Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ[:Ρωμ. 13, 11 έως 14,4] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ[:Ρωμ. 13, 11 έως 14,4]
 ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
   «Καὶ τοῦτο, εἰδότες τὸν καιρόν, ὅτι ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι· νῦν γὰρ ἐγγύτερον ἡμῶν ἡ σωτηρία ἢ ὅτε ἐπιστεύσαμεν(:και αυτά θα τα πράττουμε, έχοντας υπόψη μας την προσωρινότητα και τη βραχύτητα της παρούσας ζωής· και ότι ακόμη είναι πλέον ώρα να ξυπνήσουμε από τον ύπνο της πνευματικής ραθυμίας που μας κάνει νωθρούς για τα καλά έργα· διότι τώρα είναι πιο κοντά η ημέρα της σωτηρίας και απολυτρώσεώς μας, παρά όσο ήταν τότε που πιστέψαμε)»[Ρωμ. 13,11].

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Ὁ Μητροπολίτης Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικόδημος μιλᾶ προφητικά

ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ 
Αναστάσιος: Αποστολικότητα τῆς Ἐκκλησίας - Μητροπολίτης Αττικής ...ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ
Ἕνα πραγματικά ἐμπνευσμένο καί Ἁγιοπατερικό Κείμενο 



ΒΑΡΕΙΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΩΔΩΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΣΥΝΕΤΟ
  "Ὅταν ἔχεις ἀδυναμίες, πρέπει νά κρύβεσαι....
 Ἕνα χαμηλό προφίλ περνάει πιό εὔκολα καί τίς ἀνομίες».
===========
Β΄ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ
 Οι Αυλο-Κολακείες πού καταπίνουν οι Επίσκοποι ξεπερνούν κάθε όριο λογικής καί μέτρου
ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΤΟΝ “ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ” 
κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΠΕΡΙΠΟΥ “ΑΓΙΟ”
Του Σεραφείμ Νικολάου
Τά πέντε μηδενικά πού δέν ἔγραψαν ἱστορία.

Το τελευταίο άρθρο του μακαριστού μητροπολίτη Αττικής Νικόδημου
[Τελετή γιά τά πέντε ἀνύπακρτα ἔτη τοῦ κ. Λιάππη]
Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος Β´ - ΒικιπαίδειαὉ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος κατά μήνα Φεβρουάριο τοῦ τρέχοντος ἔτους ὀργάνωσε ἐπίσημη τελετή γιά νά φωτίσει καί νά τιμήσει τόν κόπο του καί τήν προσφορά του πού χαράχθηκαν στίς σελίδες τῆς πρώτης πενταετίας μετά τήν ἀνάδειξή του στόν Ἀρχιεπισκοπικό θρόνο. Τά δημοσιογραφικά ὄργανα μίλησαν γιά τήν τελετή ἀλλά δέ βρῆκαν τό θάρρος νά ἀνυψώσουν τήν Ἀρχιεπισκοπική προσωπικότητα στήν καθέδρα τῆς πατερικῆς λάμψης καί οἱ σκιές τῆς ἀμφισβήτησης καί τῆς ἀντίπαλης πολεμικῆς δέν χάθηκαν ἀπό τόν ὁρίζοντα.
Ἡ φιλοτιμία του νά φωτογραφίσει τήν ὕπαρξή του στό βῆμα τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ λόγου καί νά ὑπογραμμίσει κρίσεις του ἤ διδαχές του, πού ἀκούστηκαν στή διαδρομή τῆς πενταετίας, ἀντί νά φωτίσουν τήν ἱστορική πραγματικότητα τήν παρασιώπησαν καί τήν ἀκύρωσαν. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἀνοικτή στήν πραγματικότητα, στή ροή τῶν γεγονότων καί στίς μεταβολές πού χαροποιοῦν ἤ πού καταθλίβουν τήν ἀνθρώπινη προσωπικότητα καί τό σύνολο τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος. Τά γεγονότα τῆς κάθε στιγμῆς εἶναι ἐρεθίσματα πού διδάσκουν ἤ ἀπογοητεύουν, ἀνυψώνουν ἤ ὑποβαθμίζουν τίς ἀτέλειωτες μάζες τῶν λαϊκῶν κοινοτήτων καί κίνητρα πρός τούς ποιμένες καί διδασκάλους νά φέρουν τό φῶς καί τή χαρά τῆς φανέρωσης καί ἀποκάλυψης τοῦ Θεοῦ καί νά ἀνοίξουν τό δρόμο πρός τό φῶς τῆς Πεντηκοστῆς καί πρός τή χαρά τῆς πνευματικῆς ἀνακαίνισης.



Οι αιρετικοί συνεχίζουν απτόητοι την επιβολή της κολοβώσεως της Ορθοδοξίας, γιατί οι πιστοί συνεχίζουν να κοινωνούν μαζί τους, ανεχόμενοι την προδοσία!


Η  Μ.  Πρωτοσυγκελλία  του  Οικουμενικού  Πατριαρχείου  συνιστᾶ  εἰς  τούς  χριστιανούς  νά  μή  ἀσπάζωνται,  πρός  τό  παρόν,  τάς  ἱεράς  εἰκόνας  εἰς  τούς  ναούς  καί  τάς  χεῖρας  τῶν  κληρικῶν,  ἐκδηλοῦντες  τόν  σεβασμόν  των  δι᾿  ὑποκλίσεως!





Ανακοίνωση της Μ.Πρωτοσυγκελλίας για την Πανδημία

Ἐπειδή κατά τήν γνώμην τῶν εἰδημόνων καί ὡς ἐξάγεται καί ἐκ τῆς καθημερινῆς ἐμπειρίας, ὁ κίνδυνος ἐκ τῆς πανδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ  συνεχίζεται, ἐνίοτε δέ καί ἐπεκτείνεται, ἡ Μήτηρ Ἐκκλησία ἐν τῇ στοργῇ αὐτῆς καί τῷ ἐνδιαφέροντί της διά τήν ὑγείαν καί τήν προστασίαν τῶν ἁπανταχοῦ προσφιλῶν τέκνων αὐτῆς, συνιστᾶ ἰδιαιτέρως εἰς τούς χριστιανούς τούς ἀποτελοῦντας τό ἐνταῦθα ἄμεσον ποίμνιόν της νά ἐξακολουθήσουν νά τηροῦν ἐπιμελῶς τά συνιστώμενα ὑπό τῶν ἁρμοδίων μέτρα, ἤτοι:

1) νά νίπτουν τακτικῶς τάς χεῖρας των,

2) νά φέρουν ἐπί τοῦ προσώπου μάσκες,

3) νά τηροῦν τάς μεταξύ των ἀποστάσεις,

4) νά μή ἀσπάζωνται, πρός τό παρόν, τάς ἱεράς εἰκόνας εἰς τούς ναούς καί τάς χεῖρας τῶν κληρικῶν, ἐκδηλοῦντες τόν σεβασμόν των δι᾿ ὑποκλίσεως, και

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

ἀρχιμ. Μαξίμος Καραβᾶς: ΚΡΕΙΣΣΟΝ ΚΥΩΝ ΖΩΝ Ή ΛΕΩΝ ΤΕΘΝΗΚΩΣ ( Ἐκκλησιαστῆς 9,4) (=Είναι προτιμότερο ένα σκυλί ζωντανό, παρά ένα λιοντάρι ψόφιο)

Οἱ πιστοὶ στὸ πνεῦμα τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῆς ἐγκυκλίου τῶν Πατριαρχῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολῆς τοῦ 1848 ποὺ διακηρύττει ὅτι «Ὁ φύλαξ τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας τουτέστιν ὁ λαὸς αὐτὸς ἐστὶ» ὀφείλουν νὰ διαφυλάξουν πάσῃ δυνάμει καὶ θυσίᾳ ἀλώβητο τὴν Πίστη. 














 

ΚΡΕΙΣΣΟΝ ΚΥΩΝ ΖΩΝ Ή ΛΕΩΝ ΤΕΘΝΗΚΩΣ ( Ἐκκλησιαστῆς 9,4)   
(=Είναι προτιμότερο ένα σκυλί  ζωντανό, παρά ένα λιοντάρι ψόφιο)

    Τοῦ ἀρχιμ. Μαξίμου Καραβᾶ

        Εἰς τά παλαιότερα χρόνια, εἰς τά ἀνάκτορα τῶν βασιλέων ἤ τῶν αὐτοκρατόρων, πρό τῶν θυρῶν τῶν ἀνακτόρων, ὑπῆρχαν μαρμάρινα ἀγάλματα λεόντων, εἰς ὁρισμένας δέ περιπτώσεις ὑπῆρχαν καί ζῶντες λέοντες. Τοῦτο ἐσήμαινε, ὅτι οἱ φύλακες τῶν βασιλέων ἤσαν δυνατοί καί ἄφοβοι, ὡς λέοντες. Καί εἰς τήν ἐκκλησία, εἰς τό Δεσποτικό θρόνο, ὑπάρχουν μαρμάρινοι ἤ ξύλινοι λέοντες, ποὺ σημαίνει ὅτι οἱ ἐπίσκοποι,  ποὺ ἔπρεπε νά εἶναι καί φρουροί τῆς Ἐκκλησίας, πρέπει νά εἶναι δυνατοί καί ἄφοβοι ὡς οἱ λέοντες.                       
         Οἱ Ἀρχιερεῖς μας, καυχώνται ὅτι εἶναι εἰς ''τύπον'' Χριστοῦ καί διάδοχοι τῶν Ἀποστόλων. Ποιός ὅμως ἐκ τῶν Ἀποστόλων καὶ ὁ Κύριος Ἠμῶν Ἰησοῦς Χριστός, μᾶς ἔδωσε τέτοιο παράδειγμα νά ὑπακούωμεν εἰς ἀντχρίστους καί ἄθεους νόμους  τῶν ἀπίστων ἀρχόντων;   Ἅς θυμηθοῦμε τήν ἀπάντηση τοῦ Πέτρου καὶ τῶν Ἀποστόλων πρός τό συνέδριον τῶν ἱερέων καί ἀρχιερέων ὅταν τούς ἀπείλησαν ἀπαιτώντας νά μήν ξαναμιλήσουν γιά τήν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ. Τότε ὁ Ἀπόστολος Πέτρος, ἔξ’ὀνόματος καί τοῦ Ἰωάννου, μέ καρδίαν ἄφοβον τούς ἀπήντησε: “πέστε μας τί εἶναι σωστό, νά πειθαρχοῦμε εἰς τόν Θεόν ἤ εἰς τούς ἀνθρώπους”; «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» (Πράξ. 5,29) καί συνέχισαν τό κήρυγμα. 

Ενώ ο πρώην Προέδρος της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο διώκεται για τον τόμο της Αυτοκεφαλίας των σχισματικών, ο Βαρθολομαίος και οι υποτακτικοί του, Ιερώνυμος και λοιποί επίσκοποι, αμετανόητοι επαίρονται για το ανοσιούργημα αυτό.

vartholomaios porosenko 1Ο Πέτρο Ποροσένκο με τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Μητροπολίτη Επιφάνιο στο Φανάρι
Γραφείο ρεπορτάζ: Romfea.gr

Δήλωση υποστήριξης υπέρ του πρώην Προέδρου της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο, κατά του οποίου διενεργείται έρευνα για ποινική δίωξη, εξέδωσε η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας.
Στη δήλωση η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας, εκφράζει την «βαθιά ανησυχία σχετικά με την κρίση εμπιστοσύνης προς έναν από τους σπουδαιότερους κρατικούς θεσμούς της Ουκρανίας που είναι η Δικαιοσύνη».
«Είναι απαράδεκτη κάθε πολιτική σκοπιμότητα στη δραστηριότητα των αρχών Δικαιοσύνης ως προς την άσκηση ποινικής δίωξης, ειδικότερα κατά του πέμπτου προέδρου της Ουκρανίας» - προσθέτει η σχετική ανακοίνωση.

Τά ευλογημένα αδέλφια…

    Ήταν ένα χωράφι, πού ανήκε σέ δύο αδελφούς, από τούς όποιους ο ένας τους ήταν παντρεμένος και είχε μεγάλη οικογένεια. “Ενα βράδυ όταν ο Θερισμός είχε τελειώσει και το στάρι είχε χωρισθή σε δύο ίσους σωρούς, ένα γιά τον κάθε αδελφό, ο μεγαλύτερος είπε στή γυναίκα του.- Ό αδελφός μου είναι φανερό ότι κουράστηκε αυτή τη χρονιά πολύ περισσότερο από μένα. Η μοιρασιά όπως έγινε δεν είναι δίκαιη. Θά σηκωθώ και θά προσθέσω στο μερίδιό του μερικά δεμάτια από το δικό μας μερίδιο, χωρίς να με καταλάβει.Αλλά και ο μικρότερος, πλημμυρισμένος από τα ίδια ευλογημένα αδελφικά αισθήματα, σκέφθηκε:Ό αδελφός μου έχει ολόκληρη οικογένεια να συντήρηση• δεν είναι, λοιπόν, δίκαιο να πάρω εγώ ίσο μερίδιο με αυτόν. Θά σηκωθώ και χωρίς να με καταλάβει θά βάλω στο μερίδιό του μερικά από τα δικά μου δεμάτια.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ: Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

Πάντα προδότες οι Παπικοί, πολέμιοι της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού


«Το καθεστώς της Αγίας Σοφίας είναι υπόθεση της Τουρκίας» υποστηρίζουν καθολικοί επίσκοποι στην Τουρκία, σε μία αμφιλεγόμενη δήλωσή τους έπειτα από την επιστολή που απέστειλε ο καθολικός αρχιεπίσκοπος της Ελλάδας προς τον Τούρκο πρόεδρο Ερντογάν, ζητώντας του η Αγία Σοφία να διατηρηθεί στο υπάρχον καθεστώς του μουσείου. Αυτά μεταδίδει από την Κωνσταντινούπολη η ανταποκρίτριά μας, Μαρία Ζαχαράκη.
«Αν και θα θέλαμε η Αγία Σοφία να διατηρήσει το χαρακτήρα της ως μουσείο, δεν εναπόκειται σε εμάς να παρέμβουμε ή ακόμη και να εκφράσουμε τη γνώμη μας για μια απόφαση που αφορά αποκλειστικά τη Δημοκρατία της Τουρκίας», δήλωσε μια ομάδα Τούρκων καθολικών επισκόπων.

Μετά τους ναούς, κλειδώνουν και τις θύρες της ιστορίας

 «Ένα απέραντο «Εθνικό Νεκροταφείο», που κρύβει στα σπλάχνα του τα κορμιά χιλιάδων παλληκαριών, είναι ο τόπος μας. Και πάνω στα κορμιά αυτά στήθηκαν τα θεμέλια αυτής της πόλης. Και το σιτάρι που φτιάχνει το ψωμί μας, θεριεύει και μεστώνει ρουφώντας από τη γη αίμα αντί για νερό. Κάθε λόφος γύρω μας κι ένας «κρανίου τόπος». Κάθε χωράφι κι ένας «αγρός αίματος…
Η Μάχη του Κιλκίς - Λαχανά που άνοιξε τον δρόμο για την ...
Μετά τους ναούς, κλειδώνουν και τις θύρες της ιστορίας
«Στου Κιλκίς την ολόμαυρη ράχη
περπατώντας η Δόξα μονάχη
μελετά τα λαμπρά παλληκάρια
και στην κόμη στεφάνι φορεί
γινωμένο απ’ ολίγα χορτάρια
πού 'χαν μείνη στην έρημη γη».

 Διαβάζω από το βιβλίο "Αθάνατη Ελλάς" του Δ Καλλιμάχου, αυτόπτου μάρτυρος και "εθελοντού ιεροκήρυκος της Ε' Μεραρχίας", για την ένδοξη μάχη του Κιλκίς: " Εκεί προς τα χαρακώματα ένας φαντάρος μας βαρέως πληγωμένος, ο οποίος μετ' ολίγον δεν θα διέφευγε το μοιραίον, από τας φλόγας των καιομένων σπαρτών που ολονέν τον επλησίαζαν, λέγει προς τον συνάδελφόν του που επήγε να τον βοηθήση:
-Άφησέ με, δεν θέλω τίποτε. Εγώ τώρα θα λέγω νυν απολύεις…απάνω τους. Επάνω τους, συ πάρε μόνον τις μπαλάσκες μου και ρίξε και τις δικές μου σφαίρες για μνημόσυνο. Να, και το παγούρι μου, έχει λιγάκι νερό να δροσίσεις το λαρύγγι σου και το φλογισμένο λιανοντούφεκό σου. Χτυπάτε τους…. και έπεσε…". (Σελ. 61).

Υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή ακτιβιστές ΛΟΑΤ/Αμβλώσεων;


Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών μέσω της Ύπατης Αρμοστείας για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (OHCHR) έχει δραστηριοποιηθεί έντονα την τελευταία δεκαετία στην προώθηση των δικαιωμάτων της κοινότητας Λ.Ο.Α.Τ. αλλά και στην νομιμοποίηση της άμβλωσης. 

Το 2013 η Ύπατη Αρμοστεία έχει λανσάρει την καμπάνια «Ελεύθεροι και Ίσοι», η οποία προωθεί τα ίσα δικαιώματα για τα μέλη της Κοινότητας Λ.Ο.Α.Τ. Το 2017 η καμπάνια είχε φθάσει τις 2,4 δισεκαττομύρια  επικοινωνιακές  ενέργειες σε όλη την υφήλιο και γέννησε ένα κύμα από δυνατά βίντεο, γραφικά και κείμενα που έφτασαν σε όλο τον κόσμο!  Οι καμπάνιες αυτές καθώς και οι εκδηλώσεις οργανώθηκαν σε 30 χώρες με τη συμμετοχή γνωστών προσωπικοτήτων. 

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ: Η ΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Συνημμένα8:31 π.μ. (πριν από 10 ώρες)



Ο Κύριος περπατά στην ακρογιαλιά της Γαλιλαίας. Εκεί βλέπει δυο αδελφούς, τον Σίμωνα, τον οποίο κατόπιν ονόμασε Πέτρο, και τον Ανδρέα τον αδελφό του, οι οποίοι έριχναν δίχτυα στη λίμνη, διότι ήταν ψαράδες. Και τους λέει: Ακολουθήστε µε και θα σας κάνω ικανούς να ψαρεύετε αντί για ψάρια, ανθρώπους — αυτούς με τα πνευματικά δίχτυα του κηρύγματος θα ελκύετε στη Βασιλεία των ουρανών. Κι αυτοί αμέσως άφησαν τα δίχτυα τους και Τον ακολούθησαν. Αφού προχώρησε πιο κει, είδε άλλους δυο αδελφούς, τον Ιάκωβο τον γυιό του Ζεβεδαίου και τον Ιωάννη τον αδελφό του, να ετοιμάζουν τα δίχτυα τους μέσα στο πλοίο μαζί με τον πατέρα τους Ζεβεδαίο. Και τους κάλεσε κοντά του. Κι αυτοί αμέσως άφησαν το πλοίο και τον πατέρα τους και Τον ακολούθησαν.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος – Να μάθουμε να κρύπτωμε τα Μυστήρια της Πίστεως από τα μάτια των απίστων.

Αποτέλεσμα εικόνας για π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

σ.σ. Διαβάζοντας το απόσπασμα που ακολουθεί συνειδητοποιεί κανείς το μέγεθος της αποστασίας. Ο π. Αθανάσιος μας λέει να μην αποκαλύπτουμε τα Μυστήρια της Πίστεως στους απίστους, στους αδιάφορους (πόσο μάλλον στους διώκτες) κι εμείς σήμερα βλέπουμε τους ίδιους τους ταγούς της Εκκλησίας να έχουν ανοίξει για τα καλά κουβέντα μαζί τους και να ενδίδουν στις πιέσεις τους και να μας λένε τι και πως θα συμπεριφερθούμε μέσα στους Ναούς.
……………………………………………………………………….
… Έχω μια απορία, την οποία δεν μπορώ να λύσω. Δεν ήλθε βέβαια η ώρα για να λυθεί η απορία αυτή αλλά θα ‘ρθει όμως. Ίσως τότε να λυθεί. Ωστόσο τώρα δεν μπορώ να την λύσω.
Όπως θα ξέρετε στην αρχαία Εκκλησία που εδιώκετο από τους ειδωλολάτρας, η Θεία Λειτουργία εγίνετο κρυφά. Στις κατακόμβες, στα σπίτια, στα δάση. Όπως και σήμερα σε χώρες που διώκεται ο Χριστιανισμός η Θεία Λειτουργία τελείται στα σπίτια, στα υπόγεια, στα δάση. Και μάλιστα τελευταία είχα ακούσει ότι και Λειτουργία, Ορθόδοξη Λειτουργία, στο δάσος, στα χιόνια που να κρατάει 12 ώρες! Όπως θα ξέρετε, στις Σλαβικές χώρες η Θεία Λειτουργία κρατάει πάρα πολλές ώρες. Έχουνε πάρει το Αγιορειτικό τυπικό· δεν είναι Λειτουργία καθεαυτή, ο Όρθρος είναι και τα λοιπά που τα παρατείνουν πάρα πάρα πολύ.

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝΤΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΝ;


Τὴν 16ην Ἰουνίου ὁ κ. Μητσοτάκης ἐπεσκέφθη τὰ Πανάγια Προσκυνήματα, ἀλλὰ δὲν ἠσπάσθη τὸν Πανάγιον Τάφον, λόγῳ κορωνοϊοῦ!
 Τὴν ἑπομένην «προσεκύνησεν» εἰς τὸ μνημεῖον τοῦ «Ὁλοκαυτώματος», φέρων ἐπὶ κεφαλῆς τὸ ἑβραϊκὸν κάλυμμα. Ἄλλοτε εἶχε δεχθῆ εἰς τὸ μέτωπον τὸ σημάδι τῶν Ἰνδουϊστῶν (7.9.2019). Τελικά, ποῦ πιστεύει;



Στενοὶ συνεργάται τοῦ Πρωθυπουργοῦ
εἶναι ὁμοφυλόφιλοι ἤ ὑποστηρικταὶ τῶν LGBT
ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝΤΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑ
ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΝ;
Ἀκολουθεῖ πιστὰ τὸν Σύριζα. Ἐγκληματικὴ ἡ εἰσαγωγὴ
«γενετησίου ἀγωγῆς» ἀπὸ τὸ νηπιαγωγεῖον.

Ἡ δαμόκλειος σπάθη τοῦ ὁρίου ἡλικίας καὶ τὰ κονδύλια
δὲν ἐπιτρέπουν εἰς τὴν Ἱεραρχίαν νὰ συνέλθη;
Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος
Ἀνησυχοῦν τοὺς γονεῖς αἱ ραγδαῖαι ἐξελίξεις εἰς τὴν ἐκπαίδευσιν τὴν τελευταίαν τετραετίαν. Αἱ Κυβερνήσεις ἀλλάζουν ἀλλὰ ἡ πολιτικὴ παραμένει ἡ ἰδία:

Ποιός θα λογοδοτήσει, λοιπόν, για τις συνέπειες της καραντίνας στο γενικό πληθυσμό, κ. Τσιόδρα;

ΕΞΏΔΙΚΟ ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ ΑΠΌ ΔΙΚΗΓΌΡΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ ΚΑΤΆ ΤΣΙΌΔΡΑ….

Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου η επιδημιολόγος Μαρία Βαν Κερχόφε (Maria Van Kerkhove), ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΔΗΜΙΩΝ ΤΟΥ Π.Ο.Υ. (Acting Head of Emerging Diseases), στην ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Π.Ο.Υ. ανακοίνωσε ότι ο Π.Ο.Υ. κατέληξε, μετά από έρευνα εβδομάδων και συγκεντρώνοντας στοιχεία από όλες τις χώρες, στο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ότι ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΔΕ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΟΥΣ (“Εξαιρετικά σπάνια”).

Κατόπιν τούτου, ο δικηγόρος των Αθηνών  Νικόλαος Ι. Αντωνιάδης καλεί γραπτώς τον κ.Τσιόδρα να πάρει θέση  εάν υιοθετεί το περιεχόμενο της δημόσιας ανακοίνωσης του Π.Ο.Υ. περί της μη μεταδοτικότητας του κορωνοϊού από ασυμπτωματικούς, καθώς όλα τα μέτρα που πήρε η κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένης της καραντίνας, τα έλαβε κατόπιν εισηγήσεως του κ. Τσιόδρα και την επιτροπής “σοφών” ( ΕΟΔΥ), της οποίας  προΐσταται σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο για την οργάνωση της δημόσιας υγείας, Νόμος 4675/2020

Οι Αυλο-Κολακείες πού καταπίνουν οι Επίσκοποι ξεπερνούν κάθε όριο λογικής καί μέτρου


ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΤΟΝ “ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ” 
κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΠΕΡΙΠΟΥ “ΑΓΙΟ”
Του Σεραφείμ Νικολάου

Μετονομάζουν τήν Δειλία Σύνεσι καί τήν ανανδρία Περίσκεψι
Ἀπ. Παῦλος: «Ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται͵ ἀλλὰ κατὰ τὰς ἰδίας ἐπιθυμίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσιν διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν͵ καὶ ἀπὸ μὲν τῆς ἀληθείας τὴν ἀκοὴν ἀποστρέψουσιν͵ ἐπὶ δὲ τοὺς μύθους ἐκτραπήσονται» (Β’ Τιμ. δ’ 3).
(Παράφρασις. Απ. Παύλος: Θά έλθη εποχή, κατά τήν οποία, τήν ορθή καί υγιή διδασκαλία δέν θά τήν ανέχονται, αλλά, συμφώνως πρός τής αμαρτωλές επιθυμίες τους θά εντοπίσουν γιά τούς εαυτούς των αναξίους δασκάλους πού θά τούς χαϊδεύουν τά αυτιά μέ κολακείες. Καί από τήν αλήθεια θά απομακρύνουν τήν ακοή καί θά εκτρέπονται είς μύθους καί ψεύδη αντίθετα στό Ευαγγέλιο).


[Μέ σοφίσματα η “Ανυπαρξία” αποκαλείται “Χάρισμα”]
Ένας Κληρικός δημοσίευσε, στίς 15/6/20, σέ μία ιστοσελίδα κάποιο ιδιοτύπως κολακευτικό κείμενο γιά τόν Αρχιεπίσκοπο Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο Λιάππη.

Η βάσις του λόγου είναι πώς ο εν λόγω Προκαθήμενος, μοιάζει νά είναι “Ανύπαρκτος”, αλλά στήν πραγματικότητα είναι γεμάτος από πνευματική ζωντάνια καί δραστηριότητα.
Υποκρύπτεται δέ καταλυτική σύγκρισις μέ τόν “Δραστήριο” προηγούμενο Προκαθήμενο, τόν Χριστόδουλο. Συλλογιστικά, ο “Νύν”, ο Ιερώνυμος, κατ’ αντιδιαστολή μέ τόν “Πρίν”, τό Χριστόδουλου, είναι μοναδικός καί ανεπανάληπτος.
Ο συγγραφεύς του άρθρου, υφιστάμενος του κ. Ιερώνυμου, στήν ουσία μέσα από τά λόγια του παραδέχεται, ότι ο κ. Ιερώνυμος είναι αληθινά “ανύπαρκτος”, αφού δέν έχει τού νά καταμαρτυρήση καί νά του παρουσιάση κανένα υπαρκτό έργο.
Ο συγγραφεύς, όντος εκτρέπεται, αφού προσπαθεί μέσα από συλλογισμούς καί σοφίσματα τήν κραυγαλέα “Ανυπαρξία”, σχεδόν νά τήν “Αγιοποιηση”.

[Τά Πέντε Μηδενικά τού κ. Λιάππη]
Μέ άλλα λόγια θέλει νά μάς πείση πώς, ο “Άφωνος”, ο “Υποτεταγμένος”, τό “Άβουλο Πιόνι”, είναι περίπου “όσιος”, ισάξιος καί εφάμιλλος τών Πατερικών μας Μορφών.
Αλλά είναι αφελής η εξιδανίκευςις τού “Σκιώδους” καί η Ουρανοποιησις ενός “Οκνού” επί Θρόνου.
Όλες οι “Ανυπαρξίες” που μνημονεύει ο συντάκτης, είναι καταγεγραμμένες εναργέστατα στήν συνείδησι τού ευσεβούς Λαού μας. Η λογική τών Πιστών δέν σάλεψε, ούτε παραφρόνησε ακόμη.
Ο άγιος μητροπολίτης Αττικής καί Μεγαρίδος Νικόδημος, στα πέντε χρόνια τής Αρχιεπισκοπίας Ιερώνυμου, είχε δημοσιεύσει τεκμηριωμένο, μη απαντηθέν κείμενο. Αναφέρεται στήν, έως τότε, πενταετή απουσία καί ανυπαρξία του κ. Ιερωνύμου. Ο όσιος Πατήρ φωτίζει τήν αλήθεια μέ εμπνευσμένο τρόπο στό έργο «τά Πέντε Μηδενικά».

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Ως πότε;». (φοβερό άρθρο προωθήστετο!!!)


«Και λευτερωθήκαμεν από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμεν εις ανθρώπους κακορίζικους, όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης»
(Στρατηγός Ιωάννης Μακρυγιάννης)



«Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και ασεβέστεροι των όλων»  

(Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός)

«Οι ποιμένες ως λύκοι γενήσονται. Οι ιερείς το ψεύδος ασπάσονται. Οι μοναχοί τα του κόσμου ποθήσουσιν...»

(Άγιος Ιππόλυτος)

  Είναι προφανές ότι ζούμε στα τέλη των εσχάτων χρόνων.
  Οι παραπάνω ρήσεις και προφητείες είναι σε πλήρη ισχύ κι εκπλήρωση.
 Ας φανταστούμε μία εποχή που οι επίσκοποι και προκαθήμενοι των ορθοδόξων εκκλησιών δεν θα ενδιαφέρονται καθόλου για τον Χριστό.   Μόνο για εξουσία, κακομοίρηδες καρεκλοκένταυροι ή απλώς κατατρομαγμένοι απ’την ανθρώπινη ισχύ, θα αγαπάνε τη ζωούλα τους σφόδρα και δεν θα την ανταλλάσσουν με τίποτα με το Χριστό.
   Θα παραλλάσουν μυστήρια και πίστη , βαπτίζοντας με ραντισμό , κατηχούμενοι από ιέρειες της Δύσης, θα μοιράζουν «ιερά» βιβλία άλλων θρησκειών, θα ειρωνεύονται αγίους και Πατέρες της εκκλησίας μας, θα βγάζουν και θα φορούν το Σταυρό ως κόσμημα ανάλογα με τις περιστάσεις, έτοιμοι να καταργήσουν το Ευαγγέλιο εάν αυτό απαιτεί το «αγαπημένο» εκκλησίασμα, θα συναγελάζονται, θα συνπροσεύχονται και θα συλλειτουργούν με αιρετικούς, σχισματικούς και  μασόνους, προδίδοντας πίστη, Πατερικούς Κανόνες, Οικουμενικές Συνόδους το ίδιο το Ευαγγέλιο, γιατί έτσι επιτάσσει η «αγάπη» αλλά βέβαια και το διεθνές συμφέρον , με δεξιότητες διπλωματικές υπέρτερες και απ’αυτές των επαγγελματιών του διπλωματικού σώματος.

Μαυροβούνιο: «Στόχος να εξευτελιστεί η Ορθοδοξία»

Η πολιτική εξουσία του Μαυροβουνίου χρησιμοποιεί την αστυνομία προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της, αναφέρουν σε επιστολή τους 46 πανεπιστημιακοί καθηγητές της χώρας, εκφράζοντας την έντονη αντίδρασή τους για τις διώξεις που υφίσταται η Ορθοδοξία, αλλά και για την βίαιη αντιμετώπιση εκ μέρους των αστυνομικών δυνάμεων.
«Πιστεύουμε ότι είναι ηθικό και πολιτικό μας καθήκον να υψώσουμε τη φωνή μας ενάντια στη βία και την καταστολή, πρωτίστως ως ελεύθεροι άνθρωποι, και στη συνέχεια ως πολίτες αυτής της χώρας και, τελικά ως καθηγητές πανεπιστημίων» αναφέρουν στην παρέμβασή τους και προσθέτουν:
«Καταδικάζουμε έντονα τη χρήση βίας και την κατάχρηση των αστυνομικών δυνάμεων για την επίτευξη των πολιτικών στόχων ενός κόμματος με το πρόσχημα του αγώνα για σεβασμό του νόμου και της δημοκρατίας»

Ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας 20.6


του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ: Ο Νικόλαος Καβάσιλας γεννήθηκε το 1322 στη Θεσσαλονίκη, σε μια εποχή πολιτικής παρακμής του Βυζαντίου, αλλά, αντιθέτως, και σε μια εποχή ανόδου και άνθισης των θεολογικών γραμμάτων. Την εποχή εκείνη, η ορθόδοξη Θεολογία βρισκόταν σε πολύ μεγάλη ακμή μέσα από τις λεγομενες ησυχαστικές έριδες. Η ησυχαστική διδασκαλία του Γρηγορίου Παλαμά, που τότε άρχισε να κυριαρχεί, εστίαζε στη δυνατότητα του ανθρώπου να γίνει κοινωνός του άκτιστου Θείου φωτός, διά της ενώσεώς του με το Θεό και με τις άκτιστες θείες ενέργειές Του, χάρη στην καθαρή καρδιά και την καρδιακή προσευχή.
 Η ησυχαστική διδασκαλία συμπύκνωνε το πραγματικό νόημα της ορθόδοξης πίστης περί της θέωσης του ανθρώπου. Την διδασκαλία αυτή εκπροσώπησε, μεταξύ άλλων, και ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας, ο οποίος είναι γνωστότερος και ως «ο τελευταίος των Μυστικών». Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και ήταν ανιψιός του αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης Νείλου Καβάσιλα.