Κυριακή 28 Απριλίου 2019

Λόγος στην Αγία Ανάσταση του Χριστού


ΑΓΙΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ


Ο Ήλιος της δικαιοσύνης ο τριήμερος ανέτειλε σήμερα κι᾽ ολόκληρη εφώτισε την πλάση. Ο τριήμερος και προαιώνιος Χριστός, η Αμπελος η αληθινή, καρποφόρησε και τον κόσμο πλημμύρισε από χαρά. Την αβασίλευτη αυγή ας δούμε. Πριν έρθη η αυγή, ας τη δούμε σήμερα και απ᾽ τη φωτοπλημμύρα ας γεμίσουμε από χαρά.
Τις πόρτες του Άδη ανοίγει ο Χριστός και οι νεκροί σηκώθηκαν από τον ύπνο. Αναστήθηκε ο Χριστός που ανασταίνει τους πεσμένους και ανάστησε μαζί Του τον Αδάμ. Αναστήθηκε ο Χριστός, Αυτός που ανασταίνει όλους και ελευθέρωσε την Εύα απ᾽ την κατάρα. Αναστήθηκε ο Χριστός που Αυτός μόνος ανασταίνει και χαροποίησε τον ακατάστατο πρώτα κόσμο, σε όλα το ρυθμό και την τάξη εγκαθιστώντας. Αναστήθηκε ο Κύριος, όπως αυτός που κοιμάται, και τους εχθρούς Του όλους τους χτύπησε και τους ντρόπιασε. Αναστήθηκε και δώρησε χαρά σ᾽ όλη την κτίση. Αναστήθηκε και άδειασε η φυλακή του Άδη. Αναστήθηκε και τη φθορά της φύσης σε αφθαρσία τη μετάλλαξε. Αναστήθηκε ο Χριστός, κι᾽ αποκατάστησε τον Αδάμ στην παλιά δόξα της αθανασίας.

Σάββατο 27 Απριλίου 2019

«Ἀργύρια ἱκανά ἔδωκαν...»


«...Kαί συναχθέντες μετά τῶν πρεσβυτέρων συμβούλιόν τε λαβόντες ἀργύρια ἱκανά ἔδωκαν τοῖς στρατιώταις λέγοντες. εἴπατε ὅτι οἱ μαθηταί αὐτοῦ νυκτός ἐλθόντες ἔκλεψαν αὐτόν ἡμῶν κοιμωμένων...» (Mατθ. κη΄ 12-13).
Ἡ ἀλήθεια καί τό δίκαιο δέν ὑποστηλώνονται μέ βρώμικο χρῆμα. Ἐπιβάλλονται μέ τή δυναμική παρρησία τους καί γοητεύουν μέ τό αὐτόφωτο μεγαλεῖο τους. Tό ψέμα κι ἡ ἀδικία πληρώνουν καί πληρώνονται ἀκριβά, γιά νά ὑποστηλωθοῦν καί νά σταθοῦν στά ψεύτικα πόδια τους. Γίνονται ἀντικείμενα ρυπαρῆς συναλλαγῆς. Δίνουν καί παίρνουν ἀργύρια. Πουλιῶνται κι ἀγοράζονται στά σκοτεινά παρασκήνια.
Δέν εἶναι ἀνεκτό, οὔτε παραδεκτό, ἡ βρώμικη συναλλαγή νά ἀποτολμᾶται ἀκόμα καί στόν ἱερό χῶρο, πού τόν σκιάζει ἡ παρουσία τοῦ Θεοῦ κι ἀπ᾽ τούς ἀνθρώπους, πού ἔχουν τάξει τήν ὕπαρξί τους στή διακονία τῶν θεϊκῶν προσταγμάτων. Ὅμως, ἡ ἱστορία εἶναι σκληρός κι ἀδυσώπητος μάρτυρας. Ἔχει καταχωρήσει περιστατικά συναλλαγῆς τραγικά. Ἔχει ἀποτυπώσει ἐξαγορές συνειδήσεων. Ἔχει ἀποθηκέψει γεγονότα, πού ξεπερνοῦν τά ὅρια τῆς ἀνθρώπινης φαντασίας. Προδοσίες μέ ἀνταλλάγματα. Ἀπάτες σχεδιασμένες καί πληρωμένες. Παραπληροφόρησι, ἀγορασμένη μέ βαρύ τίμημα. Ὅλα αὐτά τά χρονικά τά συντηρεῖ καί τά ἀναμεταδίδει. Tά προβάλλει ὑπομνηματισμένα μέ τήν καθολική ἀπαρέσκεια καί τήν ἀνυποχώρητη ἀποδοκιμασία.

Μελέτη Εἰς τήν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου

Αγίου Νικοδήμου: Μελέτη, εἰς τήν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου,

εἰς τήν ὁποίαν χρεωστοῦμεν νά συγχαρῶμεν.
Α. Μέ τόν ἀναστάντα Χριστόν
Β’ Μέ τήν ἁγιωτάτην Μητέρα Του
Γ’ Μέ τό σῶμα μας.



Συλλογίσου ἀγαπητέ, ὅτι παρακινούμενοι ἡμεῖς ἀπό τόν προφήτην Δαυίδ ὅπου λέγει νά ἀγαλλώμεθα εἰς τήν ἡμέραν τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου. «Αὕτη ἡ ἡμέρα, ἥν ἐποίησεν ὁ Κύριος, ἀγαλλιασώμεθα καί εὐφρανθῶμεν ἐν αὐτῇ» (Ψαλμ. ριζ’ 23) ἔχομεν χρέος ἐν πρώτοις νά συγχαρῶμεν τόν Ἰησοῦν Χριστόν, ὁ Ὁποῖος εἰς τήν χαρμόσυνόν Του Ἀνάστασιν ἀπέκτησε πάλιν μέ κέρδος ἄπειρον ὅλα ἐκεῖνα ὅπου εἶχε χάσει εἰς τό πάθος Του. Τέσσαρα πράγματα εἶχε χάσει τότε: τήν χαράν, τήν ὡραιότητα, τήν τιμήν καί τήν ζωήν. Τώρα δέ ὅπου ἀνέστη ἀνέλαβε τήν ζωήν, ἀλλά τί λογῆς ζωήν; Μίαν ζωήν ὅπου ἐθανάτωσε τελείως τόν θάνατον καί διά τοῦτο θέλει εἶναι διά πάντα ζωή μοναχή, χωρίς νά φοβῆται νά λάβῃ ἄλλην μίαν φοράν θάνατον. «Χριστός ἐγερθείς ἐκ νεκρῶν οὐκ ἔτι ἀποθνήσκει. Θάνατος αὐτοῦ οὐκ ἔτι κυριεύει» (Ρωμ. στ’ 9). Ἀνέλαβε τήν τιμήν καί ἐξουσίαν, ἐπειδή Ἐκεῖνος ὁ ἴδιος ὅπου πρό ὀλίγου ἐλογίζετο ὀλιγώτερον παρά ἄνθρωπος καί ἐκαταφρονεῖτο χειρότερον παρά ἕνας σκώληξ, τώρα ἀνασταίνεται καί ἀρχίζει νά βασιλεύῃ ἐν τῷ οὐρανῷ καί ἐν τῇ γῇ.

Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;

Εικόνες του Θείου Πάθους

Ο τυφλός προ του Σταυρού (Ιωάννης Πολέμης)

Σχετική εικόνα
 
Τὶ εἶν' ἡ βοὴ στὸ Γολγοθᾶ ποὺ κόσμος τρέχει ἀπάνω;
-Πηγαίνουν νὰ σταυρώσουν δυὸ μαζί μὲ κάποιον πλᾶνο.
-Ποιοὶ νἆν οἱ δυὸ, ποὺ ἐκδικητής ὁ χάρος τοὺς προσμένει;
-Κλέφτες, φονιάδες, ἄρπαγες, κακούργοι ξακουσμένοι.
-Καὶ ποιὸς ὁ πλᾶνος ποὺ κὶ αὐτὸς θὰ σταυρωθῇ μαζὶ τους;
             -Τοὺς Φαρισαίους ρώτησε, εἰναι δουλειὰ δικὴ τους!              
                 -Θὰ πάω νὰ δῶ…

Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΗΝ Ἁγίου Ἐπιφανίου Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντίας Κύπρου

1.-. Ἐκεῖνος πού χθές, μέσα στήν ἄπειρη συγκατάβασί Του, δέν ἐκαλοῦσε νά τόν βοηθήσουν οἱ λεγεῶνες τῶν Ἀγγέλων, λέγοντας στόν Πέτρο, ὅτι εἶναι στό χέρι μου νά παρατάξω τώρα ἀμέσως, περισσότερες ἀπό δώδεκα λεγεῶνες Ἀγγέλων (Ματθ. κστ´ 53), σήμερα κατέρχεται μέ τόν θάνατό Του κατά τοῦ ἅδου καί τοῦ θανάτου, τοῦ τυράννου, ὅπως ταιριάζει σέ Θεό καί Κυρίαρχο, ἐπί κεφαλῆς τῶν ἀθανάτων καί ἀσωμάτων στρατευμάτων καί τῶν ἀοράτων ταγμάτων, ὄχι μέ δώδεκα μόνο λεγεῶνες, ἀλλά μέ μύριες μυριάδες καί χίλιες χιλιάδες Ἀγγέλων, Ἀρχαγγέλων, Ἐξουσιῶν, Θρόνων, Ἐξαπτερύγων, Πολυομμάτων, οὐρανίων ταγμάτων, τά ὁποῖα, ὡς Βασιλέα καί Κύριό τους, προπέμπουν, δορυφοροῦν καί τιμοῦν τόν Χριστό.
    Ὄχι, ὅτι συμμαχοῦν καί συμπολεμοῦν μαζί Του. Ὄχι, ποτέ! Γιατί ἀπό ποιά συμμαχία ἔχει ἀνάγκη ὁ παντοδύναμος Χριστός; Τόν συνοδεύουν γιατί χρωστοῦν πάντοτε καί ποθοῦν νά εἶναι κοντά στόν Θεό τους.

Η Εις Άδου Κάθοδος του Κυρίου

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου
Ο ΑΔΗΣ: Με την υποταγή του κόσμου στην εξουσία του Διαβόλου, αμέσως μετά την Πτώση των Πρωτοπλάστων, ο άνθρωπος αποκόπηκε από το Θεό και φυλακίσθηκε στον Άδη. Στον Άδη ο άνθρωπος “ζούσε” δυστυχισμένα επειδή ήταν αποκομμένος από το Θεό που είναι η πηγή της πραγματικής ζωής. Σ’ αυτόν τον τραγικό χώρο της δυστυχίας και απελπισίας κατέβηκε ο Χριστός για να ελευθερώσει τους αιωνίους αιχμαλώτους, που βρίσκονταν εκεί χωρίς τη θέλησή τους. Ο Άδης δεν ταυτίζεται με την κόλαση.  
 Οι θύρες του Άδη, όπου κατέβηκε ο Κύριος άνοιξαν για να μπορέσουν να διαφύγουν οι αιχμάλωτοί του, ενώ όταν ο κολασμένος κατεβαίνει στην κόλαση η πόρτα της κλείνει πίσω του και δε θα ανοίξει ποτέ.

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΑΦΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ 2019 - HOLY LIGHT 2019 JERUSALEM-4E


Θα επικρατήση η δικαιοσύνη

«Ἀνάστα, ὁ Θεός, κρῖνον τὴν γῆν, ὅτι σὺ κατακληρονομήσεις ἐν πᾶσι τοῖς ἔθνεσιν» (Ψαλμ. 81,8)

Anastash K.

ΑΥΤΟΣ ὁ στίχος, ἀγαπητοί μου, ποὺ ἀκούσατε πρὸ ὀλίγου νὰ ψάλλῃ ὁ ἱερεύς, ἐνῷ κρατοῦσε κάνιστρο καὶ σκορποῦσε σ᾿ ὅλο τὸ ναὸ φύλλα δάφνης, ὡς σύμβολα νίκης καί θριάμβου τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, εἶνε παρμένος ἀπὸ τὸ Ψαλτήρι. Ψάλλεται εἰδικῶς κατὰ τὴ λειτουργία τοῦ Μεγάλου Σαββάτου. Δὲν ψάλλεται ἄλλοτε, μόνο σήμερα, μιὰ φορὰ τὸ χρόνο, καὶ ἔχει κάποιο σκοπό. Ποιός λοιπὸν ὁ σκοπός; Ἔχει μεγάλη σημασία.
Ὁ στίχος αὐτὸς εἶνε τὸ προανάκρουσμα τῆς μεγάλης ἑορτῆς, ποὺ θά ἑορτάσουμε σὲ λίγο, τῆς ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Θὰ μιλήσω ἁπλᾶ πάνω σ᾿ αὐτόν.

* * *

«Ἀνάστα, ὁ Θεός, κρῖνον τὴν γῆν…». Ποιητὴς τοῦ ψαλμοῦ αὐτοῦ εἶνε ὁ Δαυΐδ· αὐτὸς ἔφτειαξε τὸ στίχο αὐτό. Λυπᾶται ὁ Δαυΐδ. Γιατί; Διότι βασιλεύει ἡ ἀδικία.
Λυπᾶται ὁ Δαυΐδ, γιατὶ διαβάζοντας τὴν ἱστορία βλέπει, ὅτι στὸν κόσμο αὐτὸν βασιλεύει ὄχι ἡ δικαιοσύνη ἀλλὰ ἡ ἀδικία, ὄχι ἡ ἀλήθεια ἀλλὰ τὸ ψεῦδος, ὄχι ἡ ἀγάπη ἀλλὰ τὸ μῖσος, ὄχι τὸ φῶς ἀλλὰ τὸ σκότος· δὲ᾿ βασιλεύει ὁ Χριστός, ἀλλὰ βασιλεύει ὁ σατανᾶς. Τὸν Ἄβελ, ποὺ ἦταν σὰν τὸ ἀρνί, τὸν σκότωσε ὁ ἀδελφός του ὁ Καΐν. Ὁ Ἰωσήφ, ποὺ ἦταν τὸ πιὸ διαλεχτὸ παιδὶ τῆς οἰκογενείας, πουλήθηκε καὶ κλείστηκε μέσ᾿ στὴ φυλακή, ἐνῷ οἱ μὲν ἀδελφοί του ζοῦσαν ἀμέριμνοι, ἐκείνη δὲ ἡ αἰσχρὰ γυναίκα τοῦ Πετεφρῆ, ποὺ μὲ τὰ ψέματά της ἔγινε ἡ αἰτία νὰ φυλακισθῇ, γλεντοκοποῦσε μὲ τοὺς ἐρωμένους της.
Λυπᾶται ἀκόμα ὁ Δαυΐδ, γιατὶ καὶ στὴ ζωή, στὸ σύγχρονο κόσμο, βλέπει τὴν ἀδικία. Βλέπει νὰ τυραννιοῦνται οἱ φτωχοὶ ἀπὸ τοὺς πλουσίους, οἱ ἀδύνατοι ἀπὸ τοὺς ἰσχυρούς, οἱ ἀμόρφωτοι ἀπὸ τοὺς μορφωμένους, οἱ χῆρες καὶ τὰ ὀρφανὰ ἀπὸ τοὺς πλεονέκτας καὶ ἅρπαγας, ποὺ παίρνουν τὸ ψωμὶ ἀπ᾿ τὸ στόμα.

Η προδοσία τώρα

«Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτῷ· Ἰούδα, φιλήματι τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου παραδίδως;» (Λουκ. 22,48)

xotzias-bartholomaiosΑΠΟ ὅλα τὰ πρόσωπα τοῦ θείου δράματος, ἀ­γαπητοί μου, ἐκεῖνο ποὺ ἀφήνει τὴν πιὸ ἀλγεινὴ ἐντύπωσι εἶνε ὁ Ἰούδας. Δυστυχῶς ὅμως, ἐνῷ ἐ­κεῖνος τελείωσε τότε κατὰ τρόπο οἰκτρό, οἱ Ἰοῦδες δὲν λείπουν μέχρι σήμερα. Ὁ Ἰούδας τρόπον τινὰ ἵδρυσε «σχολὴ» καὶ πολλοὶ μαθαίνουν νὰ παίζουν τὸ ῥόλο του σὲ ὅλα τὰ ἐπί­πεδα τῆς ἀνθρωπίνης ζωῆς. Σᾶς παρουσιάζω μερικὲς εἰκόνες.
* * *
%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%ce%b7%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%b1%cf%83 ⃝Ἕνας σύγχρονος Ἰούδας εἶνε αὐτὸς ποὺ ἐμ­φανίζεται πρῶτα – πρῶτα στὸν κύκλο τῆς φι­λίας. Γνώρισες κάποιον καὶ λές· Σπουδαῖος ἄνθρωπος! πόσο γλυκὰ μιλάει, τί ἀγάπη δείχνει, τί δῶρα δίνει! Τὸν ἀγαπᾷς παραπάνω κι ἀπὸ τὸν πατέρα καὶ τὸν ἀδερφό σου. Τὸν ἐμ­πι­στεύεσαι, τοῦ ἀνοίγεις τὴν καρδιά σου, τοῦ λὲς τὰ μυστικά σου. Καὶ ξαφνικὰ αὐτὸς ὁ φίλος γί­νε­ται ἐχθρός. Γνωρίζω κάποιον ποὺ ἔπαθε συγ­­κοπὴ καρδίας, ὅταν στὸ δικαστήριο εἶδε ὡς μάρτυρα κατηγορίας ἐναντίον του – ποιόν; τὸν φίλο του. Ἰούδας λυμαίνεται τὸν ἱερὸ δεσμὸ τῆς φιλίας κι ὁ ἄνθρωπος ἀπογοητεύεται.
⃝ Ὁ ἄλλος ἱερὸς κύκλος, τὸν ὁποῖο ἁγίασε ὁ Χριστὸς κάνοντας τὸ πρῶτο θαῦμα στὴν Κα­νὰ τῆς Γαλιλαίας, εἶνε ἡ οἰκογένεια. Βλέπεις, ἐσὺ ὁ νέος μιὰ νέα, σὲ μαγεύει μὲ τὴν ὅλη ἐμ­φάνισί της, καὶ τὴ βάζεις στὴν καρδιά σου. Τῆς παραδίδεσαι. Τὴν ἀγαπᾷς παραπάνω ἀπὸ τὴ μάνα σου. Καὶ τέλος τὴ στεφανώνεσαι, καὶ νιώθεις ὅτι πλέεις σὲ πελάγη εὐτυχίας. Ἀλλὰ κάποια στιγμὴ ἀνακαλύπτεις ὅτι ἡ γυναίκα αὐ­τή, ποὺ νόμισες ὅτι θὰ μείνῃ κοντά σου ἄγ­γελος συμπαραστάτης, ἐνῷ σὲ ἀγκαλιάζει καὶ σὲ γεμίζει φιλιά, τὴν ἴδια ὥρα σὲ προδίδει. Νά κ᾽ ἐδῶ ὁ Ἰούδας στὸν κύκλο τῆς οἰκογενείας. Κι ὅ,τι εἶπα γιὰ τὴ γυναῖκα τὸ λέω καὶ γιὰ τὸν ἄντρα, ποὺ κι αὐτὸς ὑποκρίνεται πὼς ἀγαπᾷ τὴ γυναῖκα του ἀλλὰ κατ᾿ οὐσίαν τὴν ἀπατᾷ, χειρότερα μάλιστα ἀπὸ ὅ,τι ἐκείνη τὸν ἄντρα.

Δεν θέλεις, λαέ, ΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ; Θα σε κυβερνούν οι αντίχριστοι.

ΦΟΒΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΗΜΕΡΑ

ΒΑΡΑΒΑ
Δεν θέλεις, λαέ, Ιησούν τον Ναζωραίο;

Θα σε κυβερνούν οι αντίχριστοι

Ἀπὸ τὸ βιβλίο: ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ; σελ. 129-139
ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
Καὶ πάλι ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα, ἂν παρουσιαστῇ ἕνας πραγματικὰ πιστὸς Χριστιανός ―τώρα δὲν ὑπάρχει, σᾶς τὸ λέω καθαρά, γιατὶ εἴμαστε ἄξιοι τιμωρίας―, ἂν βρισκόταν ἕνας, καὶ ἔλεγε· «Ἕλληνες, δὲν θὰ κυβερνήσουμε τὴν Ἑλλάδα μὲ τὸ ἄλφα ἢ βῆτα ἢ γάμμα κόμμα, ἀλλὰ μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, (μὲ τοῦτο ποὺ κρατῶ, ποὺ εἶνε σοφία. Δὲν ὑπάρχει ἄλλο. Ὅλα τ᾿ ἄλλα εἶνε βλακεῖες, ἀνοησίες καὶ κουταμάρες)· τὸ Εὐαγγέλιο εἶνε ἡ σοφία καὶ μ᾿ αὐτὸ θὰ κυβερνήσουμε τὴν Ἑλλάδα», πέστε μου, θὰ τὸν ψήφιζαν οἱ Χριστιανοί; Ἐμένα, λοιπόν, νὰ μοῦ τρυπήσετε τὴ μύτη, ἂν ἡ παράταξί του θὰ ἔπαιρνε ἕνα βουλευτὴ στὴν Ἑλλάδα. Τὸ Βαραββᾶ θὰ ἐκλέξουν, διότι εἶνε κουμπάρος τους, διότι τοὺς εὐνοεῖ…, πολλὰ ἄλλα διότι.
Δὲν θέλεις, λαέ, Ἰησοῦν τὸν Ναζωραῖον; Ἔ, ἄφησε τότε νὰ ἐκλέγωνται οἱ Βαραββᾶδες σου καὶ νὰ σὲ κυβερνοῦν οἱ ἀντίχριστοι.

Χίου Μάρκος, «Ανταλλάξαμε το διαμαντένιο στέμμα της Μακεδονίας με το ακάνθινο στεφάνι της αλλοίωσης της ιστορίας»

Μηνύματα με πολλούς αποδέκτες αλλά και νοήματα έστειλε από την κατάμεστη κεντρική πλατεία της Χίου, ο Μητροπολίτης Μάρκος. Απευθυνόμενος στο πλήθος των πιστών που συμμετείχαν στη συνάντηση των επιταφίων της πόλης, ο Μητροπολίτης ξεκίνησε από τον προκάτοχό του Μητροπολίτη Πλάτωνα που σφαγιάστηκε από τους Οθωμανούς το 1822 και συνέχισε αναφερόμενος την επιστολή του Μέγα Αλέξανδρου προς τους Χίους το 332 π.Χ. λέγοντας ότι από μέσα από αυτή αποκαθιστούσε τη Δημοκρατία στη «μόνη μακεδονική γλώσσα, στην Ελληνική».

Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Ανοιχτή επιστολή προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπλίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμο

«Τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα δημοσίως να ελέγχονται»
(Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, ΕΠΕ 23, 393)

Σεβασμιώτατε,  ευλογείτε!
Την χαρά μας για την προ πέντε περίπου μηνών ενθρόνισή Σας στην Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου επεσκίασαν δυο γεγονότα, που έλαβαν χώρα στην Μητρόπολή μας εσχάτως, την περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής. Το πρώτο είναι η προσευχητική παρουσία του εκπροσώπου κληρικοῦ της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου σε τελετή αξιωματούχων των Ρόταρυ, στις 23 Μαρτίου τ.έ., κατά την οποία ο εν λόγω κληρικός εκπρόσωπός Σας «ανέπεμψε την προσευχή»[1]. Όμως, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 10.1.1974 και μεμονωμένοι Μητροπολίτες με Εγκυκλίους συνιστούν αποχή από συγκεντρώσεις Ροταριανών και δεν επιτρέπουν σε Ροταριανούς να είναι Ανάδοχοι σε Βαπτίσεις [2].

Ένας μεγάλος και τίμιος αγωνιστής, ο Χαράλαμπος Καπανίδης, έφυγε από κοντά μας σήμερα 19/4/2019


Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί αύριο Σάββατο 20/4/2019 στον Ι. Ν. Ζωοδόχου Πηγής Αμπελοκήπων Λαρίσης στις 13:00 το μεσημέρι.


Ο μακαριστός Χαράλαμπος ήταν άριστος, πολύτεκνος οικογενειάρχης, ευλαβέστατος χριστιανός, σταθερός αγωνιστής, προσέφερε στην Εκκλησία του με ωραία έργα. Άνθρωπος αγάπης, μειλίχιος, αξιαγάπητος από τον κόσμο και περιζήτητος επαγγελματίας ένεκεν της υπευθυνότητος και αξιοσύνης του.
Αιωνία του η Μνήμη

Αμετανόητος ο Λαρίσης, δικαιολογήθηκε ψευδόμενος



Στην  τελευταία ιερατική σύναξη  αντί να ζητήσει συγνώμη για την αποδοχή της πρόσκλησης για την συνεστίαση των Ρόταρυ επιδόθηκε σε ένα πλήθος δικαιολογιών γελοίων θα έλεγα, προς τους ιερείς, που κουνούσαν το κεφάλι. Είπε πως «οι Ρόταρυ δεν περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 300 αιρέσεων!! Και..τηλεφώνησε στην Αθήνα (;)  και ότι έλαβε πρόσκληση!!!)
Ποιόν ρώτησε άραγε: υπάρχει κάποιος  ανώτερός του; Ο πολύξερος, έγινε δεσπότης και δεν γνώριζε ότι γνώριζαν ιερείς που αρνήθηκαν να πάνε΄; Αυτό πού γνώριζαν οι «επαρχιώτες» που ακόμα αντηχούν στα Αυτιά τους τα κηρύγματα του γερ. Αθανασίου; Αν θέλει να ενημερωθεί και ο ίδιος αλλά και οι χριστιανοί, ας μεταδώσει ο ραδ.σταθμός της μητροπόλεως τις σχετικές ομιλίες του μακ. Αθανασίου (αν του επιτρέψουν οι σκοτεινές δυνάμεις)!!!
Το άλλο ότι τον προσκάλεσαν και έπρεπε να πάει…Το ίδιο μπορεί να πεί στον έφηβο ή την έφηβη ο πατέρας;!!, να πηγαίνει οπουδήποτε τους προσκαλέσουν; Παραπλάνησε και τους ιερείς για να κάνει το παράπτωμά του ελαφρύτερο…
Απέκρυψε ότι με τις Συνοδικές εγκυκλίους 580 της 6-3-1951 αλλά και την 742 της ίδιας ημερομηνίας  να μη συμμετέχουν στις συνεστιάσεις των ρόταρυ.
 Με παρόμοιες εγκυκλίους το1958 και 1974 οι ροταριανοί θεωρούνται ακατάλληλα πρόσωπα να γίνουν νονοί….

Ο Όσιος Συμεών ο Μονοχίτων και Ανυπόδητος 19/4/1594

Ο Όσιος Συμεών ο Μονοχίτων και Ανυπόδητος 19/4/1594
Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου 
 Ο Όσιος γεννήθηκε μεταξύ των ετών 1566-1574, σε άγνωστο τόπο. Κατά τους συναξαριστές της Εκκλησίας, πατέρας του ήταν ο ιερέας Ανδρέας. Αυτός έστειλε τον γιο του από μικρό να μάθει τα «ιερά γράμματα».
Ο «ΓΑΜΟΣ» ΤΟΥ: Όταν ο Συμεών ενηλικιώθηκε, ο φιλότουρκος κοτσαμπάσης του χωριού που γεννήθηκε, εκτιμώντας τον νεαρό Συμεών, θέλησε να τον παντρέψει με την κόρη του Τριανταφυλλιά, απειλώντας τον πατέρα του πως, αν δε συναινέσει ο γιος του, θα επέτρεπε τους Οθωμανούς να τον πάρουν στο παιδομάζωμα. Έτσι με τη βία, μια βραδιά στο σπίτι του, πάντρεψε τον Συμεών με την κόρη του, με άλλο ιερέα. Στον χρόνο επάνω γέννησε η γυναίκα του ένα αγοράκι, το οποίο ονόμασαν Δημήτρη. Όμως ο Συμεών ήταν βαθιά λυπημένος και συλλογισμένος. Στον πεθερό του, που τον ρωτούσε, ομολόγησε πως δεν ήταν πατέρας του παιδιού και πως δεν γνώρισε την Τριανταφυλλιά ως γυναίκα. Αφού κανείς δε τον πίστεψε αποφασίστηκε ο διά πυρός θάνατός του.

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

ΟΙ ΚΟΣΜΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΧΑΡΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


Κάθε φορά πού γίνοντα εκλογές Επισκόπων, ή ενθρονίσεις το μυαλό μας πάει στα σοφά λόγια τού Αγίου Ισιδώρου Πηλουσιώτου.

Οι κοσμικοί άρχοντες περίμεναν διαφορετικούς τούς Κληρικούς.
»Τὸ ἀποτέλεσμα; Οἱ Ἄρχοντες αὐτοῦ του κόσμου, πού στὴν ἀρχή ταράχτηκαν καὶ τρόμαξαν ἀπὸ τὸ λόγο τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τὸν τρόπο ζωῆς πού ὁρίζει καὶ ἐπαγγέλλεται, δὲν ἄργησαν νὰ καταλάβουν, ὅτι αὐτοὶ πού τὰ κηρύττουν σὲ Ἀνατολὴ καὶ Δύση, δὲν εἶναι τὸ κάτι ἄλλο καὶ ἔτσι ὡς ἀνάξιοι, δὲν πρόκειται νὰ ἀλλάξουν τὴν ζωὴν τῶν ἀνθρώπων σὲ ὅλη τὴν οἰκουμένη, ὅπως θέλει ὁ Θεός.
»Σημάδια τρανταχτὰ ὁ τύφος, ἡ τρυφὴ καὶ ἡ ἀπληστία μας, πού σὰν ξινισμένος ἀφρὸς γρήγορα φούσκωσε καὶ ξεχύθηκε σὰν κίτρινος ἐμετός. Οἱ Ἄρχοντες αὐτοῦ του κόσμου ἀγαλλόμενοι, μᾶς πέταξαν τὰ ἀποφάγια τους μὲ σημαιοστολισμούς, δοξάσματα καὶ τυμπανοκρουσίες ὅμοιες μὲ τὶς εἰδωλολατρικές.
»Καὶ εἶπαν οἱ Ἄρχοντες αὐτού του κόσμου. “Καμμιά ταραχὴ καὶ καμμιὰ ἀνησυχία. Αὐτοὶ εἶναι σὰν ἐμᾶς. Λένε, πῶς ἄλλου γένους θείου εἶναι, πῶς ἄλλον κόσμο ἀρετῆς καὶ ἀγάπης εὐαγγελίζονται. Ἀλλὰ αὐτοὶ εἶναι σὰν ἐμᾶς. Χειρότεροι ἀπὸ ἐμᾶς. Ἐμεῖς χορτάτοι καὶ ἀπὸ καταγωγὴ εὐφραινόμενοι καὶ κυλιόμενοι πορευόμαστε. Αὐτοὶ τσόφλια κι ἀπὸ κατώγια, μὲ χυδαῖα κλωτσιὰ σπρωγμένοι στὴν Ἱεροσύνη τὰ χάνουν οἱ καψεροὶ ἀπ' τὰ πλούτη καὶ τὰ δοξάσματα.

Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Οσμή ευωδίας πνευματικής η επιστολή ενός σημερινού Φωτεινού πατέρα και ιατρού απο την Μακεδονία 17-4-2019

Περιμένει λίγο ἀκόμα ὁ καλός μας Θεός, γιά νά σωθοῦν ὅσο γίνεται περισσότερες ψυχές.
Εὐχαριστῶ γιά τίς εὐχές σου καί τήν ἀδελφική ἄνεση πού μοῦ προσφέρεις.
Τήν Εὐχή τοῦ Κυρίου μας νά ἔχουμε ὅλοι μας.
Εἶναι ξεκάθαρο πλέον. Τά πράγματα σφίγγουν μέρα μέ τή ἡμέρα ὅλο καί περισσότερο. Καί τά Ἐθνικά καί τά Ἐκκλησιαστικά.
Ἀναμένεται ἐν Ἑλλάδι ''ἐκκλησιαστικός σεισμός'' 10 ρίχτερ! Θά γίνει πολύ μεγάλο κοσκίνισμα.
Καί ''πολιτικός σεισμός'' ἐπίσης σφοδρός, πού θά φέρει τά πάνω κάτω.
Λίγος χρόνος ἔμεινε.
Συγχῶρα με πού γράφω ἔτσι, ἀλλά αὐτό νοιώθω νά κατακλύζει τήν συνείδησή μου.
Εἴθε ἡ δύσκολη ὥρα νά μᾶς βρεῖ μέ καρδιά καθαρή καί νοῦ φωτισμένο. Διαφορετικά στό λεπτό ἐπάνω θά χαθοῦμε.
Περιμένει λίγο ἀκόμα ὁ καλός μας Θεός, γιά νά σωθοῦν ὅσο γίνεται περισσότερες ψυχές.
Προσωπικῶς δέν εἶμαι ἕτοιμος. Ρόδα μέ γωνίες πού 
προεξέχουν, δέν κυλάει εὔκολα. Ἐλπίζω στό Ἔλεος Του, νά προλάβω νά στρογγυλέψω μερικές τοὐλάχιστον.
Τήν διαφορά, πού αὐτή τήν ὥρα συγκινεῖ τόν θρόνο Του, δέν τήν κάνουμε ἐμεῖς οἱ δῆθεν θρησκευόμενοι μέ τήν ἄ-χαρι ζωή μας. Τήν κάνουν κάτι ἀπίθανοι ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ, ἀφανεῖς ματωμένοι ἀθλητές στόν στῖβο τῆς καθάρσεως, τοῦ φωτισμοῦ καί τῆς θέωσης.
   Συγχωρέστε με.

    17-4-2019

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Η φιλοσκοπιανή προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ στα ελληνικά σχολεία και η φίμωση των Ελλήνων πολιτών

Ιωάννης Αμπατζόγλου

Πριν από λίγες ημέρες, συνέβη ένα περιστατικό που δείχνει ότι το καθεστώς του ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί με συστηματικό τρόπο να παγιώσει την μαϊμού μακεδονοποίηση των Σκοπιανών. Γίνεται προσπάθεια ώστε η επαίσχυντη Συμφωνία των Πρεσπών, από προδοτική συμφωνία μίας μειοψηφίας πρόθυμων Νενέκων, να μετατραπεί σιγά-σιγά σε μία συμφωνία την οποία θα αποδεχθεί στο σύνολό της η ελληνική κοινωνία.
Σε αυτή την προσπάθεια η κυβέρνηση ρίχνει το ανθελληνικό της «δηλητήριο» προς την μαθητιώσα νεολαία ώστε η ζημιά που θα προκαλέσει να είναι βαθύτερη και πιό μόνιμη.
Το νέο αυτό περιστατικό συνέβη στο Λύκειο του Δοξάτου Δράμας. Στο Ηρωικό Δοξάτο, σε ένα χωριό της Μακεδονίας μας που δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι έχει υποστεί τρείς γενοκτονίες μέσα σε τριάντα χρόνια από τους Βουλγάρους, στην προσπάθεια εκβουλγαρισμού της περιοχής αλλά και ως αντίποινα στην αντίσταση των Ελλήνων.

Παρελθόν από την θέση του Πρωτοσυγκέλλου της Ι.Μ. Λαρίσης και Τυρνάβου, αποτελεί ο συνυποψήφιος του Ιερωνύμου Αρχιμ. Αχίλλιος Τσούτσουρας.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ

Παύθηκε από Πρωτοσύγκελος ο Αρχιμ. Αχίλλιος ΤσούτσουραςΠαύθηκε από Πρωτοσύγκελλος ο Αρχιμ. Αχίλλιος Τσούτσουρας.

Θρηνούν οι διακόνισσες των τραπεζών και φροντίστριες στα τσάγια και οι "μυροφόρες" του  Αχιλλίου. Συσκέψεις σε πολυτελή σαλόνια αυλητρίδων κάτι γιατρών πολιτικάντηδων για το μέλλον του παιδιού....  Έμεινε πιστή συνοδός του η "Τζούντη", η σκυλίτσα του Ιγνατίου, με την οποία μοιράζεται το φαγητό του γι αυτό, λένε, αδυνάτισε ο Πρωτοσύγκελλος. Έχει γίνει μόδα των δεσποτάδων να έχουν σκυλιά. Θυμάμαι εκείνο το άσπρο κανίς του Χριστοδούλου... 

Τρίβει τα χέρια του ο "μικρός" με τις εξελίξεις  και "υπομειδιά πνευματικά" σαν μεγαλοαββάς, ως πότε θα είναι συνοδός βαστάζος , "άλλωστε θυσιάστηκε αποσύροντας την υποψηφιότητά του για να τους βγεί ο Ιερώνυμος", λένε οι εκλογομάγειρες των δεσποτάδων. 

Τον φοβούνται όσοι τον ξέρουν στο κύκλωμα, για την Λαππική μοχθηρία που μπορεί να ξεράσει και να τα τινάξει όλα στον αέρα... μην τον βλέπετε μικρό... Είναι λάτρης της ταχύτητος, της εξουσίας,  της μηχανορραφίας και της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και άλλων σπόρ. Άλλωστε σε ποιόν μαθήτευσε;    

Για ευθύνες  του πρωτοσύγκελου για τα σκάνδαλα και την κατάντια της μητροπόλεως δεν ακούσαμε  τίποτα... δεν ήξερε, δεν έβλεπε;;; Αχρηστεύτηκαν όλοι οι κανόνες δικαίου και η νομολογία; Όλα τα φορτώνουν στον μεταμοσχευμένο μοιχεπιβάτη;..

  Δεν ξεχνάω το ρηθέν:  "ο επόμενος  θα είναι χειρότερος από τον Λάππα..."    π Ιωάννης


Παρελθόν από την θέση του Πρωτοσυγκέλλου της Ι.Μ. Λαρίσης και Τυρνάβου, αποτελεί ο Αρχιμ. Αχίλλιος Τσούτσουρας.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Romfea.gr ο νέος Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος, έπαυσε από τα καθήκοντά του τον πρωτοσύγκελλο.
Να αναφερθεί ότι δεν γνωρίζουμε αν η θέση του Πρωτοσυγκέλλου θα καλυφθεί από άλλο συνεργάτη της Μητροπόλεως Λαρίσης, πάντως αυτή την στιγμή παραμένει κενή.
Ο Αρχιμανδρίτης Αχίλλιος Τσούτσουρας, διετέλεσε στενός συνεργάτης του μακαριστού Μητροπολίτου Ιγνατίου αλλά και συνυποψήφιος του νυν Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμου.

Μιά κατάσταση ρεμπελιό Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός

‘’Ὑποψήφιοι τύραννοι ὑπῆρχαν πάντοτε. Τό ἐρώτημα εἶναι, γιατί στήν ἐποχή μας ἐπρόβαλαν τόσοι ὑποψήφιοι δοῦλοι, μέσα στήν ἄνθιση τῶν ἰδανικῶν τῆς ἐλευθερίας.
Κατά γενική ὁμολογία, στίς ἡμέρες μας, τό οἰκοδόμημα τῆς τρισχιλιετοῦς πολιτισμικῆς μας κληρονομιᾶς ἔχει καταρρεύσει σχεδόν ὁλοσχερῶς. Ἀπανωτές ‘’σεισμικές δονήσεις’’, μέ ἔμφαση τά τελευταῖα χρόνια, κατάφεραν νά μήν ἀφήσουν τίποτε ὄρθιο. Παιδεία, πολιτική, ἦθος, ἠθική, καλλιτεχνική δημιουργία, ἐκκλησιαστική διοίκηση, βιώνουν μιά παρακμή ἄνευ προηγουμένου.
Τά πάντα ἔχουν ἰσοπεδωθεῖ. Οἱ πάντες ἔχουν ναρκωθεῖ. Καί οἱ ἀρμόδιοι γιά τήν λήψη ‘’μέτρων ἀντισεισμικῶν’’ ὄχι μονάχα ἀδρανοῦν προδοτικῶς, ἀλλά ἀπό πάνω, ‘’τῶν οἰκιῶν ἡμῶν ἐμπιπραμμένων’, κατά τήν κρίση τῶν προγόνων μας, ‘’ἄδουν’’ χύδην καί ὑβριστικῶς.

Δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά στήν μακραίωνη ἱστορική μας διαδρομή, πού ὡς λαός ἔχουμε ξεπέσει καί ἔχουμε περιέλθει σέ κατάσταση κρίσεως καθολικῆς. Ἡ διαφορά, ὅμως, εἶναι, ὅτι στήν παροῦσα κρίση παραχώθηκε στανικῶς κάθε ἴχνος συνειδητοποίησης τῶν συνεπειῶν της καί τεχνηέντως καταργήθηκε κάθε περιθώριο ἀποφασιστικῆς ἀντιμετώπισής της.

Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Ας αφυπνιστούμε, επιτέλους, απέναντι στους εχθρούς του Χριστού που πολεμούν την Εκκλησία Του!

Ας αφυπνιστούμε, επιτέλους, απέναντι στους εχθρούς του Χριστού που πολεμούν την Εκκλησία Του!


Λαϊκοί Χριστιανοί της Ι. Μ. Φλωρίνης (οι υπογραφές στο τέλος του κειμένου)

Αγαπητοί Χριστιανοί, θλίψη και απογοήτευση συνέχει τις καρδιές μας. Η Κυβέρνηση των εκκλησιομάχων, πριν καλά-καλά συμπληρώσει την πρώτη τετραετία της εξουσίας, έδειξε το αποτρόπαιο πρόσωπό της εξαπολύοντας έναν ανελέητο πόλεμο ενάντια στα Ιερά και τα Όσια του έθνους μας, που οικοδομήθηκαν με αίμα και θυσίες εδώ και αιώνες. Αδίστακτα,  ψηφίζουν το ένα αντίχριστο νομοσχέδιο πίσω από το άλλο (π.χ. αλλαγή φύλου από τα 15 έτη, κατάργηση της αργίας της Κυριακής, τροποποίηση του άρθρου 3 του Συντάγματος, και άλλα)  χωρίς, δυστυχώς, ουσιαστική αντίσταση από την Ιεραρχία, η οποία αντί να καλέσει το λαό να αντιδράσει και να διαμαρτυρηθεί, παρακολουθεί, θα λέγαμε με ηττοπάθεια, τα τεκταινόμενα. Έτσι, αυτοί, βλέποντας την παθητική στάση της Εκκλησίας μας, έχουν αποθρασυνθεί εντελώς: Σήμερα ψηφίζουν το αντίχριστο νομοσχέδιο και αύριο, το πρωί της Κυριακής, πηγαίνουν κανονικά στην εκκλησία και ―σαν να μην συνέβη τίποτα!― στέκονται, αγέρωχοι, στις πρώτες θέσεις!

Μοναδικό Ντοκουμέντο: Η Απίστευτη Ιστορία Με Το Χρέος Του ΣΥΡΙΖΑ Στα Σκόπια – Όλα Έχουν Μια Εξήγηση



Μοναδικό ντοκουμέντο: Η απίστευτη ιστορία με το χρέος του ΣΥΡΙΖΑ στα Σκόπια - Ολα έχουν μια εξήγηση
Μόνο τυχαία δεν είναι επιμονή της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να αποδεχθεί την ονομασία «Μακεδονία» χωρίς καν να υπάρξει άμεση εφαρμογή των προαπαιτούμενων, δηλαδή απαλοιφή όλων των αλυτρωτικών συμβόλων και των διατάξεων του σκοπιανού Συντάγματος, που μιλάνε για κατεχόμενη από τους Ελληνες «Μακεδονία του Αιγαίου».
Ο ΣΥΡΙΖΑ, πολιτική συνέχεια της «αναθεωρητικής ομάδας του ΚΚΕ», του ΚΚΕ Εσωτερικού, της ΕΑΡ και του Συνασπισμού της Αριστεράς, (όλοι οι παραπάνω είναι μία κομματική γραμμή από το 1968 και μετά) οφείλει πολλά στα Σκόπια.
Εχει ισχυρούς δεσμούς και σφυρηλατημένους σε δύσκολους καιρούς δεσμούς, όπως αναφέρει το βιβλίο των Αλ. Δάγκα και Γ. Λεοντιάδη, που αποκαλύπτει τον ρόλο των Σκοπίων στην απίστευτη διαμάχη για το αρχείο του ΚΚΕ και ειδικά εκείνο το αρχείο που απέσπασε το 1968, μετά τη διάσπαση του ΚΚΕ (12η Ολομέλεια), ο ΣΥΡΙΖΑ της εποχής, ο πολιτικός πρόγονος της σημερινής κυβέρνησης, η αποκαλούμενη «αναθεωρητική ομάδα» του ΚΚΕ.

Ε.Μεϊμαράκης: «Τιμητική για την χώρα η πρόταση για Νόμπελ στον Τσίπρα για Β.Μακεδονία» - Είχε την έγκριση Κ.Μητσοτάκη;

Επίπεδο "εκδοροσφαγέα της Τρούπας" ο "Βαγγέλας" με υψηλά κριτήρια !!! Δεν έχετε ούτε ιερό ούτε όσιο, μικροπολιτικάντηδες της ευτέλειας, Ντροπή σας!

Πολύ "γλύψιμο" τελευταία από υποψηφίους της ΝΔ προς το ΣΥΡΙΖΑ! Μήπως αποβλέπουν σε μετεκλογική συνεργασία τα δύο κόμματα; Κάτι βρωμάει στην  όλη υπόθεση και αυτό ενισχύεται από τη μη αντίδραση του κ. Μητσοτάκη!
Αν κάνετε μετεκλογική συνεργασία, θα σας πάρει και θα σας σηκώσει όλους.Να το ξέρετε.
Juan
Αντιδράσεις προκαλεί η δήλωση του επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας Ευάγγελου Μεϊμαράκη, ότι η πρόταση να δοθεί το Νόμπελ Ειρήνης στον Αλέξη Τσίπρα  για την εκχώρηση της Μακεδονίας στα Σκόπια, είναι ...τιμητική για την χώρα! 
(Αλήθεια πόσα Νόμπελ θα μας έδιναν αν τους δίναμε και την Ακρόπολη;) 
Ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης είπε ότι «Η πρόταση υποψηφιότητας για το Νόμπελ Ειρήνης στον οποιοδήποτε Έλληνα πρωθυπουργό αναμφίβολα είναι τιμητική για τη χώρα»!

Οι 10 πολιτικοί που θα συνεργάζονταν με τον διάβολο

Οι 10 πολιτικοί που θα συνεργάζονταν με τον διάβολο.Αντί να συνεργαστείτε με τον διάβολο δεν συνεργάζεστε με τον Θεό ή με την ορθόδοξη Ρωσία μπας και βρούμε κανένα όφελος ? μόνο τον διάβολο σκέφτεστε για συνεργασία γιατί μάλλον αυτόν έχετε σας βοηθό σας στην καταστροφή της Ελλάδας.

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Οι Πόντιοι απαιτούν από τον Μητσοτάκη να διώξει και να διαγράψει τον Δ. Καιρίδη, «Διώξε και διέγραψε άμεσα από τη ΝΔ τον Δ.Καιρίδη που χαρακτήρισε μύθο την γενοκτονία μας»

Γιατί άραγε η ΝΔ δεν “κόβει” από τα ψηφοδέλτιά της τον εθνομηδενιστή και μασόν  Καιρίδη; 

Η απάντηση είναι προφανής: όλα τα κόμματα του λεγόμενου «συνταγματικού τόξου» έχουν δεσμευτεί στους παγκόσμιους αφέντες να προωθούν σεσημασμένους εθνομηδενιστές, για να αποδομούν την ένδοξη Ιστορία μας!

Βροχή πέφτουν οι αποκαλύψεις για τις εθνομηδενιστικές θέσεις
του «περίεργου» υποψήφιου ευρωβουλευτή της… εθνικόφρονος Νουδούλας, Δημήτρη Καιρίδη.
Έτσι, μετά την αποκάλυψη ότι χαρακτήρισε τους Έλληνες απογόνους των… Οθωμανών, ο λεγάμενος τυγχάνει και αρνητής της Γενοκτονίας των Ποντίων, όπως η Ρεπούση και ο χοντρο-Φίλης, υποστηρίζοντας ότι είναι μύθος!!!
Θυμίζουμε τις εξοργιστικές, εθνομηδενιστικές και ανιστόρητες απόψεις του: «Πάμε τώρα στον τρίτο μύθο: Ότι οι Έλληνες έχουν υπάρξει θύματα εθνοκαθάρσεων, γενοκτονιών. Έχουμε και έναν πολλαπλασιασμό των γενοκτονιών και μια γενοκτολογία και γενοκτολαγνεία που δεν είχαμε. 

Ξαφνικά εμφανίζεται η Ποντιακή Γενοκτονία στα τέλη της δεκαετίας του ’80 για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Αποφασίζει το ελληνικό πολιτικό σύστημα και η Βουλή των Ελλήνων να αναγάγει τα δραματικά και τραγικά γεγονότα των Ελλήνων Ποντίων στη Μαύρη Θάλασσα σε γενοκτονία».

Παρατηρούμε δε, ότι παρ’ όλες τις αποκαλύψεις και την εντονότατη αντίδραση των ποντιακών σωματείων, η Νουδούλα δεν τον «κόβει» -έστω και τώρα- από το ψηφοδέλτιό της. Γιατί άραγε;
Η απάντηση είναι προφανής: όλα τα κόμματα του λεγόμενου «συνταγματικού τόξου» έχουν δεσμευτεί στους παγκόσμιους αφέντες να προωθούν σεσημασμένους εθνομηδενιστές, για να αποδομούν την ένδοξη Ιστορία μας!

Γιατί άραγε η ΝΔ δεν “κόβει” από τα ψηφοδέλτιά της τον εθνομηδενιστή και μασόνου Καιρίδη; 2


Πηγή

Ο «Εθνικός Κήρυκας» Νέας Υόρκης ζητά να ανακληθεί ο Αμερικανός Πρέσβης από την Ελλάδα

«Ώρα για μετάθεση του Αμερικανού Πρέσβη»,ο κ. Διαματάρης σημειώνει ότι με τη συμπεριφορά του αυτή ο κ. Πάιατ, υποσκάπτει τα θεμέλια των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, ενώ κάνει λόγο και για παραβίαση της αρχής της μη επέμβασης στα εσωτερικά ενός κράτους. του Σωτήρη Τζούμα
 Ο  διευθυντής- εκδότης της μεγάλης εφημερίδας της ομογένειας τον χαρακτηρίζει ευθέως, χειροκροτητή του Αλέξη Τσίπρα
Ο διευθυντής- εκδότης της μεγάλης εφημερίδας της ομογένειας των ΗΠΑ «Εθνικός Κήρυξ» Αντώνης Διαματάρης ζητά με άρθρο του να ανακληθεί ο Αμερικανός Πρέσβης στην Αθήνα Τζέφρι Πάιατ .
Μάλιστα τον χαρακτηρίζει ευθέως, χειροκροτητή του Αλέξη Τσίπρα. Στο άρθρο του με τίτλο «Ώρα για μετάθεση του Αμερικανού Πρέσβη»,ο κ. Διαματάρης σημειώνει ότι με τη συμπεριφορά του αυτή ο κ. Πάιατ, υποσκάπτει τα θεμέλια των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, ενώ κάνει λόγο και για παραβίαση της αρχής της μη επέμβασης στα εσωτερικά ενός κράτους.
Δεν διστάζει να αφήσει αιχμές για τα κίνητρα του κ. Πάιατ λέγοντας ότι η συμπεριφορά του αυτή εξηγείται μόνο ως «η έμπρακτη ανταμοιβή του κ. Τσίπρα για τις υπηρεσίες που προσφέρει».

ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ ΕΠΗ: ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΚΕΦΑΛΟΙ ΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΙ

πηγή
Λεζάντα: Το 1998 ο κυρός Χριστόδουλος μαζί με τον π. Θωμά Συνοδινόν και τον τότε Αρχιμ. Θεόκλητον Κουμαριανόν συνηντήθησαν με τον κ. Νίκολα Μπέρνς, δια να λάβη το χρίσμα. Υπάρχει άραγε συσχετισμός εις τας δύο φωτογραφίας με την παρουσίαν αμερικανού πρέσβεως;
Του κ. Παναγιώτου Κατραμάδου
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος απέστειλε επιστολήν προς την ΔΙΣ δια το ουκρανικόν.
Ο Σεβ. Ναυπάκτου εξαρχής αναφέρει ότι «ευσεβάστως καταθέτω και την δική μου άποψη», διότι δεν είναι μέλος εις κάποιαν εκ των επιτροπών που θα εξετάσουν το ζήτημα. Δόξα τω Θεώ που είναι μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδος και δύναται να έχη γνώμην και να την καταθέτη, διότι αν ήτο μέλος της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως δεν θα είχε δικαίωμα να εκφέρη άποψιν.

«…τον βλάσφημο ούτε η γη δεν τον δέχεται»

...εντολή του αγίου Χρυσοστόμου: «Καν ακούσης τινός έν αμφόδω (=σε δρόμο) ή εν αγορά βλασφημούντος τον Θεόν…ράπισον αυτού την όψιν, σύντριψον το στόμα.. αγίασον σου την χείρα» (προς Ανδριάντας, α΄).
Δημήτριος Νατσιός

«Αν υβρίσεις την μάνα μου και τον πατέρα μου σε συγχωρώ, 
αν βλαστημήσεις την Παναγία και τον Χριστό, δεν έχω μάτια να σε δω»
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
Αποτυχημένοι διανοούμενοι, πανεπιστημιακοί με προσόντα ακρίδας, εκκλησιομάχοι, καντιποτένιοι νεοσταλινικοί, ημιμαθείς, μετατρέπουν την πατρίδα σε «ράκος ασθμαίνον», σε ρημαδιό.  Άνοιξαν τις φυλακές-ο νόμος του απίθανου αυτού τύπου Παρασκευόπουλου-και αμόλησαν στυγερούς εγκληματίες για να συνεχίσουν το έργο τους, τις ανομίες τους.
Ο Κουφοντίνας, τρισάθλιο υποκείμενο, δολοφόνος αμετανόητος, λες και υπηρετούσε την θητεία του σε στρατόπεδο νεοσυλλέκτων, έπαιρνε άδειες και προκλητικά, σεργιανούσε για ψώνια στην αγορά της Αθήνας.  (Και ο γιος του, το ζαγάρ’, «να βγάζει την γλώσσα» στους διαφωνούντες ή να ελεεινολογεί και να ειρωνεύεται όσους συμμετείχαν στα εθνικά συλλαλητήρια κατά της προδοσίας της Μακεδονίας μας).

Ο κατά πλάτος Βίος και Πολιτεία της Οσίας Μητρός ημών ΜΑΡΙΑΣ της Αιγυπτίας

Μεταφρασθείς εις την κοινήν γλώσσαν παρά του εν Μοναχοίς ελαχίστου Δαμασκηνού του Υποδιακόνου και Στουδίτου. 
  
  Μ
έγα καλόν, ευλογημένοι Χριστιανοί, είναι η μετάνοια· και είναι αύτη μέγα καλόν, διότι πάντα άνθρωπον σώζει, όλας τας αμαρτίας τας εξαλείφει, όλα τα παραπτώματα τα αφανίζει. Δεν υπάρχει αμαρτία, την οποίαν να μη συγχωρήση ο Θεός, όταν μετανοήση ο άνθρωπος. Η μετάνοια φέρει χαράν μεγάλην εις τους ουρανούς, και εις τους Αγγέλους, καθώς το ορίζει και ο Κύριος εις το άγιον Ευαγγέλιον· «Χαρά έσται εν τω ουρανώ επί ενί αμαρτωλώ μετανοούντι» (Λουκ. ιε΄ 7). Η μετάνοια είναι καθαρμός της ψυχής του ανθρώπου και δεύτερον Βάπτισμα. Βάπτισμα δε είναι, διότι, όστις εμόλυνε το πρώτον Βάπτισμα με αμαρτίας, το αποκαθιστά με την μετάνοιαν εις την πρώτην αυτού καθαρότητα. Η μετάνοια είναι μέγα όφελος εις τον αμαρτωλόν άνθρωπον, καθώς το μαρτυρούν τα βιβλία της Εκκλησίας μας· από αυτήν την μετάνοιαν εσώθησαν πολλοί αμαρτωλοί άνθρωποι και όχι μόνον εσώθησαν, αλλά και Άγιοι έγιναν και τους προσκυνούμεν ημείς έως την σήμερον, ως την Οσίαν Μαρίαν την Αιγυπτίαν, η οποία ήτο πρότερον γυνή πόρνη και αμαρτωλή, επειδή όμως μετενόησε και ησκήτευσεν, ηγίασεν και ετιμήθη υπό Θεού και ανθρώπων.

Σάββατο 13 Απριλίου 2019

Βαρυσήμαντος επιστολή προς την Ι. Κοινότητα 12 Αγιορειτών Γερόντων δια το Ουκρανικόν

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 17 Μαρτίου 2019

Σεβαστὴν Ἱερὰν Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους Ἄθω, εἰς Καρυὰς
Πανοσιολογιώτατοι, σεβαστοὶ Πατέρες καὶ ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί, εὐλογεῖτε.
Μετὰ πολλῆς λύπης καὶ ἀνησυχίας πληροφορούμεθα ὅσα λαμβάνουν χώραν ἐν τῇ καθόλου Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ ἐξ ἀφορμῆς τῆς ἀντικανονικῆς ἀποδόσεως αὐτοκεφαλίας εἰς τοὺς σχισματικοὺς τῆς Οὐκρανίας, ἄνευ συναινέσεως τῆς κανονικῆς αὐτονόμου Ἐκκλησίας, τῆς ὑπὸ τὸν μητροπολίτην Ὀνούφριον, ὁποία ἐξακολουθεῖ νὰ θεωρῆ σχισματικοὺς τοὺς νέους αὐτοκέφαλους, νὰ μὴ ἔχῃ κοινωνίαν μεταὐτῶν, βάσει δὲ τῶν Ἱερῶν Κανόνων, καὶ μὲ ὅσους κοινωνοῦν μὲ τοὺς σχισματικούς. Ἤδη Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας ἔχει διακόψει τὴν κοινωνίαν μὲ τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον, τὸ ὁποῖον αὐτογνωμόνως παρεχώρησε τὸ αὐτοκέφαλον, ἐπεμβαῖνον ὑπερορίως εἰς ξένην δικαιοδοσίαν, παρὰ τὴν ρητὴν ἀπαγόρευσιν τῶν «ἱερῶν Κανόνων. Θὰ πράξουν δὲ τὸ ἴδιο καὶ ἄλλαι αὐτοκέφαλοι Ἐκκλησίαι, ὅπως ἤδη ἔχουν δηλώσει. Ἀπειλεῖται ἔτσι διεύρυνσις καὶ ἐξάπλωσις τοῦ σχίσματος, εἰς ἔκτασιν παρομοίαν ἐκείνης τοῦ 1054.