Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Το ενδομήτριο σπείραμα (το κοινώς «σπιράλ» ή «coil» ή δακτυλίδι).-- Φωτο-λεύκομα της μητέρας

Το αμάρτημα  του Αυνάν, στην ουσία συνιστούσε παρακοή στο θέλημα του Θεού και συγκεκριμένα αυθαίρετη αυτονόμηση της ηδονής από τον συνολικό ψυχοσωματικό κόσμο του ανθρώπου

Αρχιμανδρίτου Φωτίου Ιωακείμ, Πρωτοσυγκέλλου της Ιεράς Μητροπόλεως Μόρφου
Το ακρατές και φιλήδονο πνεύμα των εσχάτων χρόνων συναντά τη μεθοδευμένη προσπάθεια διείσδυσης της Νέας Τάξης Πραγμάτων σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής, ακόμη και τις πλέον ιερές.
Θέλουμε να δηλώσουμε εξαρχής ότι προβαίνουμε στην σύνταξη του παρόντος κειμένου με την ευλογία και παρότρυνση του πνευματικού μας πατρός, μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου. Ο άγιος Μόρφου έχει ήδη αναφερθεί προφορικά σε ορισμένες ομιλίες του για τα θέματα που ακολουθούν.
   Συζητώντας όμως μαζί του, αντιληφθήκαμε ότι τα θέματα που θα θίξουμε στη συνέχεια αποτελούν καίριο και κύριο ποιμαντικό και σωτηριολογικό πρόβλημα στις μέρες μας και έχουν λάβει σοβαρές διαστάσεις. Αυτό δεν αποτελεί μόνο δική μας διαπίστωση, αλλά, πολλώ μάλλον, σύγχρονων ανθρώπων του Θεού, που έχουν το χάρισμα να ‘‘βλέπουν’’, να διαβλέπουν και να προβλέπουν, δηλαδή να γνωρίζουν με αυθεντική εσωτερική πληροφορία το θέλημα του Θεού αλλά και τη λύπη του Θεού για όσα σοβαρά αμαρτήματα διαπράττονται στις μέρες μας, μάλιστα τα σαρκικά, τόσο εντός, όσο και εκτός Γάμου. 
  Και, όχι ασφαλώς μονάχα αυτοί οι σύγχρονοι άνθρωποι του Θεού, αλλά και οι παλαιότεροι άγιοι και Πατέρες της Εκκλησίας μας, σε μία θαυμαστή εκ Πνεύματος Αγίου διαχρονική συμφωνία και ομοφωνία (consensus patrum), δηλώνουν σαφέστατα ότι η οργή του Θεού που εκδηλώνεται ποικιλότροπα, και παλαιότερα και στις μέρες μας, έχει ξεκάθαρη αιτία τις βαθιές, μεγάλες και αμετανόητες αμαρτίες του ανθρώπινου γένους. Και, συγκεκριμένα, ξεχωρίζουν τις εκτρώσεις —με όποιο τρόπο και αν γίνονται—, τις πάρα φύσιν σαρκικές σχέσεις εντός και εκτός του Γάμου, καθώς και τη βλασφημία των θείων, είτε με λόγια, είτε με έργα, καθώς και την ενασχόληση με τις μαγικές και σατανιστικές τελετές.

   Ο παμπόνηρος διάβολος, όπως είναι γνωστό, επιδιώκει να παρενοχλεί τον άνθρωπο παντού και πάντοτε, μη φειδόμενος ούτε ακόμα και αυτών των πλέον ιερών στιγμών της ζωής του, ζητώντας να τον αποσπάσει από το θέλημα του Θεού και να τον ρίξει στην αμαρτία. Μάλιστα, αν του δοθεί η ευκαιρία και δυνατότητα, ένεκα αμετανοησίας του ανθρώπου, προσπαθεί και να τον δαιμονίσει. Και ασφαλώς ο διάβολος δεν έκανε και δεν κάνει με κανένα συμβόλαιο ότι δεν θα ενοχλεί οπουδήποτε, για παράδειγμα τους συζύγους στις μεταξύ τους ερωτικές σχέσεις. Πως είναι δυνατόν λοιπόν να προπαγανδίζει κανείς ανεύθυνα και χωρίς φόβο Θεού ιδέες και αντιλήψεις, που συνοψίζονται στο παγκόσμιο σύνθημα «στον Γάμο όλα επιτρέπονται», διαμηνύοντας ότι δεν υπάρχουν όρια και περιορισμοί όσον αφορά την ερωτική συμπεριφορά των συζύγων;

Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Οι απολίτιστοι βάρβαροι Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ


Οι απολίτιστοι βάρβαροι

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ

Το εύσημο του απολίτιστου βάρβαρου απένειμε στους Τούρκους ο μεγάλος Ρώσος συγγραφέας Φ. Ντοστογιέφσκι στο μυθιστόρημα του «Αδελφοί Καραμαζώφ», στην περίφημη συνομιλία του Ιβάν Καραμαζώφ με τον αδερφό του Αλιόσα. Λέγει ο πρώτος για τις αγριότητες των Τούρκων στη Βουλγαρία: «Καίνε, σφάζουνε, βιάζουν γυναίκες και παιδιά, καρφώνουν τ’ αυτιά των καταδίκων σε ξύλινους φράχτες και τους αφήνουν εκεί πέρα όλη νύχτα και το πρωί τους κρεμάνε. Αυτοί οι Τούρκοι βασανίζουνε με ηδονή και τα μικρά παιδιά. Σκίζανε με το σπαθί την κοιλιά της μάνας και τα βγάζουν από μέσα. Πετάγανε βυζασταρούδια στον αέρα και τα αφήναν να πέσουν και να καρφωθούν επάνω σε μια λόγχη… και όλα αυτά μπροστά στα μάτια των μανάδων. Η ηδονή ήταν ακριβώς που το βλέπανε και οι μανάδες.

ΑΦΗΣΤΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ!!




ΝΑ ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ... ΑΦΡΟ-ΑΣΙΑ -ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!! ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑ...ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ... ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ "ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ" ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ... ΜΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ "ΤΟΣΟ ΚΥΜΠΑΡΗΔΕΣ" ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ? 
Μια Ελληνίδα, κάτοικος Γερμανίας, επισκέφθηκε την πρεσβεία μας στη Φρανκφούρτη για να ανανεώσει την άδεια παραμονής της...

Το τι αντίκρισε μας το περιγράφει στην καταγγελία της.

“Σας στέλνω την παρακάτω “καταγγελία” προς δημοσίευση

Ελληνίδα κάτοικος Γερμανίας, λήγει το διαβατήριο μου και φτάνω στην πρεσβεία μας στην Φρανκφούρτη για ανανέωση. Στον κήπο του νεοκλασικού βλέπω με έκπληξη πρόχειρη κατασκήνωση δεκάδων μεταναστών μεσανατολικής και βαλκανικής προέλευσης. Δεν καταλαβαίνω. 

Μπαίνω στο κτίριο και περιμένω την σειρά μου για το προγραμματισμένο με τον υπάλληλο ραντεβού για την κατάθεση των εγγράφων μου. Και εκεί αντίστοιχοι μετανάστες κάθονται παντού στους χώρους αναμονής, στο πάτωμα, στις σκάλες. Πάλι δεν καταλαβαίνω.

Μια ιεραρχία που δρα ως πέμπτη φάλαγγα…

Ιερώνυμος: Ναι σε μάσκες στις εκκλησίες αν το συνιστούν οι ειδικοί ...

Μια ιεραρχία που δρα ως πέμπτη φάλαγγα…

του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ιστορίας

      Όπως ακριβώς αναμενόταν και πάρα πολλοί το γράφαμε και το λέγαμε ήδη από τον Μάιο (άλλωστε δεν χρειαζόταν δα και ιδιαίτερο…προορατικό χάρισμα), μετά τους κατ' οίκον εγκλεισμούς και τους κλειδαμπαρωμένους ναούς της περασμένης άνοιξης και μετά την (αναγκαία για τα πειραματόζωα του νεοταξικού πειράματος) δίμηνη χαλάρωση των μέτρων (που συνέχισε πάντως τη βεβήλωση της πίστης μας με την αποστειρωτική υστερία μέσα στους ναούς και τη συζήτηση περί της Θείας Κοινωνίας), ήταν θέμα χρόνου ώστε το αντίχριστο καθεστώς να περάσει και στο επόμενο χτύπημα.

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Διάλογος με την Παναγία».

      ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ


Αριστείδης Π. Δασκαλάκης:

 «Διάλογος με την Παναγία».

 

 «….ω Παναγία μου, κόρη πάναγνη, καλή.

Κι ίσως φθάση κι ως εμένα και ν’ απλώση

Γαλήνη στην ψυχή μου την αμαρτωλή».

(Α.Παπαδιαμάντης)

(Απαραίτητη διευκρίνηση: O διάλογος δεν αποτελεί αποτέλεσμα βιώματος προσωπικού, μιας και ο γράφων δεν διαθέτει τις χάρες, την παρρησία και τα χαρίσματα των αγίων, που είδαν και μίλησαν με τη Μητέρα μας ….. κι εδώ η Παναγία ακούει αλλά δεν απαντάει….μόνο κλαίει)

Παναγία. Απαύγασμα της Θείας Οικονομίας. Κόρη σεμνή. Προοίμιο σωτηρίας.

Καρπέ δακρύων του Αδάμ. Καταδίκη του αντιδίκου.

Είσαι το μόνο κτίσμα σε όλη τη δημιουργία, υλική και πνευματική που έφτασε στην πληρότητα του σκοπού, για τον οποίο υπάρχει η κτίση. Στην πληρέστερη δυνατή ενότητα με τον Θεό, στην πληρέστερη αξιοποίηση  των δυνατοτήτων της ζωής.

Αν αποστάξεις απ’ τον ανθρώπινο αμπελώνα, στο πατητήρι των αρετών όλες τις ψυχές, εκ γενέσεως του κόσμου ως τα σήμερα, ο χυμός που θα στάξει η ανθρώπινη ύπαρξη, θα είναι ξυνόπικρος μπροστά στη γλυκύτητα που εκπέμπεις και στο άρωμα που αναδύεις.

Περί υπακοής σε καιρό αποστασίας

                Γεώργιος Τζανάκης
Ἄν πρέπει νὰ ἀκολουθοῦμε τὶς διδασκαλίες καὶ νὰ ὑπακούομε στὶς ἐντολὲς τῶν ποιμένων ποὺ δὲν ὑπακούουν στὸν Χριστὸ καὶ δὲν διδάσκουν ὅσα Αὐτὸς, οἰ ἀπόστολοι καὶ οἱ ἅγιοι ἐδίδαξαν. Ἕνα ἀπο τὰ παράξενα τοῦ σημερινοῦ ἐκκλησιαστικοῦ μας βίου εἶναι τὸ θέμα τῆς ὑπακοῆς. Ὅλοι ζητοῦν ὑπακοὴ ἀπὸ τοὺς ἄλλους καὶ ὅλοι δηλώνουν ὅτι ὅτιδήποτε κάνουν ἀποτελεῖ καρπὸ ὑπακοῆς. Δὲν γνωρίζω ἄλλην ἐποχὴ μὲ τόσους νὰ παρουσιάζονται ἐραστὲς τῆς ὑπακοῆς.
Ὁ ἱερεῦς κλείνει τὸν ναό του καὶ δὲν ἀφήνει τοὺς ἀνθρώπους νὰ μποῦν μέσα νὰ λειτουργηθοῦν, λέγοντας ὅτι κάνει ὑπακοὴ στὸν Δεσπότη. Ὁ πνευματικὸς ἐπικρίνει τὸν ἐξομολογούμενο γιατὶ πῆγε καὶ κοινώνησε σὲ ἄλλη ἐκκλησία -ὅταν εἶχε κλείσει τὴν δική του- καὶ τοῦ βάζει καὶ κανόνα ἤ τοῦ ἀπαγορεύει νὰ ξαναπάει σὲ ἄλλον ναὸ λέγοντας του ὅτι δὲν κάνει ὑπακοὴ στὶς ἐντολὲς τῆς ἐκκλησίας. 

Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!

Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!

Μασκοφόροι και μασκομάχοι: «εμφύλιος» για ένα κομμάτι πανί!

Ελευθέριος Ανδρώνης

Καὶ νὰ ποὺ οἱ Ἕλληνες ὁδηγοῦνται μέσα στὴ δίνη μίας νέας φρενίτιδας, ἡ ὁποία κατὰ ἕνα τεράστιο ποσοστὸ δημιουργήθηκε ἀπὸ εὐθύνες τῆς κυβέρνησης.

Ὁ κορονοϊός δειχνει νὰ θεριεύει ξανά, καὶ ἔτσι ἐμφανίζονται καὶ πάλι οἱ γνωστοὶ διχασμοὶ ποὺ μᾶς εἶχαν ἀπασχολήσει καὶ κατὰ τὴν περίοδο τοῦ καθολικοῦ lockdown, πρὸ μερικῶν μηνῶν.

Από τη διδασκαλία του Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης για τους ιερούς ναούς.

Ιωάννης Λίτινας

Για τους ορθοδόξους πιστούς η ιερότητα των ναών είναι δεδομένη. Ο ιερός ναός δεν είναι ένας κοινός χώρος, δεν έχει καμμία ομοιότητα με οποιοδήποτε άλλο κτίριο, και ο νεότερος εξ΄αυτών είναι ασυγκρίτως ανωτέρας αξίας και σπουδαιότητος ακόμα και από το σημαντικότερο προχριστιανικό αρχαιολογικό μνημείο του κόσμου.

Σύγχρονη αμφισβήτηση εγείρεται κατά των ιερών ναών, εξισώνοντάς τους με οποιοδήποτε άλλο χώρο, ή κτίριο. Ο σκοτισμένος άνθρωπος, εγκλωβισμένος στην ολιγοπιστία -ή μάλλον απιστία του- αδυνατεί να παραδεχθεί ότι «ὅπου Θεός βούλεται νικᾶται φύσεως τάξις», πράγμα που ιδιαιτέρως συμβαίνει μέσα στον κατ΄εξοχήν χώρο παρουσίας του Θεού, τους ιερούς ναούς.

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

Θαυματουργικές επεμβάσεις σε λοιμούς και πνευματικά εφόδια

 Τότε που στη Μεσαρά έκαναν λιτανείες για να βρέξει! Μια λιτανεία στην  Πόμπια… | e-mesara

Ευάγγελος Θ.

Θαυματουργικές επεμβάσεις σε λοιμούς και πνευματικά εφόδια

Το 1860 ο Πύργος Ηλείας μαστίζεται απο πανώλη (πανούκλα). Δεκάδες άνθρωποι πεθαίνουν και η νόσος φαίνεται ανίκητη. Οι κάτοικοι μετά από συνεχείς παρακλήσεις σώζονται από θαύμα του Αγίου Χαραλάμπους, όπου τον είδαν να διώχνει ένα λευκό σύννεφο και να το ρίχνει στην θάλασσα.

Το 1743 η Λευκάδα μετρά εκατοντάδες νεκρούς επίσης απο τον λοιμό της πανώλης. Το καλοκαίρι του ίδιου έτους μεταφέρεται από τα Τρίκαλα στο νησί η κάρα του Αγίου Βησσαρίωνος, Αρχιεπισκόπου Λαρίσης. Η Λευκάδα σώθηκε θαυματουργικά.

Για την Παρούσα Κρίση: Κανόνας για την Ασέβειά μας και οι Προϋποθέσεις της επιστροφής(Συνέντευξη του Καθηγητή Δημήτρη Τσελεγγίδη στον π. Πέτρο Χίρς)

Για την Παρούσα Κρίση: Κανόνας για την Ασέβειά μας, και οι Προϋποθέσεις της επιστροφής - YouTube Για την Παρούσα Κρίση: Κανόνας για την Ασέβειά μας και οι Προϋποθέσεις της επιστροφής. Συνέντευξη με τον κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη.

Κυριακή 9 Αυγούστου 2020

Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Ελευθέριος Ανδρώνης

Σοκ, δέος και φίμωση κάθε αντίθετης άποψης.

Αυτή είναι η «χρυσή» συνταγή της πολιτικής και επιστημονικής εξουσίας, που διαχειρίζεται την πανδημική κρίση της χώρας μας.

Σοκ και δέος από τους γνωστούς (πλέον) τηλε – λοιμωξιολόγους που κυριολεκτικά έχουν πιάσει μόνιμο στασίδι στα δελτία ειδήσεων και προπαγανδίζουν συστηματικά την ακραία κινδυνολογία.

Ενώ δείχνουν με το δάχτυλο τα επόμενα μέτρα που θα πρέπει να πάρει η κυβέρνηση (ή ίσως η κυβέρνηση να δείχνει με το δάχτυλο ποια μέτρα θα πρέπει να αναγγείλουν οι εν λόγω λοιμωξιολόγοι στους τηλεθεατές) χωρίς να λαμβάνουν υπόψη δεκάδες άλλους καταξιωμένους επιστήμονες οι οποίοι έχουν εντελώς αντίθετες απόψεις, αλλά το υπάρχον σύστημα συνεχίζει να τους αγνοεί επιδεικτικά.

Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΛΟΙΜΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...


Ἐνῷ ψάλλουμε στίς ἐκκλησιές μας τήν νίκη κατά τοῦ θανάτου (Χριστός Ἀνέστη...), ἐμεῖς περιφρονοῦμε τόν Νικητή τοῦ θανάτου καί ἀφηνόμαστε στά τάχα προστατευτικά χέρια τοῦ ἠττημένου!

 Καλό θα είναι οι της Ιεραρχίας να παίρνουν τηλέφωνο στο Άγιο Όρος κάθε μέρα μια και δυο και τρεις φορές, να ρωτούν εάν η εικόνα της Πορταΐτισσας είναι ακόμα εκεί ή αν εξαφανίστηκε...

Γράφει ὁ Πᾶνος

Μὲ λίγα λόγια ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος αὐτὸ μᾶς λέει.
Μὲ ὑπεύθυνη θέση, ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος τηρεῖ τὴν ἴδια γραμμὴ τῶν ἀπαγορεύσεων γιὰ τὸ «ὑπέρτατο ἀγαθό» ποὺ μᾶς ἐδόθη ἀπὸ τὸν Θεό, τὴν σωματικὴ Ὑγεία.
Γιὰ τὴν πνευματικὴ ὑγεία οὔτε λόγος βέβαια...
Οὔτε ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, οὔτε ἀπὸ κανέναν ἀπὸ τὴν Ἱερὰ σύνοδο.
Ὅσο γιὰ τοὺς ὑπόλοιπους Μητροπολῖτες, ἐκτὸς ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, μὲ κάτι ἀδύναμες καὶ ἐκ τοῦ ἀσφαλοὺς ἀντιδράσεις, «σιγὴ ἰχθύος», μὴν τυχὸν καὶ στεναχωρήσουμε κανέναν, μὴν μᾶς συμβεῖ καὶ κανὰ κακό...
Καὶ πῶς νὰ γίνει λόγος γιὰ πνευματικὴ ὑγεία;

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Οδοιπορικό στο μικρό Πάσχα του καλοκαιριού και οι κακοτοπιές του Οικουμενισμού»

Ἐξαιρετικό προωθῆστε το!

Την εορτή της «Κοιμήσεως της Θεοτόκου» το «Πάσχα του καλοκαιριού», μέσα στο «κατακαλόκαιρο», σε κάθε γωνιά της Ορθόδοξης Ελλάδος, τιμάται επἀξια, με τόση λαμπρότητα και λαϊκό παλμό, η Μητέρα του Κυρίου μας, που είναι και «Μάννα» όλου του κόσμου.

 Η ορθόδοξη ψυχή στρέφει τις αισθήσεις της με βαθειά κατάνυξη και παρακλητική διάθεση προς την Παναγία. Καθημερινά η βυθισμένη μέσα στο πένθος και την οδύνη, βα­ρυ­αλ­γού­σα ψυ­χή του πι­στού, ζη­τά πα­ρά­κλη­ση και πα­ρη­γο­ριά α­πό την Πα­να­γί­α. Σε αντίθεση με τον υμνολογικό τόνο της περιόδου των Χαιρετισμών, όπου κυριαρχεί η θρι­αμ­βι­κή δο­ξο­λό­γη­ση των α­πεί­ρων χα­ρί­των της «Μη­τρός του Θε­ού γε­νο­μέ­νης».

Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ.


Ὀφείλουμε ἐπιτέλους νά ἀποφασίσουμε: Τί εἶναι αὐτό, πού μᾶς ἐνδιαφέρει ὡς Ἱεραρχία, ἀλλά καί ὡς ποίμνιο; Ἡ ἐκκοσμίκευση τῆς Ἐκκλησίας ἤ ἡ ἐκκλησιοποίηση τοῦ κόσμου;
Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός

Σέ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας, οἱ ἐπίσκοποι εἶναι ὅλοι τους ὑποχρεωμένοι (ὀνομαστική ψηφοφορία) νά λάβουν ἀνοιχτά θέση ἀπέναντι στό ὑπό συζήτηση θέμα (ὑποχρεωτική φιμωτροφορία μέσα στούς ἱερούς ναούς). Καί νά τό κάνουν αὐτό ὄχι μονολεκτικῶς ἤ μέ ἐπιχειρήματα ἀντλούμενα ἀπό τόν χῶρο τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας, ἀλλά μέ ἀναφορές στό ἀνεξάντλητο χρυσορυχεῖο τῆς Ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως. 

Ἡ τελική τους συνοδική ἀπόφαση, ἐάν μέν εἶναι πειστικά καί ξεκάθαρα βασισμένη πάνω στόν Λόγο τοῦ Εὐαγγελίου καί στήν Ἁγιοπατερική μας Παράδοση, τότε τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας (πού καί μυαλό ἔχει καί πού ἀγρυπνεῖ) θά τήν ἐπικροτήσει καί θά τήν άποδεχθεῖ. Διαφορετικά, ἀκόμα καί μιά ἐνδεχομένως διφορούμενη ἤ σαφῶς οἰκουμενιστική ἀπόφασή τους, πάλι θά ὠφελήσει τό ποίμνιο, διότι θά ρίξει φῶς στό θολό μέχρι τοῦδε τοπίο τῆς
Ἰεραρχίας μας (πού κρατᾶ σιγή ἰχθύος…) καί θά ἀποκαλύψει γιά μιά φορά ἀκόμη τούς ἐλάχιστους ἔστω πραγματικούς καί γνησίους Ποιμένες μας.

Γέροντας Μάξιμος Καραβάς: Τοῦ δέσποτα τό θυμιατό


Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» θέλει πολύ «μπαρούτι»,

γιά νά κονιορτοποιηθοῦν μέγαρα, δόξες, πλούτη.


Τοῦ δέσποτα τό θυμιατό

Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» δέν θέλει πιά «λιβάνι»,

γιατί τόν «λιβανίζουνε», κι αὐτό κακό τοῦ κάνει.

 

Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» θέλει πολύ «μπαρούτι»,

γιά νά κονιορτοποιηθοῦν μέγαρα, δόξες, πλούτη.

 

Νά βγῆ τό σάπιο καθεστώς ἀπ’ τήν Ἱεραρχία,

καί νά τούς συμμαζέψουνε, νά πᾶνε ἐξορία.

Οι Τουρκοϊσλαμιστές κάλυψαν το πρόσωπο της Πλατυτέρας της Αγίας Σοφίας, γιατί δεν αντέχουν την Θέα της δόξας των εικόνων του Θεού και των προσώπων των Αγίων Του.

 Η Ν. Τάξη Πραγμάτων με την επιβολή της μάσκας στερεί την κοινωνία των προσώπων και μαζικοποιεί τις κοινωνίες για την υποταγή και εύκολη  χειραγώγησή τους.




"Οι κουρτίνες του Ερντογάν"
 
  Τι έκρυψε ο Ερντογάν πίσω από τις κουρτίνες που έβαλε στην Αγιά Σοφιά; Την ενοχή του κατακτητή και το μίσος του Ισλάμ στην αξία του ανθρώπου. Αλλά ας τα δούμε ένα ένα. Οι κουρτίνες του Ερντογάν κάλυψαν με το θράσος και την ασέβεια του κατακτητή το πρόσωπο της Παναγίας. Της Μητέρας του Χριστού. Δηλαδή εκείνης που έδωσε ύλη στον άυλο, εκείνης που έδωσε σάρκα στον άσαρκο Δημιουργό. Εδώ είναι και το πρόβλημα του Ισλάμ. Ότι είναι μια απόλυτα μονοφυσιτική αίρεση εικονοκλαστικής κακοδοξίας.
 Ο Ερτογάν και οι τούρκοι ισλαμιστές βάζουν κουρτίνα στο πρόσωπο της Παναγίας γιατί δε μπορούν να δεχθούν ότι ο Θεός γίνεται άνθρωπος με σκοπό ο άνθρωπος να γίνει Θεός.

Πόσες εκκλησίες εμείς οι νεοέλληνες μετατρέψαμε σε μουσεία και κατεβάσαμε το σταυρό από αυτές;

Eπί Μωάμεθ Πορθητού, ο Θεός παραχώρησε για κάποιους λόγους, ώστε η Κωνσταντινούπολη και η Αγία Σοφία να παραδοθούν από τους ορθοδόξους Έλληνες στους μουσουλμάνους Τούρκους. Γεννάται σήμερα το εύλογο και ουσιαστικό πνευματικό ερώτημα: Στις ημέρες μας, αυτοί οι λόγοι της παραχώρησης εξέλειπαν ή επί των ημερών μας χειροτέρεψαν, δικαιολογώντας μία νέα παραχώρηση Θεού και επί της Αγίας Σοφίας και επί της αιγιαλίτιδας ζώνης;
Μην ξεχνάμε ότι πέραν των γεωπολιτικών, πολιτικών, κομματικών, οικονομικών λόγων, υπάρχει και ο πνευματικός λόγος, που αφορά στο παραχωρητικό θέλημα του Κυρίου των κυρίων, του Βασιλέως των βασιλέων, του Θεού Παντοκράτορος. Καλό είναι να εστιάσουμε σ’ αυτόν το Λόγο.

Κυριακή Θ΄ Ματθαίου Η ολιγοπιστία

 
 Κωνσταντίνος Αθ. Οικονόμου Δασκάλου
 
ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἠνάγκασεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγειν αὐτὸν εἰς τὸ πέραν, ἕως οὗ ἀπολύσῃ τοὺς ὄχλους. Καὶ ἀπολύσας τοὺς ὄχλους ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος κατ᾿ ἰδίαν προσεύξασθαι. Ὀψίας δὲ γενομένης μόνος ἦν ἐκεῖ. Τὸ δὲ πλοῖον ἤδη μέσον τῆς θαλάσσης ἦν, βασανιζόμενον ὑπὸ τῶν κυμάτων· ἦν γὰρ ἐναντίος ὁ ἄνεμος.

Κυριακή Θ΄Ματθαίου - Ερμηνεία της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ.14,22-34] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ  ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

  «Καὶ εὐθέως ἠνάγκασεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγειν αὐτὸν εἰς τὸ πέραν, ἕως οὗ ἀπολύσῃ τοὺς ὄχλουςκαὶ ἀπολύσας τοὺς ὄχλους ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος κατ᾿ ἰδίαν προσεύξασθαι. ὀψίας δὲ γενομένης μόνος ἦν ἐκεῖ. τὸ δὲ πλοῖον ἤδη μέσον τῆς θαλάσσης ἦν, βασανιζόμενον ὑπὸ τῶν κυμάτων· ἦν γὰρ ἐναντίος ὁ ἄνεμος 

Κυριακή Θ΄Ματθαίου - Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄Κορ.3,9-17]                         

               ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

     «Θεοῦ γάρ ἐσμεν συνεργοί· Θεοῦ γεώργιον, Θεοῦ οἰκοδομή ἐστε(:είμαστε και οι δύο [:και ο Παύλος και ο Απολλώς] ένα, διότι και εκείνοι που φυτεύουν και εκείνοι που φυτεύουν είμαστε συνεργάτες του Θεού στο έργο Του που αποβλέπει στην σωτηρία μας. Είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν. Είστε οικοδομή του Θεού που κτίζεται από Αυτόν με όργανά Του και κτίστες Του εμάς)»[Α΄Κορ.3,9].

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ : Ως γλυκέα τω λάρυγγί μου τα λογία σου, υπέρ μέλι τω στόματί μου.

Ως γλυκέα τω λάρυγγί μου τα λογία σου, υπέρ μέλι τω στόματί μου.

Θέλετε να βρείτε τη χαρά στη ζωή; Να διαβάζετε Αγία Γραφή. Να εκκλησιάζεσθε. Να πλησιάζετε τον Χριστό, να Τον αγαπήσετε.

Το βιβλίο το γράφομε μέσα μας- και το ‘χομε, όταν κάθε τόσο στεκόμαστε και εμβαθύνομε.
Λίγο να μελετάμε και να το γράφομε μέσα μας. ( ΤΑ ΛΌΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΊΩΝ ΠΑΤΈΡΩΝ ΝΑ ΜΈΝΟΥΝ ΑΝΕΞΊΤΗΛΑ ΜΈΣΑ ΜΑΣ).

Με προσοχή να διαβάζετε και τους βίους των αγίων. Ζητήστε τη βοήθεια τους.

Μελετώντας τα βιώματα των αγίων, θα τους αγαπήσετε πολύ και πολύ θα ωφεληθείτε. Σιγά σιγά θα ευφραίνεστε και, χωρίς να το καταλάβετε, θα θέλετε και θα σκέπτεσθαι όλο και πιο πολύ το καλό. Το καλό θα γίνεται από αγάπη και το κακό δεν θα βρίσκει θέση.
Ακούγοντας και μαθαίνοντας έτσι, έρχεται η εξυπνάδα και η αόρατος χάρις του Θεού και ο έρωτας στον Χριστό.

 Η αγάπη στον Χριστό μεγαλώνει, γεμίζει η ψυχή, ζητάει το απόλυτο.Τί άλλο πιο ανώτερο; Η χάρις του Θεού, ο Χριστός μέσα μας. Καταλάβατε; Λαχτάρα, λατρεία! Αυτό είναι. Χωρίς αυτό δεν κάνομε τίποτα. Όλα τ’ άλλα είναι λόγια, είναι μηδέν…

Γιάννης Φρύδας : Άγραφα …γραμμένα!


Φωνή λαού, οργή Θεού.
Όποιος δεν μιλάει, τον θάφτουν ζωντανό.
(παροιμίες)


Γράφει ο Γιάννης Φρύδας
                                                     

                                                      
                
                          ΣΤΟ  ΚΑΦΕΝΕΙΟ  ΤΟΥ  ΓΙΑΝΝΗ  64

Άγρα, Αγραίοι κι Άγραφα
  Τα Άγραφα πήραν αυτή την ονομασία την περίοδο της εικονομαχίας. Ο εικονομάχος αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος ο Ε΄ (ο Κοπρώνυμος να καταλάβετε) απέστειλε στην περιοχή με ανθρώπους του τη διαταγή να κατεβάσουν τις εικόνες από τους ναούς. Οι κάτοικοι αρνήθηκαν, κατέβασαν κάμποσες βρισιές εναντίον του μεγαλειότατου και κατέβασαν τα κεφάλια απ’ τον λαιμό των απεσταλμένων του. Όταν έμαθε ο Κώτσιος  ο Ε΄ τι έγινε, εξοργίστηκε και έδωσε εντολή να διαγραφεί η περιοχή από την αυτοκρατορία, διακόπτοντας και  κάθε πίστωση προς αυτήν από το κράτος. Από τότε ξεκίνησε στραβά η χρηματοδότηση στα Άγραφα… Κέρδισαν, όμως, το όνομα!...

Γιατί η χρήση μάσκας από τον οποιονδήποτε είναι επικίνδυνη ...

Ιάκωβος Τίγκας

(Επόπτης Δημόσιας Υγείας)






Ντροπή και ουαί σε όσους συνεργάζονται αμέσως ή εμμέσως, με αυτήν την αθλιότητα...

Όταν ήμουν εκπαιδευόμενος, μας είχαν πάει με την Σχολή μου στο

Νοσοκομείο Σωτηρία, που τότε νοσηλεύονταν κυρίως φυματικοί, προκειμένου να διδαχθούμε τα μέτρα προφύλαξης από την φυματίωση.

Ήρθαμε σε σχετική «επαφή» και συνομιλήσαμε με ενεργούς φυματικούς, ακόμη & στο στάδιο της μετάδοσης. Κανείς δεν φορούσε μάσκα, ούτε εμείς, ούτε οι ασθενείς, ούτε οι ιατροί και οι νοσηλευτές, καθώς δεν ενδείκνυται.

Ντροπή σου κ. Τσιόδρα! Όχι κύριε Τσιόδρα, αυτό το θλιμμένο υφάκι δεν πείθει πια κανέναν νουνεχή πολίτη.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που κάθονται, κοντινό πλάνο και εσωτερικός χώρος

Ανέκαθεν το έλεγα. Δεν τολμάς να γράψεις μια καλή κουβέντα για κάποιο δημόσιο πρόσωπο και οσονούπω θα σε κάνεις να το σκυλομετανιώσεις. Τέτοια και η περίπτωση του Σωτήρη Τσιόδρα. Με το χαμηλό του προφίλ και την σχετικά επιτυχή διαχείριση του κορωνοϊού την περασμένη Άνοιξη κέρδισε τη συμπάθεια πολλών, μεταξύ αυτών και τη δική μας. 
Έστω κι αν τον είχαμε δει προ δεκαετίας στο πλευρό του Αβραμόπουλου κατά την ψεύτικη κρίση του Η1Ν1, τότε που κάποιοι κονόμησαν με τα εκατομμύρια άχρηστα εμβόλια που παραγγείλαμε. Το παραβλέψαμε και πιστέψαμε πως τώρα κάνει ό,τι μπορεί μέσα στις γνωστές συνθήκες της δημόσιας Υγείας της χώρας μας. Και ίσως να ήταν πράγματι προ τετραμήνου έτσι.

Γιατί δεν φοράτε μάσκα; (Από αφήγηση προσκυνητού, πριν λίγες ημέρες, στο Άγιον Όρος ).


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΣΚΑ;

ΡΩΤΗΣΕ ένας Επίτροπος κάποιον Αγιονορείτη Γέροντα;

-Πάτερ  γιατί δεν φοράτε εσείς μάσκα στην Εκκλησία;

Εμείς στην Εκκλησία μας στην Αθήνα τους βγάζουμε έξω όποιος δεν την φορά.

-Και γιατί να φορέσω; Εκκλησία είναι εδώ ή υπόνομος;

Τι  λέγει ο Αρχιερεύς στον Εγκαινισμό των Ιερών Ναών; «Κατάστησον αυτόν λιμένα χειμαζομένων, ιατρείον παθών, καταφυγήν ασθενών, δαιμόνων φυγαδευτήριον» (Ακολουθία Εγκαινίων σελ.49,εκδ.Απ.Διακονία)

Επίσης και σε ένα τροπάρι γράφει για τον Ναό πως πλέον:

«Βλυσταίνει ρείθρα χάριτος,θαυμάτων βρύει τα νάματα και δωρείται ιάματα»  (βλ.αυτόθι Σελ.32)

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ : Ἡ μάσκα δέν ἔχει θέσιν ἐντός τοῦ ἱεροῦ χώρου - ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ (ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ) :Έξω απο το Ναό όσοι δεν φορούν μάσκα


 Σχόλιο: Ο κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) εις την Λάρισα χρησιμοποίησε τον άγιο Κυθήρων Σεβασμ. Σεραφείμ, για το κύρος του και την απήχηση και επιρροή του στους πιστούς, προς εξευμενισμό των Θεολογικών της Λαρίσης συνοδεύοντάς τον εις την ενθρόνισή του.

Όμως αποδείχθηκε  ανάξιος της εμπιστοσύνης του, διότι εις τίποτα δεν τον μιμείται, μάλιστα κάνει τα αντίθετα, όπως άναψε την λυχνία των Εβραίων, δέχεται τους Ρόταρυ και  δωρεά τους, δέχεται τους μασονοκρατούντες Αχέπανς. Δεν καταδίκασε ποτέ την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου και τον Οικουμενισμό, αναγνωρίζει και υπερασπίζεται  τους αχειροτόνητους και σχησματικούς της Ουκρανίας.
Εσχάτως  πληροφορούμεθα ότι αστυνομεύει σαν άλλος Χαρδαλιάς,  Ναούς και Μονές, κατά την καραντίνα απαγόρευσε λειτουργίες και Θεία κοινωνία, διώχνει τους πιστούς από τον Ναό όταν δεν έχουν μάσκα. 
Οι κληρικοί και οι πιστοί τον χαρακτηρίζουν ως "δεσποτο-χαρδαλιά με μίτρα".

 Σχόλιο:

....Ο Ιερώνυμος Νικολόπουλος της Λάρισας τον περιέβαλλε με πολύ γλίσχρα γαλαντομία πείθοντάς τον ότι είναι Αντιοικουμενιστής - παραδοσιακός και αγωνιστής για την Ορθοδοξία, έτσι με δόλο του υπέκλεψε την ψήφο για να γίνει δεσπότης και σήμερα βασανίζει την Εκκλησία της Λάρισας, αποκαλύπτοντας οτι είναι λύκος προβατόσχημος. 
   Αργά, αλλά τον κατάλαβαν...οι Λαρισαίοι και ακόμα είναι νωρίς...δεν ξεδίπλωσε όλα τα χαρίσματα και το μεγαλείο του… ας όψονται οι προσκυνημένοι αποκοιμιστές …
Αδέλφια, φρικτορείτε επι των Ιερών Επάλξεων της πίστεως και της Πατρίδος.
Έρρωσθε και κραταιούσθε !
Γέρων Ευστάθιος
 ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ :

Οἱ Ἱεροί Ναοί τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας δέν εἶναι κοινοί τόποι, ἀλλά ἱεροί, καθιερωμένοι καί καθαγιασμένοι. 

 Ἡ μάσκα δέν ἔχει θέσιν ἐντός τοῦ ἱεροῦ χώρου.





ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Τ.Κ. 801 00 Κ Υ Θ Η Ρ Α
ΤΗΛ.:2736031202 & 2736038359
FAX :2736031202
Ἐν Κυθήροις τῇ 29ῃ Ἰουλίου 2020
Ἀριθ. Πρωτ.: 436


                                                           Ἐξοχώτατον
κ.Κυριᾶκον Μητσοτάκην
Πρωθυπουργόν
Μέγαρον Μαξίμου
Ἀθήνας

                                                         Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,
Ἀπό τά Μ.Μ.Ε. πληροφορούμεθα ὅτι πληθύνονται τά κρούσματα ἀπό τόν κορωνοϊό σέ ὡρισμένες περιοχές τῆς πατρίδος μας ἀπό συνωστισμό καί μή τήρησι τῶν μέτρων ἀπό πολλούς συνανθρώπους μας. Ἡ Ἐπιτροπή τῶν εἰδημόνων ἐπεξεργάζεται καί θά προτείνη ὡρισμένα μέτρα περιστολῆς καί προλήψεως τῆς μεταδόσεως τοῦ θανατηφόρου αὐτοῦ ἰοῦ. Καί καλῶς πράττει.

         Ὅμως, ἐπιτρέψατέ μοι νά ἐπιστήσω τήν προσοχήν ὑμῶν καί τοῦ ἐπιτελείου τῶν συμβούλων σας εἰς τό θέμα τῆς λειτουργίας τῶν Ἱερῶν Ναῶν μας καί τῆς διεξαγωγῆς τῆς Θείας Λατρείας διά νά μή ἐπισυμβοῦν τά λάθη τοῦ προσφάτου παρελθόντος, τά ὁποῖα ἐτραυμάτισαν χιλιάδες ψυχές χριστιανῶν ὀρθοδόξων. Ὁ ἁρμόδιος Ὑφυπουργός ἐδήλωσε ὅτι τά περιοριστικά μέτρα δέν θά γενικευθοῦν, ἀλλά θά ληφθοῦν εἰς τάς περιοχάς, ὅπου θά παρατηρηθῆ ὄξυνσις τοῦ προβλήματος μεταδόσεως τοῦ κορωνοϊοῦ. Συζητεῖται εὐρέως μεταξύ ἄλλων καί ἡ ἐπιβολή τῆς χρήσεως τῆς μάσκας εἰς δημοσίους χώρους, ὅπου συνωστίζεται ὁ λαός.

Οι δεσποτᾶδες των ἐσχάτων καιρῶν παραμονές Ἐκκλησίας κατακομβῶν


Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

esxat. oplo

«…Στοὺς ἐσχάτους καιροὺς θὰ χρησιμοποιήση ὁ σατανάς ὅλα τὰ μέσα γιὰ νὰ καταλύση τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Θὰ χρησιμοποιήση καὶ ἕνα τελευταῖο μέσο. Θὰ ντύση παπάδες καὶ δεσποτάδες ἀνθρώπους τῆς ἐξουσίας του. Θὰ τοὺς δώση μῖτρες, πατερίτσες καὶ ἐγκὀλπια καὶ διὰ μέσου αὐτῶν τῶν ἀρχιερέων θὰ προσπαθήση νὰ καταλύση τὴν Ἐκκλησία. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ καὶ ὁ Καίσαρ παλεύουν στὸν κόσμο. Σκοτεινός εἶναι ὁ ὀρίζοντας, ἀλλά ὁ ΗΛΙΟΣ νικᾶ τὰ μαυρα σύννεφα… Λέει ἡ Ἁγία Γραφή «κολοβοθήσονται αἱ ἡμέραι αὐταί… Νὰ προετοιμάζουμε τον ἑαυτό μας γιὰ Ἐκκλησία Κατακομβῶν και γιὰ μαρτύριο…».

Ἀκοῦστε τὸν ἴδιο τὸν Μητροπολίτη