Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Η Αναμφισβητητη Αγιοτητα του Μεγαλου Κωνσταντινου




ἐπιμελείᾳ 

πατρός Νικολάου Δημαρᾶ Δρος Ν.
 
Ἡ ἀγιότητα δέν προσδιορίζεται μέ τά κριτήρια τοῦ ὀρθολογικοῦ Προτεσταντισμοῦ τῆς ἐκπεσμένης δύσης, ἀλλά μέ τήν διαχρονική συνείδηση τοῦ πληρώματος

τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.

Ὁ Ἅγιος στήν καθ' ἡμᾶς Ἀνατολήν δέν ἐπιβάλλεται διά τῆς ἀνακηρύξεως ἀπό τήν διοίκηση τῆς ἐκκλησίας, ἀλλά καθιερώνεται ἀπό τήν ὁμόφωνη ἀναγνώριση τοῦ ἀλάνθαστου κριτήριου τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ μέσα στήν Ἐκκλησία Του.



Καί μόνον ἡ σύγκληση τῆς ἁγίας Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἀπό τόν Μέγα Κωνσταντῖνο καί ἡ καταδίκη τῆς ἀντιθέου αἱρέσεως τοῦ Ἀρειανισμοῦ ἀπό τούς ἁγίους 318 θεοφόρους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας θά ἀρκοῦσε γιά τήν τιμή του ὡς μεγίστου ἁγίου

τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου.



Μέ τήν ἀμέριστη συμπαράσταση καί τήν οἰκονομική στήριξη τοῦ ἁγίου Κωνσταντίνου χτίστηκαν ἀπό τήν Ἁγία Ἑλένη 330 ἱεροί ναοί στούς Ἁγίους Τόπους, ἐκεῖ ὅπου ἔλαβαν χώρα ὅλα τά ζωοποιά γεγονότα τοῦ Εὐαγγελίου, πού ἄλλαξαν τόν ῥοῦν τῆς παγκόσμιας ἱστορίας, στή Ναζαρέτ, στήν Βηθλεέμ, στόν Γολγοθά καί στόν Πανάγιο Τάφο. Ἀπό τήν Ἁγία Ἑλένη βρέθηκε ὁ Τίμιος καί ζωοποιός Σταυρός τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ μας.


Τά ἀνθρώπινα δικαιώματα, πού μόλις τόν 19ο αἰῶνα ἄρχισαν νά ἐμφανίζονται στήν δύση,

ὑπῆρξαν πρωταρχική μέριμνα τοῦ Μεγάλου βασιλέως, μετά τούς ἀπάνθρωπους διωγμούς τῶν Δεκίων καί τῶν Διοκλητιανῶν, πού λατρεύονταν σάν θεοί. Πολλές ἀπό τίς διατάξεις τῆς ποτισμένης ἀπό τήν χριστιανική φιλανθρωπία νομοθεσίας τοῦ Μεγάλου Στρατηγοῦ, ὅπως τό ἀτομικό δικαίωμα τῆς ἀνεξιθρησκείας στά Μεδιόλανα, τό 313,  περιέχονται σχεδόν αὐτολεξεί καί στά σύγχρονα Συντάγματα τῆς ὄψιμα παρουσιαζόμενης, μετά ἀπό 1600 χρόνια, ὡς "πολιτισμένης" δύσης.


«βαθύς νθρωπισμς κα μέριμνα δι τν δικαιοσύνην χαρακτηρίζουν τ νομοθετικ κοινωνικ μέτρα, τινα λαβεν Κωνσταντνος μετ τν Σύνοδον τῆς Νικαίας. Διάκειται δυσμενς πρς τν παλλακείαν κα πηγόρευσε τ βάρβαρον θιμον τν γώνων τν μονομάχων. Δν πιτρέπει ν χωρίζουν τάς οκογενείας τν δούλων, ταν τ πωληθέντα κρατικ κτήματα, ες μέχρι τότε διεβίουν, διενέμοντο μεταξ τν νέων δικαιούχων. Κατήργησε τν δι σταυρο θάνατον, πηγόρευσε τν στιγματισμν ες τ πρόσωπον κα θέσπισεν, πως ο κρατούμενοι ες τς φυλακς δικαιονται καθ’ κάστην ν βλέπουν τ φς το λίου. Χαρακτηριστικός τῆς νδελεχος φροντίδος το αὐτοκράτορος δι τν πιβολν τς θικς τάξεως εναι νόμος  κολάζων τν παγωγν παρθένου κα νόμος ξιν παρ το πιτρόπου, πως σεβασθ τν παρθενίαν τς π’ ατο

πιτροπευομένης νεάνιδος».


Μέγας Κωνσταντνος ξαγόραζε διος κα πελευθέρωνε αχμάλωτους στρατιτες το χθρο, τος ποίους εχαν συλλάβει οστρατιτες του! Προσθέτω σ’ ατ τν παγόρευση τς παλλακείας γιά τος γγαμους, (τῆς συνύπαρξης δηλ. συζύγου κα παλλακίδας, δηλ. «πίσημης ρωμένης»), κα τ ξαιρετικ φιλολαϊκ μέτρο τς καθιέρωσης τς Κυριακς ς ργίας «δι τν στικν πληθυσμόν», ν «ο κάτοικοι τς παίθρου φίενται λεύθεροι ν ρυθμίζουν τς γροτικάς σχολίας των ναλόγως τῶν καιρικν συνθηκν». 


Σύμφωνα μὲ τοὺς Χριστιανούς, γιότητα το Μεγάλου Κωνσταντίνου δὲν εἶναι τιμητικὸς τίτλος, ποὺ τοῦ ἀποδόθηκε λόγῳ «τς καθοριστικς ποστήριξης κα τς προσφορς του πρς τν κκλησία», ἀλλὰ γεγονς πιβεβαιωμένο π τὸν Θε μ θαύματα· ὄχι μόνο μὲ τὴν περίφημη θεοσημεία τοῦ σταυροῦ ν τούτῳ νίκα»), ἀλλὰ καὶ μὲ τὸ ὅραμα ἀγγέλου, ποὺ τὸν καθοδηγοῦσε κατὰ τὴν  χάραξη τῶν ὁρίων τῆς Κωνσταντινούπολης, μὲ τήν μυροβλυσία κατὰ τὸ θάνατό του, μὲ πλῆθος ἰάσεων στὸν τάφο του, ἀλλὰ καὶ μέ πολλά μεταγενέστερα θαύματα.

«Ήθος άηθες»! Τα 40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΑΣ του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ Χαρκιανάκη


ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΔΝΕΫ

ΓΙΑ ΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

  ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΧΑΡΚΙΑΝΑΚΗ

 «Ἦθος ἄηθες» διατρέχει τὸν ἑορτασμὸ καὶ τὸ «Μήνυμα» τοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου γιὰ τὰ 40 χρόνια Ποιμαντορίας τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Αὐστραλίας Στυλιανοῦ, ποὺ ἑορτάστηκε μὲ «κάθε επισημότητα στην πολυτελέστατη αίθουσα του Le Montage στο Λίλιφιλντ του Σύδνεϋ».

Κι ἀναρωτιέται κανείς: Αὐτὸ τὸ ἦθος ἀπεκόμισαν οἱ Ἀρχιερεῖς τοῦ σήμερα, διαβάζοντας τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ «Υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου», τοῦ μὴ ἔχοντος «ποῦ τὴν κεφαλὴν κλίνῃ»; (Ματθ. 8, 20).

Ὅσοι γνωρίζουν τὸν βίον καὶ την πολιτεία τοῦ κ. Στυλιανοῦ, τὶς ποιητικὲς καὶ θεολογικές του ἀθυροστομίες καὶ κακοδοξίες, τὶς σκληρὲς κόντρες του μὲ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο (καὶ τὰ κρύφια αἴτιά τους), ἀλλὰ καὶ τὶς λοιπὲς Ἀρχιεπισκοπικὲς ἀσχήμιες, διαβάζοντας τὸ «Μήνυμα» αὐτό, ἀντιλαμβάνονται γιὰ ποιό λόγο ἐξωραΐζεται ὁ κ. Στυλιανὸς καὶ ποιές σκοπιμότητες τὸ ὑπαγόρευσαν καί, ἐπίσης, ὅτι ἡ νέα Ἐκκλησία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ λειτουργεῖ σὰν μιὰ Ἀνώνυμη Ἑταιρεία ποὺ τὴν ἐνδιαφέρει τὸ κουκούλωμα τῶν ἐσωτερικῶν ἀθλιοτήτων καὶ ἡ ἐπίδειξη ἐξωτερικοῦ ἔργου βιτρίνας καὶ ὄχι ἡ Ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ.

Ἔτσι τὸ ἔργο τοῦ κ. Στυλιανοῦ, στὸ «Μήνυμα» τοῦ Πατριάρχη, ἐξαγιάζεται. Παρουσιάζεται ὡς «ἀμύντωρ καὶ προασπιστὴς διορθοδόξως καὶ διαχριστιανικῶς τῶν δικαίων καὶ προνομίων τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου», ὡς ἀγωνιζόμενος «ἐπὶ διαχριστιανικοῦ πεδίου ὑπὲρ τῆς προωθήσεως τοῦ Θεολογικοῦ Διαλόγου», ὡς ἔχων «πυξίδα καὶ ὁδηγὸν τὴν Ὀρθόδοξον Πίστιν» κ.λπ., καὶ διὰ τοῦτο ἀποτελεῖ «πρότυπον ποιμένος, διδασκάλου, λειτουργοῦ …καὶ προασπιστοῦ τῶν δικαίων τῆς Ὀρθοδοξίας»!

Αὐτὸ εἶναι τὸ ἦθος τῆς νέας Ἐκκλησίας, κι αὐτὸ τὸ ἦθος ἐπικρατεῖ ἢ διαδίδεται σταδιακὰ σὲ ὅλες τὶς τοπικὲς Ἐκκλησίες, τῶν Ποιμένων καὶ τῶν Πιστῶν ἀκολουθούντων ἐν ὑπακοῇ τὰ κελεύσματα τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ Οἰκουμενικοῦ θρόνου τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ κοινωνούντων μετ’ αὐτοῦ.

Με Προτεστάντες και Παπικούς «Ποιμένες» θα λύσει ο Δημητριάδος Ιγνάτιος τα προβλήματα της Ορθόδοξης Οικογένειας!



Β΄ Διεθνής – Διαχριστιανική
Συνάντηση για την Οικογένεια στη Μητρόπολη Δημητριάδος

γιναν πλέον καθεστὼς οἱ διάφορες διαχριστιανικὲς συναντήσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ποιός κληρικός, οἱουδήποτε βαθμοῦ, θὰ τολμοῦσε σήμερα νὰ διαμαρτυρηθεῖ γι’ αὐτές; Θὰ γινόταν περίγελος, ὡς καθυστερημένος, ἀπὸ τὸ μεγαλύτερο μέρος τῶν ὑπολοίπων κληρικῶν! Ἔτσι, ἕνας ἀκόμα Δούρειος Ἵππος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, συνεχίζεται ἀκώλυτα, ὡς κεκτημένο καὶ ἀναφαίρετο πλέον δικαίωμα! Οὐδεὶς τολμᾶ νὰ ἀμφισβητήσει π.χ. στὸν Μητροπολίτη Δημητριάδος (καὶ τοὺς λοιποὺς μετα-πατερικούς) νὰ λειτουργεῖ ὡς ὑπεράνω θρησκευτικῶν πεποιθήσεων παιδαγωγικὸς φορέας, νὰ καλεῖ ψυχολόγους καὶ «Ποιμένες» Προτεστάντες καὶ Παπικοὺς γιὰ νὰ συζητήσουν ἀπὸ κοινοῦ γιὰ τὴν παιδαγωγικὴ στὴν Ὀρθόδοξη Οἰκογένεια, τὴν ἠθικὴ καὶ θρησκευτικὴ ἀγωγὴ τῶν παιδιῶν μας!
Μὲ βάση, ὅμως, ποιές ἐμπειρίες θὰ συμβάλλουν σὲ μιὰ Ὀρθόδοξη ἀγωγὴ οἱ ἀχαρίτωτοι ἑτερόδοξοι, οἱ προωθοῦντες τὴν κατάργηση τῆς Εὐαγγελικῆς ἠθικῆς Προτεστάντες;
Ὡς ἐκ τούτου, πρέπει συνεχῶς νὰ ὑπενθυμίζουμε τὰ αὐτονόητα: Φαντάζεται κανεὶς τὸν Μ. Ἀθανάσιο, τὸν Μ. Βασίλειο, τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ, τὸν σύγχρονο ἅγιο Νεκτάριο καὶ τὸν ἅγιο Παΐσιο  νὰ παρίστανται σὲ τέτοιες συναντήσεις καὶ νὰ νομιμοποιοῦν ὡς διδασκάλους τοὺς αἱρετικούς, νὰ συμπροσεύχονται καὶ νὰ εὐλογοῦν, νὰ συνεισφέρουν ἰσότιμα μὲ ἀμετανόητους αἱρετικοὺς «Παιδεία Κυρίου», ἐξισώνοντας στὰ μάτια τῶν ἀκροατῶν τὴν πλάνη μὲ τὴν ἀλήθεια, τὴν μυστηριακὴ καὶ χαρισματικὴ «συμβουλευτικὴ» τοῦ πνευματικοῦ μὲ τὶς ἀντικρουόμενες θεωρίες τῶν «ὀρθόδοξων» ψυχαναλυτῶν καὶ τῶν ψυχιάτρων;
 "Πατερικὴ Παράδοση"
Η Β΄ Διεθνής-Διαχριστιανική Συνάντηση για την οικογένεια πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος, με φορέα υλοποίησης το Ίδρυμα «Λειτουργοί Υγείας της Αγάπης».
Κεντρικό θέμα της Συνάντησης ήταν «Χριστιανική Παιδαγωγική στην Οικογένεια» και σ' αυτή συμμετείχαν ο Σεβ. Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Κερκύρας, Ζακύνθου & Κεφαλληνίας κ. Ιωάννης, ο Ποιμένας της Ελληνικής Ευαγγελικής Κοινότητας Βόλου Αιδέσιμος Μελέτιος Μελετιάδης, ειδικοί επιστήμονες και εκπρόσωποι των Ρ/κών και Ευαγγελικών κοινοτήτων από διάφορα μέρη της Ελλάδας.

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ο κατ’ επίφασιν “Αντι-οικουμενιστής” Πειραιώς Σεραφείμ, όντως συναινεί στην επάρατη παρανομία της Λαρίσης, αγνοόντας τις διαμαρτυρίες των πιστών, στηρίζοντας τον αντικανονικό Ιγνάτιο (Λάππα) Λαρίσης. ΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ-ΣΤΕΦΑΝΩΜΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ


Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ δεν πέθανε, ΖΕΙ και θα ΖΗ στη συνείδηση της στρατευομένης Εκκλησίας.






 ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Υπο την σκια και την αισθητη παρουσια του μακαριστου Αγιου επισκοπου ΘΕΟΛΟΓΟΥ, αθεοφοβα αμνηστευονται ολοι οι παραβατες καθε εκκλησιολογικης ή και κάθε στοιχειώδους ηθικής ασχήμιας.
Διερωτώμεθα:  Πως είναι δυνατόν ο Θεός και ο πιστός λαός  να μην το ξεχνούν και οι σημερινοί αρχιερείς να το ξεχνουν;



ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Κανενα ελεγχο συνειδησεως δεν ειχατε σεβασμιωτατε, που συμμετειχατε σε ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΙΚΟ συλλειτουργο; 
Ξεχνατε οτι οι αναστημενοι νεκροι μας κυβερνουν.
Και τα πνευματα των περιφερονται αλλα και υπεριπτανται υπερανω ημων και συγχαιρουν ή ΣΥΛΛΥΠΩΝΤΑΙ αναλογα;
Προχθες του αγιου Αχιλλειου στη Λαρισα, τι ακριβως συνεβη;
Μπορειτε να μας πητε;
Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΖΕΙ, σεβασμιωτατε.
ΖΕΙ και παρακολουθει και θλιβεται δι' οσα διαπραττονται, οπως κι ολοι εμεις και ο Πιστος Λαος της Λαρισας και ασφαλως οχι το της ...ευρειας οδου "χριστεπωνυμο" πληρωμα, δηλαδη ο ...συρφετολαος ... που δεν ξερει τι του γινεται. 
Σεβασμιωτατε, εστι δικης οφθαλμος...πως και το ξεχνατε;
Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ δεν πεθανε, ΖΕΙ και θα ΖΗ στη συνείδηση της στρατευομένης Εκκλησίας.
Περιφερεται παντου στην Λαρισα, δεν αισθανεσθε την παρουσια του; 
Μηπως ....
Παρακαλω, σκεφτητε το σοβαρα.
 =============

Με την αισθητή παρουσία του στον τόπο καταγωγής μου, την Λάρισα, ο κατ’ επίφασιν “Αντι-οικουμενιστής” Πειραιώς Σεραφείμ, όντως νομιμοποίησε την επάρατη παρανομία της Λαρίσης, την πνευματική μοιχεία.
“Μα, ο Θεολόγος εκοιμήθη!” θα διαμαρτυρηθεί ο Πειραιώς… Του απαντούμε:
– “Η Σύνοδος όμως, με την οποία παραμένεις ενσωματωμένος, ζώντος του αδικημένου επισκόπου, έστειλε άλλον Μοιχό στην Οικία του, βίαζε την Νύμφη του και δολοφονούσε τα παιδιά του.
Η Σύνοδος, στην οποία κι εσύ ανήκεις, σαν άλλος Δαυίδ, σκότωσε με θάνατο αργό τον Θεολόγο μη αποκαθιστώντας την τιμή του, μη επαναφέροντάς τον στη θέση του, στη σύζυγό του.
Εάν ήσουν δίκαιος θα κατεδίκαζες ισοβίως αυτή την Συνοδική-Συλλογική παρανομία. Εάν είχες ίχνος δικαιοσύνης μέσα σου, θα αρνιόσουν κατηγορηματικά να παραστείς, να “χορό”-στατήσεις στο τόπο του εγκλήματος.


Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Στη Λάρισα αποκαλύφθει η υπερεκτιμημένη αντιοικουμενιστική μετριότητα του κ. Σεραφείμ Πειραιώς

ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ο φερόμενος ως     αντιοικουμενιστής

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ απο τον πιστό λαό.







Oι αρχιερεις.."τοις χειλεσι με τιμουν, η δε καρδια αυτων, πορρω απεχει απ' εμου".

Σημερα γιορταζει ο αγιος Αχιλλειος.
Ομως ο Αγιος στην πολυπαθη πολι και μητροπολι του δεν γιορταζει αλλα λυπαται και αγανακτει και αποτρεπει το προσωπο του, με οσα εκει γινονται απο ολους οσους κατελαβαν αντικανονικα τον επισκοπικο θρονο της Λαρισας, οπως ειναι και ο σημερινος, ο κ. Ιγνατιος Λαππας.
Ο ιστολογος της "ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ" ηταν παρων στην "ενθρονισι του", οταν σμπρωχτηκε τραμπουκικα μαζι με αλλους πολλους και κλειστηκε βιαιως μεσα στο ναο, που εγινε "κεκλεισμενων των θυρων".
Βλεπετε πως ενθρονιζονται οι σημερινοι αρχιερεις των ΜΑΤ;
ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ. 
Κατα τα αλλα ειναι ...θεοπροβλητοι και λαοπροβλητοι!!!
Και αυτο το ψαλλουν σε καθε ευκαιρια και εφ' ορου ζωης.
Ποιος, λοιπον, κοροϊδευει ποιον;

Διπλα μου ιστατο ορθιος καποιος σημερινος ....οραματιστης αρχιμ. τω ονοματι Νεκταριος Βιταλης που βλεπει ταχα τον Αγιο Νεκταριο, και χαιρονταν και χειροκροτουσε, με ζηλωτικο σταυρο κοκκινο ...αλλα Ρουσκαγια, στο καλυμμαυχι του!!!!


Το σατανικο πεισμα του αθυροστομου Σεραφειμ Τικα που ανεβηκε στον αρχιεπισκοπικο θρονο ελεω του  Εγκληματια δικτατορα Ιωαννιδη με την συμμετοχη και αλλων πολλων αρχιερεων της αισχυνης των ημερων μας, δεν αφησαν ησυχη την μητροπολι Λαρισας, αλλα με τις αθεοφοβες πραξεις τους την καταταλαιπωρησαν και κυριολεκτικα την κατακρεουργησαν.
Εστειλαν και εγκατεστησαν με τα ΜΑΤ και με τα ΡΟΠΑΛΑ, ποσους λετε;
Ουτε ενα, ουτε δυο, αλλα  ΤΡΕΙΣ(3) ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ!!!
Ειδατε ποσα διεπραξαν για την πολυφερνο ...νυμφη της Λαρισας;
Ο πρωτος αφησε εποχη ....ΟΣΜΗΣ ΟΧΕΤΟΥ.
Ο δευτερος εφυγε νυχτα και εγκατασταθηκε στην ακριτικη Γουμενισσα και συγκατοικοι με την οραματιστρια Μαρια Τσολακη αφου την χωρισε απο τον ανδρα της.
Διακρατουμε κασετα με καταγγελια του ιδιου του συζυγου της Μαριας Τσολακη.
Και ο ...τριτος ακομα επιβιωνει, ελεω των ΜΑΤ, των ΡΟΠΑΛΩΝ και των δικαστικων ...αποφασεων και αλλων ....κυκλωματων.
Χρειαζεται να γινη ερευνα, εξονυχιστικη ερευνα και σε βαθος μακρυ και βαθυ, βαθυτατο.
Ισως συλλειφθουν πολλα ...λαυρακια, ισως και ...καρχαριες!!!!

  Σημερα ο καταληψιας του θρονου της Λαρισας, καλεσε να παραστουν καποια φρουτα γνωστα και μη εξαιρετεα για να "λαμπρυνουν" με τις αυτοκρατορικες ...κορμοστασιες τους, τις ...τελετες και να ευφρανθουν λαμπρως, ως ποτε ηυφραινετο και καποιος ....ΑΦΡΩΝ του παρελθοντος.
Βλεπετε, στις αδειες, στις ερημες και στις εγκαταλελειμενες μητροπολεις τους, δεν αισθανονται ανετα και τρεχουν, τρεχουν και σπευδουν συνεχως, στις φιεστες και στα πανηγυρια.
Ενω θαπρεπε να κλαινε και να θρηνουν για την καταντια τους - αφου ο λαος τους εχει απαξιωσει τελειως - αφου οι εκκλησιες χορταριασαν και θυμιατιζουν πλεον αδεια στασιδια, αφου ουτε ενα ΜΙΣΟ 0,05 τοις εκατο δεν εκκλησιαζεται και αυτη η εικονα ειναι σχεδον πανελλαδικη, αυτοι, αφου παιρνουν τα ματια τους και εγκαταλειπουν τις αξιοθρηνητες μητροπολεις τους, γυρνανε στα πανηγυρια.
Ειναι πραγματι, για τα ....ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!!!


  Για την γιορτη του Αγιου Αχιλλειου κληθηκε και παρεστη και ο  μητροπολιτης που εχει διακριθεί για τα αντικομουνιστικά  του κείμενα   κ. Σεραφείμ της μητροπόλεως Πειραιώς .
 Οι Αγωνιζομενοι Χριστιανοί Λαρίσης  που αποτελούν και την πραγματική Διωκόμενη και Φιλοχριστη Εκκλησία της Λάρισας, κατα την περιφορά της εικόνας του Αγίου,  διαμαρτυρήθηκαν στον κ. Σεραφείμ Πειραιώς γιατί συμμετέχει  και στηρίζει έναν μοιχεπιβάτη που αντικανονικώς και δια της βίας  εξελέγη και ενθρονίστηκε αιματοκυλίζοντας τους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς της Λαρίσης ζώντος του κανονικού Επισκόπου κ.Θεολόγου.
    Ευθαρσώς ο κ. Σεραφείμ ο "Αντιοικουμενιστής"   Απάντησε:  "Ντροπή σας"

  Και του ανταπάντησαν: Ντροπή σε σας, που αναιρείτε τον αντιοικουμενιστικό σας λόγο και  για τα αντιφατικά κηρύγματά σας. Άλλα  λέτε και άλλα κάνετε...  

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Ο "αντι-Οικουμενιστής" κ. Σεραφείμ, παρέστη στον πανηγυρίζοντα Άγιο Αχίλλειο Λαρίσης γενόμενος κοινωνός του αντικανονικού -μοιχεπιβάτη σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες κ. Ιγνάτιο (Λάππα) Λαρίσης!


Ὁ Μητρ. Πειραιῶς Σεραφείμ, τὸ ἔκανε κι αὐτό:
Παρέστη καὶ νομιμοποίησε τὴν ἀδικία καὶ
τὴν διωκτικὴ κατὰ τῶν πιστῶν διάθεση
τοῦ μητροπ. Λαρίσης Ἰγνατίου.
Ἐδῶ  ἀνήσυχος, φοβούμενος τὶς ἀντιδράσεις στὴν πρωϊνὴ
Θεία Λειτουργία στὸν ἅγιο Ἀχίλλιο Λαρίσης!

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ «ΘΡΙΑΜΒΟΣ» ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΔΕΣΠΟΤΗ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΣΤA ΨΕΜATA

Τα ψέματα του Ιγνατίου Λαρίσης που δίκασε τους Χριστιανούς
ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ αρ. φύλλου 211 /12ος/ 2014

                        http://www.agonas.org/

Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ «ΘΡΙΑΜΒΟΣ»

ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ λαππα δεσποτη λαρισασ

ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ

ΣΤA ΨΕΜATA- πληροφόρηση

Αγαπητέ αναγνώστη,

Θα θέλαμε να σου κάνουμε γνωστό, ότι αναγκαζόμαστε να δημοσιεύσουμε αυτά τα λίγα, ως αντιπροσωπευτικά ενός όγκου ιστορικών, μαρτυρικών πεπραγμένων, άγνωστων στον  κόσμο και δεν το κάναμε γιατί πιστεύουμε πως όσα κάναμε είναι αποτέλεσματα της χάριτος του Θεού, και ως εκ τούτου κάθε δημοσίευση θα εκλαμβάνονταν ως ματαιόδοξη προσπάθεια προβολής. Ούτε και τώρα θα το επιθυμούσαμε αν δεν είχαμε προκληθεί σε τέτοιο βαθμό χρονιάρες μέρες- Γέννηση του Χριστού μας - από τον δεσπότη Ιγνάτιο - τεχνίτη στα δαιμονικά τερτίπια - ο οποίος δημοσίευσε την δήθεν δικαστική μας κατατρόπωση - αγνοώντας ότι τον τελευταίο λόγο τον έχει ο Θεός - για να κλέψει την ειρήνη από τις καρδιές 34 οικογενειών και να του ασπαστούν την παπική «παντόφλα», ενώ γνωρίζει καλά ότι τα πάντα στήριξε στο ψέμα, στο χρήμα, και στην εξουσία, όπως θα διαπιστώσεις και εσύ διαβάζοντας. Γράψαμε τα παρακάτω και για το ότι τα τοπικά μέσα ενημέρωσης  - προπάντων ο Τύπος - για χρόνια αρνείται πεισματικά να γράψει έστω και μια λέξη για τις δεκάδες εκδηλώσεις που κάνουμε κάθε χρόνο. Ακόμα και την αιμοδοσία μας, που είναι κοινωνική προσφορά, απαξιώνει να δημοσιεύσει. Τελευταία μάλιστα αρνήθηκαν ακόμη τις απαντήσεις μας στον δεσπότη Ιγνάτιο. Αυτός είναι ο λόγος!
Θα επανέλθουμε αν χρειαστεί. Αυτά αποτελούν την αρχή.
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο  «ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ»
Ήταν 15 Μαΐου 2004 ημέρα γιορτής του πολιούχου μας Αγίου Αχιλλείου. Στο κάλεσμα του κόσμου να παρευρεθεί στην ειρηνική – όπως κάθε φορά – με πανώ διαμαρτυρία και προς τις αρχές του τόπου που για οκτώ (8) χρόνια μένουν απαθείς ως προς την παρανομία που έγινε στην τοπική μας Εκκλησία, η απάντηση υπήρξε άμεση και ολοπρόθυμη.
Η εφημερίδα μας είχε “ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ” προς όλους τους επίσημους φορείς της πολιτείας, και τους καλούσε να ενσκύψουν στο πρόβλημα πιέζοντας προς κάθε κατεύθυνση για την επίλυσή του προς το καλό της πόλης και της Εκκλησίας.
Πολυπληθής η παρουσία πιστών κάθε ηλικίας και φύλου διατράνωναν με πανώ και πλακάτ το πόθο τους για μια ελεύθερη και ζώσα εκκλησία.
Ενώ όλα κυλούσαν ομαλά, και η πομπή με τους Ιερείς, αγήματα, λάβαρα, δεσποτάδες περνούσαν μπροστά από τους συγκεντρωμένους-διαμαρτυρομένους, κάποιος μέσα από τους ακολουθώντας την πομπή άρχισε να ωρύεται – ήταν η μόνη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο – ότι γρήγορα όλους αυτούς θα τους τακτοποιήση!
Δεν άργησαν να έρθουν τα μαντάτα. Στις 23 Μαΐου 2004 (7 ημέρες αργότερα) ο Προϊστάμενος, – Πρόεδρος Εφετών Λάρισας – ήταν ο κύριος που ωρύονταν – με έγγραφο του προς την Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας και κοινοποίηση προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου (προς ενημέρωση) ζητούσε, ούτε λίγο ούτε πολύ, από την Αστυνομία «να ενεργήση τα δέοντα δια την τιμωρία των ενόχων και δια την εξάλειψη του απαράδεκτου αυτού φαινομένου εις το μέλλον». Το έγγραφο αυτό άμεσα κοινοποιείται σε: Υ.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ & Β΄ Α.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΑΤ. Π. ΛΑΡΙΣΑΣ – Α.Τ. ΥΠΑΙΘΡΟΥ, με την παρατήρηση, «Για πλήρη εφαρμογή των εντελλομένων και ειδικότερα της τελευταίας παραγράφου» (δηλαδή γρήγορα τακτοποιήστε τους).
Τέτοιο έγγραφο και μάλιστα από Πρόεδρο Εφετών δεν γνωρίζουμε εάν έχει σταλεί ποτέ σε μία από τις εκατοντάδες συγκεντρώσεις-διαμαρτυρίες που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο σε όλη την Ελλάδα και με γεγονότα σοβαρά που για μέρες ολόκληρες οι πληγείσες περιοχές προσπαθούν να συνέλθουν.
Ο κ. Πρόεδρος – αναρμοδίως – χαρακτήρισε τους αγωνιζόμενους, πριν πάσης διαδικασίας, ενόχους, εννοώντας «μαζέψτε τους ταραξίες ενόχους και φέρτε τους να τους περιποιηθώ».
Κύριε Πρόεδρε, δεν γνωρίζετε ότι, κανείς δεν δικαιούται να ενοχοποιήσει κάποιους, πολλώ μάλλον δικαστής ανώτατος, που είναι θεσμικά ταγμένος τελεσίδικα να κρίνει; Ο δικαστής δεν είναι κατήγορος. Είναι δίκαιος κριτής.
Με την απαράδεκτη και πρωτόγνωρη αυτή ενέργεια ο κ. Πρόεδρος προκάλεσε την αστυνομική παρέμβαση και την εις βάρος των αγωνιζόμενων άδικη δίωξη, παρακάμπτοντας τον κ. Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών και τον κ. Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας, βγάζοντας μάλιστα και τελεσίδικη κρίση!
Έτσι η Αστυνομία με το έγγραφο αυτό και με την πρώτη ευκαιρία που της δόθηκε στις 5 Αυγούστου σε συγκέντρωση εκατοντάδων ανθρώπων έξω από το επισκοπείο, παρούσης αστυνομικής δύναμης – όπως κάθε φορά – και χωρίς να έχει συμβεί τίποτα, παρά μόνο τα γνωστά συνθήματα, σχημάτισε δικογραφία με μάρτυρα έναν αστυνομικό – από 40-50 που ήταν η δύναμή τους – διότι, όπως φαίνεται οι άλλοι αρνήθηκαν να καταθέσουν όσα δεν έγιναν. Ο εν λόγω αστυνομικός κατέθεσε:
«Σήμερα (5-8-2004) διατάχθηκα από την Υπηρεσία μου να μεταβώ μαζί με άλλους συναδέλφους μου περί 18:45΄ στην οδό Ιωαννίνων στη Λάρισα, έξω από την Μητρόπολη Λάρισας για λήψη μέτρων τάξης γιατί εκεί είχαν συγκεντρωθεί τριάντα (30) περίπου άτομα με σκοπό να αποδοκιμάσουν τον Μητροπολίτη Λάρισας. Τα άτομα αυτά, όπως διαπίστωσα κατά την άφιξή μου στο σημείο, φώναζαν διάφορα υβριστικά συνθήματα σε βάρος του Μητροπολίτη, όπως: «ΑΝΑΞΙΟΣ» και «ΛΑΠΠΑ τα χέρια σου στάζουν αίμα». Τα άτομα αυτά επαναλάμβαναν όλα μαζί τις παραπάνω ύβρεις για αρκετή ώρα, τόσο κατά την παραμονή του Μητροπολίτη εντός της Μητρόπολης, όσο και κατά την αποχώρησή του. Μάλιστα κατά την έξοδό του κινήθηκαν απειλητικά εναντίον του Μητροπολίτη αλλά συγκρατήθηκαν από τους αστυνομικούς. Μεταξύ αυτών που αναγνώρισα είναι (αναφέρει 3 άτομα) – και καταλήγει –. Μετά την έξοδο του Μητροπολίτη και την απομάκρυνσή του από την Μητρόπολη, οι συγκεντρωμένοι αποχώρησαν» (φωτ. πίσω).
Παρακολουθώντας την εξέλιξη φθάσαμε στις 2 Σεπτεμβρίου 2004 όπου βρίσκουμε τον δεσπότη Ιγνάτιο με πέντε (5) ιερομονάχους να καταθέτουν στο Α΄ Αστυνομικό Τμήμα.
Η κατάθεση του δεσπότη Ιγνατίου έλεγε:


«Είμαι Μητροπολίτης Λάρισας και Τυρνάβου. Την 5-8-2004 και περί ώραν 18:30 περίπου, έξω από την Μητρόπολη Λάρισας, συγκεντρώθηκαν τριάντα (30) περίπου άτομα, τα οποία χωρίς καμιά πρόκληση με εξύβρισαν επανειλημμένα με τις φράσεις: «ΑΝΑΞΙΟΣ», «ΛΑΠΠΑ τα χέρια σου στάζουν αίμα», «Έξω οι κλέφτες από την Εκκλησία» κ.λ.π. Τις φράσεις αυτές επανέλαβαν, φωνάζοντας όλοι μαζί και προσέβαλαν την τιμή και αξιοπρέπειά μου. Εκεί συγκεντρώθηκαν και μετά από συνεννόησή τους, με σκοπό να με εξυβρίσουν. Συνέχισαν τα υβριστικά αυτά συνθήματα εις βάρος μου, τόσο κατά την παραμονή μου εντός της Μητρόπολης, όσο και κατά την έξοδό μου από αυτή, περί ώρα 19:15, που αναχώρησα προκειμένου να μεταβώ στην 1η Στρατιά για την τέλεση του Εσπερινού. Κατά την έξοδό μου μάλιστα κινήθηκαν απειλητικά, σε βάρος μου, με άγριες διαθέσεις αλλά συγκρατήθηκαν από αστυνομικούς και δεν κατόρθωσαν να με κτυπήσουν. Από τους συγκεντρωμένους αναγνώρισα (αναφέρει 14 άτομα) και συνεχίζει. Επιθυμώ την Ποινική τους δίωξη και τη νόμιμη τιμωρία τους» (φωτ.πίσω).
Ίδιες ακριβώς ήταν και οι υπόλοιπες καταθέσεις κατηγορίας των 5 ιερομονάχων, χωρίς πουθενά να αναφέρονται έκτροπα, πέτρες, ξυλοδαρμοί, τζάμια σπασμένα κ.α. καθώς και στο βιβλίο συμβάντων της αστυνομίας.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΒΙΝΤΕΟ



Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Λύσσαξαν αναρχοκομμουνιστές και οι ψευτοπροοδευτικοί με τα ιερά λείψανα της Αγίας Βαρβάρας-Γεμάτο λάσπη το ΣΥΡΙΖΑ- ΠΟΤΑΜΙ


  • Γεμάτο λάσπη το ΠΟΤΑΜΙ με θολοκουλτουριάρηδες προοδευτικούς επιχειρεί να αποδομήσει όσα πιστεύει η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων και ειρωνεύεται τα ιερά και τα όσια του λαού. Τον ενόχλησε η Αγία Βαρβάρα και όχι βέβαια η γιορτή της φούντας!!!!  
  • Από  desk agioritikovima
Λύσσαξαν οι ψευτοπροοδευτικοί με τα ιερά λείψανα της Αγίας Βαρβάρας-Γεμάτο λάσπη το ΠΟΤΑΜΙ
Γεμάτο λάσπη το ΠΟΤΑΜΙ με θολοκουλτουριάρηδες προοδευτικούς επιχειρεί να αποδομήσει όσα πιστεύει η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων και ειρωνεύεται τα ιερά και τα όσια του λαού. Τον ενόχλησε η Αγία Βαρβάρα και όχι βέβαια η γιορτή της φούντας!!!! Μετά λοιπόν τη χθεσινή αντιπαράθεση ΣΥΡΙΖΑ-Εκκλησίας για την μεταφορά των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας, την εμετικη΄τοποθέτηση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος Ν. Φίλη και την αποστομωτικη΄απάντηση του εκπροσώπου της Αρχιεπισκοπής Χάρη Κονιδάρη, από χθες το βράδυ έχουμε συνέχεια.
Οι νέοι αντίπαλοι στο "ρινγκ" είναι το ΠΟΤΑΜΙ και οι ΑΝΕΛ. Μετά τα σχόλια του Θεοδωράκη για τον Επιτάφιο, τις προκλήσεις του Δήμου για το Άγιο Φως, το ΠΟΤΑΜΙ με ξεκάθαρους ψηφοθηρικούς σκοπούς τα βάζει με τη θρησκεία για να δικαιολογήσει την παρασιτική πολιτικη΄ύπαρξή του στο πολιτκό γίγνεσθαι της χώρας. 

"Πάντα διάστροφον ἄνδρα παρῃτούμην...", αλλά με όλους τους Οικουμενιστές κοινωνώ και συλλειτουργώ!


«Οὐκ ἐκολλήθη μοι καρδία σκαμβή. Τὰ τοῦ διαβόλου βουλεύματα, ἅτε μηδὲν εὐθὲς ἔχοντα, σκαμβά τέ ἐστι καὶ διεστραμμένα, ἅπερ οὐδέποτε ἐν τῇ καρδίᾳ εἰσδέδεγμαι, φησίν· εἰδὼς δέ, ὅτι ὁ κολλώμενος δικαίῳ δίκαιος ἔσται, πάντα διάστροφον ἄνδρα παρῃτούμην συνάπτεσθαί μοι καὶ κολλᾶσθαί μοι. Τὸ γὰρ εὐθὺ τῷ στρεβλῷ συναφθῆναι οὐ δύναται ὡς ἀνάρμοστον. Ἐκκλίνοντος ἀπ' ἐμοῦ τοῦ πονηροῦ οὐκ ἐγίνωσκον. Ὁ τέλειος, καρδίαν σκαμβὴν οὐκ ἔχων, εἰς ἣν ἐνεργεῖν ὁ πονηρὸς δύναται, τοῦ Θεοῦ πεπλήρωται· ὥστε τὸν πονηρόν, μὴ ἔχοντα τόπον παρ' αὐτῷ, ἐκκλίνειν ἀπ' αὐτοῦ· ἐκκλίνοντος δέ, φησίν, οὐκ ἐγίνωσκον· τῷ μὴ αἴσθησιν παρουσίας αὐτοῦ ἐσχηκέναι· οὐ γὰρ ἐνθύμημα ἢ ἔργον τῶν αὐτοῦ ἔσχον παρ' ἐμοί. Νοήσεις δὲ ταῦτα καὶ περὶ ἀνθρώπου πονηροῦ, ὅτι οὐδ' ὅτε προσῆλθεν, οὐδ' ὅτε ἀνεχώρει αἴσθησιν ἐλάμβανον, οὕτως ἐν οὐδενὶ μέρει ἐποιούμην τοὺς λοιμούς, καὶ οὐδὲν εἰδέναι προσεποιούμην· οὐ γὰρ ἠξίουν εἶναι φίλον αὐτῶν. Ἆρα ὡς ὑπερήφανος; Οὐδαμῶς, φησίν· ἀλλ' εἰδώς, ὅτι Φθείρουσιν ἤθη χρηστὰ ὁμιλίαι κακαί, οὐ συνδιετιθέμην τοῖς πονηροῖς».
Eusebius Scr. Eccl. et Theol. ΕΥΣΕΒΙΟΥ ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΠΙΓΡΑΦΑΣ ΤΩΝ ΨΑΛΜΩΝ. ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΙΝΩΝ ΚΑΤ' ΕΠΙΤΟΜΗΝ.

Η κομμουνιστική φυλή (Στρατής Μυριβήλης)


Myrivilis
σχόλιο Α.Α : Χωρίς διάθεση αντιδικίας με κανέναν... Αλλά επειδή ο καιρός για τις αυταπάτες πέρασε... Κι έρχεται η ώρα του λογαριασμού για όλους μας... Κι όλα αυτά που λέει εδώ ο ποιητής ξαναζούν στην ουσία τους...
Όποιος διαφωνεί, να'ναι καλά και να κάνει το καλό όπως μπορεί εκείνος... Κι αυτός, βέβαια, δε χάνει τίποτα να προβληματιστεί λίγο πάνω στο δοκίμιο αυτό.



Κάθε φορά που μια μεγάλη χαρά, ή μια θλίψη έρχεται να συνταράξει ως τις εθνικές του ρίζες έναν λαό, τα άτομα που τον αποτελούν αισθάνονται τη βιολογική ανάγκη να συμπλησιαστούν και να συνειδητοποιήσουν όσο περισσότερο μπορούν την ομαδική τους αλληλεγγύη. Το ίδιο γίνεται όταν ένας μεγάλος κίνδυνος σταθεί πάνω από το εθνικό σύνολο.

Τότε, κάθε άτομο υπακούει σε μια μυστική, κεντρομόλο δύναμη, που το σπρώχνει να συσπειρωθεί γύρω στην κοινή, την παλιά και αγαπημένη εθνική εστία. Το αποτέλεσμα είναι θαυμαστό. Το απομονωμένο άτομο αισθάνεται τότε μέσα του τη δύναμη της ομογένειας του συνόλου, ο καθένας γίνεται η συνισταμένη όλων των συγκλινουσών θελήσεων. Μπορεί τώρα πια να δεχτεί κατάστηθα όλη τη χαρά και όλη τη θλίψη της ομάδας. Μπορεί ο καθένας να αντικρίσει τη φοβέρα του κινδύνου με όλη την τρομερή δύναμη των ενωμένων συνειδήσεων.

Ψηφίστηκε συγκεκαλυμμένα η κάρτα του πολίτη.

 σχόλιο Γρηγόριος Γ : Στο νόμο 4325/2015 στο άρθρο 10 ψηφίστηκε συγκεκαλυμμένα η κάρτα του πολίτη.
Όλοι είδαμε τους εργαζομένους της ΕΡΤ να κλαίνε που επαναπροσλήφθηκαν με αυτό το νόμο όμως κανείς δεν αντιλήφθηκε την παγίδα στο άρθρο 10.
Παραθέτω το κείμενο του άρθρου.

ΚΕΙΜΕΝΟ


Άρθρο 10
Ηλεκτρονική ταυτοποίηση
Στο τέλος της παρ. 1 του άρθρου 32 του Ν.3979/2011
(Α΄ 138) προστίθενται εδάφια ως ακολούθως:
«Κατά την εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής δια−
κυβέρνησης μπορεί να χρησιμοποιούνται διαπιστευτήρια
που έχουν εκδοθεί για την επιβεβαίωση της ταυτότη−
τας του χρήστη από άλλους φορείς του δημόσιου ή
ιδιωτικού τομέα και είναι διασυνδεμένα με ένα ή πε−
ρισσότερα αναγνωριστικά που σχετίζονται με βασικά
μητρώα, όπως ιδίως: α) το μητρώο ταυτοτήτων, β) το
μητρώο κοινωνικής ασφάλισης, γ) το φορολογικό μη−
τρώο, και δ) το δημοτολόγιο. Οι φορείς που παρέχουν
ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιβεβαίωσης της ταυτότητας
σε άλλους φορείς και συστήματα του δημόσιου τομέα
λειτουργούν, σύμφωνα με τον Κανονισμό 910/2014 της
23ης Ιουλίου 2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του

Πρωτοπρ. Διονύσιος Τάτσης, Τὸ φῶς τοῦ παραδείγματος



Τὸ φῶς τοῦ παραδείγματος
ΣΥΧΝΑ ἀκούγεται στούς ναούς ἡ προτροπή πρός τούς πιστούς νά δίνουν τό καλό παράδειγμα στούς ἄλλους καί ἰδιαίτερα στούς κοσμικούς, πού εἶναι μακριά ἀπό τό Θεό, προκειμένου νά ἐπιστρέψουν.
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι στίς μέρες μας προβάλλεται μέ σύγχρονο κι ἐντυπωσιακό τρόπο μόνο τό κακό παράδειγμα, ἐνῶ τό καλό συσκοτίζεται, γιατί οἱ βυθισμένοι στήν ἁμαρτία δέν τό ἀνέχονται. Αὐτό βέβαια δέν πρέπει νά μᾶς ἀποθαρρύνει, γιατί τό φῶς τοῦ καλοῦ παραδείγματος δέν σβήνει εὔκολα καί δέν ἔχει σχέση μέ τίς ἐφήμερες ἐντυπώσεις τοῦ κακοῦ παραδείγματος, πού γρήγορα χάνονται καί στή θέση τους ἔρχονται ἄλλες πού ἔχουν τήν ἴδια τύχη.

Το bullying της ρουφιανοκρατίας…

Είδαμε, μέχρι τώρα τον τρόπο, με τον οποίο αντιμετώπισαν την πολιορκία του bullying κάποια θύματά του. Ο Βαγγέλης, για παράδειγμα, με την αυτοχειρία και η Μαρία με την αυτοδικία. Και βέβαια το bullying των φαρισαίων έπαιξε τους ανάλογους υποκριτικούς του ρόλους. Τον ένα τον έστειλε στο νεκροταφείο και την άλλη υπόδικη στο ψυχιατρείο.
cf80ceb1cf80ceb1-cf87cf81ceb9cf83cf84cf8ccf86cebfcf81cebfcf82-cebccebfcf85cf84ceaccf86ceb7cf82Όμως μπαίνει ένα εύλογο ερώτημα: Τι θα γινόταν αν, όχι κάποιος κοινός θνητός, αλλά κάποιος κληρικός βρισκόταν πολιορκημένος από το bullying της ρουφιανοκρατίας; Γιατί, δυστυχώς, υπάρχουν κάποιες μητροπόλεις, όπου τον πρώτο λόγο στη διοίκησή τους τον έχουν, όπως φαίνεται, οι ρουφιάνοι. Και αλίμονο στον παπά, που θα πέσει στην αδυσώπητη δυσμένειά τους.Οπότε τους αρκεί να εφεύρουν την οποιαδήποτε συκοφαντία και να τη σερβίρουν καταλλήλως. Ο λόγος τους γίνεται νόμος, εξοντωτικός και αδυσώπητος. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν επικυρώνεται με την υπογραφή του Δεσπότη. Δεδομένου ότι, σύμφωνα με το δεσποτικό «δίκαιο» και η υπογραφή του Δεσπότη είναι νόμος. Πάνω, όχι μόνο απ’ τους νόμους της πολιτείας, αλλά και του Ευαγγελίου ακόμη.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: Ο παπα-Χριστόφορος Μουτάφης. Έντιμος και δραστήριος κληρικός. Με τη βοήθεια των ενοριτών του και προσφορές απ’ όλη την υφήλιο, έφερε σε πέρας σε σύντομο χρονικό διάστημα τον περικαλλή ναό της Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου. Γεγονός, που σκανδάλισε βαρύτατα τους αξιότιμους ρουφιάνους. Ιδιαίτερα μάλιστα επειδή ήταν ανυπόφορα αδέκαστος. Μέχρι σημείου, ώστε ακόμη και τα χρήματα, που κάποιοι εργολάβοι του πρόσφεραν-κατά τα ειωθότα- ως προμήθεια να τα διαθέτει για το έργο της ανοικοδόμησης του ναού. Γι’ αυτό και οι ρουφιάνοι, αποφάσισαν να τον εξοντώσουν. Με ποια κατηγορία; Με καμιά! Τους αρκούσε η υπογραφή του τότε Δεσπότη (του συχωρεμένου Θεόκλητου). Έκαμαν σε βάρος του ανακρίσεις. Για ώρες ολόκληρες.
Και ασφαλώς δεν προέκυψε καμιά ενοχή. Σε σημείο, ώστε να ντρέπονται να κοινοποιήσουν το ανακριτικό πόρισμα, εν ονόματι του οποίου, εντούτοις τον παρέπεμψαν στο επισκοπικό δικαστήριο. Στο μεταξύ, για να δημιουργήσουν ηθικό, σχετικά με το δολοφονικό τους σχέδιο, έρεισμα, κυκλοφόρησαν σε βάρος του συκοφαντικούς λιβέλους, που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο και αναγνώστηκαν στις εκκλησιές. Και, επειδή στο επισκοπικό δικαστήριο δεν τόλμησαν να τον δικάσουν, τον παρέπεμψαν στο Συνοδικό. Το οποίο, διαπιστώνοντας τον κυκεώνα της ασυναρτησίας, τους επέστρεψε τη δικογραφία και μάλιστα επέβαλε και πρόστιμο στη Μητρόπολη. Ενώ στο μεταξύ οι συκοφάντες κατήγοροί του καταδικάστηκαν στα ποινικά και διοικητικά δικαστήρια.

Για την Διαρκή Ι.Σύνοδο που "δικάζει" τὸν π. Ν. Μανώλη: Η Μητρόπολη Θεσ/νίκης τιμωρεί τον π. Νικόλαο και αγκαλιάζει το Ρόταρυ;

 

ΑΙΣΧΟΣ:

εκδήλωση των Ρόταρυ στο ξενοδοχείο της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, με την ευλογία του μητροπολίτη Άνθιμου;

Η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης παρέλαβε φιλανθρωπική βοήθεια από το Ρόταρυ;

Όπως υποσχεθήκαμε, μετά την ανάρτηση μας:

προχωράμε στην σημερινή μας αποκάλυψη :

Επισκεπτόμαστε την επίσημη ιστοσελίδα του Ρόταρυ. Διαβάζουμε την πρόσκληση :




"Ο Ροταριανός Όμιλος Θεσσαλονίκης Ανατόλια με τα Ροταράκτ του και ο Ροταριανός Όμιλος Δυτικής Θεσσαλονίκης, με την ευγενική υποστήριξη του Τάγματος των Ιπποτών του Ναού της Ιερουσαλήμ, και του 1ου Σοροπτιμιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης και άλλων οργανώσεων της Θεσσαλονίκης, σας καλούν στην εκδήλωση:
« Θεσσαλονίκη & φιλότιμο »
η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 12:00, στην αίθουσα συνεδρίων του Ξενοδοχείου ΔΙΑΚΟΝΙΑ, Νικολάου Πλαστήρα 65, Πυλαία, Θεσσαλονίκη, το οποίο αποτελεί πραγματικό στολίδι για την πόλη μας.
Στην εκδήλωση θα παραστεί και θα ευλογήσει ο Παναγιότατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, κος Άνθιμος και θα παραδοθούν σε διάφορα ιδρύματα της πόλης μας (ΦΑΡΟΣ του πατρός Αθηναγόρα, Σύλλογος Πολυτέκνων κ.α.), ρουχισμός, παπούτσια, παιχνίδια, κουβέρτες και είδη οικιακού εξοπλισμού.
Πρέπει να επισημάνουμε ότι η Μητέρα Εκκλησία ανοίγει για πολλοστή φορά την αγκαλιά της σε όλους και όλες μας, (...)"

Ο π. Νικόλαος Μανώλης ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ την ΚΛΗΣΗ του από την Δ.Ι.Σ. -Μια ανάλογη "κλήση" μετά από επιβολή αφορισμού σε λαϊκό ἀπό τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο


Ἀναρτοῦμε ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο Κατάνυξις α) «Σχολιασμὸ» γιὰ τὴν «κλήση» π. Νικολάου Μανώλη νὰ παρουσιαστεῖ ἐνώπιον τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου καὶ β) βίντεο στὸ ὁποῖο ὁ ἴδιος σχολιάζει αὐτὴν τὴν ἐνέργεια.
Ἑτοιμάζοντας τὴν ἀνάρτηση γιὰ τὴν κλήση τοῦ π. Νικολάου Μανώλη ἀπὸ Σύνοδο, ἦρθε στὴν μνήμη μου μιὰ παρόμοια …«κλήση».
Ἔγινε τὸ 2007 ἀπὸ τὴν Ἱ. Σύνοδο στὸν ὑπογράφοντα, προκειμένου νὰ συζητήσω μὲ μέλη της τὴν αὐθαίρετη τιμωρία τοῦ ἀφορισμοῦ ποὺ μοῦ εἶχε ἐπιβάλει ὁ μητροπολίτης Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος. Ὁ λόγος; Ἐπειδὴ ἀντιτάχθηκα σὲ ὅσα βλάσφημα εἶπε περὶ Παπικῶν, περὶ Filioque καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ κυρίως, γιατί ἀντιδράσαμε συλλογικὰ στὴν προσπάθειά του νὰ παραχωρήσει στὸ Αἴγιο Ὀρθόδοξο Ἱ. Ναὸ σὲ Παπικούς!
Εἶχα τότε δημοσιοποιήσει τὸ γεγονός, τὸ ἐπαναφέρω τώρα γιὰ νὰ πληροφορήσω τὸν π. Νικόλαο Μανώλη κάτι ποὺ πιστεύω διαισθάνεται: Τὴν τακτικὴ καὶ τὸ κλίμα ποὺ θὰ συναντήσει στὴν Σύνοδο, ἀφοῦ ἡ ἐξουσιαστικὴ νοοτροπία τοῦ Ἐπισκοπάτου δὲν εἶναι εὔκολο νὰ ἀλλάξει, ἀντίθετα, ὅσο ἐγκαθιδρύεται ὁ Οἰκουμενισμὸς θὰ ἐμφανίζεται τυραννικότερο καὶ θὰ προσπαθεῖ νὰ καταπνίξει καὶ νὰ συντρίψει κάθε φωνὴ ποὺ ἀγωνίζεται γιὰ τὴν ἀληθεία τῆς Πίστεώς μας.
Σημάτης Παναγιώτης

 

Σχολιασμός για την ευλογημένη ημέρα της 12ης Μαΐου 2015, που ο π. Νικόλαος Μανώλης Θα παρουσιαστεί ενώπιον της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΛΙΨΕΙΣ

Κυριακὴ τῆς Σαμαρείτιδος (Πράξ. 11,19-30)
Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

«Διασπαρέντες οἱ ἀπόστολοι ἀπὸ τῆς θλίψεως τῆς γενομένης ἐπὶ Στεφάνῳ…» (Πράξ. 11,19)
π. Αυγ. Χρ. Στρ. ιστ

ΟΛΟΙ, ἀγαπητοί μου, ζητοῦν ἕνα πρᾶγμα· τὴν εὐτυχία. Ἐν τούτοις ἡ εὐτυχία εἶνε πουλὶ ἄπιαστο. Τὸ κυνηγοῦν, μὰ δὲν πιάνεται.
 
Ἂς πᾶμε νὰ ρωτήσουμε κάθε ἄνθρωπο, εἶνε εὐτυχής; Μπαίνω σὲ μιὰ καλύβα κι ἀκούω· «Πεινῶ». Μπαίνω στὰ μεγάλα σπίτια μὲ τὶς ἀνέσεις, κι ἀκούω ἕναν ἄρρωστο νὰ λέῃ· «Πουλῶ τὸ παλάτι, δός μου τὴν ὑγειά μου. Προτιμῶ νὰ κατοικῶ σὲ τσαντίρι, παρὰ νὰ πάσχω ἀπ᾿ αὐτὴ τὴν ἀρρώστια». Φεύγω ἀπὸ ᾿κεῖ, συναντῶ στὸ δρόμο ἕναν καὶ μοῦ λέει· «Στενοχωριέμαι· σπίτι δὲν ἔφτειαξα, οἰκογένεια δὲν ἔχω, ὁλομόναχος εἶμαι, σύντροφο ζητάω, δυστυχὴς εἶμαι». Συναντῶ παρακάτω κάποιον ἄλλο ποὺ εἶνε παντρεμένος, καὶ τὸν ρωτῶ· Εἶσαι εὐτυχισμένος; Μοῦ λέει· «Κατηραμένη ἡ μέρα ποὺ παντρεύτηκα. Κόλασι ἔχω μέσα στὸ σπίτι…». Συναντῶ κάποιο ἀντρόγυνο ποὺ δὲν ἔχει παιδιὰ κι ἀναστενάζει. Συναντῶ ἕναν ἄλλο ποὺ ἔχει παιδιά, ἀλλὰ κλαίει, γιατὶ τὰ παιδιά του κάθε μέρα τὸν ποτίζουν φαρμάκι…