Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

Ορθόδοξο και Εβραίικό Πάσχα - Μητροπολίτης Χονκ Κονγκ Νεκτάριος

 Οι Έβραίοι έχουν ήδη εορτάσει το δικό τους Πάσχα (σύμφωνα με το Γρηγοριανό ημερολόγιο στις 27 Μαρτίου με 4 Απριλίου). Ενώ η 1 Μαΐου είναι μία ημερομηνία που προέκυψε από τα σφάλματα του εκκλησιαστικού υπολογισμού. 

Το γνωρίζουμε λοιπόν ότι στην 1η Μαΐου κανείς Εβραίος δεν πρόκειται να εορτάσει το Εβραϊκό Πάσχα.



 Υπάρχουν μερικοί που διαμαρτύρονται διότι πιστεύουν πως αν ξεκινήσει η Ακολουθία της Αναστάσεως στις 9 το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου θα αναγκασθούν να συνεορτάσουν το Πάσχα με το Εβραϊκό.

Στους λαϊκούς θα μπορούσα να συγχωρήσω την άγνοια. Σε κληρικούς όμως δυσκολεύομαι.

Το γράφω αυτό διότι οι Εβραίοι έχουν ήδη εορτάσει το Πάσχα τους. Φέτος το εόρτασαν σύμφωνα με το Γρηγοριανό ημερολόγιο στις 27 Μαρτίου με 4 Απριλίου.

Θα με ρωτήσετε γιατί τότε στο Πασχάλιο αναγράφεται ως ημερομηνία του Νομικού Φάσκα η 1η Μαΐου.

Σας απαντώ. Ο υπολογισμός του Πάσχα είναι αποτέλεσμα μιας πολύπλοκης μαθηματικής και αστρονομικής εξισώσεως. Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι εμείς οι Ορθόδοξοι δεν ακολουθούμε όλοι το ίδιο ημερολόγιο. Μερικές τοπικές εκκλησίες ακολουθούν το διορθωμένο Ιουλιανό και άλλες το παλαιό Ιουλιανό. Για να εορτάζουμε όλοι μαζί οι Ορθόδοξοι το Πάσχα υπολογίζουμε την εαρινή ισημερία με το παλαιό Ιουλιανό. Γνωρίζουμε όμως πως το παλαιό Ιουλιανό ημερολόγιο και ο κύκλος του Μέτωνος που χρησιμοποιούμε για τους κύκλους της Σελήνης έχουν σοβαρά σφάλματα.

Έτσι αρκετές φορές για εμάς η πρώτη Εαρινή Σελήνη είναι ουσιαστικά η δεύτερη σύμφωνα με το Γρηγοριανό Ημερολόγιο και τα πραγματικά αστρονομικά δεδομένα.

Εν γνώσει μας κάνουμε τα στραβά μάτια στα αστρονομικά σφάλματα υπολογισμού διότι θέλουμε να συνεορτάσουμε το Πάσχα την ίδια ημέρα όλοι οι Ορθόδοξοι.

Η ημερομηνία που αναγράφεται στο Πασχάλιο για το Νομικό Φάσκα προέρχεται από τους εκκλησιαστικούς υπολογισμούς. Δεν προέρχεται από τον τρόπο που σήμερα υπολογίζουν οι Εβραίοι. Γι᾽ αυτό όπως και συμβαίνει φέτος οι Έβραίοι έχουν ήδη εορτάσει το δικό τους Πάσχα ενώ η 1 Μαΐου είναι μία ημερομηνία που προέκυψε από τα σφάλματα του εκκλησιαστικού υπολογισμού. Το γνωρίζουμε λοιπόν ότι στην 1η Μαΐου κανείς Εβραίος δεν πρόκειται να εορτάσει το Εβραϊκό Πάσχα. Εκτός αν θέλετε να ακολουθήσουν την δική μας σκέψη και πρακτική που περιέγραψα πριν.

Οπότε, όσοι είσθε κληρικοί μην δημιουργείτε σύγχυση στους πιστούς και όσοι είσθε λαϊκοί μη ταράζεσθε με όσα μακράν της πραγματικότητας ακούτε από μερικούς τάχα ειδήμονες.

Μητροπολίτης Χονκ Κονγκ Νεκτάριος

 http://anastasiosk.blogspot.com/2021/04/blog-post_243.html

 

Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Οι Καθηγητές της Λειτουργικής και του Κανονικού Δικαίου «καταπίνουν την κάμηλον»;

Ανατρέπεται η «εορτών εορτή», η «πανήγυρις των πανηγύρεων», και οι διδάσκαλοι της Θεολογίας συναινούν διά της σιωπής! Καταπατάται η βούλησις των Αγιών Πατέρων της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου και δεν ευρίσκεται ένας Κανονολόγος να ορθώσει ανάστημα! Αποδομείται πλήρως η Ορθόδοξη Λατρεία και δεν υψώνει την φωνήν του ουτε ένας Λειτουργιολόγος! Για ποιό λόγο μετέχουν σε επιτροπές της Εκκλησίας της Ελλάδος; Για δημόσιες σχέσεις ή για να εκφέρουν άποψιν; Διότι άποψη έχουν και την επιβάλλουν στους φοιτητές, αλλά στους Αρχιερείς δεν τολμούν, μήπως διότι θα χρειαστούν κάποια εξυπηρέτηση;

Θυμάμαι κάποτε όταν συμφοιτητής ρώτησε τον Καθηγητή της Λειτουργικής κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, το εξής:

Ἕνα κουρελόχαρτο γιά τό Πάσχα


 

Ἕνα κουρελόχαρτο γιά τό Πάσχα

του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας

       Εἰλικρινά δέν θέλω νά σχολιάσω ἀναλυτικά τό νέο φρικῶδες κουρελόχαρτο πού τό ψευτοσυνοδικό διευθυντήριο τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας μᾶς παρουσίασε χτές ὡς ἐγκύκλιο γιά τό Πάσχα. Πραγματικά ντρέπομαι νά τό σχολιάσω, μιά πού ἐκεῖνοι δυστυχῶς δέν ντρέπονται πού τό ἔγραψαν. Στά περισσότερα ἄλλωστε δέν ἀλλάζει κάτι σέ σύγκριση μέ τίς προηγούμενες ἐγκυκλίους πού ἔχουμε ἤδη παλαιότερα δεῖ, καθώς καί τό νέο κουρελούργημα εἶναι ἕνα ἀκόμη πολυσέλιδο παραλήρημα ξεδιάντροπης φιλοκαθεστωτικῆς ἐναρμόνισης καί συνάμα σκληρῆς ὑγειονομικῆς ὑστερίας, πού εἶναι ἀδύνατο νά πιστέψεις ὅτι το συνέταξαν ἄνθρωποι πού θεωροῦνται πνευματικοί ποιμένες. Ἄν κάτι κάπως διαφορετικό περιέχει στήν ἴδια κατεύθυνση, αὐτό εἶναι ἀπλῶς ἀκόμη πιό παρανοϊκά μέτρα ἀσφαλείας (διπλές μάσκες, self test για ἱερεῖς καί ψάλτες, γάντια γιά τούς ἐπιτρόπους και βοηθητικό προσωπικό τῶν ναῶν κλπ).

Η εντολή εδόθηκε

 

Η εντολή εδόθηκε

 Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΔΟΘΗΚΕ

παπα-Παύλος Καλλίκας

Η εντολή εδόθηκε μια λύση να βρεθεί

μαζί να συνδυάζει βόλτα και φαΐ,

γιατί αγαπητέ μου εσύ να κουραστείς;

Ή  μήπως θέλεις, στο σπίτι σαν θα ’ρθείς

να βρεις την μαγειρίτσα κρύα και πηχτή;

Υπάρχει και η ΤV;

Η εντολή εδόθηκε  ότι ’ναι, γρήγορα να γενεί

μα όμως μη χαθεί η λάμψη η κοσμική.

Διόρθωση γιά τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα τῶν Ἑβραίων.

 


Διόρθωση γιά τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα τῶν Ἑβραίων.

    Σὲ ἀνάρτηση τῆς 22 Ἀπριλίου μὲ τίτλο «Θα εορτάσουμε το ίδιο Σάββατο το Πάσχα με τους Εβραίους!», γράφαμε ὅτι μὲ τὴν ἀλλαγὴ τῆς ὥρας τῆς Ἀναστάσεως, «παραβαίνεται ἡ ρητὴ ἀπαγόρευση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἡ ὁποία ἀπαγορεύει νὰ συνεορτάζουμε μετὰ τῶν Ἰουδαίων! Καὶ ἐφέτος οἱ Ἰουδαῖοι ἑορτάζουν τὸ Πάσχα τὴν 1 Μαΐου!» (δεῖτε ἐδῶ).

Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης: Ἔχετε ὑπομονὴ ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ, καὶ θὰ δῆτε τὸ τέλος τῶν πονηρῶν…

Ἤτανε γλυκὰ τὰ χρήματα ὅταν στὰ χέρια του ὁ Ἰούδας ἔπαιρνε τὰ τριάκοντα ἀργύρια καὶ τὰ μετροῦσε καὶ τὰ ξαναμετροῦσε καὶ τὰ χάιδευε.
Ὅταν ἔπαιρνε τὰ χρήματα αὐτά, εἶχε χαρὰν καὶ ἀγαλλίασιν.
Ἀλλὰ δὲς τὸ τέλος του. Ἐκρεμάστηκε ἀπὸ ἕνα κλαδὶ συκιάς!
 
Δὲ βλέπεις αὐτοὺς τοὺς ἄλλους οἱ ὁποῖοι καυχῶνται καὶ ὑπερηφανεύονται γιὰ τὴ δημοκρατία τους, καὶ ἔρχεται κατόπιν ἡ στιγμὴ ποὺ εἶνε αὐτοὶ οἱ μεγαλοὶ δικτάτορες;

Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ

 


 
Προς Φιλιππησίους, κεφ. Δ΄, εδάφια 4-9

  4 Χαρετε ν Κυρίῳ πντοτε· πλιν ρ, χαρετε. 5 τ πιεικς μν γνωσθτω πσιν νθρποις. Κριος γγς. 6 μηδν μεριμντε, λλ' ν παντ τ προσευχ κα τ δεσει μετ εχαριστας τ ατματα μν γνωριζσθω πρς τν Θεν. 7κα ερνη το Θεο περχουσα πντα νον φρουρσει τς καρδας μν κα τ νοματα μν ν Χριστ ᾿Ιησο. 8 Τ λοιπν, δελφο, σα στν ληθ, σα σεμν, σα δκαια, σα γν, σα προσφιλ, σα εφημα, ε τις ρετ κα ε τις παινος, τατα λογζεσθε· 9 κα μθετε κα παρελβετε κα κοσατε κα εδετε ν μο, τατα πρσσετε· κα Θες τς ερνης σται μεθ' μν.

Σάββατο 24 Απριλίου 2021

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

 


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ: ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ:
Πρὸ ἓξ ἡμερῶν τοῦ πάσχα ἦλθεν εἰς Βηθανίαν͵ ὅπου ἦν Λάζαρος͵ ὃν ἤγειρεν ἐκ νεκρῶν Ἰησοῦς. Ἐποίησαν οὖν αὐτῷ δεῖπνον ἐκεῖ͵ καὶ ἡ Μάρθα διηκόνει͵ ὁ δὲ Λάζαρος εἷς ἦν ἐκ τῶν ἀνακειμένων σὺν αὐτῷ. Ἡ οὖν Μαριὰμ λαβοῦσα λίτραν μύρου νάρδου πιστικῆς πολυτίμου ἤλειψεν τοὺς πόδας τοῦ Ἰησοῦ καὶ ἐξέμαξεν ταῖς θριξὶν αὐτῆς τοὺς πόδας αὐτοῦ· ἡ δὲ οἰκία ἐπληρώθη ἐκ τῆς ὀσμῆς τοῦ μύρου. Λέγει δὲ Ἰούδας ὁ Ἰσκαριώτης εἷς τῶν μαθητῶν αὐτοῦ͵ ὁ μέλλων αὐτὸν παραδιδόναι· Διὰ τί τοῦτο τὸ μύρον οὐκ ἐπράθη τριακοσίων δηναρίων καὶ ἐδόθη πτωχοῖς; εἶπεν δὲ τοῦτο οὐχ ὅτι περὶ τῶν πτωχῶν ἔμελεν αὐτῷ ἀλλ΄ ὅτι κλέπτης ἦν καὶ τὸ γλωσσόκομον ἔχων τὰ βαλλόμενα ἐβάσταζεν. Εἶπεν οὖν ὁ Ἰησοῦς͵ Ἄφες αὐτήν͵ ἵνα εἰς τὴν ἡμέραν τοῦ ἐνταφιασμοῦ μου τηρήσῃ αὐτό· τοὺς πτωχοὺς γὰρ πάντοτε ἔχετε μεθ΄ ἑαυτῶν͵ ἐμὲ δὲ οὐ πάντοτε ἔχετε. 

Ἡ προσκύνησις τοῦ Ἀντιχρίστου ὑφ᾿ ὅλης τῆς γῆς. Προτροπή πρός ὑπομονήν π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου 31-10-82

 Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.

Ἡ προσκύνησις τοῦ Ἀντιχρίστου ὑφ᾿ ὅλης τῆς γῆς. Προτροπή πρός ὑπομονήν. Τό ἐκ τῆς ξηρᾶς β' Θηρίον ἀναδυόμενον . Δρᾶσις αὐτοῦ.

Ἱερά Ἀποκάλυψις Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου ΧΩΡΙΟΝ 13,8 – 12 ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 31-10-82

Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ(ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΧΑΡΙΤΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ




Ἡ θεοποίησι τῆς γνώσεως - ἐπιστήμης ἄνοιξε τὸ φρέαρ τῆς ἀβύσσου...(Ἀποκ. θ’).

« Καὶ σὺ Δανιὴλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας, ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις». ( Δαν. ιβ´, 4).

« Εἶπε ὁ ἀββᾶς Ἀντώνιος: Ἔρχεται καιρὸς ὅπου οἱ ἄνθρωποι θὰ καταληφθοῦν ὑπό μανίας καὶ θὰ συμπεριφέρονται ὡς παράφρονες. Καὶ ἄν δοῦν κάποιον νὰ φέρεται λογικὰ, θὰ ξεσηκωθοῦν ἐναντίον του, λέγοντας: « Σὺ εἶσαι παράφρων». Καὶ τοῦτο θὰ τὸ εἰποῦν ἀκριβῶς, διότι δὲν θὰ εἶναι σὰν αὐτούς».( βλ.«Γεροντικὸν-Σταλαγματιὲς ἀπὸ τὴν πατερικὴ σοφία», Μοναχῆς Θεοδώρας Ταμπάκη, Ἱερὰ Μονὴ ἁγίου Θεοδοσίου Ἀργολίδος).

Τὸ ἐμβόλιο (καὶ ἡ μάσκα), δὲν εἶναι Θεολογικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ ζήτημα καὶ δὲν συνιστᾶ ἔκπτωση ἀπὸ τὴν ὀρθὴ Πίστη καὶ ζωὴ ; Ἁγιογραφικὴ καὶ ἁγιοπατερικὴ θεώρηση.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ[:Φιλιπ. 4, 4-9] Αθανασίου Μυτιληναίου: «ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ» 7-4-1985 (Β134)

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ[:Φιλιπ. 4, 4-9]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου  με θέμα «ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ»

 [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 7-4-1985]  (Β134)         

       Ζούμε, αγαπητοί μου, σε μία ταραγμένη εποχή. Τα πρότυπα
έχουν εκλείψει. Καθετί που οι αιώνες έχουν σεβαστεί, θεωρείται πια νοσηρό και επικίνδυνο κατεστημένο και πρέπει να γκρεμιστεί… Γι΄αυτό ακριβώς και η εποχή μας έχει χάσει τον προσανατολισμό της και αναζητά
. Αναζητά σε όλους τους τομείς, πώς θα ζήσει η κοινωνία καλύτερα. Πώς θα εκφραστεί ο άνθρωπος με την τέχνη καλύτερα· πώς θα φιλοσοφήσει ακριβέστερα· πώς θα χρησιμοποιήσει την επιστήμη επ’ ωφελεία. Αναζητά· παντού αναζητά. Γι' αυτό βλέπει κανείς σε όλες αυτές τις προσπάθειες του ανθρώπου, φεύγοντας από την κλασικότητα, να είναι και η τέχνη του και η ζωή του μία καρικατούρα. Έτσι, που αν κανείς ζήσει λίγο την κλασικότητα, να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε μία παρακμή. Αν πούμε ότι στην εποχή μας, ότι ζει αυτήν την παρακμή, θα μας απαντήσει η εποχή μας: «Όχι· δεν ζούμε την παρακμή. Αρνηθήκαμε το παρελθόν και ζητάμε κάτι. Κάτι καινούριο. Είναι μία μεταβατική περίοδος. Ζητάμε κάτι άλλο…».

Ντροπή: Η κυβέρνηση με έκτακτο νόμο απαλλάσσει από ποινικές ευθύνες για την καταστροφή της χώρας τους «ειδικούς» και μη!



(Αρχικό κείμενο - 22/4/2021-17:51) Τροπολογία με την οποία απαλλάσσονται από τις ποινικές ευθύνες τα μέλη των επιτροπών των «ειδικών», αλλά και των κυβερνητικών στελεχών, για τις αποφάσεις τους που οδήγησαν στην οικονομική και υγειονομική καταστροφή της χώρας, κατέθεσε η κυβέρνηση στη Βουλή! 

Με την τροπολογία θα υπάρχει πλήρης απαλλαγή κάθε ευθύνης των μελών της επιτροπής των λοιμωξιολόγων για κάθε απόφαση που έχουν λάβει και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, ενώ απαλλάσσονται ακόμα και από την υποχρέωση να καταθέσουν σε δικαστήριο, αν κληθούν ως μάρτυρες! Και όλα αυτά με αναδρομική ισχύ! 

Φαίνεται ότι η αποκάλυψη των πρακτικών έχει δημιουργήσει πολλούς τριγμούς και η πλήρης αποκάλυψη αυτών θα επιφέρει μεγάλους τριγμούς στην κυβέρνηση.

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Ερώτημα»

 Τόσο πολύ κόπτεται η διοικούσα εκκλησία να κοινωνήσουμε δυο φορές το Χριστό σε μια μέρα, που  δεν είναι σίγουρη για την επενέργεια και παρουσία του Αγίου Πνεύματος στις Ιερές Ακολουθίες,  προστάζοντας για φίμωτρα, αποστάσεις και περιορισμένο αριθμό πιστών  και που η παραβίαση αυτών βρίσκει καταδότες σε ιερείς κι επισκόπους;


Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Ερώτημα»

Δυστυχώς σε κάθε καινοτομία ή προσβολή της πίστης που νομοθετεί η κυβέρνηση και εναγκαλίζεται με περισσή «ταπείνωση» και «αγάπη» η διοικούσα εκκλησία,  εμφανίζονται απ’ το πουθενά προς άγρα λίγης δημοσιότητας κι εξασφάλιση προβολής, αλλά και διαπιστευτηρίων προς την ιεραρχία  , θεολόγοι και κληρικοί, έτοιμοι να προσφέρουν θεολογικά και δογματικά ερείσματα σε κάθε στρεβλή και νοσηρή παραμόρφωση της έκφρασης της πίστεως,  αλλά και της καταπάτησης της Ιεράς Παραδόσεως .

ΕΞΕΤΡΑΠΗ ΕΝΤΕΛΩΣ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ; ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ!

 

Είναι απίστευτο ότι στην εγκύκλιο που απέστειλε η ΔΙΣ προς τις Ι. Μητροπόλεις, παραλείπουν τον Όρθρο της Κυριακής του Πάσχα! Πρόκειται για ΠΡΟΔΟΣΙΑ της Ι. Παραδόσεως! Αλαζονεία έχει καταλάβει τους Ιεράρχες; Πως τολμούν να παραβούν τον 89ο Κανόνα της Πενθέκτης Αγίας Οικουμενικής Συνόδου, μεταθέτοντας την Ανάστασιν σε ώρα που καταργεί τα παραδοθέντα από τους Ι. Ευαγγελιστές; 

Ολοκληρώνουν το ΕΓΚΛΗΜΑ κατά της πίστεως! Πώς δεν αισχύνονται να εξοβελίσουν τον Όρθρο της Αναστάσεως; Να προβεί άμεσα η ΔΙΣ σε δήλωση αν παραμένουν Ορθόδοξοι ή παίρνουν εντολές από σκοτεινά κέντρα! Νέο παλαιοημερολογιτικόν θέλουν να δημιουργήσουν; 

Πρίν τήν σχεδιαζομένη ἀλλαγή τοῦ Πάσχα ἐπιχειροῦν τώρα τήν ἀλλοίωση τοῦ ἑορτασμοῦ του!

Πρίν τήν σχεδιαζομένη ἀλλαγή τοῦ Πάσχα ἐπιχειροῦν τώρα τήν ἀλλοίωση τοῦ ἑορτασμοῦ του!

 «ὁ μὲν υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὑπάγει καθὼς γέγραπται περὶ αὐτοῦ· οὐαὶ δὲ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι᾿ οὗ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδίδοται· καλὸν ἦν αὐτῷ εἰ οὐκ ἐγεννήθη ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος.» (Ματθ. κστ΄, 24)

του Δημ. Κ. Αναγνώστου, Θεολόγου

Από τη μία ο Οικουμενισμός του Φαναρίου, με τους ανίερους σχεδιασμούς του περί κοινού εορτασμού του Πάσχα μετά των πάσης λογής αιρετικών, και από την άλλη ο «νέο-ταξισμός» (συγνώμη για τον νεολογισμό) των διαχειριστών της λεγομένης πανδημίας, με τις ευφάνταστες και αντίθεες απαγορεύσεις και μεθοδεύσεις του περί τον εορτασμό του Πάσχα, πασχίζουν να μετατρέψουν το «Πάσχα Κυρίου» και «Πάσχα των πιστών» σε ασέβεια προς τον Αναστάντα Κύριο και εφιάλτη για τους πιστούς Του!

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

 

ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ[:Ιω.11,1-45]

    «Τ καιρ κείν, ν τις σθενν, Λζαρος π Βηθανας, κ τς κμης Μαρας, κα Μρθας τς δελφς ατς(:ήταν τότε κάποιος που λεγόταν Λάζαρος, ο οποίος είχε αρρωστήσει. Αυτός καταγόταν από τη Βηθανία, το χωριό της Μαρίας και της Μάρθας της αδελφής της). ν δ Μαρα λεψασα τν Κριον μρ, κα κμξασα τος πδας ατο τας θριξν ατς, ς δελφς Λζαρος σθνει(:και ήταν η Μαρία εκείνη που αργότερα, λίγο πριν από τον θάνατο του Κυρίου, Τον άλειψε με το μύρο και σκούπισε τα πόδια Του με τα μαλλιά της. Και ο Λάζαρος που ασθενούσε, ήταν αδελφός της)»[Ιω.11,1-2].

Ο Άγιος Λάζαρος, ο τετραήμερος

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: Ο Λάζαρος καταγόταν από τη Βηθανία και ήταν αδελφός της Μάρθας και της Μαρίας. Ήταν φίλος του Ιησού Χριστού (Ιωάν. ια΄5,36, Μτθ. κα΄17, Μάρκ. ια΄11) και αναστήθηκε από τους νεκρούς από τον Κύριο. Η έγερση του Λαζάρου εξιστορείται με λεπτομέρεια από τον Ιωάννη στο ιε΄κεφάλαιο του Ευαγγελίου του. Πολλοί ορθολογιστές βλέπουν στη διήγηση της ανάστασης αυτής ένα “σύμβολο πνευματικής ανόρθωσης του αμαρτωλού” και τίποτε περισσότερο.

Όταν ο Γκάντι μελετούσε νομικά στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου


Όταν ο Γκάντι μελετούσε νομικά στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, είχε έναν καθηγητή του οποίου το επίθετο ήταν Mr. Peters και ο οποίος δεν τον συμπαθούσε καθόλου.

Κάποια μέρα, ο Mr. Peters κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματός του καθόταν στο εστιατόριο του Πανεπιστημίου όταν ο Γκάντι ήρθε με τον δίσκο του και κάθισε δίπλα του.

Σοβαρά ενοχλημένος ο υπερόπτης καθηγητής είπε στον Γκάντι:

«Κύριε Γκάντι, δε γνωρίζετε ότι ένα γουρούνι και ένα περιστέρι δεν κάθονται μαζί κατά τη διάρκεια του φαγητού τους;» και η απάντηση του Γκάντι ήταν:

«Μην ενοχλείστε, κ. καθηγητά, θα πετάξω παραπέρα» και λέγοντας αυτά πήγε και κάθισε σ' ένα άλλο τραπέζι.

Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Ὁ καθηγητὴς Πατρολογίας κ. Κοντάκης, κονιορτοποιεῖ θεολογικῶς τοὺς ἐνδοτισμοὺς τῆς Ἱεραρχίας, γιὰ τὶς ἀπαράδεκτες ἀποφάσεις τους τὴν ἡμέρα τοῦ Πάσχα!


Γράφει ὁ Χριστοφόρος Κοντάκης, Καθηγητὴς Πατρολογίας
Προς τοὺς Σεβασμιωτάτους Ἀρχιερεῖς, τοὺς συγκροτοῦντας τὴν Ἱερὰν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ πάντας τὰ αὐτὰ φρονοῦντας καὶ ἀποδεχομένους Ἀρχιερεῖς.
Σεβασμιώτατοι,
Ὅταν ἡ γλῶσσα ἀδυνατεῖ νὰ ἐκφράση ὅσα ἡ καρδία ποθεῖ καὶ ὁ νοῦς διακελεύει, ὁ λόγος εἶναι περιττός. Ὅταν ὅμως ἡ ἑδραζομένη εἰς αὐτὸν λάλος σιγῆ δὲν καθίσταται ἀντιληπτή, τότε εἶναι ἐπιβεβλημένος.

Ἀνακοινωθέν τῆς Ἱερατικῆς Συνάξεως τῶν Ἱερέων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυθήρων & Ἀντικυθήρων.

 

Ελπίζουμε να τους μιμηθούν σε όλες τις  μητροπόλεις

 Ιερά Μητρόπολις Κυθήρων: Η φοβερή δοκιμασία της πυρκαγιάς για τα ...

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ

Ἐν Κυθήροις τῇ 23ῃ Ἀπριλίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ

Ἡμεῖς οἱ Κληρικοί τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων, συναχθέντες σήμερον τήν 23ηνἈπριλίου 2021, ἡμέραν Παρασκευήν καί ὥραν 11π.μ. εἰς τό Ἐπισκοπεῖον, κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Σεβ. Ποιμενάρχου μας κ.Σεραφείμ εἰς τήν κατά μῆνα τακτικήν Ἱερατικήν Σύναξιν, ἐν ὄψει τῆς ἐπερχομένης Ἁγίας καί Μεγάλης Ἑβδομάδος καί τοῦ Ἁγίου Πάσχα, καί λαβόντες γνῶσιν τῆς ὑπ’ἀριθ. 3041/21-4-2021 σχετικῆς Ἐγκυκλίου τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, ἡ ὁποία ρυθμίζει τά τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν τῆς ἁγίας αὐτῆς περιόδου, μέ βάσιν τάς ὑφισταμένας ἐκτάκτους περιστάσεις (ὑγειονομικαί συνθῆκαι καί ἀπαγόρευσις κυκλοφορίας πέρα τῆς 9μ.μ.)ἀποφασίζει καί ἀνακοινώνει τά ἀκόλουθα:

Οἱ κληρικοὶ νὰ μὴ ἐπιτρέπουν εἴσοδον εἰς ἀστυνομικούς

 

Πάτερ Συμεών, ἐὰν γνωρίζατε καὶ νομικά, τὴν ὥρα ποὺ ὁ ἀστυνόμος ἦρθε καὶ ἔβγαλε τὸν κόσμο ἀπὸ τὴν ἐκκλησία θὰ μπορούσατε νὰ τὸν καταγγείλετε στὸν εἰσαγγελέα γιὰ παραβίαση τοῦ Συντάγματος καὶ τῶν νόμων.

Τὰ Ἄρθρα 1 1 καὶ 13 τοῦ Συντάγματος λένε ὅτι:

“Οἱ Ἕλληνες ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ συνέρχονται ἥσυχα καὶ χωρὶς ὅπλα”

“Ἡ ἐλευθερία τῆς θρησκευτικῆς συνείδησης εἶναι ἀπαραβίαστη”

“Κάθε, γνωστὴ θρησκεία εἶναι ἐλεύθερη καὶ τὰ σχετικὰ μὲ τὴν λατρεία της τελοῦνται ἀνεμπόδιστα, ὑπὸ τὴν προστασία τῶν νόμων”

Καὶ ὁ ποινικὸς κώδικας λέει ὅτι ὅποιος διακόπτει διὰ τῆς βίας τὴν τελετὴ λατρείας εἶναι ποινικὰ ὑπεύθυνος.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΣ «ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ»

Κύριε Πρωθυπουργέ,
θὰ ἔχετε τὸ τέλος
τοῦ Πιλάτου!

Ὑπέταξαν τὴν Ἀνάστασιν εἰς τὰ «μέτρα»
τοῦ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥ κ. Μητσοτάκη!

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΣ
«ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ»

Ζήτημα ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ἡ τέλεσις τῆς Ἀναστάσεως
κατὰ μεταμεσονύκτιον ὥραν, ὅπως ἀναφέρουν οἱ Ἱ. Εὐαγγελισταὶ
καὶ ἐθέσπισεν ΑΠΑΡΑΒΑΤΩΣ ὁ 89ος Κανὼν
τῆς Πενθέκτης Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Συνόδου.

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος

Δὲν πιστεύουν εἰς τὴν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου! Δὲν πιστεύουν εἰς τίποτε ἀπολύτως! «Κάνουν μεγάλους Σταυροὺς», ἐνῶ εὑρίσκονται μὲ τὴν πλευ­ρὰν τῶν Σταυρωτῶν τοῦ Κυρίου! Ὅλοι ὅσοι ἐπιθυμοῦν εἴτε πολιτικοὶ εἴτε ἀρχιερεῖς εἴτε ἁπλοὶ ἄνθρωποι νὰ ἀποστερήσουν τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τὴν ἑορτὴν τοῦ Πάσχα, κρατοῦντες, ὑπὸ ὁμηρίαν τοὺς ἱεροὺς ναοὺς δὲν διαφέρουν εἰς τίποτε ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς τῶν πρώτων αἰώνων, ἐκ τῶν ὁποίων ἄλλοι δὲν ἐπίστευαν ὅτι ὁ Χριστὸς ἀνεστήθη σωματικῶς καὶ ἄλλοι ἑόρταζαν τὸ ἰουδαϊκὸν Πάσχα, διότι ἐξίσωναν τὸ συμβολικὸν νομικὸν Πάσχα μὲ τὴν πραγματικὴν Ἀνάστασιν. Ἐκεῖ ἔχομεν φθάσει σήμερον: εἰς τὴν ἀποστασίαν! Ὅλα διὰ τοὺς Διοικοῦντας εἶναι συμβολικά! Δὲν ἐνίκησεν ὁ Χριστὸς τὸν θάνατον, ἀλλὰ τὰ ἐμβόλια καὶ ἡ καραντίνα! Δυσ­τυχῶς, δὲν ὑπάρχουν Ἅγιοι Πατέρες νὰ τοὺς καταδικάσουν, ἀλλὰ θὰ τοὺς «καταδικάση» ὁ λαὸς καὶ τοὺς μὲν καὶ τοὺς δέ!

Τα τέσσερα τέρατα που πρέπει να καταστρέψουμε

 

Τα τέσσερα τέρατα που πρέπει να καταστρέψουμε

Νατσιός Δημήτριος, δάσκαλος-Κιλκίς

Διάβασα προ καιρού ένα ωραίο και ευρηματικό άρθρο, στην έγκυρη και κραταιά εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ», ένα άρθρο του κ. Ιωάννη Ασλανίδη, αντιστρατήγου ε.α., για την μνηστηροφονία, το γνωστό επεισόδιο από την Οδύσσεια του Ομήρου. Με αφορμή το εξαιρετικό, σύντομο κείμενο του στρατηγού - «τα λόγια μας είναι παιδιά πολλών ανθρώπων», έλεγε ο αγέραστος λόγος του Σεφέρη - και αντικρίζοντας την έρμη πατρίδα, να διαμοιράζουν τα ιμάτιά της, τα πνευματικά της προικιά, και επί των ιματισμόν της να θέτουν κλήρο, οι ποικιλώνυμοι στρατιώτες της ανομίας, αραδιάζω λίγες αυθαίρετες σκέψεις.

Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, Σεβ. Μητροπολίτων Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά και Κυθήρων και Αντικυθήρων Σεραφείμ.

 

Μητροπολίτης Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας Κοσμᾶς

Μητροπολίτης Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων Σεραφείμ

Πρός Τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος

Ἰωάννου Γενναδίου 14

11521 Ἀθήνας

Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,

Σεβασμιώτατοι ἅγιοιΣυνοδικοί Πατέρες,

Εὐλογημένον καί εἰρηνικόν τό σωτήριον ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ!

Λαβόντες γνῶσιν τοῦἀπό 20ηςἈπριλίου ἐ.ἔ. Ἀνακοινωθέντος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἀφορῶντος εἰς τήν λειτουργίαν τῶν Ἱερῶν Ναῶν κατά τήν Μεγάλην Ἑβδομάδα καί τήν Πασχάλιον Θείαν Λειτουργίαν, εὐσεβάστως προαγόμεθα νά ἐκφράσωμεν τάς εὐχαριστίας μας, διότι ἐφέτος ὅλοι οἱἹεροί Ναοί θά παραμείνουν ἀνοικτοί διά τούς πιστούς δι ́ὅλας τάς Ἱεράς Ἀκολουθίας τῆςἉγίας καί Μεγάλης Ἑβδομάδος καί τοῦἉγίου Πάσχα, ἀφ ́ἑνός καί ἀφ ́ἑτέρου νά ὑποβάλωμεν θερμήνπαράκλησιν ἀναθεωρήσεως καί ἐπαναπροσδιορισμοῦτῶν ὅσων καθορίζουν τήν ὥραν τῆς τελετῆς τῆς Ἀναστάσεως καί ἐν συνεχείᾳτῆς Ἀναστασίμου Θείας Λειτουργίας.

Υπάρχουν και ιερείς ΑΕΤΟΙ που δεν κρύβουν την Αλήθεια


https://www.youtube.com/watch?v=FhbnG4TFMKo&t=11s 

27-2-2021 Σάββατο - Ομιλία: Το εμβόλιο COVID 19


Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

«Από τότε που βγήκε το… κατ΄ οικονομία, χάθηκε το φιλότιμο»


ekklisia metra

Γράφει ο π. Παύλος Καλλίκας


Κατ΄οικονομία. Τί το ‘θελαν;

Κατ’ οικονομία κολοβώσανε τις Ιερές Ακολουθίες,

κατ΄ οικονομία φορέσανε τα φίμωτρα πάνω από τα Άγια,

κατ΄ οικονομία ο μη ασπασμός των ιερών εικόνων,

κατ’ οικονομία ο μη ασπασμός του χεριού του Ιερέως,

κατ’ οικονομία αδειάσανε τις Εκκλησίες από πιστούς,

κατ’ οικονομία η «οικο-λατρεία»,

κατ’ οικονομία… και ο συμψηφισμός

(βλέπεις βάλανε και στην Εκκλησία τώρα τα κουκιά)!!!

Και το φιλότιμο εχάθη…

Παρανοϊκές καταστάσεις

Κάποιοι στο περιβάλλον του πρωθυπουργού, βαθιά προβληματικοί, κομπλεξικοί και μισέλληνες, μέσα στην αναμπουμπούλα βρίσκουν την ευκαιρία να λύσουν τις διαφορές τους με την Ορθοδοξία, ξεφτιλίζοντας τις ιερότερες στιγμές της. Αφού μπορούν να μετατοπίζουν την Ανάσταση, σε λίγο θα μπορούν και να την καταργήσουν.

Στη σφαίρα της απόλυτης παραφροσύνης κινούνται πλέον τα κυβερνητικά «μέτρα» σε σχέση με την ανεξέλεγκτη επέλαση του τρίτου και φονικότερου κύματος της πανδημίας στη χώρα. Από όπου και αν τα πιάσεις, δεν βγάζουν νόημα.

 

Από τον Γιώργο Χαρβαλιά

 

Μέχρι και την Ανάσταση του Κυρίου σκέφτηκαν να επισπεύσουν για να υπακούσει στους νέους κανόνες κυκλοφορίας.

Εξηγήστε μου εσείς πώς, την ώρα που χάνονται «καραβιές» Ελλήνων κάθε μέρα, κάποιοι ηλίθιοι, ένθεν κακείθεν, μπορεί να συζητούν τη χρονική μετατόπιση της Αναστάσιμης Λειτουργίας κατά μερικές ώρες;

Τι ακριβώς θα μπορούσε να εξυπηρετεί αυτό;

Αφήσαμε τους Οικουμενιστές Επισκόπους ασύδοτους: περιμένατε καλύτερα αποτελέσματα!


Πάσχα 2021:  Ὁ ὁρισμὸς τοῦ ἐμπαιγμοῦ καὶ τοῦ παραλόγου.

Ὥρα ἡμᾶς ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι!

πικρίσεις, εὐχολόγια καί… Ἰωαννίδης... Ὁ τηλεοπτικὸς συνωστισμὸς

Ἡ ἀλλοίωση καὶ τοῦ φετινοῦ Πάσχα ἀπό τήν Κυβέρνηση καὶ τούς «ειδικούς» της εἶναι γεγονός. Ὄχι μόνο δὲν θὰ ἐπιτραποῦν οἱ διαπεριφερειακὲς μετακινήσεις, ἀλλά θά ἐπιβληθοῦν καὶ ὅποιες ἀλχημεῖες ἔχουν σκεφτεῖ, ἔτσι ὥστε νὰ μὴν ὑπάρξει καμία πιθανότητα νὰ ἀρθεῖ τὸ ἀγαπημένο τους καὶ πολὺ (νεο)δημοκρατικὸ μέτρο τῆς ἐντελῶς ἀχρείαστης καὶ ἄχρηστης ἀπαγόρευσης τῆς κυκλοφορίας.
«Συνεργὸς» σὲ αὐτὸ φαίνεται ὅτι εἶναι καὶ ἡ Ἐκκλησία ἡ ὁποία συνεδριάζει μέσω τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου γιά νὰ κάνει τὶς τελικές της προτάσεις, σὲ κλίμα «συμβιβασμοῦ», ὅπως ἄλλωστε προϊδέασε ἀπὸ χθὲς ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος.

"Η εκδίκηση του Σατανά"!!! ΟΙ ΠΕΠΤΩΚΟΤΕΣ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ …ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΗ…

     Σχόλιο: Δυστυχῶς οἱ διάφοροι Γεροντάδες, (ὅπως θὰ διαβάσετε στὴν παρακάτω ἀνάρτηση τοῦ ἱστολογίου «Καιόμενη Βάτος») τώρα κατάλαβαν ποῦ μᾶς ἔχουν φτάσει οἱ Οἰκουμενιστὲς ψευδοποιμένες! Εἶχαν ἀνοικτὰ τὰ μάτια ὅταν ἡ Κολυμπάριος Σύνοδος τῆς Κρήτης ἔβγαζε αἱρετικὲς ἀποφάσεις, ἀλλὰ κλειστὰ τὰ αὐτιὰ στὶς φωνὲς τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ 2000 χρόνια τώρα βροντοφωνάζουν: «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν» γιὰ νὰ μὴν μολυνθεῖτε καὶ φορτωθεῖτε κι ἐσεῖς τὶς εὐθύνες τῆς προδοσίας, ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ ἀνακόψετε τὴν προδοτικὴ πορεία τους.

     Ὄχι λοιπὸν μετὰ τὶς Συνοδικὲς αἱρετικὲς ἀποφάσεις τῆς Κρήτης, ἀλλὰ τώρα, μετὰ ἀπὸ μία κάκιστη ἀσφαλῶς καιρικὴ ἀλλαγὴ τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα, κατάλαβαν κάποιοι Γεροντάδες καὶ διδάσκουν ὅτι: «Μετά από αυτήν την απόφαση ο Ιερώνυμος δεν είναι πλέον Αρχιεπίσκοπος της Ελλάδος, εἶναι συνωμότης, έχει χάσει πλέον την ιδιότητα του από το Άγιο Πνεύμα»!!! [Ἀρα ὁ Γέροντας πιστεύει  ὅτι ἔχασε τὴν ἀρχιερωσύνη του, ἔτσι αὐτόματα, χωρὶς ἀπόφαση Συνόδου;].

Η Ανάσταση να γίνει στην ώρα της, έστω και σε …κατακόμβες.

Η Ανάσταση να γίνει στην ώρα της, έστω και σε …κατακόμβες, παρά στις 21:00. Η Εκκλησία δεν είναι εταιρεία να κάνει διαπραγματεύσεις με Αντιχρίστους.

 Δεν είναι απλό το ζήτημα που έχει προκύψει και είναι ξεκάθαρο πως οι Ιεράρχες μας παίζουν στα όρια των κανόνων.Αλήθεια, συζητάνε να κάνουμε την Ανάσταση στις 21:00 ή ακόμα και στις 22:00;



Αντί σχολίων, δείτε τι αναφέρει η ΣΤ Οικουμενική σύνοδος και τι γράφει στις υποσημειώσεις του Πηδαλίου [1] ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.Οι πατέρες κυρίως αναφέρονται στο θέμα της λύσεως της νηστείας, αλλά από την άλλη είναι και ξεκάθαρο πως η Ανάσταση του Χριστού μας έγινε μετά τα μεσάνυχτα.

Ως εκ τούτου, τι θα κάνουμε; Θα αλλάξουμε και τα Ευαγγέλια ή μήπως τους Ιερούς Κανόνες; Θα κάνουμε Ανάσταση στις 21:00 ή 22:00 και θα τρώει ο κόσμος αρνιά στις 23:00;

Στην τελική, ο ιός κολλάει περισσότερο μετά τις 00:00;

Που είναι οι θεολόγοι να τα θέσουν ερωτήματα;

Η ΠΕΘ μόνο για να ζητάει προσλήψεις υπάρχει;


Έως πότε θα μιλούν οι …λίθοι;

Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες, τὸ «Πηδάλιον» καὶ ἡ ἐν Ἀντισιοδώρῳ Τοπικὴ Σύνοδος, ἀπαγορεύουν τὴν τέλεση Θείας Λειτουργίας τὴν ἴδια ἡμέρα, ἀπὸ τὸν ἴδιο ἱερέα καὶ στὸν ἴδιο Ναό!

Γράφει ὁ Ἰωάννης Χατζηδιγενῆς, Θεολόγος
Ἀπίστευτα πράγματα ποὺ ἀντιβαίνουν τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες καὶ τὴν Ἱερὰ Παράδοση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνακοινώθηκαν σήμερα (20-04-2021) ἀπὸ τὴν Διαρκή Ἱερὰ Σύνοδο (ΔΙΣ) τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἐξ ἐπόψεως θεολογικῆς καὶ ἐκκλησιολογικῆς εἶναι τελείως ἄτοπο νὰ ἀκουστεῖ τὸ Χριστὸς Ἀνέστη στὶς 9 τὸ βράδυ τοῦ Μεγάλου Σαββάτου καὶ ἐν συνεχείᾳ νὰ τελεστεῖ ἡ Θεία Λειτουργία ἡ ὁποία θὰ διαρκέσει τὸ πολὺ μέχρι τὶς 10.30 μ.μ. ποὺ θὰ ἐπιτρέπεται και ἡ κυκλοφορία στοὺς δρόμους. Πῶς θὰ Λειτουργήσουν οἱ Ἱερεῖς δύο φορὲς τὴν ἡμέρα τοῦ Μεγάλου Σαββάτου; 
Προσκρούει λοιπὸν ἡ ΔΙΣ μὲ τὴν ἀνακοίνωσή της στὸ Ἱερὸν Πηδάλιον τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, στὸν Ἅγιο Ἰγνάτιο τὸν Θεοφόρο καὶ στὸν 10ο Κανόνα... τῆς ἐν Ἀντισιοδώρῳ τοπικῆς Συνόδου ἐπὶ Ἡρακλείου τό 613, πού ἀπαγορεύουν ρητῶς τὴν τέλεση τῆς Θείας Λειτουργίας τὴν ἴδια ἡμέρα καὶ ἀπὸ τὸν ἴδιο Λειτουργό!
Μὲ τὴν ἐγκύκλιό της λοιπὸν ἡ ΔΙΣ, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν δημόσια τοποθέτηση τοῦ ἐκπροσώπου Τύπου της, ἀνακοίνωσε τὶς ἀθεολόγητες εἰσηγητικές της προτάσεις πρὸς τὴν Κυβέρνηση: