Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Η Εκκλησία διαθέτει την περιουσία της! --Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΜΑΙ ...ΕΓΩ!

κκλησία εἴμαστε ἐμεῖς, οἱ Δεσποτάδες! Γιὰ τὴν ἀκρίβεια (λέει ὁ Ἱερώνυμος), Ἐκκλησία εἶμαι Ἐγώ! Γι’ αὐτὸ καὶ ἀποφασίζω Ἐγώ γιὰ τὴν διαχείρηση τῆς περιουσίας τῆς Ἐκκλησίας, χωρὶς νὰ ρωτηθεῖ ὁ νοικοκύρης, ὁ Λαό της, ἀπὸ τὸν ὁποῖο προέρχεται καὶ στὸν ὁποῖο ἀνήκει!
Δὲν φτάνει ποὺ οἱ ἀετονύχιδες πολιτικοὶ καὶ οἱ «προστάτες» τους κατάκλεψαν τὸν Ἑλληνικὸ λαό, τώρα ὁ ἀρχιεπίσκοπος θέλει νὰ τοὺς προσφέρει τὴν δυνατότητα νὰ ...«διαχειριστοῦν» καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ περιουσία!







Η Εκκλησία διαθέτει την περιουσία της.
Και το 1453 έγινε το ίδιο, αλλά δεν σώθηκε η Πόλη.
Έτοιμος να προχωρήσει μαζί με το κράτος στην αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας και τα έσοδα να διατεθούν για την αποπληρωμή του χρέους, δήλωσε για πρώτη φορά, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Στην Κωνσταντινούπολη το 1453, πωλούσαν μέχρι και τα σκεύη των εκκλησιών, προκειμένου να βρεθούν χρήματα για να αντιμετωπιστούν οι Τούρκοι και να γλιτώσει η Πόλη. Η παρακμή όμως ήταν ανίκητη. Οι πλούσιοι ολιγάρχες της Κωνσταντινούπολης, τα πλούτη που είχαν συσσωρεύσει, δεν τα διέθεταν αλλά τα φύλαγαν στα σεντούκια. Όμως, όταν μπήκαν οι Τούρκοι στην Πόλη, δεν τους γλίτωσαν τα σεντούκια.
Σήμερα, που καταστρέφεται η χώρα, οι Έλληνες ολιγάρχες, όχι μόνο δεν διαθέτουν τίποτα, όχι μόνο δεν δέχονται να φορολογηθούν, αλλά προσπαθούν, μαζί με τους επιτιθεμένους δανειστές, να κερδίσουν κι αυτοί πιο πολλά από τους εξαθλιωμένους Έλληνες.
Όμως σήμερα δεν φυλάνε τα πλούτη στα σεντούκια, αλλά τα έχουν ασφαλή στις ξένες τράπεζες. Βλέπετε, το 1453 δεν υπήρχε ούτε η Ευρωζώνη, ούτε η Παγκοσμιοποίηση.
Τελικά η παρακμή είναι όντως ανίκητη.
ΥΓ. Χριστός Ανέστη. 
Να δούμε όμως πότε θα αναστηθεί και η Χώρα, το σπίτι όλων μας…
Πέτρος Χασάπης

Η επίσκεψη των Μυροφόρων στον Τάφο, ο λαμπροφορεμένος άγγελος και η αναγγελία της Αναστάσεως, Θεοφάνους Κεραμέως



Πηγή: Alopsis
Ομιλία στο β΄ Εωθινό Ευαγγέλιο
«Η επίσκεψη των Μυροφόρων στον Τάφο» (Μάρκ. ιστ´ 2-4)
Όταν πλέον πέρασε η λύπη του Σαββάτου και ενεργήθηκε το μυστήριο της αναστάσεως και ο Ήλιος της δικαιοσύνης σαν από κάποιο ορίζοντα ανέτειλε, τότε η τριάδα των ιερών γυναικών που μετέφεραν τα αρώματα έφθασε στο ζωηφόρο μνήμα. «Και πολύ πρωί, την πρώτη ημέρα της εβδομάδας, έρχονται στο μνήμα, μόλις ανέτειλε ο ήλιος». Γιατί η Εύα, επειδή απατήθηκε κατά το δειλινό, εξορίζεται από τον τόπο της απολαύσεως (παράδεισο). Αντίθετα όμως, οι απόγονοί της σπεύδουν πολύ πρωί να μάθουν την αποκατάσταση της πρώτης μητέρας του ανθρώπινου γένους (Εύας), που έγινε μέσω της αναστάσεως.

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

BEAUTIFUL ANGELIC BYZANTINE CHANTS (1) that HEAL BODY AND SOUL - 1 hr to be WITH CHRIST.




BEAUTIFUL ANGELIC BYZANTINE CHANTS (1) that HEAL BODY AND SOUL - 1 hr to be WITH CHRIST.

'Υμνοι του Πάσχα


Αναστάσιμοι Αίνοι Γερόντισσας Μελάνης


ΕΥΛΟΓΗΤΑΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ


Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Εις την προδοσία του Ιούδα, το εβραϊκό Πάσχα, την Θ. Ευχαριστία και την Μνησικακία.




Εις την προδοσία του Ιούδα
Ομιλία Α΄
(Aγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος)

Στην προδοσία του Ιούδα ομιλία Α΄ καθώς και
στο Πάσχα, στην παράδοση της Θείας Ευχαριστίας,
και για το ότι δεν πρέπει κανείς να είναι μνησίκακος.

Εκφωνήθηκε κατά την αγία και μεγάλη Πέμπτη.

1. ...Σήμερα, αγαπητοί, παραδόθηκε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός· διότι την εσπέρα αυτή που μας έρχεται, τον έπιασαν οι Ιουδαίοι και έφυγαν. Αλλά μη κυριευθείς από θλίψη, ακούοντας ότι παραδόθηκε ο Ιησούς· ή καλύτερα γίνε σκυθρωπός και κλάψε πικρά, όχι όμως για εκείνον που παραδόθηκε, αλλά για τον προδότη Ιούδα. Διότι εκείνος που παραδόθηκε έσωσε την οικουμένη, ενώ εκείvoς που τον παρέδωσε έχασε την ψυχή του. Και εκείνος που παραδόθηκε κάθεται στα δεξιά του πατέρα του στους ουρανούς, ενώ εκείνος που τον πρόδωσε βρίσκεται τώρα στον άδη, περιμένοντας την απαραίτητη τιμωρία.

Βλέπε χρημάτων εραστά π. Αυγουστίνου Καντιώτη

Μεγάλη Τετάρτη


ΑΠΟΨΕ, γαπητοί, ερισκόμεθα στ μέσον τς βδομάδος τν παθν το Κυρίου, στ μέσον το θείου δράματος. Πολλ ενε τ πρόσωπα πο μφανίζονται σ᾿ ατό· ντρες, γυνακες, παιδιά, ερες, γραμματες, φαρισαοι, βραοι, ωμαοι… Πρωταγωνιστς ενε Κύριος μν ησος Χριστός, λα δ τ λλα πρόσωπα στρέφονται γύρω π ατόν.
λλ᾿ ἐὰν πάρχ να πρόσωπο πο προκαλε τ φρίκη, ατ ενε ούδας. ούδας νκε στν κύκλο τν δώδεκα μαθητν το Χριστο. κουσε τν πέροχο διδασκαλία του, εδε τ πρωτοφαν θαύματά του, εδε τν μεμπτο βίο του, τν γάπη κα τ στοργή του, φο κα τ δικά του πόδια πλυνε κι φο κα σ᾿ ατν δωσε κ το γίου ρτου. λα τ πήλαυσε. ν τούτοις ατς γινε προδότης. Ποιός τ περίμενε;
πς τν ξέλεξε μεταξ τν δώδεκα μαθητν του;… Κα πράγματι· μες δν γνωρίζουμε τ μέλλον το νθρώπου, λλ Χριστς ς Θες γνώριζε τ μέλλον κα το ούδα, πως γνώριζε κα τ μέλλον το Πέτρου. φο λοιπν γνώριζε τι θ τν προδώσ, γιατί τν ξέλεξε;
Κάθε νθρωπος λλ διαιτέρως ούδας ποτελε να μυστήριο. σο κα ν προσπαθήσουμε ν δώσουμε λύσι στ μυστήριο ατό, γαπητοί μου, δυνατομε. ρωτον μερικοί· φο τν ξερε Χριστός,

Οι σύγχρονοι Ιούδες (Αυγουστίνου Καντιώτη)


ΑΠΟ ὅλα τὰ πρόσωπα τοῦ θείου δράματος,ἀγαπητοί μου, ἐκεῖνο ποὺ ἀφήνει τὴν πιὸ ἀλγεινὴ ἐντύπωσι εἶνε ὁ Ἰούδας. Δυστυχῶςὅμως, ἐνῷ ἐκεῖνος τελείωσε τότε κατὰ τρόπο οἰκτρό, οἱ Ἰοῦδες δὲν λείπουν μέχρι σήμερα. Ὁ Ἰούδας τρόπον τινὰ ἵδρυσε «σχολὴ»καὶ πολλοὶ μαθαίνουν νὰ παίζουν τὸ ῥόλο του σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα τῆς ἀνθρωπίνης ζωῆς. Σᾶς παρουσιάζω μερικὲς εἰκόνες.

⃝Ἕνας σύγχρονος Ἰούδας εἶνε αὐτὸς ποὺ ἐμφανίζεται πρῶτα - πρῶτα στὸν κύκλο τῆς φιλίας. Γνώρισες κάποιον καὶ λές· Σπουδαῖος ἄνθρωπος! πόσο γλυκὰ μιλάει, τί ἀγάπη δείχνει, τί δῶρα δίνει! Τὸν ἀγαπᾷς παραπάνω κι ἀπὸ τὸν πατέρα καὶ τὸν ἀδερφό σου. Τὸν ἐμπιστεύεσαι, τοῦ ἀνοίγεις τὴν καρδιά σου, τοῦ λὲς τὰ μυστικά σου. Καὶ ξαφνικὰ αὐτὸς ὁ φίλος γίνεται ἐχθρός. Γνωρίζω κάποιον ποὺ ἔπαθε συγκοπὴ καρδίας, ὅταν στὸ δικαστήριο εἶδε ὡς μάρτυρα κατηγορίας ἐναντίον του – ποιόν; τὸνφίλο του. Ἰούδας λυμαίνεται τὸν ἱερὸ δεσμὸ τῆς φιλίας κι ὁ ἄνθρωπος ἀπογοητεύεται.

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΤΗΣ ΚΑΣΣΙΑΝΗΣ Θ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ


ΥΜΝΟΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΜΕΛΑΝΗΣ


ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, μητροπ. Αυγουστίνου Καντιώτη


Χθές, ἀγαπητοί μου, μιλήσαμε γιὰ τὸ θαῦμα τῆς ξηρανθείσης συκῆς, ποὺ εἶνε σύμβολο τοῦ ἀνθρώπου ἢ τοῦ λαοῦ ποὺ δὲν ἔχει νὰ παρουσιάσῃ καρπούς. Συνεχίζουμε τώρα.
* * *
Ὁ Χριστὸς τὴ νύχτα τῆς Μεγάλης Δευτέρας βγῆκε πάλι ἔξω ἀπὸ τὰ Ἰεροσόλυμα, βρῆκε ἕνα τόπο ἔρημο, κ᾿ ἐκεῖ διανυκτέρευσε μὲ τοὺς μαθητάς του. Τὸ πρωΐ τῆς Τρίτης ἐπέστρεψε στὴν πόλι. Ἀνέβηκε στὸ ναὸ τοῦ Σολομῶντος καὶ στάθηκε στὸ προαύλιο. Ἐκεῖ τὸν περίμενε λαός, ποὺ διψοῦσε ν᾿ ἀκούσῃ τὰ θεϊκά του λόγια. Τὸν περίμεναν ὅμως καὶ ἐχθροί.
Ἐχθροὶ τοῦ Χριστοῦ ἦταν τὰ τρία μεγάλα κόμματα ποὺ κυριαρχοῦσαν τότε στὴν δημοσία ζωή· τὸ ἕνα κόμμα ἦταν οἱ Ἡρῳδιανοί, τὸ δεύτερο οἱ Σαδδουκαῖοι, καὶ τὸ τρίτο οἱ Φαρισαῖοι. Ὅπως σήμερα ἔχουμε κόμματα ποὺ διαιροῦν τὸ λαό, ἔτσι καὶ τὴν ἐποχὴ ἐκείνη· καὶ δυστυχῶς τὰ κόμματα δὲν θὰ ἐκλείψουν ὅσο διαρκεῖ αὐτὴ ἡ ζωή.

Μ. ΤΡΙΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ: Ως η γυναίκα ή ως ο Φαρισαίος;



Α΄. Πολύ ωφέλησε την ψυχή μας ο Χριστός, σαν παρακάθησε στο τραπέζι του Ζακχαίου. Γιατί όπου ο Χριστός φιλοξενείται, και κάμνει συντροφιά με τους ανθρώπους, και το πιοτό και το τραπέζι μας καταδέχεται, εκεί κατοικεί η ευφροσύνη. Γιατί ποιος τελώνης ή πόρνη ή απ’ εκείνους που έπραξαν όσα δε λέγονται κακά, βλέποντας τον Ποιητήν του ουρανού και της γης να εισέρχεται στο σπίτι του Τελώνη, ή εκείνον που μας δίδει τα στάχυα, να λαβαίνει με τα χέρια του ανθρώπινο ψωμί, ή των τσαμπιών τον χορηγό να πίνει απ’ το κρασί και να ευλογεί τα πατητήρια, και στο μυαλό του δε θάβαζε την πράξη τούτη για μεγάλη γιορτή και λαμπρό πανηγύρι; Αληθινά γιορτή. Ευφροσύνη αγγελικής φιλοξενίας, να βλέπεις το Δεσπότη με τους δούλους· το Θεό με τους ανθρώπους· τον Κριτήν τέλος να βλέπεις μ’ εκείνους που θα κρίνει, να κάθεται το ίδιο τραπέζι. Μα για τούτον το λόγο ήρθε στη γη, χωρίς να εγκαταλείψει τον ουρανό ορφανό από τη θεϊκή δόξα· γιατί και τέλειος γενόμενος άνθρωπος, δεν έπαυσε να είναι Θεός...

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

«Ενός κακού πραχθέντος μύρια έπονται»! ΟΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ Ι. ΝΑΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ!




Ἡ ἐκκοσμίκευση
καὶ
ὁ Οἰκουμενισμὸς
προχωροῦν
καλπάζοντας
καὶ οἱ ποιμένες
παρακολουθοῦν
μοιραῖοι
τὸν καλπασμό!

Οἱ συναυλίες πλέον σὲ ἱεροὺς Ναοὺς γίνονται σιγά-σιγὰ καθεστώς, κατὰ μίμηση τῶν Παπικῶν καὶ δὲν ἀποτελοῦν ἕνα “κατ’ οἰκονομίαν” γεγονός. Μετὰ ἀπὸ ἐκείνη στὸν «Ἅγιο Ἐλευθέριο» Ἀχαρνῶν, σὲ ἄλλους ἐπαρχιακοὺς ἱεροὺς Ναοὺς καὶ προχθὲς στὸν ἱ. Ναὸ «Ἀναλήψεως τοῦ Χριστοῦ» Βόλου, σειρὰ εἶχε (μὲ σεμνότερο τρόπο) ὁ ἱ. Ναὸς  «Εὐαγγελιστρίας Χανίων!
Καὶ πάλι, λοιπόν, μέσα σὲ ἕνα ἐκκλησιαστικὸ περιβάλλον ἕτοιμο νὰ ὑποδεχθεῖ τὸν «ἐρχόμενο Κύριο τῆς δόξης», ἄνδρες καὶ γυναῖκες, μουσικοί, μὲ τὰ μαντολίνα τους, παρακολούθησαν μιὰ νέα συναυλία τοῦ καλλιτέχνη Λουδοβίκου τῶν Ἀνωγείων, ὑπὸ τὶς εὐλογίες τοῦ τοπικοῦ Μητροπολίτη, ἱερέων καὶ πλήθους φιλοθεάμονος κοινοῦ.


Ὅλοι αὐτοὶ προσῆλθε ὄχι γιὰ νὰ προσευχηθοῦν καὶ νὰ εὐλογηθοῦν, ἀλλὰ γιὰ νὰ μετατρέψουν τὸν οἶκο τοῦ Κυρίου εἰς «οἶκον ἐμπορίου» καὶ καλλιτεχνικῆς ἀπόλαυσης ὑπὸ τὸ πρόσχημα φιλανθρωπικῆς ἐκδηλώσεως, ὡσὰν νὰ μὴν ὑπάρχουν δεκάδες εἰδικὲς αἴθουσες γιὰ τέτοιες ἐκδηλώσεις.


Δὲν γνώριζε ὁ τοπικὸς Ἐπίσκοπος  Δαμασκηνός ὅτι ὁ Κύριος (ὅπως ἀκούσαμε μάλιστα σήμερα στὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Ὀρθρου) θέλει τὸν Ἱ. Ναό ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο οἶκο προσευχῆς, κι ὄχι ἄλλων δραστηριοτήτων καὶ καλλιτεχνικῶν ἐκδηλώσεων, μὲ παρουσία καὶ ἀνθρώπων ἀνεκκλησίαστων;  «Ὁ οἶκός μου», εἶπε ὁ Κύριος, «οἶκος προσευχῆς κληθήσεται· ὑμεῖς δὲ αὐτὸν ἐποιήσατε σπήλαιον λῃστῶν»! Ἢ μήπως νομίζουν οἱ σύγχρονοι ποιμένες ὅτι ἔτσι θὰ προσελκύσουν κόσμο στὴν Ἐκκλησία;

Ομιλία εις την παραβολήν του Αμπελώνος και εις την ξηρανθείσαν συκήν Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού

Μ. Δευτέρα



Με παρακινεί προς λόγον ο ενυπόστατος Λόγος του Θεού και Πατρός, ο οποίος δεν απεχωρίσθη από τους κόλπους τού Πατρός και με τρόπον ανέκφραστον εκυοφορήθη στην μήτραν της Παρθένου΄ αυτός μολονότι έγινε προς χάριν μου ωσάν εμένα, είναι απαθής ως προς την Θεότητα, και περιεβλήθη σώμα ομοιοπαθές με το ιδικόν μου΄ αυτός που επιβαίνει σε άρματα Χερουβικά και ανέβη σε πώλον όνου, ο βασιλεύς της δόξης, αυτός που επευφημείται από τα Σεραφίμ ως άγιος μαζί με τον Πατέρα και το Πνεύμα, αποδέχεται τα ψελλίσματα των παιδιών από την άκακο γλώσσα τους. Αυτός, ενώ είναι Θεός, έλαβε την

Κυριακή 5 Απριλίου 2015

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΥΜΦΙΟΥ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ


ΑΘΩΝΙΚΕΣ ΨΑΛΜΩΔΙΕΣ


Πειραιώς Σεραφείμ: H ομοφυλοφιλία είναι το πιο σιχαμερό και ακάθαρτο αμάρτημα

peiraiwsΔριμύ κατηγορώ του Πειραιώς Σεραφείμ ενάντια στην ομοφυλοφιλία και τους υποστηρικτές της, την οποία χαρακτηρίζει “κολοφώνα των αμαρτημάτων” και “το πιο σιχαμερό και ακάθαρτο αμάρτημα”. Παράλληλα, επαναφέρει το θέμα των προγαμιαίων σχέσεων, υποστηρίζοντας ότι: “Οι σαρκικές πράξεις, εκτός του ιερού μυστηρίου του Γάμου, χωματοποιούν αναπόδραστα την ψυχή του ανθρώπου και καταστρέφουν τις πνευματικές του εφέσεις”
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση:

Οι περισσότεροι ζουν λες και θα μείνουν για πάντα εδώ...

 
Μία παλία ιστορία λέει ότι, τον περασμένο αιώνα ένας καμηλίερης έμπορος ξεκίνησε για το Κάϊρο, με σκοπό να επισκεφτεί έναν ξακουστό σοφό γέροντα...

Τελικά, συναντήθηκε με τον σοφό γέροντα, αφού χρειάστηκε να κάνει ένα μακρινό ταξίδι, διασχίζοντας ένα μεγάλο κομμάτι της ερήμου...

Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός, Ἔξω οἱ Ἰοῦδες ἀπὸ τὴν ζωήν μας!




ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ (ΙΩΑΝ. ιβ´ 1-18)
Ἔξω οἱ Ἰοῦδες ἀπὸ τὴν ζωήν μας!
«ΕΙΠΕ ΔΕ ΤΟΥΤΟ... ΟΤΙ ΚΛΕΠΤΗΣ ΗΝ» (ΙΩΑΝ. ιβ´ 6)
1.ΛΙΓΟ πρὶν ἀπὸ τὴν θριαμβευτικὴ εἴσοδό του στὰ Ἱεροσόλυμα ὁ Χριστὸς ἔρχεται στὴ Βηθανία. Ἐπισκέπτεται τὸν φίλο του Λάζαρο καὶ τοὺς ἄλλους φίλους του ἐκεῖ σὲ μιὰ ἀποχαιρετιστήρια ἐπίσκεψη πρὶν ἀπὸ τὸ πάθος του. Κάποιος μάλιστα κάλεσε τὸν Χριστὸ σὲ δεῖπνο.

Πριν αλέκτωρ λαλήσει ανατρέπεται η διάψευση του Σαμπεζύ! (Παλαιότερη σχετική αποκάλυψη του Ναυπάκτου).

  http://paterikiparadosi.blogspot.gr/

ς γνωστὸν ἀποκαλύφθηκε τὶς τελευταῖες μέρες ἡ ἀπεγνωσμένη προσπάθεια  τοῦ μητρ. Περγάμου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα νὰ ἀποκρύψει ἀπὸ τὸ Λαὸ τοῦ Θεοῦ, ὅσα συζήτησαν οἱ Οἰκουμενιστὲς σύνεδροι Ἐπίσκοποι τῆς Ἐπιτροπῆς τοῦ Σαμπεζύ.
Ἡ ἀποκάλυψη συζητήθηκε εὐρέως καὶ τοῦτο δυσαρέστησε τὸν κ. Ζηζιούλα, ὁ ὁποῖος –διὰ μέσου τῶν προσκείμενων πρὸς αὐτὸν οἰκουμενιστῶν– προέβη σὲ διάψευση. Κάποιος αὐτόβουλος ὑποστηριχτὴς τῶν μεθοδεύσεων τοῦ κ. Ζηζιούλα, προχώρησε καὶ σὲ βαρύγδουπες δηλώσεις καὶ στὴν διαπίστωσή του ὅτι ΟΛΕΣ οἱ Ἐκκλησίες ἐφάρμοσαν τὴν λογοκριτικὴ προτροπὴ τοῦ κ. Ζηζιούλα «να μη διαρρέουν προς τα ΜΜΕ τα όσα συζητούνται στην Επιτροπή», ὥστε νὰ μὴ μαθαίνει ὁ Λαὸς τοῦ Θεοῦ! Δὲν πρόλαβε νὰ χαρεῖ τὴν δημοσίευση τῆς διαπίστωσής του καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας τὴν διέλυσε «ὡσεὶ χνοῦν»!
Παραφράζουμε τὴν διαπίστωση τοῦ ὑποστηριχτῆ τοῦ κ. Ζηζιούλα ὅτι
«Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδοξίας είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να γίνεται βορά των κάθε λογής «εκκλησιαστικών» διαδικτυακών μέσων, όπου η νοσηρότητα αλλά και η σκοπιμότητα, δυστυχώς, υπερπερισσεύουν»,
ὡς ἑξῆς:
Ἡ διαφημιζόμενη ὡς «Ἁγία κα Μεγάλη Σύνοδος», δὲν εἶναι παρὰ μιὰ Σύνοδος ἀποτελούμενη ἀπὸ βετεράνους Οἰκουμενιστές· καὶ εἶναι τόσο σοβαρὴ ὑπόθεση, ὥστε ἀνέλαβε νὰ τὴν προφυλάξει ἀπὸ διαδικτυακὰ μέσα ποὺ τὴν «διασύρουν» κάποιος ὁμοϊδεάτης τους ἱστολόγος!
Ἡ παρακάτω δημοσίευση (ἀπὸ τὸ «Ἁγιορείτικο Βῆμα») καταδεικνύει τὸ γιατὶ προσπάθησαν νὰ συσκοτίσουν τὰ πράγματα ὁ μητροπ. Περγάμου κ. Ἰωάννης Ζηζιούλας, ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος καὶ ὁ κ. Γιάγκου καὶ οἱ ὑποστηριχτές τους:
 Πριν αλέκτωρ λαλήσει ανατρέπεται η διάψευση της Επιτροπής του Σαμπεζύ!
Το Πατριαρχείο Μόσχας ανακοίνωσε άλλα!

Θυμόμαστε, για να μην ξαναπάθουμε τα ίδια 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941: ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Του Φώτη Μιχαήλ, ιατρού


Κατά την γερμανική κατοχή η Πατρίδα μας

 

 θρήνησε συνολικά 1.106.922 θύματα




6 Απριλίου 1941: Ημέρα εισβολής  των κατοχικών Γερμανικών στρατευμάτων … 
6  Απριλίου 2010: Ημέρα εισβολής  του ΔΝΤ και των Βαυαρών επιγόνων …
6 Απριλίου 2015: Γενοκτονία σε καιρό ειρήνης...

Η σκληρότητα και η απανθρωπία των σημερινών γερμανών αξιωματούχων γίνεται αφορμή να ξαναθυμηθούμε –και να υπενθυμίσουμε και σ’ εκείνους- τις αναρίθμητες βαρβαρότητες των παππούδων τους εις βάρος της Πατρίδας μας, αλλά και εις βάρος ολόκληρης της οικουμένης πριν από 64 χρόνια ακριβώς. Έτσι, για να έχουμε τον νου μας, ώστε να φυλαγόμαστε και να μην ξαναπάθουμε τα ίδια, και εκείνοι να καταλάβουν επιτέλους, ότι δεν τους παίρνει να φέρονται απέναντί μας με έπαρση και μισανθρωπία. Μας χρωστάνε, δεν τους χρωστάμε.

Λυκούργος Νάνης, "Φιλοδοξούν" άραγε, κάποιοι εκ των ποιμένων, να συνδέσουν το όνομά τους με "ληστρική" σύνοδο;




     Ό,τι και να σοφισθούν και μηχανευθούν κάποιοι μεγαλόσχημοι κληρικοί  που σκέπτονται, ομιλούν, γράφουν και ενεργούν με κριτήρια, όρους, προυποθέσεις και κατηγορίες “πολιτικής ορθότητας”, προκειμένου τις στρεβλές τους θέσεις να τις λανσάρουν ως γνήσια εκκλησιαστικές δεν πρόκειται να πετύχουν τίποτε.
    Οι ορθοφρονούντες κληρικοί και λαικοί, η γνήσια και όχι κίβδηλη εκκλησιαστική συνείδηση, εν προκειμένω, γνωρίζει να “ζυγίζει” πρόσωπα και καταστάσεις επί τη βάσει του απολύτου κύρους και αιωνίας ισχύος αγιογραφικού και αγιοπατερικου λόγου και των εν Αγίω Πνεύματι τεθεσπισθέντων Θείων και Ιερών Κανόνων.

    Η Εκκλησιαστική μας Ιστορία, τις συνόδους εκείνες ,που δε συντόνισαν τις εργασίες τους με την πνοή του Παρακλήτου, Τον Οποίο εξόρισαν από τις αίθουσες των συνεδριάσεών τους, αλλά με την πνοή κάποιου άλλου πνεύματος υπό την επήρεια του οποίου έλαβαν τις αποφάσεις τους, τις στιγμάτισε εις τον αιώνα με τον ήκιστα τιμητικό και κολακευτικό χαρακτηρισμό “ληστρικές“.
“Φιλοδοξούν” άραγε, κάποιοι εκ των ποιμένων, να συνδέσουν το όνομά τους με μία τέτοια σύνοδο;
 Για μία, πάντως, φορά ακόμη έλαβαν “διαζύγιο” απ τον πιστό λαό σπεύδοντας να ευθυγραμμισθούν με τις politically correct υποθήκες της Νέας Τάξης κατασκανδαλίζοντας το διαρκώς προδιδόμενο ποίμνιο.
Λ.Ν.

Κυριακὴ τῶν Βαΐων, π. Αυγουστίου Καντιώτου YΠOΔOXH TOY XΡΙΣTOY ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ


Βαϊων
«Ὡσαννά, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου, βασιλεὺς τοῦ Ἰσραήλ» (Ἰωάν. 12,13)
Ο Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός, ἀγαπητοί μου, τί εἶνε; δάσκαλος, καθηγητής, φιλόσο­φος, κοινωνιολόγος, ἐπαναστάτης…; Αὐτὰ λένε κάποιοι. Δὲν εἶνε αὐ­τά. Ὁ Χριστὸς εἶνε κάτι παραπάνω· εἶνε Θεός! Μάλιστα. Τὸ πιστεύ­εις; εἶσαι Χριστιανός· δὲν τὸ πιστεύεις; ἐλεύθερος εἶσαι, ἀλλὰ δὲν εἶσαι πλέον Χριστιανός· καὶ εἶσαι δυστυχής. Μά, θὰ πῆτε, μορφωμένος ἐ­γὼ ἐπιστήμων, νὰ παραδέχωμαι δό­γματα χωρὶς ἀποδείξεις;… Κι ὅμως· ἐὰν ὑπάρχῃ μία ἀλήθεια ποὺ ἔχει μυριάδες ἀποδείξεις, εἶ­νε αὐτή, ὅτι ὁ Χριστὸς εἶνε ὁ Θεός. Θεός! Τὸ φωνάζουν τὰ θαύματά του. Ἕνα δὲ ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα θαύματα τοῦ Χριστοῦ, πρὸ τῆς ἀναστάσεώς του, εἶνε αὐτὸ ποὺ γράφει σήμερα τὸ ἱερὸ εὐαγγέλιο. Ποιό θαῦμα;

Μη φοβάσθε, έχετε προλάβει να μας τρελάνετε, εσείς, κ. Αμβρόσιε!




Δυστυχῶς ὅπως ἐκτιμᾶ ὁ Καλαβρύτων ἐπιβεβαιώνονται οἱ περὶ ὁμοφυλοφιλίας ἀντι-Εὐαγγελικὲς θέσεις τοῦ Περγάμου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα ποὺ συζητήθηκαν στὴν «Μικτὴ Ἐπιτροπὴ» στὸ Σάμπεζυ, παρόντων τοῦ Δημητριάδος Ἰγνατίου καὶ Μεσσηνίας Χρυσοστόμου!
  Πηγή: "Ρομφαία"
     Δελτίο Τύπου εξέδωσε πριν από λίγο η Ιερά Μητροπόλη Καλαβρύτων που αφορά τις εργασίες της Μικτής Επιτροπής για την προετοιμασία της Μεγάλης Συνόδου, καθώς και για τα τελευταία δημοσιεύματα αλλά και διευκρινήσεις σχετικά με το θέμα της ομοφυλοφιλίας.



Ὁ κ. Ἀμβρόσιος δίδαξε (σιγοντάροντας τὴν ἔλευση τοῦ Πάπα στὴν Ἑλλάδα) ὅτι «τὸ filioque δὲν εἶναι αἵρεση, ἀλλὰ θεολογούμενο», «ὁ παπισμὸς δὲν εἶναι αἵρεση»· καὶ ἐπίσημα δήλωσε ὅτι «ποτὲ δὲν θὰ σᾶς διδάξω ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση», ἐμμένει δὲ ἀμετανόητα (ἀπὸ τὸ 2001) σ’ αὐτὴ τὴ διδασκαλία!
Τώρα, γιὰ χάρη ἐντυπώσεων, ξεκαθάρισμα ἐσωτερικῶν λογαριασμῶν κ.ἄ., κατηγορεῖ ἄλλους Μητροπολίτες γιὰ ἀντι-Εὐαγγελικὲς Οἰκουμενιστικὲς παρεκτροπές.
Οἱ δὲ πλεῖστοι τῶν Μητροπολιτῶν καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος βεβαίως, σιωποῦν πλέον συνειδητά. Μόνον ὁ Πειραιῶς διαμαρτύρεται (μαζὶ μὲ 5-6 ἱστολόγια), ἀλλ’ ὅμως συνειδητὰ ΟΛΟΙ τους κοινωνοῦν μ’ αὐτὴ τὴ νέα Ἐκκλησία τῶν Ἀδελφῶν «ἐκκλησιῶν», τῆς «βαπτισματικῆς» καὶ «μετα-πατερικῆς» θεολογίας καὶ τῶν ἀδιάλειπτων θεομίσητων συμπροσευχῶν, ἐνῶ ἡ αἵρεση διαιωνίζεται καὶ ταχύτατα ἐπεκτείνεται!
"Πατερικὴ Παράδοση"



Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Αμβρόσιος προέβη στην ακόλουθη Δήλωση:
«Στο Chambesy της Γενεύης ἐλαβαν χώραν δύο Συνελεύσεις της Μικτής Επιτροπής Προπαρασκευής της Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας, η οποία πρόκειται να συγκληθή κατά το προσεχές έτος 2016.

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/


«Οὐ μὴ φάγω κρέα εἰς τὸν αἰῶνα, ἵνα μὴ τὸν ἀδελφόν μου σκανδαλίσω» (Α΄ Κορ. 8,13)

Σήμερα, ἀγαπητοί μου, εἶνε Κυριακὴ τῶν Ἀπόκρεων. Σὲ ὅλους τοὺς ναοὺς τῆς Ὀρθοδοξίας διαβάζεται ἡ περικοπὴ τῆς μελλούσης Κρίσεως. Τὸ σημερινὸ εὐαγγέλιο εἶνε τρομερό. Ποιός ἁμαρτωλὸς δὲν τρομάζει; Ὅσο κι ἂν προσπαθῇ κανεὶς νὰ διώξῃ τὴν ἰδέα τοῦ θανάτου καὶ τῆς κρίσεως, ἡ ἡμέρα ἐκείνη ἔρχεται, εἶνε βέβαιο. Θὰ ἔρθῃ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου νὰ κρίνῃ «τὴν οἰκουμένην ἐν δικαιοσύνῃ» (Ψαλμ. 9,9). Θὰ κρίνῃ εἰδωλολάτρες, Ἰουδαίους, Χριστιανούς. Τοὺς εἰδωλολάτρες μὲ τὴ φωνὴ τῆς συνειδήσεως, τοὺς Ἰουδαίους μὲ τὸ Δεκάλογο. Ἡ δική μας ὅμως θέσι, τῶν Χριστιανῶν, τῶν βαπτισμένων, ποὺ κοινωνοῦμε τὰ ἄχραντα μυστήρια καὶ «μπροστὰ στὰ μάτια μας ζωγραφίστηκε ὁ Χριστὸς ἐσταυρωμένος» (Γαλ. 3,1), θὰ εἶνε τραγική. Γιατὶ θὰ κριθοῦμε καὶ μὲ τὴ φωνὴ τῆς συνειδήσεως, καὶ μὲ τὸ Δεκάλογο, ἀλλὰ πρὸ παντὸς μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, ποὺ εἶνε ζυγαριὰ ἀκριβείας· θὰ ζυγιστῇ καὶ τὸ τελευταῖο δράμι ἀρετῆς καὶ τὸ τελευταῖο δράμι κακίας.
Δὲν τρέμετε, δὲ φοβᾶστε; Ἐγὼ εἶμαι ἁμαρτωλὸς καὶ τρέμω τὴν ἡμέρα ἐκείνη, ποὺ θὰ στηθῇ τὸ δικαστήριο, θ᾽ ἀνοιχθοῦν βιβλία, καὶ ἄγγελοι θὰ τρέχουν γιὰ νὰ συλλέξουν «τοὺς ποιοῦντας τὴν ἀνομίαν καὶ τὰ σκάνδαλα» (Ματθ. 13,41). Ναὶ «τὰ σκάνδαλα»! Καὶ γιὰ σκάνδαλα λέει σήμερα καὶ ὅλο τὸ ἀποστολικὸ ἀνάγνωσμα.

Γέροντας Παϊσιος: Τα μνημόσυνα είναι η τελευταία ευκαιρία που δίνει ο Θεός στον κεκοιμημένο

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/

(γεροντασ παϊσιοσ)


Τα μνημόσυνα είναι η τελευταία ευκαιρία που δίνει ο Θεός στους κεκοιμημένο.Ωφελούν τους νεκρούς τα μνημόσυνα;  ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ;
Ας δούμε τι έλεγε για τα μνημόσυνα ο μακαριστός π. Παίσιος ( από τον Δ’ τόμο, Οικογενειακή Ζωή, Λόγοι του π.Παισίου, Εκδόσεις Ησυχαστήριο Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος, Σουρωτή,Θεσσαλονίκη).
- Γέροντα, οι υπόδικοι νεκροί ( πλην των Αγίων) μπορούν να προσεύχονται; -Έρχονται σε συναίσθηση και ζητούν βοήθεια ,αλλά δεν μπορούν να βοηθήσουν τον εαυτό τους.Όσοι βρίσκονται στον Άδη μόνο ένα πράγμα θα ήθελαν από τον Χριστό: να ζήσουν πέντε λεπτά για να μετανοήσουν.Εμείς που ζούμε, έχουμε περιθώρια μετανοίας, ενώ οι καημένοι οι κεκοιμημένοι δεν μπορούν πια μόνοι τους να καλυτερεύσουν την θέση τους, αλλά περιμένουν από εμάς βοήθεια. Γι’ αυτό έχουμε χρέος να τους βοηθούμε με την προσευχή μας.

ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Η παγκόσμια θρησκεία του Οικουμενισμού Από το αποκαλυπτικό βιβλίο του Ιωάννη Ρίζου



ΤΑΥΤΙΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ

 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/

Συνέχεια από το φύλλο του Ιανουαρίου
Ο Μασονισμός είναι ένα θρησκευτικό ιδεολόγημα με συγκρητιστικό χαρακτήρα. Έχει δηλαδή στη διδασκαλία του στοιχεία ειδωλολατρικά, αποκρυφιστικά, Ιουδαϊκά και Χριστιανικά. Οι Μασόνοι πιστεύουν σε ένα δικό τους απρόσωπο θεό που τον ονομάζουν Μ.Α.Τ.Σ., δηλαδή Μέγα Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος. Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, είναι γι’ αυτούς ένας απλός άνθρωπος-μύστης, όπως ο Πυθαγόρας ή ο Βούδας. Πιστεύουν ότι αποτελούν μία παγκόσμια αδελφότητα και αποκαλούν «αδελφό» κάθε ένα που ανήκει σ’ αυτούς, είτε είναι Μωαμεθανός είτε Βουδιστής, είτε οτιδήποτε. Κάποιος που γίνεται Μασόνος δεν υποχρεώνεται να αλλάξει την πίστη του.
Η Μασονία έχει καταδικαστεί από την Εκκλησία της Ελλάδος το 1930, το 1933, το 1966 και το 1972 ως μυστηριακή θρησκεία, αντιχριστιανικό σύστημα, προέκταση των παλαιών ειδωλολατρικών θρησκειών, τελείως ξένη και αντίθετη προς την σωτηριώδη αλήθεια της Εκκλησίας. Η δε ιδιότητα του Μασόνου είναι ασυμβίβαστη προς την ιδιότητα του χριστιανού που είναι μέλος του Σώματος του Χριστού.

«Αξιοθρήνητος ιστορία τα χρέη της Ελλάδας»


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/



Με αυτές τις λέξεις άρχισε πριν 168 χρόνια, να γράφει τη μελέτη του δημοσίου χρέους της Ελλάδος ο Γάλλος Casimir Leconte, και 57 χρόνια αργότερα ο καθηγητής της Δημόσιας οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Ανδρέας Ανδρεάδης σε βιβλίο του που κυκλοφόρησε το 1904 με τον ίδιο τίτλο.
Από τότε πέρασαν εκατόν εξήντα οκτώ (168) χρόνια χωρίς ν’ αλλάξει τίποτα, παραμένοντας «μαύρη κι άραχνη η ιστορία των εθνικών μας δανείων».
- Πληρώσαμε δάνεια τα οποία δεν τα λάβαμε ποτέ.
- Πληρώσαμε μέχρι και 200 φορές πάνω την αξία τους.
- Πληρώσαμε δάνεια για πράγματα που χύσαμε το αίμα μας για να τα αποκτήσουμε!
- Πληρώσαμε αποζημιώσεις στους Οθωμανούς που μας είχαν σκλαβωμένους τέσσερις αιώνες.
- Πληρώσαμε πεντέμισυ (5.410) χιλιάδες για το βαυαρογερμανικό στρατό – καμαρίζα του Όθωνα – που εξαιτίας τους έμειναν νηστικοί, άνεργοι και απελπισμένοι οι Έλληνες που πολέμησαν στο Εικοσιένα.

Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/

(Στις 28 Φεβρουαρίου συμπληρώθηκε 6μηνο από την κοίμηση του μεγαλύτερου ομολογητού Θεολόγου των τελευταίων δεκαετιών, Νικολάου Σωτηρόπουλου. Εις μνημόσυνο δημοσιεύουμε τον επικήδειο λόγο του φίλου και συνεργάτη του Γεωργίου Βλαχογιάννη, ο οποίος δεν εκφωνήθηκε γιατί το απαγόρευσε ο “καλοκάγαθος - φιλεύσπλαχνος” Πατριάρχης Βαρθολομαίος.)
Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ και φίλε γνήσιε Νικόλαε, στους επικηδείους λόγους σου σε πρό­σωπα πιστά και προσφιλή, συνήθι­ζες να αρχίζης με τα λόγια: «Η απόφασι του Θεού για τον πρωτόπλα­στο και κάθε απόγονό του είναι τε­λεσίδικη και αμετάκλητη: “Θανάτω αποθανή”. Άνθρωπε, εξάπαντος θα πεθάνης. Πεθαίνουν οι ισχυροί της γης, πεθαίνουν και οι άγιοι, που είναι ισχυρότεροι των ισχυρών της γης. Πέθανε και η Παναγία, η Μητέ­ρα του Θεού. Πέθανε και ο ίδιος ο Θεός, ο Χριστός, ως άνθρωπος βέ­βαια». Γι’ αυτό και εγώ αυτή τη στι­γμή σε αποχαιρετώ με τα δικά σου λόγια, ως ελάχιστο, αλλά αιώνιο δείγμα ειλικρινούς εν Χριστώ φι­λίας.
Αγαπητέ Νικόλαε, ήσουν πτω­χός σε υλικά αγαθά, γιατί και οι γο­νείς σου ήταν πτωχοί, ήσουν όμως πλούσιος σε πνευματικά χαρίσμα­τα. Σπάνια σε ένα και το αυτό πρό­σωπον ο Θεός επεφύλαξε τόσα προσόντα όσα σε σένα.
Και ενώ διέθετες σπάνιες πνευματικές ικανό­τητες και μπορούσες να διεκδικήσης Πανεπιστημιακή έδρα, όπως σου πρότειναν καθηγηταί σου, εσύ δεν σαγηνεύθηκες ούτε από κο­σμικές δόξες, ούτε από υλικές απολαυές, αλλά προτίμησες την Ιε­ραποστολή κοντά στον μεγάλο Ιε­ραπόστολο και τώρα μακαριστό επίσκοπο Φλωρίνης π. Αυγουστίνο Καντιώτη, και έγινες μέλος της Ιε­ραποστολικής Αδελφότητος «Ο Σταυρός». Έτσι αφιέρωσες τη ζωή σου στον προφορικό και γραπτό λόγο του Θεού.

«Αγόρασε κι εσύ έναν δημοσιογράφο, μπορεiς !»



 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/


Βόμβα στα θεμέλια της σύγχρονης γερμανικής δημοσιογραφίας αποτελεί το βιβλίο του πρώην αρχισυντάκτη της Frankfurter Allgemeine Zeitung Ούντο Ούλφκοτε,
«Τα δύο τρίτα των δημοσιογράφων στη Γερμανία είναι εξαγοράσιμοι», «Οι πεμπτοφαλαγγίτες των ΗΠΑ», «Το παραμύθι της Μέρκελ -Έτσι ψεύδεται η καγκελαρία στον λαό», «Πώς λαδώθηκα από εταιρεία πετρελαιοειδών», «Δημοσιογραφικά ταξίδια και φοροαπάτες», «Πώς πληρώνονται οι βίλες στην Τοσκάνη», «Πίσω από τη FAZ υπάρχει ένα διεφθαρμένο κεφάλι» και «Αγόρασε κι εσύ έναν δημοσιογράφο, μπορείς!»... Αυτοί είναι κάποιοι χαρακτηριστικοί τίτλοι από κεφάλαια του βιβλίου, που δείχνουν τη σαπίλα του σημερινού δημοσιογραφικού κατεστημένου στη Γερμανία, των ανθρώπων που μας κουνούν το δάχτυλο και απαξιώνουν καθημερινά τη χώρα μας με πληρωμένα «ρεπορτάζ».
Ο επί δεκαεφτά χρόνια αρχισυντάκτης μιας από τις μεγαλύτερες γερμανικές εφημερίδες αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα δεκάδες μεγάλα ονόματα (και πρώτα πρώτα το... δικό του) και άλλα μικρότερα εν ενεργεία συναδέλφων του, της τηλεόρασης, εφημερίδων και περιοδικών, που κατέχουν σήμερα σημαντικές θέσεις, ασκώντας όχι μόνο «αγορασμένη δημοσιογραφία», αλλά και φοροδιαφυγή, αφού, όπως αναφέρει, «αρκετοί από αυτούς έχουν πολυτελείς βίλες στην Τοσκάνη, αδήλωτες στη γερμανική εφορία, μια και έχουν σπόνσορες μεγάλες εταιρείες. Εταιρείες που τους πληρώνουν με 5.000, 7.000 και 15.000 ευρώ για να γράψουν ένα καλό κομμάτι ανάλογο με τα συμφέροντά τους ή ακόμα και να κάνουν ανοιχτά ένα καλό PR (σ.σ.: Public Relations/δημόσιες σχέσεις) μέσω των εντύπων τους ή του τηλεοπτικού φορέα στον οποίο εργάζονται».

«η δημοσιογραφία εάλω»


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΡΙΘ ΦΥΛΛΟΥ 213 http://www.agonas.org/



Τούτοι εδώ προσφέρουν καφέ. Οι άλλοι προσφέρουν οικόπεδα.

Απανωτές απογοητεύσεις


Δεύτερο περιστατικό από το βιβλίο «δηλώνει δημοσιογράφος» - οι μέρες δόξης

του αρχιεπισκόπου Σεραφείμ Τίκα

Οι συμπυκνωμένες εμπειρίες της τελευταίας διετίας με συγκλόνισαν και με κλόνισαν. Με έφεραν στο χείλος της απογοήτευσης και της αμηχανίας. Ήρθαν στιγμές, που διερωτήθηκα, αν η δημοσιογραφία είναι η τέταρτη εξουσία ή κακότεχνο εξάρτημα της μαφίας. Όταν οι κρυφές κι ανομολόγητες σκοπιμότητες ρυθμίζουν τη λειτουργία της πληροφόρησης, όταν οι πολιτικοί δάκτυλοι κινούν ή φρενάρουν την πέννα, όταν το δεύτερο χέρι απλώνεται αδιάκοπα σε χρηματισμό, υπάρχουν περιθώρια για μια ελεύθερη κι έντιμη άσκηση της τέταρτης εξουσίας; Μπορεί ο μέσος πολίτης να επαναπαυτεί στην είδηση; Μπορεί να πάρει στα σοβαρά τον έλεγχο και να αναπαυτεί στην προβολή των ιδεών και των προσώπων;