Νίκην φερούσας ἀδεκάστου Δεσπότου.
Τρίτη 19 Απριλίου 2022
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
Νίκην φερούσας ἀδεκάστου Δεσπότου.
Δευτέρα 18 Απριλίου 2022
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.22,1-14]
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ [Μέρος τέταρτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,33-42]
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ
[Μέρος τέταρτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,33-42]
Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί της Λέσβου….
Η Εβδομάδα των Παθών για κάποιους άρχισε ήδη στην Λέσβο….
Εβδομάδα παθών για τους 4 ανεμβολίαστους ιερείς της Μητρόπολης Μυτιλήνης.
Χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, έλαβαν το απολυτήριο τους και από τη Μ. Δευτέρα φεύγουν με τις οικογένειές τους με πόνο και δάκρυα από το νησί που υπηρέτησαν και ευεργέτησαν δεκάδες χρόνια…
Εμείς σε αυτούς που πήραν αυτή την απόφαση αφιερώνουμε τα κάτωθι :
Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί διότι παρομοιάζετε με τάφους ασβεστωμένους, οίτινες έξωθεν μεν φαίνονται ωραίοι, έσωθεν όμως γέμουσιν οστέων νεκρών, και πάσης ακαθαρσίας. Ούτω και σεις έξωθεν μεν φαίνεσθε εις τους ανθρώπους δίκαιοι, έσωθεν είσθε πλήρεις υποκρίσεως και ανομίας».
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΕΙ;;; ΟΛΟΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ… ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ.
ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ… ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ.
ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΗΡΩΑ ΒΙΕΤΝΑΜΕΖΟ, ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ, ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΜΒΡΥΩΝ.
Η απίστευτη ιστορία ενός Βιετναμέζου αποκαλύπτεται για να μας διδάξει την αξία της ζωής και το μεγαλείο ενός ανθρώπου.
Ήταν το έτος 2001 όταν ο Tong Phuoc Phuc από το Βιετνάμ πήγε με την έγκυο γυναίκα του στο νοσοκομείο, περιμένοντας την να γεννήσει. Ενώ περίμεναν, παρατήρησε ότι άλλες έγκυες γυναίκες πήγαιναν σε ένα δωμάτιο και αργότερα έβγαιναν με δάκρυα στα μάτια τους από εκεί.
Λάθη κατά τήν ἐξομολόγηση καί ποιά ἡ σωστή προετοιμασία. Ἀρχιμ. Σάββας Ἀγιορείτης, 8-10-2011
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Μέρος τρίτο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,28-32: Ἡ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΟΥΣ]
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Μέρος τρίτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Μάτθ.21,28-32:
Ἡ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΟΥΣ]
Κυριακή 17 Απριλίου 2022
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Μέρος δεύτερο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,23-27: ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ]
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ]
ΟΡΘΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43] O IEΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΡΠΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΕ [Μέρος πρῶτο: ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,18-22]
ΟΡΘΡΟΣ
ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ[:Ματθ.21,18-43]
O IEΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΡΠΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΘΗΚΕ
[Μέρος πρῶτο: ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ.21,18-22]
Η απαξίωση των υγειονομικών-απεργών πείνας, ως καρπός της πλάνης του μητροπολίτη Δωδώνης
Μετά βαθυτάτης λύπης διαπιστώσαμε την απαξιωτική συμπεριφορά που επέδειξε ο μητροπολίτης Δωδώνης προς τους υγειονομικούς της αναστολής, τους ευρισκόμεμνους σε απεργία πείνας. Το γεγονός συνέβη έξω από το Υπουργείο Υγείας στις 12/4/2022.
Με αφορμή, λοιπόν, το εφιαλτικό πέρασμά του από εκεί, μνημονεύουμε τα γραφόμενα ενός αγίου επισκόπου, του μακαριστού μητροπολίτη Χαλκίδος, Νικόλαου Σελέντη, από μια επίσκεψή του στις φυλακές: «Ο άνθρωπος» τονίζει «όταν τον προσέχεις συγκινείται». Επίσης, σημειώνει: «Επίσκοπος σημαίνει σήμερα ένας μάρτυς. Να μαρτυρείς απ’ όλες τις μεριές και προ πάντων με τον εαυτό σου, που θέλει όλο να ξεφύγει»*.
Είδαμε, λοιπόν, τον Δωδώνης, να επιβιβάζεται, εν συνεχεία, με ύφος πολλών καρδιναλίων, σε υπηρεσιακό όχημα, που έφερε στην πινακίδα τα διακριτικά «Μ Ζ», δηλαδή εκείνα της Μητροπόλεως Ζακύνθου. Και θέτουμε το ερώτημα: Ποια είναι η νυν υπηρεσιακή σχέση του με τη Μητρόπολη Ζακύνθου, ώστε ως τιτουλάριος Δωδώνης να χρησιμοποιεί το εν λόγω αυτοκίνητο, θαρρείς και πρόκειται για ΙΧ; Ποιος ο οδηγός του οχήματος; Μήπως εκείνος που πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο για λογαριασμό της Μητροπόλεως Ζακύνθου;
π. Παύλος Καλλίκας: κύριε Δωδώνης, δεν καταδίκασες, την σφύζουσα από Ζωή θυσιαστική αντιστεκόμενη πορεία των απεργών πείνας. Καταδίκασες την λιμώττουσα από Ζωή στάση των χορτασμένων… σαν και του λόγου σου.
«Γιατί το κάνουνε;» (τάδε έφη Δωδώνης για
υγειονομικούς απεργούς
πείνας)
Απάντηση:
-Μήπως, για αυτά που εσύ δεν μπορείς να ζήσεις;
Θα μου πεις: - Ποια είναι αυτά που μου δόθηκαν να ζήσω και
δεν τα ζω;
-Μήπως αυτά που σου χαρίστηκαν και δεν εκτίμησες;
Θα μου πεις: - Ποιος μου χάρισε κάτι και εγώ το περιφρόνησα;
-Μήπως η Ζωή;
Θα μου πεις: - Ποια Ζωή;
-Αυτή που απαξίωσες στα πρόσωπα αυτών των υγειονομικών απεργών
πείνας.
-Που ζουν, για αυτά που τους χαρίστηκαν, και δεν θέλουν, για
τίποτα στον κόσμο, να χάσουν (και να χάσουμε).
-Που ζουν, για αυτά που τελικά δεν θα χαθούν, ακόμη και αν «πέσουν»,
ως άλλοι «Ελεύθεροι πολιορκημένοι».
Βλέπεις…αξίζει χίλιες φορές να πεθαίνεις για ότι σου
χαρίστηκε για να ζήσεις, παρά για ό,τι απέκτησες στη ζωή σου(;).
Δωδώνης, δεν καταδίκασες, εκείνη την
στιγμή, την σφύζουσα από Ζωή, πορεία των απεργών πείνας. Καταδίκασες την
λιμώττουσα από Ζωή, στάση των χορτασμένων… σαν και του λόγου σου.
Για την τιμή του ράσου,
παπα-Παύλος Καλλίκας
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Υπόδειγμα χριστιανικής ζωής (Κυριακή των Βαΐων) 7-4-1985 (Β134)
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ[:Φιλιπ. 4, 4-9]
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Υπόδειγμα χριστιανικής ζωής (Κυριακή των Βαΐων)
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα: «ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ»
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 7-4-1985]
(Β134)
Ζούμε, αγαπητοί μου, σε μία ταραγμένη εποχή. Τα πρότυπα έχουν εκλείψει. Καθετί που οι αιώνες έχουν σεβαστεί, θεωρείται πια νοσηρό και επικίνδυνο κατεστημένο και πρέπει να γκρεμιστεί… Γι΄αυτό ακριβώς και η εποχή μας έχει χάσει τον προσανατολισμό της και αναζητά. Αναζητά σε όλους τους τομείς, πώς θα ζήσει η κοινωνία καλύτερα. Πώς θα εκφραστεί ο άνθρωπος με την τέχνη καλύτερα· πώς θα φιλοσοφήσει ακριβέστερα· πώς θα χρησιμοποιήσει την επιστήμη επ’ ωφελεία. Αναζητά· παντού αναζητά. Γι' αυτό βλέπει κανείς σε όλες αυτές τις προσπάθειες του ανθρώπου, φεύγοντας από την κλασικότητα, να είναι και η τέχνη του και η ζωή του μία καρικατούρα. Έτσι, που αν κανείς ζήσει λίγο την κλασικότητα, να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε μία παρακμή. Αν πούμε ότι στην εποχή μας, ότι ζει αυτήν την παρακμή, θα μας απαντήσει η εποχή μας: «Όχι· δεν ζούμε την παρακμή. Αρνηθήκαμε το παρελθόν και ζητάμε κάτι. Κάτι καινούριο. Είναι μία μεταβατική περίοδος. Ζητάμε κάτι άλλο…».
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
Σάββατο 16 Απριλίου 2022
ΠΥΡΙΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ π.ΣΤΥΛΙΑΝΟ ΚΑΡΠΑΘΙΟΥ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ!
Κωνσταντὶνος Βαθιώτης: Ὁ ἄνθρωπος, ὁ ἀλγόριθμος, ἡ ψυχή καί ὁ Χαράρι
Ὅταν ὁ Ἀνάποδος Κόσμος ἐπιτίθεται στὸν πυρῆνα τοῦ ἀνθρώπου
Γράφει ὁ Κωνσταντῖνος Ι. Βαθιώτης
Ἀναλόγως μὲ τίς συνθῆκες τῆς ἐποχῆς, τίς ἀνάγκες, τὸ κυρίαρχο πολιτικό, κοινωνικὸ καὶ οἰκονομικὸ δόγμα, οἱ ἄνθρωποι ἔχουν κατὰ καιροὺς χαρακτηριστεῖ ὡς «κεφάλια» ἢ ὡς «στόματα», ἐνῶ δὲν ἦταν σπάνιο στὶς ἀγροτικὲς κοινωνίες ἕνας ἄνθρωπος νὰ ἀναφέρεται ὡς ἕνα «ζευγάρι χέρια».
Καὶ ἐνῶ στὴ σύγχρονη ἐποχὴ καὶ ἰδιαίτερα στὶς σημερινὲς δημοκρατίες ἔχει ἐπικρατήσει συντριπτικὰ ὁ ὅρος «πολίτης» καὶ οἱ καπιταλιστικὲς κοινωνίες μιλοῦν συχνὰ γιὰ «καταναλωτές», σὲ αὐτὴ τὴν κρίσιμη καμπὴ τῆς ἱστορίας ὅπου ἐπικρατεῖ ἡ τεχνολογία, ὁ ἄνθρωπος χαρακτηρίζεται σὲ τακτικὴ βάση ὡς «χρήστης», ἐνῶ ἀκοῦμε τελευταῖα νὰ ἀναφέρεται ὡς «ἀλγόριθμος» ἢ ὡς σύνολο δεδομένων, ἰδιαιτέρως ἀπὸ τοὺς εὐαγγελιστὲς τῆς νέας ψηφιακῆς ἐποχῆς τῆς ἀνθρωπότητας.
Καθηγητής Νεκτάριος Δαπέργολας: Εἰκόνες παράνοιας σέ ἕναν ἀνάποδο κόσμο
Ὑγειονομική τυραννία: Ἡ «ἀπόσταση» Σαγκάης - Εὐρώπης δέν εἶναι ὅσο μεγάλη θέλουμε νά νομίζουμε
Ουκρανία: Διώξεις κληρικών - πιστών και αρπαγές Ιερών Ναών
Ένα ακόμη περιστατικό κατάληψης και σφραγίσματος Ιερού Ναού πραγματοποιήθηκε στο χωριό Βέρχνια Γιαμπλούνκα, σύμφωνα με ανακοίνωση της επαρχίας Λεωπόλεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Πατριαρχείου Μόσχας.
Πρόκειται για έναν μικρό ξύλινο ναό ο οποίος έχει ανεγερθεί σε ιδιωτική έκταση, ενώ η κοινότητά του παρά τις συνεχείς πιέσεις είχε επανειλημμένως αρνηθεί να προσχωρήσει στην Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας.
Να σημειωθεί ότι μετά από απαίτηση των τοπικών Αρχών από την έναρξη των εχθροπραξιών με τη Ρωσία δεν τελούνταν ιερές ακολουθίες στον ναό.
Στις 10 Απριλίου έπειτα από παράκληση πιστών της περιοχής ο πρωθιερέας Ηλίας Ουρούσκι κατέφθασε στον ναό, προκειμένου να τους εξομολογήσει και να τελέσει γι’ αυτούς ιδιωτική Θεία Λειτουργία.
Κατά τη διάρκεια της Θείας Μυσταγωγίας και την ώρα της εκφώνησης του «Συμβόλου της πίστεως», εισέβαλαν στον ναό εκπρόσωποι των τοπικών Αρχών συνοδεία Ουνιτών κληρικών, καθώς και κληρικών της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ουκρανίας.
Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ - Ὁμιλία Θ΄: ΣΤΟΝ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΛΑΖΑΡΟ
Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ
Ὁμιλία Θ΄: ΣΤΟΝ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΛΑΖΑΡΟ
Ὁ Λάζαρος σήμερα μὲ τὴν ἀνάστασή του ἀπὸ τοὺς νεκρούς, μᾶς χαρίζει τὴ λύση πολλῶν καὶ διαφόρων σκανδάλων. Πραγματικὰ δὲν ξέρω πῶς τὸ ἀνάγνωσμα αὐτὸ ἔδωσε καὶ στοὺς αἱρετικοὺς λαβὴ καὶ στοὺς Ἰουδαίους ἀφορμὴ γιὰ ἀντιλογία, ὄχι ἐπειδὴ πραγματικὰ ὑπάρχει τέτοια ἀφορμή, μακριὰ μιὰ τέτοια σκέψη, ἀλλὰ ἐπειδὴ ἐκεῖνοι εἶναι κακόψυχοι. Πολλοὶ δηλαδὴ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς λένε ὅτι ὁ Υἱὸς δὲν εἶναι ὅμοιος μὲ τὸν Πατέρα. Γιατί; «Διότι χρειάστηκε», λένε, «ὁ Χριστὸς νὰ προσευχηθεῖ γιὰ νὰ ἀναστήσει τὸν Λάζαρο· ἐὰν δὲν προσευχόταν δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ἀναστήσει τὸν Λάζαρο. Καὶ πῶς», λένε, «μπορεῖ νὰ εἶναι ὅμοιος ἐκεῖνος ποὺ προσευχήθηκε μὲ ἐκεῖνον ποὺ δέχθηκε τὴν παράκληση; Διότι ὁ μὲν Υἱὸς προσεύχεται, ἐνῶ ὁ Πατέρας δέχτηκε τὴν προσευχὴ ἀπὸ ἐκεῖνον ποὺ τὸν παρακαλοῦσε». Βλασφημοῦν ὅμως αὐτοὶ μὴν μπορῶντας νὰ καταλάβουν ὅτι ἡ προσευχὴ ἔγινε ἀπὸ συγκατάβαση καὶ ἐξαιτίας τῆς πνευματικῆς ἀδυναμίας τῶν παρευρισκομένων ἐκεῖ.
Ψήφισμα διαμαρτυρίας των υγειονομικών απεργών πείνας προς τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. 26η μέρα απεργίας πείνας.
Γεώργιος Τζανάκης: Γιά τόν ἅγιο Ἀμφιλόχιο Μακρή, ἀπό τήν Ἀμφιλοχία τῶν Χανίων.
Γράφει ὁ Γεώργιος Τζανάκης
«—«Μὰ τί ἔπαθε ὁ Στέφανος; Δὲν ξαναεῖδε καλόγερο καὶ γράφει αὐτά;»
Αὐτὰ ἔλεγε ἡ κ. Μαρίκα Κουφάκη στὰ ἀδέλφια της στὴν Ἀθήνα ὅταν ὁ σύζυγός της κ. Στέφανος Κουφάκης τῆς ἔγραφε συνεχῶς γιὰ «τὴν βιβλικὴ μορφή» τοῦ καλόγερου ποὺ φιλοξενοῦσε στὸ σπίτι τους, στὰ Χανιὰ τῆς Κρήτης, ἐνῷ ἡ ἴδια λόγῳ ἀσθενείας βρισκόταν στὴν Ἀθήνα:
—«Νὰ δεῖς Μαρίκα τὴν βιβλική του μορφή. Νομίζεις πῶς βλέπεις τὸν Πατριάρχη Ἀβραάμ».
Ὅταν ὅμως ἡ κ. Μαρίκα κατέβηκε στὴν Κρήτη :
- «Μὲ τὴν πρώτη ματιὰ ἡ ψυχή μου σκλαβώθηκε ἀπὸ τὸν Γέροντα».
Καὶ ὁ «καλόγερος», ἦταν ὁ Ἅγιος Ἀμφιλόχιος ὁ Μακρῆς, ὁ «Γέροντας τῆς Πάτμου».
Νέα φονική μετάλλαξη πίσω από το απάνθρωπο lockdown στη Σαγκάη; Πρωτοφανής αγριότητα αστυνομίας, ελλείψεις σε τρόφιμα
Οι αρχές της Σανγκάης μετατρέπουν κτίρια κατοικιών σε κέντρα καραντίνας προκειμένου να στεγάσουν τον αυξανόμενο αριθμό ασθενών με covid, όμως η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει οργή και αντιδράσεις από τους γείτονες που ανησυχούν ότι κινδυνεύουν να μολυνθούνΠαγκόσμια ανησυχία προκαλούν οι εικόνες που έρχονται από τη Σαγκάη των 26 εκατομμυρίων πολιτών όπου εδώ και τουλάχιστον τέσσερις εβδομάδες έχει επιβληθεί ένα εξαιρετικά αυστηρό lockdown, με τις Αρχές να επιδεικνύουν μηδενική ανοχή αλλά και πρωτοφανή επιθετικότητα απέναντι στους πολίτες, οι οποίοι και δεδομένου ότι δεν μπορούν να βγουν από τα σπίτια τους, είναι αντιμέτωποι με ελλείψεις τροφίμων και φαρμάκων.
Την ίδια ώρα δίνουν και παίρνουν τα σενάρια για το τι κρύβεται πίσω από αυτές τις εικόνες και τι φοβούνται οι ειδικοί.
Όργιο φημών
Φρικτές εικόνες από την κοινωνία φάρμα των ζώων που μας ετοιμάζει η Νέα Τάξη Πραγμάτων
ΦΡΙΚΗ Γραβάνη: «ΣΚΛΗΡΕΣ αλλά ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ οι εικόνες στην Σανγκάη» – ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ
Μετά τους Παυλάκη και Πορτοσάλτε που φώναξαν «ΒΑΣΤΑ ΚΙΝΑ», ένας ακόμα τηλέ-ειδικός «παγώνει» όλη την Ελλάδα!
Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Αχιλλέας Γραβάνης, χαρακτήρισε τις τελευταίες εικόνες ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ από την Σανγκάη, «ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ»!!!
Σκληρό αλλά αναγκαίο λοιπόν:
- Η απομόνωση ανθρώπων σε σπίτια!
- Ο ξυλοδαρμός πολιτών που δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες.
- Η περιπολία ρομπότ στους δρόμους.
- Η θανάτωση σκύλων και γατών θετικών πολιτών στον COVID
- Η επιτήρηση drones
- Ο περιορισμός τροφίμων
- Η αρπαγή πολιτών από σπίτια και η μεταφορά τους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης κτλ.
Δείτε τι είπε:
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
Ζωοῖς φίλον σου, τοῦτο θείας Ἰσχύος.
Ο Λάζαρος ήταν φίλος του Χριστού και οι αδελφές του Μάρθα και Μαρία τον φιλοξένησαν πολλές φορές (Λουκ.ι΄, 38-40, Ιωαν.ιβ΄, 1-3) στη Βηθανία κοντά στα Ιεροσόλυμα.
Παρασκευή 15 Απριλίου 2022
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ
Ο Τρόπος Συμπεριφοράς του Χριστιανού εντός του Ιερού Ναού
Ο Τρόπος Συμπεριφοράς του Χριστιανού εντός του Ιερού Ναού
Νικόλαος Γεωργαντώνης, Θεολόγος, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Θεολογίας ΕΚΠΑ (Εκκλ. Γραμματεία από τον Θ’ Αιώνα)
"Καὶ ὅταν προσεύχῃ, οὐκ ἔσῃ ὥσπερ οἱ ὑποκριταί, ὅτι φιλοῦσιν ἐν ταῖς συναγωγαῖς καὶ ἐν ταῖς γωνίαις τῶν πλατειῶν ἑστῶτες προσεύχεσθαι, ὅπως ἂν φανῶσι τοῖς ἀνθρώποις· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἀπέχουσι τὸν μισθὸν αὐτῶν.σὺ δὲ ὅταν προσεύχῃ, εἴσελθε εἰς τὸν ταμιεῖόν σου, καὶ κλείσας τὴν θύραν σου πρόσευξαι τῷ πατρί σου τῷ ἐν τῷ κρυπτῷ, καὶ ὁ πατήρ σου ὁ βλέπων ἐν τῷ κρυπτῷ ἀποδώσει σοι ἐν τῷ φανερῷ." (Ματθ. 6, 5 - 6)
Έχουνε γραφτεί πολλά για το πώς πρέπει ο Χριστιανός να εισέρχεται και να στέκεται εντός του ιερού ναού. Δυστυχώς όμως, πολλοί πιστοί είτε δεν γνωρίζουν είτε αγνοούν την τάξη που γενικώς ακολουθείται. Η προσευχή των πιστών και ειδικά της λατρευτικής συνάξεως που γίνεται από όλο το λαό του Θεού, έχει συγκεκριμένο τρόπο (που καθορίζεται από το Τυπικό της Ορθόδοξης Εκκλησίας) και δεν είναι για να προβάλλεται ο καθένας. Στο σύντομο αυτό άρθρο, θα γίνει λόγος για μερικές κακές πρακτικές που ενώ φαίνονται αθώες, δύνανται να αποσυντονίσουν τον πιστό λαό.
Του Οσίου πατρός ημών Ιωάννου του Χρυσοστόμου – ομιλία προ της εξορίας.
Η πρώτη εξορία του ιερού Χρυσοστόμου.
Με πρωταγωνιστή τον επίσκοπο της Αλεξάνδρειας Θεόφιλο, συγκλήθηκε στην τοποθεσία Δρυ, κοντά στη Χαλκηδόνα, σύνοδος (Ιούλιος 403) που κάλεσε τον Ιερό Χρυσόστομο σε απολογία για φανταστικές κατηγορίες. Ο τελευταίος δεν παρουσιάσθηκε στη σύνοδο αυτή, που στο μεταξύ τον καθαίρεσε και τον εξόρισε. Πριν αναχωρήσει για την εξορία ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος εκφώνησε τις ομιλίες Προ της εξορίας και Ότε απήει εν τη εξορία.
Προ της εξορίας.
Στην ομιλία αυτή εξυμνεί τη δύναμη και το αήττητο της Εκκλησίας και επαινεί τους πιστούς για την αφοσίωσή τους προς αυτόν. Στη συνέχεια μιλάει για τη σκευωρία που πλέχθηκε εναντίον του και παραλληλίζει τον εαυτό του με τον Ιωάννη τον Πρόδρομο, ενώ την αυτοκράτειρα Ευδοξία με την Ηρωδιάδα. Παρατηρεί πως όλα τα παθαίνει εξ αιτίας της αγάπης του για τους πιστούς και πως οι ενέργειες του αποβλέπουν στο να μην εισχωρήσει κανείς στην ποίμνη του, ώστε να μείνει ακέραιο το ποίμνιό του. Το κείμενο λαμβάνεται από την Πατρολογία του Migne (52ος τόμος).
Πολλά τα κύματα και χαλεπόν το κλυδώνιον˙ άλλ’ ου δεδοίκαμεν, μη καταποντισθώμεν˙ επί γαρ της πέτρας εστήκαμεν. Μαινέσθω η θάλασσα, πέτραν διαλύσαι ου δύναται˙ εγειρέσθω τα κύματα, του Ιησού το πλοίον καταποντίσαι ουκ ισχύει. Τί δεδοίκαμεν, ειπέ μοι; Τον θάνατον; «Εμοί το ζην Χριστός, και το αποθανείν κέρδος». Άλλ’ εξορίαν, ειπέ μοι; «Του Κυρίου η γη, και το πλήρωμα αυτής». Αλλά χρημάτων δήμευσιν; «Ουδέν εισηνέγκαμεν εις τον κόσμον, δήλο ότι ουδέν εξενεγκείν δυνάμεθα»˙ και τα φοβερά του κόσμου εμοί ευκαταφρόνητα, και τα χρηστά καταγέλαστα. Ου πενίαν δέδοικα, ου πλούτον επιθυμώ˙ ου θάνατον φοβούμαι, ου ζήσαι εύχομαι, ει μη δια την υμετέραν προκοπήν. Διο και τα νυν υπομιμνήσκω, και παρακαλώ την υμετέραν θαρρείν αγάπην. Ουδείς γαρ ημάς αποσπάσαι δυνήσεται˙ ο γαρ ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος χωρίσαι ου δύναται. …
Ανοιχτή Επιστολή Υγειονομικών Απεργών Πείνας προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
1. Ζωής Βαϊοπούλου του Ιωάννη, απεργού πείνας έξω από το Υπουργείο Υγείας, προσωρινά διαμένουσας στην Αθήνα, οδός Αριστοτέλους αρ. 17
2. Λάμπρου Τσιάπαλη του Κωνσταντίνου, απεργού πείνας έξω από το Υπουργείο Υγείας, προσωρινά διαμένοντος στην Αθήνα, οδός Αριστοτέλους αρ. 17
3. Περικλή Καρολίδη του Δημητρίου, απεργού πείνας έξω από το Υπουργείο Υγείας, προσωρινά διαμένοντος στην Αθήνα, οδός Αριστοτέλους αρ. 17
4. Ειρήνης Κατάκου του Παναγιώτη, απεργού πείνας έξω από το Υπουργείο Υγείας, προσωρινά διαμένουσας στην Αθήνα, οδός Αριστοτέλους αρ. 17
ΠΡΟΣ
Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο
…………………………………..
Μακαριώτατε
A. Είμαστε υγειονομικοί, οι οποίοι είχαμε αρχικά τεθεί σε αναστολή από το Υπουργείο Υγείας από την 1-9-2022 μέχρι την 31-3-2022 γιατί δεν είχαμε κάνει το πειραματικό εμβόλιο κατά του κορονοϊού που συνιστά ο δικηγόρος κ. Πλεύρης και η Επιτροπή, στην οποία έχει δοθεί το ακαταδίωκτο!
Ελευθέριος Ανδρώνης: ''Θάνος Πλεύρης: Προαυλιστείτε μέχρι τον Σεπτέμβρη και πείτε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους τουρίστες''
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Κ. ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ: Για ποια δικτατορία ομιλούμε;
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Κ. ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ
Πολύ ωραία και σοφά λόγια γράφονται και η ιδίως μετά από τη λεγόμενη πανδημία του 2020. Με σκληρά λόγια αναθεματίζοντας τους κυβερνώντες για το ολοκληρωτικό δικτατορικό καθεστώς που εγκατέστησαν και καταπιέζουν τον λαό με μέτρα ασύμμετρα καταδυναστεύοντας με τη βία και την τρομοκρατία τους πολίτες είτε για να πάνε να εμβολιαστούν είτε για να μασκοφορεθούν είτε για να μην εισέλθουν μέσα στους ναούς να προσευχηθούν… Κυβερνώντες και πολλοί ιεράρχες βγαλμένοι κατευθείαν από Στοές και σε διατεταγμένη προδοτική υπηρεσία. Σε ποιους όμως απευθύνονται τα κείμενα αυτά; Σε τι αναγνωστικό κοινό;
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
Πέμπτη 14 Απριλίου 2022
ΔΕΝ ξεχνάμε το τσιράκι του Σεραφείμ Τίκκα, Χρυσόστομο Δωδώνης και το βρώμικο και σκοτεινό ρόλο που διαδραμάτισε στην εκκλησία και τον διωγμό των 12 αξίων μητροπολιτών.
Γιατί παραιτήθηκε ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος;
Ο Χρυσόστομος με κουστούμι |
Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέρος των κατοίκων του νησιού συζητούσε μήνες τώρα τη σχέση που είχαν κάποιοι εκ των κατηγορούμενων κακοποιών με τον κ. Χρυσόστομο.