Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Της Ιεραρχίας υπνούσης ο άθεος Τσίπρας και Φίλης μετατρέπει τα Θρησκευτικά σε ένα πολυθρησκειακό μάθημα, το οποίο αναμειγνύει και πολτοποιεί, με εντελώς αντιεπιστημονικό, αντιπαιδαγωγικό και εξωθεολογικό τρόπο, τον ορθόδοξο Χριστιανισμό με τις χριστιανικές ομολογίες και τις θρησκείες.

 Χριστιανοί - θεολόγοι επαναπαυθείτε, οι εθνομηδενιστές συνεχίζουν την καταστροφή !

Πότε θα απολογηθούν οι δεσποτάδες μας στο λαό, γιατί τον Θεό μάλλον δεν τον φοβούνται.

Θρησκευτικά: Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών και οι «ιερές» ευθύνες
Πριν από 4 χρόνια, μετά από εξονυχιστική μελέτη των νέων Προγραμμάτων για τα Θρησκευτικά, είχαμε αποστείλει σχετικό Υπόμνημά μας (27 σελίδων) σε πολλούς αποδέκτες και πρωταρχικά στην Ιερά Σύνοδο Εκκλησίας της Ελλάδος, στο οποίο καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι το νέο αυτό πολυθρησκειακό Προγραμμα (ΠΣ) διακρίνεται για τα εξής χαρακτηριστικά:

1. Μετατρέπει τα Θρησκευτικά σε ένα πολυθρησκειακό μάθημα, το οποίο αναμειγνύει και πολτοποιεί, με εντελώς αντιεπιστημονικό, αντιπαιδαγωγικό και εξωθεολογικό τρόπο, τον ορθόδοξο Χριστιανισμό με τις χριστιανικές ομολογίες και τις θρησκείες.
2. Αποπροσανατολίζει τους ανήλικους ορθόδοξους μαθητές, διδάσκοντάς τους, ως ορθόδοξη διδασκαλία, ένα συνονθύλευμα θρησκευτικών και κοσμικών στοιχείων, με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται έτσι η πίστη τους.
3. Αντιμετωπίζει τον ορθόδοξο μαθητή ως ουδετερόθρησκο και όχι ως πιστό μέλος της Εκκλησίας, στοχεύοντας μεθοδευμένα στην καλλιέργεια μιας αποχριστιανοποιημένης κοσμικής μεταμοντέρνας πνευματικότητας, που αγγίζει τα όρια του προσηλυτισμού.
4. Με τις αντισυνταγματικές και παράνομες ρυθμίσεις του, δεν αναπτύσσει τη θρησκευτική συνείδηση, στο πλαίσιο της ορθόδοξης χριστιανικής πίστεως. Αντίθετα καλλιεργεί μια αλλόκοτη πολυθρησκευτικότητα και ένα ασύμβατο με την παιδική δεκτικότητα συγκρητισμό, που έχει ως αποτέλεσμα τη θρησκευτική σύγχυση, τον θρησκευτικό σχετικισμό και τον αγνωστικισμό.

Bίντεο που πρέπει να δούν όλοι οι 'Ελληνες

Ο «ψυχοπαθής» κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας





Ρωμανίδης Ιωάννης (Πρεσβύτερος(+).
Ποιος είναι ο ψυχοπαθής κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας; Ο κάθε άνθρωπος είναι ψυχοπαθής κατά την Πατερική έννοια. Δεν είναι ανάγκη να είναι κάποιος σχιζοφρενής για να είναι ψυχοπαθής. Ο ορισμός της ψυχοπάθειας από Πατερικής απόψεως είναι ότι ψυχοπάθεια υπάρχει στον άνθρωπο εκείνον που δεν λειτουργεί σωστά η νοερά ενέργεια μέσα του. Όταν δηλαδή ο νους του ανθρώπου είναι γεμάτος από λογισμούς, όχι μόνο κακούς λογισμούς, αλλά και καλούς λογισμούς.

Τί ἐστί ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

 Επιμέλεια Φώτιος Μιχαήλ

Μία θρησκεία μόνο εἶναι, ἡ Ὀρθόδοξος χριστιανική Θρησκεία. Καὶ τό πνεῦμα αὐτό τὸ ὀρθόδοξον εἶναι τὸ ἀληθές.Τὰ ἄλλα πνεύματα εἶναι πνεύματα πλάνης καὶ οἱ διδασκαλίες τους εἶναι μπερδεμένες.

Πρέπει νὰ δοῦμε ποὺ εἶναι ἡ ἀλήθεια.Καὶ ἡ ἀλήθεια εἶναι στὴν Ὀρθοδοξία. Ἐγώ τὴν ἔχω ζήσει καὶ τὴν ξέρω, μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ. Καὶ ἔχω ζήσει, μέσα σὲ ἁγίους ἀνθρώπους, ποὺ πέφτουν, στὸ πνεῦμα αὐτό τῆς ἀληθείας.Ὑπάρχουν πολλά φῶτα ποὺ βλέπει κανείς καὶ ἐντυπωσιάζεται. Μὰ ἕνα εἶναι τὸ Φῶς τὸ Ἀληθινό.Πρέπει νὰ τὰ σκεφτοῦμε αὐτά

                                                     ( Ἅγιος Πορφύριος)

 

.… ζητοῦμε τὴν ἕνωση τῶν ἀνθρώπων διὰ τῆς Παγκοσμιοποιήσεως, στὴν κοινωνικὴ ἕνωση, στὴν ἐμπορικὴ ἕνωση, στὴν πολιτισμικὴ ἕνωση καί, προπαντῶς, εἰς τὴν θρησκευτική ἕνωση, αὐτὸ ποὺ ἀκριβῶς λέμε Οἰκουμενισμός. Στὴ χοάνη αὐτὴ νὰ ρίξουμε ὅλες τὶς θρησκεῖες, νὰ βγάλουμε αὐτὸ ποὺ λέμε Οἰκουμενισμός. Θέτουμε, λοιπόν, «ἐκ ποδῶν» τὸν Θεόν, ποὺ σταμάτησε τὴν πυργοποιΐα, τότε, καὶ μᾶς ἔδωσε τὴν Πεντηκοστή. Τὸν διώχνουμε τὸν Θεό, δὲν τὸν χρειαζόμαστε τὸν Θεό. Αὐτὴ ἡ ἑνότητα εἶναι ἀκραιφνῶς, ἀκραιφνῶς δαιμονική.

     

( Ἀπὸ ὁμιλία π. Ἀθαν. Μυτιληναίου γιὰ τὴν Πεντηκοστή-

Νέος Πύργος Βαβέλ ὁ Οἰκουμενισμός)

 

«Οι θέλοντες ευσεβώς ζην… διωχθήσονται»


ΤΙ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ;
Νὰ εὐχαριστήσουμε τὸ Θεό, για τοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας

OYK AΡΝΗΣ. ΦΙΛΗ ΟΡΘ

Ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ π. Αὐγουστίνου στὸν Ἅγιο
Παντελεήμονα Φλωρίνης 25.1.1976

   Ὅπως τὸ χρυσάφι περνᾷ ἀπὸ τὸ καμίνι καὶ καθαρίζει, ἔτσι καὶ οἱ ἅγιοι πέρασαν ἀπὸ καμίνι. «Ὡς χρυσὸν ἐν χωνευτηρίῳ ἐδοκίμασεν» αὐτόν (Σ. Σολ. 3,6).
   Πρέπει νὰ εὐχαριστήσουμε τὸ Θεό, ποὺ μέσα στὴν Ἐκκλησία του τὶς δύσκολες στιγμὲς ἔστελνε τοὺς καταλλήλους ἀνθρώπους, ἄλλοτε μὲν τὸν Μέγα Βασίλειο, ἄλλοτε τὸν Μέγα Ἀθανάσιο, ἄλλοτε τὸν Μᾶρκο Εὐγενικό, ἄλλοτε τὸν Γρηγόριο τὸν Θεολόγο, ἄλλοτε τὸν Μέγα Ἀντώνιο. Σειρὰ ἀνδρῶν, οἱ ὁποῖοι κράτησαν ὑψηλὰ τὸ λάβαρο τῆς Ὀρθοδοξίας. Νὰ τὸν εὐχαριστήσουμε γιὰ τοὺς πατέρας.


Τί μᾶς διδάσκουν οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας;

Κ᾿ ἐσύ, εἶσαι χριστιανός; Θέλῃς νὰ κρατήσῃς τὴν πίστι σου, θὰ δοκιμασθῇς. Πές μου, τί σοῦ στοιχίζει ὁ χριστιανισμός; Νομίζεις ὅτι εἶσαι Χριστιανός, ἐπειδὴ ἀνάβεις ἕνα κερὶ καὶ κάνεις μιὰ μετάνοια καὶ χασμουριέσαι τὴν ὥρα ποὺ περνᾷ τὸ Εὐαγγέλιο καὶ τὰ Ἅγια τῶν ἁγίων; Γι᾿ αὐτὰ τὰ τυπικὰ ποὺ κάνεις θὰ σὲ πῶ Χριστιανό; Ἂν εἶσαι πιστός, θὰ διωχθῇς. Ἂν εἶσαι ὀρθόδοξος, φίλος τῆς ἀληθείας, ἄνθρωπος μὲ συνείδησι, θὰ ὑποφέρῃς. Διότι τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιο λέει· «Διὰ πολλῶν θλίψεων δεῖ ἡμᾶς εἰσελθεῖν εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ» (Πράξ. 14,22) καὶ «Οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν… διωχθήσονται» (Β΄ Τιμ. 3,12).

    Μακάρι λοιπὸν νὰ μᾶς ἀξιώσῃ ὁ Θεὸς νὰ διωχθοῦμε, ὅπως οἱ ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας. Καὶ ἐγώ, ὅταν κινδυνεύω -καὶ ἔχω πολλὲς περιπέτειες εἰς τὸν βίον μου, γι᾿ αὐτὸ ὁ βίος τῶν πατέρων μὲ συγκινεῖ βαθύτατα-, ὅταν βλέπω νὰ μένωνται οἱ ἐχθροί μου, δοξάζω τὸν Θεὸ καὶ λέγω· Αὐγουστῖνε, κάτι πράττεις στὸν κόσμο. Σὲ πολεμοῦν, ὅταν ἀγωνίζεσαι. Τοὺς νεκροὺς δὲν τοὺς πολεμοῦν.
 
   Ὄχι λοιπὸν νεκροί, ἀλλὰ ζωντανοὶ Χριστιανοί, πιστοὶ καὶ ἀφωσιωμένοι, παιδιὰ τοῦ Γρηγορίου, παιδιὰ τοῦ Βασιλείου, παιδιὰ τῶν μεγάλων πατέρων. Νὰ συνεχίσουμε τὴν πορεία μας, ὥστε ἡ γῆ αὐτὴ τῶν πατέρων μας νὰ εἶνε γῆ ἁγία, διὰ πρεσβειῶν τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου καὶ πάντων τῶν ἁγίων. Ἀμήν.


Ὁ Φλωρίνης, Πρεσπῶν & Ἑορδαίας Αὐγουστῖνος

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΒΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΤΟΠΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ





Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
=====

Οι αιρετικοί Μονοφυσίτες δηλώνουν ευκαίρως – ακαίρως, αυτό που διεκήρυτταν στη Γενεύη το 1970, καθώς και στη συνάντηση της Αδδίς Αμπέπα το 1971 ότι δεν πρόκειται να δεχθούν την Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο, ως βάση για την ένωση. Οι αιρετικοί Μονοφυσίτες έχουν αποκοπεί από την Εκκλησία. «Μένε εις την Εκκλησίαν και ου προδίδοσαι υπό της Εκκλησίας. Εάν δε φύγης από της Εκκλησίας, ουκ αιτία η Εκκλησία. Εάν μεν γαρ ης έσω, ο λύκος ουκ εισέρχεται˙ εάν δε εξέλθης έξω, θηριάλωτος γίνη», λέγει ο  Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. 
Είναι λάθος να πιστεύεται ότι με τις υπερβολικές αβρότητες και τις άτοπες αναφορές, θα καταφέρουν να επιστρέψουν στην Εκκλησία οι αιρετικοί Μονοφυσίτες. Το αντιμίσθιο θα είναι η θρασύτητα που εκπηγάζει από την αιρετική εμμονή.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Η επιχειρηματολογια του αγίου Γρηγορίου Νύσσης κατά των Οικουμενιστών!

  λες οἱ αἱρέσεις ἀκολουθοῦν παρόμοιες πρακτικὲς γιὰ νὰ παραπλανήσουν τοὺς πιστούς. Παρουσιάζουμε τὴν ἀκριβῆ μετάφραση ἑνὸς μικροῦ ἀποσπάσματος, ἀπὸ κείμενο τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Νύσσης ποὺ ἀναφέρεται στὴν αἵρεση τοῦ Εὐνομίου, διατηρώντας τὴν ἐπιχειρηματολογία τοῦ Ἁγίου καὶ τοποθετώντας στὴν θέση τῶν κακοδοξιῶν τοῦ Εὐνομίου, τὶς θέσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν.

Θὰ μποροῦσαν οἱ Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες νὰ ἀναγνωρίσουν τὸν Πάπα;

Φοβούνται τους -κατά Ζηζιούλα- Ορθόδοξους "ταλιμπάν"! Εξαιτίας τους, η Ένωση που υπολόγιζαν με χρόνια, θα χρειαστεί δεκαετίες.

Δν εναι ντελς διανόητο πλέον!



Γράφει ὁ  Mark Woods πό το Christiantoday.com

Βρίσκεται τὸ χιλιόχρονο ρῆγμα μεταξύ τς Καθολικῆς καὶ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πιὸ κοντὰ στὸ νὰ ἀποκατασταθεῖ; Ἔχοντας ὑπ’ ὄψιν τὸ ἱστορικό τς καχυποψίας, τῆς ἐχθρότητας, τῶν πολιτικῶν παιχνιδιῶν καὶ τῆς θεολογικῆς ἀδιαλλαξίας ποὺ σημάδεψαν τὴν ἕως τώρα πορεία, αὐτὸ φαίνεται ἀπίθανο. Ἔπειτα ὅμως ἀπὸ μιὰ σημαντικὴ συνάντηση μεταξὺ θεολόγων ἀπὸ τὶς δύο πλευρὲς ὑπάρχουν ἐνδείξεις ὅτι πνέει ἄνεμος ἀλλαγῆς.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος, Το εκκλησιολογικό και κανονικό ολίσθημα της Συνόδου του Κολυμπαρίου

    «Στὴν Σύνοδο του Κολυμπαρίου τὸ μόνο ποὺ ἐπετεύχθη ἦταν ὁ παροργισμὸς τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ»  (Ἀρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος)
 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
T
TO EKΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ
ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ
Ἱεροκήρυκος Ἱ. Μ. Πατρῶν Δρος Θεολογίας
Μετὰ τὴν ἀνακοίνωση τῶν ἀποφάσεων τῆς συγκληθείσης συνόδου τὸν Ἰούνιο τοῦ 2016 στὸ Κολυμπάρι τῆς Κρήτης θὰ ἤθελα νὰ τοποθετηθῶ ὡς Κανονολόγος στὰ τῆς παραγράφου (ποὺ εἶναι καὶ ἡ σημαντικώτερη), τῆς ἀναφερομένης στὶς σχέσεις τῆς ΜΙΑΣ, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μὲ τὶς ὑπόλοιπες αἱρετικὲς ὁμάδες, τὶς αὐτοαποκαλούμενες «ἐκκλησίες».
Δυστυχῶς, ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης καὶ ἡ πλειονότης τῶν Ἐπισκόπων τῶν ἀπαρτισάντων τὴν σύνοδο αὐτὴ ὁμολογοῦν ὅτι ὑπάρχουν καὶ ἄλλες «ἐκκλησίες», ἑτερόδοξες μέν, ἀλλὰ πάντως «χριστιανικὲς ἐκκλησίες».
Εἶναι δυνατὸν νὰ ἀποδεχώμεθα τὶς αἱρετικὲς ὁμάδες, τῶν Παπικῶν καὶ Προτεσταντῶν, ὡς «ἐκκλησίες»; Εἶναι δυνατὸν νὰ πρεσβεύουν «ἑτέρα δόξα» (δόξα=γνώμη, πίστη, Liddell-Scott, Μ. Λεξικόν, 1, 643), ἄλλη δηλαδὴ πίστη ἀπὸ ἐκείνην, τὴν ὁποία διακηρύσσει ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ ἡ Ἁγιοπατερική μας Παράδοση καὶ νὰ γίνωνται δεκτὲς ὡς «ἐκκλησίες»; Αὐτὸ εἶναι καθαρὸς συγκρητισμὸς καὶ ἐπάρατος οἰκουμενισμός.

Εσύ, παππού, πολέμησες στον Μακεδονικό Αγώνα;



Ο Αγώνας ο Μακεδονικός δεν τελείωσε στα 1908. Συνεχίστηκε και συνεχίζεται ακατάπαυστα μέχρι και σήμερα.

Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός

- Αυτήν την Κυριακή, καλό μου εγγονάκι, τιμούμε την επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα. Στις εκκλησιές μας θα γίνουν μνημόσυνα για τους Μακεδονομάχους και θα ψαλούν δοξολογίες. Τα σπίτια και τα δημόσια κτίρια θα σημαιοστολιστούν. Οι δάσκαλοι, στα σχολεία, θα μιλήσουν στα παιδιά για τις θυσίες και τα μαρτύρια των αγωνιστών και οι προτομές των μακεδονομάχων θα στολιστούν με δάφνινα στεφάνια.
- Και γιατί όλα αυτά, παππού; Τόσο σημαντική είναι αυτή η επέτειος;
- Είναι πολύ σημαντική, παιδί μου, αλλά δυστυχώς εμείς οι Έλληνες δεν της έχουμε δώσει την αξία και την λαμπρότητα που της πρέπει. Αρκεί να σου πω ότι η επέτειος αυτή τιμάται μονάχα εδώ, στα χώματα της Μακεδονίας μας, ενώ σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα δεν γίνεται ούτε η παραμικρή αναφορά. Κι ας έχουνε πει γνωστοί ιστορικοί και μεγάλοι πολιτικοί άνδρες ότι η επέτειος του Μακεδονικού Αγώνα είναι ισάξια με εκείνη της 25ης Μαρτίου.
- Εσύ, παππού, πολέμησες στον Μακεδονικό Αγώνα;
- Εγώ, άγγελέ μου, δεν πολέμησα. Πολέμησε, όμως, ο πατέρας μου, δηλαδή ο προπάππος σου. Ο Αγώνας τον είχε βρει παλληκαράκι είκοσι χρονών. Σαν να τον βλέπω, τώρα, να μας διηγείται γεγονότα και περιπέτειες από τα χρόνια εκείνα.

- Και τι σας έλεγε, παππού;
- Θυμάμαι, που μας μιλούσε για τον Παύλο Μελά, για τον καπετάν Άγρα και τον βάλτο των Γιαννιτσών, για τον δεσπότη της Καστοριάς,  τον Γερμανό Καραβαγγέλη, για τον καπετάν Ράμναλη και πιο πολύ θυμάμαι, που τα μάτια του ήτανε συνεχώς βουρκωμένα. Μας τραγουδούσε στο τέλος και ένα τραγούδι για τον θάνατο του Παύλου Μελά και μετά έπεφτε σε βαθείς συλλογισμούς.  

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

«ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ»


 «Ούτος (ο Χριστός) εμοί πύργος, ούτος εμοί πέτρα ακίνητος, τούτο εμοί βακτηρία απερίτρεπτος»(Ι. Χρυσόστομος)

ΒΟΛΟΣ 12/10/2016


«ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ»




Σεβαστέ Γέροντα π. Παΐσιε, καθηγούμενε της Ι. Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, ο Χριστός να σε ευλογεί.

Χαίροντες είμαστε κοινωνοί του διωγμού σας.

Όπως και οι αγιορείτες Πατέρες προς «τον Θεόν αναβλέψαντες και την οικουμενιστικήν αίρεσιν αναθεμάτισαν», δείχνετε στην πράξη ότι ισχύει των Ορθοδόξων η πίστις.

Ο Ι. Χρυσόστομος λίγο πριν την εξορία του, ως Χριστοκίνητος και Χριστοφρούρητος, τόνισε με απόλυτη κατηγορηματικότητα: «Ούτος (ο Χριστός) εμοί πύργος, ούτος εμοί πέτρα ακίνητος, τούτο εμοί βακτηρία απερίτρεπτος»(1).

Η αφοβία του, μόνο ως συνέπεια της αναζητήσεως του εσταυρωμένου και εγηγερμένου Χριστού μπορεί να νοηθεί.

Άφοβη και κινδυνεύουσα ήταν και η ηρωικότητα του π. Αυγουστίνου Καντιώτη.

Για τον π. Αυγουστίνο ίσχυε του Χρυσοστόμου: «Εκκλησία γαρ ου τοίχος και όροφος, αλλά πίστις και βίος»(2).

Σεβαστέ π. Παΐσιε, η Εκκλησιαστική σθεναρή στάση σας έδωσε ελπίδα στους Ορθοδόξους του Βόλου, που αγαπούν την Ορθοδοξία και «τιμούν τον Θεόν πλέον της συνηθείας»(3).

Ζούμε αναμφίβολα, σε μεγάλη εσχατολογική Εκκλησιαστική περιπέτεια, με κατακλυσμικά ανεβοκατεβάσματα σε κύματα οικουμενιστικά.

Έτσι βλέπουμε επισκόπους να προδίδουν, Γέροντες και Γερόντισσες να σιωπούν, αδελφότητες χριστιανικές με χλιαρή στάση και λαϊκούς να είναι προβληματισμένοι – μπερδεμένοι.

Ας μην ξεχνάμε όμως, ότι «όπως η σκηνή του μαρτυρίου, έτσι και το θυσιαστήριο των Ορθοδόξων είχε περιπλάνηση για 40 χρόνια από την Κωνσταντινούπολη, από τότε που επικράτησαν οι Αρειανοί(4).

Δεχθείτε, σεβαστέ π. Παΐσιε, την μικρή αυτή επιστολή ως προσευχητικό οβολό στον αγώνα σας.

Σπουδαία ανάλυση, για την αποστασία την πνευματική, είχε ο π. Αυγουστίνος στην ερμηνεία του 40 ψαλμού, με τίτλο επικεφαλίδα: «Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ».

Βρίσκεται στο βιβλίο του : «ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ» (31-40).

Ταπεινά, απευθυνόμαστε και στον Σεβασμιώτατο π. Θεόκλητο, να θυμηθεί προσευχητικά τον π. Αυγουστίνο. Τι θα απαντούσε ο π. Αυγουστίνος;

Σίγουρα θα έλεγε: «Τεκνία, φυλάσσοιτέ μοι την παρακαταθήκην· μέμνησθέ μου των λιθασμών»(5).

Ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος σύγχρονος και συναγωνιστής του π. Αυγουστίνου, είχε δηλώσει με γενναιότητα λίγο πριν την διακοπή του μνημοσύνου του αιρετικού Πατριάρχη Αθηναγόρα (1970): «Ο κύβος ερρίφθη. Μεθ’ ημών ο Θεός!»

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ

Υπεύθυνος επικοινωνίας Ορθόδοξης Αντι-οικουμενιστικής κινήσεως Βόλου


1.     Ελληνική Πατρολογία Migne 52,430

2.     Ελληνική Πατρολογία Migne 52,390

3.     Ε.Π.Ε., τόμος 2, ομιλία ΜΒ΄ (Γρηγ. Θεολόγος)

4.     Ε.Π.Ε., τόμος 2, ομιλία ΜΒ΄ (Γρηγ. Θεολόγος)

5.     Ε.Π.Ε., τόμος 2, ομιλία ΜΒ΄ (Γρηγ. Θεολόγος)

Οι Ποιμένες της "νεάς εκκλησίας" συνεχώς ενδίδουν, ο λαός παθητικά ακολουθεί, έτσι, είτε με Ν.Δ., είτε με Πασόκ, είτε με Σύριζα, η Εκκλησία υποβαθμίζεται και η Πανθρησκεία συνεχώς κερδίζει έδαφος!



Τα θεμέλια μπήκαν, σε λίγο θα έχουμε 
«ουδετεροπολιτικό» κράτος με 
θρήσκευμα «ουδετεροθρησκευτικό»!

Πηγή

“Σύντροφοι, η Τουρκία πλέον δεν μπορεί να παραμείνει ως έχει. Το στάτους κβο με κάποιον τρόπο θα αλλάξει. Ή θα κινηθούμε με άλματα προς τα μπροστά και θα κερδίσουμε, ή θα καταδικαστούμε να χάσουμε εδάφη. Εγώ είμαι αποφασισμένος να κάνω άλματα προς τα εμπρός”».


Είμαι σίγουρος ότι και τον Ερντογάν να τον έφερνα εδώ στην Αθήνα χειροπόδαρα και να τον έβαζα να ομολογήσει τα επιθετικά του σχέδια, πάλι δεν θα πίστευαν οι περισσότεροι, γιατί είναι ψυχολογικά πολύ δύσκολο να πιστέψεις ότι τόσα χρόνια έκανες λάθος και είναι δύσκολο να δεχτείς να έλθεις αντιμέτωπος με μια τέτοια πραγματικότητα που θέτει σε κίνδυνο την ύπαρξη των νησιών του Αιγαίου, άρα την ύπαρξη ολόκληρης της χώρας.


 (Φωτ.: EPA / How Hwee Young)

Ερντογάν προς υπουργικό συμβούλιο: Ή θα χάσουμε εδάφη ή θα κερδίσουμε

Σάββας Καλεντερίδης 13-10-2016

Σ’ αυτήν τη χώρα πολλές φορές πρέπει να προσπαθείς να πείσεις για το αυτονόητο. 
Και επειδή –εκτός από τους αδαείς, που όταν δεν ξέρουν ή δεν μπορούν να διαχειριστούν την τουρκική επιθετικότητα μιλούν για εξαγωγή εσωτερικών προβλημάτων της Τουρκίας μέσω μιας ελληνοτουρκικής κρίσης– τη φορά αυτή έχει προστεθεί στο καραβάνι των αδαών δυστυχώς μεγάλο μέρος αξιόλογων αναλυτών της Ελλάδας, θα αναγκαστούμε να παραθέσουμε αυτούσια κείμενα δυο έγκριτων Τούρκων αρθρογράφων για το θέμα.
Αν και είμαι σίγουρος ότι και τον Ερντογάν να τον έφερνα εδώ στην Αθήνα χειροπόδαρα και να τον έβαζα να ομολογήσει τα επιθετικά του σχέδια, πάλι δεν θα πίστευαν οι περισσότεροι, γιατί είναι ψυχολογικά πολύ δύσκολο να πιστέψεις ότι τόσα χρόνια έκανες λάθος και είναι δύσκολο να δεχτείς να έλθεις αντιμέτωπος με μια τέτοια πραγματικότητα που θέτει σε κίνδυνο την ύπαρξη των νησιών του Αιγαίου, άρα την ύπαρξη ολόκληρης της χώρας.
Μεταφράζω λοιπόν κατά λέξη απόσπασμα από το άρθρο του Μεχμέτ Ατζέτ, που δημοσιεύθηκε στις 10 Οκτωβρίου στην εφημερίδα «Yeni Şafak», με τίτλο «Ο νέος στόχος που έδειξε ο Ερντογάν στην κυβέρνηση».
«Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Ερντογάν, κάνοντας τα εγκαίνια λειτουργίας της νέας περιόδου της κυβέρνησης, στο μέγαρο του Μπέστεπε, και μιλώντας στο υπουργικό συμβούλιο, απευθυνόμενος προς τα μέλη της κυβέρνησης που κάθονταν στις δυο πλευρές του τραπεζιού, είπε τα εξήςΣύντροφοι, η Τουρκία πλέον δεν μπορεί να παραμείνει ως έχει. Το στάτους κβο με κάποιον τρόπο θα αλλάξει. Ή θα κινηθούμε με άλματα προς τα μπροστά και θα κερδίσουμε, ή θα καταδικαστούμε να χάσουμε εδάφη. Εγώ είμαι αποφασισμένος να κάνω άλματα προς τα εμπρός”».

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑΧΟΥΣ Ή ΛΑΪΚΟΥΣ, ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ, ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟ Ή ΣΥΝΟΔΟ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ;




Του ΚΥΡΙΆΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ

καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Α.Π.Θ., Δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, Θεολόγου



Απάντηση αρνητική στο ανωτέρω ερώτημα. Για τους κατωτέρω λόγους:

Α΄ ΜΕΡΟΣ: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ 15ΟΥ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

1 - Η διακοπή μνημοσύνου κληρικών ή διακοπή κοινωνίας μοναχών ή λαϊκών, εξαιτίας διατυπώσεως κατηγορίας από τον εκκλησιαστικό υφιστάμενο εκκλησιαστικών ποινικών αδικημάτων, πλην εκείνου της αιρέσεως, κατά του εκκλησιαστικού προϊσταμένου, πριν την αμετάκλητη συνοδική καταδίκη του τελευταίου, στοιχειοθετεί το εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα του σχίσματος, δυνάμει των Κανόνων 13ου, 14ου και 15ου, εδάφια 1-3 ΑΒ Συν. Αντιθέτως, η ίδια διακοπή εξαιτίας δημόσιας και ανοικτής διακήρυξης αιρέσεως στην εκκλησία, καταδικασμένης από την Αγία Γραφή, τις Αγίες Συνόδους ή τους Αγίους Πατέρες, και πριν τη συνοδική καταδίκη του εκκλησιαστικού προϊστάμενου, δεν στοιχειοθετεί το εν λόγω αδίκημα του σχίσματος, δυνάμει του Καν. 15 εδάφιο (εφεξής εδ.) 3 ΑΒ Συν.  

1.Α. – Υποχρέωση διατηρήσεως εκκλησιαστικής κοινωνίας των κληρικών με τον φορέα της οικείας εκκλησιαστικής αρχής, πλην της περιπτώσεως της δημόσιας και ανοικτής διακήρυξης αιρέσεως στην εκκλησία από τον τελευταίο
Οι κληρικοί (επίσκοποι, πρεσβύτεροι και διάκονοι), όταν ιερουργούν σύμφωνα με τα λειτουργικά βιβλία, έχουν την υποχρέωση να αναφέρουν το όνομα της οικείας προϊσταμένης αρχής (οι πρεσβύτεροι και οι διάκονοι του επισκόπου τους, οι επίσκοποι του μητροπολίτη τους, αν λειτουργεί το μητροπολιτικό σύστημα διοίκησης, και οι μητροπολίτες ή επίσκοποι του προκαθημένου ή πρώτου τους, πατριάρχη ή αρχιεπισκόπου), υπό τις εξής προϋποθέσεις: εφόσον η οικεία προϊσταμένη αρχή 1) δεν είναι ασεβής (δηλ. ορθοτομεί τον Λόγο της Αληθείας) [31ος Αποστ. Καν. και 15ος Καν. ΑΒ Συν.], ή 2) δεν είναι άδικη (δηλ. δεν παραβιάζει την κανονική τάξη της Εκκλησίας) [31ος Αποστ. Καν.]. Με τη μνημόνευση της οικείας προϊσταμένης αρχής εκφράζεται η ιεραρχική ενότητα της Εκκλησίας, η οποία ορίζεται στο 9ο άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως («εις Μίαν… και Αποστολικήν Εκκλησίαν»). Η μνημόνευση, επειδή γίνεται στις ιερουργίες, είναι η σημαντικότερη εκδήλωση της εκκλησιαστικής κοινωνίας των κληρικών με την οικεία προϊσταμένη αρχή. Άλλες εκδηλώσεις της εν λόγω εκκλησιαστικής κοινωνίας τους είναι ενδεικτικά α) η εν Κυρίω υπακοή τους σε αυτήν την αρχή, αν αυτή ορθοτομεί τον Λόγο της Αληθείας, και β) τα συλλείτουργα και οι συμπροσευχές τους με τον φορέα της ίδιας αρχής.

κ. Ιερώνυμε γιατί μας εμπαίζετε και αφήνετε τον Φίλη και τον Τσίπρα να ταπεινώνει την Εκκλησία και την Παιδεία μας;;;

Ξυπνάτε Χριστιανοί!

Φταίνε μόνο αυτοί που "δουλεύουν" ή κι αυτοί που "δουλεύονται";

Ο Φίλης δούλεψε Τσίπρα, Καμμένο και Ιερώνυμο ή ΟΛΟΙ μαζί δούλεψαν έναν ολόκληρο λαό; Έγγραφα φωτιά!!!

Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

   Μετά την ιστορία που αναδείξαμε και εμείς από το πρωί με τους καθηγητές από την Πιερία που τα στύλωσαν, αλλά και διάφορες ακόμα συλλογικότητες εκπαιδευτικών (φυσικά όχι από τις αριστεροκρατούμενες ΕΛΜΕ που πλέον κανείς δεν τους δίνει σημασία) και με τη βοήθεια φίλων εκπαιδευτικών αναγνωστών, είπαμε να κάνουμε μια έρευνα.
  Στο ξεκίνημα της έρευνας μας πέσαμε πάνω σε λαυράκι.
 Πριν προχωρήσω στο θέμα να θυμίσω την επεισοδιακή συνάντηση όπου ο Καμμένος διέρρευσε ότι απείλησε να ρίξει την κυβέρνηση αν το ζητήσει ο Ιερώνυμος. Κάπου εκεί εμείς όλοι οι Γονείς Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι, επαναπαυθήκαμε στις αντιδράσεις του Αρχιεπικόπου και της διοίκησης της εκκλησίας. ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ!
   Σήμερα λοιπόν  ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΙΛΗ για το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία, αλλά με αυστηρές οδηγίες απειλούνται οι εκπαιδευτικοί – θεολόγοι και οι δάσκαλοι των δημοτικών ότι αν δεν τις εφαρμόσουν θα υποστούν διοικητικές κυρώσεις, δηλ θα τιμωρηθούν με πρόστιμα και ίσως και… απολύσεις (;)
 Υπενθυμίζω ότι η συνάντηση μεταξύ Τσίπρα, Καμμένου, Ιερώνυμου και Φίλη, όπου συναποφασίσθηκε να μην γίνουν (σ.σ.: ἔτσι ἄφησαν νὰ φανεῖ μὲ τὶς ἀντικρουόμενες δηλώσεις!) οι αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών, που ορίσθηκαν με την υπ΄ αριθμ. 159005/Δ2 από 27/9/16 απόφαση του Υπουργού, έγινε ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5/10/2016. 
  Μία μέρα μετά 6/10/2016 ο Υπουργός Παιδείας στέλνει την
εγκύκλιο 165600/Δ1, όπου συνεχίζει το ποίημα του (αντίθετα απ΄ ότι συμφωνήθηκε) (σ.σ.: ἔτσι ἄφησαν νὰ φανεῖ μὲ τὶς ἀντικρουόμενες δηλώσεις!) εφαρμόζοντας τις αποφάσεις της 27ης Σεπτεμβρίου (για τις οποίες ξεσηκώθηκε το Πανελλήνιο) και μάλιστα στέλνει δασκάλους και εκπαιδευτικούς σε «ειδικά σεμινάρια» για τον «νέο τρόπο εκμάθησης των θρησκευτικών»…
Και αυτός ήταν ο λόγος που αντέδρασαν σήμερα οι εκπαιδευτικοί.
   Υπόψη ότι η εν λόγω απόφαση αν και έχει υπογραφεί από 6/10/16 αναρτήθηκε 4 μέρες μετά τη Δευτέρα 10/10/16 λίγο πριν τα μεσάνυχτα!!!

  Και μετά απ΄ όλα αυτά ΡΩΤΑΩ: Ο Φίλης δούλεψε Τσίπρα, Καμμένο και Ιερώνυμο ή ΟΛΟΙ μαζί δούλεψαν έναν ολόκληρο λαό; 


Όλα αυτά όχι με λόγια του αέρα αλλά με αποδείξεις :

Αποτελεί η σιωπή και η απραξία των ποιμένων πνευματικό έγκλημα και γι’ αυτό αιτία διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας;


   Παράδειγμα πρῶτο (βλέπε καὶ ποινικὸ κώδικα, 232, παρ. 2): Παρασιώπηση ἐγκλήματος χαρακτηρίζεται ἡ παράλειψη ἔγκαιρης ἀναγγελίας στὴν ἁρμόδια Ἀρχή (ἢ πλησιέστερη Ἀρχή) σχεδιαζομένου ἢ πραγματοποιουμένου κακουργήματος. Στὴ νομικὴ ἐπιστήμη θεωρεῖται ὡς ἰδιώνυμο πλημμέλημα γνήσιας παράλειψης ποὺ τιμωρεῖται μὲ φυλάκιση μέχρι τριῶν ἐτῶν. Ἡ δὲ παρασιώπηση θεωρεῖται ἔγκλημα κατὰ τῆς ἀπονομῆς τῆς δικαιοσύνης.
Παράδειγμα δεύτερο: Φιλικό μας ἢ συγγενικό μας πρόσωπο σιωπᾶ ἢ ἀνέχεται βαριὲς ὕβρεις ἢ ἀπαράδεκτες ἀναφορὲς στὸ προσωπό μας εἴτε ἀπὸ φόβο εἴτε ἐπειδὴ δὲν τὸ νοιάζει. Θὰ συνεχίσουμε νὰ ἔχουμε ἐπαφὴ μὲ τέτοιους "φίλους" ἢ "συγγενεῖς" ἢ θὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ κοντά τους, μέχρι νὰ καταλάβουν τὸ λάθος τους;

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

ΕΠΕΙΓΟΝ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ προς τον διωκόμενο από τον επίσκοπο Φλωρίνης Αρχιμ/τη π. Παΐσιο Παπαδόπουλο.

Καλούμε όλους τους Ορθοδόξους, να δηλώσουν την συμπαράσταση τους προς τον π.Παΐσιο, ο οποίος είχε την γενναιότητα και το σθένος να εξηγήσει και να ανακοινώσει δημοσίως, την διακοπή μνημόνευσης του Μητρ.Φλωρίνης κ.Θεόκλητου λόγω της διατήρησης της Εκκλησιαστικής κοινωνίας του εν λόγω μητροπολίτου με τον παναιρετικό πατριάρχη κ.Βαρθολομαίο.


Ο κ.Θεόκλητος αν και όφειλε να επαινέσει και να τιμήσει επ΄εκκλησίας το φρόνημα του πνευματικού του παιδιού, που μένει σταθερό στην θεωρητική και βιωματική διδασκαλία των Αγίων Πατέρων και των Αγίων Συνόδων, το διώκει προτιμώντας να εξυπηρετήσει τις φιλίες του με τους ετερόδοξους ψευδοποιμένες του αιώνος τούτου, που παραχαράζουν και νοθεύουν την Ορθόδοξη Πίστη οδηγώντας στην απώλεια τον λαό.

Ομάδα πιστών της Ι.Μ.Φλωρίνης

(Παρακαλούμε στείλτε email μέχρι το Σάββατο 15/9/2016 με το ονοματεπώνυμο σας, πόλη και τηλέφωνο στο: kapsala@yahoo.com)


Σχόλιο:
Εννοείται ότι στηρίζουμε μία ακόμη αγωνιστική πρωτοβουλία πιστών.
Οι πιστοί αγωνιούν για όσα συμβαίνουν στην εκκλησία τους και ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ.
Συμμετέχουμε όλοι στέλνοντας εμαιλ στο kapsala@yahoo.com
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

 σχόλιο:

Πάντα τους εναντιούμενους στην αίρεση εδίωκον οι αιρετικοί.
Σήμερα τους διώκουν οι "Ορθόδοξοι"!!!
Πόσο λοιπόν Ορθόδοξοι είναι;

τίτλος της αναδημοσίευσης στο http://apotixisis.blogspot.gr/2016/10/blog-post_11.html

Περί της διακοπής του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων

του Αγωνιστού ιατρού Λυκούργου Νάνη


Η διακοπή του μνημοσύνου των διακηρυσσόντων, γυμνή τη κεφαλή, αιρετικές διδαχές επισκόπων εδράζεται στους Θείους και Ιερούς κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας καθώς και στην εκκλησιαστική Ιστορία και τη μακραίωνα εκκλησιαστική παράδοση και πράξη ως τυγχάνει παγκοίνως γνωστό. Κάτι τέτοιο, άλλωστε, έχει αποδεχθεί και η Ιερά Κοινότης του παλλαδίου της Ορθοδοξίας Αγίου Όρους αποφηναμένης σχετικώς ότι " “Επαφίεται εις την συνείδησιν εκάστης Μονής, η διαμνημόνευσις του ονόματος του Οικουμενικού Πατριάρχου”. (ΝΒʹ Συνεδρία εκτάκτου Διπλής Ιεράς Συνάξεως, 13 Νοεμβρίου 1971).

Μονάχα οι ποικίλης προελεύσεως κακοπροαίρετοι εκκλησιαστικοί παράγοντες και τινες συνοδοιπορούντες θεράποντες της ακαδημαικής "θεολογίας" καθώς και ένιοι δούλοι της σκοπιμότητος, φιλοπατριαρχικής, ως επί το πλείστον κοπής και προελεύσεως, πειρώνται,ανεπιτυχώς βεβαίως, να διισχυρισθούν το αντίθετο ελεγχόμενοι, τοιουτοτρόπως, ως στερούμενοι ΠΑΝΤΕΛΩΣ σοβαρότητος και στοιχειώδους ιστορικής γνώσεως.

Περισσότερο όμοιοι με τον Ιούδα είναι οι Οικουμενιστές!

Αν ζούσαν ο Αυγουστίνος Καντιώτης  και ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος θα τολμούσες κ. Θεόκλητε Φλωρίνης να προβείς σε τοιαύτες ενέργειες προδοσίας και ντροπής;;;

προδοσιαΜικρό απόσπασμα από «Το Ευαγγέλιο του Ιωάννου» τόμος Γ΄. Νικολάου Σωτηρόπουλου, για αυτούς που μοιάζουν περισσότερο με τον Ιούδα 

Στίχοι 11-12: 11 καὶ οὐκέτι εἰμὶ ἐν τῷ κόσμῳ, καὶ αὐτοὶ ἐν τῷ κόσμῳ εἰσί, καὶ ἐγὼ πρὸς σὲ ἔρχομαι. Πάτερ ἅγιε, τήρησον αὐτοὺς ἐν τῷ ὀνόματί σου οὓς δέδωκάς μοι, ἵνα ὦσιν ἓν καθὼς ἡμεῖς. 12 ὅτε ἤμην μετ’ αὐτῶν ἐν τῷ κόσμῳ, ἐγὼ ἐτήρουν αὐτοὺς ἐν τῷ ὀνόματί σου οὓς δέδωκάς μοι ἐφύλαξα, καὶ οὐδεὶς ἐξ αὐτῶν ἀπώλετο εἰ μὴ ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, ἵνα ἡ γραφὴ πληρωθῇ.
Μεταφράζουμε: «Και δεν είμαι πλέον στον κόσμο, ενώ αυτοί είνε στον κόσμο, εγώ δε έρχομαι σ’ εσένα. Πάτερ δυνατέ, φύλαξέ τους με τη δύναμί σου, την οποίαν έδωσες σ’ εμένα, για να είνε ένα, όπως εμείς. Όταν ήμουν μαζί τους στον κόσμο, εγώ τους φύλασσα με τη δύναμί σου. Όσους μου έδωσες φύλαξα, και κανείς απ’ αυτούς δεν απωλέσθηκε, παρά ο άνθρωπος της απωλείας, και έτσι εκπληρώθηκε η Γραφή».


   Με τον Ιούδα ομοιάζουν οι φιλάργυροι. Αλλά περισσότερο με τον Ιούδα ομοιάζουν οι προδότες της Πίστεως του Χριστού, οι Οικουμενισταί. Και δεν είναι υπερβολή να ειπούμε, ότι οι Οικουμενισταί, ισοπεδωταί όλων των δογμάτων και όλων των Θρησκειών, συμπορευόμενοι με τους Νεοεποχίτες, είναι και αυτοί «υιοί της απωλείας», και δουλεύουν για τον ερχόμενο Αντίχριστο, τον κατ’ εξοχήν «υιόν της απωλείας» (Β΄ Θεσ. β΄ 3). Ο δε Αντίχριστος είναι ο τέταρτος σταθμός της πτώσεως του ανθρώπου.


Πηγή: https://niksothropoulos.wordpress.com/2013/05/03/a-259/

Η ΛΕΞΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ-ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ !!! ΟΠΩΣ "ΠΑΣ ΜΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ"

'Ετσι γίνεται ο λαθροεπικοισμός της Ελλάδος

re-ellina-ratsisti

Α ρε Έλληνα… Ρατσιστή !
της Καίτης Σωτηρίου
Να τί σημαίνει ρατσισμός:
1)Ρατσισμός είναι να είσαι στη σειρά του ΟΑΕΔ και να περιμένεις 360 ευρώ την ώρα που ο μπροστινός σου Πακιστανός θα πάρει 580.
2)Ρατσισμός είναι να πληρώνεις στα νοσοκομεία για εισαγωγή και εξέτασεις, μιας και διελυσαν τη δημόσια υγεια ενώ ο λαθρεποικος νοσηλεύεται δωρεάν.
3)Ρατσισμός είναι να βάζει ο μεταναστης το παιδί του δωρεάν σε παιδικό σταθμό και το δικό σου να μην το δέχονται.
4)Ρατσισμός είναι να βγάζει ο άλλος 50 ή και παραπανω ευρώ ημερησίως κάνοντας λαθρεμπόριο κι εμένα να μου κρατάει το 43% από το 20άρικο.
5)Ρατσισμός είναι να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν οι Έλληνες στους δρόμους μετά τις 11:00 το βράδυ.
6)Ρατσισμός είναι να έχουν γεμίσει τα σπίτια τους οι Έλληνες με κάγκελα & σιδεριές λες κι είναι σε φυλακές υψιστης ασφαλείας.
7)Ρατσισμός είναι να σε βιαζουν ή να σε δολοφονούν οι λαθρομετανάστες για 10 ευρώ.
8)Ρατσισμός είναι σε μια μικρή χώρα να έχει 2.500.000 άνεργους, 600.000 παιδιά που φύγανε στην ξενιτια και 4.000.000 λαθροεποίκους.
9)Ρατσισμός είναι ο ελεύθερος επαγγελματίας να πληρώνει 12 μήνες ΤΕΒΕ για να έχει βιβλιάριο υγείας και ο λαθροέποικος με 2 μήνες ένσημα να έχει βιβλιάριο υγείας για όλη του την οικογένεια και τους υπόλοιπους 10 μήνες να δουλεύει μαύρα κλέβοντας την εφορία.
10)Ρατσισμός είναι να πληρώνει ο Έλληνας μαγαζάτορας ενοίκιο, φως, νερό, τηλέφωνο, κοινόχρηστα, ΦΠΑ, φόρους, ΤΕΒΕ και ο λαθρομετανάστης με την κουρελού έξω από το μαγαζί του, τίποτα!

11)Ρατσισμός είναι να κάνεις συγκέντρωση για τον πεθαμένο πακιστανό λόγω ιδεολογίας την ώρα που οι συμπολίτες σου αυτοκτονούν.

12)Ρατσισμός είναι να μην πρέπει να διαμαρτύρεσαι για την ανεξέλεγκτη εισβολή χιλιάδων λαθρομεταναστών καθημερινά στη χώρα σου, οι οποίοι νομιμοποιούνται, τους παρέχεται στέγη και τροφή, σου παίρνουν τις δουλειές την ώρα που εσύ είσαι πεινασμένος, άνεργος στο δρόμο χωρίς καμία βοήθεια από πουθενά.

13)Ρατσισμός είναι να αποκαλείς τον άλλο ρατσιστή και φασίστα επειδή δεν μπόρεσες ποτέ να βρεις μια λέξη που να περιγράφει την αγάπη για τη πατρίδα σου που ποτέ δεν ένιωσες εσύ…

14)Ρατσισμός είναι από τους 153.000 δικαιούχους επιδόματος ανεργίας του ΟΑΕΔ μόνο 20.000 είναι Έλληνες… ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;

15)Ρατσισμός είναι να σε συλλαμβάνουν γιατί δεν πλήρωσες εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς ενώ ο Πακιστανός είναι δωρεάν εδώ και χρόνια.

Και άλλα πολλά …

Α ρε Έλληνα … Ρατσιστη!! …

ellinikiperpatisia.gr