισκοπικής εκλογής, οι τρεις συνταγματάρχες αρχηγοί της
δικτατορίας (Παπαδόπουλος, Πατακός, Μακαρέζος) επισκέφθηκαν την Ιερά Σύνοδο και
απήτησαν να εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος ο Καστοριάς Δωρόθεος. Έφθασαν όμως
όταν η διαδικασία της εκλογής είχε ολοκληρωθεί και στα πρακτικά είχαν μπει οι
υπογραφές των εκλεκτόρων. Οι Συνταγματάρχες τότε αναγκάστηκαν να φύγουν
άπρακτοι.
Για μια
ολόκληρη εικοσαετία ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σήκωνε το σταυρό του διωγμού και
της κατακραυγής, πως ήταν ο εκλεκτός της Χούντας, χωρίς να γνωρίζει κανείς –
ούτε κι ο ίδιος – ποια ήταν η ιστορική αλήθεια.
ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/
Για το χρημα…
Ήταν μία φαντασμαγορική χριστιανική εκδήλωση που τα είχε όλα.
Ωραία παραδοσιακή μουσική, τσιμπούσι καταπληκτικό, παρόν το χριστεπώνυμο
πλήρωμα της Ιεράς Μητρόπολης Λαρίσης και Τυρνάβου και η ομιλία του νέου
προϊστάμενου της Αλληλεγγύης με ωραίο πνευματο-υλικό περιεχόμενο…
Σκοπός της εκδήλωσης αυτής δεν ήταν άλλος από τη συγκέντρωση
χρημάτων για τον κορεσμό του μητροπολιτικού Κορβανά. Κι επειδή, δύσκολα βάζει
κανείς το χέρι στην τσέπη, η Μητρόπολη πολύ έξυπνα και ψυχολογημένα, σκέφτηκε
να συνδυάσει «το τερπνόν μετά του ωφελίμου».
Το… πνευματικό αυτό τέχνασμα έφερε στο νου μας μια «ατάκα»
του μακαριστού δεσπότη Λάρισας Σεραφείμ Ορφανού.
Σε κάθε αρχιερατική λειτουργία, λίγο πριν το «κοινωνικό», ο
ιερέας του ναού – μυημένος σε τούτο – ανακοίνωνε ότι θα περιαχθεί δίσκος για…
κάποιο σκοπό.
Ο επίτροπος – κι αυτός στο κόλπο – με το πανεράκι στο χέρι
περίμενε μπροστά στην Ωραία Πύλη. Κι ο δεσπότης βγάζοντας ένα διπλωμένο
πεντακοσάρικο (500 δρχ.) από την τσέπη του, το ξεδίπλωνε με αργές κινήσεις και
επιδεικτικά έλεγε στον επίτροπο «από το δεσπότη να ξεκινάτε» και έριχνε
το πεντακοσάρικο στο πανέρι.
Κι ο κόσμος βλέποντας το δεσποτικό «φώλι» φιλοτιμημένος
έριχνε κάτι παραπάνω απ’ όσο είχε πρόθεση να ρίξει.
Το ωραίο είναι ότι πριν μπει στη δεσποτική λιμουζίνα τον
προλάβαινε ο επίτροπος και του επέστρεφε το πεντακοσάρικο προσαυξημένο ανάλογα
με τα έσοδα – εκτός κι αν ήταν κομμένη ταρίφα – ευχαριστώντας τον για την
ευλογία που έφερε στο ναό.
Δεν λέμε ότι υπάρχει ομοιότητα στα δύο περιστατικά. Απλώς εξ
αιτίας της μιας περίπτωσης ήρθε στο νου μας η άλλη.
Η φαντασμαγορική αυτή εκδήλωση ήταν όντως «φιλανθρωπία και
πρωτίστως πνευματική;».
Θωρακίζεται η μητρόπολη
!
Οργασμός στα γραφεία της μητρόπολης. “Όλα ξηλώνονται – όλα
αλλάζουν” είναι το σλόγκαν τελευταία.
Το άλλοτε ταπεινό, λειτουργικό και ευκολοεπισκεπτόμενο
επισκοπείο σε λίγο θα μετατραπεί σε απόρθητο φρούριο, ίσως πιο σύγχρονο από το
του ΕΦ-ΜΠΙ-ΑΙ με παράθυρα ασφαλείας (αλουμίνια) και εσωτερικές πόρτες
θωρακισμένες που ν’ ανοίγουν μόνο από μέσα. Για να μπει κανείς θα πρέπει να
φωνάξει… παρασύνθημα ή να γνωρίζει τον κωδικό πρόσβασης, αλλιώς…
Εμείς εδώ είμαστε πιο “προοδευτικοί” έναντι άλλων
υψηλού κινδύνου Υπηρεσιών. Παράδειγμα, οι εσωτερικές πόρτες του κτιρίου του
F.B.I. είναι μεν θωρακισμένες αλλά με τζαμαρία που σου δίνει τη δυνατότητα να
ιδείς εσωτερικά, σ’ αντίθεση με την συμπαγή οχύρωση των θυρών του
μητροπολιτικού μεγάρου.
Αλήθεια προς τί αυτή η θωράκιση; Τι πολύτιμο έχουν να
διαφυλάξουν, πλην των πνευματικών θησαυρών – που έχουν χρέος να θησαυρίζουν –
όπου «σης και βρώσις ουκ αφανίζει, και κλέπται ου διορύσσουσι και κλέπτουσι».
Ως προς το αν και η εσωτερική επίπλωση ακολουθήσει την τάση
της αλλαγής και προσαρμοσθεί στα σχέδια της νέας τεχνολογίας δεν γνωρίζουμε…
Ίδωμεν.
Πριν δύο εβδομάδες ο δεσπότης ετίμησε με αγρυπνία τον
πρόσφατα αγιοποιηθέντα π. Παΐσιο. Αλήθεια πρόσεξε καθόλου το κονάκι του και την
υπαίθρια επίπλωση του; (κορμοί δένδρων).
Θα ήταν εύλογη η απορία πώς θα πληρωθούν όλα αυτά; Αλλά δε
ρωτάμε, γιατί πρόβλημα δεν υφίσταται αφού – όπως λένε – οι ναοί κέρδισαν στο
ΤΖΟΚΕΡ…
ΠακτωλΟς
εκατομμυρΙων…
Μ’ αυτόν τον τίτλο,
εφημερίδα των Αθηνών προϊδέαζε τον αναγνώστη, ως προς το τι πρόκειται να
διαβάσει.
«Προγράμματα του ΕΣΠΑ,
αξίας 40 και πλέον εκατομμυρίων, έχουν εγκριθεί και ήδη υλοποιούνται για
λογαριασμό της Αρχιεπισκοπής Αθηνών τα τελευταία δύο χρόνια. Προγράμματα τα
οποία αποσκοπούν… και αφορούν όχι μόνο την Αρχιεπισκοπή αλλά και τις υπόλοιπες
ιερές Μητροπόλεις…».
Στο δημοσίευμα υπάρχει
πλάνο, ως προς το τί πρόκειται να φτιάξει η Αρχιεπισκοπή με σχέδια και
προϋπολογισμούς των έργων.
Στη Μητρόπολη Λάρισας δεν
είδαμε μέχρι στιγμής κάποιο αντίστοιχο δημοσίευμα… Γιατί άραγε; Μήπως φοβάται
τη διαφάνεια; Είκοσι χρόνια ρωτάμε γιατί (η Μητρόπολη) δεν δημοσιεύει
απολογισμούς, όπως κάνουν όλες οι Μητροπόλεις, κι αφήνει τους πιστούς να
σκέφτονται διάφορα; Τα χρήματα που εισέπραξε από τα προηγούμενα του ΕΣΠΑ πόσα
ήταν μέχρι τώρα και πού πήγαν; Μήπως, τουλάχιστον, πρέπει να φανερώσει στο
λαρισαϊκό λαό – κύριο χρηματοδότη της – τα κονδύλια που της επιχορηγούν
διάφοροι Κοινοτικοί, Κρατικοί, Δημόσιοι φορείς για τον “Επιούσιο”, το
“Κρίκκειον” Ορφανοτροφείο, το Γηροκομείο, Λογία, Φιλαδελφία και αλληλεγγύη; Ας
γνωρίζει ότι «ο καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται».
Για το ΕΣΠΑ θα
επανέλθουμε.
ΕΠΑΘΑΝ ΤΑΡΑΚΟΛΟ
Στην Εκκλησία, από την
εποχή Σεραφείμ Τίκα και μετά, άλλαξαν τα ήθη και έθιμα, γιατί κάθε φορά που
είχαν εκλογή δεσποτάδων, ο Σεραφείμ ζητούσε να μάθει ποιοι είχαν, τους πιο
χονδρούς φακέλους με “ωραίο” βιογραφικό και μετά τους προωθούσε για
δεσποτοποίηση!
Η ίδια, σχεδόν, κατάσταση
συνεχίζεται μέχρι σήμερα, ίσως με μικρές εξαιρέσεις, γι’ αυτό βλέπουμε
δεσποτάδες ασεβείς – στην ουσία άπιστους – με μέγαρα και πολυκατοικίες,
off-shore εταιρείες και καταθέσεις στο εξωτερικό, να κλείνουν Μοναστήρια, να
κυνηγούν δικαστικά, με ψευδή στοιχεία, κληρικούς και λαϊκούς και να… ερωτοτροπούν
με τον μαμμωνά και τον Οικουμενισμό. Αλλοίμο δε σ’ εκείνους που θα τους
κοντράρουν…
Αυτό έπαθε και ο π.
Νεκτάριος Μουλατσιώτης. Όταν, μακαρίτης τώρα, δεσπότης πρότεινε στην Ιερά
Σύνοδο να γράψουν στον κατάλογο προς Αρχιερατεία τον π. Νεκτάριο, για το μεγάλο
του έργο που προσέφερε στην Εκκλησία (πνευματικό, συγγραφικό, κοινωνικό,
κτιριακό), τότε υπήρξε σφοδρή αντίδραση, ιδιαίτερα από τον δεσπότη Ηλείας
Γερμανό – γνωστό σε μας τους Λαρισαίους. Και ξέρετε γιατί; – “Φρίξον ήλιε και
στέναξον”. – Διότι υπηρετούσε την Εκκλησία χωρίς μισθό και μ’ αυτό του χαλούσε
την “πιάτσα”. Τι θα γίνει, σου λέει, εάν αυτός γίνει δεσπότης και δεν παίρνει
χρήματα; ΧΑΘΗΚΑΜΕ. Άρα, δεν πρέπει να τον γράψουμε στον κατάλογο διότι εμείς
θέλουμε δεσποτάδες «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν δική μας», να είναι «σάρξ
εκ της σαρκός μας και οστούν εκ των οστέων μας. Κατάλαβες;». (Βιβλίο Μεγάλη
Προδοσία). Η Σύνοδος δέχθηκε την ένσταση , αρνούμενη να τον εγγράψει.
Ο π. Νεκτάριος τότε
πιέστηκε από πολλούς κύκλους να μην υποχωρήσει μπροστά στην άδικη και παράνομη
ομόφωνη απόφαση της Ιεράς Συνόδου, και έτσι προσέφυγε στο Συμβούλιο της
Επικρατείας. Η υπόθεση, παρ’ ότι κατατέθηκε το 2006, εξετάστηκε το 2013. Ο
εισηγητής, με μια εμπεριστατωμένη εισήγησή του, έλεγε: «Η ελληνική νομοθεσία
προβλέπει να μισθοδοτούνται μόνο οι έγγαμοι ιερείς, οι δε άγαμοι να υπηρετούν
άμισθοι και να διορίζονται μόνο προσωρινά» (!!!).
Βλέπουμε ότι ο νόμος όχι
μόνο δικαίωνε τον π. Νεκτάριο, αλλά ανέτρεπε και όλο το καθεστώς μισθοδοσίας
των κληρικών της Ελλαδικής Εκκλησίας.
Η Σύνοδος έπαθε “ταράκολο” γιατί
και αυτούς τους έπαιρνε η μπάλα. Ο Αρχιεπίσκοπος κινητοποιήθηκε άμεσα. Κάλεσε
τον π. Νεκτάριο και του ζήτησε – για το “καλό” της Εκκλησίας – να αποσύρει την
προσφυγή, ώστε να μην εκδοθεί απόφαση (!), διότι αλλιώς ο κίνδυνος ήταν ορατός
και κινδύνευαν να χάσουν το μισθό τους όλοι οι άγαμοι κληρικοί! Του υποσχέθηκε
δε (είναι μάνα σ’ αυτά), ότι το θέμα θα το τακτοποιούσε ο ίδιος.
Ο π. Νεκτάριος πείσθηκε,
έκανε υπακοή και την απέσυρε. Ήρθε το θέμα στην επόμενη Διαρκή Ιερά Σύνοδο. Ο Αρχιεπίσκοπος
ζήτησε να το εντάξουν, μιλώντας με «θετικά και επαινετικά» λόγια για τον π.
Νεκτάριο, αλλά και πάλι ο Ηλείας έκανε νέα ένσταση, οπότε το θέμα ήρθε στην
Ολομέλεια της Συνόδου της Εκκλησίας στις 18 Οκτωβρίου 2013. Εκεί η Ιεραρχία, εν
ολομελεία πλέον, του γύρισε την πλάτη (ψήφοι 65 κατά, έναντι 13) αφού πρώτα
έκανε τη “δουλειά” της με την απόσυρση της προσφυγής! Αυτή τη Διοίκηση – “Μίξις
άμικτος, και τέρας αλλόκοτον” (βιβλ. μεγάλη προδοσία) – μας παρέδωσε το
Σεραφειμικό κατεστημένο, να έχουμε δηλαδή δεσποτάδες καριερίστες, και να μην
τηρούν ούτε μία στοιχειώδη υπόσχεση!! Δεν θ’ αργήσουν όμως να δεχθούν νέο
ταράκολο μ’ αυτά που κάνουν γιατί έβαλαν «βούτυρο και μέλι» στη φρυγανιά του
υπουργείου των Οικονομικών!
Πέμπτη 2 Απριλίου 2015
Λόγος ευθύς προς την εξουσιολαγνική και αντίχριστη Δεσποτοκρατία, Λαυρέντιου Ντετζιόρτζιο
Συχνάκις οἱ οἰκουμενιστὲς καὶ οἱ «ἀντὶ-οἰκουμενιστές»
δεσποτοκράτες —στελέχη καὶ μέλη καὶ θιασῶτες τῆς ἀντιχρίστου
καὶ ἑωσφορικῆς Δεσποτοκρατίας[1]— κατηγοροῦν τοὺς ἀποτειχισμένους
ὅτι μὲ τὴν Ἀποτείχισή τους τίθενται «ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας» κι ἔτσι
χάνουν τὴ δυνατότητα τῆς σωτηρίας τους!... Ἐλέγχουν τοὺς ἀποτειχισμένους μὲ ὑποκριτικὸ
ἐνδιαφέρον, διότι πολλοὶ ἀπὸ αὐτούς, λόγῳ ἐλλείψεως ἱερέων καὶ πνευματικῶν, δὲν
ἔχουν πλήρη καὶ τακτικὴ μυστηριακὴ ζωή.
Καὶ ἡ ἀλήθεια εἶναι, ὅτι πράγματι
πολλοὶ εὑρίσκονται λατρευτικῶς ἐμπερίστατοι: ἐν μυστηριακῇ λιμοκτονίᾳ καὶ ἐν
λατρευτικῇ πενίᾳ τελοῦντες καὶ ἐν ποιμαντικῇ ὀρφανίᾳ χειμαζομένοι. Γιὰ νὰ
λειτουργηθοῦν, γιὰ νὰ κοινωνήσουν, γιὰ νὰ ἐξομολογηθοῦν κ.λπ. πρέπει νὰ
ταξιδέψουν ἀκόμη καὶ 800
χιλιόμετρα!... Αὐτὴ ἡ κατάσταση, ἄλλωστε, εἶναι ποὺ ἀποτρέπει
πολὺ μεγάλον ἀριθμὸ Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν νὰ ἀποτειχισθοῦν, ἐνῶ γνωρίζουν τὴ
δέουσα ἁγιοΓραφικῶς καὶ ἁγιοΠατερικῶς ὀρθὴ στάση καὶ ἐπιβαλλομένη
πράξη ἐν καιρῷ αἱρέσεως, καὶ ἐπιθυμοῦν νὰ ἀποτειχισθοῦν. Ἀλλὰ αὐτὸ
εἶναι τὸ τίμημα ποὺ πρέπει νὰ καταβάλουμε, ἡ θυσία
ποὺ καλούμεθα νὰ ὑποστοῦμε γιὰ τὴν Ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ καὶ τὴν Ἐκκλησία Του, ὅπως
πολλὲς φορὲς ἔχει συμβεῖ στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία καὶ γιὰ μεγάλα χρονικὰ
διαστήματα, γιὰ ὁλόκληρες γενεές, νὰ βιώσουν οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί: μυστηριακὴ
πείνα καὶ λατρευτικὴ πενία καὶ ποιμαντικὴ ὀρφάνια!...
Ετικέτες
ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ ΝΤΕΤΖΙΟΡΤΖΙΟ
Τετάρτη 1 Απριλίου 2015
Γιατί αγρίεψαν τα παιδιά μας;
Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός - Δάσκαλος, Κιλκίς
«Δεν βλέπετε ότι αγρίωσε το Γένος μας από την αμάθειαν
και εγίναμεν ωσάν θηρία;»
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
Παραφράζοντας κάπως την φράση του Πατροκοσμά θα λέγαμε σήμερα «δεν βλέπετε ότι αγρίωσαν τα παιδιά μας και εγίνανε ωσάν θηρία»;
«Δεν βλέπετε ότι αγρίωσε το Γένος μας από την αμάθειαν
και εγίναμεν ωσάν θηρία;»
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
Παραφράζοντας κάπως την φράση του Πατροκοσμά θα λέγαμε σήμερα «δεν βλέπετε ότι αγρίωσαν τα παιδιά μας και εγίνανε ωσάν θηρία»;
Ετικέτες
ΝΑΤΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΠΙΚΟ ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΣΕ ....ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ!!!
Τολμητίες κληρικοί επιχειρούν την νόθευση της Ορθοδόξου Λατρείας και την άμβλυνση των αισθητηρίων του πιστού λαού.
Ο Παντοκράτορας του Ι. Ν. Αναλήψεως Βόλου θα δακρύζει από την προσβολή της Ιερότητας του Ναού και των συνειδήσεων των πιστών.
Γράφει ο:
Νίκος Χονδρογιάννης – Μαέστρος
Πρώην Πρόεδρος του Μουσικού Συλλόγου PHILARMONIA Μονάχου Γερμανίας.
Νίκος Χονδρογιάννης – Μαέστρος
Πρώην Πρόεδρος του Μουσικού Συλλόγου PHILARMONIA Μονάχου Γερμανίας.
Αγαπητέ κύριε Διευθυντά…
Με οδυνηρή μου έκπληξη διάβασα το
δημοσίευμα‒διαφήμιση του Ι. Ν.
Αναλήψεως Βόλου για το κοντσέρτο της STABAT MATER στις 3 Απριλίου. Ήταν πραγματική χειμερινή
ψυχρολουσία!
Επειδή η
αγανάκτησή μου δεν με αφήνει να ησυχάσω θέλω να πληροφορήσω το φιλοθεάμον
χριστεπώνυμο πλήρωμα των Ορθοδόξων Βολιωτών τα εξής ολίγα από την υπέρ 20χρονη
πείρα μου στο μουσικό χώρο της Γερμανίας.
Το STABAT MATER ΤΟΥ
Pergolesi
είναι ένα κλασσικό έργο της Καθολικής Εκκλησίας και
ταιριάζει γάντι στους Μπαρόκ ναούς των Λατίνων.
Εκφράζει απόλυτα τον αρρωστημένο συναισθηματισμό των αιρετικών της Δύσης
για της ημέρες του πάθους. Οι επιτηδευμένες, υπερήφανες–πομπώδεις φωνές των
σοπράνων (γράφε καλλίτερα σπαρακτικά ουρλιαχτά) και η λατινική γλώσσα προκαλούν
ειρωνικά μειδιάματα στους Ορθοδόξους. Οι εξεζητημένες συγχορδίες–παρηχήσεις του
συγκεκριμένου έργου ηχούν τόσο περίεργα στα αυτιά μας που απάδουν εντελώς στο
πνεύμα και στον ιερό χώρο της Ορθοδόξου Λατρείας, συντελούν μάλλον στο
πνευματικό βιασμό–ξεπεσμό του Ορθοδόξου Ναού.
Είναι σίγουρο
ότι θα μαζευτούν όλοι οι Καθολικοί κλπ. Ετερόδοξοι–άθεοι του Βόλου για να
εξετασθούν από τα γλοιώδη ακούσματα μιας ξένης μουσικής κουλτούρας, και θα το
προβάλλουν και σαν επίτευγμα! Γιατί όμως
δεν το παρουσιάζουν στη Καθολική Εκκλησία του Βόλου;
Το έργο
απαιτεί «Μαντόνες» και αγάλματα σε στυλ
«Pieta».
Η Ορθόδοξη εικονογραφία του Ι. Ν. Αναλήψεως θα φαντάξει περίεργη και αταίριαστη
στο αριστούργημα (sic)
αυτό. Ο υπέροχος Παντοκράτορος του Λιόνδα θα δακρύζει από θλίψη για την
αλλαξοπιστία μας.
Απορώ με την
επιπόλαιη απόφαση του προϊσταμένου του Ναού και φυσικά για την «ευλογία»
συγκατάθεση του Τοπικού Επισκόπου κ. Ιγνατίου.
Η καλλιτεχνική ασχετοσύνη δείχνει πολιτιστική αμάθεια και ρηχότητα ή πράγμα
το οποίο δεν πιστεύουμε, είναι μελετημένο κτύπημα–τορπίλλη στο ορθόδοξο ήθος
του λαού μας. Λέτε η Μεταπατερική Θεολογία να επεκταθεί και στη μουσική μας παράδοση; Ίσως του χρόνου
απολαύσουμε το ορατόριο JESUS
CHRIST–SUPERSTAR. Αιδώς Αργείοι! Κρίμα για τη βυζαντινή μουσική
παράδοση ενός Χατζημάρκου στο Βόλο!
Μετά τιμής
Νίκος Χονδρογιάννης – Μαέστρος
Πρώην Πρόεδρος του Μουσικού Συλλόγου PHILARMONIA Μονάχου
Γερμανίας.
Ετικέτες
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ,
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ,
ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΒΟΛΟΥ
Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας: Η Εκκλησία είμαστε εμείς! Το απεχθὲς στρατοκρατικό πνεύμα των Οικουμενιστών!
Περγάμου Ιωάννης:
''Σταματήστε τις διαρροές στα ΜΜΕ''
Πηγή: "Romfea
Ἀντὶ νὰ δίνει, ὡς ὤφειλε, πλήρη ἀναφορὰ στὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ γιὰ τὶς συζητήσεις τῶν Διορθοδόξων Ἐπιτροπῶν,
ὥστε νὰ μὴν δημιουργοῦνται παρερμηνεῖες, καὶ νὰ μὴ ἀγνοεῖ ὁ Λαὸς τοῦ Θεοῦ τὰ προ-αποφασιζόμενα
«γι’ αὐτὸν ἀλλὰ χωρὶς αὐτόν», ὁ
Μητροπολίτης Περγάμου θέλει νὰ ἐπεκτείνει τὸν «στρατιωτικὸ νόμο» ποὺ ἔχουν ἐπιβάλει στὴν Ἐκκλησία ἡ φατρία τῶν
Οἰκουμενιστῶν ἡγετῶν.
Θέλει δηλαδή, νὰ
μὴ μαθαίνει ὁ λίγος λαὸς ποὺ ἀκόμα ἐνδιαφέρεται γιὰ τὰ πράγματα τῆς Ἐκκλησίας τίποτα,
ὥστε νὰ μὴ ἀντιδρᾶ καὶ χαλᾶ τὰ σχέδιά τους.
Ἂς τὰ κατανοήσουν αὐτὰ οἱ χαρτοπολεμιστὲς ἀντι-Οἰκουμενιστές.
Ἂς ἀναλογισθοῦν ἄλλη μιὰ φορά, πόσο μεγάλο κακὸ κάνουν στὴν Ὀρθοδοξία καὶ στὸν ἑαυτό
τους, ἐπικοινωνοῦντες μὲ αὐτοῦ τοῦ
ἐπιπέδου τοὺς Ἐπισκόπους, ποὺ νομίζουν πὼς εἶναι
ἡ Ἐκκλησία καὶ δὲν ὑπολογίζουν τὸ Λαὸ τοῦ Θεοῦ. Μόνο τὴν διακοπὴ τοῦ
μνημοσύνου τους φοβοῦνται καὶ τρέμουν, γιατὶ τότε θὰ ἀποδειχθεῖ ὅτι ἡ
ἰδέα πὼς αὐτοὶ εἶναιη Ἐκκλησία, πέφτει στὸ κενό. Ὅσο οἱ
ἀντι-Οἰκουμενιστὲς "κοινωνοῦν" μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς, νὰ
ξέρουν πὼς αὐτοὶ ἐλάχιστα τοὺς ὑπολογίζου. Ἀντίθετα τοὺς θεωροῦν
συμμάχους τους, γιατὶ
καταφέρνουν μὲ τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές, νὰ κρατοῦν τὸν Λαὸ σὲ ἀδράνεια, παροπλισμένο.
"Πατερικὴ Παράδοση"
Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης
Να
σταματήσουν τις "διαρροές" σε δημοσιογράφους και να μην επιτρέπεται η
λήψη φωτογραφιών ζήτησε ο προεδρεύων της ειδικής διορθόδοξης επιτροπής
που έχει συσταθεί για την προπαρασκευή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της
Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ετικέτες
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ
Ένας συγκλονιστικός ήρωας ο Γρηγόρης Αυξεντίου που τον έκαψαν ζωντανό οι Άγγλοι
Ο Γρηγόρης Αυξεντίου γεννήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου του 1928
στο χωριό Λύση που βρίσκεται ανάμεσα στη Λευκωσία και στην Αμμόχωστο.
Γονείς του ήταν ο Πιερής και η Αντωνία Αυξεντίου, και είχε μία μικρότερη
αδελφή, την Χρυστάλα. Πήγε δημοτικό στο χωριό του, και μετά στο
γυμνάσιο της Αμμοχώστου, το πλησιέστερο προς τη Λύση. Μετά το γυμνάσιο
πήγε στην Ελλάδα με σκοπό να σπουδάσει στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων,
όμως στις εξετάσεις δεν κατάφερε να εισαχθεί.
Κατετάχθη στον Ελληνικό στρατό και πέρασε από τη Σχολή
Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού, ενώ παράλληλα μελετούσε φιλολογία για να
μπει στην φιλοσοφική σχολή Αθηνών. Απολύθηκε από το Στρατό ως Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός Πεζικού, και στη συνέχεια υπηρέτησε στα ελληνοβουλγαρικά
σύνορα για λίγους μήνες, προτού και επιστρέψει στην Κύπρο το 1952,που
εργάστηκε μαζί με τον πατέρα του και αρραβωνιάστηκε.
Ετικέτες
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ,
ΕΘΝΙΚΑ,
ΗΡΩΕΣ,
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
Πειραιώς Σεραφείμ: O επίσκοπος δεν βρίσκεται υπεράνω των Ιερών Κανόνων, αλλά υπόκειται σ’ αυτούς
Ο Πειραιώς Σεραφείμ αναφέρεται στους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας, τονίζοντας ότι κανείς δεν βρίσκεται υπεράνω αυτών και ούτε μπορεί να τους τροποποιεί κατά το δοκούν.
Και η ανακοίνωση συνεχίζει:Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από πρόσφατη συνέντευξη Μητροπολίτου, σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, πριν λίγες ημέρες, η οποία δημοσιοποιήθηκε σε διάφορες ιστοσελίδες και ιστολόγια και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Ήταν πολλά τα θέματα που τέθηκαν στον Σεβασμιώτατο.
Ένα από αυτά ήταν το εξής: «Είστε ικανοποιημένος από το αν (οι πιστοί) ερχόμαστε να σας ακούσουμε κι αν είμαστε καλά εκπαιδευμένοι να ακούμε το λόγο της Εκκλησίας;».
Ο Σεβασμιώτατος απάντησε ως εξής: «Χρειάζεται ένα υγιές εκκλησιολογικό φρόνιμα, όπως λέμε στην Εκκλησία. Η Εκκλησία έχει την τάξη της, έχει τις αρχές της, κι έχει τους Κανόνες της, έχει την εμπειρία της […].Στην περίπτωση της Εκκλησίας σήμερα, δεν είναι ο λόγος του ανθρώπου, του Επισκόπου, είναι ο λόγος της Εκκλησίας. Αυτό που λέμε εμείς, δεν είναι τίποτε περισσότερο απ’ αυτό που είπε ο Χριστός.
Ετικέτες
ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ,
ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
"Ελληνισμός και Ορθοδοξία εν Διωγμώ", Ν. Χειλαδάκη
Ὁμιλία τοῦ κ. Νικόλαου Χειλαδάκη στὴν Λάρισα 15/03/2015
«Ἑλληνισμὸς
καὶ Ὀρθοδοξία ἐν Διωγμῷ» - Part1
Προαναγγείλαμε ὅτι θὰ ἀναρτήσουμε τὸ Βίντεο μὲ τὴν ὁμιλία τοῦ κ. Χειλαδάκη στὴ Λάρισα, ὅταν
τοῦτο ἑτοιμαστεῖ. Τό κάνουμε, παραπέμποντας στὴν ἀνάρτησή μας ἐκείνη, στὴν ὁποία
εἴχαμε δημοσίευση ὅσα προλογικὰ εἶχε ἀπευθύνει ατὸ ἀκροατήριο ὁ π. Εὐθύμιος
Τρικαμηνᾶς.
Προλόγησις
τῆς ὁμιλίας τοῦ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
μὲ θέμα:
«Ἑλληνισμὸς καὶ Ὀρθοδοξία
ἐν διωγμῷ»
ἀπὸ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ
Ετικέτες
ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)