Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020
Το ενδομήτριο σπείραμα (το κοινώς «σπιράλ» ή «coil» ή δακτυλίδι).-- Φωτο-λεύκομα της μητέρας
Τρίτη 11 Αυγούστου 2020
Οι απολίτιστοι βάρβαροι Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ
Οι απολίτιστοι βάρβαροι
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ
Το εύσημο του απολίτιστου βάρβαρου απένειμε στους Τούρκους ο μεγάλος Ρώσος συγγραφέας Φ. Ντοστογιέφσκι στο μυθιστόρημα του «Αδελφοί Καραμαζώφ», στην περίφημη συνομιλία του Ιβάν Καραμαζώφ με τον αδερφό του Αλιόσα. Λέγει ο πρώτος για τις αγριότητες των Τούρκων στη Βουλγαρία: «Καίνε, σφάζουνε, βιάζουν γυναίκες και παιδιά, καρφώνουν τ’ αυτιά των καταδίκων σε ξύλινους φράχτες και τους αφήνουν εκεί πέρα όλη νύχτα και το πρωί τους κρεμάνε. Αυτοί οι Τούρκοι βασανίζουνε με ηδονή και τα μικρά παιδιά. Σκίζανε με το σπαθί την κοιλιά της μάνας και τα βγάζουν από μέσα. Πετάγανε βυζασταρούδια στον αέρα και τα αφήναν να πέσουν και να καρφωθούν επάνω σε μια λόγχη… και όλα αυτά μπροστά στα μάτια των μανάδων. Η ηδονή ήταν ακριβώς που το βλέπανε και οι μανάδες.
ΑΦΗΣΤΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ!!
Το τι αντίκρισε μας το περιγράφει στην καταγγελία της.
“Σας στέλνω την παρακάτω “καταγγελία” προς δημοσίευση
Ελληνίδα κάτοικος Γερμανίας, λήγει το διαβατήριο μου και φτάνω στην πρεσβεία μας στην Φρανκφούρτη για ανανέωση. Στον κήπο του νεοκλασικού βλέπω με έκπληξη πρόχειρη κατασκήνωση δεκάδων μεταναστών μεσανατολικής και βαλκανικής προέλευσης. Δεν καταλαβαίνω.
Μια ιεραρχία που δρα ως πέμπτη φάλαγγα…
Μια ιεραρχία που δρα ως πέμπτη φάλαγγα…
του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ιστορίας
Όπως ακριβώς αναμενόταν και πάρα πολλοί το γράφαμε και το λέγαμε ήδη από τον Μάιο (άλλωστε δεν χρειαζόταν δα και ιδιαίτερο…προορατικό χάρισμα), μετά τους κατ' οίκον εγκλεισμούς και τους κλειδαμπαρωμένους ναούς της περασμένης άνοιξης και μετά την (αναγκαία για τα πειραματόζωα του νεοταξικού πειράματος) δίμηνη χαλάρωση των μέτρων (που συνέχισε πάντως τη βεβήλωση της πίστης μας με την αποστειρωτική υστερία μέσα στους ναούς και τη συζήτηση περί της Θείας Κοινωνίας), ήταν θέμα χρόνου ώστε το αντίχριστο καθεστώς να περάσει και στο επόμενο χτύπημα.
Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Διάλογος με την Παναγία».
Αριστείδης Π. Δασκαλάκης:
«Διάλογος με την Παναγία».
«….ω Παναγία μου, κόρη πάναγνη, καλή.
Κι ίσως φθάση κι ως εμένα και ν’ απλώση
Γαλήνη στην ψυχή μου την αμαρτωλή».
(Α.Παπαδιαμάντης)
(Απαραίτητη διευκρίνηση: O διάλογος δεν αποτελεί αποτέλεσμα βιώματος προσωπικού, μιας και ο γράφων δεν διαθέτει τις χάρες, την παρρησία και τα χαρίσματα των αγίων, που είδαν και μίλησαν με τη Μητέρα μας ….. κι εδώ η Παναγία ακούει αλλά δεν απαντάει….μόνο κλαίει)
Παναγία. Απαύγασμα της Θείας Οικονομίας. Κόρη σεμνή. Προοίμιο σωτηρίας.
Καρπέ δακρύων του Αδάμ. Καταδίκη του αντιδίκου.
Είσαι το μόνο κτίσμα σε όλη τη δημιουργία, υλική και πνευματική που έφτασε στην πληρότητα του σκοπού, για τον οποίο υπάρχει η κτίση. Στην πληρέστερη δυνατή ενότητα με τον Θεό, στην πληρέστερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της ζωής.
Αν αποστάξεις απ’ τον ανθρώπινο αμπελώνα, στο πατητήρι των αρετών όλες τις ψυχές, εκ γενέσεως του κόσμου ως τα σήμερα, ο χυμός που θα στάξει η ανθρώπινη ύπαρξη, θα είναι ξυνόπικρος μπροστά στη γλυκύτητα που εκπέμπεις και στο άρωμα που αναδύεις.
Περί υπακοής σε καιρό αποστασίας
Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!
Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!
Ελευθέριος Ανδρώνης
Καὶ νὰ ποὺ οἱ Ἕλληνες ὁδηγοῦνται μέσα στὴ δίνη μίας νέας φρενίτιδας, ἡ ὁποία κατὰ ἕνα τεράστιο ποσοστὸ δημιουργήθηκε ἀπὸ εὐθύνες τῆς κυβέρνησης.
Ὁ κορονοϊός δειχνει νὰ θεριεύει ξανά, καὶ ἔτσι ἐμφανίζονται καὶ πάλι οἱ γνωστοὶ διχασμοὶ ποὺ μᾶς εἶχαν ἀπασχολήσει καὶ κατὰ τὴν περίοδο τοῦ καθολικοῦ lockdown, πρὸ μερικῶν μηνῶν.
Από τη διδασκαλία του Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης για τους ιερούς ναούς.
Ιωάννης Λίτινας
Για τους ορθοδόξους πιστούς η ιερότητα των ναών είναι δεδομένη. Ο ιερός ναός δεν είναι ένας κοινός χώρος, δεν έχει καμμία ομοιότητα με οποιοδήποτε άλλο κτίριο, και ο νεότερος εξ΄αυτών είναι ασυγκρίτως ανωτέρας αξίας και σπουδαιότητος ακόμα και από το σημαντικότερο προχριστιανικό αρχαιολογικό μνημείο του κόσμου.
Σύγχρονη αμφισβήτηση εγείρεται κατά των ιερών ναών, εξισώνοντάς τους με οποιοδήποτε άλλο χώρο, ή κτίριο. Ο σκοτισμένος άνθρωπος, εγκλωβισμένος στην ολιγοπιστία -ή μάλλον απιστία του- αδυνατεί να παραδεχθεί ότι «ὅπου Θεός βούλεται νικᾶται φύσεως τάξις», πράγμα που ιδιαιτέρως συμβαίνει μέσα στον κατ΄εξοχήν χώρο παρουσίας του Θεού, τους ιερούς ναούς.
Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020
Θαυματουργικές επεμβάσεις σε λοιμούς και πνευματικά εφόδια
Ευάγγελος Θ.
Θαυματουργικές επεμβάσεις σε λοιμούς και πνευματικά εφόδια
Το 1860 ο Πύργος Ηλείας μαστίζεται απο πανώλη (πανούκλα). Δεκάδες άνθρωποι πεθαίνουν και η νόσος φαίνεται ανίκητη. Οι κάτοικοι μετά από συνεχείς παρακλήσεις σώζονται από θαύμα του Αγίου Χαραλάμπους, όπου τον είδαν να διώχνει ένα λευκό σύννεφο και να το ρίχνει στην θάλασσα.
Το 1743 η Λευκάδα μετρά εκατοντάδες νεκρούς επίσης απο τον λοιμό της πανώλης. Το καλοκαίρι του ίδιου έτους μεταφέρεται από τα Τρίκαλα στο νησί η κάρα του Αγίου Βησσαρίωνος, Αρχιεπισκόπου Λαρίσης. Η Λευκάδα σώθηκε θαυματουργικά.
Για την Παρούσα Κρίση: Κανόνας για την Ασέβειά μας και οι Προϋποθέσεις της επιστροφής(Συνέντευξη του Καθηγητή Δημήτρη Τσελεγγίδη στον π. Πέτρο Χίρς)
Κυριακή 9 Αυγούστου 2020
Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!
Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!
Ελευθέριος Ανδρώνης
Σοκ, δέος και φίμωση κάθε αντίθετης άποψης.
Αυτή είναι η «χρυσή» συνταγή της πολιτικής και επιστημονικής εξουσίας, που διαχειρίζεται την πανδημική κρίση της χώρας μας.
Σοκ και δέος από τους γνωστούς (πλέον) τηλε – λοιμωξιολόγους που κυριολεκτικά έχουν πιάσει μόνιμο στασίδι στα δελτία ειδήσεων και προπαγανδίζουν συστηματικά την ακραία κινδυνολογία.
Ενώ δείχνουν με το δάχτυλο τα επόμενα μέτρα που θα πρέπει να πάρει η κυβέρνηση (ή ίσως η κυβέρνηση να δείχνει με το δάχτυλο ποια μέτρα θα πρέπει να αναγγείλουν οι εν λόγω λοιμωξιολόγοι στους τηλεθεατές) χωρίς να λαμβάνουν υπόψη δεκάδες άλλους καταξιωμένους επιστήμονες οι οποίοι έχουν εντελώς αντίθετες απόψεις, αλλά το υπάρχον σύστημα συνεχίζει να τους αγνοεί επιδεικτικά.
Σάββατο 8 Αυγούστου 2020
ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΛΟΙΜΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...
Ἐνῷ ψάλλουμε στίς ἐκκλησιές μας τήν
νίκη κατά τοῦ θανάτου (Χριστός Ἀνέστη...), ἐμεῖς περιφρονοῦμε τόν Νικητή
τοῦ θανάτου καί ἀφηνόμαστε στά τάχα προστατευτικά χέρια τοῦ ἠττημένου!
Καλό
θα είναι οι της Ιεραρχίας να παίρνουν τηλέφωνο στο Άγιο Όρος κάθε μέρα
μια και δυο και τρεις φορές, να ρωτούν εάν η εικόνα της Πορταΐτισσας
είναι ακόμα εκεί ή αν εξαφανίστηκε...
Γράφει ὁ Πᾶνος
Μὲ λίγα λόγια ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος αὐτὸ μᾶς λέει.
Μὲ ὑπεύθυνη θέση, ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος τηρεῖ τὴν ἴδια γραμμὴ τῶν ἀπαγορεύσεων γιὰ τὸ «ὑπέρτατο ἀγαθό» ποὺ μᾶς ἐδόθη ἀπὸ τὸν Θεό, τὴν σωματικὴ Ὑγεία.
Γιὰ τὴν πνευματικὴ ὑγεία οὔτε λόγος βέβαια...
Οὔτε ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, οὔτε ἀπὸ κανέναν ἀπὸ τὴν Ἱερὰ σύνοδο.
Ὅσο γιὰ τοὺς ὑπόλοιπους Μητροπολῖτες, ἐκτὸς ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, μὲ κάτι ἀδύναμες καὶ ἐκ τοῦ ἀσφαλοὺς ἀντιδράσεις, «σιγὴ ἰχθύος», μὴν τυχὸν καὶ στεναχωρήσουμε κανέναν, μὴν μᾶς συμβεῖ καὶ κανὰ κακό...
Καὶ πῶς νὰ γίνει λόγος γιὰ πνευματικὴ ὑγεία;
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Οδοιπορικό στο μικρό Πάσχα του καλοκαιριού και οι κακοτοπιές του Οικουμενισμού»
Ἐξαιρετικό προωθῆστε το! |
Την εορτή της «Κοιμήσεως της Θεοτόκου» το «Πάσχα του καλοκαιριού», μέσα στο «κατακαλόκαιρο», σε κάθε γωνιά της Ορθόδοξης Ελλάδος, τιμάται επἀξια, με τόση λαμπρότητα και λαϊκό παλμό, η Μητέρα του Κυρίου μας, που είναι και «Μάννα» όλου του κόσμου.
Η ορθόδοξη ψυχή στρέφει τις αισθήσεις της με βαθειά κατάνυξη και παρακλητική διάθεση προς την Παναγία. Καθημερινά η βυθισμένη μέσα στο πένθος και την οδύνη, βαρυαλγούσα ψυχή του πιστού, ζητά παράκληση και παρηγοριά από την Παναγία. Σε αντίθεση με τον υμνολογικό τόνο της περιόδου των Χαιρετισμών, όπου κυριαρχεί η θριαμβική δοξολόγηση των απείρων χαρίτων της «Μητρός του Θεού γενομένης».
Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ.
Γέροντας Μάξιμος Καραβάς: Τοῦ δέσποτα τό θυμιατό
Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» θέλει πολύ «μπαρούτι»,
γιά νά κονιορτοποιηθοῦν μέγαρα, δόξες, πλούτη.
Τοῦ δέσποτα τό θυμιατό
Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» δέν θέλει πιά «λιβάνι»,
γιατί τόν «λιβανίζουνε», κι αὐτό κακό τοῦ κάνει.
Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» θέλει πολύ «μπαρούτι»,
γιά νά κονιορτοποιηθοῦν μέγαρα, δόξες, πλούτη.
Νά βγῆ τό σάπιο καθεστώς ἀπ’ τήν Ἱεραρχία,
καί νά τούς συμμαζέψουνε, νά πᾶνε ἐξορία.
Οι Τουρκοϊσλαμιστές κάλυψαν το πρόσωπο της Πλατυτέρας της Αγίας Σοφίας, γιατί δεν αντέχουν την Θέα της δόξας των εικόνων του Θεού και των προσώπων των Αγίων Του.
"Οι κουρτίνες του Ερντογάν"
Πόσες εκκλησίες εμείς οι νεοέλληνες μετατρέψαμε σε μουσεία και κατεβάσαμε το σταυρό από αυτές;
Κυριακή Θ΄ Ματθαίου Η ολιγοπιστία
Κυριακή Θ΄Ματθαίου - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο
«Καὶ εὐθέως ἠνάγκασεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγειν αὐτὸν εἰς τὸ πέραν, ἕως οὗ ἀπολύσῃ τοὺς ὄχλουςκαὶ ἀπολύσας τοὺς ὄχλους ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος κατ᾿ ἰδίαν προσεύξασθαι. ὀψίας δὲ γενομένης μόνος ἦν ἐκεῖ. τὸ δὲ πλοῖον ἤδη μέσον τῆς θαλάσσης ἦν, βασανιζόμενον ὑπὸ τῶν κυμάτων· ἦν γὰρ ἐναντίος ὁ ἄνεμος
Κυριακή Θ΄Ματθαίου - Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Θεοῦ γάρ ἐσμεν συνεργοί· Θεοῦ γεώργιον, Θεοῦ οἰκοδομή ἐστε(:είμαστε και οι δύο [:και ο Παύλος και ο Απολλώς] ένα, διότι και εκείνοι που φυτεύουν και εκείνοι που φυτεύουν είμαστε συνεργάτες του Θεού στο έργο Του που αποβλέπει στην σωτηρία μας. Είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν. Είστε οικοδομή του Θεού που κτίζεται από Αυτόν με όργανά Του και κτίστες Του εμάς)»[Α΄Κορ.3,9].
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ : Ως γλυκέα τω λάρυγγί μου τα λογία σου, υπέρ μέλι τω στόματί μου.
Ως γλυκέα τω λάρυγγί μου τα λογία σου, υπέρ μέλι τω στόματί μου.
Θέλετε να βρείτε τη χαρά στη ζωή; Να διαβάζετε Αγία Γραφή. Να εκκλησιάζεσθε. Να πλησιάζετε τον Χριστό, να Τον αγαπήσετε.
Το βιβλίο το γράφομε μέσα μας- και το ‘χομε, όταν κάθε τόσο στεκόμαστε και εμβαθύνομε.
Λίγο να μελετάμε και να το γράφομε μέσα μας. ( ΤΑ ΛΌΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΊΩΝ ΠΑΤΈΡΩΝ ΝΑ ΜΈΝΟΥΝ ΑΝΕΞΊΤΗΛΑ ΜΈΣΑ ΜΑΣ).
Με προσοχή να διαβάζετε και τους βίους των αγίων. Ζητήστε τη βοήθεια τους.
Μελετώντας τα βιώματα των αγίων, θα τους αγαπήσετε πολύ και πολύ θα ωφεληθείτε. Σιγά σιγά θα ευφραίνεστε και, χωρίς να το καταλάβετε, θα θέλετε και θα σκέπτεσθαι όλο και πιο πολύ το καλό. Το καλό θα γίνεται από αγάπη και το κακό δεν θα βρίσκει θέση.
Ακούγοντας και μαθαίνοντας έτσι, έρχεται η εξυπνάδα και η αόρατος χάρις του Θεού και ο έρωτας στον Χριστό.
Η αγάπη στον Χριστό μεγαλώνει, γεμίζει η ψυχή, ζητάει το απόλυτο.Τί άλλο πιο ανώτερο; Η χάρις του Θεού, ο Χριστός μέσα μας. Καταλάβατε; Λαχτάρα, λατρεία! Αυτό είναι. Χωρίς αυτό δεν κάνομε τίποτα. Όλα τ’ άλλα είναι λόγια, είναι μηδέν…
Γιάννης Φρύδας : Άγραφα …γραμμένα!
Φωνή λαού, οργή Θεού.
Όποιος δεν μιλάει, τον θάφτουν ζωντανό.
(παροιμίες)
Γιατί η χρήση μάσκας από τον οποιονδήποτε είναι επικίνδυνη ...
Νοσοκομείο Σωτηρία, που τότε νοσηλεύονταν κυρίως φυματικοί, προκειμένου να διδαχθούμε τα μέτρα προφύλαξης από την φυματίωση.
Ντροπή σου κ. Τσιόδρα! Όχι κύριε Τσιόδρα, αυτό το θλιμμένο υφάκι δεν πείθει πια κανέναν νουνεχή πολίτη.
Γιατί δεν φοράτε μάσκα; (Από αφήγηση προσκυνητού, πριν λίγες ημέρες, στο Άγιον Όρος ).
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΣΚΑ;
ΡΩΤΗΣΕ ένας Επίτροπος κάποιον Αγιονορείτη Γέροντα;
-Πάτερ γιατί δεν φοράτε εσείς μάσκα στην Εκκλησία;
Εμείς στην Εκκλησία μας στην Αθήνα τους βγάζουμε έξω όποιος δεν την φορά.
-Και γιατί να φορέσω; Εκκλησία είναι εδώ ή υπόνομος;
Τι λέγει ο Αρχιερεύς στον Εγκαινισμό των Ιερών Ναών; «Κατάστησον αυτόν λιμένα χειμαζομένων, ιατρείον παθών, καταφυγήν ασθενών, δαιμόνων φυγαδευτήριον» (Ακολουθία Εγκαινίων σελ.49,εκδ.Απ.Διακονία)
Επίσης και σε ένα τροπάρι γράφει για τον Ναό πως πλέον:
«Βλυσταίνει ρείθρα χάριτος,θαυμάτων βρύει τα νάματα και δωρείται ιάματα» (βλ.αυτόθι Σελ.32)
Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020
ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ : Ἡ μάσκα δέν ἔχει θέσιν ἐντός τοῦ ἱεροῦ χώρου - ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ (ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ) :Έξω απο το Ναό όσοι δεν φορούν μάσκα
Σχόλιο: Ο κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) εις την Λάρισα χρησιμοποίησε τον άγιο Κυθήρων Σεβασμ. Σεραφείμ, για το κύρος του και την απήχηση και επιρροή του στους πιστούς, προς εξευμενισμό των Θεολογικών της Λαρίσης συνοδεύοντάς τον εις την ενθρόνισή του.
Οι κληρικοί και οι πιστοί τον χαρακτηρίζουν ως "δεσποτο-χαρδαλιά με μίτρα".
Σχόλιο:
....Ο Ιερώνυμος Νικολόπουλος της Λάρισας τον περιέβαλλε με πολύ γλίσχρα γαλαντομία πείθοντάς τον ότι είναι Αντιοικουμενιστής - παραδοσιακός και αγωνιστής για την Ορθοδοξία, έτσι με δόλο του υπέκλεψε την ψήφο για να γίνει δεσπότης και σήμερα βασανίζει την Εκκλησία της Λάρισας, αποκαλύπτοντας οτι είναι λύκος προβατόσχημος.Αργά, αλλά τον κατάλαβαν...οι Λαρισαίοι και ακόμα είναι νωρίς...δεν ξεδίπλωσε όλα τα χαρίσματα και το μεγαλείο του… ας όψονται οι προσκυνημένοι αποκοιμιστές …
Αδέλφια, φρικτορείτε επι των Ιερών Επάλξεων της πίστεως και της Πατρίδος.
Έρρωσθε και κραταιούσθε !
Γέρων Ευστάθιος
ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ :
Οἱ Ἱεροί Ναοί τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας δέν εἶναι κοινοί τόποι, ἀλλά ἱεροί, καθιερωμένοι καί καθαγιασμένοι.
Ἡ μάσκα δέν ἔχει θέσιν ἐντός τοῦ ἱεροῦ χώρου.
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Τ.Κ. 801 00 Κ Υ Θ Η Ρ Α
ΤΗΛ.:2736031202 & 2736038359
FAX :2736031202
Ἀριθ. Πρωτ.: 436
κ.Κυριᾶκον Μητσοτάκην
Πρωθυπουργόν
Μέγαρον Μαξίμου
Ἀθήνας
Ἀπό τά Μ.Μ.Ε. πληροφορούμεθα ὅτι πληθύνονται τά κρούσματα ἀπό τόν κορωνοϊό σέ ὡρισμένες περιοχές τῆς πατρίδος μας ἀπό συνωστισμό καί μή τήρησι τῶν μέτρων ἀπό πολλούς συνανθρώπους μας. Ἡ Ἐπιτροπή τῶν εἰδημόνων ἐπεξεργάζεται καί θά προτείνη ὡρισμένα μέτρα περιστολῆς καί προλήψεως τῆς μεταδόσεως τοῦ θανατηφόρου αὐτοῦ ἰοῦ. Καί καλῶς πράττει.