Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΟΣΜΑΣ - ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΕΝΤΡΑ ΓΥΜΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ!



Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ



Γνωρίζετε όλοι σας, πόση αξία έχει για την πραγμάτωσι του αγιασμού μας και της σωτηρίας μας η εσωτερική καθαρότης, η καθαρότης της καρδίας. Ό Κύριος μας, Ιησούς Χριστός, με την διδαχή Του έφανέρωσε στους μαθητάς Του και δι’ αυτών σε όλο τον κόσμον όλων των αιώνων, την ανάγκη της διατηρήσεως της καθαρότητος του έσω ανθρώπου άπό τους λογισμούς και τις επιθυμίες.

“Άπό την καρδίαν”, είπε ό Κύριος “εξέρχονται πονηροί λογισμοί, φόνοι, μοιχείες, πορνείες, κλοπές, ψευδομαρτυρίες, βλασφημίες” (Ματθ. ιε’, 18-19). Το εσωτερικό του ανθρώπου μολύνεται άπό τον ακάθαρτον οφθαλμόν. “Έάν ο οφθαλμός σου είναι πονηρός, όλο το σώμα θα είναι σκοτεινόν, ακάθαρτον” (Ματθ. στ’, 23) είπε ό Κύριος. 


Η άσεμνη ενδυμασία, την οποίαν ο διάβολος με τα δικά του όργανα, τον κόσμο και τον εγωισμό μας, επέβαλε στις μέρες μας, μολύνει τον οφθαλμό, το μάτι μας, το βλέμμα μας και στη συνέχεια τον λογισμό, την καρδιά μας, την επιθυμία.Σήμερα, αγαπητοί, δεν έχουμε άσεμνη ενδυμασία γύρω μας. Έχουμε τέλειο γυμνισμό. Έχουμε επίδειξη γυμνής σαρκός και τελεία παρακοή του θελήματος του Θεού.Προ της πτώσεως οι πρωτόπλαστοι ήταν γυμνοί, γιατί ένεκα της αναμαρτησίας και της αθωότητος, φορούσαν την άφθαρτη στολή της Θείας Χάριτος. Μετά την παρακοή, την πτώσι και την αμαρτία ο άνθρωπος ντύθηκε τους δερμάτινους χιτώνας, το φρόνημα της σαρκός, τον παλαιόν άνθρωπο και αναγκάστηκε πλέον να αναζητήση ενδυμασία. Η γυμνότης του σώματος έκτοτε προκαλεί και μολύνει.
Ταυτοχρόνως, ο Κύριος με την πολλή του αγάπη χάρισε στον άνθρωπο ένα σωτήριο δώρο, την αρετή της αιδούς, της εντροπής.

Ἰδιόγραφη Διαθήκη Μητροπολίτου Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικοδήμου





Ἰδιόγραφη Διαθήκη
Μητροπολίτου Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικοδήμου

 
(Δημοσιευθεῖσα νομίμως στά Δικαστήρια τῶν Ἀθηνῶν τήν 8ην-10-2013)



Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ
ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ

24 Αὐγούστου 2007        
Μνήμη Ὁσίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ  
   
     Δοξάζω καί εὐχαριστῶ τόν Κύριόν μου, γιατί μέ ἀξίωσε νά διακονήσω «ἐν κόπῳ καί μόχθῳ» (Β΄ Κορινθ. ια΄ 27) τό Πανάγιο Θυσιαστήριο καί νά θησαυρίσω τήν ἐμπειρία μιᾶς σταυρωμένης Ἀρχιερωσύνης. Ἀσπάζομαι τούς ἀδελφούς μου καί συμμοναστές μου τούς «συγκοινωνήσαντές μου τῇ θλίψει» (Φιλιπ. δ΄ 14). «Δώη (αὐτοῖς ὁ Κύριος) κατά τόν πλοῦτον τῆς δόξης αὐτοῦ δυνάμει κραταιωθῆναι διά τοῦ Πνεύματος αὐτοῦ εἰς τόν ἔσω ἄνθρωπον» (Ἐφεσ. γ΄ 16).   
    Εὐχαριστῶ καί ἀντιπροσφέρω τήν εὐλογία μου στούς ἐκλεκτούς ἀδελφούς καί συνεργούς «οἵ ἐμαρτύρησαν τῇ ἀγάπῃ ἐνώπιον ἐκκλησίας» (Γ΄ Ἰωάν. 6) «μηδέν λαμβάνοντες ἀπό τῶν ἐθνικῶν» (7). «Ὁ Θεός καί πατήρ ἡμῶν καί ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός... πλεονάσαι καί περισσεύσαι τῇ ἀγάπῃ τῇ εἰς ἀλλήλους καί εἰς πάντας» (Α΄ Θεσ. γ 11, 12).
     Στούς ἐπώνυμους καί ἀνώνυμους, πού «ἅπαξ καί δίς εἰς τήν χρείαν μου ἔπεμψαν» (Φιλιπ. δ. 16) κατά τήν περίοδο τῆς ἔσχατης στέρησής μου, καί βοήθησαν στήν ἐπιβίωση καί ἐμοῦ καί τῆς γηραιᾶς ἀείμνηστης μητέρας μου, καταλείπω ὡς μοναδικό, φτωχό ἀντίδωρο τήν πηγαία εὐγνωμοσύνη μου.
  Στό ἀγαπημένο ποίμνιο τῆς Μητροπόλεως Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος ἀφήνω τήν εὐλογία μου καί ζητῶ τήν ἀπό καρδίας του συγχώρηση καί τήν προσευχή του.
     Περιουσία κινητή ἤ ἀκίνητη δέν ἀπέκτησα καί δέν μοῦ προκύπτει πρόβλημα διαθέσεώς της.

   Τά ἄμφιά μου, τά βιβλία τῆς προσωπικῆς μου βιβλιοθήκης καί τά βιβλία πού μέ ἀξίωσε ὁ Κύριος νά συγγράψω, τά ἔχω ἐκχωρήσει, πρό πολλοῦ, στή μοναστική μας Ἀδελφότητα καί στό Ἱεραποστολικό της ἔργο.
     Ἀδελφοί μου, προσευχηθῆτε νά ἔχω «καλήν ἀπολογίαν» ἐνώπιον τοῦ Κυρίου μου.



+ὁ Ἀττικῆς Νικόδημος               

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ (ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ)





Ο Ιάκωβος έριξε μία ματιά στο κοντέρ του αυτοκινήτου του πριν κόψει ταχύτητα: πήγαινε με 100 σε περιοχή με όριο ταχύτητας 50. Σταμάτησε το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου, αλλά όχι εντελώς έξω από το ρεύμα κυκλοφορίας. Άσε τον αστυνομικό να ανησυχεί για την παρεμπόδιση της κυκλοφορίας σκέφτηκε.
Ο αστυνομικός βγήκε από το περιπολικό. Ο Ιάκωβος δεν πίστευε στα μάτια του: ήταν ο Στέφανος από την εκκλησία!Ο Ιάκωβος βούλιαξε στο κάθισμά του. Αυτό ήταν χειρότερο από πρόστιμο: ένας πιστός αστυνομικός να πιάνει έναν αδελφό από την εκκλησία και μάλιστα για υπερβολική ταχύτητα.
Βγήκε από το αμάξι του και πλήσίασε ενώ αυτό δεν επιτρέπεται,τον άνθρωπο που έβλεπε κάθε Kυριακή και που δεν τον είχε δει ποτέ με στολή.

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Ο ΑΣΧΗΜΟΝΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥ

Ο ΑΣΧΗΜΟΝΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ 
Η ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΙΣΚΟΠΩΝ 
ΤΟΥ
Γράφει ο Αγωνιστης ιατρος Λυκούργος Νάνης

Ο ποικιλοτρόπως σκανδαλίζων τον πιστό λαό, γνωστός και μη εξαιρετέος, μητροπολίτης Δημητριάδος, προέβη κατ αυτάς σε δηλώσεις αναφορικά με την παπική αιρετική παρασυναγωγή που κάθε άλλο παρά αντέχουν σε σοβαρή κριτική.
Δεν αποτελεί υπερβολή αν τις χαρακτηρίσουμε φαιδρές, ανιστόρητες και, το χείριστον, προδοτικές.


 Το θέμα όμως, ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΖΗΤΗΜΑ, είναι η στάση που τήρησαν οι συνεπίσκοποί του, οι συγκροτούντες τη συνέλευση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, απέναντι σ αυτές και τον ποιητή τους.
Ποια η αντίδραση των υγιώς φρονούντων ποιμένων;
Εσπευσαν να ανακαλέσουν στην τάξη τον τολμητία του Βόλου;
Ευαισθητοποιήθηκαν, αιτούντες την αφαρμογή των όσων διακελεύουν σχετικώς οι θείοι και ιεροί κανόνες;
Η΄κυριάρχησε για μία ακόμη φορά το επαίσχυντο και καταραμένο «φιλάδελφο» με συνέπεια ο εν λόγω δεσπότης να καταλείπεται ασύδοτος προκειμένου να συνεχίσει να προβαίνει σε παρόμοιες ασχημοσύνες;
Από πότε ο Δημητριάδος Ιγνάτιος ίσταται ύπερθεν των ιερών κανόνων;

ΤΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΑΛΛΗΛΟΛΙΒΑΝΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ!


Ἀπευθυνόμενος πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, ὁ κ. Ιγνάτιος Βόλουεἶπε ὅτι ΝΙΩΘΕΙ «ΟΙΚΕΙΟΣ ἀνάμεσα στὰ πνευματικά του παιδιά» καὶ πλέκοντας του τὸ ἐγκώμιο, εἶπε πὼς ὁ κ. Ἱερωνύμου «φέρει τὸ Σταυρὸ ὁλόκληρου τοῦ λαοῦ»!!!

  ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΙΧΑΙΝΕΣΑΙ!

ΤΑ  ΑΛΛΗΛΟΛΙΒΑΝΙΣΜΑΤΑ
ΚΑΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ
 ΤΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ!

μητροπολίτης Δημητριάδος Ἰγνάτιος, λιβανίζει τὸν συνυπεύθυνο τῆς τραγωδίας τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο, ποὺ κάλυψε καὶ συμπορεύεται μὲ τοὺς ὑπευθύνους Πρωθυπουργούς τῶν τελευταίων χρόνων στὴν καταστροφῆς τῆς Ἑλλάδος, καὶ ἐπὶ πλέον συνοδοιπορεῖ μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο στὴν προώθηση τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὴν ἅλωση τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπὸ τὸ Βατικανό.
Ἀπευθυνόμενος πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, ὁ κ. Ιγνάτιος εἶπε ὅτι ΝΙΩΘΕΙ «ΟΙΚΕΙΟΣ ἀνάμεσα στὰ πνευματικά του παιδιά» καὶ πλέκοντας του τὸ ἐγκώμιο, εἶπε πὼς ὁ κ. Ἱερωνύμου «φέρει τὸ Σταυρὸ ὁλόκληρου τοῦ λαοῦ»!!!
Καὶ συνέχισε: «Μποροῦμε νὰ νιώθουμε κοντά του, πρῶτα ἐμεῖς οἱ ἀρχιερεῖς ποὺ συγκροτοῦμε τὸ Σῶμα τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐμπιστοσύνη ὅτι πηδαλιοῦχος ὑπάρχει, ὥριμος, ἱκανός συνετός, μὲ ἕναν μοναδικὸ τρόπο ἥσυχο ὁδηγεῖ τὸ σκάφος σὲ λιμένα ἀσφαλείας»!!!
Ὁλόκληρο τὸ ρεπορτάζ ἀπὸ τὸ dogma.gr:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ
ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ: «Ο Αρχιεπίσκοπος φέρει το Σταυρό ολόκληρου του λαού».
Παρουσία του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, τελέσθηκε σήμερα στη Λιβαδειά, ο Εσπερινός της εορτής των Εισοδίων της Θεοτόκου στον πανηγυρίζοντα μητροπολιτικό Ναό της πόλης.
Στον Εσπερινό χοροστάτησε, ο νέος μητροπολίτης Αργολίδος κ. Νεκτάριος, ενώ παρέστησαν οι μητροπολίτες, Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, Ιλίου κ. Αθηναγόρας, Θηβών κ. Γεώργιος και ο επίσκοπος Αβύδου κ. Κύριλλος.
«Νιώθουμε ότι παραμένετε πάντα ψυχικά κοντά μας σαν φιλόστοργος πατέρας» είπε προς τον Αρχιεπίσκοπο ο μητροπολίτης Θηβών κ. Γεώργιος ο οποίος τόνισε πως «Πίσω από κάθε μεγάλο έργο βρίσκεται η σφραγίδα που φέρει το όνομα σας».

Η Χρυσοπηγή είναι εδώ! Μείζον πρόβλημα ο Δημητριάδος Ιγνάτιος





Μπορεῖ, ἡ τρόϊκα τῆς «Χρυσοπηγῆς» ―αὐτοῦ τοῦ φυτωρίου αἱρετικῶν καὶ σκανδαλοποιῶν ἐπισκόπων― νὰ διαλύθηκε ὑπὸ τὸ βάρος τῶν ἀνoμημάτων της, ἀλλὰ οἱ φθοροποιὲς γιὰ τὴν Ἐκκλησία ἰδέες καὶ πρακτικές της εἶναι ἐδῶ. Ὅπως εἶναι παροῦσα καὶ ἡ ἀδηφάγος προσπάθεια καταλήψεως ἐπιτελικῶν θέσεων ἐξουσίας ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ τῶν ἐκτὸς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως εὑρισκομένων ἐπιγόνων της.
   
Ὁ φιλόδοξος καὶ ἐπιτήδειος περὶ τὶς δημόσιες σχέσεις Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος Γεωργακόπουλος, πέρα ἀπὸ τὶς ἐπιδιώξεις του γιὰ τὰ ἀνώτερα ἐκκλησιαστικὰ χαρτοφυλάκια ―ἐν Ἑλλάδι ἢ καὶ πέραν τοῦ Ἀτλαντικοῦ― πού, κατὰ ἔγκυρες πληροφορίες, τοῦ ἔχουν ὑποσχεθεῖ (ἢ καὶ ἐξ αἰτίας τῆς αὐτοπεποιθήσεως ποὺ αἰσθάνεται ἕνεκα τῶν ὑποσχέσεων αὐτῶν), ἀσυστόλως καὶ μὲ προκλητικότητα ποὺ ἐντυπωσιάζει, συνεχίζει νὰ ἀσχημονεῖ κατὰ τοῦ Θεοῦ καὶ νὰ ἀσελγεῖ κατὰ τοῦ πληρώματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

    
  Ὅταν ἔγινε γνωστὸ ὅτι θὰ παραστεῖ σὲ Ἡμερίδα γιὰ νὰ τιμήσει (αὐτός, ἕνας «Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος») τὰ 50 χρόνια τῆς Β΄ Βατικανῆς Συνόδου ―εἰς τὴν ὁποία μάλιστα καταρτίσθηκε τὸ σχέδιο, διὰ τῶν Διαλόγων καὶ διὰ τῆς δράσεως ριψάσπιδων τῆς Πίστεως, ἡ ἐκ τῶν ἔσω ἅλωσις τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας― ὑπῆρξαν ἔντονες ἀντιδράσεις. Κάποιοι τὸν προέτρεψαν νὰ ματαιώσει τὴν ἐκεῖ παρουσία του, προτρέποντάς τον μάλιστα νὰ ἐνθυμηθεῖ καὶ νὰ τιμήσει τόν ἑορτάζοντα ἅγ. Νεκτάριο!...
    Μερικοὶ ἀφελεῖς πίστεψαν ὅτι ὁ Δημητριάδος θὰ ἀναγκασθεῖ νὰ τοὺς ἀκούσει∙ ἀλλὰ εἰς μάτην!... Ὁ κ. Ἰγνάτιος ὄχι μόνον πῆγε, ἀλλὰ καὶ ἐπέδειξε ὑπερβάλλοντα ζῆλο, προκειμένου νὰ ἱκανοποιήσει μὲ τὴν παρουσία του καὶ τὴν ἐμφάνισή του τὸ Βατικανὸ (καὶ τὸ Φανάρι, βεβαίως), καὶ νὰ ἀποδείξει σὲ ὅσους ἐκ τῶν προτέρων προσπάθησαν νὰ τὸν κάνουν προσεκτικό, ὅτι δὲν δέχεται «ὑποδείξεις», καὶ μάλιστα ἀπὸ τὴν ἉγιοΠατερικῶς ἐμμένουσα ὀρθόδοξη πλευρὰ τῆς Ἐκκλησίας: ὁ κ. Ἰγνάτιος ἐν ἐπιγνώσει καὶ ἐν συνειδήσει ἔχει πάρει τὶς ἀποφάσεις του καὶ τὸν ἀνεπίστροφο αἱρετικὸ δρόμο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοῦ Συγκρητισμοῦ!...

Παράνομο το Ευαγγέλιο και η υπεράσπιση της Πίστεως με το Νομοσχέδιο


Κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία το

αντιρατσιστικό νομοσχέδιο!


Χρηματικά πρόστιμα και φυλακίσεις

 σε όποιον αγαπά την πατρίδα του και την φυλή του! 

Από "Κατάνυξις"

Κατατέθηκε στη Βουλή το εθνοκτόνο "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο το οποίο προβλέπει μεταξύ άλλων την αναστολή της χρηματοδότησης πολιτικών κομμάτων που συνδέονται με .."ρατσιστικές ενέργειες" από έναν έως έξι μήνες και βαριά διοικητικά πρόστιμα που φθάνουν τα 100.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η επιβολή χρηματικής ποινής από 5.000 έως 20.000 ευρώ και φυλάκιση τριών μηνών σε όποιον προκαλεί, διεγείρει ή εκτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες βίας ή μίσους κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων που προσδιορίζονται βάσει συγκεκριμένων φυλετικών, γενετικών και άλλων χαρακτηριστικών τους ή κατά πραγμάτων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτούς, με τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή απειλείται η ζωή, η ελευθερία ή η σωματική ακεραιότητα τους.

mySchool: Γονείς, ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ στο ηλεκτρονικό φακέλωμα των μαθητών

Αντισταθείτε !!
Αντισταθείτε !!
 Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς;
Μην δίνεται ελαφρά την καρδία τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών σας.
Απαιτήστε να τηρηθούν αυτά που ορίζει το άρθρο 2 τουν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπου και θα πρέπει να σας γίνουν γνωστοί, εγγράφως και με σαφήνεια, οι λόγοι που ζητούνται τα προσωπικά δεδομένα σας.

... κάποιοι φωτεινοί παντογνώστες του Υπουργείου Παιδείας βρήκαν ένα πολύ ωραίο τρόπο για να φακελώσουν τους μαθητές της χώρας, ο λόγος για το mySchool το νέο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου που θέλει να βάλει χέρι σε συγκεκριμένα προσωπικά δεδομένα των μαθητών, τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τον ρόλο του.


Τι είναι το mySchool

Το mySchool είναι ένα πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας, υπό την μορφή ηλεκτρονικής πύλης, που έχει ως στόχο τη καθολική λειτουργική ενοποίηση των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων υποστήριξης της καθημερινής λειτουργίας των σχολικών μονάδων (sic).

Τι είναι το mySchool στα μάτια του γονιού

Το mySchool στα μάτια του γονιού είναι ένας μηχανισμός συλλογής προσωπικών δεδομένων που καμία σχέση δεν έχει με την έως τώρα αποδεκτή συλλογή των απαραίτητων στοιχείων, τα οποία όφειλε να δώσει ο γονιός κατά την εγγραφή του μαθητή στην αρχή της σχολικής χρονιάς.





Στο νέο έντυπο που ζητείται να συμπληρωθεί από τους γονείς και βλέπετε παραπάνω έχουμε καταγραφή κάποιων αν όχι περίεργων τουλάχιστον παράξενων πεδίων εισαγωγής όπως είναι το ΑΜΚΑ. Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω κατά πόσο χρησιμεύει κάτι τέτοιο στη σχολική μονάδα και πραγματικά είναι τροφή για σκέψη, καθώς η δικαιολογία ότι αυτό μπορεί να χρειάζεται για την καταγραφή απουσιών δεν στέκει, εκτός και αν κάποιος παρακολουθεί ηλεκτρονικά το myScholl και αντιπαραβάλει το ΑΜΚΑ του μαθητή με κάποιο αντίστοιχο σύστημα καταγραφής του ΕΟΠΠΥ, κατά πόσο τώρα είναι αυτό σωστό και αν στέκει κρίνεται το μόνοι σας.

Αλήθεια όμως τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί πρέπει να υπάρχει κεντρική ηλεκτρονική καταγραφή προσωπικών δεδομένων τέτοιου είδους από την στιγμή που η κάθε σχολική μονάδα τηρεί τα στοιχεία των μαθητών της τοπικά, τι εξυπηρετεί η κεντρική συγκέντρωση των μαθητών όλης της χώρας και μάλιστα με στοιχεία αυστηρά προσωπικά;



Τι είναι το mySchool στα μάτια του Εκπαιδευτικού

Aπό την πλευρά των εκπαιδευτικών ήδη έχουμε πολλές αντιδράσεις όπου με σχετικό έγγραφο καλούνται σε καθημερινή βάση από τις 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν τα στοιχεία που είδατε παραπάνω στο νέο πληροφοριακό σύστημα.

Ο λόγος που αντιδρούν δεν έχει να κάνει μόνο με την έτσι και αλλιώς μηδενική γραμματειακή υποστήριξη αλλά με τα διάφορα περίεργα που βλέπουν όπως πχ τη κεντρική καταγραφή τόσο των απουσιών όσο και των στοιχείων φοίτησης (επίδοση, έλεγχοι, απολυτήρια, μετακινήσεις κ.λπ.); Όπου και δικαίως αναρωτιούνται αν υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός λόγος για αυτό;

Όπως αντιλαμβάνεστε λοιπόν έχουμε μια προσπάθεια συλλογής προσωπικών δεδομένων τα οποία καμία σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση .

Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς;

Μην δίνεται ελαφρά την καρδία τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών σας.
Απαιτήστε να τηρηθούν αυτά που ορίζει το άρθρο 2 τουν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπου και θα πρέπει να σας γίνουν γνωστοί, εγγράφως και με σαφήνεια, οι λόγοι που ζητούνται τα προσωπικά δεδομένα σας, σημαντικό είναι ότι θα πρέπει να αναφέρεται γραπτώς που θα τηρούνται τα αρχεία αυτά, ποιος θα είναι ο τελικός αποδέκτης τους, καθώς και ο σκοπός και οι τρόποι επεξεργασίας τους.

Ποια είναι η περιγραφή της εικόνας των «Εισοδίων της Θεοτόκου»;






Το Κύριο πρόσωπο της εικόνας, είναι η τριετής Παναγία.

Εικονίζεται την στιγμή που την υποδέχεται στο Ναό ο ιερέας Ζαχαρίας, ο μετέπειτα πατήρ του Προδρόμου. Την συνοδεύουν οι γονείς της (Ιωακείμ και Άννα) και οι παρθένες, που βαστούν λαμπάδες. Η Παναγία δεν εμφανίζει τίποτε το παιδικό, εκτός από το μικρό μέγεθος του σώματός της. Αυτό γίνεται σκοπίμως. Ο ορθόδοξος αγιογράφος θέλει να μας απομακρύνει από το γράμμα της διηγήσεως («τριετής ἡ παῖς») για να συλλάβουμε το πνεύμα της, την εκκλησιολογική της διάσταση. Η Παναγία είναι η Θεοτόκος, η Μητέρα του Θεού. Διά τούτο ο υμνῳδός μας καλεί «τήν νηπιάζουσαν φύσει καί ὑπέρ φύσιν» Μητέρα ἀναδειχθεῖσαν τοῦ Θεοῦ εὐφημήσωμεν ὕμνοις (Τροπάριο του Όρθρου).
Η Παναγία εικονίζεται ως ώριμος γυναίκα με το γνωστό μαφόριό της, όπως την βλέπουμε στις εικόνες της. Το ίδιο κάνει ο υμνῳδός της Εκκλησίας και για τις λαμπάδες των παρθένων. Οι αναμμένες λαμπάδες δεν είχαν σκοπό  να εμποδίσουν την τριετή παιδίσκη να γυρίσει πίσω καθώς πήγαινε στο Ναό, όπως αναφέρει η απόκρυφη διήγηση, αλλά να υποδείξουν την νοητή λαμπάδα, την Παναγία, και να προδηλώσουν την μελλοντική αίγλη, που θα ανέλαμπε από αυτή και θα εφώτιζε τους εις το σκότος της αμαρτίας καθημένους ανθρώπους, δηλαδή τον Ιησού Χριστό. 
Αυτό τον συμβολισμό παρουσιάζει το δ’ Στιχηρό προσόμοιο του Εσπερινού του δ’ ήχου:
«Αἱ νεάνιδες χαίρουσαι καί λαμπάδας κατέχουσαι, τῆς λαμπάδος σήμερον προπορεύονται τῆς νοητῆς καί εἰσάγουσιν αὐτήν εἰς τά Ἅγια τῶν Ἁγίων ἱερῶς προδηλοῦσαι τήν μέλλουσαν αἴγλην ἄρρητον ἐξ αὐτῆς ἀναλάμψειν καί φωτίσειν τούς ἐν σκότει καθημένους, τῆς ἀγνωσίας ἐν Πνεύματι».
 
Την Παναγία υποδέχεται στο ιερό, ο ιερέας Ζαχαρίας ντυμένος με την επίσημη ιερατική στολή του. Σκύβει  με τεταμένα τα χέρια του να υποδεχθεί «εὐφραινόμενος ταύτην ὡς Θεοῦ κατοικητήριον». 
Η μικρή Παναγία λυγερόσωμος και ευθυτενής τείνει και αυτή τα χέρια της προς τον ιερέα.
Πάνω αριστερά σε πολλές εικόνες παριστάνεται η Παναγία καθημένη επάνω σε μαρμάρινο θρόνο, όπου δέχεται την τροφή, που της κομίζει ο άγγελος Γαβριήλ. Η Παναγία θα παραμείνῃ στα Άγια των Αγίων ως νέα Κιβωτός της Διαθήκης, ως η «ἔμψυχος κιβωτός» και κατά τήν 12ετή παραμονή της στό Ιερό, θά τρέφεται θαυματουργικώς με ουράνια τροφή.

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/11/poia-einai-i-perigrafi-tis-eikonas-ton-eisodion-tis-theotokou.html#ixzz2lEbhdMLo

Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου

Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου
21 Νοεμβρίου
Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

Τα παιδια στην Εκκλησια, τα παιδια στο Θεο!

paidiaΕΟΡΤΗ μεγάλη σήμερα, ἀγαπητοί μου, θεομητορικὴ ἑορτή. Ἑορτὴ δηλαδὴ πρὸς τιμὴν τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου, ἡ ὁποία κατὰ τὴν πίστι μας πρέπει νὰ τιμᾶται. Καὶ τιμᾶται ἡ Παναγία μας. Γιατὶ δὲν εἶνε ἁπλῶς μία γυναίκα, οὔτε ἁπλῶς μία ἁγία· εἶνε παραπάνω ἀπὸ προφῆτες, ἀπὸ πατριάρχες, ἀπὸ ἀποστόλους, ἀπὸ τὸν τίμιο Πρόδρομο, ἀπὸ ἀγγέλους καὶ ἀρχαγγέλους, παραπάνω ἀπὸ κάθε λογικὸ κτίσμα. Μετὰ τὸ Χριστό, μετὰ τὴν ἁγία Τριάδα, ἔρχεται ἡ ὑπεραγία Θεοτόκος, τὸ ἐξοχώτερο καλλιτέχνημα καὶ τὸ καύχημα τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. «Παναγία Δέσποινα Θεοτόκε, πρέσβευε ὑπὲρ ἡμῶν τῶν ἁμαρτωλῶν»! (Μέγ. ἀπόδ.). Μεγάλη εὐλάβεια πρέπει νὰ ἔχουμε στὴν ὑπεραγία Θεοτόκο.
Σήμερα εἶνε τὰ Εἰσόδιά της. Τί θὰ πῇ «εἰσόδια»; Πρέπει νὰ τὸ ἐξηγήσουμε.

ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΒΙΝΤΕΟ -ΟΜΙΛΙΑ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ


Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΠEPI THΣ ΔEINHΣ OIKONOMIKHΣ KPIΣEΩΣ

Στο οικονομικό πρόβλημα θα έχουμε επέμβαση του Θεού

του Παλαιμαχου Αγωνιστου και ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου

Ἐπαλήθευσι λόγων περὶ τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως
    
 Ὁ ἀείμνηστος Mητροπολίτης Φλωρίνης Aὐγουστῖνος εἶχε γράψει, ὅτι ἡ ἔνταξι τῆς Ἑλλάδος στὴν Eὐρωπαϊκὴ Oἰκονομικὴ Ἕνωσι (E.O.K.) δὲν θὰ εἶνε εὐλογία, ἀλλὰ συμφορὰ γιὰ τὴν Ἑλλάδα. 
Aὐτὴ τὴν Ἕνωσι χαρακτήρισε λεόντειο ἑταιρεία. 
Ἐπίσης εἶχε πεῖ, ὅτι ἔρχεται μεγάλη πεῖνα ἐν καιρῷ εἰρήνης. Tὰ λόγια τοῦ φωτισμένου ἐκείνου Ἐπισκόπου ἐπαληθεύθηκαν. 
Ἀνάξιοι τοῦ χριστιανικοῦ καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ ὀνόματος πολιτικοὶ καὶ ἄνθρωποί τους, ὀντάρια χωρὶς κανένα ἰδανικό, κατέκλεψαν τὸ δημόσιο ταμεῖο, καταχρέωσαν τὸ Kράτος σὲ ἀδιστάκτους ξένους δανειστὲς καὶ τοκογλύφους, καθυπέταξαν τὴν Πατρίδα μας σ' ἐκείνους, καὶ μὲ ἀλλεπάλληλα φορομπηχτικὰ μέτρα καταδυναστεύουν τὸν Ἑλληνικὸ λαό. 
Tὸ χρέος ἀνῆλθε στὰ 320 δισεκατομύρια Eὐρώ, καὶ τὸ ἕνα τρίτο τοῦ λαοῦ κατῆλθε κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας. 
Πολλοὶ στεροῦνται καὶ στοιχειωδῶν πραγμάτων τῆς ζωῆς, πεινοῦν, ἀπελπίζονται, παθαίνουν κατάθλιψι, καὶ χιλιάδες αὐτοκτονοῦν.
    Oἱ δὲ «κυβερνῶντες» καὶ στὴν πραγματικότητα κυβερνώμενοι ἀπὸ τοὺς ξένους, μέχρι λεπτομερειῶν, ἰσχυρίζονται, ὅτι σῴζουν τὴν Ἑλλάδα, ἐνῷ τὴν καταστρέφουν πρὸς χαρὰν τῶν ἐχθρῶν της καὶ τῶν δῆθεν φίλων καὶ συμμάχων της. 
Tὴν καταστροφὴ ὀνομάζουν σωτηρία. 
Ὅταν διαφθείρωνται οἱ ἄνθρωποι, λέγει ὁ Θουκυδίδης, διαφθείρεται καὶ τὸ λεξιλόγιο.

Ἡ λύσι τοῦ οἰκονομικοῦ προβλήματος
     

«Η ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ»

Φοβερή ομιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, ο οποίος ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς ποιμένας. Έγινε στην Αθήνα το 1966. Μιλά σκληρά για τους κακούς επισκόπους, που δεν είναι ούτε θεόκλητοι ούτε δημόκλητοι, αλλά αυτόκλητοι. Καυτηριάζει την πολυτελή ζωή και την φυλαργυρία των, που δεν αρμόζει σε αντιπροσώπους του Χριστού και είναι σκάνδαλο στον λαό. Επαινεί τους καλούς επισκόπους και συμβουλεύει τους πιστούς·

  • «…Τιμώμεν τον επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν Ποιμένα τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ο οποίος είναι ο Αρχιποίμην του λογικού Ποιμνίου· τιμώμεν, λέγω, τον Εσταυρωμένο Λυτρωτή, ο οποίος είναι το πρότυπο παντώς καλού ποιμένος. Τιμώμεν τους επισκόπους, -τους αληθινούς επισκόπους-, υποκλινόμεθα, γονατίζουμε και φιλούμε τα κράσπεδά τους, δεν είμεθα άξιοι να φιλήσουμε ούτε τον ιμάντα των υποδημάτων τους… Αλλά ενώ αγαπητοί μου, υποκλινόμεθα ενώπιον παλαιών και νέων ιερών μορφών της σεπτής ιεραρχίας μας, δεν υποκλινόμεθα, δεν υποχρεούμεθα ούτε από το Ευαγγέλιο ούτε από τους Ιερούς Κανόνας, ούτε από την Ιστορία της Εκκλησίας να υποκλινόμεθα ενώπιον κακών επισκόπων· ενώπιον επισκόπων οι οποίοι αποτελούν την ανατροπήν του Ευαγγελικού κηρύγματος. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον σκανδαλοποιών ιεραρχών. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον ιεραρχών οι οποίοι εισήλθαν ανωμάλως εις την Εκκλησία του Χριστού μας. Η αγία μας Ορθοδοξία γνωρίζει μίαν μόνον θύραν, και πας ο εισερχόμενος δια αυτής είναι ποιμήν των προβάτων κανονικός….»
(Ολόκληρη την ομιλία ακούστέ την κατ” ευθείαν από τον αείμνηστο Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνο)
 http://www.augoustinos-kantiotis.gr/
_

ΧΕΡΟΥΒΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ


Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Πολυτεχνείο με την γερμένη κεφαλή



Γράφει  ο Ασκληπιάδης
Πολυτεχνείο  με την γερμένη κεφαλή 
     Τιμούμε τον αγώνα και τον ζήλο που έδειξαν οι νεαροί φοιτητές που εξεγέρθηκαν για τις ιδέες τους, ασχέτως αν αργότερα οι περισσότεροι έτρεξαν να το εξαργυρώσουν με κρατικές θέσεις άκρως προσοδοφόρες….

    Εντύπωση μου έκανε ότι στην γιορτή του πολυτεχνείου δεν τελείται ποτέ επιμνημόσυνη δέηση για τους νεκρούς, να μνημονευτούν τα ονόματά τους.
    Στο πιο μικρό χωριουδάκι για «άσημους» αγώνες, υπάρχει πλάκα με τα ονόματα των πεσόντων και συνήθως με την ηλικία και το επάγγελμά τους.
   Εδώ στην γερμένη κεφαλή  δεν είδα κάποιο όνομα γραμμένο ή…είναι από την πλευρά που ακουμπά στο γρασίδι για λόγους…ταπεινοφροσύνης…
Δεν ενδιαφέρθηκε κανείς για την μνήμη αυτών ονομαστικά;
Μοναχικά άτομα. πρώην τρόφιμους των ορφανοτροφείων σκότωναν, ώστε να μην τους αναζητά κανείς…
    Αλλά ,για μας τους παλιότερους, ένας  έκανε την αναζήτηση  και καταδικάστηκε με οκτώ μήνες φυλακή!!!

     Ηταν η «υπόθεση της Ηλένιας»  που διαφήμιζε σαμπουάν την εταιρείας  «Μπρεκ» και την αναζητούσε ο (κατά την  φαντασία του) φίλος της…


       «Είναι το κορίτσι μου. Χάθηκε το βράδυ της σφαγής. Κανένας δεν την ξανάδε. Πήγα σπίτι της αλλά έχουν χαθεί και οι γονείς της.      Όποιος ξέρει για το μαρτυρικό τέλος της ας με πληροφορήσει».
    Το “δράμα” το πήραν οι εφημερίδες, μία από αυτές δε – η “Αυγή”- έγραψε κατά λέξη, τα εξής κάτω από το σπαραξικάρδιο τίτλο:

 
ΤΙ ΑΠΟΓΙΝΕ Η ΗΛΕΝΙΑ ΜΟΥ; Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ
και τον υπότιτλο: “Ηλένια Ασημακοπούλου. Χτυπήθηκε στις 17 Νοέμβρη στη Στουρνάρη οπό σφαίρα. Τι απόγινε ;;;”.



ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΖΑΜΙ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ


Ενώ στην Αθήνα δόθηκε πλέον και επίσημα το σήμα να αρχίσουν τα έργα για την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους, αν και η αλήθεια είναι ότι ήδη υπάρχουν περί τα εξήντα τζαμιά σε διάφορες περιοχές της πρωτεύουσας, στην Κωνσταντινούπολη δόθηκε σαφές μήνυμα από τον ίδιο τον αντιπρόεδρο της τουρκικής κυβέρνησης, ότι σύντομα η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης το μεγάλο αυτό σύμβολο του χριστιανισμού θα ακολουθήσει τον «δρόμο» της αγίας Σοφίας Τραπεζούντας και της αγίας Σοφίας της Νίκαιας που ήδη λειτουργούν σαν μουσουλμανικά τεμένη.
Ο Bülent Arınç, ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης οποίος βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη για να εορτάσει την μουσουλμανική εορτή του Muharrem, (μια «γεύση» της οποίας πήραμε πρόσφατα στον Πειραιά όταν δεκάδες μουσουλμάνοι αυτόμαστιγώθηκαν με ένα πραγματικά σοκαριστικό τρόπο τελείως ξένο προς τα ελληνικά ήθη), σε δηλώσεις που έκανε τοποθετήθηκε φανερά ότι πολύ σύντομα η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης, το μεγάλο αυτό αρχιτεκτονικό αριστούργημα και σύμβολο του χριστιανισμού και της ελληνορθόδοξης βυζαντινής αυτοκρατορίας θα ξανά λειτουργήσει όπως τόνισε σαν μουσουλμανικό τέμενος ικανοποιώντας τις επιθυμίες εκατοντάδων χιλιάδων Τούρκων μουσουλμάνων. Μάλιστα ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης, (γνωστός γενίτσαρος), υπερηφανεύτηκε με ενδεικτικό τρόπο για την προκλητική μετατροπή σε τζαμί της αγίας Σοφίας της Νίκαιας, μια ιστορική εκκλησία στην οποία όπως αναφέρετε πρέπει να έγινε η ιστορική πρώτη οικουμενική σύνοδος της Νίκαιας και την μετατροπή της γνωστής αγίας Σοφίας Τραπεζούντας επίσης σε τζαμί, ένα γεγονός που ξεσήκωσε ακόμα και τις αντιδράσεις των σημερινών κατοίκων της περιοχής. Τώρα σύμφωνα με τα λεγόμενα του Bülent Arınç, και η αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης πρόκειται σύντομα να λειτουργήσει ξανά σαν «οίκος προσευχής» για τους μουσουλμάνους όπως ήταν μέχρι το 1934 όταν ο Μουσταφά Κεμάλ σκεφτόμενος καθαρά συμφεροντολογικά την έκανε μουσείο για να γίνει έκτοτε το μεγαλύτερο τουριστικό έσοδο της Τουρκίας.